Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:15:
Dishonor system lijkt me niets. krijg je DC.. hoppa -5 :/ 2x DC en mag je fijn 1 uur wachten :/

Ik speel zelf veel alliance battle, mogelijk dat het werkt voor afk-leechers, maar zit je net met mensen waar 1/3rd niet report, heb je meteen ook 2 punten aan je broek.
mmm, mij lijkt het juist wel een goed plan.
Wat je natuurlijk wel ff moet doen is in de chat zeggen dat je hem wilt reporten, dan verminder je de kans dat je zelf 2 punten aan je broek krijgt.
En die disconnects, maakt toch niet zoveel uit, want als ik binnen tien minuten 2 disconnects heb, stop ik er toch meestal mee, want dan zit er gewoon ff iets niet helemaal lekker... (want ze verminderen met 1 per minuut)

[ Voor 3% gewijzigd door Balachmar op 28-09-2007 12:21 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 13:33
lijkt mij dat diegene die PVP gewoon netjes en volgens de algemene regels spelen moeten toch geen problemen hebben met dat dishonour gebeuren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speel nu ff een poosje pvp om wat dingen uit te proberen maar ik zie sommigen mensen met een dik armor lopen terwijl ik niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
murky123 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:46:
lijkt mij dat diegene die PVP gewoon netjes en volgens de algemene regels spelen moeten toch geen problemen hebben met dat dishonour gebeuren toch?
En ligt juist het probleem bij alliance battles :P Die Aspenwood PvP is soms echt een ramp. (record is 4 afk bij spawnpunt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:51:
[...]

En ligt juist het probleem bij alliance battles :P Die Aspenwood PvP is soms echt een ramp. (record is 4 afk bij spawnpunt).
hmm, dat is een leuke... Wat nu als meer dan 2/3 van de groep leecher is?
Dan kun je niemand aangeven :)
En als je dan leaved krijg je minpunten... (Maar ja, dan heeft het leechen voor hun natuurlijk ook weinig nut...)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik wil ijgenlijk nicht fall kopen omdat ik graag zon mannetje wil met zijs of speer is dit slim ?

Srry voor al die domme vragen maar ik moet ff inkomen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dervish en paragon, ik heb ze allebij en spelen best fijn :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• idutcher
Ik heb zon beetje het idee dat dervish ownt soms kan je hem amper met zen 2en aan.

Maar ik weet nog niet echt wat ik met role play wil worden, want men ranger had ik een beetje verpest ik wist bijna niet waar ik al die skills kon krijgen voor ranger, had alleen bijna monk skills :P .

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
hoezo verpest? zoek de ranger skills en zet die in je build. Ranger is nog altijd één van de meest diverse proffessions en mijn persoonlijk favoriet.

• idutcher
Ja maar ik heb nu een probleem telkens als ik guild wars opstart dan stopt i naar 1 min.

Ik ga hem nu ff opnieuw instaleren dan zie ik wel weer.
Maar waarom vond jij ranger zo goed ?dan ik verlies bijna altijd met ranger in pvp.

• MonkeySandwich
het is niet echt een kwestie van goed of slecht. Alle classes hebben hun voor en nadelen. De ranger sprak mij het meeste aan toen ik met GW begon en heb alleen met factions even afstand genomen en heb toen voornamelijk met een Mesmer gespeeld daarna verder gegaan met m'n Ranger (factions nog steeds niet gespeeld, voor de rest alles). Alle overige classes die ik nog heb zitten ergens midden in een van de 3 main chapters.

• idutcher
Ik weet niet echt wat er gebeurd is maar de computer is helemaal gek geworden, start automatisch opnieuw op enz. Dus ik kom voorlopig niet meer op guildwars want als ik hem ga instaleren word het helemaal gek . :'(

• MonkeySandwich
check de fan van je videkaart en andere onderdelen. check de temperaturen van de proc, videokaart en chipset (evetueel anderen als jecomputer daar de mogelijkheid voor geeft). Klinkt een beetje als een hitte probleem namelijk.

• idutcher
Ik keek toevallig in map van guild wars en ik zag een fijtlje shut down en heb het verwijderd.
nu is i weer aan het updaten dat dee die de vorige keert nog niet.
Dus er is nog hoop.

Verwijderd

Ik heb rond de launch guild wars gekocht en sindsdien al een hele tijd niet meer gespeelt.. Ik snap helemaal niks meer van al die expansions. Welke kan ik nu het beste kopen die iedereen speelt? :9

Verwijderd

denk niet dat het veel uitmaakt wat iedereen speelt, aangeizen iedereen tegenwoordig met henchies speelt. Maar als je nog andere mensen tegen wilt komen, zul je in Eye of the North de meesten vinden. Al betwijfel ik of je nog wel een party kan vinden voordat je het zat bent. Die henchies en heroes zijn eigenlijk een groot probleem, wat we ook in mijn guild hebben ontdekt. als oplossing 2 keer per week HM missie in prophecies. gister de eerste gedaan, was echt gezellig, eindelijk weer eens dat ouderwetse gezelige gw gevoel.

• SinergyX
idutcher schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:03:
Ik heb zon beetje het idee dat dervish ownt soms kan je hem amper met zen 2en aan.

Maar ik weet nog niet echt wat ik met role play wil worden, want men ranger had ik een beetje verpest ik wist bijna niet waar ik al die skills kon krijgen voor ranger, had alleen bijna monk skills :P .
Dervish is puur enhancement werk, net als de ele's (ele/derv met obsidian flesh). Een necro is echt dodelijk voor die gasten, ik speel altijd ranger/necro, ze kunnen mij vaak niets beginnen. Wachten tot ze alles casten, trow dirt even wachten en alle enchants removen, burning arrow erop en ze moeten hard gaan rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:44:
check de fan van je videkaart en andere onderdelen. check de temperaturen van de proc, videokaart en chipset (evetueel anderen als jecomputer daar de mogelijkheid voor geeft). Klinkt een beetje als een hitte probleem namelijk.
Kan inderdaad een hitteprobleem zijn zoals Mytrill al aangaf. Kan ook zijn dat je videokaart niet goed past bij je moederboard (had ik met een nieuwe videokaart). Een bios-update kan dan helpen. Al heb ik het opgelost door in de bios wat spanningen te verhogen (heb zo'n overclock moederboard).

Is misschien wat minder waarschijnlijk maar ik heb ook al eens een virus meegemaakt wat deze problemen gaf.

Googlelen kan je ook een stuk verder helpen trouwens, succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Bedankt voor het helpen, het lag aan het chipset nu kan ik weer lekker spelen :) .

Morgen nicht fall halen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
idutcher schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:46:
Bedankt voor het helpen, het lag aan het chipset nu kan ik weer lekker spelen :) .

Morgen nicht fall halen lol.
Please... het is Nightfall. Als iemand trouwens via mail iets te horen krijgt over de PC Gameplay miniature actie, laat het me weten. Misschien wil ik wel jouw pet kopen (als ik zelf niet tot de lucky 1000 behoor) ;).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nog geen mail gehad, morgen is de trekking toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Geen idee wanneer die trekking was van pc gameplay. Gisteren was in iedergeval de sluitingdatum.

Zit hier ook pittig te hopen op zo'n leuke mini. Zou wel leuk staan bij mijn monk. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Judge Nl op 01-10-2007 13:23 ]

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Vindt het overigens wel een goede update, dat je leechers nu ook kunt reporten.. Scheelt een hoop ergernis in je party. :)

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als enkel jij hem report heb jij die punten aan je broek hangen ;) (-2 als niet 1/3rd van party hem report).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lees nergens meer iets over die PCgameplay event, kan alleen maar vinden dat na trekking de winnaars mailtje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie eigenlijk van alle informatie die al bekend is over gw2?

(komt van wiki)
The Guild Wars 2 story is set about 250 years after the events in the Eye of the North expansion. As reported by PC Gamer magazine in a special issue,[4] the world of Tyria will be drastically changed from its original form. These changes will be caused by an ancient race of powerful dragons resurfacing after millenia of slumber. The first of the dragons, called Primordius, was already debuted in Eye of the North, whose main antagonist, the Great Destroyer, was one of his generals. This dragon arises and takes over the entire underground network of Asuran tunnels under Tyria, driving the Asuras to the surface. Subsequently a number of other dragons resurface; one rises about the sunken holy city of Arah in the ruined kingdom of Orr, and severs the sea route between Kryta and the Factions continent of Cantha; another arises to the south of the Crystal Desert, cutting off the link to the Nightfall continent of Elona.

The resurfacing of the dragons causes massive floods that destroy many coastal cities in Kryta, including its capital city, Lion's Arch. The Krytans move north, away from the coast, and establish a new capital in the former holy village of Divinity's Coast; there, they set up a constitutional monarchy that ends the years of feuds between the Shining Blade, a faction loyal to the Krytan royalty in waiting, and the rebel White Mantle. Many refugees flock to Kryta from the rest of Tyria; most importantly, the humans from Ascalon, which now belongs entirely to the Charr. Those Ascalons who did not flee to Kryta move southwards and barricade themselves in a fortress called Ebonhawke. Ascalon City itself is now a ghost town, populated by the vengeful spirit of its former citizens who slay all who dare enter. A legend says that if one of the two relics of Ascalon's sundered royal line, the flaming swords of Rurik and Adelbern, are returned to Ascalon, then the spirits will finally be at rest. Lion's Arch is eventually rebuilt and becomes the new portal into the Mists with the blessing of the god of combat, Balthazar; it will take the place of the Battle Isles in Guild Wars 2.

In Cantha, the successor of emperor Kisu defeats the warring Kurzick and Luxon factions and reunites Cantha under one banner. Under his strong leadership, Cantha forces all non-human races off their lands and fortifies its borders, becoming much more isolationist than before. The few Canthans who oppose the new empire are exiled to Kryta. When Arah resurfaces, the Corsair ships that used to take refuge in that archipelago are corrupted by the dragon to form a deadly fleet of black ships that seal off all trade routes between Cantha and the other continents. At the start of the Guild Wars 2 story, there has been no contact with mainland Canthans for a generation.

In Elona, the undead general Palawa Joko, who had briefly formed an alliance with the Order of the Sunspear to defeat the fallen god Abaddon in Nightfall, successfully reforms his undead army and begins a long siege on the Elonian provinces of Vabbi, Kourna and Istan. Vabbi is all but destroyed, its former splendor ruined by a ravaging famine when the river Elon is diverted by Joko. The Order is eventually broken by Joko's armies, and many of the former Sunspear leaders are converted to his service, some alive, some undead. The land bridge between Elona and the Crystal Desert is blocked by Joko's minions and the dragon, and the only news that slips through is carried by the mysterious and secretive Order of Whispers, who are now spread over all of Tyria.

Besides the humans, the other races have a comparatively better time. The Norns and the Charr continue to honor their peace formed from a mutual respect. The Asuras spread through all cities, maintaining a network of teleportation gates but also remaining strictly neutral. The Charr achieve total victory over Ascalon and settle into the former human capital of Rin. The Dwarves, who pursued the Destroyers deep and long at the end of Eye of the North, are now deathless creatures of stone; the few who remain watch the ages go by, interacting little with the other sentient races, if at all.

Gameplay
Besides the increased freedom of movement, Guild Wars 2 will change a number of gameplay elements of the original series. It will have a much higher maximum character level than 20. Much of the non storyline content will take place in a global persistent game-world instead of the instanced design of its predecessor; instances will also be used in other settings. The player character's choices will impact the world as a whole, their actions triggering or disabling quests. Gameplay events will allow players of different levels to interact continually in the persistent game-world. An altered NPC companion system will be implemented, but characters will be subsidized if they choose not to use this system. "Sidekicks" will allow powers from high-level characters to transfer to lower-leveled friendly characters, in order to help these to accompany and be of use to high-level characters. Player versus Player combat will also change significantly from the original trilogy. Such competition will be world-wide and massive in scale, and characters will use whatever skills they currently have to aid them. Certain popular forms of competition from the original trilogy, such as Guild versus Guild battles, will continue to exist in Guild Wars 2.

klinkt wel vet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lol @ de sidekicks, goed gejat van NCsoft's 2de succes city of heroes.

Vind het over het algemeen beetje lomp verhaal, Joko opeens de 'grote' slechterik, cantha is hermetisch afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
Ach, ik zie het wel tegen die tijd. Voorlopig is het hier World in Conflict wat de klok slaat :P

Niet zo'n gek idee dat ze Cantha afsluiten, het is altijd al het minst populaire deel geweest. Op die manier hoeven ze daar ook niet meteen wat mee te doen. Kunnen ze eventueel ook later nog opengooien door een nieuwe twist aan het verhaal te geven. Als ik het zo lees concentreren ze zich vooral op Tyria omdat ze Elona en Cantha min of meer op slot hebben gegooid. Snel maptravel zit er niet in omdat de zeeën beheerst worden door draken en corsairs.

Maarreh, sidekicks?

Ziet er trouwens ook uit dat ze meer richting de MMO sectie gaan, dus we zullen in het begin ook wel te maken krijgen met playerkills en misschien ook wel lootstealing.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is weer waar over Cantha.
Sidekicks is niet meer dan (bv) een lvl20 die een lvl1 als 'sidekick' tot zich neemt, zo'n sidekick zal dan de kracht hebben van een lvl19ish. Mischien met wat shared skills of boosted atributes. Zover ik weet redelijk uniek nu nog in city of heroes (kan daar btw ook andersom), wat vaak de gameplay en levensduur enorm versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ff nog een vraagje, kan ik met me ouwe mannetje niet naar de nichtfall lopen ?

Als dat zo is zou ik het niet echt leuk vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kan altijd, je moet alleen de juiste missie krijgen.
Vanuit Factions is dat in Kaineng Center, vanuit Prophecies is dit Lion's Arch.
(als je de eerste keer die map binnenkomt nadat je 2de key hebt toegevoegt krijg je ook een popup daarover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet nog maar zien dat het allemaal zo geweldig word in gw2 als aangekondigd. DE overgang van gw1 naar gw2 was toch wel de HoM, maar die valt toch ontzettend tegen met alle beperkingen. aan de ene kant leuk dat ze weer verder gaan op bekende grond, aan de andere kant vraag ik me af of we dan niet alles al een keer gezien hebben. Dat Orr terug komt lijkt me wel leuk. Vraag me ook af of die invloed van een speler wel zo groot zal zijn. bedoelen ze daarmee dat het killen van een bepaalde vijand met een grote groep voor iedereen een nieuwe quest unlocked die ook nieuw toegevoegd word? zou het leukste zijn, maar moet maar zien of het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idutcher schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:31:
Ff nog een vraagje, kan ik met me ouwe mannetje niet naar de nichtfall lopen ?

Als dat zo is zou ik het niet echt leuk vinden .
Voor alle duidelijkheid, de key van Nightfall moet je dan dus wel toevoegen aan je bestaande account. Dus niet een nieuw account ermee creëeren anders kan dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

SinergyX schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:35:
lol @ de sidekicks, goed gejat van NCsoft's 2de succes city of heroes.

Vind het over het algemeen beetje lomp verhaal, Joko opeens de 'grote' slechterik, cantha is hermetisch afgesloten.
En dan nog niet gesproken over die fantasie diertjes zoals pratende muizen en boselfjes om het spel aantrekkelijker te maken voor de jongere doelgroep. :')
Vind dat ze het spel best aan het verpesten zijn met het ideën gappen van andere spellen, GW2 begint erg te lijken op de zoveelste grinding MMO, en niet meer op guildwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SniperFox schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:06:
[...]

En dan nog niet gesproken over die fantasie diertjes zoals pratende muizen en boselfjes om het spel aantrekkelijker te maken voor de jongere doelgroep. :')
Vind dat ze het spel best aan het verpesten zijn met het ideën gappen van andere spellen, GW2 begint erg te lijken op de zoveelste grinding MMO, en niet meer op guildwars.
Gelukkig heeft GW nog geen trollen en elven :')

...nog niet...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zal al op die opmerking te wachten :') Dan nog paarden en draken waar je op kan rijden :P

Enige wat ze dan nog redelijk uniek hebben is het baggerhoeveelheid aanbod van skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Jaaaa, een epic mount in GW :')

Dan nog een paar orcs en voila, we hebben een hele nieuwe crossover: World of the Hammer Heroes of the Ring Wars :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lieve vrolijke graphics erbij en berg sociale acties, vet combo system erop, volgeladen met bots:
City in the World of Silk Lord Hammer Guilds and Cabal Sims Heroes of the Ring Road Wars Story

oja:
online.

Simpel, dat wordt een 100% succes game.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:59:
Lieve vrolijke graphics erbij en berg sociale acties, vet combo system erop, volgeladen met bots:
City in the World of Silk Lord Hammer Guilds and Cabal Sims Heroes of the Ring Road Wars Story

oja:
online.

Simpel, dat wordt een 100% succes game.
Ik voorzie een fantastisch nieuwe franchise! We gaan ook meteen muizen, muismatten, tshirts, bekers, onderbroeken, condooms, autostickers en toetsenborden van maken! En de rechten van de film verkopen!

Laten we het in chapters uitbrengen, dan kunnen we het makkelijker uitmelken! We richten meteen een nieuw bedrijf op: EnergySteel!

EA, eat your heart out!

... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Zo mijn mesmer is nu lvl 14, 20% in pre en ik krijg nu alleen nog exp punten van de 4 Bossjes.
Dat is dan nu 3% per run, schiet niet echt op.
Ook al mijn eerste nachtje deathlevelen achter de rug, ik had 4 charrs naar het resuurect punt gelokt en daarna me keer op keer laten afslachten, ik heb nu meer dan 1000 deaths en de charrs waren lvl 15.
Nadat ik deze gedood had weer een paar % erbij (10% voor 4 charrs geloof ik).
Dat wordt een langdurige geschienis, maar mijn computer gaat toch nooit uit, de monitor wel.

Verder wel leuk, toch al veel vragen over lvl 14 in pre, hoe dat kan enzo.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
Je moet maar eens op internet kijken, er zijn namelijk guides (filmpjes) hoe je de charr moet luren richting de spawnpoint zodat je meer Charr tegelijkertijd deathleveld.

@Synergy en Troonstaal. Jullie sporen niet :')

[ Voor 13% gewijzigd door Cardinal op 03-10-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
cardinal808 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:30:
Je moet maar eens op internet kijken, er zijn namelijk guides (filmpjes) hoe je de charr moet luren richting de spawnpoint zodat je meer Charr tegelijkertijd deathleveld.

@Synergy en Troonstaal. Jullie sporen niet :')
Lees eens een paar pagina's terug, toen gingen we pas echt los om Gwen te versieren :P

*nog steeds hopeloos verliefd op O+ Gwen O+ is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik ben nu lvl 9 maar ik kom niet verder met de een quest (ben vergeten hoe die heet lol), dan moet ik een oogje houden op het munument en dan komen er allemaal beesten, en ik heb zelfs khim en dunkuro en koss meegenomen.

Kan vanavond iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Ik ben vanavond wel online denk ik, (Nakur de Isalani). Babbel maar even over de alliance chat (zit in het Limburgse Jagers guild, in de GoT alliance).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Ik heb trouwens wel een andere naam he, want ik heb nu een dervish die heet new idutcher nl.

Oja en ik zou best graag in de got guild willen, ik zit nu een andere nederlandse guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Andere naam maakt vrij weinig uit. Je ziet namelijk de naam die je hebt toegevoegd met daar achter eventueel een andere naam tussen haakjes. Dat is dan de naam van een ander char op dezelfde account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
idutcher schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:17:
Ik heb trouwens wel een andere naam he, want ik heb nu een dervish die heet new idutcher nl.

Oja en ik zou best graag in de got guild willen, ik zit nu een andere nederlandse guild.
www.gotguildwars.nl

Daar kan je je aanmelden voor de guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, eindelijk Eye of the North uitgespeeld met mijn Ele, gelijk maar de fire staff meegenomen, heeft mijn Ele ook eindelijk eens een maxed wapen (wat mods betreft dan, altijd blijven steken op staffs met 19% enchants, skill recharge van 10% of +28HP enzo).
Achteraf had ik eigenlijk liever de Zealous Scythe mee moeten nemen omdat mijn 130 derv af en toe nog wel eens wat langer over bepaalde beesten doet omdat er weinig of geen andere meer over zijn en de energy toevoer wat stokt... Oh well, dan mijn Dervish er ook maar doorheen trappen.
Ook meteen mijn Heroes Handbook maar ingeleverd, weinig interessant om in mijn inventory te houden.

Zo, nu nog maar eens flink wat dungeons af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Tering, krijg ik net voor de zoveelste keer een minitroll... ik denk dat ik deze gewoon in de trash knikker, opzouten met die #^$*&^(trolls :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Heb op dit moment alleen nog een Jade Armor, de volgende 1st en 2nd year gifts komen pas met een maand of 3 op verschillende chars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
Ik heb inderdaad tot nu toe ook alleen trolls gehad in mijn presents. De laatste maar omgeruild tegen een guardian met wat extra bijbetalen. Guardian had ik nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:51
idutcher schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:31:
Ik ben nu lvl 9 maar ik kom niet verder met de een quest (ben vergeten hoe die heet lol), dan moet ik een oogje houden op het munument en dan komen er allemaal beesten, en ik heb zelfs khim en dunkuro en koss meegenomen.

Kan vanavond iemand mij helpen ?
Ik weeet welke quest je bedoelt. Dat is een Mastersquest die absoluut niet nodig is om verder te kunnen met het verhaal. Ik heb die zelf ook pas veel later gedaan. Volgens mij is die ook onmogelijk te doen op het moment dat je 'm krijgt zonder de hulp van wat lvl20-ers.

Je zult nog meer mastersquests tegen komen, die zijn gewoon een stuk moeilijker dan de gewone quests. Je kunt deze altijd op een later moment doen, bijvoorbeeld met wat guildies, zonder dat je gehinderd wordt in de normale loop van het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
KneoK schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 00:48:
Zo, eindelijk Eye of the North uitgespeeld met mijn Ele, gelijk maar de fire staff meegenomen, heeft mijn Ele ook eindelijk eens een maxed wapen (wat mods betreft dan, altijd blijven steken op staffs met 19% enchants, skill recharge van 10% of +28HP enzo).
Daar heb ik dus ook last van, je probeert een aantal perfects te verzamelen, maar de beste blijven inderdaad steken op 19%.

Ik ben momenteel trouwens bezig met een "Indomitable Survivor" title track. Zit momenteel al op meer dan 300.000 XP, dus het gaat langzaam de goede kant op. Het is overigens met een paragon, die best leuk is trouwens.

* Cardinal dacht altijd dat paragons bagger waren, maar deze kan best spiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Paragon speelt prima, lekker midline smijten met speren en shouts en chants blèren :) In ook nog eens behoorlijk AL en leuke damage doen met deep wound/burning dingen.

Maar ik heb ook veel van die 19/18% da's toch niet erg, ik heb niet het idee dat die één à twee procent significant veel uitmaken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
neuh, maar waarom vind je veel 18 en 19 spul, maar geen 20%. Als het dan toch niets uitmaakt, doe dan ook perfects. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Da's gewoon een kwestie marketing/financiëel management. Zolang er mensen zijn die geen genoegen nemen met 18/19% en grof geld betalen voor minder reguliere 20/20, 5/-1, +30, +5, +7 etc. mods/items laten ze het lekker zo. Goed voor de geldstroom.

Ik had het ook zo aangepakt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:09:
Maar ik heb ook veel van die 19/18% da's toch niet erg, ik heb niet het idee dat die één à twee procent significant veel uitmaken eigenlijk.
Met normale gameplay zal dat misschien ook niet, maar met farmen is die 1 à 2% net het verschil tussen moeizaam en lekker spelen. Dat is tenminste mijn ervaring.
Maar ik streef wel naar alles zoveel mogelijk maximaal, ook voor mn heroes. Is ook wel te doen als je greenies gebruikt want veel greenies zijn give-away's. :)
En als je over de bonusweapons beschikt heb je altijd goede wapens voor jezelf en/of heroes. Je kan ze zovaak opvragen als je wilt namelijk. 8)

En je heroes maximaliseren met runes kost dan misschien wel wat, het speelt wel prettiger, ze doen het net even beter. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
sparidem schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

Ik weeet welke quest je bedoelt. Dat is een Mastersquest die absoluut niet nodig is om verder te kunnen met het verhaal. Ik heb die zelf ook pas veel later gedaan. Volgens mij is die ook onmogelijk te doen op het moment dat je 'm krijgt zonder de hulp van wat lvl20-ers.
Of 1 lvl 20 monk met 2 hero's waarvan 1 een fully equipped MM O-)
Happy to help 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:57:
[...]

Met normale gameplay zal dat misschien ook niet, maar met farmen is die 1 à 2% net het verschil tussen moeizaam en lekker spelen. Dat is tenminste mijn ervaring.
Maar ik streef wel naar alles zoveel mogelijk maximaal, ook voor mn heroes. Is ook wel te doen als je greenies gebruikt want veel greenies zijn give-away's. :)
En als je over de bonusweapons beschikt heb je altijd goede wapens voor jezelf en/of heroes. Je kan ze zovaak opvragen als je wilt namelijk. 8)

En je heroes maximaliseren met runes kost dan misschien wel wat, het speelt wel prettiger, ze doen het net even beter. :*)
Dat zal het zijn, ik farm namelijk niet/nauwelijks :P

En met alle bonusitems oproepbaar heb ik ook niet zoveel wapens nodig eigenlijk, ik gebruik vooral die dingen, wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Weet je wat lol was, een gast uit men klas wou wijs zijn ging die alle guild wars halen behalve gw en.
Kwam die de volgende dag op school (met alle gw) dat i ze niet mog van zen ma :P .

Maar hij verkoopt factions wel heel goedkoop, alleen hij heeft zen code op nichtfall en de gewone gezet kan je die code ook weer vrijmaken door zen acc the deleten .

En ik kan op de gotguild forum nergens heen dan staat er dit (Sorry, but only users granted special access can read topics in this forum).

[ Voor 16% gewijzigd door idutcher op 06-10-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

idutcher schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 09:36:
Weet je wat lol was, een gast uit men klas wou wijs zijn ging die alle guild wars halen behalve gw en.
Kwam die de volgende dag op school (met alle gw) dat i ze niet mog van zen ma :P .

Maar hij verkoopt factions wel heel goedkoop, alleen hij heeft zen code op nichtfall en de gewone gezet kan je die code ook weer vrijmaken door zen acc the deleten .

En ik kan op de gotguild forum nergens heen dan staat er dit (Sorry, but only users granted special access can read topics in this forum).
OMG...

Waar is de spellings controle bij jou... Jemig.. wat een taalfouten.. Ik kan je echt niet begrijpen man...

Wat vaker naar school gaan en minder GW spelen

en nee codes komen niet vrij als je zijn account delete.

Hmzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet waarom zn ma hem geen gw wil laten spelen, dr is toch niets ergs aan? alleen maar een aantal evil races die het op de mensheid voorzien hebben, ondoden waar je maar kijkt, en iedereen scheld je voor van alles en nog wat uit als je het verkeerd doet... das toch haast niets?

hoewel, als hij een klasgenoot van je is, zou het kunnen dat gezien je kennis van de nederlandse taal- en letterkunde hij nog niet 12 jaar of ouder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
snap niet waarom zn ma hem geen gw wil laten spelen, dr is toch niets ergs aan?
Ik kan maar 1 mogelijke verklaring vinden: zijn ma is vast World of Warcraft fan.

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Judge Nl schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:48:
[...]

Ik kan maar 1 mogelijke verklaring vinden: zijn ma is vast World of Warcraft fan.
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren paar rondjes Ford aspenwood gedaan, elke keer als ik er eentje neerhaal die dacht even flink wat neer te halen, ren ik er heen en doe een flex emote :P Krijg ik later opeens een pm van een dervish, ik was een hacker, cheater blabla hij zou me reporten. Toch maar gevraagt waarom dan wel, met simpele antwoord dat ik continue zijn enchantments removede en blind op het cast, dat kan helemaal niet :/

Tja, daar ben je ran/necro voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:19:
Gisteren paar rondjes Ford aspenwood gedaan, elke keer als ik er eentje neerhaal die dacht even flink wat neer te halen, ren ik er heen en doe een flex emote :P Krijg ik later opeens een pm van een dervish, ik was een hacker, cheater blabla hij zou me reporten. Toch maar gevraagt waarom dan wel, met simpele antwoord dat ik continue zijn enchantments removede en blind op het cast, dat kan helemaal niet :/

Tja, daar ben je ran/necro voor :P
Heb ik met mijn necro ook last van gehad }:O

Gellukig zijn ze bij A-net helemaal niet dom, en hij veneukt een support punt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Zo, ben eindelijk Level 20 geworden in Prophecies. :) En heb nu 11 Strenth en 11 Swordmanship en 6 Tactics als Attributes. Ben nog in de Amoon Oasis (of hoe het ook heet), dus moet de Ascension Missies gaan doen. Alleen wel balen, krijg telkens hex spells gecast, heb nu wel hex/condition remover equipped in mijn skill bar, maar toch blijft het irritant. Endure Pain doet overigens wonderen in sommige gevechen voor een warrior. :P

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
ik zou persoonlijk attributes niet te veel verspreiden; dus in jouw geval voor OF strength OF tactics gaan en dan je sword max op 16 (met superior rune)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Srry voor al die spelfouten, ik doe men best al.
Tuurlijk heb ik weer een vraagje, ik heb zitten pvp en met me lvl 10 dervish en ik heb nu 6000 balthazar points, wat krijg ik als ik er 10000 heb, ja skills maar goede ?

En ik own best hard ik heb sommige necro's in 1 klap dood _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balthazar faction kan je bij een priest of balthazar (te vinden bij de betere pvp outposts en iig in Great Temple of Balthazar) inwisselen voor unlocks. een normae skill kost 1000 faction, een elite 3000. je kan ook upgrades en runes etc unlocken. unlocked betekend dat je ze kan gebruiken als je een pvp character aanmaakt, en in het geval van skills ook dat je de unlocked skills bij een skill trainer of met een tome kan leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

idutcher schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:58:
Srry voor al die spelfouten, ik doe men best al.
Tuurlijk heb ik weer een vraagje, ik heb zitten pvp en met me lvl 10 dervish en ik heb nu 6000 balthazar points, wat krijg ik als ik er 10000 heb, ja skills maar goede ?

En ik own best hard ik heb sommige necro's in 1 klap dood _/-\o_ .
uhm jaja.. een 55 necro zonder enchants zeker :P. Lijkt me sterk dat je 500 dmg doet in 1 klap tbh.

Je hoeft niet te wachten tot je 10.000 balthazar points hebt. Je kunt nu al skills/mods etc. unlocken bij een priest of balthazar. 1,000 voor normale skills, 3,000 voor elite skills. Voor de duidelijkheid: de skills die je geunlockt hebt kun je alleen gebruiken op pvp characters of op pve characters als je een (elite) skill tome gebruikt. /edit (spuit 11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kleine toevoeging, de balth normale skills die je unlockt kan je later in PvE dan wel bij een trainer halen. Skills die je normaal pas bij bv kaining center krijg kan je dan al in Shing jie halen bijvoorbeeld.

En 1 klap kills heb ik in iedergeval nog niet gezien, zeker op lvl20 PvP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Heeft iemand nog iets vernomen van de mini-pet van de PC gameplay? Of zit iedereen al 9 dagen zijn mail met spanning te controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik zag laatst in presearing iemand met een mini destroyer rondlopen. (vorige week was dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1 jaar present? mischien zelfs 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:08:
1 jaar present? mischien zelfs 2?
Geen idee, dat zou best kunnen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Nog een maandje wachten, dan krijgen twee characters een 1 jaar present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Je moet wel lezen, en je weet dat ik het over men lvl 10 dervish heb, en ik heb het niet over een skill ik heb hem in 1 gewone klap 170 dmg .

Voortaan wat beter lezen, ijndelijk eens een ding waar ik jullie op kan pakken . O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
niet over een skill maar in 1 gewone klap 170 dmg? :? Snap er nog weinig van.

Troon, haal Gwen erbij, mischien dat die het snapt :P Mijn noorse ubergodin kent nog maar 2 woorden.. 'me smash'. Tja :/ Ik wil die necro dame ;(

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
Wel met hoofdletters he lol .

Ik heb een scyte 9-41 en scytemastery op lvl 10 . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*En ik own best hard ik heb sommige necro's in 1 klap dood*

eh...een lvl 5 necro in Ascalon arena soms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Lvl 10 is in 1x dood tegen een goede Feast of Corruption spike van 1 necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:18:
niet over een skill maar in 1 gewone klap 170 dmg? :? Snap er nog weinig van.

Troon, haal Gwen erbij, mischien dat die het snapt :P Mijn noorse ubergodin kent nog maar 2 woorden.. 'me smash'. Tja :/ Ik wil die necro dame ;(
Livia ftw! vooral als je dr brotherhoodarmor geeft :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
... ga me nog even lekker maken ook zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:00:
... ga me nog even lekker maken ook zeg :/
Hahaha, nu ga je me slaan ..

Zelfs beter dan gwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
hahahahahaha maar natuurlijk niet... pwn j00 troonstaal >:)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Vandaag mijn nieuwe computer binnen nadat mijn vorige plots suicide pleegde.

Nu GW opnieuw plaatsen (is nu aan het updaten van ruim 110000 files, en dat schrijf ik echt goed, even een -image gedaan).

En dan binnenkort weer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, image wordt laatste tijd erg bizar groot als je enkel die exe install file heb :/ Dacht dat GW:EN ook iets van 40k bestanden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:52:
[...]

Livia ftw! vooral als je dr brotherhoodarmor geeft :9~
Inderdaad ! Heb Livia nu in Deldrimor armor gestoken, ziet er erg netjes uit hoewel Brotherhood armor net dat beetje extra is vind ik, hoewel ik de cape van Delrimor wel mooier vind. Ook wel een van de standaard chars die meegaat als ik met henchies of deels met henchies speel.

Ben nu ook een beetje bezig met geld sparen. Dus niet gaan farmen, maar gewoon elke cent die ik verdien direct in de Xunlai chest proppen. Me ook niet gek laten maken door die mooie minipet of dat mooie wapen dat ik nu kan kopen, want da's precies de reden waarom ik nooit echt een kapitaal heb gehad. Het meeste wat ik ooit gehad heb is 34k oid. Toen ook vrijwel direct weer aan een Dwayna's Grace uitgegeven (zie ze nu af en toe voor 15k over de toonbank schuiven :( ).
Al met al, beetje questen, beetje verkopen, een enkele farmrun, geen cent uitgegeven, bijna 50k in de chest !!!
Het is dus echt niet zo dat je perse maar moet farmen om een beetje geld te verdienen. En heb in al geen tijden meer een nieuw char aangemaakt, dus armor en runes etc. koop ik bijna niet meer, sporadisch nog iets voor een hero ofzo, dus dat scheelt ook veel met uitgeven.
Veel geld ook in GWEN verdiend, vooral Onyx's en Diamonds leveren aardig wat op. Ook veel quests in GWEN geven een leuk geldbedrag (Als je Duncan bijvoorbeeld hebt verslagen dan heb je in totaal de goodies van 5 bosses en daarbij nog eens 2750g als quest reward, als je geluk hebt en wat stones of diamonds ertussen krijgt zit je zo op 10 ~ 15k voor die quest alleen al, en je kan de quest repeaten).

Heb overigens nog geen idee waar ik voor aan het sparen ben :P Mijn Ele wil ik zo Prophecies mogelijk houden, dus die heeft 15k Pyromancers. Helaas dat Droknar's Fire Staff en een Platinum Energy Storage Staff de beste wapens zijn die ik op dit moment heb, maar voorheen liep ze ook met een Prophecies Firestaff (standaard gouden staff dus). Het is mijn allereerste char, nog steeds mijn meest gebruikte en die moet zo oldschool mogelijk blijven :o
Andere chars vind ik armor eigenlijk niet zo boeiend, mijn Wa en Ra heb ik in al geen maanden meer aangeraakt en mijn Dervish armor blijft saai, hoeveel geld ik daar ook tegenaan smijt.
Wapens begin ik in overvloed te hebben, heb inmiddels rond de 7 groene, de meeste zelfs customized voor de extra dmg (behalve staffs/wands, die gebruik je over het algemeen toch niet voor de dmg).
Tsja, dan blijft er natuurlijk niet zo heel veel over behalve voor titels gaan sparen. Nu heb ik nog niet eens 1 titel die geld kost (zoals drunkard), dus daar gaat ook wel een paar miljoen naartoe voordat ik Legendary status bereik, en da's weer een beetje veel van het goeie...

En nee, weggeven is geen optie :)

Ben ook weer lekker met mijn nuker build aan het stoeien overigens, de laatste skills bij elkaar gesprokkeld de afgelopen dagen, Savannah gecapt:

Rodgorts Invocation, Glowing Gaze, Savannah Heat, Breath of Fire, Searing Heat, Teinai's Heat, Meteor Shower en Fire Attunement
Fire: 16
Energy: 13

Met een goeie tank, instant kills >:)

[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 09-10-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:10:
hahahahahaha maar natuurlijk niet... pwn j00 troonstaal >:)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/3keerGwen.jpg

U riep? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik doe regelmatig een kwartetje met drie Gwens O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
nee triple! (vergeet die mini-gwen niet) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat zijn die groene pijlen? (leuk idd met gwen in je party naar HoM te gaan :P)

Leuk is met 4 echte spelers, elk gwen en dan HoM in te gaan, Gwen-heaven :D

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
thinkingaboutit schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:15:
nee triple! (vergeet die mini-gwen niet) ;)
Dan zijn we met z'n vieren, dus kwartetje ;)
Drie Gwens O+ :9~ lekker hoor!

Die pijlen staan omdat ze nog wat te zeggen heeft, die achterste is van dat konijn, Vekk :+

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 10-10-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Mini-Gwen! Ideale hoogte >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
IP-Gwen ^_^

Zal ik es even met mijn smiting rod een Healing Seed in haar planten ^_^, en dan hebben we negen maanden later Gift of Life :D

dit gaat weer de verkeerde kant op...het is nog geeneens vrijdag...hell, voor mij is het altijd vrijdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga voor wat meer kinky met Livia :P Eerst even spelen met mijn Rising bile, leuke awaken the blood om 'in dah mood' te komen. Haar doordringend aankijken met verata's Gaze
Flinke reckless haste erop, even opletten dat er geen price of failure bij komt. Een flinke putrid explosion en negen maanden later een heuze Flesh golum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:47:
Ik ga voor wat meer kinky met Livia :P Eerst even spelen met mijn Rising bile, leuke awaken the blood om 'in dah mood' te komen. Haar doordringend aankijken met verata's Gaze
Flinke reckless haste erop, even opletten dat er geen price of failure bij komt. Een flinke putrid explosion en negen maanden later een heuze Flesh golum :P
Geen Life Transfer? ;)

Nou, wat mij betreft gaat er niks boven Gwennie even flink in de Spirit Shackles zetten, op een Bed of Coals vastbinden en er dan even een flinke Barrage van mijn Splinter Weapon op loslaten :9 Na de Aftershock natuurlijk wel saampjes Spiritbonden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
>_< Wat heb ik gedaan! :P

Alhoewel die Flesh Golem ook als iets anders kan dienen.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste