Goed,ik dus vandaag naar de Zwarte markt in Beverwijk,op zoek naar de Nokia 6300..
Bij de eerste 4 kramen waar ik kwam vroegen ze allemaal 175Euro en 1 vroeg 180euro.
Ik ben dus gegaan naar iemand waarvan ik dacht die lijkt mij wel okee.
De eerste doos was een beetje gedeukt en vies,
de tweede doos was de folie van de gsm en alle zakjes open,de derde doos was alles zichtbaar okee,maar.....simkaart er in alles ff snel ingesteld.ik probeer een foto te maken via menu favorieten,camera en..ik zie dus het camerabeeld,2menu;s door elkaar, en niets meer die liep vast,ff aan en uit en 2e keer proberen nee weer vast gelopen.
Laat maar zitten ik ga wel naar een ander.
Andere stal geprobeerd alles in doos,dicht....
simkaart erin,weer hetzelfde truukje en hee die deed het wel...
Nou die gekocht dan maar,ik loop naar buiten ik denk ff bellen en..geen bereik,ontvangst,(KPN)
ik had nog 2 gsm bij mij en daar deed kpn het wel op.ff aan uit en 10 minuten gewacht,,,,niets...
pfffff de tyfus....met je gsm en je zwarte markt...
Gsm terug gebracht geld terug gekregen en heel snel weg gereden.Naar het water de boot in.
Morgen maar de gsm in een echte winkel kopen.Dan maar wat duurder.
Bij de eerste 4 kramen waar ik kwam vroegen ze allemaal 175Euro en 1 vroeg 180euro.
Ik ben dus gegaan naar iemand waarvan ik dacht die lijkt mij wel okee.
De eerste doos was een beetje gedeukt en vies,
de tweede doos was de folie van de gsm en alle zakjes open,de derde doos was alles zichtbaar okee,maar.....simkaart er in alles ff snel ingesteld.ik probeer een foto te maken via menu favorieten,camera en..ik zie dus het camerabeeld,2menu;s door elkaar, en niets meer die liep vast,ff aan en uit en 2e keer proberen nee weer vast gelopen.
Laat maar zitten ik ga wel naar een ander.
Andere stal geprobeerd alles in doos,dicht....
simkaart erin,weer hetzelfde truukje en hee die deed het wel...
Nou die gekocht dan maar,ik loop naar buiten ik denk ff bellen en..geen bereik,ontvangst,(KPN)
ik had nog 2 gsm bij mij en daar deed kpn het wel op.ff aan uit en 10 minuten gewacht,,,,niets...
pfffff de tyfus....met je gsm en je zwarte markt...
Gsm terug gebracht geld terug gekregen en heel snel weg gereden.Naar het water de boot in.
Morgen maar de gsm in een echte winkel kopen.Dan maar wat duurder.