HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.351 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Ik heb dat ook gehad. Reset hem nog eens en kijk of hij de data wel weer ziet. Zo niet en je phone ziet nog wel dat de data er staat qua aantal mb's maar ziet het niet meer dan blijft er maar 1 ding over. Net als ik formatteren en opnieuw installeren. Als je dat gedaan hebt maak je net als ik een back-up van je kaart op je pc. Doet hij weer vreemd is het formatteren en de data er zo weer op via de pc/usb-kabel. Sorry, zou willen dat ik beter bericht had voor je, dan had ik het zelf ook anders gedaan toen.
Thanks. Heb hem al meerdere malen gereset. Vaag hoor. Zal het vanavond nog wel een paar keer proberen en anders zit er niets anders op dan een format inderdaad.

Heb alleen geen cardreader. Hoe formatteer ik dat kaartje zonder cardreader?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:25:
[...]
Thanks. Heb hem al meerdere malen gereset. Vaag hoor. Zal het vanavond nog wel een paar keer proberen en anders zit er niets anders op dan een format inderdaad.

Heb alleen geen cardreader. Hoe formatteer ik dat kaartje zonder cardreader?
Zat er toen je dat kaartje kocht geen adapter? Anders zal je er 1 moeten kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:04:
[...]

Zat er toen je dat kaartje kocht geen adapter? Anders zal je er 1 moeten kopen denk ik.
Kaartje zat bij de T-Mobile versie van de HTC P3300. Vrees ook dat ik er 1 moet kopen dan. Hoewel... een maat van me heeft zo'n ding. Kan het bij hem wel ff doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:11:
[...]
Kaartje zat bij de T-Mobile versie van de HTC P3300. Vrees ook dat ik er 1 moet kopen dan. Hoewel... een maat van me heeft zo'n ding. Kan het bij hem wel ff doen denk ik.
Zeker wel. Download Sandisk RescuePro en probeer het maar. Met dit programma kan je hem eventueel ook naar nullen laten schrijven, dan weet je zeker dat hij weer clean is. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:45:
[...]

Zeker wel. Download Sandisk RescuePro en probeer het maar. Met dit programma kan je hem eventueel ook naar nullen laten schrijven, dan weet je zeker dat hij weer clean is. :)
Thanks! Ga ik proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:36
Wat een ramp zeg, fatsoenlijk je mail in te kunnen stellen. Of je mobiel maakt weer mappen aan in IMAP of Outlook loopt weer te kutten :'). Nee, snap wel waarom webmail beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Even een paar posts omhoog heb ik een linkje gegeven, en enkele posts daarboven iemand anders ook.
HIER dus, en dan aan de rechterkant van het scherm. MSS ook handig ovor de TS (heb niet gekeken of hij toevallig al toegevoegd was).
Ik zat eergisteren nog te twijfelen of ik hem er op zou zetten, kreeg ik het gisteren toch even benauwd toen enkele mappen vreemde namen hadden gekregen :| . Na een soft-reset waren de namen gelukkig weer gewoon, maar toen heb ik ook maar gelijk die patch erop gezet.

Ik zag trouwens ook een leuke USB-stick, waar je je micro-SD kaartje in kan doen: de iogear GFR201TF. Helaas heb ik nog geen shop gevonden die aan NL uitlevert. Expansys heeft alleen de groter broer die gewone SD slikt, en een andere nederlandstalige webshop is een soort shell voor Amazon, en die leveren alleen boeken aan NL (iig geen computerspullen). Best jammer, want dat leek me nou een handige manier om een reserve-micro-SD kaartje mee te slepen. Kan je hem tenminste gebruiken als USB-stick als je tel het gewoon doet (al hoop ik natuurlijk dat met die patch alle kaartproblemen opgelost zijn).

[ Voor 32% gewijzigd door gwystyl op 09-05-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:23:
[...]

Even een paar posts omhoog heb ik een linkje gegeven, en enkele posts daarboven iemand anders ook.
HIER dus, en dan aan de rechterkant van het scherm. MSS ook handig ovor de TS (heb niet gekeken of hij toevallig al toegevoegd was).
Ik zat eergisteren nog te twijfelen of ik hem er op zou zetten, kreeg ik het gisteren toch even benauwd toen enkele mappen vreemde namen hadden gekregen :| . Na een soft-reset waren de namen gelukkig weer gewoon, maar toen heb ik ook maar gelijk die patch erop gezet.

Ik zag trouwens ook een leuke USB-stick, waar je je micro-SD kaartje in kan doen: de iogear GFR201TF. Helaas heb ik nog geen shop gevonden die aan NL uitlevert. Expansys heeft alleen de groter broer die gewone SD slikt, en een andere nederlandstalige webshop is een soort shell voor Amazon, en die leveren alleen boeken aan NL (iig geen computerspullen). Best jammer, want dat leek me nou een handige manier om een reserve-micro-SD kaartje mee te slepen. Kan je hem tenminste gebruiken als USB-stick als je tel het gewoon doet (al hoop ik natuurlijk dat met die patch alle kaartproblemen opgelost zijn).
Inderdaad handig dingetje. Ik heb die patch erop gezet, maar ik heb geen mappen erbij gekregen op de kaart. Dat MMS geef ik maar op, ik loop nou de hele dag al te klooien daarmee en het is even best geweest .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
Hier het antwoord van T-Mobile op mijn vraag of er een WM6-update komt:
U schrijft dat u wilt weten wanneer T-Mobile een ROM-update uitbrengt voor uw T-Mobile MDA Compact III. Op dit moment is nog niet bekend wanneer er een ROM-update voor dit toestel uitkomt. Het is ook nog niet bekend of dit een upgrade naar Windows Mobile 6 zal bevatten. Windows Mobile 6 heeft een aantal features, waaronder automatische updates, waarover T-Mobile nog geen informatie van Microsoft heeft ontvangen.

