Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

Anoniem: 91625 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:05:
[...]

Ik wil je build wel eens zien. Ben best benieuwd waar je 16 strength voor nodig denkt te hebben...
- Power attack
- Couterattack
- Soldiers strike
- Warrior's Endurance
- Enraging Charge
- Lion's Comfort
-
- Ress Sig

Met warriors endurance en de zealous mod krijg je +4 energy per hit. Dat vergoed het grootste deel van de drie dmg skills die elk 5 energy kosten, door de hits tijdens recharge en die ene energy regen die je nog over hebt zit je zo nooit zonder energy. De drie dmg skills doen aanzienlijke dmg (+42, +37, +32). Gewoon die drie blijven spammen, al moet er met de rechargetijden van 3, 6 en 4 seconden wel af en toe een normale attack bij. De rest in pretty-straight-forward.
De open plek kan een offensieve, defensieve of een weg daartussen skill krijgen. Signet of Strenght voor +5 dmg, Plague touch om nog wat nuttigs met je conditions te doen en Watch Yourself voor een beetje extra defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

En dan nu: Prophecies+Factions armor met inscriptions. Prima update.

Nu nog even wachten tot (max) half juni voor skill updates.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:10
CoRrRan schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:59:
En dan nu: Prophecies+Factions armor met inscriptions. Prima update.

Nu nog even wachten tot (max) half juni voor skill updates.
Da's inderaad erg praktisch, scheelt weer armorsets kopen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb het spel onlangs opnieuw geinstalleerd, met de hoop dat er wat emoties loskwamen ( :+). Maar helaas, ik ben echt van mening dat Nightfall heel Guild Wars veel minder leuk heeft gemaakt. Het hele hero systeem heeft er voor gezorgd dat er veel minder echte PUGs zijn. Ook werd ik eerst als lvl20 Monk compleet gespammed op 'noob island' in Cantha, nu veel minder. Iedereen is bezig met zijn eigen heroes, opgepimpt of niet... Dit is toch een MM/CORPG, een spel waar spelers samen spelen, niet computergestuurde heroes. Tevens vind ik de campaign ontzettend teleurstellen, ik heb hem niet eens afgemaakt.. Door de inscribable waepons is ook nog eens de hele 'markt' ingestort, zelfs Crystallines gaan nu de deur uit voor een koopje... Ik denk dat ik mijn account (voor de tweede keer) op Marktplaats ga zetten; een account met alle drie de campaigns en ruim 600k moet toch wel iets opleveren :)?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Las leuke verassing in de update notes vanochtend, oud tyrian en canthan armor is nu ook inscriptable :P Eindelijk mijn ouwe fissure armor tot de max benutten, +10 armor vs physical was toch wel erg ouderwets in PvP.

edit: zag dat iemand me al voor was, ben er niet minder blij om ;)

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 26-05-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zouden ze ook ooit nog alle weaps insc maken? 't zou de prijzen enorm doen dalen, een perfect rare is dan ineens een stuk gemakkelijker te krijgen.

Niet dat het voor mij waarschijnlijk op tijd komt... begin nu ook het gevoel te krijgen dat gw op zn einde loopt. bij alles wat ik doe heb ik het gevoel dat het voor niets is, omdat het zometeen over is met gw. Zelfs de komst van GW:EN vrolijkt me weinig op. Aangezien de games waar ik echt naar uitkijk nog niet eens binnen het jaar releasen, hoop ik maar dat het nare gevoel snel over gaat :P

btw, vandaag liepen er een paar in mn guild dodgeball te spelen. weet iemand nog andere leuke mini-games die je in gw kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186269

Heeft iemand hier mischien een trial key die hij niet nodig heeft voor mij? Ik zou het wel willen proberen voordat ik het koop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130584

Heeft iemand hier al Aurora Glade missie in HM gedaan? Ik heb het nu verschillende keren geprobeerd maar ik ga steeds dood op het stuk waar je die crystals moet runnen. Die groepen komen te snel op je af en dan wordt je overweldigt.

Weet iemand hier voor een goede strategie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
De ene groep afmaken voor de volgende komt :) En ja, ik weet dat dat moeilijk is, maar met wat redelijk ingestelde heroes kom je er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:06

Bob

Wat voor upgrades steken jullie het liefst in je armor? Buiten 2 '+x attribute' runes weet ik niet goed wat kiezen... Nu zit er verder nog een major rune '+ x health' in en een +2 energy rune, maar die vind ik eigenlijk maar zielig. Zeker wetende dat ik toch meer dan 80 energy heb :)
Ben een ele btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:10

KneoK

Not in a million lightyears

Als Ele heb ik uit mijn hoofd een Superior Fire, Minor Energy Storage, Major Vigor +41hp, +10hp rune (naam kwijt). Volgens mij heb ik op het laatste armor stuk meestal een Minor Earth voor de eventuele armor skills. De Superior Fire op het hoofddeksel wissel ik naar gelang de build, voor elk element een andere pet met bijpassende Superior.

Had het nooit gedacht, maar ik moet toegeven dat ik het spel ook al bijna 2 weken niet meer heb opgestart. De interesse is toch wel een beetje gedaald op het moment.
Ik weet niet wat het is. Voorheen kon je op een willekeurig moment van de dag ergens binnen komen vallen en had je binnen no-time een aardige groep en dan kon het zomaar eens voorkomen dat je 4 missies later nog steeds met dezelfde groep aan het spelen was. Of een groep die na 3 pogingen nog steeds op het eind van de missie instort, maar iedereen die het nog een keer wil proberen.
Als ik geluk heb dan duurt het tegenwoordig een kwartier en dan heb je een groep waar minstens 3 man een toetsenbord en muis bedienen... Vroeger was een hench echt uit noodzaak of luiheid, nu heb je geluk als je van 3 man antwoord krijgt als je wat zegt.

Misschien binnenkort maar weer eens een paar uur investeren om uberhaupt Nightfall te kunnen uitspelen, of laat ik het zo zeggen, genoeg Lightbringer punten te verzamelen om een kans te hebben nog in een groep terecht te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 30-05-2007 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, als ele gebruik ik dus ook de standaard runes: Superior Air, minor energy, sup Vigor en dan dus 2 maal een health +10 rune. Energy heb ik meestal wel zat omdat ik Elemental + Air attunement gebruik. Insignia's weet ik niet uit mn hoofd, of +energy of +health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Ik begin sommigen hier te begrijpen (deels toch). Vandaag 4 of 5 keer geprobeerd om de bonus van Thunderhead Keep te doen, en steeds gingen we er aan door onnozelaars die het ff alleen gingen regelen of, net andersom, de hele tijd in hun neus staan te koteren. Pas de laatste keer hebben we een team kunnen samen stellen waarin iedereen luistert en zijn tijd neemt om te de verdediging te plannen. Plots was de missie poepsimpel, we hebben het grootste deel van de tijd gewoon zever verkocht omdat het zo easy was :)
Op die manier vind ik GW een enorm leuk spel, maar het is echt jammer dat je niet altijd in zulke teams terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

Bob schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 00:04:
Ik begin sommigen hier te begrijpen (deels toch). Vandaag 4 of 5 keer geprobeerd om de bonus van Thunderhead Keep te doen, en steeds gingen we er aan door onnozelaars die het ff alleen gingen regelen of, net andersom, de hele tijd in hun neus staan te koteren. Pas de laatste keer hebben we een team kunnen samen stellen waarin iedereen luistert en zijn tijd neemt om te de verdediging te plannen. Plots was de missie poepsimpel, we hebben het grootste deel van de tijd gewoon zever verkocht omdat het zo easy was :)
Op die manier vind ik GW een enorm leuk spel, maar het is echt jammer dat je niet altijd in zulke teams terechtkomt.
Dit komt deels, doordat misschien de wat betere mensen deze missie gewoon met een henchgroep doen, omdat dat erg makkelijk is. Helaas, maar het is wel zo. Ik heb dat ook als een missie alleen te doen is, dan doe ik dat liever dat dat er weer eens een klojo de dingen verkloot. Ik speel daarom voornamelijk met guildies eigenlijk.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dan dit weekend eindelijk Aurora Glade gehaald. Uiteindelijk toch maar gerend naar die demagogue en hem daar dood gemaakt door middel van SF.

Wat was het zo toch simpel. :/

Nou ja in ieder geval weer een titel erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:43

-d-

Voor de personen die GW Nightfall nog niet hebben - deze week is 'ie slechts €15.49 incl verzenden bij Play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik heb zeker al een jaar niet meer gespeeld. Wel af en toe opgestart, maar echt spelen niet.
Mijn vriendin zei 2 dagen geleden nog toen we voor iets anders achter de computer zaten dat ze eigenlijk wel wilde spelen. Alleen Bones zou over 3 kwartier beginnen, dus toch maar vanaf gezien. Denk dat we binnenkort toch echt achter de computer gaan hangen om GW weer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor je het volgende filmpje bekijkt, zet wel even je toetsenbord aan de kant. grote kans dat ie het met al dat kwijl erop het straks niet meer doet.

http://www.gamer.nl/doc/39664

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:03
Anoniem: 155461 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:16:
voor je het volgende filmpje bekijkt, zet wel even je toetsenbord aan de kant. grote kans dat ie het met al dat kwijl erop het straks niet meer doet.

http://www.gamer.nl/doc/39664
Ziet er wel mooi uit, maar als het allemaal pre-rendered footage is zegt het nog niet zoveel.

Wat ik wel vet vond was die kikker met dat grote zwaard. Zit op ong. 1:30 min. vanaf het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik denk dat het verschil tussen het filmpje en de werkelijkheid niet erg groot is (afhankelijk van je videokaart) Tenminste bij voorgaande filmpjes was dat zo. Ik weet ook zeker dat een aantal stukken ingame waren, zoals dat stukje met die kikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik neem aan dat het gewoon ingame content is. Sommige zaken (zoals het vuur) zien er gewoon te slecht uit voor pre-rendered. De kwaliteit / complexiteit doet me een beetje aan Sorrows Furnace denken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik ook mooi vond, mede doordat het niet echt opviel, waren de plekken waar stoom opsteeg uit een waterplas. subliem gedaan, en t roep een beetjte een sfeer van een warme, en uiteraard vochtige dungeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94185

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar gw2, want GW:EN is eigenlijk niet meer dan een uitbereiding hé...

maar wel heel mooi hoor!

btw: sinds 6juni dropt kanaxai of urgoz geen greens meer maar een chest, ieder lid van de party kan die openen en voor ieder zit er iets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Eigenlijk zie ik GW2 persoonlijk tot nu toe ook min of meer als "major" uitbreiding. Echt een heel erg nieuw / vernieuwend spel lijkt het niet te worden op basis van wat er nu bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:53:
Eigenlijk zie ik GW2 persoonlijk tot nu toe ook min of meer als "major" uitbreiding. Echt een heel erg nieuw / vernieuwend spel lijkt het niet te worden op basis van wat er nu bekend is.
Dan moet je maar eens lezen hoe ze in GW2 de party's gaan vormen. De manier van spelen zal in gw2 volledig anders zijn.
mijn bron: artikel pc gameplay (waar tot mijn grote spijt geen mini azura bij zat :( )
Voorbeeld uit artikel:

Wanneer je in een wereld loopt en ziet dat een aantal spelers een dorp aan het redden zijn van een draak (ik neem hieruit aan dat je zonder zelf party's te vormen andere mensen kan 'zien' ) je hen kan helpen. Je krijgt dan xp voor wat je hebt geholpen.

edit: Ik neem aan dat er wel een GW2 topic zal geopend worden om dit alles te bespreken? want het is een andere game hé (ook al komt het pas binnen een jaar en half uit)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 94185 op 09-06-2007 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 94185 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 00:57:
[...]

Dan moet je maar eens lezen hoe ze in GW2 de party's gaan vormen. De manier van spelen zal in gw2 volledig anders zijn.
mijn bron: artikel pc gameplay (waar tot mijn grote spijt geen mini azura bij zat :( )
Voorbeeld uit artikel:

Wanneer je in een wereld loopt en ziet dat een aantal spelers een dorp aan het redden zijn van een draak (ik neem hieruit aan dat je zonder zelf party's te vormen andere mensen kan 'zien' ) je hen kan helpen. Je krijgt dan xp voor wat je hebt geholpen.
Maar daar is toch niets vernieuwends aan? Is dat niet hoe WoW altijd al werkte? GW-2 zal veel meer een mix van WoW en GW-1 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar daar is toch niets vernieuwends aan? Is dat niet hoe WoW altijd al werkte? GW-2 zal veel meer een mix van WoW en GW-1 worden.
Wel, jij als pessimist gelooft niet dat anet in staat is net wat meer te doen, ik als optimist wel! :D
btw: Ik denk dat ze bij Anet net iets slimmer zijn ^-^

...maar ieder mag natuurlijk z'n eigen mening hebben, en ik denk dat het veilig is om te zeggen dat we zeer vernieuwende, maar toch enigzinds vertrouwde elementen verwachten van gw2? tijd zal het ons leren.

/edit: trouwens een mix van gw en wow? is dit niet fantastisch? auction houses, GOEDE pvp, andere manieren van party's maken,... _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 94185 op 09-06-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 94185 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:37:
[...]

Wel, jij als pessimist gelooft niet dat anet in staat is net wat meer te doen, ik als optimist wel! :D
btw: Ik denk dat ze bij Anet net iets slimmer zijn ^-^

...maar ieder mag natuurlijk z'n eigen mening hebben, en ik denk dat het veilig is om te zeggen dat we zeer vernieuwende, maar toch enigzinds vertrouwde elementen verwachten van gw2? tijd zal het ons leren.

/edit: trouwens een mix van gw en wow? is dit niet fantastisch? auction houses, GOEDE pvp, andere manieren van party's maken,... _/-\o_
Heb jij al iets vernieuwend gezien omtrend GW-2? Ik echt nog niets eerlijk gezegd. Dat is niet eens met een pessimistische blik maar gewoon afgaande op wat Anet tot nu toe heeft losgelaten en vrijgegeven over GW-2. Welke vernieuwende elementen verwacht je precies in GW-2? Kun je een ding noemen die je vernieuwend vind waarvan je nu weet dat het in GW-2 gaat komen? Natuurlijk kan het allemaal los lopen en heeft Anet een briljant concept in handen wat ze tot nu toe geheim houden. Zoals je zelf al zegt: de tijd zal het leren. Op basis van de huidige support / vernieuwingen in GW-1 en mijn ervaringen met de GW community van de laatste tijd zal ik GW-2 niet gaan kopen. Alleen echt vernieuwende zaken kunnen dat nog veranderen. Ik hoop persoonlijk dat er tegen die tijd andere vernieuwende games zullen zijn.

Goede PvP? De stand van zaken in PvP op dit moment in zowel GW als WoW valt niet echt onder de noemer GOEDE pvp.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 09-06-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Moet het per se vernieuwend zijn? Ik beleef nog altijd plezier aan pokeren, monopoly, kleurenwies, UT (versie van 2000), CS,...

Als GW2 gewoon zeer goed uitgewerkt is zal het ook leuk zijn hoor. (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Laatst online: 12:08
Trouwens, wie nog geen Nightfall heeft aangeschaft, momenteel in de aanbieding bij Play:

http://www.play.com/Games...rs-Nightfall/Product.html

Bij nader inzien, ALLE huidige Guild Wars versies (Prophecies, Factions en Nightfall) staan in de aanbieding voor € 15,49!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Vads op 09-06-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Nightfall heb ik gisteren besteld, maar Factions dacht ik zo te laten, omdat de PvE minder goed zou zijn. Wat denken jullie? Ik hoop dat ik met Prophecies + Nightfall toch al een mooi arsenaal aan skills en PvE fun in m'n bezit zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bob schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:52:
Moet het per se vernieuwend zijn? Ik beleef nog altijd plezier aan pokeren, monopoly, kleurenwies, UT (versie van 2000), CS,...

Als GW2 gewoon zeer goed uitgewerkt is zal het ook leuk zijn hoor. (imo)
Ik vind dat nieuwe games in dit soort genres wel vernieuwend moeten zijn. Waarom anders een nieuwe serie uitbrengen? Andere ontwikkelaars komen ook met vernieuwende zaken. GW had het grote voordeel dat het gratis was (als in geen maandelijkse kosten), niet dat het vernieuwend was. Nu dit voordeel een beetje weg valt (GW-1 is immers ook gratis) ben ik niet meer zo zeker van het succes van GW-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:53:
[...]

Ik vind dat nieuwe games in dit soort genres wel vernieuwend moeten zijn. Waarom anders een nieuwe serie uitbrengen? Andere ontwikkelaars komen ook met vernieuwende zaken. GW had het grote voordeel dat het gratis was (als in geen maandelijkse kosten), niet dat het vernieuwend was. Nu dit voordeel een beetje weg valt (GW-1 is immers ook gratis) ben ik niet meer zo zeker van het succes van GW-2.
GW-1 was wel degelijk vernieuwend in de manier waarop op hoog niveau in een fantasy wereld PvP gespeeld kan worden, met het concept van 64 skills in een team spelen in een online game dat niet RTS of FPS was.

Tevens was de relatief lage level cap iets wat duidelijk aangaf dat dit niet een D&D online was. Volgens mij zijn er niet zo heel veel spellen die zo'n cap hebben. (Maar ik ben ook niet actief online geweest met spellen VOOR GW, dus mijn kennis is beperkt.)

Nee, ik vind dat je GW te kort doet als je zegt dat het niet vernieuwend was.

Wel ben ik met je eens dat ik hoop dat er venieuwing aan zit te komen voor GW2, ik denk dat dat een essentieel onderdeel moet zijn van een sequel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ze hebben het ook wel over wat vernieuwende zaken in GW2. Vooral dat je 1 persistente wereld hebt is een enorm verschil. Ik vind zelf de PvP in GW1 wel goed en het niet zo'n probleem als de bestaande systemen/skills enigzins gekopieerd worden, zo lang er voldoende nieuws naast word geintroduceerd natuurlijk.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bob schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:31:
Nightfall heb ik gisteren besteld, maar Factions dacht ik zo te laten, omdat de PvE minder goed zou zijn. Wat denken jullie? Ik hoop dat ik met Prophecies + Nightfall toch al een mooi arsenaal aan skills en PvE fun in m'n bezit zal hebben.
tja, voor het verhaal zou ik zeker voor Ph en Nf gaan. Al heb ik zelf ook wel lopen afgeven op factions, nu blijkt toch dat ik daar best wel wat aan het doen ben. De meeste armors van mij komen uit factions, en dan niet omdat je ze zo gemakkelijk uit kaineng kan halen. Ook qua skills gebruik ik nogal eens een faction skill. En nu ik er over nadenk, zo super slecht was factions ook niet, en het mooie ervan is is dat je er in je eigen tempo doorheen kan. Wil je zo snel mogelijk, ben je zo aan het einde. Doe je alles op je gemak, kan je ook wle even zoet zijn. Eerst was ik er bijna nooit doorheen gekomen, maar nu toch al een stuk of 5 keer.

Om het plaatje compleet te maken zou ik zeker overwegen om factions ook te kopen. Zo heb je tenminste ook nooit het gevoel dat je iets van het spel mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik vind GW2 ook zeker wel vernieuwend te noemen, want GW blijft nog steeds gratis om te spelen. Terwijl zowat elk ander spel met een persistent wereld maandelijkse bijdragen wil.
En als ze een mix maken tussen GW1 en WoW en dat gratis te spelen maken, volgens mij is dat gewoon een goed recept. Dus ik kijk er al naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:41:
Ik vind GW2 ook zeker wel vernieuwend te noemen, want GW blijft nog steeds gratis om te spelen. Terwijl zowat elk ander spel met een persistent wereld maandelijkse bijdragen wil.
Dat is na GW-1 toch niet vernieuwend meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:12:
[...]

+1 scherp
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Maar dan is geen enkel spel meer vernieuwend, want voor elk computerspel heb je ook een, jawel, computer nodig :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Bor de Wollef schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:12:
[...]

Wel voor een persistente wereld waar iedereen tegelijkertijd door heen kan lopen. Met GW1 is dit alleen in de dorpjes...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:16:
Maar dan is geen enkel spel meer vernieuwend, want voor elk computerspel heb je ook een, jawel, computer nodig :P
Die vergelijking gaat echt totaal niet op ;)
Wel voor een persistente wereld waar iedereen tegelijkertijd door heen kan lopen. Met GW1 is dit alleen in de dorpjes...
Daare heb je een goed punt. Ik vind het alleen maar de vraag of je het wel of niet moeten betalen van een fee echt onderdeel van een game kunt noemen. Zelf vind ik van niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:56:
Daare heb je een goed punt. Ik vind het alleen maar de vraag of je het wel of niet moeten betalen van een fee echt onderdeel van een game kunt noemen. Zelf vind ik van niet eigenlijk.
Dat bedoelde ik dus ook...
Het wel of niet maandelijks betalen is misschien geen onderdeel van een spel, maar voor mijzelf wel belangrijk. Ik speel toch niet genoeg (vind ik) om elke maand 10 of 15 euro uit te geven aan een spel. GW1 is voor mij nu toch een stuk goedkoper geweest dan als ik dezelfde tijd WoW had gespeeld en dus ondertussen ook the burning crusade had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Jeej! Ik ben toegelaten tot XoO! De Europese divisie om precies te zijn. Eerst me concentreren op PvE, en gaandeweg meer ervaring in PvP krijgen dmv alliance battles en gvg :)

Aan het eind van het jaar wil ik ook een beestje als ik /rank doe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:38:
Jeej! Ik ben toegelaten tot XoO! De Europese divisie om precies te zijn. Eerst me concentreren op PvE, en gaandeweg meer ervaring in PvP krijgen dmv alliance battles en gvg :)

Aan het eind van het jaar wil ik ook een beestje als ik /rank doe :P
Knap om toegelaten te worden tot een rank 776 guild wanneer je weinig ervaring hebt. Alliance battles kun je imho overigens niet echt gebruiken als ervaring voor GvG en / of HA. Hoe ben je binnen gekomen trouwens? Kende je iemand of gewoon een application ingevuld? Je weet dat het een US guild is en dat de online tijden dus niet overeenkomen voor het grootste deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bor de Wollef schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Knap om toegelaten te worden tot een rank 776 guild wanneer je weinig ervaring hebt. Alliance battles kun je imho overigens niet echt gebruiken als ervaring voor GvG en / of HA. Hoe ben je binnen gekomen trouwens? Kende je iemand of gewoon een application ingevuld? Je weet dat het een US guild is en dat de online tijden dus niet overeenkomen voor het grootste deel?
Ik las op Guru een recruitment van ze en ben eens op de site gaan kijken. Heb gisteren een interview gehad met de divisieleider en een officer en ben nu zeg maar twee weken op proef.
Heb me ook vooral aangemeld voor de europese PvE afdeling. Die hebben ze nu een tijdje maar willen ze meer actiever gaan maken. In mijn application heb ik ook aangegeven dat ik weinig pvp ervaring heb (zeg maar geen) maar dat ik het na dik twee jaar pve wel eens wilde leren. Daarbij help ik graag mensen en aangezien dat met monk, necro en ele prima kan heb ik dat ook maar gezegd.
En ik spreek vier talen, da's natuurlijk praktisch voor een euro afdeling.

Ze willen zich gaan richten op een actieve pve/pvp hybride afdeling, dus wellicht kan ik er ook nog wat in betekenen :) De pvp ervaring ga ik gewoon opdoen door mee te doen met gvg, AB, HA en dergelijke. Ik moet toch ergens beginnen ;)

Qua tijden zijn er ook aardig wat mensen die in de GMT zones spelen, dus als ik gewoon de AC in de gaten hou, of er wat op roep, dan zijn er altijd wel mensen te vinden. Ik speel sowieso voornamelijk 's avonds en in het weekend. Qua districten maakt het ook niet uit, pve is vrijwel altijd in een international district.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Gefeliciteerd Troonstaal! :)
Begrijpelijk dat ze daar nu ook wat meer aan PVE willen doen, de moeilijkheidsgraad van PVE is nu dermate opgewaardeerd dat sommige dingen gewoon niet meer lukken zonder goede guild.
(Als je Rotscale wel eens in HM hebt geprobeerd weet je wat ik bedoel ;) )
En met een huis-tuin en keuken-build hoef je zoiets ook niet te proberen, daar moet ook veel meer over nagedacht worden. Wat trouwens de drempel naar PVP kleiner maakt, tenminste zo ervaar ik dat zelf.

Ik denk dat PVE en PVP qua uitdaging en moeilijkheidsgraad dichter bij elkaar zijn komen te liggen en dat is goed voor beide. Een positieve ontwikkeling! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat GW-2 betreft, je kan het met andere games vergelijken maar je kan het natuurlijk ook op zichzelf beoordelen. Als je denkt er met veel plezier mee te spelen en je hebt de tijd (en geld) ervoor moet je het zeker doen.
Mijn hele guild (Mutants) gaat de overstap maken naar GW-2, we gaan daar gewoon weer verder...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Thnx Aloha :)

Rotscale in HM is inderdaad...niet tof met een random pug :P Qua builds moet ik nu meer teamgericht bouwen denk ik. Behalve mijn healer en MM build zijn al mijn andere builds vooral gericht op solo/hero/henchies. Nuja, mijn support paratrooper is ook wel geschikt voor partying.

Ben best benieuwd, zie het wel als een flinke uitdaging en moet mezelf natuurlijk wel bewijzen in pvp. Eerst maar eens wat builds met ze doorlopen en testen. En gezien de aankomende update moet ik mijn mesmermutsje ook maar eens gaan levelen. Die is al bijna een jaar lang lvl 15... ach, mijn rit en sin zijn ook nog maar lvl 3 en 4 :X

Hoes't met de MU's trouwens? Alles goed met Trib, Domino, Eriella, Val, Maddy, Becky en de rest? Doe ze maar de groetjes van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:03:
Hoes't met de MU's trouwens? Alles goed met Trib, Domino, Eriella, Val, Maddy, Becky en de rest? Doe ze maar de groetjes van me :)
Zal ik doen! En alles is goed daar. :)
Van de vaste kern is bijna iedereen er nog en er zijn nog wat mensen bijgekomen zodat er iedere dag genoeg mensen online zijn om wat dan ook maar te kunnen doen.
En volgende maand weer een guildmeeting, na Portugal en Belgie is het deze keer in Engeland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:03:
En gezien de aankomende update moet ik mijn mesmermutsje ook maar eens gaan levelen. Die is al bijna een jaar lang lvl 15... ach, mijn rit en sin zijn ook nog maar lvl 3 en 4 :X
Mijn rit had ook al een birthdaypresent voor ik daar weer mee verder ging maar het is nu één van mn favoriete karakters. Het is lekker spelen met ritualist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195610

Nice, een guildmeeting in het buitenland. Ik heb 1x in mijn GW leven een meeting gehad met de guild waar ik het langst in heb gezeten tot nu toe, namelijk GoT. We gingen met zijn allen naar de dierentuin en het was super gezellig. Ondanks dat je niemand ooit in het echt hebt gezien klikte het gewoon direct. Door alle GW ontwikkelingen is GoT helaas niet meer zo gezellig als het toen was, doordat steeds meer mensen inactief worden en dat komt uiteraard de gezelligheid niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Een GW meeting in de dierentuin? :D Da's nog eens origineel!

Ik heb nog geen guildmeeting gehad, en ik zit nog maar net in deze dus het zal nog wel even duren. Nuja, misschien moet ik mijn organisatietalent maar eens laten spreken, wie weet als er straks nog meer EU mensen bijkomen.
Wel al een aantal forum meetings gehad, waaronder twee dates waarvan de laatste onlangs nogal desastreus is verlopen :')

Even terug op de mesmer, ik las net de skillupdates en het ziet er zo op het eerste gezicht best interessant uit voor pvp. We gaan er eens mee aan de slag :) Rit heb ik eigenlijk geen flauw idee. Ik maak vooral alle soorten classes aan omdat ik hun dansjes wil zien met de divine aura...

Maargoed, straks eerst maar even een fijne headset kopen. De set die bij de CE van Prophecies zat is wel okee, maar als ik mijn bril op heb zitten de schelpen toch niet echt lekker op mijn oren. Eens kijken naar de Logitech Precision gaming headset, die ziet er ook wel goed uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 13-06-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltpower
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-05 20:27
Nu al de skillupdates?

Ik check net support/gameupdates.... maar zie niets nieuws hoor (althans voor mij)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 195610 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:06:
Nice, een guildmeeting in het buitenland. Ik heb 1x in mijn GW leven een meeting gehad met de guild waar ik het langst in heb gezeten tot nu toe, namelijk GoT. We gingen met zijn allen naar de dierentuin en het was super gezellig. Ondanks dat je niemand ooit in het echt hebt gezien klikte het gewoon direct. Door alle GW ontwikkelingen is GoT helaas niet meer zo gezellig als het toen was, doordat steeds meer mensen inactief worden en dat komt uiteraard de gezelligheid niet ten goede.
:) Wij hebben vorig jaar een FH-meet gehad in Utrecht, ook erg geslaagd. (Ik voelde wel een beetje aan de wat oudere kant; ik zie ze nog staan allemaal van die broekies (merendeel studenten) die schichtig staan te wachten onder het treintijdenbord in Utrecht CS.) Maar ik moet zeggen, het was ontzettend gezellig. Je ziet tenminste nog eens wat er nou precies aan de andere kant van de Ventrilo-lijn zit. ;)

En veel plezier bij XoO TroonStaal.
Bosman schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:13:
Nu al de skillupdates?

Ik check net support/gameupdates.... maar zie niets nieuws hoor (althans voor mij)?
Komende week Bosman, zie hier.

Persoonlijk denk ik dat ik GW niet veel meer aan zal kijken totdat GW:EN gelanceerd wordt of als A.Net de PvP-community eens gelijk geeft en hex-builds wat onmogelijker maakt in 'high-end' PvP.

[ Voor 19% gewijzigd door CoRrRan op 13-06-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Guildmeetings begin ik niet aan, zeker niet in het buitenland. Het leeftijdsverschil is gewoon te groot en de interesse ligt bij mij meer / puur op game gebied. Ik heb een vriend die al meerdere malen naar guild / clan meetings is geweest in het buitenland en die daar helemaal in op gaat. Voor mij is het een game en moet het ook een game blijven. Op de een of andere manier heb ik te weinig binding met guildies die ik na het niet meer spelen van een spel toch nooit meer zie.
Persoonlijk denk ik dat ik GW niet veel meer aan zal kijken totdat GW:EN gelanceerd wordt of als A.Net de PvP-community eens gelijk geeft en hex-builds wat onmogelijker maakt in 'high-end' PvP.
Dan komt er wel een andere overpowered / laming build helaas. Het grootste deel van de spelers wil toch een build gebruiken waarvoor men geen tot weinig skills nodig heeft en waarmee de kans op snelle fame / faction groot is. PvP sterft een langzame dood op dit moment merk ik. Er zijn gigantisch veel mensen die stoppen vanwege het gebrek aan support vanuit Anet en het eeuwige gelame van veel guilds / spelers (eigenschap van de game helaas). Zelf speel ik ook niet veel meer. De meeste mensen waar ik mee PvPde zijn inmiddels al gestopt of spelen nog heel sporadisch.

[ Voor 45% gewijzigd door Bor op 13-06-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bor de Wollef schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:14:
Guildmeetings begin ik niet aan, zeker niet in het buitenland. Het leeftijdsverschil is gewoon te groot en de interesse ligt bij mij meer / puur op game gebied. Ik heb een vriend die al meerdere malen naar guild / clan meetings is geweest in het buitenland en die daar helemaal in op gaat. Voor mij is het een game en moet het ook een game blijven. Op de een of andere manier heb ik te weinig binding met guildies die ik na het niet meer spelen van een spel toch nooit meer zie.
[...]
Dat geld niet voor iedereen, ik heb nog steeds wel contact met enkelen van de CS scene van jaren geleden, 't was 2002 dat ik dat voor 't laatst actief speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:56:
[...]

Dat geld niet voor iedereen, ik heb nog steeds wel contact met enkelen van de CS scene van jaren geleden, 't was 2002 dat ik dat voor 't laatst actief speelde.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Het is denk ik waar je interesses verder liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vanmiddag een uurtje of 2 hero battles gespeeld en tot de conclusie gekomen dat daar toch wel de meest trieste GW spelers rondlopen. Echt na vrijwel elke makkelijke win krijg je bergen whispers met schuttingtaal en allerlei verwensingen. Een van de verliezers (na een flawless match) sprong er toch bovenuit:

let op plaatje met schuttingtaal

Aan mijn nick is te zien dat ik NL ben, vandaar in het Nederlands (nou ja) waarschijnlijk.

Hopelijk slaat deze trend niet over op de andere delen van GW :( Natuurlijk heb ik een report gestuurd. Nu maar hopen dat Anet daar ook iets mee gaat doen. Eerdere reports over dit soort zaken haalden eigenlijk niet veel uit voor zover ik kan beoordelen.

Merken de andere PvPers hier wel eens iets van?
Ik vraag me af of je dit soort dingen ook echt veel in WoW tegen komt (of andere games).

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 14-06-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die maakt het idd wel erg bont ja. wel logisch dat je ze daar vind, zulk soort spelers vinden niet snel een party, dus doen ze maar het enige dat ze in hun eentje kunnen, HB.

en tja, van iemand die aan zn taalgebruik te zien niet eens groep 3 van de lagere school heeft afgemaakt kan je toch moeilijk verwachten dat ze zich sociaal gedragen. als je de spam maar als 1 zin telt, zitten er slechts een stuk of 10 fouten in, en dan tel ik zn naam niet mee

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 14-06-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sja, je habt altijd zo'n spijtige gevallen er tusses... "N" copy paste en ignore...
nog nooit hero battles gedaan, moet ik misschien nog eens doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Bor de Wollef schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:34:
Vanmiddag een uurtje of 2 hero battles gespeeld en tot de conclusie gekomen dat daar toch wel de meest trieste GW spelers rondlopen. Echt na vrijwel elke makkelijke win krijg je bergen whispers met schuttingtaal en allerlei verwensingen. Een van de verliezers (na een flawless match) sprong er toch bovenuit:

let op plaatje met schuttingtaal

Aan mijn nick is te zien dat ik NL ben, vandaar in het Nederlands (nou ja) waarschijnlijk.

Hopelijk slaat deze trend niet over op de andere delen van GW :( Natuurlijk heb ik een report gestuurd. Nu maar hopen dat Anet daar ook iets mee gaat doen. Eerdere reports over dit soort zaken haalden eigenlijk niet veel uit voor zover ik kan beoordelen.

Merken de andere PvPers hier wel eens iets van?
Ik vraag me af of je dit soort dingen ook echt veel in WoW tegen komt (of andere games).
:{ wat een sneu geval zeg. Maar ach, gezien zijn naampje is het vast één of ander kansloos kleutertje :')

Hop, enkeltje ignore en over een paar dagen gewoon verwijderen. Of, wat eventueel ook kan, als je weet hoe zijn guild (if any) heet, kijken of je die kan vinden en de GL er op attent maken. Alleen, da's wel erg veel werk voor zo'n sukkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik moet zeggen dat ik 0.0 ervaring heb met Hero battles, maar ik heb persoonlijk nog nooit dit soort commentaar gekregen. Zeg maar het non-directional gevloek. Ik heb wel vaak PMs gekregen dat ik een n00b was en dat mijn build suxorz enzo, maar nog nooit dit soort vreemd gedrag. En gelukkig maar.

Om dit soort dingen lach ik alleen maar. Als er mensen zijn die echt ongefundeerde kritiek hebben op me, kan ik daar een klein beetje geïrriteerd van raken.

Persoonlijk zou ik zeggen: report bij A.Net dumpen. Kerel/kleutertje op ignore en gewoon verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Report is inmiddels de deur uit (inclusief screenshots). Ik ben benieuwd wat anet support hier mee gaat doen. Op ignore zetten heb ik expres niet gedaan omdat geldt: hoe meer bewijs ik kan overleggen, hoe groter de kans op actie vanuit anet is. Gisteravond was het alweer raak namelijk (2e report verzonden).

"N00b en suxorz" berichten zijn natuurlijk van alle tijden en komen ik elke game wel voor. Die ignore ik meestal gewoon (blijft vaak bij 1 a 2 zinnen). Deze keer vond ik echt dat er een duidelijke grens is overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:34:
Hier een overloper die sinds een klein jaar WoW speelt ipv GW (Boo! Hissss!). Mijn ervaring is dat het gescheld in WoW een stuk minder is. Niet dat schelden helemaal niet gebeurt hoor, overal heb je ettertjes rondlopen.

Maar goed, dat is niet de reden van mijn overstap geweest. Ettertjes kun je ignoren en meestal houdt het na een paar keer wel op. Uiteindelijk gaat het er om wat je in een spel zoekt en dat moet de basis zijn om voor GW of WoW te kiezen, niet of er vervelende lui rondlopen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Laatst online: 21:54
Vaak ligt het aan de maandelijkse kosten.
Ik merk bij Final Fantasy XI dat dit probleem vele malen minder is. Maar daarbij heb ik het idee dat de meeste van dit soort figuren al gefilterd worden tijdens de eerste 10 levels.
Er zit een hogere leercurve in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122850

Ik denk dat ik dit ook maar in het media center topic moet posten..
Maar wou graag weten of er meer mensen zijn met dit probleem:

Altijd als ik GW afsluit start media center op.. Heel irritant!

Heb als os Vista Ultimate, waar media center dus automatisch bijzit..
Is er iemand met ditzelfde probleem en wellicht een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Anoniem: 122850 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 19:59:
Ik denk dat ik dit ook maar in het media center topic moet posten..
Maar wou graag weten of er meer mensen zijn met dit probleem:

Altijd als ik GW afsluit start media center op.. Heel irritant!

Heb als os Vista Ultimate, waar media center dus automatisch bijzit..
Is er iemand met ditzelfde probleem en wellicht een oplossing?
Kijk hier eens:
http://www.3dgameman.com/forums/showthread.php?t=46768

Ik heb het zelf niet gelezen, maar met google moet je zeker meer info kunnen vinden, het blijkt een bekend probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het aan mij of is het dye weekend maar zwak :s

edit: alle laatste "events" lijken mij maar zwak, denk aan double faction, double xp for elite capture?? wth hoe kom je er op?

Komaan Anet, doe eens iets! :D

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 94185 op 17-06-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Anoniem: 94185 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:33:
Ligt het aan mij of is het dye weekend maar zwak :s

edit: alle laatste "events" lijken mij maar zwak, denk aan double faction, double xp for elite capture?? wth hoe kom je er op?

Komaan Anet, doe eens iets! :D
Ik heb nu al zowat een week geen internet thuis :( zit ik net in een nieuwe guild, heb ik dat |:(

Maar die weekend events zijn imo gewoon een beetje but. Wat opvulling om de spelers een beetje tevreden proberen te houden. Dubbele xp, meer kans op green, op dye, op keys... Ik heb er helemaal nooit wat van gemerkt, van die "meer kans op XXX" events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-03 11:59
TroonStaal schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:07:
[...]

Ik heb nu al zowat een week geen internet thuis :( zit ik net in een nieuwe guild, heb ik dat |:(

Maar die weekend events zijn imo gewoon een beetje but. Wat opvulling om de spelers een beetje tevreden proberen te houden. Dubbele xp, meer kans op green, op dye, op keys... Ik heb er helemaal nooit wat van gemerkt, van die "meer kans op XXX" events.
Ik merk er genoeg van hoor.
En ik vind het juist een heel leuk initiatief om het wat interessanter te houden.
Vorige keer met extra kans op rare items uit kistjes en monster heb ik een stuk of 30 rares gevonden en de keer dat je meer keys/lockpicks kon vinden had ik er ook 3 of 4 gevonden terwijl ik die nooit vind normaal.

Hulde aan A-net dat ze het zo leuk proberen te houden! Het zijn de kleine dingen die het hem doen vind ik. Ze hadden het idd ook niet kunnen doen... ik vind het iig erg leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind die "weekends" uberhaubt lame. Een goedkope zet om de spelers toch nog iets van bezig te houden. Jammer dat het overigens altijd in een weekend is (wanneer ik vrijwel nooit speel dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik vind die weekends juist wel grappig. Het is maar iets kleins, dus is het ook niet zo erg als je het mist. Het is makkelijk voor hun en voor de spelers is het een manier om even iets te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het klopt in de meeste gevallen dat je niet echt iets mist wanneer je het event misloopt. Ik vind dat bij double fame wel anders. Natuurlijk is het voor anet erg eenvoudig zo'n weekend te organiseren (aankondiging + droprate wijzigen is genoeg). Toch zou ik liever wat meer uitgebreide events willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
dartbord schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:09:
[...]

Ik merk er genoeg van hoor.
En ik vind het juist een heel leuk initiatief om het wat interessanter te houden.
Vorige keer met extra kans op rare items uit kistjes en monster heb ik een stuk of 30 rares gevonden en de keer dat je meer keys/lockpicks kon vinden had ik er ook 3 of 4 gevonden terwijl ik die nooit vind normaal.

Hulde aan A-net dat ze het zo leuk proberen te houden! Het zijn de kleine dingen die het hem doen vind ik. Ze hadden het idd ook niet kunnen doen... ik vind het iig erg leuk! :)
Kreeg ik maar eens wat uit een kistje.

Tijdje terug heel de UW leeggeveegd, vijf kistjes, en wat krijg ik, vijf keer paarse non maxed waardeloze staffs en rods :') En dat was zeker niet de eerste keer. Zovaak in FW of UW dat ik de enige ben met een paarse kutitem. Als ze nou daar standaard op zijn minst goud van maken maar kom op zeg, zelfs de drops in Old Ascalon zijn nog beter. Ik ben eigenlijk maar gestopt met het kopen van keys, ik krijg toch nooit wat nuttigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoiets had ik gister. gingen met de guild even HM Deep doen. 10 golds, niets dat ook maar enige waarde had. Even later iemand helpen met Gates of Kryta: hoppa, een 20/20 voor bow.

al was het wel raak pas in de guild. in een weekend vond de een een mini mallyx en de ander een req 9 ele sword. HElaas spaarde de een voor een stygian reaver en de ander wil zn centen bewaren voor armor en andere zooi als GW:EN er is, dus geen uitbreidingen voor de hall (hoeven er ook nog maar 2, beide material traders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:57:

al was het wel raak pas in de guild. in een weekend vond de een een mini mallyx en de ander een req 9 ele sword.
een mini mallyx vinden? van de chest of zijn birthday? want droppen doet ie niet, tenzij ik me vergis :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94185 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:16:
[...]

een mini mallyx vinden? van de chest of zijn birthday? want droppen doet ie niet, tenzij ik me vergis :s
Hij dropt niet nee, maar je kan hem inruilen voor elk van de 4 verschillende "Anguish Gemstones" bij een Keeper of Wisphers. Je moet dan wel geluk hebben dat hij dropt. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 130584 op 19-06-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit weekend dubbele ptn bij Hero Battles. Doet het nu iets meer dan 1 week en het is best verslavend. Net zo verslavend als HA vroeger voor mij was, alleen bij HB hoef je niet te wachten op een team, maar kun je elke minuut die je wil zelf spelen. Sta nu rond de 300 en hoop dit weekend door te stromen naar rond de 200. Aan de build ligt het in ieder geval niet, maar de tactiek kan altijd wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 195610 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:20:
Dit weekend dubbele ptn bij Hero Battles. Doet het nu iets meer dan 1 week en het is best verslavend. Net zo verslavend als HA vroeger voor mij was, alleen bij HB hoef je niet te wachten op een team, maar kun je elke minuut die je wil zelf spelen. Sta nu rond de 300 en hoop dit weekend door te stromen naar rond de 200. Aan de build ligt het in ieder geval niet, maar de tactiek kan altijd wat beter.
Welke build speel je? Ik stond altijd rond de 150 - 210 maar ben met HB gestopt vanwege de multitude aan kiddies daar, de vele r/p ai laming builds en het best lame karakter van HB op zich (te veel hangt af van de AI en de hero's zoals pathfinding etc). Als je rank wilt halen is er maar een goede tip: tournaments gaan spelen. In een paar tournaments kun je tot de top 400 - 200 doorstromen. Momenteel speelt alleen een kennis van mij nog HB op mijn account die nu rond de rank 2000-3000 staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik denk dat ik HB ook maar eens ga uitproberen, klinkt toch best leuk eigenlijk. Vooral het gewoon erin kunnen springen staat mij wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het direct kunnen starten is inderdaad een groot voordeel. Let wel op de drukte: wanneer er weinig spelers zijn is de kans op een mismatch in jouw nadeel bijzonder groot waardoor je snel rank verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel A/W en mijn hero's zijn Mo/E, Rit/W en R/P. De R/P gaat zijn eigen weg meestal en de rest blijft 9 van de 10 bij me. Lame builds ben ik het wel met je eens BM, maar het gaat natuurlijk ook om de tactiek. Hoe hoger je staat hoe belangrijker de tactiek wordt. Nadeel van elke lame build is wel dat er altijd één of meerdere counterbuilds op zijn. En de kills tellen nu zwaarder, want voordat je ptn krijgt voor de shrines ben je weer wat meer seconden/minuten verder dan voorheen, wat op zich een positief punt is. Verder werkt recall niet meer verder dan je radar, dus een beetje generfed, maar niet volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In het begin waren het eigenlijk alleen kills die telden en zag je veel minder holding builds dan nu. Sinds de eerste aanpassingen is het een komen en gaan van touchers, r/p's, spirit overload, hex overload etc wat ik zelf een stuk minder leuk vind om te spelen. Misschien dat ik later weer eens begin als anet de maps mixed tussen cap en kill of een einde maakt aan de a/w + r/p meta's.

Zoveel langzamer gaat de morale counter toch ook niet na de laatste update? Het is nog steeds vooral cap werk zie ik.

[ Voor 32% gewijzigd door Bor op 20-06-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cap werk zal altijd wel blijven, want als het alleen maar om de kills ging, dan speelde bijna iedereen met alleen maar Ele's. Gister meegedaan aan de tourny (was net op tijd). 5 gewonnen en 1 verloren en hierdoor rank 269 of zo en nog leuker is het dat ik nu 11 kwalificatieptn heb. Als je 20 ptn hebt mag je meedoen aan de maandelijkse tournament. Niet dat ik daar al klaar voor ben, want tactisch merk ik dat ik wel eens te kort kom. Aldoende leert men...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In het begin was het ook kill gebaseerd en imho veel leuker dan het nu is. De tactiek tot rank 200 wordt door veel mensen overschat vind ik. Tot rank 200 komt er weinig tactiek bij kijken vind ik. Zeker met de vele RP laming builds is het niet meer dan rennen en poppetjes schuiven (basis tactiek dus). Echt tactiek zoals je nodig hebt ik GvG etc zie je in HB echt niet.

Met de tornaments ben ik gestopt. Ze zijn meestal op tijden dat ik niet kan spelen en ik vind een uur (gemiddelde tijdsduur) gewoon te lang. Ik heb nog iets van 200 tornament tokens en dat worden er alleen maar meer. Nog even en ik heb rank 5 commander binnen, niet dat je daar waarde aan kunt hechten hoor.

GW zelf speel ik minder en minder en merk dat dat voor veel mensen zo gaat. De meeste van mijn PvP amigo's zijn zelfs al compleet gestopt. Ik mis zelf de vernieuwing en hou niet van het spelen van laming builds en vind dat anet te weinig doet om de meta te veranderen. Het lijkt wel of er steeds minder gedaan wordt op dat punt. Echt leuke events heb ik ook al lang niet meer gezien. GW was leuk zo lang het duurde zal ik maar zeggen. Al met al heb ik het nog best lang gespeeld maar nu verveeld het mij toch echt. Af en toe start ik het nog eens op voor een los uurtje oid.

Gisteren weer een 2-tal reports de deur uit gegaan wegens schelden, schuttingtaal, verwensingen met ziektes etc. Dit keer was het een speler van [Harr], nog nederlands ook dus.

edit: als of de duvel er mee speelt: ik log in staat er weer iemand van [Harr] te schelden, "kanker" te roepen etc tegen een of andere nl speler.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 21-06-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoi BM , Hoi haas

sidje hier }:O

De meeste [Harr] mensen zijn denk ik 12. en heeeeeel erg goed, dus als jullie van ze winnen dan zijn jullie natuurlijk cheaters en n00bs. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harrrrrrrrrrrrrrrrrr....... Ik heb bij een aantal in de guild gezeten en op ts zaten ze ook altijd te schelden Heb daar dus ook vaak ruzie gehad. Sommige mensen (vooral jeugd) weten niet wat ze zeggen en gooien maar met ziektes. Ze kunnen niet tegen hun verlies. Als ik een wedstrijd verlies en of dat nu tegen een hoge of een lage gerankte speler is altijd zeg ik gg. Ook al is de build nog zo lame (zijn ze allemaal, maar oké), respect voor de mede-gw-speler heb ik altijd. Als je niet tegen je verlies kunt moet je maar single offline spelletjes gaan spelen tegen de comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bigbadkip schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:09:
Hoi BM , Hoi haas

sidje hier }:O

De meeste [Harr] mensen zijn denk ik 12. en heeeeeel erg goed, dus als jullie van ze winnen dan zijn jullie natuurlijk cheaters en n00bs. :9
Vergeet niet "hax0rs" en een paar ziektes ;)
Als je niet tegen je verlies kunt moet je maar single offline spelletjes gaan spelen tegen de comp.
Idd, vanmiddag was dezelfde harr member weer bezig zag ik. Erg jammer want het verziekt de sfeer echt gigantisch. Op een gegeven moment gaan ook andere mensen zich er mee bemoeien en loopt het helemaal uit de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 20:21

Gorion3

ABC++

Oei, haas, sid en BM :P hey!

Ik vroeg me af hoe guildwars er nu uitziet, niet echt veranderd of? Ik ben trouwens weer aan het twijfelen of ik ga spelen (er speelt af en toe iemand op mijn account..), maar is GW nog steeds zo erg van dat je rank 852 moet zijn, anders ben je niks?

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gorion3 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:34:
Ik vroeg me af hoe guildwars er nu uitziet, niet echt veranderd of? Ik ben trouwens weer aan het twijfelen of ik ga spelen (er speelt af en toe iemand op mijn account..), maar is GW nog steeds zo erg van dat je rank 852 moet zijn, anders ben je niks?
Op dat punt is er niet veel veranderd helaas. Voor mij geldt nog steeds: "Instead of rank 9 I have a girlfriend". Veel van de spelers die je kende zijn inmiddels gestopt of PvPen niet meer.

Ik zelf speel zoals ik al poste minder en minder. Ik denk dat ik Eye of the North nog ga kopen om het verhaal compleet te maken maar dat zal het dan ook zijn. Erg veel zal ik het niet gaan spelen verwacht ik. GW is een mooie game geweest voor lange tijd maar aan die periode lijkt nu snel een eind te komen voor mij.

Heb je alle delen tot nu toe nog? Misschien is het leuk om gewoon met meerdere spelers die af en toe nog spelen in een guild te gaan zitten oid?

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 21-06-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Laatst online: 12-06 15:55

Bene

list incomprehension

Ik kwam op mijn oude character nog een jaar 1 en een jaar 2 kadootje tegen. Die wil ik verpatsen, zodat ik mijn hele vriendenclubje een beetje kan bewapenen. Wat is het slimst? Wat kan ik ervoor vragen? Eerst uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bene schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:17:
Ik kwam op mijn oude character nog een jaar 1 en een jaar 2 kadootje tegen. Die wil ik verpatsen, zodat ik mijn hele vriendenclubje een beetje kan bewapenen. Wat is het slimst? Wat kan ik ervoor vragen? Eerst uitpakken?
Je kunt kijken wat de pets ongeveer waard zijn op gw guru. Daar is ook een ebay achtige auction die je kunt gebruiken als price check of om de pets te verkopen. Of je de presents open moet maken of niet kunnen wij niet voor je beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@bor
GW guru, als ik iets post krijg ik niet eens een reactie.
GW guru is enkel als je price check wil en dan moet je enkele uren rond roepen WTS "dit of dat"
http://www.guildwarsguru....php?p=2927074#post2927074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 94185 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:55:
@bor
GW guru, als ik iets post krijg ik niet eens een reactie.
GW guru is enkel als je price check wil en dan moet je enkele uren rond roepen WTS "dit of dat"
http://www.guildwarsguru....php?p=2927074#post2927074
Dat komt misschien omdat iedereen de auction gebruikt en niet echt kijkt naar posts op het forum waar in dingen worden aangeboden. De auction is een ebay achtig systeem dat erg goed werkt (soms wel wat traag helaas).

Zie: http://www.guildwarsguru.com/auction/

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 22-06-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Laatst online: 12-06 15:55

Bene

list incomprehension

Die auction helpt. 30k voor een jaar 1 gift, 75k voor jaar 2. Ik had het eerder een guild officer gevraagd, die begon extreem te drammen voor 2,5k en een lauw schild. Rukker! Tijd voor een nieuw gilde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bene schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:55:
Die auction helpt. 30k voor een jaar 1 gift, 75k voor jaar 2. Ik had het eerder een guild officer gevraagd, die begon extreem te drammen voor 2,5k en een lauw schild. Rukker! Tijd voor een nieuw gilde :)
had je ze nu wel of niet uitgepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben de laatste dagen aardig op dreef in HB. Ben in 2 dgn tijd 100 plaatsen gestegen op de ranglijst en sta nu om en nabij de 190. HB is ook nog het enige wat ik speel in GW. Steeds meer vrienden spelen minder en minder. Ik vermaak me nog prima. Ik heb nog nooit in me leven (bijna 27 jr) zolang 1 spel (en niks anders ernaast dan poker) gespeeld. Wordt wel tijd voor een nieuw deel van GW, want om zo nog een 1 jaar door te gaan zie ik niet zo zitten. In ieder geval GW addicted forever....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Leuk om te lezen dat je nog steeds doorgaat Haas. Dat zijn tekenen van een echte addict ;) Ikzelf ben zo goed als gestopt. Het enige wat ik nog deed was af en toe HB en wat losse dingen. Nu daar voor mij de fun ook vanaf is merk ik dat ik GW nog minder opstart dan voorheen. Eye of the north zal er nog komen om het verhaal compleet te maken maar gezien dat vrijwel pve only is zal ik er maar weinig mee spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:18
Speel nu naast WoW weer eens Guild Wars, het eerste deel, en ik vraag me nog steeds af hoe ik die artifacts kan gebruiken. Ik heb nu bijv een Flame artifact en als ik die ( als elementist/mesmer ) wil gebruiken ( dus op de plaats van mijn shield ) staat er een kruis doorheen. Hoe moet ik ze dan gebruiken?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste