Het Nokia 6300 topic - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 139.564 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43584

Goed,ik dus vandaag naar de Zwarte markt in Beverwijk,op zoek naar de Nokia 6300..
Bij de eerste 4 kramen waar ik kwam vroegen ze allemaal 175Euro en 1 vroeg 180euro.

Ik ben dus gegaan naar iemand waarvan ik dacht die lijkt mij wel okee.
De eerste doos was een beetje gedeukt en vies,
de tweede doos was de folie van de gsm en alle zakjes open,de derde doos was alles zichtbaar okee,maar.....simkaart er in alles ff snel ingesteld.ik probeer een foto te maken via menu favorieten,camera en..ik zie dus het camerabeeld,2menu;s door elkaar, en niets meer die liep vast,ff aan en uit en 2e keer proberen nee weer vast gelopen.

Laat maar zitten ik ga wel naar een ander.
Andere stal geprobeerd alles in doos,dicht....
simkaart erin,weer hetzelfde truukje en hee die deed het wel...
Nou die gekocht dan maar,ik loop naar buiten ik denk ff bellen en..geen bereik,ontvangst,(KPN)
ik had nog 2 gsm bij mij en daar deed kpn het wel op.ff aan uit en 10 minuten gewacht,,,,niets...
pfffff de tyfus....met je gsm en je zwarte markt...
Gsm terug gebracht geld terug gekregen en heel snel weg gereden.Naar het water de boot in.
Morgen maar de gsm in een echte winkel kopen.Dan maar wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:49
Mensen, iemand deze ervaring? Ik heb de 6300 nu 5 dagen in gebruik en helemaal leeg laten lopen. Nu hang ik hem twee uur terug aan de opladen omdat ie niet meer aan ging (batterij compleet leeg), maar nog steeds gaat ie niet aan. Ook geen batterij icoontje in het scherm. Enige wat er gebeurd is dat de blauwe lampjes aan de zijkant 2x knipperen...

Lijkt me niet normaal wel? In de handleiding staat wel dat je bij een compleet lege batterij wel een paar minuten zal moeten wachten met aanzetten als de oplader aangesloten is... Maar hij hangt er nu dus al 2 uur aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 17:38
Martijn schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:00:
Mensen, iemand deze ervaring? Ik heb de 6300 nu 5 dagen in gebruik en helemaal leeg laten lopen. Nu hang ik hem twee uur terug aan de opladen omdat ie niet meer aan ging (batterij compleet leeg), maar nog steeds gaat ie niet aan. Ook geen batterij icoontje in het scherm. Enige wat er gebeurd is dat de blauwe lampjes aan de zijkant 2x knipperen...

Lijkt me niet normaal wel? In de handleiding staat wel dat je bij een compleet lege batterij wel een paar minuten zal moeten wachten met aanzetten als de oplader aangesloten is... Maar hij hangt er nu dus al 2 uur aan :S
Misschien een contactpuntje, batterij of lader defect. Probeer anders een andere batterij of lader te gebruiken. Dat is waarschijnlijk de enigste manier om achter de oorzaak te komen.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17
Anoniem: 43584 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:12:

Via diverse internetshops staat hij voor 200 euro, slechts 25 euro duurder, maar wel via een (wat meer) echte winkel.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Tackleberry schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 22:46:
Hebben meer mensen last van het feit dat Windows XP over de flos lijkt te gaan als de 6300 aangesloten is (geweest) via USB kabel of Bluetooth?

Er blijven continu (om en om) twee Hardware Installatie ballonnen afgebeeld worden. Je krijgt dus, totdat je de computer herstart, de melding dat het product succesvol is geinstalleerd. Ja leuk, kap dan met die meldingen... :P
Yup, ik heb hetzelfde probleem gehad.
Het is mij eenmalig gelukt een BT verbinding te krijgen, maar nadat ik mijn PC opnieuw opstarte was de BT weg en met geen mogelijkheid meer op te starten.... grrrr....
Ik kan nu alleen bestanden overbrengen met een USB kabeltje.

Ik maak gebruik van een cheapass BT dongeltje van de mediamarkt, wat eigenlijk geen enkel probleem op zou moeten leveren. Dus wel....

Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

DJ-Anubis schreef op zondag 29 juli 2007 @ 16:10:
Ik weet het, waarschijnlijk mag ik dit hier helemaal niet posten maar ik kom er echt niet uit en hoop dat een van jullie hier gewoon een duidelijk antwoord op kan geven. Verkopers in telecom shops wisten me absoluut niet te helpen. Die weten er zelf (althans waar ik geweest ben) geen drol van af.

Voorwaarden aan de telefoon:
- Snelle menu's (oude symbian was zo traag dat ik me helemaal dood ergerde, heb nu samsung, maar is het wel verbeterd? Hoorde dat het nog steeds traag is.)
- Goed en duidelijk scherm
- Makkelijk bellen en sms'en (heb bijvoorbeeld een hekel aan dat toutch screen gedoe van LG)
- Goede batterijduur
- Goed contact beheer (heb een Apple, dus de PC suite kan ik niet veel mee, hooguit in parallels draaien, maar daar zitten mijn contacten niet in)
- Liefst eigenlijk mail push of iig een (makkelijke) manier om mails op m'n mobiel te krijgen.

Dingen als een camera / video / mp3 enz enz vind ik persoonlijk onzin. Filmen doe ik met een camera, foto's met een digicam en mp3's met m'n iPod. Al die apparaten doen dat beter dan een mobiel, dus die functies ga dat toch niet gebruiken. :)

Eigenlijk twijfel ik tussen de 6300 (vandaar hier de post) en de E50, maar precies de verschillen kan ik niet echt vinden. Scherm resolutie is het zelfde, maar is de processor of snelheid van die dingen ook het zelfde? Is de symbian versie het zelfde? Of moet ik misschien naar een niet-nokia kijken... (waarschijnlijk verkeerde topic daarvoor ;) )
Ik heb eerst een E50 gehad en geruild tegen een 6300. Een betere keuze heb ik niet kunnen maken.
Mijn posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227936

En hoe gaat het met de standby tijd? Ik heb nu een 6230i en ben benieuwd of deze van de 6300 beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Zoek de 2 topics eens door, over de batterij is al heel veel gesproken :)

Ik had hiervoor een 6230i, maar de 6300 benadert de 6230i kwa batterijtijd gewoon. Beter is hij niet, maar ongeveer gelijk na een paar keer laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-04 23:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Anoniem: 43584 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:12:
Goed,ik dus vandaag naar de Zwarte markt in Beverwijk,op zoek naar de Nokia 6300..
Bij de eerste 4 kramen waar ik kwam vroegen ze allemaal 175Euro en 1 vroeg 180euro.

Ik ben dus gegaan naar iemand waarvan ik dacht die lijkt mij wel okee.
De eerste doos was een beetje gedeukt en vies,
de tweede doos was de folie van de gsm en alle zakjes open,de derde doos was alles zichtbaar okee,maar.....simkaart er in alles ff snel ingesteld.ik probeer een foto te maken via menu favorieten,camera en..ik zie dus het camerabeeld,2menu;s door elkaar, en niets meer die liep vast,ff aan en uit en 2e keer proberen nee weer vast gelopen.

Laat maar zitten ik ga wel naar een ander.
Andere stal geprobeerd alles in doos,dicht....
simkaart erin,weer hetzelfde truukje en hee die deed het wel...
Nou die gekocht dan maar,ik loop naar buiten ik denk ff bellen en..geen bereik,ontvangst,(KPN)
ik had nog 2 gsm bij mij en daar deed kpn het wel op.ff aan uit en 10 minuten gewacht,,,,niets...
pfffff de tyfus....met je gsm en je zwarte markt...
Gsm terug gebracht geld terug gekregen en heel snel weg gereden.Naar het water de boot in.
Wel even ontopic houden aub.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 23:06
Anoniem: 54709 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:24:
Yup, ik heb hetzelfde probleem gehad.
Het is mij eenmalig gelukt een BT verbinding te krijgen, maar nadat ik mijn PC opnieuw opstarte was de BT weg en met geen mogelijkheid meer op te starten.... grrrr....
Ik kan nu alleen bestanden overbrengen met een USB kabeltje.

Ik maak gebruik van een cheapass BT dongeltje van de mediamarkt, wat eigenlijk geen enkel probleem op zou moeten leveren. Dus wel....

Als iemand een oplossing heeft dan hoor ik het graag.
Bij mij werkt de verbinding gewoon, zowel via BT als via een USB kabel, maar Windows blijft flippen met die hardware indentificatie rotzooi. Alleen een reboot zorgt ervoor dat Windows weer tot rust komt, zelfs als de 6300 wordt losgekoppeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228901

Tackleberry schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:16:
[...]

Bij mij werkt de verbinding gewoon, zowel via BT als via een USB kabel, maar Windows blijft flippen met die hardware indentificatie rotzooi. Alleen een reboot zorgt ervoor dat Windows weer tot rust komt, zelfs als de 6300 wordt losgekoppeld...
Ik had hetzelfde probleem en heb even de laatste drivers gedownload van mijn bluetooth stik en het probleem was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 23:06
Anoniem: 228901 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 01:06:
Ik had hetzelfde probleem en heb even de laatste drivers gedownload van mijn bluetooth stik en het probleem was opgelost.
Dat zou ik ook graag doen, maar mijn PNX BTA-3180 lijkt gewoon verkocht te worden terwijl er geen drivers voor beschikbaar lijken te zijn...

Ik ben er via Google uiteindelijk nog achtergekomen dat het een product is van Epox, maar daar is vervolgens geen driver van het product te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Anoniem: 215072 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 20:49:
[...]

Ik kan me herinneren dat ik in het begin ook zoiets raars had na het importeren van contacten via PC Suite... Ik baalde er zo van dat ik al mijn contacten alsnog handmatig heb ingevoerd. Even werk, maar dan wel helemaal ok! En je oefent weer eens typen op zo'n klein toetsenbordje!
Heeft nog niemand hier een oplossing voor gevonden? Heb het probleem zelf nml. ook. Ik dacht eerst dat het aan een actieve bluetooth-verbinding lag omdat ik op het werk ineens wel de contacten kon aanpassen. Thuis aangekomen kreeg ik weer de melding dat de handeling niet kon worden uitgevoerd. Bluetooth dus uitgezet, pc suit uitgeschakeld, reset van de telefoon, maar nog steeds geen aanpassen van de contacts mogelijk.

Morgen weer eens op het werk proberen dus

bug is ook gereporteerd op de nokiafora: http://discussions.nokia....d=phones&message.id=15797

[ Voor 8% gewijzigd door web-hawk op 07-08-2007 21:20 ]

Innovation beyond Imagination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:30
Tackleberry schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 17:16:
[...]

Oplossing (bij mij):

- configuratiescherm
- systeem
- apparaatbeheer (tabblad Hardware)
- rechtermuisknop op je Nokia en dan 'Uitschakelen'

Opgelost :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Martijn schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 22:00:

Nou, gisteren eerst bij een Nokia service point geweest. Die kon echter niet direct vaststellen wat het probleem was en kon hem alleen maar opsturen. Men attendeerde me daar wel op het feit dat ik binnen 8 dagen na aankoop van de winkel gewoon een nieuwe moest krijgen...

Ik dus naar 2Call in Den Haag, nadat ik gebeld had dat ik lang zou komen. Zeggen ze daar doodleuk dat ze hem neit omruilden omdat het toestel al gebruikersschade had, op het zwarte achterkantje kon je in het licht al een paar krasjes zien... Nogal wiedes, aangezien ik de eerste 8 dagen het toestel met fluwelen handschoentjes aan ga pakken, maar het apparaat direct ga gebruiken... Voor hun was hiermee de kous af en konden en wilden ze hem alleen maar opsturen... Ze hadden als winkel namelijk ook rechten en dit toestel konden ze na reparatie niet meer verkopen, zij kregen van nokia namelijk ook geen nieuw toestel voor deze...

Volgens mij heb ik volgens de wet gewoon recht op een nieuw toestel, of ik er nou me naam op geschreven zou hebben of niet... Dat ie gebruikt is vind ik een belachelijke reden, hij had namelijk geen gebruikersschade waardoor het defect heeft kunnen ontstaan... Ik heb hem uiteindelijk maar ingeleverd, maar zit nu bedenken of ik dit uiteindelijk refurbished toestel wel wil hebben... Mijns inziens heb ik gewoon recht op een goed toestel wat niet binnen 8 dagen kapot gaat / is gegaan...

Iemand ervaring met wat voor rechten je als consument hebt in een situatie als deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-08-2024
Denk dat het een beetje offtopic is wat je nu probeert te bespreken. Wellicht heb je iets aan het volgende topic: Consumentenrecht - onderzoeksresultaten.
Ik wens je wel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Mr.S schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:13:
Denk dat het een beetje offtopic is wat je nu probeert te bespreken. Wellicht heb je iets aan het volgende topic: Consumentenrecht - onderzoeksresultaten.
Ik wens je wel succes.
Dankje, ik heb daar de vraag maar even neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:00
Martijn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:01:
[...]

Nou, gisteren eerst bij een Nokia service point geweest. Die kon echter niet direct vaststellen wat het probleem was en kon hem alleen maar opsturen. Men attendeerde me daar wel op het feit dat ik binnen 8 dagen na aankoop van de winkel gewoon een nieuwe moest krijgen...

Ik dus naar 2Call in Den Haag, nadat ik gebeld had dat ik lang zou komen. Zeggen ze daar doodleuk dat ze hem neit omruilden omdat het toestel al gebruikersschade had, op het zwarte achterkantje kon je in het licht al een paar krasjes zien... Nogal wiedes, aangezien ik de eerste 8 dagen het toestel met fluwelen handschoentjes aan ga pakken, maar het apparaat direct ga gebruiken... Voor hun was hiermee de kous af en konden en wilden ze hem alleen maar opsturen... Ze hadden als winkel namelijk ook rechten en dit toestel konden ze na reparatie niet meer verkopen, zij kregen van nokia namelijk ook geen nieuw toestel voor deze...

Volgens mij heb ik volgens de wet gewoon recht op een nieuw toestel, of ik er nou me naam op geschreven zou hebben of niet... Dat ie gebruikt is vind ik een belachelijke reden, hij had namelijk geen gebruikersschade waardoor het defect heeft kunnen ontstaan... Ik heb hem uiteindelijk maar ingeleverd, maar zit nu bedenken of ik dit uiteindelijk refurbished toestel wel wil hebben... Mijns inziens heb ik gewoon recht op een goed toestel wat niet binnen 8 dagen kapot gaat / is gegaan...

Iemand ervaring met wat voor rechten je als consument hebt in een situatie als deze?
De consument heeft de keuze tussen reparatie of vervanging. Alleen als de gekozen optie onredelijk is, dan mag de verkoper die optie weigeren. Maar dan moet je echt denken aan 'nieuwe auto' bij een defecte ruitensproeier ofzo.

Aan de andere kant: je hebt *geen* recht op een nieuwe telefoon, maar recht op vervanging. De winkelier zou je dus ook een refurbished telefoon mogen geven.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
StevenK schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:34:
[...]

De consument heeft de keuze tussen reparatie of vervanging. Alleen als de gekozen optie onredelijk is, dan mag de verkoper die optie weigeren. Maar dan moet je echt denken aan 'nieuwe auto' bij een defecte ruitensproeier ofzo.

Aan de andere kant: je hebt *geen* recht op een nieuwe telefoon, maar recht op vervanging. De winkelier zou je dus ook een refurbished telefoon mogen geven.
Hmm dankje, vind het een vreemde zaak. Een winkel mag dus gewoon een toestel dat duidelijk een fabrieksfout bevat laten repareren... Ik heb als klant natuurlijk geen vertrouwen meer in zo'n foon :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Martijn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:09:
[...]
Hmm dankje, vind het een vreemde zaak. Een winkel mag dus gewoon een toestel dat duidelijk een fabrieksfout bevat laten repareren... Ik heb als klant natuurlijk geen vertrouwen meer in zo'n foon :S...
Gezien alle goede reviews en beoordelingen van mensen hier op het forum lijkt het mij onterecht om geen vertrouwen meer in de foon te hebben (al is vertrouwen iets wat meestal op gevoel wordt gebaseerd). Dat je geen vertrouwen meer in 2Call hebt kan ik mij wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe oud is de telefoon nu? Als jij van fabrikant zwart op wit een omruiltoestemming kan krijgen kan 2Call er niet om heen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Martijn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:09:
[...]

Tuurlijk. Zolang je deze netjes hersteld terugkrijgt is alles toch dik in orde?

Garantie != nieuw toestel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Blacksnak schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:57:
[...]
Garantie != nieuw toestel krijgen.
Binnen 8 dagen na aankoop voor mij dus WEL, aangezien je dan echt met een fabrieksfout te maken hebt... Het is niet zo dat ik geen vertrouwen heb in de nokia 6300, maar specifiek in dit defect geraakte toestel heb ik geen vertrouwen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 01:02
StevenK schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:34:
Hangt natuurlijk af van de kwaliteit van een refurbished telefoon, kans is groot dat je toch gebruiksporen daarop zult terugvinden. Dat hoef je bij de koop van een geheel nieuw toestel dat nog niet zo oud is niet te accepteren. Zo vind ik wat MS doet in het topic in SG betreffende de xbox360 belachelijk qua service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik wil liedjes en foto's op mijn geheugenkaart in mapjes indelen. Maar als ik deze probeer te verplaatsen zegt m'n 6300 dat het niet mogelijk is dezelfde doelmap te gebruiken als waar de bestanden vandaan komen, op het moment dat ik mijn geheugenkaart wil openen.
Iemand een idee hoe je bestanden op een geheugenkaart kan verplaatsen naar mapjes op dezelfde geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Dan nog een vraag, hoe stel ik het geheugenkaartje in als opslag plek voor mijn sms berichten?
Erg fijne telefoon verder trouwens
! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
christiaann1985 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:16:
Ik wil liedjes en foto's op mijn geheugenkaart in mapjes indelen. Maar als ik deze probeer te verplaatsen zegt m'n 6300 dat het niet mogelijk is dezelfde doelmap te gebruiken als waar de bestanden vandaan komen, op het moment dat ik mijn geheugenkaart wil openen.
Iemand een idee hoe je bestanden op een geheugenkaart kan verplaatsen naar mapjes op dezelfde geheugenkaart?
Het kan dus wel, op mijn geheugenkaart staat alles keurig in mapjes en submapjes enz. Jij hebt denk ik de navigatie in de galerij nog niet helemaal door. Als je naar een submapje wil bladeren moet je de navigatietoets naar rechts indrukken, niet de OK/ENTER knop, want dan gooit ie de boel in de map waar je op dat moment staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
ah kijk, dat werkt ja! dank.. Komt door die duitse handleiding die ik erbij heb gekregen denk ik..

Ook nog een oplossing voor het opslaan van berichten op de geheugenkaart?bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229555

Heeft er iemand ervaring met het toevoegen van afbeeldingen aan contactpersonen van Outlook en op de 6300. Ik ben er al een hele avond mee bezig maar ik geraak er niet uit.
Als ik de afbeeldingen toevoeg in outlook synct pc suite ze wel over naar de 6300, maar in een héél klein thumbnail formaat, niet echt bruikbaar als er iemand belt dus.
Als ik ze de afbeeldingen eerst op de 6300 opsla, en ze dan via het gsm menu koppel aan contacten worden ze wel mooi weergegeven maar krijg ik ze niet doorgestuurd naar outlook bij het synchen...
Iemand ideetjes ?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229605

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bestanden die van een andere mobiel via BT worden verstuurd direct op kan slaan op mijn geheugenkaart?
Nu worden deze opgeslagen in het telefoongeheugen, maar dat is nog maar 4 mb groot, dus mp3-tjes van bv 5 mb kan ie al niet meer opslaan.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

versace1 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:14:
hai allemaal,

ik heb eindelijk mijn nokia 6300 en heb er een 1 GB kaart bij gekocht.
tot mijn verbazing kan ik de inhoud van de oude kaart niet kopieren naar de nieuwe 1 GB kaart.
ik krijg dan de foutmelding het bestand is in gebruik of beveiligd. wat nu ?
ik heb op verschillende manieren geprobeerd, oude kaart in telefoon via usb, oude kaart in kaartlezer pc. ik baal hier echt van.
Mijn vriendin heeft deze foon sinds gisteren ook en ik wilde daar meteen mijn braak liggende 1 Gb kaartje in prikken en daar de data van de originele kaart op te zetten. Maar zoals door anderen gemeld hier wil dat dus niet werken. Is er al iemand in geslaagd dit wel te doen op een Windows machine?

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 15-08-2007 09:15 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Deddiekoel schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:15:
[...]

Mijn vriendin heeft deze foon sinds gisteren ook en ik wilde daar meteen mijn braak liggende 1 Gb kaartje in prikken en daar de data van de originele kaart op te zetten. Maar zoals door anderen gemeld hier wil dat dus niet werken. Is er al iemand in geslaagd dit wel te doen op een Windows machine?
Oplossing:
FongWan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:56:
1) Met pcsuite bestandbeheer naar de computer
2) sd kaartje switchen
3) pcsuite van computer naar geheugenkaart met de bestandbeheer

Heeft bij mij gewerkt en ik gebruik een UltraII kaartje van 2GB.
Antwoord was al gegeven O-)

[ Voor 38% gewijzigd door Mr.S op 15-08-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-05 19:57
ik ben van plan de nokia 6300 aan te schaffen, kan iemand mij vertelle met de kennis , of de muziekkwaliteit door de oordopjes hetzelfde/beter/slechter is dan bij de 6230 ?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 21:24

ScSi

Belg.

6pack15 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:07:
ik ben van plan de nokia 6300 aan te schaffen, kan iemand mij vertelle met de kennis , of de muziekkwaliteit door de oordopjes hetzelfde/beter/slechter is dan bij de 6230 ?
alvast bedankt
Kwaliteit is nagenoeg dezelfde, misschien iets beter..

• 6pack15
ScSi schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:22:
[...]

Kwaliteit is nagenoeg dezelfde, misschien iets beter..
Ohke, bedankt, dat is het enige wat ik wilde weten

Overmorgen heb ik hem in huis, nog ff 2 gig en kabeltje erbij

• ScSi

ScSi

Belg.

6pack15 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 00:04:
[...]
Overmorgen heb ik hem in huis, nog ff 2 gig en kabeltje erbij
Je kan gelijk welke mini-USB to USB kabel gebruiken (mocht je dat nog niet weten)

Afbeeldingslocatie: http://www.shoxx.com/catalog/images.products/k/KAB29-30.jpg

Anoniem: 229909

Ik heb gister de 6300 telefoon binnen gekregen. Echt mooi ding. Maar nu zie ik als ik een foto wil nemen een horizontale streep :s en als ik dan op vastleggen klik en ga hem in de gallerij bekijken dan staat die horizontale streep er nog steeds. Weet iemand waar ik dit kan veranderen, of is dit gewoon een defect in mijn camera. Als ik btw mijn bluetooth activeer kan ik geen andere gebruikers vinden, doe ik iets fout?

Anoniem: 229605 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:55:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bestanden die van een andere mobiel via BT worden verstuurd direct op kan slaan op mijn geheugenkaart?
Nu worden deze opgeslagen in het telefoongeheugen, maar dat is nog maar 4 mb groot, dus mp3-tjes van bv 5 mb kan ie al niet meer opslaan.

Alvast bedankt.
Heeft iemand hier antwoord op??? Of kan dit niet met deze tel......

Anoniem: 167704

Martijn schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:04:
Iemand de laatste tijd nog een 6300 van GSMtrack vandaan? Is dat tegenwoordig al een NL versie, of nog steeds met Duitse handleiding?
Ik heb een 6300 een week of 2 terug besteld via GSMtrack.
Zat indd een duits boekje bij maar menu is wel gewoon NL
En NL boekje heb ik gewoon via nokia site gedownload en geprint :-)

• 6pack15
ScSi schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 07:41:
[...]

Je kan gelijk welke mini-USB to USB kabel gebruiken (mocht je dat nog niet weten)

[afbeelding]
honderden kabeltjes hier, lades vol, maar dat kabeltje niet :/ , maja ff voor 10 euro opgespoord, geen verz kosten, en meteen 2 gig erbij gekocht

Anoniem: 176120

Hier een nieuwe 6300 gebruiker. Was toe aan een nieuw toestel; 2 jarig T-mobile abbo voor 9.50 per maand (100 minuten) + dit toestel gratis.

Ik moet toegeven; het is de mooiste telefoon die ik tot nu toe heb gezien. Ik moet alles nog uitvinden, maar hij is prachtig!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Anoniem: 176120 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:09:
Hier een nieuwe 6300 gebruiker. Was toe aan een nieuw toestel; 2 jarig T-mobile abbo voor 9.50 per maand (100 minuten) + dit toestel gratis.

Ik moet toegeven; het is de mooiste telefoon die ik tot nu toe heb gezien. Ik moet alles nog uitvinden, maar hij is prachtig!
Wow, dat is een hele nette aanbieding denk ik!

Hoe levert Tmobile hem, zit er tmobile software op en een tmobile logo op de telefoon of doen ze dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Weet iemand eigenlijk of de gba emulators werken op de 6300 ? want de homebrew rpg's zijn toch een stuk leuker dan de gemiddelde normale nokia game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Mr.S schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:54:
[...]

Oplossing:

[...]

GRMBL, stomme PCSuite werkt niet goed onder Vista, tenminste bestandsbeheer wil niet werken omdat de toepassing niet gevonden kan worden...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ventusGallus
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 09:19
super-muffin schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:28:
[...]

Ik heb het zelfde, af en toe hoor ik de andere kant niet. En de ander keer weer goed. Zijn wij de enige 2 met deze problemen? Lijkt me van niet toch?
Volgens mij heb ik ook het probleem dat met de hoorn. Vaak, niet altijd trouwens, als ik iemand bel (bij gebeld worden trouwens ook) dan hoor ik niets en volgens mij hoort de andere persoon mij ook niet. Als ik dan switch naar luidspreker werkt alles prima. Ook bellen met de headset werkt zonder problemen. Als ik dan terug switch naar de hoorn werkt het soms weer maar vaak ook niet.
iemand al meer info over dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
Anoniem: 229909 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:19:
Ik heb gister de 6300 telefoon binnen gekregen. Echt mooi ding. Maar nu zie ik als ik een foto wil nemen een horizontale streep :s en als ik dan op vastleggen klik en ga hem in de gallerij bekijken dan staat die horizontale streep er nog steeds. Weet iemand waar ik dit kan veranderen, of is dit gewoon een defect in mijn camera. Als ik btw mijn bluetooth activeer kan ik geen andere gebruikers vinden, doe ik iets fout?
Als je niet zinvols te posten heb, post dan ook niet!

[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 21-08-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 22:46
Gewoon wel iets om je over op te winden, want dat klopt gewoon niet.
Ik zou gaan zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bear87 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:40:
[...]

Wow, dat is een hele nette aanbieding denk ik!

Hoe levert Tmobile hem, zit er tmobile software op en een tmobile logo op de telefoon of doen ze dat niet meer?
Er staat op de achterklep in het grijs Tmobile en je kan de menuoptie tmobile instellen, maar ik heb hem op de zwarte staan :p

Ik vond het wel een fijne aanbieding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Een vraagje, ik heb net mijn nieuwe nokia 6300, bij een telfort 12,5 p/m abbo gratis
En nu ff nieuwste pc suite etc geinstalleerd, maar hij blijft nu maar zeuren met die informatieballonnetjes rechtsonderin dat hij nieuwe hardware heeft gevonden :Nokia Windows Portable Device Driver , en dan nog een waar de naam van mijn telefoon komt, en hij blijft dit non-stop doen, heel irritant, vooral omdat je steeds dat geluidje krijgt. Een vriend van mij heeft dit ook met een Nokia N80, weet iemand het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

voor mensen die eigen dopjes op hun 6300 willen monteren, een verloopje is er inderdaad, ik kwam dit tegen bij www.datakabel.nl
http://www.datakabelshop....ath=21_32&products_id=132

6pack15 is volgens mij nog in de afgelopen honderd posts gemeld hoe je dat voorkomt... ff zoeken voortaan
Yohan schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:11:
[...]

Oplossing (bij mij):

- configuratiescherm
- systeem
- apparaatbeheer (tabblad Hardware)
- rechtermuisknop op je Nokia en dan 'Uitschakelen'

Opgelost :)

[ Voor 31% gewijzigd door GoldenSample op 17-08-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er dan niemand met hetzelfde probleem???

Ik krijg het niet voor elkaar om bestanden die via BT naar mij worden verzonden direct op mijn geheugenkaart op te slaan. Mis ik iets in de instellingen of kan deze tel dat gewoon niet?

Een video oid van meer dan 6/7 mb kan zo niet verstuurd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:57
Anoniem: 229605 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:50:
Is er dan niemand met hetzelfde probleem???

Ik krijg het niet voor elkaar om bestanden die via BT naar mij worden verzonden direct op mijn geheugenkaart op te slaan. Mis ik iets in de instellingen of kan deze tel dat gewoon niet?

Een video oid van meer dan 6/7 mb kan zo niet verstuurd worden...
Zeer waarschijnlijk worden je berichten opgeslagen in je telefoon geheugen.
Ga naar berichten, opties, instellingen en kies dan overige in dat menu kan je dan je geheugen instellen tel. geheugen of memorycard
Vervolgens kan je het bestand openen en opslaan waarna je het bestand in je inbox kan verwijderen
suc6

[ Voor 7% gewijzigd door Megapaul op 18-08-2007 16:05 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb deze opties niet op mijn 6300 (zit bij Vodafone).
Wat ik dus eigenlijk bedoel is dat ik een mp3 van een andere tel via BT direct op mijn geheugenkaart op kan slaan. Ik dacht dat je dat wel in kon stellen, maar kan het dus niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:57
Anoniem: 229605 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:13:
Bedankt voor je snelle reactie, maar ik heb deze opties niet op mijn 6300 (zit bij Vodafone).
Wat ik dus eigenlijk bedoel is dat ik een mp3 van een andere tel via BT direct op mijn geheugenkaart op kan slaan. Ik dacht dat je dat wel in kon stellen, maar kan het dus niet vinden.
zover ik weet gaat dat niet bij Nokia. Alles gaat via je berichten inbox.
suc6

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
GoldenSample schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:43:
voor mensen die eigen dopjes op hun 6300 willen monteren, een verloopje is er inderdaad, ik kwam dit tegen bij www.datakabel.nl
http://www.datakabelshop....ath=21_32&products_id=132

6pack15 is volgens mij nog in de afgelopen honderd posts gemeld hoe je dat voorkomt... ff zoeken voortaan

[...]
Ja, nou , dat werkt niet bij mij :P . Dat had ik al geleze :P (misschien had ik dat erbij moete zette :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Laatst online: 06:04
Sinds vorige week heb ik mijn 6300 geupdate naar de 5.00 versie via de gsm zelf ( firmware via menu updates via wap downloaden, en zo update hij zichzelf ). Nu heb ik verschillende opmerkingen (lees bugs).

- Normaal gaat hij op stil wanneer je lang op Hekje drukt; nu dus niet meer
- Iets héél irritants ( voor mij dan ): Er komt niet altijd meer op dat het bericht afgeleverd is. Wanneer ik in de map verzonden berichten kijk, staat alleen het envelopje er, zonder het groene i'tje, en als ik bij details kijk, staat er wachten op aflevering of zoiets. Wanner ik echter in afleveringsrapporten kijk, staat er wel netjes dat het afgeleverd is. Héél irritant dus, hebben er nog mensen last hiervan ?

EDIT: net nog eens de update opnieuw gedaan maar dan via de kabel en pc, maar nog steeds dezelfde "symptomen"

[ Voor 7% gewijzigd door Yargo op 19-08-2007 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

6pack15 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:32:
[...]

Ja, nou , dat werkt niet bij mij :P . Dat had ik al geleze :P (misschien had ik dat erbij moete zette :P )
okee dan zeg ik niks! sorry! ;)
mijn toestel is nog steeds niet binnen, hoop dat typhone z'n afspraak nu wel na komt en dat hij echt maandag verzonden word :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Yargo schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 01:10:
Sinds vorige week heb ik mijn 6300 geupdate naar de 5.00 versie via de gsm zelf ( firmware via menu updates via wap downloaden, en zo update hij zichzelf ). Nu heb ik verschillende opmerkingen (lees bugs).

- Normaal gaat hij op stil wanneer je lang op Hekje drukt; nu dus niet meer
Dat werkt bij mij (4.71) ook niet (meer).

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
kan je niet gewoon ''stil'' opnieuw onder # zetten als sneltoets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05 22:46
Nou dan laat ik mooi 4.70 er op staan... stil via # gebruik ik dagelijks, werkt ook wat makkelijker dan eerst via het menu profiel of via de aan/uit knop te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Bij mijn versie 5.0 werkt zowel hekje als de afleverrapporten gewoon. Heb mijn telefoon overigens ook besteld bij Typhone. Was er binnen 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Ik bedoel iig dat hekje werkt om profiel stil te kiezen.. Afleverrapporten weet ik niet aangezien ik mijn verzonden berichten niet opsla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:27
Ik zit nu bij een kameraad thuis met een vreemd probleem:

Zijn 6300 "verliest" na ongeveer 15 minuten het geheugenkaartje. Er zit nu een Kingston 1GB microSD kaartje in, z'n tweede tot nu toe. De vorige kaart gaf hetzelfde probleem. We hebben de kaart al geformatteerd en hernoemd in de telefoon. Ook hebben we met de Nokia Software Updater via een USB kabeltje de laatste firmware opnieuw op de telefoon gezet (4.71). Het rare was dat alle telefoonnummers etc. weer gewoon op de telefoon stonden na de update, maar goed (NSU kan zelf ook een back-up gemaakt hebben natuurlijk).

Waarom doet de telefoon dit? Na 15 minuten staat het kaartje dus niet meer in de Galerij. Als je de telefoon uitzet, en vervolgens weer aanzet, is het kaartje (inclusief data) weer beschikbaar!

Edit:
Probleem: na een tijdje kan ik mijn geheugenkaart niet meer openen
Oplossing: breng het toestel terug naar de winkel (mits de voorwaarden dit toestaan), of bezoek een Nokia Service Center. De eerste leveringen van de 6300 in Nederland hadden dit probleem omdat er een weerstandje miste. Sommige NSC's kunnen het probleem zelf repareren, andere moeten hem opsturen voor reparatie.
Is het dit probleem uit de startpost? Lijkt het wel op :(

[ Voor 23% gewijzigd door _Brake_ op 20-08-2007 02:00 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225646

Ik heb een motorola bluetooth headsetje (van mijn vorige Razr). Nokia kan dit niet vinden. Als ik probeer te verbinden komt er steeds" geen apparaten gevonden". Wat doe ik verkeerd??

Heb ook al met een ander oortje getest en dat lukt ook niet (plantronics)

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 21-08-2007 00:48 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230359

heb het progje Super gedownload en geinstalleerd, maar nu ben ik op zoek naar de beste instellingen om filmpjes te converteren naar 3gp. Ik gebruik de volgende instellingen, maar houd 2 witte balkjes over naast het filmpje.

VIDEO:
output container: 3GP
video codec: H.263
scale: 176x144
fps: 12,5fps
bitrate: 720kps
options: Hi-quality & 3gp v4/v5

Audio:
audio codec: AAC
sample freq: 48.000
1 channel (mono dus)
bitrate: 96kpbs

Toch houd ik met deze instellingen 2 witte balkjes over als ik het filmpje afspeel op mijn 6300. Ik had ook nog gewoon een filmpje gedownload (die al het formaat 3gp had en ik dus niet hoefde te converteren) en die heeft geen witte balkjes.

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 21-08-2007 00:58 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Hoe je het ook converteert, die witte balkjes raak je niet kwijt.
Net zoals die lelijke 'pauzeren'-knop trouwens, wanneer je fullscreen kijkt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Anoniem: 225646 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:07:
Ik heb een motorola bluetooth headsetje (van mijn vorige Razr). Nokia kan dit niet vinden. Als ik probeer te verbinden komt er steeds" geen apparaten gevonden". Wat doe ik verkeerd??

Heb ook al met een ander oortje getest en dat lukt ook niet (plantronics)
Je moet de headsets in "Paren-modus" zetten. Zie handleiding van de headset. Alleen dan zijn ze te vinden. Suc6

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat GPRS in combinatie met die web 'n walk software werkt best lekker! Heb ff 's ochtends mn saldo gechecked. Deze telefoon is wel een blijvertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227336

Deze vraag kwam ik eerder tegen maar reageerde niemand op,mischien is er inmiddels een oplossing.Ik heb een bleutooth hendsfree set met spraakherkening.Maar je kan zover ik weet niet zelf spraaklabels toevoegen,de spraaklabels die nokia zelf maakt zijn waardeloos en werkt voor geen meter.
Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230405

Mr.S schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:54:
[...]

Oplossing:

[...]

Ja maar dit werkt dus niet voor iedereen. Voor mij in ieder geval niet. Dus al iemand nog een andere manier weet dan zou ik dat graag horen. Of als iemand anders het gelukt is kan die de bestanden mogelijk mailen?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 21-08-2007 00:46 . Reden: groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 00:22

FongWan

The Stormrider ...

lol, zag net je mailtjes en nu lees ik hier nog een keer je vraag. :P Ben net thuis en meteen achter de laptop ... echt slecht van me. O-)

Anyway, ik neem aan dat het gelukt is op de manier zoals ik beschreven had? Anders is het misschien ook wel handig om jouw manier neer te zetten als die afwijkt.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230436

Hallo!

Ik heb zaterdag ook een 6300 gekocht. Het toestel wou echter niet meer opladen, vandaar dat ik nu een nieuwe heb. Het lijkt echter alsof deze langzamer door de menu's gaat. Het lijkt mij vrij onmogelijk, aangezien alle toestellen toch hetzelfde moeten zijn. Het nieuwe toestel heeft firmware versie 5.0. Wat de oude had weet ik niet.

Wat ik merk is dat als ik vanuit de normale stand het menu in gaat dat het vrij lang duurt. Ga ik dan een stap verder, bijvoorbeeld naar instellingen, dan gaat het al sneller. Dan naar tonen gaan gaat gewoon nog sneller. Is dit normaal?
Of kan het toch zo zijn dat mijn eerste toestel sneller door de menu's ging?

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 21-08-2007 00:47 . Reden: groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Laatst online: 09-01-2024
Anoniem: 230436 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:55:
Hallo!

Ik heb zaterdag ook een 6300 gekocht. Het toestel wou echter niet meer opladen, vandaar dat ik nu een nieuwe heb. Het lijkt echter alsof deze langzamer door de menu's gaat. Het lijkt mij vrij onmogelijk, aangezien alle toestellen toch hetzelfde moeten zijn. Het nieuwe toestel heeft firmware versie 5.0. Wat de oude had weet ik niet.

..
Heb er zaterdag ook 1 gekocht, deze heeft ook fw versie 5.0. Maar hij werkt echt razendsnel. Ik neem aan dat je geen andere thema's geselecteerd hebt? En anders moet je gewoon even proberen om je toestel even te updaten, kan alleen maar beter uitpakken! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230359

Yohan schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:33:
Hoe je het ook converteert, die witte balkjes raak je niet kwijt.
Net zoals die lelijke 'pauzeren'-knop trouwens, wanneer je fullscreen kijkt :'(
En toch heb ik een filmpje van internet gedownload 3gp die geen witte balkjes heeft... hmm..zou dat toch zo graag met al mijn filmpjes willen...

Mocht iemand een idee hebben....please?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 21-08-2007 00:46 . Reden: groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lpetersen schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:12:
[...]

Heb er zaterdag ook 1 gekocht, deze heeft ook fw versie 5.0. Maar hij werkt echt razendsnel. Ik neem aan dat je geen andere thema's geselecteerd hebt? En anders moet je gewoon even proberen om je toestel even te updaten, kan alleen maar beter uitpakken! Succes!
Als ik hem probeer up te daten via dat wireless, via wap/gprs zegt ie dat ik contact moet opnemen met mijn serviceprovider... Wat kan dit zijn? Kan het zijn dat Vodafone die firmware niet heeft?

En kan ik mijn telefoon met een standaard usbkabel (van digitale camera) koppelen?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 21-08-2007 00:45 . Reden: groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Upgedate, oftewel zelfde firmware nog eens erover gezet, maar hij is nog steeds hetzelfde als eerst...
Waar kan het aan liggen dat de telefoon langzamer is met menu ingaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195396

Ik probeerde al een aantal 3gp-filmpjes af te spelen op mijn Nokia 6300, maar dat is nog nooit gelukt.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Nog een tweetal vragen:

- hoeveel smsberichten kun je opslaan op de 6300? (aangezien je niet je flashgeheugen kunt gebruiken voor het opslaan van berichten maar alleen het interne geheugen van de telefoon)

- In de mediamarkt zag ik op de nokia 6300 het spel Snake III, waar kan ik dit kopen/downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

christiaann1985 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:32:
Nog een tweetal vragen:

- In de mediamarkt zag ik op de nokia 6300 het spel Snake III, waar kan ik dit kopen/downloaden?
Staat er standaard op.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Niet bij mij.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Heb het gevonden via de United Kingdom versie van de website Nokia.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

volgens mij staat die op de meegeleverde Micro SD card.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Niet online
Hmm, het werkt niet die van de Nokia.co.uk site.
Kan iemand het mij sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195396

Iemand die nog een werkend linkje heeft naar de iPhone theme??

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 195396 op 21-08-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Laatst online: 09-01-2024
Anoniem: 195396 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:49:
[...]

Iemand die nog een werkend linkje heeft naar de iPhone theme??
Maar natuurlijk, http://www.aerion.ch/pd1/graphicdesign/downloads/iPhone.zip

Hier trouwens ook geen games op het toestel bij aankoop. Niet dat ik daar veel gebruik van maak, maar meld het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

christiaann1985 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:48:
Hmm, het werkt niet die van de Nokia.co.uk site.
Kan iemand het mij sturen?
mail me maar op *knip* (zonder vissen)
ik heb hem ook binnen met versie 5.00 en heb van al genoemde problemen geen last!

het veranderen van de map waar bijvoorbeeld een mp3tje in staat vind ik wel nogal omslachtig (door de mappen heen bladeren moet je meerdere knoppen gebruiken). En om sommige functie's te bedienen vind ik niet echt duidelijk.
maar dat komt misschien omdat ik door de afgelopen 2.5 jaar ben gaan lezen en schrijven in sony ericcson menu's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraag:

als ik van het "standaard standby scherm" het menu in ga dan zit er meer dan een halve seconde tijd tussen het induwen van de knop en het ook werkelijk openenen van het menu.. Deze denktijd vind ik wel echt lang.. Als je het geluid aan hebt staan merk je dat: je de knop indrukt, en pas (meer dan) een halve seconde later je het toetsgeluid hoort, als ook zich het menu opent...
Is dit standaard voor de 6300?
Zo nee, waar kan dit aan liggen? De telefoon deed dit namelijk al toen ik hem zo uit de doos haalde, en ik er dus nog helemaal niets aan veranderd had... Updaten van de firmware en terugzetten van de fabrieksinstellingen heeft ook geen effect...

Alvast bedankt voor de antwoorden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

(sorry als deze vraag al vaker is voorgekomen, 40 paginas door lezen ging me net te ver. met zoeken kwam ik het niet tegen)

Ik heb een 6300 waarbij het knpje voor aannemen niet echt uitsteekt. hoort dat?

alvast bedankt.

edit: vraag nauwkeuriger gemaakt.

[ Voor 35% gewijzigd door Philflow op 22-08-2007 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Philflow schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 03:08:
(sorry als deze vraag al vaker is voorgekomen, 40 paginas door lezen ging me net te ver. met zoeken kwam ik het niet tegen)

Ik heb een 6300 waar de bovenste knopjes, links en rechts van de navigatie toets, soort van verzonken in de behuizing zit. Ze steken niet echt uit.
Hoort dit zo?

En hoort te toets voor aannemen echt uit te steken?

alvast bedankt.
Bij mij steken die vier toetsen ongveer 0,5mm uit. De vierkante navigatietoets steekt denk ik 1mm uit en het knopje daarin ligt daar weer 0,5mm onder.
Het is hier ook te zien, ook als is het minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Mr.S schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 03:26:
[...]
Bij mij steken die vier toetsen ongveer 0,5mm uit. De vierkante navigatietoets steekt denk ik 1mm uit en het knopje daarin ligt daar weer 0,5mm onder.
Het is hier ook te zien, ook als is het minimaal.
Ah dank voor je antwoord. Ik denk dan toch dat er iets mis is met mijn 'nieuwe' toestel.

Van de vier knopjes, steekt rood echt uit. linksboven steekt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Ik zou er mee terug gaan ja, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Mr.S schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 03:34:
Ik zou er mee terug gaan ja, succes.
ah maar wat schetst mijn verbazing:
op die foto die jij linkte is ook te zien dat de knopjes aan de linkerkant minder uitsteken 8)7
Edit: inmiddels zie ik dat de foto vertekent. hij is niet recht genomen.

Afbeeldingslocatie: http://img3.freeimagehosting.net/uploads/75c8738250.jpg

maar goed, de mijne steken nog minder uit, dus hij gaat maar weer terug (2e keer).

[ Voor 16% gewijzigd door Philflow op 22-08-2007 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Hallo,

ik heb een vraag.
Ik begreep dat smsjes niet op de geheugenkaart opgeslagen kunnen worden, klopt dit?
Kunnen thema's plaatjes, fotos en mp3 beltonen wel vanaf de gehuegnkaart worden gelezen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
@Batsu: Ja en ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
thanks, en hoeveel smsjes kan je dan in het telefoongehuegn zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Een SMS'je is +/- 1 kb. Reken maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Yohan schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:48:
Een SMS'je is +/- 1 kb. Reken maar uit.
thanks, dus ik kan die 7Mb gebruiken voor alleen sms...chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17
Batsu schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:54:
[...]

thanks, dus ik kan die 7Mb gebruiken voor alleen sms...chill
Damn... hoeveel SMS-jes wil je bewaren :?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Zosas schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:00:
[...]

Damn... hoeveel SMS-jes wil je bewaren :?
n boel ;-)

maar over het algemeen lees ik dus positieve verhalen.
drie vragen nog:

is de batterij nu wel of niet ok?
is het toestel een beetje snel?
en ik neem aan dat oplopende ringtone en trillen tegelijk mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Batsu schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:10:
[...]

n boel ;-)

maar over het algemeen lees ik dus positieve verhalen.
drie vragen nog:

is de batterij nu wel of niet ok?
is het toestel een beetje snel?
en ik neem aan dat oplopende ringtone en trillen tegelijk mogelijk is?
Dude, dat zijn toch echt de standaard vragen hoor.. Als je zoekt op batterij en duur kom je al een heel eind. Software is Symbian Series 40, daar kan je ook een pak over vinden. En dat laatste is ook mogelijk.
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.