Ik heb een tijdje moeten zoeken naar de gprs-instellingen voor Vodafone (in-business abonnement) dus mijn toestel heeft ook een dag alleen maar van de wifi-verbinding gebruik kunnen maken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:59:
[...]
Om te voorkomen dat er GPRS verbinding werdt gemaakt heb ik deze dus niet ingevuld.
Nu heb ik een GPRS abbo en de instellingen (handmatig) ingevoerd, maar gebruikt hij nog steeds WiFi als dat aanwezig en mogelijk is voordat hij via GPRS probeert te connecten.
Dat gebeurt bij mij dus nietWat hij wel doet: Als WiFi een netwerkverbinding heeft die gebruiken

Bij mij hetzelfde, met het verschil dat de eerst aangemaakte verbinding (wifi) niet als default (zelfs helemaal niet) gebruikt wordt.Kortom ik heb eerst volledig met WiFi gewerkt waarbij GPRS niet mogelijk was, en ik maar 1 vebinding had gedefinieerd.
Later pas de GPRS geconfigureerd. Het lijkt er dan ook sterk op dat hij de eerst aangemaakte verbiding als default gebruikt. Hierbij moet wel de WiFi kaart aan staan (anders gaat hij gelijk naar GPRS) zolang de WiFi kaart bij mij actief is en ik heb een verbinding met een WiFi netwerk, gebruik ik geen GPRS.
Ik heb een standaard HTC uitvoering, dus zonder geconfigureerde instellingen vanuit het extended rom.Iemand anders die hetzelfde ervaart als ik, of ben ik een absoluut unicum?
Bij mijn weten worden bij de MDA Compact III gelijk de GPRS settings geconfigureerd, zodra er een hard reset is gedaan (of vergis ik mij?), in dat geval zou het voorkomen van de t-mobile configuratie de problemen kunnen omzeilen.
Het valt me trouwens tegen hoeveel data er wordt uitgewisseld als Exchange-synchronisatie geactiveerd is, zelfs als je alleen de headers van de berichten van de laatste twee dagen ophaalt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles