DjWannaB2002 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 04:11:
[...]
Weet niet of het precies hetzelfde is zoals jij had. Maar ik had gisteren dat mijn toestel op standby stond maar ik kreeg hem niet meer aan. Lampje knipperde nog wel gewoon, maar het scherm sprong gewoon niet aan. Soft reset en hij deed het weer. Was de eerste keer dat ik dit mee maakte. eb zelf een P3300 met PDAMobiz Rom.
Dat is dus het grappige, zelfs mijn lampje knipperde niet meer! Eigenlijk, na alles even op een rijtje te hebben gezet, is het gekomen toen ik de gratis virus scanner van T-mobile op m'n telefoon had geïnstalleerd. Omdat het een testversie betrof van 30 dagen heb ik het programma maar gelijk weer verwijderd (aangezien ik een hekel heb aan test-versies van 30 dagen!). Op die bewuste avond is mijn telefoon 2 tot 3 keer definitief uitgevallen, en moet de accu uit het toestel verwijderd worden. Nu, enkele dagen later, heb ik nergens last meer van (althans voorlopig).
Dan nog even wat vraagjes:
Binnenkort, ergens in juni, zal HTC een nieuwe rom uitbrengen voor de P3300. Zo zal onder andere WM6 een deel uit gaan maken van deze ROM. Ik ben geïnteresseerd in de HTC ROM, omdat, naar mijn mening, de HTC ROM meerdere voordelen heeft. Nu lees ik hier en daar (op dit forum en XDA dev.) dat het toestel "cid" gelocked is. Nu ben ik zo technisch als een thee-zakje, maar ik heb een flauw vermoeden dat dit betekent dat het toestel, naast de gebruikelijke SIM-lock, ook een soort van ROM-lock heeft. Klopt dit? Betekent dit, dat ik dus geen HTC ROM kan installeren op mijn Compact III?
Truowens, hoeveel dagen kunnen julie gebruik maken van de telefoon zonder op te laden? Ik ben mij ervan bewust dat een toestel, als het nieuw is, langer aan staat, omdat er meer mee wordt gespeeld. Ik vind echter een volledige lege batterij na twee dagen wel erg kort. Hebben jullie dit ook? Van mijn oude telefoon (Compact I) ben ik gewend dat hij, zeker in het begin, toch zeker 4 tot 5 dagen meegaat zonder op te laden.
Ik hoor het wel.
Vriendelijke groet,
Chello