Jup, ik heb een GPRS verbinding. Email, Internet etc doet het gewoon. Ik heb via Hi gekeken of GPRS en MMS geactiveerd is en dat was inderdaad goed. Ook daar geen probleem. Met Hi gebeld en die stuurde me door naar
deze site. Ik heb de gegevens van GPRS gecontroleerd met die ik op bel.nl kreeg en het enige verschil is de naam die je ziet. Hi GPRS en die er nu staat is KPN GPRS. Dat zou geen verschil moeten maken omdat het enkel de naam is. Toegangspunt is hetzelfde etc, voltooien en klaar. Heb Hi GPRS ook geprobeerd en dat maakt niets uit, beiden werken zoals het moet.
Wat de MMS instellingen aangaat ingevuld zoals ik bel.nl aangegeven. No luck. Je zou er bijna aan gaan denken dat ik een leven zonder MMS moet doorgaan.
Dit zijn de gegevens die ze voor MMS aangeven.
____________________________________________________________________________________
MMS instellingen (voor versturen van foto's)
* Selecteer Instellingen vanuit het Start-menu
* Ga naar het tabblad Verbindingen en selecteer Verbindingen
* Selecteer Een nieuwe modemverbinding toevoegen onder Mijn Werk-netwerk
* Geef Hi MMS als naam voor de verbinding en selecteer Mobiele verbinding (GPRS, 3G) als modemtype. Druk op Volgende
* Vul portalmmm.nl in bij Naam toegangspunt: en druk op Volgende
* Druk op Voltooien
* Druk rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm
* Selecteer Berichten vanuit het Start-menu
* Druk vervolgens op Menu - Extra - Opties
* Kies MMS
* Ga naar het tabblad Servers en selecteer Nieuw
* Selecteer onderaan eerst bij WAP-versie: WAP 2.0
* Vul nu de volgende gegevens in:
o Servernaam: Hi MMS
o Gateway: 010.010.100.020
o Poortnummer: 5080
o Serveradres:
http://mp.mobiel.kpn/mmsc
o Verbinden via: Mijn Werk-netwerk
o Maximale verzendgrootte: 100K
* Druk op Ok
* Selecteer Hi MMS en druk op Als standaard instellen
* Het is verstandig om in het tabblad Voorkeuren de Fotoresolutie op QVGA te zetten
* Druk tweemaal rechtsboven op Ok en dan het kruisje om terug te keren naar het hoofdscherm