HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01-2020
Handig als je de dag-weergave van de calender wilt toewijzen aan je soft-key:

Linker Soft Key (Default toepassing: xxxx)

1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112"

2) Klik nu op de "Default" entry en wijzig hiervan de "String" waarde. Standaard staat hier "xxxx" ingevuld. De text die je hier invult zal worden weergegeven op je linker Soft Key waar voorheen dan ook xxxx stond.

3) Klik vervolgens op de "Open" entry en wijzig ook hiervan de "String" waarde. Je dient hier de locatie van de applicatie die je wilt starten (door het indrukken van de linker Soft Key) in te voeren. Deze waarde zal dus meestal naar een .exe bestand verwijzen. Als je hem naar de dag-versie van de calendar wilt verwijzen, zul je eerst een snelkoppeling moeten maken van /windows/calendar.exe. Dit moet je via active sync (verkenner -> rechtermuisknop ) doen. Vervolgens moet je de "Open" entry naar het .lnk (snelkoppeling) laten verwijzen. Dan werkt het!

Heeft iemand hier wat aan?

[ Voor 17% gewijzigd door warrie op 16-05-2007 10:10 ]

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

coldasice schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:07:
http://www.mobiletopsoft....eye-on-thief-2-51-04.html

Misschien handig voor de mensen die bang zijn dat hun telefoon gestolen wordt....zodra er een andere SIM in je pocketPC wordt gestopt gaat de pocketpc sms'jes sturen met zijn nieuwe SIM....naar geselecteerde mensen.....
Als ik tijd heb zal ik hier eens naar kijken, leuke app, misschien fix ik er nog wel een programma omheen dat je GPS locatie verstuurt, kan je meteen je foon terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Hoe reeel is het gevaar van virussen eigenlijk? Iemand hier al problemen mee gehad?

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
warrie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:49:
Handig als je de dag-weergave van de calender wilt toewijzen aan je soft-key:

Linker Soft Key (Default toepassing: xxxx)

"HKCU\Software\Microsoft\Today\Keys\112"

2) Klik nu op de "Default" entry en wijzig hiervan de "String" waarde. Standaard staat hier "xxxx" ingevuld. De text die je hier invult zal worden weergegeven op je linker Soft Key waar voorheen dan ook xxxx stond.

3) Klik vervolgens op de "Open" entry en wijzig ook hiervan de "String" waarde. Je dient hier de locatie van de applicatie die je wilt starten (door het indrukken van de linker Soft Key) in te voeren. Deze waarde zal dus meestal naar een .exe bestand verwijzen. Als je hem naar de dag-versie van de calendar wilt verwijzen, zul je eerst een snelkoppeling moeten maken van /windows/calendar.exe. Dit moet je via active sync (verkenner -> rechtermuisknop ) doen. Vervolgens moet je de "Open" entry naar het .lnk (snelkoppeling) laten verwijzen. Dan werkt het!

Heeft iemand hier wat aan?
weet je misschien ook hoe je de default calendar weergave op maand kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Armageddon_2k schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:38:
[...]

Je had ook hier in dit topiq eerst kunnen zoeken aangezien ik dit probleem niet allen als 'bekend' aangeef maar ook uitleg wat het probleem is.

Ik zal het nog even vetalen, en wil dan verzoek doen aan DjWannaB2002 om het ergens een plaatsje te geven in de StartPost.

Mijn GPS programma werkt niet?
Zoals bekend met de huidige ROM werken veel van de freeware/sharware GPS programma's niet. Ook bekendere programma's hebben dit probleem, raar? jah.. maar het kan worden uitgelegd.

De GPS unit die in de HTC P3300 gebruikt word is te vinden op COM4 op baudrate 4800, okay werkt prima? Maar de P3300 heeft een klein probleem, als deze data verstuurt over de compoort word er geen gebruik gemaakt van de EV_RXCHAR flag. deze flag geeft je programmatuur het bericht dat er nieuwe data is. Standaard componenten om de compoort uit te lezen wachten op dit vlaggetje en gaan dan met de data aan de slag. Omdat de meeste hobby projecten gebruik maken van deze standaard componenten, denken ze simpelweg geen data te krijgen.
De 'betaalde' programma's lezen de compoort uit met zelf geschreven methodes en hebben hier dus geen last van.

Maar ik ben blij met mijn GPS programma, kan dat niet anders?
Ja dat kan, download JAL PortSplitter dit programma maakt een virtuele compoort aan. Stel de Inport in op COM4 4800 baudrate (soms werkt GPS port ook) en de outport op een willekeurige uitgaande port(bv. COM10).
Nu stel je in je GPS programma COM10 in als je gps poort en je probleem is opgelost.
Het staat er in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

mn eerste bijdrage aan een startpost
sentimenteel momentje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

visboer32 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:46:
[...]
Ok appart, dat is bij T-mobile dus niet het geval daar blijft het een kruis totdat je een keer zelf verbinding gaat maken met GPRS. Als ik dit dan weer uitzet blijft die G wel staan en heb ik de bereikbaarheidsproblemen....

Kan niemand dit hier met T-mobile ook eens gaan testen?? :?
Ik heb de G altijd in beeld staan, maar geen bereikbaarheidsproblemen. En ihkv "If it ain't broke, don't try to fix it" ga ik er ook niet mee klooien ;)
Maar ik vermoed dus dat het feit of je GPRS ontvangst hebt, niets zegt over het al dan niet bereikbaar zijn.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
coldasice schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:42:
[...]

weet je misschien ook hoe je de default calendar weergave op maand kunt zetten?
Ik vermoed dat hij die instelling dan onthoudt. Dit lijkt niet het geval te zijn bij windows/htccalendar.exe, wel bij windows/calendar.exe. Heb dit nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
grun93 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:37:
[...]

Een houder zit erbij, plus een flexibele arm met een zuignap. En een auto laadkabel.

