Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ParaNoiMia schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:16:
[...]

Een collega van mij is daar momenteel mee bezig (Fonera+), maar hem lukt het niet om er met SSH in te komen. Hij heeft thuis een @Home verbinding en moet het CP-nummer in de Fonera zetten, wat momenteel alleen schijnt te kunnen via SSH. En dat lukt dus niet (connection refused).

Een oplossing die hij gevonden heeft is een alternatieve DNS server, alleen kan je die ook niet in de Fonera+ invullen, dus hij is inmiddels vastgelopen, aangezien je voor die add-ons van de firmware ook SSH nodig hebt. Mocht iemand nog een idee hebben....
Probleem is dat het een fonera+ is. Anders kun je de freelan versie erop zetten, die enabled de SSH toegang automatisch.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Heb de fontenna binnen. Toch best snel eigenlijk (heeft 10 dagen geduurd)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, mijn fonera ligt bij ups, ze hebben 3* geprobeerd te bezorgen maar aangezien er voor 5u niemand is hier en ze itt TNT niet op zaterdags bezorgen.....
Ze gaan maandag nog één poging proberen, en als er dan weer niemand is (incl buren) dan moet ik 'm in apeldoorn ophalen }:| , dan moet ik wel vrij kunnen krijgen van werk :/

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 20-07-2007 17:33 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Waarom laat je hem niet op je werk bezorgen? 1 telefoontje en hij komt daar binnen. Of bij je ouders

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

woon bij me ouders ;)

op werk is een id :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kixtart schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:11:
Heb de fontenna binnen. Toch best snel eigenlijk (heeft 10 dagen geduurd)
Ik zit er al een maand op te wachten. Ook geen antwoord gehad op mijn mailtje :/

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Bij mij heeft het ook ruim een maand geduurd, maar ik hem ze nu ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Cyberpope schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:18:
[...]

Probleem is dat het een fonera+ is. Anders kun je de freelan versie erop zetten, die enabled de SSH toegang automatisch.
Sja dat hadden wij inmiddels ook gelezen. Hij stuurde vanmorgen trouwens mail naar de helpdesk van Fon en had vanmiddag bericht terug dat het inderdaad niet kon. Best wel snelle reactie dus in tegenstelling tot wat ik af en toe op forums lees 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Gewoon wachten en rondkijken en afwachten...
Ze zijn er zelfs op het FON board al druk mee bezig: http://boards.fon.com/vie...e55b6e01f9d57cdeeee30bdbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36730

Cyberpope schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:59:
Zo ver ik weet nog niet, maar draait hij in client mode. Maar er zijn wel ontwikkelingen in die richting gaande. Heb er de laatste maanden niet meer naar gekeken als ik eerlijk ben.
http://www.fonboard.nl/wi...eiding#Netwerk_Brug_maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kixtart schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:01:
quote van de FrancoFon link (engels)
[...]

Ik vraag me af hoeveel je kunt tunen (of je power ook kunt boosten), want dan kan je mooi je bereik vergroten en nog beter voor Bill spelen. Vooral met de Fontenna erbij.

Op die site staat dat je via ssh moet inloggen op de router. Kan dit tegenwoordig zomaar?
Dit kon toch pas na een 'hack' via een bug ergens.
hij staat reeds op maximum (62mWatt) ... dus je kunt hem niet naar eg 100mWatt verhogen zoals een linksys; hooguit betere antennes plaatsen zonder verlies op de kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cyberpope schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:56:
Waarom laat je hem niet op je werk bezorgen? 1 telefoontje en hij komt daar binnen. Of bij je ouders
ik laat ze altijd op m'n werk arriveren :-)
altijd wel iemand die kan tekenen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rowdy.nl schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:07:
[...]

Jep. Hoort zo. Zijn ook diverse discussies over op 't FON forum geweest. Eventjes o0p googlen, d'r zijn wel oplossingen voor... (moet je wel je Fonera slopen/aanpassen)
http://www.fonboard.nl/wi..._er_een_oplossing_voor.3F
zonder hem te slopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wahey
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-03 17:54
Ik heb vanochtend de Fonera binnen gehad. De mijnheer van UPS was al twee keer langs geweest en vandaag ben ik vrij dus dat komt goed uit.

Ik heb alleen wel een klein probleempje met de verbinding. In eerste instantie ging alles goed met het inpluggen van de kabels en het aanmelden, echter de prive verbinding steeds wegvalt - de fon_ verbinding trouwens ook merk ik nu, het WLAN lampje houdt dan ook op met branden/knipperen. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

[ Voor 7% gewijzigd door wahey op 25-07-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

WLAN van je laptop/wlankaart in pc of op de router?
Ook bij public?
Blijft het lampje uit?

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wahey
Kixtart schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:09:
WLAN van je laptop/wlankaart in pc of op de router?
Ook bij public?
Blijft het lampje uit?
Nee, het lampje op de Fonera. Ook bij public merk ik. Het lampje blijft niet uit, deze gaat weer aan de dan kan ik de verbinding weer voor korte tijd op krijgen. Dan echter weer hetzelfde euvel. Het ligt denk ik niet aan de laptop, want ik heb er twee en bij beide is het hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
kan ik hem ook gewoon als accespoint neer zetten zonder router gedeelte?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Als DHCP forwarder bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

wahey schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:19:
[...]

Nee, het lampje op de Fonera. Ook bij public merk ik. Het lampje blijft niet uit, deze gaat weer aan de dan kan ik de verbinding weer voor korte tijd op krijgen. Dan echter weer hetzelfde euvel. Het ligt denk ik niet aan de laptop, want ik heb er twee en bij beide is het hetzelfde verhaal.
Valt hij pas weg na dat hij een ip heeft of tijdens connecten? Ik zou eigenlijk niet weten waarom het is, in eerste instantie dacht ik aan een fout ingevoerde wpa gegevens (bij connecten).
Misschien eens stroom eraf en weer erop, of instellingen aanpassen. Maar misschien is hij wel gewoon defect.

[ Voor 8% gewijzigd door Kixtart op 25-07-2007 13:43 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wahey
Kixtart schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:42:
[...]

Valt hij pas weg na dat hij een ip heeft of tijdens connecten? Ik zou eigenlijk niet weten waarom het is, in eerste instantie dacht ik aan een fout ingevoerde wpa gegevens (bij connecten).
Misschien eens stroom eraf en weer erop, of instellingen aanpassen. Maar misschien is hij wel gewoon defect.
Nee, de wpa gegevens kloppen wel. Ik kan gewoon surfen voor korte tijd, dan gebeurt echter hetgeen wat ik eerder beschreef. Stroom eraf helpt niet helaas. Instellingen zou kunnen, echter zou ik niet een twee drie weten welke. Defect, ik hoop het niet. Nu zit ik via m'n pc te werken met de kabel die in de Fonera zit en blijft het lichtje van het WLAN eigenlijk continue branden. Maar ja, zo heb ik er niets aan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Probeer is de freewlan versie erop te zetten. (in eerder gegeven linken kun je ook vinden hoe je de orginele er weer op zet, mocht toch garantie willen claimen).

Daar kun je meer en duidelijker dingen instellen.

Ik had namelijk ook een soort gelijk probleem omdat hij elke keer zijn lease kwijtraakte (mbt het IP dat de fonera zelf krijgt) en hij vond dat de server te traag een nieuw gaf.

Met de freewlan versie was dit probleem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb eindelijk antwoord op mijn vraag over de Fontenna die ik nog steeds niet ontvangen heb. Ze hebben het ticket gesloten en de vraag teruggemaild of ik de rekening kan opsturen :/ Welke rekening? Ik heb mijn paypall betaling maar teruggemaild.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:52
Heeft iemand ervaring met een RMA aanvraag? (duur en verzendkosten en zo)

Mijn Fonero is kapot. Hoewel ik hem toen gratis kreeg (Xing offer), moet ik nog wel recht hebben
op garantie volgens mij.

[ Voor 4% gewijzigd door cornfed99111 op 25-07-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je eenmaal een ticket hebt reageert Fon gelukkig sneller :) Ik heb een nieuwe actiecode gekregen voor een gratis Fontenna omdat mijn order niet in hun systeem stond. Dan zal het nu wel goedkomen, ik heb nu wel een rekening in pdf en een bevestiging gekregen. De eerste keer dacht ik dat het bevestigd was, maar dat was alleen door Pay-Pall.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik krijg het niet voor elkaar om gewoon normaal de gedeelde bestanden te zien in mijn netwerk.
code:
1
2
3
Modem/router --- Fonera
|                |   |
pc1              pc2 pc3

Via Mijn netwerklocaties en dan Zoeken naar computers in werkgroepen, lukt wel met de 2 pc's die verbonden zijn met de fonera onderling, maar kan pc1 niet vinden. Ik kan wel pc1 bereiken door gewoon \\ipnummer te gebruiken, maar als ik via pc1 pc2 wil bereiken lukt dat weer niet.
ip van pc1is 192.168.1.100
ip van pc2 en 3 is gewoon standaard 192.168.10.x
Ik heb al geprobeerd om de ip van de fonera te veranderen, maar zonder resultaat.
Weet iemand misschien hoe dit makkelijk is op te lossen, zodat alles weer gewoon werkt als in een normale netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09-2024
xileS schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:57:
Ik krijg het niet voor elkaar om gewoon normaal de gedeelde bestanden te zien in mijn netwerk.
code:
1
2
3
Modem/router --- Fonera
|                |   |
pc1              pc2 pc3

Via Mijn netwerklocaties en dan Zoeken naar computers in werkgroepen, lukt wel met de 2 pc's die verbonden zijn met de fonera onderling, maar kan pc1 niet vinden. Ik kan wel pc1 bereiken door gewoon \\ipnummer te gebruiken, maar als ik via pc1 pc2 wil bereiken lukt dat weer niet.
ip van pc1is 192.168.1.100
ip van pc2 en 3 is gewoon standaard 192.168.10.x
Ik heb al geprobeerd om de ip van de fonera te veranderen, maar zonder resultaat.
Weet iemand misschien hoe dit makkelijk is op te lossen, zodat alles weer gewoon werkt als in een normale netwerk?
De Fonera bridged standaard niet met je netwerk. Er zwerft ergens op internet een "Bridgescript" rond die je via SSH in je Fonera moet zetten. Maar dan moet je eerst SSH zien te activeren op je Fonera. Zoek anders eens op google of kijk of hier iets tussenstaat waar je wat mee kunt: http://www.fonboard.nl/wiki/FoneroUitbreiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornfed99111 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:06:
Heeft iemand ervaring met een RMA aanvraag? (duur en verzendkosten en zo)

Mijn Fonero is kapot. Hoewel ik hem toen gratis kreeg (Xing offer), moet ik nog wel recht hebben
op garantie volgens mij.
ja m'n voeding was kapot...heb m'n mac adres en serienr gegeven; en adres
en ik kreeg een nieuwe toegestuurd... gratis

de oude krijgt nu zijn stroom van de PS2/USB stekker :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Garantie op iets graties? Dat is mij helemaal nieuw!

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 30-04-2016 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Anoniem: 36730 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:31:
[...]

ja m'n voeding was kapot...heb m'n mac adres en serienr gegeven; en adres
en ik kreeg een nieuwe toegestuurd... gratis

de oude krijgt nu zijn stroom van de PS2/USB stekker :-)
Cool!!! Hoe lang moest je wachten voor het afgehandeld was?
Ik heb al een mail gekregen dat mijn Fonero niet meer online is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05 22:23

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
Anoniem: 159710 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:52:
[...]

Garantie op iets dat gratis is? Dat is dan helemaal nieuw voor mij.
Xing zal een deel betaald hebben waardoor je 'm gratis kreeg. :)

Als jij een TV koopt in de uitverkoop en 50% korting krijgt heb je toch ook voor de complete TV garantie, en niet voor de helft? Alleen via Xing heb je gewoon 100% korting gekregen... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb mijn Fontenna ook eindelijk :) Wat een ding zeg, die is iets groter dan ik verwachte. Maakt het uit of je die ergens neerlegt of ophangt?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Volgens mij is het een richtantenne, dus dat maakt uit ja ;)
Misschien toch niet, kan het iig niet meer zo snel vinden.

[ Voor 35% gewijzigd door Kixtart op 07-08-2007 15:43 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09-2024
Marzman schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:37:
Ik heb mijn Fontenna ook eindelijk :) Wat een ding zeg, die is iets groter dan ik verwachte. Maakt het uit of je die ergens neerlegt of ophangt?
Het is een richtantenne, je moet de voorkant van de antenne richting naar de kant waar het signaal heen moet. Hij straalt wel om hem heen uit, mijn computer staat een paar meter van de achterkant van de antenne af en krijgt 3 streepjes bereik. Maar voor het echte goede bereik moet je de voorkant van de antenne hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

ronaldlokers schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

Het is een richtantenne, je moet de voorkant van de antenne richting naar de kant waar het signaal heen moet. Hij straalt wel om hem heen uit, mijn computer staat een paar meter van de achterkant van de antenne af en krijgt 3 streepjes bereik. Maar voor het echte goede bereik moet je de voorkant van de antenne hebben.
Uit de tekst van de fonshop blijkt dit ook:
You also have a 3 meters cable to place it in the best place, pointing at that park near your home, that business area or just your garden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FONfanatic
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09-2023

FONfanatic

Fontastisch!

Misschien kan een Wikipedia-artikel over richtantennes je helpen?

Zendertjes zendertjes zendertjes!

cornfed99111 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 22:54:
[...]

Cool!!! Hoe lang moest je wachten voor het afgehandeld was?
Ik heb al een mail gekregen dat mijn Fonero niet meer online is...
binnen de 2 weken had ik m'n nieuwe

• cornfed99111
Anoniem: 36730 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:07:
[...]

binnen de 2 weken had ik m'n nieuwe
Ben benieuwd! De mijne is vandaag opgehaald door TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 23:13
Het is al eerder genoemd, maar in 1e instantie las ik er zelf ook over heen.
De Fontenna is GROOT! Dat ding meet ca 10x15x4cm (hbd) en is daarmee een stuk groter dan de fonera. En doordat hij van vrij 'suf' grijs plastic is ziet hij er ook absoluut niet mooi uit, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Ik twijfel zelf enorm of ik hem op ga hangen of dat ie voor €7 in een la verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
Als je em nie mooi van kleur vind spuit je 'm toch over? Of hang je em in een kast? ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 21:37

Zenix

BOE!

Die fonero invite website wordt niet meer zoveel gebruikt, volgens mij staan er veel mensen op die of geen fonero meer willen of al 1 hebben. Is het niet misschien een idee om die lijst eens op te ruimen en alle mensen die er nog opstaan een email te versturen en te vragen als ze nog steeds invite willen om opnieuw daar dat aan te vragen. Want ik heb er nu al 4 ofzo verstuurd op die lijst die niet geaccepteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
cornfed99111 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:42:
[...]

Ben benieuwd! De mijne is vandaag opgehaald door TNT.
Kreeg gister mail uit Spanje. Mijn Fonero haalde de test niet in het lab. Krijg nu een nieuwe!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 22:32
Kick
Zenix schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:23:
Die fonero invite website wordt niet meer zoveel gebruikt, volgens mij staan er veel mensen op die of geen fonero meer willen of al 1 hebben. Is het niet misschien een idee om die lijst eens op te ruimen en alle mensen die er nog opstaan een email te versturen en te vragen als ze nog steeds invite willen om opnieuw daar dat aan te vragen. Want ik heb er nu al 4 ofzo verstuurd op die lijst die niet geaccepteerd zijn.
Done.

Weet iemand of er tegenwoordig nog weer nieuwe leuke acties zijn?

• Zenix

Zenix

BOE!

Westereen schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:37:
Kick

[...]

Done.

Weet iemand of er tegenwoordig nog weer nieuwe leuke acties zijn?
Mooi dankjewel :) , ik zal over paar dagen kijken of ik wat invites kan verslijten.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb maar eens gemailed naar Fon of ze de pending invites kunnen verwijderen. Dan kan ik eindelijk ook weer invites versturen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
cornfed99111 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:26:
[...]

Kreeg gister mail uit Spanje. Mijn Fonero haalde de test niet in het lab. Krijg nu een nieuwe!
Follow up: 11 september stond UPS voor de deur met een nieuwe Fonera. Alles is weer up and running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Kixtart schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:37:
Ik heb maar eens gemailed naar Fon of ze de pending invites kunnen verwijderen. Dan kan ik eindelijk ook weer invites versturen.
Ik heb reactie ontvangen:
Unfortunatelly the Fonero gets Fonero promotion ended up some months ago, yet please provide one of your friends with the following promo code for a completely free La Fonera

Ik bedoelde niet perse de free versie, maarja, ik heb nu dus wel een free-code over :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmh01
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
Als je 'm nog hebt, zou ik 'm graag willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik vraag eerst een vriend (die nu op vakantie is), omdat zijn wireless-router toevallig net dood is. Als hij hem niet wilt heb ik al een gegadigde hier op GoT.

☻/
/▌
/ \

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 15:48
Nou, ik zou wel weer graag een invite hebben, en heb er dus me dus maar op die invite site gezet.

(Hij was nogal leeg, dus ik denk, ik vermeld het hier even voor de zekerheid)

• Zenix

Zenix

BOE!

Flard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:05:
Nou, ik zou wel weer graag een invite hebben, en heb er dus me dus maar op die invite site gezet.

(Hij was nogal leeg, dus ik denk, ik vermeld het hier even voor de zekerheid)
Ik heb je een invite gestuurd, die jaws die ook op de lijst stond die reageert er al niet meer op...

• Flard
Heel erg bedankt :D

Toevallig zit Jaws naast me, we hadden het er net over, en hij had zich al een tijdje geleden aangemeld voor een invite, maar heeft toen niks ontvangen, en dus heeft hij zich zojuist opnieuw ingeschreven op die (invite-)site.
(Hij heeft dus nog steeds geen invite ontvangen...)

Anoniem: 47200

Flard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:50:
(Hij heeft dus nog steeds geen invite ontvangen...)
Nu wel :)

• Flard
Ik ben inmiddels alweer thuis, maar volgens mij hoorde ik net inderdaad dat hij zijn invite ook had ontvangen.
Blijkbaar had zijn andere mailbox een te strenge spamfilter... ;)

Ik denk dus wel dat ik je namens hem mag bedanken :) :+

• Zenix

Zenix

BOE!

Flard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:30:
Ik ben inmiddels alweer thuis, maar volgens mij hoorde ik net inderdaad dat hij zijn invite ook had ontvangen.
Blijkbaar had zijn andere mailbox een te strenge spamfilter... ;)

Ik denk dus wel dat ik je namens hem mag bedanken :) :+
Ja dat is wel vervelend want bij mij staat nu jaws nog op pending :'(
Maar veel plezier allebei met de fonero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 09:56

job

Ik vond fonero altijd al een leuk concept, maar heb er nooit iets mee gedaan.
Totdat ik gister werd opgebeld om voor een van m'n "klanten" fonero te installeren.

Super simpel om het aan de praat te krijgen :).
En inderdaad grappig om te zien dat die fontenna een stuk groter is dan het Accesspoint.

Ik ben om en heb me toegevoegd op de invite site, dus ben benieuwd wanneer ik een invite krijg.

edit: verrek nu al een invite binnen. Heb meteen m'n fonero besteld. bastian bedankt :).
Wel jammer dat die actie om de fontenna voor 2 euro erbij te krijgen, met die invite niet werkt maar dat is eigenlijk wel logisch :).

[ Voor 21% gewijzigd door job op 25-09-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 19:51
Na 2 maanden kreeg ik antwoord op mijn vraag om m eerdere fonero`s aan te schaffen

Hello,

I was forwarded your details from Customer Care here at FON technologies. You submitted a request for buying La Foneras in bulk and wanted to inquire about what sorts of discounts could be arranged. I might be able to help you as we are launching a trial marketing program right now that involves this sort of set up. What I would like to know is the following:

- How many La Foneras are you interested in setting up?

- What sorts of locations?

- In what country?

The marketing promotion involves a FON Kit, which is a FON marketing package that includes 3 La Foneras, 1 Fontenna and some marketing materials for $50 or €50 (depending on where you are). This price includes shipping and tax, and is below cost. Additional La Foneras and Fontennas can be purchased at cost during the promotion if you meet certain conditions. Also, if you meet some fairly simple criteria during the marketing trial, we will refund you the original €50 / $50 for the marketing kit. (Thus, you get the first three La Foneras and the Fontenna for free.)

If you are interested, I can send you additional details.

Thank you,

Nog even bezien wat de simpele criteria zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235502

berns schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:02:
Na 2 maanden kreeg ik antwoord op mijn vraag om m eerdere fonero`s aan te schaffen

The marketing promotion involves a FON Kit, which is a FON marketing package that includes 3 La Foneras, 1 Fontenna and some marketing materials for $50 or €50 (depending on where you are). This price includes shipping and tax, and is below cost. Additional La Foneras and Fontennas can be purchased at cost during the promotion if you meet certain conditions. Also, if you meet some fairly simple criteria during the marketing trial, we will refund you the original €50 / $50 for the marketing kit. (Thus, you get the first three La Foneras and the Fontenna for free.)

If you are interested, I can send you additional details.

Thank you,

Nog even bezien wat de simpele criteria zijn
toon volledige bericht
dat is het Hospitality kit... zie http://blog.fon.com/nl
als je vragen hieromtrent hebt -> info-nl_at_fon.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
Bietje oud nieuws (vrijdag) maar aangezien ik bijna niet heb kunnen internetten door werk etc, toch maar even posten: Fon sleept distributiedeal met British Telecom binnen

Imho een goede ontwikkeling. Zou prettig zijn als dat hier ook gebeurde...? :) Wou T-Mobile niet de breedband tak van Orange afstoten? Als FON die nou opkoopt en iedereen een Fonera aanbied...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er is trouwens al een tijdje een nieuwe update uit van de Freewlan Addons, namelijk versie 0.9.0. Met de volgende Changelog:
milestone:0.9.0

Revised:
  • Help system
  • Speed information
New:
  • MAC-Blocking of connected clients
  • Fonero-Status
  • Bandwidth limiting
  • Family- & Friends-Accounts
  • MyPlace?-SSID hideable
  • Ethernetport to MyPlace? bridging
  • Hostname
  • Connection via WLAN (Pseudo-WDS)
  • MyPlace? works in QRM => three(!) WLANs
  • WLAN-Scan in QRM => Display on status page
  • Static DHCP (binding IP to MAC)
  • MAC-Cloning
  • MAC-Blocking list
  • DynDNS-Client
  • Mail service
  • UAM-Allowed editable
Dus het is nu ook mogelijk om je WAN en Private te bridgen, wat volgens mij velen echt misten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Dat is zeer interessant. Zodra ik tijd heb zal ik eens kijken..

Dit zou betekenen dat je nu je standaard shares en dergelijk ook gewoon kunt werken met de fonera? Dat hij in dezelfde subnet terecht komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:08

Q-bone

Dusss...

Misschien niet echt helemaal wat hier thuis hoort, maar ik heb hier nog een la fonera liggen die ik niet gebruik.

Voor interesse kun je mailen. Heb zelf inmiddels een asus 500gp router vanwege de usb poorten.

ohja, is inclusief stickers :+

[ Voor 7% gewijzigd door Q-bone op 09-10-2007 16:58 ]

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base25
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10-2022
Word een invite nog wel verstuurd?
Ik heb twee invites verstuurd een naar een msn adres en een ander naar een hotmailadres, maar beiden blijven ze op pending staan. Op de opgegeven adressen is ook niets aangekomen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

base25 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:03:
Ik heb twee invites verstuurd een naar een msn adres en een ander naar een hotmailadres, maar beiden blijven ze op pending staan. Op de opgegeven adressen is ook niets aangekomen. :?
ik heb iig geen problemen weekje terug nog invite verstuurd en die was gewoon geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Nog eens sturen en in de junkmail kijken.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base25
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10-2022
Ahhrg filter van het msn adress stond verkeerd (liet alleen contactpersonenmail door en verwijderd andere mail automatisch).
Wel fijn dat je geen bericht terug krijgt dat je mail niet aankomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 18:54
Ik kreeg gisteren een brief van Commodore, ik heb één van de 25 gravel mediaspelers gewonnen. Ik was al weer vergeten dat ik had meegedaan aan die actie van 19 juni, ze hebben wel hun tijd genomen om de 25 mediaspelers te verloten onder de Fon leden in de Benelux. Als het goed is wordt de Commodore Gravel binnnenkort naar me opgestuurd. FON is goed bezig met kortingen en gratis goodies.

I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

invites werken nog maar MSN/Hotmail...microsoft is lastig met zijn spamfilters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Dave schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:48:
Ik kreeg gisteren een brief van Commodore, ik heb één van de 25 gravel mediaspelers gewonnen. Ik was al weer vergeten dat ik had meegedaan aan die actie van 19 juni, ze hebben wel hun tijd genomen om de 25 mediaspelers te verloten onder de Fon leden in de Benelux. Als het goed is wordt de Commodore Gravel binnnenkort naar me opgestuurd. FON is goed bezig met kortingen en gratis goodies.
prachtig jij bent dus nr 3 dat ik al tegengekomen ben...Wie zouden de andere 22 zijn :-)
en tja dat is "commodore" die speciaal een notaris enzo wou inschakelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ondertussen op http://www.fonera.nl is er het mooie nieuws dat de FONERA+ nu ook gehackt is...
nu kan er gewerkt worden aan Francofon & Freewlan voor Fonera+

er is ook het nieuws dat een Nederlander zonder 'versterkers' dus op de standaard 65mW 9km heeft overbrugt met zijn Fonera... weliswaar een speciale richtantenne langs beide kanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik logde gisteren eens in om te kijken of mijn router al gebruikt was en dat bleek zo te zijn, er zijn 2x 10 eu 5 day passes verkocht en 2x 15 min gratis internet. En dat terwijl hij eerst nauwelijks gebruikt werd en echt niet in hartje utrecht staat ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-05 21:20
Zit er ook over te denken om me aan te sluiten.
Maar hoe zit het met de verantwoordelijkheid voor het AP. Stel iemand gebruikt mijn verbinding om dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen? Ik neem aan dat men (belanghebbenden, politie of justitie) dan in eerste instantie bij mij verhaal zal komen halen.
Each user of the FON Community is registered with FON and accepts the general terms and conditions of FON which prohibit illegal activities. If someone breaks these rules we will immediately exclude this person from the use of the FON Community and block his access.
By using FON and its safety features, WPA encryption for your private WiFi called "MyPlace " and centrally administered passwords for the FON WiFi ,you already fulfil important safety criteria, that are substantially better than many existing alternatives and of course better than to operate an open WiFi hotspot.
FON complies with the relevant legislation of those countries where it operates and if someone intentionally breaks the rules of our community, we will co-operate with the correspondent National Authorities when requested and disclose the user data to them.
Vond net wel bovenstaand stukje, maar ben je daarmee vrijgepleit van elke verantwoordelijkheid?

[ Voor 60% gewijzigd door Master FX op 31-10-2007 00:06 . Reden: quote toegevoegd... ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enkele leuke nieuwsberichten over FON:

http://macwereld.nl/nieuw...sse_in_fon_wifi_community
http://blog.fon.com/nl/ar...huis-voor-de-foneros.html

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 235502 op 31-10-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gisteren even uitgetest hoe groot het bereik van mijn accespoint nu eigenlijk is

ik kan gewoon de straat uit lopen (metertje of 40 denk ik) is wel een zichtverbinding maar ik stond er van te kijken dat zon kleine antenne zo ver komt, ik had er speciaal een grotere (10dbi) antenne voor besteld maar dat had niet veel voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Nu online
Is dat met de Fonera/Fonera+ met standaard antenne, of met de la fontenna of de omnidirectionele antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 13:59
Vraagje

Ik heb de fon van mijn vader overgenomen..
Nu werkt alles opzich wel enzo, maar kan ik die fon niet op mijn eigen account zetten? Volgens mij is het niet de bedoeling dat dat ding op mijn vaders naam blijft staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:58
Enfer schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:59:
Vraagje

Ik heb de fon van mijn vader overgenomen..
Nu werkt alles opzich wel enzo, maar kan ik die fon niet op mijn eigen account zetten? Volgens mij is het niet de bedoeling dat dat ding op mijn vaders naam blijft staan..
Je kan support gewoon een mailtje sturen met dat de router een nieuwe eigenaar krijgt. Moet je mac adres, naam vorige en nieuwe eigenaar doorsturen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 14:12
Wordt die invite site nog gebruikt? Het lijkt me wel leuk om ook mee te doen, maar standaard betaal je d'r veel teveel voor...

Hoe lang duurt het voordat je 't pakket in huis hebt? (ben altijd zoooooo ongeduldig ;))

Man, als ik de startpost nou eens zou lezen :X
Maar goed... I'm on the list... (Remco)

[ Voor 18% gewijzigd door born2tweak op 02-11-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Nu online
Dilemma dilemma... Ik heb een Fonera-invite gekregen maar dat werkt schijnbaar alleen met de Fonera maar niet met de Fonera+. Voegt de Fonera+ veel toe t.o.v. de Fonera?

M'n opties:

Fonera: 17,24 (icm met de invite-korting)
Total: 20,00

Fonera: 34,44 (icm de fontenna is de invite-korting weg opeens)
Fontenna:1,72
Total: 41,95

Fonera+: 43,06
Fontenna: 1,72
Total: 56,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

De fonera plus heeft ook een ethernet poort.
Dus voor de mensen die al een router hebben heeft het geen toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 14:12
kreeg gisteren een mail dat m'n status op http://foneroinvite.no-ip.org veranderd was naar "invite verstuurd" maar geen invite gehad! 24 uur gewacht, zoals in de mail stond, maar helaas! Waarom krijg ik dan een mail dat ik een invite krijg? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
job schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:05:
De fonera plus heeft ook een ethernet poort.
Dus voor de mensen die al een router hebben heeft het geen toevoeging.
Na, indien je geen behoefte hebt om de Fonero te flashen met alternatieve firmware heeft het als voordeel dat je met de Fonera+ gewoon de rest van de pc's ed in je thuisnetwerk kunt bereiken.

Kan ook wel via de Fonera, maar daar werkt WINS niet (dus alleen op IP :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

born2tweak schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:52:
kreeg gisteren een mail dat m'n status op http://foneroinvite.no-ip.org veranderd was naar "invite verstuurd" maar geen invite gehad! 24 uur gewacht, zoals in de mail stond, maar helaas! Waarom krijg ik dan een mail dat ik een invite krijg? :(
Kijk ook tussen je spam mail. Sommige mail providers zijn nogal streng.

[ Voor 71% gewijzigd door job op 08-11-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

born2tweak schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:52:
als je hem nog steeds niet hebt wil ik er ook wel 1 naar je sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Nu online
Ik dacht, laat ik eens met m'n iPhone het FON-accesspoint van m'n enige FON-nende dorpsgenoot opzoeken, terwijl ik nog aan het wachten ben op m'n Fonera.

Gevonden, ik zie een onbeveiligd netwerk, kan hierop connecten... maar dan houdt 't op. Ik kan geen enkele website bezoeken... ik had verwacht dat ik automatisch naar een FON-login site ge-redirect zou worden waar ik m'n FON password in zou moeten toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
Jeps, normaal wel... Maar waarschijnlijk heeft die gebruiker óf een brakke Fonero óf problemen met zijn internetverbinding óf gewoon moedwillig dat verkeer geblocked... :/

Je moet daar echter wel minimaal 2 signalen zijn, waarvan d'r ene onbeveiligd is en begint met FON_. Daarop moet je connecten en dan wordt je vervolgens als je gaat browsen moet je redirected worden naar de Fon website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ik heb ook een tijd geleden het public gedeelte van m'n router getest en had toen hetzelfde probleem. Binnenkort nogmaals testen. Als het niet werkt ga ik er alternative software op zetten (was ik toch al van plan)

offtopic:
Hej Rowdy B)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 18:54
Twee dagen geleden ontving ik mijn lang verwachte Commodore Gravel mediaspeler _/-\o_ . Verbinding maken met mijn netwerk (private channel with security) ging verbazingwekkend eenvoudig. Het delen van media via WMP11 werkt perfect, ik ben ook erg te spreken over het aanbod van commodoreworld. Naar eigen zeggen heeft CommodoreWorld 50 terabyte aan media online staan. Ook het lokaal opslaan van data op het 1gb interne geheugen en SD kaartjes gaat prima. Ik gebruik momenteel een 2gb ultra II SD kaartje, werkt sneller dan het interne geheugen. Ik vraag me af of extreme III door de speler wordt ondersteund. Het is me nog niet gelukt om verbinding te maken met het FON-netwerk (FON social channel). Ik ga straks nog even verder prutsen.

I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Topicstarter
Nja, ik moet ook af en toe me router resetten omdattie weer op ze gat gegaan is... :/
Dus ook voor mij binnenkort alternatieve software... ;)

offtopic:
Hey jarige job! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:15
catchingfire schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:44:
Ik dacht, laat ik eens met m'n iPhone het FON-accesspoint van m'n enige FON-nende dorpsgenoot opzoeken...
... maar dan houdt 't op. Ik kan geen enkele website bezoeken... ik had verwacht dat ik automatisch naar een FON-login site ge-redirect zou worden waar ik m'n FON password in zou moeten toetsen?
Ik heb net geprobeerd om op m'n eigen public signal in te loggen, met m'n iPod Touch. Ik heb een Fonera, met Fontenna, firmware 0.7.2.r2. Dat ging in een keer goed: connecten, willekeurige url intikken en ik kwam bij de FON inlogsite uit. Na het invullen van de gegevens kon ik gewoon surfen. Het lijkt me dat de wifi-functie van de iPhone en de Touch gelijk zijn, dus het zou eigenlijk wel moeten lukken.

[ Voor 0% gewijzigd door driedees op 22-11-2007 16:52 . Reden: typo's ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Kan je met de normale Fon firmware de Fonera output power aanpassen. Ik wil graag wat meer mW's uit mijn Fonera persen. Dit is eigenlijk één van de weinige aanpassingen die door mij gewenst is. Ook het gebruiken van de Fon als repeater zou een top functie zijn.

In hoeverre is het door Fon toegestaan andere firmware op de router te zetten. Dit i.v.m. garantie e.d..

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Geweldig! Dacht dat ik het hele topic gevolgd had, maar toch het één en ander vergeten. Ik zag ook dat het dus niet mogelijk is om het aantal mW boven die 65 te krijgen. Dat is wel jammer. Maar dat zegt niet dat ik die FrancoFON niet ga installen. De repeaterfunctie alleen is al fantastisch. Kan dat ding eindelijk op zolder worden opgehangen. En dan maar een flinke Omni-antenne erbij om het signaal verder uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Btw, hier staat een stukje over hitteproblemen in de fon-router. Vooral als je gebruik maakt van dd-wrt (en misschien andere firmwares), want (volgens de site) dd-wrt heeft een default power output van 40mW en de stock firmware 28mW. Dus bij andere firmwares ook even opletten.

offtopic:
Disclaimer: Er kunnen geen conclusies gevormd worden puur gebaseerd op mijn post. Ik ben niet verantwoordelijk voor smeltende-fonrouter-fobieën. :P

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Kixtart schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:00:
Btw, hier staat een stukje over hitteproblemen in de fon-router. Vooral als je gebruik maakt van dd-wrt (en misschien andere firmwares), want (volgens de site) dd-wrt heeft een default power output van 40mW en de stock firmware 28mW. Dus bij andere firmwares ook even opletten.

offtopic:
Disclaimer: Er kunnen geen conclusies gevormd worden puur gebaseerd op mijn post. Ik ben niet verantwoordelijk voor smeltende-fonrouter-fobieën. :P
Interessant en erg belangrijke informatie. Kan dus beter mijn range gaan expanden met een antenne i.p.v. de power output te verhogen. Jammer, maar er zit niks anders op! Of zijn er mensen met andere ervaringen, die wel hun router hebben geboost en waarbij hij niet erg warm werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Fan erin zetten ;)
Quote'je uit de link
If you are going to add a fan, don't bother drilling holes in the Fon, Just get yourself a new case altogether. If you are smart enough to install DD-WRT on the Fonera, I am pretty sure you have an IQ slightly greater than the temperature of the Fon, and you can find a plastic or metal case what will have extra space for mods, hacks, add ons... and most important... A FAN!.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Ik meen mij te herinneren dat dd-wrt alleen werkt op de oude fon-routers (die dingen zijn gewoon een linksys wrt).
Voor de nieuwe fon routers, de fonera (van us robotics waarschijnlijk) moet je andere alternatieve firmware gebruiken (freewlan).

[ Voor 4% gewijzigd door job op 13-11-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Klopt. Er zijn verschillen tussen Foneroaen Foneroa+.
De essentie blijft hetzelfde. Als je de power omhoog gooit moet je opletten op de temps :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Nu online
FreeWlan Add-ons version 0.9.1 released

Add-ons version 0.9.1 arrived in the night from 5th to 6th of November on the update servers. Installation as always via auto update.

Next to the pressing corrections that were distributed as hotfixes on the boards, the following features were added:

* Better status page
* FON router log entries get updated for QRM Foneras too
* Better e-mail notifications
* PPPoE works again
* Support for a second DNS server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Kixtart schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:44:
Klopt. Er zijn verschillen tussen Fonero en Fonero+.
De essentie blijft hetzelfde. Als je de power omhoog gooit moet je opletten op de temps :)
Ik heb het zelfs niet over de fonera en fonera +
Maar over de vorige generatie fon routers en de nieuwe.
De nieuwe zijn die kleine witte dingetjes.
De oude zijn die linksys routers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Ok, dat wist ik niet (zie het nu wel in de topicstart). Maar op de fonera kan wel dd-wrt, altans als ik alle hits mag geloven.
http://www.google.se/sear...&btnG=Google+Search&meta=
bijv: http://uselesshacks.com/?p=23

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 13-11-2007 14:26 ]

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste