Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Ik ga me ook maar aanmelden >:) (IGN:Vladimir Epishin)
is idd erg vet :D
in de chat :P click clack boom :D

[ Voor 75% gewijzigd door DR161 op 01-09-2007 10:33 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik heb nog niet kunnen spelen, maar heb het allemaal wel gisteren nog online aangeschaft.
Ziet er in iedergeval erg goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Net de missie Divinity Coast gehaald, weer 1K Exp erbij + 1 skill point.. :) Bijna level 17 nu.. duurt nog zolang tot 20 lijkt het wel :P

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Iemand toevallig al bij Elusive Golemancer missie? Na die fire room (pittig) moet je security lock open krijgen, maar er is niets te vinden :/ Wiki heeft enkel info over de boss erna, maar zit dus vast met die deur :P

edit: ook weer opgelost :D

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-09-2007 17:17 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk goed naar de positie van de Worker Golem vlak bij de deur, en dan voornamelijk naa rwaar die staat op de grond. kijk dan nog eens goed om je heen, laat die hersenen even rekenen en je zou er zo uit kunnen komen.

voor als je er niet uit komt:
spoiler:
die golem staat op een switch. aan de andere kant van de room vind je nog 2 worker golems. die moet je op de andere switches plaatsen. de drie swiches vormen een niet te grote driehoek, dus je zou het zo moeten vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit nu bij heart van jeweetwel, worm meppen. Stomme hench snappen het niet helemaal dus vind het wel weer best :) Tot zover puur met hero/hench gedaan, apart dat het 10x makkelijker gaat dan met een player team.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
Bor de Wollef schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:58:
[...]
Eh? Waarom? Ik zit al tijden niet meer in GoT maar weet wel dat het een hele leuke guild is.
Ik zag laatst dat ik eruit was geflikkerd (iets met lang niet meer online zijn enzo). naast het leuke gebabbel heb ik nooit echt het nut van een guild in guild wars gesnapt. Eerlijk gezegd vind het vrij nutteloos behalve als je van PVP houd en daar geef ik niet zoveel om.

De titel "guild wars" vind ik ook een beetje vreemd voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43

Bob

De 'guild wars' zijn ook een deel van het verhaal he.

Ik zit zelf in een pve guild en heb er erg veel aan. HM is zoveel gemakkelijker met een guild + ventrilo. En af en toe doen we wat pvp, maar niet erg serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

cardinal808 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 20:59:
[...]

Ik zag laatst dat ik eruit was geflikkerd (iets met lang niet meer online zijn enzo). naast het leuke gebabbel heb ik nooit echt het nut van een guild in guild wars gesnapt. Eerlijk gezegd vind het vrij nutteloos behalve als je van PVP houd en daar geef ik niet zoveel om.

Nou, ik zat altijd in een guild nu even niet (ben aan het overstappen naar de GoT Guild) en mis het nu al. Ik trek toch vaak op met mensen van de guild of Alliantie Ik vind het ook leuk om mensen te helpen met een quest of een mission.

En de title slaat op de war, guilds die vechten tussen 1013 AE (begin of de Guild wars) tot 1070 AE (einde of de Guild wars)

Er is echt wel goed over na gedacht.

[ Voor 11% gewijzigd door mad_max234 op 02-09-2007 03:01 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

cardinal808 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 20:59:
[...]

Als je altijd alleen speelt en niets met de guild / guildmembers doet is een guild ook niet echt iets voor je. Ik heb het altijd een enorme toegevoegde waarde gevonden. Zonder de guild was ik al lang gestopt met spelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dukeh schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:40:
Net de missie Divinity Coast gehaald, weer 1K Exp erbij + 1 skill point.. :) Bijna level 17 nu.. duurt nog zolang tot 20 lijkt het wel :P
Valt wel mee hoor, doe alle quests in Lions arch en de rest van die area, dan de Mogooma jungle area en quests en dan moet je onderhand level 20 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 18:59
Heb me aangemeld op het Guild. Duimen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Bor de Wollef schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:43:
[...]
Als je altijd alleen speelt en niets met de guild / guildmembers doet is een guild ook niet echt iets voor je. Ik heb het altijd een enorme toegevoegde waarde gevonden. Zonder de guild was ik al lang gestopt met spelen.
Ik speel altijd samen met een ander persoon, daarmee heb ik alle missions meerdere malen doorlopen, echter was een guild alleen gezellig voor de chit chat. Tijdens de periode dat ik daar zat was er slechts eenmaal dat we iemand hebben geholpen, daarna nooit meer een request voorbij zien komen en in de tijd was ik behoorlijk actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild wars gaat naar mijn mening vooral om de pvp en dan de GvG. Hiervoor heb je we degelijk guilds nodig :) . Ook vooral om je rank 3 te krijgen. Zonder (goede) guild is dat bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
mad_max234 schreef op zondag 02 september 2007 @ 02:39:
[...]
En de title slaat op de war, guilds die vechten tussen 1013 AE (begin of de Guild wars) tot 1070 AE (einde of de Guild wars)

Er is echt wel goed over na gedacht.
Vind je? Prophecies was het verhaal van de Lich, Factions van Shiro, waar de Kurzick en Luxon nog het meeste op een war leek en Nightfall tegen abaddon (redelijk recht-toe recht-aan). Waar het verhaal begint is de Guild Wars al voorbij.

Mooi verleden, maar naar mijn mening heeft het geen fuck te maken met de naam "guild wars". Er zijn bijvoorbeeld geen guild of dergelijk waaruit je kan kiezen en tegen vechten, behalve het PVP gedeelte en laat dat niets te maken hebben met het verhaal/PVE
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:27:
Guild wars gaat naar mijn mening vooral om de pvp en dan de GvG. Hiervoor heb je we degelijk guilds nodig :) . Ook vooral om je rank 3 te krijgen. Zonder (goede) guild is dat bijna onmogelijk.
Klopt, de titel slaat inderdaad alleen op PVP. Echter doet PVP me helemaal niets en voor PVE slaat het als een lul op een drumstel.

IMHO :)

[ Voor 22% gewijzigd door Cardinal op 02-09-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luitjes

even een vraagje hier. Ikzelf ben al jarenlang een wow fan maar dit spel begint me een beetje de keel uit te hangen. Nu bij GW, Eye of the North uitkomt begint het hele GW spel me steeds meer te interesseren. Ik twijfel of het nog de moeite waard is om alles van guild wars te kopen. Het spel is inmiddels wat jaartjes oud en ik vraag me af of er nog genoeg "low level characters" zijn om samen mee te questen.

kunnen jullie mij hier wat meer over vertellen??

Alvast bedankt!!

Groeten

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het spel is niet echt gebouwd om steeds maar te streven naar een hogere level. Level 20 is max en daar ben je ook zo (ligt een beetje aan je doel, als je wil kun je in een paar uur level 20 zijn, maar volg je de verhaallijn, dan duurt het wat langer, in de trant van een paar dagen tot een paar weken, ligt een beetje aan de hoeveelheid die je speelt). En eigenlijk begint het spel dan pas.

Wat betreft leeglopen: je merkt wel dat er wat minder mensen zijn dan een jaar geleden, maar er zijn nog genoeg mensen om mee samen te spelen, en mocht het echt niet lukken een groep samen te stellen dan zijn er altijd nog npcs beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 13:33
als je met guildwars wilt beginnen vind ik de Prophecies campaign (de eerste) een must..
je leert goed het basisprincipe van guildwars. het tempo en de features.
.
voor GW:EN moet je wel met een lvl20 character 1 van de campaigns uitgespeeld hebben.
.
er zijn inderdaad een stuk minder mensen dan 1 a 2 jaar terug.. maar dat geeft nix.. toen had je nog geen hero's.
je vind altijd wel iemand en samen kun je je party aanvullen met hench of hero's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de snelle reacties! Spel trekt me enorm maar er zit me nog 1 ding dwars... Eerder in deze thread las ik dat mogelijk de main servers zullen stoppen zodra guild wars 2 er zal zijn. Hoe zeker is dit en hoe lang duurt het nog voordat GW 2 echt komt? Ben namelijk bang dat niemand meer GW1 zal spelen zodra 2 er is

Andre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

cardinal808 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:29:
[...]

Vind je? Prophecies was het verhaal van de Lich, Factions van Shiro, waar de Kurzick en Luxon nog het meeste op een war leek en Nightfall tegen abaddon (redelijk recht-toe recht-aan). Waar het verhaal begint is de Guild Wars al voorbij.

Mooi verleden, maar naar mijn mening heeft het geen fuck te maken met de naam "guild wars". Er zijn bijvoorbeeld geen guild of dergelijk waaruit je kan kiezen en tegen vechten, behalve het PVP gedeelte en laat dat niets te maken hebben met het verhaal/PVE

...]

Klopt, de titel slaat inderdaad alleen op PVP. Echter doet PVP me helemaal niets en voor PVE slaat het als een lul op een drumstel.

De guilds zijn onder andere de vijanden, en je vrienden. Je vecht er wel degelijk tegen en mee. ;)
En je hoor wel bij een guild maar je kan het niet kiezen je vecht altijd aan de zelfde kan en het verhaal laat je nog welles van kant veranderen naar maten je vordert in het verhaal.

Voorbeeldje van guilds.

Zaishen Order
Centaur
Dwarves
Corsairs
Jade Brotherhood
Luxons
Kurzicks
Charr
Crimson Skull
Wardens

Deze guilds vechten vaak ook met elkaar als ze elkaar tegen komen in de game.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

cardinal808 schreef op zondag 02 september 2007 @ 21:29:
[...]

Het is goed dat je er imho bij zet. Ik ben het namelijk totaal niet met je eens. Nu is het guild gevoel door de komst van heroes (wat gelijk de guilds min of meer om zeep heeft geholpen voor PvE) wel veranderd maar toch denk ik dat je het doel / nut van een guild niet helemaal door hebt wanneer je zegt dat dit alleen voor PvP interessant is. Voorbeeld:

- Meer plezier door bv teamspeak
- Samen questen
- Samen titels halen
- Delen van info
- Faction farmen
- Inderdaad PvP
- Sociaal aspect buiten het spel (de got guild houd bv guild meetings in real life), leer nieuwe mensen kennen en maak nieuwe vrienden
- Communicatiemedium buiten het spel zoals forum

In mijn ogen is een spel als GW vooral bedoelt om met andere mensen te spelen. Iemand die altijd alleen speelt mist imho 80% van het plezier hoewel alleen spelen (heroes) in sommige gevallen best handig en zelfs soms nodig is. Het samenspel is sinds de komst van heroes echt enorm gekelderd in het spel wat ik erg jammer vind. Bijna niemand lijkt nog party's te maken en grote delen van het spel zijn compleet uitgestorven (zeker overdag). Zelfs in de gebieden uit de Eye of the North expansion zie ik amper mensen party's vormen.

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 03-09-2007 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 02:42:
Bedankt voor de snelle reacties! Spel trekt me enorm maar er zit me nog 1 ding dwars... Eerder in deze thread las ik dat mogelijk de main servers zullen stoppen zodra guild wars 2 er zal zijn.
AFAIK heeft Anet officieel aangekondigd dit niet te zullen doen. Als het goed is kun je daar op gw guru nog wel iets over vinden. Let op dit zegt niets over het uitzetten op een ander tijdstip. Het is een feit dat de master servers ooit offline zullen gaan (net als die van bv WoW).
Hoe zeker is dit en hoe lang duurt het nog voordat GW 2 echt komt?
Check de releaselijst van bv " to the game" of een andere release / preview site.
Ben namelijk bang dat niemand meer GW1 zal spelen zodra 2 er is
Dat verwacht ik ook. Er is al langere tijd een leegloop in GW aan de gang die dus al begonnen is terwijl GW2 nog niet eens in de picture is. Dit is vooral te wijten aan het gebrek aan updates en nieuwe content.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 03-09-2007 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Het enige waar ik echt op hoop als de servers online zullen gaan is dat het dan mogelijk wordt om zelf een server op te bouwen. Zolang er genoeg geld in het laatje komt, zullen ze de servers er echt niet uit gaan gooien. Wat wel kan gebeuren is dat er een aantal servers offline zullen gaan omdat er minder mensen op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kwam er dit weekend achter dat de Fort Aspenwood toch flink wat faction oplevert :) Aangezien in nog ruik 40k faction moest hebben, toch maar eens begonnen met mijn ranger (R/N - geen toucher :P). Best leuke diverse PvP builds te zien (aantal jammergenoeg erg basic, enkele heeft eigen build) maar bevalt me wel, dagje later en nog 8k faction te gaan :)

Speel wel meer op de US server, bevalt me iets beter. Ben erg afhankelijk van PuG's, werd beetje moe van dat nonstop ruzie hoe te lopen of continue geteken op de radar. Is er nog een andere profession die de range van een flatbow ranger haalt?

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou me niet te veel druk maken over de servers. Iedereen neemt wel aan dat GW:EN de laatste release voor iets van gw1 word, maar bij Anet zijn ze daar zelf nog niet helemaal zeker van, zo is te lezen in de PCGP. Nou moeten we hier niet te veel waarde aan gaan hechten, want zoals het nu gezegt wordt is het meer een achterdeurtje dat open word gehouden. 'uiteraard' komt er nog live content bij, waarvan de eerste de bonus pack zal zijn met die 4 missies.

Hoewel er zeker sprake is van een bepaalde leegloop denk ik ook niet dat de servers leeg zullen raken. Er zullen altijd nog wel mensen zijn die het blijven spelen totdat de servers eraf gaan. Als die met zn allen in een paar districten komen, zal je nog wel eens een party kunnen vinden. En zodra bekend is welke bonussen je in gw2 voor bepaalde titles krijgt, zullen er ook zat zijn die nog even die en die title willen halen. Zelfs als het niet mogelijk is om veranderingen van je gw1 char naar een dan al bestaand gw2 char om te zetten, zullen er zijn die titles gaan halen voor een nieuwe char.

---

@ SinergyX:

een flatbow heeft een range van 1.35 keer je agro cirkel. Dit wordt enkel geëvenaart door een longbow. Staffs en wands hebben een range van 1.2, en de spear van 1.0. Geen andere profession kan dus die range behalen, aangezien skills ook een range van 1.2 hebben, tenzij anders vermeld. Dit geld echter alleen als jij en je target op de zelfde hoogte zijn, indien je hoger staat heb je een groter bereik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De bonds van een monk hebben groter berijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:27:
@ SinergyX:

een flatbow heeft een range van 1.35 keer je agro cirkel. Dit wordt enkel geëvenaart door een longbow. Staffs en wands hebben een range van 1.2, en de spear van 1.0. Geen andere profession kan dus die range behalen, aangezien skills ook een range van 1.2 hebben, tenzij anders vermeld. Dit geld echter alleen als jij en je target op de zelfde hoogte zijn, indien je hoger staat heb je een groter bereik.
Dan maar ranger blijven :D Erg leuk als er een dervish style persoon aankomt, Gaze of Contempt erop en zie hem rennen :) Warrior met trow dirt, burning arrow erbij. Vermaak me er wel, alleen de mesmer nrg-leechers zijn wat moeilijk. Ik gebruik nu read the wind om met flatbow toch snel te schieten, needling shot kan zelfs sprinting personen nonstop raken :) Werkt ook goed tegen die bonders die achter de siege turtle aanlopen :P

Alleen jammer dat er bijna elke wedstrijd wel 1 of 2 afk-leechers bij zitten, veelal halverwege is 1 van de 2 teams over met 2-3 man. Maarja, nog 15k faction en heb mijn triple shot te pakken (voor PvE dan).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zit nu ook bij het GoT guild.

