Inderdaad ! Heb Livia nu in Deldrimor armor gestoken, ziet er erg netjes uit hoewel Brotherhood armor net dat beetje extra is vind ik, hoewel ik de cape van Delrimor wel mooier vind. Ook wel een van de standaard chars die meegaat als ik met henchies of deels met henchies speel.
Ben nu ook een beetje bezig met geld sparen. Dus niet gaan farmen, maar gewoon elke cent die ik verdien direct in de Xunlai chest proppen. Me ook niet gek laten maken door die mooie minipet of dat mooie wapen dat ik nu kan kopen, want da's precies de reden waarom ik nooit echt een kapitaal heb gehad. Het meeste wat ik ooit gehad heb is 34k oid. Toen ook vrijwel direct weer aan een Dwayna's Grace uitgegeven (zie ze nu af en toe voor 15k over de toonbank schuiven

).
Al met al, beetje questen, beetje verkopen, een enkele farmrun, geen cent uitgegeven, bijna 50k in de chest !!!
Het is dus echt niet zo dat je perse maar moet farmen om een beetje geld te verdienen. En heb in al geen tijden meer een nieuw char aangemaakt, dus armor en runes etc. koop ik bijna niet meer, sporadisch nog iets voor een hero ofzo, dus dat scheelt ook veel met uitgeven.
Veel geld ook in GWEN verdiend, vooral Onyx's en Diamonds leveren aardig wat op. Ook veel quests in GWEN geven een leuk geldbedrag (Als je Duncan bijvoorbeeld hebt verslagen dan heb je in totaal de goodies van 5 bosses en daarbij nog eens 2750g als quest reward, als je geluk hebt en wat stones of diamonds ertussen krijgt zit je zo op 10 ~ 15k voor die quest alleen al, en je kan de quest repeaten).
Heb overigens nog geen idee waar ik voor aan het sparen ben

Mijn Ele wil ik zo Prophecies mogelijk houden, dus die heeft 15k Pyromancers. Helaas dat Droknar's Fire Staff en een Platinum Energy Storage Staff de beste wapens zijn die ik op dit moment heb, maar voorheen liep ze ook met een Prophecies Firestaff (standaard gouden staff dus). Het is mijn allereerste char, nog steeds mijn meest gebruikte en die moet zo oldschool mogelijk blijven
Andere chars vind ik armor eigenlijk niet zo boeiend, mijn Wa en Ra heb ik in al geen maanden meer aangeraakt en mijn Dervish armor blijft saai, hoeveel geld ik daar ook tegenaan smijt.
Wapens begin ik in overvloed te hebben, heb inmiddels rond de 7 groene, de meeste zelfs customized voor de extra dmg (behalve staffs/wands, die gebruik je over het algemeen toch niet voor de dmg).
Tsja, dan blijft er natuurlijk niet zo heel veel over behalve voor titels gaan sparen. Nu heb ik nog niet eens 1 titel die geld kost (zoals drunkard), dus daar gaat ook wel een paar miljoen naartoe voordat ik Legendary status bereik, en da's weer een beetje veel van het goeie...
En nee, weggeven is geen optie
Ben ook weer lekker met mijn nuker build aan het stoeien overigens, de laatste skills bij elkaar gesprokkeld de afgelopen dagen, Savannah gecapt:
Rodgorts Invocation, Glowing Gaze, Savannah Heat, Breath of Fire, Searing Heat, Teinai's Heat, Meteor Shower en Fire Attunement
Fire: 16
Energy: 13
Met een goeie tank, instant kills
[
Voor 15% gewijzigd door
KneoK op 09-10-2007 23:57
]