Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:06

Bob

Timocos schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:12:
Speel nu naast WoW weer eens Guild Wars, het eerste deel, en ik vraag me nog steeds af hoe ik die artifacts kan gebruiken. Ik heb nu bijv een Flame artifact en als ik die ( als elementist/mesmer ) wil gebruiken ( dus op de plaats van mijn shield ) staat er een kruis doorheen. Hoe moet ik ze dan gebruiken?
Naieve poging: misschien is je schild nog equipped? Ik equip ze altijd door er gwn op te dubbelklikken.

[ Voor 67% gewijzigd door Bob op 28-06-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:18
Bob schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:27:
[...]

Naieve poging: misschien is je schild nog equipped? Ik equip ze altijd door er gwn op te dubbelklikken.
Nee, want op de plek waar het schild hoort heb ik nog niks staan. Kan volgens mij ook geen schild dragen, want heb dat ook geprobeerd en dan komt er ook een kruis doorheen te staan.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:09
Er staat een kruis doorheen omdat je een 2-handed weapon ( een staff of boog dus ) hebt equipped, dan werkt ie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
je zal een wand moeten gebruiken voor een artifact.

een wand+arti. zijn ongeveer dezelfde stats als een staff. ( omdat laatstgenoemde meer stats heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:04
Van de site:

Guild Wars Bonus Mission Pack Promotion

For a limited time, when you spend $29 USD (€26/£17) or more in the Official Guild Wars (online) Store, you will get a Guild Wars Bonus Mission Pack for free!

The Guild Wars Bonus Mission Pack will allow you to play through four pivotal moments in Guild Wars history. Earn unique rewards as you go face-to-face with Palawa Joko and his undead army as one of the key figures in the Battle of Jahai. Experience part of Cantha's turbulent past as you witness the violent Tengu Wars. Learn firsthand how the White Mantle rose to power in Kryta. And, finally, discover what became of Gwen after the Charr invaded her home and the Searing destroyed everything she'd ever known.

The Guild Wars Mission Pack will be made available between November 1 and November 30, 2007 to all accounts that spend $29 USD (€26/£17) or more in the Official Guild Wars (online) Store between 12 p.m. (Noon) PST July 5, 2007 and 12 p.m. (Noon) PST October 31, 2007. This promotion is limited to one per account. The Guild Wars Mission Pack is not transferable and will only be available to the exact account that fulfills this promotion.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

das dus wel weer geldklopperij... maar ff afw88 wat er in de box van GW:EN zit, als het echt niets is misschien maar online bestellen dan... Al is het natuurlijk veel leuker ook die doos op de plank erbij te hebben staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Wat raden jullie aan om pvp ervaring op te doen? Random Arena's zou ik denken?
Het probleem is dat ze daar af en toe last hebben van mijn onervarenheid. Lees: "omg wtf noob". Meestal vraag ik hen daarna wel wat er mis was zodat ik er tenminste iets van leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:03
Dammit, die missionpack lijkt me best wel gaaf om te hebben, maar om nou dat bedrag neer te gaan leggen. Had nu gewilt dat ik nog niet die extra characterslots had gekocht. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik denk dat ik maar een paar pvp skillpacks koop, en misschien toch nog maar een slotje erbij (dan zou ik op 14 komen :X)

Zal je zien dat straks die extra chapters in een 2k8 versie komen van EotN :')

@ BoB: RA is wel handig, alleen zit je vaak met "me so 1337-koters" die niet tegen hun verlies kunnen of niemand wat willen leren. PvP is het veiligst te leren in een Guild middels AB of friendly matches.

[ Voor 33% gewijzigd door Vrijdag op 06-07-2007 14:41 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat zul je altijd zien.
Volgens mij was er nog wel een uitbreiding via de online shop te krijgen.
Volgens mij iets wat bij de extra versie van GW zat, maar weet het niet zeker. Zal wel binnenkort eens gaan kijken wat ze tegenwoordig verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Arunia schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:40:
Dat zul je altijd zien.
Volgens mij was er nog wel een uitbreiding via de online shop te krijgen.
Volgens mij iets wat bij de extra versie van GW zat, maar weet het niet zeker. Zal wel binnenkort eens gaan kijken wat ze tegenwoordig verkopen.
Dat waren de promoitems. Die zaten eerst bij de Prophecies 2k6 editie (met gele hoes, dus niet de Special Edition) en die kan je nu voor een paar euro kopen.
Serrated Shield, Rhinohammer, Wolfs Favor, Soulshrieker, Feathered Flatbow etc. waren dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah ok, maar ja. Het is in iedergeval iets. :P
Nahja, moet gewoon kijken. Het is jammer dat we geen PvP spelen.
Die missie packs lijken me heel erg tof! Zeker om nou eindelijk eens te weten wat er met Gwen is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Gwen? Die loopt sinds een paar weken de hele tijd achter me aan, in schattig klein broekzakformaat O+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
>_> I hate you.
Ik vind Gwen echt zo gaaf.
Ik heb deze nog een keer te krijgen.
Hmm, als ik nou eens de rest verkoop (op de speciale na dan) en dan op zoek ga naar Gwen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
TroonStaal schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:40:
Van de site:

Guild Wars Bonus Mission Pack Promotion
Vind ik dus echt een naaistreek. Had er een mailtje over gestuurd omdat ik skillpaks, extra chars slots en die extra pack had gekocht, of ik dan ook meteen die bonus pack kreeg (zit op +50 euro uit die shop zeg maar). Niet dus.. :/ Die 5 july wordt dus echt strak aan gehouden, leuk als je alles al hebt uit de shop en niks meer te kopen hebt...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind dat soort acties uberhaubt niet echt gepast.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Arunia schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:02:
>_> I hate you.
Ik vind Gwen echt zo gaaf.
Ik heb deze nog een keer te krijgen.
Hmm, als ik nou eens de rest verkoop (op de speciale na dan) en dan op zoek ga naar Gwen. :D
Ik ook van jou :* :P

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Gwen.jpg

>:) she's mine ALL MINE! Mwahahahahaaaaaa!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou het eigenlijk neit meer dan normaal vinden als ze die pack ook voor niet-craditcardhouders beschikbaar maken. zzelf had ik em ook wle wille nhebben, maarja, zonder CC kom je niet zo ver... ff de berichten afwachten, denk dat ze veel klachten gaan krijgen en'omdat Anet er alles aan doet om de community tevreden te houden' zullen ze er hopelijk wel wat op vinden. bv als je GW:EN activeert voordat de actie is opgehouden (wel erg krap aan, maar ja)

EDIT:

Van Gaile's pagina op wiki:
We are currently working on adding support for SMS payments to the online store.
Leuk smsje, van 26 eurie...

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 07-07-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 23:40
Vraagje, ben net begonnen met Nightfall en heb een Dervish gekozen als primary. Echter wil ik als secondary Assassin kiezen. Maar die gast die mij vraagt welke secondary ik wil gebruiken, geeft me niet de keuze. En dit terwijl ik wel Factions heb...

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Vads schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:41:
Vraagje, ben net begonnen met Nightfall en heb een Dervish gekozen als primary. Echter wil ik als secondary Assassin kiezen. Maar die gast die mij vraagt welke secondary ik wil gebruiken, geeft me niet de keuze. En dit terwijl ik wel Factions heb...
Makes sense he, anders zouden ze de campaign moeten aanpassen naargelang iemand Factions heeft of niet. Zou gaan natuurlijk, maar da's meer werk voor Anet :)
Voor je pvp only chars zal het wslk wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zult moeten wachten tot je verder bent in het spel. op een bepaald moment kan je er secondary professions bijleren, en op elk moment dat je wil switchen tussen de secondary's die jij voor die character hebt geleert (zolang je in een outpost bent uiteraard). Even een andere kiezen en rustig spelen tot het moment daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De oplossing is dus om een tijdelijke tweede professie te kiezen, dan te ascenden (moet je even opzoeken hoe dat in nightfall werkt, bijvoorbeeld op guildwiki) en dan in de temple of balthazar die tweede professie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Hmmm, ok, dus dat "ene" moment, zit dat ver in het Nightfall-verhaal? Of komt dat al snel? Ik ben momenteel een level 6 dervish... Heb bijna het hele eiland afgekamt.

Wellicht een trap in een open deur, maar welke andere prof gaat er leuk samen met de dervish?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Bijna het hele eiland? Hoe hard raas je er dan wel door? Ik ben lvl 12 en begin ongeveer aan het einde van het eiland te komen... Ik ben misschien het andere uiterste, ik wil elke quest gedaan hebben voor ik verder ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, zeggen dat je door het eiland heen bent als je pas net begint is mss niet zo een goed idee. Je mag dan over misschien een keer geweest zijn, je zal er nog wel terug moeten komen voordat je verder mag. en uiteraard is alle quests doen en veel leuker en je levelt veel sneller, dus eigenlijk geen reden om het niet te doen. leef niet te veel naar je volgende secondary of een bepaalde build toe, dan mis je toch een groot deel van de lol van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Niemand last van lag? Ik al 4 of 5 dagen. Een uur geleden kon ik niets zinnigs doen. Een van m'n characters zit compleet 'vast' in Lion's Arch, ik kan er gewoon niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
De hub in Frankfurt heeft nogal problemen. Mijn ping zit de laatste tijd zo rond de 300 ongeveer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Dat noem ik geen lag, dan ben ik blij. Enkel als je moet interrupten is dat lastig. :)
Wanneer er naast het rode bolletje 25,000 ms staat, dat noem ik lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Ehm.....weet iemand hoeveel characterslots je maximaal kan hebben?
Ik wil die missionpack namelijk ook wel maar heb al 17 slots, maar kan er evengoed wel een paar bij gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:03
Bob schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:03:
Dat noem ik geen lag, dan ben ik blij. Enkel als je moet interrupten is dat lastig. :)
Wanneer er naast het rode bolletje 25,000 ms staat, dat noem ik lag :(
Da's bijna een halve minuut.
Da's geen lag, da's geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat maar, heb er 3 slots bijgekocht nu. Heb er nu 20, zit nog niet aan de grens blijkbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gister erg veel last van lag gehad, kon idd niets nuttigs doen (ook als monk is het aardig lastig spelen als je party al dood is voordat jij ook maar weet dat er een spawn is). Dat terwijl iemand anders uit mn guild er totaal geen last van had. Vandaag echter zo goed als geen problemen gehad. Nu had die ander weer wel ongeloofelijke problemen. En als je dan plannen hebt samen iets te gana doen... Nou ja, hopen dat de problemen snel opgelost zijn, wil wel eens aan mn vakantie (lees: hele dag gw als mn zin het toelaat) beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 09:08
Ik had vrijdag avond / nacht, zaterdagmiddag en zondagmiddag lag...
Echt .. 'niet leuk'...

Als healer kan je niets .. als Assassin toch nog redelijk wat kunnen doen..
Maar het blijft bijna niet te doen.

Al iets bekend aan oplossingen ?
(op GW.com staat enkel nog de melding dat er problemen zijn.. >> dus nog niet opgelost? )

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Het schijnt dat ze het probleem niet willen erkennen, ze beantwoorden support aanvragen met 'het ligt aan jouw'. Dat las ik gisteren toch op een of ander groot GW forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114910

Ik zit gemiddeld zo rond 300/400 maar soms idd een erge uitschieter. Het lijkt er wel op alsof sommige mensen er meer last van hebben dan anderen. Sommige mensen uit mijn guild hebben constant hoge ping, maar bij mij is het gelukkig maar zeldzaam en zelden buiten een stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Bob schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:30:
Het schijnt dat ze het probleem niet willen erkennen, ze beantwoorden support aanvragen met 'het ligt aan jouw'. Dat las ik gisteren toch op een of ander groot GW forum.
Hmm.. dan spreken ze zichzelf tegen..
Network News
Lag Issues – 1 July

We wanted to let players know that we are aware that some of them have experienced latency (lag) over the last few days when playing Guild Wars. The issue is affecting many services that route through the Internet hub in Frankfurt, Germany. Our network teams report that resolving the issue is, unfortunately, outside our direct control but they are tracking the issue and doing what they can to prioritize the matter and to assist in resolving it. We apologize for the inconvenience and will do what we can to assure that this will be resolved as soon as possible.
Source :
http://guildwars.com/support/networknews/

En ik heb voornamelijk lag als ik missies in ga.
Steden etc. laden goed en vertonen geen lag bij mij.
:/

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 09-07-2007 12:39 . Reden: Extra toevoeging ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmm..
Gisteravond geen lag meer ondervonden .. (zelfs niet met laptop over wifi)

:)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114910

maar buiten de weekenden heb ik sowieso amper tot geen last van een lag. In de weekenden zijn er een stuk meer gebruikers en helemaal met die festivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215820

vandaag heb ik echt hele erge lag gehad, maar weet niet of het nou aan de game ligt of aan me eigen internet/computer. Heb snelheid hier van zo'n 24 mb per seconde maar het internetsterkte rondje blijft maar rood en wordt de hele tijd teruggegooit als ik loop :(

mijn guildies hoor ik nergens over, best vreemd

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215820 op 12-07-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Er is nog steeds een probleem bij Anet:

http://www.guildwarsguru....ead.php?t=10174889&page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69968

Probeer eens international districts. Meestal helpt dat, omdat die servers anders geroute worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar als ik de nieuwste wil (Nightfall?), moet ik dan alleen Nightfall kopen of ook de andere versie('s)? Dus is Nightfall een expansion of een hele nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nightfall is een stand alone, net als de andere twee delen. Je hoeft ze niet te kopen, maar je mist wel een hele boel (items, skills, gebied etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610

Ga overstappen op WoW. Zal GW nog wel eens spelen, maar gister een 10 dagen trial geprobeerd en WoW is ook leuk om te spelen. Jammer dat het geld kost, maar dat neem ik voor nu wel op de koop toe. GW is geen reet meer aan en zal GW pas weer gaan spelen, zodra er een nieuw deel uitkomt, maar dat duurt me nu allemaal toch wel te lang. Vind het jammer, aangezien ik sinds GW geen ander spel meer heb gespeeld, maar nadat je alles al wel zo vaak hebt gedaan is GW geen uitdaging meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:31:
Nightfall is een stand alone, net als de andere twee delen. Je hoeft ze niet te kopen, maar je mist wel een hele boel (items, skills, gebied etc.)
Dus als ik t goed begrijp zitten in elke versie andere gebieden en items? Dus eigenlijk zou ik alle delen moeten kopen wil ik het goed kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, elke versie heeft eigen verhaal, eigen ding bla bla. Dan een lange rode lijn erdoorheen die de 3 losse versies aan elkaar naaien. Zeker prophecies en factions kan je makkelijk als enige spel spelen. Elk deel heeft dus eigen scenery, eigen mobs, items bla bla.

De grote toevoeging van nightfall die je zou kunnen missien voor de andere 2 delen is puur de heroes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:25:
Nee, elke versie heeft eigen verhaal, eigen ding bla bla. Dan een lange rode lijn erdoorheen die de 3 losse versies aan elkaar naaien. Zeker prophecies en factions kan je makkelijk als enige spel spelen. Elk deel heeft dus eigen scenery, eigen mobs, items bla bla.

De grote toevoeging van nightfall die je zou kunnen missien voor de andere 2 delen is puur de heroes.
Maar zit in Nightfall de dingen die bij de eerdere versies zitten niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoewel ik het niet veel beter dan de anderen kan uitleggen, nog maar een poging: elk deel heeft een eigen verhaal, met een uniek gebied, met eigen drops, armors, weapons etc. De content kun je in 2en splitsen, de core-features en de chapter afhankelijke contnt. Core features zitten in elke chapter. Zo heb je de 6 core professions, en een heleboel core skills. Daarnaast komen er in Factions en Nightfall nog 2 professions bij, en elk deel heeft ook zijn eigen extra skills. maar dan praten we al over het chapter specifieke deel van de content. Om alles te kunnen doen heb je uiteraard alle delen nodig, maar zoals gezegt is elk chapter stand-alone en kan prima op zichzelf gespeelt worden. Als het je nog niet duidelijk is, moet je misschien de startpost (Het Grote Guild Wars Topic deel 13) maar eens goed doorlezen. Daar staat alles in wat we verteld hebben en waarschijnlijk nog wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
GW'ers, hoe kom ik nou aan skills in Nightfall met mijn Nightfall-native karakter? Bij het creëren van het karakter kreeg ik enkele skills, maar na bijna het hele eiland doorlopen te hebben en vele missies gedaan te hebben, ben ik niet meer beloond met skills.

Is het niet meer zoals in Prophecies, dat je door het uitvoeren van missies, skills als beloning krijgt? Of dien ik mijn skills bij de Skill Traders te halen? Vind dit laatste zo zonde van mijn skill points...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 12:10

KneoK

Not in a million lightyears

Waar anders denk je je skill points aan te kunnen uitgeven ? ;)

En met questen kun je ook in Nightfall nog aan aardig wat skills komen. Ik neem aan dat je met het hele eiland het eerste eiland bedoeld ? Dan heb je nog wel een aardig stukje te gaan voor je alle skills kunt kopen/verdienen/cappen, hoewel je voor cappen weer skillpoints moet uitgeven voor capture signets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Updates:
Update - Tuesday July 17
Bug Fixes

* Fixed a bug that corrupted geometry on Intel 915, 945, and 965 graphics chips.
* Fixed a Party Search issue that caused some players to crash.
* Fixed the district drop-down list so that it no longer displays unavailable districts and territories.
* Fixed a map error in D'Alessio Seaboard.

Miscellaneous

* English districts are now referred to as Common districts.

Update - Tuesday July 17
Party Search

* Whenever a party enters Party Search, an automatic message will now broadcast to players in that party’s current district. For example, if Flamingo Avenger sets "glf monk" as the party’s description in the Party Search panel, "Flamingo Avenger: Party Search — glf monk" will appear in the Chat panel of players in the same district as Flamingo Avenger.
* Whenever a party leader broadcasts "glf", "lfg", "lfp", "wtb", "wts", or "wtt" in All chat, that party will now be entered into Party Search automatically with that chat message used as the party's description.

User Interface

* The Trade panel now displays the name as well as the icon of trade items present in the trade cart, and a warning message now displays when the person you are trading with changes the offer.
* The Party panel now automatically resizes vertically to match the contents of the panel.
* The Party panel now maintains the same position it was placed in while in outposts and missions. The Party panel join frame has been moved to the bottom of the panel.
* Allies and pets are now listed in collapsible groups in the Party panel while in a mission.

Domain of Anguish
To balance the Domain of Anguish appropriately for a wider variety of players, the difficulty of this realm has been adjusted. Some of the changes apply only to Normal mode.

* In Normal mode only, all world effects outside of the final battle have been removed.
* In Normal mode only, damage output has been reduced for a variety of monsters.
* The size of several monster groups found in the beginning areas of the City of Torqua and the Foundry of Failed Creations have been reduced.
* The Enraged ability possessed by creatures in the Domain of Anguish has been adjusted. This ability now gives the caster +50% damage when below 70% Health, and an additional +50% damage when below 30% Health.
* Fixed a bug that occasionally caused Mallyx to stop reacting in combat.

Bug Fixes

* Fixed a bug in the Nightfall mission the Grand Court of Sebelkeh that caused rifts to erroneously display blue bars when being recaptured by the Blasphemy.
* Fixed a bug that prevented the Factions quest "A Formal Introduction" from loading if players had quests from the Dragon Festival in their Quest Logs.

Miscellaneous

* The Tyrian World Map has been enlarged and adjusted in preparation for Guild Wars: Eye of the North.
* Improved the system for throttling chat spam.
* The Sunspear Rebirth Signet is now sorted under Sunspear skills in the Skills and Attributes panel.
* The Lightbringer’s Gaze and the Lightbringer's Signet are now sorted under Lightbringer skills in the Skills and Attributes panel.
* Additional behavioral modifications have been made to the Luxon Warriors in Fort Aspenwood.
* Master Architect Gunther no longer runs in front of Fort Aspenwood's green gate.
Ik bedenk me net: Fijn, dus nog meer spam in mijn scherm dankzij dat partysearch functie?

Lang leve alleen maar guild en alliance chat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-06 23:11

XXlerator

Old time gamer

KneoK schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 01:08:
Waar anders denk je je skill points aan te kunnen uitgeven ? ;)

En met questen kun je ook in Nightfall nog aan aardig wat skills komen. Ik neem aan dat je met het hele eiland het eerste eiland bedoeld ? Dan heb je nog wel een aardig stukje te gaan voor je alle skills kunt kopen/verdienen/cappen, hoewel je voor cappen weer skillpoints moet uitgeven voor capture signets.
Uhm.... welke quests heb jij het dan over in Nightfall? Volgens mij klik kun je namelijk helemaal geen skills verdienen in Nightfall en moet je ze allemaal kopen. Even afgezien van de Sunspear/Lightbringer skills en de Junundu Siege natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
XXlerator schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:33:
[...]

Uhm.... welke quests heb jij het dan over in Nightfall? Volgens mij klik kun je namelijk helemaal geen skills verdienen in Nightfall en moet je ze allemaal kopen. Even afgezien van de Sunspear/Lightbringer skills en de Junundu Siege natuurlijk :)
Je hebt gelijk inderdaad, als ik die link bekijk. Je krijgt dus gewoon skills bij de "geboorte" van je toon en de rest moet je dus kopen. Dat is verschillend met de vorige campagne's, waarbij je naast experience points vaak ook skills kreeg....

Ik heb dus nog nooit skills gekocht voor mijn karakters, omdat ik bang was dat ik dan niet genoeg skill points zou hebben om te investeren in mijn karakter. Hoe weet je nu dan welke skills je ergens kunt "verdienen" bij een quest en welke je alleen kunt krijgen door ze te kopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Vads schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:59:
[...]
Hoe weet je nu dan welke skills je ergens kunt "verdienen" bij een quest en welke je alleen kunt krijgen door ze te kopen?!
Ik denk dat ik mijn eigen vraag kan beantwoorden door hier wat rond te spitten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vads schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:59:
[...]

Je hebt gelijk inderdaad, als ik die link bekijk. Je krijgt dus gewoon skills bij de "geboorte" van je toon en de rest moet je dus kopen. Dat is verschillend met de vorige campagne's, waarbij je naast experience points vaak ook skills kreeg....

Ik heb dus nog nooit skills gekocht voor mijn karakters, omdat ik bang was dat ik dan niet genoeg skill points zou hebben om te investeren in mijn karakter. Hoe weet je nu dan welke skills je ergens kunt "verdienen" bij een quest en welke je alleen kunt krijgen door ze te kopen?!
Zover ik dacht krijg je alleen bij Prophecies skills via quests. Bij factions (en dacht nightfall) alleen een 2-3 skills als je je 2nd profession kies. Je hebt theoretisch altijd genoeg punten, zolang je maar blijft doorlvlen. Je exp bar blijft gewoon doorlopen, elke 'ding' krijg je weer een skillpoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

SinergyX schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:09:
[...]

Zover ik dacht krijg je alleen bij Prophecies skills via quests. Bij factions (en dacht nightfall) alleen een 2-3 skills als je je 2nd profession kies. Je hebt theoretisch altijd genoeg punten, zolang je maar blijft doorlvlen. Je exp bar blijft gewoon doorlopen, elke 'ding' krijg je weer een skillpoint.
Daarnaast krijg je voor bepaalde quests en voor zover ik weer alle missies ook skill points dus in principe heb je er genoeg. Echter skills kosten bij een trainer ook geld en op den duur kosten skills 1000 gold per stuk. Ik raad dan ook aan om van te voren te gaan bedenken welke skills je wilt hebben als je nog niet heel veel geld hebt.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Jacman schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:12:
[...]

Daarnaast krijg je voor bepaalde quests en voor zover ik weer alle missies ook skill points dus in principe heb je er genoeg. Echter skills kosten bij een trainer ook geld en op den duur kosten skills 1000 gold per stuk. Ik raad dan ook aan om van te voren te gaan bedenken welke skills je wilt hebben als je nog niet heel veel geld hebt.
En aan (veel) geld kom ik alleen door te farmen, toch?! Nog iets wat ik nog nooit gedaan heb...

Dus ook al ben ik level 20, blijf ik skill points krijgen, is dat het?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Vads schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:20:
[...]

En aan (veel) geld kom ik alleen door te farmen, toch?! Nog iets wat ik nog nooit gedaan heb...

Farmen is niet eens zo heel moeilijk, maar wel dodelijk saai. Het meest eenvoudige is gewoon enkele stukken die makkelijk te doen zijn heel vaak te herhalen en alles wat dropt te verkopen. Of je gaat op zoek naar farming builds en farming locaties.

UW en FoW worden veel gefarmed voor de ecto's en shard om zo het aartslelijke (:P) FoW armor te kopen.
Andere mogelijkheid is Bergen Hot Springs met een standaard 55 monk. Holy damage op undead = 2x zoveel namelijk.
Kijk maar eens in Bergen ID1, massa's bots daar :P
Ik loop er ook nog wel eens rond -> Vortex Walker [XoO]

Skillpoints blijf je krijgen idd, na elke 15k (ofzo) exp points krijg je er weer een XP point bij. Ik heb nu nog iets van 127 skillpoints op mijn monkje, maar moet ook nog een hoop skills unlocken. Maar daar heb ik eigenlijk geen zin in :{

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 18-07-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Vads schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:20:
[...]

Ja, skill points blijf je krijgen, en ik gebruik ze momenteel zelf alleen maar om signets of capture mee te kopen zodat ik elite skills kan krijgen. Farmen is door Anet erg generfed en door gewoon te spelen in teams (of met hero's en henchmen) en alle quests te doen krijg je ook geld.

Misschien nog wel een goede tip: quests in Nightfall en in Factions leveren naast gold en exp meestal ook collectable items op. Zo krijg je voor de Kaineng City quests in Faction bv Imperial Commendations, deze kun je per 5 inruilen voor een superior salvage kit die je dan weer kan verkopen voor 1000k (oftewel 1 platinum).

Verder heb je in Nightfall ook nog treasure spots (klik) die je eenmaal per karakter kan gebruiken. Hier zit meestal goud in + een gouden item. Erg de moeite waard om te bezoeken.

Dit alles staat ook op de door jouw genoemde site, maar ik zou vooral gewoon spelen en quests doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 12:10

KneoK

Not in a million lightyears

XXlerator schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:33:
[...]

Nu je het zo zegt (en ik het zo lees), ik zou inderdaad niet weten met welke quests ik daadwerkelijk skills heb verdiend buiten de "tutorials" en second prof quests.

Moet zeggen dat ik Nightfall met maar 1 char (mijn derv) heb uitgespeeld en ik over het algemeen maar 2 chars gebruik (de derv en mijn oudste, een Prophecies ele). Daarbij ben ik in Factions nog niet eens over de helft, terwijl ik dat spel al bijna sinds het uitkwam heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:27:
[...]
Farmen is niet eens zo heel moeilijk, maar wel dodelijk saai. Het meest eenvoudige is gewoon enkele stukken die makkelijk te doen zijn heel vaak te herhalen en alles wat dropt te verkopen. Of je gaat op zoek naar farming builds en farming locaties.

Andere mogelijkheid is Bergen Hot Springs met een standaard 55 monk. Holy damage op undead = 2x zoveel namelijk.
Kijk maar eens in Bergen ID1, massa's bots daar :P
Ik loop er ook nog wel eens rond -> Vortex Walker [XoO]
Undead farmen gaat het makkelijks als monk/dervisch. Met de skill "mystic regeneration" krijg je een hp reg van +2 per enchantment wat dus inhoudt dat je voortdurend een hp reg van +10 (en dat is het maximum) hebt zolang deze skill actief is. Daar kan "healing breeze" niet tegenop.
Het is niet helemaal 55 build, je hebt geen -50 item nodig en je kan ook met een superior rune minder toe (al gebruik ik gewoon mn 55 armor). En je gebruikt "shield of absorption", wat ook afwijkt van standaard 55 monk build. Voor de rest wel de standaard 55 skills.

Farmen moet je wel het liefst in hard mode doen, dan heb je betere drops. Moet je dus prophecies wel een keer uitgespeeld hebben.

Voor het deadsword farmen (in Nightfall) gebruik ik nog wel de standaard 55 monk build, Dezelfde Mo/Wa build die met griffon farmen (good old days) werd gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Ik heb een jaar geleden GW:Factions gekocht, maar omdat ik toen op lvl 17 niet meer verder kwam maar gestopt. Nu wil ik het weer proberen, maar waar moet ik levelen? ik ben nu bij Marketplace maar als ik daar wil levelen ga ik heeel vaak dood, met volle henchman group.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Moortn schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:50:
Ik heb een jaar geleden GW:Factions gekocht, maar omdat ik toen op lvl 17 niet meer verder kwam maar gestopt. Nu wil ik het weer proberen, maar waar moet ik levelen? ik ben nu bij Marketplace maar als ik daar wil levelen ga ik heeel vaak dood, met volle henchman group.
Gewoon quests doen. De eerste paar quests in Cantha zijn toch "pizzakoerierquests" waar je belachelijk veel xp voor krijgt. Je bent in notime lvl 20 daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:56:
[...]

Gewoon quests doen. De eerste paar quests in Cantha zijn toch "pizzakoerierquests" waar je belachelijk veel xp voor krijgt. Je bent in notime lvl 20 daar :)
die quests zijn te halen in Kaineng Center,. Om dar te komen, moet je naar het noorden gaan. recht boven marketplace ligt die stad. je kan er zelfs makkelijk komen zonder te vechten, dus dat zou zeker geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Nog even terugkomen op mijn vorige topic over de skills van Nightfall.

Eigenlijk heeft het geen zin om met je Dervish naar het Factions/Prophecies gedeelte te gaan, omdat je daar toch geen Dervish-skills zult vinden.

En als je het skill-overzicht erop naslaat die eerder benoemd is op deze pagina, zijn er dus eigenlijk veel minder skills voor Dervish/ Paragon als alle andere beroepen.

Ergens logisch (Factions en Prophecies bestaan al langer en gaan ze niet opnieuw vullen met content), maar toch ben je dan wel beperkt met je Nightfall-karakter... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Tja, zelfde is voor assasin/ritualist toen nightfall er nog niet was.

Maar je kan er natuurlijk nog steeds heen voor je 2nd profession, een SoJ bv op 12 is niet eens zo slecht. Of een Venguance was Kay..

Daarbij, liever 1 deel met 90% goeie skills dan 3 delen met elk maar zo'n 20% echt goeie skills :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 18-07-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Dat is niet helemaal waar, er zijn meer skills voor Paragons/Dervishes in Nightfall dan voor andere professies. Dat geldt ook voor Assassin/Ritualist in Factions. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-04 19:56
Zijn er misschien mensen die Guild Wars Prophecies Collectors Edition ergens hebben zien liggen.
Via Internet is het eigenlijk niet meer mogelijk om aan deze versie te komen :'(

Of ik moet 599 dollar betalen via amazon :o

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
toets23 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:42:
Zijn er misschien mensen die Guild Wars Prophecies Collectors Edition ergens hebben zien liggen.
Via Internet is het eigenlijk niet meer mogelijk om aan deze versie te komen :'(

Of ik moet 599 dollar betalen via amazon :o
Ik was laatst in Batavia Stad (Lelystad) en daar hebben ze een mediashop met cd's, dvd's en games. Volgens mij heb ik daar die collector's edition gezien die je zoekt, maar ik weet het niet meer 100% zeker.

Ik zou zeggen, bel ze eens op en vraag het:
Media Zone 0320 – 263 166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb er al inmiddels 700 uur opzitten maar onderhand is de pret er vanaf.
Waarom zou u zeggen?

Nou om het volgende.

Binne één dag kan je max gear hebben, er is geen doel voor ogen meer.
Missies zijn zo makkelijk dat je alle drie de campaings in een week uit kan spelen, je kan hier natuurlijk nieuwe characters maken en daarmee hou je mischien wat maanden aan over.

Het jammere van guildwars vind ik gewoon dat max gear zo belachelijk goedkoop in, ik zie geen punt in het halen vaan een mooier setje voor 50k als ik hetzelfde kan halen voor 10k.
Niemand kan zich een flikker schelen hoe jij er uit ziet, terwijl mensen Goud kopen voor echt geld om met een internet pixels kunnen patsen. :z

Het spel is gewoon te makkelijk en te snel uitgespeeld, als je eenmaal bijvoorbeeld underworld, urgoz warren of gate of anguish heb gespeeld is dat ook niet leuk meer. De enige kans dat je daar maakt is met een aantal team builds.. en dan.. uren lang hetzelfe doen voor een beter plaatje wat je pats rechte geeft? nee mij niet gezien.

Het is een leuk spel, maar daar blijft het ook bij.
Als je dit spel intensief gaat spelen heeft het niet veel meer te bieden... behalven met pixels patsen.

Het enige wat ik nu af en toe nog eens speelt is PvP, hier zit teminste nog wat variteit en competitie in, behalve wat monsters in elkaar te slaan waarvan je toch al weet dat je die overwint.

[ Voor 7% gewijzigd door Fox op 19-07-2007 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn eerste warrior zit nu bijna 1500 uur, maar factions nog steeds niet 100% uitgespeeld. Shiro zelf al neergemept, maar veel missies nog niet op Master gehaald en ook kurzick/luxon missies mis ik nog best veel. En de everlasting zoektocht naar de unieke ideale farmbuild, houd me nog wel even bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 12:14

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

SniperFox schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 01:51:
Waarom zou u zeggen?

Nou om het volgende.

Binne één dag kan je max gear hebben, er is geen doel voor ogen meer.
Missies zijn zo makkelijk dat je alle drie de campaings in een week uit kan spelen, je kan hier natuurlijk nieuwe characters maken en daarmee hou je mischien wat maanden aan over.

Het jammere van guildwars vind ik gewoon dat max gear zo belachelijk goedkoop in, ik zie geen punt in het halen vaan een mooier setje voor 50k als ik hetzelfde kan halen voor 10k.
Niemand kan zich een flikker schelen hoe jij er uit ziet, terwijl mensen Goud kopen voor echt geld om met een internet pixels kunnen patsen. :z

Het spel is gewoon te makkelijk en te snel uitgespeeld, als je eenmaal bijvoorbeeld underworld, urgoz warren of gate of anguish heb gespeeld is dat ook niet leuk meer. De enige kans dat je daar maakt is met een aantal team builds.. en dan.. uren lang hetzelfe doen voor een beter plaatje wat je pats rechte geeft? nee mij niet gezien.

Als je dit spel intensief gaat spelen heeft het niet veel meer te bieden... behalven met pixels patsen.

Het enige wat ik nu af en toe nog eens speelt is PvP, hier zit teminste nog wat variteit en competitie in, behalve wat monsters in elkaar te slaan waarvan je toch al weet dat je die overwint.
Ok.. argumenten die men vaak hoort; en daarna komt de zin zeker: cya in wow ? ;(

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Vectrox schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:26:
[...]

Ok.. argumenten die men vaak hoort; en daarna komt de zin zeker: cya in wow ? ;(
Waarna men gaat klagen dat je in Wow zoveel moet grinden voor een beetje items :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Waarom zou u zeggen?

Nou om het volgende.

[knip..lap tekst]

Tja.. zo kun je het ook bekijken, maar heeft jouw mening niet een beetje een hoog "open deur-gehalte"? Deze kun je nl. met een beetje ctrl-C/X Ctrl-V op elk spel leggen, zij het met name op online games.

Natuurlijk heb je gelijk hoor vanuit jouw optiek, maar wellicht dat je je voor kunt stellen dat er juist wel mensen zijn die het leuk vinden om een mooiere armorset te bemachtigen, proberen 100% van de kaart te ontdekken, alle missies na normal mode op hard mode proberen uit te spelen etc. Ik ben over het algemeen niet zo'n ontzettende fan van NCsoft (slechte ervaringen mee met andere spellen), maar ik moet zeggen dat ze bij Guild Wars wel goed werk leveren met nieuwe/ periodiek terugkerende content etc. :)

/edit: kreeg net overigens telefoon van Dynabyte dat de GW:EN pre-order packs binnen zijn. Zo maar eens even ophalen, ben benieuwd O+

[ Voor 35% gewijzigd door XXlerator op 19-07-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Anoniem: 155461 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:43:
[...]

die quests zijn te halen in Kaineng Center,. Om dar te komen, moet je naar het noorden gaan. recht boven marketplace ligt die stad. je kan er zelfs makkelijk komen zonder te vechten, dus dat zou zeker geen probleem moeten zijn.
Ok bedankt. Ga ik proberen :)

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Je bent opzettelijk snel max level , zodat je zo snel mogelijk het spel kunt spelen zoals het bedoeld is.
Het uiteindelijke doel van 't spel is om je aan het PvP'en te krijgen, daar is waar de fun pas begint. Taktieken en builds verzinnen, daar gaat guildwars om, niet om levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Zijn allemaal reskins, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Meeste inderdaad, warrior is reskin van faction, assasin heb ik niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94185

hmm ik kan de preorder niet kopen via de online winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik ook nog niet.. we moeten nog ff wachten >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nieuwe skills, traps en blessings??
Assassin
Assassin's Thirst
Lotus Strike
Golden Fang Strike
Way of the Mantis
Falling Lotus Strike
Shadow's Embrace
Misery Signet
Critical Diversity
Malicious Signet
Dark Defense
Ox Strike

Mesmer
Calculated Risk
Logic Bomb
Aneurysm
Inadequacy
Signet of Distraction
Signet of Recall
Power Lock
Wastrel's Feast
Sum of All Fears
Indecision

Monk
Cure Hex
Smite Condition
Patience is Virtue
Ebb of Healing
Steadfast Soul
Spotless Mind
Spotless Soul
Balthazar's Boon
Balthazar's Signet
Purifying Veil

Warrior
Heavy Crush
Barbarian's Chop
Knee Cutter
Disarm
Grapple
"Get Over Here!"
Collapse Armor
Soldier's Speed
Symbolic Strike
Distracting Strike

Ranger
Rapid Fire
Vagabond's Arrow
Poison Signet
Scavenger's Shot
Expert Focus
Volley
Disrupting Shot
Feral Rage
Companionship
Piercing Trap

Dervish
Zealous Sweep
Rending Penetration
Grenth's Aura
Harrier's Signet
Farmer's Scythe
Shield of Force
Signet of Speed
Crippling Victory
Pious Fury (says TEMP, so it's probably a temporary name)
There was also "Eremite's Zeal", but there's already a skill with that name

Ritualist
Energetic Was Lee-Sa
Pure Was Li Ming
Straining Weapon
Ghostly Weapon
Agony
Rejuvenation
Siphon Soul
Mending Grip
Weapon of Renewal
Piercing Weapon

Paragon
Anthem of Weariness
Piercing Spear
Anthem of Disruption
Hasty Refrain
Spear of Redemption
Spear Swipe
Holy Spear
Burning Shield
Inspirational Speech
Veteran Javelin

Elementalist and necromancer skills all had icons so the names were unavailable

Blessings
Time Attack
Hunt Point Bonus
Boss Bounty
Double XP
Hunt Rampage
Norn Hunting Party/Vanguard Hit Squad/Dwarven Raider/Asuran Bodyguard (these seem to be different names for the same general thing)

Special faction blessings
Norn-Strength of the Norn
Ebon Vanguard-Vanguard Commendation (? was cut off)
Dwarves-Great Dwarf's Blessing
Asura-Energy Channel

Probably PvE skills

Thunderfist Strike
STAND UP!

Leeroy's Boxing Skills
Brawling Headbutt
Brawling Combo Punch
Brawling Uppercut
Brawling Hook Spe- (cut off, probably special)
Brawling Hook
Brawling Straight Right
Brawling Jab Spe- (c/o)
Brawling Jab
Brawling Block
Brawling

Polymock forms
Dolyak Rider Form
Dwarven Arcanist Form
Dredge Seer Form
Bone Dragon Form
Smoke Wraith Form
Skeletal Mage Form
Titan Form
Charr Flamekeeper (didn't say form, but was probably c/o)
Charr Shaman form
Mursaat Elementalist Form <------ WoOoT???
Stone Rain Form
Gaki Form
Ruby Djinn Form
Mantis Dreamweaver (c/o)
Naga Shaman Form
Beholder Form (hmm, new creature)
Mirage Iboga Form
Ice Elemental Form
Fire Elemental Form
Earth Elemental Form
Aloe Seed Form (lol)
Kappa Form
Fire Imp Form
Ice Imp Form
Gargoyle Form
Skale Form
Mergoyle Form

Norn skills
Totem of Man
Totem of the Owl
Totem of the Wolf
Totem of the Bear
Heart of the Norn
I Am Unstoppable!
I am the Strongest!
You move like a Dwarf!
You Are All Weaklings!
A Touch of Guile
Dodge This!
Finish Him!
Club of a Thousand Bears
Feel No Pain
Rebel Yell
Winds
Weakness Trap

Ebon Vanguard skills
Ebon Escape
Sneak Attack
Ebon Battle Standard of Honor
Ebon Battle Standard of Wisdom
Ebon Battle Standard of Courage

Asuran skills
Secret Herbs and Spices
Signet of Infection
Deft Strike
Air of Superiority
Asuran Scan
Radiation Field
Smooth Criminal (hehe)
Mindbender
Pain Inverter
Mental Block
Energy Surge
Summon Naga Shaman
Summon Ruby Djinn
Summon Mursaat (hmm)

Dwarven skills
Stout-Hearted
Dwarven Stability
Black Powder Mine
Snow Storm
Breath of the Great Dwarf
Great Dwarf Armor
Great Dwarf Weapon
Drunken Master
By Ural's Hammer
Don't Trip!
A Brawling Headbutt
Low Blow
Nosyt's Bite
Light of Deldrimor
Alkar's Alchemical Acid

Marked For Death
Haunted Ground
Alkar's Concoction

Boss skills?
Volfen Aura
Volfen Agility
Volfen Snarl
Volfen Spirit
Volfen Claw
Volfen Pounce
Eulen Talons
Eulen Swoop
Talon Strike
Revert Aura
Eulen Shriek
Eulen Flight
Eulen Spirit
Eulen Aura
Ursan Aura
Urza's Force
Urza's Roar
Urza's Spirit
Urza's Strike
Urza's Rage

Monster skills/dungeon traps?

Fire Boulder
Ice Boulder
Boulder
Wurm Bile
Pyroclastic Shot
Unseen Aggression
Spirit Roar
Shattered Spirit
Spirit World Retreat
Tongue Lash
Sundering Soulcrush
Volatile Jelly Explosion
Diamondshard Mist
Paranoid Indignation
Crystal Snare
Golem Shrapnel
Shield of Fire
Firebomb
Murakai's Censure
Vital Essence
Murakai's Call
Filthy Explosion
Powder Keg Drop
Bear Form
Mole Interrupt
Torturer's Mandess
Flame Call
Shroud of Ash
Putrid Flames
Infernal Rage
Torturous Lash
Whirling Chain
Vitality Transfer
Phase Shield (hmm, there seem to be a lot of "sci-fi" sounding names)
Fungal Explosion
Savage Bite
Searing Breath
Enraged Blast
Lava Wave
Lava Field
Lava Blast
Flame Jet
Spawn of Destruction
Mystic Shriek
Gelatinous Material Explosion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zie: List of Eye of the North skills

GW:EN zal geen elite skills hebben.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik word een beetje moe van al die huilers die roepen dat ze hun geld hebben weggegooid na honderden uren een game gespeeld te hebben. Wat een stelletje zeurders zeg!

De meeste games, vroeger en nu, zijn normaal gesproken uitgespeeld (qua verhaallijn) na een uurtje of 10 á 20. RPG's duren meestal wat langer. Maar meestal niet meer dan 50 á 75 uur.

Guild Wars is in mijn ogen nog altijd dé allerbeste MMORPG waarvoor men geen maandelijkse kosten hoeft te betalen. En er zijn daarnaast ook maar een handje vol andere MMORPG's (waar je tevens wel voor moet betalen) die het beter weten te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de preorder van GW:EN gekocht voor 4,99€ nu vraag ik me af of dit geen vergissing is. Ik heb het wel gedaan via de officiele Anet shop. 4,99€ lijkt me weinig en als ik rond kijk naar andere manieren om de preorder te kopen kost het me 39€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38
staat er met koeieletters in het rood onder:

The EUR 4,99 cost of this digital pre-order will be subtracted from the cost of the Guild Wars: Eye of the North™ retail digital product when, and only if, you purchase it via NCsoft's online PlayNC Store using the same PlayNC master account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cardinal808 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:07:
staat er met koeieletters in het rood onder:
dumbass me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

Ik koop GWEN ook via de in game shop, heb ik meteen die bonus missies :)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Balachmar schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:11:
Ik koop GWEN ook via de in game shop, heb ik meteen die bonus missies :)
Slim! Ga ik ook doen. Zou vandaag de pre-order halen, maar zo kom ik ook nog aan die bonus missies. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Is dat inderdaad officieel bevestigd dat er geen elite skills komen? Op de officiële site staat dat er 150 nieuwe skills komen. De link die jij post heeft maar 100 skills... dat geeft te denken :? Ik weet het niet hoor..

/edit:
From the official information: 150 skills over 10 professions = 15 skills per profession. 50 of the 150 skills will be "special, roleplaying-only skills" so on average each profession will get 10 "regular" skills and 5 special ones. There is still no way to tell which ones are which from this list. There is no guarantee that these are the regular skills. Please keep this in mind.
/edit 2: van de official wiki
The expansion will introduce:

* 40 new armor sets
* 100 new profession-specific skills (10 per profession, none of which are elite)
* 50 new PvE only skills
* 10 new heroes
* The Hall of Monuments, a place which will allow you to obtain unique titles, companions, armor and miniatures in Guild Wars 2 based on your achievements in the original Guild Wars. The Hall of Monuments will not support the transfer of items, characters or gold.
@CoRrRan: natuuuurlijk vertrouw ik mijn medetweakers wel, maar er is ook altijd plaats voor een gezonde dosis wantrouwen hè. In mijn geval is dat gewoon beroepsdeformatie ;)

[ Voor 62% gewijzigd door XXlerator op 24-07-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Vertrouw je me niet? ;)

edit:

Dit is DE officiële bron: (2e comment)
Anthem of Disruption talk page

[ Voor 36% gewijzigd door CoRrRan op 23-07-2007 12:51 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06 00:55

DR161

is sarcasminist

Kan iemand mij vertellen of je de pre-order van GW:EN gewoon in de e-plaza kan halen?
Toen ik een email stuurde wisten ze me te vertellen dat de webshop los stond van de echte winkel.
Ik zou het erg waarderen als iemand me dit weet te vertellen O-)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
DR161 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 22:41:
Kan iemand mij vertellen of je de pre-order van GW:EN gewoon in de e-plaza kan halen?
Toen ik een email stuurde wisten ze me te vertellen dat de webshop los stond van de echte winkel.
Ik zou het erg waarderen als iemand me dit weet te vertellen O-)
Ik geloof dat je 'm in elk geval wel bij Dynabyte kan halen, ik ga vandaag of morgen daar even langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

TroonStaal schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 07:16:
[...]

Ik geloof dat je 'm in elk geval wel bij Dynabyte kan halen, ik ga vandaag of morgen daar even langs :)
daar bestel ik hem meestal ook maar wil hem graag zelf halen in de buurt(heb geen auto,wel een fiets :D) dus bij eplaza intertoys dixons free record shop

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje die skills zitten bekijken, zitten wel leuke tussen :)
Helaas valt warrior erg tegen :/ Necro krijgt wel 2 leuke, Masochism en Defile Defences.

Die monk Aura of Stability lijkt me interesant, geen knock down meer :)

Edit: GW:EN vast gekocht in de playNC shop :P

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 27-07-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Masochism was mij ook gelijk al opgevallen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ik heb hem gekocht bij de free-record-shop, leuk, maar krijg ik dan daar ook korting op GW:EN?
Zelf vergeten te vragen, maar ik heb het bonnetje nog.

De pre-order stelt weinig voor, en het preview weekend, dan ben ik weg, op vakantie, zonder PC en internet:-(
Heb ik nu 5 euro weggegooid, of een aantal wapens veels te duur gekocht?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

sorcees schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:49:
Ik heb hem gekocht bij de free-record-shop, leuk, maar krijg ik dan daar ook korting op GW:EN?

De pre-order stelt weinig voor, en het preview weekend, dan ben ik weg, op vakantie, zonder PC en internet:-(
normaal gesproken krijg je nu €5,- korting als je daar GW-EN zelf haalt, dus in feite heb je die 3 wapens nu extra gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

sorcees schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 10:49:

welke frs?
toevallig koperwiek/oosterhof?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Heb me Pre-Release Bonus Pack bij de e-plaza gehaald hoefde niks in te vullen o.i.d..
Dus ga hem nu gewoon laten bezorgen door dynabyte (en stiekem hopen dat hij weer lekker vroeg komt).
Ik vind het wel flauw dat er nightfall trailers of staan :P
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/2153/gwennftrailersqe1.th.jpg

pssst geld kopen?

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste