mooie wagen Timmert 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
[ Voor 25% gewijzigd door Bertus op 01-06-2007 16:20 ]
Heeft ook een computer!
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
.
Heeft ook een computer!
Ziet er goed uit!Alfisti schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:17:
Positeve punt van vandaag: de 17" zitten er weer onder
Negatieve punt van vandaag: Wielbout gebroken dus maandag nieuwe wielnaaf voor achter halen
[afbeelding]
Hopelijk is er geen (grote) schade ontstaan..maar zeg nooit nooit zonder olie..Denk dat je synchromesh ringen en lagers goede opdonder hebben gehad van het rijden zonder olie. Maar voelde je dat niet met schakelen dan? Dat ie stroef ging en niet lekker in de versnelling zat? (als je hem der in legt).Bertus schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:05:
WTF WTF WTF
Wij dus vandaag met de delta bezig:
We hebben em omhoog staan en keken onder de versnellingsbak... zag er best droog uit. Maken nog een grapje dat er vast geen olie in zit en demonteren verder.
Trekken we de aandrijfas uit de bak, geen olie....Blijkt die bak dus een half jaar lang zonder olie gelopen te hebben... Vind je het gek dattie niet lekker meer rijd
Sidenote: Ding is dus merkdealer onderhouden he?
Iig: Hij loopt als een speer en ik ben echt enorm blij
Morgenavond pics, nu crashen!
nn
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Heeft ook een computer!
yep, zat 16 inch onderAlfa_146 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:24:
[...]
Ziet er goed uit!
Zat er trouwens eerst 16" onder dan ??
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[ Voor 30% gewijzigd door BalusC op 03-06-2007 21:51 ]
Kan zijn dat die zich nog heeft gezet na enkele kilometers te rijden. Als de ophanging eruit moet en alles zit potvast dan is de truuk eventjes alle boutjes enkele slagen los te maken, op het terein flinke bochten maken zodat alles goed helt en dan terug op de brug en dan komt alles met gemak los omdat het eventjes heeft kunnen bewegen.BalusC schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:50:
Verder nog een irritante rammel linksvoor verholpen. Bleek dat de bout van de bovenste draagarm niet goed was aangedraaid bij Van Kooy te Almere. Er konden nog minstens 4 slagen bij
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dat vind ik idd ook de grootste ergernis!FMS schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:55:
De selespeed is nog steeds niet super, de vertraging is gewoon irritant.
[ Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 03-06-2007 22:09 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
best wel een idee eigenlijkChevy454 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:07:
Kan zijn dat die zich nog heeft gezet na enkele kilometers te rijden. Als de ophanging eruit moet en alles zit potvast dan is de truuk eventjes alle boutjes enkele slagen los te maken, op het terein flinke bochten maken zodat alles goed helt en dan terug op de brug en dan komt alles met gemak los omdat het eventjes heeft kunnen bewegen.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 10% gewijzigd door Bertus op 04-06-2007 18:14 ]
Heeft ook een computer!
Gemiddeld 30KAlfa_146 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:55:
Good job!
Kan hij er technisch iig weer een tijdje mee
Hoeveel km. rijd jij nou op jaarbasis ?
Ik kan je Sandtler schijven en Ferodo blokken aanraden.Bertus schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:03:
Sjongejonge, rij je naar de brezan voor nieuwe schijven en blokken, zegt die gast:
Ja, er staan hier 4 types, als je terugkomt met 1 blok en 1 schijf kunnen we kijken wat je nodig hebt...
Handig joh!
Volgende keer zet ik de krik er wel onder
[ Voor 78% gewijzigd door GA!S op 04-06-2007 23:06 ]
de betaler vervuilt
Doet 'm goed Sander!Alfa_146 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:26:
Nou vandaag zijn de velgen eronder gekomen, ben er super wijs mee en staat erg goed.
Waarschijnlijk gaat er nog wel een verlaging aankomen van een cm of 2 (sportpakket 2cm lager dan normaal).
Maargoed eerst zo maar eens genieten, als hij verlaagd word komen er ook gele koni's voor..![]()
Picca's!!
Montage op een super deluxe monteer apparaat (compleet gerobotiseerd op lucht).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor;
[afbeelding]
Na![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
XXXVI
Ongelooflijk wat een mooie bak, staat hem zeker goed!Alfa_146 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:26:
Nou vandaag zijn de velgen eronder gekomen, ben er super wijs mee en staat erg goed.
Waarschijnlijk gaat er nog wel een verlaging aankomen van een cm of 2 (sportpakket 2cm lager dan normaal).
Maargoed eerst zo maar eens genieten, als hij verlaagd word komen er ook gele koni's voor..![]()
Mooie Picca's!!
I browse with Vivaldi
Die V6 is toch zo mooi.GA!S schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:04:
Resultaat van dit weekend, nieuwe draagarmen voor en een nieuwe radiateur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PS: Na 4 jaar weer eens tijd voor een nieuw icoontje.
PS2: En een nieuwe ondertitel.
Volgens mij zijn dat allemaal geventileerde schijven, ik heb ongeventileerd...Specht schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:37:
[...]
Ik kan je Sandtler schijven en Ferodo blokken aanraden.
Te bestellen via http://dutchpowertrading.nl
Kost misschien wat meer, maar dan heb je wel goed spul wat langer meegaat en beter remt.
Heeft ook een computer!
Ziet er goed uitAlfa_146 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:26:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja, dit weekend eens een busje rood scoren.FMS schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:37:
[...]
Die V6 is toch zo mooi.Ben je nog van plan om de alfa romeo letters rood te verven?
Ah, je ziet webicons! Bij deze.BalusC schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:13:
Ga!s: jouw icon is nog steeds niet bijgewerkt?
de betaler vervuilt
Bij de Brezan geef ik altijd gewoon m'n kenteken en dan weten ze genoeg,...Bertus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:06:
[...]
Volgens mij zijn dat allemaal geventileerde schijven, ik heb ongeventileerd...
duhBertus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:06:
[...]
Volgens mij zijn dat allemaal geventileerde schijven, ik heb ongeventileerd...
.
BMW 535D
Chiqe auto,Phydomir schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:29:
Even een klakkeloze crosspost van het alfa156 forum:
Zo.
Vandaag was het dan zo ver. Om 3 uur afgesproken met de verkopende partij, om half 4 was ik er mee op weg naar huis ;D Maar goed, waar het echt om gaat, de foto's!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er heel erg blij mee. Heb inmiddels de kunststof delen aan de buitenkant (spiegels ed) ingesmeerd met een soort kunststof olie waardoor het ineens een stuk zwarter wordtDaarnaast ook maar gelijk even het interieur schoongemaakt, stofgezogen en de cd-wisselaar gevult
Zaterdag ga ik denk ik de auto van buiten echt goed wassen, en dan volgt misschien zondag een wat mooiere foto shoot, als m'n broertje daar tijd voor heeft. Die is een stuk beter met zo'n Nikon D50 dan ik ben.
Heb al wel gelijk een wishlist.
- Nieuwe versnellings pook, de huidige is gewoon best versleten
- Nieuwe vloer matten. Zoals je kunt zien ligt er nu op de bestuurders kant geen, omdat die gewoon versleten is.
- Weet ff niet de naam, maar die hele subtiele zender kofferbak spoiler![]()
- Smoked achterlichten
- Type aanduiding eraf halen (dit waarschijnlijk tegelijk met de polijst beurt ivm eventueel kleur verschil??)
- GTA velgen
- Polijst beurt
- Andere nummerplaat houder (hou niet van garage reclame erop)
- Einddemper met een mooi geluidje![]()
Maar voorlopig wordt er niet heel veel veranderd, de aanslag op mijn bankrekening is al groot genoeg. Maar heb er wel een prachtige bella voor terug
.
Aannames zijn fataal.
Ziet er goed uitPhydomir schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:29:
Even een klakkeloze crosspost van het alfa156 forum:
Zo.
Vandaag was het dan zo ver. Om 3 uur afgesproken met de verkopende partij, om half 4 was ik er mee op weg naar huis ;D Maar goed, waar het echt om gaat, de foto's!!
...
[ Voor 19% gewijzigd door mjszwo op 05-06-2007 22:34 ]
Klopt, zijn hele nette velgen en het ziet er ook zeer dik uit onder zo'n zwarte 156. Maar iedere keer als ik die GTA velgen (de ronde gaten versie, niet de spaak versie) zie begin ik langzaam te kwijlen.FMS schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:37:
Moooi!
Maar GTA velgen? Je hebt nu 17" selespeeds, deze zijn ook heel bijzonder, en erg mooi vind ik.
Ik moet zeggen dat het er in het echt een stuk beter uitziet dan op de fotos. Vind het dan ook niet echt lelijk, maar smoked net iets fraaier.GaMeOvEr schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:52:
Je hebt hopelijk ook nog de originele achterlichten? Deze zijn echt geen porem. Originele achterlichten zijn eigenlijk dikke prima op zo'n 156.
Heb de originele kentekenplaat nog wel achterin liggen. Maar voorlopig blijf ik gewoon zo rond rijden.Caponi schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:25:
[...]
Ik vind alleen dat kleine nummerbordje aan de voorkant een beetje eng. Het schijnt dat er regelmatig mensen aan de kant worden gezet met die dingen (mag officieel niet).
Thx!ephymerous schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:05:
Doet 'm goed Sander!![]()
(Had jij die rode niet weggedaan omdat die "te" geupgrade was? Beter pas je dan ook op met deze)
*Bloos*rlkz schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:16:
Ongelooflijk wat een mooie bak, staat hem zeker goed!![]()
Vraagje overigens, wat voor einddemper/uitlaat heb je eronder?
Klopt iddSoulfly schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:02:
Mooie foto's Sander, volgens mij op een voor mij wel hele bekende plek geschoten of niet?
Btw, samen dan maar een "onderstel ombouw sessie" doen?
[ Voor 27% gewijzigd door BalusC op 06-06-2007 06:43 ]
Die stoelen zitten echt ge-wel-dig. Daar zou je zo van Nederland naar Italie en weer terug kunnen rijden zonder ergens last van te krijgen. Dat stuk wat je uit kan schuiven voor je boven benen is ook ideaal. Geeft heerlijke ondersteuning.Alfa_146 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:58:
@ Phydomir : Thx, mooie auto heb je trouwens gekocht! Supergaaf interieur ook! (recaro).!!
GTA koplampen was ik nog vergeten ja. Of ik ook de bumper doe weet ik nog niet.BalusC schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 06:41:
Phydomir, mooie bak!! Jammer dat het geen SW is![]()
Zet ook GTA headlights op de wishlist. Maakt enorm groot verschil
Hier blijkbaar niet, 4 verschillende schijven, zelfde met blokken. Ik weet niet wat er voor een blokken onder zittenYoda schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:16:
[...]
Bij de Brezan geef ik altijd gewoon m'n kenteken en dan weten ze genoeg,...
Heeft ook een computer!
Heb je gelijk in, maar dan moet ik ook gelijk nieuwe remklauwen etc. hebben.Specht schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:43:
[...]
duh
Dat is juist het punt, geventileerd = beter, raakt de warmte sneller kwijt, schijven slijten minder omdat het van beter materiaal is etc etc.
Maar goed tis je eigen keuze... bij mij komt er iig geen standaard rommel meer op.
Heeft ook een computer!
Die stoelen moeten als gegoten zittenPhydomir schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 07:40:
[...]
Die stoelen zitten echt ge-wel-dig. Daar zou je zo van Nederland naar Italie en weer terug kunnen rijden zonder ergens last van te krijgen. Dat stuk wat je uit kan schuiven voor je boven benen is ook ideaal. Geeft heerlijke ondersteuning.
Zit sowieso echt bijna alles op qua opties wat destijds mogelijk was. Auto heeft ook nog maar 107.000 gelopen en pas groot onderhoud gehad.
I browse with Vivaldi
De 164 is zeer dun gezaaid...mvz schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:28:
ik heb gister een alfa 164 3.0 v6 gekocht full option![]()
![]()
donderdag haal ik em op, zal dan wat pics maken![]()
meer mensjes met 164ers hiero?
BMW 535D
Stoelen zitten idd hoog, kan er niet echt aan wennen. Heb het gevoel dat ik op de bok zit. Ligt misschien ook aan mijn lengte, alhoewel een maat van me precies hetzelfde heeft en daarom een 155 heeft gekocht. In de 155 "lig" je wat meer dat ik persoonlijker fijner vindSick Nick schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:09:
De stoelen uit een 146 zijn zeker goed, heb voor ik m'n Ti kocht een proefrit gemaakt in een 1.6L Junior en dat zat zeker niet verkeerdMisschien wat aan de hoge kant in vergelijking met de charade maar als je het eenmaal hebt wil je niet meer anders! Goede steun in bochten, niet te hard, niet te zacht maar gewoon goed
Paar weken terug is m'n kamei middenarmsteun ook (eindelijk) binnen gekomen, makkelijk te monteren en net even dat beetje extra comfort om je arm neer te kunnen leggen. Had het in de charade ook met een universele maar die passen niet goed in een 146 zonder je middentunnel te verzieken. Deze gaat gewoon op de bouten van de stoelen vast, geen gaten boren dus.
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, ze hebben heel vaak alfa romeo overal neergezetOveral over de stoelen/achterbank, instaplijsten, etc
XXXVI
Te lang gewacht dus ...KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 22:35:
dus... zit je auto vol vogelschijt en besluit je dat deraf te spuiten...
en nu... zit mn motorkap vol witte vlekken van plekjes waar de lak weg is
BMW 535D
hij komt uit 1991, en het is een 12v. welke uitvoering het is weet ik zo niet, maar toerenteller zit rechts en snelheidsmeter links. ( dat verschilde ook nog per 164 merkte ik )Soulfly schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:25:
[...]
De 164 is zeer dun gezaaid...
Heb er zelf 2 van gehad (1 om te rijden, de ander... de spoilerset wilde ik hebben, kreeg de rest van de auto erbij). Leuke, zeer comfortabele reiswagen en zeker met de 3.0 een wolf in schaapskleren.
Welke uitvoering heb je gekocht?
1e serie, FL of Super? En dan nog de 3.0 12v of 24v ?
der is geen beginnen aan met die vogelschijt hier, moet mn auto onder wat bomen neerzetten aangezien er geen plek is naast de bomen... en als je em de ene dag poetst zit ie de volgende dag weer helemaal onder... en ik heb niet iedere dag de tijd om naar wascabine te rijden, daar paar euro in te frotte en auto weer af te spuiten...
[ Voor 25% gewijzigd door Bertus op 07-06-2007 12:16 ]
Heeft ook een computer!
Jawel, ding is 3 cm lang / dik. zelfde effect als 3 cm omlaag eigenlijkSick Nick schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:20:
Hoop dat je nog wel wat bodemspeling over hou zo? Als ik de foto zo zie is dat ding meteen het laagste punt van de auto, als je dan over drempeltjes gaat en dat ding blijft haken :x Trekt ie waarschijnlijk heel de boel krom/kapot?
Heeft ook een computer!
Heeft ook een computer!
Eerste serie, 2e uitvoering (huh, zijn daar ook nog 2 uitvoeringen van? ja... daar zijn ook nog 2 uitvoeringen vanmvz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:42:
[...]
hij komt uit 1991, en het is een 12v. welke uitvoering het is weet ik zo niet, maar toerenteller zit rechts en snelheidsmeter links. ( dat verschilde ook nog per 164 merkte ik )
BMW 535D
Schaafplekken heb ik ook, maar het zit midden onder de banden he, dat gaat gelijk met de wielen omhoog, dus alleen als er wat uitsteekt midden in de weg zou je er last van kunnen hebbenSick Nick schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:36:
Als ik bij mij onder de auto kijk zie ik toch op de uitlaat een aantal schaafplekken, sommige drempels/hobbels zijn gewoon te hoog en te steil om normaal overheen te komen met een 146 Ti (staat standaard lager dan een gewone 146). Bij de uitlaat krijg je krasjes en schaafplekken omdat die in de lengterichting onder de auto zit. Deze balk zit overdwars dus dat blijft dan haken denk ik? Hoop dat het goed gaat uiteraard, en misschien valt het ook wel mee. Zou bij de wat extremere drempels in het begin erg langzaam rijden in ieder geval, kijken of het goed gaatAls het niet lukt hoor je het vanzelf wel natuurlijk
Heeft ook een computer!
Ik vind het er ook niet echt fris uitzien. Beter koop je eerst fatsoenlijke schokdempers + veren, een veerpootbrug en ga dan eens kijken naar zulke upgrades. Ik zou overigens eerder powerflexbussen op de draagarmen monteren dan zo'n ding onder de auto. Zo'n ding past bij mij overigens helemaal nietBertus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:48:
[...]
Schaafplekken heb ik ook, maar het zit midden onder de banden he, dat gaat gelijk met de wielen omhoog, dus alleen als er wat uitsteekt midden in de weg zou je er last van kunnen hebben
XXXVI
There is no replacement for displacement!
Stop maar een plank tussen je rug en je T-shirt en kijk eens hoe stijf je dan bent_eXistenZ_ schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:42:
Ik zie niet in hoe 1 zo'n beugeltje de stijfheid van je hele auto kan verhogen
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Die van jou staat ook een stuk lagerephymerous schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:08:
[...]
Ik vind het er ook niet echt fris uitzien. Beter koop je eerst fatsoenlijke schokdempers + veren, een veerpootbrug en ga dan eens kijken naar zulke upgrades. Ik zou overigens eerder powerflexbussen op de draagarmen monteren dan zo'n ding onder de auto. Zo'n ding past bij mij overigens helemaal niet
[ Voor 3% gewijzigd door Bertus op 08-06-2007 15:14 ]
Heeft ook een computer!
Mjah knap irritant meteen met je nieuwe bolide, zo had ik dat met mijn startmotor. Je hebt hoop ik wel bovag garantie oid?Phydomir schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:41:
Eerste probleempje met m'n nieuwe 156 doet zich al voor.
...
Binnenkort maar es even langs de garage.
I browse with Vivaldi
Schommelen kan ook een vieze potentiometer oid zijn. Had mijn broertje ook met de Ti. Heb toen alle rompslop rond gaskleppenhuis ed losgehaald en schoongemaakt, kwam genoeg meuk uit. Daarna geen last meerPhydomir schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:41:
Eerste probleempje met m'n nieuwe 156 doet zich al voor.
Als ik hem koud start duurt het even voordat het gas oppakt, kan dan in de 1e versnelling gas geven wat ik wil maar vooruit komen doe ik niet. Schijnt een kapotte Lambdasonde te zijn.
Ook merk ik dat als ik voor een stoplicht afrem en de koppeling intrap het toerental te ver terug zakt (rond de 500/600) dan weer naar de 1200 schiet en als ik echt stil sta hij pas netjes stationair draait. Dat schijnt dan weer te komen door een defecte stappenmotor.
Binnenkort maar es even langs de garage.
XXXVI
Bij een 146?rlkz schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:08:
Ben er inmiddels wel achter dat AR een gigantische "womenmagnet" is, krijg véél positieve reacties van dit geslacht. Alfa Romeo; stijl, klasse, character
Heb hem particulier over gekocht.rlkz schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:08:
Mjah knap irritant meteen met je nieuwe bolide, zo had ik dat met mijn startmotor. Je hebt hoop ik wel bovag garantie oid?
[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 09-06-2007 09:33 ]
Idem
Verwijderd
Ik heb ook wel interesse.Alfa_146 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:43:
Even peilen hoor, maar is er interesse om een keer een GoT Alfa-meeting te doen ?
In een van de eerste delen hebben we eens een verkapte meeting gedaan tijdens een ander evenement. Maar we zijn nu met zo'n grote club dat het wel eens leuk is om de auto's/mensen in het echt te zien.
Ook voorAlfa_146 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:43:
Even peilen hoor, maar is er interesse om een keer een GoT Alfa-meeting te doen ?
[ Voor 9% gewijzigd door vingerfrits op 09-06-2007 19:42 ]
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
Die is al verkocht.FMS schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:46:
Voor de 155 kenners. Is deze 155 een bekende?
[afbeelding]
Het is een V6 WB en ik heb via via te horen gekregen dat ie tekoop staat. Dus, wie weet er meer over?
Ja, dat heet een crossauto. Kun je mee doen aan de autocross. Je haalt stoelen ramen etc. eruit, vervolgens las je er een rolbeugel in en dan maar scheuren. is nie gepaintshopt. Kijk anders op www.autocross.nl Dan zie je hoeveel verschillende soorten auto's mee doen.BalusC schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:01:
Is dit serieus?
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
Schijnt knap beroerd in de lak te zitten en technisch ook wat twijfels over.FMS schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:44:
[...]
crap, het zag er in iedere geval erg netjes uit...
nice, feli !!Caponi schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:05:
Ik ken m'n 156 echt niet meer terug. Beneden de 4000 toeren is het nog wel het zelfde, maar daarboven zet je een monster in beweging met je rechtervoet. Ik ben weer happy
Dus jouwes is van 1998? Mijnes 2001. Wat voor plekjes bedoel je precies?Phydomir schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:36:
Net m;n Alfa een goed schoongemaakt, was eigenlijk iets te warm en zonnig, maar met goed napoetsen ziet het er weer strak uit. Echter kan ik nu pas goed zien dat het toch echt een bijna 10 jara oude auto is. Nogal wat kleine plekjes rondom. Volgende maand maar eens proffie laten poetsen
[ Voor 111% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-06-2007 23:25 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq