HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chmod
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-07-2024
DjWannaB2002 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:40:
[...]

Nee er is geen connector voor de P3300. Misschien dat je een connector voor een wat ouder HTC toestel kan proberen, maar kan je niet garranderen dat die goed werkt. Ik zou gewoon bluetooth icm een sigaretten lader nemen als ik jou was. Werkt gewoon goed.
Is idd een optie. Ik wil alleen geen kabels door mijn auto hebben slingeren.
Heeft iemand anders ervaring met oude connectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag overgestapt van KPN Prepay naar abo Sym only en GPRS.
Gprs was niet gemakkelijk instelbaar (voor mij ;) ) en KPN ondersteund de HTC P3300 niet.

Ik werd verwezen naar www.bel.nl en daar is het mij uiteindelijk gelukt om GPRS werkend te krijgen.
Het valt mij wel op dat GPRS bijzonder traag is dit in tegenstelling tot Wifi.

Hitchhikker Wifi heb ik geïnstalleerd (volgens aanbeveling dit draadje) en zie veel .. maar weet niet hoe daar contact te maken.. en kan daar dus niet op internet..
Is er ergens een Nederlandstalig uitleg??
Of is er iemand.. die mij verder kan en wilt helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
Is het jullie bekend dat de HTC Kaiser door T-Mobile zal worden uitgebracht als de MDA VARIO III.
Misschien daarom dat er weinig meer gebeurt op het MDA Compact III front.
Of is dit maar een loos gerucht.

Fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frans G schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:51:
Is het jullie bekend dat de HTC Kaiser door T-Mobile zal worden uitgebracht als de MDA VARIO III.

Fgeer
wat bedoel je met 'dat er weinig meer gebeurt'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Frans G schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:51:

Fgeer
Dat zijn gewoon twee modellen die naast elkaar bestaan toch? Er was ook een Compact I naast de Vario, en nu de Vario II naast de Compact III (geen id of er een Compact II bestaan heeft?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

gwystyl schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:47:
[...]

hoofdletters zijn makkelijk hoor... als je gestures ingesteld hebt, sleep je (bij gebruik toetsenbordje) vanuit de letter die je hebben wil omhoog. Bij handschriftherkenning is het nog makkelijker, dan pak je de linkerkant van het invoerveld ipv het midden. Ik ben wel met je eens dat hele stukken schrijven niet heel handig is op de P3300
Blijkbaar doe ik dan iets heel erg fout. Ik zit gewoon op shift te drukken en daarna de gewenste letter, met het default toetsenbordje. Handschriftherkenning heb ik uberhaupt nog niet gezien of iets mee gedaan. Mijn handschrift is sowieso brak, dus dat zal niet sneller zijn, maar naar die zogenaamde gestures zal ik morgen eens op zoek gaan.

Nog een paar kleine irritaties waar misschien een oplossing voor is. Heb 't in deze topicreeks niet voorbij zien komen in ieder geval:
• In tomtom kun je navigeren naar een contactpersoon. Prachtige feature, maar hij laat al m'n contactpersonen zien. Is er geen manier om alleen de cp's te laten zien waar ook echt een adres van is ingevuld? Hetzij een werk of een prive adres?

• M'n voice recorder blijft zeuren dat er onvoldoende ruimte is op de schijf. Dat klopt op zich wel, er is niet heel veel ruimte meer in 't geheugen, maar de memory card heeft nog 800MB vrij en ik heb opgegeven in de opties dat 'ie het daar moet opslaan en niet in het hoofdgeheugen. Hij is eigenwijs om de een of andere reden.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PromWarMachine schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 01:43:
[...]

Blijkbaar doe ik dan iets heel erg fout. Ik zit gewoon op shift te drukken en daarna de gewenste letter, met het default toetsenbordje. Handschriftherkenning heb ik uberhaupt nog niet gezien of iets mee gedaan. Mijn handschrift is sowieso brak, dus dat zal niet sneller zijn, maar naar die zogenaamde gestures zal ik morgen eens op zoek gaan.
Die gestures zet je aan bij start-instellingen-toetsenbord- goede invoermethode kiezen - opties
mijn handschrift is ook heel brak, maar dat maakt voor handschriftherkenning niet echt uit eigenlijk. Het klopt dat dat standaard uit staat. Ik heb het aangezet met enablerecognizersNL.cab. Cabje opslaan op je sd-kaart, uitvoeren en soft-resetten. Verder heb ik de block recognizer uitgezet met een programma waarvan ik niet meer weet hoe het heet.... misschien te vinden in het wizard topic of via google (iets met change input method ppc?)
Nog een paar kleine irritaties waar misschien een oplossing voor is. Heb 't in deze topicreeks niet voorbij zien komen in ieder geval:
• In tomtom kun je navigeren naar een contactpersoon. Prachtige feature, maar hij laat al m'n contactpersonen zien. Is er geen manier om alleen de cp's te laten zien waar ook echt een adres van is ingevuld? Hetzij een werk of een prive adres?
volgens mij kan dit niet, maar je kan gewoon een deel van de naam intikken om toch redelijk snel je contact op te zoeken toch?
• M'n voice recorder blijft zeuren dat er onvoldoende ruimte is op de schijf. Dat klopt op zich wel, er is niet heel veel ruimte meer in 't geheugen, maar de memory card heeft nog 800MB vrij en ik heb opgegeven in de opties dat 'ie het daar moet opslaan en niet in het hoofdgeheugen. Hij is eigenwijs om de een of andere reden.
Ik gok dat hij eerst een temp-file opslaat op het interne geheugen, en dat dan naar de kaart kopieert. Je zal dus toch wat ruimte vrij moeten maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:15:
[...]

Dat zijn gewoon twee modellen die naast elkaar bestaan toch? Er was ook een Compact I naast de Vario, en nu de Vario II naast de Compact III (geen id of er een Compact II bestaan heeft?)
Dé Compact 2 heetf volgens mij niet bestaan. Wel kende HTC de S200, wat in principe de S100 was (Compact 1) maar dan met Wifi en een 128 Rom.

