[PC] StarCraft 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Cyphax schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:08:
[...]

Ah, ik dacht, misschien omdat ze maar 1 CD gebruiken en de ruimte nogal beperkt is. :+
Maargoed, ze waren wel tof ("Looks like you mashed some poor fella's dog sarge").
Dat zal er ook mee te maken hebben hoor ;)

Trouwens wel leuk: heb nu de Blizzard DvD Collection, met alle FMV's van WCIII, D2 en SC+BW, inclusief directors comments :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Over Blizzard Cinematics gesproken... er is een interview over de SC2 Cinematics verschenen van de Blizzard Insider, nergens een "officiële link" op de frontpagina maar wel hier al te bereiken:

http://www.starcraft2.com...views/cinematicteaser.xml

:9~ :9~ :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Sfinx- op 02-06-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 22:56
Zo.. voor mij zit episode 1 er ook alweer op. Heb me trouwens mateloos lopen irriteren aan het slechte pathfinding. Soms klik je werkelijk 1 pixel buiten een mogelijke positie en gaat een unit echt alle kanten op en moet je ze weer op het juiste pad helpen. Hopelijk hebben ze dat een beetje kunnen verbeteren in 10 jaar tijd :)

Edit : Ook tamelijk irritant : SCV die zichzelf opsluit tussen een paar gebouwen als je bv Supply Depots netjes strak tegen elkaar aanbouwt. Wat irritant :D Oplossing : SCV oppakken met dropship..

[ Voor 23% gewijzigd door WVL_KsZeN op 04-06-2007 11:50 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Is zowat het eerste ding dat iederéén vermeldt na het opnieuw spelen van de campagne :+ Ik denk dat ze ondertussen wel wijzer geworden zijn, in WC3 verliep het toch ook een pak vlotter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WVL_KsZeN schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:21:
Zo.. voor mij zit episode 1 er ook alweer op. Heb me trouwens mateloos lopen irriteren aan het slechte pathfinding. Soms klik je werkelijk 1 pixel buiten een mogelijke positie en gaat een unit echt alle kanten op en moet je ze weer op het juiste pad helpen. Hopelijk hebben ze dat een beetje kunnen verbeteren in 10 jaar tijd :)
De enige units met echte slechte pathing waren dragoons... die liepen ooit echt als kippen zonder kop als een doorgang iets te nauw is om met meerderen tegelijk doorheen te lopen.
voor de rest viel het toch wel mee? (jah, je moet niet in water of onbereikbaar terrein klikken natuurlijk) :)
Edit : Ook tamelijk irritant : SCV die zichzelf opsluit tussen een paar gebouwen als je bv Supply Depots netjes strak tegen elkaar aanbouwt. Wat irritant :D Oplossing : SCV oppakken met dropship..
Dit voorkom je door nette baselayout heh :P ... en gebeurt het dan toch nog, zou ik eerder de SCV killen dan wachten tot ik een dropship heb :) ... hij snoept die hele tijd nl wel 1 supply/food op terwijl je er geen reet aan hebt (en het was z'n eigen schuld dat ie vast kwam te zitten) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je klikt dan met rechtermuisknop op crystals.

dan krijgt ie een move die alle andere overheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 10:28

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:04:
[...]

De enige units met echte slechte pathing waren dragoons... die liepen ooit echt als kippen zonder kop als een doorgang iets te nauw is om met meerderen tegelijk doorheen te lopen.
voor de rest viel het toch wel mee? (jah, je moet niet in water of onbereikbaar terrein klikken natuurlijk) :)

[...]

Dit voorkom je door nette baselayout heh :P ... en gebeurt het dan toch nog, zou ik eerder de SCV killen dan wachten tot ik een dropship heb :) ... hij snoept die hele tijd nl wel 1 supply/food op terwijl je er geen reet aan hebt (en het was z'n eigen schuld dat ie vast kwam te zitten) :+
gewoon een kwestie van je gebouw laten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TrailBlazer schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:10:
[...]

gewoon een kwestie van je gebouw laten vliegen.
Supply Depots :Y

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:07:
Of je klikt dan met rechtermuisknop op crystals.

dan krijgt ie een move die alle andere overheerst.
en dan loopt hij plots door gebouwen heen ofzo? 8)7
("overheest" trouwens niets, hij voert gewoon zijn laats ingegeven opdracht uit)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, maar daarmee kun je tussen dingen door waar je met een gewone move niet doorheen komt..

probeer maar eens;

een hele rijd seagetanks (hoe schrijf je dat ook al weer) waarbij je met normale move niet doorheen komt, klik daarna eens op crystals aan andere kant van de rij, en voila hij gaat er vlekkeloos doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zie ik weleens in replays van pro players: in het begin met scv scouten, mocht hij tegen een andere terran met walling komen dan een supply bouwen, cancellen en voorbij wallin gaan om verder te scouten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:27:
mja, maar daarmee kun je tussen dingen door waar je met een gewone move niet doorheen komt..

probeer maar eens;

een hele rijd seagetanks (hoe schrijf je dat ook al weer) waarbij je met normale move niet doorheen komt, klik daarna eens op crystals aan andere kant van de rij, en voila hij gaat er vlekkeloos doorheen :P
klopt, maar dat werkt alleen door andere units heen, niet door gebouwen. (en vanzelfsprekend alleen bij workers, omdat je dan de 'gather-minerals' pathing krijgt waardoor hun collision 0 word)

(en het is siegetanks :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 18:24
OMG hoe vet! Ik lees dit nu pas, is dit waar?

Het beste spel ooit verschenen krijgt een vervolg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gremen schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:26:

Lees het hele topic maar, het is zeker waar. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Gremen schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:26:

onder welke digitale steen heb jij geleefd. Zelfs achter de chinese vuurmuur weten ze het al een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij gewoon een maand of 4 op vakantie is geweest op een onbewoond eiland ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zou kunnen watn zijn voorlaatste post is al van meer dan een jaar geleden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrailBlazer schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:57:
[...]

onder welke digitale steen heb jij geleefd. Zelfs achter de chinese vuurmuur weten ze het al een week.
Vuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De firewall van China.

* Chester mompelt iets over censuur enzo...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-10 15:20

appelsientje

Het beste onder de zon

Ben maar weer begonnen met het spelen van de 'oude' starcraft... maar ik zag in het blad gameplay dat er een soort van 'mod' is waardoor het er allemaal beter uit ziet..

En tja tot de tijd dat SC2 eraan komt... afwachten..

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 12-10 14:08

Krizzie

Progressive Music \o/

Project revolution is dat. :) SC:B op de Warcraft 3 engine. :) Maar die is nog lang niet klaar.

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik heb nogal een probleem. Ik ben nu bij missie 8 van de Zerg, eye for an eye. Elke keer als ik het Protoss kamp sloop begint Kerrigan te lullen tegen Zeratul maar dan opeens knalt het hele spel eruit en krijg ik een foutmelding van Windows. Is dit een bekend probleem? Nogal irritant want nu kan ik niet verder spelen ;_____;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krizzie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:05:
Project revolution is dat. :) SC:B op de Warcraft 3 engine. :) Maar die is nog lang niet klaar.
en ik betwijfel of ze die na het nieuws van SC2 ook nog wel gaan afmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 13:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:10:
He ik heb nogal een probleem. Ik ben nu bij missie 8 van de Zerg, eye for an eye. Elke keer als ik het Protoss kamp sloop begint Kerrigan te lullen tegen Zeratul maar dan opeens knalt het hele spel eruit en krijg ik een foutmelding van Windows. Is dit een bekend probleem? Nogal irritant want nu kan ik niet verder spelen ;_____;
Had ik ook, moet je de updates instaleren en kijk ook even of je bv. xfire aan hebt (dat deed het hem bij mij).

ps. anders kan je het level ook wel skippen door cheats.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king of rats schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:34:
[...]

Had ik ook, moet je de updates instaleren en kijk ook even of je bv. xfire aan hebt (dat deed het hem bij mij).

ps. anders kan je het level ook wel skippen door cheats.
Check, Check maar nog steeds het probleem. :/
Wat voor simpele cheats zijn er dan evt. als ik het niet aan de praat krijg?

EDIT: Ok apart, niks verder verandert maar opnieuw geprobeerd en nu zijn er opeens geen problemen. Zal wel, ik ben allang blij dat ik weer verder kan gaan. O+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 12-10 14:08

Krizzie

Progressive Music \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:04:
[...]

en ik betwijfel of ze die na het nieuws van SC2 ook nog wel gaan afmaken
Ze gaan er gewoon mee verder. :) Het is niks meer dan een grafische oppepper voor SC. Dat hebben ze ook op de site aangegeven (die nu down is :P )

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik vind het wel jammer dat ze de webpage nou niet echt updaten met unit informatie. Die info over die paar Protos units ken ik nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

TrailBlazer schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:32:
ik vind het wel jammer dat ze de webpage nou niet echt updaten met unit informatie. Die info over die paar Protos units ken ik nu wel.
Dat was natuurlijk te verwachten.
En alle units zijn natuurlijk nog in ontwikkeling, die Protoss misschien niet.
Maar het zou goed kunnen dat zelfs die nog gaan veranderen.

Nu plaatsen ze wat en laten het dan lang staan zodat de interesse wat wegebt.
Dan plaatsen ze weer wat gaafs en iedereen heeft weer zin, zo zouden ze ons net zolang warm als nodig om het spel af te maken. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

De meeste units zijn wel af denk ik. Ze hebben al een demo kunnen maken tenslotte Dat ze nog gebalanced moeten worden prima. Maar je kan toch al wel mooie plaatjes en een stoer verhaaltje neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

TrailBlazer schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:36:
De meeste units zijn wel af denk ik. Ze hebben al een demo kunnen maken tenslotte Dat ze nog gebalanced moeten worden prima. Maar je kan toch al wel mooie plaatjes en een stoer verhaaltje neerzetten.
Waar haal jij vandaan dat er al een demo is?
SC1 had ook tig versies die speelbaar waren voordat er een definitieve kwam. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Gonadan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:40:
[...]

Waar haal jij vandaan dat er al een demo is?
SC1 had ook tig versies die speelbaar waren voordat er een definitieve kwam. :)
Met demo bedoel ik de Gameplay demo. Ik geloof echt niet dat ze na 3 jaar werken nog niet de meeste units en mogelijkheden hiervan nog niet af hebben.
Overigens ik las vandaag ergens dat ze nog tot 2008 aan het werk zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Nieuwe video gelekt met nieuwe eenheden!!!

http://www.youtube.com/watch?v=30MBljXxg3M
YouTube is now hosting a leaked video from PC Gamer of new StarCraft II game footage. In this new footage, new Protoss units like Twilight Archons, Tempests and Soul Hunters are seen, along with Zerg and Terran forces. Reavers, speculated to have been replaced by the Collossus, are also visible. Soul Hunters are new, hovering ground units while the Tempests are enhanced Carriers with a new type of shielding. You can also see new Phase Cannons, improved Photon Cannons with the power to move!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Woei mooi hooir die tileset op die Terranlike planeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf!

spoiler:
Wow cannons die zich kunnen mobiliseren! Overpowered much? Cannon rushen kan dan wel heel simpel worden. En ook makkelijker om basis te verdedigen en/of obs te krijgen...

Voor de rest zag het er gewoon vet uit, maar je ziet nog niet echt waarom ze zo speciaal zijn. Behalve inderdaad dat ding dat op een carrier lijkt (ook qua aanval).

Toss wordt zo wel heel erg sterk. Ik ben echt benieuwd naar de nieuwe units van zerg en terran dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hele groene map is een beetje te Warcraft 3 achtig vind ik :/
Soul Hunters ?? Lijkt wel een idee dat bedacht is door iemand die op de WC zat ofzo.
Ik ben nog niet zo impressed van de video, lol Twilight Archons die worden geowned door Marines. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:01:
spoiler:
Wow cannons die zich kunnen mobiliseren! Overpowered much? Cannon rushen kan dan wel heel simpel worden. En ook makkelijker om basis te verdedigen en/of obs te krijgen...

Voor de rest zag het er gewoon vet uit, maar je ziet nog niet echt waarom ze zo speciaal zijn. Behalve inderdaad dat ding dat op een carrier lijkt (ook qua aanval).
spoiler:
Ik gok dat dat met prijs en/of cooldown gecompenseerd gaat worden.
Laat het balanceren maar aan Blizzard over, daarin hebben ze mij nog niet teleurgesteld. ;)
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:03:
Soul Hunters ?? Lijkt wel een idee dat bedacht is door iemand die op de WC zat ofzo.
Ik ben nog niet zo impressed van de video, lol Twilight Archons die worden geowned door Marines. 8)7
Misschien gewoon even makkelijk een bestaand tilesetje gepakt om te testen? ;)
Er komen gerust wel nieuwe en mooie tilesets hoor, het is nog lang niet af. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Beter ook afwachten op de HQ-video want de eerste gameplay video vond ik ook maar zozo tot ik de goede kwaliteit gezien had :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Rofl, de gewone Archons zijn al ubersterk en maken normaal gehakt van een paar marines. Aan de andere kant zijn deze mariniers waarschijnlijk geupgrade en zijn de twilight Archons nogsteeds even sterk.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
omfg, ik wil Starcraft 2 :(
wel jammer dat die Youtube filmpjes altijd zo'n bagger resolutie + kwaliteit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het zien van dat filmpje ben ik er van overtuigd dat zerg ook heel wat dynamische units zal hebben, zoals die worm die behalve kan transporten ook kan aanvallen.

*drools*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:16:
Rofl, de gewone Archons zijn al ubersterk en maken normaal gehakt van een paar marines. Aan de andere kant zijn deze mariniers waarschijnlijk geupgrade en zijn de twilight Archons nogsteeds even sterk.
het waren iets van 30+ marines, en die maken zelfs in SC:BW gehakt van 1 enkele archon hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ach dat groen is wel leuk toch?
ik vond de Warcraft 3 mappen ook altijd wel mooi...
beetje afwisseling is wel leuk, ik verwacht er iig veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vind dat groen best fris staan eigenlijk, beetje contrast tussen de duistere afgelegen sfeer die er normaal is.(Ik hoop natuurlijk niet dat alles zo fruitig wordt)

Ik had eerst de youtube versie gezien, vond het nou niet echt speciaal, maar die HD trailer is echt andere koek, ik heb er gelijk al zoveel zin in!

Mooie dingen vind ik die reaver en de nieuwe phase cannons. Ook is me een soort van zeshoekig forcefield opgevallen linksig in beeld bij het gevecht met de archons, wat zou dat zijn? Waar ik nou niet zo veel mee heb zijn die skateboardende zealots, vraag me af welke plek die in gaan nemen in het geheel, gezien je al stalkers en immortals hebt als schietende land units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
Ik kan niet wachten op de uitbereiding :P. Heeft iemand de medics al gezien, die gaven in BW echt een andere wending aan terran.

Ik blijf maar op het filmpje klikken alsof ik speel.

[ Voor 20% gewijzigd door king of rats op 15-06-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:15:
Mooie dingen vind ik die reaver en de nieuwe phase cannons. Ook is me een soort van zeshoekig forcefield opgevallen linksig in beeld bij het gevecht met de archons, wat zou dat zijn? Waar ik nou niet zo veel mee heb zijn die skateboardende zealots, vraag me af welke plek die in gaan nemen in het geheel, gezien je al stalkers en immortals hebt als schietende land units.
Ik vind de oude reaver er toch beter uitzien: robuuster etc. Nu heeft het meer weg van een larva op poten.

Oh jah, het physics systeem valt een beetje tegen als ik die phase cannons zo dwars door hun eigen Nexus heen zie schieten...

Forcefield is op een bunker gegooid, dus ik denk iets zoals met web: voorkomen dat ze damage veroorzaken ofzo.

En die skateboardende zealots vind ik een beetje erg veel weg hebben van die zwevende beesten in DoW. Ik ben er geen fan van denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:22

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 02:50:
[...]

Ik vind de oude reaver er toch beter uitzien: robuuster etc. Nu heeft het meer weg van een larva op poten.

Oh jah, het physics systeem valt een beetje tegen als ik die phase cannons zo dwars door hun eigen Nexus heen zie schieten...

Forcefield is op een bunker gegooid, dus ik denk iets zoals met web: voorkomen dat ze damage veroorzaken ofzo.

En die skateboardende zealots vind ik een beetje erg veel weg hebben van die zwevende beesten in DoW. Ik ben er geen fan van denk ik.
Het is natuurlijk nog geen voltooide versie he.
De bunkers vind ik overigens van alle defensestructures wat er zijn de beste.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Het is me trouwens net opgevallen dat er ook high templars (of iets wat er erg op lijkt) te zien zijn tijdens het archon gevecht :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Trouwens, als je naar die Tempest kijkt lijkt het wel alsof er een tweede vliegtuig bovenop zit. :?

En die Twilight Archon. Die naam klinkt als een samengesmolten Dark en normal Templar oid? Of mss twee Archons die samengesmolten zijn...

[ Voor 41% gewijzigd door Haijo op 15-06-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Haijo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:23:
Trouwens, als je naar die Tempest kijkt lijkt het wel alsof er een tweede vliegtuig bovenop zit. :?
Is dat niet gewoon de ruimte waar die interceptors uit komen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Confirmed Protoss units:

oud:
- Zealot
- Observer
- High Templar
- Dark Templar
- Reaver

niet nieuw, maar wel revamped / nieuwe abilities:
- Twilight Archon (was Archon)
- Tempest (was Carrier)

nieuw:
- Stalker (Dark 'Dragoon' met blink ability)
- Immortal (Dragoon met high-damage shield)
- Colossus (walker met massive damage beam, kan over ledges lopen)
- Phoenix (light air met overload ability)
- Phase Prism (dropship / deployable pylon)
- Warp Ray (airunit, goed tegen high hp units / gebouwen)
- Soul Hunter (alleen effectief tegen organische vijanden en gebouwen)
- Phase Cannon (movable photon cannon binnen je pylon range)
- Star Relic (kan units EN gebouwen cloaken, en heeft een fusion beam die units langzaam killed en bij dood laat exploderen afhankelijk van de grootte van die unit) imba :(
- Mothership (imba uberunit) :D

Confirmed Terran Units:

oud:
- Marine
- Ghost
- Siege tank
- Battle Cruiser

nieuw:
- Reaper (light infantry, kan over ledges jumpen, goed voor harrass)

Confirmed Zerg Units:

oud:
- Zergling
- Mutalisk

nieuw:
- Nydus worm (soort improved nydus canal?, hoeft iig niet op zerg creep uit te komen)
- Baneling (suicide explosive ground unit)

Protoss lijkt me daarmee nu wel compleet, want ze zitten nu al aan het aantal units van SC:BW :)

dit is trouwens de source:
http://limitedgaming.com/files/18/scan0047ub8.jpg
http://limitedgaming.com/files/18/scan0046ab4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Vet, ik vraag me toch altijd af hoe dit soort dingen lekken. Maar, carriers defenseless tegen air? :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde van mensen op andere forums dat er DT's te zien zijn in de geleakte movie, maar ik zie ze echt niet tussenlopen. De Reavers lijken trouwens wel op lopende hotdogs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WaWaWiiiiWa schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:21:
Vet, ik vraag me toch altijd af hoe dit soort dingen lekken. Maar, carriers defenseless tegen air? :'( .
ik denk eerder dat ze geen speciaal shield tegen air hebben zoals ze dat wel tegen ground-to-air hebben, maar wel gewoon air kunnen attacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik zou niet te veel waarde hechten aan een paar gelekte pagina's. ;)

Waarschijnlijk wordt er nog erg veel veranderd en ik hoop ook op meer units, of snel een uitbreiding :9

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:07:
Ik zou niet te veel waarde hechten aan een paar gelekte pagina's. ;)
Waarom niet? dit is gewoon info van een nog uit te komen PC magazine. (pc-gamer)

nogal een elaborate prank om een blad te drukken, en daarna in te scannen om zelf verzonnen info te verspreiden :P

(en bovendien zijn de meeste units al voorbij gekomen in ingame movies)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Komt van dezelfde bron als het HD filmpje, beiden dus van dat PC Gamer Magazine. Wees maar zeker dat het echt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik geloof ook wel dat de pagina's echt zijn, ik betwijfel alleen of de informatie die er bij staat ook daadwerkelijk overeen gaat komen met de final van SC2. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:38:
Ik geloof ook wel dat de pagina's echt zijn, ik betwijfel alleen of de informatie die er bij staat ook daadwerkelijk overeen gaat komen met de final van SC2. :)
Ze hebben de info direct van Blizzard zelf uiteraard, en aangezien het al zolang in ontwikkeling is zullen er echt geen dramatische veranderingen meer plaatsvinden voor de units. (behalve misschien het uiterlijk) ... heel misschien dat er 1 unit nog geschrapt gaat worden of juist erbij komt bij de release. Veel hangt af hoe de open beta verloopt... als daar blijkt dat 1 unit de balance verstoord, moet ie weg of vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:46:
Ze hebben de info direct van Blizzard zelf uiteraard,
Dat zou dus suggereren dat Blizzard de site niet gaat updaten voordat het blad in augustus uitgekomen is. Als ze dat raak ik erg gefrustreerd. :D
en aangezien het al zolang in ontwikkeling is zullen er echt geen dramatische veranderingen meer plaatsvinden voor de units. (behalve misschien het uiterlijk) ... heel misschien dat er 1 unit nog geschrapt gaat worden of juist erbij komt bij de release. Veel hangt af hoe de open beta verloopt... als daar blijkt dat 1 unit de balance verstoord, moet ie weg of vervangen worden.
Kan jij met zekerheid een percentage aangeven in hoeverre het ontwikkeltraject verlopen is dan?
Het zou me niets verbazen als het nog minstens een jaar duurt.
Al hoop ik van niet natuurlijk. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:08:
[...]

Dat zou dus suggereren dat Blizzard de site niet gaat updaten voordat het blad in augustus uitgekomen is. Als ze dat raak ik erg gefrustreerd. :D

[...]

Kan jij met zekerheid een percentage aangeven in hoeverre het ontwikkeltraject verlopen is dan?
Het zou me niets verbazen als het nog minstens een jaar duurt.
Al hoop ik van niet natuurlijk. :Y)
Op de Blizzard invitational in Korea gaven ze aan dat ze in een ver gevorderd stadium waren met SC2, en dat ze ook niet meer als vroeger games al jaren vantevoren aan gingen kondigen (ze hebben dus geleerd van hun vorige hypes) :)
Ze zijn sinds de release van WC3:FT al bezig met ontwikkeling en dat is dus al bijna 4 jaar geleden. Ik verwacht dan ook dat ze tegen kerstmis met een beta zullen komen.

en over de updates over de units, dit las ik op een ander forum:
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/6702/updatessoondb3.png

hopelijk dus eerdaags een update op de starcraft2.com page (waarschijnlijk ten tijde van Blizzcon, een soort 'open dag' van Blizzard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ja man, hoe lang ik wel niet heb lopen uitkijken naar World of Warcraft, ik denk wel een jaar of twee, als het niet meer is. (ben overigens ook blij dat ik alweer een jaar van die verslaving af ben, maar ja :P)

Ik denk inderdaad niet dat het nog zolang zal duren bij starcraft, al weet je dat natuurlijk nooit, want bij de ontwikkeling van starcraft 1 besloten ze op gegeven moment ook opeens dat ze het niks vonden en begonnen ze een nieuwe engine te ontwikkelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoopte eigenlijk echt op een 4de ras eigenlijk. Xel' Naga ofzoiets.

Heel cool natuurlijk dat er nu nieuwe units bijkomen, maar een 4de ras had echt een veel groter wow effect gehad denk ik.

Ik weet niet of SC2 legendarisch zal worden zoals dat met SC/BW gebeurd is zonder iets dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
Was het ook niet zo dat "alles" nog veranderd kan worden Niets is defenitief het is allemaal wip, dat werd dacht ik gezecht tijdens de game play movie.

*gaat de gameplay movie opnieuw kijken.

Een 4de ras wordt wel erg lastig, bedenk eens hoe ze dat in het verhaal moeten zetten, zoiets als dat de ghost's in opstand kwamen? (ra2 yurisch revenge achtig). een 4de ras dat ook door de terran gemaakt/ontwikkelt is om de andere 2 rassen te vernietiggen (net als protoss en zerg zelf). En wat betreft units is er al redelijk wat over genomen uit andere games, hoe zou dat met het 4de ras zijn?

[ Voor 61% gewijzigd door king of rats op 15-06-2007 20:57 . Reden: reactie op hier onder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:15:
Ik hoopte eigenlijk echt op een 4de ras eigenlijk. Xel' Naga ofzoiets.

Heel cool natuurlijk dat er nu nieuwe units bijkomen, maar een 4de ras had echt een veel groter wow effect gehad denk ik.

Ik weet niet of SC2 legendarisch zal worden zoals dat met SC/BW gebeurd is zonder iets dramatisch.
ik denk dat ze dat in de expansion gaan doen. Dat ze vier rassen aankunnen is al gebleken met Warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:24:
Ik hoorde van mensen op andere forums dat er DT's te zien zijn in de geleakte movie, maar ik zie ze echt niet tussenlopen. De Reavers lijken trouwens wel op lopende hotdogs :P
Je ziet iig wel gewone Templars. Overigens lijken mij die twilight Archons een mix van High (Light) en Dark Templars ;)

Er schijnt overigens ook wat info over de verhaallijn van SC2 in het boek Starcraft: Firstborn te zitten, zodra ik hem uit heb laat ik het wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Over de units die er in gaan komen valt niet veel te zeggen. Er zijn maar een aantal dingen zeker:

1. Er komen net zoveel units of transformaties naar andere units in als er oude units waren. Zo kunnen ze beter balancen. Althans iig sneller aangezien ze al ervaring hebben met de huidige unit mix.
2. Er komt geen 4e ras.
3. Geen 2007 release. (my guess april 2008)

Waarschijnlijk komen de units die op de officiele site gemeld wordenw el voor in de beta?

De units die je nu allemaal in de filmpjes kunt ontdekken komen niet zeker weten ook in de final. Het zou mij niets verbazen als ze ook alle oude units in de nieuwe engine gestopt hebben of iig geprobeert. Wat ik wel leuk zou vinden als je bv ook kan kiezen in SCII om te spelen met alleen alle original units.

Het spel is nog in PRE-INTERNAL Alpha volgens Blizz. Het feit dat de physics nog niet correct werken is dan best logisch.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:41:
1. Er komen net zoveel units of transformaties naar andere units in als er oude units waren. Zo kunnen ze beter balancen. Althans iig sneller aangezien ze al ervaring hebben met de huidige unit mix.
da's dus niet helemaal waar... een Blizzard medewerker zei dus wel iets in die richting, maar zei er sowieso het woord 'ongeveer' bij... Protoss heeft nu al 3 units meer dan in SC:BW als die units die in PC-gamer staan vermeld ook daadwerkelijk nu allemaal in de game zitten/komen. Kan me niet voorstellen dat nu al vaststaat dat er tijdens de beta sowieso weer 3 van die units gaan afvallen.

en 3 units extra per ras had Broodwar ook tov vanilla Starcraft, dus balance-wise kan dat prima :)
(sterker nog, BW is beter balanced dan SC zelf)

achjah, time will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starcraft 2 site is geupdate... 1 protoss unit toegevoegd (de Phoenix) en een behind the scenes van de cinematic trailer.

als ze zo langzaam units gaan introduceren kan het nog wel effe duren trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

I don't kers. Als het maar de opvolger wordt waar we op hebben zitten wachten. Ik heb deze game god-weet-hoeveel keer opnieuw geinstalleerd en het blijft (imho) de leukste rts ever. Die paar extra maanden kunnen er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

king of rats schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:27:
Was het ook niet zo dat "alles" nog veranderd kan worden Niets is defenitief het is allemaal wip, dat werd dacht ik gezecht tijdens de game play movie.

*gaat de gameplay movie opnieuw kijken.

Een 4de ras wordt wel erg lastig, bedenk eens hoe ze dat in het verhaal moeten zetten, zoiets als dat de ghost's in opstand kwamen? (ra2 yurisch revenge achtig). een 4de ras dat ook door de terran gemaakt/ontwikkelt is om de andere 2 rassen te vernietiggen (net als protoss en zerg zelf). En wat betreft units is er al redelijk wat over genomen uit andere games, hoe zou dat met het 4de ras zijn?
Err.... Xel'Naga of de Hybrids....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC1 uitgespeeld. *O*

Over een maandje of wat SC:BW uitspelen en ik ben klaar voor SC2. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Vergeet de PC Gamer Magazine scans vanop sclegacy.com niet te bekijken O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Sfinx- op 18-06-2007 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 00:30:
SC1 uitgespeeld. *O*

Over een maandje of wat SC:BW uitspelen en ik ben klaar voor SC2. _/-\o_
:Y vorige week ook uitgespeeld... blijft toch een vet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

* Gonadan moet dat ook maar weer eens gaan proberen.

Ik heb hem nooit uitgespeeld :$

Ik had moeite met de laatste levels van de toss, en was er klaar mee dat het steeds weer toss vs toss was. :$

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels ook weer begonnen, maar ik bleef steken in de 2e missie van de zerg.
Ik moet dat ei naar een droppoint onderin de map brengen, maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:23:
Ik ben inmiddels ook weer begonnen, maar ik bleef steken in de 2e missie van de zerg.
Ik moet dat ei naar een droppoint onderin de map brengen, maar hoe?
Als ik het me goed herrinner kan je dat ei oppakken met een drone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:23:
[...]

Dat was het idd!
bedankt voor je snelle reply
Nu weer verder spelen... 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starcraft2 Yes!!!! voor alle starcraft fans die niet kunnen wachten: We zijn bezig met een nieuwe expanxion for Starcraft original. Hier een linkje:

http://www.sonsofwar.pyrom.net

Dit wordt echt een col3 expansion. Allemaal diehard SC fans met talent. Go check it out!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:41

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:08:
Starcraft2 Yes!!!! voor alle starcraft fans die niet kunnen wachten: We zijn bezig met een nieuwe expanxion for Starcraft original. Hier een linkje:

Dit wordt echt een col3 expansion. Allemaal diehard SC fans met talent. Go check it out!!!
Verkeerde topic. Shameless self promotion. :z

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen self promotion. Het is gewoon starcraft info die ik wil delen met al de ander starcraft fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:23:
[...]

indeed :)

"How do i move the Chrysallis?"

Da's de meest gestelde vraag van de SC/BW singleplayer missies EVER... gaaf dat ie dan na 10 jaar toch weer eens sporadisch opduikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blizzard kennende zal het minstens een jaar duren voor deze game uit is, kijk maar naar diablo patch 2.10, ze zeiden soon, en pas een jaar later kwam hij uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

De Stargate is toegevoegd. *O*

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Protoss Unit Colossus is geadd + een paar pics met de groene WC3 achtige landschappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:17:
De Protoss Unit Colossus is geadd + een paar pics met de groene WC3 achtige landschappen :/
waarom zo sip, ik vind de ruines waar ie op stapt icm die groene omgeving juist :9~ erg veel detail. En bedenk dat dit slechts een van de vele tilesets is. :)

(en als laatste noodgreep kun je je met een preset van je videokaart vast de kleuren desaturaten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
Mooie schaduw werpt die colossus ook :) Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:30:
[...]

waarom zo sip, ik vind de ruines waar ie op stapt icm die groene omgeving juist :9~ erg veel detail. En bedenk dat dit slechts een van de vele tilesets is. :)

(en als laatste noodgreep kun je je met een preset van je videokaart vast de kleuren desaturaten :P )
Als ze het maar ook bij die tileset blijven (wat veel op WC3 lijkt). Ik zou geen Hero Units willen bij MP of een WC3 look-a-like game willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hero's komen er alleen in SP :). Met minder diepgang en management dan in WC3.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:16:
Hero's komen blijven er alleen in SP :). Met minder diepgang en management dan in WC3.
Sorry kon het niet laten O-).

De screens zien er wel mooi uit, lekker veel detail, maar dat groen lijkt erg veel warcraft 3, maar dat komt vast wel goed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De groene tilesets zijn juist een verbetering imho. Ik vond de missies op de protoss thuisplaneet altijd wat ongeloofwaardig door de lelijke tileset. Duze zijn een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:08:

is er ook nog een deadline of een verwacht tijdstip dat het uit gaat komen?
de site zelf was maar mwoah mwoah.
Maar goed ik speel geen sc1 meer dus wat dat betreft veel plezier en veel succes met je mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Die protoss units.. damm die zijn echt sterk als ik het zo lees.. ben benieuwd waarmee de terrans dan gaan komen.. of de zerg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
En de Warp Ray is toegevoegd aan de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik heb een vraagje jongens. Een tijdje geleden stond hier een gave link naar wat fanfiction Harbingers of Darkness (http://infoceptor.net/stories/harbinger.shtml). Nou is het allemaal best wel leuk, maar ik heb net Chapter 37 gelezen en het verhaal is nog (lang) niet ten einde en ik kan de rest niet vinden... weet iemand hier wat meer van?

Het is namelijk errug sneu als je een goede background-story vindt en dan helemaal niet uitwerkt tot het einde...

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
IEEWWWW Waarom moeten er nu Hero's in zitten.
Als ik een Hero wil ga ik wel naar de supermarkt!
Afbeeldingslocatie: http://www.herofruit2day.nl/images/ph_aardbei_sinaasappel_l.gif
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

waar haal je die hero's vandaan. Sowieso zaten ze ook in SC1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TrailBlazer schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:57:
waar haal je die hero's vandaan. Sowieso zaten ze ook in SC1
=
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:16:
Hero's komen er alleen in SP :). Met minder diepgang en management dan in WC3.
Ik houd niet van de Warcraft 3 uitwerking, vind het echt verschrikkelijk... Hopelijk word het niet zo aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
ixl85 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:43:
IEEWWWW Waarom moeten er nu Hero's in zitten.
Als ik een Hero wil ga ik wel naar de supermarkt!
[afbeelding]
:(
Heb je sc/sc:bw wel eens gespeelt? Je hebt characters die het verhaal vertellen/leiden, die zijn ongeveer 1.5 keer zo sterk als de gewone variant van die unit en hebben vaak alle upgrades al direct. Het is dus niet als met war3 dat er een rpg element in zit om skils/aanvallen te selecteren bij heroes, maar het zijn dus een sterkere versie van de normale units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
king of rats schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:05:
[...]

Heb je sc/sc:bw wel eens gespeelt? Je hebt characters die het verhaal vertellen/leiden, die zijn ongeveer 1.5 keer zo sterk als de gewone variant van die unit en hebben vaak alle upgrades al direct. Het is dus niet als met war3 dat er een rpg element in zit om skils/aanvallen te selecteren bij heroes, maar het zijn dus een sterkere versie van de normale units.
;)
I know... maar SC is al heel oud en blizzard heeft niet stil gezeten.
Daarom vrees ik voor WC3 invloeden en die haat ik.
(wees maar niet bang hoor, speel nog steeds SC :+)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.