HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 24.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
DjWannaB2002 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:51:
[...]

Daar heb ik je even over gemaild. Je probleem zou nu snel opgelost moeten zijn :)
Zou je mij hierover ook kunnen mailen? zelfde gebeurtenissen..

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb al gezocht maar kon niks vinden.
Met Batterystatus kun je de tabblad "calltimes" oproepen. Nu wil ik hem zo instellen dat hij de eerste 60 seconden telt ook al bel ik maar 30 seconden, want bij t-mobile betaal je vanaf 1 minuut.

Weet iemand hoe ik dat kan doen?

Ik heb "Round Counter:" aangevinkt en nu kun je in twee velden de seconden neerzetten.
Bij "First / Following seconds" ik dacht zelf aan 60/60 want dan telt ie de eerste 60 seconden meteen en daarna begint ie na 60 seconden te tellen.

Weet iemand of ik dit zo goed heb ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:58:
Heren,

Met Batterystatus kun je de tabblad "calltimes" oproepen. Nu wil ik hem zo instellen dat hij de eerste 60 seconden telt ook al bel ik maar 30 seconden, want bij t-mobile betaal je vanaf 1 minuut.

Ik heb "Round Counter:" aangevinkt en nu kun je in twee velden de seconden neerzetten.
Bij "First / Following seconds" ik dacht zelf aan 60/60 want dan telt ie de eerste 60 seconden meteen en daarna begint ie na 60 seconden te tellen.

2 telefoontjes....1 van 30 sec...en een van 80 sec....kijk je naar het verschil....zo moeilijk is het toch niet ofwel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap jou redeneren niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:30:
Ik snap jou redeneren niet echt.
hier de uitleg uit de manual:

Round Counter: This option rounds the seconds of each incoming phone call (first minute/any further seconds) in the following manner:
The first number specifies how to round the seconds of first minute and the second number specifies how to round any following seconds. btw. 1/1 has no effect to calltimes.

e.g. 60/10 transforms a call with 23 sec. to 60 seconds. A call with 73 sec. is transformed to 80 seconds (60+20).

en mijn redenatie was...kijk naar het totaal call times....maak een belletje van 30sec....kijk dan naar je totaal call times....als het goed is heeft hij +60sec gedaan....doe dan eentje van 80 sec....als het goed is heeft hij dan +80 gedaan...dan staat hij goed...zoniet moet je hem veranderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:58:
Heren,

Ik heb em zelf op 60/0 staan. Volgens mij omdat het eerste getal de afronding voor de eerste minuut aangeeft en het 2e getal de afronding voor de volgende minuten.

edit: vaker refreshen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
DjWannaB2002 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:51:
[...]

Daar heb ik je even over gemaild. Je probleem zou nu snel opgelost moeten zijn :)
Thx, ga er vanavond even mee aan de slag :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Sinds vrijdag en tot nu heb ik ieder (+- 20) telefoontje binnen gekregen.

Werd vanmorgen gebeld door een medewerker van T-Mobile naar aanleiding van mijn klacht.

Hij is de eerste van T-Mobile die me duidelijk heeft kunnen maken waardoor het probleem ontstaat. Een deel wist ik uiteraard al door info in dit topic, maar het is duidelijk wat je moet doen om duidelijke informatie van T-Mobile zelf te krijgen.
Blijkbaar ligt het aan het UMTS netwerk van T-Mobile icm de software. De telefoon 'ziet' het netwerk opeens niet meer, waardoor je op de een of andere manier niet bereikbaar wordt. Er wordt op dit moment een update getest en meneer verwacht deze binnen een paar weken gereleased wordt. Deze update wordt ook via de site verstrekt. Op dit moment zijn er een kleine 500 mensen die het probleem hebben.

Over WM6 kon hij niks met zekerheid zeggen. Hij weet dat T-Mobile NL, HTC en Microsoft met een WM6 versie bezig zijn, maar of deze voor de P3300 beschikbaar wordt is nog steeds de vraag. Persoonlijk verwacht hij dat de opvolger van de P3300 eerder WM6 krijgt en dat hij niet beschikbaar wordt voor de P3300. T-Mobile DE heeft hem echter wel al, omdat T-Mobile daar veel groter is en zo'n dingen er dus makkelijker door geduwd worden.
Maar als het daar aan ligt, hoe kan het dan dat jouw oplossing, harde reset en voordat t-mob meuk erop komt een soft-reset het probleem dan wel ondervangt? Wat heeft die extra software dan met het netwerk te maken. Hebben ze je deze tip/oplossing ook in de shop gegeven?

Ik ga het denk ik wel proberen! Ik heb nu continu GPRS aan, dat werkt ook prima als oplossing. alleen soms na het beeindigen van een gesprek gaat GPRS ook uit. ik heb wel Bandswitch draaien maar het is me nog niet gelukt om dit dusdanig te configureren zodat hij na de verbroken verbinding na 30 sec weer aangaat. Iemand enig idee hoe dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

krijgen meer mensen die HTweakC 2.0 c gebruiken de foutcode unsupportet device id: ARTE1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeps, gewoon wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:32:
Hoe staat het trouwens met deeltje 6 van dit topic? :)
Die laat nog even op zich wachten. Ik denk tot volgende week. Heb welliswaar 2 weken vrij nu, maar amper tijd. Dus ik denk dat ik het volgende week even op mijn gemak achter mijn eigen computer ga doen ipv achter een laptop met zo'n mousepad, etc.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 20:51

turbodiesel13

---------------

Beste mensen, ik heb een beetje tussen de 5 verschillende topics gezocht, maar niet gevonden wat ik zocht. Bij een andere PDA/MDA heb ik wel eens gezien dat je handmatig kunt instellen hoeveel van het standaard geheugen je beschikbaar wilt stellen voor Opslag en voor de programma's. Je kon dan oor middel van een schuiver deze verplaatsen. Alleen bij de HTC P3300 spingt hij dan weer terug en is hij dus niet aan te passen. Het menu wat ik bedoel is te vinden via Start -> instellingen -> tab systeem -> Geheugen en dan onderin.. Ook met het programma MemMaid is deze verdeling niet aan te passen. Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
turbodiesel13 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:39:
Beste mensen, ik heb een beetje tussen de 5 verschillende topics gezocht, maar niet gevonden wat ik zocht. Bij een andere PDA/MDA heb ik wel eens gezien dat je handmatig kunt instellen hoeveel van het standaard geheugen je beschikbaar wilt stellen voor Opslag en voor de programma's. Je kon dan oor middel van een schuiver deze verplaatsen. Alleen bij de HTC P3300 spingt hij dan weer terug en is hij dus niet aan te passen. Het menu wat ik bedoel is te vinden via Start -> instellingen -> tab systeem -> Geheugen en dan onderin.. Ook met het programma MemMaid is deze verdeling niet aan te passen. Iemand een idee ?
Dit is met windows mobile 5 niet meer aan de orde. De oudere pda's (waaronder bijvoorbeeld de MDA Compact / QTek S100 die ik gehad heb) draaiden op windows mobile 2003. Toestellen die op dit besturingssysteem draaien hebben geen aparte rom en aparte ram geheugen zoals de huidige pda's/smartphones. Deze toestellen maakten voor zowel opslag van data als werkgeheugen voor programma's gebruik van hetzelfde RAM, en moesten dus altijd onder spanning blijven staan, omdat anders de data verloren ging.

