HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende:

Ik heb perongeluk een instellingen gewijzigd in:
Instellingen->Verbindingen->Wi-Fi->Netwerkadapters

Ik weet niet meer hoe de IP-instellingen standaard horen te staan. Ze staan bij mij allemaal op "automatisch IP adres verkrijgen", behalve de "Bluetooth PAN Driver".
"Mijn netwerkkaart maakt verbinding met:" staat ingesteld op "Werk".
Klopt dit met de standaardinstellingen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:17:
Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende:

Ik heb perongeluk een instellingen gewijzigd in:
Instellingen->Verbindingen->Wi-Fi->Netwerkadapters

Ik weet niet meer hoe de IP-instellingen standaard horen te staan. Ze staan bij mij allemaal op "automatisch IP adres verkrijgen", behalve de "Bluetooth PAN Driver".
"Mijn netwerkkaart maakt verbinding met:" staat ingesteld op "Werk".
Klopt dit met de standaardinstellingen?

Alvast bedankt!
mijn staat op maakt verbinding met internet.
en ip staat op
192.168.0.1
255.255.255.0

das alles

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:31:
[...]

ik dacht dat de rom niet uitmaakte voor bereikbaarheidproblemen?
Klopt, ROM maakt niet uit, maar een andere provider wel.

Degene die (TylerDurden187) z'n P3300 heeft laten unlocken, heeft meteen ook z'n SIM lock eraf laten halen. En nu zit hij dus lekker op KPN en heeft hij geen bereikbaarheidsproblemen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

water_escape schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:27:
[...]

mijn staat op maakt verbinding met internet.
en ip staat op
192.168.0.1
255.255.255.0

das alles
Bedankt!
Alleen de Bluetooth PAN Driver staat op die IP? De rest dus op "automatisch"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:27:
[...]

Degene die (TylerDurden187) z'n P3300 heeft laten unlocken, heeft meteen ook z'n SIM lock eraf laten halen. En nu zit hij dus lekker op KPN en heeft hij geen bereikbaarheidsproblemen. d:)b
Inderdaad :-) en daar komt nog eens bij dat ik nu wel kan flashen naar een HTC Rom en dus ook naar een WM6 Rom. Helaas is de Nederlandse P3300 de enige met WiFi en wordt WiFi dan ook niet ondersteund door de ROM van andere merken (voor zover ik weet dan). Enige wat ik nog zou willen is de software in het Engels...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:45:
[...]
Helaas is de Nederlandse P3300 de enige met WiFi en wordt WiFi dan ook niet ondersteund door de ROM van andere merken (voor zover ik weet dan). Enige wat ik nog zou willen is de software in het Engels...
Bedoel je de Nederlandse MDA Compact III? De Orange SPV M650 en de UK-versie van de P3300 hebben in ieder geval wel WiFi.
Ik heb zelf de P3300 UK gekozen omdat ik geen nederlandstalig besturingssysteem wil. Dat kwam goed uit in combinatie met het feit dat ik geen branding of *locks op mijn telefoon wilde.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:31:
[...]

ik dacht dat de rom niet uitmaakte voor bereikbaarheidproblemen?
De PDAMobiz ROM die ik als eerste installeerde heeft ook een andere RADIO rom (veel hoger nummer). Ik heb op XDA developers gelezen dat de VARIO vroeger ook last had van bereikbaarheidsproblemen en dat de RADIO ROM dit opgelost had.

Ik denk dan ook dan de RADIO ROM het probleem oplost - heb ik tevens aan T-Mobile doorgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:08:
[...]

Wil alleen maar tom tom installeren? meer niks heb dan nog bereikbaarheidsprobleem dan?
waarom kijk je niet naar de poll...dan zie je toch welk gedeelte van de gebruikers last heeft van de problemen....objectiever kan niet....en je moet zelf beoordelen of dat goed genoeg voor je is....

ik zou die 200e lekker in me zak steken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pieth schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:55:
[...]

Ik doelde eigenlijk op de info over de normale X-Button problemen.

En de polls waar ik het over heb zijn die over bereikbaarheid en corrupte micro-sd.

Misschien toch wat duidelijker moeten neerzetten... O-)
Dat van de bereikbaarheidsproblemen kan ik er in het volgende deel wel inzetten ja. Mail de codes maar even naar me.
Dat van corrupte SD lijkt me niet meer nodig aangezien er een patch voor is die alle problemen zou moeten verhelpen. Of heb ik iets gemist en zijn er, ook na het installeren van de patch, nog problemen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:00:
[...]

Bedoel je de Nederlandse MDA Compact III? De Orange SPV M650 en de UK-versie van de P3300 hebben in ieder geval wel WiFi.
Ik heb zelf de P3300 UK gekozen omdat ik geen nederlandstalig besturingssysteem wil. Dat kwam goed uit in combinatie met het feit dat ik geen branding of *locks op mijn telefoon wilde.
Voor zover ik op xda-developers.com heb gekeken en het contact dat ik met een aantal mensen in UK heb gehad ondersteunen de meeste UK ROM géén Wifi. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik wist niet dat de Orange M650 ook Wifi had. Ik wilde zelf ook een Engels versie, maar heb deze van de verzekering gekregen omdat mijn MDA Compact I was gevallen en ze die niet meer maken. Voor 30 euro eigen risico een nieuwe Compact III en een SIM only KPN abbo. :-D (unlocken was daarom wel noodzakelijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:40:
[...]

Bedankt!
Alleen de Bluetooth PAN Driver staat op die IP? De rest dus op "automatisch"?
yes

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die het kleine keyboardje lastig vindt als invoermethode, probeer de Spb Full Screen, gewoon lekker typen met vraagteken op SHIFT-toets.

Vraagje, heb met BatteryStatus overgeklokt naar 260 Mhz, maar heb het idee dat batterij veel sneller opgaat zo. Hoe hebben jullie de overclock instellingen (bij wakeup/onthouden etc) staan? Laat je hem altijd op 260 runnen, of stel je het handmatig aan als je veel applicaties tegelijk runt. Merk eigenlijk niet zoveel na het overclocken, alleen in m'n batterijtijd dus.
Nieuwe tip: via ebay.com goedkope HTC Stereo-connectors (belachelijk duur in NL: €19!! voor een koptelefoondraadje), mini-USB autoladers en 2GB micro SD te halen. Zoek en vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:13:
Voor iedereen die het kleine keyboardje lastig vindt als invoermethode, probeer de Spb Full Screen, gewoon lekker typen met vraagteken op SHIFT-toets.

Vraagje, heb met BatteryStatus overgeklokt naar 260 Mhz, maar heb het idee dat batterij veel sneller opgaat zo. Hoe hebben jullie de overclock instellingen (bij wakeup/onthouden etc) staan? Laat je hem altijd op 260 runnen, of stel je het handmatig aan als je veel applicaties tegelijk runt. Merk eigenlijk niet zoveel na het overclocken, alleen in m'n batterijtijd dus.
Nieuwe tip: via ebay.com goedkope HTC Stereo-connectors (belachelijk duur in NL: €19!! voor een koptelefoondraadje), mini-USB autoladers en 2GB micro SD te halen. Zoek en vind...
met batterystatus kun je ook dynamic klokken, als je hem in standby hebt staan (of niet gebruikt) klokt hij naar 100 mhz en bespaar je batterijtijd.
Overigens ging bij mij het beeldscherm flikkeren als hij naar 100 mhz werd teruggeklokt, ik denk dat dit normaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:57:
met batterystatus kun je ook dynamic klokken, als je hem in standby hebt staan (of niet gebruikt) klokt hij naar 100 mhz en bespaar je batterijtijd.
Overigens ging bij mij het beeldscherm flikkeren als hij naar 100 mhz werd teruggeklokt, ik denk dat dit normaal is
Ja das normaal...eerdere discussie over geweest....verder zou je BT ook uit kunnen schakelen...dat voorkomt dat het scherm aan gaat bij het herkennen van een nieuw BT apparaat in de omgeving....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pumba..
Ik zie die functie nergens, wat moeten de instellingen zijn dan? Merken jullie wel verschil door het overklokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:57:
@ Pumba..
Ik zie die functie nergens, wat moeten de instellingen zijn dan? Merken jullie wel verschil door het overklokken?
Zorg in ieder geval dat je de nieuwste versie van Batterystatus hebt.
Dan op batterijtje drukken en ingedrukt houden en dan verschijnt er een menu. Selecteer hier ´options´. Ga dan naar het tabblad ´Omap´. Selecteer ´Set CpuSpeed to:´ Vul daar de hoogste snelheid in. Bijvoorbeeld 260. Selecteer daaronder ´CpuScaler´. Vul hier de laagste snelheid in. Bijvoorbeeld 143. Druk hierna op ´Ok´ en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Weet iemand hier een oplossing voor?:

Mn vriendin klaagt er over dat ze mij te zacht hoort. Weet iemand een manier om via een registry aanpassing de microfoon ´gevoelliger´ te maken?

Dacht een tijd terug hier iets over gelezen te hebben op XDA-Developers, maar kan dit niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:26:
[...]

Zorg in ieder geval dat je de nieuwste versie van Batterystatus hebt.
Dan op batterijtje drukken en ingedrukt houden en dan verschijnt er een menu. Selecteer hier ´options´. Ga dan naar het tabblad ´Omap´. Selecteer ´Set CpuSpeed to:´ Vul daar de hoogste snelheid in. Bijvoorbeeld 260. Selecteer daaronder ´CpuScaler´. Vul hier de laagste snelheid in. Bijvoorbeeld 143. Druk hierna op ´Ok´ en klaar ben je.
lijkt me handig om je attack en decay ook ff aan te passen...zodat hij niet te snel naar 247 springt...is vaak niet nodig....ik heb attack op 5 en decay op 2 staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

attack en decay?? MOet dat ook in BS staan, of is dat een tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Misschien.. START..INSTELLINGEN...MENU'S .. ??
Bedoelde ik ook, sorry gozert!
Maare, ik heb hem al, thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, gezien, maar nu zwalt mijn processorsnelheid tijdens het bedienen tussen 143 Mhz en 260 Mhz, is dat wel goed voor het apparaat? Moet je bij het scalen inderdaad attac en decy waarden aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eryq
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 06:03
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:39:
attack en decay?? MOet dat ook in BS staan, of is dat een tweak?
Dit staat ook onder CpuScaler, en dan op Uitgebreid ( of advanced ) klikken, dan kun je dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:38:
Nog ff herhalen ;)

Ik heb even een vraag over het geluid.

Ik heb nu dit ding:

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l145066.jpg

Daarmee kan ik met een gewone koptelefoon via een jackplug het geluid van de MDA beluisteren en ook tegelijkertijd de pda opladen.

Het rare is alleen dat het speakergeluid gewoon door gaat als je de jack-plug erin doet.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? Als ik het algemene geluid uit zet, gaat het koptelefoon geluid ook uit.

Als je gewoon de headset van de telefoon in de usb-aansluiting van de MDA zelf stopt, dan staat het speakergeluid wel automatisch uit.
weet iemand waar ik dit stekkertje kan kopen? Ik wil er ook een.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eryq
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:38:
[...]

weet iemand waar ik dit stekkertje kan kopen? Ik wil er ook een.....
Hier

Heb em zelf ook besteld, helaas nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eryq schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:50:
[...]

Hier

Heb em zelf ook besteld, helaas nog niet binnen.
en hoe lang ben je al aan het wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Heb oa live en een paar spb skins geinstaleerd en nu blijft tie opnieuw opstarten de hele tijd. Krijg het groene windows mobile scherm dan lijkt tie alles te laden, kan nog maar net start zien en dan is het scherm zwart weer opnieuw?

[ Voor 113% gewijzigd door ikweetniks op 05-06-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Mhmm, HTC blijft bezig met mooie toestellen op de markt te brengen. Nu brengen ze ook een toestel met mooie LCD-Touch technologie ala IPhone.
http://www.pocketinfo.nl/...chscreen-technologie.html

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eryq
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:02:
[...]

en hoe lang ben je al aan het wachten?
Sinds vrijdag... zat een levertijd op van 5-7 dagen als ik het goed had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
vandaag een brief ontvangen van t-mobile, reparatie aan mijn scherm kost me € 140 euro.
hier ga ik totaal niet mee akkoord en stuur morgen een klachten brief per fax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eryq schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:31:
[...]

Sinds vrijdag... zat een levertijd op van 5-7 dagen als ik het goed had..
ja, ik heb hem ook besteld....ben benieuwd, nieuwe driver is iig al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met het ontvangen van bestanden via bluetooth.
versturen lukt me wel, maar ontvangen kan ik niks, op het andere toetsel (wat wil versturen) wordt gezegd verbinding mislukt. Ik heb de trialversie van Jetware hands-free extension geinstalleerd voor mijn pioneer autoradio en de reg tweak uitgevoerd zoals in TS staat.
Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:27:
[...]

Normaal Htc P3300 toch simlock vrij toch? hoe kun je voor tweede keer simlock laten veranderen? vreemd ( mischien dat ik weinig kennis heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daulbeh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-06-2024
Biker-mouse schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:41:
Sinds ik de nieuwe X-button heb geïnstalleerd is mijn tomtom op mijn vandaag scherm verdwenen. Terwijl hij in instellingen --> vandaag wel gewoon staat uitgevinkt.
Opnieuwe tomtom today installeren biedt ook geen oplossing...

Iemand een trick om tomtom toch weer in het vandaag scherm te krijgen?
Ik ben wel een beetje laat hiermee, maar misschien dat je er nog wat aan hebt (vraag me niet hoe ik erachter ben gekomen):
- Vink TomTom uit in Persoonlijke Instellingen --> Vandaag
- Softreset je apparaat
- Vink vervolgens je TomTom weer aan
- Hardreset daarna je apparaat

Bij mij staat TomTom er dan weer in het vandaag scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Daulbeh schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:36:
[...]

Ik ben wel een beetje laat hiermee, maar misschien dat je er nog wat aan hebt (vraag me niet hoe ik erachter ben gekomen):
- Vink TomTom uit in Persoonlijke Instellingen --> Vandaag
- Softreset je apparaat
- Vink vervolgens je TomTom weer aan
- Hardreset daarna je apparaat

Bij mij staat TomTom er dan weer in het vandaag scherm
Wel beetje erg drastisch, niet? Ik snap zowieso niet waarom je eerst een soft-reset wilt doen en daarna een hard-reset. Hard-reset zet altijd alles terug naar fabrieksinstellingen en alle je geinstalleerde applicaties zijn foetsie.

Waarom wil je trouwens TomTom perse op het Today scherm? Ik heb het er juist van verwijderd omdat TT standaard een hardware button heeft op de P3300 wat toch erg makkelijk werkt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daulbeh
Xanion schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:53:
[...]

Wel beetje erg drastisch, niet? Ik snap zowieso niet waarom je eerst een soft-reset wilt doen en daarna een hard-reset. Hard-reset zet altijd alles terug naar fabrieksinstellingen en alle je geinstalleerde applicaties zijn foetsie.

Waarom wil je trouwens TomTom perse op het Today scherm? Ik heb het er juist van verwijderd omdat TT standaard een hardware button heeft op de P3300 wat toch erg makkelijk werkt.
Het is ook niet voor mij, maar voor Biker-mouse(dacht help even iemand). En met hard reset bedoel ik dus dat je de stroom even van het apparaat moet halen (dus aan/uit knop lang ingedrukt houden), misschien ongelukkige woordkeuze van mijnerzijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
coldasice schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:51:
[...]

lijkt me handig om je attack en decay ook ff aan te passen...zodat hij niet te snel naar 247 springt...is vaak niet nodig....ik heb attack op 5 en decay op 2 staan....
Welke versie van BatteryStatus is dit? Hebben jullie de Beta versie?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:16:

@ warrie, ik heb t ook gehad. 3 x opsturen en toen kreeg ik een nieuwe
Wat bedoel je hiermee? Waarom 3x opsturen? Waarom uberhaupt opsturen als hij uitvalt bij BatteryStatus?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Daulbeh schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:03:
[...]

Het is ook niet voor mij, maar voor Biker-mouse(dacht help even iemand). En met hard reset bedoel ik dus dat je de stroom even van het apparaat moet halen (dus aan/uit knop lang ingedrukt houden), misschien ongelukkige woordkeuze van mijnerzijds.
Thx :) , Tomtom heb ik al wel weer in mijn 'vandaag' scherm, alleen hij pingt alleen als ik erop druk. Dus volgens mij verkeerd gelinkt. Dus nu werkt het nog steeds niet :z

Ik zou Tomtom ook graag onder een hardwarebutton zetten, maar tomtom staat helaas niet in de lijst om hem aan een hardwarebutton te koppelen....

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:23:
[...]

Welke versie van BatteryStatus is dit? Hebben jullie de Beta versie?
Yep, je moet de beta hebben. Deze werkt prima.
Download
Xanion schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:27:
Mhmm, HTC blijft bezig met mooie toestellen op de markt te brengen. Nu brengen ze ook een toestel met mooie LCD-Touch technologie ala IPhone.
Lijkt me nog steeds niet echt prettig met SMS'en. En géén hardwareknoppen :| . Misschien dat je een T moet 'tekenen' om tomtom te openen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

people, is het wel of niet schadelijk als je scherm knippert doordat de processor tussen 143 en 260 fluctueert naar eigen welbevinden door het dynamisch clocken met BatteryStatus? Hebben jullie trouwens de nieuwe TomTom al gezien met MapSharing? Zullen ook wel Navigator mapjes voor komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daulbeh
Biker-mouse schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:37:
[...]

Thx :) , Tomtom heb ik al wel weer in mijn 'vandaag' scherm, alleen hij pingt alleen als ik erop druk. Dus volgens mij verkeerd gelinkt. Dus nu werkt het nog steeds niet :z

Ik zou Tomtom ook graag onder een hardwarebutton zetten, maar tomtom staat helaas niet in de lijst om hem aan een hardwarebutton te koppelen....
Mooi dat je hem weer terug hebt. Ik weet niet of je hier ervaring mee hebt, maar je kan ook Tomtom onder een hardwarebutton proberen te zetten via de registry (Voor de registry keys, zie klik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:12:
people, is het wel of niet schadelijk als je scherm knippert doordat de processor tussen 143 en 260 fluctueert naar eigen welbevinden door het dynamisch clocken met BatteryStatus?
lees het topic even door of zoek op BatteryStatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peterrrr schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:58:
vandaag een brief ontvangen van t-mobile, reparatie aan mijn scherm kost me € 140 euro.
hier ga ik totaal niet mee akkoord en stuur morgen een klachten brief per fax.
Ik heb enigszins hetzelfde soort geval meegemaakt. Ik kreeg mijn MDA op 26-2 binnen via TNT met een klein oneffenheidje in het scherm, wat later een scheur bleek te zijn. T-Mobile beweerde dat het mijn eigen schuld was, en ik was (en ben nog steeds) ervan overtuigd dat ik niet verantwoordelijk ben voor de schade. Na veel telefoontjes, brieven en gezeik over en weer, kwam het neer op een welles-nietes spelletje.

Ik heb het voor elkaar gekregen om de helft van de reparatiekosten vergoed te krijgen. Ondertussen wel al 3,5 maand mijn telefoon kwijt. Enige wat ik daarvoor terug heb gekregen is een belbundeltje. Bedankt T-Mobile..... :/ (nu nog hopen dat ik m volgende week weer terugkrijg, en m kan gebruiken ZONDER bereikbaarheidsproblemen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Aangezien ik nauwelijks bereikbaar ben met dit toestel gebruik ik hem hoofdzakelijk voor zijn pda/tom tom functies.

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om het toestel via wifi te syncen? Ik heb hier thuis een Wifi netwerk, kan ik prima op inloggen maar ik wil graag dat ik dan via mijn laptop kan syncen.

Dus zonder usb of bluetooth. Is dit mogelijk onder vista? Verder gebruik ik de agenda functie via de telefoon zelf, maar het liefst doe ik dit natuurlijk syncen met windows. Ik ben niet zo weg van outlook en gebruik thunderbird.

Weet iemand een goed alternatief voor puur de agenda functie te syncen? En niet outlook?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Biker-mouse schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:37:
Ook niet als je een shortcut naar Tomtom maakt, die shortcut zet je dan in \windows\startmenu\programma's? Daarna koppel je hem aan een knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Xanion schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:27:
Ik vraag me af wat de meerwaarde is dat het apparaat het verschil kan zien tussen een stylus en een vinger. Verder doet het m.i. exact hetzelfde als SPB Shell. Zelfs de lay-out blijft gelijk.
Ik zit wel met veel interesse te kijken naar de M8 van Meizu. Dat wordt mogelijk mijn nieuwe toestel volgend jaar. Gelikt design, goede functies, wat wil men nog meer?

[ Voor 13% gewijzigd door Ganymedus op 06-06-2007 09:25 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:21:
[...]

Gelikt design, goede functies, wat wil men nog meer?
Een abbonement waar je niet 2 jaar aan vast zit ;(

EDIT:
SPB shell is trouwens idd erg handig! Je kunt het touchscreen zo veel meer/beter gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtwin-mo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-02 15:18
Kun in een HTC Artemis een sim kaart plaatsen van t-mobile en toch gewoon via die provider bellen? Ik krijg nu alleen een provider van Proximus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi-Addict schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:16:
[knip]
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om het toestel via wifi te syncen? Ik heb hier thuis een Wifi netwerk, kan ik prima op inloggen maar ik wil graag dat ik dan via mijn laptop kan syncen.

Dus zonder usb of bluetooth. Is dit mogelijk onder vista?
[knip]
Nee, oorspronkelijk kon sync wel via wifi maar ivm veiligheidskwesties is dat verwijderd. Sync kan nu allleen nog via USB en bluetooth.

sync van pda met thunderbird e.d. zijn wel aan bod gekomen, uit mn hoofd in deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:04:
[...]

Een abbonement waar je niet 2 jaar aan vast zit ;(

EDIT:
SPB shell is trouwens idd erg handig! Je kunt het touchscreen zo veel meer/beter gebruiken.
Ah, dat kun je op meerdere manieren benaderen. Kijk de M8 / MiniOne (oid) blijkt niet buiten Azië verkocht te gaan worden met GSM functie. Dus je bent al afhankelijk van import. Omdat Azië gebruik maakt van dezelfde frequenties als in Europa is dat voorlopig geen probleem. Je importeerd gewoon het toestel tegen een leuk bedrag. Daarna verkoop je je mda compact III via marktplaats oid. De prijs van de Meizu is dusdanig laag dat je hierdoor niet al teveel verlies maakt op je toestel. Overigens begrijp ik nooit waarom mensen een contract van 2 jaar afsluiten.... :$

Klopt. :) Het enige nadeel van Shell is dat het zoveel opties/functies heeft dat je op een gegeven moment kwijt bent welke applicaties je nog verder nodig hebt. Zo heb ik nu bijv. weather, pocketplus en phone suit geinstalleerd staan, naast shell. Ik vraag me af of spb op een gegeven moment in shell een functie kan bouwen welke ook het onderscheid tussen vinger en stylus kan herkennen. Of dezelfde scroll functies kan toedelen als de nieuwe htc touch biedt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:23:
[...]
Overigens begrijp ik nooit waarom mensen een contract van 2 jaar afsluiten.... :$
Omdat T-Mobile de laatste tijd niet meer zo gortig (is dat eigenlijk een normaal nederlands woord? :P ) is met het geven van kortingen op toestellen...
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon sinds vorige week vrijdag binnen. Het is een super telefoon, heb altijd 100% bereik met T-Mobile en het internetten gaat ook mooi vlot.

Het enige wat ik mis is het minimaliseer knop, zodat ik bijv. internet explorer later weer open met de desbetreffende pagina. Weet iemand hier een oplossing voor? ik weet dat bij sommige applicaties als je rechtsboven het xje aanklikt dat je hem daarna gewoon weer kan openen.

Heb gisteren ook TomTom 6 erop gezet en hij heeft de satellieten al binnen 10 seconden :D ook het mooie is de verkeersdienst die die ophaalt via gprs (heb toch web-n-walk :P), en het weer per postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:45:
[...]

Normaal Htc P3300 toch simlock vrij toch? hoe kun je voor tweede keer simlock laten veranderen? vreemd ( mischien dat ik weinig kennis heb)
Ik heb geen P3300 maar een MDA Compact III. De CID unlock en SIM unlock zorgen ervoor dat je andere ROMS kan flashen en kan bellen met een normale provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een beetje lopen zoeken maar is dit probleem met die bereikbaarheid wel eens ergens anders aangekaart? Ik dacht het wel. Dat t-mobile er mee bezig is is goed maar deze problemen lopen al 2 maanden! Ik denk dat je dan wel recht hebt op een vergoeding cq compensatie na zo n tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:05:
ik heb al een beetje lopen zoeken maar is dit probleem met die bereikbaarheid wel eens ergens anders aangekaart? Ik dacht het wel. Dat t-mobile er mee bezig is is goed maar deze problemen lopen al 2 maanden! Ik denk dat je dan wel recht hebt op een vergoeding cq compensatie na zo n tijd
tha

Het is ook bij HTC bekend als ik me niet vergis, ergens in de eerste topics is iemand druk aan het mailen geweest meen ik me te herinneren.
Jij kan contact op nemen met tmobile, die zullen je een voorstel doen.
wat uit een kan lopen tot 1 maand gratis tot 50% korting een half jaar, of een leen toestel 6230 for the time beeing.... ik heb het niet nodig gehad, maar dit is wat ik gelezen heb

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm maar zijn er al mensen naar kassa toegestapt ofzo? Ik ga in ieder geval een mail sturen en vragen wat de mogelijkheden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
grun93 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 09:20:
[...]

Ook niet als je een shortcut naar Tomtom maakt, die shortcut zet je dan in \windows\startmenu\programma's? Daarna koppel je hem aan een knop.
Dit zou idd moeten lukken! :*)

Heb het .exe file van tomtom al in die map gezet, maar zo werkt het helaas niet...
Hoe kan ik een verwijsfile maken naar die .exe file!? (//programmabestanden/Navigator/TomTom Navigator.exe)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt een snelkoppeling d.m.v. op de .exe de pen aantal seconden te houden en dan kopieren.
Daarna ga je naar de map waar hij in moet staan, daar ga je op een leegveld staan en dan de pen aantal seconden ophouden en dan kiezen voor snelkoppeling plakken.

Of bedoel je dit niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtwin-mo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-02 15:18
Ik heb een P3300 via de pdashop gekocht en dacht met mijn huidige sim van T-mobile gewoon gebruik te kunnen maken van deze PDA. Alleen heb ik nu alleen verbinding met de provider van Proximus. Nu woon ik in het zuiden maar dit is wel erg ver. Ik heb de PDAshop gebeld en die vertelden mij dat T-mobile de Artemis blokkeerd. :?
Ik kan nu wel gewoon bellen maar ik kan niet van provider wisselen, handmatig of automatisch. Ik heb deze topic doorgenomen maar ik kan hier niets van vinden. Is dit bij jullie bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 13:00
vtwin-mo schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:13:
Ik heb een P3300 via de pdashop gekocht en dacht met mijn huidige sim van T-mobile gewoon gebruik te kunnen maken van deze PDA. Alleen heb ik nu alleen verbinding met de provider van Proximus. Nu woon ik in het zuiden maar dit is wel erg ver. Ik heb de PDAshop gebeld en die vertelden mij dat T-mobile de Artemis blokkeerd. :?
Ik kan nu wel gewoon bellen maar ik kan niet van provider wisselen, handmatig of automatisch. Ik heb deze topic doorgenomen maar ik kan hier niets van vinden. Is dit bij jullie bekent?
Een Sim Lock vrij toestel behoort gewoon Sim lock vrij te zijn. Je kan voor de zekerheid even bellen naar T-mobile, en een nieuwe simkaart aanvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC P3300 moet worden gerepareerd, hij wil niet meer opstarten :(. Ik vind het alleen moeilijk waar ik hem nou naartoe moet opsturen?
Ik heb een contract bij anewmobile maar, ik heb hun al meerdere malen proberen te bellen, maar ze zijn onbereikbaar. Ik heb nu al 2 keer met HTC service centrum gebeld, en de ene keer zeiden ze dat ik hem via Euro Twice moest laten repareren, en de andere keer via Smart Mobility...
Is er iemand die ervaring met reparaties van HTC toestellen heeft, en moet ik het nou via Anewmobile regelen, of kan ik hem gewoon naar Euro Twice bijvoorbeeld sturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:33:
Mijn HTC P3300 moet worden gerepareerd, hij wil niet meer opstarten :(. Ik vind het alleen moeilijk waar ik hem nou naartoe moet opsturen?
Ik heb een contract bij anewmobile maar, ik heb hun al meerdere malen proberen te bellen, maar ze zijn onbereikbaar. Ik heb nu al 2 keer met HTC service centrum gebeld, en de ene keer zeiden ze dat ik hem via Euro Twice moest laten repareren, en de andere keer via Smart Mobility...
Is er iemand die ervaring met reparaties van HTC toestellen heeft, en moet ik het nou via Anewmobile regelen, of kan ik hem gewoon naar Euro Twice bijvoorbeeld sturen??
Het gaat allemaal via smart mobility. Die moeten het allemaal voor je regelen en die gaan over de garantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:12:
hmm maar zijn er al mensen naar kassa toegestapt ofzo? Ik ga in ieder geval een mail sturen en vragen wat de mogelijkheden zijn
Waarom nou weer meteen kassa?
Kom op zeg, der zijn wettelijke regels opgesteld,
3 keer repareren en dan alsnog niet goed je geld terug of een ander vervangend gelijkwaardig toestel.
Ga eerst die weg is in voordat je naar het al machtige kassa wil gaan..... snap echt nooit waarom mensen denken dat ze bij kassa beter uit de voeten komen! Tmobile is zeer coulant met hun regelingen naar klanten toe in dit geval.... nee kassa.... stukken beter....

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:33:
[...]

Omdat T-Mobile de laatste tijd niet meer zo gortig (is dat eigenlijk een normaal nederlands woord? :P ) is met het geven van kortingen op toestellen...
[quote]
hmm tja, bij mij leeft veelal een toestel niet langer dan een jaar. Dus ik neem altijd een toestel voor maximaal een jaar. ;)
Tha schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:36:
[...]

3 keer repareren en dan alsnog niet goed je geld terug of een ander vervangend gelijkwaardig toestel.
Ga eerst die weg is in voordat je naar het al machtige kassa wil gaan..... snap echt nooit waarom mensen denken dat ze bij kassa beter uit de voeten komen! Tmobile is zeer coulant met hun regelingen naar klanten toe in dit geval.... nee kassa.... stukken beter....
hm op zich is het wel een aardige hefboom om eventueel wel de wm6 upgrade te forceren bij t-mobile. Ik geef toe dat t-mobile erg coulant is met regelingen en opties, alleen ben ik het er ook wel mee eens dat t-mobile met een algemene oplossing moet komen naar de mensen die een mda compact III gebruiken van t-mobile. Of op zijn minst op de website de klanten van informatie moeten voorzien welke problematiek er speelt en hoe ze hiermee omgaan. Communicatie is de essentie, zeker wanneer er problemen zijn. Als je de klanten tegemoet komt met informatie zul je minder vragen krijgen en zal men er ook minder over klagen op de forums/fora(?).

[ Voor 59% gewijzigd door Ganymedus op 06-06-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:36:
[...]

Het gaat allemaal via smart mobility. Die moeten het allemaal voor je regelen en die gaan over de garantie. :)
Thnx voor de info, heb met ze gebeld, en ze komen hem morgen al ophalen :). Iemand ervaringen met reparatiecentrum van Smart Mobility?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:45:
Ik heb de telefoon sinds vorige week vrijdag binnen. Het is een super telefoon, heb altijd 100% bereik met T-Mobile en het internetten gaat ook mooi vlot.

Het enige wat ik mis is het minimaliseer knop, zodat ik bijv. internet explorer later weer open met de desbetreffende pagina. Weet iemand hier een oplossing voor? ik weet dat bij sommige applicaties als je rechtsboven het xje aanklikt dat je hem daarna gewoon weer kan openen.

Heb gisteren ook TomTom 6 erop gezet en hij heeft de satellieten al binnen 10 seconden :D ook het mooie is de verkeersdienst die die ophaalt via gprs (heb toch web-n-walk :P), en het weer per postcode.
Als je bijvoorbeeld SPB PocketPlus hebt geinstalleerd en je drukt op het 'x-je' en houdt het dan ingedrukt dan krijg je de oa de optie om te minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt pocketplus ook zo instellen dat wanneer je op het kruisje klikt, maar in plaats van los te laten de stylus naar beneden beweegt, het venster geminimaliseerd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:40:
Je maakt een snelkoppeling d.m.v. op de .exe de pen aantal seconden te houden en dan kopieren.
Daarna ga je naar de map waar hij in moet staan, daar ga je op een leegveld staan en dan de pen aantal seconden ophouden en dan kiezen voor snelkoppeling plakken.

Of bedoel je dit niet.
Op deze manier kopieer je dus de file, en dan werkt het niet.
Ik moet denk ik een snelkoppeling file hebben naar de tomtom navigator.exe file in een andere map.
Maar hoe kan ik zo'n file maken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zei, als je iets kopieerd dan krijg je daarna de mogelijkheid om de file te plakken of een snelkoppeling te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:57:
je kunt pocketplus ook zo instellen dat wanneer je op het kruisje klikt, maar in plaats van los te laten de stylus naar beneden beweegt, het venster geminimaliseerd wordt..
Ik hoor veel over pocketplus, heb het in het begin even geïnstalleerd en direct verwijderd.
Nu ben ik er serieus in geinsteresseerd maar kan het niet meer testen omdat ik het dus 2 maanden geleden een keer heb geïnstalleerd en verwijderd.

Iemand een oplossing zodat ik hem toch nog even 2 a 3 dagen kan testen alvorens op kopen aan te gaan? Of zijn er gratis varianten van pocketplus of soortgelijke proggies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Biker-mouse schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:57:
[...]

Op deze manier kopieer je dus de file, en dan werkt het niet.
Ik moet denk ik een snelkoppeling file hebben naar de tomtom navigator.exe file in een andere map.
Maar hoe kan ik zo'n file maken!?
Nee hoor, basthemannl heeft wel degelijk gelijk. Je kopieert op die manier de file niet maar je zegt snelkoppeling plakken dus dan plakt hij ook wel degelijk een snelkoppeling.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die al wat meer informatie heeft wanneer die update van HTC komt? Zonder die update is mijn phone een "brick", magoed heb toch al besloten hem te laten repareren, heb geen zin om nog langer mijn oude motorola te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Bron: XDA
quote: sandoval;1295184
Original Dutch T-mobile rom..

I'm pleased to tell you that the original dutch T-mobile WM6 rom isn't far away! I'm currently in possession of a MDA III C with a original t-mobile WM6 test rom.. This rom will be tested over the next couple of days. If there arn't any bugs found the rom will be posted on the dutch t-mobile website. http://www.t-mobile.nl/za...ice/hardware_updates.aspx

If there are bugs in this release, a new build will be released in about three weeks. Then a new testbuild will be tested for bugs.
Ter info, of het waar is of niet, daar kan ik geen oordeel over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:02:
Wat ik zei, als je iets kopieerd dan krijg je daarna de mogelijkheid om de file te plakken of een snelkoppeling te plakken.
Je hebt helemaal gelijk!! _/-\o_
En het werkt ook nog!

Ik zal de volgende keer beter lezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik m'n today screen een beetje zoals het mij bevalt. Ik heb uiteindelijk alleen spb shell als enige extra programma gebruikt, samen met een paar extra tweaks/tools.

Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/7513/capturezc0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/2184/capture2tg1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/1289/capture3rb2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/2971/capture4my4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img340.imageshack.us/img340/3315/capture5ns6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img383.imageshack.us/img383/2761/capture7kw6.jpg

De today plugin is SPB Shell die (default) bestaat uit 4 tabs. Vooral handig is dat je de verlichting direct van uit het Today screen kunt aanpassen (in de zon). Verder zit er een picture caller bij (ik heb er in de screenshots nog geen
foto's in staan).
Je kunt ook de kleuren van de balken, menu's, etc. veranderen!
SPB shell heeft ook een eigen menu en een soort nieuw today screen, maar deze opties heb ik uitgezet.

De onderste balk heb ik weggehaald met sciNoBar 1.0.

De System tray heb ik weggehaald door een registry key weg te halen (met Total Commander):
Registry => HKLM\init =>launch92 verwijderen (maak voor de zekerheid een backupje van dit bestand)

De Media Player today plugin is hier te vinden. Je moet mrram HTC WMP TodayPlug.cab downloaden!!! Dus niet een van de anderen :P deze is namelijk het mooist!

En voila een supervet todayscherm! Enjoy!

Trouwens misschien handig voor in de TS:
Ik heb een draadloze stereo headset gekocht (met A2DP dus). Dit kan ik echt iedereen aanraden: geen geknoei meer met draadjes...heerlijk _/-\o_ en toch een goede geluidskwaliteit!

Afbeeldingslocatie: http://www.telecomwereld.nl/pic/news/703/hs200a.jpg
Logitech HS200

je kunt de A2DP kwaliteit verbeteren door in het registry deze keys te veranderen:

//HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings

BitPool (Default: 30 Medium:40 High:48)
Ik heb deze op 40 gezet: bij 48 skippte hij om de zoveel tijd. Op 48 merk je toch wel dat de kwaliteit nog nét iets beter is. Eventueel kun je de A2DP fix downloaden via deze thread op xda om de skipping problemen te verhelpen. Let op: deze patch gooit je proc naar 100% verbruik met natuurlijk een toename in energieverbruik. Volg de thread ff volgens mij wordt er namelijk gewerkt aan een oplossing.

MaxSupportedBitpool (default:30)
Wat dit precies doet weet ik niet, maar ik heb hem op 80 gezet.

JointStereo (default:1 echte stereo:0)
JointStereo mixed je stereo muziek in een stream bij elkaar met vanzelfsprekend verlies van kwaliteit. Als je hem op 0 zet wordt het L en R signaal apart verzonden en gaat de muziekkwaliteit met stukken vooruit.

Tot slot nog een tweak die erg handig is:
Installeer batterystatus (nieuwste beta). Hier zit DeviceLock.exe in. Nu kun je een hardwarebutton toewijzen aan het vergrendelen van je apparaat via instellingen=>knoppen.

Sorry als (een aantal van) deze dingen al eerder (zonder mijn weten) voorbij zijn gekomen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draude
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:45:

Tijdens gebruik van IE op de OK knop drukken, dan blijft IE actief met een druk op de IE knop ben je weer terug waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
probleem is dat IE niet handig is.
Ik gebruik nu een tijdje opera, die is helemaal goed! alleen opeens zegt hij nu dat hij verlopen is?? terwijl ik nergens kon vinden dat het een beta is. Ik heb toch graag opera terug. iemand een idee?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

water_escape schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:30:
probleem is dat IE niet handig is.
Ik gebruik nu een tijdje opera, die is helemaal goed! alleen opeens zegt hij nu dat hij verlopen is?? terwijl ik nergens kon vinden dat het een beta is. Ik heb toch graag opera terug. iemand een idee?
Op de operasite staat dat je hem kunt kopen, dus hij zal wel niet gratis zijn. Ik het hetzelfde trouwens, staat niet echt duidelijk op de downloadsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:36:
[...]

mijn toestel is netjes gerepareerd. 3 keer opgestuurd, in totaal anderhalve maand weggeweest na m 2 weken gehad te hebben. Ik ben daar ook niet van over de jank gegaan. Want het is netjes opgelost Ik heb netjes een ander toestel gehad en een vergoeding omdat het zo lang duurde maar mijn klacht omtrent het bereik ligt er al sinds 5 april jl. en dat duurt gewoon te lang. Hij werd opgestuurd voor softwareproblemen en OOK bereik en dat laatste heb ik(en vele anderen) nog. Ik ben ook coulant, ik heb ze 3 weken gegeven voor een passende oplossing simpel. Dan pas ga ik wat ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heb ik dezelfde vraag gesteld, net als iedereen op dit Forum aan T-Mobile; Gaan ze nu wel of geen nieuwe Rom uitbrengen met Windows Mobile 6?

Ik werd vandaag al gebeld, met het antwoord: daar valt nog geen antwoord op te geven. Het is bij hun in elk geval nog niet bekend dat er definitief GEEN nieuwe Rom zal komen.

Het gerucht dat T-Mobile dus GEEN Rom zal uitbrengen is dus niet waar. Hier is simpel weg nog geen informatie over bekend.

Wel ben ik van plan "stappen" te ondernemen, wanneer T-Mobile GEEN Rom update gaat uitbrengen.

Chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:19:
Gister heb ik dezelfde vraag gesteld, net als iedereen op dit Forum aan T-Mobile; Gaan ze nu wel of geen nieuwe Rom uitbrengen met Windows Mobile 6?

Ik werd vandaag al gebeld, met het antwoord: daar valt nog geen antwoord op te geven. Het is bij hun in elk geval nog niet bekend dat er definitief GEEN nieuwe Rom zal komen.

Het gerucht dat T-Mobile dus GEEN Rom zal uitbrengen is dus niet waar. Hier is simpel weg nog geen informatie over bekend.

Wel ben ik van plan "stappen" te ondernemen, wanneer T-Mobile GEEN Rom update gaat uitbrengen.

Chello.
Heb je het nu alleen over een WM6 ROM, want ik heb vandaag ook gesproken met T-Mobile, die zeggen dat de update in ieder geval niet lang meer op zich zal laten wachten. Ze wisten niets over WM6 (of wilden dit niet kwijt), maar de update (WM5) is wel bijna afgerond volgens hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:13

itarix

404 soul not found

als het een wm5 rom word hoop ik maar dat wijzing in de radio rom zit en niet in de OS rom. wil geen t-mobile meuk en wm5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:21:
[...]

Die van mij was 30-05 afgebroken.
Ik heb nu alleen nog maar mijn nagel :(

Waar kun je die krengen halen voor weinig?
Late reactie, maar bij Belcompany hebben ze 3 styli voor 15 euro, origineel HTC. Stuk goedkoper dan PDAshop.nl.
edit: eBay is een stuk goedkoper eventueel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het niet voor elkaar om de P3300 via bluetooth te laten verbinden met mijn autoradio (DEH-PT55) een paar keer lukt met wel, maar daarna moet ik elke keer mijn de radio als 'handsfree' instellen.
Weet iemand hoe dit automatisch kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 19:02
Ook wel een mooie opvolger voor de toekomst
http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=88756
http://www.funponsel.com/...702-digiwalker-pda-phone/

Afbeeldingslocatie: http://img.phonedaily.com/img/news/5774/01.jpg

+ punten
Verbeterde SIRF III
Card-slot aan de zijkant
Koptelefoon aansluiting
WM6
3.2MP camera
3G/3G+

wifi?
maten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:06:
ik krijg het niet voor elkaar om de P3300 via bluetooth te laten verbinden met mijn autoradio (DEH-PT55) een paar keer lukt met wel, maar daarna moet ik elke keer mijn de radio als 'handsfree' instellen.
Ja. Althans met 1 druk op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madman_K schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:20:

[afbeelding]

+ punten
Verbeterde SIRF III
Card-slot aan de zijkant
Koptelefoon aansluiting
WM6
3.2MP camera
3G/3G+
wifi?
maten??
te groot :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Madman_K schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:20:

[afbeelding]

+ punten
Verbeterde SIRF III
Card-slot aan de zijkant
Koptelefoon aansluiting
WM6
3.2MP camera
3G/3G+

wifi?
maten??
Mooi toestel als je het mij vraagt, maar Mio heeft veel schade om in te halen. Zowel de 701 als de 501 waren nou niet bepaald goede toestellen. Dus heb zo ook mn twijfels over dit toestel. Misschien moeten ze bij mio eerst wat aan degelijkheid doen en daarna pas aan de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit topic nadert de 1000 replies, wil de topicstarter van dit deel, DjWannaB2002, een vervolg maken?
Indien er andere mensen zijn die zich willen wagen aan de topicstart, graag eerst overleggen met DjWannaB2002 of de PSGG-mods.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik met het programma 'Jetware' het wel voor elkaar gekregen zodra ik in de buurt van mijn autoradio kom deze herkend wordt en automatisch connect, echter de volgende dag wil dit niet meer lukken terwijl er geen instellingen zijn veranderd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:19:

want? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:34:

De Media Player today plugin is hier te vinden. Je moet mrram HTC WMP TodayPlug.cab downloaden!!! Dus niet een van de anderen :P deze is namelijk het mooist!
Nou maak je me uiteraard nieuwsgierig... ik heb ze dus alledrie geprobeerd. Hoewel ze alledrie werken blijf ik het super irritant vinden dat Media Player elk geluidje afspeelt dattie kan vinden, dat is dus inclusief verschillende beeps die bij een spelletje horen en wat ringtones. Die wil ik dus echt niet horen als ik relaxed muziek aan het luisteren ben. Ik houd het dus bij PocketMusic player; dan maar geen today plugin (ziet niet in de gratis versie, wel in de betaalde), maar in ieder geval wel zelf controle over wat hij afspeelt, winamp skins en lekker doorspelen als hij geminimaliseerd is (dat kan WM vast ook?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draude schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:44:
[...]

Tijdens gebruik van IE op de OK knop drukken, dan blijft IE actief met een druk op de IE knop ben je weer terug waar je gebleven was.
Heb ik geprobeerd maar dan laad hij weer de homepage, met de wnw optie naast de ok knop en in de start menu met beide doet hij dat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:48:
[...]

Heb ik geprobeerd maar dan laad hij weer de homepage, met de wnw optie naast de ok knop en in de start menu met beide doet hij dat.
gebruik switch, dan kan je naar je bureaublad switchen en tussen je openstaande programmas, en via daar kan je ze ook afsluiten!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
iemand een programma waarmee je de fotos als iemand beld full screen ziet. maar dat je wel nog je menu kan oproepen om op speaker te zetten e.d.!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

switch heb ik geprobeerd te zoeken, maar kan het programma niet vinden. Heb je misschien een link of is het een optie die ik ergens kan vinden in WM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Canaria schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 00:50:
Dit topic nadert de 1000 replies, wil de topicstarter van dit deel, DjWannaB2002, een vervolg maken?
Indien er andere mensen zijn die zich willen wagen aan de topicstart, graag eerst overleggen met DjWannaB2002 of de PSGG-mods.
Ja ik ga gewoon zelf weer verder met het vervolg. Dit doe ik ergens volgende week. Deze week heb ik er namelijk geen tijd meer voor.

Iedereen met suggesties voor wat er in de TS moet. svp even mailen naar me. Je mag ook de dingen mailen die al eerder gemeld zijn hier, scheelt mij weer veel leeswerk 8)7 (volgende keer toch maar wat dingen opschrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien op de eerste pagina een deel erbij voor zinnige programma's die te downloaden zijn, met de vermelding erbij wat het doet. Nu is het zoeken door de topic's heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:06:
Kijk in de topicstart, je moet een registry setting toepassen. Vervolgens moet je op je MDA de instellingen op "zichtbaar maken voor andere apparaten" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik sta op het punt die Compact III te nemen. Helaas zijn de prijzen echt weer duurder geworden. Helemaal het gat tussen met/zonder TT6. Kan ik niet zonder doen en dan op termijn als ik het nodig acht TT6 los erbij fixen?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.