Ik krijg echter het idee dat de P3300 al een aardig tijdje bestaat. Klopt dit beeld? Wat was de officiele release datum?

Vriendelijke groet,
Chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:09:
[...]

Dé Compact 2 heetf volgens mij niet bestaan. Wel kende HTC de S200, wat in principe de S100 was (Compact 1) maar dan met Wifi en een 128 Rom.

Ik krijg echter het idee dat de P3300 al een aardig tijdje bestaat. Klopt dit beeld? Wat was de officiele release datum?

Vriendelijke groet,
Chello
De P3300 is in november 2006 uitgekomen, en was vanaf half december hier leverbaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Sinds ik de nieuwe X-button heb geïnstalleerd is mijn tomtom op mijn vandaag scherm verdwenen. Terwijl hij in instellingen --> vandaag wel gewoon staat uitgevinkt.
Opnieuwe tomtom today installeren biedt ook geen oplossing...

Iemand een trick om tomtom toch weer in het vandaag scherm te krijgen?

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Biker-mouse schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:41:
Sinds ik de nieuwe X-button heb geïnstalleerd is mijn tomtom op mijn vandaag scherm verdwenen. Terwijl hij in instellingen --> vandaag wel gewoon staat uitgevinkt.

Ehhh staat uitgevinkt? Hij moet toch juist aangevinkt zijn???

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
gwystyl schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 03:09:
[...]
Het klopt dat dat standaard uit staat. Ik heb het aangezet met enablerecognizersNL.cab. Cabje opslaan op je sd-kaart, uitvoeren en soft-resetten.
tnxs....werkt verbazingwekkend goed...dat het herkennen....valt me niet tegen.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Laatst online: 10-05-2021
gwystyl schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 03:09:
[...]

Het klopt dat dat standaard uit staat. Ik heb het aangezet met enablerecognizersNL.cab. Cabje opslaan op je sd-kaart, uitvoeren en soft-resetten.
Is dit niks voor in de startpost? Denk dat meer mensen hier wel wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:03:
[...]

Ehhh staat uitgevinkt? Hij moet toch juist aangevinkt zijn???
Sorry, dat bedoelde ik dus ook.
Tomtom staat gewoon aangevinkt! ;)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Ben eindelijk de foutmelding 85010014 kwijt. :)
Deze foutmelding had ik al een tijdje met als gevolg dat mijn Compact III de agenda niet meer wilde synchroniseren.

Ik heb dit opgelost door mijn versie van Office 2007 zichzelf te laten herstellen.

Even naar Software in je configuratiescherm en dan Office 2007 opzoeken en wijzigen aanklikken.
Nu start hij het installatieprogramma van Office 2007 op en hierin kies je voor herstellen.

Dit heeft bij mij het probleem opgelost zonder Outlook te deïnstalleren en mijn profielen en dergelijke te hoeven backuppen. Alles was nog aanwezig en het werkt weer als een zonnetje.

Ik ben dus weer blij. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 01-06-2007 17:03 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Biker-mouse schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:41:

Waarom wil je dat? Ik heb hem er juist afgeknikkerd. :)
Ik heb hem bij mij gewoon onder de hardwarebutton zitten en dat werkt prima.

Anders even hier kijken:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\"TomTom"\Enabled
en bij DWORD Data van de 0 een 1 maken.

Hierna wel even een softreset uitvoeren natuurlijk en alleen uitvoeren als er een nul staat bij Enabled maar dat lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
sjaool schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:15:
[...]

Waarom wil je dat? Ik heb hem er juist afgeknikkerd. :)
Ik heb hem bij mij gewoon onder de hardwarebutton zitten en dat werkt prima.

Anders even hier kijken:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\"TomTom"\Enabled
en bij DWORD Data van de 0 een 1 maken.

Hierna wel even een softreset uitvoeren natuurlijk en alleen uitvoeren als er een nul staat bij Enabled maar dat lijkt me logisch.
Vind het wel fijn aangezien ik in de auto die dingen allemaal met mijn vingertjes doe. Dan is ie makkelijk te raken ;)
Maar hardwarebutton is ook een goed idee idd! Thx :*)

EDIT: Ik kan tomtom niet aan een hardwareknop toewijzen, staat niet in het lijstje :/

De registery key die jij noemde staat al op 1...
Dus als iemand nog een andere oplossing heeft!?

[ Voor 5% gewijzigd door Biker-mouse op 01-06-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:45:
[...]

wat bedoel je met 'dat er weinig meer gebeurt'?
Daar bedoel ik mee, dat het probleem al bestaat sinds de introductie van de Compact III. Nu een half jaar later nog niet opgelost. Ik denk ook niet dat ze het gaan oplossen voor dit toestel. Als een toestel straks weer al een jaar oud is loont het niet meer de moeite. Ik denk dat ze gaan komen met nieuwe toestellen en de Compact III wordt afgevoerd.

Fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe haal je de Brando screen protector eraf om het stof schoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:24:
met een zuignapje?
gaat idd heel lastig zonder de protector te beschadigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
Zit er ook een count down timer en een stopwatch op de MDA compact III versie?
zo ja, zou iemand mij kunnen helpen die functies te vinden.
zo nee, weet er iemand een mooi progje daarvoor?

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:24:
Met plakband :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
sjaool schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:02:
Ben eindelijk de foutmelding 85010014 kwijt. :)
Deze foutmelding had ik al een tijdje met als gevolg dat mijn Compact III de agenda niet meer wilde synchroniseren.

Ik heb dit opgelost door mijn versie van Office 2007 zichzelf te laten herstellen.

Even naar Software in je configuratiescherm en dan Office 2007 opzoeken en wijzigen aanklikken.
Nu start hij het installatieprogramma van Office 2007 op en hierin kies je voor herstellen.

Dit heeft bij mij het probleem opgelost zonder Outlook te deïnstalleren en mijn profielen en dergelijke te hoeven backuppen. Alles was nog aanwezig en het werkt weer als een zonnetje.

Ik ben dus weer blij. :*)
Tja dat heb ik ook al een keer geprobeerd maar bij mij hielp het helaas niet. Maar bij jou dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frans G schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:00:
Zie hieronder de vraag die ik aan t-mobile heb gesteld. Ik wacht met spanning af.

Aan T-Mobile,
Ik heb de volgende vraag:
Waarom bieden jullie nog steeds de MDA Compact III aan op de website, terwijl daar toch nog zoveel problemen mee zijn. Ik wil eigenlijk mijn abbo verlengen met dit toestel, maar is dit wel verstandig. Jullie hebben al talrijke leentoestellen uitgeleend aan gebruikers van de MDA Compact III, die problemen hebben met dit toestel (bereikbaarheid). Indien jullie mij kunnen garanderen en garantie kunnen geven, dat met dit toestel geen problemen zijn te verwachten, dan verleng ik gelijk mijn abbo met dit toestel. Krijg ik alsnog problemen, dan wil ik de zekerheid hebben dat ik dit toestel kan omruilen voor een ander toestel. Ik zou hier graag een antwoord van jullie op willen krijgen, voordat ik mijn abonnement ga verlengen.
Heeft T-mobile gereageert? benbenieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het zwarte puntje van de stylus van m'n P3300 is vandaag afgebroken :(
* Canaria verlangt terug naar de degelijke metalen stylus van de Palm Tungsten serie...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Canaria schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:26:
* Canaria verlangt terug naar de degelijke metalen stylus van de Palm Tungsten serie...
Zitten er niet 2 in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

DaannO schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:33:
[...]

Zitten er niet 2 in de doos?
Jawel, maar ik vind dat zo'n stylus niet bij normaal gebruik zomaar zou moeten afbreken. Ik was alleen maar bezig met Sudoku en hij knapte spontaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Canaria schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:37:
[...]

Jawel, maar ik vind dat zo'n stylus niet bij normaal gebruik zomaar zou moeten afbreken. Ik was alleen maar bezig met Sudoku en hij knapte spontaan.
Hmm. Even HTC bellen dan krijg je vast wel een nieuwe, daar doen ze niet zo moeilijk over. Maar das idd wel brak. Ik heb dat probleem met mn oude nog nooit gehad en mn P3600 is deels van ijzer en deels plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Biker-mouse schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:47:
[...]
EDIT: Ik kan tomtom niet aan een hardwareknop toewijzen, staat niet in het lijstje :/

De registery key die jij noemde staat al op 1...
Dus als iemand nog een andere oplossing heeft!?
Jammer dat het niet gelukt is. :?

Dat van die hardwarebutton weet ik dan ook niet.
Misschien TomTom een keer opnieuw installeren?
En heb je de nieuwste versie van TomTom (versie 6.030)?
Er schijnen met oudere versies vaker problemen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:42:
[...]

Jammer dat het niet gelukt is. :?

Dat van die hardwarebutton weet ik dan ook niet.
Misschien TomTom een keer opnieuw installeren?
En heb je de nieuwste versie van TomTom (versie 6.030)?
Er schijnen met oudere versies vaker problemen te zijn.
Zelfde heb ik regelmatig ook met mijn TomTom maar ook met allerlei andere programma's. Het apparaat gooit gewoon spontaan programma's van mijn mobiel af, en soms wist hij de hele kaart. Er staan bestanden van 8 Gb op (heb 2 Gb) en heb het idee dat de memory controller niet helemaal goed is. Ik heb al wat papiertjes tussen mijn memory kaartje en het clipje om hem op zijn plaats te houden, maar het blijft gewoon een brak zooitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Geachte heer PromWarMachine,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt of wij een update krijgen naar Windows Mobile versie 6. T-Mobile biedt geen update aan voor Windows Mobile 6.0.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Wanda Vermeulen
;(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Voor degene met een PIT abo werkt deze oplossing wellicht. Dit komt van Pocketinfo forum
Ik heb het nu 2 dagen en geen probleem tot op heden!
http://forum.pocketinfo.n...ch-voicemail-p3300-2.html

Ook ik had het probleem van voicemail, niet bereibaar, geen sms, als ik een tijdje niet zelfd belde. In de T-Mobile shop is de volgende oplossing gegeven: continu gprs aan, toestel springt dan niet (quote T-mobile medewerker) "in een of andere standby stand". Ik moet zeggen dat het probleem is opgelost. Zoals hierboven al vermeld werkt T-Mob aan een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groentjie77 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 09:17:
Voor degene met een PIT abo werkt deze oplossing wellicht. Dit komt van Pocketinfo forum
Ik heb het nu 2 dagen en geen probleem tot op heden!
http://forum.pocketinfo.n...ch-voicemail-p3300-2.html

Ook ik had het probleem van voicemail, niet bereibaar, geen sms, als ik een tijdje niet zelfd belde. In de T-Mobile shop is de volgende oplossing gegeven: continu gprs aan, toestel springt dan niet (quote T-mobile medewerker) "in een of andere standby stand". Ik moet zeggen dat het probleem is opgelost. Zoals hierboven al vermeld werkt T-Mob aan een update.
waar staat dat t-mob aan een update werkt?
Kost het trouwens (veel) meer batterijvermogen om op het gprs netwerk te zitten?
dat wordt op zoek gaan naar een cid unlocker...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Ik heb het nu 2 dagen aan en het lijkt te werken! continu de GPRS aan. 1 vraag! hoe kan ik ervoor zorgen dat GPRS continu aanblijft. Na het bellen schakelt hij uit. als ik ´s morgens opsta is het ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile gaat iedereen dus gratis PIT geven? :P
Zou mij weer 10 euro schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:15:
[...]

Kost het trouwens (veel) meer batterijvermogen om op het gprs netwerk te zitten?
Ja. Ik doe max 1 dag met mijn batterij. :| :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

download BandSwitch, met dit progje kun je bijv aangeven dat hij tussen 11 uur savonds en 7 uur smorgens de GPRS uit moet zetten, en dat hij gedurende de dag na 30 seconden geen GPRS activiteit de GPRS weer uitzet. In pocket outlook geef je dan bijv aan dat hij om de 30 min automatisch email moet checken via GPRS.

Verder gebruik ik batterystatus om de processor naar 100 mhz te klokken wanneer hij in standby staat. Ik heb nog nooit last gehad van het bereikbaarheidsprobleem, en mijn batterij gaat rond de 3 dagen mee op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:26:
Die van mij was 30-05 afgebroken.
Ik heb nu alleen nog maar mijn nagel :(

Waar kun je die krengen halen voor weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:21:
[...]
Die van mij was 30-05 afgebroken.
Ik heb nu alleen nog maar mijn nagel :(

Waar kun je die krengen halen voor weinig?
www.pdashop.nl, iets van 10 of 15 euro dacht ik.

PS als er geen gratis timer en/of stopwatch beschikbaar is, ik wil er wel eentje maken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Geachte heer PromWarMachine,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U vraagt of wij een update krijgen naar Windows Mobile versie 6. T-Mobile biedt geen update aan voor Windows Mobile 6.0.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Wanda Vermeulen
Kijk, en daarom heb ik dus mijn MDAIII sim/cid lock vrij gemaakt. Dan ben je van deze bullshit af......

Ik had tot begin dit jaar ook nog bereikbaarheidsproblemen en heb toen wat geld uitgegeven om de locks te verwijderen. Hierna een andere (WM5) ROM geinstalleerd en alle problemen waren over.
Afgelopen weekend zelf WM6 geinstalleerd en alles draait als een zonnetje :-)

Volgens schrijven komt HTC deze maand met een WM6 ROM, dus er is nog hoop

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:42:
[...]
Kijk, en daarom heb ik dus mijn MDAIII sim/cid lock vrij gemaakt. Dan ben je van deze bullshit af......

Ik had tot begin dit jaar ook nog bereikbaarheidsproblemen en heb toen wat geld uitgegeven om de locks te verwijderen. Hierna een andere (WM5) ROM geinstalleerd en alle problemen waren over.
Afgelopen weekend zelf WM6 geinstalleerd en alles draait als een zonnetje :-)

Volgens schrijven komt HTC deze maand met een WM6 ROM, dus er is nog hoop
welke wm6 rom heb je erop gezet?
en klopt het dat de batterijtijd achteruit gaat met wm6?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op XDA developer staat een WM6 ROM (Duits) van O2.

Deze moet je er eerst op zetten en hierna kan je met een ander bestand (ook op XDA) er een engelse versie van maken. Ik heb niets gemerkt van een kortere batterij tijd.

http://forum.xda-develope...read.php?t=308164&page=18
Post van gebruiker "mital" beschrijft dezelfde procedure die ik doorlopen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=295976

TodayGIF v0.0.2 (Freeware)
Requirements: PocketPC
Overview: TodayGIF is a today screen plugin which allows you to display at dynamic .GIF image at your today screen. There are some options like selecting the image position and choosing a different image file from your device.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=295976

Eindelijk een freeware versie en het werkt goed.

http://www.ppc*****.org/phpBB2/articles.php?t=22793&order=DESC&mode=news&sid=e98366e3527adaec1c2e3daf29fcd576

Effe een vraag tussendoor, ik heb Tomtom om me compact 3 geinstaleerd prima allemaal.
Maar t probleem is dat elke keer da ik em aanzet tomtom eerst opgestart wordt, is er geen manier om dat uit te schakelen? wil em aanzetten zonder dat ik weer allemaal menus moet klikke om uit tomtom te komen zwaar irritant. Bvd.

[ Voor 22% gewijzigd door ikweetniks op 02-06-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:04:
download BandSwitch, met dit progje kun je bijv aangeven dat hij tussen 11 uur savonds en 7 uur smorgens de GPRS uit moet zetten, en dat hij gedurende de dag na 30 seconden geen GPRS activiteit de GPRS weer uitzet. In pocket outlook geef je dan bijv aan dat hij om de 30 min automatisch email moet checken via GPRS.

Verder gebruik ik batterystatus om de processor naar 100 mhz te klokken wanneer hij in standby staat. Ik heb nog nooit last gehad van het bereikbaarheidsprobleem, en mijn batterij gaat rond de 3 dagen mee op deze manier.
ok ik heb bandswitch draaien en heb bij connections gescheduled dat het begin om 6.00 is en eindigd om 0.00 en als ik dan save doe dan worden de groene blokjes bij T-Mob MMS en T-mob internet rood, lijkt me niet goed toch? en ik kan ook niet zien waar ik de 30 sec activiteit kan inschakelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi People,

Zit al een tijdje te klooien met die MDA Compact.

*Weet iemand hoe je de onderste balk (waar contact/agenda staat) wat groter kan maken, zodat 'beantwoorden' met mijn dikke vingers in te drukken is als er een inkomende oproep is?

* Als je met een bluetooth headset in de auto zit, de tomtom draait op de MDA en er komt een inkomende oproep, is er dan een manier dat je hem met je headset opneemt en dat het tomtom geluid niet automatisch uitgeschakelt wordt?

* Wat is het voordeel van de Brabdo protector, boven het plasticje dat er al op geplakt zit?

* Heeft iemand nog leuke programmatips (overzichtelijk), want al die topics doorspitten naast de handleiding vraagt om een dr.-titel

Alvast thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 04:19:
*Weet iemand hoe je de onderste balk (waar contact/agenda staat) wat groter kan maken, zodat 'beantwoorden' met mijn dikke vingers in te drukken is als er een inkomende oproep is?

* Als je met een bluetooth headset in de auto zit, de tomtom draait op de MDA en er komt een inkomende oproep, is er dan een manier dat je hem met je headset opneemt en dat het tomtom geluid niet automatisch uitgeschakelt wordt?

* Wat is het voordeel van de Brabdo protector, boven het plasticje dat er al op geplakt zit?

* Heeft iemand nog leuke programmatips (overzichtelijk), want al die topics doorspitten naast de handleiding vraagt om een dr.-titel
Beantwoorden betekent niet dat je die tekst moet indrukken, maar het is een geheugensteuntje welke functie aan de bijbehorende softkey gekoppeld is. Om de telefoon aan te nemen druk je dus op de linker softkey.
Standaard zit er geen screenprotector op geplakt dacht ik. Wel zit er een losse protector bij maar dat is een waardeloos ding. Meteen weggooien lijkt me het beste advies.
Gewoon de openingspost lezen zou je als beginner al een heel eind op weg moeten helpen. Wat daar zo moeilijk aan is begrijp ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:15:
[...]

dat wordt op zoek gaan naar een cid unlocker...
[knip]

Ik heb ook een MDA Compact III en heb hem hier laten sim en CID unlocken. Werkt perfect! Bel vrolijk met KPN nu...

Ik hoop dat dit mag, weet het niet zeker, zo niet, haal maar weg... mijn excuses...

Lees Het algemeen beleid #achteraf even!

[ Voor 18% gewijzigd door Canaria op 04-06-2007 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe ik het geluid (mono) over m'n bluetooth headset (bluetrek x2) kan laten lopen? Op 1 of andere manier krijg ik bij het paren alleen de service "handsfree" te zien, terwijl hij ook "headset" aan zou moeten kunnen.

Zou het kunnen dat ik iets moet wijzigen aan de a2dp instelling? Dit heb ik nl. eerder zo ingesteld als beschreven in de TS, zodat ik kon testen met een stereo bluetooth headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:42:
Heeft iemand een idee hoe ik het geluid (mono) over m'n bluetooth headset (bluetrek x2) kan laten lopen? Op 1 of andere manier krijg ik bij het paren alleen de service "handsfree" te zien, terwijl hij ook "headset" aan zou moeten kunnen.

Zou het kunnen dat ik iets moet wijzigen aan de a2dp instelling? Dit heb ik nl. eerder zo ingesteld als beschreven in de TS, zodat ik kon testen met een stereo bluetooth headset.
"handsfree" is mono geluid
A2DP wordt aangegeven als "draadloze stereo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:59:
[...]

[knip]

Ik heb ook een MDA Compact III en heb hem hier laten sim en CID unlocken. Werkt perfect! Bel vrolijk met KPN nu...

Ik hoop dat dit mag, weet het niet zeker, zo niet, haal maar weg... mijn excuses...
Kosten: 28 euro!! stelletje afzetter, ik heb eigenlijk niet zo'n zin de kas van zulke ondernemers te spekken...
er wordt op xda developers gewerkt aan een freeware tooltje, maarja kan misschien nog wel een paar weken duren.

Ik wil trouwens wachten op de officiële HTC rom dus het heeft niet zo'n haast.

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 04-06-2007 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:54:
[...]

"handsfree" is mono geluid
A2DP wordt aangegeven als "draadloze stereo"
Dit had ik begrepen, het telefoon-gedeelte (kan bellen en gebeld worden via headset) werkt ook gewoon naar behoren.

Ik krijg het echter niet voor elkaar de overige geluiden (bv TomTom) via de headset te laten lopen, terwijl dit volgens mij zou moeten kunnen (uiteraard mono). Het probleem is volgens mij dat ik de service "headset" niet kan kiezen...

Edit: inmiddels gelukt door het programmaatje "Bluetooth Audio Router" te installeren... een aanrader voor iedereen met een mono bluetooth headset!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor:
In de 4 weken dat ik m'n telefoon had nog geen bereikbaarheidsproblemen gehad. Gisteren heb ik voor het eerst een beetje 'gespeeld' met de telefoon netwerkinstellingen (op handmatig gezet ipv automatisch netwerk verkrijgen) en WEG is mijn verbinding! Hij vindt T-MobileNL niet meer...
Het lijkt er dus op dat je problemen pas krijgt na het klooien met de instellingen (ook al zet je alles weer op 'default'). Hebben meer mensen het bereikbaarheidsprobleem pas gekregen NA het instellen van de netwerkopties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik ook nog graag zou willen weten: met een stereo bluetooth headset moet ik via de P3300 telkens opnieuw verbinding maken (Inst. als draadloos stereo); is het al iemand gelukt hem automatisch te laten verbinden bij het aanzetten van de headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:59:
Wat ik ook nog graag zou willen weten: met een stereo bluetooth headset moet ik via de P3300 telkens opnieuw verbinding maken (Inst. als draadloos stereo); is het al iemand gelukt hem automatisch te laten verbinden bij het aanzetten van de headset?
Voor m'n eigen Jabra headsetje gebruik ik daarvoor een progje dat BT Toggle heet. Met een druk op de knop zet ik daarmee BT aan of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:09:
[...]

Voor m'n eigen Jabra headsetje gebruik ik daarvoor een progje dat BT Toggle heet. Met een druk op de knop zet ik daarmee BT aan of uit.
ik kan hiervan alleen een palm versie vinden... heb je ook een linkje naar de WM5 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:26:
ik kan hiervan alleen een palm versie vinden... heb je ook een linkje naar de WM5 versie?
De mijne gebruik ik al jaren, weet niet meer precies vandaan. Ik had hem al voor Windows Mobile 2003. In ieder geval kun je er wel eentje vinden op modaco.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:16:
t-mobile gaat iedereen dus gratis PIT geven? :P
Zou mij weer 10 euro schelen.
Waar haal je deze informatie vandaan. Wanneer gaat dit gebeuren, want ik moet mijn abbo verlengen. Geldt dit alleen voor nieuwe PIT abbo's, of ook voor bestaande PIT abbo's.

fgeer

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:56:
Kosten: 28 euro!! stelletje afzetter, ik heb eigenlijk niet zo'n zin de kas van zulke ondernemers te spekken...
waarom afzetters?Eeuwige discussie...programmeer je zoiets toch lekker zelf...kijken hoever je komt en hoeveel uren het je kost....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:04:

iemand zoiets voor BT?ik heb alleen in de auto mijn BT nodig en de rest van de tijd kan die in principe uit...dus 90% van de tijd...zit altijd om dezelfde tijd in de auto...en for safety issues is het ook nog eens beter om BT uit te hebben....iemand zoiets al gevonden?

en ik merk dat mijn scherm vaker aan springt op het moment dat ik hem op standby zet...weet iemand hoe dit komt?ik denk dat dat veel scheelt in batterijduur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coldasice schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:32:
[...]

waarom afzetters?Eeuwige discussie...programmeer je zoiets toch lekker zelf...kijken hoever je komt en hoeveel uren het je kost....
ik denk dat ook jij schrikt van de bedragen die ze met zulke relatief eenvoudige tooltjes verdienen ondanks dat het programeerwerk aardig wat uurtjes kost.
maargoed eeuwige discussie idd dus ik zal mijn mond er verder over dicht houden, ik wacht iig nog even op freeware tot de htc rom uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:36:
[...]

De mijne gebruik ik al jaren, weet niet meer precies vandaan. Ik had hem al voor Windows Mobile 2003. In ieder geval kun je er wel eentje vinden op modaco.com.
Dit uitgeprobeerd, maar volgens mij doet dit programma niks meer dan bluetooth van de telefoon in- of uitschakelen. In mijn geval (Jabra BT620s) moet ik om te verbinden alsnog naar instellingen, bluetooth, op m'n apparaat drukken en inst. als draadloos stereo.

Erg omslachtig als je het mij vraagt, zeker gezien het feit dat andere headsets (niet stereo) gewoon automatisch verbinden bij het inschakelen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Is er een houder voor de HTC3300 waarin je hem liggend kan zetten, zodat je landscape modus TomTom kan gebruiken?
* Is dat plastic beschermplakkertje dat je erbij geleverd krijgt - domme ik heb hem opgeplakt - er weer van te verwijderen zodat ik Brando erop kan plakken?
* Heeft iemand ervaring met de aluminium beschermhoesjes die bij pdashop te krijgen zijn?

Vind dat PocketPlus maar niets trouwens, hij vertraagt het apparaat en zoveel nieuwe functies heeft-ie niet. PhoneSuite voegt wel wat toe, vooral de foto's op je Todayscherm van je contactpersonen is erg makkelijk. Kan iPhone een puntje aan zuigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 01:04:
* Is er een houder voor de HTC3300 waarin je hem liggend kan zetten, zodat je landscape modus TomTom kan gebruiken?
* Is dat plastic beschermplakkertje dat je erbij geleverd krijgt - domme ik heb hem opgeplakt - er weer van te verwijderen zodat ik Brando erop kan plakken?
* Heeft iemand ervaring met de aluminium beschermhoesjes die bij pdashop te krijgen zijn?

Vind dat PocketPlus maar niets trouwens, hij vertraagt het apparaat en zoveel nieuwe functies heeft-ie niet. PhoneSuite voegt wel wat toe, vooral de foto's op je Todayscherm van je contactpersonen is erg makkelijk. Kan iPhone een puntje aan zuigen..
Ik haal zo'n beschermplakkertje er altijd door er een plakbandje op te plakken en aan het einde de trekken.
Wat case betreft heb ik zeer goede ervaringen met Pie Frama maar dat is leer en geen aluminium,,

Ik gebruik PocketBreeze en bevalt pria..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:43:
[...]

ik denk dat ook jij schrikt van de bedragen die ze met zulke relatief eenvoudige tooltjes verdienen ondanks dat het programeerwerk aardig wat uurtjes kost.
maargoed eeuwige discussie idd dus ik zal mijn mond er verder over dicht houden, ik wacht iig nog even op freeware tot de htc rom uitkomt
Even ter info: Met de freeware tool waar jij naar refereert is men al minstens een half jaar mee bezig en vooralsnog geen vooruitgang mee geboekt. Wat is trouwens 28 euro? Ik vond het zeker niet veel voor 100% bereikbaarheid. Ik gebruik de MDA zakelijk en 1 telefoontje gemist van een klant kan je al meer geld schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd genoeg vindt mijn MDA III de kaarten voor Tom Tom niet meer.
Ik heb TT opnieuw geinstalleerd maar toch blijft hij aangeven dat hij geen kaarten kan vinden.

Ook staat er op mijn SD kaart bestanden met hele rare tekens en zijn deze erg groot.

Ook mijn mda opnieuw opstarten, sd kaart verwijderen (schoonmaken) lijkt niet te werken

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 09:57:
Ook staat er op mijn SD kaart bestanden met hele rare tekens en zijn deze erg groot.
zie TS (topicstart) er is een update voor dit probleempje van HTC, zie uitleg aldaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 01:04:
Je zou bijvoorbeeld de houder van Brodit kunnen gebruiken. Standaard plaats je de P3300 hier staand in, maar de houder is gewoon te draaien zodat de P3300 er liggend in komt. het apparaat zit behoorlijk stevig in de houder, dus hij valt er echt niet uit (zelf geprobeerd).
Te krijgen bij o.a. PDAshop
http://www.pdashop.nl/acc...353/htc-p3300-gps-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:08:
[...]

zie TS (topicstart) er is een update voor dit probleempje van HTC, zie uitleg aldaar
Ik zie nergens dat het probleem met vreemde tekens wordt opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:17:
[...]
Het probleem van de vreemde tekens wordt niet opgelost. Je zult de bestanden opnieuw op het kaatje moeten zetten, eerst formateren. Met de Patch van HTC voorkom je dat het probleem zich nog een keer voordoet. Zelf heb ik er geen last meer van na deze patch, daarvoor 3x hetzelfde probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:17:
[...]

Nee maar je ziet wel dat het probleem met het lezen van je geheugenkaart is opgelost, dus gewoon de patch er overheen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20
allen,
wanneer ik op mijn groene knop (bellen) klik. krijg je het menu om een nummer te draaien e.d.
wanneer ik hier op het kruisje wil klikken, verdwijnt het scherm niet vreemd genoeg. Wanneer ik met me rode knop het wel weg doe kan ik daarna niet meer met de groene knop dat scherm oproepen.

iemand een idee hoe dit kan. waarom het scherm niet gewoon weg wil wanneer ik daarop klik!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draude
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
TomTom stoppen kan ook met de button links onder.

[ Voor 81% gewijzigd door draude op 04-06-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

water_escape schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:36:
allen,
wanneer ik op mijn groene knop (bellen) klik. krijg je het menu om een nummer te draaien e.d.
wanneer ik hier op het kruisje wil klikken, verdwijnt het scherm niet vreemd genoeg. Wanneer ik met me rode knop het wel weg doe kan ik daarna niet meer met de groene knop dat scherm oproepen.

iemand een idee hoe dit kan. waarom het scherm niet gewoon weg wil wanneer ik daarop klik!
misschien instellingen in x-button die dit veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

water_escape schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:36:
allen,

DjWannaB2002 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:17:

DjWannaB2002 misschien TS even aanpassen en deze info erbij zetten?

Ow en de polls misschien ook.. Kunt me PMen voor de stopcodes van de polls.

[ Voor 34% gewijzigd door Pieth op 04-06-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Laatst online: 25-01-2020
Mijn P3300 valt regelmatig uit. Ik heb het vermoeden dat dit aan BatteryStatus ligt, ivm overclocken naar 249 Mhz dus. Iemand anders die dit probleem ook heeft??

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 13:00
warrie schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:54:
Mijn P3300 valt regelmatig uit. Ik heb het vermoeden dat dit aan BatteryStatus ligt, ivm overclocken naar 249 Mhz dus. Iemand anders die dit probleem ook heeft??
Ik draai al langere tijd op 260MhZ met die terugclock functie, en heb het nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bereikbaarheidsprobleen alom!! Vandaag t mobile gebeld en nog geen oplossing!!! Zijn al 2 maanden bezig!!
@ warrie, ik heb t ook gehad. 3 x opsturen en toen kreeg ik een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Pieth schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:34:
[...]

Je bent de eerste die met dit probleem hier komt. Een soort vergelijkbaar probleem werd een aantal keer gemeld icm HTC Button-X. Als je een dergelijk programma hebt geïnstalleerd zou ik dat eerst deïnstalleren en kijken wat er dan gebeurd.

Ik ga er niet meteen een poll over opzetten aangezien je dus de eerst bent met dit specifieke probleem. Was het iets wat heel erg vaak zou voorkomen, was het misschien iets anders geweest, maar voor nu laat ik het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20
Pieth schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:34:
[...]

nou ik krijg wel nog gewoon telefoontjes e.d. alles werkt nog! alleen kan ik dat ene specifieke menu niet meer opvragen! alleen de eerste keer maar daarna krijg ik hem niet meer uit beeld behalve door op de rode knop te druken!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Laatst online: 25-01-2020
Autoladers....ik heb er nu drie geprobeerd, maar geen enkele werkt goed. Het laadlampje brandt wel enzo, maar echt bijgeladen wordt ie niet.
Iemand die dit probleem herkent? Het lijkt me wel heel sterk dat het voltage van mijn auto verkeerd is ...iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb de laders die hier aanbevolen werden al geprobeerd (die motorola krengen enzo)

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dringende hulp nodig! Ik kan niet kiezen tussen Compact III en Htc P3300! welke moet ik kiezen? als ik Htc P3300 kies kost mij 600 euro en Compact III kost mij 402 euro. ik weet dat er bereikbaarheidsproblemen zijn. ik ga alleen maar TomTom software erop zetten. Wat is jullie advies!
Volgens de klantenservice van T-mobile zegt de ene dat er wel problemem is en dan zegt weer de andere van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dat het probleem er niet is hoeven we niet aan te twijfelen, dat is nu wel aangetoond dat het er wel duidelijk is. Ik persoonlijk zou voor een P3300 gaan ook ivm met updates, enz. Is allemaal toch even wat sneller via HTC dan als je op T-Mobile moet wachten. Plus ik persoonlijk hou niet zo van al die extra troep die ze er oa bij T-Mobile opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
warrie schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:20:
Autoladers....ik heb er nu drie geprobeerd, maar geen enkele werkt goed. Het laadlampje brandt wel enzo, maar echt bijgeladen wordt ie niet.
Iemand die dit probleem herkent? Het lijkt me wel heel sterk dat het voltage van mijn auto verkeerd is ...iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb de laders die hier aanbevolen werden al geprobeerd (die motorola krengen enzo)
Als je hem gebruikt dan trekt hij bijna net zoveel stroom als je autolader levert. Ik neem aan dat je dan Tomtom gebruikt in je auto en dan laad hij niet op, maar wordt de batterij ook niet minder na een autorit. Met battery status kan je ongeveer zien hoeveel je verbruikt en op je autolader kan je zien hoeveel die levert. Dat zal tussen 400mA en 500mA zitten meestal.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Met de HTC versie kun je gemakkelijker upgraden naar WM6. T-Mobile heeft laten weten dat niet te gaan leveren... dus voor langere termijn kun je beter voor de HTC gaan dan voor de Compact III versie.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

DjWannaB2002 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:35:
[...]

Je bent de eerste die met dit probleem hier komt. Een soort vergelijkbaar probleem werd een aantal keer gemeld icm HTC Button-X. Als je een dergelijk programma hebt geïnstalleerd zou ik dat eerst deïnstalleren en kijken wat er dan gebeurd.

Ik ga er niet meteen een poll over opzetten aangezien je dus de eerst bent met dit specifieke probleem. Was het iets wat heel erg vaak zou voorkomen, was het misschien iets anders geweest, maar voor nu laat ik het even.
Ik doelde eigenlijk op de info over de normale X-Button problemen.

En de polls waar ik het over heb zijn die over bereikbaarheid en corrupte micro-sd.

Misschien toch wat duidelijker moeten neerzetten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
kiddyl schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:25:
[...]

Als je hem gebruikt dan trekt hij bijna net zoveel stroom als je autolader levert. Ik neem aan dat je dan Tomtom gebruikt in je auto en dan laad hij niet op, maar wordt de batterij ook niet minder na een autorit. Met battery status kan je ongeveer zien hoeveel je verbruikt en op je autolader kan je zien hoeveel die levert. Dat zal tussen 400mA en 500mA zitten meestal.
Ik heb ook altijd mijn tomtom aan in de auto, maar mijn PDA wordt gewoon opgeladen hoor. Wel maak ik ritjes van 1 a 1,5 uur, dan laad hij ongeveer 35% op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
En het maakt niet uit of je de P3300 of de Compact III kiest; in combinatie met het T-Mobile netwerk hebben ze allebei (hoogstwaarschijnlijk) last van het bereikbaarheidsprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:55:
Dat het probleem er niet is hoeven we niet aan te twijfelen, dat is nu wel aangetoond dat het er wel duidelijk is. Ik persoonlijk zou voor een P3300 gaan ook ivm met updates, enz. Is allemaal toch even wat sneller via HTC dan als je op T-Mobile moet wachten. Plus ik persoonlijk hou niet zo van al die extra troep die ze er oa bij T-Mobile opzetten.
van al die extra troep die ze er oa bij T-Mobile opzetten.

wat houdt dit in ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guillaumemay schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:03:
En het maakt niet uit of je de P3300 of de Compact III kiest; in combinatie met het T-Mobile netwerk hebben ze allebei (hoogstwaarschijnlijk) last van het bereikbaarheidsprobleem.
Wil alleen maar tom tom installeren? meer niks heb dan nog bereikbaarheidsprobleem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:08:
[...]

Wil alleen maar tom tom installeren? meer niks heb dan nog bereikbaarheidsprobleem dan?
Tom Tom kun je gewoon erop installeren en zonder problemen gebruiken. Maar dat heeft niks met de bereikbaarheid te maken. Als je de telefoonfunctie van het toestel gaat gebruiken, en je zit op het T-Mobile netwerk, dan maakt het niet uit of je een P3300 of een Compact III hebt. Bij beiden is de kans aanwezig dat je last zal hebben van het bereikbaarheidprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PromWarMachine schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:52:
Met de HTC versie kun je gemakkelijker upgraden naar WM6. T-Mobile heeft laten weten dat niet te gaan leveren... dus voor langere termijn kun je beter voor de HTC gaan dan voor de Compact III versie.
Waar heb jij gelezen dat T-Mobile geen WM6 gaat leveren?
Wat zo iemand bij een helpdesk zegt hecht ik niet veel waarde aan.

Ik heb trouwens de Compact III nu 3 maanden en nog maar 1 keer last gehad van niet bereikbaar zijn.
Dit gebeurde trouwens toen ik mijn telefoon een paar dagen niet een softreset had gegeven.
Een echt verschil is er ook niet tussen de P3300 en de Compact III, ze zijn namelijk technisch gelijk alleen heeft de Compact III een SIM/CID-lock maar daar is een oplossing voor (en die mag ik hier niet noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
AlexZuH schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:03:
[...]

Ik draai al langere tijd op 260MhZ met die terugclock functie, en heb het nooit meegemaakt.
Nou ik draai hier op 299mhz en mischien 1 keer per dag een reset tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de WM6 al beschikbaar is ? NL
voor de HTC P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
Hoi, is er een patch of setting oid voor de MIDlet manager voor de security settings zodat je niet iedere keer 'yes' hoeft te selecteren als er network access nodig is? Apps als Gmail en Mobile Gmaps zijn niet echt meer te gebruiken daardoor namelijk, nogal hinderlijk die popup iedere 2 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:57:
Weet iemand of de WM6 al beschikbaar is ? NL
voor de HTC P3300
Nee, nog niet. Dit zal pas met de officiële release komen in Juli denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Biker-mouse schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:01:
[...]

Ik heb ook altijd mijn tomtom aan in de auto, maar mijn PDA wordt gewoon opgeladen hoor. Wel maak ik ritjes van 1 a 1,5 uur, dan laad hij ongeveer 35% op.
Bij mij wordt hij in de auto ook gewoon opgeladen. Het komt weleens voor dat mijn batterij leeg is (lees: het toestel gaat niet meer aan) als ik in de auto stap en twee uur later is hij dan ver genoeg opgeladen om bijna de werkdag door te komen. Tijdens gebruik van TomTom staat de helderheid van het scherm voluit en staat gprs continu aan voor updates van TomTom traffic en pushmail.

[edit]
Mijn autolader is een Brodit active holder.

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 04-06-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:14:
[...]

Even ter info: Met de freeware tool waar jij naar refereert is men al minstens een half jaar mee bezig en vooralsnog geen vooruitgang mee geboekt. Wat is trouwens 28 euro? Ik vond het zeker niet veel voor 100% bereikbaarheid. Ik gebruik de MDA zakelijk en 1 telefoontje gemist van een klant kan je al meer geld schelen
ik dacht dat de rom niet uitmaakte voor bereikbaarheidproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, kan het niet terugvinden in de TS:

Hoe formatteer ik mijn SD kaart?
Ik heb problemen met Tom Tom, en wil alle mappen met rare tekens verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:40:
Misschien een rare vraag, kan het niet terugvinden in de TS:

Hoe formatteer ik mijn SD kaart?
Ik heb problemen met Tom Tom, en wil alle mappen met rare tekens verwijderen.
Dat kan via je pda, even sd ingedrukt houden en format. Of via je pc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In activesync zie ik de optie niet.

Ook op de pda (opslagkaart) lukt het me niet.
Ik houd hem ingedruk maar er gebeurt niets
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.