Bij windows mobile 2003 had je dus een schuifje waarmee je kun aangeven hoeveel van de totale ramgeheugen voor opslag is en hoeveel voor werkgeheugen. Maar de huidige smartphones met WM5 hebben dus apart ROM geheugen voor opslag, en is dus automatisch al het RAM geheugen beschikbaar voor programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Ik heb Pocket Hackmaster geinstalleerd. Kan dit hetzelfde als batterystatus waar in dit topic veel over gesproken word of is het 1 beter dan het andere omdat .........................................?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
groentjie77 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:50:
Ik heb Pocket Hackmaster geinstalleerd. Kan dit hetzelfde als batterystatus waar in dit topic veel over gesproken word of is het 1 beter dan het andere omdat .........................................?
Kende dat programma niet. Dus kan er wijnig zinnigs over zeggen. Ieder programma heeft zo zijn voor en nadelen. Zo gebruik ik bij BS de mogelijkheid voor de bluetooth en wifi icoontjes links onder in het beeld. Het verschil zal hem zitten in de kleine dingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:12[/message]:
[...]

Kende dat programma niet. Dus kan er wijnig zinnigs over zeggen. Ieder programma heeft zo zijn voor en nadelen. Zo gebruik ik bij BS de mogelijkheid voor de bluetooth en wifi icoontjes links onder in het beeld. Het verschil zal hem zitten in de kleine dingen denk ik.
Gebruik je ook de overclock functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Bij BS gebruik ik idd de overclock functie ja. Werkt gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wat lopen zoeken maar kan er niets over vinden. Als me tel uit staat en er komt een oproep/bericht unlocked ie zichzelf altijd .... vervelend in je zak. Is hier een oplossing voor? ala eerste on knop gebruiken of gewoon een paar toetsen actief laten en scherm activeren na gebruik daarvan (zoals opnemen weigeren en volume).

Verder niets dan lof over de phone zeg, had em voor de heb/erbij gekocht maar is toch minder lomp ding dan ik dacht en er fijn om mee te sjouwen.

heb nog wat reg's voor de SP die ik in gebruik heb:

Orginele windows dailer skin gebruiken:
"HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin" set "Enabled" to 0 and softreset

Verwijder systemtray (balk onderin met onzin die je liever zelf ergens wilt plaatsen ;))
[HKLM\init]
verwijder "Launch 92" = trayap.exe
OF
hernoem "trayap.exe" naar bijv "trayap.skip" zo wordt ie ook niet geladen en kan je em nog eens terug zetten.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 20:51

turbodiesel13

---------------

DaSaN schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:10:
[...]

Dit is met windows mobile 5 niet meer aan de orde. De oudere pda's (waaronder bijvoorbeeld de MDA Compact / QTek S100 die ik gehad heb) draaiden op windows mobile 2003. Toestellen die op dit besturingssysteem draaien hebben geen aparte rom en aparte ram geheugen zoals de huidige pda's/smartphones. Deze toestellen maakten voor zowel opslag van data als werkgeheugen voor programma's gebruik van hetzelfde RAM, en moesten dus altijd onder spanning blijven staan, omdat anders de data verloren ging.

Bij windows mobile 2003 had je dus een schuifje waarmee je kun aangeven hoeveel van de totale ramgeheugen voor opslag is en hoeveel voor werkgeheugen. Maar de huidige smartphones met WM5 hebben dus apart ROM geheugen voor opslag, en is dus automatisch al het RAM geheugen beschikbaar voor programma's.
ok thnxs! Want mijn opslag geheugentje vliegt vol, omdat ik de beltonen in My Tones moet zetten om ze langer dan 10 seconde wil hebben, en de verschillende leuke stemmetjes van tomtom ook op die opslag staan. (en dit terwijl ik bij alles wat ik altijd installeer kies dat het op de opslagkaart moet ) Mijn internet files zijn het dus niet zoals bij de meeste waarvan ik het gelezen heb op got.. Iemand nog een idee wat ik eraan kan doen.. Misschien een programma die complete programma directorys kan verplaatsen naar de opslag kaart ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:08:
Heb wat lopen zoeken maar kan er niets over vinden. Als me tel uit staat en er komt een oproep/bericht unlocked ie zichzelf altijd .... vervelend in je zak. Is hier een oplossing voor? ala eerste on knop gebruiken of gewoon een paar toetsen actief laten en scherm activeren na gebruik daarvan (zoals opnemen weigeren en volume).

Verder niets dan lof over de phone zeg, had em voor de heb/erbij gekocht maar is toch minder lomp ding dan ik dacht en er fijn om mee te sjouwen.

heb nog wat reg's voor de SP die ik in gebruik heb:

Orginele windows dailer skin gebruiken:
"HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Phone\Skin" set "Enabled" to 0 and softreset

Verwijder systemtray (balk onderin met onzin die je liever zelf ergens wilt plaatsen ;))
[HKLM\init]
OF
hernoem "trayap.exe" naar bijv "trayap.skip" zo wordt ie ook niet geladen en kan je em nog eens terug zetten.
Als je BatteryStatus installeerd zit daar een optie bij om je telefoon te locken. Ook als je gebeld wordt of een bericht ontvangt blijft je scherm gelocked en kan er dus niks ongewenst gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:17:
[...]

Als je BatteryStatus installeerd zit daar een optie bij om je telefoon te locken. Ook als je gebeld wordt of een bericht ontvangt blijft je scherm gelocked en kan er dus niks ongewenst gebeuren.
super gelijk ff checken, thx!

staat nog wel in de TS :S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:38
Hoe ver kan je 'm batterystatus overclocken? Zelf een Vario waar OmapClock tot 247MHz ging, maar batterystatus tot 286MHz...

Iemand al WM6 geprobeerd (Duitse versie was uit dacht ik?), ging de Vario ook stukken sneller van, ik neem aan dat dat hiervoor ook geldt?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om toch GPRS te gebruiken terwijl de P3300 aan de USB-(car) lader is aangesloten?
Mij lukt het niet!

Bedankt,

FritsK :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:21

Roy

Hobbies?

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 07:33:
Is het mogelijk om toch GPRS te gebruiken terwijl de P3300 aan de USB-(car) lader is aangesloten?
Mij lukt het niet!

Bedankt,

FritsK :|
GPRS moet gewoon werken, dat gaat namelijk gewoon via het GSM signaal, en heeft dus in principe niets te maken met het wel of niet aangesloten zijn van een usb-oplader.
Werkt GPRS wel als je de lader er uit haalt? Misschien heeft het dan iets te maken met energie opties? Lijkt me sterk aangezien je juist stroom toevoegd, en niet hoeft te besparen wanneer de lader is aangesloten.

Al een soft-reset geprobeerd?

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPRS werkt prima zonder lader. Zodra ik de lader aansluit stopt GPRS. Vele malen (i.v.m.) vastlopers o.i.d. softresets uitgevoerd. Ik zal het eens proberen met de originele HTC lader, want ik gebruik nu een oplader van mijn oude Motorola en in mijn auto een usb-kabel met aanstekerplug. Zou het hieraan kunnen liggen? In ieder geval bedankt. Wist niet dat GPRS zelfde signaal is als GSM signaal. GSM werkt overigens wel normaal aan oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan misschien uitmaken, misschien dat de stroom van de motorola oplader anders loopt over de poten van de mini-usb dan die van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
matthijst schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:41:
Hoe ver kan je 'm batterystatus overclocken? Zelf een Vario waar OmapClock tot 247MHz ging, maar batterystatus tot 286MHz...

Iemand al WM6 geprobeerd (Duitse versie was uit dacht ik?), ging de Vario ook stukken sneller van, ik neem aan dat dat hiervoor ook geldt?
Bij mij gaat ie tot 260 bij anderen tot 273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Had weer een harde reset moeten doen :(
Had een programma waarmee ik mn geheugenkaartje kon defragmenteren, daarvoor moest het toestel opstarten in veilige modus en daar ging het fout, hij bleef gewoon hangen. Alleen de bovenste balk werd geladen (met bereikbaarheidsicoontje etc, en dat was het. Wat ik ook probeerde hij wilde gewoon niet verder.

Nu harde reset gedaan, maar heb hier bij mn ouders thuis sprite backup niet, dus kan ook al mn contacten en agenda niet terug zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu standaard op 246 staan, stel ik zet hem naar 273 hoe kan ik merken dat ie dat niet aankan. Doordat ie vast gaat lopen?

De temperatuur is nu max. 36 graden hoe warm mag die worden als ik hem zou overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn P3300 heb ik wel eens op 299 kunnen draaien, maar liep wel eens vast. Nu heb ik hem met BatteryStatus en de scaler hem op 260 gezet. Hoger kan wel denk ik zonder problemen.

Ik heb geen problemen met GPRS tijdens het gebruik in de auto met lader. Met Tomtom aan krijg ik nog steeds mijn mailberichten binnen en kan ik evt zelfs internetten (niet dat ik dat doe tijdens het rijden)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:56:
Ik heb hem nu standaard op 246 staan, stel ik zet hem naar 273 hoe kan ik merken dat ie dat niet aankan. Doordat ie vast gaat lopen?

De temperatuur is nu max. 36 graden hoe warm mag die worden als ik hem zou overclocken?
Dan loopt hij vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:56:

Ik heb de mijne nu op 260 staan, en als ik aan het opladen downloaden en internetten ben kan de temperatuur oplopen tot 47 graden. Misschien wat te warm, maar ik heb nog geen problemen gehad.. Sinds vandaag heb ik hem op 273 gezet en ik zie wel of me mobieltje het trekt :P En als ie het niet aankan loopt ie vast ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik weet niet of het mag, maar volgens mij is het wel legaal omdat ik zelf de officiele versie thuis heb liggen, maar kan iemand met een P3300 de versie van SpriteBackup die op de cd erbij geleverd wordt uploaden en mij de download link mailen? Kan ik in ieder geval mn contacten en afspraken terug zetten.

Wat ik ook probeer, ik krijg BatteryStatus niet meer goed geïnstalleerd. Hij installeerd wel gewoon, maar daar is alles mee gezegd. Een tijd terug kon ik dat oplossen door te installeren van het toestel zelf ipv geheugenkaart, maar dat werkt nu ook niet meer..... :(

[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 13-06-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier voor de liefhebbers een Windows Vista Theme:

http://z13.invisionfree.com/XcSkins/index.php?showtopic=81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Had ik geprobeerd ja, maar blijkbaar is de versie die op de cd er bij geleverd wordt een andere versie want je kan de backups er niet mee terug zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik me af vroeg met de cpu clock tweaks; Als je nu de auto scale functie gebruikt met bijv gehalveerde minimum snelheid en geen of een beetje max is dit nu merkbaar duurzaamer voor je accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
turbodiesel13 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:11:
[...]

ok thnxs! Want mijn opslag geheugentje vliegt vol, omdat ik de beltonen in My Tones moet zetten om ze langer dan 10 seconde wil hebben, en de verschillende leuke stemmetjes van tomtom ook op die opslag staan. (en dit terwijl ik bij alles wat ik altijd installeer kies dat het op de opslagkaart moet ) Mijn internet files zijn het dus niet zoals bij de meeste waarvan ik het gelezen heb op got.. Iemand nog een idee wat ik eraan kan doen.. Misschien een programma die complete programma directorys kan verplaatsen naar de opslag kaart ofzo ?
Wat je kan doen is al je beltonen naar je geheugenkaart verplaatsen, en alleen de beltoon die je wilt gebruiken kopieren naar map Windows\Rings. Dat kan een gewoon mp3tje zijn. Zo kun je dus beltonen langer dan 10 sec (ik gebruik altijd van 30 sec) gebruiken, zonder dat ze allemaal in het ROM geheugen van je telefoonhoeven te staan.

hetzelfde geldt uiteraard voor de stemmetjes van TomTom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
DjWannaB2002 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:22:
Ik weet niet of het mag, maar volgens mij is het wel legaal omdat ik zelf de officiele versie thuis heb liggen, maar kan iemand met een P3300 de versie van SpriteBackup die op de cd erbij geleverd wordt uploaden en mij de download link mailen? Kan ik in ieder geval mn contacten en afspraken terug zetten.

Wat ik ook probeer, ik krijg BatteryStatus niet meer goed geïnstalleerd. Hij installeerd wel gewoon, maar daar is alles mee gezegd. Een tijd terug kon ik dat oplossen door te installeren van het toestel zelf ipv geheugenkaart, maar dat werkt nu ook niet meer..... :(
Ik zou voortaan self-extractors maken van je gebackupte gegevens met sprite. Dan heb je het programma niet nodig namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Weet iemand hoe ik de programma's welke gelinked zijn aan de softkeys, kan veranderen? Ik wilde graag andere programma's daaraan vastkoppelen.

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draude
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
DjWannaB2002 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:46:
[...]

Had ik geprobeerd ja, maar blijkbaar is de versie die op de cd er bij geleverd wordt een andere versie want je kan de backups er niet mee terug zetten :(
Kijk even in je Casema mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
DaSaN schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:32:
[...]

Ik zou voortaan self-extractors maken van je gebackupte gegevens met sprite. Dan heb je het programma niet nodig namelijk
Thnx 4 the tip, zal ik de volgende keer ook zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
draude schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:03:
[...]

Kijk even in je Casema mail
Gedaan en heb je even terug gemaild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nu voor elkaar om in de register de vibratie duur te verminderen van 3 seconden naar 1. Echter dit doet ie niet als ik een sms krijg dan trilt hij gewoon 3 seconden. Weet iemand waar ik dit moet instellen?

Heb al in de register gekeken en gezocht op sms, maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag: weet iemand of de P3300 VGA of QVGA is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:25:
Misschien een domme vraag: weet iemand of de P3300 VGA of QVGA is?
Ja het is een domme vraag die je heel makkelijk met google kunt vinden.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:21:
Ik heb het nu voor elkaar om in de register de vibratie duur te verminderen van 3 seconden naar 1. Echter dit doet ie niet als ik een sms krijg dan trilt hij gewoon 3 seconden. Weet iemand waar ik dit moet instellen?

[...]
kun je de registry codes van die tweak geven?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
"Sound" geeft de lokatie van je bestand aan (mp3)
"Script" bepaald hoe de melodie / verlichting / vibra zich moeten gedragen.

Hoe je zelf je scipts kan aanpassen:
'a' : geeft de informatie weer op je display
'f' : schakeld de verlichting in
'p' : start je melodie
'c' : geeft aan hoe luid hij moet afspelen (mogeljkheden : c50, c100, c150, c200)
'v' : staat voor vibratie, vX (X vervangen door cijfer) geeft aan hoelang hij moet vibreren in secondes. v0 is de duur van het scipt.
'w': geeft aan dat het een pauze is, wX (X vervangen door cijfer) geeft de duur van de pauze in secondes.
'r' : geeft aan dat de script opnieuw gedraaid moet worden.

Voorbeelden van scipts:
af1w60f0 = Verlichting brand gedurende 60 secondes, de rest is uit.
apw3r = speelt je melodie af, na afloop 3 sec. pauze en weer herhaling.
c50apw3c150r = speelt melodie af met toenemende volume.
af1v1w1f0r = vibratie en knipperende display
av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw.

Ik heb de gene die bold is. Maar deze geld alleen voor ringtones en niet voor smsjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

tijd voor deel 2 nietwaar?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:17:
Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\RingTone0
"Sound" geeft de lokatie van je bestand aan (mp3)
"Script" bepaald hoe de melodie / verlichting / vibra zich moeten gedragen.

Hoe je zelf je scipts kan aanpassen:
'a' : geeft de informatie weer op je display
'f' : schakeld de verlichting in
'p' : start je melodie
'c' : geeft aan hoe luid hij moet afspelen (mogeljkheden : c50, c100, c150, c200)
'v' : staat voor vibratie, vX (X vervangen door cijfer) geeft aan hoelang hij moet vibreren in secondes. v0 is de duur van het scipt.
'w': geeft aan dat het een pauze is, wX (X vervangen door cijfer) geeft de duur van de pauze in secondes.
'r' : geeft aan dat de script opnieuw gedraaid moet worden.

Voorbeelden van scipts:
af1w60f0 = Verlichting brand gedurende 60 secondes, de rest is uit.
apw3r = speelt je melodie af, na afloop 3 sec. pauze en weer herhaling.
c50apw3c150r = speelt melodie af met toenemende volume.
af1v1w1f0r = vibratie en knipperende display
av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw.

Ik heb de gene die bold is. Maar deze geld alleen voor ringtones en niet voor smsjes
als ik in degene die jij gebruikt ook mijn ringtone wil laten horen, waar voeg ik dan de "p" toe? en moet daar nog wat voor of achter?

Tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-08 18:38
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:08:
[HKLM\init]
OF
Ik heb nooit eerder met wm5 gewerkt, maar is het niet zo dat als je een programma minimaliseert je dat op de taakbalk terugziet? dit werkt bij mij alleen maar met TomTom Navigator. alle andere programma's die ik verklein moet ik activeren via taakbeheer. Ligt dat aan het feit dat ik die trayap.exe niet heb?

De registerwaarde "Launch92" in HKLM\init stond er bij mij niet in, dus ik heb hem aangemaakt en soft reset gegeven maar het werkt niet. Toen ging ik zoeken op dat bestand, ik heb het hele bestand niet! Zou dat mijn probleem verklaren? Zo ja kan iemand mij aan dat bestandje helpen en zeggen waar ik het moet zetten?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Laatst online: 10:20
m-unit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:28:
[...]

als ik in degene die jij gebruikt ook mijn ringtone wil laten horen, waar voeg ik dan de "p" toe? en moet daar nog wat voor of achter?

Tia
en wanneer je een mp3 gebruikt (het hele liedje), blijft hij continu trillen ipv van even wel, even niet. Hoe zorg je daar dan voor dat dat gewoon werkt? Is me hiermee ook nog niet gelukt.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al voorbij gekomen waarop de TS heeft gezegd dat hij hiervoor pas over enkele weekjes de tijd zal nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:28:
Jazzper schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:26:
tijd voor deel 2 nietwaar?
[...]

is al voorbij gekomen waarop de TS heeft gezegd dat hij hiervoor pas over enkele weekjes de tijd zal nemen.
Ik ben al weer aan deel 6 toe hoor :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:06:
[...]

Ik ben al weer aan deel 6 toe hoor :D
Nou weet je wat, dan zet ik die volgende week ook in elkaar.
Kan wel al zeggen dat deel 6 in etappes gemaakt zal worden. Dus als deel 6 er is zal hij niet meteen helemaal compleet zijn, maar ja dat komt door tijd gebrek. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Pieth schreef op maandag 11 juni 2007 @

Sinds vrijdag en tot nu heb ik ieder (+- 20) telefoontje binnen gekregen.
Werkt nog steeds de oplossing van jou? Ik ga dan NU een harde reset doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Probleem met BatteryStatus is opgelost :D
Soms gaat er blijkbaar iets fout met het downloaden van het *.cab bestand vanaf de BS site. Ik had het eerste gedownload naar mn computer en daarna met ActiveSync op mijn P3300 gezet. Ik weet niet of het daar fout is gegaan of bij het downloaden maar ik heb net BS gedownload met mijn P3300 en ipv 72kb was het bestand nu opeens over de 100kb. En na installatie bleek dus alles weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, eerder postte ik dat ik géén bereikbaarheidsproblemen had. Ik heb een MDA Compact III die CID en SIM unlocked is. Ik bel met KPN. Ik heb nu een maand het toestel en heb nu ook dezelfde problemen als velen hier vermelden. Als ik probeer te bellen (heb dan wel bereik volgens de streepjes) krijg ik DONG-DONG-DONG toon. Na een paar keer proberen werkt het uiteindelijk toch. Het komt nu ook regelmatig voor dat ik een smsje krijg over een gemiste oproep van een uur of anderhalf uur geleden. Mensen die mij proberen te bellen krijgen soms niets te horen (ook geen voicemail) soms krijgen ze een toon dat er geen verbinding gemaakt kan worden (alsof mijn nummer niet bestaat) en soms direct mijn voicemail. Het komt zelfs voor dat men hem hoort overgaan, pakweg 8-10 keer, en DAN mijn voicemail. Mijn toestel geeft altijd aan dat hij bereik heeft, maar zodra ik dus probeer te bellen: DONG-DONG-DONG (Windows Pocket PC typjes kennen het geluid ;))

Ik dacht dat het met een andere provider niet voorkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:39:
Ok, eerder postte ik dat ik géén bereikbaarheidsproblemen had. Ik heb een MDA Compact III die CID en SIM unlocked is. Ik bel met KPN. Ik heb nu een maand het toestel en heb nu ook dezelfde problemen als velen hier vermelden. Als ik probeer te bellen (heb dan wel bereik volgens de streepjes) krijg ik DONG-DONG-DONG toon. Na een paar keer proberen werkt het uiteindelijk toch. Het komt nu ook regelmatig voor dat ik een smsje krijg over een gemiste oproep van een uur of anderhalf uur geleden. Mensen die mij proberen te bellen krijgen soms niets te horen (ook geen voicemail) soms krijgen ze een toon dat er geen verbinding gemaakt kan worden (alsof mijn nummer niet bestaat) en soms direct mijn voicemail. Het komt zelfs voor dat men hem hoort overgaan, pakweg 8-10 keer, en DAN mijn voicemail. Mijn toestel geeft altijd aan dat hij bereik heeft, maar zodra ik dus probeer te bellen: DONG-DONG-DONG (Windows Pocket PC typjes kennen het geluid ;))

Blijkbaar komt het wel vaker voor bij T-Mobile dan bij andere providers. Zelf heb ik er bijvoorbeeld nog nooit last van gehad (Telfort). Dat van dat niet kunnen bellen heb ik ook een enkele keer, maar dat had ik ook al met al mijn vorige telefoons dus dat is niet iets specifieks voor de P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

DjWannaB2002 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:03:
[...]

Blijkbaar komt het wel vaker voor bij T-Mobile dan bij andere providers. Zelf heb ik er bijvoorbeeld nog nooit last van gehad (Telfort). Dat van dat niet kunnen bellen heb ik ook een enkele keer, maar dat had ik ook al met al mijn vorige telefoons dus dat is niet iets specifieks voor de P3300.
Hij belt met KPN schrijftie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Spinvis schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:15:
[...]

Hij belt met KPN schrijftie...
Weet dat hij dat schrijft, maar hij schrijft ook dat hij dacht dat het bij andere providers buiten T-Mobile niet voorkomt. En daarbij komt nog dat Telfort tegenwoodig omgeschakeld is/wordt naar het KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:49
HTC P3300 CarComm Carkit

Heeft er iemand ervaring met de HTC P3300 CarComm Carkit? In de startpost wordt hier geen melding van genmaakt, terwijl dit m.i. wel de meest handige oplossing lijkt:

-) Actieve houder,
-) Geen aparte carkit-nodig maar direct aangesloten op de radio.

Zijn er positieve dan wel negatieve ervaringen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gijs_schouten schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:51:
[...]

Ik heb nooit eerder met wm5 gewerkt, maar is het niet zo dat als je een programma minimaliseert je dat op de taakbalk terugziet? dit werkt bij mij alleen maar met TomTom Navigator. alle andere programma's die ik verklein moet ik activeren via taakbeheer. Ligt dat aan het feit dat ik die trayap.exe niet heb?

De registerwaarde "Launch92" in HKLM\init stond er bij mij niet in, dus ik heb hem aangemaakt en soft reset gegeven maar het werkt niet. Toen ging ik zoeken op dat bestand, ik heb het hele bestand niet! Zou dat mijn probleem verklaren? Zo ja kan iemand mij aan dat bestandje helpen en zeggen waar ik het moet zetten?

Heeft iemand het voor elkaar gekragen de syncen met WMDC via wifi? krijg het maar niet aan de praat, volgende stappen ondernomen maar werkt niet:

- wifi op work en via proxy instel aanvinken dat netwerk inet toegang heeft
- 1 maal gesynced met usb
- pockethosts geinstalleert en host<>ip koppen gemaakt op sync systeemnaam en ip
- sync with usb uitgezet in AC

Maar niets noppes nada.

alvast bedankt!
Helemaal waar maar met gebruk van pocket plus bijv heb je wat meer controle over wat er draait, lekker of goed werkt de systray niet. Was meer een domme knoppen balk.

Denk wel dat ie er in hoort te staan, vreem dat je em niet heb maar zou kunnen als je de orange versie heb...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
ik weet dat er een (registry)tweak was om die irritante certificate-checks uit te zetten als je een niet-microsoft-signed programma installeert, alleen ben ik hem kwijt

Weet iemand zo wat die tweak ook al weer was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
mschut schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:06:
HTC P3300 CarComm Carkit

Heeft er iemand ervaring met de HTC P3300 CarComm Carkit? In de startpost wordt hier geen melding van genmaakt, terwijl dit m.i. wel de meest handige oplossing lijkt:

-) Actieve houder,
-) Geen aparte carkit-nodig maar direct aangesloten op de radio.

Zijn er positieve dan wel negatieve ervaringen hier?
Het is ook onmogelijk om alle telefoon houders, actief of niet actief in de TS te vermelden. Heb alleen de meest bekende vermeld. Wat niet weg neemt, dat dit inderdaad een handig setje lijkt. Wel wat prijzig, maar ja dat heb je met alle sets die het geluid over de boxen van je radio stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:00

itarix

404 soul not found

er is een nieuwe methode om een andere rom op je telefoon te zetten!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403
het komt er op neer dat er met een truc de beveiliging weg geflashed wordt waarna de telefoon sid lock vrij is! als je dan een andere rom flashed zit na het flashen de cid lock er weer op.

Ik heb via die methode mijn gsm rom geupdate in de hoop dat het tegen de bereikbaarheids problemen van tmobile helpt. (kan niet verifiëren dat het daadwerkelijk helpt omdat ik push mail gebruik)

gsm rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311508

verder heb ik de pdavliet black and blue V2 windows mobile 6 rom erop gezet
http://forum.xda-develope...read.php?t=311479&page=10

let wel op dat je een rom gebruikt met deze methode die je via Romupdateutility.exe flashed en niet via een vaag bat bestand. het kan wel werken maar het is eigenlijk bedoelt voor Romupdateutility.exe

ik heb een T-mobile mda compact III btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:56:
[...]

Helemaal waar maar met gebruk van pocket plus bijv heb je wat meer controle over wat er draait, lekker of goed werkt de systray niet. Was meer een domme knoppen balk.

Denk wel dat ie er in hoort te staan, vreem dat je em niet heb maar zou kunnen als je de orange versie heb...
Ik heb de T-mobile MDA III. Dus geen orange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gijs_schouten schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:46:
[...]

Ik heb de T-mobile MDA III. Dus geen orange...
zou er toch op moeten zitten, kan ie onder een ander nummer zitten? Bestandslokatie is "/Windows/TrayAp.exe"

Probeer anders eens wat je zei:

DL: http://www.mediafire.com/?a0luvyuxix3

Zal em dan wel onder "/Windows" en exact dezelfde reg edit gebruiken:
[HKLM\init]
"Launch 92" = trayap.exe

Volgens mij moet ie opstarten in de boot init, anders draait ie bij mij niet correct, soft reset dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
ianz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:40:
het komt er op neer dat er met een truc de beveiliging weg geflashed wordt waarna de telefoon sid lock vrij is! als je dan een andere rom flashed zit na het flashen de cid lock er weer op.

Ik heb via die methode mijn gsm rom geupdate in de hoop dat het tegen de bereikbaarheids problemen van tmobile helpt. (kan niet verifiëren dat het daadwerkelijk helpt omdat ik push mail gebruik)

let wel op dat je een rom gebruikt met deze methode die je via Romupdateutility.exe flashed en niet via een vaag bat bestand. het kan wel werken maar het is eigenlijk bedoelt voor Romupdateutility.exe

ik heb inmiddels dan ook WM6 draaien nu nog even alle instellingen weer terug zetten heb de gprs verbinding nog niet aan gang.
Oh ja ik heb dit bovenstaande eerst op vista geprobeerd, maar daar werkte het niet op...op windows xp ging het prima.

update...gprs werkt weer ik moest cellular Line(GPRS) kiezen en toen werkte het weer er..op de t-mobile site stond kies cellular Line...zonder gprs en die optie moet je dus niet hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 14-06-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs_schouten
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:07:
[...]

zou er toch op moeten zitten, kan ie onder een ander nummer zitten? Bestandslokatie is "/Windows/TrayAp.exe"

Probeer anders eens wat je zei:

DL: http://www.mediafire.com/?a0luvyuxix3

Zal em dan wel onder "/Windows" en exact dezelfde reg edit gebruiken:
[HKLM\init]
"Launch 92" = trayap.exe

Volgens mij moet ie opstarten in de boot init, anders draait ie bij mij niet correct, soft reset dus.
Ik heb het bestand gedownload en de regel in register toegevoegd.... nu heb ik inderdaad wel een taakbalk!!! Als ik iets minimaliseer komt het er alleen niet in te staan... dus we zijn een stapje dichterbij maar het is het nog niet helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Beste medetweakers,

Ik heb een probleem. Ik kan mijn MDA niet meer syncen met de computer.
Het is al zo'n drie maanden zo dat ik hem niet meer sync en heb altijd het idee gehad dat het wel weer een keertje kwam. (als ik me er in ging verdiepen.)
Ik heb naar mijn mening alles aangedaan om het op te lossen. (Naast het volgen en herlezen van deze threads)
1/ active sync geherinstalleerd.
2/ andere versie active sync geinstalleerd.
3/ Vista mobile bla bla geprobeerd.
4/ MDA gehardreset.
5/ 3 verschilende USB kabels en 6 verschillende poorten gebruikt.
6/ Op mijn MDA geavanceerde netwerkfuncyionaliteit aan en uit gezet.
7/ Bluetooth aan en uit.
8/ Virusscan uit
9/ firewall uit.
10/ bij beide de poorten open gezet.
11/ en als laatste op 3 verschillende computers de originele cdrom geinstalleerd na mijn MDA te hebben gehard reset.

Kan het zo zijn dat het probleem aan mijn MDA ligt ?
Mijn MDA laad wel op aan de USB kabel en de telefoon werkt wel gewoon.

Heeft iemand een fantastische ingeving voordat ik als een N00B naar de T-Mobile winkel moet (Waar ze de oplossing zeker niet weten)

HEEELLPP

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortel1 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:12:
Beste medetweakers,

Het is al zo'n drie maanden zo dat ik hem niet meer sync en heb altijd het idee gehad dat het wel weer een keertje kwam. (als ik me er in ging verdiepen.)
Ik heb naar mijn mening alles aangedaan om het op te lossen. (Naast het volgen en herlezen van deze threads)
4/ MDA gehardreset.
7/ Bluetooth aan en uit.
8/ Virusscan uit
9/ firewall uit.
11/ en als laatste op 3 verschillende computers de originele cdrom geinstalleerd na mijn MDA te hebben gehard reset.

Heeft iemand een fantastische ingeving voordat ik als een N00B naar de T-Mobile winkel moet (Waar ze de oplossing zeker niet weten)

HEEELLPP
staat op je mda in active sync niet gewoon het vinkje "connect to" > usb niet gewoon uit? dan laad ie wel op namelijk maar doet ik verder nix dan dat op de usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:18:
[...]

staat op je mda in active sync niet gewoon het vinkje "connect to" > usb niet gewoon uit? dan laad ie wel op namelijk maar doet ik verder nix dan dat op de usb.
Alle pc's synchroniseren met deze verbinding staat aan gevinked en daaronder op USB.
Dus dat is het niet.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medetweakers,

4/ MDA gehardreset.
7/ Bluetooth aan en uit.
8/ Virusscan uit
9/ firewall uit.

HEEELLPP
ik heb zelf wel eens zulke problemen gehad. Alles geprobeerd. Na opnieuw installeren van Mobile device center (=activesync) en zelfs een keer m'n telefoon ge-hard-reset, en toen deed ie het weer, met dezelfde instellingen. Echter toen ik de tweede keer m'n apparaat aansloot: geen sync.
Activesync/MDC = microsoft = onstabiel en vaag. Ik heb het opgegeven. Met bluetooth doet hij het bij mij wel, maar ook traag maar het is de enige oplossing.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hier nog iemand die het heeft opgegeven. Voor nu ten minste. Als ik over een tijdje weer mijn computer formatteer dan probeer ik het nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
DjWannaB2002 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:16:
Hier nog iemand die het heeft opgegeven. Voor nu ten minste. Als ik over een tijdje weer mijn computer formatteer dan probeer ik het nog wel een keer.
Mijn vraag was niet, wie hebben het ook allemaal opgegeven. ;)
Mijn vraag was wie heeft er een briljante oplossing voor mijn probleem ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
wortel1 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:37:
[...]

Mijn vraag was niet, wie hebben het ook allemaal opgegeven. ;)
Mijn vraag was wie heeft er een briljante oplossing voor mijn probleem ? :P
Tja dat er dus mensen zijn die het opgegeven hebben geeft dus ook aan dat er niet altijd een briljante oplossing is :-p

Weet wel dat op de site van microsoft een soort van work around is, maar goed ook die heeft voor mij niet geholpen, maar misschien heb jij er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolwacht
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 22:31
ianz schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:40:

Hoe zijn de performance met Windows Mobile 6 erop? En upgraden verliep zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Heb nu ook WM6 er op aanrader voor iedereen hoop dat het ook me verbindings probleem verhelpt :D

Heel makkelijk en volgens mij niet gevaarlijk ( ik heb de 2 links gebruikt uit bovenstaande post)

Ik ga nog ff verder met verkennen van wm6 :D:D:D:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
zwolwacht schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:13:
[...]

Hoe zijn de performance met Windows Mobile 6 erop? En upgraden verliep zonder problemen?
ik heb dezelfde rom er nu op..en ik merk geen verschil kwa performance...loopt gewoon lekker...update verliep zonder problemen en dit is ook de eerste rom update die ik aandurfde en gelijk gelukt...echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolwacht
  • Laatst online: 10-09 22:31
Thnx voor de reacties. Heb ik gelijk nog een vraag. Hoe zit het met de compatabiliteit met programma's? Is er een website die dat bij houdt?

Zelf wil ik graag GPS Tuner blijven gebruiken. Via de website van de makers vindt ik nog geen info, ook niet binnen het forum al daar. Iemand deze toevallig getest met WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]er is een nieuwe methode om een andere rom op je telefoon te zetten!

http://forum.xda-develope....php?t=311479&page=10

hi ianz
als ik het goed begrijp heb jij je mda geflashed.
ik heb ook(zoals zoveel mensen)bereikbaarheids problemen met mijn mda |:( dus overweeg ik ook om mijn mda te flashen maar daar heb ik een paar vragen over:
kan je nadat je de telefoon geflashed hebt alle t mobile stuff weer terug zetten(ivm grantie)?
tmobile komt als het goed is met een update om de problemen op te lossen kan ik die dan ook over mijn geflashde software zetten?
is de pdavliet black and blue V2 windows mobile 6 rom nl of engels?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:13:
[/quote]er is een nieuwe methode om een andere rom op je telefoon te zetten!

http://forum.xda-develope....php?t=311479&page=10

hi ianz
als ik het goed begrijp heb jij je mda geflashed.
ik heb ook(zoals zoveel mensen)bereikbaarheids problemen met mijn mda |:( dus overweeg ik ook om mijn mda te flashen maar daar heb ik een paar vragen over:
kan je nadat je de telefoon geflashed hebt alle t mobile stuff weer terug zetten(ivm grantie)?
tmobile komt als het goed is met een update om de problemen op te lossen kan ik die dan ook over mijn geflashde software zetten?
is de pdavliet black and blue V2 windows mobile 6 rom nl of engels?
alvast bedankt
de rom is in het engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:00

itarix

404 soul not found

je kan geen tmobile spul terug zetten, hiervoor heb je een officiële tmobile NL rom nodig. Je zou wel de tmobile UK rom erop kunnen zetten maar ik denk niet dat ze daar intrappen :P
de black and blue V2 rom is engels.
er is op xda-developers.com wel een Nederlandse rom maar deze schijnt een aantal bugs te hebben met de hardware knoppen.
camera knop reageerd niet ect.

je kan iedere rom flashen dus ook officiële Tmobile roms :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
die black&blue WM6 rom is idd geweldig, ik ben nog geen echte problemen qua compatibiliteit of bugs tegen gekomen op mijn CID-locked MDA compact 3.

voor de mensen die het aandurven (er blijft een risico, hoe klein ook, dat je je foon verkloot) is dit zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Beste medetweakers,

4/ MDA gehardreset.
7/ Bluetooth aan en uit.
8/ Virusscan uit
9/ firewall uit.

HEEELLPP
Staat bij Instellingen, Verbindingen en dan bij "USB aan PC" een vinkje bij "Geavanceerde Netwerkfunctionaliteit"?
Zoja, dan deze even uitvinken en nog eens proberen te syncen met je pc.

Als deze aangevinkt staat zal de PC je MDA niet kunnen vinden.

Sry, heb over een regel in je bericht heengelezen... dus vergeet deze optie maar. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 15-06-2007 00:00 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Probleem
Nu heb ik echt een bizar probleem. M'n gehele berichten-module werkt niet meer. Met 'werkt niet meer' wordt verstaan: als je bijvoorbeeld naar je e-mails of berichten gaat, wordt er niets opgestart. Ook krijg je geen foutmelding. Of je nou via een SPB applicatie naar de berichten gaat of gewoon via programma's, maakt niets uit. Hij start werkelijk helemaal niets.

Via de standaard contactpersonen-module een nieuw e-mailtje opstellen werkt ook niet. De enige manier om nu te mailen is via de GMail Midlet of gewoon via IE.

Op zich is e-mailen geen ramp, want dat is toch maar luxe en onpraktisch in feite, maar aangezien het SMS gedeelte geintegreerd zit met het e-mail gedeelte (zelfde applicatie) kan ik ook niet sms'en. :o
Niemand heeft mijn tijdelijke mobiele nummer, dus ik heb nog niet geprobeerd wat er gebeurt als ik nu een sms'je ontvang. Waarschijnlijk kan ik die ook niet lezen.

Sinds wanneer?
Het is gekomen sinds ik in de e-mail applicatie naast m'n Planet account ook m'n GMail account via POP had ingesteld. Daarna heb ik gezegd dat hij om het kwartier mag checken of er nieuwe e-mail is, via GPRS. Dat ging 1 of 2 keer goed (kreeg melding van een nieuw bericht) en de dag daarna is het volgens mij fout gegaan.
Wat is er precies fout gegaan? Geen idee... volgens mij is bovenstaande illustratie gewoon normaal gebruik...

Mogelijke oplossingen
Soft reset heb ik al meermaals geprobeerd, dat helpt niet.
Wat overbodige applicaties deinstalleren heb ik ook geprobeerd, dat hielp ook niet.

Net heb ik met Sprite en met SPB Backup een backup gemaakt. Verder heb ik alle software die ik heb geinstalleerd staan opgeschreven en voor iedere applicatie een mapje gemaakt op m'n pc om het snel te herinstalleren.

Todo
Morgen ga ik hem (voor 't eerst :'() hard resetten. Dat zou het dan op moeten lossen. Daarna de Sprite backup terugzetten. Als dat weer werkt, dan gooi ik m'n SPB Backup er weer op, want die hersteld ook alle applicaties. Als dat dan fout gaat... dan ligt het dus aan een applicatie. Ik houd jullie op de hoogte.

Tot die tijd: Iemand anders die iets dergelijks heeft meegemaakt?

Specs:
T-Mobile Compact III met originele ROM
Lijstje geinstalleerde software

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:39:

Dit klinkt niet als het probleem dat ik (en anderen) heb met het T-Mobile netwerk.
- DONG-DONG-DONG.
Nog nooit meegemaakt. Ik heb altijd zelf kunnen bellen of smsen kunnen versturen. Het probleem is bij mij altijd puur bij de binnenkomende berichten/gesprekken, nooit bij de uitgaande.
- Het komt nu ook regelmatig voor dat ik een smsje krijg over een gemiste oproep van een uur of anderhalf uur geleden.
Komt bekend voor. :(
- Mensen die mij proberen te bellen krijgen soms niets te horen (ook geen voicemail) soms krijgen ze een toon dat er geen verbinding gemaakt kan worden (alsof mijn nummer niet bestaat) en soms direct mijn voicemail.
Klinkt vreemd. Met het T-mobile bereikbaarheidsprobleem is het alsof de telefoon gewoon uitstaat. Bij mij wordt iedereen dan altijd doorgeschakeld naar mn voicemail. :/
- Het komt zelfs voor dat men hem hoort overgaan, pakweg 8-10 keer, en DAN mijn voicemail.
Ook nog nooit meegemaakt (ik bel mezelf vrij vaak om te horen of ik bereikbaar ben), en ook nog niet gehoord van anderen. 8-10 keer en dan pas voicemail? Lijkt op een fout bij de provider? :?

Het lijkt erop dat je een vrij vreemd probleem hebt. De symptomen klinken ook vreemder dan mijn T-mobile probleem. Succes ermee, want waar het aan ligt??? Ik denk uhh.. een niet zo geslaagde combinatie van de provider en de telefoon :P Even bellen met KPN, dan krijg je misschien ook zo'n mooie Nokia 6230 als leentoestel. ;( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 04:15:
[...]

Dit klinkt niet als het probleem dat ik (en anderen) heb met het T-Mobile netwerk.
- DONG-DONG-DONG.
Nog nooit meegemaakt. Ik heb altijd zelf kunnen bellen of smsen kunnen versturen. Het probleem is bij mij altijd puur bij de binnenkomende berichten/gesprekken, nooit bij de uitgaande.
- Het komt nu ook regelmatig voor dat ik een smsje krijg over een gemiste oproep van een uur of anderhalf uur geleden.
Komt bekend voor. :(
- Mensen die mij proberen te bellen krijgen soms niets te horen (ook geen voicemail) soms krijgen ze een toon dat er geen verbinding gemaakt kan worden (alsof mijn nummer niet bestaat) en soms direct mijn voicemail.
Klinkt vreemd. Met het T-mobile bereikbaarheidsprobleem is het alsof de telefoon gewoon uitstaat. Bij mij wordt iedereen dan altijd doorgeschakeld naar mn voicemail. :/
- Het komt zelfs voor dat men hem hoort overgaan, pakweg 8-10 keer, en DAN mijn voicemail.
Ook nog nooit meegemaakt (ik bel mezelf vrij vaak om te horen of ik bereikbaar ben), en ook nog niet gehoord van anderen. 8-10 keer en dan pas voicemail? Lijkt op een fout bij de provider? :?

Het lijkt erop dat je een vrij vreemd probleem hebt. De symptomen klinken ook vreemder dan mijn T-mobile probleem. Succes ermee, want waar het aan ligt??? Ik denk uhh.. een niet zo geslaagde combinatie van de provider en de telefoon :P Even bellen met KPN, dan krijg je misschien ook zo'n mooie Nokia 6230 als leentoestel. ;( |:(
ik heb zelf geen last van het bereikbaarheidsprobleem, maar zie je als je onbereikbaar bent nog wel de streepjes van het bereik in beeld staan of geeft de telefoon wel aan dat er geen verbinding is met het gsm netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 18:10
Ik heb sinds woensdag een MDA Compact III. Gelijk gesynced met mijn Outlook, waarin al diverse afspraken e.d. stonden.

Nu werd in vannacht wakker gemaakt door het ding, omdat ik vandaag een All day event heb (namelijk iemands verjaardag). Leuk dat ie daarvoor waarschuwt, maar toch liever niet midden in de nacht.

Iemand een idee of je kan instellen dat ie zich 's nachts gewoon lekker stil houdt, en die herinnering om een uur of 9 's ochtends ofzo geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Help, de hardware button voor TomTom bestaat zogenaamd niet meer :S
Als ik naar knoppen toewijzen ga, dan staat hardware button 1 er niet meer bij. Heb wat in het registry zitten kloten dus denk dat het daar door komt.

Iemand enig idee hoe ik die hardware button weer terug kan krijgen zodat ik hem weer kan toewijzen aan TomTom?

edit:
Probleem is al opgelost, maar nog 1 vraag. Kan iemand kijken in het registry wat de de waardes zijn bij de volgende string?
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shell\\Keys\40C1\Icon

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 15-06-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
jpbosk schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:12:
Ik heb sinds woensdag een MDA Compact III. Gelijk gesynced met mijn Outlook, waarin al diverse afspraken e.d. stonden.

Nu werd in vannacht wakker gemaakt door het ding, omdat ik vandaag een All day event heb (namelijk iemands verjaardag). Leuk dat ie daarvoor waarschuwt, maar toch liever niet midden in de nacht.

Iemand een idee of je kan instellen dat ie zich 's nachts gewoon lekker stil houdt, en die herinnering om een uur of 9 's ochtends ofzo geeft?
Normaal gesproken kan je bij een afspraak instellen hoe lang van te voren je gewaarschuwd wil worden. Weet alleen niet zo uit mijn hoofd of dit bij een all day event ook zo is. Wel kan je het zo instellen dat je er helemaal niet voor gewaarschuwd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:20:
Als ik naar knoppen toewijzen ga, dan staat hardware button 1 er niet meer bij. Heb wat in het registry zitten kloten dus denk dat het daar door komt.

Iemand enig idee hoe ik die hardware button weer terug kan krijgen zodat ik hem weer kan toewijzen aan TomTom?

edit:
Probleem is al opgelost, maar nog 1 vraag. Kan iemand kijken in het registry wat de de waardes zijn bij de volgende string?
Die string staat bij mij niet in de telefoon...
Iig niet in dat mapje wat jij aangeeft.

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:49:
[...]

Normaal gesproken kan je bij een afspraak instellen hoe lang van te voren je gewaarschuwd wil worden. Weet alleen niet zo uit mijn hoofd of dit bij een all day event ook zo is. Wel kan je het zo instellen dat je er helemaal niet voor gewaarschuwd wordt.
Dat klopt, en dat kan bij een all day event ook zie ik. Het nadeel is dat ik wel gewaarschuwd wil worden, maar op een normale tijd. Dan zou ik alle events bij langs moeten om de remindertijd aan te passen.

Maar... ik had vroeger een PDA met PalmOS, en daar zat gewoon een optie in de kalenderapplicatie om te voorkomen dat ie 's nachts gaat mekkeren. Eventuele events worden dan uitgesteld tot een ingesteld tijdstip. Is er niet zoiets voor Windows Mobile of iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:20:

edit:
Daar staat dit:
(Default) "\Windows\Startmenu\Programma's\TomTom Navigator.lnk"
BtnWnd 0x0 (0)
Flags 0x0 (0)
Icon \Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe, -101
Name Knop 1
ResetCmd "Programmabestanden\Navigator\TomTom Navigator.exe"
ResetFlags 0x0 (0)
WndCls

Hoop dat je hier wat aan hebt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

jpbosk schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:01:
[...]

Dat klopt, en dat kan bij een all day event ook zie ik. Het nadeel is dat ik wel gewaarschuwd wil worden, maar op een normale tijd. Dan zou ik alle events bij langs moeten om de remindertijd aan te passen.

Maar... ik had vroeger een PDA met PalmOS, en daar zat gewoon een optie in de kalenderapplicatie om te voorkomen dat ie 's nachts gaat mekkeren. Eventuele events worden dan uitgesteld tot een ingesteld tijdstip. Is er niet zoiets voor Windows Mobile of iemand weet?
Niet voor zover ik heb kunnen ontdekken.

Wat ik met verjaardagen doe is gewoon de verjaardag van 9:00-10:00 op de dag zelf laten plaatsvinden en dan een kwartier van tevoren herinnering. Ik zie niet in waarom dat dagvullend zou moeten zijn in de agenda.

Als ik van plan ben de verjaardag te bezoeken dan maak ik daar een aparte afspraak voor.

Stel nou dat jij wel graag wilt dat het dagvullend blijft, dan kun je overwegen voor iedere verjaardag de herinnering 15 uur van te voren te laten komen. Je krijgt dan een dag van tevoren om 9:00 uur je herinnering..

[ Voor 10% gewijzigd door PromWarMachine op 15-06-2007 15:02 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Beste Compact III gebruikers :)

Ik ben ook van plan een Compact III aan te schaffen, om te kijken of het toestel me bevalt wil ik een gebruikt model aanschaffen. Kan iemand me vertellen wat een redelijke prijs is voor een gebruikte Compact III ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 11-09 03:07
jpbosk schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:01:
Dat klopt, en dat kan bij een all day event ook zie ik. Het nadeel is dat ik wel gewaarschuwd wil worden, maar op een normale tijd.
Verjaardagen hou ik niet bij in de agenda, maar bij de contacten in Outlook (op de pc). Daar kun je ergens 'birthday' of 'anniversary' invullen. De verjaardagen verschijnen daarna automatisch op het Today scherm van je mobieltje.

Wat het alarm betreft, controleer eens bij start/instellingen/systeem/klok en alarmsignalen of beide tijdzones dezelfde zijn. Dat moet anders gaat je alarm op de raarste tijden af.

[ Voor 7% gewijzigd door grun93 op 15-06-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Laatst online: 06-12-2020
MVC schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:06:
Beste Compact III gebruikers :)

Ik ben ook van plan een Compact III aan te schaffen, om te kijken of het toestel me bevalt wil ik een gebruikt model aanschaffen. Kan iemand me vertellen wat een redelijke prijs is voor een gebruikte Compact III ?
Aangezien je dit toestel op verschrikkelijk veel manieren kan verklooien zal mijn keus nooit zijn om een 2e hands toestel te kopen, maar een schappelijke prijs is op dit moment denk ik 300 a 350 euro.

Let er wel op dat je alle orginele spulletjes erbij krijgt zoals de cdtjes de oplader het head setje extra stylus etc etc. en of het een versie met orginele Tomtom is of dat die geen hem zelf illigaal heeft gedownload.

Compact III toestellen worden vaak verkocht omdat ze bereikbaarheids problemen hebben.
(Goede rede om een toestel te verkopen op marktplaats of iets dergelijks en het er vervolgens niet bij te vertellen)

Maar iig, ondanks dat ik het je afraad veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
grun93 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:07:
[...]

Verjaardagen hou ik niet bij in de agenda, maar bij de contacten in Outlook (op de pc). Daar kun je ergens 'birthday' of 'anniversary' invullen. De verjaardagen verschijnen daarna automatisch op het Today scherm van je mobieltje.

Wat het alarm betreft, controleer eens bij start/instellingen/systeem/klok en alarmsignalen of beide tijdzones dezelfde zijn. Dat moet anders gaat je alarm op de raarste tijden af.
Als je bij contactpersonen een verjaardag invult, dan maakt (in elk geval) Outlook 2003 op de betreffende dag automatisch een all day event. Maar het is opzich wel doable om die dan aan te passen zodat het alarm een dag van te voren gaat.

Wat betreft de timezones, die bug ken ik (heeft men in de winkel ook verteld), dat is het probleem niet. De reminder uit de agenda gaat gewoon soms op tijden die ik niet zo handig vind. Eigenlijk is het al met al mijn eigen fout, maar ik had gehoopt dat ze bij windows mobile een voorziening hiervoor getroffen hadden :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.