Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20
Hoorde zojuist ingame dat er een paar spots waren (dungeons?) die je doodsimpel met een 55monk kon doen.. kan me alleen niet echt bedenken welke spot, kwam toch overal wel mesmers en necro mobs tegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Wat alleen wel aardig is, dat je dingen unlocked voor GW2 als je dingen in je hall of monuments hebt. Ik haal bepaalde titels gewoon omdat ik die leuk vind, niet om ze te showen in de HoM. Maar dat zou ik dus sowieso gedaan hebben.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:34
Dat toe eigenen vond ik eigenlijk ook wel ontzettend ruk, maar daarentegen staan heel veel van die dingen toch gewoon op mijn main character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:06
Check deze casual speler:

Afbeeldingslocatie: http://i27.photobucket.com/albums/c174/rsevers/thatwhichhasnolife-1.jpg

:')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
3 woorden..

what de nuek?

Echt niet normaal, check die aantal skill points :P En ik feest vieren omdat ik 1mil exp had ;(
Maar heeft nog niet alle titels full, de mietje :P

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2007 10:27 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Commentaar van één van mijn guildies: "He has not even a bambi. He's a n00b!"

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

TroonStaal schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:31:
Commentaar van één van mijn guildies: "He has not even a bambi. He's a n00b!"

:P
lol
Een elementalist nog wel... Ik ben benieuwd wat hij te zien krijgt als ie /age doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hij heeft de surviver titel niet? Dan moet je toch van lvl1->20 zonder dood te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:51:
Hij heeft de surviver titel niet? Dan moet je toch van lvl1->20 zonder dood te gaan?
dat is maar level een, level 3 krijg je bij 1337.500 xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet normaal die screenshot :o

Grappig, kijk eens naar de filename:

thatwhichhasnolife-1.jpg

Tja inderdaad zoals Sinergy zei, dan zijn sommigen al blij als je 1 mill Exp hebt bereikt.. 68,5 mill? Uhm tja dat moet dan wel een heel groot feest worden :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Eigelijk ben ik al door het dolle als ik luxon of kurzick rank haal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
SinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:23:
Raisu palace is 1 van de moeilijkere, op geen enkele character zover die op master. Toch die missie waar je vooraf 2 NPC's moet kiezen? Heel vaak is die plaats daar ook leeg, haast niemand die de missie nog doet.

Die vizunah is kwestie van geluk. Omdat je met een 2de team later samen gaat (nightfall/prophecies spelers) ligt het vaak aan hun team hoe succesvol je bent. Zou je kunnen afstemmen om met iemand die missie gelijktijdig te starten, dan kom je bij elkaar. MM en barage rangers werken enorm goed, zeker bij het laatste stuk waar ze dicht op elkaar zitten. (ranger/rt bv).
btw, team 1 kan geen mensen uit team2 res'en.
Toevallig gisteravond met de guild beide voor master gedaan :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb 2,8 MIL exp, en dat vind ik oprecht veel voor op 1 char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Zephyer schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:42:
[...]

Toevallig gisteravond met de guild beide voor master gedaan :)
Dat komt omdat ik dat hier vroeg, en toen samvond in de guild daar een party voor geregeld O+ hebt, niet zo toevallig dus. ( * Bigbadkip is sid).

Nog bedankt Zephyer !, vanavond eternal grove op master btw , nog mensen die hier mee willen helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Farmen en bot gebruik. Nuff said.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, exp mischien, maar meeste zal je echt zelf moeten doen (elite cap, cartograph, master missions, kurzick/luxon, ID en chest). Eternal Grove heb ik wel intresse in, moet even kijken op welke char :$

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Iedereen die Eternal Grove op master wil doen moet > Ur Wonotobo maar even whisperen rond 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:58:
Tja, exp mischien, maar meeste zal je echt zelf moeten doen (elite cap, cartograph, master missions, kurzick/luxon, ID en chest).
Dat is inderdaad waar. Ik vraag me af hoe zo iemand zich voelt wanneer over een tijd de stekkers uit de master servers gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een guildie van me nam Gwen mee UW in en nam wat screenshots daar. Hij wou wel eens weten wat er gebeurt als Gwen haar moeder ontmoet. En legde de volgende conversatie vast.

http://img128.imageshack.us/img128/572/24457gallerybp7.jpg

Leuk dat ze zoveel aandacht aan details besteden. :)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wow.. mooi verhaal :D * SinergyX pinkt traantje weg
Hier zit een staartje aan in GW:EN einde, weet ik zeker :P

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ja, dat verhaal heb ik ook al gelezen.
Wel echt stoer dat ze daaraan denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heeft iemand nog gepraat met Gwen terwijl ze de Tapestry Shred bij zich hadden?
Want volgens mij is dat ook een extraatje voor in GW:EN namelijk.

*ding!*
http://wiki.guildwars.com/wiki/Gwen_(Eye_of_the_North)

Er is zelfs nog veel meer!
Naast de Tapestry Shred, kun je ook zo'n Red Iris Flower gebruiken of een Preserved versie hiervan.
Damn, ik wil dat echt uit gaan proberen allemaal.

[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 29-08-2007 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze hebben hier flink aan gewerkt, dat is duidelijk :D Jammer dat de nightfall heroes enkel opmerkingen blijven maken over varesh en abbadon, die heb ik al neergemept :P

En nog bedankt voor de missie bigbad, nog 2 te gaan :) Even met hench hatchery gedaan, tot aan de terugkeer ging alles vlekkeloos, maar kwamen iets teveel kurzicks en was die smoke dingen vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar die link werkt niet, dus hier de goede link:

http://wiki.guildwars.com/wiki/Gwen_%28Eye_of_the_North%29

Dus daarvoor heb ik die Red Iris Flower altijd maar bij me gehouden, aangezien hij alleen maar in Pre-searing the vinden was, toch?

Misschien toch maar eens terug naar Pre, alleen voor de items voor Gwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43

Bob

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:28:
[...]

Dus daarvoor heb ik die Red Iris Flower altijd maar bij me gehouden, aangezien hij alleen maar in Pre-searing the vinden was, toch?
Vlakbij de outpost eye of the north liggen er een paar. Onlangs toch :)

[ Voor 12% gewijzigd door Bob op 29-08-2007 19:50 . Reden: m'n eigen tekst vergeten :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:28:
[...]

Sorry, maar die link werkt niet, dus hier de goede link:

http://wiki.guildwars.com/wiki/Gwen_%28Eye_of_the_North%29

Misschien toch maar eens terug naar Pre, alleen voor de items voor Gwen ;)
Gelukkig heb ik op mijn andere account nog wel een stuk of drie chars in pre. Scheelt weer. Hoewel, van het verhaal krijg ik toch vrij weinig mee, ik skip als het even kan de filmpjes en dialogen.

Eens kijken of ik wat van die Gwen spullen kan vinden nog. Lijkt me wel geinig toch.

• Zephyer
* Zephyer moet nog 1 missie op Cantha voor protector status..
Kom er dus achter dat ik een missie moet doen in Lhxongebied. (ben dus Kurzick..)
Moet nu dus eerst 'even' 10k XP halen.. da's lekker...

MW | BF1 Stats

• SinergyX
Ik moet er nog steeds 2 :/ Hatchery steeds het laatste stuk waar het mis gaat, erg irriterend. En natuurlijk raisu palace, die valt zwaar tegen met hench party :P

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
hallo mensen. ik ben helemaal nieuw in het guildwars gebeuren.. ik heb het spel net gehaald ( de eerste ) . Die zal ik eerst is uit gaan spelen voordat ik de andere haal :)
Zijn er meer beginnende spelers die op zoek zijn naar iemand om mee te spelen ? ik heb nog 0 ervaring hiermee dus .
Ik hoop dat ik binnekort wat mede got members tegen kom ;)

Xenophoben

• Xenophoben
ik had nog vraag (A) duurt max lvl worden net zo lang als bij world of warcraft?? ik heb dit tijd gespeeld maar vond het toch wel heel lang voordat je eindelijk leuk kan spelen ....
Hopelijk is dit bij gw beter.

Hoe lang hebben jullie er ongeveer over gedaan ?

• Arunia
Je bent in GW vrij snel level 20 alhoewel het bij Prophecies langer duurt (eerste deel).
20 is de max en daarna is het skills combineren om zo sterk te worden. Beetje Magic the Gathering. Aanval en counteren e.d.

• king_bass
  • Laatst online: 08:25
Ik ben ook een nieuweling.
Ben vorige week begonnen met spelen en schat dat ik nu zo'n 20 uur gespeeld heb en ben nu level 15.
Heb wel gemerkt dat je in prophesies niet erg hard omhoog gaat met levellen. Daarom maar even overgegaan naar factions. waar ik in 1 uurtje van 12 naar 15 ben gegaan.
veel succes in het spel!
Het is wel verschrikkelijk verslavend.

• Bigbadkip
  • Niet online
Leuk dat er nogsteeds nieuwe aanwas is :)

Als je vragen hebt, kan je me ingame wel pm'en > Ur Wonotobo.

• Xenophoben
ik ben de tijd af aan het tellen om vanavond te spelen . Dus jij raad aan om ook fractions meteen te kopen ? ik ben echt benieuwd . nog nooit gespeeld , veel over gehoord .
is het nog druk in prophesies???
20 uur valt mee .
bedankt voor reactie !

• Xenophoben
thx bigbad kip ! zal ik zeker doen!! fijn dat er mensen zijn die noobs willen helpen

• SinergyX
Mijn Factions record, 2 uur 15 minuten lvl20 :)
(dat is wel met hier en daar wat misbruik maken van de situatie :P)

Factions zelf vind ik de leukste, als je puur gaat voor skill en style. Je bent al vrij snel 20 zodat je de rest van het verhaal je kan focussen op build en elite skills. Prophecies heeft een veel beter verhaal, meer tactiek in missies en veel langere gameplay en leuke elite skills :) Het is ook de 'grote' voorloper op GW:EN, als je het hele verhaal wilt weten.

Makkelijke in prophecies zijn Ele, warrior, ranger en necro. (in die volgorde zeg maar).
Factions kan je met assasin enorm makkelijk spelen, overige classes gaan ook vrij goed. Ritualist en mesmer zijn de wat 'moeilijkere' classes. Nightfall is dervish de makkelijke, paragon de moeilijkere.

[ Voor 84% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 11:21 ]

• Xenophoben
ik heb altijd veel diablo gespeeld en wow en ik weet uit ervaring dat vaak in rpg spellen makkelijke en moeilijke classes bestaan.
Welke raden jullie in gw aan voor een beginnende verslaafde speler ? :P

• king_bass
factions is niet het leukste deel, maar ideaal om snel te levellen. En natuurlijk helpt het ook flink om friends te hebben en een guild te joinen. En inderdaad het valt me heel erg mee met de mensen die spelen. heel veel zijn er die nieuwelingen zoals ons graag helpen

• Arunia
Ik heb zelf als eerste character Mesmer gespeeld.
Mesmer is blijkbaar één van de moeilijkste classes om te spelen.
Je moet namelijk zorgen dat de anderen niets kunnen doen.
Ben Mesmer/Elementalist waarbij ik grotendeels eigenlijk Ele spells gebruikte.
Nu ben ik meer Mesmer gericht, maar omdat ik vrij weinig speel, heb ik de skills e.d. nog niet echt onder de knie. Ben nog op zoek naar een leuke build voor PvE. Beetje meer damage kunnen doen.

• Xenophoben
SinergyX schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:18:
Mijn Factions record, 2 uur 15 minuten lvl20 :)
(dat is wel met hier en daar wat misbruik maken van de situatie :P)

Factions zelf vind ik de leukste, als je puur gaat voor skill en style. Je bent al vrij snel 20 zodat je de rest van het verhaal je kan focussen op build en elite skills. Prophecies heeft een veel beter verhaal, meer tactiek in missies en veel langere gameplay en leuke elite skills :) Het is ook de 'grote' voorloper op GW:EN, als je het hele verhaal wilt weten.

Makkelijke in prophecies zijn Ele, warrior, ranger en necro. (in die volgorde zeg maar).
Factions kan je met assasin enorm makkelijk spelen, overige classes gaan ook vrij goed. Ritualist en mesmer zijn de wat 'moeilijkere' classes. Nightfall is dervish de makkelijke, paragon de moeilijkere.
bedankt voor deze reactie! ik was al van plan om een elementist of warrior te maken .. toevallig >:)
ik ga waarschijnlijk dan ook factions halen als dat zoveel sneller leveld en leuker is

Xenophoben

• SinergyX
Arunia schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:26:
Ik heb zelf als eerste character Mesmer gespeeld.
Mesmer is blijkbaar één van de moeilijkste classes om te spelen.
Je moet namelijk zorgen dat de anderen niets kunnen doen.
Ben Mesmer/Elementalist waarbij ik grotendeels eigenlijk Ele spells gebruikte.
Nu ben ik meer Mesmer gericht, maar omdat ik vrij weinig speel, heb ik de skills e.d. nog niet echt onder de knie. Ben nog op zoek naar een leuke build voor PvE. Beetje meer damage kunnen doen.
Mesmer heeft de kracht van fast casting, dus icm met ele of necro moet je toch aardig wat kunnen maken.

• Xenophoben
kan je 2 classes tegelijk zijn dan ?

• SinergyX
Je hebt primairy class en je secondairy. Primairy kies je bij het maken van je character, secondair moet je iets later in het spel kiezen, maar kan je vanaf een bepaalde missie vrij wisselen. (factions is dit na waizun bazar). Primairy kan je nooit veranderen en alleen bij primairy kan je punten zetten in de 'unieke' stats van die class (warrior strength, mesmer fastcasting, ele energy storage, necro soul reaping, dervish mysticm, assasin critical etc). Ook runes die je stats verhogen (1 tot 3 punten) werken enkel op primairy.

Icm met op te slaan builds kan je dus per missie heel snel swappen naar een andere build die beter past bij de missie.

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 12:08 ]

• king_bass
je hebt een primary class en een secondary. zo ben ik bijvoorbeeld een N/Me. ik ben dus een necro met wat mesmer abilities.

• Xenophoben
en welke combi raden jullie dan aan ?? prim war sec ele???

• Arunia
Prim War/ Sec Monk maakt een Paladin. Dus War met heal mogelijkheden. Lijkt me voor solo wel heel erg lekker werken, maar zover heb ik het nog niet aangemaakt bij mij. Maar alles kan in iedergeval. Hou er rekening mee dat War in principe close combat is, dus ga daar je sec bij kiezen.

Ranger/elementalist schijnt ook wel leuk te gaan met elemental attunement oid waardoor de damage van pijlen verhoogt wordt wanneer je gebruik maakt van bijvoorbeeld fire arrows oid (moet me er nog in verdiepen btw). En me natuurlijk niet gaan vergissen in Final Fantasy XI >_<

• SinergyX
De attunement is energy regain als je spel casts van dat element. Conjure is dus de bonus in damage, maar dan moet je wapen die damage doen (fiery bow, icey bow, lightning bow etc).

Ranger heeft preperations, die kunnen pijlen extra effect geven, maar de element van je arrows veranderen niet. favorite in ranger is momenteel de ranger/ritualist, erg krachtig met baggerveel AoE.

Je combo hangt af welk deel je speelt en wat je wil doen. war/ele kan tanker zijn (earth armor/etc) maar kan ook voor extra damage (fiery weapon icm conjure en wat fire spells). Echter warrior heeft een lage energy regen, dus zit je al snel zonder energy. Wa/mo is de meest standaard, daarin kan je ook weer varianten maken. healing set, protection set, smiting set, alles werkt :) Maar ook elke set heeft voor en nadelen, wa/mo is zwak tegen blockers, energy deny en ench-removers en kan geen spike damage overleven (protection dan weer wel).

Zelf vond ik ele/mes en ele/monk goed werken, werkt in elk deel best goed. Ben je liever een front figher heb je dus wa/mo, wa/sin (factions) of wa/necro als makkelijke opties. Zelfs een ele kan frontend gaan, earth armor, kinetic armor, stoneflesh etc met een zwikkie fire pbAoE skills. Echter ench-removers hebben zo'n gast weer zo neer. Oftewel, mogelijkheden zijn eindeloos, leer eerst het spel en de mogelijkheden voordat je begint met builds en sets.

Edit: wa/sin dus geen hoge crit :) Critical is unieke atribute van assasin, elke als dus die als primairy heb. Skills geven dan maar 3-10% crit-chance omdat de meeste dus onder de critical atribute vallen (zelfs helaas de nieuwe GW:EN skill).

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 12:31 ]

• Xenophoben
bedankt voor jullie snelle reacties... ik ga vanavond wel wat uitproberen.... mij lijkt warrior assasin ook wel gruwelijk :) warrior met dikke crits >:) als ik het goed begrijp :+
wat zijn jullie namen dan whisper ik jullie ;) (ehmmm /w ofzo ??? of hoe :P)
Spreek jullie snel op GW :D

• king_bass
mijn ign is zombies on high.
Zal vanavond weer de hele avond spelen. wil optijd zijn om samen met mijn guild eotn rond te spelen. Maar dan zal ik eerst moeten ascenden.

Verwijderd

hoe laat ging gw:en hier nou open? zo rond 8 uur morgenochtend toch?

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Ik heb vanmorgen Eye of the North gekocht (Bart Smit heeft 'm al) :), maar ik vraag me af of dat als ik hem straks wel al kan spelen? Aangezien hij morgen pas officieel wordt gereleased.

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

• Xenophoben
voor de liefhebbers die me toe willen voegen ... ik heb nog geen account maar wel xfire;)
mijn xfire is blackaxeje

• SinergyX
Dukeh schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:10:
Ik heb vanmorgen Eye of the North gekocht (Bart Smit heeft 'm al) :), maar ik vraag me af of dat als ik hem straks wel al kan spelen? Aangezien hij morgen pas officieel wordt gereleased.
Was zojuist bij BS in Gouda, niet gezien ;(

• Arunia
Als je de pre-order hebt gekocht en aangemeld, kun je gewoon als het goed is al GW:EN spelen. Als het goed is namelijk een dag van te voren. Je kunt het altijd proberen in iedergeval.

• Xenophoben
ik weet niet of je al kan spelen ... als je wel kan , veel plezier ermee :D mooi 1 dagje extra meegenomen (A)

• Arunia
Online kon ik GW:EN vanochtend nog niet bestellen, maar volgens mij maakt dat niets uit (10 dagen als je pre-order hebt geloof ik).
Heb toch maar gekozen voor de onlinestore voor de bonus missies. Vond ik net iets belangrijker dan het doosje. (Ik hoop alleen wel dat ik het redt met de datum aangezien ik hem nog niet zo te koop heb gezien in de shop. Kijk vanavond nog even.)

[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 30-08-2007 14:40 ]

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik volg dit topic al een poosje en dit spel lijkt me wel wat, maar ik heb nog wat vragen.

-Kiezen jullie altijd pve char of een pvp.
-kan moet je met een pvp char ook mobs killen enz.
-het klinkt nogal ingewikkeld zoals ik jullie hoor praten is het ook zo ingewikeld 8)7 .

• Xenophoben
hahaa idd echt moeilijke begrippen allemaal :P
maar ik denk dat dat wel went.... als je eenmaal weekje speelt weet je vaak al veel dingen in dit soort spellen... altijd van die namen en afkortingen die eigenlijk kei simpel zijn :)

• SinergyX
PvP char is 100% PvP, dus 99,9% kiest PvE character :)

Ingewikkeld niet, je moet het alleen even doorkrijgen. 650 skills (meer zelfs, maargoed) met elk eigen effect, combinaties en tactiek. Echter de basis van het spel is relatief simpel, heb je dat door is het enkel kwestie van skills begrijpen.

En alle skills leren, elites kennen, combo's kennen.. dat kost veel tijd :)
(of je speelt simpel en ga voor de pvx-build templates, kunst is juist zelf iets te bedenken).

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 15:16 ]

• Xenophoben
pve chars kunnen toch wel pvpe ???

• SinergyX
Natuurlijk :)

• Xenophoben
:D:D:D:D beterz

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Net GW:EN bij e-plaza gehaald. *O*
Ik kan bevestigen dat je nog niet kan spelen -O-
En de inhoud van de doos valt me ook wel een beetje tegen :| manuscript heeft 17(!) pagina's en 3 daarvan zijn credits...
Postertje is daarentegen wel leuk d:)b
Voor de rest zit er een plastic kaartje in om te activeren
Een boekje met reclame voor andere plaync games.
Een los blaadje met reclame voor tshirts muizen en andere goodies
Tot slot nog de dvd :P
paar pics :D
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/796/mainlu8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/8985/traileray8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/7505/dsc00276gw9.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img462.imageshack.us/img462/8654/dsc00277ry7.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img126.imageshack.us/img126/2047/dsc00279zj7.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/8697/dsc00280gp6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img240.imageshack.us/img240/5236/dsc00281qt0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/3507/dsc00282ik6.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/7695/dsc00283md8.th.jpg

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:04
is vanavond de GoT-guild nog online en zoja hoe laat..\
ik hoop om 8uu rof half 9 er te zijn..

tot dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Hey Murk, ik neem aan dat er wel veel mensen online zullen zijn. Hopelijk net zo veel als gister avond, toen was het toch wel gezellig druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Damn, ik zit gisteren wel even te stressen.
Heb speciaal voor de missiepack GW:EN online besteld.
Beide eindigden op dezelfde datum en tijd... dacht ik.
Valt dus wel mee, Missionpack kan nog t/m oktober. Is weer een pak van m'n hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
bestaat er een guild van got !?!?! waar moet ik aan voldoen om te joinen ?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
murky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:43:
is vanavond de GoT-guild nog online en zoja hoe laat..\
ik hoop om 8uu rof half 9 er te zijn..

tot dan
S!D komt ook nog, maar wel wat later op de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
no prob sid.. ik ben er de hele avond.... dan gaam we ff lache

wat was dat nouw de vorige keer. met dat laden..
moet ik nu iets doen met -image ofzo.. dat wat in "ons" GoT forum staat?
om die laad tijden tegen te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Mythrill schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:46:
Hey Murk, ik neem aan dat er wel veel mensen online zullen zijn. Hopelijk net zo veel als gister avond, toen was het toch wel gezellig druk.
ja ik baalde wel een beetje want ik had gisteravond ook in de planning staan maar kon helaas niet
plots....

nou we zien elkaar wel ingame vanaaf en horen via TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Woohoo! Tis live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Murk, even je snelkopeling aanpassen zodat het er zo uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v212/Scrinner/ImageCommandSeven.jpg

Daarna -image weer verwijderen anders start GW niet op (je kan ook een aparte snelkoppeling aanmaken voor -image).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Xenophoben schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:55:
bestaat er een guild van got !?!?! waar moet ik aan voldoen om te joinen ?? >:)
Zie www.gotguildwars.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Twijfel twijfel twijfel.. weet niet zeker of ik GW:EN nu moet kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Net gedaan in de ingame store. Ach, drie tientjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb hem toch maar aangeschaft omdat ik de game gewoon compleet wil hebben :) Vanavond maar eens kijken hoe ver ik kom. Het zal de eerste dagen wel druk zijn dus makkelijker voor een niet guildy om mee te gaan met leuke parties om de missies / quests te doorlopen.

Moet je trouwens weer overnieuw beginnen of is naast de items ook de status bewaard gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wilde juist eerst alles afmaken voor ik verder zou gaan naar volgende deel, maar meeste Factions missies zijn nu zo'n beetje totaal leeg :P Vanmiddag maar keuze maken :X

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor zover op de site van GW zelf staat dat alles na het beta weekend gewoon werkt. Dus verder gaan met en waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Thx :) zal me straks ff aanmelden ... :) ben wel nooby maja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ach dat zijn al onze officers ook.. de een nog erger dan de ander :Y :Y :Y

geef anders ff je IGN door. dan probeer ik ff uit te leggen aan onze officers hoe ze een invite moeten versturen :+

[ Voor 43% gewijzigd door murky123 op 31-08-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
okej zal ik straks ff op forum doen :)
ik kan nu ff nie doen want ik zit op me stage :P dus ....
spreek je vanavond ;)

Xenophoben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
murky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:52:

geef anders ff je IGN door. dan probeer ik ff uit te leggen aan onze officers hoe ze een invite moeten versturen :+
/kill

/kickmurk

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
en toen was het ineens weer stil in topic :P
mijn ign = xenophoben mage
xfire= blackaxeje
je kan me dan toevoegen... ik denk dat ik vanaf uur of 4 tot 6 er ben en van 9 tot diep in nacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Het is ondertussen zo ver dus, morgen maar eventjes in leeuwarden op zoek gaan naar dit laatste deeltje van Guild Wars voor we verder gaan naar deel 2. Ik heb al een tijdje geen GW meer gespeeld en ben bang dat ivm mijn studie het ook weinig zal worden maar zal toch ook zeker dit laatste deel met in ieder geval 1 char proberen uit te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb GW:EN niet gekocht, aangezien ik me veel te veel vermaak met WoW. Ik ben nu dus volledig voor WoW gegaan en denk dat ik dat de komende tijd ook nog wel ga volhouden. Het levelen is lastiger en langer, maar tot nu toe vind ik het net zo leuk als GW in het begin. Ik wens iedereen veel speelplezier en alle GoT members ingame tot snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch maar gekocht :X
Ach ja, beetje extra speel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
hahahaa tjah :P veel plezier ermee (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Xenophoben schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:55:
bestaat er een guild van got !?!?! waar moet ik aan voldoen om te joinen
Ach.. vanaf het prille begin zowat..
* Zephyer is al lid vanaf 06/2005 O-)
murky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:52:
[knip]
Laten we het dan maar niet over jou hebben he :P
Het ziet ernaar uit dat ik ook vanavond ff online ben.. onbekend is hoelaat..
Enn..... wellicht op TS.

* Zephyer moet toch echt ff via de pc ff online een keertje :D

[ Voor 20% gewijzigd door Zephyer op 31-08-2007 14:19 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
vanavond word dat voor mij teamspeak installe ;d net verse installatie en dan vol gas guild wars :P ff power lvle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Xenophoben schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:03:
en toen was het ineens weer stil in topic :P
mijn ign = xenophoben mage
xfire= blackaxeje
je kan me dan toevoegen... ik denk dat ik vanaf uur of 4 tot 6 er ben en van 9 tot diep in nacht :P
mijn IGN: murk mindel

zal tussen 8 en 9 online komen
tot laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
murky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:14:
[...]

mijn IGN: murk mindel

zal tussen 8 en 9 online komen
tot laat
ik zal je toevoegen :) tot vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ff nu 66duizend nog wat files downen ivm dat -image .. tot laters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Grothmar wardowns *O* _/-\o_
Gruwelijk mooie scenery :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
die vanmij is nu al 2 uurtjes aan het downen.. en ben halverwege
ik hoop toch zo echt online te kunnen

dan alvast maar een peffer op steken.. in de tussen tijd :9

[ Voor 23% gewijzigd door murky123 op 31-08-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 15-09 19:47
Ik heb me op het forum ingeschreven maar schrok van de criteria en vragenlijst die je dient te beantwoorden om lid te worden van GOT... :X

Het is een spel mensen, die je voor je lol speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7b90581112127dc6eb8d513fb1189caf/thumb.jpg
Dit is wel erggggg vet om te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Vads schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:34:
[...]

Ik heb me op het forum ingeschreven maar schrok van de criteria en vragenlijst die je dient te beantwoorden om lid te worden van GOT... :X

Het is een spel mensen, die je voor je lol speelt...
Het is een spel wat veel mensen wel redelijk serieus spelen. Goede regels zorgen imho alleen maar voor een betere sfeer omdat mensen precies weten wat ze kunnen verwachten. De tijd die ik in GoT zat heb ik juist super goed ervaren door de regels en de no bullshit behandeling.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 01-09-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Wc eend Adviseerd : Wc eend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Bor de Wollef schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:29:
[...]

Het is een spel wat veel mensen wel redelijk serieus spelen. Goede regels zorgen imho alleen maar voor een betere sfeer omdat mensen precies weten wat ze kunnen verwachten. De tijd die ik in GoT zat heb ik juist super goed ervaren door de regels en de no bullshit behandeling.
pcies je moet het zien als het kaft van het koren scheiden... een soort filter....
en het werkt dat kan ik beamen....zo hou je meer de hardcore GW gamers over zeg maar..

en weer ontopic:
net een paar uurtjes met de GoT guild dus ff in GW bezig geweest het ASURA gebied. die questlijn volgen..
mooi gebied hoor en ook die dungeons..
ik vind wel dat de quests erg lang duren..
je kan bijvoorbeeld niet echt ff een uurtje guildwars doen (solo).. dan red je het niet.dan had ik liever savegames gezien voor dit solo te doen..
.

trouwens klopt het dat je maar max 3 elite armors in je hall of monuments kan zetten?
ik had er vorige week 4 ingezet tijdens het preview weekend en nu staan er nog maar 3 in.?
ik weet dat het vorige week buggy was de HoM .. heeft iemand meer dan 3 elite armors in zijn HoM?

maarre was weer een gezellig avondje
zondagavond wat dungeons begreep ik?

[ Voor 12% gewijzigd door murky123 op 01-09-2007 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Eh? Waarom? Ik zit al tijden niet meer in GoT maar weet wel dat het een hele leuke guild is.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 01-09-2007 09:58 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste