Helemaal waar maar met gebruk van pocket plus bijv heb je wat meer controle over wat er draait, lekker of goed werkt de systray niet. Was meer een domme knoppen balk.gijs_schouten schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Ik heb nooit eerder met wm5 gewerkt, maar is het niet zo dat als je een programma minimaliseert je dat op de taakbalk terugziet? dit werkt bij mij alleen maar met TomTom Navigator. alle andere programma's die ik verklein moet ik activeren via taakbeheer. Ligt dat aan het feit dat ik die trayap.exe niet heb?
De registerwaarde "Launch92" in HKLM\init stond er bij mij niet in, dus ik heb hem aangemaakt en soft reset gegeven maar het werkt niet. Toen ging ik zoeken op dat bestand, ik heb het hele bestand niet! Zou dat mijn probleem verklaren? Zo ja kan iemand mij aan dat bestandje helpen en zeggen waar ik het moet zetten?
Heeft iemand het voor elkaar gekragen de syncen met WMDC via wifi? krijg het maar niet aan de praat, volgende stappen ondernomen maar werkt niet:
- wifi op work en via proxy instel aanvinken dat netwerk inet toegang heeft
- 1 maal gesynced met usb
- pockethosts geinstalleert en host<>ip koppen gemaakt op sync systeemnaam en ip
- sync with usb uitgezet in AC
Maar niets noppes nada.
alvast bedankt!
Denk wel dat ie er in hoort te staan, vreem dat je em niet heb maar zou kunnen als je de orange versie heb...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 11:00 ]