HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

daar voelen sommige mensen zich beter bij dan gewoon je toestel aan te bieden voor reparatie, of gebruik te maken van een van de zeer nette oplossingen van T-mobile, want zeg nou zelf, naar kassa stappen is toch een kleine moeite, en daar bereik je toch veel meer mee......

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Jazzper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:16:
Ik sta op het punt die Compact III te nemen. Helaas zijn de prijzen echt weer duurder geworden. Helemaal het gat tussen met/zonder TT6. Kan ik niet zonder doen en dan op termijn als ik het nodig acht TT6 los erbij fixen?
Nee, dat is niet mogelijk.
Het zijn 2 aparte pakketten als ik me niet vergis

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@Jazzper natuurlijk kun je tt6 later alsnog installeren.
Als het om de raambeugel etc. gaat.
Tja die kun je ook los kopen. Een goedkope gsm houder van halfords volstaat veelal ook. Een cigarette stekker naar usb kun je gewoon kopen bij pdashop.

@Tha kom op, het is geen persoonlijke aanval van hem in jou richting. Je reacties aangaande dit onderwerp beginnen meer en meer te lijken op flames. Ik neem aan dat dat niet de intentie is. Dat de wegen welke gekozen worden misschien overdreven zijn, is aan de persoon zelve. Als je je eraan stoort, ach negeer het dan. :)

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam dit tegen op XDA Developers

Original Dutch T-mobile rom..

I'm pleased to tell you that the original dutch T-mobile WM6 rom isn't far away! I'm currently in possession of a MDA III C with a original t-mobile WM6 test rom.. This rom will be tested over the next couple of days. If there arn't any bugs found the rom will be posted on the dutch t-mobile website. KLIK

If there are bugs in this release, a new build will be released in about three weeks. Then a new testbuild will be tested for bugs.

Origineel Klik twee

Klinkt leuk, zou het waar zijn???
Kan iemand er wat over roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@spacebert,
Hetzelfde is reeds eerder vernoemd hier een pg. terug.
Ik had hem toevallig ook al gevraagd of hij er iets meer over kon vertellen op xda.
Gezien zijn stil zwijgen leef ik momenteel onder indruk dat het een 'nep' bericht was. Echter we zullen zien, en houden uiteraard goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:41:
Kwam dit tegen op XDA Developers

Original Dutch T-mobile rom..

I'm pleased to tell you that the original dutch T-mobile WM6 rom isn't far away! I'm currently in possession of a MDA III C with a original t-mobile WM6 test rom.. This rom will be tested over the next couple of days. If there arn't any bugs found the rom will be posted on the dutch t-mobile website. KLIK

If there are bugs in this release, a new build will be released in about three weeks. Then a new testbuild will be tested for bugs.

Origineel Klik twee

Klinkt leuk, zou het waar zijn???
Kan iemand er wat over roepen?
Als T-Mobile de WM6 rom bijna af heeft dan moet HTC toch ook klaar zijn? Verwacht normaal gesproken dat HTC eerder is met het leveren van de niewe rom als T-Mobile.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:05:
[...]

Als T-Mobile de WM6 rom bijna af heeft dan moet HTC toch ook klaar zijn? Verwacht normaal gesproken dat HTC eerder is met het leveren van de niewe rom als T-Mobile.
o2 duitsland heeft hem al een paar weekjes klaar hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
En HTC heeft bekend gemaakt deze maand met de update te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:24:
switch heb ik geprobeerd te zoeken, maar kan het programma niet vinden. Heb je misschien een link of is het een optie die ik ergens kan vinden in WM5.
pm mij maar even over switch!

verder niemand die iets weet van een full screen photo caller?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

water_escape schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:03:
[...]

pm mij maar even over switch!

verder niemand die iets weet van een full screen photo caller?
http://www.pocketx.net/products/photocontacts_ppc/
een gratis versie ben ik nog niet tegen gekomen

[ Voor 8% gewijzigd door Tha op 07-06-2007 16:10 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik heb hier problemen met Battery Status. Het automatisch up en down scalen doet hij niet meer. heb hem gewoon op het toestel zelf geinstalleerd. Heb de HTC WWE rom erop staan. Iemand bekend met dit probleem en hoe het eventueel op te lossen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:07:
[...]

Kijk in de topicstart, je moet een registry setting toepassen. Vervolgens moet je op je MDA de instellingen op "zichtbaar maken voor andere apparaten" zetten.
Dit heb ik dus gedaan, zelfs ook het programma Jetware geinstalleerd. Alles werkt nu 1x totdat ik de radio opnieuw aanzet, daarna moet ik via de MDA weer alles instellen, maar er wordt niet automatisch geconnect..
Nu maar even alles verwijderd en zometeen alles uit de radio halen en dan maar weer van voor af aan beginnen. Kweet geen andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:34:
Ik heb hier problemen met Battery Status. Het automatisch up en down scalen doet hij niet meer. heb hem gewoon op het toestel zelf geinstalleerd. Heb de HTC WWE rom erop staan. Iemand bekend met dit probleem en hoe het eventueel op te lossen?
Heb ik ook gehad. Heb Batterystatus gewoon opnieuw geinstalleerd. En toen werkte alles weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:42:
[...]

Dit heb ik dus gedaan, zelfs ook het programma Jetware geinstalleerd. Alles werkt nu 1x totdat ik de radio opnieuw aanzet, daarna moet ik via de MDA weer alles instellen, maar er wordt niet automatisch geconnect..
Nu maar even alles verwijderd en zometeen alles uit de radio halen en dan maar weer van voor af aan beginnen. Kweet geen andere oplossing.
heb je de constant en de contact van je radio mss verkeerd omzitten waardoor hij alles kwijt is...heb zelf de P70BT en werkt goed...maar niet zo mooi als de Nokia 6230i hiervoor...daar kon ik in de auto stappen en werkte het...nu moet ik ff naar telefoon gaan...kies ik voor connect en dan doet hij het ook....relatief simpel maar niet zo mooi als met een nokia....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
Nieuws met betrekking to bereikbaarheidsprobleem.

Heb zojuis de afdeling after sales aan de telefoon gehad van T-mobile (doorverbonden na mail en telefonies contact met de klantenservice)

Het probleem schijnt, zo legde de beste man me uit in de software van de telefoon te zitten!
het probleem is gevonden en een oplossing is nabij. Het duurt waarschijnlijk nog 1,5 maand voordat de oplossing er is.

De maand juni word mijn belbundel volledig vergoed en mocht het langer duren word er voor de resterende tijd voor een passende korting gezorgd.
Kon echter ook kiezen voor het vervangende huur toestel,maar na een uitleg dat ik graag internet explorer van wm5 wil gebruiken kwam hij met de korting op de belbundel.