Geheugenkaartjes willen wel eens corrupt raken, dus je kunt het beste even een backup maken om hem in geval van nood te kunnen restoren.
Hmm dat is spijtig. ik denk dat die tomtom dan dus niet meer te herstellen is. :S

zou het trouwens kunnen dat SPB Phone Suite de problematiek met de bereikbaarheid oplost? Ik heb die tool namelijk ook geinstalleerd staan, en wanneer mijn bereik maar even weg is, gaat die direct aan de slag om connectie te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Ganymedus op 16-05-2007 12:42 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:40:
[...]
Hmm dat is spijtig. ik denk dat die tomtom dan dus niet meer te herstellen is. :S
Corrupte TomTom geheugenkaarten kun je gewoon RMA opsturen naar TomTom (in ieder geval via de dealer), dan wordt deze omgewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 08:34

verbraakje

🚦

verbraakje schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:42:
weet er iemand of je ook tomtom er bij krijgt bij www.gsmweb.nl en dan zonder route 66 besteld?? zou wel heel stom zijn?
niemand die hem bij gsmweb heeft gekocht?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort werkt mijn FM radio niet meer, ook al heb ik mijn headset ingeplugd krijg ik nog altijd de error dat ik de oordopjes moet inpluggen :S. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:10:
Sinds kort werkt mijn FM radio niet meer, ook al heb ik mijn headset ingeplugd krijg ik nog altijd de error dat ik de oordopjes moet inpluggen :S. Heeft iemand hier een oplossing voor?
klinkt als vuile connector ... goed blazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja geprobeerd, maar lijkt niet te helpen :( . Ik kan in registry de check wel uitschakelen, dus dan hoeft je headset er niet in te zitten. Maar het probleem is dan dat ik geen zenders vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Als je in de registry de check uitschakeld en de headset gewoon inplugt, vindt je dan wel zenders? Als dat niet zo is dan werkt de antennefunctie van je headset blijkbaar ook niet meer en lijkt het me dat je headset kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij doet het weer! Ik heb de check gewoon uitgeschakeld en toen radio gestart. Toen vond ie niks ( logisch ), toen plugde ik de headset in. Toen kreeg ik wel signaal maar geen zenders, de truc voor mij was om "Scan & Save" aan te tikken! Thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een progje, waarmee je programma's echt afsluit, en niet dat ze op de achtergrond nog draaien, maar als je op kruisje klikt ze echt worden afgesloten?

Ik bedoel dus niet taakbeheer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:32:
Is er een progje, waarmee je programma's echt afsluit, en niet dat ze op de achtergrond nog draaien, maar als je op kruisje klikt ze echt worden afgesloten?

Ik bedoel dus niet taakbeheer :9
Je zit te sarren he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is sarren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treiteren, pesten, irriteren, noem maar op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee,

ik stel een normale vraag. Ik weet dat er een dergelijk programma is. Een vriend van mij heeft het. Ik weet niet of het freeware of shareware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:16:
Nee,

ik stel een normale vraag. Ik weet dat er een dergelijk programma is. Een vriend van mij heeft het. Ik weet niet of het freeware of shareware is.
Waarom vraag je dan of het er is? :P

Nee maar waarom ik het zei, is omdat dit echt al zo vaak langs is gekomen in verschillende topics van verschillende apparaten... Het is echt niet moeilijk om het zelf te vinden, een simpele google search will do the trick. Maar X-button is dus wat je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Lol @ hierboven.

ik dacht ook dat je een geintje maakte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch besloten om een andere rom erop te zetten. Wat een wereld van verschil moet ik zeggen, de snelheid lijkt echt verdubbeld, ik vlieg nu door menuutjes en telefoonboek. 23 MB storage heb ik vrij en 24 MB Program, volgens mij heb ik daar nog nooit zoveel vrij gehad.

Als mensen echt problemen met de standaard rom zou ik toch echt overwegen om andere rom erop te zetten, tenzij je perse je dutch language wil :). Ik ben in ieder geval wel echt blij dat ik hem heb geflashed, vond het wel behoorlijk spannend hehe ;). Had mijn toestel namelijk niet CID unlocked, maar ik heb alleen het HTC logootje erop en die hebben waarschijnlijk geen lock, wel de toestellen van verschillende telefoon providers. Oh en zorg wel ff dat je batterij goed is opgeladen, en doe een hard-reset van tevoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:34:
Heb toch besloten om een andere rom erop te zetten. Wat een wereld van verschil moet ik zeggen, de snelheid lijkt echt verdubbeld, ik vlieg nu door menuutjes en telefoonboek. 23 MB storage heb ik vrij en 24 MB Program, volgens mij heb ik daar nog nooit zoveel vrij gehad.

Als mensen echt problemen met de standaard rom zou ik toch echt overwegen om andere rom erop te zetten, tenzij je perse je dutch language wil :). Ik ben in ieder geval wel echt blij dat ik hem heb geflashed, vond het wel behoorlijk spannend hehe ;). Had mijn toestel namelijk niet CID unlocked, maar ik heb alleen het HTC logootje erop en die hebben waarschijnlijk geen lock, wel de toestellen van verschillende telefoon providers. Oh en zorg wel ff dat je batterij goed is opgeladen, en doe een hard-reset van tevoren!
Heb zelf ook een HTC maar daar zit wel degelijk een CID lock op, kan in ieder geval niet elke willekeurige rom er (meer) opzetten. de WWE rom lukt bijv niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppiepruts
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:51
Ik moet de instelling voor de poort voor uitgaande e-mail wijzigen omdat direct-adsl de 'normale' serverpoort 25 geblokkeerd heeft. Nu is dat in de gewone outlook versie makkelijk te doen. Maar in deze versie van outlook (berichten) kan ik het echt nergens vinden. Iemand een idee? Moet ik het wellicht in het register wijzigen? Ik kan daar niets vinden wat er op duidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

gwystyl schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:47:
Lol @ hierboven.

ik dacht ook dat je een geintje maakte 8)
QFT!

Die van mij gaat btw maar weer eens terug naar T-Mobile. Heb sinds vorige week plotseling (geen nieuwe / andere software oid installed) dat het lijkt alsof de andere kant van de lijn in een windtunnel staat. Continu een harde ruis en daartussen net verstaanbaar de woorden van de andere kant. De andere kant kan mij helemaal niet meer horen.

GRMBL...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:43:
[...]

QFT!

Die van mij gaat btw maar weer eens terug naar T-Mobile. Heb sinds vorige week plotseling (geen nieuwe / andere software oid installed) dat het lijkt alsof de andere kant van de lijn in een windtunnel staat. Continu een harde ruis en daartussen net verstaanbaar de woorden van de andere kant. De andere kant kan mij helemaal niet meer horen.

GRMBL...

harde reset helpt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeppiepruts schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:24:
Ik moet de instelling voor de poort voor uitgaande e-mail wijzigen omdat direct-adsl de 'normale' serverpoort 25 geblokkeerd heeft. Nu is dat in de gewone outlook versie makkelijk te doen. Maar in deze versie van outlook (berichten) kan ik het echt nergens vinden. Iemand een idee? Moet ik het wellicht in het register wijzigen? Ik kan daar niets vinden wat er op duidt.
achter het server adres poortnummer toevoegen, dus: smtp.gmail.com:25
of smtp.gmail.com:995 of welke poort dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
ik vind de netwerk problemen (mensen worden doorgeschakeld naar mijn voicemail, als ik mijn telefoon aan heb staan) steeds erger worden...hoe hebben jullie dit opgelost, naast het aankaarten bij de helpdesk? nog praktische tips of compensaties of oplossingen hiervoor gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
d-one schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:22:
ik vind de netwerk problemen (mensen worden doorgeschakeld naar mijn voicemail, als ik mijn telefoon aan heb staan) steeds erger worden...hoe hebben jullie dit opgelost, naast het aankaarten bij de helpdesk? nog praktische tips of compensaties of oplossingen hiervoor gekregen??
Als je het forum beetje doorleest, zal je zien dat er verschillende 'zogenaamde' oplossingen zijn. Echter van al deze oplossingen is er nog geen enkele de ultieme oplossing. Misschien dat er iets bij zit wat wel voor jou helpt of misschien iets helpt, maar meer dan dat kan je nog niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag weten Of in Compact III van T-mobile ook tom software inbegrepen is? net als die van HTC P3300! heb zelf de tom tom kaart! wie kan mij hier helpen? volgens de klanteservice van
T-mobile zegt de ene medewerker wel en weer die ander zegt niet! als je wilt moet je met tomtom kaart bestellen

! alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:53:
Ik wil graag weten Of in Compact III van T-mobile ook tom software inbegrepen is? net als die van HTC P3300! heb zelf de tom tom kaart! wie kan mij hier helpen? volgens de klanteservice van
T-mobile zegt de ene medewerker wel en weer die ander zegt niet! als je wilt moet je met tomtom kaart bestellen

! alvast bedankt
Het staat al meerdere malen in het topic genoemd....maargoed nóg een keer: t-mobile verkoopt een versie mét en een versie zónder TomTom (dit staat overigens heel duidelijk op de t-mobile site). Uiteraard moet je voor de eerste meer betalen. Koop je de versie zónder tomtom, zul je zelf TomTom (of een ander navigatiesoftwarepakket) moeten kopen om te kunnen navigeren (tenzij als je met coördinaten wilt gaan werken natuurlijk :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:12:
[...]

Het staat al meerdere malen in het topic genoemd....maargoed nóg een keer: t-mobile verkoopt een versie mét en een versie zónder TomTom (dit staat overigens heel duidelijk op de t-mobile site). Uiteraard moet je voor de eerste meer betalen. Koop je de versie zónder tomtom, zul je zelf TomTom (of een ander navigatiesoftwarepakket) moeten kopen om te kunnen navigeren (tenzij als je met coördinaten wilt gaan werken natuurlijk :P )
mijn vraag is of er tomtom software(besturingsprogramma bedoel ik) DUS GEEN KAART. is er zo'n Compact III wel te bestellen. zodat ik mijn eigen tomtom kaart kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:52:
mijn vraag is of er tomtom software(besturingsprogramma bedoel ik) DUS GEEN KAART. is er zo'n Compact III wel te bestellen. zodat ik mijn eigen tomtom kaart kan gebruiken.
Nee, die is niet te bestellen. Dan zou je via een webshop een P3300 moeten kopen icm een T-Mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:03:
[...]

Inderdaad handig dingetje. Ik heb die patch erop gezet, maar ik heb geen mappen erbij gekregen op de kaart. Dat MMS geef ik maar op, ik loop nou de hele dag al te klooien daarmee en het is even best geweest .
Ik weet niet of je inmiddels MMS via hi aan de praat hebt, maar hier werkt het na een tijdje klooien wel. (Via het cap bestand van htc werkt het inderdaad niet, dan krijg je de kpn instellingen)

Ik heb het nu als volgt staan

Servernaam: KPN MMS
Gateway: 10.10.100.20
Poortnummer: 5080
Serveradres: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Verbinden via: KPN MMS
Max grootte: 300K
WAP-versie: Wpa2.0

Veel succes iig! en hopelijk werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil voor eerst een smarthphone zoals Htc P3300 aanschaffen, wie weet waar ik voordelig kan bestellen?
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:12:
Ik wil voor eerst een smarthphone zoals Htc P3300 aanschaffen, wie weet waar ik voordelig kan bestellen?
mvg
pricewatch: HTC P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens nagezocht of er in WM6 standaard een virtueel numeriek keypad aanwezig is (met T9), maar tot nu toe heb ik daar nog nergens iets (officieels) over kunnen vinden (het werd hier in het forum namelijk wel ergens beweerd). Komt het er nou wel of niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Dear sir,

Thank you for contacting HTC Europe support.

Regarding your query, this handset was designed to work with, specifically, TomTom and other highend programs, as such this not a flaw or known issue but rather a feature of the device.

As such there will be no solution or update to address this.

HTC = dus nietlief met hobbymatige gps projecten.
It's not a bug its a feature 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:12:
[...]

tenzij als je met coördinaten wilt gaan werken natuurlijk = wat houdt dit in uitleg a.u.b bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pittie schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:01:
[...]

Ik weet niet of je inmiddels MMS via hi aan de praat hebt, maar hier werkt het na een tijdje klooien wel. (Via het cap bestand van htc werkt het inderdaad niet, dan krijg je de kpn instellingen)

Ik heb het nu als volgt staan

Servernaam: KPN MMS
Gateway: 10.10.100.20
Poortnummer: 5080
Serveradres: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Verbinden via: KPN MMS
Max grootte: 300K
WAP-versie: Wpa2.0

Veel succes iig! en hopelijk werkt het
Heel goed ;) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag voor het eerst geen verbinding, dat ik niet bereikbaar was. Nadat ik naar mijn telefoon gekeken had, zag ik dat het G-tje niet zichtbaar was, maar het x-je. Nadat ik weer verbinding had gemaakt met internet zag ik dat ik drie oproepen had gemist. Kan dat misschien het probleem zijn, dat je GPRS opeens weg valt en dan niet meer bereikbaar bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in het begin al een probleem i.v.m. de klok die soms niet refreshed als ik de phone uit standby haal. Dat is toen weg gegaan, maar nu doet die al 2 dagen niet refreshen. De enige mogelijkheid was als je een programma of applicatie opent, dan refreshed die wel. Maar dat doet die nu ook niet. Komt dit probleem bekend voor? Een soft-reset heeft ook geen uitkomst geboden tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:13

itarix

404 soul not found

er is een audiodriver update voor de P3300 uitgekomen:
http://www.europe.htc.com/support/software/htcp3300.html
het zorgt ervoor dat de p3300 compatible word met koptelefoons met ingebouwde afstandbedieningen.
het lijkt er dus op dat je met die update je de functionaliteiten van de htc love P3350 krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ianz schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:50:
het zorgt ervoor dat de p3300 compatible word met koptelefoons met ingebouwde afstandbedieningen.
het lijkt er dus op dat je met die update je de functionaliteiten van de htc love P3350 krijgt ;)
Dat gaat een beetje snel... leg eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
ianz schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:50:
bij de installatie zegt mijn foon al dat hij de laatste drivers heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na het synchroniseren telkens vreemde adressen (@@@@@a en @2@) op mijn P3300 tussen mijn contactpersonen staan, heeft nog iemand hier last van en is hier een oplossing voor.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivm het bereikbaarheidsprobleem heb ik een klacht naar T-mobile gestuurd via hun website.hier hun reactie:
Het door u benoemde probleem is inderdaad bekend bij T-Mobile. Onze technische afdeling is dan ook bezig dit probleem op te lossen. Een tijdelijke oplossing is dat u in de instellingen voor GPRS instelt: "alleen GPRS indien nodig". Mocht dit niet werken dan adviseer ik u elke dag de telefoon eenmaal uit en aan doen. Uit begrip voor het ongemak dat deze situatie met zich meebrengt heb ik besloten 50% korting te geven op uw belbundel. U zult deze korting terugvinden op een volgende factuur. Ik vertrouw erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

de instelling die T-mobile adviseert kan ik niet vinden op mijn toestel.
wel raad ik iedereen die last heeft van het bereikbaarheidsprobleem aan een klacht in te dienen. verder heb ik enkele dagen geen last meer gehad van het bereikbaarheidsprobleem met volgende instelling voor toestel HTC P3300 (dus niet de T-mobile versie):
- ga naar start/instellingen
- op tab-blad "persoonlijk" kies "Telefoon"
- selecteer tab-blad "Netwerk"
- Netwerkselectie = automatisch
- voorkeursnetwerken instellen, klik op "Netwerken instellen"
- vink alle netwerken af, zet alleen een vinkje bij "T-mobile NL". (bij mij stonden meer dan twintig netwerken aangevinkt)
- druk 2x op ok
- zet toestel uit en weer aan voor nieuwe aanmelding op het netwerk.

hierop ben ik uitgekomen doordat ergens op deze site stond uitgelegd dat het aanvinken van voorkeursnetwerk "T-mobile NL" zou helpen. nadat ik dat gedaan had, was het probleem nog steeds niet opgelost. na het afvinken van alle overige netwerken + opnieuw opstarten heb ik echter al drie dagen geen last meer. Wellicht is dit slechts ijdele hoop maar toch het melden waard lijkt mij. wanneer ik opnieuw last heb zal ik dit melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:27:
ivm het bereikbaarheidsprobleem heb ik een klacht naar T-mobile gestuurd via hun website.hier hun reactie:
Het door u benoemde probleem is inderdaad bekend bij T-Mobile. Onze technische afdeling is dan ook bezig dit probleem op te lossen. Een tijdelijke oplossing is dat u in de instellingen voor GPRS instelt: "alleen GPRS indien nodig". Mocht dit niet werken dan adviseer ik u elke dag de telefoon eenmaal uit en aan doen. Uit begrip voor het ongemak dat deze situatie met zich meebrengt heb ik besloten 50% korting te geven op uw belbundel. U zult deze korting terugvinden op een volgende factuur. Ik vertrouw erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

wel raad ik iedereen die last heeft van het bereikbaarheidsprobleem aan een klacht in te dienen. verder heb ik enkele dagen geen last meer gehad van het bereikbaarheidsprobleem met volgende instelling voor toestel HTC P3300 (dus niet de T-mobile versie):
- vink alle netwerken af, zet alleen een vinkje bij "T-mobile NL". (bij mij stonden meer dan twintig netwerken aangevinkt)
- druk 2x op ok

hierop ben ik uitgekomen doordat ergens op deze site stond uitgelegd dat het aanvinken van voorkeursnetwerk "T-mobile NL" zou helpen. nadat ik dat gedaan had, was het probleem nog steeds niet opgelost. na het afvinken van alle overige netwerken + opnieuw opstarten heb ik echter al drie dagen geen last meer. Wellicht is dit slechts ijdele hoop maar toch het melden waard lijkt mij. wanneer ik opnieuw last heb zal ik dit melden.
Heb je nou de t-mobile versie of de htc? helpt jouw oplossing ook bij de tm versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:31:
[...]

Heb je nou de t-mobile versie of de htc? helpt jouw oplossing ook bij de tm versie?
Hij heeft een bericht gestuurd naar t-mobile.. Dus ik denk zomaar dat hij de t-mobile versie heeft :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 15:55:
[...]

Hij heeft een bericht gestuurd naar t-mobile.. Dus ik denk zomaar dat hij de t-mobile versie heeft :P 8)7
Zou het? ;)
verder heb ik enkele dagen geen last meer gehad van het bereikbaarheidsprobleem met volgende instelling voor toestel HTC P3300 (dus niet de T-mobile versie):

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle duidelijkheid: Ik heb niet de T-mobile versie. Wel heb ik een T-mobile FLEX40 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil graag 'phonepad (nederlands)' installeren op mijn t-mobile mda compact iii.....

Ben al een tijdje aan het struinen op internet, maar ik kom er niet uit. Iemand al voorzien van een werkend phonepad op z'n mda?

Vriendelijke groet,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:53:
Hallo,

Ik wil graag 'phonepad (nederlands)' installeren op mijn t-mobile mda compact iii.....

Ben al een tijdje aan het struinen op internet, maar ik kom er niet uit. Iemand al voorzien van een werkend phonepad op z'n mda?

Vriendelijke groet,

Marcel
Of je leest de TS want daar staat het gewoon in.
Ik mis de keypad met Nederlandse T9 functionaliteit, is dit niet met een of andere tweak toch te verkrijgen?
Voor diegenen, die net zoals ik, toch een keypad met nederlandse T9 functionaliteit missen (in plaats van het standaard kleine qwerty keyboard) is er de mogelijkheid om Phonepad van een HTC rom te installeren. Zoek op http://forum.xda-developers.com naar "phonepad - international.CAB" kies na installatie voor Dutch en je kan weer met je vingers SMS-en. Na een reset krijg je overigens weer default het keyboard, maar dat heb je met het pijltje naast het keyboard weer snel terug naar Phonepad.
Met dank aan Doubledeye

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 19-05-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 15:55:
[...]
lezen ... moeilijk hè? }) ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:41:
Voor alle duidelijkheid: Ik heb niet de T-mobile versie. Wel heb ik een T-mobile FLEX40 abonnement.
Maar O_H, als ik het goed begrijp heb jij dus een abo zonder toestel (of iig niet met p3300 van t-mobile) en jij krijgt dan alsnog 50% korting op je abo omdat je een 'brakke' 3rd party telefoon hebt??? Rare jongens daar bij t-mobile...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar O_H, als ik het goed begrijp heb jij dus een abo zonder toestel (of iig niet met p3300 van t-mobile) en jij krijgt dan alsnog 50% korting op je abo omdat je een 'brakke' 3rd party telefoon hebt??? Rare jongens daar bij t-mobile...
inderdaad, ik heb mijn oude abonnement verlengd. misschien heeft het feit dat ik het laatste half jaar gemiddeld meer dan 125euro per maand verbeld heb geholpen bij het geven van deze korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi.

Na lang zoeken wat mijn volgende nieuwe mobieltje zou worden is het de HTC P3300 geworden, vanwege de vele mogelijkheden wat het toestel biedt. Ik moet nu nog wel 1 week wachten voordat ik hem binne heb maar dat gaat me wel lukken ;) Heb hem via Telfort besteld.

Vraagje:
Ik neem aan dat er nog de Windows Mobile 5 opzit en dat versie 6 er aanzit te komen
http://www.microsoft.com/...indowsmobile/default.aspx

Is het nou zo dat we het toestel gewoon kunnen upgraden naar de nieuwe versie toe, via de HTC site oid?

Bedankt alvast voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:41:
Vraagje:
Ik neem aan dat er nog de Windows Mobile 5 opzit en dat versie 6 er aanzit te komen
http://www.microsoft.com/...indowsmobile/default.aspx

Is het nou zo dat we het toestel gewoon kunnen upgraden naar de nieuwe versie toe, via de HTC site oid?
Staat in de TS en op verschillende andere websites en hier.
Nog een laatste opmerking over de rom's. HTC heeft bekend gemaakt, dat ze eind juni, een upgrade gaan uitbrengen waarmee je toestel geupgrade wordt van WM5 naar WM6. Voor de toestellen van T-Mobile verwacht ik dat dit nog iets langer zal duren aangezien ze hun eigen software hierop moeten aanpassen. Wanneer deze rom upgrades verwacht kunnen worden durf ik op dit moment nog niet te zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 20-05-2007 11:12 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:24:
[...]

Of je leest de TS want daar staat het gewoon in.

[...]
Ik heb de TS goed gelezen. Het probleem zit erin, dat de registratie op de xda-site niet vlot.....ik heb me al twee keer, onder twee verschillende namen, aangemeld bij de site. Maar ik krijg steeds maar geen registratiemailtje.....dus kan ik het cab-bestand niet van het forum plukken. Misschien dat iemand me kan helpen?

Groet,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:38:
[...]

Ik heb de TS goed gelezen. Het probleem zit erin, dat de registratie op de xda-site niet vlot.....ik heb me al twee keer, onder twee verschillende namen, aangemeld bij de site. Maar ik krijg steeds maar geen registratiemailtje.....dus kan ik het cab-bestand niet van het forum plukken. Misschien dat iemand me kan helpen?

Groet,

Marcel
welk bestandje moet je hebben, stuur ff een linkje van het bestand en je emailadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:52:
[...]

welk bestandje moet je hebben, stuur ff een linkje van het bestand en je emailadres
http://forum.xda-develope...mentid=31642&d=1164622716

mn emailadres is xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bedankt, Pumba!!!!!

Probleem is opgelost....foutje mijnerzijds.....en ik ben niet eens blond

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk es in je spammap. Grote kans dat de berichten daarin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:28:
Kijk es in je spammap. Grote kans dat de berichten daarin staan.
heb ik ook al aan gedacht.....maar helaas, geen bericht in mn spammap te bekennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:09:
[...]

Staat in de TS en op verschillende andere websites en hier.

[...]
Bedankt voor de info. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:09:
[...]

http://forum.xda-develope...mentid=31642&d=1164622716

mn emailadres is xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Bedankt, Pumba!!!!!

Probleem is opgelost....foutje mijnerzijds.....en ik ben niet eens blond
heb je hem al geïnstalleerd, ben wel benieuwd of het sms'en via de phone pad bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:41:
[...]

heb je hem al geïnstalleerd, ben wel benieuwd of het sms'en via de phone pad bevalt.
Installatie is gelukt!

Is wel ff wennen, dat sms-en met je vingers in plaats van met pen. Maar als je je weg een beetje weet te vinden (incl. gebruik van T9) dan vind ik het wel een verbetering!

Ik zou zeggen.....probeer het zelf!

Groetjes,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:26:
[...]

Installatie is gelukt!

Is wel ff wennen, dat sms-en met je vingers in plaats van met pen. Maar als je je weg een beetje weet te vinden (incl. gebruik van T9) dan vind ik het wel een verbetering!

Groetjes,

Marcel
ik krijg hem pas al morgen :Y

Gebruikt iemand trouwens Mail2Web hier? Het is een gratis outlook exchange server. Hij heeft echter één groot nadeel: je kunt je agenda en email alleen online bekijken/wijzigen. Je kunt dus geen gebruik maken van de (offline) Outlook. Voor 2 dollar per maand kan dit overigens wel. Zou mooi zijn als er hiervan wel een gratis variant zou bestaan, maar ik denk niet dat dit er is.
Is toch handig om overal je agenda te kunnen syncen en je krijgt er ook een push-email account bij.
Ook dit is handig, aangezien mijn Hotmail account geen push email ondersteund :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Voor alle mensen die activesync in combinatie met bluetooth willen gebruiken op de HTC P3300 het volgende verhaal.
Na heel veel lezen en zoeken en instellingen fiedelen is het me een tijd gelukt om een werkende bluetooth activesync te krijgen.
Toen het eenmaal werkte waren er ook geen problemen meer.
Hoe het ineens lukte weet ik nog steeds niet , ik heb altijd de juiste instellingen gehanteerd en nooit kon ik in de telefoon het hokje activesync aanvinken.
Maar opeens was het er wel.
Waarom?
Wie het weet mag het zeggen.
Ik heb mijn computer opnieuw een schone install gegeven en ben met het HTC Bluetooth Activesync verhaal weer gewoon terug bij nul.
Ik weet precies wat er moet gebeuren qua instellingen, maar of dat menuutje ooit gaat verschijnen is wederom de vraag.
Wat ik hier mee wil zeggen is, is dat er voor al die mensen die dit ook willen proberen dus eigenlijk geen hoop is.
Probeer het 10,20 of tig keer en misschien heb je geluk maar misschien ook niet.
Het is dus echt zo vaag.
Technisch gesproken is dit dus een niet realistisch bruikbare feature.
Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BT active sync heb ik elke keer binnen een minuutje aangezet en ook onder Vista met de nieuwe sync center geen problemen gehad.

Maak een Com poort aan voor BT. Ik heb bijvoorbeeld Com3. Pair vervolgens je BT device (in dit geval je P3300) met je PC en zorg er voor dat het apparaat connectie mag maken met je PC. Staat ergens tussen de opties. Vervolgens kan je zonder problemen syncen via BT ipv USB. Nooit problemen mee gehad om dit voor elkaar te krijgen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
kiddyl schreef op maandag 21 mei 2007 @ 02:17:
BT active sync heb ik elke keer binnen een minuutje aangezet en ook onder Vista met de nieuwe sync center geen problemen gehad.

Maak een Com poort aan voor BT. Ik heb bijvoorbeeld Com3. Pair vervolgens je BT device (in dit geval je P3300) met je PC en zorg er voor dat het apparaat connectie mag maken met je PC. Staat ergens tussen de opties. Vervolgens kan je zonder problemen syncen via BT ipv USB. Nooit problemen mee gehad om dit voor elkaar te krijgen.
En dan gebeurt er dus helemaal niets!!
Fijn voor jou dat dat lukt, maar bij het overgrote merendeel van de mensen werkt het nooit.
Lees de berichten er maar eens op na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Heb dus ook sinds vrijdag de MDA van T-mobile gehaald. Wifi en Active Sync werken allemaal netjes en heb dus ook even tomtom 6 erop gezet. Tot dusver geen problemen, instellen GPS gedaan zoals op de verschillende sites. Kreeg eerst geen GPS apparaat, maar nu draait het icoontje vrolijk en krijg ik ook wel grijze balkjes + rondjes in het Cirkeltje. Helaas blijft ie zeggen dat het geen bruikbaar signaal is. QuickFix heb ik via mode 2 erop gezet (zoals in de TS beschreven)

Com 4 naar Com 6 wijzigen geeft het zelfde resultaat, Stralen uitzetten helpt al helemaal niet en verder heb ik alles staan zoals normaal, Baud rate (4800) en Hardware (geen) + Automatisch beheren.

Iemand die nog suggesties heeft? Na minuten lang zoeken blijft dezelfde melding op me scherm staan :(

QuickFix nogmaals aangezet en lang lang wachten heb ik eindelijk connectie :)

[ Voor 4% gewijzigd door lawaai op 21-05-2007 22:23 . Reden: drm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:27:

- druk 2x op ok

Thanks voor de info! ik heb het direct geprobeerd en wacht het even af. Heeft dit consequenties voor als ik de grens overga? Ik woon vlakbij de Duitse grens en wil dan ook gewoon bereikbaar kunnen zijn!

Moet je voor de 50% korting een officiële klacht indienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op maandag 21 mei 2007 @ 01:38:
Voor alle mensen die activesync in combinatie met bluetooth willen gebruiken op de HTC P3300 het volgende verhaal.
Na heel veel lezen en zoeken en instellingen fiedelen is het me een tijd gelukt om een werkende bluetooth activesync te krijgen.
Toen het eenmaal werkte waren er ook geen problemen meer.
Hoe het ineens lukte weet ik nog steeds niet , ik heb altijd de juiste instellingen gehanteerd en nooit kon ik in de telefoon het hokje activesync aanvinken.
Maar opeens was het er wel.
Waarom?
Wie het weet mag het zeggen.
Ik heb mijn computer opnieuw een schone install gegeven en ben met het HTC Bluetooth Activesync verhaal weer gewoon terug bij nul.
Ik weet precies wat er moet gebeuren qua instellingen, maar of dat menuutje ooit gaat verschijnen is wederom de vraag.
Wat ik hier mee wil zeggen is, is dat er voor al die mensen die dit ook willen proberen dus eigenlijk geen hoop is.
Probeer het 10,20 of tig keer en misschien heb je geluk maar misschien ook niet.
Het is dus echt zo vaag.
Technisch gesproken is dit dus een niet realistisch bruikbare feature.
Jammer!
Het is niet zo moeilijk zolang je de beschrijving volgt uit het topic van de HTC Wizard. Scroll even naar onderen, daar zul je tussen de "tips" vinden hoe je je device moet instellen. Gebruik overigens in Vista geen activesync maar Windows Mobile apparaatcentrum (=gelijk aan activesync).

Misschien zou de TS dit kunnen overnemen en in de TS zetten (na toestemming van de TS van het Wizard topic natuurlijk).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voeg gelijk deze aan de TS toe, want ik was daar laatst naar op zoek en kreeg 'm toen niet gevonden

Je kunt de plaats waar IE haar temporary cache opslaat veranderen van je ROM geheugen naar je geheugen kaart:

quote:

"\HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentV ersion\Explorer\Shell Folders\Cache"

2) Verander "\Windows\Profiles\guest\Temporary Internet Files" in de locatie waar je wilt dat deze bestanden voortaan worden opgeslagen.

Bijvoorbeeld: "\Storage Card\cacheie"

3) Voer een soft reset uit.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, als ik de telefoon uit heb staan, staat dan ALTIJD ook de GPRS verbinding uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:31:
Ik heb na het synchroniseren telkens vreemde adressen (@@@@@a en @2@) op mijn P3300 tussen mijn contactpersonen staan, heeft nog iemand hier last van en is hier een oplossing voor.
Heeft verder niemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:26:
[...]

Installatie is gelukt!

Groetjes,

Marcel
Zo makkelijk vind ik het niet. Ik weet niet of jij opplaknagels gebruikt, maar ik niet en mijn vingertoppen zijn meestal te groot, zeker als je 1 van de gesuggereerde woorden moet kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warrie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:29:
[...]

Zo makkelijk vind ik het niet. Ik weet niet of jij opplaknagels gebruikt, maar ik niet en mijn vingertoppen zijn meestal te groot, zeker als je 1 van de gesuggereerde woorden moet kiezen :)
ook erg irritant dat je elk woord moet selecteren omdat hij geen volgorde herkent van meest gebruikt woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Iemand ook problemen dat bij de 'bluetooth instellingen' de instelling "dit apparaat zichtbaar maken voor andere apparatuur" regelmatig uitgaat? Ik gebruik PhoneWeaver, maar ik denk niet dat dat er iets mee te maken heeft...een pluim voor degene met het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
ok ben nu een weekje in het buitenland geweest. (tmobile versie en abbo) nu krijg ik bij de internet verbinding idd een driehoekje te zien (dat je in het buitenland zit ofzo??) maar...de mail staat op check om de 5 minuten. (webnwalk) maar dit grapje doet hij dus ook in het buitenland. echter daar is webnwalk niet gratis :) !! ik wil dus graag dat mijn telefoon op internet gaat en blijft als ik dat zeg. en er af gaat en blijft als ik dat zeg, wil in het buitenland niet automatisch me mail checken, helemaal niet internetten eigenlijk. Is zoiets mogelijk??

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ben bezig met het configureren van een P3300 voor een collega van mij. Nu heb ik tijdelijk mijn eigen sim kaart gebruikt. Na het verwijderen van mijn sim kaart staan al mijn contactpersonen nog in de P3300. Is hier een manier voor om ze te wissen / verwijderen van de P3300 zonder hem te hoeven resetten.

Groet,

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

water_escape schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:13:
ok ben nu een weekje in het buitenland geweest. (tmobile versie en abbo) nu krijg ik bij de internet verbinding idd een driehoekje te zien (dat je in het buitenland zit ofzo??) maar...de mail staat op check om de 5 minuten. (webnwalk) maar dit grapje doet hij dus ook in het buitenland. echter daar is webnwalk niet gratis :) !! ik wil dus graag dat mijn telefoon op internet gaat en blijft als ik dat zeg. en er af gaat en blijft als ik dat zeg, wil in het buitenland niet automatisch me mail checken, helemaal niet internetten eigenlijk. Is zoiets mogelijk??
ja, zie één van de 10 andere posts in dit deel waar om hetzelfde gevraagd wordt.....

tip: check de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:00:
[...]

Het is niet zo moeilijk zolang je de beschrijving volgt uit het topic van de HTC Wizard. Scroll even naar onderen, daar zul je tussen de "tips" vinden hoe je je device moet instellen. Gebruik overigens in Vista geen activesync maar Windows Mobile apparaatcentrum (=gelijk aan activesync).

Misschien zou de TS dit kunnen overnemen en in de TS zetten (na toestemming van de TS van het Wizard topic natuurlijk).
Dit heb ik natuurlijk allemaal allang geprobeerd
Overigens eigenwijs als ik ben, heb ik dat stappenplan toch maar weer even minitueus uitgevoerd, en weer niets.
Mijn post was overigens geen vraag maar meer een conclusie.
Je kunt dat stappenplan 100 keer doen, met een uiterst kleine kans dat de "service" activesync verschijnt.
Zoals al gezegd dit lijkt op de HTC P3300 volkomen random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Eej vraagje, hoe installeer je de oorspronkelijke software van het toestel? Las dat je soft kan rebooten maar kan maar niet vinden hoe. Ik heb alle bijgeleverde cd's maar volgens mij heb ik daar nix aan. Ik was bezig met allerlei software te installeren en nu is alles super traaaag en wanneer ik op de groene toets klik om mijn laatst gebelde nummer te zien dan reageert de telefoon totaal niet. Heb ook lopen kloten in register om andere belmenu te krijgen etc.

[ Voor 7% gewijzigd door monaldo op 21-05-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Xanion schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:09:
Voeg gelijk deze aan de TS toe, want ik was daar laatst naar op zoek en kreeg 'm toen niet gevonden

Je kunt de plaats waar IE haar temporary cache opslaat veranderen van je ROM geheugen naar je geheugen kaart:

quote:

"\HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentV ersion\Explorer\Shell Folders\Cache"

2) Verander "\Windows\Profiles\guest\Temporary Internet Files" in de locatie waar je wilt dat deze bestanden voortaan worden opgeslagen.

Bijvoorbeeld: "\Storage Card\cacheie"

3) Voer een soft reset uit.
Is deze tweak ook beschikbaar voor opera?
Want daar kan ik nergens instellen dat ie zn cache op mn sd card moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

monaldo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:55:
Eej vraagje, hoe installeer je de oorspronkelijke software van het toestel? Las dat je soft kan rebooten maar kan maar niet vinden hoe. Ik heb alle bijgeleverde cd's maar volgens mij heb ik daar nix aan. Ik was bezig met allerlei software te installeren en nu is alles super traaaag en wanneer ik op de groene toets klik om mijn laatst gebelde nummer te zien dan reageert de telefoon totaal niet. Heb ook lopen kloten in register om andere belmenu te krijgen etc.
Dat staat in de handleiding onder 'harde reset'. [Google=hard reset P3300] levert deze pagina op bij PDAShop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:45:
[...]

Dit heb ik natuurlijk allemaal allang geprobeerd
Overigens eigenwijs als ik ben, heb ik dat stappenplan toch maar weer even minitueus uitgevoerd, en weer niets.
Mijn post was overigens geen vraag maar meer een conclusie.
Je kunt dat stappenplan 100 keer doen, met een uiterst kleine kans dat de "service" activesync verschijnt.
Zoals al gezegd dit lijkt op de HTC P3300 volkomen random.
hm gek ik heb 0 problemen via deze weg. heb je misschien een brakke usb bluetooth stick in je pc? niet genoeg bereik ofzo. Ik heb hiervoor de htc wizard gehad en ook daar had ik nooit activesyncproblemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WM 6 gereleased in Duitsland :D
Mazzelpikken, hopelijk komt de HTC versie ook snel!

http://www.o2online.de/nw...e/xda/xdaorbit/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag Advies van Tweakers lezers !!

Heb van T-mobile te horen gekregen als ik mijn abbo. verleng hoef ik maar 39,95 bijtebetalen voor
2 jr zonder tom tom ! is dit normaal ? abbo. loopt over 4 maanden af! of is het nu te verlengen? of wachten? en dan die datum verlengen ? Zal ik de orginele Htc P3300 halen bij de andere provider? graag advies. Dit zal mijn eerste PDA zijn.

mvg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring met A2DP Bluetooth headsets? Ik kan door de bomen ff het bos niet meer zien.

Even een achterlijke vraag hierover: je hoeft toch geen omzettertje aan je telefoon oid te hebben om zo'n headset te kunnen gebruiken? Dus alleen P3300+De headset?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een extra kabeltje gehaald zodat ik in de auto tegelijkertijd kan laden en een 3,5 audiojacket uitgang heb. Alleen nu werkt het laden perfect maar ik krijg geen geluid door de audio uitgang. Ik wil graag mijn muziek via de aux ingang van mij radio over mijn speakers laten spelen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:33:
Ik heb een extra kabeltje gehaald zodat ik in de auto tegelijkertijd kan laden en een 3,5 audiojacket uitgang heb. Alleen nu werkt het laden perfect maar ik krijg geen geluid door de audio uitgang. Ik wil graag mijn muziek via de aux ingang van mij radio over mijn speakers laten spelen.

Hoe kan ik dit oplossen?
hoe kun je nou gelijk laden en een 3,5 aansluiting hebben? Nadere uitleg aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groentjie77 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:40:
[...]
Thanks voor de info! ik heb het direct geprobeerd en wacht het even af. Heeft dit consequenties voor als ik de grens overga? Ik woon vlakbij de Duitse grens en wil dan ook gewoon bereikbaar kunnen zijn!

Moet je voor de 50% korting een officiële klacht indienen?
ik geloof dat wanneer het toestel geen van de voorkeursnetwerken kan vinden, dus wanneer je bv. in Duitsland bent, automatisch een beschikbaar netwerk selecteert. Het netwerk met het sterkste signaal wordt dan gekozen. Alleen indien nodig, dus wanneer je bv. met de nieuwe instelling geen bereik meer blijkt te hebben in Duitsland, kun je "T-Mobile DE" ook toevoegen aan de lijst met voorkeursnetwerken. De klacht heb ik via internet "My T-mobile" ingediend:
- selecteer via menu: klantenservice/vraag en uitleg
- typ "klacht" in het zoekveld. druk daarna op zoek
- kies 3. "Waar kan ik mijn klacht indienen."
- volg dan verder de instructies, leg uit wat het probleem is, zeg dat je op internet hebt gevonden dat het gaat om een bekend probleem, en geef aan wat de gevolgen ervan zijn voor jou. Dan reactie afwachten van T-mobile. In ieder geval succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor is een splitter te verkrijgen, kijk maar eens bij expansys. Ik heb hem via The Phonehouse besteld.
Moet je ergens op je toestel aangeven dat de audio via de 3,5 moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:13:
WM 6 gereleased in Duitsland :D
Mazzelpikken, hopelijk komt de HTC versie ook snel!

http://www.o2online.de/nw...e/xda/xdaorbit/index.html
Opzich best snel! Sowieso had ik de HTC versie eerder verwacht, hopen dat TM ook snel zal komen met een update.

Heeft iemand het lef om 'm te proberen...op eigen risico natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:48:
[...]

ik geloof dat wanneer het toestel geen van de voorkeursnetwerken kan vinden, dus wanneer je bv. in Duitsland bent, automatisch een beschikbaar netwerk selecteert. Het netwerk met het sterkste signaal wordt dan gekozen. Alleen indien nodig, dus wanneer je bv. met de nieuwe instelling geen bereik meer blijkt te hebben in Duitsland, kun je "T-Mobile DE" ook toevoegen aan de lijst met voorkeursnetwerken. De klacht heb ik via internet "My T-mobile" ingediend:
- selecteer via menu: klantenservice/vraag en uitleg
- typ "klacht" in het zoekveld. druk daarna op zoek
- kies 3. "Waar kan ik mijn klacht indienen."
- volg dan verder de instructies, leg uit wat het probleem is, zeg dat je op internet hebt gevonden dat het gaat om een bekend probleem, en geef aan wat de gevolgen ervan zijn voor jou. Dan reactie afwachten van T-mobile. In ieder geval succes.
Heb ik gisteren ook maar even gedaan.
Wil ook wel 50% korting op mijn abonnementskosten :9

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Ik kwam zojuist thuis van het ziekenhuis zie ik tot mijn grote verbazing dat er een horizontale barst in het midden van het scherm zit. Er is verder niks gebeurd met mijn toestel.
Ik heb er om 6 uur nog mijn mail op gechecked. Echter ben ik zojuist teruggekomen uit het ziekenhuis en wil net weer mijn mail checken en tot mijn grote verbazing zag ik het.
Tevens werken de toetsen helemaal niet meer.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Toestel is gekocht op 28-12-2006 en word dagelijks gebruikt en ik gebruik ook het draaghoesje welke T-Mobile er bijgeleverd heeft.
Het enige wat mij te binnen schoot is dat het erg warm binnen hier is (33 a 34 graden).
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.