Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
het asura armor word beschouwd als elite want hij staat ook in mijn HoM
Verwijderd

Dan maar weer naar GW:EN reputation farmen en de kleine hoop op wat leuke zut.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nuja, we hebben nog een jaar ofzo voordat GW2 uit zou kunnen komen dus we zien wel. Inmiddels heb ik zoveel titels in progress, gek wordt ik er van

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ben alleen zwaar door mijn geld-voorraad heen, dus mijn ID/chest title moet maar nog even wachten
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
37 characters? OMG! Heb je daar echt tijd voor? Raak je op die manier de "binding" met de karakters niet een beetje kwijt?TroonStaal schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:05:
Ach, boeiend, ik heb iets van 37 chars te onderhouden, echt niet dat ik die allemaal maxed titles wil gaan geven
Verwijderd

Wat ik later eens bedacht, is het nu mogelijk als non-ele dus 16 stat te halen en voor een ele zelfs 20? Kurzick/luxon heeft die 2 boost en de glyph geeft dacht ik ook 2.
Daar was toch een tijd terug een berekening voor. iets van 300 uur. Lijkt me behoorlijk boring.Arunia schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:29:
Ikzelf ben in de zomervakantie met beperkte tijd begonnen aan de Defender of Ascalon titel. Zal nog wel een hele tijd gaan duren ben ik bang voor.
Death Leveling can take months to get from 16-19.

[ Voor 9% gewijzigd door Cardinal op 11-09-2007 16:48 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 11-09-2007 19:49 ]
Verwijderd
Dat gezeur op monks valt wel mee, de meesten zijn al blij als je erbij bent. Bovendien is een WoH-build niet echt moeilijk, en je houd er de meesten wel mee in leven. Je mist soms alleen wel het dmg dealen, maar ja, het monken moet ook een beetje in je zitten. Wat wel een positief punt is (vind ik dan) is dat je echt met je team bezig bent. Met dmg-dealers had k toch vaak een tunnelvisie. Zodra mijn target dood was ging k door naar de volgende, en op het eind waren of wij of de tegenstanders allemaal dood. Met monken houd je alles in de gaten om ook enigzins goed uit te komen met je energy. Probeer het eens, het is zoveel anders dan een warrior.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:31:
Had ik maar met een andere char verder gegaan, warrior wordt steeds irritanterMonk lijkt me teveel gezeik als party weer eens dood gaat, dervish is mijn ding niet. Ele, sin of para vond ik altijd wel leuk, ranger is ook mijn favo
Wat ik later eens bedacht, is het nu mogelijk als non-ele dus 16 stat te halen en voor een ele zelfs 20? Kurzick/luxon heeft die 2 boost en de glyph geeft dacht ik ook 2.
btw, je hebt wel een hoop profs die je leuk vind, gl met je keuze maken
In Gate of Madness missie crash ik al voor tweede keer. en ik ben niet enige. Ben nu momenteel in de stad waar er slechts 2 onliners, ze hebben ook gecrasht, daarvoor was ik daar met tig onliners
Pff die titles, daar heb ik geen tijd voor
Naar mijn mening kan je alle titels behalen met 1 char. Indien met meerdere chars kan je niet als je nagenoeg geen tijd voor heb, tevens onderhouden. wie dat kan, heeft GW als bijbaan
Zo had ik laatst een lvl1 warrchickie in presearing die dus al een pet had
Monken is leuk en ik ben daar best goed in
Skillbar heb ik:
1. orison, 2. WoH, 3. heal other, 4. breeze, 5. Dwayna's kiss, 6. vigorous spirit, 7. mend ailment, 8. rebirth/restore/renew/res chant/SS signet/signet
Heal en div. favor zo hoog mogelijk en de rest in prot. Eventueel kan ik in 6 een hex remover plaatsen, maar die dingen rechargen zo traag dat ik het meestal maar laat zitten.
En waarom breeze en vig spirit? Simpel, als ik die cast op een warr, sin of derv hoef ik er daarna even niet meer op te letten omdat ze genoeg regen krijgen.
Als je een beetje een goede party hebt die oplet met wat ze doen en laten weten als ze een condition hebben (zelf ook in de gaten houden door te kijken naar de pijltjes op de health bars) gaat het best goed. Zelfs als enige monk in een 8 man party kom je er dan best doorheen, zeker als er ook nog een BiP necro bij is
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Thanks voor die guide. En toch wil ik dat eens gaan doen. Je moet alleen voor maximum level van Charrs je pc voor een uurtje of 8 aan laten staan als ik het goed begrijp.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:34:
http://cenega.googlepages.com/charrdl
Lees dit eens rustig door en ga lekker wat anders doen

Wie heeft er btw ervaring met Healer's Covenant? Zolang je die heb draaien kost healing skills 3 nrg minder maar healing 25% minder. Ik dacht dus hoge div.favor en 16 healing, dan lading 5nrg healingskills (drawing, orison). Zou dat enigzins werken?
Zat later nog te denken aan Cautery Signet, 15ec recharge maak kan je alle conditions removen van je party. Zeker in Factions zit aardig wat conditions (GW:EN lijkt veel meer hex)
Gisteren nog even een monk geprobeerd, echter wil een monk niet lukken, ga dood, steeds te weinig energy en sta altijd vooraan terwijl ik dat juist niet moet doen. Dervish is cool, zeker met Mystic Regeneration, maar iedereen heeft zijn characters waar die niet mee kan spelen.SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:31:
Monk lijkt me teveel gezeik als party weer eens dood gaat, dervish is mijn ding niet. Ele, sin of para vond ik altijd wel leuk, ranger is ook mijn favo
Favo: SS Necro, Fire Ele, Dervish en nu Paragon
Hekel: Monk saai, Ritualist idem, Mesmer alleen nuttig als secondary
En begin niet over een warrior, ik en warriors gaan niet samen, zat wammo's te vinden, maar ik kan er niet mee spelen. Vreemd he?
Dervish vind ik niks, vind outfit echt lelijk en zo'n scythe is mijn ding niet
Mijn warrior is nu tijdelijk wa/derv, met vital boon and mystic regen. Ik zit echt vast aan mijn warrior, heeft alle bijna-titels, bergen skills (nu op de helft van elite title). Swap vaak naar wa/sin, meppen met daggers en warriors endurance, lijkt een veel hogere damage output te geven. Mega downside, stance removers

Zou ik ook mijn primairy kunnen wijzigen, werd het ranger, blijft toch mijn favoriet.
edit hieronder: ja, die healer boon wordt vaak in combo gebruikt. Alleen werkt hij door diverse afgekraakt omdat je dus per saldo nog niets win (2pip nrg kwijt vs 3 nrg minder).
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 12-09-2007 11:08 ]
Geen ervaring met Healer's Covenant, maar klinkt interessant. Ga ik misschien eens proberen met m'n monk. Zelf maak ik op dit moment veel gebruik van Healer's Boon (next 10...26 Healing Prayers spells cast 50% faster and heal for 50% more Health), in combinatie met 5nrg skills (en heal party voor als party wide nodig is).SinergyX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:54:
Wie heeft er btw ervaring met Healer's Covenant? Zolang je die heb draaien kost healing skills 3 nrg minder maar healing 25% minder. Ik dacht dus hoge div.favor en 16 healing, dan lading 5nrg healingskills (drawing, orison). Zou dat enigzins werken?
edit: @hierboven
Dit ene -1 upkeep vind ik wel te doen. Tot nu toe geen last gehad dat ik zonder energy zat. Meestal hang ik tijdens gevecht rond 50% van energy pool die ik heb.
[ Voor 11% gewijzigd door gsteen op 12-09-2007 11:14 ]
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Ik vind het voordeel van een Scythe juist dat je meerdere vijander tegelijk kan raken, dat heeft een warrior niet, daar ben je alle vijanden een-voor-een aan het afmaken. Dat is het punt wat ik nooit vond opschieten.SinergyX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:04:
Dervish vind ik niks, vind outfit echt lelijk en zo'n scythe is mijn ding nietParagon is leuk, maar je staat bijna nonstop te chanten/shouten, wordt soms wat iri (zeker als party niet weet wat elke chant doet). Ergens verwacht ik toch dat mystic regen binnenkort een nerf gaat krijgen, elke idioot gebruikt die nu (zeker in PvP ele en necro), danwel een cast-time fix krijgt.
En Mystic Regeneration, tja, heerlijk in PvE. Noem de skill al mijn "last man standing" skill gezien ik soms nog wel eens alleen overblijf en me makkelijk kan staande houden terwijl ik wordt aangevallen.
Als ik met dagger (zealos nightfall endgame dingen) ga, gebruik ik death blossom (aoe 2x 40dmg) en dan moebius strike. (dual->off->dual), direct erna kan je weer death blossom doen
Verwijderd
ik gebruik: WoH, Dwayna's Kiss, Orison of Healing, Dismiss Condition, Seed of Life, Rebirth, Divine Spirit en Healing Touch.
Spreekt redelijk voor zich deze build, als je een beetje in de gaten houd wie welke healing skill het beste kan gebruiken. Ofwel WoH op iemand onder 50%, Dwayna's Kiss op iemand met ench/hex en Orison voor iedereen. Healing Touch gebruik ik eigenlijk alleen voor self heal. Wel jammer dat Seed of Life is generfd, misschien moet ik nog eens kijken of ik hem kan vervangen. Divine Spirit is erg lekker als je een lang gevecht hebt. Heel even niet healen als het moet zodat je 10 energy hebt, Divine Spirit erop en gaan.
Qua armor idd radiant, maat ik gebruik alleen minor runes (muv Sup Vigor). Weap is een zelfgebouwde staff. Gewoon een Lotus Staff in Factions gehaald met HCT en HSR, er een +5 enrgy en +30 Health op geplakt en zie daar, een prima staff met van alles wat.
Ik gebruik nu vaak blessing light als elite, mede omdat hij devine is en ik dus kan swappen naar prot en nog steeds kan healen, maar scheelt ook weer een hex-remover
Restful Breeze snap ik alleen niet helemaal, die stop bij attack of skill, maar dus niet bij een spel? Gebruikte hem tussen gevechten door, redelijk goedkoop en op 9 healing duurt hij al 10sec.
Zal het eens proberen vanavond
Skill is een alles omvattende naam. Daar vallen "spells" dus ook onder.SinergyX schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:27:
lol @ je ondertitel
Ik gebruik nu vaak blessing light als elite, mede omdat hij devine is en ik dus kan swappen naar prot en nog steeds kan healen, maar scheelt ook weer een hex-remover
Restful Breeze snap ik alleen niet helemaal, die stop bij attack of skill, maar dus niet bij een spel? Gebruikte hem tussen gevechten door, redelijk goedkoop en op 9 healing duurt hij al 10sec.
In het weekend nog wel nu en dan een tijd. Ik ben meer bezig met het modereren van de officiële wiki. GW:EN is wel leuk, maar ik vertik het om Grind Wars te gaan spelen.Bor de Wollef schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:24:
Speel jij nog veel CoRrRan of ben je er zoals velen een beetje op uit gekeken? De laatste paar keer dat ik GW opstarte zag ik je nooit meer online namelijk.
[ Voor 27% gewijzigd door CoRrRan op 12-09-2007 18:33 ]
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
Warrior met axe kan dat wel trouwens, daar werd dan ook flink mee gefarmd in het begin.cardinal808 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:16:
[...]
Ik vind het voordeel van een Scythe juist dat je meerdere vijander tegelijk kan raken, dat heeft een warrior niet, daar ben je alle vijanden een-voor-een aan het afmaken. Dat is het punt wat ik nooit vond opschieten.
Fan van aloha btw?
Ik kan niet op het GOTGuildWars forum komen vanuit huis.
Ik krijg een server not found error.
Iemand?
Edit; is enkel met maxton/IE
FF geen probleem
edit 2: gevonden, proxy stond plots ingeschakeld
[ Voor 26% gewijzigd door maartend op 16-09-2007 12:20 ]
En de DNS was ook down toevalligmaartend schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:42:
Heeft iemand hier ervaring mee;
Ik kan niet op het GOTGuildWars forum komen vanuit huis.
Ik krijg een server not found error.
Iemand?
Edit; is enkel met maxton/IE
FF geen probleem
edit 2: gevonden, proxy stond plots ingeschakeld
Afijn, door omstandigheden de afgelopen 2 weken nauwelijx kunnen spelen, en dat terwijl ik net bji Gotguild zat als proefperiode. Ik heb het ze maar even aagegeven afegelopen dagen en ik hoop dat ik niet gekicked wordt, maar een verlengde proef.
Maar uiteindelijk was die dood
Verwijderd
Dit soort droprate's ben ik niet echt gewend en in geluk geloof ik niet zo, iemand een idee?

Correctie, dit is wel normal PvE, niet hardmode zones of die elite/master-missies. Ik heb weinig zin veel frustratie en ergenis kwijt te zijn aan hier en daar een leuke green. Ben blij met mijn huidige scala aan wapens, zo kom ik er ook wel
[ Voor 69% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2007 16:42 ]
En verder heb ik de wapens uit de per-orders nog, zijn ook niet heel stom ofzo.
Vind de droprate trouwens niet echt om over naar huis te schrijven. Zelfs na een aantal farmruns de afgelopen dagen nog geen green buiten Nundu Bay. Ook HM in Prophecies heeft de laatste dagen weinig opgeleverd, behalve een mooie gouden Earth Staff req 12, met skill recharge voor Fire oid.
[ Voor 13% gewijzigd door KneoK op 18-09-2007 00:50 ]

Totaal 3k rijker

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2007 01:18 ]
Tijd om op andere plekken te farmenSinergyX schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 01:18:
Dit is echt dom3 marketplace runs op hardmode, beste was een superiour sword rune en 2 28hp mods. Rest was niet eens salvagen waard. Goed, dan berg canthan keys en nonstop naphui quarter gedaan, 3x paarse zut (r13 geen max, r11 max maar sundering 11/20%, vage rit staff) en 1 gold, bow met 18% enchant en earthdamage string.
Totaal 3k rijkerZo ga ik lekker snel door mijn identify en keys heen.
Rond Arkjok Ward (ofzo) worden ook vaak de Howlers gefarmed omdat die vaak 100 gold droppen.
en als skills heb ik dit:
1. Server Artery
2. Gash
3. Seeking Blade
4. Power Attack
5. Pure Strike
6. I Will Survive
7. Resurrection Signet
8. Healing Signet
Is dit een beetje een goede combinatie volgens jullie? iets anders moois kan ik er niet van maken met de skills die ik op dit moment heb.. en verder kan ik nu ook geen andere skills kopen, omdat ik die al veel heb gekocht, en sword skills hebben de skill trainers in Maguuma niet meer.
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
Swordmanship: 10
Tactics: 5
Hammer Mastery: 7
Axe Mastery: 3
Healing Prayers: 3
Protection Prayers: 3
Smiting Prayes : 3
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
Verwijderd
Str 9
sword 10
tact 9
healing 3
(healing is filler up, kan je altijd mending voor nemen, deze geeft dan +2 regen)
Heb je een 9 str shield, wordt het:
str 11
sword 11
tactics 4 (voor healing signet)
Ten alle tijden voldoen aan requirement van de sword, anders verlies je veel damage.
Later (dacht ik) krijg je nog een quest waar je 15 extra statpoints krijgt en je kan runes gebruiken. Neem bv een major str of sword op gloves en bv een minor/major vigor op je body. Dan een +1tac helm met +1 minor rune tactics, heb je meteen bergje extra stats
Trouwens Dukeh, als je nog verlegen zit om axes of hammers, daar heb ik er nog wel een hele zwik van liggen. Voornamelijk golds. Als je ze wil hebben moet je me maar even ingame pmen -> Vortex Walker
[ Voor 62% gewijzigd door Vrijdag op 20-09-2007 07:45 ]
Zelf zou ik eerder gaan voor tactics. Tactics op 9 + de skill "watch yourself" geeft de gehele party een redelijke armor bonus + Shield met req tactics. Met een hogere tactics heb je ook meer aan je healing signet.
Mending zou ik dan zelf niet gebruiken, daar deze 1 van je energy regeneratie inpikt. Daar je er maar 2 met warrior zou je er 1 overhouden slechts.
(yak's bend skill gassie heeft "watch yourself" skill)
36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil
Vind tactics helemaal niets meer, bijna alle skills zijn flink generfed in duration en de extra armor uit tactics vind ik het niet meer waard.
Verwijderd
Je bedoeld het stripblad? Nee, vond het wel een leuke naam voor mn characters en het was vroeger een popblad, daar kon ik het nog van.
edit: en het is natuurlijk een Hawaiaanse groet, toen ik nog op de Amerikaanse server zat werd me vaak gevraagd of ik uit Hawai kwam.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 20:50 ]
Haha, wat zijn ze weer slimVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:48:
[...]
toen ik nog op de Amerikaanse server zat werd me vaak gevraagd of ik uit Hawai kwam.

Alsof als je uit Hawai komt je jezelf dan " Hallo" gaat noemen

Op zich wel cool...Bigbadkip schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:32:
[...]
Haha, wat zijn ze weer slim![]()
Alsof als je uit Hawai komt je jezelf dan " Hallo" gaat noemen
Houdoe ....
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Traden doe ik eigenlijk nooit, ik kwak het op mijn heroes, merch het of geef het weg aan nieuwe spelers of guildies. Voor die paar gold extra dat het op zou kunnen leveren, meh, laat maar.
(dus in kleine 2 maanden tijd ruim 120plat doorheen gegooid en niet eens domme dingen gekocht ofzo)

Maar jij was toch ook niet van de armors?
* Vrijdag snapt mensen met vijfentachtig soorten armor op één char niet. Functionaliteit > looks
* Vrijdag is mede daarom al ingame miljonair
Je ziet mij dus nooit met een kurzick/luxon/elite armor rond huppelen, mij veels te duur
Ik heb gewoon haast geen bron van inkomsten meer, sinds hardmode maak ik op een farm avondje met geluk 6-7k. Op normal mode is de droprate rond het 0-punt, waar ik toch op veel diverse plaatsen farm.
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2007 11:03 ]
Drops zijn de laatste tijd om te huilen. Tenminste, dat was het vorige week, heb de hele week nog niet gespeeld => dingen voor werk doen 's avonds.
In NM is het ook niet fantastisch idd, volgens mij dropt er dan helemaal niks meer.
Ik ga denk ik eens een dagje bijhouden wat er nou zoal dropt.
En elite armor = bijna altijd lelijk
Opzicht klopt er imho iets niet in normal mode. Ga ik solo farmen (waar dan ook), dropt er 99% nooit wat, terwijl ik 20-50mobs kill, ja 100g ofzo. Ga ik met een party heen, dropt elke mob wel wat, van wat wit flutspul tot paarse (non-max/rq) wapens. Ik speel nu heel vaak Naphui quarter, enkel voor de drops, verdien ik iig nog iets mee.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2007 11:21 ]
Verwijderd
Bedankt voor de adviezenSinergyX schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:02:
Je hebt buiten Healing signet (tactics) enkel Sword en Strength skills (str powerattack en i will survive, rest sword). Dan is je shield van belang, of dit een tactics of str required versie is. Is het 9 tactics zou ik gaan voor:
Str 9
sword 10
tact 9
healing 3
(healing is filler up, kan je altijd mending voor nemen, deze geeft dan +2 regen)
Heb je een 9 str shield, wordt het:
str 11
sword 11
tactics 4 (voor healing signet)
Ten alle tijden voldoen aan requirement van de sword, anders verlies je veel damage.
Later (dacht ik) krijg je nog een quest waar je 15 extra statpoints krijgt en je kan runes gebruiken. Neem bv een major str of sword op gloves en bv een minor/major vigor op je body. Dan een +1tac helm met +1 minor rune tactics, heb je meteen bergje extra statsdan nog een +1 minor str/sword (afhankelijk van je major) op je schoenen. Eenmaal in Lion's Arch kan je de meeste skills kopen, echter krijg je maar 1 skill point per lvl up (dus na 20 blijf je ze krijgen).
Verwijderd
nog even over je cap signets: kijk wel goed naar welke skill het is en wat deze doet. niet elke elite is even handig, en de kosten van cap sigs kunnen flink oplopen als je maar lukraak alles gaat cappen wat je tegenkomt. als je niet vind dat het afbreuk doet aan de spelervaring, kun je op guildwiki.org kijken waar je een skill die in je build past kan cappen. Je kan natuurlijk ook kijken tijdens het verslaan van de boss welke skill deze heeft en wat deze doet, en dan later terug komen met een cap sig mocht het een leuke zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 23:44 ]
Verwijderd
De tomes die ik gedropt krijg gebruik ik wel. Door eerst met Balthazar faction skills te unlocken en ze daarna met de tomes te "kopen", dat scheelt per skill weer 1k en Balthazar faction krijg ik wel weer dmv AB.TroonStaal schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:53:
Tjemig, dat gaat hard zegIk wist niet dat elite tomes zo duur waren. Heb er nog maar één of twee ofzo, nooit gebruikt
Maar jij was toch ook niet van de armors?
/me snapt mensen met vijfentachtig soorten armor op één char niet. Functionaliteit > looks
/me is mede daarom al ingame miljonair(nuja, nu iets minder dan, maar toch nog steeds rond de 900k+)
Ik vind het leuk om soms weer eens een ander armor te kopen, net of heb je weer een nieuw character. Ik kies wel altijd voor de 15k versie, die verveelt minder snel en je moet toch wat met je gold doen.
Verwijderd
ben nu een half jaar+ gestopt met GW, wil weer beginnen.
Heeft het nog zin om verder te gaan met Prophecies? of is het daar nu te rustig op de servers?
Anders moet ik een nieuwer deel kopen, maarja ik ben nog lang niet klaar met Proph. (crystal desert)
[ Voor 8% gewijzigd door Dukeh op 23-09-2007 15:10 ]
Verwijderd
Ik zag net dat de gwshack.us site down is (domein staat geparked). Is gwshack er helemaal mee opgehouden of heeft er een relocate plaatsgevonden?
Maar ja, geen idee wat dat ding waard is, nergens iets over te vinden

Geinige hamer. Ik heb ook nog bergen gouden hamers trouwens waar ik nooit wat mee doe, mijn warrs gebruiken vooral zwaarden en bijlen.KneoK schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:33:
Hah, was gewoon onderweg naar Olafstead om een van mijn volgende quests te starten en onderweg Baglorag's Maul te pakken gekregen. Heb van het weekend aardig wat bosses achter de kiezen, maar nu gewoon de enige boss die ik vanavond ben tegengekomen en hij laat gewoon de maul acher.
Maar ja, geen idee wat dat ding waard is, nergens iets over te vindenAardige stats, leuke skin: Baglorag's Maul
Kreeg onlangs wel Asterius' scythe. Geen idee of dat ding iets waard is maar de stats zijn wel okee.
Voor waardes kijk ik altijd bij guildwarsguru. Meestal kan een indicatie van de waarde zien bij pricechecks stickies. (daar hadden ze ook staan pricecheck -->Asterius' Scythe - 10-15k)
Erg handig ook om te kijken of iets rare skin is, en wat ongeveer de waarde is. In sommige gevallen zou het éééérg zonde zijn om een item aan de merchant te verkopen.
Ook handig om deze te checken voor een aanschaf. Zag dan bijvoorbeeld dat elemental swords qua prijs wat gedropped waren, gisteren gelijk 1 voor mijn monk aangeschaft.
[ Voor 3% gewijzigd door Judge Nl op 25-09-2007 11:34 ]
Als ik 'm equip ziet het er wel koel uit, zo vlammend.
Heb ik nou een elemental sword of praat ik nu poep?
/edit: Ik heb een fiery gladius
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 25-09-2007 11:44 ]
Zit zowel een (visueel) ijs als vuur gedeelte op. Helaas zonder flashie animaties maar blijft leuk.
Op guru is nog niets bekend over de waarde van de hammer, ook op google weinig kunnen vinden, iets van 4 hits, 1 pricecheck zonder daadwerkelijke prijs en dan houdt het wel op.Judge Nl schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:33:
Kon niet uitblijven "De nervestick". Wel enorm vrolijk.
Voor waardes kijk ik altijd bij guildwarsguru. Meestal kan een indicatie van de waarde zien bij pricechecks stickies. (daar hadden ze ook staan pricecheck -->Asterius' Scythe - 10-15k)
Erg handig ook om te kijken of iets rare skin is, en wat ongeveer de waarde is. In sommige gevallen zou het éééérg zonde zijn om een item aan de merchant te verkopen.
Ook handig om deze te checken voor een aanschaf. Zag dan bijvoorbeeld dat elemental swords qua prijs wat gedropped waren, gisteren gelijk 1 voor mijn monk aangeschaft.(Alleen nog modden naar casters sword)
Ach, we bewaren 'm gewoon nog even, misschien dat 'ie nog wat oplevert.
Edit: 1 topic gevonden waarbij s/b op 40k staat en o/b op 100k, maar ja, aan wie moet je nou een hammer kwijt voor die prijs

"The Nerf Stick is a Unique Item dropped by Arenanet Developers."
Geweldig
[ Voor 17% gewijzigd door KneoK op 25-09-2007 21:04 ]
Maar had wel tijd om guild wars te halen
Maar nu heb ik hem en snap er ijgenlijk niet veel van, ik loop met men manneke en dan zie ik nergens monsters klopt dat zoja wat moet ik doen
Verwijderd
tja, als je nergens monsters ziet, heb je of een pvp character gemaakt, of je staat in een stad en bent nog niet buiten de stad geweest. merk op dat guild wars geen open wereld heeft, maar instanced gebieden. Zie je ergens op je map een witte, vierpuntige, gedraaide ster, en op die plek in het spel een ronddraaiend iets dat gemaakt lijkt te zijn van licht, loop er doorheen en je komt in een gebied waar je juist alleen maar monsters tegenkomt.
Ik wil anders wel morgen even met je afspreken.idutcher schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 21:53:
Srry jongens we zijn verhuisd, dus we hadden 2 weken geen internet .
Maar had wel tijd om guild wars te halen![]()
Maar nu heb ik hem en snap er ijgenlijk niet veel van, ik loop met men manneke en dan zie ik nergens monsters klopt dat zoja wat moet ik doen
Mijn ingame name is Anarexia Srance en ik zal rond 9 uur ingame zijn.
Wat is je naam?
Ik bedoel dus die gaan voor de titel Legendary Defender of Ascalon (LDoA)?
Is toch een apart wereldje, ik heb nu ook een "perma-pre" Me lvl 13, 22%.
Alles charr wat de klok slaat.
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
Verwijderd
Maar ff iets ik wou je toevoegen maar er stond dat je niet bestaat kan dat komen dat je offline bent.
Welk lvl ben je ijgenlijk
Ik heb nog een vraag, ik ben nu aan het uit proberen in pvp maar ik weet niet waar je beter armor kan kopen weten julie dat ?
[ Voor 29% gewijzigd door idutcher op 27-09-2007 22:32 ]
Je kan ook een PVP only character maken, die heeft meteen max armour.idutcher schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:18:
Oke ik ben er om 9 uur.
Maar ff iets ik wou je toevoegen maar er stond dat je niet bestaat kan dat komen dat je offline bent.
Welk lvl ben je ijgenlijk
Ik heb nog een vraag, ik ben nu aan het uit proberen in pvp maar ik weet niet waar je beter armor kan kopen weten julie dat ?
Of als je nu in ascalon arena speelt, dan is in principe het beste armour te krijgen in Ascalon zelf, dan de duurdere variant. Behalve als je door het spel zou rushen, want gaande weg kom je nog 2 keer een armour upgrade tegen die dan ook echt de moeite waard is. Maar dat duurt nog wel even, dus je zult niet zomaar even je armour kunnen upgraden.
Dus als je pvp echt eens wilt uit proberen, maak dan gewoon even een pvp character aan, kun je meteen een aantal max items gebruiken.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
moet ik wel ff mijn dervish doorlevelen
Ik voeg je wel even toe iDutcher, en anders -> Vortex Walker, de oplossing voor al uw health tekort
[ Voor 32% gewijzigd door Vrijdag op 28-09-2007 08:53 ]

Kan je nu ook Dishonour titles krijgen?Update - Thursday September 27
Imperial Herald
* An Imperial Herald may now be found in the Great Temple of Balthazar. Players may consult the herald for details about the Guild Wars Bonus Mission Pack Promotion, which is active through Noon PST (-8 GMT) on October 31, 2007.
* The Imperial Herald will periodically have new topics and announcements to share.
Ebon Vanguard Special Ops
Several new encounters are available from Captain Langmar.
* Players who have rescued Captain Langmar from the Charr Flame Legion can find her in Grothmar Wardowns, just outside of Longeye's Ledge.
* Captain Langmar can provide a Charr Battle Plan Decoder for use with encrypted Charr battle plans.
* Successfully decrypted plans can then be brought back to Captain Langmar in order to launch a Special Ops encounter.
Anti-Griefing Measures
To help counteract undesirable PvP behavior, a Dishonorable Combatant system has been added to the game and a series of Arena time limit changes have been put into effect. In addition to these measures, we will be evaluating a new Report Command feature from September 28th to the 30th, after which it will be disabled pending further testing.
Report Command
Players can now use the /report command to report other players for inappropriate or anti-social behavior.
* Targeting a player and typing /report or /report followed by a player's name will open a new report dialog panel. From this panel, you can report a chosen player for leeching, botting, spamming, using abusive language, or having an inappropriate character name. Reports will then be relayed and reviewed by the Guild Wars Support team.
* You can report a player for leeching if you're in the same Random Arena, Alliance Battle, or Competitive Mission as that player. If at least half your team reports the same player for leeching, that player will be stripped of XP and faction rewards for the battle. See the "Dishonorable Combatant System" section below for more details. Note that you can only report members of your own party or team for leeching.
* Reports of botting, spamming, abusive language, and inappropriate character names will be relayed to and reviewed by the Guild Wars Support team. Note that reporting a single player multiple times for the same offense will not expedite or influence support team attention.
* A single account cannot use the /report command more than 50 times in a 24-hour period.
Dishonorable Combatant System
To discourage experience and faction leeching, intentional stalling of of arena matches, and leaving matches in Random Arena, Alliance Battles, the Jade Quarry, and Fort Aspenwood before they are complete, a Dishonorable Combatant penalty system has been put into effect.
Dishonor
Dishonor points affect game types that have randomly formed teams such as Random Arenas, Alliance Battles, and Competitive Missions.
* An account may be given dishonor points for leaving a PvP match prematurely, for leeching experience or faction, or for falsely reporting teammates for leeching.
* Players who leave a PvP match prematurely will receive 5 dishonor points.
* If a player is reported for leeching, that player will receive 2 dishonor points for each report against him. Players who report a team member for leeching without a third of their team also reporting that player will also receive 2 dishonor points.
* Any account that has accumulated 10 or more dishonor points is given the Dishonorable status, which is displayed as a buff icon on screen. While affected by this status, no characters present on that account may enter any PvP missions.
* The Dishonorable status remains in effect for 1 minute for each accumulated dishonor point. This status cannot be removed by logging out or changing characters.
* When the duration of the Dishonorable status has expired, characters on that account may once again join PvP missions.
* Dishonor points will remain on the player's account for a total of 60 minutes. If further dishonor points are acquired during this period, that account is once again given the Dishonorable status, though for a longer period of time.
* To clear dishonor points from an account, a player must go 60 minutes without accumulating any new dishonor points.
Arena Time Limit Changes
To discourage players from deliberately trying to prolong Team Arena and Random Arena matches unnecessarily, the following changes are now in effect:
* Standard Annihilation matches now have a time limit of 8 minutes.
* Priest Annihilation matches now have a time limit of 12 minutes.
* When a match's designated time limit expires, the team with the highest total morale will be declared the winner. In Priest Annihilation maps, if both teams have equal morale but only one team has a live Priest, the team with the Priest will be declared the winner. If neither of these tie-breakers applies, both teams will lose the match.
Revised Gladiator Title
With the introduction of the Dishonorable Combatant system, we've made some changes to the Gladiator title track that will make it more reasonable for average players to attain the track's titles. In the new system, we have multiplied the number of Gladiator points required for each title rank by four, and Gladiator points will now be earned in the following increments:
* Players will now receive 1 Gladiator point for every 5 wins in an arena.
* Each additional 5 wins after the initial point is earned will give players an added bonus Gladiator point. Thus, players also earn 2 Gladiator points for their 10th consecutive win, 3 Gladiator points for their 15th consecutive win, and 4 Gladiator points for their 20th consecutive win.
* The Gladiator point bonus is capped at a maximum of 4 bonus points. This means that players who continue to be victorious after 20 consecutive wins will continue to earn 4 Gladiator points each time they win 5 additional matches.
To compensate for the adjusted difficulty of the Gladiator title, players' current Gladiator points and Gladiator title ranks will be adjusted.
* All current Gladiator point totals will be multiplied by 6. Thus, if a player had rank 5 of the Gladiator title with 350 Gladiator points, that player will now be rank 6 with 2,100 Gladiator points.
The adjusted Gladiator title ranks are as follows:
Title rank Points needed Title name
1 100 Gladiator
2 200 Fierce Gladiator
3 400 Mighty Gladiator
4 672 Deadly Gladiator
5 1120 Terrifying Gladiator
6 1864 Conquering Gladiator
7 3100 Subjugating Gladiator
8 5184 Vanquishing Gladiator
9 8640 King's Gladiator
10 14400 Emperor's Gladiator
11 24000 Balthazar's Gladiator
12 40000 Legendary Gladiator
Bug Fixes
* Fixed a bug that caused the griffon in the Eye of the North quest "Cold as Ice" to become unresponsive at times.
* Fixed a bug in the Eye of the North quest "Plan A" that prevented anyone but the player who turned in the plans from completing the quest.
* Fixed a bug that occasionally caused wurms to lurk and not resurface.
* Fixed a bug that prevented rainbow phoenix pets from evolving into dire pets.
* Fixed a bug in the Eye of the North quest "Crystal Method" that prevented players from obtaining additional Eldritch Crystals from the Eldritch Ettin once they had defeated him the first time.
* Fixed a bug that caused some players to enter a district with the wrong language when entering an outpost from an explorable area.
* Fixed a bug in the Eye of the North primary quest "The Elusive Golemancer" that occasionally caused the first worker golem to stop following the players.
* Fixed a bug in the Eye of the North primary quest "Blood Washes Blood" that occasionally caused Egil Fireteller to stop following the players.
* Fixed a bug that removed the first PvE-only skill from a player's Skill Bar when any other PvE-only skills on the bar were rearranged.
* Fixed bugs in the Alliance Battle maps "The Ancestral Lands" and "Kaanai Canyon" that allowed defenders to close broken gates.
* Fixed a bug in Guild Wars Nightfall that allowed party members who did not meet the requirements to be turned into wurms.
* Fixed a bug that prevented new Eye of the North players from reaching Boreal Station if they logged out during the introduction cinematic.
* Fixed a bug in the Eye of the North primary quest "A Gate Too Far" that prevented Norn guards from resurrecting.
* Fixed a bug in the Underworld that incorrectly awarded completion for the quest "the Terrorweb Queen" if the player had previously completed the quest "The Demon Assassin." This error prevented players from being awarded the Underworld Hall of Monuments trophy.
Miscellaneous
* High Priest Alkar will now offer and reward the Eye of the North quests "Destructive Research" and "The Destroyer Challenge" in both the Battledepths and the Central Transfer Chamber.
* Fixed the bow type of the Stygian Recurve Bow so that it matches its name.
* Starting on Tuesday, October 7, players in the UK and Germany will be able to purchase character slots and the Guild Wars: 1 Million Edition Upgrade from the Guild Wars In-Game Store using telephony interactive voice response (IVR) billing. Players in the UK will be able to purchase the Guild Wars: 1 Million Edition Upgrade from the Guild Wars In-Game Store using premium-rate short messages (SMS).
* Elixir of Valor now grants a 10% morale boost to the entire party.
* Players who attain rank 8 in the Eye of the North Allegiance title tracks may now receive a veteran buff when they speak to a bounty NPC. These buffs do not give reputation points, but instead award an allegiance bonus every 25 kills.
* Players will now receive notification when they have successfully completed the requirements for the "time attack" or "boss bounty" hunt challenges.
* Updated the scaling of the User Interface so that it more appropriately fits resolutions below 800x600.
* Two new masters have been added to the Isle of the Nameless: the Master of Damage and the Master of Interrupts.
* The green exclamation point over Olaf Olafson has been changed to a repeatable primary quest icon for the "A Gate Too Far" quest.
* Players are now rewarded with Dwarven reputation points for completing the repeatable Eye of the North quest "Kilroy's Punchout Tournament" from Gunnar's Hold.
* Adjusted gates on the first and second levels of the Heart of the Shiverpeaks dungeon to prevent an exploit.
* Made changes to the Fissure of Woe quests "Defend the Temple of War," "The Wailing Lord," "The Eternal Forgemaster," and "The Hunt" to prevent errors from occurring when the party completes the quests prior to accepting them.
Max rank: Antisocial Leeching Backstabbing Bastard (lvl 9) req 50 million Dishonour points

Ik speel zelf veel alliance battle, mogelijk dat het werkt voor afk-leechers, maar zit je net met mensen waar 1/3rd niet report, heb je meteen ook 2 punten aan je broek.