Eindelijk heb ik m'n today screen een beetje zoals het mij bevalt. Ik heb uiteindelijk alleen spb shell als enige extra programma gebruikt, samen met een paar extra tweaks/tools.
De today plugin is
SPB Shell die (default) bestaat uit 4 tabs. Vooral handig is dat je de verlichting direct van uit het Today screen kunt aanpassen (in de zon). Verder zit er een picture caller bij (ik heb er in de screenshots nog geen
foto's in staan).
Je kunt ook de kleuren van de balken, menu's, etc. veranderen!
SPB shell heeft ook een eigen menu en een soort nieuw today screen, maar deze opties heb ik uitgezet.
De onderste balk heb ik weggehaald met
sciNoBar 1.0.
De System tray heb ik weggehaald door een registry key weg te halen (met Total Commander):
Registry => HKLM\init =>launch92 verwijderen (maak voor de zekerheid een backupje van dit bestand)
De Media Player today plugin is
hier te vinden. Je moet
mrram HTC WMP TodayPlug.cab downloaden!!! Dus niet een van de anderen

deze is namelijk het mooist!
En voila een supervet todayscherm! Enjoy!
Trouwens misschien handig voor in de TS:
Ik heb een draadloze stereo headset gekocht (met A2DP dus). Dit kan ik echt iedereen aanraden: geen geknoei meer met draadjes...heerlijk

en toch een goede geluidskwaliteit!
Logitech HS200
je kunt de A2DP kwaliteit verbeteren door in het registry deze keys te veranderen:
//HKLM/Software/Microsoft/Bluetooth/A2DP/Settings
BitPool (Default: 30 Medium:40 High:48)
Ik heb deze op 40 gezet: bij 48 skippte hij om de zoveel tijd. Op 48 merk je toch wel dat de kwaliteit nog nét iets beter is. Eventueel kun je de A2DP fix downloaden via
deze thread op xda om de skipping problemen te verhelpen. Let op: deze patch gooit je proc naar 100% verbruik met natuurlijk een toename in energieverbruik. Volg de thread ff volgens mij wordt er namelijk gewerkt aan een oplossing.
MaxSupportedBitpool (default:30)
Wat dit precies doet weet ik niet, maar ik heb hem op 80 gezet.
JointStereo (default:1 echte stereo:0)
JointStereo mixed je stereo muziek in een stream bij elkaar met vanzelfsprekend verlies van kwaliteit. Als je hem op 0 zet wordt het L en R signaal apart verzonden en gaat de muziekkwaliteit met
stukken vooruit.
Tot slot nog een tweak die erg handig is:
Installeer batterystatus (nieuwste beta). Hier zit DeviceLock.exe in. Nu kun je een hardwarebutton toewijzen aan het vergrendelen van je apparaat via instellingen=>knoppen.
Sorry als (een aantal van) deze dingen al eerder (zonder mijn weten) voorbij zijn gekomen.
[
Voor 42% gewijzigd door
Verwijderd op 06-06-2007 14:56
]