HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:10:
[...]

Opzich best snel! Sowieso had ik de HTC versie eerder verwacht, hopen dat TM ook snel zal komen met een update.

Heeft iemand het lef om 'm te proberen...op eigen risico natuurlijk :)
Als je je P3300 met een Duitstalige WM6 wilt opzadelen moet je dit vooral doen anders zie ik geen enkele reden om het te doen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 22:21
Iemand enig idee hoe je de locatie van de opgeslagen camera afbeeldingen kan wijzigen?
Je kan natuurlijk het interne geheugen of de opslag kiezen, maar meer ook niet... ik wil een locatie kunnen specificeren op mijn SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
[b][hm gek ik heb 0 problemen via deze weg. heb je misschien een brakke usb bluetooth stick in je pc? niet genoeg bereik ofzo. Ik heb hiervoor de htc wizard gehad en ook daar had ik nooit activesyncproblemen mee.
Dat zou inderdaad nog de enige reden kunnen zijn.
Het is een Sitecom

[ Voor 56% gewijzigd door MatMich op 21-05-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
peterrrr schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:37:
Ik kwam zojuist thuis van het ziekenhuis zie ik tot mijn grote verbazing dat er een horizontale barst in het midden van het scherm zit. Er is verder niks gebeurd met mijn toestel.
Ik heb er om 6 uur nog mijn mail op gechecked. Echter ben ik zojuist teruggekomen uit het ziekenhuis en wil net weer mijn mail checken en tot mijn grote verbazing zag ik het.
Tevens werken de toetsen helemaal niet meer.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Toestel is gekocht op 28-12-2006 en word dagelijks gebruikt en ik gebruik ook het draaghoesje welke T-Mobile er bijgeleverd heeft.
Het enige wat mij te binnen schoot is dat het erg warm binnen hier is (33 a 34 graden).
draag je je telefoon met het scherm naar binnen of naar buiten...als je hem met het scherm naar buiten draagt kun je ergens tegen aan zijn gelopen...temperatuur kan ik me niet voorstellen....LCD schermen gaat niet stuk bij 35 graden...LCDs staan er bekend om dat ze sneller breken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
warrie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:44:
Iemand ook problemen dat bij de 'bluetooth instellingen' de instelling "dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur" regelmatig uitgaat? Ik gebruik PhoneWeaver, maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft...een pluim voor degene met het antwoord!
Dat is volgens mij een veiligheids setting. Door je BT herkenbaarheid uit te zetten nadat je een apparaat hebt gepaired zorgt ervoor dat kwaadwillenden je phone niet kunnen vinden.
Mijn laptop doet hetzelfde als ik de herkebaarheid even heb aangehad.

Verder geen antwoorden op je vraag dus geef mij die pluim maar :D ;)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Hey luitjes, maar weer een vraagje van mijn kant:

Als ik een verjaardag in mijn kalender zet (dus ik vink aan: duurt de hele dag), herhalend bv. elke 22 mei, dan zie ik de afspraak niet terug in mijn today scherm, terwijl de overige afspraken hier wel staan. Ook klooien met melding geven 1dag of 1 week van te voren werkt niet :O
Overige afspraken doen het zonder problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Armageddon_2k op 22-05-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Armageddon_2k schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:51:
Als ik een verjaardag in mijn kalender zet (dus ik vink aan: duurt de hele dag), herhalend bv. elke 22 mei, dan zie ik de afspraak niet terug in mijn today scherm, terwijl de overige afspraken hier wel staan. Ook klooien met melding geven 1dag of 1 week van te voren werkt niet :O Overige afspraken doen het zonder problemen.
Als je er geen afspraak van maakt, maar gewoon birthday of anniversary aanklikt, zie je ze wel in het todayscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
der_roedie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:30:
[...]

Dat is volgens mij een veiligheids setting. Door je BT herkenbaarheid uit te zetten nadat je een apparaat hebt gepaired zorgt ervoor dat kwaadwillenden je phone niet kunnen vinden.
Mijn laptop doet hetzelfde als ik de herkebaarheid even heb aangehad.

Verder geen antwoorden op je vraag dus geef mij die pluim maar :D ;)
Dank je voor je antwoord! De pluim komt jou kant op!
Maar dat betekent dus ook dat als je wilt dat bluetooth automatisch paired, je dit vinkje ook steeds aan moet hebben staan?
(ik wil namelijk connecten met mijn autoradio, maar nu moet ik iedere keer dat vinkje weer aanzetten)...niet echt de bedoeling lijkt me..?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Nee dat is volgens mij niet nodig. Die verbindingen worden automatisch gelegd als het een 'vetrouwde' verbinding is. Ik geloof dat dat Authorized heet in de P3300.
Je moet in ieder geval verbindingen van en naar dat apparaat automatisch toestaan. Als je dan alles in gesteld hebt zoals het hoort moet het geen probleem zijn om elke keer verbinding te maken. Met mijn laptop en BT-headset heb ik geen problemen.

Bedankt voor de pluim alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Hmmm...die "authorized" instelling kan ik niet vinden. Wel heb ik zojuist een nieuwe binnenkomende poort aangemaakt (com 6), die was er nog niet bij de bluetooth instellingen...zometeen ff naar m'n auto rennen :)

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

grun93 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:25:
[...]

Als je er geen afspraak van maakt, maar gewoon birthday of anniversary aanklikt, zie je ze wel in het todayscherm.
Wtf ?? ik word gek ik kan dat nergens vinden??? zou je es klik-voor-klik uit leggen hoe ik daar kom? naar mijn mening heb ik alles al gehad ?
Als ik een verjaardag voor vandaag aanmaak zie ik hem wel staan, maar ik wil wel ff een week van te voren weten wie er jarig is :P

[ Voor 14% gewijzigd door Armageddon_2k op 22-05-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Armageddon_2k schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:38:
Wtf ?? ik word gek ik kan dat nergens vinden??? zou je es klik-voor-klik uit leggen hoe ik daar kom? naar mijn mening heb ik alles al gehad ?
Ik heb het over Outlook, en dan synchroniseren met de phone. Zo doe ik het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

grun93 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:41:
[...]

Ik heb het over Outlook, en dan synchroniseren met de phone. Zo doe ik het altijd.
Hmmz toch maar es voor iedreen accounts aanmaken in outlook enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:48:
[...]

ik geloof dat wanneer het toestel geen van de voorkeursnetwerken kan vinden, dus wanneer je bv. in Duitsland bent, automatisch een beschikbaar netwerk selecteert. Het netwerk met het sterkste signaal wordt dan gekozen. Alleen indien nodig, dus wanneer je bv. met de nieuwe instelling geen bereik meer blijkt te hebben in Duitsland, kun je "T-Mobile DE" ook toevoegen aan de lijst met voorkeursnetwerken. De klacht heb ik via internet "My T-mobile" ingediend:
- selecteer via menu: klantenservice/vraag en uitleg
- typ "klacht" in het zoekveld. druk daarna op zoek
- kies 3. "Waar kan ik mijn klacht indienen."
- volg dan verder de instructies, leg uit wat het probleem is, zeg dat je op internet hebt gevonden dat het gaat om een bekend probleem, en geef aan wat de gevolgen ervan zijn voor jou. Dan reactie afwachten van T-mobile. In ieder geval succes.
Ik heb alle netwerken behalve T-Mobile NL uitgevinkt maar het probleem blijft. net even getest en ik krijg weer voicemail! iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:49:
Hiervoor is een splitter te verkrijgen, kijk maar eens bij expansys. Ik heb hem via The Phonehouse besteld.
Moet je ergens op je toestel aangeven dat de audio via de 3,5 moet?
Is dit een Y-splitter met 2 aansluitingen of 1 met 3 aansluitingen, 2x mini-usb en 1x audiojack?
En hebben ze deze bij de phonehouse op voorraad? of heb je deze besteld via de site, ik ben namelijk op zoek naar zo'n verlengkabel, alleen vind ik bij expansys de verzendkosten veel te hoog, in vergelijking met het product dat ik wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toetsenbord: iemand heeft hier eens uitgelegd dat je bij het grote toetsenbord de ontbrekende tekens (m.n. het "?") toch kunt typen door een streep naar boven te trekken in plaats van te typen. Dit werkt bij mij echter als vervanging van de [shift] toets, dus als ik de letter a aanstreep (ipv aantik) krijg ik de hoofdletter A, geen enkele toets levert echter het ? op. Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:16:
Toetsenbord: iemand heeft hier eens uitgelegd dat je bij het grote toetsenbord de ontbrekende tekens (m.n. het "?") toch kunt typen door een streep naar boven te trekken in plaats van te typen. Dit werkt bij mij echter als vervanging van de [shift] toets, dus als ik de letter a aanstreep (ipv aantik) krijg ik de hoofdletter A, geen enkele toets levert echter het ? op. Wat zie ik over het hoofd?
Dat klopt, dat was ik. Het vraagteken staat op dezelfde toets als de slash (/). Als je dat niet ziet, heb je geen vinkje voor 'gebaren gebruiken' gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

ik heb vandaag een sms van t-mobile ontvangen dat er nieuwe software is om mijn problemen te vervangen.
- natuurlijk niet werkend, maar ben ik hier de enige mee?

>> vals alarm. T-mobile gebeld, en de technische helpdesk erkent het probleem met de mda compact III. - ik krijg nu 1 maand de bundel vergoed, en als de oplossing langer op zich laat wachten een tijdelijk leentoestel aangeboden.

[ Voor 41% gewijzigd door tazitiz op 22-05-2007 15:51 . Reden: situatie update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we toch over het toetsenbord bezig zijn. Als ik tijdens het SMS'en een smiley :-) maak slaat de tekstinvoer naar overschrijven. Hoe kan ik dit weer terug krijgen naar invoegen??
Ik kan op het toensenbord geen verwijzing vinden. Hij schakelt wel weer terug bij de 2e :-)
grun93 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:46:
[...]

Dat klopt, dat was ik. Het vraagteken staat op dezelfde toets als de slash (/). Als je dat niet ziet, heb je geen vinkje voor 'gebaren gebruiken' gezet.
Ik heb ook onderstaand probleem, ik gooi de kaartjes er uit.
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:21:
[...]

Heeft verder niemand dit probleem?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
heb sinds 2 dagen ook last hiervan, heb het toestel nu 4 weken or so. Ben eergister terug gekomen uit het buitenland en nu ook bereik problemen. Heb alle instellingen zoals hier beschreven ook gedaan maar niks helpt, zojuist een klacht gestuurd naar t-mobile met een spoedige oplossing. Ik woon naast het t-mobile gebouw in den haag met een mast erop en heb 60% van de dag geen bereik! lijkt me sterk toch :>! maargoed..afwachten maar.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
warrie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:08:
Hmmm...die "authorized" instelling kan ik niet vinden. Wel heb ik zojuist een nieuwe binnenkomende poort aangemaakt (com 6), die was er nog niet bij de bluetooth instellingen...zometeen ff naar m'n auto rennen :)
Ik heb ff bij mezelf gekeken en daarin zie ik alleen maar mijn Laptop staan in het rijtje met apparaten onder 'Bluetooth Instellingen' Ik denk dat wanneer jouw radio daar ook bij staat het goed moet komen.
Volgens mij komt dat 'Authorization' verhaal van de PC-kant van het verhaal maar anyhow met mijn BT-headset hoef ik ook niet steeds de zichtbaarheid in te stellen en kan ik zo zonder wat in te toetsen pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazitiz schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:41:
ik heb vandaag een sms van t-mobile ontvangen dat er nieuwe software is om mijn problemen te vervangen.
- natuurlijk niet werkend, maar ben ik hier de enige mee?

>> vals alarm. T-mobile gebeld, en de technische helpdesk erkent het probleem met de mda compact III. - ik krijg nu 1 maand de bundel vergoed, en als de oplossing langer op zich laat wachten een tijdelijk leentoestel aangeboden.
natuurlijk niet werkend==> wat bedoel je hiermee!
vals alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
coldasice schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:19:
[...]

draag je je telefoon met het scherm naar binnen of naar buiten...als je hem met het scherm naar buiten draagt kun je ergens tegen aan zijn gelopen...temperatuur kan ik me niet voorstellen....LCD schermen gaat niet stuk bij 35 graden...LCDs staan er bekend om dat ze sneller breken....
Ik draag hem met het scherm naar binnen.
Vandaag even T-Mobile gebeld en helaas niet veel wijzer geworden.
Ga zodra ik tijd heb even langs de T-Mobile shop om het toestel af te geven.
Heeft het nut om er een briefje bij te stoppen voor de reparateur voor uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Binnenkort verkrijgbaar in wit en zwart de HTC W100 remote met 3,5 mm aansluiting voor een hoofdtelefoon.

Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/8448/htcw100remotexd8.jpg
Description:
Keep your phone in your pocket with the HTC RC W100 Music Remote Control. The Music Remote Control lets you easily answer and make calls and play back your music by simply pressing a button. Clip the stylish Remote Control to your clothing and you have music playback and phone controls at your fingertips. Also, with the built-in FM antenna giving a signal boost, listening to FM radio stations is crystal clear (see note below).

Key Features:
- Standard 3.5mm audio jack lets you plug in and use your own earphone/headphones
- Voice dial support
- Last number redial support
- Volume buttons
- Music control buttons
- Play/Pause button
- Forward/Backward buttons for music playback or FM channel selection
- Phone buttons
- Send button to answer calls, call waiting switch or redial last number
- End button to end a call or use voice dial
- Mute button to silence ringtone when an incoming call comes or mute the microphone during an ongoing call
- Hold switch to lock/unlock the remote control
- Two colours: Black or white

Note: Only applies to devices with integrated FM Radio function

Note: Your HTC device may require a driver for this audio accessory to function correctly. If you experience any problems, then please download the driver from here.

Technical Details:
* Power: Uses power from device via 11-pin ExtUSB™ interface
* Dimensions (with clip): 49 (L) mm x 18 (W) mm x 14.0 (T) mm
* Interface: 11-pin ExtUSB™ male connector
* Standard 3.5mm audio jack
* Built-in Microphone
Ik weet niet of ik dit mag vermelden maar hij is onder andere bij TelecomTelecom en Expansys verkrijgbaar.
De prijs voor de remote loopt nogal uiteen dus een beetje shoppen kan geen kwaad.

[ Voor 82% gewijzigd door sjaool op 22-05-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groentjie77 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:07:
[...]

Ik heb alle netwerken behalve T-Mobile NL uitgevinkt maar het probleem blijft. net even getest en ik krijg weer voicemail! iemand nog tips?
Heb je ook je telefoon uitgezet en daarna weer aan? Voor de nieuwe instelling dient je toestel zich opnieuw aan te melden op het netwerk. Ik heb trouwens ook bij instellingen/vergrendeling mijn wachtwoord eraf gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen met een PIT abbo bij T-Mobile kan ik toch gratis mijn emails ontvangen? Of moet ik ook nog betalen voor elke ontvangen email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:36:
mensen met een PIT abbo bij T-Mobile kan ik toch gratis mijn emails ontvangen? Of moet ik ook nog betalen voor elke ontvangen email?
Nee. al het GPRS verkeer valt gewoon in de PIT bundel. Mail msn surfen downloaden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
der_roedie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:28:
[...]

Ik heb ff bij mezelf gekeken en daarin zie ik alleen maar mijn Laptop staan in het rijtje met apparaten onder 'Bluetooth Instellingen' Ik denk dat wanneer jouw radio daar ook bij staat het goed moet komen.
Volgens mij komt dat 'Authorization' verhaal van de PC-kant van het verhaal maar anyhow met mijn BT-headset hoef ik ook niet steeds de zichtbaarheid in te stellen en kan ik zo zonder wat in te toetsen pairen.
Ik heb toch een beetje spijt van die pluim :P Het gebeurt ECHT NIET automatisch, alleen als ik hem dus op 'zichtbaar maken voor andere apparaten' heb staan. Mr Magic, is die hier nog?
Die had dezelfde autoradio (Pioneer P55BT) en hetzelfde probleem....
(Ik heb zowel vanaf de autoradio als vanaf de telefoon de verbindingen gestart)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:51:
[...]

Nee. al het GPRS verkeer valt gewoon in de PIT bundel. Mail msn surfen downloaden enz.
Ow ik vergat erbij te zeggen dat ik PUSH email bedoel, dit gaat namelijk via het gsm netwerk toch? of maakt dat niet uit voor de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,
ik heb zelf de tmobile versie van dit apparaat met een relax 150 abo, nu vraag ik mij af wordt dit toestel ook bij een kpnabo geleverd en hebben die mensen ook dezelfde bereikbaarheidsproblemen als bij tmobile? Ik heb na diverse klachten bij tmobile neergelegd te hebben de vorige maand mijn belbundel gratis gekregen. De komende 2 maanden krijg ik mijn abo voor de helft van het geld en ik krijg een leentoestel om de bereikbaarheidsproblemen op te lossen, helaas wordt dit slechts een nokia 6230i. Dus zonder de mooie internetmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
peterrrr schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:22:
[...]

Ik draag hem met het scherm naar binnen.
Vandaag even T-Mobile gebeld en helaas niet veel wijzer geworden.
Ga zodra ik tijd heb even langs de T-Mobile shop om het toestel af te geven.
Heeft het nut om er een briefje bij te stoppen voor de reparateur voor uitleg?
Ik vind dit ook twijfelachtig een scherm scheurt niet zomaar, en vooral niet door temperatuur.
Dat het scherm kapot is gegaan door jezelf kan ik goed begrijpen (zo heb ik ook mijn Mio 168 vermoord) maar om dan hier te zeggen dat hij zomaar "opeens" kapot is vind ik nogal raar.
Een gescheurd scherm valt 9 van de 10 keer niet onder garantie, en ik denk dat je met een heel goed verhaal aan zult moeten komen om dit voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
der_roedie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:28:
Bij mijn Pioneer autoradio werkt dat helaas niet zo. Bluetooth op de telefoon moet op "zichtbaar maken" staan anders vindt de radio hem niet automatisch. Als je echter onder Beveiliging de optie "Verificatie vereist" aanvinkt zal de telefoon altijd om een passkey vragen als er een nieuw (onbekend) apparaat probeert te pairen, dus dan ben je wel een beetje beveiligd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Bij Ibood zijn vandaag 1 Gb MicroSD kaartjes in de aanbieding: 7,89 euro. Alleen vandaag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
grun93 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:59:
Bij Ibood zijn vandaag 1 Gb MicroSD kaartjes in de aanbieding: 7,89 euro. Alleen vandaag dus.
moet de 2gig hebben :)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Tha schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:15:
[...]

Ik heb een orginele motorla autolader voor 10 euro gekocht bij de Tmobile shop.
werkt perfect, mijn ervaring met die no-name meuk is niet echt goed te noemen.
daarbij is die van motorola prima van kwaliteit en voor 10 euro koop ik liever die, dan een "goedkope" van 7euro.
Die lader heb ik nu ook gekocht, maar hij werkt niet echt goed. Hij laadt eigenlijk nauwelijks op, schermpje licht wel op dat hij bijgelaadt wordt, maar hij is zeker niet als enige lader te gebruiken.
Te lage spanning in de auto lijkt me sterk. Misschien maar zo'n orange lader proberen? (word dan mijn derde lader :), gelukkig kosten die dingen geen r**t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:19:
[...]

Heb je ook je telefoon uitgezet en daarna weer aan? Voor de nieuwe instelling dient je toestel zich opnieuw aan te melden op het netwerk. Ik heb trouwens ook bij instellingen/vergrendeling mijn wachtwoord eraf gehaald.
eerst niet, maar toen ik zag dat ik weer niet bereikbaar was, wel een reset en gister had ik het weer! Ik heb wel het idee dat het minder is maar nog niet helemaal opgelost!

vergrendeling wachtwoord had ik er ook al afgehaald!

Ik heb het idee, maar ik kan het niet verzekeren dat als ik mijn toestel aan de pc hang dat het dan onbereikbaar is.
Nu vanmorgen ben ik nog de hele tijd bereikbaar en ik heb het toestel nog niet aan de usb gehangen!
Ik hoop dat met de nieuwe rom en wm6 het probleem verholpen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
water_escape schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:03:
aanbieding bij ibood

moet de 2gig hebben :)
Als je daarbij de verzendkosten telt en het feit dat ibood vaak spullen erg laat levert. Meerdere ervaringen. Kun je hem beter via een betere webwinkel besetellen of bij de computerboer om de hoek.

[ Voor 3% gewijzigd door Tasminos op 23-05-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:29:
[...]

natuurlijk niet werkend==> wat bedoel je hiermee!
vals alarm
de software op de website werkt niet want de software die bij de mda III staat is niet voor onze telefoon bedoeld. niet anders dan ik had verwacht.
vals alarm was dat het smsje welke door t-mobile is gestuurd niet ons probleem oplost en dat er nog geen update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Mr Magic schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 08:53:
[...]

Bij mijn Pioneer autoradio werkt dat helaas niet zo. Bluetooth op de telefoon moet op "zichtbaar maken" staan anders vindt de radio hem niet automatisch. Als je echter onder Beveiliging de optie "Verificatie vereist" aanvinkt zal de telefoon altijd om een passkey vragen als er een nieuw (onbekend) apparaat probeert te pairen, dus dan ben je wel een beetje beveiligd.
Yup, dat is dan inderdaad een mogelijkheid. Het is sowieso raadzaam om altijd gebruik te maken van een pass-key, op die manier kunnen er geen ongeauthoriseerde verbindingen met jouw P3300 gemaakt worden.
Kun je de autoradio niet vertellen dat je P3300 een toegestaan apparaat is?? Dit is inderdaad best wel waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
der_roedie schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:03:
[...]

Kun je de autoradio niet vertellen dat je P3300 een toegestaan apparaat is?? Dit is inderdaad best wel waardeloos...
Ik vraag me af of het daaraan ligt. Op de autoradio staat wel netjes de P3300 in zijn lijstje van geaccepteerde telefoons. Alleen als de autoradio gaat zoeken, vind hij geen P3300 (als zichtbaar uit staat dus).
Als je echter op de P3300 de autoradio handmatig selecteert in het apparatenlijstje (de radio staat er al omdat er ooit verbinding is geweest), en je kiest dan voor "als Handsfree instellen", dan werkt het WEL. (met BT dus níet als zichtbaar)....Dus de vraag is:
Kan je de P3300 niet zó instellen dat hij zelf gaat zoeken naar de autoradio ipv andersom?

[ Voor 7% gewijzigd door warrie op 23-05-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een y-splitter met 1x mini-usb en 1x audiojack. Ze hebben hem niet op voorraad bij the phonehouse maar ze kunnen hem wel bestellen(duurt wel even, 4weken). Maar is dan wel de helft goedkoper dan bij expansys.

Ik heb de audiouitgang nog niet aan het werk met mijn aux-in van mijn radio. Heeft iemand hier een oplossing voor of zoiets dergelijks al is uitgeprobeerd?
RaceKabouter schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:51:
[...]

Is dit een Y-splitter met 2 aansluitingen of 1 met 3 aansluitingen, 2x mini-usb en 1x audiojack?
En hebben ze deze bij de phonehouse op voorraad? of heb je deze besteld via de site, ik ben namelijk op zoek naar zo'n verlengkabel, alleen vind ik bij expansys de verzendkosten veel te hoog, in vergelijking met het product dat ik wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb dus vorige week mijn MDA Compact 3 ontvangen. Eerst was ik er niet tevreden over, maar goed, daar ben ik nu op terug gekomen! Het apparaat werkt uitstekend!

Echter, nu zit ik dus met een probleem. Mijn MDA valt af en toe uit, en is daarna niet meer met de gewone "power-knop" aan te krijgen. Een Soft-Reset is vereist om het apparaat weer aan te zetten.

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er gebeurd is met het apparaat. Gisteren was ik zelf verplicht de batterij uit het toestel te verwijderen, omdat de Soft-Reset niet afdoende was.

Wie heeft hier ook last van? En wat heb je aan het probleem gedaan? Komt het misschien door (gekraakte) software?

Ik zie uw antwoord graag tegemoed!

Vriendelijke groet,
Marcello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Misschien dat je software hebt geinstalleerd op je geheugenkaart die beter in het hoofdgeheugen had kunnen worden geinstalleerd. Dit kan wel voor problemen zorgen wanneer je je apparaat wilt opstarten, echter heb ik zelf hier geen ervaring mee.
Het handigst is misschien alle software eraf knallen en opnieuw beginnen en kijken waar het mis gaat.

Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005

itarix

404 soul not found

nou mensen ik heb me tmobile mda compact III (cid-locked) geflashed naar windows mobile 6 en hij werkt uitstekend!
ik heb deze: rom geflashed met deze methode:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299154
LET OP: je moet niet helemaal de methode volgen.
eerst moet je een hard reset doen...
daarna moet je de 2 cab bestanden die bij de download van xda zitten installeren op je apparaat.
(ik zelf heb ook nog geavranseerde active sync netwerk connecties uitgezet)
vervolgens maak je een gast verbinding met active sync.
en gebruik je deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=308164 rom. (engelse verzie)
(hernoem os.nb naar windows.nb)
start het bat bestand en naar ongeveer 25minuten is ie klaar met flashen dit gaf ie bij mij in de dosbox aan maar bij velen schijnt ie dat niet te doen.

LET WEL OP: als het foutgaat moet je telefoon gerepareerd worden.

hier is ook een nederlandse wm6 rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=308346 (niet doormij getest)

en hier staat de uitleg in het engels:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299154&page=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet om het een of ander maar jouw post is best wel illegaal :P volgens mij mag je niet over roms e.d. praten als het om cid unlocken gaat.
trouwens de methode die hierboven staat zou ik NOOIT uitvoeren als je nog garantie hebt want hij ziet er wel erg dubieus en crashgevoelig uit...

EDIT:
dat wil niet zeggen dat ik wel eens een paar screens van WM6 op de p3300 wil zien natuurlijk :D (en jouw ervaringen e.d.)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

er word hier niks ge unlocked het is gewoon een bypass ;)
ik kan wel een paar screen regelen... enehhh t is een mda compact III :P

blijkbaar is me fototoestel kapot en me 2de mda compact III maakt heele vaage fotos op zown afstand...

hoe dan ook xda developers staat vol met succes verhalen (en minder succes verhalen)

dus trek maar je eigen conclusies

[ Voor 47% gewijzigd door itarix op 23-05-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
heeft iemand enige informatie over Speech2Speech van IBM Mastor?

Ik zat een documentaire te kijken op Discovery Scientific en daar draaide ze Speech2Speech op een PDA....die luistert en vertaalt real-time audio in een andere taal en spreekt deze ook weer uit...daardoor konden mensen uit China en Amerika met elkaar praten door middel van de PDA....SUPERGAAF!!!! _/-\o_ _/-\o_

hier enkele link maar ik zou het wel vet vinden als iemand weet of dit pogramma vrij te downloaden en te proberen is...

http://domino.watson.ibm....ation.html?Open&printable
https://onroutside.onr.na...p?pid=3527054&dID=3564336
http://domino.research.ib...FILE/speech_to_speech.mpg

bekijk het eens...ik denk dat iedereen hier wel enthousiast over zou zijn....

http://mmorpg.qj.net/MAST...e-barrier/pg/49/aid/82738
Like we've mentioned at the beginning of this article, MASTOR is still a prototype software so don't expect a commercial version any time soon. It's just good to know that an innovation like this will soon be heading our way. IBM also plans to use MASTOR in medical facilities, law enforcement, banking, and travel.

[ Voor 19% gewijzigd door coldasice op 23-05-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
ianz schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:30:
nou mensen ik heb me tmobile mda compact III (cid-locked) geflashed naar windows mobile 6 en hij werkt uitstekend!
ik heb deze: rom geflashed met deze methode:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299154
LET OP: je moet niet helemaal de methode volgen.
eerst moet je een hard reset doen...
daarna moet je de 2 cab bestanden die bij de download van xda zitten installeren op je apparaat.
(ik zelf heb ook nog geavranseerde active sync netwerk connecties uitgezet)
vervolgens maak je een gast verbinding met active sync.
en gebruik je deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=308164 rom. (engelse verzie)
(hernoem os.nb naar windows.nb)
start het bat bestand en naar ongeveer 25minuten is ie klaar met flashen dit gaf ie bij mij in de dosbox aan maar bij velen schijnt ie dat niet te doen.

LET WEL OP: als het foutgaat moet je telefoon gerepareerd worden.

hier is ook een nederlandse wm6 rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=308346 (niet doormij getest)

en hier staat de uitleg in het engels:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299154&page=5
hmmm wat een gedoe, en mensen hebben er ook problemen mee zag ik..... ik wacht wel tot de officiele verschijnt in Juni, zo lang is dat ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 00:29:
Vraagje,
ik heb zelf de tmobile versie van dit apparaat met een relax 150 abo, nu vraag ik mij af wordt dit toestel ook bij een kpnabo geleverd en hebben die mensen ook dezelfde bereikbaarheidsproblemen als bij tmobile?
Ik heb met Orange en Vodafone geen bereikbaarheidsproblemen in combinatie met de P3300 (UK versie).
Met Vodafone heb ik op m'n werk geen bereik, maar dat komt doordat het bereik ter plaatse gewoon slecht is, dus niet door het toestel.
Ik heb het toestel nog niet met T-Mobile getest. Komen de bereikbaarheidsproblemen alleen voor bij de MDA Compact III uitvoering of ook bij de HTC P3300?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:09:
[...]

Ow ik vergat erbij te zeggen dat ik PUSH email bedoel, dit gaat namelijk via het gsm netwerk toch? of maakt dat niet uit voor de kosten?
is dit een erg moeilijke vraag? ;)
dus: extra kosten bij PUSH email ontvangen (dus niet gewoon email) bij PIT abo?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:15:
Hallo,

Ik heb dus vorige week mijn MDA Compact 3 ontvangen. Eerst was ik er niet tevreden over, maar goed, daar ben ik nu op terug gekomen! Het apparaat werkt uitstekend!

Echter, nu zit ik dus met een probleem. Mijn MDA valt af en toe uit, en is daarna niet meer met de gewone "power-knop" aan te krijgen. Een Soft-Reset is vereist om het apparaat weer aan te zetten.

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat er gebeurd is met het apparaat. Gisteren was ik zelf verplicht de batterij uit het toestel te verwijderen, omdat de Soft-Reset niet afdoende was.

Wie heeft hier ook last van? En wat heb je aan het probleem gedaan? Komt het misschien door (gekraakte) software?

Ik zie uw antwoord graag tegemoed!

Vriendelijke groet,
Marcello
Weet niet of het precies hetzelfde is zoals jij had. Maar ik had gisteren dat mijn toestel op standby stond maar ik kreeg hem niet meer aan. Lampje knipperde nog wel gewoon, maar het scherm sprong gewoon niet aan. Soft reset en hij deed het weer. Was de eerste keer dat ik dit mee maakte. eb zelf een P3300 met PDAMobiz Rom.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:44:
[...]

is dit een erg moeilijke vraag? ;)
dus: extra kosten bij PUSH email ontvangen (dus niet gewoon email) bij PIT abo?
nee, pit is onbeperkt gprs en push is gprs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ten eerste dank aan de makers van dit draadje voor de enorme hoeveelheid info en de hulp aan iedereen. Nu zit ik met een vraag die T-mobile NL niet kan beantwoorden.

Ik overweeg de verlenging van mijn contract en een mda compact III. In de zomer ga ik naar de USA voor een maand. Kan ik daar dan gewoon een prepaid T-mobile USA simmetje aanschaffen en met een gesimlockte MDA III gebruiken?

Anders zal ik nog een paar maandjes moeten wachten vermoed ik en mijn huidige sim-lock vrije gsm mee moeten nemen.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dank voor je compliment over dit topic :)

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om een amerikaanse T-Mobile sim in een Nederlandse MDA Compact te stoppen. Mail anders T-Mobile USA ook eens, kijken wat zijn te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Pieth schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:43:
[...]

QFT!

Die van mij gaat btw maar weer eens terug naar T-Mobile. Heb sinds vorige week plotseling (geen nieuwe / andere software oid installed) dat het lijkt alsof de andere kant van de lijn in een windtunnel staat. Continu een harde ruis en daartussen net verstaanbaar de woorden van de andere kant. De andere kant kan mij helemaal niet meer horen.

GRMBL...

:(
Hij is vandaag weer terug gekomen en hij functioneert weer helemaal. Op de reparatie papieren staat dat hij een software update heeft gehad. Ik denk dat ze de Radio Rom opnieuw hebben geflashed, want had al een harde reset geprobeerd. Het rare is dat het lijkt dat hij de Extend. Rom niet meer installed na een HR, maar wel gewoon de T-Mobile meuk installed heeft.

Ben eens benieuwd hoe het met mijn bereikbaarheid is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:58:

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om een amerikaanse T-Mobile sim in een Nederlandse MDA Compact te stoppen. Mail anders T-Mobile USA ook eens, kijken wat zijn te zeggen hebben.
Ik heb T-Mobile USA gemaild maar helaas nog geen antwoord gehad na 40 uur. Ze gaven aan 48 uur nodig te hebben... :-(
Ik laat jullie zeker weten wat het antwoord op mijn vraag is (als ik er achter kom)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Helaas dit is niet mogelijk, de telefoon zal alleen nederlandse sims accepteren als op t-mobile gebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Ik heb me nu al twee keer verslapen doordat ik op de alarmfunctie van MortPlayer vertrouwde. De telefoon valt soms 's nachts spontaan uit heb ik het vermoeden. Als ik hem dan 's ochtends (of liever 's middags :) ) weer aanzet (hij start dan weer opnieuw op) zie ik de melding: failed to execute MPNotify.exe (of zoiets dergelijks). Iemand die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
warrie schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:42:
Ik heb me nu al twee verslapen doordat ik op de alarmfunctie van MortPlayer vertrouwde. De telefoon valt soms 's nachts spontaan uit heb ik het vermoeden. Als ik hem dan 's ochtends (of liever 's middags :) ) weer aanzet (hij start dan weer opnieuw op) zie ik de melding: failed to execute MPNotify.exe (of zoiets dergelijks). Iemand die dit probleem ook heeft?
misschien een probleem met je geheugenkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb een programma geschreven in C# wat de coordinaten bijhoud en je de mogelijkheid geeft om ze te exporteren naar een Google Earth route, zodat je precies kunt zien waar je bent geweest.

Er zullen nog wel wat fouten in zitten maar het begin is gemaakt.

Als er mensen zijn die graag mee willen helpen om dit programma te verbeteren, laat maar wat weten.
Ook testers zijn welkom, gebruik is wel geheel op eigen risico natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
coldasice schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:59:
[...]

misschien een probleem met je geheugenkaartje?
Gouden tip (denk ik tot zover). Ik heb even zitten rommelen met het kaartje, en ik vermoed dat de reden van uitvallen was dat het SD kaartje geen goed contact maakte. Heel voorzichtig de pinnetjes onder het kaartje wat naar boven gebogen (komt u maar met commentaar alle eightiese mensen hier) en hij lijkt het nu veel beter te doen. (Als ik de tel voorheen namelijk iets te hard neerlegde, viel het ding meteen uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nog niet met T-Mobile getest. Komen de bereikbaarheidsproblemen alleen voor bij de MDA Compact III uitvoering of ook bij de HTC P3300?
[/quote]

Vriend heeft HTC P3300 met T-mobile abonn, geen bereikbaarheidsproblemen alleen zij tomtom was vd kaart zomaar weg! wist niet hoe?
Als ik deze form leest is het alleen bijde Compact III vd T-mobile versie!
wil zelf ook graag, zijn er geen mensen die blij zijn met het toestel? en waarom wordt er nog verkocht toestel? en koopt men?

mvg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:43:
[/quote]

Vriend heeft HTC P3300 met T-mobile abonn, geen bereikbaarheidsproblemen alleen zij tomtom was vd kaart zomaar weg! wist niet hoe?
Als ik deze form leest is het alleen bijde Compact III vd T-mobile versie!
wil zelf ook graag, zijn er geen mensen die blij zijn met het toestel? en waarom wordt er nog verkocht toestel? en koopt men?

mvg ;)
Probeer het nog eens in het Nederlands? Dus met hele, goedlopende zinnen. Hoofdletters, komma's, je kent het wel. Ik snap nu geen barst van je verhaal
Jozef Sss schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:00:
Ik heb een programma geschreven in C# wat de coordinaten bijhoud en je de mogelijkheid geeft om ze te exporteren naar een Google Earth route, zodat je precies kunt zien waar je bent geweest.

Als er mensen zijn die graag mee willen helpen om dit programma te verbeteren, laat maar wat weten.
Ik heb geen programmeerervaring, maar ik wil wel voor je testen. Dat het programma geschreven is in C# houdt in dat compact .net erop moet staan? Of was dat nou met C++ (of is dat hetzelfde?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:27:
[...]

Probeer het nog eens in het Nederlands? Dus met hele, goedlopende zinnen. Hoofdletters, komma's, je kent het wel. Ik snap nu geen barst van je verhaal
[...]

Ik heb geen programmeerervaring, maar ik wil wel voor je testen. Dat het programma geschreven is in C# houdt in dat compact .net erop moet staan? Of was dat nou met C++ (of is dat hetzelfde?)
Als Compact III onbereikaarheidsprobleem heeft,

- waarom wordt er nog verkocht door T-mobile?

- waarom koopt consument dit toestel nog ? ( bereikbaarheid probleem heeft)

of is dit maar enkeling?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:44:
[...]

Als Compact III onbereikaarheidsprobleem heeft,

- waarom wordt er nog verkocht door T-mobile?

- waarom koopt consument dit toestel nog ? ( bereikbaarheid probleem heeft)

of is dit maar enkeling?

mvg
Da's beter :)
Niet iedereen heeft bereikbaarheidsproblemen, en er zijn foefjes voor om het probleem kleiner te maken. Het grote wachten is nog steeds op de ROM update waarmee het probleem helemaal opgelost zal worden (volgens T-mob)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 00:47:
[...]

Da's beter :)
c, en er zijn foefjes voor om het probleem kleiner te maken. Het grote wachten is nog steeds op de ROM update waarmee het probleem helemaal opgelost zal worden (volgens T-mob)
Niet iedereen heeft bereikbaarheidsproblemen = doen bepaald regio's !
en er zijn foefjes voor om het probleem kleiner te maken = kun je hierover tips geven!

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:20:
[...]

en er zijn foefjes voor om het probleem kleiner te maken = kun je hierover tips geven!

mvg
Gebruik de zoekfuntie eventjes in dit topic en de vorige delen. Verschillende mensen hebben verschillende tips gegeven, maar geen enkele is de ultime oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:20:
[...]

mvg
Ik heb er zelf geen last van (niet dat ik weet tenminste), maar volgens mij is het niet regiogebonden. In vorige delen van dit topic (deel 2, deel 3 en deel 4) moet je maar eens zoeken op 'bereikbaarheid' (intypen in de zoekbox rechtsbovenin, daaronder kiezen voor 'in dit topic' en dan op de twee pijltjes rechts klikken).
Er staat me bij dat het een probleem is van Windows Mobile 5 in combinatie met sommige SIM-kaarten. De logica daarin was volgens mij ook niet echt duidelijk. In die topics worden ook oplossingen genoemd, die voor sommige mensen wel lijken te werken en voor andere niet. Het is dus een kwestie van zelf proberen wat voor jou werkt.
Eén van de oplossingen die in dit deel nog genoemd is, is je mailprogramma om de zoveel tijd (bijvoorbeeld 10 min) je mail te laten checken. Dat is natuurlijk alleen handig als je een onbeperkt internet abonnement hebt (PIT van T-mobile bijvoorbeeld)

offtopic:
op GoT groeten we elkaar standaard, dus dat hoef je niet onder elke post te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag over het geluid.

Ik heb nu dit ding:

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l145066.jpg

Daarmee kan ik met een gewone koptelefoon via een jackplug het geluid van de MDA beluisteren en ook tegelijkertijd de pda opladen.

Het rare is alleen dat het speakergeluid gewoon door gaat als je de jack-plug erin doet.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? Als ik het algemene geluid uit zet, gaat het koptelefoon geluid ook uit.

Als je gewoon de headset van de telefoon in de usb-aansluiting van de MDA zelf stopt, dan staat het speakergeluid wel automatisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:44:
[...]

Ik heb er zelf geen last van (niet dat ik weet tenminste), maar volgens mij is het niet regiogebonden. In vorige delen van dit topic (deel 2, deel 3 en deel 4) moet je maar eens zoeken op 'bereikbaarheid' (intypen in de zoekbox rechtsbovenin, daaronder kiezen voor 'in dit topic' en dan op de twee pijltjes rechts klikken).
Er staat me bij dat het een probleem is van Windows Mobile 5 in combinatie met sommige SIM-kaarten. De logica daarin was volgens mij ook niet echt duidelijk. In die topics worden ook oplossingen genoemd, die voor sommige mensen wel lijken te werken en voor andere niet. Het is dus een kwestie van zelf proberen wat voor jou werkt.
Eén van de oplossingen die in dit deel nog genoemd is, is je mailprogramma om de zoveel tijd (bijvoorbeeld 10 min) je mail te laten checken. Dat is natuurlijk alleen handig als je een onbeperkt internet abonnement hebt (PIT van T-mobile bijvoorbeeld)

offtopic:
op GoT groeten we elkaar standaard, dus dat hoef je niet onder elke post te zetten :+
Ik heb een compact III en heb het bereikbaarheidsprobleem, mijn vriendin heeft een vario II met wm6 en heeft ook het bereikbaarheidsprobleem ook dus het is niet toestel afhankelijk. Lokatie afhankelijk daar durf ik geen uitspraak over te doen. Ik heb nu ook wm6 draaien en heb nog niet gemerkt dat ik het probleem na het upgraden naar wm6 weer heb gehad maar ik wordt niet zo vaak gebeld dus dat zal daar aan liggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

Graag werk ik mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie

Same 4 me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Is er een manier om outlook de mail op te laten slaan op mn opslagkaart?
Ik zie zo langzaamaan mn telefoon vol lopen en dat terwijl ik nog n gig vrij heb op mn opslagkaartje.
Ik was al n beetje aan t zoeken geweest in de registry, maar ik kwam er echt even niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 04:11:
[...]

Weet niet of het precies hetzelfde is zoals jij had. Maar ik had gisteren dat mijn toestel op standby stond maar ik kreeg hem niet meer aan. Lampje knipperde nog wel gewoon, maar het scherm sprong gewoon niet aan. Soft reset en hij deed het weer. Was de eerste keer dat ik dit mee maakte. eb zelf een P3300 met PDAMobiz Rom.
Dat is dus het grappige, zelfs mijn lampje knipperde niet meer! Eigenlijk, na alles even op een rijtje te hebben gezet, is het gekomen toen ik de gratis virus scanner van T-mobile op m'n telefoon had geïnstalleerd. Omdat het een testversie betrof van 30 dagen heb ik het programma maar gelijk weer verwijderd (aangezien ik een hekel heb aan test-versies van 30 dagen!). Op die bewuste avond is mijn telefoon 2 tot 3 keer definitief uitgevallen, en moet de accu uit het toestel verwijderd worden. Nu, enkele dagen later, heb ik nergens last meer van (althans voorlopig).

Dan nog even wat vraagjes:

Binnenkort, ergens in juni, zal HTC een nieuwe rom uitbrengen voor de P3300. Zo zal onder andere WM6 een deel uit gaan maken van deze ROM. Ik ben geïnteresseerd in de HTC ROM, omdat, naar mijn mening, de HTC ROM meerdere voordelen heeft. Nu lees ik hier en daar (op dit forum en XDA dev.) dat het toestel "cid" gelocked is. Nu ben ik zo technisch als een thee-zakje, maar ik heb een flauw vermoeden dat dit betekent dat het toestel, naast de gebruikelijke SIM-lock, ook een soort van ROM-lock heeft. Klopt dit? Betekent dit, dat ik dus geen HTC ROM kan installeren op mijn Compact III?

Truowens, hoeveel dagen kunnen julie gebruik maken van de telefoon zonder op te laden? Ik ben mij ervan bewust dat een toestel, als het nieuw is, langer aan staat, omdat er meer mee wordt gespeeld. Ik vind echter een volledige lege batterij na twee dagen wel erg kort. Hebben jullie dit ook? Van mijn oude telefoon (Compact I) ben ik gewend dat hij, zeker in het begin, toch zeker 4 tot 5 dagen meegaat zonder op te laden.

Ik hoor het wel.

Vriendelijke groet,
Chello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

maestrodesigns schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:46:
Ik zie zo langzaamaan mn telefoon vol lopen en dat terwijl ik nog n gig vrij heb op mn opslagkaartje.
Ik was al n beetje aan t zoeken geweest in de registry, maar ik kwam er echt even niet uit.
ook benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:01:
[...]

Dat is dus het grappige, zelfs mijn lampje knipperde niet meer! Eigenlijk, na alles even op een rijtje te hebben gezet, is het gekomen toen ik de gratis virus scanner van T-mobile op m'n telefoon had geïnstalleerd. Omdat het een testversie betrof van 30 dagen heb ik het programma maar gelijk weer verwijderd (aangezien ik een hekel heb aan test-versies van 30 dagen!). Op die bewuste avond is mijn telefoon 2 tot 3 keer definitief uitgevallen, en moet de accu uit het toestel verwijderd worden. Nu, enkele dagen later, heb ik nergens last meer van (althans voorlopig).

Dan nog even wat vraagjes:

Binnenkort, ergens in juni, zal HTC een nieuwe rom uitbrengen voor de P3300. Zo zal onder andere WM6 een deel uit gaan maken van deze ROM. Ik ben geïnteresseerd in de HTC ROM, omdat, naar mijn mening, de HTC ROM meerdere voordelen heeft. Nu lees ik hier en daar (op dit forum en XDA dev.) dat het toestel "cid" gelocked is. Nu ben ik zo technisch als een thee-zakje, maar ik heb een flauw vermoeden dat dit betekent dat het toestel, naast de gebruikelijke SIM-lock, ook een soort van ROM-lock heeft. Klopt dit? Betekent dit, dat ik dus geen HTC ROM kan installeren op mijn Compact III?

Truowens, hoeveel dagen kunnen julie gebruik maken van de telefoon zonder op te laden? Ik ben mij ervan bewust dat een toestel, als het nieuw is, langer aan staat, omdat er meer mee wordt gespeeld. Ik vind echter een volledige lege batterij na twee dagen wel erg kort. Hebben jullie dit ook? Van mijn oude telefoon (Compact I) ben ik gewend dat hij, zeker in het begin, toch zeker 4 tot 5 dagen meegaat zonder op te laden.

Ik hoor het wel.

Vriendelijke groet,
Chello
Je hebt helemaal gelijk. Een CID lock is inderdaad een ROM lock, of een software lock, hoe je het noemen wil. Het zou moeten verkomen dat er andere, dan door de fabrikant goedkeurde software, opgezet zou worden.
Let op, zou moeten voorkomen. Er zijn wel trucjes hoe dit te omzeilen. Maar daar moet je dan zelf even achteraan waar je hier instructies voor kan vinden. Maar ze zijn er dus wel :)

Over de accu, die gaat bij mij ongeveer zo'n 3 dagen mee bij normaal gebruik. Gebruik ik hem vaker dan is het inderdaad met twee dagen al bekeken. Nu heb ik in de auto een lader zitten dus daar hang ik hem ook regelmatig aan. Gebeurd mij zelden dat ik met een lege accu zit of er rekening mee moet houden dat hij bijna leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Zelf ben ik zo technisch als een koffiefilter, maar in de startpost zie ik staan:

[
De cidlock is een heel ander verhaal. Zie het als een soort van software/besturingssysteem beveiliging. Een cidlock zorgt ervoor dat er geen andere software/besturingssysteem op je toestel gezet kan worden dan, de door de producent zelf goedgekeurde software/besturingssysteem. Het hoe en wat over hoe de cidlock te omzeilen mag verder hier op GoT niet over gesproken worden.

Nu zijn er de nodige rom's in omloop. De meest bekende zijn natuurlijk de originele roms van HTC, T-Mobile, Orange, O2 en Dopod (aziatische variant van de P3300). Normaal gesproken kan een rom van HTC niet over een rom van T-Mobile, etc gezet worden. Vica versa kan dit ook niet.
Volgens mij kun je de HTC-ROM dus niet op de Compact III zetten, tenzij je iets doet wat hier niet besproken mag worden (geen idee hoe je dat zou moeten doen overigens, maar dat zal wel ergens te vinden zijn).

/edit: er had dus al iemand een duidelijk antwoord gegeven, sorry.

[ Voor 57% gewijzigd door DAJ op 25-05-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:01:
Betekent dit, dat ik dus geen HTC ROM kan installeren op mijn Compact III?
Ja, maar ongetwijfeld brengt T-Mobile zelf hun eigen variant van dezelfde ROM uit. Die zul je wel kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

grun93 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:21:
[...]

Ja, maar ongetwijfeld brengt T-Mobile zelf hun eigen variant van dezelfde ROM uit. Die zul je wel kunnen installeren.
zo ongetwijfeld is dat niet. Ik zag laatst een bericht dat de Duitse T-mobile het in ieder geval niet gaat doen. Dus een beetje fingers crossed, en T-mob NL bestoken met verzoeken voor WM6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:19:
[...]

zo ongetwijfeld is dat niet. Ik zag laatst een bericht dat de Duitse T-mobile het in ieder geval niet gaat doen. Dus een beetje fingers crossed, en T-mob NL bestoken met verzoeken voor WM6 :)
Ach ja dan laat je hem voor 30 euri unlocken? 't is tenslotte jouw toestel?

google even naar knip

Daarna kun je volgens mij iedere rom die voor de artemis uit komt flashen tmobile/HTC/artemis maakt niet uit......

[ Voor 2% gewijzigd door Canaria op 25-05-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
De code staat op http://www.startmobiel.com/routetracker/RouteTracker.rar
Email adres staat ook daar vermeld, zet ik hier niet neer ivm spam.

Tips of ideeën altijd welkom!

PS Ja je heb idd .NET Compact Framework 2.0 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om het logo (MDA en T-Mobile, of HTC) met de befaamde suikerklontjes methode te verwijderen of is de behuizing niet zoals de Magician/Compact I ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Volgens mij kan dit met het programma SKTools
Iig hier heb je de optie om je Messaging files te verplaatsen.

Vandaag had ik toen in de trein zat op een gegeven moment verbinding met de Belgische provider BASE, wat me toen echter opviel was, dat ik in plaats van een G opeens een E had staan, wat wil dit zeggen? Staat die E voor Edge? Of was het wat anders?

Daarnaast had ik nog een vraag, hoe kun je snel een nummer opslaan?
Als ik door iemand gebeld wordt, hoe kun je dit nummer dan snel opslaan als contact persoon?

[ Voor 29% gewijzigd door Pittie op 25-05-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Daarnaast had ik nog een vraag, hoe kun je snel een nummer opslaan?
Als ik door iemand gebeld wordt, hoe kun je dit nummer dan snel opslaan als contact persoon?
Ga naar het telefoonscherm (op het groene hoornje drukken)
Klik op "Oproepen"
Houd je stylus op het telefoonnummer tot er een menu verschijnt
Kies nu voor "Opsl. in Contactpers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

is het mogeljk om een telefoongesprek op te nemen met 1 druk op de knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
DAJ schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:05:
[...]

Ga naar het telefoonscherm (op het groene hoornje drukken)
Klik op "Oproepen"
Houd je stylus op het telefoonnummer tot er een menu verschijnt
Kies nu voor "Opsl. in Contactpers."
Kijk, das nu een handige tip! Dankjewel hiervoor, ik heb het net getest en dat werkt inderdaad goed :)
Dankejwel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is mogelijk door te kiezen voor Berichten - Menu - Extra - Opties
Daar kiezen voor tabblad -Opslag- en aanvinken "bijlagen opslaan op opslagkaart" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

gisteren mijn mda3 compact (icm met t-mobile) binnengekregen.

Alles werkt zover als ik kan zien, ik heb het gprs tooltje geinstalleerd ook geen probleem. Echter skype en msn lukt niet.

Ook het wifi gebeuren werkt niet. Ik heb op mijn router (sitecom wl-122) alle beveiligingen uitgezet, maar helaas geen resultaat.

Hij ziet de router wel, maar gaat geen verbinding aan. Een ander onbeveiligde router (ook sitecom) in de buurt pakt hij wel af en toe.
De handleiding heeft het over een internet- netwerk en een werk - netwerk. Er staat dat je voor een thuisnetwerk eigenlijk een werk-netwerk moet gebruiken. Echter daar moet je een telefoonnummer voor invoeren?? Mijn router heeft geen telefoonnummer. Ook een ip-adres daar invoeren heeft geen resultaat.
Op mijn router heb ik DHCP aanstaan, maar een vast ipadres doorgeven werkt ook niet.

Wie o wie heeft er nog een gouden tip of een link naar een instelling workaround.

Verder vraag ik mij af waar al die netwerkadapters voor zijn. Ik heb een lijstje met 8 netwerkadapters staan op de mda3 compact.

Als laatste vraag de volgende (een beetje genante eigenlijk) Is de mda3 nu een smartphone, een pocket pc, of een pda? M.a.w welke versie van tomtom moet je hebben ( http://www.tomtom.com/support/index.php?Lid=1 )

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IgoyReab
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06-2021
Ik heb een aantal dagen een HTC p3300 in bezit. Het apparaat moet mijn S100 opvolgen. Tot nu toe ben ik redelijk tevreden maar heb nog een paar lastige probleempjes waarvan activesync de belangrijkste is.

Met mijn s100 had ik een active-sync partnership op mijn werk en een active-sync partnership thuis. Op beide PC's is XP, activesync 4.2 en outlook 2003 geinstalleerd en met outlook synchroniseerde mijn S100 (dus niet met een exchange server). Het resultaat was dat meestal mijn drie agenda's (thuis, op de zaak en in mijn S100) gelijk waren. Volgende de handleiding van mijn p3300 moet dit nu ook gewoon kunnen maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik met de p3300 aan beide PC's koppel krijg ik wel beide partnerships te zien, maar ik kan niet bij beide partnership de agenda en contactpersonen synchroniseren. Als ik dat probeer krijg ik een foutmelding dat de betreffende categorie al bij een ander partnership gesynchroniseerd wordt.

Wie kan mij hiermee helpen? Als dit niet gaat werken is dit voor mij een reden om het apparaat terug naar de winkel brengen :'(

mvg en bij voorbaat dank,

Marco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff herhalen ;)

Ik heb even een vraag over het geluid.

Ik heb nu dit ding:

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l145066.jpg

Daarmee kan ik met een gewone koptelefoon via een jackplug het geluid van de MDA beluisteren en ook tegelijkertijd de pda opladen.

Het rare is alleen dat het speakergeluid gewoon door gaat als je de jack-plug erin doet.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? Als ik het algemene geluid uit zet, gaat het koptelefoon geluid ook uit.

Als je gewoon de headset van de telefoon in de usb-aansluiting van de MDA zelf stopt, dan staat het speakergeluid wel automatisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

^Tja, iedere dag je vraag herhalen dat schiet op!

Niet iedereen komt hier iedere dag dus een beetje geduld kan geen kwaad.
En probeer anders eens de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat ik niet kan instellen wat er gebeurd als ik een sms krijg :S heb SPB phone suite..en er staat dat die geluid moet afspelen als ik sms krijg (type notification play sound)...maar ik hoor niets..en hij trilt maar 1x..Kortom kan ik ergens instellen dat ik een ander geluidje wil als ik sms krijg..
Kon nix vinden via de search of via forum van SPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die z***enwassers bij t-mobile te lui zijn om een WM6 update uit te brengen ga ik zeker de HTC rom erop zetten. Maar eerst lijkt het me inderdaad een goed idee om ze te bestoken met emails hierover. Dus ik zou zeggen iedereen mailen via deze link!!!

Overigens: hier nog geen bereikbaarheidproblemen gehad met deze telefoon. Wat trouwens iemand zij over dezelfde problemen met een Vario 1: dat is logisch want dat is (technisch) vrijwel dezelfde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozef Sss
Voor de testers:
http://www.startmobiel.com/routetracker/RouteTracker.cab
Is een installatie bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Nogmaals : Ben opzoek naar een progje om een telefoongesprek op te nemen.
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:52:
[...]

Ik vraag me af of het daaraan ligt. Op de autoradio staat wel netjes de P3300 in zijn lijstje van geaccepteerde telefoons. Alleen als de autoradio gaat zoeken, vind hij geen P3300 (als zichtbaar uit staat dus).
Als je echter op de P3300 de autoradio handmatig selecteert in het apparatenlijstje (de radio staat er al omdat er ooit verbinding is geweest), en je kiest dan voor "als Handsfree instellen", dan werkt het WEL. (met BT dus níet als zichtbaar)....Dus de vraag is:
Kan je de P3300 niet zó instellen dat hij zelf gaat zoeken naar de autoradio ipv andersom?
Kun je me vertellen hoe je op de autoradio de P3300 hebt gevonden ?
Bij mij wil hij m niet vinden (P55BT) de P3300 vindt trouwens wel de radio....
En hoe kan ik automatisch connceten ? Heb het forum doorzocht maar niet gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:18
Bedankt! :) Ik ga deze zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
made schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:27:
Nogmaals : Ben opzoek naar een progje om een telefoongesprek op te nemen.
Iemand een idee ?
Je kent Google? Is te vinden op www.google.nl ;)
Eerste hit --> http://www.softtrends.com/products/livepvr/livepvrwmppc.htm

Je moet er wel een paar euries voor betalen en je moet eerst uitproberen of het wel goed werkt (volgens de website)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:31:
Kun je me vertellen hoe je op de autoradio de P3300 hebt gevonden ?
Bij mij wil hij m niet vinden (P55BT) de P3300 vindt trouwens wel de radio....
En hoe kan ik automatisch connceten ? Heb het forum doorzocht maar niet gevonden ?
Zie deze twee posts:

Mr Magic in "HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact I..."

Mr Magic in "HTC P3300 deel 4 (Artemis, MDA Compact I..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:52:
Als die z***enwassers bij t-mobile te lui zijn om een WM6 update uit te brengen ga ik zeker de HTC rom erop zetten. Maar eerst lijkt het me inderdaad een goed idee om ze te bestoken met emails hierover. Dus ik zou zeggen iedereen mailen via deze link!!!
Ik had al geinformeerd bij T-Mobile:
Mr Magic in "HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact I..."
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.