HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.297 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219362

coolhand schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:01:

Ook het wifi gebeuren werkt niet. Ik heb op mijn router (sitecom wl-122) alle beveiligingen uitgezet, maar helaas geen resultaat.

Hij ziet de router wel, maar gaat geen verbinding aan. Een ander onbeveiligde router (ook sitecom) in de buurt pakt hij wel af en toe.
De handleiding heeft het over een internet- netwerk en een werk - netwerk. Er staat dat je voor een thuisnetwerk eigenlijk een werk-netwerk moet gebruiken. Echter daar moet je een telefoonnummer voor invoeren?? Mijn router heeft geen telefoonnummer. Ook een ip-adres daar invoeren heeft geen resultaat.
Op mijn router heb ik DHCP aanstaan, maar een vast ipadres doorgeven werkt ook niet.

Wie o wie heeft er nog een gouden tip of een link naar een instelling workaround.

Als laatste vraag de volgende (een beetje genante eigenlijk) Is de mda3 nu een smartphone, een pocket pc, of een pda? M.a.w welke versie van tomtom moet je hebben ( http://www.tomtom.com/support/index.php?Lid=1 )
Hallo,

Deze telefoon kan worden aangemerkt als een Pocket PC (PPC). Ikzelf heb Tom Tom Navigator 6 erop staan, met de mappen van Western Europe, en het is absoluut geweldig! Het apparaat navigeert snel! Het maken van de GPS-instellingen duurde even voordat ik door had wat nu precies gevraagd werd. Wel is het raadzaam alleen de Nederlandse stemmen op je PPC te installeren, anders is het geheugen van je telefoon direct vol.

Mijn MDA is werkzaam op drie verschillende draadloze netwerken. Bij mij werkt het altijd via dezelfde methode:

..Draadloos netwerk configureren..> Maakt verbinding met: internet..> Verifcatie: Openen (hangt af van eigen draadloos netwerk, wordt door je zelf ingesteld)..> Gegvenscodering (afhankelijk of je een netwerksleutel hebt ingesteld, zo niet, dan MOET hij op uitgeschakeld staan): WEP..> De sleutel wordt automatisch verschaft..> NEE, moet je zelf invoeren! > daarna twee keer op voltooien klikken.

Op deze manier is het mij al twee keer gelukt verbinding te maken met een draadloos netwerk.

Lukt het zo niet...tja dan weet ik het ook niet!!

Succes!
Chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209009

sjaool schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:11:
^Tja, iedere dag je vraag herhalen dat schiet op!

Niet iedereen komt hier iedere dag dus een beetje geduld kan geen kwaad.
En probeer anders eens de zoekfunctie.
Doe eens even niet zo lullig zeg :/

Lijkt me nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Anoniem: 209009 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:38:
Nog ff herhalen ;)

Ik heb even een vraag over het geluid.

Ik heb nu dit ding:

[afbeelding]

Daarmee kan ik met een gewone koptelefoon via een jackplug het geluid van de MDA beluisteren en ook tegelijkertijd de pda opladen.

Het rare is alleen dat het speakergeluid gewoon door gaat als je de jack-plug erin doet.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? Als ik het algemene geluid uit zet, gaat het koptelefoon geluid ook uit.

Als je gewoon de headset van de telefoon in de usb-aansluiting van de MDA zelf stopt, dan staat het speakergeluid wel automatisch uit.
Die jackplug geeft niet goed door dat er een headset aangesloten is. Hierdoor herkent je pda hem niet als dusdanig en bedenkt hij dus niet dat de speakers uit moeten. Dit is dus een hardware probleem waaraan je verder weinig kunt doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219595

ik heb een dringende vraag!!!

ik kan niet kiezen tussen htc P3300 en Compact III
voor compact III gebruikers van T-Mobile wat adviseren jullie mij?

heb t-mobile gebeld en zij wisten ook niet wanneer het onbereikbaarprobleem opgelost wordt.

mijn t-mobile abbo loopt tot september. Moet ik mijn abbo verlengen en compact III halen of een andere abbo nemen bij een andere provider? Htc P3300 kost mij 200 euro meer dan Compact III.

Wat adviseren jullie mij? Zal ik het nu halen of wachten totdat het probleem opgelost is?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Anoniem: 219595 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:54:
ik heb een dringende vraag!!!

ik kan niet kiezen tussen htc P3300 en Compact III
voor compact III gebruikers van T-Mobile wat adviseren jullie mij?

heb t-mobile gebeld en zij wisten ook niet wanneer het onbereikbaarprobleem opgelost wordt.

mijn t-mobile abbo loopt tot september. Moet ik mijn abbo verlengen en compact III halen of een andere abbo nemen bij een andere provider? Htc P3300 kost mij 200 euro meer dan Compact III.

Wat adviseren jullie mij? Zal ik het nu halen of wachten totdat het probleem opgelost is?

groetjes
Als je abbo nog tot september loopt kan je toch makkelijk nog even afwachten? T-mobile zegt dat ze ergens in juni waarschijnlijk met een update komen voor de toestellen (eerst zien, dan geloven). Als dat zo is kan je beter even wachten tot deze update geweest is zodat je gelijk weet of de problemen echt weg zijn.

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:37

sjaool

Every life should have 9 cats

Anoniem: 209009 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 17:05:
[...]

Doe eens even niet zo lullig zeg :/

Lijkt me nergens voor nodig.
Is niks lulligs aan. Maar om twee keer op dezelfde pagina ook twee keer dezelfde vraag te stellen en dan ook nog binnen een dag is niet echt nodig of wel dan.
Het lijkt mij dat iedereen die regelmatig deze thread bezoekt wel even bijleest en als die dan de vraag kan beantwoorden dat ook wel doet.
Dus ik zie niks lulligs in mijn antwoord. :)

P.S. je was niet de enige die dat deed en verder bedoel ik het ook niet zo kwaad als dat het lijkt. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 27-05-2007 19:35 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219755

Anoniem: 219755 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:27:
ivm het bereikbaarheidsprobleem heb ik een klacht naar T-mobile gestuurd via hun website.hier hun reactie:
Het door u benoemde probleem is inderdaad bekend bij T-Mobile. Onze technische afdeling is dan ook bezig dit probleem op te lossen. Een tijdelijke oplossing is dat u in de instellingen voor GPRS instelt: "alleen GPRS indien nodig". Mocht dit niet werken dan adviseer ik u elke dag de telefoon eenmaal uit en aan doen. Uit begrip voor het ongemak dat deze situatie met zich meebrengt heb ik besloten 50% korting te geven op uw belbundel. U zult deze korting terugvinden op een volgende factuur. Ik vertrouw erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

de instelling die T-mobile adviseert kan ik niet vinden op mijn toestel.
wel raad ik iedereen die last heeft van het bereikbaarheidsprobleem aan een klacht in te dienen. verder heb ik enkele dagen geen last meer gehad van het bereikbaarheidsprobleem met volgende instelling voor toestel HTC P3300 (dus niet de T-mobile versie):
- ga naar start/instellingen
- op tab-blad "persoonlijk" kies "Telefoon"
- selecteer tab-blad "Netwerk"
- Netwerkselectie = automatisch
- voorkeursnetwerken instellen, klik op "Netwerken instellen"
- vink alle netwerken af, zet alleen een vinkje bij "T-mobile NL". (bij mij stonden meer dan twintig netwerken aangevinkt)
- druk 2x op ok
- zet toestel uit en weer aan voor nieuwe aanmelding op het netwerk.

hierop ben ik uitgekomen doordat ergens op deze site stond uitgelegd dat het aanvinken van voorkeursnetwerk "T-mobile NL" zou helpen. nadat ik dat gedaan had, was het probleem nog steeds niet opgelost. na het afvinken van alle overige netwerken + opnieuw opstarten heb ik echter al drie dagen geen last meer. Wellicht is dit slechts ijdele hoop maar toch het melden waard lijkt mij. wanneer ik opnieuw last heb zal ik dit melden.
afgelopen vrijdag en vandaag heb ik toch weer last gehad van het bereikbaarheidsprobleem. dus de tip die ik <zie quote> had haalt niets uit. ik baal er enorm van en wil liefst ontbinding van mijn 2-jarig contract met T-mobile. hoe groot is namelijk de kans dat de WM6 rom update het probleem zal verhelpen. ik heb de mogelijkheid om het toestel binnen de komende 14 dagen om te ruilen, maar ken geen ander toestel dat zo klein en veelzijdig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86536

Ik zie trouwens in de "Today" opties staan: homezone. Heeft dit iets te maken met thuisbellen (goedkoper tarief in de buurt van je huis)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

visboer32 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:33:
[...]

Als je abbo nog tot september loopt kan je toch makkelijk nog even afwachten? T-mobile zegt dat ze ergens in juni waarschijnlijk met een update komen voor de toestellen (eerst zien, dan geloven). Als dat zo is kan je beter even wachten tot deze update geweest is zodat je gelijk weet of de problemen echt weg zijn.
reden is opzegtermijn van 3mnd, als je opzegt kon je niet meer verlengen ( zei ks van t-mobile) dan wacht ik maar dan tot half juni! zeg wel vanaf die datum mijn abbo. af maar dan krijg ik geen korting!'
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Anoniem: 219595 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:51:
[...]

reden is opzegtermijn van 3mnd, als je opzegt kon je niet meer verlengen ( zei ks van t-mobile) dan wacht ik maar dan tot half juni! zeg wel vanaf die datum mijn abbo. af maar dan krijg ik geen korting!'
;(
Onzin, ik heb al 3 jaar op rij mijn t-mobile abonnement opgezegd en op het laatste moment weer verlengd. Is absoluut geen probleem! Tenminste 2 maanden geleden nog niet :)

Verder moet iedereen met een T-mobile compact III een klacht indienen bij T-mobile over het bereikprobleem! Hoe meer klachten, hoe eerder er een update komt met waarschijnlijk verbeteringen voor iedereen! Daarbij levert je het 2 maanden gratis belbundel op :P
Heb er zelf eigenlijk nooit last van, maar toch 2 gratis bundels O-)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
made schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:27:
Nogmaals : Ben opzoek naar een progje om een telefoongesprek op te nemen.
Iemand een idee ?
Gewoon tijdens het gesprek de knop boven het volumeknopje ingedrukt houden (voicedial) dan neemt ie automatisch het gesprek op.
Staat overigens in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Biker-mouse schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:41:
[...]

Onzin, ik heb al 3 jaar op rij mijn t-mobile abonnement opgezegd en op het laatste moment weer verlengd. Is absoluut geen probleem! Tenminste 2 maanden geleden nog niet :)

Verder moet iedereen met een T-mobile compact III een klacht indienen bij T-mobile over het bereikprobleem! Hoe meer klachten, hoe eerder er een update komt met waarschijnlijk verbeteringen voor iedereen! Daarbij levert je het 2 maanden gratis belbundel op :P
Hoe heb je verlengt? via My T-mobile? telefonisch?

En wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Biker-mouse schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:41:
[...]

T-mobile mag wel schamen dat ze zulke mankemente toestel verkoopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219712

Voor wie radio wil luisteren zonder headset kan dat via wap.tunin.fm Je kiest je radiozender en windows mediaplayer start automatisch op met jouw gekozen zender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Anoniem: 219595 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:32:
[...]

T-mobile mag wel schamen dat ze zulke mankemente toestel verkoopt :(
Ik had telefonisch opgezegd met als reden de lange opzegtermijn van T-mobile en dat ik over 2 maanden zal kijken of ik het ga verlengen en of een andere provider kies. Met als opmerking dat zij mij altijd interessante aanbiedingen doen, met name over de compact III :)

Na een maand via My T-mobile mijn abonnement verlengd en de compact III uitgekozen.

Dus voor jou: Morgen even bellen met T-mobile en abonnement opzeggen met als reden de lange opzeg termijn en dat ze jou altijd een goede aanbieding mogen doen met de compact III. Dan ga jij een andere provider of de aanbieding overwegen.

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118452

Ik heb na het synchroniseren telkens vreemde adressen (@@@@@a en @2@) op mijn P3300 tussen mijn contactpersonen staan, heeft nog iemand hier last van en is hier een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219712 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:09:
Voor wie radio wil luisteren zonder headset kan dat via wap.tunin.fm Je kiest je radiozender en windows mediaplayer start automatisch op met jouw gekozen zender :)
moet je wel een internetabo hebben natuurlijk anders kost het je bakken met geld.

Bovendien kun je net zo makkelijk een linkje aan je IE favorieten toevoegen... of direct in WMP

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 28-05-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219712

Je moet idd wel internat abo hebben. Heb je geprobeert via IE explorer maar dat lukte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 00:24
niet iedereen heeft bereikbaarheidsproblemen.....ik heb ze nog nooit gehad....ik vraag me of welk percentage mensen hier last van hebben.....af en toe lijkt het alsof iedereen er last van heeft.....maarja...als je er geen last van hebt zul je er ook wel niet over klagen :P blijft wel vervelend voor de overige....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219831

Is het mogelijk dat je met een headset via bluetooth verbinding gewoon naar je radio kan luisteren? of moet je dan toch een headset kopen met een draadje.

Kan bv die "Stereo Bluetooth™ Headset HBH-DS980" er ook op aan gesloten worden en dat al die functies er ook gewoon opwerken? Ik vind die headset best wel mooi.

Nog een paar daagjes en ik krijg hem eindelijk binnen.

Ohja Tip: die 2gig micro-sd kaartjes kosten bij Dixons nu €29.95!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220778

Ik heb onlangs de HTC p3300 gekocht en ben er zeer tevreden over.
Ik heb alleen twee vragen waar ik maar geen antwoord op kan vinden:

* Ik kan de foon synchroniseren met Outlook op mijn pc (met Vista). Dit gebeurt via Windows Mobile Apparaatcentrum. Ik kan alleen geen mails ontvangen en verzenden als ik niet verbonden ben met de pc. Daar moet ik blijkbaar een apart emailaccount voor aanmaken in mn foon. Dat vind ik niet practisch. Ik heb dan namelijk 2 aparte mapjes in mn foon staan. Outlook (die synchroniseert) en Hetnet (wat ik handmatig kan binnenhalen en niet synchroniseert).
Is daar andere software voor? Is het uberhaupt mogelijk? Ik had al flexmail geprobeerd te installeren. Maar die wil niet geinstalleerd worden.

* Kan je de instellingen aanpassen dat Bluetooth betstanden niet op de foon maar op de geheugenkaart worden ontvangen? Ik heb maar weinig ruimte vrij op mijn foon, maar wel veel op mijn geheugenkaart. Kan of moet dit via het register of hoe zit dit?

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219831 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:22:
Is het mogelijk dat je met een headset via bluetooth verbinding gewoon naar je radio kan luisteren? of moet je dan toch een headset kopen met een draadje.

Kan bv die "Stereo Bluetooth™ Headset HBH-DS980" er ook op aan gesloten worden en dat al die functies er ook gewoon opwerken? Ik vind die headset best wel mooi.

Nog een paar daagjes en ik krijg hem eindelijk binnen.

Ohja Tip: die 2gig micro-sd kaartjes kosten bij Dixons nu €29.95!!!
Ik ben ook op zoek naar een goede Bluetooth headset met A2DP. Alleen is er zo weinig over te vinden icm de P3300. Volgens mij werkt namelijk de ene headset wel goed en de andere niet i.c.m. secifieke telefoons. Op jouw vraag kan ik ook geen antwoord geven. Ik vrees dat je altijd een draadje moet aansluiten (ook omdat deze als antenne functioneert).
Anoniem: 220778 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:51:
Ik heb onlangs de HTC p3300 gekocht en ben er zeer tevreden over.
Ik heb alleen twee vragen waar ik maar geen antwoord op kan vinden:

* Ik kan de foon synchroniseren met Outlook op mijn pc (met Vista). Dit gebeurt via Windows Mobile Apparaatcentrum. Ik kan alleen geen mails ontvangen en verzenden als ik niet verbonden ben met de pc. Daar moet ik blijkbaar een apart emailaccount voor aanmaken in mn foon. Dat vind ik niet practisch. Ik heb dan namelijk 2 aparte mapjes in mn foon staan. Outlook (die synchroniseert) en Hetnet (wat ik handmatig kan binnenhalen en niet synchroniseert).
Is daar andere software voor? Is het uberhaupt mogelijk? Ik had al flexmail geprobeerd te installeren. Maar die wil niet geinstalleerd worden.

[...]
Volgens mij is dit niet mogelijk. De Outlook email op je PPC synct met je Desktop Outlook (mail e.d.). Dit werkt dus altijd indirect: je maakt emails aan op je PPC, bij het connecten worden deze gesynct met je Desktop Outlook. Deze verstuurt ze dan uiteindelijk.
Je hetnet account op je PPC werkt alleen d.m.v. een rechtstreekse verbinding met internet en communiceert dus rechtstreeks met de Hetnet server (als je internetverbinding hebt op je ppc).

