Pittie schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:22:
Ik heb een oudere versie bemachtigd van Windows Live (10.6.0026.1400)
Deze versie wil wel gewoon synchroniseren. Hiermee werkt het dus wel.
Is het legaal om deze hier neer te zetten?
[...]
Wat mij betrefd wel
maar wat got betrefd niet (denk ik). Maar je kunt natuurlijk wel linken naar een pagina waar deze download op staat toch?
EDIT: een google op jouw versie nummer geeft het antwoord op mijn vraag
Gebruik jij trouwens een hotmail account of een niet-hotmail account voor MSN?
EDIT nummertje 2:
Na wat geknoei en een hard reset heb ik (in ieder geval voor niet-hotmail accounts) de methode gevonden die je normale contacts het minst overhoop haalt. Ik heb de standaard Windows Live gebruikt en dus niet de oudere beta die hierboven genoemd staat.
Zeg bij de eerste keer inloggen dat je de boel wil syncen (dit móet je zelfs doen je hebt niet de keuze om het niet te doen), maar
NIET mergen met outlook contactpersonen.
Bij mij geeft hij nu een foutmelding en gelukkig worden er dan geen MSN contactpersonen aan mijn lijst toegevoegd. Maar er van uitgaande dat ik de enige ben met deze foutmelding zou je nu een hele meuk met verkeerde contactpersonen in normale 'contactpersonen' lijst van je telefoon hebben staan. Deze moet je allemaal weghalen. Als je alleen nog de goede contactpersonen over hebt in je lijst, ga je naar 'menu' en dan "toevoegen aan windows live". Nu heb je de keus om het contact toe te voegen aan de "contact list and Messenger" of "contact list". De eerste optie stelt de persoon in als Contactpersoon én als MSN persoon, de laatste alleen als Contactpersoon en dan kun je dus niet chatten de betreffende contactpersoon.
Samenvatting: Microsoft =

en vooral

maar eerlijk is eerlijk: als het werkt en je hebt een PIT abo is het wel grappig om altijd online te kunnen zijn (scheelt weer in de sms kosten)
[
Voor 60% gewijzigd door
Verwijderd op 17-06-2007 13:46
]