Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Da's mooi..
Ik heb iid ook 2 bakken (pc & laptop)
Da's niet fijn als de laptop loopt te stampen :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:30:
..bla..Way of the master van Assasin, 35% met 16 crit.strike, dan 16% van Critical Eye en 37% van Way of the Assasin.. Dat is 88% plus je weapon crit.. 100% critrate met elk wapen :) Nadeel dat je assisin moet zijn, zit er trouwens een cap op crit?
Ik weet niet precies hoe het stacken van crit kans op elke skillspecefiek werkt, maar als je 10% kans en 20% kans hebt heb je geen 30% extra kans op crit.

Eerst word de eerste variabele bepaald, 10% geeft dan 1uit 10, en daarna de volgende, in dit geval 1 uit 5 ( met 20% ) .

Het stackt ze dus niet, maar behandeld ze in volgorde. met een Ja, en Nee uitkomst qua crit.

Zo kan je dus met een 12% + 14% + 60% kans een uitkomst krijgen van

Nee > Ja > Nee. en dan doe je dus een crit aanval.

Ik hoop dat het duidelijk is, maar je kans op een crit is maar iets hoger dan het hoogste getal in je crit-bonus-procenten-rijtje. In dit geval is je kans op een crit denk ik ongeveer 65.

En hier stond een foutje

[ Voor 3% gewijzigd door Bigbadkip op 08-08-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Heb een paar beginners vragen (zaterdag begonnen):

- Wat zit er achter de beruchte gate ? In het begin dorp zie je vaak mensen die betalen om de gate open te doen of om naar binnen te gaan.... ?
- Wat is Farming ??
- Waar kan je betere dingen kopen ? Want elke Merchant die ik tegen kom heeft hetzelfde.

Zou iemand mij kunnen helpen ? Wat ik wel stom vind van het spel dat je buiten de dorpen geen medespelers tegen komt, alleen als je een party hebt.

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Je moet de gate openen met een schakelaar die te verweg is om dat alleen te doen, dus je moet met zijn 2e zijn. Daarom betealen sommige mensen anderen om voor hun dus het deurtje open te houden. Verder zit achter de gate een hoop land en pikken square. Je komt er via quests vanzelf allemaal.

farmen is het doen van bepaalde dingen voor het geld alleen. In GW komt dat neer op het over en over again doden van dezelfde monsters in hetzelfde gebied met een speciale build + in je eentje zodat je het meeste gold krijgt.

Ikzelf heb geen pre-searing poppetjes meer, maar er zijn vast mensen op het forum die je kunnen helpen hier.

[ Voor 7% gewijzigd door Bigbadkip op 08-08-2007 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51
Valt dat even tegen van de crits, maar bedankt voor de uitleg, wist ik niet :)

Emjeej, wel deel zit je?
-edit: ooh pre-searing :) Daar heb ik nog 1 character zitten :P
-Farming is (hoofzakelijk) solo met een specifieke build een zo'n groot mogelijk gedeelte van een map neer te maaien. Solo zijn dus alle drops voor jou = extra cash. Vaak worden ook bosses gefarmt, om zodoende zijn green item te kunnen verkopen.
-zie vraag 1, in factions kan je de stad ernaast al beter kopen, in kaineng center de max. Later in luxon/kurzick de laatste set item kan kopen, bv een 20/20 wand+offhand voor necro (death). Ook de beroemde 15k armor is daar te koop. In prophecies kan je dacht pas in Lion arch maximale weapens en armors kopen. Weapons kunnen ook andere voor je halen, mits niet costumized. Armor meot je altijd zelf kopen, deze is na craften altijd costumized.

Dat laatste is dus was GW is, niet echt een MMO maar soort van. GW2 zijn geruchten dat dit dus ook veranderd je ook medespelers tegenkomt.

Gister tot de laatste missie van prophecies gekomen. Na 6 parties nog steeds dat fort niet weten te doorbreken, maar fijn aan de slag gegaan met 3 heroes en 4 henchies. Zo goed, geen enkele kill :) Tijd en fire ele is key :) Nu nog de laatste missie, maar die was iets te moeilijk met henchies.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 08-08-2007 09:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:06
Ik heb nog wel ergens een paar pre-seering chars, ik weet alleen niet meer precies wat hun level is. Het account met voornamelijk pre chars is -> Aephandir Yuvona (deze is wel post, maar één naam per account volstaat :) )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Dus als ik het goed begrijp zit ik nog in de beginners omgeving ?? (pre-searing??) en moet dus de quest daar doen om zo verder te komen ??
Of zit ik nu gewoon het "core" spel te komen en om verder te komen moet ik Nightfall of Fraction kopen ??

Mijn primary quest nu is dat ik naar die gast moet en die verteld dan dat ik alles achter moet laten en nooit meer terug kan... Is dat wat jullie bedoelen ?

Normaal speel ik Shooters etc dus dit is mijn eerste game in dit genre dus weet de termen nog niet :)

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik wil niet teveel voor je spoilen dus ik zeg lekker niet zoveel O+

Pre-searing, betekend "voor de searing" dat is iets wat voor jou nog moet komen, wat het is zeg ik niet, maar als dat geweest is kun je niet meer terug naar waar je nu bent, dus daarom kan ik je niet helpen, maar zoals je ziet hier boven zijn al mensen bereid.

Bedenk maar dat je in een soort n00b eiland/trainings omgeving zit.

En je hoeft niets meer te kopen hoor, je hebt het volledige spel.

[ Voor 13% gewijzigd door Bigbadkip op 08-08-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nightfall en Factions zijn gewoon weer andere 'verhalen', die met een lange dunne rode draad aan elkaar hangen. Je kan gewoon heel prophecies uitspelen, daarna met dezefde character doorgaan in nightfall of factions.

Die quest is de laatste in pre-searing, kan niet teveel vertellen want dat bederft het verhaal ;) Als je verder alles hebt gedaan kan je verder gaan, kan je die quest wel doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
EmJeej schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:01:
Dus als ik het goed begrijp zit ik nog in de beginners omgeving ?? (pre-searing??) en moet dus de quest daar doen om zo verder te komen ??
Of zit ik nu gewoon het "core" spel te komen en om verder te komen moet ik Nightfall of Fraction kopen ??

Mijn primary quest nu is dat ik naar die gast moet en die verteld dan dat ik alles achter moet laten en nooit meer terug kan... Is dat wat jullie bedoelen ?

Normaal speel ik Shooters etc dus dit is mijn eerste game in dit genre dus weet de termen nog niet :)
Je zit nu nog in het beginnersgedeelte van Prophecies. Prophecies wordt ook wel "core" genoemd, met Factions en Nightfall als (standalone) uitbreidingen. Skills uit Proph die ook in de andere delen voorkomen worden dan ook coreskills genoemd.

Jij hoeft nu nog niet uit pre te gaan, het leukste (en verstandigste) wat je kan doen is alle 2ndary professions uitproberen. Dat doe je door skilltrainers aan te spreken, dan krijg je secondary skills. Als je de quests gedaan hebt, kies dan "I'm not ready to choose" of zoiets. Daarna kan je rustig naar een andere skilltrainer gaan, waar het proces zich herhaald. Pas als je zeker weet wat je als secondary profession wil hebben kan je "yes, make me an X" kiezen.

Kortom, doe zo veel mogelijk (profession)quests voordat je weggaat. Dan ben je namelijk hoger level en da's wel zo handig :)

En om verder te komen heb je de andere chapters niet (nog) nodig, Prophecies kan je best lang bezighouden, zeker als het het eerste spel in dat genre is. Voor mij is GW ook het eerste spel wat ik intensief speel na jarenlang UT, CoD en Q3. Momenteel staat er iets van 2500 uur op de teller :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Ok duidelijk :)
Volgens mij heb ik al mijn quest daar gedaan en kan ik ook mijn skills niet meer uitbreiden, want als ik vraag waar ik meer kan leren wordt ik ergens naar toe gewezen en als ik daar ben zegt hij niks meer..

Ben nu lvl7 Ranger/Monk

[ Voor 9% gewijzigd door EmJeej op 08-08-2007 10:19 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmJeej schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:01:

Nightfall en Factions zijn aparte campaigns, ergens halverwege een campaign kom je een haven tegen ('Lion's Arch" in Prophecies) en daarmee kun je naar de pvp temple of de andere campaigns varen.

En je moet gewoon verder gaan met je primary quest om in pre searing te komen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
EmJeej schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:18:
Ok duidelijk :)
Volgens mij heb ik al mijn quest daar gedaan en kan ik ook mijn skills niet meer uitbreiden, want als ik vraag waar ik meer kan leren wordt ik ergens naar toe gewezen en als ik daar ben zegt hij niks meer..

Ben nu lvl7 Ranger/Monk
Praat met sir tidus is ascalon city, dan kan je verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Bigbadkip schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:23:
[...]

Praat met sir tidus is ascalon city, dan kan je verder
ALS je wilt..
Je kan zolang als je wilt in pre-searing blijven om alle quests daar te doen.
Als je dat eenmaal 'zat' bent.. dan ga je naar de persoon hierboven vermeld ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Ok thxs voor de tips en hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mocht iemand mij willen helpen mijn ingame playername is: Dutchy Emjeej

Kan ik ergens zien hoeveel sidequest er nog zijn die ik nog moet doen ??
Ik loop nog wel even rond ik die "n00b" omgeving, aangezien ik het gevoel heb dat ik daar nog niet klaar mee ben.

[ Voor 14% gewijzigd door EmJeej op 08-08-2007 11:23 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik zal je vanavond even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

EmJeej schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:22:
Ok thxs voor de tips en hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Mocht iemand mij willen helpen mijn ingame playername is: Dutchy Emjeej

Kan ik ergens zien hoeveel sidequest er nog zijn die ik nog moet doen ??
Ik loop nog wel even rond ik die "n00b" omgeving, aangezien ik het gevoel heb dat ik daar nog niet klaar mee ben.
Alle quests die je actief hebt staan in je questlog [L]
Als je echt wilt weten wat er allemaal te doen is kun je naar gwwiki gaan. en bijvoorbeeld hier kijken:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Quests_%28Prophecies%29
Daar staan alle quest van prophecies, maar dat is natuurlijk wel een dikke spoiler. Maar ja, als je echt zeker wil zijn dat je alles gehad hebt, moet je daar wezen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 08:33:

Als je namelijk 10x 10% kans op crit hebt, is dat geen 100. Maar nogsteeds 10%.
Das natuurlijk niet waar... de kans dat je geen crit hebt is 0.9^10 = 34.87 % dus alsnog 65% op een crit en dat is toch wa iets meer dan 10%. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:48:
[...]

Das natuurlijk niet waar... de kans dat je geen crit hebt is 0.9^10 = 34.87 % dus alsnog 65% op een crit en dat is toch wa iets meer dan 10%. O-)

Je hebt 100% gelijk
... Maar je snapt mijn punt :)

Dat je dus niet op 100% kan komen door op te tellen.

Edit . zou jij kunnen berekenen hoeveel % crit kans de poster uit de originele vraag dan heeft?

[ Voor 18% gewijzigd door Bigbadkip op 08-08-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Samenvatting mijn vraag:
elke hit -> 35% 16% 37% en 21% aan critical kans. (weapon niet 100% zeker)
Hoeveel is dat dan effectief? :>

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 08-08-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Balachmar schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:33:
[...]

Alle quests die je actief hebt staan in je questlog [L]
Als je echt wilt weten wat er allemaal te doen is kun je naar gwwiki gaan. en bijvoorbeeld hier kijken:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Quests_%28Prophecies%29
Daar staan alle quest van prophecies, maar dat is natuurlijk wel een dikke spoiler. Maar ja, als je echt zeker wil zijn dat je alles gehad hebt, moet je daar wezen.
De actief list wist ik natuurlijk al ;-) heb voor het eerst in mijn leven een gamehandleiding gelezen en die kayboard layout bij mijn buro liggen :P

Verlopig nog maar niet kijken, wil geen spoilers :P

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

weet het niet helemaal zeker (het is zeker 7 jaar geleden), maar volgens mij is dat 1 - de kans op geen critical hit.

in jouw geval:

1-(0.65*0.84*0.63*0.79) = 0,728

ongeveer 72 a 73% volgens mij.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Nightfalls CE maar gekocht voor een koopje ;-) Nieuw in doos voor 30,- (gamecard nog niet open gechrast)

-Heb Hem!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF-

[ Voor 93% gewijzigd door EmJeej op 09-08-2007 09:21 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
EmJeej schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:02:
Nightfalls CE maar gekocht voor een koopje ;-) Nieuw in doos voor 20,- (gamecard nog niet open gechrast)
wel goed je code toevoegen als je die hebt,en opletten dus anders heb je staks 2 acounts.. 8)7 en dat daaien ze niet voor je teug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43

Bob

EmJeej schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:02:
Nightfalls CE maar gekocht voor een koopje ;-) Nieuw in doos voor 20,- (gamecard nog niet open gechrast)
Nog eens ter herinnering: op play.com is het 15.5 euro, incl verzending.
http://www.play.com/DVD/D...rch&go.x=0&go.y=0&cur=258

Edit: da's natuurlijk geen collector's edition :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bob op 08-08-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bigbadkip schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:10:
[...]

wel goed je code toevoegen als je die hebt,en opletten dus anders heb je staks 2 acounts.. 8)7 en dat daaien ze niet voor je teug
Gewoon toevoegen, de code voro Prophecies en Nightfall zijn verschillend, dus dat maakt niks uit ;)

@ Bob: Maar da's de gewone versie, Emjeej heeft het over de CE, da's best een leuk prijsje voor een CE :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Bob schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:30:
[...]

Nog eens ter herinnering: op play.com is het 15.5 euro, incl verzending.
http://www.play.com/DVD/D...rch&go.x=0&go.y=0&cur=258

Edit: da's natuurlijk geen collector's edition :)
Damn dat is goed koop iemand Factions zo goedkoop???

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
FRS heeft dacht ik factions voor 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Alleen NightFall voor 30,-

Dixons:
Guild Wars: Factions (PC)
€ 19,99

[ Voor 49% gewijzigd door EmJeej op 08-08-2007 15:05 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Play.com alle GW`s voor 9,99 ( pond ) thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

behalve factions :)

Maar goed eerst maar even met de CORE aan de slag ;-)
voordat ik Nightfalls installeer :P

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lolz :P Krijg ik een reviewexemplaar van Eye of the North, sturen ze ook Prophecies mee. Die heb ik nu dus 2x :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

nevermind

[ Voor 106% gewijzigd door EmJeej op 08-08-2007 15:47 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Angeloonie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:45:
Lolz :P Krijg ik een reviewexemplaar van Eye of the North, sturen ze ook Prophecies mee. Die heb ik nu dus 2x :+
:? reviewexemplaar? Bedoel je niet pre-orderkit?

En heb je dan de preorder kit van Prophecies dubbel, of krijg je de hele campaign?
In het eerste geval, dan wil ik 'm graag van je kopen :) DIe mist namelijk nog in mijn collectie.

Trouwens, Dragon festival komt er weer aan dit weekend. Volgens mij weten ze echt niet meer wat ze nou moeten doen elk weekend :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TroonStaal schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:54:
[...]

:? reviewexemplaar? Bedoel je niet pre-orderkit?

En heb je dan de preorder kit van Prophecies dubbel, of krijg je de hele campaign?
In het eerste geval, dan wil ik 'm graag van je kopen :) DIe mist namelijk nog in mijn collectie.
Nee reviewexemplaar :P althans ik krijg acces tot een speciaal Eye of the North event voordat hij uit is. En daar heb je Prophecies voor nodig, die heb ik nu dus dubbel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is pre-order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:06:
[...]

Nee reviewexemplaar :P althans ik krijg acces tot een speciaal Eye of the North event voordat hij uit is. En daar heb je Prophecies voor nodig, die heb ik nu dus dubbel :+
zeker op de 24ste ?

*lacht in zijn vuistje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TroonStaal schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:54:
Trouwens, Dragon festival komt er weer aan dit weekend. Volgens mij weten ze echt niet meer wat ze nou moeten doen elk weekend :')
Is dat weer met die spelletjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

SinergyX schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:24:
[...]

Is dat weer met die spelletjes? :)
Ja, ik ben wel happy dat ze dat doen. Ik was namelijk op vakantie. Ik heb tot nu toe alle hats, bahalve dan een rendier gewei die de eerste keer met kerst was...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bigbadkip schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:13:
[...]

zeker op de 24ste ?

*lacht in zijn vuistje
24e ja :P Ach het is gratis :+

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 08-08-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Balachmar schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:28:
[...]

Ja, ik ben wel happy dat ze dat doen. Ik was namelijk op vakantie. Ik heb tot nu toe alle hats, bahalve dan een rendier gewei die de eerste keer met kerst was...
Duurde bij mij iets te lang om uit te vinden hoe alles werkte. Volgens mij moest je toen altijd die tickets kopen, maar zat toen flink krap bij kas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43

Bob

Ik heb Factions nochtans enkele weken bij play.com gekocht voor 15.5. Misschien is de stock uitgeput ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

SinergyX schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:42:
[...]

Ik heb nu die Bubahl graps, toch maar een 130 dervish gemaakt. Moet zeggen dat hij bizar tegenvalt, leuk dat je nonstop attacks kan doen, maar vind het teveel geklik en opletten. Steeds dat vooraf doodgaan, later weer, niet echt mijn ding.
Ik vind het een geweldige build. Heeft me al zeker 100K opgeleverd, helaas weer uitgegeven aan nutteloze zooi, hebbedingetjes, runes etc.

Als je je de build een beetje eigen maakt is het bijna niet nodig om DP te hebben om toch effectief te kunnen farmen met de build. Het is inderdaad een beetje veel klik- en uitkijkwerk, maar ik vind dit juist leuker dan een 55 Monk of Necro of mijn zelfverzonnen Ele build. Die kan ik nu trouwens ook wel weer eens van stal halen nu de scattering in normal mode weer is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
KneoK schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:51:
[...]

Ik vind het een geweldige build. Heeft me al zeker 100K opgeleverd, helaas weer uitgegeven aan nutteloze zooi, hebbedingetjes, runes etc.

Als je je de build een beetje eigen maakt is het bijna niet nodig om DP te hebben om toch effectief te kunnen farmen met de build. Het is inderdaad een beetje veel klik- en uitkijkwerk, maar ik vind dit juist leuker dan een 55 Monk of Necro of mijn zelfverzonnen Ele build. Die kan ik nu trouwens ook wel weer eens van stal halen nu de scattering in normal mode weer is aangepast.
ik vind de drops de laaste tijd erg mager ook bij de hydra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Gister voor het eerst "over the wall" geweest met een behulpzame nederlander die mij ook hielp en dingen uitlegde. _/-\o_ _/-\o_

Maar dat is best pittig :) Nu weet ik waarom mensen betalen om de gate te openen :P
nu weet ik zeker dat ik nog even in de pre omgeving blijf O-)

[ Voor 12% gewijzigd door EmJeej op 09-08-2007 09:11 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
KneoK schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 20:51:
Moet toegeven, hij werkt wel erg effectief, maar ben nooit zo'n dervish favo geweest (ik heb alleen vrouwlijke characters, die maken rare geluiden :P). Zit nu maar weer bij de hatcherij te farmen, burning speed build werkt daar best effectief en als je het rustig doet kan je zelfs in hardmode scattering voorkomen.

Gister 2 pogingen gedaan voor Hells precicipes (of je dat schrijft), valt even flink tegen. Vanavond maar een poging wagen met de tips van de wiki, met een ranger die alle dmg in cold omzet zou het sneller moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

EmJeej schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:10:
Gister voor het eerst "over the wall" geweest met een behulpzame nederlander die mij ook hielp en dingen uitlegde. _/-\o_ _/-\o_

Maar dat is best pittig :) Nu weet ik waarom mensen betalen om de gate te openen :P
Heerlijk om te zien hoe beginnende spelers al van het spel genieten! Dit doet me denken aan de eerste keer dat ik prophecies speelde. Precies lekker in pre-searing blijven als je nog dingen te doen hebt. Het verhaal van prophecies vond ik ook echt het beste tot nu toe. Al is nightfall ook zeker niet slecht hoor.

Houd in elk geval in gedachten dat er nog zo ontzettend veel te zien valt, dit spel gaat je nog lang genoeg boeien. En als er een tijd komt dat je het even niet leuk vindt of dat je een ander spel wilt spelen dan leg je het even naast je neer... en pak je het gewoon een tijdje later weer op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
EmJeej schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:10:

Over the wall is juist heel eenvoudig, je hoeft alleen de mobs te ontwijken :)

En Hell's Precipice zijn Winter spirits, Wind prayers en Watermagic natuurlijk wel prettig, net als IDS of ijshamers en bijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

TroonStaal schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:25:
[...]

Over the wall is juist heel eenvoudig, je hoeft alleen de mobs te ontwijken :)

En Hell's Precipice zijn Winter spirits, Wind prayers en Watermagic natuurlijk wel prettig, net als IDS of ijshamers en bijlen.
Hou wel even in je achter hoofd dat ik sinds zaterdag pas speel, dus vind het nogal pittig.

En snap totaal niet wat je bedoeld :P

Mochten er nog mensen in een char hebben in de "Pre" voeg mij gerust toe :)
Dutchy EmJeej

[ Voor 9% gewijzigd door EmJeej op 09-08-2007 09:35 ]

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
EmJeej schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:34:
[...]

Hou wel even in je achter hoofd dat ik sinds zaterdag pas speel, dus vind het nogal pittig.

En snap totaal niet wat je bedoeld :P

Mochten er nog mensen in een char hebben in de "Pre" voeg mij gerust toe :)
Dutchy EmJeej
Hehehe ;) In Over the wall moet je als het goed is een ranger redden. Er lopen daar ook heel wat Charr rond, maar die kan je gewoon met rust laten. Alleen de Grawl die bij de boom in het water staan moet je omleggen. Zolang je de Charr niet aggro'ed gebeurt er niks.
Aggro -> vijanden merken je op als ze binnen de witte cirkel komen die je op je radar ziet.

En dat van die winterdingen, dat was voor de laatste missie bedoelt, daar ben je nog lang niet ;)

Jij was toch ranger? Ik heb nog wel wat boogjes liggen waar ik toch niks mee doe, als je me even toevoegd zal ik eens kijken of ik ze vanavond aan je kan geven :) (moet je wel uit pre-searing zijn tenminste ;) )
IGN: Vortex Walker
Het kan trouwens zijn dat je een andere naam in je scherm ziet als je me toevoegd, maar dat maakt niet uit, da's gewoon een andere char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nog 1 character pre-searing.

Stom idee mischien, maar als je prophecies uitspeel, krijgt pre-searing dan ook hard-mode zones? zo zou je lvl20 wel kunnen halen :)

* SinergyX denkt terug aan dag1 prophecies..
Ik kon echt uren rond lopen puur genieten van de omgeving. Vond het ook zwaar tegenvallen dat ... laat maar, spoilers :P Ik kom echter uit Factions, rond Shing Jie is het ook prachtig om te zien, jammer dan alles rond keining center erg lelijk is. Bossen bij de kurzick vind ik dan wel weer mooi :)

Ach ja, nog 1 missie en dan nightfall maar eens afmaken. Nu las ik op wiki dat na Hell's er schijnbaar nog 2 missies komen, maar die niet meer tot het verhaal horen.
spoiler:
Lich en rurick gaan toch dood in Hell's missie? Ik las aan het eind van de wiki pagina: To continue the storyline players should take the quest Defend Droknar's Forge from the Vision of Glint in Droknar's Forge. Though this is not technically part of the main plot of Prophecies, it does continue the story. Trouwens wel dom dat die gast je nog helpt bij Abbadon's gate, daarna de Lich zelf blijkt te zijn :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
dat is niet waar, die horen er wel bij O+

spoiler:
Je maakt daar de litch dood ( aka visier kilibron ).. , en je mag rurick doden ^^ nogal triviaal denk ik

[ Voor 20% gewijzigd door Bigbadkip op 09-08-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:45:
spoiler:
Lich en rurick gaan toch dood in Hell's missie? Ik las aan het eind van de wiki pagina: To continue the storyline players should take the quest Defend Droknar's Forge from the Vision of Glint in Droknar's Forge. Though this is not technically part of the main plot of Prophecies, it does continue the story. Trouwens wel dom dat die gast je nog helpt bij Abbadon's gate, daarna de Lich zelf blijkt te zijn :P
spoiler:
Als je Prophecies hebt uitgespeeld heb je feitelijk alleen nog maar de Lich verslagen. Rurik was al dood trouwens, die verlos je eerder uit zijn lijden ;)
De Lich heeft echter al een aantal Titans losgelaten in verschillende gebieden. Shiverpeaks, Denravi, Kryta en Old Ascalon. Als je na het uitspelen van de campaign teug gaat naar Droknar's dan krijg je van Glint de Defend quests om de Titans te bevechten. Deze quests zijn bijzonder zwaar, ook omdat je in Old Ascalon (Last Day Dawns) en Defend Kryta maar een beperkte party krijgt. Glitch is om dan te vertrekken vanuit andere plekken om zo ene grotere party te krijgen.
Titan hints krijg je trouwens al in pre-searing. In de Over the wall quest zie je een groepje Charr om een Titan pop/beeld.
In EotN wordt duidelijk dat de Charr de Titans als goden zagen maar misleid werden. Titans bestonden namelijk al heel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ooooh kan niet wachten op EotN :D
Eerst maar dan even prophecies uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Over twee weken kan je een weekend spelen. Alles wat je vrijspeelt blijft bewaard, da's dus best prettig. Eens kijken of ik het kan uitspelen in een weekend :P
NF kostte me ongeveer 36 uur, dit moet sneller te doen zijn. Sidequests en van de omgeving genieten doe ik wel met andere chars. Lekker er snel doorheen rammen met mijn monk of necro :9 Moet vast wel te doen zijn met mijn guild, [XoO], divisie Xen of Europe :)

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 09-08-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik was zo stom alleen mijn warrior door alles heen te loodsen, rest van all mijn characters zitten bij de meeste chapters maar ergens halverwege. Ik had toch liever mijn ele, monk of necro ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Ik moet zelf Nightfall nog uitspelen. Ik zit nu bij de 1 na laatste missie, dan heb ik de drie huidige chapters allemaal uitgespeeld met 1 of meerdere characters. Ik ben door omstandigheden een hele tijd inactief geweest maar ben sinds kort weer helemaal into Guild Wars. Ik speel voornamelijk met hero's en heb heel nightfall op deze manier doorlopen (met m'n dervish) alleen de missie waar ik nu zit (Gate of Madness) kom ik niet doorheen. Ik doe liever niet meer aan Pug's want het valt me op dat 90% van de mensen die ik tegenkom maar op 1 manier wil spelen en niet openstaat voor nieuwe ideeën of builds. Maar als er misschien iemand tips heeft of zelfs me wil helpen met deze missie stuur maar een PM. Alvast bedankt.

spoiler:
Ik ben Shiro en de Lich weer tegenkomen in de Gate of Madness. Erg leuk om ze weer te zien, maar het lijkt me nog leuker om ze een keer te verslaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
spoiler:
ik vind shiro in Factions leuker, daar 'is' hij nog erg sterk. Tot je hard-mode een assasin hem solo ziet gaan..

Ik moet even kijken hoever ik ben in Nightfall, mijn warrior heeft nu bijna alle heroes (lvl20), mischien dat ik mee kan gaan :) Snel gokje zit ik bij Gate of Desolation, dus moet er nog 5 ;(

Edit: even wat gelezen, zijn er meer misies waar je 5 'shrines' moet capturen? Ik weet dat ik met zo'n missie bezig ben geweest, maar of dat nu al in cave of madness is...
spoiler:
Kan me namelijk niet herinneren dat ik varesh al heb gekilled.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Jacman schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:11:
[knip]
Ik speel voornamelijk met hero's en heb heel nightfall op deze manier doorlopen (met m'n dervish) alleen de missie waar ik nu zit (Gate of Madness) kom ik niet doorheen. Ik doe liever niet meer aan Pug's want het valt me op dat 90% van de mensen die ik tegenkom maar op 1 manier wil spelen en niet openstaat voor nieuwe ideeën of builds. Maar als er misschien iemand tips heeft of zelfs me wil helpen met deze missie stuur maar een PM. Alvast bedankt.
Ik dus ook.. en ook met m'n dervish bij die Gates .. :(
Wat een rot stuk zeg.. :P

Tegenwoordig ook wat info centraal voor mezelf gezet om zo het e.e.a. snel te kunnen raadplegen.
Hier dus (op m'n eigen site)

Ik heb reeds 7 PvE chars waarvan er :
4 prophecies hebben afgemaakt
2 factions hebben afgemaakt
0 nightfal ... :+

EotN kan ik ook niet op wachten.. :P
Mocht iemand me willen toevoegen..
Zephyer White of Zephyer HighWater .. 8)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
5 keer geprobeerd, niet leuk meer :/ Begin gaat redelijk, daarna risen ashen en die titan hulks bij elkaar.. niet los te pullen :( En zit dus met een interupter, mischien mn rangerhero maar even omzetten tot R/mes, wat zijn die sparks of titans bagger iritant.

na 3rde poging water magic gegaan, armor uit nightfall en conjure frost werkt toch wel bizar goed :D Maar nog niet genoeg ;(

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

SinergyX schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:05:
5 keer geprobeerd, niet leuk meer :/ Begin gaat redelijk, daarna risen ashen en die titan hulks bij elkaar.. niet los te pullen :( En zit dus met een interupter, mischien mn rangerhero maar even omzetten tot R/mes, wat zijn die sparks of titans bagger iritant.

na 3rde poging water magic gegaan, armor uit nightfall en conjure frost werkt toch wel bizar goed :D Maar nog niet genoeg ;(
Ik kan me niet herinneren dat ik die missie zo moeilijk vond, anders kan ik je misshien wel helpen met mijn SS necro, daar heb ik hem toen mee uitgespeeld met een Pug (pre-nightfall)

edit:
ingame: Jacman Nightshade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik kom vanavond wel met mijn monk als je er nog niet door komt, ik ben onderhand pro in die missie, moet zovaak helpen, chronisch monk tekort in onze alliance O-)

page > Aron Lightstaff of Sid the agressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
*rent rondjes door de kamer*
*O* Gelukt *O*
Zo'n beetje mn hele hench/hero interupt gezet, fout die ik dus maakte was constant target callen. Zonder target interupten ze de rest nonstop, 1 als protection monk en ging weer stuk beter.

Eindelijk die gast neer, verheug me al op faction-style bedankt-map.. niets -O-
Gewoon naar droknar, klaar :( Heeft prophecies niet zo'n map als factions, waar alle NPC zijn en je krijgt een green weapon?

Ach ja, nu nightfall nog :D Waar ik stuk verder terug in de missies zit, dat is nog een eind :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nee, dat heeft Proph niet. Best wel een lam einde idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
nightfall heeft wel een " bedank map" als je daar blij van word O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bigbadkip schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:59:
nightfall heeft wel een " bedank map" als je daar blij van word O+
dan heeft SinergyX nog een lange weg te gaan om blij te worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
TroonStaal schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 07:35:
[...]

dan heeft SinergyX nog een lange weg te gaan om blij te worden :Y)
22 uur :)

(Mijn warrior-monk door nightfall duwen duurde zolang 8)7 )

[ Voor 13% gewijzigd door Bigbadkip op 10-08-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zit bij missie 12a, dus dan nog 5 hoofdmissies.. duurt nog eventjes :P
Eerst maar weer wat skills gaan cappen, zitten wel leuke daar op dat lava eiland.

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Vanavond Gate of Madness nog een keer proberen. Gisteravond kwam ik er helaas niet aan toe.

Er is trouwens ook een grote skill update. Klik hier voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmm... zat me net ff te bedenken..
Voor alle 3 de delen heb je naw bepaalde tactieken om de eind missies te doorlopen ..

Prophecies :
spoiler:
Zoveel mogelijk cold dmg doen (dus met oa. rangers met winter meenemen)

Factions :
spoiler:
Wat mij hierbij op viel is dat vaak deze build meenamen: ME SS Nuker

Nightfall :
spoiler:
Geen idee. .. help me .. :o

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://gw.gamewikis.org/wiki/Glyph_of_Renewal
Die is apart, hiermee kan je Sliver armor dus zo'n beetje perma maken (dacht op 12 earth hij 10 sec draait).
http://gw.gamewikis.org/wiki/Rodgort%27s_Invocation
Deze ook al, gebruikte ik altijd voor farm, nu met 5 sec recharge nog makkelijker :)

Blessed light is ook liev, heb ik op mijn hero monks :)
En warrior natuurlijk weer flut updates, flourish blijft matig, warrior's endurance werkt beter imho.

En voor prophecies
spoiler:
Veel interupts werkt ook erg goed, zeker tegen die ele, necro's en healing signet

Factions
spoiler:
Samen met Backfire en empathy gaat het nog sneller, dan Spoil Victor erbij, bam

@hieronder, dacht dat japan bij azia region hoorde? Maar je zit nog altijd met tijdzone, zal wel meevallen gok ik.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Jacman schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:29:
Vanavond Gate of Madness nog een keer proberen. Gisteravond kwam ik er helaas niet aan toe.

Er is trouwens ook een grote skill update. Klik hier voor de update.
Die Favor change :')

Een indirecte goldsink/grindsponsoring. Want nu gaan er natuurlijk meer mensen title jagen en dus ook weer dingen kopen (SoC, alcohol, sugar) of de hele tijd hetzelfde doen. Maar misschien ben ik wel para.
Wat het ook betekent is dat territories met mee spelers meer kans hebben op favor. Er zijn bijvoorbeeld veel meer europese of amerikaanse spelers dan japanse. Dan maakt Japan een veel kleinere kans op Favor heeft.

Best krom eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

De laatste missie van Nightfall schijnt dus enorm makkelijk te zijn als je de juiste skills meeneemt.

Linkje, even naar beneden scrollen naar "Defeating Abaddon using damage reflection skills".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Zephyer schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:46:
Hmmm... zat me net ff te bedenken..
Voor alle 3 de delen heb je naw bepaalde tactieken om de eind missies te doorlopen ..

Nightfall :
spoiler:
Geen idee. .. help me .. :o
spoiler:
Abbadon is bijzonder makkelijk, alleen duurt het nogal lang. Er zijn van die Chaos Fingers en Monoliths, die moet je steeds opnieuw stukmaken en dan doet Abbie zijn mond open. Daar moet je dan zoveel mogelijk schade doen. Dit proces herhaalt zich een aantal keer. Voor wat ik me kan herinneren (inmiddels bijna een jaar geleden :') ) maakt het niet al te veel uit wélke damage je doet. Geen idee meer of hij een fleshly creature is. In dat geval is DoT als poison, weakness, disease natuurlijk praktisch. Slow-down zoals ice, traps of energy denial zoals spirit shackles hebben niet zoveel zin. Neem een echo-nuker mee, een SS, BiP of Grenths Balance necro, een conjure nightmare mesmer en een barrage ranger, veel damage tegelijk zeg maar. Last van AoE heb je niet, die knakker gaat namelijk toch nergens heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
life transfer ( en andere soortgelijken troep ) + een berg searingflames doet het ook heel netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmm .. :P
Klinkt easy.
Laat ik nu eerst de gates afwerken voordat ik daar kom :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Zit nog steeds in PreSeasing.
Heb inmiddels Faction & Nightfall... hihihi.... Dus ik ben verlopig nog wel zoet.

- Wat is precies het doel van die Salvage Kit ? Heb een paar dingen daarmee gebruikt en graag daar grondstoffen voor terug (ofzo) heb je deze later nodig ???
- Ik heb ook een aantal items waarbij staat Quest Item (maar al mijn quests heb ik volgens mij in Pre gedaan... moet ik dit meenemen naar post ?
- Op de map zag ik ook Academy staan in de Pre.. Hoe kom je daar ?? En wat is daar te doen ??

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Salvage kit kan je ook bij blauw/paars/gold items de 'bonus' eruit slopen. Een +30hp staff head bijvoorbeeld, of een rune voor op je armor. Materials heb je later nodig als je armors/weapons wil laten maken, of je koopt het bij de mats trader :)

Zo ver ik weet heb je in post searing niets meer nodig uit Pre-searing, al is het bewaren van de spulletjes van gwen altijd leuk :P

Vanavond mezelf weer opmaken voor nightfall, ergens blijf ik nightfall niets vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

SinergyX schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:23:
Zo ver ik weet heb je in post searing niets meer nodig uit Pre-searing, al is het bewaren van de spulletjes van gwen altijd leuk :P
Black dyes altijd handig!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
EmJeej schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:14:
Zit nog steeds in PreSeasing.
Heb inmiddels Faction & Nightfall... hihihi.... Dus ik ben verlopig nog wel zoet.

- Wat is precies het doel van die Salvage Kit ? Heb een paar dingen daarmee gebruikt en graag daar grondstoffen voor terug (ofzo) heb je deze later nodig ???
- Ik heb ook een aantal items waarbij staat Quest Item (maar al mijn quests heb ik volgens mij in Pre gedaan... moet ik dit meenemen naar post ?
- Op de map zag ik ook Academy staan in de Pre.. Hoe kom je daar ?? En wat is daar te doen ??
Salvage kit -> crafting materials uit items halen. Die heb je later nodig voor armor en wapens.

Welke quest items zijn dat? Toevallig beautiful pearl, feather en pendant? Die zijn voor de Althea quest, moet je even naar Rurik lopen. Die staat als je bij Ascalon naar buiten gaat rechts, vlakbij Althea.

Academy kan je toch gewoon heenlopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Heey Rurik!
spoiler:
wat ging die gast makkelijk neer in Undead form. Best lomp, party leader was monk, had een wand. Aan het einde vraag hij of je hem uit zijn leiden wil helpen, 1 'wand attack' en hij is echt dood. Stom :P

En vanavond 2 nieuwe farm builds testen voor hardmode :D

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 10-08-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

TroonStaal schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:44:
[...]

Salvage kit -> crafting materials uit items halen. Die heb je later nodig voor armor en wapens.

Welke quest items zijn dat? Toevallig beautiful pearl, feather en pendant? Die zijn voor de Althea quest, moet je even naar Rurik lopen. Die staat als je bij Ascalon naar buiten gaat rechts, vlakbij Althea.

Academy kan je toch gewoon heenlopen :?
Toevallig die ja hahahaha.... Zal dat vanavond eens proberen...
Academy kwam ik niet bij... liep buitenom... zal wel via het dorp moeten dan denk... |:(

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
EmJeej schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:23:
[...]

Toevallig die ja hahahaha.... Zal dat vanavond eens proberen...
Academy kwam ik niet bij... liep buitenom... zal wel via het dorp moeten dan denk... |:(
Ohja, die Academy is je laatste missie daar. Tevens je eerste ervaring met PvP.

Ik had eens mazzel, was een lvl 5 ranger/mesmer maar mijn babyrangette maakte die andere party wel af, en dat waren een stelletje lvl 7/8 wars, necro's en eles :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

[b][message=28536510,noline]uit items halen. Die heb je later nodig voor armor en wapens.

Die heeft geen quest voor mij :(

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TroonStaal schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:16:
[...]

Ik had eens mazzel, was een lvl 5 ranger/mesmer maar mijn babyrangette maakte die andere party wel af, en dat waren een stelletje lvl 7/8 wars, necro's en eles :')
Lol

Afbeeldingslocatie: http://xs318.xs.to/xs318/07326/gw001.jpg

En dat was een party met 4 menselijke players _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
EmJeej schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:26:
[...]

Die heeft geen quest voor mij :(
Jawel, hij staat te praten met Captain Osric die hem feliciteert dat hij gaat trouwen. Wacht even totdat ze klaar zijn met praten en dan krijg je de Althea quest :)

Kijk hier maar :)

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 11-08-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

TroonStaal schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:56:
[...]

Jawel, hij staat te praten met Captain Osric die hem feliciteert dat hij gaat trouwen. Wacht even totdat ze klaar zijn met praten en dan krijg je de Althea quest :)

Kijk hier maar :)
ben nu uit de Pre... dus als iemand mij dingen wilt leren in... ben uit pre :P

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
post searing O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
EmJeej schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:12:
[...]

Ik ben vanavond/eind van de middag wel online -> Vortex Walker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmJeej schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:12:
[...]

voordat je teveel gaat vragen: probeer eerst het meeste zelf uit. het is leuker om alles zelf uit te vogelen. bovendien zijn de meesten die bereid zijn iets uit te leggen overijverig, zodat jenog niet eens de helft onthoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind het wel zo'n beetje best met nightfall, vind er echt geen ruk aan. Lomp ver gezocht verhaal, om het maar moeilijk te maken knallen ze er maar gewoon lvl28 mobs neer, orgineel zeg :/ Veel te veel build specifieke missies, imho veel te mager voor iedereen normaal om te spelen. Krijg je eindelijk (denk je) een leuke missie om varrish neer te meppen, gewoon solo met een 55hp monk..

Hoop toch dat GW:EN wat betere story heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Is altijd als je een beetje langzaam bent. ( NIET BEDOELD OM TE FLAMEN of om jou af te vallen oid) .

Maar als je de campaign in de eerste week, mischien maand uitspeeld dan zijn al die dingen nog niet bekend en word het hele spel nog gespeeld zoals "intended".

Dan word er nog niet gerund, gefarmed en gesoloed omdat die builds gewoon niet niet bedacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Daar zit wel wat in idd. Als iets nieuw is wordt er in de eerste maand vooral gespeeld, daarna verschijnen de builds, hoe je met een bepaalde setup een compleet domein kan leegvegen etc.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook vrij gehaast speel, ik wil zo snel mogelijk van A naar B. Zo graag, dat ik eigenlijk ook altijd de cutscenes skip. Laatst zelfs nog een Prophecies filmpje gezien dat ik nog niet eerder bekeken had :D
Verhaal maakt mij niet uit, ik wil gewoon lekker rammen op beestjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Dit weekend eindelijk Nightfall gehaald.

Abaddon zelf was echt een eitje, beetje een anti climax aangezien de missie daarvoor echt een heel stuk moeilijker is.

spoiler:
De lich ging ontzettend snel neer, maar Shiro heeft me toch wel 3 keer neergehaald. Gelukkig had ik nog een candy cane en kon ik verder tanken (met mn dervish) terwijl de rest van de party hem platgooide met alles wat los en vast zat.

Nu kan ik met mn Paragon op Hard mode verder gaan met sunspear points binnenhalen zodat There's nothing to fear nog beter wordt. Dan mn Kurzick rank nog even op 4 zien te krijgen en dan ben ik helemaal klaar voor GW:En. Alhoewel veel mensen de paragon niet leuk vinden is het toch wel 1 van mijn favoriete classes, eigenlijk samen met de dervish. Dus nightfall was voor mij zeker geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bigbadkip schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 08:33:
Maar als je de campaign in de eerste week, mischien maand uitspeeld dan zijn al die dingen nog niet bekend en word het hele spel nog gespeeld zoals "intended".
Ik heb meeste van nightfall zonder enige extra 'leesvoer' gedaan, puur op missies en ervaring erdoorheen. Dat specifieke builds nodig zijn ben ik wel gewend uit andere games, is niets nieuw, maar ik vind het verhaal zo ongelofelijk lomp. Factions vond ik echt leuk, prophecies werd later ook gewoon leuk om te doen (geen time-based missies), Nightfall is gewoon niet echt mijn 'ding'.

Meeste missies moet je wel bijna solo doen, is bijna geen mens meer te bekennen in die missies, factions heeft daar ook flink probleem mee.

Zal heus wel weer keertje proberen, maar het staat nu onderaan lijstje 'todo'. Toen nightfall uitkwam was ik al bizar teleurgesteld over de story en de missies, dus heb het altijd maar rustig aangedaan. Eigelijk heb ik van mijn 9 characters er maar 2 die op het 2de eiland zitten, puur voor de heroes.

spoiler:
Was ik ook nog even in prophecies, was wat farm spots aan het checken, kreeg ik een invite voor een missie. Toch maar mee gedaan (lol @ lvl12 mensen, ik met 3 heroes lvl20), blijkt het met toeval de missie te zijn waar Rurik dood gaat. Volgens mij als non-Proph speler krijg je dat niet te zien, alleen tegen undead Rurik vechten. Of heb ik ergens wat gemist?

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SinergyX schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 09:47:
[...]
spoiler:
Was ik ook nog even in prophecies, was wat farm spots aan het checken, kreeg ik een invite voor een missie. Toch maar mee gedaan (lol @ lvl12 mensen, ik met 3 heroes lvl20), blijkt het met toeval de missie te zijn waar Rurik dood gaat. Volgens mij als non-Proph speler krijg je dat niet te zien, alleen tegen undead Rurik vechten. Of heb ik ergens wat gemist?
spoiler:
De Shiverpeaks missie bedoel je? Borlis Pass is dat toch ofzo? Nee hoor, da's een gewone missiecinematic, die iedereen te zien krijgt afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Ja, maar ik denk dat hij bedoelt dat je als non tyria character dat filmpje niet te zien krijgt omdat die missie voor Lions Arch is. Die missie hoef je dan niet te spelen. Ik ga zelf altijd naar Ascalon terug omdat ik alle missies gespeeld wil hebben, maar als je gewoon de verhaal verder volgt mis je dat filmpje.

Of het moet al te zien zijn in het filmpje wat je krijgt van je van Elona of Kryta de eerste keer naar Tyria gaat, maar dat weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
spoiler:
Mijn warrior heeft nu prophecies uitgespeeld, toen kwam ik later na beetje rondrennen (voor die missie na Lich) in een nieuwe 'stad' met missie-logo. Ik was halve shiverpeaks gerunned, dus moest ik zelf nog aantal plaatsen komen. Die missie zit dus 'voor' het punt dat je als faction/nightfall character naar prophecies komt gok ik. Je moet 3 cannons oid capturen, daarna met 1 hendel 3 catrols in werking stellen op een gate te openen. Laatste cutscene word Rurik overdolven door lawine en geslacht door zo'n gast. Het zijn allemaal lvl8-14 mobs, waar lion's arch verder gaat vanaf lvl16 dacht ik

Gevonden :) Missie heeft The Frost Gate. Je komt als faction/nightfall character binnen bij lion's arch, dus missie D'Alessio Seaboard is eerste die je doet. Ik was al terug gegaan naar ascalon, vanaf daar missies gaan doen, deze nooit tegengekomen.

spoiler:
"Your punishment for trespassing is death."
:P

Gister ook nog glyph of renewal gecapped, leuk hoor, perma sliver armor :D

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik heb echt trauma`s aan dat silver armor... BRRRR

Zovaak doodgegaan met mijn warrior door die vieze silverarmor ele`s ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://gw.gamewikis.org/wiki/Silver_Armor
Silver Armor is a VERY common misspelling of the name of the skill Sliver Armor (Sliver, not Silver).
:>

moet zeggen dat die skill bij normal bagger sterk is, leuk om 20 van die mino's te herden in northern shiverpeaks (lvl13 maargoed), ze vallen bij bosjes :D Jammer dat scattering zo snel werkt, hardmode moet ik nog iets voor vinden :P

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2007 11:10 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste