Volgens mij is het nog niet voorbijgekomen:
PC Gameplay houdt een speciale actie exclusief voor de Benelux (hebben wij ook eens mazzel

). Ze geven 1000 miniatures weg die randomly getrokken worden door NCSoft Europe. Je moet hiervoor wel PC Gameplay nr. 137 in je bezit hebben, anders kan je de prijsvraag niet beantwoorden. Lees er hier meer over:
http://eu.guildwars.com/promos/pcgameplay.
Ik heb er ook één gekocht en gelijk mijn antwoord opgestuurd, in de hoop dat ik bij de 'lucky thousand' terechtkom

. Het grootste deel van de minipets is een Grawl met 650 exemplaren, die grofweg rond de 100k+20-40ecto verkocht wordt. Verder zijn er 100 Oni's (450ecto+), 100 Longhair Yeti's (200ecto+), 100 Naga's (250ecto+), 20 Zhed's (600-800ecto+), 20 Shiro'ken Assasin (600ecto+) en schrik niet..........................
10 Miniature Vizu's. De Miniature Vizu is na de Miniature Kanaxai de duurste en meest rare minipet die er bestaat. Aangezien ik zelf veel trade en vrienden heb die high-end traden weet ik dat er mensen zijn die er 9 tot 15.000 ectos over hebben om er één te krijgen. Ja, die ectos hebben ze 'legit' verkregen door veel mazzel te hebben en veel te traden. Dat is ongeveer 15.000 x 4.5 = 67.500 miljoen gold,

. Of je kan natuurlijk ook je uiterst zeldzame minipet houden en 1000 keer per minuut gespammed worden door mensen die hem willen kopen voor 15k

. Veel geluk gewenst aan iedereen die meedoet!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990