Heb er al inmiddels 700 uur opzitten maar onderhand is de pret er vanaf.
Waarom zou u zeggen?
Nou om het volgende.
Binne één dag kan je max gear hebben, er is geen doel voor ogen meer.
Missies zijn zo makkelijk dat je alle drie de campaings in een week uit kan spelen, je kan hier natuurlijk nieuwe characters maken en daarmee hou je mischien wat maanden aan over.
Het jammere van guildwars vind ik gewoon dat max gear zo belachelijk goedkoop in, ik zie geen punt in het halen vaan een mooier setje voor 50k als ik hetzelfde kan halen voor 10k.
Niemand kan zich een flikker schelen hoe jij er uit ziet, terwijl mensen Goud kopen voor echt geld om met een internet pixels kunnen patsen.
Het spel is gewoon te makkelijk en te snel uitgespeeld, als je eenmaal bijvoorbeeld underworld, urgoz warren of gate of anguish heb gespeeld is dat ook niet leuk meer. De enige kans dat je daar maakt is met een aantal team builds.. en dan.. uren lang hetzelfe doen voor een beter plaatje wat je pats rechte geeft? nee mij niet gezien.
Het is een leuk spel, maar daar blijft het ook bij.
Als je dit spel intensief gaat spelen heeft het niet veel meer te bieden... behalven met pixels patsen.
Het enige wat ik nu af en toe nog eens speelt is PvP, hier zit teminste nog wat variteit en competitie in, behalve wat monsters in elkaar te slaan waarvan je toch al weet dat je die overwint.
[
Voor 7% gewijzigd door
Fox op 19-07-2007 01:53
]