De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op het moment is dit de enige mogelijkheid om deze te kunnen krijgen. Dus 26 euro neerleggen in de onlinewinkel.
Maar daarentegen hebben ze de mail doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling om eens te kijken of het interessant is om het alsnog te koop aan te gaan bieden.
Overigens ben ik er wel heel hard over na aan het denken om toch via deze actie de bonus pack aan te gaan schaffen. Heb het er met mijn vrouwtje over gehad.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ikzelf zal waarschijnlijk ook de 3 slots gaan halen. Mijn vrouwtje wil namelijk PvP gaan proberen. Dus dan kan het wel handig zijn. Wie weet kunnen we het zelfs gebruiken in GW2. Nog eventjes afwachten, denk dat ik het op het laatste moment wel aan zal schaffen.
Zelfde als AruniaBalachmar schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:48:
waarom koop je dan niet meteen de pre-order en GWEN in de gw store (ingame) dan heb je ook meteen de bonus mission pack.
Voor mijn andere accounts koop ik het wsl. wel in de online store.
gratzunfor schreef op zondag 29 juli 2007 @ 04:06:
Fairly Harmless is back in businessVelen zullen ons nog wel kennen als een van de hoger gerankte volledig nederlandse guilds. Dit keer terug met een internationaal team en 3 van de oude spelers. Zojuist de ladder weer opgekropen
clicky
pssst geld kopen?
Delta Formation zit in onze Alliance trouwens, aardige lui.
...alleen speel ik dus nooit pvp, dus aan mij hebben ze het niet te danken

Heb mijn preorder kit dus van de week gekocht, maar waarom staan er in vredesnaam filmpjes van Nightfall op? Als ze dan filmpjes van alledrie de campaigns doen kan ik het nog wel begrijpen.
[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 29-07-2007 13:00 ]
vroeg ik me dus ook afTroonStaal schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:58:
Nice
Delta Formation zit in onze Alliance trouwens, aardige lui.
...alleen speel ik dus nooit pvp, dus aan mij hebben ze het niet te dankenNu is de europese divisie ook nog niet heel erg actief in high-ranked pvp, daar zijn weer andere divisies voor.
Heb mijn preorder kit dus van de week gekocht, maar waarom staan er in vredesnaam filmpjes van Nightfall op? Als ze dan filmpjes van alledrie de campaigns doen kan ik het nog wel begrijpen.

pssst geld kopen?
Scherp.sunoke schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:35:
[...]
Waarschijnlijk omdat die filmpjes al bij de vorige pre release bonus packs zaten.
Ik heb nog steeds die pre-order package niet binnen.
Wel afgelopen zaterdag sinds lange tijd weer begonnen samen met mijn vrouwtje.
We zaten niet meer in onze oude Guild. En kwamen een nieuwe tegen.
Maar na daar binnen te zijn gekomen viel het allemaal wel zwaar tegen. De alliances daarentegen waren dan weer wel heel aardig.
Zit zelfs de Ankh Morpork City Watch bij, als er ergens is waar ik bij moet
We zitten nog een leuke guild te zoeken op de EU servers, maar we kunnen niet aangeven of we regelmatig spelen en wanneer we spelen en wanneer we lange tijd niet spelen. Dus GoT zal het ook wel niet worden. We willen wel misschien wat meer gaan doen in PvP.
Ik zou bij mijn oude Diablo guild kunnen gaan, maar die zitten alleen op de US servers.
Ach, misschien komen we wel weer iets tegen.
We willen nu in iedergeval eindelijk dat verhaal van Prophecies uit gaan spelen en doorstromen richting Factions en Nightfall.
Nog steeds hard aan het denken of ik die promotion wil gaan doen voor de bonus missies. Denk dat het er uiteindelijk op neer komt dat daar het geld wel heen gaat.
Jammer dat er in factions bij diverse missies gewoon geen mens meer te bekennen is, nogwat palace (missie voor shiro), die turtle missie van de luxons. Wil namelijk overal master halen, deze 2 moet ik nog halen.
1 missie gedaan in Nightfall, dat deel laat ik nu echt links liggen

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 31-07-2007 10:11 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Van GuildWars.com nieuws, Bonus Mission Pack FAQ:SinergyX schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:09:
Kan je ergens eigelijk zien hoeveel je al hebt uitgegeven, ik kan me even niet meer herinneren wanneer ik de skillpack gekocht heb, zou leuk zijn als die erbij zou horen
How can I see if I've qualified for the Bonus Mission Pack?
Check your account through the PlayNC Interface using the following steps: Go to www.plaync.com, click Account and enter your PlayNC account name and password. Click Manage and then Billing Summary to see what you have spent over the last six months.
Vage bug trouwens, ik heb de GW:EN pre-order gekocht in de PlayNC shop, nu blijft hij maar de melding geven dat er 1 unused key is, terwijl ik hem al reeds heb ingevoerd ingame (heb die bonus items inmiddels al - stom zwaard...).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 155461
denk dat ik je toch teleur moet stellen. Ook van guildwars.com:SinergyX schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:45:
Yeey bedankt, 2 februari PVP pack
Vage bug trouwens, ik heb de GW:EN pre-order gekocht in de PlayNC shop, nu blijft hij maar de melding geven dat er 1 unused key is, terwijl ik hem al reeds heb ingevoerd ingame (heb die bonus items inmiddels al - stom zwaard...).
die 6 maanden slaan eerder op het aantal maanden waarvan je je uitgaven kan zien, dan op het feit of ze meedoen voor je bonus pack. Staat in de FAQ niet erg duidelijk aangegeven, maar toch...How to Qualify
Spend a total of $29 USD (€26/£17) or more in the Guild Wars In-Game Store or purchase and activate any product worth $29 USD (€26/£17) through the PlayNC online store, between Noon Pacific Time July 5, 2007 and Noon Pacific Time October 31, 2007.

je hebt gwen nog nietSinergyX schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:08:
nouja... Heb de ingame shop bekeken, buiten characterslots heb ik alles daar al
Dus het kan zijn dat ze er toch iets mee gaan doen.
Ikzelf ga waarschijnlijk toch de charslots halen om er in iedergeval zeker van te zijn.
We willen waarschijnlijk toch wat gaan doen met PvP.
Ikzelf ben de laatste 2 weken non-stop aan de pvp gegaan om de laatste paar elite`s te unlocken voordat er zometeen weer een hele berg bijkomt.
Ach, ik doe helemaal niks bijzonders, behalve dat ik er nog drie char slots bij koop. Materials heb ik nog genoeg van, en gold is ook geen probleem.
Dat zwaardje bij de preorder ga ik denk ik nooit gebruiken trouwens
En al mijn belangrijkste chars zijn al lvl 20, ik moet er alleen nog wel een paar door NF loodsen. Zit alleen een beetje vast met mijn monkje, moet óf Jennur's Horde doen, óf Nundu Bay maar het gaat maar niet. Heb er ook weinig tijd voor de laatste paar weken, en met een verhuizing op komst vraag ik me af of ik wat ga hebben aan het preview weekend. Kan best dat mijn pc dan al in de nieuwe woning staat, maar ik vrees voor mijn internet. Maar es laten verhuizen...
Ik heb nog getracht Nightfall uit te spelen, maar bij de missies waar ik zit (na die hangtuinen) was weer bijzonder weinig volk en warrior lijkt totaal niet meer geliefd. Prophecies moet ik nog nakijken of ik daar al klaar ben, heb die hele omgeving rond gurkie rock afgemaakt, ook die grot daarna. Weet niet of daar nog veel meer na komt.Bigbadkip schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:33:
Zijn er mensen nog voorbereidingen aan het treffen voor als GW:EN uit komt ? Zoals bepaalde materials vasthouden, Gold sparen, een bepaald charter snel tot 20 brengen zodat die GW:EN in kan ?
Ikzelf ben de laatste 2 weken non-stop aan de pvp gegaan om de laatste paar elite`s te unlocken voordat er zometeen weer een hele berg bijkomt.
Nu een assasin begonnen (slot gekocht), die ook even naar 20 rushen en staat die ook weer klaar.
Sword uit pre-order is 'ok', niet veel beter dan mijn andere swords en vind hem nog lelijk ook
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2007 09:25 ]
Nightfall zit ik dus bij Gate of Desolation, moet ik er ook nog aantal

Heb alleen mijn warrior die zo ver in alle story-lines zit, rest loopt heel ver achter.
edit: kick me in the .. naja. Was dat grote gebied boven prophecies map er altijd al? Viel me gister eigenlijk pas op
[ Voor 88% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2007 11:12 ]
Niks gemerkt van die grote update ca. 1,5 week geleden? Daarmee is de map van Prophecies flink uitgebreid en dat is uiteraard een voorbereiding op GW:EN. Dus je kunt er nu helaas nog niet komen!SinergyX schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:08:
Aaahh nu weet ik het weerDat lava eiland, daar zit ik vast
Heb alleen mijn warrior die zo ver in alle story-lines zit, rest loopt heel ver achter.
edit: kick me in the .. naja. Was dat grote gebied boven prophecies map er altijd al? Viel me gister eigenlijk pas opProbeerde er nog te komen vanaf die lighttower (boven beetle run?), maar daar kom je dus niet verder.
Anoniem: 51925
Dat is het nieuwe gebied van Eye of the NorthSinergyX schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:08:
Aaahh nu weet ik het weerDat lava eiland, daar zit ik vast
edit: kick me in the .. naja. Was dat grote gebied boven prophecies map er altijd al? Viel me gister eigenlijk pas opProbeerde er nog te komen vanaf die lighttower (boven beetle run?), maar daar kom je dus niet verder.
twee weken geleden erin geupdate, vraag me eigenlijk af of mensen met alleen nightfall bijvoorbeeld dan naar Lion's Arch ofzo kunnen lopen.
edit : ja hoor, ik post weer eens te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51925 op 01-08-2007 12:16 ]
ach ook maar 1 min.Anoniem: 51925 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:15:
[...]
Dat is het nieuwe gebied van Eye of the North![]()
twee weken geleden erin geupdate, vraag me eigenlijk af of mensen met alleen nightfall bijvoorbeeld dan naar Lion's Arch ofzo kunnen lopen.
edit : ja hoor, ik post weer eens te laat
*Geeft schouderklopje.
Vind het echt vet dat je nu met het nieuwe previeuw weekend al je spullen enzo mag houden ^^, speel je eindelijk eens NIET voor niets.
Anoniem: 51925
kun je ook je skills enzo houden? bij de nightfall preview waren ze dan locked todat je nightfall kocht...
Heroes al genoeg, of er moet een leuk uitziende dame tussen zitten
http://wiki.guildwars.com/wiki/Lotus_Strike Dit wordt mij favo voor mijn nieuwe assasin, unsupected strike met deze (beide 10 nrg) en 1 klap al je nrg terug
Oh, http://wiki.guildwars.com/wiki/Vampiric_Assault die erachteraan
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 01-08-2007 14:35 ]

En nog een vraag: Als ik nu de Nightfall preorder kit koop, krijg ik dan die gratis slot er nog bij of niet ?
[ Voor 20% gewijzigd door Vectrox op 01-08-2007 20:36 ]
Is er iemand hier die nog een trial key voor Guild Wars over heeft? Ik zou het graag eens willen proberen maar op de site valt geen demo te vinden (of kijk ik nu zo scheef? volgens de - verouderde - faq doen ze er niet aan iig), en om het spel nu eerst te kopen voor €25 om het te proberen gaat me wat te ver.
Alvast bedankt
met een hamer past alles
Anoniem: 91625
Als met "augurken rots" Augury Rock bedoeld wordt; heb je na deze missie er nog 7 te gaan...
kleine tip, zorg dat je winter ofzo meeneemt (op hero zelf of mens) en zorg dat je beter tegen die dmg van winter kan, volgens mij cold. Dit is tweeledig, ten eerste kunnen de mobs daar vaak niet goed tegen cold dmg en jijzelf hebt daar dan een hogere armor voor.SinergyX schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:17:
Waren er inderdaad 7 na rock, dacht ik 2 nog daar, 2 weer in de bergen, dan de laatste 3 op dat lava eiland. Dat laatste zit ik dus vastMet name de ele mobs daar doet erg au
Spirit of winter, Icy wapens, Watermagic, hamers voor warriors en blunt wapens, earth damage, DoT mesmers en een SS necro wil prima werken tegen die knakkersSinergyX schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:17:
Waren er inderdaad 7 na rock, dacht ik 2 nog daar, 2 weer in de bergen, dan de laatste 3 op dat lava eiland. Dat laatste zit ik dus vastMet name de ele mobs daar doet erg au
Titans en Mursaat kan je ook fijn nuken met echo meteor, vooral Titans zijn vrij traag waardoor ze niet snel uit de AoE vluchten.
Ja dan moet ik GW:EN toch kopen? Dat is niet zo handig voor als blijkt dat ik er geen zak aan vindttritimee schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 01:46:
bestel GW:EN op Bartsmit.nl. dan krijg je gratis het pre-order pack toegestuurd. hier vind je trails voor alle 3 de campaigns.
met een hamer past alles
Of je koopt alleen het pre-order package. Deze is rond de 5 euro waar volgens de shop van GW zelf gewoon de trial voor alle 3 de delen bij zit.Punksmurf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 09:56:
[...]
Ja dan moet ik GW:EN toch kopen? Dat is niet zo handig voor als blijkt dat ik er geen zak aan vindt
met een hamer past alles
Of koop ze gewoon via play.com - Alle delen zijn maar 15 euroPunksmurf schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 01:43:
Beste mensen,
Is er iemand hier die nog een trial key voor Guild Wars over heeft? Ik zou het graag eens willen proberen maar op de site valt geen demo te vinden (of kijk ik nu zo scheef? volgens de - verouderde - faq doen ze er niet aan iig), en om het spel nu eerst te kopen voor €25 om het te proberen gaat me wat te ver.
Alvast bedankt
Alhoewel, je moet even kijken of je het zo zonder problemen in de winkel kan kopen. Hou er wel rekening mee dat je daarna als je het spel leuk vind, naast Eye of the North ook een ander deel van GW moet kopen.
Als je wil kan ik vanavond wel even kijken of ik nog een trial key heb liggen
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 02-08-2007 11:09 ]
Dat is zeker relaxed. Ik heb voor dit jaar toevallig nog een bon liggen (spellen weg gedaan daar) zodat ik deze ook zonder te betalen mee kan nemen. Scheelt wel weer een hoop.Zephyer schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:34:
M'n bonnen van een winkel liggen al weer klaar..
Toch leuk dat je jarig bent begin van de zomer
Zo heb ik alle delen enkel op bonnen gekocht
En nu ben ik een trotse Protector Of Tyria !
Wat ik me eigenlijk afvroeg, als je op HM een missie+bonus doet, telt die dan mee voor je protector in NM?
http://www.gametrailers.com/game/4607.html
Als je echter nog niet wil zien hoe de nieuwe armors, gebieden, dungeons, heroes, hall of monuments en nieuwe PVP eruit ziet, zou ik hem niet kijken. Het filmpje vond ik zelf redelijk spoilerisch.
Nee volgens mij telt ie alleen mee voor je Guardian title. Zou wel mooi zijn, zo zou je voor twee titels tegelijk kunnen spelenTroonStaal schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:41:
Ik moet daarvoor nog Dragon en Moladune doen. Maar ik kom er maar niet aan toe
Wat ik me eigenlijk afvroeg, als je op HM een missie+bonus doet, telt die dan mee voor je protector in NM?
Da's wel jammer. Ik heb namelijk helemaal geen zin om het hele spel twee keer te spelen....XXlerator schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:23:
[...]
Nee volgens mij telt ie alleen mee voor je Guardian title. Zou wel mooi zijn, zo zou je voor twee titels tegelijk kunnen spelen

Naja, ik geef toch niet zo heel veel om titels maar het zou leuk geweest zijn als je dan voor twee titels tegelijk kon werken. Als je HM kan, kan je ervanuitgaan dat je ook wel NM aankan.
Misschien maar eens posten op de fora.
Leukste vind ik zeldzame titels die niemand heeft.
Zoals Sweet tooth !
Ik zag met het laatste event iemand die zijn ticket titel al op Golden had staan. Dat is meer dan 1 miljoen tickets gewonnenBigbadkip schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:46:
Ik vind titels heerlijk, ik heb er nu 14 die ik "aan" kan zetten, en 3 Maxed.
Leukste vind ik zeldzame titels die niemand heeft.
Zoals Sweet tooth !
En één van mijn guildies is Connoisseur of Confectionaries... 10.000 sugerpoints...
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 03-08-2007 11:17 ]
Waar is assasin en warrior outfit? LameStarWolf schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:50:
GWEN Gameplay movie:
http://www.gametrailers.com/game/4607.html
Als je echter nog niet wil zien hoe de nieuwe armors, gebieden, dungeons, heroes, hall of monuments en nieuwe PVP eruit ziet, zou ik hem niet kijken. Het filmpje vond ik zelf redelijk spoilerisch.

ohohohoh vrouwelijk warrior hero
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2007 11:48 ]
SinergyX schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:37:
[...]
Waar is assasin en warrior outfit? Lame
ohohohoh vrouwelijk warrior hero
spoiler:En eindelijk een pre-searing lookalike map. Brandend bos ziet er ook echt mooi uit. Laatste kamer is apart, soort van 'remember all the great heroes' achtig iets.
He zeph,Zephyer schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:35:
Ik doe donder aan titels..
Al is het meegenomen..
Ik had laatst in de gaten dat ik weer wat had gehaald..
(maar dat zegt al genoeg.. ik heb 'wat' gehaald..)
long time no see?
speel je ook nog steeds GW?
misschien moeten we weer eens samen een gaampje doen.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
TroonStaal schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:42:
[...]
spoiler:Missies die je tegen de Charr moet vechten spelen zich af in een pre-searing gebied idd. Da's ten noorden van Old Ascalon, ben best benieuwd naar dat gebied. Dat van Remember the heroes, is dat van je eigen achievements? ik zit op mijn werk en kan de filmpjes niet bekijken namelijk
Kerel !GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 12:44:
[...]
He zeph,
long time no see?
speel je ook nog steeds GW?
misschien moeten we weer eens samen een gaampje doen.
Iid.. long time no see.
Speel jij ook GW
Voeg me ff toe onder het 'vriendjes lijst'
Zephyer Highwater (op een melig moment m'n allereerste naam gemaakt..
Voor de rest kan je het proberen op Zephyer White
Enne.. zie m'n sig voor m'n guild

Edit :
In de topic start mag deze link er ook wel bij :
http://www.pvxwiki.com
(build verzamelplaats ..
[ Voor 10% gewijzigd door Zephyer op 03-08-2007 13:41 . Reden: Toevoegen van link ]
Anoniem: 155461
SinergyX schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:14:
[...]
spoiler:Filmpje nog eens bekeken, het heet Hall of Monuments. Die room is echt inmens groot met 3 of 4 hele grote schilderijen. Bij elke staan dan 5 of 6 characters voor, beetje zoals de temple van factions (waar ook diverse 'heroes' staan, later ook die oude vent - naam even kwijt). Lijkt erop dat het soort van 'finale' is, elke chapter zo'n schilderij met alle grote spelers van elke deel ervoor staand). Screenshot
Er is geen sprake van maandelijkse betalingen voor GW2. linkZephyer schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:05:
Hmm.. ja.
Maar dan moet je wel GW2 willen gaan kopen/constant betalen..
Aangezien je mail private is en je geen DM aan hebt staan maar even in het forum... omdat er dus blijkbaar geen trialcode in die pre-order box zit, zou ik het zeker op prijs stellen als je even wilt kijken of je nog zo'n trialcode hebt voor meTroonStaal schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 11:08:
Er zat in mijn EN pre-order maar één code. Die ingevuld en krijg alleen de wapens. Wel vreemd, aangezien de andere kits wél een aparte code hadden voor de trial en de items. Maarja, heb de code op mijn main account geadd, dus logisch dat ik geen trial zie verschijnen.
Als je wil kan ik vanavond wel even kijken of ik nog een trial key heb liggen
Je kan mij mailen op info@punksmurf.nl.
met een hamer past alles
Je hebt postPunksmurf schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:52:
[...]
Aangezien je mail private is en je geen DM aan hebt staan maar even in het forum... omdat er dus blijkbaar geen trialcode in die pre-order box zit, zou ik het zeker op prijs stellen als je even wilt kijken of je nog zo'n trialcode hebt voor me
Je kan mij mailen op info@punksmurf.nl.
En?Punksmurf schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:52:
[...]
Aangezien je mail private is en je geen DM aan hebt staan maar even in het forum... omdat er dus blijkbaar geen trialcode in die pre-order box zit, zou ik het zeker op prijs stellen als je even wilt kijken of je nog zo'n trialcode hebt voor me
Je kan mij mailen op ...
Ik heb de "core" aangeschaft en ben als Ranger begonnen met Monk skills.
Ben nu level 5 en loop wat quests te doen.
Aangezien ik nu al voel dat het een verslaving gaat worden, zou ik ook alvast de extra hoofdstukken willen aanschaffen, echter zou ik niet weten welke.
Ik ben geen PvP speler, dus welk hoofdstuk zou ik dan aanschaffen ? NightFalls of Fraction ?
Welke is leuker ?
Iemand nog beginners tip met wat je het beste kan doen als beginner ??
Jah Man Jah
Ik vind factions heerlijk, snel naar lvl20 en dan werken aan wat de core van de game is, je skills en build. Alleen bij nightfall krijg je heroes, wat het hele spel stuk interessanter maakt.
Heb mijn farm builds weer eens flink aangepast, klopt het dat SoJ geen scatter meer geeft op normal mode? Had bij Droknar groepje van 12 trolls bij elkaar, geen enkele die weg liep.
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2007 10:31 ]
Klopt, de AoE nerf van een hele tijd geledenSinergyX schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:30:
Heb mijn farm builds weer eens flink aangepast, klopt het dat SoJ geen scatter meer geeft op normal mode? Had bij Droknar groepje van 12 trolls bij elkaar, geen enkele die weg liep.

Serieus? Mooi, dan trek ik Firestorm maar weer es uit de kastBigbadkip schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
Klopt, de AoE nerf van een hele tijd geledenis nu alleen in Hardmode, in normalmode kun je de mobs weer meteorshoweren en firestormen zoveel je wilt, en ze blijven lekker staan
Ben er nog niet echt uit. Vind het op zich wel leuk, de quests lijken me leuker dan in WoW. Ik vind het alleen jammer dat je buiten de steden niemand tegen komt en je wordt echt gaar van al die loading-screens... Maar wie weet went het nog wel.
met een hamer past alles
Volledig?Bigbadkip schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:41:
[...]
Klopt, de AoE nerf van een hele tijd geledenis nu alleen in Hardmode, in normalmode kun je de mobs weer meteorshoweren en firestormen zoveel je wilt, en ze blijven lekker staan
(dacht gister echt een scattering te hebben, maar weet niet meer of dit op normal of hard was)
edit: iemand ervaring met de Martyr (elite) -> purge conditions combo? In factions zit erg veel condition casting in missions, deze manier dacht ik het wat sneller op te lossen. Nadeel is dat Purge 20 sec recharge heeft, martyr maar 10. Anders Mend Ailment, 1 per keer maar extra healing en 5 sec recharge. En voor simpele kan ik Antidote Signet gebruiken, tegen blind, poison en desease, die komen best vaak voor in Factions.
[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2007 12:00 ]
Als je dat gelaad vervelend vindt, moet je in de commandline je snelkoppeling aanpassen, bijvoorbeeld: c:\games\guildwars\gw.exe -imagePunksmurf schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:50:
[...]
Ben er nog niet echt uit. Vind het op zich wel leuk, de quests lijken me leuker dan in WoW. Ik vind het alleen jammer dat je buiten de steden niemand tegen komt en je wordt echt gaar van al die loading-screens... Maar wie weet went het nog wel.
Dan maak je daar gewoon een tweede snelkoppeling van. Op deze manier haalt hij alle updates binnen zodat als je gaat spelenje niet meer hoeft te downloaden. Waarschuwing, het kan behoorlijk veel zijn wat er binnengehaald moet worden! Gewoon overdag laten draaien als je toch gaat werken oid, da's het makkelijkste
Hmmm...XXlerator schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 16:23:
[...]
Er is geen sprake van maandelijkse betalingen voor GW2. link
Welke 'final decision' is nog niet gemaakt..There will be no monthly fee associated with Guild Wars 2. Mike O'Brien has stated that expansions or mini-expansions are more likely than standalone campaigns, but a final decision hasn't been made yet.
* Zephyer snapt het ff niet meer
Lijkt me vrij helder toch. Er wordt gezegd dat er geen maandelijkse betalingen zullen komen, maar dat er nog geen beslissing is genomen over uitbreidingen vs. standalone campaigns. Ik verwacht persoonlijk meer uitbreidingen. EotN is hier het eerste voorbeeld van.Zephyer schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:31:
[...]
Hmmm...
[...]
Welke 'final decision' is nog niet gemaakt..
* Zephyer snapt het ff niet meer
Nader inzien, 3 runs.. de droprate is ook bizar flink generfed..Bigbadkip schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

Maar farmen moet je dan ook in hardmode doen, heb ik begrepen...SinergyX schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 16:11:
[...]
Nader inzien, 3 runs.. de droprate is ook bizar flink generfed..
[ Voor 48% gewijzigd door Balachmar op 06-08-2007 16:28 ]
Ikzelf niet, vind ik veel te moeilijk

*Sid zwaait naar zijn guildie
[ Voor 11% gewijzigd door Bigbadkip op 06-08-2007 16:33 ]
Of buiten Yolon die apen en insecten doen.
Meh, farmen is eigenlijk best saai.
Trouwens gisteren 3 slots gekocht, dus theoretisch zou ik net binnen de E26,- grens vallen. Waarom krijg je niet de melding dat je in aanmerking komt voor de bonuspack?

Naja, mischien eens 1 van mijn heroes ombouwen tot 55monk, die runs kosten toch niets meer. Omdat ik PvP pack heb, hebben al mijn heroes alle skills incl alle elites.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 06-08-2007 17:14 ]
Ik heb Guild Wars (Prophecies) en Factions. Deze week komt daar Eye of the North bij. Kan ik dan met characters van Factions spelen, of alleen met Prophecies? En kan je direct beginnen aan de verhaallijn van EotN of moet je eerst Prophecies hebben afgerond (aangezien het een échte expansion is).
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bedankt. Het gaat inderdaad even turen, grof gerekend moet hij zo'n 3.5gb binnenhalen. Goed, je blijft die loading-screens houden (lijkt me?) maar hij hoeft dan niets meer te downloaden in ieder geval.TroonStaal schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:59:
[...]
Als je dat gelaad vervelend vindt, moet je in de commandline je snelkoppeling aanpassen, bijvoorbeeld: c:\games\guildwars\gw.exe -image
Dan maak je daar gewoon een tweede snelkoppeling van. Op deze manier haalt hij alle updates binnen zodat als je gaat spelenje niet meer hoeft te downloaden. Waarschuwing, het kan behoorlijk veel zijn wat er binnengehaald moet worden! Gewoon overdag laten draaien als je toch gaat werken oid, da's het makkelijkste
met een hamer past alles
AlsjePunksmurf schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 21:17:
[...]
Bedankt. Het gaat inderdaad even turen, grof gerekend moet hij zo'n 3.5gb binnenhalen. Goed, je blijft die loading-screens houden (lijkt me?) maar hij hoeft dan niets meer te downloaden in ieder geval.
Het enige loadscreen wat je krijgt is als je van een stadje naar buiten gaat of warpt. Ik draai meestal op donderdagavond een update, dit omdat ze dan vaak bezig zijn met weekend events. Of als er een grote update geweest is, daar hou ik altijd de site voor in de gaten.
Ach, hij levert z'n geld alweer aardig op. Eindelijk een goede farm scythe. Bubahl's Grasp heb ik nu een aantal maal gefarmd, maar zijn scythe is ten eerste aan de straatstenen niet meer kwijt te raken en als farm scythe maar zo zo, The Deathbringer is alleen handig als je DP oploopt, anders zit je met met meer health dan nodig (+30HP) en dan moet je met grotere mobs weer extra voorzichtig zijn. Maar Dwayna's levert zijn geld alweer aardig op. Gisteren in 3 kwartier weer ruim 4k bij elkaar kunnen farmen, ruim 100 kills in HM rondom Ascalon
Bubahl's is nu dus gepromoveerd tot leuke slotvulling (heb al mijn wapens customized), Deathbringer vooral nog PvE en Dwayna's voor de farmsessies.
@Troonstaal >>> Die -image is zeker een handige. Het is bij mij zelfs zo dat als ik het spel start en ik zie de balk lopen voor updates dat ik dan meteen het scherm weer afsluit en image draai. Zo heb je gewoon nooit gesodemieter met lange laadtijden ed.
En inderdaad, zo een keer in de week vlak voor het weekend standaard even aanzetten.
[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 06-08-2007 23:02 ]
KneoK: exactly, 't is redelijk irritant om voor het binnengaan van een random arena een halve minuut te moeten downloaden, om daarna enkel nog lijken aan te treffen...
Want wat we tot nu toe hebben wat de delen met elkaar verbind is vrij marginaal. Behalve dan de portal in de Crystal Desert die de Desolation met Tyria verbindt. Ook is er op de maps nog vrij veel ruimte over op sommige plekken, zeker in Tyria.
Ze kunnen wat mij betreft nog wel wat uitbrengen waaruit de connectie tussen Elona en de enorme beelden en overblijfselen in de Desert duidelijker wordt. De Ghostly hero heeft het over zijn people, de Elonians, maar als je met Nightfall bezig bent komt dat vrijwel nergens meer terug.
Ik heb nu die Bubahl graps, toch maar een 130 dervish gemaakt. Moet zeggen dat hij bizar tegenvalt, leuk dat je nonstop attacks kan doen, maar vind het teveel geklik en opletten. Steeds dat vooraf doodgaan, later weer, niet echt mijn ding.KneoK schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:00:
Ach, hij levert z'n geld alweer aardig op. Eindelijk een goede farm scythe. Bubahl's Grasp heb ik nu een aantal maal gefarmd, maar zijn scythe is ten eerste aan de straatstenen niet meer kwijt te raken en als farm scythe maar zo zo, The Deathbringer is alleen handig als je DP oploopt, anders zit je met met meer health dan nodig (+30HP) en dan moet je met grotere mobs weer extra voorzichtig zijn.
Maaar wel tot de 1 na laatste missie van Prophecies gekomen
Alleen is die abbadon's mouth toch een flinke missie, dat fort aan het begin is moeilijk als je geen non-projectile skills hebt. Na 4x maar opgegeven, vanavond nog eens een poging wagen.
Weet iemand of Femine in hardmode ook zorgt voor scattering?
Edit : fem. is een spirit .. waarom zouden ze scatteren ? kan je tog niet van wegrennen ?
[ Voor 22% gewijzigd door Bigbadkip op 07-08-2007 11:08 ]
Dat is precies de build van shiroken farmen dus, weet je btw dat er van die mesmer skill 2 zijn. 2x precies hetzelfde alleen een andere naam. Een dubbele skill dus. Dat is erg handig je kan hem dan 2x meenemen, en dan heb je oneindige upkeep-time, omdat ze om en om rechargen.SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:44:
Niet van femine, maar wel van degene die ze zonder nrg laat zitten. Ik gebruik die ancister spirit (oid) van mesmer, elke melee hit -3 nrg, dus dat ze in no time zonder nrg zitten (en blijven). Dus dacht dat ze dan weg van jou rennen
Vanavond ook maar eens een build testen met 2 heroes, in je eentje wordt het zo saai en wil een keer een volledige map clearen (klote mesmers..), dus maar een war/mo/mo setup proberen
edit: zat nog eens te kijken naar GWEN skills, Way of the master van Assasin, 35% met 16 crit.strike, dan 16% van Critical Eye en 37% van Way of the Assasin.. Dat is 88% plus je weapon crit.. 100% critrate met elk wapen
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 07-08-2007 14:17 ]
Leg eens uit hoe je dit doet ?TroonStaal schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:05:
Tegen de tijd dat de GW.dat file tegen de 4,5 Gb gaat lopen moet ik 'm even op dvd branden. Da's handig voor backup en als ik GW op andere pc's wil installeren
(images maken snap ik..
Maar.. pak je 'gewoon' de installatie map van GW ofzo.. die plemp je op een DVD-R en kopieer je eventueel naar een HDD van een andere pc/laptop ?

Het is je GW.dat file, die kopiëer je naar een dvd of een andere locatie. Dan installeer je GW (om het even welk deel) en dan kwak je de backup erover heen. Er zijn ook maar drie files in je GW dir dacht ik, tenzij je ook de music bonuspack hebt. Die kan je er ook bij meenemen volgens mij.Zephyer schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 15:29:
Het spel installeer je dus.. en daarna kwak je de inhoud erover.. Hmmm..
Klinkt doable..
Iemand al een keer gedaan?
Het scheelt als je bijvoorbeeld twee pc's en meerdere accounts hebt, hoef je er maar ééntje te updaten.
Mijn .dat file is nu ongeveer 3,9 Gb. Een cleane install van GW is iets van 2Gb, voordat ik al die bestanden over het gehaald ben ik al twee keer naar de kapper geweest
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 07-08-2007 15:37 ]