WIl je circullen (Ik kan helaas geen goeie spelling vinden via google

) om van seat te switchen en iets kapot te schieten met de machine gun, of om de gunner was te laten schieten?
In geval 1 moet je om met de klok mee te draaien de w en de d indrukken. de muis beweeg je langzaam naar linkssonder, zodra je naar links hangt moet je de muis langzaam naar bendenen en lichtjes naar rechts bewegen. Let op dat het niet teveel is anders moet je weer naar links bijsutren en daar komen ongelukken van

. Na een tijdje oefenen kun je dit 1-2 rondjes doen zonder de muis aan te raken (na het opstarten ervan).
In geval 2 moet je de chopper zo rondgooien (ook met w en d ingedrukt) dat hij ronddraait, zorg dat de chopper een beetje naar voorover hangt (echt een klein beetje maar) en schuin naar links. Hoeveel naar links hangt af van de grote van het rondje dat nodig is.
Als je nog meer vragen erover hebt kun je [url=xfire:add_friend?user=afly]me[/url] op xfire adden, en dan kan ik het eventueel ook voordoen.
Nog een vraagje over het "inmoreel" zijn van cheaten. Ik heb vandaag een cheat mogen lenen van iemand (het is hardware based, dus zodra hij hem terug wou kon ik hem niet meer gebruiken), en ik heb de ratios opgeschreven met en zonder cheats, verspreid over meerdere rondes dus het is een duidelijk genoeg beeld. (Telkens dezelfde tegenstanders.)
USMC met cheats: 5.3/1
USMC zonder cheats 8/1
MEC met cheats: 3.2/1
MEC zonder cheats: 5/1
Eigenlijk zijn alle ratios in dat lijstje reden om depresief van te worden. Wat wel opviel was dat de laatste ronde toen ik zonder cheats speelde, dat ik toen wel cheater werd genoemt en daarvoor niet.

. Ook werden in verhouding minder kills gerevived toen ik niet aan het cheaten was, en leken de guns accurater. (M16, AK, M24, SVD, M95, G36C+E.) In andere woorden: Je moet wel heel slecht spelen wil je profijt hebben aan cheats, een goeie commander is meer waard.
"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"