[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 5.158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
-----------------------------
Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij de Asus 2900 XT besteld.

Zoals u ongetwijfeld weet heeft deze voor een nogal prijs op onze website gestaan.
Logischerwijs kunnen wij de kaart nooit voor uw bestelprijs leveren en is dit ook geen aannemelijke prijs.

Wij hebben daarom dit product uit uw bestelling gehaald en mocht dit het enige product zijn dan hebben wij uw order geannuleerd.

De prijs op onze website is inmiddels weer aangepast.
Mocht u de kaart alsnog willen bestellen dan kunt u dit alsnog doen.

Indien u de kaart al betaald heeft zullen wij proberen zo spoedig mogelijk uw geld terug te storten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Medewerker
Salland Automatisering
----------------------------------

Nogal wat taalfoutjes. 8)7

NAW gegevens verwijderd

[ Voor 9% gewijzigd door Longbeard op 06-05-2007 13:15 . Reden: NAW gegevens verwijderd ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:24
SinergyX schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:01:
Nu mijn 7900GTX tijdje RMA weg zal zijn, mischien mooi moment om meteen te kijken voor een DX10 opvolger :) Mijn vroegere Ati's deden het toch altijd behoorlijk, nu nog even de benchmarks definitief afwachten.
Klein nadeel, ik heb een SLI bord, neem aan dat de 2*00 serie doorgaat op crossfire.
Zolang je 1 kaart koopt werkt het gewoon, je kunt praktisch alleen geen crossfire draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:27

Apoca

Array Technology Industry

tjtristan schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:23:
Geachte heer/mevrouw,

U heeft bij de Asus 2900 XT besteld.
.....
Sorry hoor, maar hoezo zou je uberhaupt een order plaatsen waarvan je weet dat je hem nooit zult krijgen voor dat bedrag?
leonpwner1 schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:05:
Zolang je 1 kaart koopt werkt het gewoon, je kunt praktisch alleen geen crossfire draaien.
Klopt hier werkt die ook gewoon 100% en nog nooit problemen gehad, alleen geen CF :)

[ Voor 34% gewijzigd door Apoca op 05-05-2007 21:34 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb ook een SLI mobo besteld voor mn Core2Duo. Ben denk ik toch niet van plan er zoveel geld in te stoppen om 2 videokaarten te kopen dus dat maakt niet echt uit. Dat er geen CF mogelijk is maakt dan niet echt uit denk ik :)

Wacht nog even af tot de aangepaste HIS versie te koop is, heb via mn werk een ruk ATi PCI-E kaartje geregeld dus dan heb ik iig vast beeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik heb mijn X1900XT net verkocht, en hij gaat weg zo snel de HD2900XT binnen is. Altijd fijn dergelijke deals, en de nieuwe hardware is weer betaalbaar :)

Ik wilde hem eerst houden voor het ATi psychics gedeelte maar ja.... shit happens he :P

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Apoca schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:32:
[...]

Sorry hoor, maar hoezo zou je uberhaupt een order plaatsen waarvan je weet dat je hem nooit zult krijgen voor dat bedrag?

[...]

Klopt hier werkt die ook gewoon 100% en nog nooit problemen gehad, alleen geen CF :)
Ik weet nog wel een keer met een 7950gx2 die bij een webshop voor een absurt lage prijs te koop stond, en 1 iemand had deze gewoon binnen gekregen.
Je weet maar nooit, toch?

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-06 21:24
Komt de HD2600 dan gelijk uit met de HD2900? Over de HD2600 heb ik bijna niks gehoord namelijk. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Eerst de HD2900XT, de mid-range zou enkele weken later volgen als ik het goed heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
Hmm, ik heb eigenlijk geen zin om nog zo lang te wachten op een andere kaart. Mijn Radeon 8500 moet misschien toch een keertje vervangen worden. Dat wordt al bijna een collectors item :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Man als je al sinds al die tijd met de Radeon 8500 bent uitgekomen, kunnen die paar dagen der ook wel bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
Ik begon met het kijken naar een nieuwe videokaart toen de x800 ofzo uitkwam. Sindsdien kwam er steeds wat anders tussen of dacht ik elke keer "Ik wacht wel tot er weer nieuwe videokaarten zijn. Die zijn wat beter en de oude kaarten zullen goedkoper worden". Sja, en als je dat elke keer denkt 8)7

Ik verbaas me trouwens wel over die kaart, nog geen enkel spel wat ik er niet mee heb kunnen spelen. Nou heb ik geen spellen als F.E.A.R enzo gespeeld, maar wat minder zware spellen trekt 'ie wel (met baggergraphics uiteraard...).

[ Voor 28% gewijzigd door Brasher op 05-05-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
We zijn alweer over de 500 posts. Ziet er naar uit dat CJ wéér een nieuw topic moet aanmaken voordat de 2900XT is aangekomen, arme CJ.... :D.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Ben er al mee bezig. Misschien dat-ie vannacht nog online komt. Anders morgen.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-05 13:56

Madrox

Oh, Pharaoh!

blacktarantulaX schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:51:
Het is gewoon een fout van hun leverancier (die bepaalt de prijs)..

En dit is al een paar keer met andere producten geweest en ze zetten het wel recht binnenkort.

Verder vind ik die koeler van de Sapphire HD 2900 XT echt kl%te lelijk zeg! Alleen de koeler al is bijna een reden voor me om voor een ander merk te gaan. Da's wel jammer, want ik heb Sapphire altijd als het beste merk voor ATI kaarten ervaren..
Hoe een koeler eruit ziet zal mij een worst wezen, als die zijn werk goed doet en ook lekker stil is.
Sapphire was voor mij ook een van de betere merken, maar dat is wel wat minder geworden. Zoals de fans op die X1950 Pro's, die vele merken gebruikten, die ultra-platte, strak uitziende, prachtig ogende koeling. Deed helaas zijn werk niet zo goed, maar net voldoende en erg stil was het ook al niet. Heb er vele posts over gelezen. Mede daarom heb ik gekozen voor een Club-3D met Aero-koeling. Heb er nog geen moment spijt van. Gewoon een saaie zwarte box, maar koelt stukken better en is muisstil; Heerlijk!

[ Voor 9% gewijzigd door Madrox op 06-05-2007 01:09 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Nieuw topic komt er zo aan....

En daar is-ie weer: [Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 57

Heb zo het gevoel dat we wel op deeltje 58-60 zullen zitten voordat de HD2900XT gelanceerd wordt.

Deze mag nu dicht. :)

[ Voor 77% gewijzigd door CJ op 06-05-2007 02:19 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212321

tjtristan schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 23:31:
[...]

Ik weet nog wel een keer met een 7950gx2 die bij een webshop voor een absurt lage prijs te koop stond, en 1 iemand had deze gewoon binnen gekregen.
Je weet maar nooit, toch?
Wellicht als je de enige zou zijn die hem besteld voor die prijs maar gok dat half tweakers de kaart heeft besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Klinkt kinderachtig, maar blijkt iedere keer weer nodig:
- geen Ati vs nVidia geflame (of onnodige vergelijkingen)
- niet op de man spelen - een ander voor fanboy uitmaken = OW wegens flamen
- geen slowchat
- het 1001 keer herhalen van zelfde 'nieuws' (R600 vertraagd...) is geen nieuws, dus offtopic.
- als je iets beweert, onderbouw het. Als het van een roddelsite (Inquirer) komt, geef dat aan en verkondig het niet als heilige waarheid

Wat dan wel? Goed onderbouwde nieuwtjes over ATi videoproducten en hun drivers. Daar gaat het om in een nieuwsdiscussie :)