HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Canaria schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 20:24:
[...]

Reken er niet teveel op. Dat dachten veel mensen bij de overstap van WM2003SE naar WM5 ook al.
Mee eens. Het blijft Windows :P

Maar ergens rond Juli/Juni moeten de roms voor de genoemde toestellen online worden gezet. Het is echter nog onduidelijk. Over 2 weken spreek ik weer HTC en dan zal ik het is vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Weet iemand misschien hoe ik een snelkoppeling naar een map kan maken op het today screen.
Ik heb iGo & tomtom op mijn MDA geinstalleerd,
Nu staat alleen de link naar Tomtom op het today screen, maar zou deze dan willen vervangen voor een snelkoppelingen naar de map die bij mij navigatie heet. is dat mogelijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Tha op 05-05-2007 11:12 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Volgens mij kan dat alleen als je extra software zoals SBP Pocket Plus hebt geinstalleerd. Ik geloof niet dat dit kan met de standaard Today-screen van WM5.

Correct me offcourse if i'm wrong :)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Net even een registry-tweak van XDA-developers gehaald waarmee je een extra knop aan je CommManager kunt toevoegen welke de zgn. FlightModus inschakeld.
Deze knop zet je GSM WIFI en BT uit en bij de volgende druk op de knop wordt alles weer in de oude status hersteld.

Via de volgende Register-edits kun je deze knop ook in je commManager krijgen:

Zorg ervoor dat CommManager niet draait.

Verander de volgende key:
HKLM\Software\HTC\CommManager
"SupportedFunctions" change to "8"

Maak de volgende key aan:
"HKLM\Software\HTC\CommManager\7"
"default" = "FlightMode" datatype="string"

Als je nu CommManager draait zie je de extra knop in beeld staan.
Werkte bij mij goed.... misschien ook iets voor in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Als ik bij mijn vorige telefoon (een Samsung) een SMSje niet las, gaf de telefoon elke 2 minuten een waarschuwingstoon. Is dit bij de P3300 ook mogelijk? Ik kan het nergens vinden, maar misschien dat in deregistry iets is in te stellen.
In de TS las ik wel hoe je via de registry de instellingen voor de beltoon kon aanpassen, maar niets over de SMS toon.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het moet toch mogelijk zijn om vanuit je pc te browsen in mappen op je htc????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Diamond AT schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 17:59:
Het moet toch mogelijk zijn om vanuit je pc te browsen in mappen op je htc????
Op XP met active sync is dit zeker mogelijk?! Hij staat dan in mijn computer en dan windows mobile apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howdy Ik heb een registeraanpassing gedaan met PHM Regedit voor het
Aanpassen van duur en style van je ringtone / vibra / verlichting ik heb het volgende script erin gezet av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw.
maar na een tijdje gaat hij weer gewoon terug naar het oude script wat staat op apw3r
weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt Mar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand de telefoon al aan de praat in Vista?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Hoe bedoel je aan de praat? Ik kan hier onder vista prima syncen met m'n compact III :) Hij ziet m en alles werkt (syncen, bestanden kopieren, afbeeldingen importeren, etc). Je hebt er wel het Windows Mobile Device Centre (Windows Mobile Apparaatcentrum) voor nodig, dat is de vista uitvoering van active sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
En je moet je bluetooth uit zetten als je hem aansluit (temminste wel bij mij) anders kan ie niet syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Tylen schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 21:35:
Iemand de telefoon al aan de praat in Vista?
Werkt perfect icm. Windows Mobile Device Center. Via ingebouwde BT in laptop helemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik had een Mio A701, het voordeel van deze HTC P3300 is dat ie beschikt over WiFi.. De A701 heeft echter wel een veel snellere processor.

Nu ben ik aan het kijken of het nou echt een meerwaarde heeft om een p3300 te nemen? Zal ik me niet gaan ergeren dat ie opeens trager is ofzo? hoe zijn jullie ervaringen met het bladeren en opstarten van progjes enzo? Heb al aardig wat gelezen over de p3300. Misschien wordt dit wel mijn nieuwe pda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het kort snel zat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

0Burner0 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 09:44:
En je moet je bluetooth uit zetten als je hem aansluit (temminste wel bij mij) anders kan ie niet syncen
Maakt bij mij geen barst uit geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ja snel zat, maar als je van een 520 naar een 200 gaat.. Zal ik me daaraan gaan irriteren of is het niet erg merkbaar als je meerdere progjes erop hebt staan. Of het opstarten van TomTom6 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
Heeft er iemand een crack of serial [...]

Daar doen we hier niet aan, lees je mail!

[ Voor 47% gewijzigd door Canaria op 06-05-2007 23:39 ]

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
water_escape schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:59:
Heeft er iemand een crack of serial [...]
volgens mij mag dat hier niet :) en als je een ding koopt van 500,- kan dat progje er toch ook wel bij? volgens mij kost dat nog geen tientje.

[ Voor 15% gewijzigd door Canaria op 06-05-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Er is een oplossing voor de SD-Card corruption!!!!!
Via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305531 kun je een nieuwe driver downloaden, even installeren op je P3300, soft-reset en alle corruptions zouden voorbij moeten zijn. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
oeps excuses, wist ni cker of dat mocht hier!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Sick Nick schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 22:10:
Hoe bedoel je aan de praat? Ik kan hier onder vista prima syncen met m'n compact III :) Hij ziet m en alles werkt (syncen, bestanden kopieren, afbeeldingen importeren, etc). Je hebt er wel het Windows Mobile Device Centre (Windows Mobile Apparaatcentrum) voor nodig, dat is de vista uitvoering van active sync.
Via BT of usb kabeltje?
der_roedie schreef op zondag 06 mei 2007 @ 11:37:
[...]

Werkt perfect icm. Windows Mobile Device Center. Via ingebouwde BT in laptop helemaal perfect!
En via kabeltje?

Bij mij in Vista wilt hij hem dus niet herkennen :( Ik hang hem eraan via USB kabeltje. (bleutooth overigens wel geprobeerd) maar hij blijft heb niet vinden. En uiteraard via WMDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02
Bij mij krijg ik ook nog steeds nooit verbinding met Bluetooth... Word er niet goed van, zelfs nu ik Vista draai. PC en PDA zien elkaar wel, maar syncen ho maar. Daar wordt íe dus niet herkend. Geen probleem overigens met kabel.

En wifi heb ik ook nog nooit goed aan de praat gekregen. Alle guides gevolgd, maar geen geluk.

Toch een top dingetje. Heb maar 2 keer corrupte kaart gehad (2e keer deels). Sinds tijdje al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Via kabel ook geen probleem.... geen idee wat je probleem zou kunnen zijn. Ik ben blij dat het werkt in 1 keer, In XP ben ik ook altijd aan het tobben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Executor16 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:32:
[...]

Ja snel zat, maar als je van een 520 naar een 200 gaat.. Zal ik me daaraan gaan irriteren of is het niet erg merkbaar als je meerdere progjes erop hebt staan. Of het opstarten van TomTom6 ofzo?
Zoals gezegd, snel zat.
Daarbij is het een soort van Dual core processor, en staat hij bij mij al geruime tijd overgeklocked op
260 MhZ.
Snelheid is zeker niets mis mee!

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

In XP doet hij het juist perfect, maar in Vista niet :(

Nouja, dan maar een VMWare image speciaal om applicaties te installeren op de telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Ik lees net een post van iemand op het Pocketinfo.nl-forum dat HTC voor de T-mobile versie van de P3300 ook een WM6 upgrade beschikbaar stelt.
Maarten schreef op Pocketinfo.nl Forum

Hallo allen,

Nadat HTC updates aankondigde voor de P3300 (T-mobile MDA Compact) heb ik kontakt met HTC gezocht, waar mij verteld is dat de Windows Mobile 6 updates ook beschiktbaar worden voor T-Mobile gebruikers, van af juni zullen de updates beschiktbaar zijn.

HTC benadrukte wel dat het kan zijn dat T-Mobile er geen gebruik van wilt maken!

Dus met z'n allen naar T-mobile en opeisen die update!!!

Gr. Maarten
linkje naar de bron

[ Voor 14% gewijzigd door der_roedie op 07-05-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:13:
Ik had een Mio A701, het voordeel van deze HTC P3300 is dat ie beschikt over WiFi.. De A701 heeft echter wel een veel snellere processor.

Nu ben ik aan het kijken of het nou echt een meerwaarde heeft om een p3300 te nemen? Zal ik me niet gaan ergeren dat ie opeens trager is ofzo? hoe zijn jullie ervaringen met het bladeren en opstarten van progjes enzo? Heb al aardig wat gelezen over de p3300. Misschien wordt dit wel mijn nieuwe pda :)
Die A701 is echt een stúk groter (vooral in dikte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Xanion schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:40:
Er is een oplossing voor de SD-Card corruption!!!!!
Via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=305531 kun je een nieuwe driver downloaden, even installeren op je P3300, soft-reset en alle corruptions zouden voorbij moeten zijn. :)
En al getest?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb toevallig vorige week weer een sd-card corruption gehad, maar daarvoor al ruim een maand niet meer geloof ik. Het lijkt me dus lastig om na bijv een week zonder storing te zeggen dat die patch geweldig is en het probleem oplost.
Ik ga zo wel ff de uitleg/ervaringen erbij lezen en het dan ws zelf proberen; het is namelijk wel HEEL irritant als je sd-card er ineens mee ophoudt :(

edit: de patch staat nu ook op de europese HTC site, dus ik ga er van uit dat hij in ieder geval officieel is. Ik ga hem maar proberen, de mensen op xda-developers zijn ook sceptisch maar enkelen met veel problemen melden nu veel minder of geen problemen. Lijkt dus de moeite waard..

[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 07-05-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de patch direct geïnstalleerd. Afgelopen weekend zat ik 200 km van huis opeens met een corrupte sd-kaart. Dus toen kon TomTom Navigator de kaart niet meer lezen. Op de heenweg was er nog niets aan de hand.

Hopelijk voorkomt de patch dat dit opnieuw gebeurt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DaannO schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 18:00:
[...]

Op XP met active sync is dit zeker mogelijk?! Hij staat dan in mijn computer en dan windows mobile apparaat?
Ik bedoel eigenlijk via wifi in de mappen bladeren (mijn fout). Dus net als je op de HTC kan bladeren in mappen die gedeeld zijn op je pc. Maar dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Ik heb ;m geinstalleerd staan, testen is nog iets anders ;)
De laatste 2 dagen in ieder geval geen problemen gehad, maar zoals gezegd, je kunt pas echt zeggen als je 4 weken verder bent.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zoals gezegd heeft HTC een cab gelanceerd om de sd problemen op te lossen:
Sometimes the device shows incorrect file or folder names when displaying my SD card contents. Can it be fixed ?

An improved SD card handling mechanism is now available to all customers. To install this enhancement, please follow the instructions below:

1/ Download the cab file provided on the right side of this page on your PC.

2/ Copy the file to your device using ActiveSync. To do so:

-> Ensure first that ActiveSync is installed on your PC already. If it is not, please install it using the CD that came with your device.

-> Then connect your device to your PC. You can choose to connect the device to your PC as either a guest or a standard partnership, it does not matter for installing a .cab file.

-> Once the device connects to the PC, press Explore in the ActiveSync menu bar and copy the cab file there.

-> Your file explorer window should show the .cab file

3/) Use File Explorer to find the file and click on it to start the installation. Follow the on-screen instructions.

4/ Switch the phone off and back on.
De cab kan hier gedownload worden.

@ Carin

Ik denk dat jij hier ook last van hebt gehad met TomTom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met het volgende probleem, als iemand me belt of ik bel zelf iemand, dan gaat de speaker automatisch aan. Als ik op luidpsreker uit knop tik gebeurt er niks, er staat ook geen icoontje dat de speaker aanstaat. Ook als de telefoon op trillen zet dan nog gaat meteen de speaker aan bij een oproep.
Dit is vrij irritant als je opneemt in de stad en die vet harde speaker gaat in een keer aan. Ik hoop echt dat iemand hier misschien een registry oplossing voor heeft, want zo kan ik er echt nauwelijks mee bellen! Soft reset helpt ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed iets met profielen. Niet zoeits mee draaien toevallig dat de settings van je telefoon overruled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:43:
Ik vermoed iets met profielen. Niet zoeits mee draaien toevallig dat de settings van je telefoon overruled.
Nee ik heb niks van profielen programmaatjes geinstalleerd die meedraaien op de achtergrond. Misschien moet ik zo een programmaatje juist eens downloaden, ik ga eens ff kijken!

Thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:48:
[...]

Nee ik heb niks van profielen programmaatjes geinstalleerd die meedraaien op de achtergrond. Misschien moet ik zo een programmaatje juist eens downloaden, ik ga eens ff kijken!

Thnx voor de info
Als je naar telefoon instellingen gaat (Start, Instellingen, Telefoon) en dan naar het tabblad 'more' gaat. Wat staat daar dan ingesteld? Misschien meteen opnemen zonder zelf te kiezen om op te nemen?

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 07-05-2007 16:43 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
probleem: sinds kort heb ik een BT headset gekocht voor mijn p3300. Echter als ik deze wil pairen dan wordt de BT headset wel gezien, maar hij accepteerd het ingegeven ww niet. kan het zo zijn dat ik in de registry mijn instelling moet wijzigen van pda naar telefoon?
Zoja, waar kan ik dit vinden in de registry, ik heb het ergens gelezen maar ik kan het niet meer terugvinden. wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RaceKabouter schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:17:
probleem: sinds kort heb ik een BT headset gekocht voor mijn p3300. Echter als ik deze wil pairen dan wordt de BT headset wel gezien, maar hij accepteerd het ingegeven ww niet. kan het zo zijn dat ik in de registry mijn instelling moet wijzigen van pda naar telefoon?
Zoja, waar kan ik dit vinden in de registry, ik heb het ergens gelezen maar ik kan het niet meer terugvinden. wie kan mij helpen?
Als het goed is heb je een handleiding bij de bluetooth headset. Daarin staat hoe je moet pairen en welk wachtwoord je moet gebruiken. De headset zelf bevat denk ik al een wachtwoord. Dus in je p3300 iets aanpassen zal niet helpen denk ik.

Ten minste, zo was het bij mij carkit. Die moet ik pairen met de P3300. Kortom kreeg dus een bericht op mijn P3300 dat de carkit wilde pairen met mijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaceKabouter
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 11:11
DjWannaB2002 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:12:
[...]

Als het goed is heb je een handleiding bij de bluetooth headset. Daarin staat hoe je moet pairen en welk wachtwoord je moet gebruiken. De headset zelf bevat denk ik al een wachtwoord. Dus in je p3300 iets aanpassen zal niet helpen denk ik.

Ten minste, zo was het bij mij carkit. Die moet ik pairen met de P3300. Kortom kreeg dus een bericht op mijn P3300 dat de carkit wilde pairen met mijn toestel.
Dat klopt, er staat een ww in de headset, deze heb ik ook ingevoerd, maar op de een of andere manier wil hij niet pairen. Mijn carkit daarentegen (parrot) gaat goed zonder problemen.
Dus het is echt een raadsel voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me even helpen, heb er net pocket msn opgezet, maar er gebeurd niets als ik deze via start-prog-msn wil starten.

ben nu wat verder, er een cab van live messenger opgezet, maar nu zijn al mijn contacten weg? :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RaceKabouter schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:30:
[...]

Dat klopt, er staat een ww in de headset, deze heb ik ook ingevoerd, maar op de een of andere manier wil hij niet pairen. Mijn carkit daarentegen (parrot) gaat goed zonder problemen.
Dus het is echt een raadsel voor mij.
Vreemd, heb je al op de site van de fabrikant van de headset gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik ben ook geïnteresseerd in de P3300, maar ik vraag me af wat het grote voordeel van de P3300 t.o.v. de Eten X500 is. Kan iemand vertellen waarom ik een P3300 moet kopen en geen X500? Ben benieuwd :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damastx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-01-2022

damastx

bumminc.

ik had ook problemen met syncen van mijn P3300 met Vista.
Wat bij mij de oplossing was, was het vinkje "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit" uitschakelen in "USB aan pc" bij Instellingen > Verbindingen.

Misschien helpt t bij degene die ook sync problemen met vista hebben ook wel :)

As finishing touch, god created the dutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mooooody schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:39:
Ik ben ook geïnteresseerd in de P3300, maar ik vraag me af wat het grote voordeel van de P3300 t.o.v. de Eten X500 is. Kan iemand vertellen waarom ik een P3300 moet kopen en geen X500? Ben benieuwd :)
Gister daar een leuke discussie over gehad waar alle 3 de toestellen in naar voren kwamen. Lees even de posthistorie van deze user: Executor16 in "HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M7..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tester_-_
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 12:21
Lacroix schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:06:
Heb mijn P3300 al sinds hij uit is.. best content van.

<KNIP>

- ik krijg geen geluidsmelding meer bij een herinnering van mijn calender, kan ik dit per ongeluk ergens afgezet hebben? System sounds staat af (wil geen geluidjes als je op start enzo klikt), maar als ik ze terug op zet krijg ik nog altijd geen melding, dus weet niet of het daar aan ligt.
Ik heb dit probleem ook bij mijn MDA Compact III, ineens spontaan... Alle geluiden en meldingen werken, enkel de herinnering voor agenda items werkt ineens niet meer... Bij "Geluiden en meldingen" staat onder "Gebeurt." "Geluid afspelen" enz... Staat, mijns inziens allemaal goed.

Komt iemand dit bekend voor? En zo ja, is er een oplossing voor?
Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 12:36
Ik wil graag een batteryprogramma/oc-tool dat ook weer terug klokt. Dus van 241 mhz naar 69 Mhz, zodoende dat je langer met je PDA mee kan gaan. Ik had hem eerst wel, maar ben nu de naam kwijt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:18:
Ik wil graag een batteryprogramma/oc-tool dat ook weer terug klokt. Dus van 241 mhz naar 69 Mhz, zodoende dat je langer met je PDA mee kan gaan. Ik had hem eerst wel, maar ben nu de naam kwijt :(.
zie de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Termi schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:18:
Hou er wel rekening mee dat je PDA een bepaald percentage van je proc constant nodig heeft om te kunnen draaien. Als je te laag klokt dan zal hij misschien niet meer functioneren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

ik heb nu een vaag probleem toen ik tomtom6 er voor het eerst op had geinstalleerd was deze super snel met opstarten. Ik kreeg fullscreen een plaatje van tomtom.

nu is het zo als ik tomtom opstart dan is het platje niet fullscreen maar de tijd blijft stan en de onderste balk van de desktop zegmaar...
en het duurt ca. 2 min. voordat tomtom eindelijk is opgestart :(

tewijl een collega van mij de tomtom precies hetzelfde geinstalleerd heeft ook met tomtom 6 en die start binnen 4a5 sec. op.

wie kan mij helpen door tomtom sneller te laten opstarten?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

damastx schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:08:
Wat bij mij de oplossing was, was het vinkje "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit" uitschakelen in "USB aan pc" bij Instellingen > Verbindingen.

_/-\o_ _/-\o_

Als ik je kudos kon geven kreeg je de volle mep.

Maar dit was het inderdaad. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het geluid wanneer ik ga bellen en wanneer ik het gesprek beëindig.
Ik krijg sinds een paar dagen een heel vreemd geluidje :S ipv het oude pingeltje. Weet iemand hoe ik dit geluid weer kan krijgen zoals het was. Alle geluiden van overige meldingen etc. zijn wel nog als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damastx schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:08:

Dit is een issue waar meer mensen mee (kunnen) zitten. Dit speelt ook by syncen tussen P3300 en XP.

Misschien iets voor TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:30:
Ik heb een vraag over het geluid wanneer ik ga bellen en wanneer ik het gesprek beëindig.
Ik krijg sinds een paar dagen een heel vreemd geluidje :S ipv het oude pingeltje. Weet iemand hoe ik dit geluid weer kan krijgen zoals het was. Alle geluiden van overige meldingen etc. zijn wel nog als vanouds.
Zoeken in deel 4 van dit topic:
keut schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:58:
[...]

Ga naar : HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sounds\Calldrop\

Verwijder de code die in "sound" staat.
Heb het net geprobeerd, en het lijkt erop of het irritante toontje weg is :)
Of bedoel je niet het "ping ping ping ping" als de verbinding "wegvalt" (een ander eerder de hoorn erop gooit)?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Ik heb nu ook wat raars.... :?

Ik had een alarm gezet en dat ging netjes op tijd alleen kreeg ik geen melding in het scherm waarin ik het alarm kon negeren of 'snoozen'. Ik heb het alarm uitgevinkt in het alarmen-instel-scherm maar nog steeds gaat het alarm. Ook een soft-reset helpt niet..... wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

der_roedie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:43:

Ik had een alarm gezet en dat ging netjes op tijd alleen kreeg ik geen melding in het scherm waarin ik het alarm kon negeren of 'snoozen'. Ik heb het alarm uitgevinkt in het alarmen-instel-scherm maar nog steeds gaat het alarm. Ook een soft-reset helpt niet..... wat te doen?
Niet toevallig nog een ander programma draaien waar je het hebt ingesteld? :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
nope. ik zoek me gek en ik word gek van dat stomme pingeltje.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Ik merk dat hij automatisch op internet gaat. (ik heb de email op om de 5 minuten staan) maar wanneer ik internet uitzet gaat hij dus na 5 minuten er automatisch op. Als ik volgende week in het buitenland zit, heb ik dit liever niet natuurlijk. Is het mogelijk dat hij alleen op internet gaat als ik hem aanzet en eraf blijft als ik hem uitzet zonder het hele menu door te spitten. Als ik thuis zit hoeft hij namelijk ook niet op inet omdat ik dan de mail via de pc binnenhaal natuurlijk.

p.s. werkt deze telefoon ook in america e.d.?

BVD

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Het volgende bericht van T-Mobile ontvangen omtrent het af en toe niet bereikbaar zijn met de Compact 3.
Het probleem is een lege sim. De "sim manager" in de software van de Compact 3 kan niet met een lege sim overweg, dus het probleem ontstaat op het moment dat een klant een Compact 3 met een nieuwe sim ontvangt, of wanneer je een lege sim in de compact 3 doet. De lege sim veroorzaakt de problemen met het netwerk (de technische oorzaak is me niet duidelijk, maar het probleem is 100% reproduceerbaar en wordt hierdoor veroorzaakt).

De work-around is door met een ander toestel (Nokia, whatever, of een sim-copier) 1 of meerdere contacten op de sim toe te voegen. Problemen 100% opgelost gegarandeerd. Ook volledig reproduceerbaar.

Nadere toelichting: contact opslaan via de compact 3 zelf heeft dan geen zin, want die slaat op in zijn eigen geheugen en niet op de sim. Daarbij is de lege sim ook niet toegankelijk op dat moment.

Direct op mijn toestel gekeken, maar mijn SIM bleek NIET leeg, dus vreemd. alles van de sim even verwijderd en opnieuw vanuit mijn contactpersonen gekopieerd. Beter is om het te doen vanaf een ander toestel. Als het werkt dan spring ik een gat in de lucht en zal ik het hier melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

water_escape schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:40:
Ik merk dat hij automatisch op internet gaat. (ik heb de email op om de 5 minuten staan) maar wanneer ik internet uitzet gaat hij dus na 5 minuten er automatisch op. Als ik volgende week in het buitenland zit, heb ik dit liever niet natuurlijk. Is het mogelijk dat hij alleen op internet gaat als ik hem aanzet en eraf blijft als ik hem uitzet zonder het hele menu door te spitten. Als ik thuis zit hoeft hij namelijk ook niet op inet omdat ik dan de mail via de pc binnenhaal natuurlijk.

BVD
Bij mij is het zo, dat hij in het buitenland niet automatisch verbinding maakt... Hij herkent dan dat hij niet op je eigen netwerk zit, en maakt dan geen automatische verbinding. Dit kan je zien doordat er als hij in het buitenland zit, er boven in de taakbalk een driehoekje op zijn kop verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

water_escape schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:40:

BVD
Voor beide vragen: zie de startpost van dit topic.
Bij de specificaties: Quadband --> 800, 900, 1800 en 1900 MHz, dus hij zou ook moeten werken in de USA
net boven 'links'. Help mijn GPRS gaat automatisch aaan en dat wil ik niet --> download Modaco NoData, daarmee kan je GPRS uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, waarom gebruikt iedereen dat nodata programma? Ik heb gewoon bij "Mijn Werk-netwerk" ingevoerd bij progs die autom. verb blablabla. Als ik dan een keertje wel GPRS nodig heb kan ik em zo weer op Telfort GRPS zetten... Werkt toch net zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:26:
Even een vraagje, waarom gebruikt iedereen dat nodata programma? Ik heb gewoon bij "Mijn Werk-netwerk" ingevoerd bij progs die autom. verb blablabla. Als ik dan een keertje wel GPRS nodig heb kan ik em zo weer op Telfort GRPS zetten... Werkt toch net zo goed?
Nodata is makkelijker 1x klikken om op te starten, 1 keer om te activeren/deactiveren, 1 x om te sluiten.
Programma is freeware, klein en werkt goed. Je ontzegt het gehele toestel de mogelijkheid om de verbinding die je selecteerd te gebruiken. Ook handig in het buitenland ;)

Ik zie dus geen reden om te doen zoals jij zegt, hetgeen (iig met mijn instellingen) beduidend meer werk is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

groentjie77 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:46:
Het volgende bericht van T-Mobile ontvangen omtrent het af en toe niet bereikbaar zijn met de Compact 3.
Het probleem is een lege sim. De "sim manager" in de software van de Compact 3 kan niet met een lege sim overweg, dus het probleem ontstaat op het moment dat een klant een Compact 3 met een nieuwe sim ontvangt, of wanneer je een lege sim in de compact 3 doet. De lege sim veroorzaakt de problemen met het netwerk (de technische oorzaak is me niet duidelijk, maar het probleem is 100% reproduceerbaar en wordt hierdoor veroorzaakt).

De work-around is door met een ander toestel (Nokia, whatever, of een sim-copier) 1 of meerdere contacten op de sim toe te voegen. Problemen 100% opgelost gegarandeerd. Ook volledig reproduceerbaar.

Nadere toelichting: contact opslaan via de compact 3 zelf heeft dan geen zin, want die slaat op in zijn eigen geheugen en niet op de sim. Daarbij is de lege sim ook niet toegankelijk op dat moment.

Direct op mijn toestel gekeken, maar mijn SIM bleek NIET leeg, dus vreemd. alles van de sim even verwijderd en opnieuw vanuit mijn contactpersonen gekopieerd. Beter is om het te doen vanaf een ander toestel. Als het werkt dan spring ik een gat in de lucht en zal ik het hier melden!
Ook dit is onzin.
Mijn simkaart staat vol met contacten, die ik ook alleen maar gebruik.
Ik hoop niet dat die gasten voor de mensen die er last van hebben, hier hun tijd aan lopen te besteden.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leek me ook al sterk...
Iedereen heeft bij aanschaf toch twee nummers op zijn SIM? (Klantenservice 8)7 en voicemail? :? )
Ik had ook problemen met T-Mobile :( (nu niet meer..... geen T-Mobile meer _/-\o_ ) en wel contacten in m'n sim...... :*)
Slappe was..... |:( maar ik :X :X meer, ben er tenslotte vanaf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
ok super, dus eigenlijk is even afwachten tot ik volgende week in frankrijk zit. En indien hij het wel doet, via dat programma wijzigen!

thx!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 13:00:
[...]

Bij mij is het zo, dat hij in het buitenland niet automatisch verbinding maakt... Hij herkent dan dat hij niet op je eigen netwerk zit, en maakt dan geen automatische verbinding. Dit kan je zien doordat er als hij in het buitenland zit, er boven in de taakbalk een driehoekje op zijn kop verschijnt...

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
groentjie77 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:46:

Wat vreemd. Ik heb ook last van het bekende bereikbaarheidsprobleem, maar geen lege SIM kaart (3 contacten erop). Ik had T-Mobile 2 weken geleden al verteld over het probleem, waarna ze me binnen 4 werkdagen terug zouden bellen. Dat is nog niet gebeurd. Ik ga vandaag maar even een belletje plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groentjie77
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-02-2021
Dat terugbellen daar heb ik ook eindeloos op gewacht, heb ook zelf gebeld maar ze wilde mij niks zeggen, uiteindelijk heb ik dus bovenstaand antwoord gekregen na lang zeuren! misschien dat ik vandaag nog even de shop binnenloop om eea bevestigd te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

groentjie77 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:19:
Dat terugbellen daar heb ik ook eindeloos op gewacht, heb ook zelf gebeld maar ze wilde mij niks zeggen, uiteindelijk heb ik dus bovenstaand antwoord gekregen na lang zeuren! misschien dat ik vandaag nog even de shop binnenloop om eea bevestigd te krijgen!
Heb ze vandaag ook gemaild, niet dat ik er last van heb maar laten we hopen dat ze door middel van meer klachten ook wat meer druk er achter gaan zetten,
noem het maar triest, maar vind het heel zielig dat het zo lang moet duren. en dat ze nu met iets bezig zeggen te zijn, met iets wat nergens op slaat. het simkaart verhaal.....

