Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
what de nuek?
Echt niet normaal, check die aantal skill points
Maar heeft nog niet alle titels full, de mietje
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2007 10:27 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
lolTroonStaal schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:31:
Commentaar van één van mijn guildies: "He has not even a bambi. He's a n00b!"
Een elementalist nog wel... Ik ben benieuwd wat hij te zien krijgt als ie /age doet....
dat is maar level een, level 3 krijg je bij 1337.500 xp.SinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:51:
Hij heeft de surviver titel niet? Dan moet je toch van lvl1->20 zonder dood te gaan?
Verwijderd
Grappig, kijk eens naar de filename:
thatwhichhasnolife-1.jpg
Tja inderdaad zoals Sinergy zei, dan zijn sommigen al blij als je 1 mill Exp hebt bereikt.. 68,5 mill? Uhm tja dat moet dan wel een heel groot feest worden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 14:57 ]
Toevallig gisteravond met de guild beide voor master gedaanSinergyX schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:23:
Raisu palace is 1 van de moeilijkere, op geen enkele character zover die op master. Toch die missie waar je vooraf 2 NPC's moet kiezen? Heel vaak is die plaats daar ook leeg, haast niemand die de missie nog doet.
Die vizunah is kwestie van geluk. Omdat je met een 2de team later samen gaat (nightfall/prophecies spelers) ligt het vaak aan hun team hoe succesvol je bent. Zou je kunnen afstemmen om met iemand die missie gelijktijdig te starten, dan kom je bij elkaar. MM en barage rangers werken enorm goed, zeker bij het laatste stuk waar ze dicht op elkaar zitten. (ranger/rt bv).
btw, team 1 kan geen mensen uit team2 res'en.
Dat komt omdat ik dat hier vroeg, en toen samvond in de guild daar een party voor geregeldZephyer schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:42:
[...]
Toevallig gisteravond met de guild beide voor master gedaan
Nog bedankt Zephyer !, vanavond eternal grove op master btw , nog mensen die hier mee willen helpen ?
Farmen en bot gebruik. Nuff said.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2007 16:58 ]
Dat is inderdaad waar. Ik vraag me af hoe zo iemand zich voelt wanneer over een tijd de stekkers uit de master servers gaan...SinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:58:
Tja, exp mischien, maar meeste zal je echt zelf moeten doen (elite cap, cartograph, master missions, kurzick/luxon, ID en chest).
Verwijderd
http://img128.imageshack.us/img128/572/24457gallerybp7.jpg
Leuk dat ze zoveel aandacht aan details besteden.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 19:13 ]
Hier zit een staartje aan in GW:EN einde, weet ik zeker
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2007 19:27 ]
Wel echt stoer dat ze daaraan denken!
Want volgens mij is dat ook een extraatje voor in GW:EN namelijk.
*ding!*
http://wiki.guildwars.com/wiki/Gwen_(Eye_of_the_North)
Er is zelfs nog veel meer!
Naast de Tapestry Shred, kun je ook zo'n Red Iris Flower gebruiken of een Preserved versie hiervan.
Damn, ik wil dat echt uit gaan proberen allemaal.
[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 29-08-2007 08:32 ]
En nog bedankt voor de missie bigbad, nog 2 te gaan
Verwijderd
Sorry, maar die link werkt niet, dus hier de goede link:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Gwen_%28Eye_of_the_North%29
Dus daarvoor heb ik die Red Iris Flower altijd maar bij me gehouden, aangezien hij alleen maar in Pre-searing the vinden was, toch?
Misschien toch maar eens terug naar Pre, alleen voor de items voor Gwen
Vlakbij de outpost eye of the north liggen er een paar. Onlangs tochVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:28:
[...]
Dus daarvoor heb ik die Red Iris Flower altijd maar bij me gehouden, aangezien hij alleen maar in Pre-searing the vinden was, toch?
[ Voor 12% gewijzigd door Bob op 29-08-2007 19:50 . Reden: m'n eigen tekst vergeten :P ]
Gelukkig heb ik op mijn andere account nog wel een stuk of drie chars in pre. Scheelt weer. Hoewel, van het verhaal krijg ik toch vrij weinig mee, ik skip als het even kan de filmpjes en dialogen.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:28:
[...]
Sorry, maar die link werkt niet, dus hier de goede link:
http://wiki.guildwars.com/wiki/Gwen_%28Eye_of_the_North%29
Misschien toch maar eens terug naar Pre, alleen voor de items voor Gwen
Eens kijken of ik wat van die Gwen spullen kan vinden nog. Lijkt me wel geinig toch.

Zijn er meer beginnende spelers die op zoek zijn naar iemand om mee te spelen ? ik heb nog 0 ervaring hiermee dus .
Ik hoop dat ik binnekort wat mede got members tegen kom
Xenophoben
Hopelijk is dit bij gw beter.
Hoe lang hebben jullie er ongeveer over gedaan ?
20 is de max en daarna is het skills combineren om zo sterk te worden. Beetje Magic the Gathering. Aanval en counteren e.d.
Ben vorige week begonnen met spelen en schat dat ik nu zo'n 20 uur gespeeld heb en ben nu level 15.
Heb wel gemerkt dat je in prophesies niet erg hard omhoog gaat met levellen. Daarom maar even overgegaan naar factions. waar ik in 1 uurtje van 12 naar 15 ben gegaan.
veel succes in het spel!
Het is wel verschrikkelijk verslavend.
Als je vragen hebt, kan je me ingame wel pm'en > Ur Wonotobo.
is het nog druk in prophesies???
20 uur valt mee .
bedankt voor reactie !
(dat is wel met hier en daar wat misbruik maken van de situatie
Factions zelf vind ik de leukste, als je puur gaat voor skill en style. Je bent al vrij snel 20 zodat je de rest van het verhaal je kan focussen op build en elite skills. Prophecies heeft een veel beter verhaal, meer tactiek in missies en veel langere gameplay en leuke elite skills
Makkelijke in prophecies zijn Ele, warrior, ranger en necro. (in die volgorde zeg maar).
Factions kan je met assasin enorm makkelijk spelen, overige classes gaan ook vrij goed. Ritualist en mesmer zijn de wat 'moeilijkere' classes. Nightfall is dervish de makkelijke, paragon de moeilijkere.
[ Voor 84% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 11:21 ]
Welke raden jullie in gw aan voor een beginnende verslaafde speler ?
Mesmer is blijkbaar één van de moeilijkste classes om te spelen.
Je moet namelijk zorgen dat de anderen niets kunnen doen.
Ben Mesmer/Elementalist waarbij ik grotendeels eigenlijk Ele spells gebruikte.
Nu ben ik meer Mesmer gericht, maar omdat ik vrij weinig speel, heb ik de skills e.d. nog niet echt onder de knie. Ben nog op zoek naar een leuke build voor PvE. Beetje meer damage kunnen doen.
bedankt voor deze reactie! ik was al van plan om een elementist of warrior te maken .. toevalligSinergyX schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:18:
Mijn Factions record, 2 uur 15 minuten lvl20
(dat is wel met hier en daar wat misbruik maken van de situatie)
Factions zelf vind ik de leukste, als je puur gaat voor skill en style. Je bent al vrij snel 20 zodat je de rest van het verhaal je kan focussen op build en elite skills. Prophecies heeft een veel beter verhaal, meer tactiek in missies en veel langere gameplay en leuke elite skillsHet is ook de 'grote' voorloper op GW:EN, als je het hele verhaal wilt weten.
Makkelijke in prophecies zijn Ele, warrior, ranger en necro. (in die volgorde zeg maar).
Factions kan je met assasin enorm makkelijk spelen, overige classes gaan ook vrij goed. Ritualist en mesmer zijn de wat 'moeilijkere' classes. Nightfall is dervish de makkelijke, paragon de moeilijkere.
ik ga waarschijnlijk dan ook factions halen als dat zoveel sneller leveld en leuker is
Xenophoben
Mesmer heeft de kracht van fast casting, dus icm met ele of necro moet je toch aardig wat kunnen maken.Arunia schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 11:26:
Ik heb zelf als eerste character Mesmer gespeeld.
Mesmer is blijkbaar één van de moeilijkste classes om te spelen.
Je moet namelijk zorgen dat de anderen niets kunnen doen.
Ben Mesmer/Elementalist waarbij ik grotendeels eigenlijk Ele spells gebruikte.
Nu ben ik meer Mesmer gericht, maar omdat ik vrij weinig speel, heb ik de skills e.d. nog niet echt onder de knie. Ben nog op zoek naar een leuke build voor PvE. Beetje meer damage kunnen doen.
Icm met op te slaan builds kan je dus per missie heel snel swappen naar een andere build die beter past bij de missie.
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 12:08 ]
Ranger/elementalist schijnt ook wel leuk te gaan met elemental attunement oid waardoor de damage van pijlen verhoogt wordt wanneer je gebruik maakt van bijvoorbeeld fire arrows oid (moet me er nog in verdiepen btw). En me natuurlijk niet gaan vergissen in Final Fantasy XI >_<
Ranger heeft preperations, die kunnen pijlen extra effect geven, maar de element van je arrows veranderen niet. favorite in ranger is momenteel de ranger/ritualist, erg krachtig met baggerveel AoE.
Je combo hangt af welk deel je speelt en wat je wil doen. war/ele kan tanker zijn (earth armor/etc) maar kan ook voor extra damage (fiery weapon icm conjure en wat fire spells). Echter warrior heeft een lage energy regen, dus zit je al snel zonder energy. Wa/mo is de meest standaard, daarin kan je ook weer varianten maken. healing set, protection set, smiting set, alles werkt
Zelf vond ik ele/mes en ele/monk goed werken, werkt in elk deel best goed. Ben je liever een front figher heb je dus wa/mo, wa/sin (factions) of wa/necro als makkelijke opties. Zelfs een ele kan frontend gaan, earth armor, kinetic armor, stoneflesh etc met een zwikkie fire pbAoE skills. Echter ench-removers hebben zo'n gast weer zo neer. Oftewel, mogelijkheden zijn eindeloos, leer eerst het spel en de mogelijkheden voordat je begint met builds en sets.
Edit: wa/sin dus geen hoge crit
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 12:31 ]
wat zijn jullie namen dan whisper ik jullie
Spreek jullie snel op GW
Zal vanavond weer de hele avond spelen. wil optijd zijn om samen met mijn guild eotn rond te spelen. Maar dan zal ik eerst moeten ascenden.
Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G
mijn xfire is blackaxeje
Was zojuist bij BS in Gouda, niet gezienDukeh schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:10:
Ik heb vanmorgen Eye of the North gekocht (Bart Smit heeft 'm al), maar ik vraag me af of dat als ik hem straks wel al kan spelen? Aangezien hij morgen pas officieel wordt gereleased.
Heb toch maar gekozen voor de onlinestore voor de bonus missies. Vond ik net iets belangrijker dan het doosje. (Ik hoop alleen wel dat ik het redt met de datum aangezien ik hem nog niet zo te koop heb gezien in de shop. Kijk vanavond nog even.)
[ Voor 21% gewijzigd door Arunia op 30-08-2007 14:40 ]
-Kiezen jullie altijd pve char of een pvp.
-kan moet je met een pvp char ook mobs killen enz.
-het klinkt nogal ingewikkeld zoals ik jullie hoor praten is het ook zo ingewikeld

maar ik denk dat dat wel went.... als je eenmaal weekje speelt weet je vaak al veel dingen in dit soort spellen... altijd van die namen en afkortingen die eigenlijk kei simpel zijn
Ingewikkeld niet, je moet het alleen even doorkrijgen. 650 skills (meer zelfs, maargoed) met elk eigen effect, combinaties en tactiek. Echter de basis van het spel is relatief simpel, heb je dat door is het enkel kwestie van skills begrijpen.
En alle skills leren, elites kennen, combo's kennen.. dat kost veel tijd
(of je speelt simpel en ga voor de pvx-build templates, kunst is juist zelf iets te bedenken).
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2007 15:16 ]

Ik kan bevestigen dat je nog niet kan spelen

En de inhoud van de doos valt me ook wel een beetje tegen
Postertje is daarentegen wel leuk
Voor de rest zit er een plastic kaartje in om te activeren
Een boekje met reclame voor andere plaync games.
Een los blaadje met reclame voor tshirts muizen en andere goodies
Tot slot nog de dvd
paar pics

pssst geld kopen?
ik hoop om 8uu rof half 9 er te zijn..
tot dan
Heb speciaal voor de missiepack GW:EN online besteld.
Beide eindigden op dezelfde datum en tijd... dacht ik.
Valt dus wel mee, Missionpack kan nog t/m oktober. Is weer een pak van m'n hart.
S!D komt ook nog, maar wel wat later op de avond.murky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:43:
is vanavond de GoT-guild nog online en zoja hoe laat..\
ik hoop om 8uu rof half 9 er te zijn..
tot dan
wat was dat nouw de vorige keer. met dat laden..
moet ik nu iets doen met -image ofzo.. dat wat in "ons" GoT forum staat?
om die laad tijden tegen te gaan
ja ik baalde wel een beetje want ik had gisteravond ook in de planning staan maar kon helaas nietMythrill schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:46:
Hey Murk, ik neem aan dat er wel veel mensen online zullen zijn. Hopelijk net zo veel als gister avond, toen was het toch wel gezellig druk.
plots....
nou we zien elkaar wel ingame vanaaf en horen via TS

Daarna -image weer verwijderen anders start GW niet op (je kan ook een aparte snelkoppeling aanmaken voor -image).
Zie www.gotguildwars.nlXenophoben schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:55:
bestaat er een guild van got !?!?! waar moet ik aan voldoen om te joinen ??

Moet je trouwens weer overnieuw beginnen of is naast de items ook de status bewaard gebleven?

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2007 10:05 ]
Thx

geef anders ff je IGN door. dan probeer ik ff uit te leggen aan onze officers hoe ze een invite moeten versturen
[ Voor 43% gewijzigd door murky123 op 31-08-2007 10:56 ]
ik kan nu ff nie doen want ik zit op me stage
spreek je vanavond
Xenophoben
/killmurky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:52:
ach dat zijn al onze officers ook.. de een nog erger dan de ander![]()
![]()
geef anders ff je IGN door. dan probeer ik ff uit te leggen aan onze officers hoe ze een invite moeten versturen
/kickmurk
mijn ign = xenophoben mage
xfire= blackaxeje
je kan me dan toevoegen... ik denk dat ik vanaf uur of 4 tot 6 er ben en van 9 tot diep in nacht
Verwijderd

Ach ja, beetje extra speel plezier
Ach.. vanaf het prille begin zowat..Xenophoben schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:55:
bestaat er een guild van got !?!?! waar moet ik aan voldoen om te joinen
* Zephyer is al lid vanaf 06/2005

Laten we het dan maar niet over jou hebben hemurky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:52:
ach dat zijn al onze officers ook.. de een nog erger dan de ander![]()
![]()
[knip]
Het ziet ernaar uit dat ik ook vanavond ff online ben.. onbekend is hoelaat..
Enn..... wellicht op TS.
* Zephyer moet toch echt ff via de pc ff online een keertje
[ Voor 20% gewijzigd door Zephyer op 31-08-2007 14:19 . Reden: Typo's ]
mijn IGN: murk mindelXenophoben schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:03:
en toen was het ineens weer stil in topic![]()
mijn ign = xenophoben mage
xfire= blackaxeje
je kan me dan toevoegen... ik denk dat ik vanaf uur of 4 tot 6 er ben en van 9 tot diep in nacht
zal tussen 8 en 9 online komen
tot laat
ik zal je toevoegenmurky123 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:14:
[...]
mijn IGN: murk mindel
zal tussen 8 en 9 online komen
tot laat

Gruwelijk mooie scenery
ik hoop toch zo echt online te kunnen
dan alvast maar een peffer op steken.. in de tussen tijd
[ Voor 23% gewijzigd door murky123 op 31-08-2007 19:53 ]
Ik heb me op het forum ingeschreven maar schrok van de criteria en vragenlijst die je dient te beantwoorden om lid te worden van GOT...

Het is een spel mensen, die je voor je lol speelt...
Het is een spel wat veel mensen wel redelijk serieus spelen. Goede regels zorgen imho alleen maar voor een betere sfeer omdat mensen precies weten wat ze kunnen verwachten. De tijd die ik in GoT zat heb ik juist super goed ervaren door de regels en de no bullshit behandeling.Vads schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:34:
[...]
Ik heb me op het forum ingeschreven maar schrok van de criteria en vragenlijst die je dient te beantwoorden om lid te worden van GOT...![]()
Het is een spel mensen, die je voor je lol speelt...
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 01-09-2007 00:31 ]
pcies je moet het zien als het kaft van het koren scheiden... een soort filter....Bor de Wollef schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 00:29:
[...]
Het is een spel wat veel mensen wel redelijk serieus spelen. Goede regels zorgen imho alleen maar voor een betere sfeer omdat mensen precies weten wat ze kunnen verwachten. De tijd die ik in GoT zat heb ik juist super goed ervaren door de regels en de no bullshit behandeling.
en het werkt dat kan ik beamen....zo hou je meer de hardcore GW gamers over zeg maar..
en weer ontopic:
net een paar uurtjes met de GoT guild dus ff in GW bezig geweest het ASURA gebied. die questlijn volgen..
mooi gebied hoor en ook die dungeons..
ik vind wel dat de quests erg lang duren..
je kan bijvoorbeeld niet echt ff een uurtje guildwars doen (solo).. dan red je het niet.dan had ik liever savegames gezien voor dit solo te doen..
.
trouwens klopt het dat je maar max 3 elite armors in je hall of monuments kan zetten?
ik had er vorige week 4 ingezet tijdens het preview weekend en nu staan er nog maar 3 in.?
ik weet dat het vorige week buggy was de HoM .. heeft iemand meer dan 3 elite armors in zijn HoM?
maarre was weer een gezellig avondje
zondagavond wat dungeons begreep ik?
[ Voor 12% gewijzigd door murky123 op 01-09-2007 01:34 ]
Eh? Waarom? Ik zit al tijden niet meer in GoT maar weet wel dat het een hele leuke guild is.Bigbadkip schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 01:28:
Wc eend Adviseerd : Wc eend ?
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 01-09-2007 09:58 ]