Toch vreemd wat een gigantisch effect op de hardware-sites het veschijnen van deze kaart teweegbrengt.Overal begin je meer en meer 2 kampen te zien:De mensen die teleurgesteld zijn(hebben ze daar reden toe CJ?HACKU?VIGILANTE88??Hint hint....)en de mensen die beweren dat de reviews die verschenen zijn,fake zijn.Nog vreemder is de"told you so"sfeer die er heerst,en dit komt dan ook nog meestal van mensen die eerst bij hoog en bij laag beweerden dat,in vergelijking met de R600,de wedergeboorte van Christus maar klein bier zou zijn...Trouwens,ik geef toe dat ik pas sinds een maand of 6/7 hardware-sites bezoek,om info te vergaren voor mijn nieuwe pc,en soms is de sfeer op zo'n sites echt wel bedroevend.Bij de meesten(niet allemaal)gaat het dus wel echt om de dikte/lengte van hun E-peen...En als er dan iemand die ten tonele verschijnt die een grotere...heeft of meer weet,dan breekt de hel los.
Ik hoop echt dat ATI/AMD kan overleven,want ik vrees dat als de R600 tegenvalt(en volgens sommigen valt hij SERIEUS tegen,alhoewel nog niets officieel is...),ze een gigantische klap te verwerken krijgen.Voor mij persoonlijk:Het interesseert me niet of hij maar 5000 punten scoort in een of andere 3Dmark,sinds dat ik pc's heb,nu al 15 jaar,heb ik NIET 1 maal een 3DMark gedaan.Weeral iets dat meer met lengte/dikte te maken heeft dan met iets anders.Ik weet dat er mensen zijn die een VEEL betere pc hebben dan mezelf,dus ik hoef dat niet bevestigd te zien.Ik weet dus ook dat er mensen zijn die een minder goede pc hebben.Voor mij is game-prestatie iets belangrijker,en in vergelijking met mijn 9800 zal deze kaart sowieso een HELE verbetering geven.En aangezien ik nooit een 8800Gtx heb gehad,kan ik dus ook niet het verschil zeggen tussen 80/100 fps(as a matter of speach...)
Goed,voldoende gereutel op een vroege donderdag-ochtend...Maar:nog 4 dagen te gaan lol