Voor het rechtstreeks versturen van email in de Hetnet account in je PPC heb je volgens mij een IMAP server nodig. Deze krijg je standaard bij je internetabo, maar als je dus email verstuurt vanuit een andere lokatie werkt je imap server niet meer geloof ik. Daarvoor zijn wel progjes te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 28-05-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 14:54
een nokia n95 is een goede optie denk ik? of weet iemand extreme verschillen tussen deze? het enige is dat tomtom nog niet werkt met de ingebouwde gps en bij de htc wel. maar dat is ff w8e op patch. wat is verder het verschil tussen de htc en de n95? iemand?

even mijn verhaal opnieuw over de htc problemen.
ik heb m nu een 6 weken...de eerste 4 weken heb ik geen bereikbaarheidsproblemen gehad..hierna ben ik een week naar frankrijk geweest. toen ik terug was, had ik er wel last van.....klacht ingediend.....nu, 2 weken later ben ik naar duitsland geweest en toen ik daaruit terug kwam had ik geen er geen last meer van tot op heden.....

dus nog ff w8e wat tmobile zegt en of ik dan beter voor de n95 kan gaan.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

water_escape schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:04:
een nokia n95 is een goede optie denk ik? of weet iemand extreme verschillen tussen deze? het enige is dat tomtom nog niet werkt met de ingebouwde gps en bij de htc wel. maar dat is ff w8e op patch. wat is verder het verschil tussen de htc en de n95? iemand?

even mijn verhaal opnieuw over de htc problemen.
ik heb m nu een 6 weken...de eerste 4 weken heb ik geen bereikbaarheidsproblemen gehad..hierna ben ik een week naar frankrijk geweest. toen ik terug was, had ik er wel last van.....klacht ingediend.....nu, 2 weken later ben ik naar duitsland geweest en toen ik daaruit terug kwam had ik geen er geen last meer van tot op heden.....

dus nog ff w8e wat tmobile zegt en of ik dan beter voor de n95 kan gaan.
N95 => Géén wifi, batterij gaat max. een dag mee, kleiner scherm, slechte ingeboude GPS receiver (géén Sirfstar III), geen touchscreen, symbian (=pluspunt), slechte bouwkwaliteit (bijna iedereen ervaart speling in de slide-gedeelte en verf laat los) design=gewoontjes, goede cam

P3300 => Wifi, groot scherm, batterijduur is acceptabel, uitstekende GPS receiver (Sirfstar III), touchscreen, (WM5 = minpunt), degelijk gebouwd en mooi om te zien, matige cam

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 28-05-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:08

Sick Nick

Drop the top!

N95 heeft wel wifi ;) Veeeeel betere camera, de filmpjes zijn helemaal veel beter ;)

Zou zelf overigens m'n P3300 er niet voor ruilen, gelukkig heb ik een N95 voor m'n werk dus kan ik ze beide gebruiken :D

Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/115/p1020617ow8.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Sick Nick op 28-05-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
n95 heeft idd wel wifi e.d.
batt valt mee. mijn nadeel vind ik dat ik t lieft de interne gps werkend zie met tomtom. geen touchscreen, tja....sms kan dan wel beter in de auto. en schermverschil valt mee, dus is nog te overwegen denk ik als dit de enige verschillen zijn.
maaar..heb momenteel even geen last meer van bereikbaarheidsprobleem....

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220778

Anoniem: 86536 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:01:
[...]

Volgens mij is dit niet mogelijk. De Outlook email op je PPC synct met je Desktop Outlook (mail e.d.). Dit werkt dus altijd indirect: je maakt emails aan op je PPC, bij het connecten worden deze gesynct met je Desktop Outlook. Deze verstuurt ze dan uiteindelijk.
Je hetnet account op je PPC werkt alleen d.m.v. een rechtstreekse verbinding met internet en communiceert dus rechtstreeks met de Hetnet server (als je internetverbinding hebt op je ppc).

Voor het rechtstreeks versturen van email in de Hetnet account in je PPC heb je volgens mij een IMAP server nodig. Deze krijg je standaard bij je internetabo, maar als je dus email verstuurt vanuit een andere lokatie werkt je imap server niet meer geloof ik. Daarvoor zijn wel progjes te vinden.
Dat is mooi bagger dan.
Ik snap niet dat dat nog niet goed ontwikkeld is, er vanuit gaande dat het dus echt niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
4 weken geleden een klacht ingediend bij T-Mobile mbt het bekende bereikbaarheidsprobleem. Ik zou gebeld worden na 4 werkdagen. Dat was niet gebeurd, toen de mededeling gekregen dat het langer kon duren en dat ik binnen 2 weken teruggebeld zou worden. Dat was ook niet gebeurd.

Toen maar zelf gebeld. Ze wisten er meteen vanaf en nu krijg ik dus over 3 weken een vervangend toestel toegestuurd: een Nokia 6230. Die heeft wel bereik.

Info van de telefoniste: Het is een bekend probleem. Het duurt drie weken voor ik dat leentoestel krijg, omdat ik op een wachtlijst sta met nog 300 mensen voor me die allemaal hetzelfde probleem hebben. Het probleem ligt bij hun aan hun netwerk en niet specifiek aan de hardware of software van het toestel. Vandaar dus dat zowel de P3300 als de Compact III versies last hebben van het probleem. Een ROM upgrade of upgrade naar WM6 zal helaas niet de oplossing zijn voor het netwerkprobleem.
Ze werken er wel aan, maar het kan nog maanden duren voordat ze een oplossing kunnen vinden. Áls ze al een oplossing kunnen vinden trouwens, want dat blijft ook een groot vraagteken.

Al met al zwaar K*t. Ik zal dus rondlopen met een oude 6230 zonder toeters en bellen + een pda in m'n andere broekzak. Dan had ik net zo goed m'n S100+GPS ontvanger kunnen houden en een SIM-only abonnement kunnen nemen. Nu betaal ik dus de volle abonnementskosten en ben ik er na m'n contractsverlenging + de extra euro's om deze Compact III erbij te hebben, alleen op achteruit gegaan. Bedankt dus T-Mobile voor de oplichterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

guillaumemay schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:56:
4 weken geleden een klacht ingediend bij T-Mobile mbt het bekende bereikbaarheidsprobleem. Ik zou gebeld worden na 4 werkdagen. Dat was niet gebeurd, toen de mededeling gekregen dat het langer kon duren en dat ik binnen 2 weken teruggebeld zou worden. Dat was ook niet gebeurd.

Toen maar zelf gebeld. Ze wisten er meteen vanaf en nu krijg ik dus over 3 weken een vervangend toestel toegestuurd: een Nokia 6230. Die heeft wel bereik.

Info van de telefoniste: Het is een bekend probleem. Het duurt drie weken voor ik dat leentoestel krijg, omdat ik op een wachtlijst sta met nog 300 mensen voor me die allemaal hetzelfde probleem hebben. Het probleem ligt bij hun aan hun netwerk en niet specifiek aan de hardware of software van het toestel. Vandaar dus dat zowel de P3300 als de Compact III versies last hebben van het probleem. Een ROM upgrade of upgrade naar WM6 zal helaas niet de oplossing zijn voor het netwerkprobleem.
Ze werken er wel aan, maar het kan nog maanden duren voordat ze een oplossing kunnen vinden. Áls ze al een oplossing kunnen vinden trouwens, want dat blijft ook een groot vraagteken.

Al met al zwaar K*t. Ik zal dus rondlopen met een oude 6230 zonder toeters en bellen + een pda in m'n andere broekzak. Dan had ik net zo goed m'n S100+GPS ontvanger kunnen houden en een SIM-only abonnement kunnen nemen. Nu betaal ik dus de volle abonnementskosten en ben ik er na m'n contractsverlenging + de extra euro's om deze Compact III erbij te hebben, alleen op achteruit gegaan. Bedankt dus T-Mobile voor de oplichterij...
Ik denk niet dat je echt van oplichterij kunt spreken, dit probleem konden ze natuurlijk niet voorzien. Verder vind ik de manier van afhandelen best netjes, ze erkennen het probleem en proberen toch een oplossing te vinden? Dat het wat langer duurt is logisch als zoveel mensen het probleem ondervinden.

Het probleem ligt trouwens WEL specifiek aan de hard- dan wel software van de P3300/MDA Compact III aangezien je met andere telefoons wel bereik hebt. Het is dus GEEN netwerkprobleem.

Hier nog steeds geen problemen (als tegenhanger van alle negatieve berichten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 86536 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:14:
Het probleem ligt trouwens WEL specifiek aan de hard- dan wel software van de P3300/MDA Compact III aangezien je met andere telefoons wel bereik hebt. Het is dus GEEN netwerkprobleem.
Het is een combinatie :)
Als het slechts een toestelprobleem was, dan hadden mensen met een P3300 op een ander netwerkt er ook last van gehad. Gezien de problemen zich voornamelijk (bijna exclusief) voordoen op het T-Mobile netwerk, lijkt het dus uitgesloten dat het een toestelprobleem is.

Het komt wel vaker voor, dat specifieke toestellen op een bepaald netwerk niet goed werken terwijl ze op andere netwerken geen problemen hebben.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
Canaria schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:31:
[...]

Als het slechts een toestelprobleem was, dan hadden mensen met een P3300 op een ander netwerkt er ook last van gehad. Gezien de problemen zich voornamelijk (bijna exclusief) voordoen op het T-Mobile netwerk, lijkt het dus uitgesloten dat het een toestelprobleem is.

Het komt wel vaker voor, dat specifieke toestellen op een bepaald netwerk niet goed werken terwijl ze op andere netwerken geen problemen hebben.
Zijn er dan ook mensen met een HTC versie ipv een T-mobile versie die deze problemen hebben icm een T-Mobile abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Canaria schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:31:
[...]

dan is het dus gewoon een slechte telefoon :P mijn nokia 1100 heeft met geen enkel netwerk ooit problemen gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik denk niet dat je echt van oplichterij kunt spreken, dit probleem konden ze natuurlijk niet voorzien. Verder vind ik de manier van afhandelen best netjes, ze erkennen het probleem en proberen toch een oplossing te vinden? Dat het wat langer duurt is logisch als zoveel mensen het probleem ondervinden.

Hier nog steeds geen problemen (als tegenhanger van alle negatieve berichten...)
Als ze probleem erkennen! WAAROM WORDT COMPACT III NOG VERKOCHT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220855

ik heb net de p3300 in mijn bezit en zit met een aantal probleempjes:
  • als eerste kan ik geen vraagteken op mijn toetsenbord vinden. Op de plek waar deze bij mijn vorige PPC stond, staat nu het "<" teken. Iemand een iedeee waar dit aan ligt?
  • ten tweede, lukt het me niet om een kaart van de benelux / west europa te installeren. Ik heb de kaart gekopieerd naar mijn SD-kaartje, maar TOMTOM herkent hem niet. ik heb eerder op dit forum gelezen dat dit mogelijk aan de versie van TOMTOM ligt en dat ik hem moet updaten. Echter, ik kan nergens vinden welke versie ik nu heb. Dus eigenlijk vroeg ik me ook af of iemand weet waar ik kan vinden welke versie ik heb. En als het nu niet aan de versie ligt, waar zou het dan nog aan kunnem liggen?
  • tot slot lukt het niet om een goede WIFI verbinding topt stand te brengen. Het lukt me om te verbinden en vervolgens heel snel op msn in te loggen of een website te laden. Echter, na een 20-30 seconden geeft ie aan nog wel verbinding te hebben maar kan hij ineens geen websites meer vinden en wordt de verbinding met msn verbroken (of in ieder geval komen berichten niet meer aan en worden ze ook niet meer verzonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144581

Anoniem: 220855 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:22:
ik heb net de p3300 in mijn bezit en zit met een aantal probleempjes:
  • als eerste kan ik geen vraagteken op mijn toetsenbord vinden. Op de plek waar deze bij mijn vorige PPC stond, staat nu het "<" teken. Iemand een iedeee waar dit aan ligt?
  • ten tweede, lukt het me niet om een kaart van de benelux / west europa te installeren. Ik heb de kaart gekopieerd naar mijn SD-kaartje, maar TOMTOM herkent hem niet. ik heb eerder op dit forum gelezen dat dit mogelijk aan de versie van TOMTOM ligt en dat ik hem moet updaten. Echter, ik kan nergens vinden welke versie ik nu heb. Dus eigenlijk vroeg ik me ook af of iemand weet waar ik kan vinden welke versie ik heb. En als het nu niet aan de versie ligt, waar zou het dan nog aan kunnem liggen?
  • tot slot lukt het niet om een goede WIFI verbinding topt stand te brengen. Het lukt me om te verbinden en vervolgens heel snel op msn in te loggen of een website te laden. Echter, na een 20-30 seconden geeft ie aan nog wel verbinding te hebben maar kan hij ineens geen websites meer vinden en wordt de verbinding met msn verbroken (of in ieder geval komen berichten niet meer aan en worden ze ook niet meer verzonden)
  • Ik heb zelf niet de moeite genomen om de topics door te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jawel, daar ben ik nog mee bezig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
[...]

Wel oplichters, ze verkopen op het moment nog steeds de Compact III !!! Dit zouden ze niet moeten doen.

Iets anders:
Ik heb de laatste tijd last dat mijn telefoonfunctie op mijn Compact III ineens is uitgezet. En dus geen telefoontjes krijg. Iemand hier ook last van!?! Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

DIt probleem is al een tijdje bekend: DaannO in "HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact I..."

Heb verder nog geen feedback gekregen van HTC over dit probleem. Dus volgens mij is het nog niet helemaal opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Anoniem: 86536 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:52:
Als die z***enwassers bij t-mobile te lui zijn om een WM6 update uit te brengen ga ik zeker de HTC rom erop zetten. Maar eerst lijkt het me inderdaad een goed idee om ze te bestoken met emails hierover. Dus ik zou zeggen iedereen mailen via deze link!!!

Overigens: hier nog geen bereikbaarheidproblemen gehad met deze telefoon. Wat trouwens iemand zij over dezelfde problemen met een Vario 1: dat is logisch want dat is (technisch) vrijwel dezelfde telefoon.
Klagen over een gratis update van een nieuw besturingssysteem?? Klaag jij ook dat Vista niet gratis hebt gekregen? Of dat het langer duurde dan de eerste geplande release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024

bij mij geldt een zelfde situatie. Een verouderde leentoestel 6230i krijg ik en ik weet niet eens of ik wel gaat gebruiken, ik hoop maar niet dat het nog een maanden gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de problemen rondom mn tomtom beneluxkaart gevonden. En ook het vraagteken is opgelost.....
echter op mn problemen rondom wifi kan ik nog niet echt een passend antwoord vinden. Ik heb alles doorgelezen in dit topic maar kan niemand vinden met precies hetzelfde probleem. Is er iemand die me hier mee kan helpen?>

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 220855 op 28-05-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je de 'energie modus' op 'beste prestaties' staan? Dat is meestal de oorzaak van onstabiele WiFi verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:28

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Biker-mouse schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:58:
[...]

Wel oplichters, ze verkopen op het moment nog steeds de Compact III !!! Dit zouden ze niet moeten doen.

Iets anders:
Ik heb de laatste tijd last dat mijn telefoonfunctie op mijn Compact III ineens is uitgezet. En dus geen telefoontjes krijg. Iemand hier ook last van!?! Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?
Dan heb je vast (een oudere versie van) HTC X-Button oid geïnstalleerd, deze sluit namelijk ook de telefoonfunctie af. Gebruik de nieuwste HTC X-Button of gebruik SPB Pocketplus. Deze sluiten niet de telefoon functie af.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:24:
[...]

Klagen over een gratis update van een nieuw besturingssysteem?? Klaag jij ook dat Vista niet gratis hebt gekregen? Of dat het langer duurde dan de eerste geplande release?
Nee maar door mijn CID lock wordt ik gedwongen afhankelijk T-Mobile wat betreft f/w upgrades. Als ze vervolgens deze taak laten versloffen mag ik daar toch wel van balen? Dan moeten ze er geen CID lock op zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Anoniem: 219595 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:20:
[...]

Als ze probleem erkennen! WAAROM WORDT COMPACT III NOG VERKOCHT?
De spijker op zijn kop! als je weet dat er een probleem is maar je hebt nog geen oplossing dan moet je niet het toestel verkopen want het is een zeer leuk/mooi toestel met voor een heleboel mensen exact de dingen die ze net nodig hebben, alleen 1 van de belangrijkste dingen, het bellen, dat werkt niet/slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:44

gwystyl

Beugeltje dan maar?

groentjie77 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:26:
[...]

De spijker op zijn kop! als je weet dat er een probleem is maar je hebt nog geen oplossing dan moet je niet het toestel verkopen want het is een zeer leuk/mooi toestel met voor een heleboel mensen exact de dingen die ze net nodig hebben, alleen 1 van de belangrijkste dingen, het bellen, dat werkt niet/slecht!
Misschien omdat lang niet iedereen er last van heeft? Ik heb wel last gehad van de SD-card corruptie, maar mijn telefoon werkt uitstekend. Ik zou het dus erg jammer vinden als dit toestel van de markt was verdwenen.
Je zal altijd hebben dat een groep gebruikers (<1%) verschillende problemen heeft met bepaalde apparaten. Pas als er een relatief groot deel van de gebruikers last van heeft zal men het apparaat terugroepen of een fix maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:37

sjaool

Every life should have 9 cats

Biker-mouse schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:58:
Iets anders:
Niet afsluiten met het kruisje maar met de rode knop op je toestel.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- heb T-mobile gebeld, 50% kans dat ik onbereikbaar toestel heb( niet alle toestellen waren problemen) volgens hen.

- na jaar simlock vrij zou het niet zo makkelijk werken met andere providers! ( probleem was met compactIII met software) niet ondersteund
kort gezegd naar andere provider kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:33

MasterL

Moderator Internet & Netwerken
Heey mede eigenaren,
Ik heb een iets aan dit toestel waar ik me beetje aan irriteer, namelijk de headset.
Ik luister elke dag zeker een paar uur muziek maar regelmatig gaat het mini-usb stekkertje in me broekzak "los" waardoor ik dus me medemens stoor met mijn herrie O-) .
Op mijn oude SDA2 kon ik met profielen op stil zetten dus als het stekkertje eruit ging was dat geen probleem aangezien er gewoon geen geluid uit de speaker kwam.
Met deze compactIII kan dat schijnbaar niet :'( het is of geluid aan of geluid uit.
Heeft iemand een optie zodat het geluid (tijdelijk) alleen via de headset kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-07 08:30

tazitiz

dbprutser

gwystyl schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:48:
[...]

Misschien omdat lang niet iedereen er last van heeft? Ik heb wel last gehad van de SD-card corruptie, maar mijn telefoon werkt uitstekend. Ik zou het dus erg jammer vinden als dit toestel van de markt was verdwenen.
Je zal altijd hebben dat een groep gebruikers (<1%) verschillende problemen heeft met bepaalde apparaten. Pas als er een relatief groot deel van de gebruikers last van heeft zal men het apparaat terugroepen of een fix maken.
kunnen we hier een poll over houden? ik ben erg benieuwd hoeveel mensen hier in het bezit zijn van een t-mobile compact III, een htc 3300 en hoeveel mensen een bereikbaarheidsprobleem hebben en welke een micro sd- card probleem hebben

bij deze - ik ben op de verkeerde momenten NIET bereikbaar, maar heb nog nooit een sd kaart probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz

tazitiz

dbprutser

Anoniem: 219595 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:21:
- heb T-mobile gebeld, 50% kans dat ik onbereikbaar toestel heb( niet alle toestellen waren problemen) volgens hen.

- na jaar simlock vrij zou het niet zo makkelijk werken met andere providers! ( probleem was met compactIII met software) niet ondersteund
kort gezegd naar andere provider kijken!
Ernhemerr, kan je dat laatste iets duidelijker voor me maken? ik begrijp niet wat je met het tweede gedeelte probeert te zeggen. Verder dat van die 50% kans, heb je dat gesprek opgenomen? want dan ga ik graag naar de rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Pittie schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:54:
[...]

Volgens mij kan dit met het programma SKTools
Iig hier heb je de optie om je Messaging files te verplaatsen.
Zal hier eens even naar kijken, gebruik liver zo min mogelijk 3rd party spul, maar wat mot dat mot hè? :P
Anoniem: 220543 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Is mogelijk door te kiezen voor Berichten - Menu - Extra - Opties
Daar kiezen voor tabblad -Opslag- en aanvinken "bijlagen opslaan op opslagkaart" ;)
Zoals de functie ook aangeeft geldt dit alleen voor de bijlagen van je mail en niet voor de mail zelf. En aangezien ik die bijlagen sowieso niet opsla schiet ik met die functie niet heel veel op. ;)

Maar bedankt voor het meedenken iig, s kijken wat ik hiermee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 209009 schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:38:
Nog ff herhalen ;)

Ik heb even een vraag over het geluid.

Ik heb nu dit ding:

[afbeelding]

Daarmee kan ik met een gewone koptelefoon via een jackplug het geluid van de MDA beluisteren en ook tegelijkertijd de pda opladen.

Het rare is alleen dat het speakergeluid gewoon door gaat als je de jack-plug erin doet.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? Als ik het algemene geluid uit zet, gaat het koptelefoon geluid ook uit.

Als je gewoon de headset van de telefoon in de usb-aansluiting van de MDA zelf stopt, dan staat het speakergeluid wel automatisch uit.
Nog even hierop terug komend: HTC heeft nu een update hiervoor uitgebracht: http://www.pocketinfo.nl/...or-audio-accessoires.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128328

Heeft iemand anders er ook problemen mee dat de groene telefoonknop het soms niet meer doet.
Nadat ik met iemand gebeld heb en ik heb de telefoonapplicatie afgesloten, dan kan ik op de groene knop drukken, maar komt de telefoonapplicatie niet meer naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-07 16:22

Pieth

Beginnend prutser..

Anoniem: 128328 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:55:
Heeft iemand anders er ook problemen mee dat de groene telefoonknop het soms niet meer doet.
Nadat ik met iemand gebeld heb en ik heb de telefoonapplicatie afgesloten, dan kan ik op de groene knop drukken, maar komt de telefoonapplicatie niet meer naar voren.
Omfg lees eens voordat je vragen stelt.. :X

DjWannaB2002 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:17:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
gwystyl schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:48:
[...]

Ik denk dat de groep waar we hier over praten niet kleiner is dan 1%. Als dat zo zou zijn dan werd er niet zoveel over gepraat in diverse fora!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210446

groentjie77 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:38:
[...]

Ik denk dat de groep waar we hier over praten niet kleiner is dan 1%. Als dat zo zou zijn dan werd er niet zoveel over gepraat in diverse fora!
Dat hangt ervan af.....
1) Realiseer wel dat T-Mobile lang niet de gehele markt heeft, eb dat bij andere providers het (nagenoeg) niet voorkomt
2) Van de T-mobile klanten die het probleem ervren, er velen zitten die op meerdere fora actief zijn.
3) Tevreden klanten niet klagen
4) Veel mensen niet (direct) doorhebben dat er een probleem is, aangezien die niet 24 uur per dag worden gebeld.

Ik heb in het geval van een moederboard (een serie uit de productie) problemen gehad met een videokaart. Dit probleem werd breed uitgemeten op het Internet. Het leek wel of alle moederborden er last van hadden. Uiteindelijk hadden maar een 1000 mensen mogelijk last van het probleem, maar er was maar een vaste groep van ongeveer 100 man die het probleem uiteindelijk ervaarden.
Het bleek dat er 1 run van moederboarden met een bepaalde nvidia chip niet juist werkte. Door latencies tijdens het booten aan te passen kon het probleem (soms) worden verholpen.
Affijn het is maar om te illustreren dat een kleine actieve groep een enorm verdraaid beeld op kunnen leveren. Persoonlijk geloof ik dat het probleem minder dan 50% van de MDA's betreft, aangezien er dan wel meer ruchtbaarheid aan gegeven zou zijn (worden). Maar wat niet is kan nog komen......

VWB Software/Hardware problematiek:
Soms worden componenten (ook die van T-Mobile) "op het randje gemaakt" waarschijnlijk zijn het die componenten die op het randje van de specs zijn gefabriceerd die een samenspel niet perfect afhandelen met als resultaat de onbereikbaarheid. Het feit dat T-Mobile nu de zaak bij het netwerk legt, betekend waarschijnlijk dat er netwerkcomponenten gevonden zijn die net buiten de specs vallen. De ene telefoon is kritischer op problemen dan de andere. dat wil niet zeggen dat de HTC een brak toestel is. Sterker nog, ik heb nog nooit zo'n goed toestel gehad. Goede geluidskwaliteit betrouwbaar (buiten het T-Mobile netwerk om, daar had ik ook last), Lange batterijtijd (hoofdzakelijk gebruikt als PDA, ebook reader, navigator en telefoon) (hiervoor een ipaq 1940, de batterijduur is ten opzichte hiervan zeker verdrievoudigd).

En last but not least: Groot, maar niet te groot, comfortabel, robust, licht.
Qua camera zou het meer kunnen hebben, maar dit is goed genoeg voor kiekjes, ik heb voor het betere serieuzere werk een digitale spiegelreflex.
Verder zie ik maar 2 nadelen:
1) de connector voor de oortelefoon, deze is erg specifiek, maar gezien mijn gebruik is dit geen echt probleem.
2) erg traaaaaaaaaaag als er bestanden moeten worden overgeplaatst. (lijkt soms wel USB 0.1 :) )

Een fijne Telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210446

...

Verder vraag ik mij af waar al die netwerkadapters voor zijn. Ik heb een lijstje met 8 netwerkadapters staan op de mda3 compact.
voor zover ik na kan gaan:

SDIO WLAN....
Je WiFi adapter
NE2000....
bedraadde netwerkkaart (Waar de connector is weet ik ook niet :) ) is WM5 default....
Externe NDIS ....
USB Netwerkkaart
Virtual Ethernet Intermediate.....
gebruikt om je laptop naar het Internet te laten gaan via je P3300
PPTP.....
PPTP VPN (gprs)
Async....
dialup modem
L2TP...
L2TP VPN
Bluetooth .....
Je bluetooth Netwerk kaart
Als laatste vraag de volgende (een beetje genante eigenlijk) Is de mda3 nu een smartphone, een pocket pc, of een pda? M.a.w welke versie van tomtom moet je hebben ( http://www.tomtom.com/support/index.php?Lid=1 )
De telefoon valt onder de categorie PDA's, met als subcategorie PocketPC (want Windows Mobile)
(onder PDA heb je ook andere smaken waarvan Palmeen van de bekendste is)
Onder de reeds genoemde subcategorie PocketPC heb je weer twee groepen: die met telefoon, en die zonder telefoon. De MDA Comppact III ofwel de HTC p3300 valt onder de laatste categorie

Smartphones behoren niet hiertoe omdat deze geen touchscreen hebben (alhoewel deze soms wel Windows Mobile hebben en daarom beweren een PocketPC te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219979

Heb de vraag reeds eerder gesteld hier, maar blijkbaar weet niemand hoe dit op te lossen is??

Wil graag mijn P3300 synchroniseren met een publieke agenda van onze eigen exchange server (sbs 2003 versie) Wel is het mogelijk om met een eigen agenda te synchroniseren maar niet met een publieke. Nu is er wel een programma te koop, add2exchange, maar dit is niet echt goedkoop in aanschaf. Wellicht weet iemand hier een voordelige oplossing / standaard oplossing voor.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
nee, dit is anders wat hij hier aangeeft. Het is niet het geval van geheel afsluiten van telefoonfunctie denk ik. Maar dat bij het klikken op de groene knop je menu niet meer krijgt. Dit ook wanneer je gebeld wordt je alleen kan opnemen maar het menu niet meer krijgt. Ik kan dus wel gewoon bellen en gebeld worden, maar kan het menu niet oproepen en indien open niet afsluiten met het kruisje. Heb er incidenteel ook last van!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
water_escape schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:49:
[...]

nee, dit is anders wat hij hier aangeeft. Het is niet het geval van geheel afsluiten van telefoonfunctie denk ik. Maar dat bij het klikken op de groene knop je menu niet meer krijgt. Dit ook wanneer je gebeld wordt je alleen kan opnemen maar het menu niet meer krijgt. Ik kan dus wel gewoon bellen en gebeld worden, maar kan het menu niet oproepen en indien open niet afsluiten met het kruisje. Heb er incidenteel ook last van!
Precies hetzelfde als ik heb dus!

Ik ga vanavond maar eens de nieuwe X-button downloaden of SPB installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Biker-mouse schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:17:
[...]

Precies hetzelfde als ik heb dus!

Ik ga vanavond maar eens de nieuwe X-button downloaden of SPB installeren :)
Om je daar wat bij te helpen hier een download linkje. Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd (ik gebruik SPB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210446 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:10:

[...]
2) erg traaaaaaaaaaag als er bestanden moeten worden overgeplaatst. (lijkt soms wel USB 0.1 :) )
[...]
Hij is inderdaad ERG traag als je 'm via usb connect. Ik haal dan ook altijd het sd kaartje eruit als ik muziek oid erop zet. Helaas is dat ook omslachtig: tel. uitzetten,klepje eraf, batterij eruit, sim eruit, kaartje eruit 8)7 dat ze dat niet anders hebben gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

water_escape schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:49:
[...]

9 van de 10 problemen met de telefoonfunctie die niet functioneerd, hebben te maken met de oude X-Button versie. Bij mij vertoonde hij iig exact dezelfde problemen.

Met de versie die gwystyl hierboven post, waren bij mij de problemen opgelost.

[ Voor 5% gewijzigd door Pieth op 29-05-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
gwystyl schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:40:
[...]

Om je daar wat bij te helpen hier een download linkje. Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd (ik gebruik SPB).
Pieth schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:15:
[...]

9 van de 10 problemen met de telefoonfunctie die niet functioneerd, hebben te maken met de oude X-Button versie. Bij mij vertoonde hij iig exact dezelfde problemen.

Met de versie die gwystyl hierboven post, waren bij mij de problemen opgelost.
Laten we hopen dat dit bij mij ook het geval is. Anders kan ik altijd alsnog SPB proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik wilde resco keyboard installeren, echter moest ik een soft reset uitvoeren na de installatie.
Dit gedaan, maar nu krijg ik na het HTC scherm een wit scherm, ik krijg niks meer te zien...

Hoe los ik dit op?

Als er niets anders op zit dan maar een hard reset, alleen werkt deze op de een of andere manier niet

De hard reset is gelukt na 10e poging, kwestie van iets langer inhouden...

[ Voor 45% gewijzigd door Jozef Sss op 30-05-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03-2024
groentjie77 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:26:
[...]

om aan te sluiten op de vraag over de poll, en het beeld dat wordt neergezet over deze telefoon, is het misschien nuttig als meer gebruikers hun ervaringen posten.

ik heb hem nu 1 maand (t-mobile), en heb nog geen sd-kaart problemen gehad. Ik heb alleen op de eerste dag een telefoontje gemist, daarna nooit meer. Dus heb ik nou wel of niet bereikbaarheidsproblemen? mijn vorige telefoon was een nokia 6230i, en daar heb ik ook wel eens vergelijkbare problemen gehad. voor de rest vind ik de telefoon juist erg goed presteren, zeer goed verstaanbaar, vooral met de headset. Ik vind het alleen jammer dat ze een passieve autohouder meeleveren, de actieve zijn niet zo in overvloed te vinden.

Ik heb trouwens wel een vraag. Ik had voorheen een ipaq 1940 die ik via de laatste versie van activesync synchroniseerde. Ik heb geen nieuwe activesync of t-mobile software geïnstalleerd, want activesync herkende gewoon een 2e mobiele apparaat. Nu werkt het syncen wel, alleen is het zeer traag, duurt een minuut of zo. Zou dit beter worden als ik de software die is meegeleverd installeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134375

een aantal pagina's geleden werd er een probleem gepost, namelijk het volgende:
Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:48:
Goedendag,

Ik had een vraag:

Mijn originele rom van tmobile is een paar bestanden kwijt denk ik, want de telefoon geeft constant een shell-fout. [...]

Mvg,

Stefan
De foutmelding geeft aan dat er een shell-fout is opgetreden dat niet verholpen kan worden. Als ik op "ok" druk (enige mogelijkheid) dan softreset het toestel. Erg vervelend natuurlijk.

Nu is daar nooit echt een oplossing voor gevonden. Ikzelf heb het probleem ook sinds ik mijn MDA Compact III heb. Het gebeurt vaak, maar niet op duidelijke moment. Het lijkt erop alsof het gebeurt als ik Verkenner of Programma's met het kruisje afsluit, maar het kan ook op andere moment gebeuren. Soms gebeurt het een dag niet, soms achter elkaar.

Een harde reset is niet de oplossing. Ik heb dat al meerdere malen geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134375 op 29-05-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

pianoman schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:36:
[...]
Ik heb trouwens wel een vraag. Ik had voorheen een ipaq 1940 die ik via de laatste versie van activesync synchroniseerde. Ik heb geen nieuwe activesync of t-mobile software geïnstalleerd, want activesync herkende gewoon een 2e mobiele apparaat. Nu werkt het syncen wel, alleen is het zeer traag, duurt een minuut of zo. Zou dit beter worden als ik de software die is meegeleverd installeer?
Waarschijnlijk was 4.2 meegeleverd en werkte je nog met 4.0?
Ik zou gelijk upgraden naar 4.5, die werkt prima bij mij. Minimaal net zo vlot als 4.2 in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:52
pianoman schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:36:
Ik heb geen nieuwe activesync of t-mobile software geïnstalleerd, want activesync herkende gewoon een 2e mobiele apparaat. Nu werkt het syncen wel, alleen is het zeer traag, duurt een minuut of zo. Zou dit beter worden als ik de software die is meegeleverd installeer?
Voor mijn gevoel niet, hier duurt het ook een kleine minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
Anoniem: 86536 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:45:
[...]

Hij is inderdaad ERG traag als je 'm via usb connect. Ik haal dan ook altijd het sd kaartje eruit als ik muziek oid erop zet. Helaas is dat ook omslachtig: tel. uitzetten,klepje eraf, batterij eruit, sim eruit, kaartje eruit 8)7 dat ze dat niet anders hebben gedaan...
Ja het kopieren is erg @#%$*@!
Ik heb nu wm5torage draaien, dat bevalt me wel.
http://www.modaco.com/WM5torage-t238545.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
groentjie77 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:17:
[...]

Ja het kopieren is erg @#%$*@!
Ik heb nu wm5torage draaien, dat bevalt me wel.
http://www.modaco.com/WM5torage-t238545.html
Heeft WM5storage een positief effect op de snelheid van het copieren?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Xanion schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:30:
[...]

Heeft WM5storage een positief effect op de snelheid van het copieren?
Niet echt... het is ongeveer net zo snel als via de verkenner - mobiel apparaat - opslagkaart. Je blijft zitten met de USB (1.1?) aansluiting van de P3300. Als je de kaart er uit haalt en hem in een USB2 kaartlezer stopt zal het wel veel sneller gaan, maar dat is (zoals gezegd) nogal wat moeite als je het vaak wil doen.
Een voordeel van WM5torage is dat je SD-kaart dan een schijfletter krijgt, waardoor hij ook met bijvoorbeeld Total Commander te benaderen is, en bijvoorbeeld Navigon laat zich alleen installeren op een SD-card in een reader. Die doet het dus niet via ActiveSync, maar wel met WM5torage

Hier de gevraagde poll trouwens, ben wel benieuwd waar iedereen last van heeft (gehad)
Poll: Heb jij last van onbereikbaarheid of een corrupte micro-sd?
Van geen van beide last
Last van onbereikbaarheid met T-mobile
Last van onbereikbaarheid (andere provider)
Alleen last gehad van micro-SD
Nog steeds last van micro-SD (ook na patch)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=202876&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 56% gewijzigd door gwystyl op 30-05-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

gwystyl schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 01:14:
[...]

Waarschijnlijk was 4.2 meegeleverd en werkte je nog met 4.0?
Ik zou gelijk upgraden naar 4.5, die werkt prima bij mij. Minimaal net zo vlot als 4.2 in ieder geval
Ik heb op Vista de nieuwe versie, windows mobile device center geinstaleerd. Dat werkt echt stukken sneller en veel beter! Echt een verbetering van microsoft! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans G
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07-2024
Zie hieronder de vraag die ik aan t-mobile heb gesteld. Ik wacht met spanning af.

Aan T-Mobile,
Ik heb de volgende vraag:
Waarom bieden jullie nog steeds de MDA Compact III aan op de website, terwijl daar toch nog zoveel problemen mee zijn. Ik wil eigenlijk mijn abbo verlengen met dit toestel, maar is dit wel verstandig. Jullie hebben al talrijke leentoestellen uitgeleend aan gebruikers van de MDA Compact III, die problemen hebben met dit toestel (bereikbaarheid). Indien jullie mij kunnen garanderen en garantie kunnen geven, dat met dit toestel geen problemen zijn te verwachten, dan verleng ik gelijk mijn abbo met dit toestel. Krijg ik alsnog problemen, dan wil ik de zekerheid hebben dat ik dit toestel kan omruilen voor een ander toestel. Ik zou hier graag een antwoord van jullie op willen krijgen, voordat ik mijn abonnement ga verlengen.

Frans G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84479

Ik heb meegedaan met de Poll
Maar heb geen vraag over toestel en/of profider gehad..
Ik ben er niet handig in dus misschien heb ik iets overgeslagen ;)

dan toch nog even..

Ik heb een P3300 en ben daar meer dan tevreden over..
Mijn vergelijk is de vele PDA's die ik gehad heb zoals ook de Mio 701.
op mijn P3300 heb ik in begin problemen gehad met de externe kaart.
Programma's verdwenen en de tweede keer was mijn kaart totaal onklaar.
Na de instalatie van de update.. ArtemisSDEnhancement.CAB is het opgelost.

Verbindings problemen heb ik niet.. Profider Hi van KPN.

Ik ben meer dan tevreden over mijn nieuwe aanwinst.. (paar weken in bezit.)

AD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85511

Ik zou een specifieke T-Mobile poll maken, nu weet je nog niet welk percentage van T-Mobile klanten er last van heeft. Voor Micro-SD zou ik een aparte poll maken.
Hier P3300 met Orange, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Lijkt me inderdaad handiger om SD en bereikbaarheid apart te houden. Misschien is het ook handig om dan even een optie met "Probleem gehad maar nu niet meer" oid erbij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Laatst online: 06-12-2020
Weet iemand of de bereikbaarheids problemen ook voorkomen bij:

- Een compact III met een andere rom erin.
- Een P3300 met een t-mobile abbo simkaart.
- Het toestel als verlenging (dus met oude kaart) of nieuw met nieuwe kaart hebben
(ik weet dat er mensen zijn met de mening dat het niet aan de simkaart ligt maar heb deze mening nog door niemand echt onderbouwt gezien)

en of:

- Iemand zowel de corrupte kaart problemenen als de bereik problemen met een compact III heeft.
- De mensen met de bereik problemen de compact III online besteld hebben, of in de winkel hebben gekocht.
- De mensen met bereik problemen de versie met of zonder tomtom hebben (toen ze hem kochten dus niet nadat ze er zelf tt op hebben gezet).

Heb dit topic en topic 4 doorgelezen maar vaak staat er een groot deel van deze info niet bij waardoor het in mijn ogen niet uit te sluiten is dat er bijv 1 soort toestel is of 1 serie reeks is(gescheiden magazijnen voor online verkoop en winkel verkoop?) die de problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pieth schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:28:
Lijkt me inderdaad handiger om SD en bereikbaarheid apart te houden. Misschien is het ook handig om dan even een optie met "Probleem gehad maar nu niet meer" oid erbij te zetten.
Ja dat zag ik achteraf, dat ik de optie voor beide problemen vergeten had. Voel je vrij om een nieuwe poll te maken op http://poll.dezeserver.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Antwoorden gebaseerd op gelezen ervaringen van anderen en eigen ervaring, die zijn ook makkelijk terug te vinden via de zoekfunctie ;)

Weet iemand of de bereikbaarheids problemen ook voorkomen bij:

- Een compact III met een andere rom erin.
Ja

- Een P3300 met een t-mobile abbo simkaart.
Ja

- Het toestel als verlenging (dus met oude kaart) of nieuw met nieuwe kaart hebben
Ja (ik had een oude kaart, heb recentelijk een nieuwe gehad)

(ik weet dat er mensen zijn met de mening dat het niet aan de simkaart ligt maar heb deze mening nog door niemand echt onderbouwt gezien)

en of:

- Iemand zowel de corrupte kaart problemenen als de bereik problemen met een compact III heeft.
Weet niet

- De mensen met de bereik problemen de compact III online besteld hebben, of in de winkel hebben gekocht.
Ik heb hem online besteld

- De mensen met bereik problemen de versie met of zonder tomtom hebben (toen ze hem kochten dus niet nadat ze er zelf tt op hebben gezet).
Versie zonder TomTOm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219755

bereikbaarheidsprobleem bij mijn p3300:
Ik heb hem in de winkel gekocht

versie met tomtom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209009

DaannO schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:30:
[...]

Nog even hierop terug komend: HTC heeft nu een update hiervoor uitgebracht: http://www.pocketinfo.nl/...or-audio-accessoires.html
Top! Het werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219831

Is het slimmer om de SANDISK MICRO SD ULTRA 2GB te nemen inplaats van de gewone versie die een stuk langzamer is, of is die verschil in snelheid te verwaarlozen omdat je het toch niet merk.?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219831 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:26:
Is het slimmer om de SANDISK MICRO SD ULTRA 2GB te nemen inplaats van de gewone versie die een stuk langzamer is, of is die verschil in snelheid te verwaarlozen omdat je het toch niet merk.?

Thanks.
In je P3300 is het zinloos, in je cardreader zul je het wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-07 20:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Briljant. Dit is m'n eerste smartphone en ik heb net voor het eerst via USB m'n P3300 verbonden met internet om er vervolgens mee te MSNen. Recht voor m'n PC. Terwijl ik ook gewoon op m'n toetsenbord had kunnen typen, heb ik met m'n P3300 gechat. 8)7

Best wel komisch eigenlijk, maar het viel me niet tegen. Principieel ben ik tegen debiele afkortingen die beter bekend zijn als breezertaal, maar zonder uitschuifbaar toetsenbord gaan bij mij de principes toch vrij snel overboord. Zo begin ik normaliter iedere zin met een hoofdletter, maar dat laat je bij stylus-chatten wel uit je hoofd. :D

Ik zit hier 2 jaar aan vast, maar m'n volgende PDA wordt er waarschijnlijk een met toetsenbord. Op dit moment is er (bijna) geen mobieltje te vinden die zowel onboard Wifi, als GPRS als GPS heeft mét uitschuifbaar toetsenbord. Liefst ook nog infrarood en redelijk compact.
Hopelijk is dat over 2 jaar anders. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84479

Om met bluetooth naar de radio te luisteren heeft er een antenne geplaatst te worden inplaats van een oortel. Is deze te koop of wie weet hoe dit zelf te maken?
Ik denk er dan over om dat in een case in te bouwen..
Plugje vast onderin en de antennedraad verwerkt in de rug. (misschien bestaat dat al??)

Ik gebruik de bluetooth adapter van Qtrek Sonorix C3 BT Stereo ..
.. en bevalt mij prima..!! Ik ken elk hoofdtel gebruiken die ikzelf prefereer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PromWarMachine schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 01:22:
Best wel komisch eigenlijk, maar het viel me niet tegen. Principieel ben ik tegen debiele afkortingen die beter bekend zijn als breezertaal, maar zonder uitschuifbaar toetsenbord gaan bij mij de principes toch vrij snel overboord. Zo begin ik normaliter iedere zin met een hoofdletter, maar dat laat je bij stylus-chatten wel uit je hoofd. :D
hoofdletters zijn makkelijk hoor... als je gestures ingesteld hebt, sleep je (bij gebruik toetsenbordje) vanuit de letter die je hebben wil omhoog. Bij handschriftherkenning is het nog makkelijker, dan pak je de linkerkant van het invoerveld ipv het midden. Ik ben wel met je eens dat hele stukken schrijven niet heel handig is op de P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

gwystyl schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:01:
[...]

Ja dat zag ik achteraf, dat ik de optie voor beide problemen vergeten had. Voel je vrij om een nieuwe poll te maken op http://poll.dezeserver.nl...
Bij deze..

Misschien handig om ze ook in de TS te zetten?

Poll: Heb jij last van onbereikbaarheid?
Ja, met T-mobile
Ja, met andere provider
Nee, problemen met T-mobile opgelost
Nee, problemen met andere provider opgelost
Nee, nooit gehad met T-Mobile
Nee, nooit gehad met andere provider
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=203132&layout=2&sort=prc

Poll: Heb jij last van een corrupte micro-SD?
Ja
Ja, ook na patch
Nee, niet meer na patch
Nee, niet meer door andere oplossing
Nee, nooit gehad
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=203118&layout=2&sort=prc
Anoniem: 85511 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:14:
@Pieth, nu weet je bij poll 1 'Nee, nooit gehad' nog niet of diegene T-Mobile heeft of niet :P
Hmm.. idd.. toch maar even aangepast want is wel belangrijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Pieth op 31-05-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
PromWarMachine schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 01:22:
Briljant. Dit is m'n eerste smartphone en ik heb net voor het eerst via USB m'n P3300 verbonden met internet om er vervolgens mee te MSNen. Recht voor m'n PC. Terwijl ik ook gewoon op m'n toetsenbord had kunnen typen, heb ik met m'n P3300 gechat. 8)7

Ik zit hier 2 jaar aan vast, maar m'n volgende PDA wordt er waarschijnlijk een met toetsenbord. Op dit moment is er (bijna) geen mobieltje te vinden die zowel onboard Wifi, als GPRS als GPS heeft mét uitschuifbaar toetsenbord. Liefst ook nog infrarood en redelijk compact.
Hopelijk is dat over 2 jaar anders. :)
Ik dacht dat de P3300 de beste telefoon was voor mij en ik de eerste jaren geen nieuwe meer hoefde. (is nog steeds de perfecte telefoon tot nu toe :)) Maar toen ik dit bericht las:http://www.pocketinfo.nl/nieuws/nieuws/8175/de-htc-kaiser-uitgepakt-meer-fotos-van-dit-device.html
Dacht ik toch van YES, dat wordt mijn volgende.

[ Voor 3% gewijzigd door Xanion op 31-05-2007 11:14 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Pieth, nu weet je bij poll 1 'Nee, nooit gehad' nog niet of diegene T-Mobile heeft of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz

tazitiz

dbprutser

Anoniem: 84479 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:19:
Om met bluetooth naar de radio te luisteren heeft er een antenne geplaatst te worden inplaats van een oortel. Is deze te koop of wie weet hoe dit zelf te maken?
Ik denk er dan over om dat in een case in te bouwen..
Plugje vast onderin en de antennedraad verwerkt in de rug. (misschien bestaat dat al??)

Ik gebruik de bluetooth adapter van Qtrek Sonorix C3 BT Stereo ..
.. en bevalt mij prima..!! Ik ken elk hoofdtel gebruiken die ikzelf prefereer. ;)
ik heb de jabra bt stereo koptelefoon dinges. als ik bluetooth stereo geluid luister en dan overschakel naar radio hoor ik alle commando piepjes zoals harder en zachter over de bluetooth telefoon maar geen radio.
Voor de duidelijkheid - als ik mijn standaard 3300 koptelefoon inplug voor antenne voor de radio en via bluetooth alle geluid luister - muziek en telefoon - kan ik nog steeds geen radio luisteren.
ik ben namelijk bang dat het radio geluid niet gedigitaliseerd word maar analoog op de koptelefoon wordt gezet.
kan iemand dit ontkennen / bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chmod
  • Laatst online: 12-07-2024
Ik heb nog een Mr Handsfree Genius carkit liggen die ik graag wil gaan gebruiken met de P3300.
Op de website van Mr Handsfree staat er geen connector voor de P3300.
Is er iemand die weet of één van de andere connectoren werkt?

Ik wil liever geen bluetooth omdat hij dan niet tegelijk opgeladen wordt.

EDIT:
De helpdesk van Mr Handsfree heeft alleen standaard antwoorden en weten het dus gewoon niet.

[ Voor 14% gewijzigd door chmod op 31-05-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Ok, ik had dus vorige week mijn klacht ingediend bij t-mobile. Belde ze mij gister netjes op naar aanleiding van mijn online ingevulde klacht.
Het was een bekend probleem (had ik ook aangegeven), er is nog geen oplossing, zo hopen het zo snel mogelijk te doen (natuurlijk).
Maargoed, beste mevrouw biedt mij een leentoestel aan, maar zegt er wel bij dat deze niet vergelijkbaar is met de compaq 3. Ik netjes verteld dat ik daar niks aan heb omdat ik niet voor niks 400min abbo 50 sms en webnwalk heb. Dat is omdat ik dat nodig heb. Nou dat begreep ze dan wel. Ik vriendelijk verzocht om mij in de kosten tegemoet te komen. zodoende heb ik de komende 6 maanden 50% korting op mijn maandlasten (binnen de bundel natuurlijk).
netjes, maar heb liever gewoon bereik! (want ik op het moment wel weer heb)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Laatst online: 10-05-2021
Xanion schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:14:
[...]

Ik dacht dat de P3300 de beste telefoon was voor mij en ik de eerste jaren geen nieuwe meer hoefde. (is nog steeds de perfecte telefoon tot nu toe :)) Maar toen ik dit bericht las:http://www.pocketinfo.nl/nieuws/nieuws/8175/de-htc-kaiser-uitgepakt-meer-fotos-van-dit-device.html
Dacht ik toch van YES, dat wordt mijn volgende.
Precies wat ik ook dacht... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jozef Sss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:44:
[...]

Daar zullen de telefoonmaatschappijen blij mee zijn: anders hadden ze sim only abo's moeten gaan verkopen nu gaan de klanten lekker weer het dubbele betalen.

Overigens een koptelefoon met A2DP kan ik echt iedereen aanraden. Ik heb de Logitech HS200 gekocht. Het geluid is prima en erg relexed om niet meer met draadjes hoeven te knoeien _/-\o_
Op het A2DP topic heb ik een kleine review geschreven.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 31-05-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jozef Sss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:44:
[...]

damn... moest je die nou laten zien? :9~ O+ :9~ ik moet ook nog bijna 2 jaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-07 13:21

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

gwystyl schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:27:
[...]

damn... moest je die nou laten zien? :9~ O+ :9~ ik moet ook nog bijna 2 jaar.....
ah joh dan is er al lang wat nieuws 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:28

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
chmod schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:34:
Ik heb nog een Mr Handsfree Genius carkit liggen die ik graag wil gaan gebruiken met de P3300.
Op de website van Mr Handsfree staat er geen connector voor de P3300.
Is er iemand die weet of één van de andere connectoren werkt?

Ik wil liever geen bluetooth omdat hij dan niet tegelijk opgeladen wordt.

EDIT:
De helpdesk van Mr Handsfree heeft alleen standaard antwoorden en weten het dus gewoon niet.
Nee er is geen connector voor de P3300. Misschien dat je een connector voor een wat ouder HTC toestel kan proberen, maar kan je niet garranderen dat die goed werkt. Ik zou gewoon bluetooth icm een sigaretten lader nemen als ik jou was. Werkt gewoon goed.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel een interessant nieuwtje. Microsoft lijkt werk te maken van Windows SideShow voor Windows Mobile 5 en 6:

Afbeeldingslocatie: http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2007/0516/pda03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2007/0516/pda04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2007/0516/pda05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2007/0516/pda06.jpg

Erg handig als je een media center thuis hebt!

Trouwens nog een gratis spel:
Nine Hole Golf
Afbeeldingslocatie: http://screenshots.softonic.com/s2de/35000/35145/0_nine2.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86536 op 31-05-2007 17:20 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.