Al met al zeer goed en snel geholpen door zowel de klanten service als de man van after sales.
Heb trouwens een relax 150, relax 25 sms en web 'n' walk totaal abbo en ben geen zakelijke klant.
De post eerder gemaakt op dit forum dat ze meer geven om "goed betalende" en zakelijke klanten is dan dus ook rubbish, volgens mij proberen ze voor iedereen juist een passende oplossing te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:54:
[...]

heb je de constant en de contact van je radio mss verkeerd omzitten waardoor hij alles kwijt is...heb zelf de P70BT en werkt goed...maar niet zo mooi als de Nokia 6230i hiervoor...daar kon ik in de auto stappen en werkte het...nu moet ik ff naar telefoon gaan...kies ik voor connect en dan doet hij het ook....relatief simpel maar niet zo mooi als met een nokia....
Nope, zit niet verkeerd om. Hiervoor de D500 gehad en instappen en werken.
Net alles verwijderd uit de radio en P3300 en nu kan ik niet eens meer connecten, hij ziet de P3300 wel maar er komt elke keer te staan of ik dit app. wil toestaan en dan moet ik een code ingeven...
Het begint nu er vervelend te worden. Ben nu bijna door mijn mogelijkheden heen. en waarschijnlijk is het natuurlijk weer iets lulligs |:(

wat ik nu heb staan:
MODUS: bluetooth ingeschakeld - zichtbaar
APPARATEN: PIONEER BT UNIT - Handsfree
COM-POORTEN: Binnenkomende poort (COM6) geen beveiligde verbinding
FTP: niks
Beveiliging: niks

Ook de reg tweak uitgevoerd waardoor de radio deze als smartphone ziet....

Tja, wie het weet mag het zeggen en een grote pluim !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmulder schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:05:

Heb zojuis de afdeling after sales aan de telefoon gehad van T-mobile (doorverbonden na mail en telefonies contact met de klantenservice)

Het probleem schijnt, zo legde de beste man me uit in de software van de telefoon te zitten!
het probleem is gevonden en een oplossing is nabij. Het duurt waarschijnlijk nog 1,5 maand voordat de oplossing er is.
haha nog 1,5 maand... die lui van aftersales weten het ook niet hoor... ze zijn al sinds jan/feb er mee bezig .. en het duurt steeds een maand. om het opgelost te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:36:
[...]

Nope, zit niet verkeerd om. Hiervoor de D500 gehad en instappen en werken.
Net alles verwijderd uit de radio en P3300 en nu kan ik niet eens meer connecten, hij ziet de P3300 wel maar er komt elke keer te staan of ik dit app. wil toestaan en dan moet ik een code ingeven...
Het begint nu er vervelend te worden. Ben nu bijna door mijn mogelijkheden heen. en waarschijnlijk is het natuurlijk weer iets lulligs |:(

wat ik nu heb staan:
MODUS: bluetooth ingeschakeld - zichtbaar
APPARATEN: PIONEER BT UNIT - Handsfree
COM-POORTEN: Binnenkomende poort (COM6) geen beveiligde verbinding
FTP: niks
Beveiliging: niks

Ook de reg tweak uitgevoerd waardoor de radio deze als smartphone ziet....

Tja, wie het weet mag het zeggen en een grote pluim !
ik heb dezelfde instellingen...dus daar ligt het niet aan...ik heb wel een iets andere radio maar die van mij ondersteund ook geen AD2P dus ik vermoed dat dat identiek is....de code die je op de radio moet invoeren heb je neem ik aan goed...beide alweer een keertje gereset?

ik heb het ook gehad icm met een of andere proggel...want heb toen stuk of 10 programma geprobeerd om de voice van TT over de radio te krijgen...op een gegeven moment kon ik ook niet meer connecten dus ben beetje huiverig om teveel te rotzooien, nu het werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Bravo voor HTC!
Ik was net mijn dekbed aan het uitschudden (woon op de 1e verdieping), maar de P3300 lag nog op het dekbed. Klaterde dus zeker 3 meter naar beneden op de stoep. Beetje beschadiging linksonder, maar het ding lijkt nog perfect te werken! Hij ging niet eens uit...oefffff, kan toch rustig slapen

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tmulder schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 20:05:

De maand juni word mijn belbundel volledig vergoed en mocht het langer duren word er voor de resterende tijd voor een passende korting gezorgd.
Kon echter ook kiezen voor het vervangende huur toestel,maar na een uitleg dat ik graag internet explorer van wm5 wil gebruiken kwam hij met de korting op de belbundel.

Al met al zeer goed en snel geholpen door zowel de klanten service als de man van after sales.
Heb trouwens een relax 150, relax 25 sms en web 'n' walk totaal abbo en ben geen zakelijke klant.
De post eerder gemaakt op dit forum dat ze meer geven om "goed betalende" en zakelijke klanten is dan dus ook rubbish, volgens mij proberen ze voor iedereen juist een passende oplossing te vinden.
Na een maandje zonder problemen komen bij mij vandaag ook de berichtjes met gemiste oproepen. Echt vervelend, ik ga morgen maar is in Leiden vragen wat ze er aan gaan doen. En ik wacht trouwens ook al een maand op een headset die je bij die actie kreeg maar niet op voorraad was. Mijn credits voor t-mobile na heel wat jaren beginnen wat te dalen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:46:
Bravo voor HTC!
Ik was net mijn dekbed aan het uitschudden (woon op de 1e verdieping), maar de P3300 lag nog op het dekbed. Klaterde dus zeker 3 meter naar beneden op de stoep. Beetje beschadiging linksonder, maar het ding lijkt nog perfect te werken! Hij ging niet eens uit...oefffff, kan toch rustig slapen
huh :? overleeft dat ding een val van de eerste verdieping op de stoep? wonderlijk! Bedankt voor je experiment, het is dus echt een degelijk dingetje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat ik geen bereikbaarheids problemen heb met mijn CID en SIM unlockte MDA Compact III met KPN? Als het echt waar is, dat het aan de software in het toestel ligt moet mijn toestel het toch ook hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 14:58

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 01:20:
Kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat ik geen bereikbaarheids problemen heb met mijn CID en SIM unlockte MDA Compact III met KPN? Als het echt waar is, dat het aan de software in het toestel ligt moet mijn toestel het toch ook hebben :S
Ik heb hier anders ook geen problemen. En ik heb wel t-mobile. En de t-mobile versie.

Nou maar hopen, dat ik geen problemen krijg, nu ik dit hier post ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik wil total commander installeren, echter krijg ik bij de installatie de volgende foutmelding:
- Installatie is mislukt. Het programma of de instelling kan niet worden geinstalleerd omdat het niet digitaal is gesigneerd met een vertrouwd certificaat.

Weet iemand hier de oplossing van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:18:
[...]

huh :? overleeft dat ding een val van de eerste verdieping op de stoep? wonderlijk! Bedankt voor je experiment, het is dus echt een degelijk dingetje _/-\o_
Ja, conclusie van mijn TNO experimentje: hij werkt nog prima. Hij viel idd op de stoep, een val die zelfs de gemiddelde televisie afstandsbediening niet zou overleven (nog niet getest overigens :) ) ...

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik geloof ook niet dat het aan de software in het toestel ligt. Het is volgens mij eerder een combinatie tussen de software van T-mobile én de software in het toestel dat de problemen veroorzaakt.
Ik heb hier nog maar een keer last gehad van het niet bereikbaar zijn.
Er zijn inmidels alwel een paar work-arounds opgedoken maar geen van alle is natuurlijk ideaal.

Ik soft-reset mijn toestel in ieder geval regelmatig en dat schijnt ook te helpen.

P.S. zijn er meer mensen die zo af en toe wel eens last hebben van een eindeloos doorgaande soft-reset en dat hij na een paar keer alsnog wel opstart?

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
warrie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:06:
[...]

Ja, conclusie van mijn TNO experimentje: hij werkt nog prima. Hij viel idd op de stoep, een val die zelfs de gemiddelde televisie afstandsbediening niet zou overleven (nog niet getest overigens :) ) ...
voor significantie zul je je experiment een aantal keren moeten herhalen.... :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Heb je toevallig een ander Radio Rom erop geflashed? Dit behoort namelijk ook tot de software en lost het probleem ook vaak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.

Ik heb nu al 1 week de P3300 inbezit en ik heb al uren zitten klooien wat deze PDA allemaal kan. Ben er erg blij mee. Moet alleen nog uitvogelen hoe je verbinding maakt met een draadloze router die niet beveiligd is om te kunnen internetten.

Ik heb de TT west europa besteld en erop gezet en werkt prima.

Heb er een blue tooth headset erbij gekocht van Plantronics Pulsar 260 en werkt prima, ze vinden elkaar snel dus geen geklooi om steeds te pairen.

al met al een goede keus al zeg ik het zelf.

Vraagje: weet iemand hoelang je kan navigeren met een volle batterij zonder bij te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:25:
Hoi.

Ik heb nu al 1 week de P3300 inbezit en ik heb al uren zitten klooien wat deze PDA allemaal kan. Ben er erg blij mee. Moet alleen nog uitvogelen hoe je verbinding maakt met een draadloze router die niet beveiligd is om te kunnen internetten.

Ik heb de TT west europa besteld en erop gezet en werkt prima.

Heb er een blue tooth headset erbij gekocht van Plantronics Pulsar 260 en werkt prima, ze vinden elkaar snel dus geen geklooi om steeds te pairen.

al met al een goede keus al zeg ik het zelf.

Vraagje: weet iemand hoelang je kan navigeren met een volle batterij zonder bij te laden.
ik denk een uurtje of 4??...ik had na twee uur navigeren nog meer dan 50% over van de accu..dus vier uur moet te halen zijn volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:25:

4 uur als je niks anders aan het doen bent.
Ligt er ook erg aan of je je processor hebt overgeclocked en of je met gprs ondertussen bent verbonden ofniet etc etc.

maar op 201 mhz met alleen tomtom aan moet hij het zeker 4 uur vol kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:32:
[...]

ik denk een uurtje of 4??...ik had na twee uur navigeren nog meer dan 50% over van de accu..dus vier uur moet te halen zijn volgens mij.
Oke thanks.

Wil eens proberen of het te doen is op de motor met de PDA in m'n rugtassie en oordopjes in m'n oor. Er zijn namelijk leuke routes te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de melding weg krijgt nadat je een bericht verstuurd hebt? Je krijgt dan een bevestiging van dat hij verstuurd is. Ik kan nergens vinden waar ik die optie uit kan schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:02:
Weet iemand hoe je de melding weg krijgt nadat je een bericht verstuurd hebt? Je krijgt dan een bevestiging van dat hij verstuurd is. Ik kan nergens vinden waar ik die optie uit kan schakelen.
sms pagina openen, menu (R.onder) en dan bericht opties. je moet dan het vakje aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps je bedoelt uitschakelen, euh niet op de zelfde manier als activeren maar dan de-activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:19:
oeps je bedoelt uitschakelen, euh niet op de zelfde manier als activeren maar dan de-activeren?
ik denk dat hij bedoelt dat hij nog wel het bericht in zijn inbox wil krijgen maar niet meer de pop up

[ Voor 20% gewijzigd door Tmulder op 08-06-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:02:
Beste kun je HTweakC gebruiken, kun je ook andere handige tweaks mee doen. Hij geeft een melding dat je apparaat niet ondersteund wordt, maar daar moet je natuurlijk niets op uit doen ;)

HTweakC 2.1b

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:56:
[...]

Heb ik ook gehad. Heb Batterystatus gewoon opnieuw geinstalleerd. En toen werkte alles weer..
Dat had ik meerdere keren gedaan maar hielp bij mij niet niet. Uiteindelijk oplossing was vrij simpel. Elke keer als ik BatteryStatus installeerde deed ik dat vanaf mijn geheugenkaart. Blijkbaar gaat dat niet helemaal goed. Ook het installatiebestand moest op het toestel zelf staan en na het installeren deed hij het daarna wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:42
Tvp, mooi topic, benieuwd wanneer WM6 uitkomt...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:46:
[...]

Heb je toevallig een ander Radio Rom erop geflashed? Dit behoort namelijk ook tot de software en lost het probleem ook vaak op.
Nee, dan had ik dat wel vermeld. Haha! Ik wacht nog even op de originele T-Mobile, anders ga ik naar de HTC Update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 22:21
iemand enig idee hoe je de standaard locatie van de via bluetooth ontvangen bestanden kunt wijzigen?

Telefoon klaagt steeds over te weinig geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
madtraxx schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:48:
iemand enig idee hoe je de standaard locatie van de via bluetooth ontvangen bestanden kunt wijzigen?

Telefoon klaagt steeds over te weinig geheugen.
Kan met Dr yars Bluetooth:
http://www.devbuzz.com/pg/7412794.asp

Geen idee of het ook op een andere manier kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 14:33
Ik heb een vraagje:

in de instellingen bij vandaag staat onderaan :

time out vandaag:

en daar kun je uren kiezen. Standaard staat dit op 4 uur. Maar wat doet deze instelling eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arene schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:17:
Ik heb een vraagje:

in de instellingen bij vandaag staat onderaan :

time out vandaag:

en daar kun je uren kiezen. Standaard staat dit op 4 uur. Maar wat doet deze instelling eigenlijk?
http://www.google.nl/sear...+out+vandaag%22+wm5&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 19:02
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:49:
[...]

Oke thanks.

Wil eens proberen of het te doen is op de motor met de PDA in m'n rugtassie en oordopjes in m'n oor. Er zijn namelijk leuke routes te downloaden.
Ik heb 'm in m'n tanktas zitten. Geluid uit, en alleen op beeld navigeren.
Gaat prima, wel wat veel licht reflectie, Misschien dat dit met Brando screenprotector minder is.
Kabel gemaakt van m'n accu naar een sigarette-aansteker.
Autolader erin > onbeperkt navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madman_K schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:01:
[...]

Gaat prima, wel wat veel licht reflectie, Misschien dat dit met Brando screenprotector minder is.
Zo heb ik het ook geprobeerd, maar als er ook maar een beetje zonlicht is kan ik de route al niet goed meer zien. De muziekoordopjes zijn idd een oplossing, maar dan kan ik mijn gehoorbeschermingsdopjes niet meer in doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
:D

[ Voor 99% gewijzigd door matthijst op 09-06-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZjieB
  • Laatst online: 27-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:14:
ik heb een probleem met het ontvangen van bestanden via bluetooth.
versturen lukt me wel, maar ontvangen kan ik niks, op het andere toetsel (wat wil versturen) wordt gezegd verbinding mislukt. Ik heb de trialversie van Jetware hands-free extension geinstalleerd voor mijn pioneer autoradio en de reg tweak uitgevoerd zoals in TS staat.
Iemand enig idee ?
Heb helaas hetzelfde probleem en ook geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Helaas niet. Dat vind ik inmiddels het grootste nadeel, bij zonnig weer buiten zie ik niets op het scherm. Voor de rest louter lof, mooi apparaat, geen enkel probleem met onbereikbaarheid of andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb geen tanktas, dus het zou dan toch in het rugtassie moeten, en met daglicht is het denk ik niet te doen om het display te kunnen lezen zeker niet met een zonnebril of donkervizier. Maargoed ik ga het nog wel een keer doen met alleen het headsetje op.

Heb wel vandaag voor het eerst genavigeerd met de auto, en dat ging geweldig. Had gisteren bij de Media Markt een universele houder met zuignap gekocht en een HTC stekker zodat hij gelijk kan bijladen. Mooie stekker eigenlijk het HTC logo licht mooi blauw op als er stroom opstaat.

De TT6.03 doet goed zijn werk en geeft tijdig de flitspalen door. Bij traject meetingen zoals bij overschie geeft hij ook aan hoe hard je daar mag rijden. Met herberekening als je verkeerd rijd doet hij heel snel. Ben zeer tevreden!!

Weet iemand waar je de foto's kan vinden als je een foto gemaakt heb, als ik het fotoalbum opent staan ze er niet bij? Ook zoeken op .jpg vindt hij ze niet. weet iemand het antwoord?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:02:
[...]

De TT6.03 doet goed zijn werk en geeft tijdig de flitspalen door. Bij traject meetingen zoals bij overschie geeft hij ook aan hoe hard je daar mag rijden. Met herberekening als je verkeerd rijd doet hij heel snel. Ben zeer tevreden!!
Misschien domme vraag, maar dat zit niet standaard in TomTom toch? Wil ze zelf ook nog een keer installeren, maar eerst een goede work around vinden. Maar dat moet op flitspaal.nl wel lukken geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Laatst online: 04-09 22:21
matthijst schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 23:45:
[...]

Kan met Dr yars Bluetooth:
http://www.devbuzz.com/pg/7412794.asp

Geen idee of het ook op een andere manier kan...
Helaas werkte dit programma niet goed, constant ging de bluetooth stack over de zeik, iemand anders nog suggesties? vind het een beetje irri dat ik bestanden groter dan 5 mb niet via bluetooth kan ontvangen. Het rare is ook nog eens dat ik wel 17mb vrij heb op het tijdelijke geheugen van het toestel zelf En volgens de HTC website zou hij moeten vragen waar je het bestand wilt opslaan, nou dat heb ik nog nooit gezien.......

http://www.europe.htc.com/support/faq.html?id=173
Where are the files received via Bluetooth saved to?Received files will be saved into the My Document folder on your handset.
terwijl hier weer het volgende staat;

http://www.europe.htc.com/support/faq.html?id=4
When someone sends me a file via Bluetooth, where are these saved?You should be asked where you wish to save the received files. You can then select the directory you want to save the file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Gisteren voor de grap eens een T-Mobile shop binnen gelopen en verhaaltje over bereikbaarheid verteld. Hij wist nog niet wanneer de update klaar zou zijn, maar de mensen van HTC waren er wel mee bezig. Hij zei dat het een algemene fout in de software van HTC was en dat ze daar afhankelijk van waren.
Ik zeg hoe komt het dan dat andere providers er (bijna) geen last van hebben?
Dat komt omdat T-Mobile als enige deze telefoon verkoopt.
Ow ja? En Orange (O2) dan? En HTC zelf? Daar zijn helemaal geen tot bijna geen problemen mee.
Ja, het marktaandeel van T-Mobile is veel groter t.o.v. de rest waardoor het lijkt dat het alleen met T-Mobile is.
Ik zeg, ben je bekend met tweakers?
Nee
Dan ga jezelf eens inlezen op het forum van tweakers.net, zodat je weet waar je over praat...

Jammer dat ze bij de T-Mobile shops of zo slecht geinformeerd zijn of de T-Mobile naam zo hoog willen houden. Denk dat het beter over komt als je toe geeft dat je fout zit, dan dat je de mensen voorliegt.

Bij mij heb ik iets gevonden, waardoor het probleem opgelost lijkt te zijn.
Ik heb een harde reset moeten uitvoeren, omdat het ding helemaal niks meer deed (zelfs geen SR). Installatie gewoon helemaal laten lopen en mijn programma's weer allemaal installed. Een half uur later kreeg ik weer via via te horen dat mijn telefoon uit stond.. Zelf even met een andere telefoon geprobeerd en ja hoor het was weer zover. Softresets en andere trucjes wederom geprobeerd, maar niks hielp.
Toen maar weer een harde reset gegeven en voor de installatie van de Extended ROM (T-Mobile meuk) een softreset gedaan. Ik bel mezelf en hij doet het gewoon. Alle andere programma's weer installed en hij doet het nog steeds.

Ik weet niet of andere mensen dit ook al geprobeerd hebben, maar bij mij heeft het iig geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZjieB schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:43:
[...]

Heb helaas hetzelfde probleem en ook geen oplossing.
het is opgelost bij mij.
Ik kan nu weer via bluetooth ontvangen, verzenden en mijn autoradio connect automatisch.
stappenplan bij een 'clean install'

- download jetware http://www.jetwaremobile.com/
- instellingen van jetware niet wijzigen
- via de optie bleutooth aanvinken: dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur
- voor de reg. tweak uit:

Ga naar de volgende registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS

en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.

- zet in de radio connection op wait
- zoek via de P3300 naar nieuwe bleutooth apparaten en voeg deze toe.
- zet de connection op open en connect
- voer de code in van je radio op de P3300
- en de connection is tot stand gebracht.

veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:19:
[...]

Misschien domme vraag, maar dat zit niet standaard in TomTom toch? Wil ze zelf ook nog een keer installeren, maar eerst een goede work around vinden. Maar dat moet op flitspaal.nl wel lukken geloof ik.
Vaste flitslocaties staan erop, je kan je eigen wel abonneren als er nieuwe locaties bij komen. Maarja kan mij niet voorstellen dat er nu nog meer camera's bijkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtwin-mo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-02 15:18
AlexZuH schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:21:
[...]

Een Sim Lock vrij toestel behoort gewoon Sim lock vrij te zijn. Je kan voor de zekerheid even bellen naar T-mobile, en een nieuwe simkaart aanvragen...
Je hebt helemaal gelijk, mijn sim-kaart stamde nog uit het BEN tijdperk. Had toch een duao-sim aangevraagd en nu werkt alles naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Pieth schreef op zondag 10 juni 2007 @ 08:34:
Gisteren voor de grap eens een T-Mobile shop binnen gelopen en verhaaltje over bereikbaarheid verteld. Hij wist nog niet wanneer de update klaar zou zijn, maar de mensen van HTC waren er wel mee bezig. Hij zei dat het een algemene fout in de software van HTC was en dat ze daar afhankelijk van waren.
Ik zeg hoe komt het dan dat andere providers er (bijna) geen last van hebben?
Dat komt omdat T-Mobile als enige deze telefoon verkoopt.
Ow ja? En Orange (O2) dan? En HTC zelf? Daar zijn helemaal geen tot bijna geen problemen mee.
Ja, het marktaandeel van T-Mobile is veel groter t.o.v. de rest waardoor het lijkt dat het alleen met T-Mobile is.
Ik zeg, ben je bekend met tweakers?
Nee
Dan ga jezelf eens inlezen op het forum van tweakers.net, zodat je weet waar je over praat...

Jammer dat ze bij de T-Mobile shops of zo slecht geinformeerd zijn of de T-Mobile naam zo hoog willen houden. Denk dat het beter over komt als je toe geeft dat je fout zit, dan dat je de mensen voorliegt.
je kunt ook niet verwachten van een verkoper dat hij een toestel door en door kent...nokia alleen al heeft meer dan 100 modellen....dan heb je nog siemens, samsung, ericsson, en ga zo maar door...denk dat je de 1000 wel haalt....

iedereen die je van t-mobile spreekt weet dat er een fout is maar zij krijgen ook alleen maar te horen dat ze er mee bezig zijn en dat er een software probleem is....dat sommige mensen zelf gaan speculeren over mogelijke oorzaken das dan jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:02:
[...]

Weet iemand waar je de foto's kan vinden als je een foto gemaakt heb, als ik het fotoalbum opent staan ze er niet bij? Ook zoeken op .jpg vindt hij ze niet. weet iemand het antwoord?

Thanks.
Bij mij staan ze op de opslagkaart in "My documents\Afbeeldingen" (of iets van die strekking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Pieth schreef op zondag 10 juni 2007 @ 08:34:

Bij mij heb ik iets gevonden, waardoor het probleem opgelost lijkt te zijn.
Ik heb een harde reset moeten uitvoeren, omdat het ding helemaal niks meer deed (zelfs geen SR). Installatie gewoon helemaal laten lopen en mijn programma's weer allemaal installed. Een half uur later kreeg ik weer via via te horen dat mijn telefoon uit stond.. Zelf even met een andere telefoon geprobeerd en ja hoor het was weer zover. Softresets en andere trucjes wederom geprobeerd, maar niks hielp.
Toen maar weer een harde reset gegeven en voor de installatie van de Extended ROM (T-Mobile meuk) een softreset gedaan. Ik bel mezelf en hij doet het gewoon. Alle andere programma's weer installed en hij doet het nog steeds.

Ik weet niet of andere mensen dit ook al geprobeerd hebben, maar bij mij heeft het iig geholpen.
Ok, hoeveel dagen heb je deze oplossing nu draaien? Doet hij het nu nog steeds goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:50:
[...]

Vaste flitslocaties staan erop, je kan je eigen wel abonneren als er nieuwe locaties bij komen. Maarja kan mij niet voorstellen dat er nu nog meer camera's bijkomen ;)
Maar niet standaard volgens mij, ten minste ik kan het niet vinden. Wel bij plus services, maar dan geeft hij de melding dat hij geen draadloze verbinding kan maken en bij verbinding via Active Sync krijg ik een foutmelding. Kan jij mogelijk jou bestand met waar de flitslocaties in opgeslagen zijn ergens uploaden?

Dus hoe ben jij er aan gekomen dan?

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 10-06-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:06:
[...]

Maar niet standaard volgens mij, ten minste ik kan het niet vinden. Wel bij plus services, maar dan geeft hij de melding dat hij geen draadloze verbinding kan maken.

Ik gebruik PoiEdit in combinatie met flitspaal.nl. Registreren op flitspaal.nl, dan update poiedit je geselecteerde pois (vnl flitspalen) elke activesync sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je op deze toestellen Tom Tom 910 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:24:
kun je op deze toestellen Tom Tom 910 installeren?
TomTom 910 is een apparaat, geen programma.
Je kunt op dit toestel uiteraard geen apparaat installeren. Wel kun je er (voor zover ik weet) elke versie van TomTom op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel de programma, die op de apparaat zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:32:
Als je de topicstart gelezen had, dan had je de vraag niet hoeven stellen. Deze phone is verkrijgbaar in een TomTom versie, dus het antwoord is ja.
Helemaal hetzelfde als de TT 910 (ken ik verder niet) zal ie echter niet zijn. De phone draait op Windows Mobile, en de losse TT apparaten op Linux voor zover ik weet. Op de phone is ook geen TMC mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:32:
Dan toch maar eerst beter Nederlands leren... :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
DjWannaB2002 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:06:
[...]

Maar niet standaard volgens mij, ten minste ik kan het niet vinden. Wel bij plus services, maar dan geeft hij de melding dat hij geen draadloze verbinding kan maken en bij verbinding via Active Sync krijg ik een foutmelding. Kan jij mogelijk jou bestand met waar de flitslocaties in opgeslagen zijn ergens uploaden?

als je bekijk kaart doet...dan opties...dan NP....dan zie je de dingen zoals flitspalen en nog tientalle andere dingen...die moet je ff aanzetten...

als je op de cursor icoon klikt kun je ook zoeken naar NPs...dan krijg je de optie welke categorie...bijvoorbeeld stadion...en dan zie je op volgorde van afstand alle stadions....ik vind het super handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 09:07:
[...]

het is opgelost bij mij.
Ik kan nu weer via bluetooth ontvangen, verzenden en mijn autoradio connect automatisch.
stappenplan bij een 'clean install'

- download jetware http://www.jetwaremobile.com/
- instellingen van jetware niet wijzigen
- via de optie bleutooth aanvinken: dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur
- voor de reg. tweak uit:

Ga naar de volgende registry key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Bluetooth\SYS

en verander de waarde van de COD-key van 120114 (hexadecimaal) in 52020C (hexadecimaal). COD staat voor "Class Of Device". Hiermee zal de telefoon zich in het Bluetooth-profiel voordoen als smartphone in plaats van PDA.

- zet in de radio connection op wait
- zoek via de P3300 naar nieuwe bleutooth apparaten en voeg deze toe.
- zet de connection op open en connect
- voer de code in van je radio op de P3300
- en de connection is tot stand gebracht.

veel plezier ermee.
Wat deed je hiervoor dan fout? Zo hebben we het toch uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:08:
[...]

Zo heb ik het ook geprobeerd, maar als er ook maar een beetje zonlicht is kan ik de route al niet goed meer zien. De muziekoordopjes zijn idd een oplossing, maar dan kan ik mijn gehoorbeschermingsdopjes niet meer in doen.
Gebruik je op je motor dan geen communicatie apparaat? De huidige modellen zijn momenteel uitgevoerd met bluetooth, deze kun je ook koppelen aan je telefoon. Dan heb je geen stomme draadjes etc. meer. Daarnaast, ik zag iemand met een soort van siliconen hoesje en een stuur beugel waar hij zijn pda in had zitten. Ik moet thuis even kijken of ik de foto ervan heb bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
coldasice schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:12:
[...]

als je bekijk kaart doet...dan opties...dan NP....dan zie je de dingen zoals flitspalen en nog tientalle andere dingen...die moet je ff aanzetten...

als je op de cursor icoon klikt kun je ook zoeken naar NPs...dan krijg je de optie welke categorie...bijvoorbeeld stadion...en dan zie je op volgorde van afstand alle stadions....ik vind het super handig....
Ja maar die NP's staan niet standaard erin, die moet je er eerst inzetten met POIEdit. Ten minstet zo was dat wel bij mij zo. Na het updaten met POIEdit stonden bij de NP's idd flitspalen, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
DjWannaB2002,
Ik heb toevallig gisteren tomtom 6 opnieuw geinstalleerd, en bij mij kwamen de POI's er gewoon weer bij. Deze zijn van TOMTOM zelf. Bij tomtom 5 had ik wel dat ik de flitspalen etc. zelf moest instaleren via poiedit.
(Bedenk me net, deze poi's zullen in de map van de kaart moeten staan. Misschien heb je een verkeerde kaart?)

[ Voor 19% gewijzigd door Ganymedus op 11-06-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor TomTom zaken die niet specifiek gerelateerd zijn aan de P3300 kun je je vragen beter stellen op het TomTom 6 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik me overigens echt aan erger: als ik een smsje type gaat hij om één of andere reden na een tijdje op "insert (off)" staan. Als ik dan wat wil toevoegen halverwege het geschreven smsje, dan schrijft hij OVER de letters heen. Moet je dus knippen, schrijven, plakken. Al met al best wel omslachtig. Heeft iemand hier een oplossing voor? Het gebeurt niet meteen, lijkt getriggered te worden, geen idee waardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Doe je dat vanuit phonepad of met het toetsenbordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:53:
Doe je dat vanuit phonepad of met het toetsenbordje?
Toetsenbordje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:50:
Waar ik me overigens echt aan erger: als ik een smsje type gaat hij om één of andere reden na een tijdje op "insert (off)" staan. Als ik dan wat wil toevoegen halverwege het geschreven smsje, dan schrijft hij OVER de letters heen. Moet je dus knippen, schrijven, plakken. Al met al best wel omslachtig. Heeft iemand hier een oplossing voor? Het gebeurt niet meteen, lijkt getriggered te worden, geen idee waardoor.
het wordt getriggered door het min teken.

probeer maar - zolang je geen - teken intiept doet ie insert, doe je 1 - teken doet ie overwrite, doe je 2 min tekens doet ie weer insert

waarom? ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazitiz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:24:
[...]

het wordt getriggered door het min teken.

probeer maar - zolang je geen - teken intiept doet ie insert, doe je 1 - teken doet ie overwrite, doe je 2 min tekens doet ie weer insert

waarom? ik zou het niet weten.
Inderdaad! Wel echt heeeeel erg lomp. Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ganymedus schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:05:
DjWannaB2002,
Ik heb toevallig gisteren tomtom 6 opnieuw geinstalleerd, en bij mij kwamen de POI's er gewoon weer bij. Deze zijn van TOMTOM zelf. Bij tomtom 5 had ik wel dat ik de flitspalen etc. zelf moest instaleren via poiedit.
(Bedenk me net, deze poi's zullen in de map van de kaart moeten staan. Misschien heb je een verkeerde kaart?)
Maakt ook niet zoveel meer uit, want nu staan ze er wel in via POI Edit.
Back ontopic again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:08:
[...]

Maakt ook niet zoveel meer uit, want nu staan ze er wel in via POI Edit.
Back ontopic again :)
Nog even een aanvulling, als je pocket poiedit download en op je HTC/CIII zet, kun je de flitspoi's automatische downloaden via GPRS, werkt als een trein.
Pocket Poiedit i.s.m FlitsNav (mobiele palen automagische update om de 10 min) en TT 6.020 is de beste manier voor mij om "Flits vrij" door nederland te toeren. (wel een waarschuwing er aangeven zodat hij begint te loeien 300m voor de paal) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

groentjie77 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:53:
[...]

Ok, hoeveel dagen heb je deze oplossing nu draaien? Doet hij het nu nog steeds goed?
Sinds vrijdag en tot nu heb ik ieder (+- 20) telefoontje binnen gekregen.

Werd vanmorgen gebeld door een medewerker van T-Mobile naar aanleiding van mijn klacht.

Hij is de eerste van T-Mobile die me duidelijk heeft kunnen maken waardoor het probleem ontstaat. Een deel wist ik uiteraard al door info in dit topic, maar het is duidelijk wat je moet doen om duidelijke informatie van T-Mobile zelf te krijgen.
Blijkbaar ligt het aan het UMTS netwerk van T-Mobile icm de software. De telefoon 'ziet' het netwerk opeens niet meer, waardoor je op de een of andere manier niet bereikbaar wordt. Er wordt op dit moment een update getest en meneer verwacht deze binnen een paar weken gereleased wordt. Deze update wordt ook via de site verstrekt. Op dit moment zijn er een kleine 500 mensen die het probleem hebben.

Over WM6 kon hij niks met zekerheid zeggen. Hij weet dat T-Mobile NL, HTC en Microsoft met een WM6 versie bezig zijn, maar of deze voor de P3300 beschikbaar wordt is nog steeds de vraag. Persoonlijk verwacht hij dat de opvolger van de P3300 eerder WM6 krijgt en dat hij niet beschikbaar wordt voor de P3300. T-Mobile DE heeft hem echter wel al, omdat T-Mobile daar veel groter is en zo'n dingen er dus makkelijker door geduwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hmm om even op het probleem van bereikbaarheid icm tmobile terug te komen.
Ik heb vandaag t-mobile aan de lijn gehad. En ik moet zeggen, top service! Vriendelijke mensen en direct een aantal opties waar je uit mag kiezen. Helaas kon de hoge piet (bij wie navraag werd gedaan) nog geen indicatie geven wanneer de problematiek opgelost wordt.

@Pieth, grappig dat jij een "iets" andere reactie hebt gekregen. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Ganymedus op 11-06-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb ook last van het bereikbaarheidsprobleem. Al een aantal keer meegemaakt dat mensen mij bellen en mij niet konden bereiken, terwijl m'n telefoon gewoon aanstond.

Een maand terug ben ik bij de T-mobile Shop binnengelopen om waar ik m'n telefoon heb gekocht. Ze hadden er een melding van gemaakt en T-mobile zou contact met mij opnemen om het probleem te bespreken. Nooit meer iets gehoord :(

Afgelopen weekend belangrijke telefoontjes gemist waarvan ik behoorlijk baal. Net gebeld met de klantenservice. Het abo staat al jarenlang (ben er al abonnee sinds 1999 ofzo!) op naam van m'n pa omdat ik toen te jong was om het af te sluiten. Wist alleen het geboortejaar van m'n pa niet precies dus ze mocht geen persoonlijke gegevens geven blablabla. Anyway, het zou volgens haar aan m'n simkaart kunnen liggen (is nog van Ben).. maar m'n pa moet nu bellen zodat ze een nieuwe kunnen sturen.
Raar hoor want met m'n vorige telefoon, een MDA Compact, heb ik 1,5 jaar probleemloos kunnen bellen en was ik ook altijd bereikbaar. Met diezelfde simkaart.

Als ik niet bereikbaar ben weet ik niet waarvoor ik elke maand die 40 euro overmaak. Dan ontbinden ze het contract maar, ga ik wel ergens anders heen waarbij ik wel bereikbaar ben op m'n telefoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Tom op 11-06-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@Tom, kun je die persoonlijke gegevens niet aanpassen op my tmobile? Dan vul je je eigen geboortedatum in. Is het probleem direct opgelost.

Ik vraag me trouwens af, wanneer je je contract ontbindt, of je je toestel dan gewoon mag behouden. Dat zou natuurlijk wel een super deal zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Ganymedus op 11-06-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Ganymedus schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:53:
@Tom, kun je die persoonlijke gegevens niet aanpassen op my tmobile? Dan vul je je eigen geboortedatum in. Is het probleem direct opgelost.

Ik vraag me trouwens af, wanneer je je contract ontbindt, of je je toestel dan gewoon mag behouden. Dat zou natuurlijk wel een super deal zijn.
Want? dan is je toestel in 1 keer wel goed?
echt niet te geloven

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ganymedus
Wat voor opties heb je dan gekregen? Ik kon alleen maar de brakke 6230i krijgen als oplossing ik heb maar weer gevraagd of het ook mogelijk was om de p3600 als toestel te krijgen. Daar heb ik de bereikbaarheidsproblemen namelijk nog niet van gehoord, en die is wel umts voorbereid. Daar zou ik dan volgend jaar wel op vodafone over kunnen stappen en een sneller internet abbo bij af kunnen sluiten. Wellicht dat tmobile dan ook al snel (3G) internet heeft, maar het vertrouwen in T mobile is in ieder geval wel gedaald:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:11:
[...]

Nog even een aanvulling, als je pocket poiedit download en op je HTC/CIII zet, kun je de flitspoi's automatische downloaden via GPRS, werkt als een trein.
Pocket Poiedit i.s.m FlitsNav (mobiele palen automagische update om de 10 min) en TT 6.020 is de beste manier voor mij om "Flits vrij" door nederland te toeren. (wel een waarschuwing er aangeven zodat hij begint te loeien 300m voor de paal) 8)7
Ware het niet dat ik geen abo heb voor dataverkeer. Ach ik denk dat ik me zo ook wel aardig weet te redden, maar dank voor de tip :) Misschien iets voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Ik sta op het punt om de MDA III aan te schaffen ondanks de "problemen" die er met het toestel zijn.
Moet er 130 euro voor betalen bij een verlenging van 1 jaar T-Mobile flex. Ik neem aan dat dit een redelijk scherpe prijs is ervoor in combinatie met een abbonement.
Of zijn er nog mensen die hem ergens goedkoper weten te krijgen ??

Verder zou ik willen vragen of iemand me een PM'etje kan sturen over de manier hoe ik het toestel het beste kan "updaten". Ben namelijk een beetje verward door alle verschillende informatie op het forum. Misschien dat iemand me kan doorsturen welke stappen doorlopen moeten worden en welke manier het beste is.

Ook ben ik benieuwd of het interessant is om een mobiel internet abbonement erbij af te sluiten.
Wat is bijvoorbeeld de snelheid die er wordt gehaald en kan ik het toestel eventueel als modem gebruiken voor mijn laptop ?

Alvast bedankt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
H4ldrz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:47:
Ik sta op het punt om de MDA III aan te schaffen ondanks de "problemen" die er met het toestel zijn.
Moet er 130 euro voor betalen bij een verlenging van 1 jaar T-Mobile flex. Ik neem aan dat dit een redelijk scherpe prijs is ervoor in combinatie met een abbonement.

Verder zou ik willen vragen of iemand me een PM'etje kan sturen over de manier hoe ik het toestel het beste kan "updaten". Ben namelijk een beetje verward door alle verschillende informatie op het forum. Misschien dat iemand me kan doorsturen welke stappen doorlopen moeten worden en welke manier het beste is.

Ook ben ik benieuwd of het interessant is om een mobiel internet abbonement erbij af te sluiten.
Wat is bijvoorbeeld de snelheid die er wordt gehaald en kan ik het toestel eventueel als modem gebruiken voor mijn laptop ?

lees het topic maar door en kom dan met specifieke vragen...dit is een telefoon om zelf mee te stoeien....dus doe dat dan....als je ergens tegen aan loopt stel dan gerichte vragen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig heb ik tot dusver geen last van bereikbaarheidsproblemen, echter een ander probleem heeft zich nu meerdere keren voorgedaan.

Mijn telefoonfunctie valt uit! Het is nu meerdere keren voorgekomen, dat mijn telefoon op flight-mode stond, zonder dat ik daar "toestemming" voor heb gegeven. Ik mag dan wel geen bereikbaarheidsproblemen hebben, maar zo ben ik uiteraard ook niet bereikbaar!

Heeft iemand hier ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Laatst online: 05-02 19:36
coldasice schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:50:
[...]

lees het topic maar door en kom dan met specifieke vragen...dit is een telefoon om zelf mee te stoeien....dus doe dat dan....als je ergens tegen aan loopt stel dan gerichte vragen....
Ik heb 2 specifieke vragen:
1. Op welke manier kan ik het toestel het beste updaten (antwoord via PM)
2. Is het toestel als modem voor mijn laptop te gebruiken

Zoals ik al aangaf heb ik het forum goed doorgelezen maar raak bij sommige dingen de kluts kwijt door de complexheid van het topic en heeft niks met luiheid te maken.
Ik wil graag niet teveel experimenteren voor het antwoord op de eerste vraag... dat kan mijn toestel in een baksteen veranderen.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Ik ben ook vandaag gebeld door een medewerker die mij ook het één en ander uitgelegd heeft. Aangezien ik meerdere klachten had doorgegeven moet ik nog even op een exact antwoord wachten.
Ik kon in ieder geval een leentoestel krijgen 6230i of n73 welke al beter zijn dan het aanbod van de t-mobile shop.Echter zit in geen van beide UMTS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
H4ldrz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:47:

Je moet nog even onderhandelen met T-mobile. Ik heb het toestel bij een verlenging voor 119,95 gekregen. Dit is namenlijk de prijs als je je als nieuwe klant aanmeldt. Ik vond het niet eerlijk dat ik als bestaande klant meer moest betalen. Ik krijg nu €10,- terug via mijn factuur.
Goedkoper krijg je hem nergens anders, omdat je verlengt bij T-Mobile.
Het staat niet op de website, maar voor internet totaal betaal je de eerste 4mnd maar €4,75 i.p.v. €9,50. Je moet er wel naar vragen. Je kan via je toestel internetten op je laptop is mij gezegd. Deze week krijg ik de MDA CIII thuis bezorgd.
Wat bedoel je met updaten. Voor zover ik hier alles heb gelezen op dit forum, voorlopig alleen de update voor de SD kaart erop zetten. ga nog niet te veel experimenteren voordat je het toestel goed kent.

fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
H4ldrz schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:11:
[...]

2. Is het toestel als modem voor mijn laptop te gebruiken
gprs kan ik je niet aanraden....het is nog net te doen icm wap...aantal sites bekijken zoals tweakers..nu.nl...buienradar....ns.nl is goed...ov9292 werkt bij mij overigens niet....msn ook niet aan te raden....je hebt een gem doorvoer van 4 a 5 kb/sec...dat wil je niet met je laptop....zul je umts abbo moeten aanschaffen...

even over het update...iedereen tweakt hier zijn gsm naar zijn eigen behoefte....kleine aanpassingen voor bijvoorbeeld een draadloos BT gevalletje...of autoradio...TomTom erop....wat kaartjes installere...muziek programma...zoiets als je met je computer doet...

dus stoej wat met het ding en bedenk dan wat voor programma je leuk en handig zou vinden....batterystatus staat in de TS...ik heb de handschriftherkenning aanstaan...werkt goed...een solitaire spelletje...zoek anders eens op software voor windows mobile bij google...genoeg shareware...of PPC flood bij binsearch....honderden programmas..waar genoeg leuke tussen zitte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:25

delorean7

Let's take the Aston toni

1 jr verlengen T-mobile 300 mins, 59,95 bijbetalen voor dit toestel.

Deal die ik niet kon laten lopen!

Wel al jaren Ben/T-mobile klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

coldasice schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:51:
[...]een solitaire spelletje...zoek anders eens op software voor windows mobile bij google...genoeg shareware...of PPC flood bij binsearch....honderden programmas..waar genoeg leuke tussen zitte....
Alles van PDAMill, SPB en Pocketnapalm draait hier als een trein.
Ik ben op het moment nogal verslingerd aan SPB Brain Evolution. :)

Misschien een keer handig om een lijstje van games op te stellen die gewoonweg goed draaien op de P3300/MDAC III ook als zijn ze niet bedoelt voor gamen.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 11-06-2007 22:03 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:05:
Gelukkig heb ik tot dusver geen last van bereikbaarheidsproblemen, echter een ander probleem heeft zich nu meerdere keren voorgedaan.

Mijn telefoonfunctie valt uit! Het is nu meerdere keren voorgekomen, dat mijn telefoon op flight-mode stond, zonder dat ik daar "toestemming" voor heb gegeven. Ik mag dan wel geen bereikbaarheidsproblemen hebben, maar zo ben ik uiteraard ook niet bereikbaar!

Heeft iemand hier ook last van gehad?
Paar pagina's terug is ditzelfde probleem besproken. De nieuwste versie van X-button installeren moet het oplossen. Tot op heden (1 week verder) is het probleem bij mij iig opgelost :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Biker-mouse schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:04:
[...]

Ik hoor veel over pocketplus, heb het in het begin even geïnstalleerd en direct verwijderd.
Nu ben ik er serieus in geinsteresseerd maar kan het niet meer testen omdat ik het dus 2 maanden geleden een keer heb geïnstalleerd en verwijderd.

Iemand een oplossing zodat ik hem toch nog even 2 a 3 dagen kan testen alvorens op kopen aan te gaan? Of zijn er gratis varianten van pocketplus of soortgelijke proggies?
Iemand hier nog een oplossing voor!?

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Biker-mouse schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:09:
[...]

Iemand hier nog een oplossing voor!?
Daar heb ik je even over gemaild. Je probleem zou nu snel opgelost moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haam
  • Laatst online: 04-09 10:08
Ff een leuk weetje voor een ieder die TOMTOM 6 gebruikt.

Na installatie werkte het ok, totdat ik met bluetooth een connectie maakte met mn PC om te syncen.

Toen ik daarna TT opstartte, kreeg ik de melding 'Geen kaart gevonden' (o.i.d.). :?

Na lang, heel lang zoeken (en nadenken) kwam ik erachter dat mn BT verbinding dezelfde COM poort gebruikte als mn interne GPS. BT een nieuwe COM poort gegeven, problem fixed.

Herinstalleren is dus kansloos, kwam ik ook na teveel keer achter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het trouwens met deeltje 6 van dit topic? :)
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.