Ga vanavond/morgen eens kijken.

Heb nu een prof/build die me niet lekker ligt en wil dus gaan switchen/opnieuw beginnen. En dan kan een guild erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:27:
ik zou me niet te veel druk maken over de servers. Iedereen neemt wel aan dat GW:EN de laatste release voor iets van gw1 word, maar bij Anet zijn ze daar zelf nog niet helemaal zeker van, zo is te lezen in de PCGP.
Volgens mij komt het verhaal dat GW:EN het laatste deel zou zijn rechtstreeks van Anet zelf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah guild wars gaat nu denk ik meer om de GvG, de campains lopen leeg (behalve GWEN dan) TA is al leeg , HA komt hetzelfde lot tegenmoet als TA... etc... Alleen AB en RA doet het nog redelijk in pvp ..

Ik had nooit de motivatie om factions uit tespelen: te moeilijke missies door teveel noobs en te domme henchies

NF is een beetje rommelig vind ik.. Als je pve wilt dan kan je misschien beter WoW doen ofzo tenzij je niet maandelijks wilt betalen en niet zo vaak kan spelen dan is GW een hele goede keus.

GW2 komt pas in 2009 en het is de moeite (en geld) waard om alle delen van GW te kopen ook omdat je heros enzo hebt en er zijn nog steeds veel mensen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Persoonlijk vond ik juist Factions de makkelijkste om uit te spelen. Zekers als je het vergelijkt met de Real of torment (desolation?) of die Ring of Fire islands van prophecies. Shiro zelfs namelijk was (achteraf dan, maargoed) best simpel te doen, enkel Raisu Palace (beetje boreas seabed) was best pittig.

Tja en WoW.. nee, dan ga ik nog liever My Little Pony online spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:04:
mjah guild wars gaat nu denk ik meer om de GvG, de campains lopen leeg (behalve GWEN dan) TA is al leeg , HA komt hetzelfde lot tegenmoet als TA... etc... Alleen AB en RA doet het nog redelijk in pvp ..

Ik had nooit de motivatie om factions uit tespelen: te moeilijke missies door teveel noobs en te domme henchies

NF is een beetje rommelig vind ik.. Als je pve wilt dan kan je misschien beter WoW doen ofzo tenzij je niet maandelijks wilt betalen en niet zo vaak kan spelen dan is GW een hele goede keus.

GW2 komt pas in 2009 en het is de moeite (en geld) waard om alle delen van GW te kopen ook omdat je heros enzo hebt en er zijn nog steeds veel mensen .
GvG loopt ook redelijk leeg hoor. De leegloop geldt over de hele breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:06
Het spel is inmiddels ook al weer een tijd uit. En als je alles al eens gedaan hebt, tja, dan ga je op zoek naar andere spellen. Tabula Rasa, Huxley, LotR, RF, Conan, Warhammer online, Fury, Starcraft 2, Fallout etc. etc. Allemaal spellen die uit zijn of binnenkort uitkomen.

Ik heb GW nu al een behoorlijke tijd gespeeld, het enige spel wat ik zowat net zovaak en zo lang heb gespeeld is Call of Duty en CoD:UO. Hoewel, Unreal Tournament 99 is ook een goede tweede.

En GW is behoorlijk repetitief, je weet waar de monsters zitten, welke boss waar is en hoe je kan farmen. Kan best begrijpen dat voor mensen die voornamelijk pve spelen de rek er inmiddels een beetje uit is. EotN daargelaten. Maargoed, een guildie had die ook al binnen een dag na uitkomst uitgespeeld dus die hard spelers zullen daar ook wel niet zo lang mee bezig zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:09:
[...]

Valt wel mee hoor, doe alle quests in Lions arch en de rest van die area, dan de Mogooma jungle area en quests en dan moet je onderhand level 20 zijn.
Dat denk ik ook wel ja :).. Ben nu bezig met een quest die ik van die skill trainer in Lion's Arch heb gekregen, een waarvoor je 4K Experience krijgt, maar die is echt pittig. Wordt telkens gecast met hex spells door een groep mobs.. Zelfs met 5 henchies erbij wil het niet lukken. :X

Ben ik nu zo slecht, of is het idd moeilijk om als warrior / monk tegen een groep te vechten die telkens hex spells op je uitoefenen, zoals burning e.d.

Nu heb ik wel een hex remover in mijn skill balk staan, maar die helpt maar voor even... :/

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:44
Dukeh die missie is zelfs moeilijk voor characters die Prophecies uitgespeeld hebben :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Heb je het over The Villainy of Galrath? Die is niet moeilijk, zolang je niet vertrekt vanuit Lion's Arch, maar wel vanuit Temple of the Ages. Daar kan je een party van 8 man vormen, en je moet dan denk ik ook niet zo ver lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:44
die quest bedoelt hij, dat is de enige quest in prophecies die 4k experience als reward geeft (dat is in prophecies echt mega veel). En ook vanuit TOA is hij nog best pittig als je het met de skills moet doen die je tot aan dat moment hebt weten te verzamelen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rampen missie. Uiteindelijk was hele party dood behalve ik (wa/mo) en een ele/mes. Toch gehaald :D

Net weer wat Aspenwood gedaan, komen veel ele/derv en derv/mo's. 1tje liep alleen nonstop te schelden wie gaze of contenpt heeft :D Zou het niet weten >:)

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 03-09-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn er nog mensen die zaterdag avond Heart of the Shiverpeaks (en de vervolg quests) willen doen? Het lijkt me leuk dit samen te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Bob schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:38:
Heb je het over The Villainy of Galrath? Die is niet moeilijk, zolang je niet vertrekt vanuit Lion's Arch, maar wel vanuit Temple of the Ages. Daar kan je een party van 8 man vormen, en je moet dan denk ik ook niet zo ver lopen.
Ja, die quest bedoel ik inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bor de Wollef schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:45:
Zijn er nog mensen die zaterdag avond Heart of the Shiverpeaks (en de vervolg quests) willen doen? Het lijkt me leuk dit samen te proberen.
*O* *O* Daar zit ik namelijk fast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat nog ff een tijd weten, ik zit er ook vast en met henchies is het echt niet te doen.

ondertussen maar heel vaak Jade Arena doen, moet nog 40 jadeite voor mn 15K luxon armor. Dat is zo een 100 keer die quest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

denyos schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:02:
die quest bedoelt hij, dat is de enige quest in prophecies die 4k experience als reward geeft (dat is in prophecies echt mega veel). En ook vanuit TOA is hij nog best pittig als je het met de skills moet doen die je tot aan dat moment hebt weten te verzamelen.
Ik heb 'm gedaan nadat ik prophecies had uitgespeeld en al even met een SF fire build rondliep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
heb je die Charr effigy wel es gezien als je in het Charr homeland gebied bent... WHAA "slik" wat een enorme dingen....

sta je daar met je straw effigy in je hand ..... Hahahahaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
murky123 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:39:
heb je die Charr effigy wel es gezien als je in het Charr homeland gebied bent... WHAA "slik" wat een enorme dingen....

sta je daar met je straw effigy in je hand ..... Hahahahaah
In pre-searing staan die dingen toch ook?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
hmmm ik was ze nog niet eerder tegen gekomen die brandende reuzen van stro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
pre-searing zouden ze ook moeten staan, daar werden ze 'aanbeden' (vt aanbidden :P).
hoe bedoel je, mijn nederlands wordt slecht? ;)

En ik heb mijn triple arrow :) Nu nog een perfecte build zoeken om gebruiken te maken van tripple en 2x double arrow. Splinter weapon is wel leuk, conjure/explosive is ook wel leuk, in iedergeval een zealos nemen :)

[ Voor 65% gewijzigd door SinergyX op 04-09-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Tijdens de quest "Over the wall" kan je ze zien staan :)

het is "aanbeden" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

en
laat nog ff een tijd weten, ik zit er ook vast en met henchies is het echt niet te doen.
Zaterdag avond doen dan? Lijkt me gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of ik dan wel kan en ik moet ook eerst checken of ik daar al ben, maar het lijkt me leuk eens een keer wat met jullie samen te doen. :)

Ben nu bezig met het Norn tournement, leuk om eens tegen alle heroes, hench en andere bekende npc's te kunnen vechten. Heb het met mn rit, ele en monk gedaan nu (3 Bison Cup's en een kroon al :P ). En de nieuwe dervish en ritualist heroes unlocked. En als je Zho verslaat krijg je ook het zgn Zho's journal, een boekje wat je ook weer nodig hebt om de black moa minipet te verkrijgen!
Daar ga ik vandaag of morgenavond één van ophalen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bor de Wollef schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:00:
Zaterdag avond doen dan? Lijkt me gezellig.
Goed plan :) Ik heb alleen mijn warrior, dus moet nog flink zoeken naar een build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vandaag 2x Oozepit gedaan en 2x een Onyx Gemstone gekregen uit de endchest, allebij verkocht voor 30k (2x15k dus :D )

Weet iemand de waarde van een Chaos axe met maxdmg 15^50/ 20 sundering en +30HP ?

zelfde stats als een Victo`s Battle axe dus, maar dan met Chaos axe skinn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(The Great Dwarf meldt zich!)

You mad Ooze-fan! Ooze-addict!
Hahah ;-) En ik maar braaf aan het werk... niet leuk :(

Toch weer voor 15k verkocht ja? Netjes, dan verkoop ik mijne ook maar voor die prijs tegenwoordig :P

Greets!

• murky123
toch stiekem een technische vraag.
zijn er mensen die een wezenlijk verschil in performance meten met een 8800 serie videokaart van Nvidia in SLI of uberhaupt SLI in het algemaan tijdens het spelen van guildwars.
.
er is namelijk wel een guildwars SLI profile in Ntune.. maar ik heb een beetje het gevoel dat SLI geen toegevoegde waarde is in guildwars.. niet dat ik het nodig heb qua performance maar ik wil het eigenlijk gewoon weten. hoe dat nu zit SLI & Guildwars....

wel een SLI-profile toevoegen in Ntune maar de waarde is nul tot zover ik kan zien

[ Voor 8% gewijzigd door murky123 op 06-09-2007 08:53 ]

• SinergyX
Ik heb een enkele 8800GTS, volgens mij zit ik daarmee al op nonstop cap FPS. Mischien hier en daar een dipje, die een SLI opstelling niet zou hebben?

Ik vind paragon lief :> Ze lijken zelfde armor als Warrior te hebben (80AL), maar vind die chants en shouts toch wel erg leuk :) En female versie ziet er meer :9 uit dan warrior :P

Edit: ligt het trouwens aan mij, of zijn die GW:EN title skills beetje erg sterk? Zit ze zo door te lezen, vooral die master rewards zijn wel leuk :P Jammer dat het alleen PvE is ;)

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2007 10:59 ]

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:30:
Edit: ligt het trouwens aan mij, of zijn die GW:EN title skills beetje erg sterk? Zit ze zo door te lezen, vooral die master rewards zijn wel leuk :P Jammer dat het alleen PvE is ;)
De kracht van die skills heb je hier en daar ook wel nodig. Bijvoorbeeld als je tegen de boss Molotov Rocktail vecht. Heb al meerdere keren gehad dat ie met 1 aanval halve party neer kreeg.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

• SinergyX
Oh, die siege dinges :/ Had dat ding eerste niet in de gaten.. loop ik er vrolijk op af :P

Ding deed me meteen denken aan mijn oude post:
Ben nu hard aan het denken welke character ik naar GW:EN ga sturen, ben mijn warrior flink zat geworden. Energy denial, blinds, blur vision etc. Vind ranger en paragon stuk leuker spelen nu, ele iets minder maar wat sterker. Probleem is dat enkel mijn warrior heroes heeft met runes en de sterke items en zo'n beetje elke titel heeft die handig is. Mischien maar eens als hammer-warrior proberen.. dagger-warrior heb ik nu ook wel gezien :P Warrior met bow heb ik teveel nrg problemen.

• Vrijdag
Ik ben gewoon met mijn main char, monkje er door heen aan het fietsen. Nuja, die paar minuten dat ik er tijd voor heb....

En geef jezelf/heroes zoveel mogelijk firedamage wapens, dat gaat best lekker heb ik gemerkt. Voor het eerst sinds tijden dat ik Cynn in de party heb zitten :+

• murky123
ik merk wel dat ik de storyline: dwz de volgorde van missies/quest erg ondoorzichtig vind.
.
ik kom diverse keren terug in de zelfde dungeon/gebied
om dat ik dan een quest moet doen die ik blijkbaar nog niet in mijn log had staan.

erg lastig als je niet zoveel tijd hebt als ik zou willen voor GW:EN
.
ik wil de herhalingsfactor tot een minimum beperken.
.
sommige quests zijn te herhalen 8)7

en ook in het boekje wat je heb staan quests afgevinkt terwijl ze nog in mijn log staan om te completen 8)7

help! is er niet ergens een soort van walktrough. dus welke quest je eerst moet doen voor een volgende

Verwijderd

neem toch aan dat er altijd wel een primary quest is. Tot nu toe heeft die bij mij telkens andere quests omvat. Mocht je er nog niet uit komen, zal je gewoon elke quest meoten doen die je tegenkomt, en je zou wel eens op het goede pad uit kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Heb net mijn package van GWEN gehad en zit even naar die merchandise te kijken.

Fok, wat zijn die muis en die Nano mooi zeg.

Wilde ik maar even kwijt

Wel beetje duur
Nano, 2Gb, 525 Euri

Kun je nog eens een feestje voor geven

[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 07-09-2007 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
maartend schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 03:20:

Wilde ik maar even kwijt

Wel beetje duur
Nano, 2Gb, 525 Euri

Ik las "T-shirts" en ik dacht "ha, da's leuk". Maar nee hoor :{ Vind ze maar stom. Ik wil een life size poster van Gwen in skimpy scantily clad Enchanters Armor O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

maartend schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 03:20:

Wilde ik maar even kwijt

Wel beetje duur
Nano, 2Gb, 525 Euri

Die muis is wel cool en gaat nog wel qua prijs, maar die nano is echt TE duur... (kun je beter die skin kopen (is wel minder mooi natuurlijk, maar toch))

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 08:30:
Ik wil een life size poster van Gwen in skimpy scantily clad Enchanters Armor O+
fapvoer? :Y)

Gister de overstap naar factions gemaakt met mijn paragon, kom ik bij die Vizunah square in een team waar niemand elkaar schijnbaar verstaat. Toch maar begonnen, de home partij was 1 person met 3 heroes en henchies.

22 minuten later, 1 persoon 1x dood gegaan en master reward :+
Ook leuk dat combo blazing finale en go for the eyes een perma AoE burn betekent :D

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-09-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wegens onverwacht bezoek van over ver ga ik vanavond niet halen ingame helaas. Binnenkort een herkansing? Hoe change je trouwens ook alweer van Euro servers naar USA en vise versa?

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 08-09-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde manier als channel switchen :) (is veranderd een tijdje terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ah, je kunt nu ook onbeperkt switchen begrijp ik? Net naar USA gegaan, man echt veel meer party's daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vrees dat ik het vanavond ook niet ga halen. verjaardagen etc... tis toch verschrikkelijk, zo een sociaal leven opbouwen, word zomaar van mn gw tijd berooft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik moet ook afzeggen, voetbal, PS3 en bier... sorry, maar dat gaat voor :D

Ik speel best veel op US, veel spelers en redelijk in teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Volgens mij is het nog niet voorbijgekomen:

PC Gameplay houdt een speciale actie exclusief voor de Benelux (hebben wij ook eens mazzel :P). Ze geven 1000 miniatures weg die randomly getrokken worden door NCSoft Europe. Je moet hiervoor wel PC Gameplay nr. 137 in je bezit hebben, anders kan je de prijsvraag niet beantwoorden. Lees er hier meer over: http://eu.guildwars.com/promos/pcgameplay.

Ik heb er ook één gekocht en gelijk mijn antwoord opgestuurd, in de hoop dat ik bij de 'lucky thousand' terechtkom :*). Het grootste deel van de minipets is een Grawl met 650 exemplaren, die grofweg rond de 100k+20-40ecto verkocht wordt. Verder zijn er 100 Oni's (450ecto+), 100 Longhair Yeti's (200ecto+), 100 Naga's (250ecto+), 20 Zhed's (600-800ecto+), 20 Shiro'ken Assasin (600ecto+) en schrik niet.......................... 10 Miniature Vizu's. De Miniature Vizu is na de Miniature Kanaxai de duurste en meest rare minipet die er bestaat. Aangezien ik zelf veel trade en vrienden heb die high-end traden weet ik dat er mensen zijn die er 9 tot 15.000 ectos over hebben om er één te krijgen. Ja, die ectos hebben ze 'legit' verkregen door veel mazzel te hebben en veel te traden. Dat is ongeveer 15.000 x 4.5 = 67.500 miljoen gold, :z. Of je kan natuurlijk ook je uiterst zeldzame minipet houden en 1000 keer per minuut gespammed worden door mensen die hem willen kopen voor 15k ;). Veel geluk gewenst aan iedereen die meedoet!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik ben lid van dit blad en heb expres mijn klep gehouden.

1000 totaal is echt niet zoveel, dus sht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ja, laten we het stil houden, straks merkt iemand het nog op :+

Moet 'm ook nog kopen, maar heb de dvd editie nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik dacht dat de panda de meest rare miniature was?

Las trouwens via CoH dat NCsoft meer tijd in GW wil steken qua events en dergelijk, een zo'n manager had aangegeven dat GW nog steeds hun slagschip is, ze zijn nu nog met cryptic in overleg voor die Marvel universe online.

[ Voor 69% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TroonStaal schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:05:
Ja, laten we het stil houden, straks merkt iemand het nog op :+

Moet 'm ook nog kopen, maar heb de dvd editie nog niet gevonden.
Ligt hiergewoon in de winkel, maar die heb je niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

SinergyX schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:57:
The Miniature Panda is a gold Miniature.

* Japan region
o Guild Wars Championship in Japan top 2 teams (8 members each)
* Taiwan region
o 1~49th signup to help newbies during first two weeks of Nightfall retail (49 were given)
o Nightfall title contest prizes (61 were given)
o GW 1st anniversary wallpaper contest prizes (10 total)

The Miniature Kanaxai is a Green Miniature.

* Japan Region
o Guild Wars Championship in Japan #1 team (up to 8 members)
o Taiwan region Nightfall title contest prizes (6 were given)
o Taiwan region friend introduction event prizes (12 were given)

The Miniature Vizu is a green Miniature.

* Japan region
o Netcafe promotion (20 were given through lucky draw)
* Taiwan region
o GW official blog lucky draw (9 prizes)

En daar komen straks dus 10 lucky bastards bij. :P

En dan hebben we deze ook nog de Shiro'ken Assassin, maar weet niet of het klopt en of nog iets ontbreekt want anders is deze de meest rare.

Miniature Shiro'ken Assassin is a gold miniature of a Shiro'ken Assassin.

Taiwan region

- 10 given in tornament

[ Voor 28% gewijzigd door mad_max234 op 09-09-2007 03:26 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
mad_max234 schreef op zondag 09 september 2007 @ 03:20:
[...]

The Miniature Panda is a gold Miniature.

* Japan region
o Guild Wars Championship in Japan top 2 teams (8 members each)
* Taiwan region
o 1~49th signup to help newbies during first two weeks of Nightfall retail (49 were given)
o Nightfall title contest prizes (61 were given)
o GW 1st anniversary wallpaper contest prizes (10 total)

The Miniature Kanaxai is a Green Miniature.

* Japan Region
o Guild Wars Championship in Japan #1 team (up to 8 members)
o Taiwan region Nightfall title contest prizes (6 were given)
o Taiwan region friend introduction event prizes (12 were given)

The Miniature Vizu is a green Miniature.

* Japan region
o Netcafe promotion (20 were given through lucky draw)
* Taiwan region
o GW official blog lucky draw (9 prizes)

En daar komen straks dus 10 lucky bastards bij. :P

En dan hebben we deze ook nog de Shiro'ken Assassin, maar weet niet of het klopt en of nog iets ontbreekt want anders is deze de meest rare.

Miniature Shiro'ken Assassin is a gold miniature of a Shiro'ken Assassin.

Taiwan region

- 10 given in tornament
Nee. :

* Japan netcafe promotion lucky draw (40 prizes)
* Taiwan GW official blog lucky draw (10 prizes)

En Kanaxai wordt beschouwd als de meest rare minipet afaik..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:57:
Afaik klopt dat inderdaad nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik zag van de week bij de Bart Smit de platinum edition van prophecies met EotN. Op de site van Dimplus staat dat ze ook een CE hebben van EotN, zulllen ze daarmee die bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien er zeker geen CE is en de platinum editie de enige editie van GW:EN is waar er nog iets anders bij zit, lijkt me dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40
Sinds maanden weer even GW gespeeld, factions campaign. Nieuwe char begonnen. Ben nu bij de quest 'Captured Son', maar die is volgens mij niet te doen met henches. Als ik lvl20 ben nog maar eens proberen.

