Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*En ik own best hard ik heb sommige necro's in 1 klap dood*

eh...een lvl 5 necro in Ascalon arena soms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Lvl 10 is in 1x dood tegen een goede Feast of Corruption spike van 1 necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:18:
niet over een skill maar in 1 gewone klap 170 dmg? :? Snap er nog weinig van.

Troon, haal Gwen erbij, mischien dat die het snapt :P Mijn noorse ubergodin kent nog maar 2 woorden.. 'me smash'. Tja :/ Ik wil die necro dame ;(
Livia ftw! vooral als je dr brotherhoodarmor geeft :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
... ga me nog even lekker maken ook zeg :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:00:
... ga me nog even lekker maken ook zeg :/
Hahaha, nu ga je me slaan ..

Zelfs beter dan gwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
hahahahahaha maar natuurlijk niet... pwn j00 troonstaal >:)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2007 19:11 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Vandaag mijn nieuwe computer binnen nadat mijn vorige plots suicide pleegde.

Nu GW opnieuw plaatsen (is nu aan het updaten van ruim 110000 files, en dat schrijf ik echt goed, even een -image gedaan).

En dan binnenkort weer spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, image wordt laatste tijd erg bizar groot als je enkel die exe install file heb :/ Dacht dat GW:EN ook iets van 40k bestanden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:52:
[...]

Livia ftw! vooral als je dr brotherhoodarmor geeft :9~
Inderdaad ! Heb Livia nu in Deldrimor armor gestoken, ziet er erg netjes uit hoewel Brotherhood armor net dat beetje extra is vind ik, hoewel ik de cape van Delrimor wel mooier vind. Ook wel een van de standaard chars die meegaat als ik met henchies of deels met henchies speel.

Ben nu ook een beetje bezig met geld sparen. Dus niet gaan farmen, maar gewoon elke cent die ik verdien direct in de Xunlai chest proppen. Me ook niet gek laten maken door die mooie minipet of dat mooie wapen dat ik nu kan kopen, want da's precies de reden waarom ik nooit echt een kapitaal heb gehad. Het meeste wat ik ooit gehad heb is 34k oid. Toen ook vrijwel direct weer aan een Dwayna's Grace uitgegeven (zie ze nu af en toe voor 15k over de toonbank schuiven :( ).
Al met al, beetje questen, beetje verkopen, een enkele farmrun, geen cent uitgegeven, bijna 50k in de chest !!!
Het is dus echt niet zo dat je perse maar moet farmen om een beetje geld te verdienen. En heb in al geen tijden meer een nieuw char aangemaakt, dus armor en runes etc. koop ik bijna niet meer, sporadisch nog iets voor een hero ofzo, dus dat scheelt ook veel met uitgeven.
Veel geld ook in GWEN verdiend, vooral Onyx's en Diamonds leveren aardig wat op. Ook veel quests in GWEN geven een leuk geldbedrag (Als je Duncan bijvoorbeeld hebt verslagen dan heb je in totaal de goodies van 5 bosses en daarbij nog eens 2750g als quest reward, als je geluk hebt en wat stones of diamonds ertussen krijgt zit je zo op 10 ~ 15k voor die quest alleen al, en je kan de quest repeaten).

Heb overigens nog geen idee waar ik voor aan het sparen ben :P Mijn Ele wil ik zo Prophecies mogelijk houden, dus die heeft 15k Pyromancers. Helaas dat Droknar's Fire Staff en een Platinum Energy Storage Staff de beste wapens zijn die ik op dit moment heb, maar voorheen liep ze ook met een Prophecies Firestaff (standaard gouden staff dus). Het is mijn allereerste char, nog steeds mijn meest gebruikte en die moet zo oldschool mogelijk blijven :o
Andere chars vind ik armor eigenlijk niet zo boeiend, mijn Wa en Ra heb ik in al geen maanden meer aangeraakt en mijn Dervish armor blijft saai, hoeveel geld ik daar ook tegenaan smijt.
Wapens begin ik in overvloed te hebben, heb inmiddels rond de 7 groene, de meeste zelfs customized voor de extra dmg (behalve staffs/wands, die gebruik je over het algemeen toch niet voor de dmg).
Tsja, dan blijft er natuurlijk niet zo heel veel over behalve voor titels gaan sparen. Nu heb ik nog niet eens 1 titel die geld kost (zoals drunkard), dus daar gaat ook wel een paar miljoen naartoe voordat ik Legendary status bereik, en da's weer een beetje veel van het goeie...

En nee, weggeven is geen optie :)

Ben ook weer lekker met mijn nuker build aan het stoeien overigens, de laatste skills bij elkaar gesprokkeld de afgelopen dagen, Savannah gecapt:

Rodgorts Invocation, Glowing Gaze, Savannah Heat, Breath of Fire, Searing Heat, Teinai's Heat, Meteor Shower en Fire Attunement
Fire: 16
Energy: 13

Met een goeie tank, instant kills >:)

[ Voor 15% gewijzigd door KneoK op 09-10-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:10:
hahahahahaha maar natuurlijk niet... pwn j00 troonstaal >:)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/3keerGwen.jpg

U riep? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik doe regelmatig een kwartetje met drie Gwens O+ :9~

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
nee triple! (vergeet die mini-gwen niet) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat zijn die groene pijlen? (leuk idd met gwen in je party naar HoM te gaan :P)

Leuk is met 4 echte spelers, elk gwen en dan HoM in te gaan, Gwen-heaven :D

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
thinkingaboutit schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:15:
nee triple! (vergeet die mini-gwen niet) ;)
Dan zijn we met z'n vieren, dus kwartetje ;)
Drie Gwens O+ :9~ lekker hoor!

Die pijlen staan omdat ze nog wat te zeggen heeft, die achterste is van dat konijn, Vekk :+

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 10-10-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Mini-Gwen! Ideale hoogte >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
IP-Gwen ^_^

Zal ik es even met mijn smiting rod een Healing Seed in haar planten ^_^, en dan hebben we negen maanden later Gift of Life :D

dit gaat weer de verkeerde kant op...het is nog geeneens vrijdag...hell, voor mij is het altijd vrijdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga voor wat meer kinky met Livia :P Eerst even spelen met mijn Rising bile, leuke awaken the blood om 'in dah mood' te komen. Haar doordringend aankijken met verata's Gaze
Flinke reckless haste erop, even opletten dat er geen price of failure bij komt. Een flinke putrid explosion en negen maanden later een heuze Flesh golum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:47:
Ik ga voor wat meer kinky met Livia :P Eerst even spelen met mijn Rising bile, leuke awaken the blood om 'in dah mood' te komen. Haar doordringend aankijken met verata's Gaze
Flinke reckless haste erop, even opletten dat er geen price of failure bij komt. Een flinke putrid explosion en negen maanden later een heuze Flesh golum :P
Geen Life Transfer? ;)

Nou, wat mij betreft gaat er niks boven Gwennie even flink in de Spirit Shackles zetten, op een Bed of Coals vastbinden en er dan even een flinke Barrage van mijn Splinter Weapon op loslaten :9 Na de Aftershock natuurlijk wel saampjes Spiritbonden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
>_< Wat heb ik gedaan! :P

Alhoewel die Flesh Golem ook als iets anders kan dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Arunia schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:19:
>_< Wat heb ik gedaan! :P

Alhoewel die Flesh Golem ook als iets anders kan dienen.
Als lunch ja :9 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

Geen Life Transfer? ;)

Nou, wat mij betreft gaat er niks boven Gwennie even flink in de Spirit Shackles zetten, op een Bed of Coals vastbinden en er dan even een flinke Barrage van mijn Splinter Weapon op loslaten :9 Na de Aftershock natuurlijk wel saampjes Spiritbonden natuurlijk :P
Life transfer trek ik niet, heb niet echt bepaald een Warrior's endurance. Hoor je al zeggen, coward! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

Life transfer trek ik niet, heb niet echt bepaald een Warrior's endurance. Hoor je al zeggen, coward! :P
"You're all alone!"

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, heb het door :/
Maargoed, "I will survive!"
Vanavond nog eventjes Aspenwood onveilig maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht dat mensen al genoeg hadden van die minipets. als dat het geval is mss maar eens protective spirit of holy veil gaan gebruiken. en trouwens, healing seed lijkt me weinig effectief, neem dan seed of life mee

bedenk me net de combo livia+gwen. livia met haar kinky brotherhood armor, gwen met een domination magic van 16. Een Spirit Shackles en Imagined Burden erbij om livia op dr plek te houden en een Shrinking Armor voor een nog minder verhullend pakje. daarna plezier maken met Illusion of Pain en Chaos Storm, om te eindigen met een flinke Overload. en hopen dat er nergens een Ancestors Visage om de hoek komt kijken.

of andersom :P Livia die gwen aanpakt met een Parasitic Bond, waardoor ze enigzins last heeft van Suffering. Na een aantal keren Touch of Agony en Mark of Pain, eindigd gwen in een Cry of Frustration waarna er een Well of Silence blijft hangen in de kamer. })

tot slot mss nog een tipje voor SinergyX: vergeet je radiant insignia's niet, en als je het echt niet volhoud, Endure Pain en geef het vrouwtje gewoon wat ze wil. Maar pas op dat ze neit in een Frenzy gaat en je een Headbutt geeft, anders raak jij nog dazed ipv zij

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Zo, Duncan nog maar een keer op z'n sodemieter gegeven en Gwen ook maar uitgerust met Deldrimor:
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/gwenlivia.jpg
Edit: nieuwe hitserie, de Deldrimore Girls

En meteen maar vereeuwigd:
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/hom.jpg

Nu nog maar een keer voor Jora, de rest vind ik de moeite niet waard :P

[ Voor 18% gewijzigd door KneoK op 11-10-2007 04:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Jora, whole lotta woman O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
zijn die Deldrimor Armor Remnant tradable? Ben halverwege maar gestopt met GWEN, is imho teveel warrior onvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:25:
zijn die Deldrimor Armor Remnant tradable? Ben halverwege maar gestopt met GWEN, is imho teveel warrior onvriendelijk.
lol, moet je eens monk proberen. is leuk joh, al die solo quests. maar geod, als je dan weer kijkt naar de normale dingen is monken wel leuk, en dan lijkt warrior me idd niet meer zo geweldig als je telkens van die hexes en conditions op je krijgt. een mijn weinige guildies die nog online komt is eigenlijk altijd tank, en dat schijnt dan weer wel geod te werken.

En ja, die deldrimore armor remnants (en ook Cloth of the brotherhood) kun je traden. prijzen van nu weet ik niet, maar ene paar weken geleden toen ik 4 cloth of the brotherhood kocht waren ze 5K each

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probleem is dat mijn warrior de enige is waarmee ik echt heel ver in story en titles ben. In prophecies en factions speelde warriors nog vrij grote rol, in nightfall werd dit al een erg stuk minder en in Gwen is dit gewoon een ramp.

Heb wel meer characters die in factions een heel eind zijn, maar geen enkele zit uberhaubt op de helft van de andere delen.

Maarja, dan maar eens wat geld sparen en die dingen kopen :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Kan je niet wa/mes of wa/nec doen oid? En dan vooral je att. op de sec prof gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Al geprobeerd, zware energy problemen. Die interupts vreten vrij snel enorm wat energy, en niet altijd krijg je er ook iets voor terug. In GWEN zitten er ook flinke berg hex-removers, daar kan je ook weinig mee.
Tijdje ill.weaponairy getest, naarmate het langer duurt is het einde energy en niet genoeg meer om opnieuw te casten (plus grote kans op interupt). Necro tijdje met death gewerkt (consume corps etc) wat lang te doen is, maar MM's zijn hier niet blij mee :P Curses heeft te lange casting, blood geeft vrij weinig opties. Grent balance was wel handig, maar is continue perfecte timing voor nodig.

Zeker de manier hoe ik zo'n paragon aan zijn adredaline zie komen en enorme nrg gain (3 skills en je zit vol nrg - maar is dacht is leadership, primairy van paragon), valt weer flink tegen.

De wa/ran met pet build werkte altijd best goed (healing as one met maar 5nrg), alleen tegen al die ele etcs was het spiken op de pet en weer dood. Mijn faction build.
Mijn wa/sin build met warr.endurance en daggers werkt aardig goed met energy management, alleen blind en stance-removers zijn pijnlijk. Zeker met end-game zealos daggers is dit mijn standaard build.
dan wa/ele, erg goeie tanker zolang er geen ench removers zijn maar al snel zwaar in nrg problemen en te lange cast tijden.
wa/derv, deze werkte aardig goed icm dol.signet en mystic regen maar je let meer op je ench dan op normaal attacken en je hebt geen enkele condition remover. Deze build lang gehouden in nightfall, zeker tegen die boss kon ik erg lang blijven staan. Scythe build was een ramp.
wa/rt, was niets. Teveel nrg en te korte duration.

dan de wamo, maar die ben ik zat. Prot.style is wel erg leuk, werkt best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Hmm, dan weet ik het ook niet meer :D En ik speel nauwelijks nog met mijn warr eigenlijk. Daarbij heb ik nog geen internet thuis dus ik kan ook even niks testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had ik dit geweten was ik ook nooit warrior gegaan :P
Ben nu wel gaande weg al mijn andere characters door factions aan het loodsen, daarna prophecies en uiteindelijk nightfall. Gwen doe ik eind van het jaar wel ofzo :P Monk is niet mijn ding meer, ranger paragon en sin zijn mijn favo nu. De rest is 'leuk' om te spelen.

nadeel zijn alle runes op mijn warrior heroes, rest heeft dus niets :/ (wapens swap ik wel).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 10:22
Als je ze echt wilt hebben dan koop je toch een salvage kit en haal je ze er allemaal weer af?

Ik vind alleen dat runes en insignias op heroes echt overrated is. Ik gebruik zelf ook alleen de dingen die voor me droppen. Vind het zo zinloos om gold uit te geven aan heroes terwijl ze zonder enige investering goed genoeg zijn om alles in hard mode te vanquishen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze zijn niet duur ofzo, die monk supirior kosten vrij weinig meer. Geeft alleen net wel dat extra aan hun om net wat betere support te geven (MM hero met 16 death is handig). Daarbij heeft enkel mijn warrior alle heroes lvl20, de rest (uit de oude tijd) nog berg op lvl6/12. Nu eerst kijken welke set is het leukste vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over heroes gesproken, waarom is er geen female ele hero? juist die zou er in moeten zitten, vooral als je dansfeestje houd met je heroes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind dat ding van prohpecies wel leuk ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:59:
over heroes gesroken, waarom is er geen female ele hero? juist die zou er in moeten zitten, vooral als je dansfeestje houd met je heroes :9
Die mis ik ook!

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

sorcees schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:26:
Zo mijn mesmer is nu lvl 14, 20% in pre en ik krijg nu alleen nog exp punten van de 4 Bossjes.
Dat is dan nu 3% per run, schiet niet echt op.
Ook al mijn eerste nachtje deathlevelen achter de rug, ik had 4 charrs naar het resuurect punt gelokt en daarna me keer op keer laten afslachten, ik heb nu meer dan 1000 deaths en de charrs waren lvl 15.
Nadat ik deze gedood had weer een paar % erbij (10% voor 4 charrs geloof ik).
Dat wordt een langdurige geschienis, maar mijn computer gaat toch nooit uit, de monitor wel.

Verder wel leuk, toch al veel vragen over lvl 14 in pre, hoe dat kan enzo.
Het schiet niet echt op, nu lvl 15 + 7%, wordt nog een langdurige geschiedenis.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ergens op de GW wiki staat ook dat je dit niet 'eventjes' doet. De laatste lvls moet je bijna op weken, danwel maanden gaan rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga eens kijken of ik GW op mijn zuinige pc kan gaan draaien, dan lukt het wel om te gaan deathlevellen. De pc staat toch dag en nacht aan, maar denk dat 266MHz toch te weinig gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27
Dat denk ik ook. De minimum van Nightfall was 1 Ghz en eerdere versies iets lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:52

tuinïnen

Eventus stultorum magister

ja dat is wel extreem weinig.
Ik vind het zo jammer dat ik weinig tijd heb, als ik wat meer tijd had kon ik me wat actiever bezighouden in de GoT guild. Helaas is dat niet het geval, ik genoot toch altijd wel van die dagen met meer dan 2 uur gw etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 13:33
heeft er uberhaupt iemand binnen de benulux zon minipet ontvangen van dat plad pcgameplay geloof ik.

hoor helemaal niemand daarover.. volgensmij is de hele actie 1 grote bull*@!$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Volgens mij heeft niemand daar nog wat van gehoord. Maar om de gehele actie dan gelijk bullshit te verklaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mischien gewoon een idiote marketingstruc om de verkoop van dat blad even op te krikken.

moet zeggen dat het niveau van dat blad echt om te janken is, naja.. PU is erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik vind de PC Gameplay nog best aardig, hoewel ze ook vaak erg voorspellend recenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Laatst online: 23:52

tuinïnen

Eventus stultorum magister

ik heb op het moment nog de PU en aangezien ik geen console's meer heb en naar mijn inziens het allemaal iets te corrupt is ( sommige spellen kloppen de reviews echt totaal niet van ) ga ik misschien toch overstappen op de pc gameplay ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 19:47
Zo, ik zit een beetje vast in Nightfall. Ben een dervish en zit tegen die missie aan te hikken waar je die Droughts moet afslachten. Deze missie wil ik inclusief bonus uitspelen, dus zonder alle droughts te doden én bovenal de waterkranen niet af te sluiten. Kortom, het is regelrecht naar het laatste bad, waar die droughts staan, inclusief dat rode gevaarte.
Het lukt me dan wel om die droughts systematisch een koppie kleiner te maken, maar zodra ik begin aan dat rode gevaarte met zijn laatste twee drought vrienden, dan duurt het enkele seconden alvorens ik zelf face-down in het bad lig. Kortom: frustratie!

Iemand nog tips?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, nooit echt problemen gehad met die missie, dus nooit echt gelet op de tactiek die daar gebruikt mot worden. maar als ik me het goed herinner was het een ele. neem een MM hero en een interupter mee, wat flinke dmg dealers en 2 healer monks. geen idee of het help, maar je zou het kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

sorcees schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:32:
[...]
Het schiet niet echt op, nu lvl 15 + 7%, wordt nog een langdurige geschiedenis.
Waarom willen mensen zulk hoog level in pre eigenlijk? 'k Speel GW nog maar pas, maar hield het bij lvl 9 wel voor bekeken en ben dan doorgegaan naar post.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Voor de titel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Yup, er zit een speciale titel aan vast. Defender of Ascalon, dat is dan ook eigenlijk de enige reden om dit te doen. Ik wil het ook, maar eigenlijk is het zonde om zolang je pc aan te moeten laten staan voor het deathlevellen. Maar toch als ik een nette manier hiervoor heb, ga ik dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Arunia schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:03:
Yup, er zit een speciale titel aan vast. Defender of Ascalon, dat is dan ook eigenlijk de enige reden om dit te doen. Ik wil het ook, maar eigenlijk is het zonde om zolang je pc aan te moeten laten staan voor het deathlevellen. Maar toch als ik een nette manier hiervoor heb, ga ik dat wel doen.
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd omdat het gewoon een supergeile titel is om te dragen, al betwijfel ik dat er veel mensen zijn die daadwerkelijk weten hoeveel moeite je daarin gestopt hebt. Wat mij uiteindelijk tegen de borst stuitte was dat dit zo'n beetje de enige titel is waar je vreselijk veel moeite voor moet doen met vrij weinig eigenlijke playtime. Ik heb het spel gekocht om te spelen, niet om weken lang te laten draaien zonder input om vervolgens 4 monstertjes te kunnen afslachten en opnieuw te beginnen.

Hou me ook niet zo heel veel meer bezig met titels. Protector of Tyria vind ik eigenlijk nog steeds de mooiste die ik heb, zeker omdat ik die op mijn allereerste char heb behaald al een behoorlijke tijd terug, toen titels nog echt interessant waren en heb daar ook behoorlijk wat moeite voor moeten doen. Ben nu, niet actief, bezig om ook heel Tyria op HM uit te spelen maar heb eigenlijk niet heel veel zin om daarna Factions en Nightfall nog uit te spelen en opnieuw in HM uit te spelen. Heb het meeste van alle spellen nu wel gezien, dus doe eigenlijk alleen nog maar dingen die ik echt leuk vind. Beetje bosses killen, lekker questen in gwen (krijg in gwen toch best wel weer een beetje dat oude Prophecies-only gevoel. Veel samenspel, locaties die mooi aansluiten op het oude Prophecies verhaal, het verhaal zelf dat wat meer inzicht geeft in Prophecies, valt het op dat ik Prophecies nog steeds het beste deel vind ?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Weet iemand eigenlijk al iets van die bonuspack die je krijgt als je voor genoeg hebt besteld? Ik heb voor mijn main account drie slots en GWEN gekocht, vraag me af hoe dat nou werkt. Wordt de key gemailed oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me nog al dubbelop. je hebt iets al besteld, die zooi is gelinkt aan je account en dus weten ze je mailadres ook. als ze je dan die code gaan toesturen, per mail, moet jij em ook nog es gaan invoeren. volgens mij unlocken ze het gewoon automatisch als je aan het voorgeschreven bedrag in de shop zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor zover ik weet unlocken ze hem gewoon op het account waar jij die extra's hebt aangevraagd.
The Bonus Mission Pack will release in November. This promotion is non-transferable and is limited to one per account. The Bonus Pack will only be available to the exact account that fulfills this promotion in the in-game store or the exact account on which a qualifying Guild Wars product is activated that has been purchased in the PlayNC store.
Staat op de GW site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

SinergyX schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:
Mischien gewoon een idiote marketingstruc om de verkoop van dat blad even op te krikken.

moet zeggen dat het niveau van dat blad echt om te janken is, naja.. PU is erger
Ze hebben elke maand prijsvragen dus wat braal je. :/ Die code zorgde ervoor dat je een quest unlockde in Nightfall dacht ik, waar je je pet op zou kunnen halen. Heb 'm een maandje geleden nog geactiveerd, dus niets mis mee.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 10:22
Vads schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:07:
Zo, ik zit een beetje vast in Nightfall. Ben een dervish en zit tegen die missie aan te hikken waar je die Droughts moet afslachten. Deze missie wil ik inclusief bonus uitspelen, dus zonder alle droughts te doden én bovenal de waterkranen niet af te sluiten. Kortom, het is regelrecht naar het laatste bad, waar die droughts staan, inclusief dat rode gevaarte.
Het lukt me dan wel om die droughts systematisch een koppie kleiner te maken, maar zodra ik begin aan dat rode gevaarte met zijn laatste twee drought vrienden, dan duurt het enkele seconden alvorens ik zelf face-down in het bad lig. Kortom: frustratie!

Iemand nog tips?! :'(
Probeer eens een ranger hero mee te nemen (als je die niet hebt geef dan een hero ranger als secondary) En breng dan 'Winter'. Dit is een spirit waarmee alle elemental damage wordt omgevormd naar cold damage. En aangezien er een grote buff op earth damage zit in dat gedeelte valt het daarna allemaal heel erg mee. Als je verder ook factions hebt en je hebt een ranger hero dan zou je eraan kunnen denken om hem als elite Broad Head Arrow mee te geven om zo de boss te dazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:45:
heeft er uberhaupt iemand binnen de benulux zon minipet ontvangen van dat plad pcgameplay geloof ik.

hoor helemaal niemand daarover.. volgensmij is de hele actie 1 grote bull*@!$
ueahm ja ik, ik heb hem al binnen maar dat was al een tijdje geleden.. die stone giant ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nee, dat was de vorige, er is reeds een nieuwe contest geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Woei, nog een maandje en dan mijn 1e Birthday-present.. :*) ben wel nieuwsgierig wat ik krijg.. ik hoop een mini fire imp.

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Viva la updates. Mijn Critical Spear build is generfed. Altijd lachuh die gasten van NCsoft. :(
Aggressive Refrain: now causes Cracked Armor for 20 seconds when applied.

[ Voor 30% gewijzigd door Cardinal op 14-10-2007 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Arunia schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:25:
Voor zover ik weet unlocken ze hem gewoon op het account waar jij die extra's hebt aangevraagd.

[...]

Staat op de GW site.
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 10:33:
lijkt me nog al dubbelop. je hebt iets al besteld, die zooi is gelinkt aan je account en dus weten ze je mailadres ook. als ze je dan die code gaan toesturen, per mail, moet jij em ook nog es gaan invoeren. volgens mij unlocken ze het gewoon automatisch als je aan het voorgeschreven bedrag in de shop zit
Nou, ik vroeg het me af omdat ik vier accounts heb (ja, er mag gelachen worden :+) maar mijn NCsoft account is geloof ik weer gekoppeld aan hetzelfde email adres als mijn vierde account. En ik heb dus voor mijn eerste account die dingen gekocht. Dus ik weet het niet meer zeker hoe dat nou eigenlijk zit/zat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
cardinal808 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:20:
Viva la updates. Mijn Critical Spear build is generfed. Altijd lachuh die gasten van NCsoft. :(
Aggressive Refrain: now causes Cracked Armor for 20 seconds when applied.
Dat was zooooo te verwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
TroonStaal schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 07:30:
[...]

[...]

Nou, ik vroeg het me af omdat ik vier accounts heb (ja, er mag gelachen worden :+) maar mijn NCsoft account is geloof ik weer gekoppeld aan hetzelfde email adres als mijn vierde account. En ik heb dus voor mijn eerste account die dingen gekocht. Dus ik weet het niet meer zeker hoe dat nou eigenlijk zit/zat :X
Allereerst dan even: HAHAHAHA! :P

Ten tweede:
Moet je even op de site van NCsoft inloggen om te kijken of je hier kan zien of je voldoet aan die eisen die nodig zijn. Volgens mij als je het met je eerste account online koopt, dan komt het hier ook aan, maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
hehe eindelijk.. voor alle 3 de delen heb ik nu

eternal hero (uitgespeeld)
eternal protector (alle missies + bonus)

nu nog op hard mode alle missies + bonnusen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Arunia schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:40:
[...]

Allereerst dan even: HAHAHAHA! :P

Ten tweede:
Moet je even op de site van NCsoft inloggen om te kijken of je hier kan zien of je voldoet aan die eisen die nodig zijn. Volgens mij als je het met je eerste account online koopt, dan komt het hier ook aan, maar pin me er niet op vast.
Jajaja, leuk :P

Dat is het juist: Ik weet niet meer precies hoe ik moet inloggen op die NCSoft site :X Allemaal combinaties geprobeerd maar niks helpt |:(

@Murky123: Je gaat me toch niet vertellen dat je álle missies van álle campaigns nóg eens op HM gaat doen... Ik moet er niet aan denken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
TroonStaal schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:49:
[...]

Jajaja, leuk :P

Dat is het juist: Ik weet niet meer precies hoe ik moet inloggen op die NCSoft site :X Allemaal combinaties geprobeerd maar niks helpt |:(

@Murky123: Je gaat me toch niet vertellen dat je álle missies van álle campaigns nóg eens op HM gaat doen... Ik moet er niet aan denken :X
jah dat is eigenlijk wel wat ik nog wil gaan doen..
idd alle missies van alle campaigns nog een keer op HM..
de titel die je dan krijgt vind ik eigenlijk de enige interesante titel die er is..
het verteld tenmiste iets..(dat je alles gedaan hebt in alle campaigns en beyond)
ik heb het op mijn hardcore oldskool ranger, daar wil ik het op hebben..
die is ook echt van april 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Succes in Factions, beetje uitgestorven daar bij sommige missies, laat staan op HM :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
murky123 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

jah dat is eigenlijk wel wat ik nog wil gaan doen..
idd alle missies van alle campaigns nog een keer op HM..
de titel die je dan krijgt vind ik eigenlijk de enige interesante titel die er is..
het verteld tenmiste iets..(dat je alles gedaan hebt in alle campaigns en beyond)
ik heb het op mijn hardcore oldskool ranger, daar wil ik het op hebben..
die is ook echt van april 2005
Ik moet er niet aan denken, ik heb sowieso nog een hele boel missies en bonussen die er nog gedaan moeten worden maar die niet nodig zijn om het spel uit te spelen.

Maarja:

"Madness? MADNESS?!? THIS IS GUILD WARS!"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
hoe oud is jullie oudste char eigenlijk? mischien wel leuk om hem of haar hier in dit topic te vermelden incl een afbeelding..

ik zal vanavond wel een mooie screenie maken van hem...

[ Voor 18% gewijzigd door murky123 op 15-10-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Die van mij twee jaar en een beetje. Maar met mijn oudste char speel ik niet zoveel meer.

Zal vanaaf ff kijken, eet toch bij mijn ouders (net twee weken op mezelf :+ ) en daar is nog wel internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Nl
  • Laatst online: 29-05-2018
Zo, ik zit een beetje vast in Nightfall. Ben een dervish en zit tegen die missie aan te hikken waar je die Droughts moet afslachten. Deze missie wil ik inclusief bonus uitspelen, dus zonder alle droughts te doden én bovenal de waterkranen niet af te sluiten.
Die mission op masters heeft niets anders als een area effect. Alle earth damage is +50%. En die laatste end boss.

Wat ik altijd doe is: neem een ranger met broad head arrow (voor de eindboss) en de ranger spirit winter voor het gehele area effect te negeren (alle elemental damage word cold, dus geen +50% damage te incasseren)

In het ergste geval dat je geen heroranger in handbereik heb, of geen ranger persoon in het team .... Master of whispers N/R volstaat ook met een boog 8). Maar wel handmatig de broadhead arrow skill plaatsen bij de drought boss.

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
TroonStaal schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:57:
Die van mij twee jaar en een beetje. Maar met mijn oudste char speel ik niet zoveel meer.

Zal vanaaf ff kijken, eet toch bij mijn ouders (net twee weken op mezelf :+ ) en daar is nog wel internet :P
hahah deed ik vroeger ook (woon al 10 jaar op mijn zelf)( laatse 5 jaar al weer met vriendin)
elke avond thuis eten.. en wat ook helpt is iedere keer als je bij je ouders langs gaat de zelfde kleding aan doen, dan denken ze dat je geen geld meer hebt voor kleding, beetje mazzel dan krijg je nog wat poen ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
murky123 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:17:
[...]

hahah deed ik vroeger ook (woon al 10 jaar op mijn zelf)( laatse 5 jaar al weer met vriendin)
elke avond thuis eten.. en wat ook helpt is iedere keer als je bij je ouders langs gaat de zelfde kleding aan doen, dan denken ze dat je geen geld meer hebt voor kleding, beetje mazzel dan krijg je nog wat poen ook)
Ik heb sinds een paar weken mijn eigen appartement (na twee maanden klussen) maar ik heb ook nog geen wasmachine. Dus op vrijdag ga ik met de was naar mijn ouders, eet daar en neem voor zaterdag eten mee en op maandag kom ik de was ophalen, eet daar en neem eten voor dinsdag mee :P

Nu nog internet zien te regelen...kabel of Telfort ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kan nog steeds niet kiezen ;(
Ele is leuk, maar gaat mij snel vervelen, welk leuk dat je enorm divers in builds kan zijn.
Necro ben ik eigelijk wel zat, maar een MM blijft gewoon vet (zeker met die order of death ofzo)
Ranger, mijn favo, maar block is soms irritant. Builds zijn vrij aanwezig :)
De rest is afgevallen, ging gewoon niet lekker of beviel me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Doe dan gewoon een ele, gewoon omdat het lekkere chicks zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, dat was nog een pluspunt van ele's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:59:
Ja, dat was nog een pluspunt van ele's :+
Twee grote pluspunten, zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kan ik nog altijd ele/ranger worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:12:
Kan ik nog altijd ele/ranger worden :+
Bats, probleem opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

murky123 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:50:
hoe oud is jullie oudste char eigenlijk? mischien wel leuk om hem of haar hier in dit topic te vermelden incl een afbeelding..

ik zal vanavond wel een mooie screenie maken van hem...
Leuk idee, bij deze mijn oudste charracter:

Let niet op mijn brakke armor, maar ben nog niet zo ver in het spel (ben nu bij de Desert)

Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/9480/41798653pz4.th.jpg

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vanavond plaatje schieten, lvl20 war/necro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/7452/murkmindelhk8.jpg

nou dit is em dan.. Murk Mindel.. geboren in april 2005
het armor is drakescale elite uit nov 2005.. heet nu pyrebound geloof ik
de tijger is vanuit cantha meegekomen ( ik heb alleen maar white tigers)
de boog is ook een oldschool boog...
(ik heb eigenlijk TE veel elite armors op mijn ranger. dus toch maar voor de oudste gekozen)

[ Voor 13% gewijzigd door murky123 op 15-10-2007 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik vrolijk even Vista opnieuw installeren, met de gedachte dat ik nog wel een backup had van GW folder.. niet dus :/

afijn, Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b8b4075122b2c4f694b0cc8ea9af4774/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, veel plezier met updaten. zie de positieve kant ervan in: je bent alle nutteloze data kwijt, je gw.dat kan zo een gig minder groot zijn. en bij mij zag ik toen ineens niet meer de watervallen overal doorheen (grafisch bugje, nooit echt hinderlijk, maar was wel mooi weg)

zal mss later nog eens een plaatje posten van mn oudste char. of was het nou mn nieuwste? mn leukste? mn beste? mn verste? of gewoon mn enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:41:
Ik vrolijk even Vista opnieuw installeren, met de gedachte dat ik nog wel een backup had van GW folder.. niet dus :/

afijn, [afbeelding]
53KB? Zit je te downloaden met een oud modem ofzo :? Ik neem toch aan dat de snelheid vaak ook veel hoger ligt?

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 15-10-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Bor de Wollef schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:08:
[...]

53KB? Zit je te downloaden met een oud modem ofzo :? Ik neem toch aan dat de snelheid vaak ook veel hoger ligt?
Ik heb dit vorige week ook moeten doen en nee, die snelheid ligt niet echt erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bor de Wollef schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:08:
Hoge golven zooi, soms 13-30kb/s en andere keer weer even fijn 600-700kb/s.
En gratz met je mod status :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
SinergyX schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:02:

Ik vind het ook jammer dat er veel onduidelijkheid is; zelfs de site waar je je antwoord moet opgeven staat nog gewoon open voor deelname. Terwijl dit eigenlijk al lang afgelopen zou moeten zijn, volgens de contest :?
Het meest teleurstellend vind ik dat ze het voor hebben gedaan als een "PcGameplay only" actie, echter er lijken nu dus veel meer gamesbladen en landen buiten de E.U. mee te doen? :|

[ Voor 4% gewijzigd door StarWolfer op 16-10-2007 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn character is van de eerste release. Ik moet zeggen dat hij misschien zelfs van een aantal dagen daarvoor is. Maar ja, geen idee. Moet eigenlijk weer eens even tijd gaan vrij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, op de gw site waar alle bladen staan die deze actie hebben staat de pcgameplay erin voor 2 maanden, dus nog maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Moeten we niet onderhand naar deel 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bigbadkip schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:36:
Moeten we niet onderhand naar deel 14?
Ja, maar niemand wil/kan de OP maken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En we draaien :) Helaas ben ik dus inderdaad mijn eerste character kwijt :/ Was een lvl8 prophecies character uit december 2005. Mijn daarna oudste is mijn eerste warrior, 14 maanden, bijna niet het vermelden waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:29:
[...]

Hoge golven zooi, soms 13-30kb/s en andere keer weer even fijn 600-700kb/s.
En gratz met je mod status :P
Ik heb het gisteravond ook opnieuw moeten doen na een reinstall. Het gaat inderdaad met stoten maar ik moet zeggen dat het vaker snel dan langzaam gaat. De 30KB was bij mij wel het minimum ongeveer

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Het is hoog tijd voor een nieuw topic. Wie gaat er een nieuw topic openen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het Grote Guild Wars Topic deel 14
Moet alleen nog even stukje voor GWEN erbij schrijven, maar alvast een ruwe start :)

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste