Alfa Romeo, post hier pics van Alfa [Deel 25] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
* Harry vraagt zich altijd af wat nou 't probleem is met die toyo's ...

Heb ze onder de 155 gehad, heb toch een redelijk stevige rijstijl geloof ik, maar na 30k pas vervangen (fabriekswege afgeschreven).
Onder de mondeo heb ik ze ook, nu 15k en geen centje pijn...

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

-Sander-

///M Powerrrrrr

Er zit heel veel verschil in de samenstelling/hardheid van het rubber op de maat banden.
Op 17" slijten ze bv ook mega snel terwijl ze op 18" (205x35) super slijtvast zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Misschien tijd voor een nieuw topic? Ik heb er geen tijd voor nu. Zit nu op het werk en daarna moet ik nog 190 km naar huis karren. Wel met de alfa natuurlijk >:)

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19

Cramthabam

Leef en laat leven

k0ewl schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:31:
Misschien tijd voor een nieuw topic? Ik heb er geen tijd voor nu. Zit nu op het werk en daarna moet ik nog 190 km naar huis karren. Wel met de alfa natuurlijk >:)
Is een uurtje rijden toch >:)

Is het trouwens normaal als je groot licht aanzet dat dan je dimlichten ook aan blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja.

Maar bij mij is het zo das als ik sein dat me dimlicht aan blijft, en als ik grootlicht constant aan heb me dimlicht wel uitgaat

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:12
Yoda schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 07:39:
[...]

Kheb ook nog zo'n setje liggen, nu vraag ik me af, heb jij ze er netjes in gekregen? zonder dat je je bumper hoefde te schuren en spuiten?
Ik heb een Meta SR-2 genomen, twee sensoren aan beide kanten van de kentekenplaat. Is goed getest en het lijkt me de makkelijkste oplossing.
Achter de kentekenplaat zit nu wel 1 gat, deze is netjes afgedicht met een rubber randje. Het kunstof van de bumper hoef je echt niet te schuren volgens mij, boor je zo door heen en als je de goede maat hebt geboord ;) dan hang je ze er zo in neem ik aan.
Je kunt de draden dan naar binnen voeren door het rubber van de kentekenplaatverlichting die er toch al zit, dan kom je meteen uit in je kofferbak bij je reservewiel.
Alleen het aansluiten op de achteruitrijverlichting ben ik nu nog mee bezig. Bij de Alfa dealer wisten ze de kleur ook even niet, maar hij moet in de kabelboom links in de kofferbak zitten. Ik ga nog wel even goed zoeken en doormeten :)

//

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.