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 12:36
DaannO schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:46:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je PDA een bepaald percentage van je proc constant nodig heeft om te kunnen draaien. Als je te laag klokt dan zal hij misschien niet meer functioneren. :)
Maar heb nu het gevoel dat ie constant op 247 Mhz staat te draaien, maar 69 Mhz is prima in rust dan begint het scherm te flikkeren ;). Maar zijn er meer van die batterytools, of clockt de Batterystatus ook automatisch terug als het scherm uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een MMS vraagje. Ik heb van KPN Hi eindeloos online. Dit houd in volgens mij dat ik onbeperkt GPRS en MMS kan gebruiken. Nu heb ik een wallpapertje en die wil ik naar iemand toesturen via MMS. Nu heb ik die wallpaper geselecteerd en verzend via MMS gekozen maar hij verzend het niet. Iemand een idee hoe en of het wel moet gaan als ik het verkeerd doe.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:02:
Een MMS vraagje. Ik heb van KPN Hi eindeloos online. Dit houd in volgens mij dat ik onbeperkt GPRS en MMS kan gebruiken. Nu heb ik een wallpapertje en die wil ik naar iemand toesturen via MMS. Nu heb ik die wallpaper geselecteerd en verzend via MMS gekozen maar hij verzend het niet. Iemand een idee hoe en of het wel moet gaan als ik het verkeerd doe.
Komt omdat je je iPhone skin nog niet af hebt en hier hebt gepost :+
Maaruh, mms instellingen allemaal al nagelopen??? www.kpn.nl enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:49:
[...]

Komt omdat je je iPhone skin nog niet af hebt en hier hebt gepost :+
Maaruh, mms instellingen allemaal al nagelopen??? www.kpn.nl enzo?
Ik heb die dialpad nog niet goed, maar zal morgen de rest hier posten.

Maar wat MMS aangaat, ik heb van HTC de KPN instellingen opgehaald en als het goed is zit daar MMS ook bij dacht ik. Waar kan ik die instellingen vinden op de 3300?

Edit.
Lol, Net even gekeken bij KPN. Voor de 3300 geeft hij aan dat er geen GPRS en MMS bestaat. Yeah right. 8)7 Ik heb ze dus van de HTC site gehaald en GPRS werkt perfect, alleen waarom MMS niet?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Over iPhone, doe maar rustig aan hoor ik w88 wel.

Over mms probeer:
haantje999 in HTC Tornado (Qtek 8300/8310 / Imate SP5/SP5m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor je antwoord maar mij zegt het niet zoveel. Ik snap niet waar ik al die gegevens moet invullen. Ben niet zo'n PPC man. Heb altijd trouw een Palm gehad en dat werkt net even wat anders. Mocht iemand kunnen aangeven waar dit alles moet komen te staan dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Termi schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:49:
[...]

Maar heb nu het gevoel dat ie constant op 247 Mhz staat te draaien, maar 69 Mhz is prima in rust dan begint het scherm te flikkeren ;). Maar zijn er meer van die batterytools, of clockt de Batterystatus ook automatisch terug als het scherm uit is.
Heeft niet zozeer te maken met of het scherm aan of uit is, maar met het processor verbruik. Wordt die niet gebruikt dan wordt de processor 'gedownscaled'. Je kan batterystatus zo instellen dat boven een aantal procent processorload de prosessor snelheid omhoog moet. En bij geen gebruik dus omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:43:

Dit heb ik dus ook.

Reset, batterij eruit, etc, maakt helemaal niets uit, zodra die aangaat begint dat klotepingeltje weer.

Wekkers al uitgezet, tijdzones aangepast, agendapunten bekeken, etc. Tis echt te irritant voor woorden... :)

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 11-09 09:07
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:15:
[...]

Dank voor je antwoord maar mij zegt het niet zoveel. Ik snap niet waar ik al die gegevens moet invullen. Ben niet zo'n PPC man. Heb altijd trouw een Palm gehad en dat werkt net even wat anders. Mocht iemand kunnen aangeven waar dit alles moet komen te staan dan hou ik me aanbevolen.
:X doe ook geen moeite...mss is er wel een tweaker in de buurt die je ff komt helpen....service aan huis.... ;)

in het geleverde antwoord staan alle instellingen...controleer die dan gewoon of stel een gerichtere vraag wat je niet snapt en wat wel lukt....anders kunnen we je ook niet helpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:15:
[...]

Kijk hier even op pagina 87 en pagina 124.

Als je van Palm komt, lijkt het me aan te raden om de Manual even goed door te lezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Woei. er dus iemand die een iphone skin aan het maken is. Ben met rot aan het zoeken naar een goede skin van apple of van de iphone, alleen alles wat ik tegenkom ik om niet voor deze telefoon of net niet mooie genoeg, erg lastig dus.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

water_escape schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:47:
Woei. er dus iemand die een iphone skin aan het maken is. Ben met rot aan het zoeken naar een goede skin van apple of van de iphone, alleen alles wat ik tegenkom ik om niet voor deze telefoon of net niet mooie genoeg, erg lastig dus.

[...]
Yeps RIRE is you man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
go RIRE!!! :)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Heb ik nog even een vraagje, ben wel al wezen spelen met skins. Maar bij wisbar advanced desktop lukt het me niet om ook maar iets in te stellen. Hij is geinstalled, en wanneer ik hem dan wil openen gebeurt er niks. WA2 werkt wel om de skins door te voeren.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Zoeken in deel 4 van dit topic:

[...]

Of bedoel je niet het "ping ping ping ping" als de verbinding "wegvalt" (een ander eerder de hoorn erop gooit)?
Ik heb ontdekt in mijn registry dat ineens andere geluiden zijn toegekend aan het bellen. Nu probeer ik deze geluiden te verwijderen zoals in deel 4 is aangegeven, maar dit lukt absoluut niet. Na een soft -reset staan gewoon weer dezelfde geluiden erin. Heeft iemand een oplossing voor het verwijderen danwel het aanpassen van de telefoongeluiden zoals calldrop/dialing etc etc. Wil gewoon ofwel een ander geluidje of helemaal niets.

DANK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 06:30

FFF

Mensen met netwerk problemen bij de Compact 3, hoe lang duurde dat bij jullie?

Vanaf de eerste dag naar aankoop?

Bij mij duurde het een maand of 2-3, nu heb ik het toestel gereset, en de eerste tijd geen problemen meer.

Lijkt wel of er iets vol loopt ofzo, naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFF schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:47:
Mensen met netwerk problemen bij de Compact 3, hoe lang duurde dat bij jullie?
Een maand of twee (zolang ben ik met de p3300 op t-mobile netwerk geweest)
Vanaf de eerste dag naar aankoop?
Jawel
Bij mij duurde het een maand of 2-3, nu heb ik het toestel gereset, en de eerste tijd geen problemen meer.

Lijkt wel of er iets vol loopt ofzo, naar mijn mening.
Dan heb je geluk gehad....
In jou geval misschien kan er iets vollopen.... Maar ik geloof niet dat dat de oorzaak is van de problemen. Bij veel mensen doetie het gelijk al(niet :( ). Trouwens iets vollopen zou wijzen op zoiets als logging, memory leak etc. Dan is het raar dat het niet (of iig zelden) op andere netwerken als T-Mobile voorkomt. (Tenzij T-Mobile natuurlijk een extra "memory leak" of "log" signaaltje meestuurt, maar daar geloof ik niet echt in..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:02:
Als je het *.cab bestandje uit de TS neemt en die installeerd, helpt dat dan niet? Installeren, soft reset, je provider kiezen, en klaar. Weet alleen niet helemaal zeker of KPN Hi er ook bij zit, maar dat moet je even proberen.

Uit de TS:
Allemaal leuk en aardig, maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn telefoon goed ingesteld voor GPRS, MMS, etc?
Als je het toestel niet via je eigen provider hebt aangeschaft, maar los gekocht hebt, kan dit inderdaad lastig zijn. Gelukkig is ook hier een vrij eenvoudige oplossing voor. Download dit bestand en installeer dit op je P3300. Alle Nederlandse providers staan erin, en je kunt gewoon je eigen provider kiezen en dan staat GRPS, MMS, SMS, etc goed.
Of registreer je P3300 op www.qtek.nl en dan kun je daar een cab-file downloaden welke je op je telefoon installeert. Alle Nederlandse providers staan erin. Kies je eigen provider en dan staat GRPS, MMS, SMS, etc goed.
Als het dan nog niet lukt kijk dan eens hier.
Met dank aan Xanion, dbaas en robertwebbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:51:
[...]

Als je het *.cab bestandje uit de TS neemt en die installeerd, helpt dat dan niet? Installeren, soft reset, je provider kiezen, en klaar. Weet alleen niet helemaal zeker of KPN Hi er ook bij zit, maar dat moet je even proberen.

Uit de TS:

[...]
Ik had het Cab bestandje er al op staan en KPN gekozen. Hi staat er niet bij. Ik heb ook het KPN bestand van de HTC site erop gehad maar alweer no luck wat MMS aangaat. GPRS werkt prima bij beiden, geen klagen over. Moet NoData erbij roepen om een rustige nacht te hebben qua email :)

Je zou toch zeggen dat die MMS instellingen dat toch ook goed moeten zijn. Ik selecteer de wallpaper die ik gemaakt heb voor een Samsung E900 en kies verzenden, MMS en selecteer het GSM nummer van de ontvanger. Dan kom ik in het MMS gedeelte en ik klik nogmaals op verzenden/ontvangen. Bij het bestand komt een klein klokje te staan en thats it. Verder gebeurt er niets meer.

Edit.
Ik heb deze gegevens erin gezet en no luck. Ik snap er niets meer van.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het niet bereikbaarheids probleem bij t-mobile.
Ik heb een Compact III en heb het probleem, mijn vriendin heeft een vario II en heeft het probleem ook.
Het is dus niet toestelafhankelijk, wel beide toestellen van HTC dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor over de Vario II :? Dit lijkt mij eerder een gevalletje van een locatie waar het bereik iets minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Pff.. begin toch wel een beetje maf te worden van dit apparaatje. Nu weer een probleem met mijn storagecard vermoed ik.

Mijn telefoon heb ik om de een of andere reden een soft-reset gegeven. Hierna wilde hij niet meer opstarten. In het scherm waar je de pincode moet ingeven klapte hij er iedere keer uit. Storagecard eruit gehaald en toen wilde ie wel starten. Goed... daarna heb ik de storagecard er weer in gedaan en heb hem in veiligemodus weten te starten. Toen heb ik de niet zo legale installatie van Windows Live Messenger verwijderd omdat ik vermoedde dat het probleem na het installeren daarvan ontstaan is. Dat klopte, want hij startte gewoon weer op.

Maar nu komt het: Er zijn een aantal mappen van mijn Storagecard verdwenen, waaronder \\Storagecard\My Documents. Het gekke is, dat de bestandsruimte nog wel gealloceerd lijkt te zijn. Volgens de info die het toestel weergeeft heb ik namelijk nog maar 256.89 MB vrij. Dit had veel hoger moeten liggen als de bestanden uit My Documents ook echt verwijderd zouden zijn.

Geen idee hoe ik die bestanden weer terug kan halen (als dat nog kan). Jullie?

Overigens heb ik ook last van het bereikbaarheids probleem.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:25:
Het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor over de Vario II :? Dit lijkt mij eerder een gevalletje van een locatie waar het bereik iets minder is.
Dit gebeurt op verschillende lokaties waaronder thuis in Haarlem waar T-Mobile echt wel een goede ontvangst heeft. Ze krijgt namelijk wel een berichtje (oproep gemist of voicemail dat weet ik niet zeker) binnen en kan meteen bellen met volle ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:15:
[...]

Ik had het Cab bestandje er al op staan en KPN gekozen. Hi staat er niet bij. Ik heb ook het KPN bestand van de HTC site erop gehad maar alweer no luck wat MMS aangaat. GPRS werkt prima bij beiden, geen klagen over. Moet NoData erbij roepen om een rustige nacht te hebben qua email :)

Je zou toch zeggen dat die MMS instellingen dat toch ook goed moeten zijn. Ik selecteer de wallpaper die ik gemaakt heb voor een Samsung E900 en kies verzenden, MMS en selecteer het GSM nummer van de ontvanger. Dan kom ik in het MMS gedeelte en ik klik nogmaals op verzenden/ontvangen. Bij het bestand komt een klein klokje te staan en thats it. Verder gebeurt er niets meer.

Edit.
Ik heb deze gegevens erin gezet en no luck. Ik snap er niets meer van.
Loop onderstaand FF na:

Heb je wel GPRS verbinding?

Kun je MMS via GPRS verzenden bij Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:16:
Pff.. begin toch wel een beetje maf te worden van dit apparaatje. Nu weer een probleem met mijn storagecard vermoed ik.

Mijn telefoon heb ik om de een of andere reden een soft-reset gegeven. Hierna wilde hij niet meer opstarten. In het scherm waar je de pincode moet ingeven klapte hij er iedere keer uit. Storagecard eruit gehaald en toen wilde ie wel starten. Goed... daarna heb ik de storagecard er weer in gedaan en heb hem in veiligemodus weten te starten. Toen heb ik de niet zo legale installatie van Windows Live Messenger verwijderd omdat ik vermoedde dat het probleem na het installeren daarvan ontstaan is. Dat klopte, want hij startte gewoon weer op.

Maar nu komt het: Er zijn een aantal mappen van mijn Storagecard verdwenen, waaronder \\Storagecard\My Documents. Het gekke is, dat de bestandsruimte nog wel gealloceerd lijkt te zijn. Volgens de info die het toestel weergeeft heb ik namelijk nog maar 256.89 MB vrij. Dit had veel hoger moeten liggen als de bestanden uit My Documents ook echt verwijderd zouden zijn.

Geen idee hoe ik die bestanden weer terug kan halen (als dat nog kan). Jullie?

Overigens heb ik ook last van het bereikbaarheids probleem.
Ik heb dat ook gehad. Reset hem nog eens en kijk of hij de data wel weer ziet. Zo niet en je phone ziet nog wel dat de data er staat qua aantal mb's maar ziet het niet meer dan blijft er maar 1 ding over. Net als ik formatteren en opnieuw installeren. Als je dat gedaan hebt maak je net als ik een back-up van je kaart op je pc. Doet hij weer vreemd is het formatteren en de data er zo weer op via de pc/usb-kabel. Sorry, zou willen dat ik beter bericht had voor je, dan had ik het zelf ook anders gedaan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

nevermind

[ Voor 96% gewijzigd door Tha op 09-05-2007 14:50 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Loop onderstaand FF na:

Heb je wel GPRS verbinding?

Kun je MMS via GPRS verzenden bij Hi?
Jup, ik heb een GPRS verbinding. Email, Internet etc doet het gewoon. Ik heb via Hi gekeken of GPRS en MMS geactiveerd is en dat was inderdaad goed. Ook daar geen probleem. Met Hi gebeld en die stuurde me door naar deze site. Ik heb de gegevens van GPRS gecontroleerd met die ik op bel.nl kreeg en het enige verschil is de naam die je ziet. Hi GPRS en die er nu staat is KPN GPRS. Dat zou geen verschil moeten maken omdat het enkel de naam is. Toegangspunt is hetzelfde etc, voltooien en klaar. Heb Hi GPRS ook geprobeerd en dat maakt niets uit, beiden werken zoals het moet.

Wat de MMS instellingen aangaat ingevuld zoals ik bel.nl aangegeven. No luck. Je zou er bijna aan gaan denken dat ik een leven zonder MMS moet doorgaan. :X

Dit zijn de gegevens die ze voor MMS aangeven.
____________________________________________________________________________________

MMS instellingen (voor versturen van foto's)

* Selecteer Instellingen vanuit het Start-menu
* Ga naar het tabblad Verbindingen en selecteer Verbindingen
* Selecteer Een nieuwe modemverbinding toevoegen onder Mijn Werk-netwerk
* Geef Hi MMS als naam voor de verbinding en selecteer Mobiele verbinding (GPRS, 3G) als modemtype. Druk op Volgende
* Vul portalmmm.nl in bij Naam toegangspunt: en druk op Volgende
* Druk op Voltooien
* Druk rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm
* Selecteer Berichten vanuit het Start-menu
* Druk vervolgens op Menu - Extra - Opties
* Kies MMS
* Ga naar het tabblad Servers en selecteer Nieuw
* Selecteer onderaan eerst bij WAP-versie: WAP 2.0
* Vul nu de volgende gegevens in:
o Servernaam: Hi MMS
o Gateway: 010.010.100.020
o Poortnummer: 5080
o Serveradres: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
o Verbinden via: Mijn Werk-netwerk
o Maximale verzendgrootte: 100K
* Druk op Ok
* Selecteer Hi MMS en druk op Als standaard instellen
* Het is verstandig om in het tabblad Voorkeuren de Fotoresolutie op QVGA te zetten
* Druk tweemaal rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Ik heb dat ook gehad. Reset hem nog eens en kijk of hij de data wel weer ziet. Zo niet en je phone ziet nog wel dat de data er staat qua aantal mb's maar ziet het niet meer dan blijft er maar 1 ding over. Net als ik formatteren en opnieuw installeren. Als je dat gedaan hebt maak je net als ik een back-up van je kaart op je pc. Doet hij weer vreemd is het formatteren en de data er zo weer op via de pc/usb-kabel. Sorry, zou willen dat ik beter bericht had voor je, dan had ik het zelf ook anders gedaan toen.
zou het niet handiger zijn om eerst je kaart in te lezen met een cardreader? Dan kun je het eventueel nog herstellen/back-uppen zonder het eerst rigoreus te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:07:
[...]

zou het niet handiger zijn om eerst je kaart in te lezen met een cardreader? Dan kun je het eventueel nog herstellen/back-uppen zonder het eerst rigoreus te verwijderen.
Dat had ik gedaan en met een herstel programma geprobeerd de data terug te halen. Nu luck helaas. Vandaar dat ik nu een backup van mijn kaart op de pc heb staan, just in case... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:08:
[...]

Dat had ik gedaan en met een herstel programma geprobeerd de data terug te halen. Nu luck helaas. Vandaar dat ik nu een backup van mijn kaart op de pc heb staan, just in case... ;)
En zorg dat je de Storagecard patch van HTC op je P3300 installeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:10:
[...]

En zorg dat je de Storagecard patch van HTC op je P3300 installeerd.
En waar vinden we die?
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.