HTC P3300 deel 5 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 24.347 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:59:
[...]
Om te voorkomen dat er GPRS verbinding werdt gemaakt heb ik deze dus niet ingevuld.
Nu heb ik een GPRS abbo en de instellingen (handmatig) ingevoerd, maar gebruikt hij nog steeds WiFi als dat aanwezig en mogelijk is voordat hij via GPRS probeert te connecten.
Ik heb een tijdje moeten zoeken naar de gprs-instellingen voor Vodafone (in-business abonnement) dus mijn toestel heeft ook een dag alleen maar van de wifi-verbinding gebruik kunnen maken.
Wat hij wel doet: Als WiFi een netwerkverbinding heeft die gebruiken
Dat gebeurt bij mij dus niet :/
Kortom ik heb eerst volledig met WiFi gewerkt waarbij GPRS niet mogelijk was, en ik maar 1 vebinding had gedefinieerd.
Later pas de GPRS geconfigureerd. Het lijkt er dan ook sterk op dat hij de eerst aangemaakte verbiding als default gebruikt. Hierbij moet wel de WiFi kaart aan staan (anders gaat hij gelijk naar GPRS) zolang de WiFi kaart bij mij actief is en ik heb een verbinding met een WiFi netwerk, gebruik ik geen GPRS.
Bij mij hetzelfde, met het verschil dat de eerst aangemaakte verbinding (wifi) niet als default (zelfs helemaal niet) gebruikt wordt.
Iemand anders die hetzelfde ervaart als ik, of ben ik een absoluut unicum?
Bij mijn weten worden bij de MDA Compact III gelijk de GPRS settings geconfigureerd, zodra er een hard reset is gedaan (of vergis ik mij?), in dat geval zou het voorkomen van de t-mobile configuratie de problemen kunnen omzeilen.
Ik heb een standaard HTC uitvoering, dus zonder geconfigureerde instellingen vanuit het extended rom.

Het valt me trouwens tegen hoeveel data er wordt uitgewisseld als Exchange-synchronisatie geactiveerd is, zelfs als je alleen de headers van de berichten van de laatste twee dagen ophaalt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:13:

Ik heb een standaard HTC uitvoering, dus zonder geconfigureerde instellingen vanuit het extended rom.
ik ook :*)
eerst HTC via t-mobile (oude abbo), nu HTC via Telfort
Raar :? dat het bij mij wel goed gaat. Lijkt inderdaad veel op wat ik gedaan heb... Ik heb echter wel ruim twee maanden zonder GPRS gewerkt. :X
Canaria schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:13:
[...]
Het valt me trouwens tegen hoeveel data er wordt uitgewisseld als Exchange-synchronisatie geactiveerd is, zelfs als je alleen de headers van de berichten van de laatste twee dagen ophaalt.
In welk opzicht "Tegen"?
Weinig of juist veel data (hoeveel per mail?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

der_roedie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:40:
Heeft iemand hier Wisbar Advance en Wisbar Advance Desktop goed draaien op zijn P3300?
Ik heb het nu een 2-tal keer geinstalleerd en het loopt niet lekker. Soms foutmeldingen of menu-bars die niet goed werken tot vastlopers aan toe.
Beetje jammer want ik wil wel een mooie geskinde theme installeren.
Heb je hem wel geinstalleerd in het geheugen van het toestel?
Dus niet op de geheugen kaart?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:52:
- Met het siliconen hoesje is de telefoon heel stroef waardoor hij goed los in de auto te gebruiken is, of in mijn geval precies geklemd kan worden tussen de kap rond de snelheid/toerental meters, dan is een houder niet nodig, hoogstens een lader.
Hiermee doe je je naam eer aan. :P Zo zie je óf je toeren óf snelheid toch niet meer?
Een universeel houdertje met zwanenhals en ook mogelijkheid tot montage op ventilatierooster kost toch bijna niks? (heb er één voor 5 euro incl. verzendkosten uit HongKong)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
Tha schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:18:
[...]

Heb je hem wel geinstalleerd in het geheugen van het toestel?
Dus niet op de geheugen kaart?
Op zowel de kaart als in het geheugen.
Beide keren problemen.

Heb jij beide programma's ook geinstalleerd zonder problemen? Of alleen Wisbar Advance en niet dekstop?

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppiepruts
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 17:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:01:
- GPRS via Telfort Spot werkt niet altijd?
afgelopen weekend was ik in de grensstreek bij Gennep. Als ik mijn mail wilde checken via GPRS werkte dit niet. Er werd wel een verbinding tot stand gebracht, er verschijnt een klein G tje in de balk boven het antenne signaal, SPB GPRS Monitor meet verbruik en ook internetten werkt niet (heb gewoon geprobeerd google op te roepen). Een vriend lukt het wel, met een abonnement op Vodafone. Kan het zijn dat GPRS bij een slechte verbinding extreem langzaam (op onbruikbaar niveau) werkt? Maar de dekking van Telfort (=KPN) is toch niet zo slecht?
In de randstad en Duitsland kon ik zonder problemen gebruik maken van GPRS, iemand advies of hetzelfde probleem in afgelegen gebieden?
Ik had ook dit weekend (vanaf zaterdagmiddag 15:00 tot vanochtend een uur of 07:00) vaker geen dan wel verbinding. Precies hetzelfde als jij. Wel het G'tje, maar internetten en e-mailen lukte niet. SPB registreerde overigens een geringe hoeveelheid dataverkeer bij opstarten GPRS en afsluiten GPRS. Ik weet zeker dat het niet aan de instellingen ligt, zo nu en dan werkte het wel even een paar minuten. Bovendien had ik het probleem ook met een oude 'reserve'telefoon die een eigen simkaart heeft.
Wellich een algemeen Telfort/KPN probleem? Ik ben n.l. niet buiten de randstad geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Hiermee doe je je naam eer aan. :P Zo zie je óf je toeren óf snelheid toch niet meer?
Een universeel houdertje met zwanenhals en ook mogelijkheid tot montage op ventilatierooster kost toch bijna niks? (heb er één voor 5 euro incl. verzendkosten uit HongKong)
O-) in de praktijk zie ik alleen het lampje van de richtingaanwijzers niet. Ben toch benieuwd naar jouw oplossing voor montage op het rooster voor 5,-, waar heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Even een korte vraag.

Mijn Nokia 6110i kon het al, maar hier kan ik het nergens terugvinden. Je kunt categorieen aanmaken en die aan contactpersonen toevoegen. Uitermate handig natuurlijk. Je kunt ook per persoon een aparte beltoon instellen. Maar wat ik wil: aan een categorie een beltoon hangen. Die optie ben ik echter nergens tegengekomen.

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is?

edit:

Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n houder voor 5 euro inclusief verzendkosten btw :9

[ Voor 12% gewijzigd door PromWarMachine op 01-05-2007 15:46 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:46:
Even een korte vraag.

Mijn Nokia 6110i kon het al, maar hier kan ik het nergens terugvinden. Je kunt categorieen aanmaken en die aan contactpersonen toevoegen. Uitermate handig natuurlijk. Je kunt ook per persoon een aparte beltoon instellen. Maar wat ik wil: aan een categorie een beltoon hangen. Die optie ben ik echter nergens tegengekomen.

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is?

edit:

Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n houder voor 5 euro inclusief verzendkosten btw :9
Met SPBPlus, PocketInformant kan het wel. Dit is niet standaard in PocketOutlook te regelen..... geloof ik.

Ik heb hem voor € 5,99 bij Formido gekocht, extra lange zwanehals trouwens.... Geen wachttijd, gelijk meenemen. Je hebt een telefoonhouder nodig, geen PDA houder (te breed in de meeste gevallen). De telefoonhouder is trouwens ook bijna op zijn minimum.......

Ik had hiervoor een PDA Houder en ook mijn Ipaq 1940 viel er bijna uit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:30:
[...]

O-) in de praktijk zie ik alleen het lampje van de richtingaanwijzers niet. Ben toch benieuwd naar jouw oplossing voor montage op het rooster voor 5,-, waar heb je die gevonden?
Hierzo: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...em=150108528752&rd=1&rd=1

Werkt prima op ventilatierooster. Zwanenhals heb ik niet geprobeerd. (die dingen raken altijd na een tijdje los)
Tot nu toe succesvol met HTC P3600 en Nokia N70, dus met de P3300 zal het ook wel lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Hyp Hyper schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:54:
[...]

Hierzo: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...em=150108528752&rd=1&rd=1

Werkt prima op ventilatierooster. Zwanenhals heb ik niet geprobeerd. (die dingen raken altijd na een tijdje los)
Tot nu toe succesvol met HTC P3600 en Nokia N70, dus met de P3300 zal het ook wel lukken. :)
deze heeft ze ook voor weinig,
en nog in NL ook, dus redelijk snel in huis te hebben
http://cgi.ebay.nl/PDA-UN...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem (edit: wel heel wazig, honk kong, in Nederland.....)

@ der_Roedie,

check je mail ff en probeer dat eens,
wellicht werkt het op die manier wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Tha op 01-05-2007 16:11 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tha schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:10:
[...]

deze heeft ze ook voor weinig,
en nog in NL ook, dus redelijk snel in huis te hebben
http://cgi.ebay.nl/PDA-UN...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem (edit: wel heel wazig, honk kong, in Nederland.....)
Komt allemaal uit HongKong, denk ik. :)
Lukt je in NL nooit voor die prijs incl. verzendkosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 01-05-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:18:
[...]

nee. en bespreken hiervan heeft geen zin,
zodra de oplossing er is, word het hier echt wel gemeld.
Ik heb het zelfde probleem (wel bereik maar niet bereikbaar) en in afwachting van een oplossing..
Een tijdelijke oplossing voor mij is: het uitzetten van GPRS

Wanneer ik boven in het scherm een grote 'G' heb staan heb ik alleen last van het probleem.
wanneer er geen 'G' is blijf ik bereikbaar. toestel 4 maanden in bezit.

Wanneer ik een mms ontvangen heb of wanneer ik het internet op ben geweest via GPRS dan blijft op één of andere manier GPRS actief (Die 'G' komt boven in het scherm te staan).
Wanneer ik mijn toestel dan reset of alleen het GSM gedeelte uitzet en weer aan zet dan is die 'G' verdwenen en blijf ik bereikbaar.
Ik weet niet op dit al ter sprake is gekomen, zo ja dan had ik dus toch alle 160 of meer pagina's moeten lezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op maandag 30 april 2007 @ 19:09:
[...]

Hier de link.

Deze reg file moet je met Total Commander invoeren, want met Resco Explorer krijg je een foutmelding.

Hoe het precies in te voeren in Total Commander kan je lezen in de help functie. Ga in de help functie naar het gedeelte 'plugins' en daarna naar het gedeelte 'registry' daar staat een uitleg hoe je het reg bestand kan invoeren in je registry.

Succes!
Hey man super!!! :) Werkt als een speer!!! _/-\o_
Je had ook nog een oplossing voor die dubbele icoontjes die je dan krijgt? (dubbele muis en ik heb quickgps dubbel)

Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Zou je mij dan eens kunnen vertellen waar je die houder besteld hebt.
Ik heb er zelf 1 gemaakt omdat ik ze aan de prijs vind. Maar 5e is goed te doen.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:49:
[...]

Hey man super!!! :) Werkt als een speer!!! _/-\o_
Je had ook nog een oplossing voor die dubbele icoontjes die je dan krijgt? (dubbele muis en ik heb quickgps dubbel)

Thanks!!!
Ja klopt.
Ga met je registry editor naar HKLM/Software/HTC/HTCHomeplug.
Daar staan aantal mapjes met nummers.
De inhoud van twee van die mapjes is hetzelfde als de inhoud van twee andere mapjes. Verwijder deze dubbele mapjes en dan een soft reset.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-08 16:16

Sir_G-nius

- - -

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:06:
[...]

Ja klopt.
Ga met je registry editor naar HKLM/Software/HTC/HTCHomeplug.
Daar staan aantal mapjes met nummers.
De inhoud van twee van die mapjes is hetzelfde als de inhoud van twee andere mapjes. Verwijder deze dubbele mapjes en dan een soft reset.
De nieuwe .REG file werkt als een trein! >:)
Echter heb ik ook die dubbele icoontjes..
Ik heb gedaan wat je beschrijft, zowel 1 enkele van de dubbele mapjes verwijderd en alles mapjes die het zelfde waren (zelfde inhoud)..

Maar als ik dan een soft reboot doe staat alles weer terug..
Misschien een tip hoe ik ze toch weg kan krijgen?

P.S.: Ben ook het icoontje om de helderheid in te stellen kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:57:
[...]

Zou je mij dan eens kunnen vertellen waar je die houder besteld hebt.
Ik heb er zelf 1 gemaakt omdat ik ze aan de prijs vind. Maar 5e is goed te doen.

BVD
Via ebay. Zie mijn linkje een paar posts van mij terug.
Stukje na de post die je van me hebt gequote.

Er zijn trouwens veel aanbieders die precies diezelfde houder aanbieden. Ze maken ze blijkbaar met bergen tegelijk in China. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Tha schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:10:

@ der_Roedie,

check je mail ff en probeer dat eens,
wellicht werkt het op die manier wel.
Nou, ik ben er nog niet kapot van. De P3300 wordt er erg traag van en ook WAD loopt niet lekker. Heb het er dus maar weer afgehaald :)
Toch bedankt voor de hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
Als ik nu op het groene telefoontje druk krijg ik geen telefoon weergave meer.

Na dat ik hem opnieuw heb opgestart doet hij het weer wel alleen als ik dan op het kruisje druk dan gaat hij niet meer weg. Druk ik op "ok" dan sluit hij het telefoonscherm gewoon af.

Daarna kan ik niet meer op het groene telefoontje klik.

Wie kan mij hier me helpen?
Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
JoopGraaf schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:53:
Als ik nu op het groene telefoontje druk krijg ik geen telefoon weergave meer.

Na dat ik hem opnieuw heb opgestart doet hij het weer wel alleen als ik dan op het kruisje druk dan gaat hij niet meer weg. Druk ik op "ok" dan sluit hij het telefoonscherm gewoon af.

Daarna kan ik niet meer op het groene telefoontje klik.

Wie kan mij hier me helpen?
Joop
Dat is al eerder voorbij gekomen. Denk dat je het programma 'Button X' oid hebt geïnstalleerd. Handig programma omdat het programma's echt helemaal afsluit, alleen sluit het ook het telefoon gedeelte helemaal af. Kortom niet het kruisje gebruiken bij het afsluiten van je telefoon, of ander programma gebruiken wat ook alles afsluit (SPB Pocket Plus doet dit bijv ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoopGraaf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10-2023
DjWannaB2002 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:19:
[...]

Dat is al eerder voorbij gekomen. Denk dat je het programma 'Button X' oid hebt geïnstalleerd. Handig programma omdat het programma's echt helemaal afsluit, alleen sluit het ook het telefoon gedeelte helemaal af. Kortom niet het kruisje gebruiken bij het afsluiten van je telefoon, of ander programma gebruiken wat ook alles afsluit (SPB Pocket Plus doet dit bijv ook).
Dan je wel het is nu verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

der_roedie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 08:20:
[...]

Nou, ik ben er nog niet kapot van. De P3300 wordt er erg traag van en ook WAD loopt niet lekker. Heb het er dus maar weer afgehaald :)
Toch bedankt voor de hulp :)
Yep, ik heb het ook niet meer draaien.
Was je toevallig die iPhone theme aan het proberen?
het is het gewoon net niet allemaal, hij word er echt trager van dan dat je wil accepteren.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Nee, die Iphone theme die ik hier een keer postte werkte bij mij helemaal niet. Ik wilde eigenlijk de Vista skin draaien die DJWannaB een keer linkte. Die zag er erg netjes uit.
Ik heb het geprobeerd maar het werkte dus echt niet jammer genoeg.

Nou ja, dan houden we het maar gewoon bij een ander achtgergrondje om de zoveel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

der_roedie schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 10:18:
Nee, die Iphone theme die ik hier een keer postte werkte bij mij helemaal niet. Ik wilde eigenlijk de Vista skin draaien die DJWannaB een keer linkte. Die zag er erg netjes uit.
Ik heb het geprobeerd maar het werkte dus echt niet jammer genoeg.

Nou ja, dan houden we het maar gewoon bij een ander achtgergrondje om de zoveel tijd :)
ja precies, het is het allemaal gewoon net niet idd.
zonde, maar het is niet anders. Zag er wel leuk uit, maar daar bleef het bij mij dan ook bij

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb niet zo veel ervaring met pda's en vraag me af of het normaal is dat wanneer ik een programma wil installeren (voor Pocketpc,pda) vaak,dus niet altijd, de melding krijg dat het geen geldige toepassing is.
Is software niet downwards compatible op WM5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel (MDA Compact) nu zelf 2 weken in bezit en heb er een aantal programma's op staan (SPB pocket plus, WM5torage, TT6, Batterystatus) en ik moet zeggen dat ik helemaal nergens last van heb.. Ik heb het alle delen van de HTC P3300 doorgelezen, maar ik denk dat ik net de goeie ertussenuit heb gepikt :D Ik heb de telefoon ook overclockt op 260 Mhz en alles werkt naar behoren. Het enige waar ik nu een beetje mee zit, is dat ik filmpjes op mijn toestel heb gezet en Windows Mediaplayer ondersteunt dat niet. Wat kunnen jullie me aanraden om ervoor te zorgen dat de filmpjes het gaan doen. Het gaat om filmpjes van hooguit 40 Mb en in .wmv format.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Laatst online: 02-09 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:34:
Ik heb het toestel (MDA Compact) nu zelf 2 weken in bezit en heb er een aantal programma's op staan (SPB pocket plus, WM5torage, TT6, Batterystatus) en ik moet zeggen dat ik helemaal nergens last van heb.. Ik heb het alle delen van de HTC P3300 doorgelezen, maar ik denk dat ik net de goeie ertussenuit heb gepikt :D Ik heb de telefoon ook overclockt op 260 Mhz en alles werkt naar behoren. Het enige waar ik nu een beetje mee zit, is dat ik filmpjes op mijn toestel heb gezet en Windows Mediaplayer ondersteunt dat niet. Wat kunnen jullie me aanraden om ervoor te zorgen dat de filmpjes het gaan doen. Het gaat om filmpjes van hooguit 40 Mb en in .wmv format.

Alvast bedankt!
Ik gebruik voordat ik een filmpje of film op m'n PDA zet altijd eerst SPB Pocket DVD. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

MatMich schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:09:
Ik heb niet zo veel ervaring met pda's en vraag me af of het normaal is dat wanneer ik een programma wil installeren (voor Pocketpc,pda) vaak,dus niet altijd, de melding krijg dat het geen geldige toepassing is.
In wat voor vorm bedoel je dat?
Sommige .exe bestanden zijn namelijk direct te gebruiken op de pda en sommige moet je via je pc installeren.
Krijg je dus bv bij een bepaald .exe bestand de melding, als je hem op je pc aanklikt, dat het niet geldig is oid, gooi hem dan is op je pda en probeer hem van daar is te starten.
weet niet of je hier op doelt.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik krijg wel vaak een melding maar dat gaat dacht ik over niet goed gekeurde software, maar heb er nooit zo op gelet want installeren doe ik het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Die melding krijg je op je PDA zelf wanneer je wat wilt installeren. De melding die MatMich geeft, krijg je wanneer je een .CAB probeert te draaien onder WinXP of Vista.

Inderdaad gewoon even op je PDA zetten en daar nog een keer starten, werkt dan 9 van de 10 keer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
de definitie van downwards compatible wil zeggen dat je oude software op een nieuwere versie van het besturing systeem kunt draaien. Als jij een WM6 Programma wil draaien op een WM5 machine kan dat problemen veroorzaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:43:
[...]

In wat voor vorm bedoel je dat?
Sommige .exe bestanden zijn namelijk direct te gebruiken op de pda en sommige moet je via je pc installeren.
Krijg je dus bv bij een bepaald .exe bestand de melding, als je hem op je pc aanklikt, dat het niet geldig is oid, gooi hem dan is op je pda en probeer hem van daar is te starten.
weet niet of je hier op doelt.
Nee, ik zet gewoon de film bestanden zo van mijn computer rechtstreeks op mijn PDA, maar het lijkt alsof deze het bestandstype niet kent. Dus ik dacht eerst: gewoon een codec downloaden voor Windows media player, maar helaas is dat niet zo, want de bestanden herkent ie nog steeds niet. Dus vandaar dat ik me afvraag of er een programma is die alle bestandstypes afspeelt (.mov, .wma, mp4, mp3 noem maar op) En zo ja, welke? :/
roadcee schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:37:
[...]

Ik gebruik voordat ik een filmpje of film op m'n PDA zet altijd eerst SPB Pocket DVD. Werkt perfect!
Dus die SPB Pocket DVD staat op je PC en welk programma gebruik jij dan om af te spelen? Gewoon Windows Media Player? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Of gebruik Pocket Movie. Werk lekker makkelijk en zit ook een aparte speler bij voor op je pda. Kwestie van installeren en de codec (die er ook bij zit) installeren en klaar.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 02-05-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:24:
Of gebruik Pocket Movie. Werk lekker makkelijk en zit ook een aparte speler bij voor op je pda. Kwestie van installeren en de codec (die er ook bij zit) installeren en klaar.
Prachtig! Die ga ik even opzoeken ergens op het net :*)

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Geen idee dat het over films ging, sorry voor me nutteloze toevoeging

[ Voor 83% gewijzigd door Tha op 02-05-2007 15:04 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 15:04:
Geen idee dat het over films ging, sorry voor me nutteloze toevoeging
Haha..!! Is niet erg.. Ik ben gekomen waar ik moest zijn *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeppiepruts schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:21:
[...]
Ik had ook dit weekend (vanaf zaterdagmiddag 15:00 tot vanochtend een uur of 07:00) vaker geen dan wel verbinding. Precies hetzelfde als jij. Wel het G'tje, maar internetten en e-mailen lukte niet. SPB registreerde overigens een geringe hoeveelheid dataverkeer bij opstarten GPRS en afsluiten GPRS. Ik weet zeker dat het niet aan de instellingen ligt, zo nu en dan werkte het wel even een paar minuten. Bovendien had ik het probleem ook met een oude 'reserve'telefoon die een eigen simkaart heeft.
Wellich een algemeen Telfort/KPN probleem? Ik ben n.l. niet buiten de randstad geweest.
Reactie van Telfort, waarin men niet vermeldt hoe de kosten van gprs data verbruik worden verrekend als de verbinding eigenlijk onbruikbaar is:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

De afgelopen paar dagen is er een storing op het mobiele netwerk waardoor het gebruik van GPRS en MMS niet mogelijk is. Wij zijn op dit moment bezig dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, alleen kunnen wij u nog niet vertellen wanneer u weer gebruik kunt maken van deze diensten.

Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons altijd een e-mail sturen, want wij helpen u natuurlijk graag verder.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Ik had problemen met het synchroniseren van mijn telefoon met mijn werk pc omdat poort 990 dicht stond....omdat ik niet aan de firewall instellingen mag zitten maar ik wel in de registry mag editen heb ik dit kunnen verhelpen door:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\WindowsFirewall\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List

de tekenreeks toegevoegd:
"990:TCP:*:Enabled:ActiveSync"="990:TCP:*:Enabled:ActiveSync"

daarna werkte het weer netjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
nette tweak. :D ^^

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai TT6 op mijn HTC P3300. Alles werkt prima, ik zou een ding veranderd willen hebben en ik hoop dat iemand me kan helpen. Als ik harder rij dan de maximum snelheid wordt dit netjes aangegeven in beeld, dan gaat de snelheid knipperen en worden de cijfers rood van kleur. Dit is echter overdag niet leesbaar dus wil ik graag die rode cijfers gewoon wit hebben. Iemand een idee waar ik dat kan veranderen?

p.s. Ja ik heb deze vraag ook in het TT6 topic gesteld.................... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:15:
Ik draai TT6 op mijn HTC P3300. Alles werkt prima, ik zou een ding veranderd willen hebben en ik hoop dat iemand me kan helpen. Als ik harder rij dan de maximum snelheid wordt dit netjes aangegeven in beeld, dan gaat de snelheid knipperen en worden de cijfers rood van kleur. Dit is echter overdag niet leesbaar dus wil ik graag die rode cijfers gewoon wit hebben. Iemand een idee waar ik dat kan veranderen?

p.s. Ja ik heb deze vraag ook in het TT6 topic gesteld.................... :P
Om het je niet al te moeilijk te maken: volgens mij moet dat kunnen met de color scheme editor. Je kan die dan apart selecteren bij je color schemes. Het is even pielen, maar volgens mij werkt het wel. Ik weet alleen niet of de code voor 'waarschuwing voor te hard rijden' ook in dit programma zit, want ik heb hem al een tijd niet gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
coldasice schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:22:
Ik had problemen met het synchroniseren van mijn telefoon met mijn werk pc omdat poort 990 dicht stond....omdat ik niet aan de firewall instellingen mag zitten maar ik wel in de registry mag editen heb ik dit kunnen verhelpen door:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\WindowsFirewall\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List

de tekenreeks toegevoegd:
"990:TCP:*:Enabled:ActiveSync"="990:TCP:*:Enabled:ActiveSync"

daarna werkte het weer netjes....
Interessant, maar alleen als je windows firewall gebruikt, want bij mij staat onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft geen WindowsFirewall.

edit:
Om even te proberen Windows Firewall aangezet en de comp opnieuw opgestart, maar ook nu geen Windows firewall in register.

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 03-05-2007 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
ik ben overgestapt van een ipaq 1940 naar deze. ik heb een vraagje.

als ik op mijn oude pda in het today scherm op de eerstvolgende afspraak klikte, sprong je meteen naar de de details van die afspraak. als ik nu klik op de eerstvokgende afspraak (in het today scherm) springt hij naar agenda, maar niet specifiek naar die betreffende afspraak. kan je dit aanpassen?

ps. ik type dit op mijn htc via wifi, werkt echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 08:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb geen zin om alles na te lezen. (Wat ik overigens wel al een redelijk stuk heb gedaan ;))

Ik type met het toetsenbord (op het scherm) en dan kies ik het normale toetsenbord. Maar hierin kan ik nergens het "vraagteken" (?) vinden. Weten jullie waar ik die kan vinden?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Tylen schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:51:
Misschien is het al voorbij gekomen maar ik heb geen zin om alles na te lezen. (Wat ik overigens wel al een redelijk stuk heb gedaan ;))

Ik type met het toetsenbord (op het scherm) en dan kies ik het normale toetsenbord. Maar hierin kan ik nergens het "vraagteken" (?) vinden. Weten jullie waar ik die kan vinden?
dan heb je toch niet alles goed nagelezen...is al meerdere malen gemeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
DjWannaB2002 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 00:53:
[...]

Interessant, maar alleen als je windows firewall gebruikt, want bij mij staat onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft geen WindowsFirewall.

edit:
Om even te proberen Windows Firewall aangezet en de comp opnieuw opgestart, maar ook nu geen Windows firewall in register.
Ik denk dat dit komt door het feit dat je geen policies krijgt. Misschien dat je de windowsfirewall instellingen ergens anders hebt staan en dat je daar eenzelfde structuur hebt. Je zou eens kunnen zoeken op firewall of iets dergelijks...

ik heb eenzelfde iets gevonden onder HKLM\System\Controlset003\services\sharedAcess\Parameters

hij kan ook onder CurrentControlSet staan...ipv CS03....dat zou ik eerder vermoeden overigens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Michel242186 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:54:
[...]

dan heb je toch niet alles goed nagelezen...is al meerdere malen gemeld 8)7
Dan heb ik net dat stukje niet gelezen ;) Geef me even een hint ;) Ik word er best wel helemaal kierewiet van.

Of misschien kan je TS hem in de SP zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 03-05-2007 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Tylen schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:05:
[...]

Dan heb ik net dat stukje niet gelezen ;) Geef me even een hint ;) Ik word er best wel helemaal kierewiet van.

Of misschien kan je TS hem in de SP zetten.
Staat ergens op de laatste pagina's van deel 4 volgens mij. Doe even een search in dat topic en je vind het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

der_roedie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:16:
[...]

Staat ergens op de laatste pagina's van deel 4 volgens mij. Doe even een search in dat topic en je vind het vanzelf.
Thnx heb hem gevonden.
Het zit er dus niet in :(

Ik heb grote toetsen + geen gebaren. :(

[ Voor 17% gewijzigd door Tylen op 03-05-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Tylen schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:21:
[...]

Hoeveel posts per pagina? (ik heb hem op 100 staan)
Geen idee, moet volgens mij genoeg zijn om het te vinden...... ff goed je best doen
;)

Als ik zoek op vraagteken in het topic dan vind ik het direct..... moet jou ook lukken dus

[ Voor 15% gewijzigd door der_roedie op 03-05-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Tylen schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:21:
[...]

Thnx heb hem gevonden.
Het zit er dus niet in :(

Ik heb grote toetsen + geen gebaren. :(
Dat zou dan een hele unieke versie zijn van de P3300, eentje waar geen ? ingebouwd zit.
Wat bedoel je met 'geen gebaren' :?

Je moet ook niet 'grote toetsen' selecteren maar juist 'kleine toetsen' dan zit ie onder de SHIFT.

Instellen doe je: INSTELLINGEN - INVOER - KLEINE TOETSEN - OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een verjaardag invoer bij contactpersonen komt dit niet in mijn agenda te staan, weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

der_roedie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:47:
[...]

Dat zou dan een hele unieke versie zijn van de P3300, eentje waar geen ? ingebouwd zit.
Wat bedoel je met 'geen gebaren' :?

Je moet ook niet 'grote toetsen' selecteren maar juist 'kleine toetsen' dan zit ie onder de SHIFT.

Instellen doe je: INSTELLINGEN - INVOER - KLEINE TOETSEN - OK
Duhh dat had ik gelezen ja. Maar ik wil juist GROTE TOETSEN. Omdat ik hem dan ook nog met mijn vingers kan bedienen ;) En gebaren is ook een instelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Laatst online: 02-09 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:19:
[...]

Dus die SPB Pocket DVD staat op je PC en welk programma gebruik jij dan om af te spelen? Gewoon Windows Media Player? :?
That's right. Met Pocket DVD hercodeer ik de film (naar netjes de gewenste resolutie, kwaliteit, grootte) en dan speel ik het gewoon af met WMP. Werkt top en je kan zo heel veel kwijt op je opslagkaart, vb een simpsons aflevering is iets van 40MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hmm.. afgelopen weekend mijn eerste vastloper ervaren. In het 'today-scherm' bleef ie gewoon hangen. Reageerde nergens meer op. Heb toen de batterij maar los gehaald en er opnieuw in gedaan. Hierna opnieuw gestart en toen deed ie het weer. Aangezien dit in de kroeg gebeurde heb ik er niet veel aandacht aan geschonken.

Echter dinsdag kwam ik tot de conclusie dat er na dit gedoe iets vreemds aan de hand is. Ik heb er namelijk ineens een opslagkaart bij in mijn verkenner 8)7 . Helaas heeft deze de plek van het daadwerkelijke kaartje ingenomen. Ik heb nu dus:
  • Telefoongeheugen: Totaal 54.16 MB Vrij: 25.44 MB
  • Opslagkaart: --> dit is dus de kaart die niet bestaat. Wordt alleen in verkenner weergegeven en niet tussen de geheugeninfo.
  • Opslagkaart2: Dit was dus eerst 'Opslagkaart'. Totaal: 968.25 MB Vrij: 645.89 MB
Gelukkig staat alles nog op opslagkaart 2, maar het nare is dat al de snelkoppelingen die naar de proggies op die kaart verwijzen het niet meer doen. Logisch, want die verwijzen nu naar een niet bestaande kaart.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen zonder de hele boel een harde reset te geven? Softreset wil overigens niet helpen.

Ik zat te denken aan: opslagkaart verwijderen en opslagkaart2 gewoon renamen. Helaas is kaart2 ingebruik en lukt dit dus niet. Misschien via safe mode? Weet alleen niet hoe ik daar in kom.

Thanks alvast :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
der_roedie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:47:
Wat bedoel je met 'geen gebaren' :? Je moet ook niet 'grote toetsen' selecteren maar juist 'kleine toetsen' dan zit ie onder de SHIFT. Instellen doe je: INSTELLINGEN - INVOER - KLEINE TOETSEN - OK
Op diezelfde pagina kun je ook een vinkje zetten bij 'gebaren gebruiken'. Als je dat doet komt ook het vraag- en uitroepteken weer terug, ook bij grote toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roadcee schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:45:
[...]

That's right. Met Pocket DVD hercodeer ik de film (naar netjes de gewenste resolutie, kwaliteit, grootte) en dan speel ik het gewoon af met WMP. Werkt top en je kan zo heel veel kwijt op je opslagkaart, vb een simpsons aflevering is iets van 40MB
Ga ik even proberen vanaaf.. Volgens mij had ik dat programma ook voor mijn MDA Compact I, Ma dat is alweer zo lang geleden.. 8)7

En niemand weet hoe ik de verjaardagen van mijn contactpersonen kan doorlinken naar mijn agenda? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Iemand toevallig al tegengekomen hoe 'toetsen blokkeren/vergrendelen' toe te wijzen is aan een hardware-knop? Ik wordt er gek van dat ik zoiets simpels niet voor elkaar krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:48:
Hmm.. afgelopen weekend mijn eerste vastloper ervaren. In het 'today-scherm' bleef ie gewoon hangen. Reageerde nergens meer op. Heb toen de batterij maar los gehaald en er opnieuw in gedaan. Hierna opnieuw gestart en toen deed ie het weer. Aangezien dit in de kroeg gebeurde heb ik er niet veel aandacht aan geschonken.

Echter dinsdag kwam ik tot de conclusie dat er na dit gedoe iets vreemds aan de hand is. Ik heb er namelijk ineens een opslagkaart bij in mijn verkenner 8)7 . Helaas heeft deze de plek van het daadwerkelijke kaartje ingenomen. Ik heb nu dus:
  • Telefoongeheugen: Totaal 54.16 MB Vrij: 25.44 MB
  • Opslagkaart: --> dit is dus de kaart die niet bestaat. Wordt alleen in verkenner weergegeven en niet tussen de geheugeninfo.
  • Opslagkaart2: Dit was dus eerst 'Opslagkaart'. Totaal: 968.25 MB Vrij: 645.89 MB
Gelukkig staat alles nog op opslagkaart 2, maar het nare is dat al de snelkoppelingen die naar de proggies op die kaart verwijzen het niet meer doen. Logisch, want die verwijzen nu naar een niet bestaande kaart.

Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen zonder de hele boel een harde reset te geven? Softreset wil overigens niet helpen.

Ik zat te denken aan: opslagkaart verwijderen en opslagkaart2 gewoon renamen. Helaas is kaart2 ingebruik en lukt dit dus niet. Misschien via safe mode? Weet alleen niet hoe ik daar in kom.

Thanks alvast :)
Hoezo deed je niet ff een soft-reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:30:
[...]

Hoezo deed je niet ff een soft-reset?
Had geen ID hoe ik dat zou moeten doen terwijl ie nergens meer op reageert. Toch niet in dat gaatje aan de zijkant porren hoop ik? Zou wel erg makkelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Daarmee geef je wel een soft-reset ja :+ Overigens is je accu eruit halen hetzelfde effect, dat knopje wat je aan de zijkant in drukt in het gaatje zal heel kort even de stroom onderbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Sick Nick schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:44:
Daarmee geef je wel een soft-reset ja :+ Overigens is je accu eruit halen hetzelfde effect, dat knopje wat je aan de zijkant in drukt in het gaatje zal heel kort even de stroom onderbreken.
Ghehe.... nou, dan heb ik gewoon een soft-reset gegeven ;)

Maar goed... hoe nu verder? Ik wil graag mijn snelkoppelingen weer kunnen gebruiken.

EDIT: Heb al een idee. Kaartje er fysiek uithalen. Opstarten en softwarematig die opslagkaart verwijderen. Is gewoon een bestandsmapje op het internegeheugen van de ppc volgens mij. Daarna kaartje er weer in. Eens kijken wat dit me oplevert.

EDIT2: Woeiiiiii... dit was de oplossing! Best simpel eigenlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door jagermeister op 03-05-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een contact-personen vraagje. Ik en mijn vrouw hebben beiden een P3300. Nu heb ik hem als eerste gekocht en nu staan in Outlook al mijn contact-personen. Mijn vrouw heeft andere contact-personen. Als mijn vrouw sync dan staan haar contact-personen er niet bij. Hoe is dit op te lossen? Weet iemand hoe we dit moeten aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:05:
Als ik een verjaardag invoer bij contactpersonen komt dit niet in mijn agenda te staan, weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg?
Syncen met Outlook does the trick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:17:
Ik heb een contact-personen vraagje. Ik en mijn vrouw hebben beiden een P3300. Nu heb ik hem als eerste gekocht en nu staan in Outlook al mijn contact-personen. Mijn vrouw heeft andere contact-personen. Als mijn vrouw sync dan staan haar contact-personen er niet bij. Hoe is dit op te lossen? Weet iemand hoe we dit moeten aanpakken?
Haar contactpersonen in een ander profiel in Outlook zetten (het makkelijkst is aparte gebruikers in windows, dan gaat dat vanzelf). Je kan evt contactpersonen die jullie beide willen hebben als vcf naar haar mailen (adreskaartjes naar een e-mail naar haar slepen). Zij kan dan de mail openen, daarin de bijlagen openen en opslaan.
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:58:
[...]
En niemand weet hoe ik de verjaardagen van mijn contactpersonen kan doorlinken naar mijn agenda? :?
Contactpersoon openen in outlook, evt oude verjaardag verwijderen, verjaardag opnieuw toevoegen en contactpersoon opslaan. Als het goed is maakt outlook dan automagisch een agenda-item, die vervolgens gesynct wordt met je PDA. Dit kan je wel wat dubbele afspraken opleveren, omdat de oude verjaardag-afspraken niet automatisch bijgewerkt/verwijderd worden.
Om dat te doen kan je het makkelijkst in je agenda zoeken op 'verjaardag', dat in een lijst zetten en handmatig de dubbelen verwijderen. Een rotklus, maar het werkt.

[ Voor 32% gewijzigd door gwystyl op 03-05-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:10:
[...]
Haar contactpersonen in een ander profiel in Outlook zetten (het makkelijkst is aparte gebruikers in windows, dan gaat dat vanzelf). Je kan evt contactpersonen die jullie beide willen hebben als vcf naar haar mailen (adreskaartjes naar een e-mail naar haar slepen). Zij kan dan de mail openen, daarin de bijlagen openen en opslaan.
[...]
? is niet het centrale idee van een database dat je data maar een keer hoeft te wijzigen? Als ik van een contactpersoon een nieuw telefoonnummer krijg en dat aanpas, in outlook, of de p3300, dan moet mijn partner met een pda toch ook dezelfde update krijgen zo gauw zij synct met outlook? zo werkt het met de agenda toch ook?

(ik hoop niet dat je hiervoor eigenlijk Exchange nodig hebt....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:10:
[...]

Contactpersoon openen in outlook, evt oude verjaardag verwijderen, verjaardag opnieuw toevoegen en contactpersoon opslaan. Als het goed is maakt outlook dan automagisch een agenda-item, die vervolgens gesynct wordt met je PDA. Dit kan je wel wat dubbele afspraken opleveren, omdat de oude verjaardag-afspraken niet automatisch bijgewerkt/verwijderd worden.
Om dat te doen kan je het makkelijkst in je agenda zoeken op 'verjaardag', dat in een lijst zetten en handmatig de dubbelen verwijderen. Een rotklus, maar het werkt.
Ja precies.. Maar het is dus niet als ik in mijn telefoon een contactpersoon aanmaak met verjaardag dat de telefoon deze automatisch doorlinkt naar mijn Agenda? Want dat zou helemaal perfect zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben spb weather geinstalleerd en nu werkt de telefoon wel heel erg langzaam. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Guido, kijk eens hoevaak SPB weather zich update. Dit kun je gerust op 1x per dag zetten ipv ieder half uur oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 16:08
ik had voor me verjaardag een mr handsfreeset genius gekregen, dus ik bestelde de gratis connector, alleen is deze dus voor de vorige versie van de MDA. Hij werkt dus niet en mr. handsfree weet niet wanneer en of er een connector beschikbaar komt.

Mijn vraag, is het mogelijk om zelf een kabeltje te fabriceren hier voor? moet dus eigenlijk het kabeltje van de mini-jack ombouwen naar een mini-usb kabeltje. Zou mooi zijn als de oplaad functie dan wel mogelijk blijft. Is dit mogelijk? Iemand ideën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus, ik update wanneer die aan active sync zit. Het gaat toch niet elke keer met internet of gprs verbinding maken??? Dat heb ik wel veel kosten.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maestrodesigns schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:01:
Iemand toevallig al tegengekomen hoe 'toetsen blokkeren/vergrendelen' toe te wijzen is aan een hardware-knop? Ik wordt er gek van dat ik zoiets simpels niet voor elkaar krijg...
Die kun je gewoon toewijzen bij knoppen. Kies voor Devicelock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:05:
[...]

Nou, ik heb net even gekeken maar bij mij staat Device-lock niet in het lijstje als ik dat aan een knop wil toewijzen...... ik heb een orginele HTC P3300, dus geen T-Mobile software ofzo erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*alternatief Outlook
Ik heb vanavond weer eens een uurtje gezocht naar een alternatief programma voor Outlook zonder resultaat. Open Source is fijn maar hoeft niet. Wat ik gewoon niet snap is dat er 1000'en kleine flauwekul (niet alles, maar veel) progjes voor de PDA geschreven worden maar dat er nog niet één programma is dat doet wat outlook doet: nl het beheren van je contacten, agenda, en correspondentie en dit synchroniseren tussen computers/telefoons. Hoe complex kan het allemaal zijn? Als OpenOffice of Thunderbird dit eindelijk eens toevoegen stappen veel mensen over maar om de een of andere reden blijft dat maar hangen. Heeft iemand meer inzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
ProudElm schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:33:
ik had voor me verjaardag een mr handsfreeset genius gekregen, dus ik bestelde de gratis connector, alleen is deze dus voor de vorige versie van de MDA. Hij werkt dus niet en mr. handsfree weet niet wanneer en of er een connector beschikbaar komt.

Mijn vraag, is het mogelijk om zelf een kabeltje te fabriceren hier voor? moet dus eigenlijk het kabeltje van de mini-jack ombouwen naar een mini-usb kabeltje. Zou mooi zijn als de oplaad functie dan wel mogelijk blijft. Is dit mogelijk? Iemand ideën?
Gebruik gewoon bluetooth en dan sigaretten mini usb lader. Werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrodesigns
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 16:02
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:05:
[...]

Heb net opnieuw tweemaal dat lijstje doorgescand, Devicelock of iets vergelijkbaars staat er echt niet tussen... (en ik heb trouwens de T-mobile rom erop staan, dus het staat zowel niet in de originele (zie Roedie's reactie) als in de T-mobile rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
ProudElm schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:33:
Mijn vraag, is het mogelijk om zelf een kabeltje te fabriceren hier voor? moet dus eigenlijk het kabeltje van de mini-jack ombouwen naar een mini-usb kabeltje. Zou mooi zijn als de oplaad functie dan wel mogelijk blijft.
Die kabeltjes kun je gewoon kant en klaar kopen, er wordt o.a. over gesproken bij de Artemis accessoires op xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:14:
*alternatief Outlook
Ik heb vanavond weer eens een uurtje gezocht naar een alternatief programma voor Outlook zonder resultaat. Open Source is fijn maar hoeft niet. Wat ik gewoon niet snap is dat er 1000'en kleine flauwekul (niet alles, maar veel) progjes voor de PDA geschreven worden maar dat er nog niet één programma is dat doet wat outlook doet: nl het beheren van je contacten, agenda, en correspondentie en dit synchroniseren tussen computers/telefoons. Hoe complex kan het allemaal zijn? Als OpenOffice of Thunderbird dit eindelijk eens toevoegen stappen veel mensen over maar om de een of andere reden blijft dat maar hangen. Heeft iemand meer inzicht?
Als het zo simpel is maak je het toch gewoon zelf? :+ Het is wel erg makkelijk om te beweren dat iets makkelijk is als je er zelf niets vanaf weet. Als je er wel vanaf weet: Ga je gang, niemand die je tegenhoud. 8)7 toch.....?

De diepere vraag is natuurlijk: Waarom wil je geen outlook gebruiken? :?
Met de aanschaf van je P3300 heb je ook een licentie gekregen (en betaald) voor outlook. Waarom je zoektocht naar andere software? Dit is namelijk precies wat al diegenen die programma's schrijven ook denken. Als je software voor de Mac, of voor Linux zoekt, moet je dat ook specificeren. Ik kan eerlijk gezegd geen reden bedenken om de software die je mag gebruiken, waar je voor heb betaald, niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:14:
Wat ik gewoon niet snap is dat er 1000'en kleine flauwekul (niet alles, maar veel) progjes voor de PDA geschreven worden maar dat er nog niet één programma is dat doet wat outlook doet: nl het beheren van je contacten, agenda, en correspondentie en dit synchroniseren tussen computers/telefoons.
Je wilt een programma dat doet wat outlook doet.... hmmz wat dacht je van... outlook :+
Nee maar serieus, Ms complex? kzie niet echt wat er mis is met outlook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

der_roedie schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:15:
[...]

Nou, ik heb net even gekeken maar bij mij staat Device-lock niet in het lijstje als ik dat aan een knop wil toewijzen...... ik heb een orginele HTC P3300, dus geen T-Mobile software ofzo erop..
en
maestrodesigns schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 00:30:
[...]

Heb net opnieuw tweemaal dat lijstje doorgescand, Devicelock of iets vergelijkbaars staat er echt niet tussen... (en ik heb trouwens de T-mobile rom erop staan, dus het staat zowel niet in de originele (zie Roedie's reactie) als in de T-mobile rom)
Devicelock is een OS feature. Sommige ROMS hebben deze niet ingebouwd. Ik (en jullie blijkbaar ook) hebben deze niet ingebouwd.

Er is een alternatief:
pLock

Ook batterystatus (vanaf build 170) heeft de mogelijkheid, echter kan je het (volgens mij) niet aan een HW button toekennen.

** Iets voor TS? **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
DjWannaB2002 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:42:
[...]

Gebruik gewoon bluetooth en dan sigaretten mini usb lader. Werkt super.
Uh ja, maar dan moet ik dus een andere genius kopen, en dan heb ik niks aan die ik nu heb, beetje zonde om een cadeau zo weg te doen lijkt me..:)
grun93 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 05:49:
[...]

Die kabeltjes kun je gewoon kant en klaar kopen, er wordt o.a. over gesproken bij de Artemis accessoires op xda-developers.
Had een kabeltje gevonden in dit topic, maar is dat naar mini-jack? of naar gewone jack? Wat ik dus mooist vind, is een kabeltje waardoor ik wel kan blijven opladen, weet niet of dit mogelijk is. Zo ja, zelf een kabeltje maken kan dan niet 'al' te moelijk zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

ProudElm schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:16:
[...]

Uh ja, maar dan moet ik dus een andere genius kopen, en dan heb ik niks aan die ik nu heb, beetje zonde om een cadeau zo weg te doen lijkt me..:)

[...]

Had een kabeltje gevonden in dit topic, maar is dat naar mini-jack? of naar gewone jack? Wat ik dus mooist vind, is een kabeltje waardoor ik wel kan blijven opladen, weet niet of dit mogelijk is. Zo ja, zelf een kabeltje maken kan dan niet 'al' te moelijk zijn lijkt me.
even voor de duidelijkheid - de mini jacks die je *OVERAL* kan kopen en waarschijnlijk over bent gevallen met koninginnedag, die is gewoon te gebruiken met onze 3300. of begrijp ik het nou verkeerd dat je meer wilt dan alleen laden? anders kan je bij expansys een y splitter kopen om te laden (1) en je koptelefoon aan te sluiten (2). zie topicstart voor expansys link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:46:
Ganymedus, ik update wanneer die aan active sync zit. Het gaat toch niet elke keer met internet of gprs verbinding maken??? Dat heb ik wel veel kosten.........
Bij mij deed hij dat in het begin wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Nou heb nu toch wel gemerkt dat ik redelijk wat last heb van het niet bereikbaar zijn. Kan regelmatig niet uitbellen en mensen krijgen soms te horen dat ik ben afgesloten vanwege een betalingsachterstand?!

Toch maar even contact opgenomen met de Klantenservice en die gaan me een nieuwe simkaart opsturen, omdat ik nog een oude Ben simkaart heb. Dit zou het probleem dan moeten verhelpen, maar ik betwijfel of dit de oplossing is.

Heb btw de zogenaamde 'fixes' die her en der genoemd worden al allemaal geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
ProudElm schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:16:
[...]
Nou nee hoor. Ik heb zelf ook een genius die eerst verbonden was via een kabeltje aan mn Sony Ericsson K700i. Toen ik de P3300 kreeg heb ik via martkplaats een bluetooth module gekocht voor de genius. Alleen kan jij de bluetooth adapter niet gratis erbij krijgen maar hij kan er wel degelijk op. En ander heb ik wel een hele bijzondere Genius 8)7

Van de MrHandfree site:
Genius Pro 2 - Handsfree carkit

De carkit Genius Pro 2 wordt geleverd inclusief een voucher waarmee gratis een connector kan worden aangevraagd (met uitzondering van de Bluetooth adapter). Er kan gekozen worden of de carkit wordt ingebouwd (eventueel met radio mute) óf plug & play wordt gebruikt. Indien er in de toekomst overgestapt wordt naar een Bluetooth mobiele telefoon, dan kan er alsnog een losse Bluetooth adapter worden aangeschaft.

[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 04-05-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

Ik heb die Mr. Handsfree genius Bluetooth dus gekocht, maar heb blijkbaar zo'n raar dashbord dat ik hem maar niet fatsoendelijk gemonteerd krijg. Ga hem dus maar weer verkopen.

Als er nog iemand interesse heeft, voor 60 euri heb ik er een te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 08:22:
Devicelock is een OS feature. Sommige ROMS hebben deze niet ingebouwd. Ik (en jullie blijkbaar ook) hebben deze niet ingebouwd.
Vreemde is dat ik wel het programma DeviceLock op mijn P3300 heb staan en dat ik het ook als Today-plugin kan weergeven maar het niet kan koppelen aan een knop.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat meer bekend over de datum wanneer de software update beschikbaar wordt voor de P3300 op de HTC Europe site. Windows Mobile 6 dus! Ik kan namelijk echt niet wachten, ik moet namelijk mijn toestel regelmatig resetten, na deze update is dat denk ik wel verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 07:56:
[...]
Als het zo simpel is maak je het toch gewoon zelf?
De diepere vraag is natuurlijk: Waarom wil je geen outlook gebruiken? :?
1. ik kan toch verbaasd zijn over dit verschijnsel? Er is wel een zeer uitgebreid OpenOffice pakket, een imitatie van MS Office, maar één onderdeel maakt men niet na. Ik weet niet of het simpel is, er is blijkbaar ergens een probleem, maar een heel MS Office pakket als OO klonen lijkt mij ook niet simpel. Bovendien is het hebben van kritiek, verbazing of commentaar niet voorbehouden aan hen die het beter kunnen, een filmrecensent, of het publiek kan een film toch ook slecht vinden zonder dat vereist wordt dat ze zelf een film moeten maken?
2. Outloook is voor mij (en voor anderen als je over dit onderwerp zoekt) de enige reden om vast te houden aan een OS van microsoft, in ieder geval in de thuis omgeving. Ik heb geen morele of anderszins bezwaren tegen dit bedrijf, en ik zou zelfs outlook op een linux distributie willen draaien. Het is de technische lock in die mij dwars zit en die mij er van weerhoudt over te stappen op alternatieven voor mijn hele OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:27:
[...]

Nou nee hoor. Ik heb zelf ook een genius die eerst verbonden was via een kabeltje aan mn Sony Ericsson K700i. Toen ik de P3300 kreeg heb ik via martkplaats een bluetooth module gekocht voor de genius. Alleen kan jij de bluetooth adapter niet gratis erbij krijgen maar hij kan er wel degelijk op. En ander heb ik wel een hele bijzondere Genius 8)7

Van de MrHandfree site:

[...]
bedankt, zal ze dan nog maar eens mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Pieth schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:24:
Nou heb nu toch wel gemerkt dat ik redelijk wat last heb van het niet bereikbaar zijn. Kan regelmatig niet uitbellen en mensen krijgen soms te horen dat ik ben afgesloten vanwege een betalingsachterstand?!

Toch maar even contact opgenomen met de Klantenservice en die gaan me een nieuwe simkaart opsturen, omdat ik nog een oude Ben simkaart heb. Dit zou het probleem dan moeten verhelpen, maar ik betwijfel of dit de oplossing is.

Heb btw de zogenaamde 'fixes' die her en der genoemd worden al allemaal geprobeerd.
Hehehe, weet je zeker dat je geen betalings achterstand hebt :o
Die sim kan je rustig houden, want ook dat zal geen oplossing bieden voor je probleem.
Staat bij jou toevallig altijd de G in beeld?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:40:
[...]
Dit hoort, dit geeft niet meer en niet minder aan dan dat er GPRS beschikbaar is. Pas als je een klein G-tje met pijltjes erbij ziet, dan wil dat zeggen dat er data verkeer plaats vind, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:12:
[...]

1. ik kan toch verbaasd zijn over dit verschijnsel? Er is wel een zeer uitgebreid OpenOffice pakket, een imitatie van MS Office, maar één onderdeel maakt men niet na. Ik weet niet of het simpel is, er is blijkbaar ergens een probleem, maar een heel MS Office pakket als OO klonen lijkt mij ook niet simpel. Bovendien is het hebben van kritiek, verbazing of commentaar niet voorbehouden aan hen die het beter kunnen, een filmrecensent, of het publiek kan een film toch ook slecht vinden zonder dat vereist wordt dat ze zelf een film moeten maken?
1) Kritiek is geen punt, zoals jij het brengt is het een waarde oordeel. Om een waarde-oordeel te vellen moet je dus wel degelijk kennis van zaken hebben.
2) Je vraagt niet een vervanger van office/outlook, als je die zoekt, zijn er tientallen te verkrijgen, zowel op linux, op de MAC, als op de PC (ik zou bijna durven beweren dat er outlook alternatieven zijn voor broodroosters :) ). Hetgeen jij vraagt is een PIM (pocketOutlook)[applicatie1] die kan synchroniseren [applicatie2] met een PIM [applicatie 3] op een willekeurig systeem. Je vraagt dus nogal erg veel. Een compleet (en natuurlijk foutloos, want zo complex kan dat niet zijn...) samenspel van drie applicaties die onafhankelijk van elkaar worden doorontwikkeld.

Als je op OS wil overstappen kan ik linux aanbevelen. Voor linux is er een oplossing: SynCE erg veel heb ik daar niet naar moeten zoeken: geef PocketPC linux sync als zoekterm op en je hebt gelijk een berg links over je vraag (BTW de link die ik genoemd heb is de derde).
Sync CE kan synchriniseren met Openoffice, Evolution(PIM, GNOME) en/of Konqueror (PIM, KDE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die sim kan je rustig houden, want ook dat zal geen oplossing bieden voor je probleem.
Pieth heeft een iets ander probleem dan de meesten: Hij hoort meldingen dat hij een betalingsachterstand heeft. Hij is hiermee wel onbereikbaar, maar dat heeft waarschijnlijk een andere reden(administratief / elektronisch). Op zich heb ik daar nog niet van gehoord....
Al met al zou het kunnen dat in zijn geval een simswap zou kunnen helpen. Tenzij hij ook "normaal" niet bereikbaar is natuurlijk ;) (dus: onbereikbaar zonder een melding van niet betaald te hebben) in dat geval weet ik het nog niet....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. We hebben de mogelijkheid om een foto als achtergrond te gebruiken. Als ik dit doe dan is hij zo faded. Hoe krijg ik die foto normaal weer gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:50:
Vraagje. We hebben de mogelijkheid om een foto als achtergrond te gebruiken. Als ik dit doe dan is hij zo faded. Hoe krijg ik die foto normaal weer gegeven?
Als je een foto wil instellen als achtergrond zonder witte waas, open deze foto dan in de picture viewer van wm5. Ga naar menu, en dan kiezen als achtergrond (Set as Today Background in de engelse wm5) Dan krijg je een optie om de 'transparency level' in te stellen. Zet die op 0% en dan 'ok'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:11:
Ik kan namelijk echt niet wachten, ik moet namelijk mijn toestel regelmatig resetten, na deze update is dat denk ik wel verholpen!
Reken er niet teveel op. Dat dachten veel mensen bij de overstap van WM2003SE naar WM5 ook al.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nog vermelden wat het resultaat was van het laten repareren van mijn toestel ivm het altijd 100% aangeven van de batterijstatus. Ook als ik het toestel aan de lader legde ging direct het groene lampje branden ook al was de batterij geheel leeg.

Toestel voor reparatie bij T-mobile ingeleverd. Moest wel een kleine 2 weken wachten, toestel bleek uiteindelijk niet te repareren en ik heb een NIEUW toestel gekregen!!!!

Bovendien werd mij, ongevraagd, medegedeeld dat medio juli de WM6 versie van tmobile wordt uitgebracht!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth

Pieth

Beginnend prutser..

[...]

Heb uiteraard meteen mijn bankafschriften gecontroleerd en het bij de klantenservice na laten kijken. Het was allemaal gewoon in orde.

Het lijkt trouwens veel op de problemen die veel mensen hebben, geen smsjes ontvangen, telefoontjes die niet door komen, alles tegelijk ontvangen als je zelf uit gaat bellen. Maar goed.. ik ben eens benieuwd wat dit gaat geven. De nieuwe SIM zou binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.