U kunt het beste regelmatig de T-Mobile website controleren voor nieuwe updates. Zodra er een ROM-update voor de MDA Compact III beschikbaar is, dan kunt u die downloaden vanaf www.t-mobile.nl/software. Ik verwacht dat er het laatste kwartaal van dit jaar een update beschikbaar is voor de MDA Compact III.
Beetje vaag dus en ook pas laatste kwartaal :( Ik denk dat veel mensen "illegaal" de HTC-versie zullen gaan flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

gwystyl schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:23:
[...]
San Disk heeft ze ook. Gewoon bij Alternate te verkrijgen.Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMS Update.

Ik ben nu zover dat als ik een foto verstuur (22 k) ik zie dat er verbinding genaakt wordt met KPN MMS. Als ik naar MMS ga dan staat het bestand in postvak uit. Bovenaan in de taak balk zie ik een icoon wat lijkt op een enveloppe die schuin naar boven verstuurd wordt. Bij het bestand staat nu een groen pijltje wat indiceert dat het verstuurd wordt lijkt me. Na verloop van tijd wordt de verbinding verbroken en staat er een klokje bij het bestand. Klik op verzenden en het hele ritueel begint opnieuw. Maar het wordt nog niet helemaal verzonden. Iemand nog een idee hoe of wat? Wat betekenen die icoontje's eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jagermeister schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:27:
[...]
San Disk heeft ze ook. Gewoon bij Alternate te verkrijgen.Linkje
Moet je daar niet de kaarten in de zijkant steken, en steken ze dan niet uit? Het mooie van die iogear vind ik juist dat de micro-sd kaart er helemaal in verdwijnt, zodat je net een gewone usb-stick overhoudt. Misschien wel een mooi alternatief als die iogear dingen (of vergelijkbare sticks) niet leverbaar zijn in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:32

Speedmaster

Make my day...

gwystyl schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:20:
[...]

Moet je daar niet de kaarten in de zijkant steken, en steken ze dan niet uit? Het mooie van die iogear vind ik juist dat de micro-sd kaart er helemaal in verdwijnt, zodat je net een gewone usb-stick overhoudt. Misschien wel een mooi alternatief als die iogear dingen (of vergelijkbare sticks) niet leverbaar zijn in NL.
neem je toch zoiets: Klik Moet je alleen effe een verloopje regel voor je minikaartje

[ Voor 6% gewijzigd door Speedmaster op 09-05-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tuut-Tuut schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:03:
[...]

neem je toch zoiets: Klik Moet je alleen effe een verloopje regel voor je minikaartje
Dat kan inderdaad ook, bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de P3300 en een motorola s9 bluetooth stereo headset. Nu wil ik graag de FM-radio van de P3300 beluisteren via deze headset. Uiteraard moet ik dan wel de originele headset ingeplugd hebben voor de FM antenne. Het radiogeluid wordt echter niet doorgegeven aan de bluetooth headset.
Wie weet er een slimme truck om dit toch voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

groentjie77 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:46:
Het volgende bericht van T-Mobile ontvangen omtrent het af en toe niet bereikbaar zijn met de Compact 3.
Het probleem is een lege sim. De "sim manager" in de software van de Compact 3 kan niet met een lege sim overweg, dus het probleem ontstaat op het moment dat een klant een Compact 3 met een nieuwe sim ontvangt, of wanneer je een lege sim in de compact 3 doet. De lege sim veroorzaakt de problemen met het netwerk (de technische oorzaak is me niet duidelijk, maar het probleem is 100% reproduceerbaar en wordt hierdoor veroorzaakt).

De work-around is door met een ander toestel (Nokia, whatever, of een sim-copier) 1 of meerdere contacten op de sim toe te voegen. Problemen 100% opgelost gegarandeerd. Ook volledig reproduceerbaar.

Nadere toelichting: contact opslaan via de compact 3 zelf heeft dan geen zin, want die slaat op in zijn eigen geheugen en niet op de sim. Daarbij is de lege sim ook niet toegankelijk op dat moment.

Direct op mijn toestel gekeken, maar mijn SIM bleek NIET leeg, dus vreemd. alles van de sim even verwijderd en opnieuw vanuit mijn contactpersonen gekopieerd. Beter is om het te doen vanaf een ander toestel. Als het werkt dan spring ik een gat in de lucht en zal ik het hier melden!
Grootste BS die ik tot nu toe over dit verhaal heb gelezen.

Heb vorige week een nieuwe SIM toegestuurd gekregen, omdat ik nog steeds een Ben simkaart had en het probleem heeft zich sindsdien niet meer voor gedaan. Heb bovendien nog geen enkele contactpersoon op die nieuwe SIM gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
gwystyl schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:49:
[...]

Dat kan inderdaad ook, bedankt voor de link.
Volgens mij werkt deze ook zonder verloopstekkertje

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieth schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:53:
[...]

Grootste BS die ik tot nu toe over dit verhaal heb gelezen.

Heb vorige week een nieuwe SIM toegestuurd gekregen, omdat ik nog steeds een Ben simkaart had en het probleem heeft zich sindsdien niet meer voor gedaan. Heb bovendien nog geen enkele contactpersoon op die nieuwe SIM gezet.
Ik was mijn oude telefoon verloren en heb nu dus de Compact III met nieuwe SIM en heb wel het probleem dus daar ligt het ook niet aan. Heb gisteren weer eens gebeld naar T-Mobile (wordt dus ook niet teruggebeld na 5 dagen zoals wel belooft en heb het bijna 3 weken geleden gemeld) kreeg te horen dat het aan de telefoon kon liggen en of ik mijn sim in een andere telefoon kon proberen. Als ik dan het probleem niet had konden ze de telefoon tegen een andere (Compact III neem ik dan aan) ruilen.

Tja daar schiet ik dus ook niks mee op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Moest net weer een soft-reset geven. Nu deed het dialpad het niet meer. :/ Binnenkort maar eens een hard-reset, want de probleempjes volgen elkaar nu snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all,

Is het zo dat je met de compact III films kunt kijken? Het idee is dat ik films op de dvd recorder van de tv opneem, via de pc in de compact pomp en dan in de trein kijken. Ja, het is wel een klein scherm, maar het is voldoende.

Tot nu toe is het mij niet gelukt: ik had een film als divx, maar die kreeg ik niet eens op de sdkaart gezet.

Trouwens, liever converteer ik films niet naar divx, maar gewoon met een ripper van de dvd trekken en als avi afspelen.

Heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen en met welke software (indien de reguliere mediaplayer niet werkt)?

En als het gelukt is: hoe is de kwaliteit? Is de compact 3 snel genoeg voor plezierig kijken?

Indien het werkt, wil ik een 4 gb sd kaart erin stoppen, want 1 is voor tomtom en films te klein...

Ben benieuwd naar de input..

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:32:
Hey all,

Is het zo dat je met de compact III films kunt kijken? Het idee is dat ik films op de dvd recorder van de tv opneem, via de pc in de compact pomp en dan in de trein kijken. Ja, het is wel een klein scherm, maar het is voldoende.

Tot nu toe is het mij niet gelukt: ik had een film als divx, maar die kreeg ik niet eens op de sdkaart gezet.

Trouwens, liever converteer ik films niet naar divx, maar gewoon met een ripper van de dvd trekken en als avi afspelen.

Heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen en met welke software (indien de reguliere mediaplayer niet werkt)?

En als het gelukt is: hoe is de kwaliteit? Is de compact 3 snel genoeg voor plezierig kijken?

Indien het werkt, wil ik een 4 gb sd kaart erin stoppen, want 1 is voor tomtom en films te klein...

Groeten
Dat kan. Ik gebruik TCPMP (The Core Pocket Media Player). Deze is gratis te downloaden. Klik hier

Verder gebruik ik Spb Mobile DVD om de films te verkleinen (240x320). Dit proggie is niet gratis, maar er zijn vast wel gratis programma's te krijgen die hetzelfde kunnen. klik

Ik vind de Compact III snel zat om film te kijken. Desnoods klok je je processor iets over.

Of een kaartje van 4Gb erin kan zou ik eigenlijk niet weten. De film die ik erop had gezet was 289 MB groot en was van redelijk goede kwaliteit. Heb er zelf een 1Gb kaartje inzitten. Weet dat 2 Gb tot de mogelijkheden behoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een HTC P3300 en bevalt mij prima.
Het hele lange draadje hier volg ik al in alle delen en dat zal nog wel even voortduren.

Ik heb hier ergens iets gelezen over gsmboulevard.nl en daar ik het bluetooht setje HTC Headset S100 wel graag voor mijn P3300 wil hebben was de bestelling zo gebeurd.
Afgelopen maandag zou het verstuurd worden na mijn betaling. (iDeal) maar helaas heb ik het nog niet.
Als het er is, zal ik mijn ervaring(en) hier delen.

Weet of kent of uit ervaring iemand iets over gsmboulevard.nl ??
Ze reageren niet en telefonisch onbereikbaar.
Ook de FAX doet het niet..
Ik krijg een beetje kriebels in de onderbuik ;) Het is toch 71 eurootjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:17:
Hoi,

Ik heb een HTC P3300 en bevalt mij prima.
Het hele lange draadje hier volg ik al in alle delen en dat zal nog wel even voortduren.

Ik heb hier ergens iets gelezen over gsmboulevard.nl en daar ik het bluetooht setje HTC Headset S100 wel graag voor mijn P3300 wil hebben was de bestelling zo gebeurd.
Afgelopen maandag zou het verstuurd worden na mijn betaling. (iDeal) maar helaas heb ik het nog niet.
Als het er is, zal ik mijn ervaring(en) hier delen.

Weet of kent of uit ervaring iemand iets over gsmboulevard.nl ??
Ze reageren niet en telefonisch onbereikbaar.
Ook de FAX doet het niet..
Ik krijg een beetje kriebels in de onderbuik ;) Het is toch 71 eurootjes..
Bekijk de shopsurfey ander even
edit: alles achter een postbus, enige ervaring niet echt postief.... fingers crossed for you

[ Voor 5% gewijzigd door Tha op 10-05-2007 11:48 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben mijn vingers ook aan het kruizen... ;(
Het moederbedrijf (uit handelsreg) http://www.mercurius-ts.nl/ heb ik wel aan de telefoon kunnen krijgen en die meldt dat ze me wel een mailtje gaan sturen..

verlopig geen bluetooth 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:04:
Ja ik ben mijn vingers ook aan het kruizen... ;(
Het moederbedrijf (uit handelsreg) http://www.mercurius-ts.nl/ heb ik wel aan de telefoon kunnen krijgen en die meldt dat ze me wel een mailtje gaan sturen..

verlopig geen bluetooth 8)7
Oeps... :(

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Magic schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:18:
Hier het antwoord van T-Mobile op mijn vraag of er een WM6-update komt:

[...]

Beetje vaag dus en ook pas laatste kwartaal :( Ik denk dat veel mensen "illegaal" de HTC-versie zullen gaan flashen...
Dat is wel zeker. Is las zojuist op de website van xda-developers dat de WM6 versie eind mei / juni te verwachten is. Ben dus blij dat ik enige tijd geleden mijn MDA sim/ CID lock vrij gemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:23:
[...]

Dat is wel zeker. Is las zojuist op de website van xda-developers dat de WM6 versie eind mei / juni te verwachten is. Ben dus blij dat ik enige tijd geleden mijn MDA sim/ CID lock vrij gemaakt heb.
Ook ik zal daar zeker niet op gaan wachten :D

Edit:ik zie dat de telecomboer btw wel gewoon een adres heeft.
mocht het fout gaan, rij je er toch gewoon heen? ik vind het altijd wel goed te zien dat er een adres bekend is iig (ookal lijkt het erop dat ze absoluut niet willen dat je komt)

[ Voor 24% gewijzigd door Tha op 10-05-2007 12:35 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
[...]

Ik neem aan dat alleen CID lock in dit geval noodzakelijk was/is om te vernoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

- Resco File Explorer
Naar mijn idee is dit de fijnste editor van de twee. Ook Resco is zowel een browser als registry editor. Echter dit geen freeware, je moet er dus voor betalen om het te willen gebruiken.

Alhier een gratis Resco File Explorer:

http://members.home.nl/checkweb/mda%20vario%202/Resco/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De CID lock is van HTC toch??? of heeft T-Mobile er een eigen CID-lock op gezet?
Normalerwijze kun je ook met een CID lock de software update flashen, mits deze gesupport is door degene die het CID lock heeft gelegd, en deze beschikbaar maakt voor oudere toestellen. (Er moet dan in de tijdens de flash certificaten worden uitgewisseld, kloptt dat, dan flashed hij... (en anders moet je hem opsturen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all,

Groeten
Gaat erg goed, ik heb zo'n beetje alle southparkafleveringen in het openbaar vervoer gekeken...

Een DivX kun je het beste verkleinen met PocketDivXEncoder. Als je het beeld verkleint naar QVGA, zul je zien dat een film van anderhalf uur in aanvaardbare kwaliteit zo'n 150 MB inneemt (een aflevering southpark was 40 MB) Heb je dus niet meteen een 4 GB kaart nodig. En zoals eerder gezegd, afspelen met TCPMP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all,

Groeten
Films kijken als Avi gaat niet lukken
Een full resolution film gaat niet lukken
Je moet downscalen diverse mogelijkheden staan tot je beschikking
Een gedownscalede filem is niet meer dan 250 Mb (gemiddeld)
Ik heb ergens gelezen dat 4Gb niet (goed) werkt, iig NIET formateren met de HTC!!
4 Gb (ook via wmstorage) kopieren kun je bijna de rest van de dag uittrekken, want snel gaat dat niet!! (Installatie TomTom Europe ~1Gb duurde 2,5 uur!!), mijn Mp3's erop zetten (500Mb duurde 45 Minuten) was ook niet erg snel.
NB: Als je downscaled, gan hoogstwaarschijnlijk je ondertitels verloren, of zijn anders niet leesbaar.
verder is er geen probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:14:
[...]

Films kijken als Avi gaat niet lukken
Ech wel ;)

TCPMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een full AVI zoals hij bedoeld (geen divx) gaat niet (niet echt) lukken:
1) schermresolutie is te groot (van de avi.....)
2) AVI is 25fps, p3300 kan maar zo'n 12 fps aan....
als je het dan laad (baggergroot trouwens.....) en afspeelt duurt je film van 5 minuten er maar liefst 10 -20, en ik weet niet of je dat een goed resultaat vind....

20 minuten full avi is trouwens een paar gigabite.... duurt langer om d'r op te zxetten dan om (real time) te kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Een full AVI zoals hij bedoeld (geen divx) gaat niet (niet echt) lukken:
1) schermresolutie is te groot (van de avi.....)
2) AVI is 25fps, p3300 kan maar zo'n 12 fps aan....
als je het dan laad (baggergroot trouwens.....) en afspeelt duurt je film van 5 minuten er maar liefst 10 -20, en ik weet niet of je dat een goed resultaat vind....

20 minuten full avi is trouwens een paar gigabite.... duurt langer om d'r op te zxetten dan om (real time) te kijken.....
Dacht inderdaad dat hij DivX bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx! Dat TCPMP werkt idd!

Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het synchroniseren met de exchangeserver op míjn werk, via active sync 4.1, moest ik het wachtwoord in mijn mda activeren. Nu springt om de 10 minuten niet gebruik op "slot". Nu is dit niet zo erg, maar bij tomtom doet hij dat ook, ook al ben ik aan het navigeren. Bij de instellingen kan ik het niet veranderen dit is licht grijs dus niet clickable. Iemand suggesties, want het is natuurlijk irritant dat ik maar tien minuten kan navigeren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon1313
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-03-2021
Tijdsduur Windows folder openen

Bij mijn HTC P3300, met Windows Mobile 5.0 (OS 5.1.342), Engelstalig, merk ik dat het openen van de Windows folder (File Explorer: My Device\Windows) nogal lang duurt.
Namelijk 25 seconden!
Is dat normaal?

Dit was al zo vanaf de eerste ingebruikname.
Bovendien is deze tijdsduur altijd hetzelfde, ongeacht welke programma's er draaien.
Verder heb ik het idee dat m'n P3300 het prima doet. Bijvoorbeeld TomTom met de kaart van West-Europa functioneert prima.

Ter vergelijking heb ik deze tijdsduur gemeten op een HTC Prophet en een HTC Wizard, beide met Windows Mobile 5. Daar duurde het openen van de Windows folder slechts 3 seconden.

Zou je willen meten hoe lang het op jouw HTC P3300 duurt om de Windows folder te openen?
Ik ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

itarix

404 soul not found

Ramon1313 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:39:

Bij mijn HTC P3300, met Windows Mobile 5.0 (OS 5.1.342), Engelstalig, merk ik dat het openen van de Windows folder (File Explorer: My Device\Windows) nogal lang duurt.
Namelijk 25 seconden!
Is dat normaal?

Bovendien is deze tijdsduur altijd hetzelfde, ongeacht welke programma's er draaien.
Verder heb ik het idee dat m'n P3300 het prima doet. Bijvoorbeeld TomTom met de kaart van West-Europa functioneert prima.

Ter vergelijking heb ik deze tijdsduur gemeten op een HTC Prophet en een HTC Wizard, beide met Windows Mobile 5. Daar duurde het openen van de Windows folder slechts 3 seconden.

Zou je willen meten hoe lang het op jouw HTC P3300 duurt om de Windows folder te openen?
Ik ben zeer benieuwd.
bij mij mda compact III met dopod 1.25 OS rom duur het tussen de 13-15 seconden (handmatig getelt) overgens duurt het met total commander beduident korter namelijk 3 seconden

[ Voor 3% gewijzigd door itarix op 10-05-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn P3300 duurt het openen van de windows 30 seconden.
Het zal wel afhankelijk zijn van de inhoud.. ;)

Weet iemand of en hoe de geluiden veranderd/aangepast kan worden van de meldingen?
Tot nu toe kan ik alleen uit het vooringestelde rijtje kiezen en daar wordt ik niet warm van
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
  • Laatst online: 25-01-2020
Iemand enig idee hoe het kan dat de agenda settings niet worden bewaard? Als ik de view instel op "dag" en dan de agenda weer sluit, wordt de agenda iedere keer weer geopend met "maand"...heel irritant.

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hey all,

Groeten
Waarom niet converteren? In mijn ogen heeft dat juist alleen maar voordelen. Ikzelf gebruik Pocket Movie. Makkelijk en zeer snel programma.

Voordelen van converteren is dat de film gewoon zonder haperen of wat dan ook verloopt en ook veel minder ruimte in neemt. Tja het kost iets meer tijd, maar op zich is dat wel te doen lijkt me.

Als je intresse heb ik PocketMovie moet je maar even mailen, help ik je even verder.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey DJ,

Daarnaast: Converteren heeft in principe niet de voorkeur, want dat kost tijd. Liever: iets opnemen van de tv mbv dvd recorder, dvd via de pc leegtrekken in de Compact, kijken. Converteren (op P4-1600) kost weer tijd, ik denk zelfs langer dan het kijken..
Toch wil ik het wel proberen, dus: je hebt mail.

Anders overweeg ik een portable dvdspeler, dan kost het helemaal geen tijd en heb ik nog een groter scherm ook. Of een laptop.... *zucht*...

da

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Ramon1313 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:39:

Namelijk 25 seconden!
Is dat normaal?

Ik ben zeer benieuwd.
Als ik het met de file explorer doe (openen van de windows map) dan kan ik bij wijze van spreken rustig koffie zetten.
Ik gebruik nu Resco File Explorer, en die is vele malen sneller, ook een seconde of 3 a 4
ook staat mijn mda op 260 Mhz

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
warrie schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:57:
Iemand enig idee hoe het kan dat de agenda settings niet worden bewaard? Als ik de view instel op "dag" en dan de agenda weer sluit, wordt de agenda iedere keer weer geopend met "maand"...heel irritant.
Hangt ervan af hoe je hem opent. Via de standaard softkey opent ie idd in de maandmodus, maar als je klinkt links op het agenda icoontje, dan zit je meteen in de dagmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een M650 van orange en ben dus behoorlijk nieuw op het gebied van windows mobile.
Ik vraag mij af hoe ik zonder extern tooltje kan zien of er een GPRS verbinding actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Laatst online: 02-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:30:
Ik heb net een M650 van orange en ben dus behoorlijk nieuw op het gebied van windows mobile.
Ik vraag mij af hoe ik zonder extern tooltje kan zien of er een GPRS verbinding actief is?
Er is een verbinding actief als je bovenin het scherm een vierkantje met een G ziet staan MET pijltjes.

Zonder pijltjes geeft íe alleen aan dat een GPRS verbinding mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

En de enige manier om gprs totaal uit te zetten is met een extern tooltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:37:
Bedankt!

Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met het bijgeleverde USB kabeltje voor de MDA Compact ook opladen?
Dus USB - Pc verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tijd verspringt soms gewoon weer naar USA tijd. Terwijl ik dat nooit heb ingesteld op mijn MDA Compact.

Waar kan ik dat tooltje vinden dat GPRS volledig uitschakelt?
Zijn er al aansteker (12volt opladers) verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
grun93 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:07:
[...]

Hangt ervan af hoe je hem opent. Via de standaard softkey opent ie idd in de maandmodus, maar als je klinkt links op het agenda icoontje, dan zit je meteen in de dagmode.
Aha. Dank. Maar dat is dus wel vervelend. Is er geen mogelijkheid om die Softkey tòch op Agenda-dag modus de houden? Zo werkte het ook bij de MDA Compact I....

Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ineens schaalt mijn Battery Plus de kloksnelheid niet meer...
Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Het werkte voorheen prima. Ik heb hem overigens al maanden op 247 Mhz draaien zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 19:02
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:26:
Opladers voor de oude MDA werken prima, in erlka T-mobile winkel te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

Niet helemaal: Als je gprs niet configureert zul je ook nooit een gprs verbinding opbouwen....

Maar als je wel gprs wilt configureren (voor die enkele keer) is er nog een andere oplossing:
Zorg dat de programma's die automatisch een internet verbinding opzetten die verbinding openen waar geeen gprs is geconfigureerd (vaak is dit de verbinding "werk", en niet "Internet", maar dit kun je natuurlijk zelf instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

Het zou wel makkelijk zijn als er een tooltje was waarmee je bepaalde tijden kon aangeven wanneer GPRS actief moet worden. Ik vind dat mijn batterij wel erg snel leeg is als ik GPRS continue aan heb staan. Om 11 uur 's avonds is het 7%. Gaat wel erg snel zo vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tijd verspringt soms gewoon weer naar USA tijd. Terwijl ik dat nooit heb ingesteld op mijn MDA Compact.
Bekend probleem klik
Oplossing: in klok en alarminstellingen zowel thuis als op bezoek op dezelfde tijdszone instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrie
Mijn wekker werkt niet meer op de Compact III, kwam ik vanochtend met een harde les achter. Ik gebruik pTravelAlarm, maar ik heb het vermoeden dat deze de MDA niet meer uit de standbystand krijgt. Hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/Silico...geNameZWD1VQQcmdZViewItem

Heeft iemand deze besteld en is het goed te gebruiken? Of iemand andere suggesties voor een hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 12:36

Waar kan ik dat tooltje vinden dat GPRS volledig uitschakelt?
In Alarm en Tijd, beide tijzones op +1 zetten. Dan is het probleem opgelost, staat ook op de eerste pagina.
Is al gepost!
Ja Aanstekeraansluiting -> Mini-USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:44:
[...]

[...]

Niet helemaal: Als je gprs niet configureert zul je ook nooit een gprs verbinding opbouwen....
Dat is de oplossing die ik nu maar gebruik. Helaas werkte het nodata tooltje niet, het apparaat bleef vrolijk verbinden via gprs. Mijn P3300 verbruikt circa 1MB per dag voor het binnenhalen van push e-mail.

Als ik nu langere tijd niet in de buurt van een wlan ben, dan stel ik de gprs-verbinding wel weer tijdelijk in.

Gisteren heb ik ook m'n Brando screenprotector binnengekregen, besteld via ebay voor 6,50 Euro, inclusief verzendkosten. Ik kreeg er zelfs twee opgestuud :)
Op het scherm zat de oorspronkelijke screenprotector, die niet helemaal paste en waar ook wat lucht onder zat. Wat een verschil met de Brando! Ik had bij vorige apparaten nog nooit eerder screenprotectors gebruikt, maar als ik dit had geweten...

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:35:

Heeft iemand deze besteld en is het goed te gebruiken? Of iemand andere suggesties voor een hoesje?
Ja dit is in mijn ogen de beste, samen met Brando screenprotector.

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het sluit wel wat knoppen af als ik goed het plaatje bekijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria heb je een link naar de verkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Canaria schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:04:
[...]

Dat is de oplossing die ik nu maar gebruik. Helaas werkte het nodata tooltje niet, het apparaat bleef vrolijk verbinden via gprs. Mijn P3300 verbruikt circa 1MB per dag voor het binnenhalen van push e-mail.

Je mag ook geen verbinding hebben.
Zet hem in flight modus en dan nodata uitvoeren,daarna kan je hem uit flightmodus halen en voila geen gprs meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:13:
Canaria heb je een link naar de verkoper?
Hier
Wel snel zijn, want ze zijn zo goedkoop omdat ze bij deze verkoper uit het assortiment verdwijnen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:04:
[...]

Als ik nu langere tijd niet in de buurt van een wlan ben, dan stel ik de gprs-verbinding wel weer tijdelijk in.
Het is belangrijk dat je eerst de gprs verbinding verbreekt voordat je MoDaCo NoData gebruikt. NoData verbreekt de verbinding niet, sterke nog als je verbinding actief is, kun je hem (meestal) ook niet meer verbreken, en blijftie dus gprs ge(ver)bruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:16:
[...]

Hier
Wel snel zijn, want ze zijn zo goedkoop omdat ze bij deze verkoper uit het assortiment verdwijnen.
Ik heb er ook maar even een paar besteld :) Nooit weg een extra protector. Beter dan 15 euro bij de pdashop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:13:
Maar het sluit wel wat knoppen af als ik goed het plaatje bekijk?
Valt mee, de afbeeldingen op de toetsen zijn ook in het siliconen gestanst, en doordat het nogal veerkrachtig spul is kun je de knoppen bijna net zo goed indrukken. De knoppen aan de zijkanten zijn trouwens ook afgedekt, behalve het schuifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon1313
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-03-2021
Bedankt voor de reakties op mijn vraag over de tijdsduur van het openen van de Windows folder met de File Explorer.
Blijkbaar is zo'n 25 seconden normaal voor de HTC P3300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-12-2023
Goedendag,

Ik had een vraag:

Mijn originele rom van tmobile is een paar bestanden kwijt denk ik, want de telefoon geeft constant een shell-fout.
Of iemand nu de link hier wil plaatsen van www.qtek.nl\_bin....... met de originele shipped rom van HTC. Ik heb een p3300 Met nederlandse tekst

Mvg,

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:48:
Goedendag,

Ik had een vraag:

Mijn originele rom van tmobile is een paar bestanden kwijt denk ik, want de telefoon geeft constant een shell-fout.
Of iemand nu de link hier wil plaatsen van www.qtek.nl\_bin....... met de originele shipped rom van HTC. Ik heb een p3300 Met nederlandse tekst

Mvg,

Stefan
Je kan toch de originele t-mobile rom weer erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Maar waar haal ik die vandaan?

Mvg Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lossen jullie dat eigenlijk op met SMS'en? Lijkt me namelijk zo rottig om met het kleine on-screen toetsenbordje en een stylus je sms'jes te moeten versturen.
Bestaan er geen progjes voor om een groot numeriek display te krijgen waarmee je ook smsjes kunt versturen (net als op een telefoon met keypad) met T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Ja die bestaan er wel:

Als WM6 uitkomt moet er ook standaard een numeriek pad aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:31:
Ja die bestaan er wel:

Als WM6 uitkomt moet er ook standaard een numeriek pad aanwezig zijn.
dat is namelijk het enige wat me ervan weerhoud hem te kopen tov de nokia n95: ik denk dat het ontbreken van een tobo'tje gaat irriteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Mwa,

Ik sms niet erg veel dus voor mij valt het wel mee. Maar ik weet wel dat het in indows Mobile 6 zit

Nog een keer mijn vraag:

Of iemand nu de link hier wil plaatsen van www.qtek.nl\_bin....... met de originele shipped rom van HTC. De link van de originele rom van de trinity 3600 heb ik al maar die moet ik niet hebben: http://www.qtek.nl/_BIN/T...6275_1380011_108_Ship.zip

Mvg Stefan

[ Voor 64% gewijzigd door Alienbliep op 11-05-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:48:
Mijn originele rom van tmobile is een paar bestanden kwijt denk ik, want de telefoon geeft constant een shell-fout. Of iemand nu de link hier wil plaatsen van www.qtek.nl\_bin....... met de originele shipped rom van HTC. Ik heb een p3300 Met nederlandse tekst
Mmm... je hebt nu een ROM van T-Mobile? Wat moet je dan met een ROM van de HTC? Dat gaat niet lukken want de T-Mobile versies zijn gelocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Ooh ok, dus ik moet ff wachten op tmobile wm6 update of die lock verwijderen :D

Nee grapje ik wacht wel even dan denk ik. Maar die shell fout is wel vervelend de telefoon moet de hele tijd opnieuw opstarten.

Gr. Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:18:
Kun je met het bijgeleverde USB kabeltje voor de MDA Compact ook opladen?
Dus USB - Pc verbinding.
Ja dat kan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:43:
Mwa,

Ik sms niet erg veel dus voor mij valt het wel mee. Maar ik weet wel dat het in indows Mobile 6 zit

Nog een keer mijn vraag:

Of iemand nu de link hier wil plaatsen van www.qtek.nl\_bin....... met de originele shipped rom van HTC. De link van de originele rom van de trinity 3600 heb ik al maar die moet ik niet hebben: http://www.qtek.nl/_BIN/T...6275_1380011_108_Ship.zip

Mvg Stefan
https://www.t-mobile.nl/z...dates/mda_iii_update.aspx Volgens mij is dat hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Nee hoor. :) De MDA III is heel iets anders dan de MDA Compact III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:29:
Ooh ok, dus ik moet ff wachten op tmobile wm6 update of die lock verwijderen :D

Nee grapje ik wacht wel even dan denk ik. Maar die shell fout is wel vervelend de telefoon moet de hele tijd opnieuw opstarten.

Gr. Stefan
Waarom doe je geen harde reset? Dan wordt alles volledig hersteld.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienbliep
Nee het probleem blijft bestaan.
Het is heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook wel een goede:

Afbeeldingslocatie: http://comunidad.uem.es/myfiles/epuertas/vdownloader04.jpg

VDownloader, hiermee kan je video's downloaden van youtube en vele andere videosites en direct opslaan in 320x240 formaat voor je mda. Werkt super en zo kan je lekker makkelijk videos bekijken!

hier de laatste versie http://comunidad.uem.es/e...ube-google-video-y-grinvi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:43:
Mwa,

[...]
Wat zit er preciew in WM6 dan? Heb je mss een linkje met screens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:40:
[...]

dat is namelijk het enige wat me ervan weerhoud hem te kopen tov de nokia n95: ik denk dat het ontbreken van een tobo'tje gaat irriteren...
het enige lastige aan het tobo dat je kunt downloaden is dat de spatie erg ver weg zit voor je duim....die hadden ze beter aan de linkerkant kunnen maken....is dit niet te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
grun93 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:21:
[...]

Nee hoor. :) De MDA III is heel iets anders dan de MDA Compact III.
Ik zag het idd, dan moet je even op xda kijken en hem daar downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je met SPB Mobile DVD ook ondertitels bij de films krijgt. Is me tot nu toe niet gelukt?
Gebruik dan TCMP voor het afspelen. Werkt super.

;)
Al gevonden, gewoon wizard gebruiken en dan via DVD menu subtitles aanzetten

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:29:
Hoe lossen jullie dat eigenlijk op met SMS'en? Lijkt me namelijk zo rottig om met het kleine on-screen toetsenbordje en een stylus je sms'jes te moeten versturen.
Bestaan er geen progjes voor om een groot numeriek display te krijgen waarmee je ook smsjes kunt versturen (net als op een telefoon met keypad) met T9?
Het blijft lastig he om de TS te lezen:
Ik mis de keypad met Nederlandse T9 functionaliteit, is dit niet met een of andere tweak toch te verkrijgen?
Voor diegenen, die net zoals ik, toch een keypad met nederlandse T9 functionaliteit missen (in plaats van het standaard kleine qwerty keyboard) is er de mogelijkheid om Phonepad van een HTC rom te installeren. Zoek op http://forum.xda-developers.com naar "phonepad - international.CAB" kies na installatie voor Dutch en je kan weer met je vingers SMS-en. Na een reset krijg je overigens weer default het keyboard, maar dat heb je met het pijltje naast het keyboard weer snel terug naar Phonepad.
Met dank aan Doubledeye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hm ik heb die keypad net geinstalleerd, ik krijg het enkel nog niet lekker aan het werk. Het staat wel op dutch in de opties, maar nederlandse woorden als: klinkt, inderdaad, etc. wil hij niet herkennen. De engelse woorden lijkt hij wel te accepteren. :S Ergens iets gemist misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DaannO schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 09:33:
Ik zag het idd, dan moet je even op xda kijken en hem daar downloaden. :)
Ik was niet degene die hem zocht. Overigens is er helemaal geen originele Nederlandstalige T-Mobile ROM, niet op xda noch ergens anders op Internet te vinden. De enige mogelijkheid is om hem naar het Servicecentrum te brengen zodat zij hem kunnen restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Alienbliep schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 23:45:
Nee het probleem blijft bestaan. Het is heel raar
Weet je wel zeker dat je een harde reset hebt gedaan en geen softreset? Het bestaat gewoon niet dat je daarna de originele fabrieksinstellingen niet terug hebt, tenzij je hebt liggen wroeten in de Extended ROM en, al dan niet per ongeluk, dingen hebt weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
WAZIG: na een installatie van tomtom krijg ik hem opeens niet meer geconnect in active sync. :? Ik kreeg onder het installeren wel een symbooltje dat er een internet connectie tot stand werd gebracht, en die heb ik verijdeld. Iemand enig idee hoe ik weer mijn telefoon kan laten connecten met activesync?
-nvm- is reeds opgelost.

Hmm maar nu ziet tomtom mijn gps reciever niet meer :S

[ Voor 12% gewijzigd door Ganymedus op 12-05-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ganymedus schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:06:
Hm ik heb die keypad net geinstalleerd, ik krijg het enkel nog niet lekker aan het werk. Het staat wel op dutch in de opties, maar nederlandse woorden als: klinkt, inderdaad, etc. wil hij niet herkennen. De engelse woorden lijkt hij wel te accepteren. :S Ergens iets gemist misschien :?
Misschien even opnieuw installeren, want hier werkt hij wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:35:

Ik heb voor mijn HTC P3300 de Piel Frama en dat bevalt prima.
Besteld bij Piel Frama zelf en binnen 2 dagen in huis..

Mooi/luxe case en zeer goede service..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:57:
[...]

Ik heb voor mijn HTC P3300 de Piel Frama en dat bevalt prima.
Besteld bij Piel Frama zelf en binnen 2 dagen in huis..

Mooi/luxe case en zeer goede service..
Sorry... vergeten...

http://www.pielframa.com/cases-htc-p3300.htm
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.