Hallo,coolhand schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:01:
Ook het wifi gebeuren werkt niet. Ik heb op mijn router (sitecom wl-122) alle beveiligingen uitgezet, maar helaas geen resultaat.
Hij ziet de router wel, maar gaat geen verbinding aan. Een ander onbeveiligde router (ook sitecom) in de buurt pakt hij wel af en toe.
De handleiding heeft het over een internet- netwerk en een werk - netwerk. Er staat dat je voor een thuisnetwerk eigenlijk een werk-netwerk moet gebruiken. Echter daar moet je een telefoonnummer voor invoeren?? Mijn router heeft geen telefoonnummer. Ook een ip-adres daar invoeren heeft geen resultaat.
Op mijn router heb ik DHCP aanstaan, maar een vast ipadres doorgeven werkt ook niet.
Wie o wie heeft er nog een gouden tip of een link naar een instelling workaround.
Als laatste vraag de volgende (een beetje genante eigenlijk) Is de mda3 nu een smartphone, een pocket pc, of een pda? M.a.w welke versie van tomtom moet je hebben ( http://www.tomtom.com/support/index.php?Lid=1 )
Deze telefoon kan worden aangemerkt als een Pocket PC (PPC). Ikzelf heb Tom Tom Navigator 6 erop staan, met de mappen van Western Europe, en het is absoluut geweldig! Het apparaat navigeert snel! Het maken van de GPS-instellingen duurde even voordat ik door had wat nu precies gevraagd werd. Wel is het raadzaam alleen de Nederlandse stemmen op je PPC te installeren, anders is het geheugen van je telefoon direct vol.
Mijn MDA is werkzaam op drie verschillende draadloze netwerken. Bij mij werkt het altijd via dezelfde methode:
..Draadloos netwerk configureren..> Maakt verbinding met: internet..> Verifcatie: Openen (hangt af van eigen draadloos netwerk, wordt door je zelf ingesteld)..> Gegvenscodering (afhankelijk of je een netwerksleutel hebt ingesteld, zo niet, dan MOET hij op uitgeschakeld staan): WEP..> De sleutel wordt automatisch verschaft..> NEE, moet je zelf invoeren! > daarna twee keer op voltooien klikken.
Op deze manier is het mij al twee keer gelukt verbinding te maken met een draadloos netwerk.
Lukt het zo niet...tja dan weet ik het ook niet!!
Succes!
Chello