Vandaag krijg ik nightfall en EN thuis als 't goed is :)

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Is er eigenlijk een endgame armor te halen voor je karakter in GW:EN?
ik heb weinig zin om 26.000 punten te farmen voor 1 van de 3 titles : norn, asura, vanguard
wil wel weten of dat de enige manier is voor het te verkrijgen van armor.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@kramon, pullen werkt perfect :) Zet ze stuk verder op, gebruik een flat/longbow en pull 1 of 2 mobs. ren direct terug en gebruik ctrl+shift+spatie om target te callen. Komt de hele meut op je af, gewoon je hench verderweg zetten en rennen :P Target eerst mesmers en rits, daarna pas rangers en overige classes. Neem de tijd, pull steeds een aantal mobs. Ranged henches werken dan iets better. Recent gedaan op mijn 15 assasin. Geef anders een gil, kan ik wel helpen :)

Ik dacht juist dat die title armors de 'endgame' waren, zeker voor rank3 ben je nog aardig tijdje bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
SinergyX schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:37:
Ik dacht juist dat die title armors de 'endgame' waren, zeker voor rank3 ben je nog aardig tijdje bezig :P
Wat dacht je van het halen van de max rank? Zou wel leuk staan op m'n main character, maar is wel erg veel punten. Max lightbringer en sunspear duurde al zolang.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zolang ze geen info geven over hoe/wat je krijgt in GW2 met deze titels, ga ik er helemaal niets aan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Ik normaal ook niet echt, maar met 1 character (m'n main) lijkt me gewoon leuk om ze te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik doe enkel de protector titles, leuk om alles op master te halen. Zit er bij Factions alleen nog niet echt in, Raisu palace is flink pittig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Klopt Raisu Palace is best pittig. Heb hem op meerdere characters op master, maar moet er wel bij zeggen dat dat alleen lukte door met de guild te spelen. Wil niet eens weten hoe die op HM is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40
SinergyX schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:37:
@kramon, pullen werkt perfect :) Zet ze stuk verder op, gebruik een flat/longbow en pull 1 of 2 mobs. ren direct terug en gebruik ctrl+shift+spatie om target te callen. Komt de hele meut op je af, gewoon je hench verderweg zetten en rennen :P Target eerst mesmers en rits, daarna pas rangers en overige classes. Neem de tijd, pull steeds een aantal mobs. Ranged henches werken dan iets better. Recent gedaan op mijn 15 assasin. Geef anders een gil, kan ik wel helpen :)

Verdomd! Dat was ik helemaal vergeten dat je die henches kon laten staan :D Geniaal, ik ga het vanavond proberen. Thanks!

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
gsteen schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:54:
Klopt Raisu Palace is best pittig. Heb hem op meerdere characters op master, maar moet er wel bij zeggen dat dat alleen lukte door met de guild te spelen. Wil niet eens weten hoe die op HM is ;)
Dit weekend 2 keer gedaan met een PuG, eerste was regelrechte ramp, 2de ging echt goed. 21min18sec.. verdomme :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Al die flutarmors :P Als het echter wel direct invloed heeft op de gameplay, zoals de Sunspear title, dan is het wel praktisch. Zoniet, laat maar waaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ook even de prijsvraag ingevuld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
en nu maar wachten tot het einde van de maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nooit wat, dus ben het tegen die tijd toch al vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Misschien wordt het dit keer wel een verrassing. Het is trouwens al de tweede mini pets die ik via dit blad gekregen heb, dus met een beetje mazzel maken we nog kans. :P

Daarnaast biedt het toch geen meerwaarde aan het spel, het is alleen nice, en kan flink flappen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die eerder was toch die stone golem ofzo? Ik was alleen zo stom genoeg om de meeste pets op 1chararacter in mijn HoM te zetten, ze zijn dan bind aan enkel die character :/ Dus enkel nog in inventory of je storage, niet meer op een mule-character te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Nadat ik GWEN uitgespeeld heb (hiermee bedoel ik dus de main quest) is hard mode niet unlockt voor mijn account. Het vreemde was dat ik de game uitgespeeld heb maar er nog een Norn primary mission stond; A gate too far. Nadat ik op abandon quest gedrukt had, was de toegang tot Hard Mode er nog steeds niet. Ik heb dus A gate too far opnieuw voltooid, maar nog steeds geen Hard Mode. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Hard mode krijg je volgens mij alleen als je bij alle missies ook de bonus hebt gedaan.. Correct me if i'm wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Ik kreeg hard mode nadat ik prophecies had uitgespeeld... en ik had nog niet van alle missies de bonus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
hard mode krijg je als je het spel hebt 'uitgespeeld', bonus/master is enkel voor een titel.

Mogelijk dat HM in GW:EN anders werkt, zeker met die titels en reputation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hard Mode voor GWEN is nog niet geïmplementeerd. Nog even geduld. Hoogstwaarschijnlijk duurt dit niet al te lang meer, maar er is nog geen definitieve datum bekend.

[ Voor 9% gewijzigd door CoRrRan op 10-09-2007 19:43 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste