Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel 43 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.339 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-08 14:17
quote:
maxoss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:52:
[...]

Jij bent duidelijk niet op de hoogte :)

Gamert heeft toen met een b-team gespeelt, en waarom is Influx geowned in de verliezers finale?
Ja heb ook de andere match gezien van Influx dat ze infinity bijsmeerden dus ik denk dat het eenzelfde finale wordt :)

Trouwens wel jammer dat dit 1 van de laaste pro finales was.... ja die van cb nog :) ik ben benieuwd naar quakewars

Pallas wijzigde deze reactie 01-06-2007 13:57 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 06-04 13:25
Wat is bijsmeren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-08 14:17
quote:
Misschien brabant's :D kan het nu ook nergens terugvinden :P

Het is toch " iemand bijsmeren"?

Korte omschrijving: laten weten wat je kan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael_13
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 04-07-2008
Even tussendoor :P . Hoe speel je Battlefield 2 met een Intel Core 2 Duo E6600 (op 3Ghz) + 2GB 5300 geheugen en een Asus HD2900XT? (beeldscherm 206bw) Ik ga dit systeem kopen en bij een vriend van mij speel het ik wel eens en vind ik het al te gek (zijn settings zijn low hij heeft een wat oudere laptop). Maar kan ik met het systeem wat ik ga kopen alles op high draaien? Met een resolutie van 1600X1200? :)

Michael_13 wijzigde deze reactie 01-06-2007 15:25 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
Makkelijk. Ik heb een AMD 3800 X2 met een 7600GT grafische kaart en 2GB geheugen en draai alles al op de hoogste stand (55 fps). Jouw systeem is nog veel sneller.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Michael_13
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 04-07-2008
quote:
Zoufiax schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:57:
Makkelijk. Ik heb een AMD 3800 X2 met een 7600GT grafische kaart en 2GB geheugen en draai alles al op de hoogste stand (55 fps). Jouw systeem is nog veel sneller.
Oke, mooi om dat te weten :) Dat word gamen! :9~

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ten4
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10-04-2009

Ten4

Geachte , ik lieg wel eens ...

quote:
Zoufiax schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:57:
Zal dan mijn 3500+ amd 64 tekort zijn voor dit spel want hier draait het zeker niet vlekkeloos op volle graphics met 1900xt en 2 gb.?

.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:03
jcvjcvetcetc

Niet precies wat je wilde (compat formaat) maar nu wel live: een overzicht van dezelfde informatie uit de rss feed, maar dan in html: i3d.nl - NOD clan 24/7 All SF Maps - ff off! With Vehicles, Join Us, Special Forces Ranked. Ghost Town-Iron Gator-Devils

Damn wat een lange servernaam :P

Stewie! wijzigde deze reactie 01-06-2007 16:52 (6%)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 11:54
Net weer een paar uurtjes doorgetrokken.
Wat kan het soms toch leuk zijn O+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• death_strike
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2009
quote:
Michael_13 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:24:
Even tussendoor :P . Hoe speel je Battlefield 2 met een Intel Core 2 Duo E6600 (op 3Ghz) + 2GB 5300 geheugen en een Asus HD2900XT? (beeldscherm 206bw) Ik ga dit systeem kopen en bij een vriend van mij speel het ik wel eens en vind ik het al te gek (zijn settings zijn low hij heeft een wat oudere laptop). Maar kan ik met het systeem wat ik ga kopen alles op high draaien? Met een resolutie van 1600X1200? :)
Dit gaat zeker goed werken kijk hier maar eens na jou videokaart staat er niet tussen maar met de 8800 GTS 320 mb heb je al 144 FPS

http://www.guru3d.com/article/Videocards/420/13

death_strike wijzigde deze reactie 01-06-2007 18:27 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 11:54
quote:
death_strike schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:25:
[...]

Dit gaat zeker goed werken kijk hier maar eens na jou videokaart staat er niet tussen maar met de 8800 GTS 320 mb heb je al 144 FPS
Gaat zeker lukken :o

met 2gb ram en 7900Gt + 4400X2 draait al ronde 90 fps, reken maar op smoothe beelden dus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Tomino schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:19:
Net weer een paar uurtjes doorgetrokken.
Wat kan het soms toch leuk zijn O+
Ik heb er ook weer eens zin in :9
Net klaar met m'n examens/middelbare school tijd :D

Wel zin om even lekker te gaan knallen. Dat installen van Bf2 + addon + patch duurt wel lang zeg :P

DUT Racing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
quote:
Marc Br. schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:29:
[...]
Zal dan mijn 3500+ amd 64 tekort zijn voor dit spel want hier draait het zeker niet vlekkeloos op volle graphics met 1900xt en 2 gb.?
Ik denk dat dat dan de bottleneck is inderdaad. Alhoewel je je af kunt vragen in hoeverre BF2 mijn dual-core ondersteunt. En ik denk dat één core van mij (3800 X2) een vergelijkbare snelheid heeft met die 3500+ van jou. Misschien heb je nog allerlei andere dingen draaien die de boel vertragen, virusscanner, firewall etc? Die zijn bij mij dus niet actief over het algemeen. Alleen de laatste paar dagen heb ik weer even een virusscanner draaien. (Het is wel voor eigen risico om virusscanner en firewall uit te zetten hoor...)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ten4

Ten4

quote:
Zoufiax schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:20:
[...]

Ik denk dat dat dan de bottleneck is inderdaad. Alhoewel je je af kunt vragen in hoeverre BF2 mijn dual-core ondersteunt. En ik denk dat één core van mij (3800 X2) een vergelijkbare snelheid heeft met die 3500+ van jou. Misschien heb je nog allerlei andere dingen draaien die de boel vertragen, virusscanner, firewall etc? Die zijn bij mij dus niet actief over het algemeen. Alleen de laatste paar dagen heb ik weer even een virusscanner draaien. (Het is wel voor eigen risico om virusscanner en firewall uit te zetten hoor...)
Ik heb alles uit staan als ik online ga , meer kan ik niet doen denk ik?

.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
Wat voor internetverbinding heb je? Draadloos misschien? Dat werkt sowieso niet met BF2 heb ik gemerkt. Anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaveer
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 04-01-2012

Xaveer

Kleiduyf

quote:
Zoufiax schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:39:
Wat voor internetverbinding heb je? Draadloos misschien? Dat werkt sowieso niet met BF2 heb ik gemerkt. Anders zou ik het ook niet weten.
Ik heb draadloos netwerk, en het gaat goed. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 10-09-2007
quote:
Xaveer schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:46:
[...]

Ik heb draadloos netwerk, en het gaat goed. :)
Ik heb ook draadloos, maar heb gemerkt dat de signaal sterkte nog wel eens wat uitmaakt in bf2. Bij een zwak signaal krijg je last van lag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 11-12-2018
quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:03:
De cup begon 4 maanden terug dus dat kan geen excuus zijn :)
Aantal Nederlandse clans in de ETQW beta is overigens bizar weinig.
Op dit moment is [NOD] anders wél war-ready in BF2, bij het begin van de cup niet.

(Hebben ook aantal nieuwe overloop-members van clans die gestopt zijn met BF2)
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:51:
jcvjcvetcetc

Niet precies wat je wilde (compat formaat) maar nu wel live: een overzicht van dezelfde informatie uit de rss feed, maar dan in html: i3d.nl - NOD clan 24/7 All SF Maps - ff off! With Vehicles, Join Us, Special Forces Ranked. Ghost Town-Iron Gator-Devils

Damn wat een lange servernaam :P
ahaa :D

Ja, klopt, wat 24/7 Karkand with Vehicles kan, kunnen wij ook :+

Snap jij hoe er in onze maandgrafiek op GameMonitor zo'n gat kan zitten? We zijn meteen een stuk teruggetikt in Grank, terwijl we toen wel gewoon vol zaten :/

Ach, vanaf eind volgende week nog een idler erbij :*)

jcvjcvjcvjcv wijzigde deze reactie 02-06-2007 00:00 (9%)

• maxoss
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10:54
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:59:
[...]

Op dit moment is [NOD] anders wél war-ready in BF2, bij het begin van de cup niet.

(Hebben ook aantal nieuwe overloop-members van clans die gestopt zijn met BF2
Met alle respect...

Jullie kunnen dan nog steeds niet het niveau halen die de pro's op dit moment hebben (bf2 inf ladder bv).
Serieus als je het verschil ziet tussen public players en "pro" -> een wereld van verschil :)

• rCk
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-09 13:32
quote:
maxoss schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:48:
[...]

Met alle respect...

Jullie kunnen dan nog steeds niet het niveau halen die de pro's op dit moment hebben (bf2 inf ladder bv).
Serieus als je het verschil ziet tussen public players en "pro" -> een wereld van verschil :)
Jij bent wel een goeie : Major General. WOW Dat is hoogste rank lol. Maar eigenlijk wanneer kan je je eigen pro noemen, vind dat soms zo lomp. Noemen mensen zich pro maar bij pro heb je alles voor je geregeld en verdien je mastersalaris met gamen.

P.S. Ik had eerst een AMD Athlon x2 3800+ en 2gb ram, 7900gt en draaide heel de tijd tegen de 100 fps lock aan: alles hoog. Ik ga later dit weekend wel ff checken met mn nieuwe vga (check m'n sig)

rCk wijzigde deze reactie 02-06-2007 00:58 (14%)

PSN= ThroNN-

• Insanity1978
quote:
rCk schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:57:
[...]

Jij bent wel een goeie : Major General. WOW Dat is hoogste rank lol. Maar eigenlijk wanneer kan je je eigen pro noemen, vind dat soms zo lomp. Noemen mensen zich pro maar bij pro heb je alles voor je geregeld en verdien je mastersalaris met gamen.

P.S. Ik had eerst een AMD Athlon x2 3800+ en 2gb ram, 7900gt en draaide heel de tijd tegen de 100 fps lock aan: alles hoog. Ik ga later dit weekend wel ff checken met mn nieuwe vga (check m'n sig)
Zo zou je pro kunnen omschrijven idd. De winnaars hebben echter wel 1000,- euro gewonnen, maar dat moeten ze dan nog delen door 8. Toch een leuk zak centje voor een beetje gamen. Het gaat dus wel om geld. Overigens is major generaal niet de hoogste rank. Volgens mij kan je nog 3 of 4 sterren generaal worden, maar dan moest je dat dacht ik zo'n 1400 uur gespeeld hebben en alle expert badges hebben.

Je zal weinig verschil merken met je nieuwe kaart als je alles al op high had staan en een fps had van 100 die gelocked is :9

Insanity1978 wijzigde deze reactie 02-06-2007 07:56 (6%)

• jcvjcvjcvjcv
quote:
maxoss schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:48:
[...]

Met alle respect...

Dan had er wel een clan meer meegedaan ;) :+

• Ten4

Ten4

quote:
Zoufiax schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:39:
Ik ga alles nog wel eens alles nakijken want me internet verbinding is ook meer als genoeg , heb 6 mbit en binnenkort 12mbit maar ook die snelhied zal weinig verbetering brengen in de FPS , mijn ping is soms wel eens onder de 9 .

.

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:23:
[...]

Dan had er wel een clan meer meegedaan ;) :+
Iedergeval... de leegloop was begonnen met patch 1.3
en vanaf patch 1.4/41 is steeds sneller gegaan wegens gebrekkige support.
en voor sommigen gaan schreeuwen jah we hebben toch minstens al 10 patches gekregen.

dan veronderstel ik dat we allemaal 1.22 of 1.12 gaan spelen want die versies hadden meer performence, minder bugs, en minder flaws en nerfs in het infantry gedeelte :O

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• Xaveer

Xaveer

Kleiduyf

Oke, ik heb nu:

Next Rank: Lance Corporal
Current Global Score: 510 of 500. Remaining points: 0.

Zoals je ziet heb ik al meer dan genoeg punten. Waarom ga ik dan niet een rank omhoog?

Edit:

Ik heb em inmiddels al een aantal uurtjes idd. Sorry voor mijn ongeduld :+ .

Xaveer wijzigde deze reactie 02-06-2007 18:42 (19%)

• LED-Maniak
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:58

LED-Maniak

Bakkers klaar? Bakken maar!

quote:
Xaveer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:28:
Oke, ik heb nu:

Zoals je ziet heb ik al meer dan genoeg punten. Waarom ga ik dan niet een rank omhoog?
geduld hebben, gebeurt vanzelf. ;)

Appeltaart is lekker!

• jcvjcvjcvjcv
quote:
Ace Lightning schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Iedergeval... de leegloop was begonnen met patch 1.3
en vanaf patch 1.4/41 is steeds sneller gegaan wegens gebrekkige support.
en voor sommigen gaan schreeuwen jah we hebben toch minstens al 10 patches gekregen.

dan veronderstel ik dat we allemaal 1.22 of 1.12 gaan spelen want die versies hadden meer performence, minder bugs, en minder flaws en nerfs in het infantry gedeelte :O
En ook geen infantery only :D

• Ace Lightning
quote:
infantry only hadden we toch al via mods :P
nu kwamen alleen die stats geile mensen er nog is bij.

• Insanity1978
quote:
Xaveer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:28:
Oke, ik heb nu:

geduld man, duurd soms even.Maak je maar geen zorgen... lol Hij komt vanzelf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-04 21:42
ik heb net paar potjes Project Reality gedaan...na eerder P.O.E eens getest te hebben
het idee erachter is goed, net als P.O.E 2
alleen veel te laggy/buggy....+ die enorm lange respawntijden, wat denken ze wel
ik crashte iets van 3 x, zal ook wel aan Vista liggen...maar die mod maakt de stabiliteit er niet beter op 8)7
toch lijkt het me echt vet om een aantal van die elementen in een gewone BF te krijgen, zoals bloed, crosshairs weg, smoke granaten die een half uur blijven liggen waardoor je werkelijk niks ziet enz. enz.
leuk voor ff, maar ik ga weer snel terug naar de gewone BF2, gewoon lekker snelle actie. je moet er van houden om drie kwartier door de bossen te rennen en geen hond tegen te komen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-08 18:53
Ik ben gestopt met lezen op bladzijde 27...

Het probleem is dus niet dat ik hackte toen ik werd gebanned, en iedereen die ik ken die hacks heeft, wordt als ze aan het cheaten zijn minder vaak voor cheater uitgemaakt dan waneer ze het niet doen... In andere worden: het is zelfs fijner voor andere spelers dat ze cheaten. Dat is een goeie reden om te cheaten lijkt me...

En ik zal NOOIT van mijn leven in counterstrike <welke versie dan ook> cheaten, dat spel is daar te leuk voor, en daar verpest het echt het spel voor anderen.

Het blijft leuk hoe iedereen al zegt dat ik al aan het cheaten was... "Gamehack" is een bugged file, of "getweaked". Sinds ik niet in tweaken doe voor bf2, is het dus een bugged file geweest. Multi-Hack zijn cheats zoals aimbot, wallhack, radar, commander zooi ect... Daar zal punkbuster mij nooit voor pakken.

Ik krijg net van iemand dit plaatje toegestuurd: link, helaas was die server redelijk snel offline gehaald door de eigennaar.

Maar nogmaals: iedere cheater waar ik mee speel wordt minder vaak cheater genoemt dan als ze niet cheaten, dus dat argument van "cheaten is voor noobs" gaat dus niet op. Ook hadden een paar een 1vs1 getest met en zonder aimbot + wallhack, en zonder ging het een stuk beter. (1 de hele tijd normaal, de ander eerst X tijd met, dan X tijd zonder.)

Ik hou nu verder op met deelname aan de discussie over cheats omdat de meesten hier toch nooit van standpunt zullen veranderen O-)

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
quote:
a fly schreef op zondag 03 juni 2007 @ 02:46:

Het probleem is dus niet dat ik hackte toen ik werd gebanned, en iedereen die ik ken die hacks heeft, wordt als ze aan het cheaten zijn minder vaak voor cheater uitgemaakt dan waneer ze het niet doen... In andere worden: het is zelfs fijner voor andere spelers dat ze cheaten. Dat is een goeie reden om te cheaten lijkt me...

En ik zal NOOIT van mijn leven in counterstrike <welke versie dan ook> cheaten, dat spel is daar te leuk voor, en daar verpest het echt het spel voor anderen.

Het blijft leuk hoe iedereen al zegt dat ik al aan het cheaten was... "Gamehack" is een bugged file, of "getweaked". Sinds ik niet in tweaken doe voor bf2, is het dus een bugged file geweest. Multi-Hack zijn cheats zoals aimbot, wallhack, radar, commander zooi ect... Daar zal punkbuster mij nooit voor pakken.

Ik krijg net van iemand dit plaatje toegestuurd: link, helaas was die server redelijk snel offline gehaald door de eigennaar.

Maar nogmaals: iedere cheater waar ik mee speel wordt minder vaak cheater genoemt dan als ze niet cheaten, dus dat argument van "cheaten is voor noobs" gaat dus niet op. Ook hadden een paar een 1vs1 getest met en zonder aimbot + wallhack, en zonder ging het een stuk beter. (1 de hele tijd normaal, de ander eerst X tijd met, dan X tijd zonder.)

Ik hou nu verder op met deelname aan de discussie over cheats omdat de meesten hier toch nooit van standpunt zullen veranderen O-)
OMFG! Wat kan jij ongelofelijk dom lullen! Verder geen commetaar....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-09 16:47

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

quote:

beschrijf mij eens een specifieke situatie, dat ik het fijn moet vinden dat JIJ cheat?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 10:17

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
Maar nogmaals: iedere cheater waar ik mee speel wordt minder vaak cheater genoemt dan als ze niet cheaten, dus dat argument van "cheaten is voor noobs" gaat dus niet op.
Deze stelling slaat helemaal nergens op? Je trekt een conclusie die je niet kunt trekken uit het eerste deel van de zin.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:

wat ben jij nou voor een ******
nooit cheaten bij CS, ik vind BF2 toch een aardig beter spel dan CS qua teamplay sowieso al
en wtf dus omdat jij zogenaamd slechter speelt met cheats moet het volgens jou legaal worden? is dat hoe ik het goed begrijp?
jij bent echt maf, wat is er zo moeilijk voor je aan te begrijpen? hacks zijn gewoon voor kinders van 16 en als jij als 20+er nog met hacks moet rondlopen heb je gewoon een serieus aand8 tekort...moet ik alles nu weer opnieuw gaan typen hier?
ik cheat liever even voor een paar minuten en dan lekker hard, bij CS bijvoorbeeld...dan aimbot + speedhack en dan is de server zo leeg...dat is nog wel lollig, daar kunnen sommigen de lol van inzien
maar dat je het onopvallend gaat doen en dan de meest onmogelijke kills haalt en de rest van de server heeft het niet eens in de gaten, DAT is lame....sowieso ik heb al jaren niet gecheat dus begin niet te flamen....ik vind dat het alleen al praten over cheats hier gewoon niet moet plaatsvinden
want het kan me werkelijk geen zak interesseren of iemand nou beter of slechter is met hacks, als je cheat ga je maar lekker op je eigen local tegen CPU's spelen ofzo, val je niemand lastig

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 03-06-2007 11:42 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-07 10:11

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Gozer, je hebt het probleem al opgelost denk ik. Hij is 16, dus volgens jou mag het dan wel ;) Maar boeiend ook. Alle goeie mensen stoppen toch met BF2, er lopen alleen nog N@@Bs rond in alle servers. Misschien is het je opgevallen, zelfs met een f35 kan je nu zowat vliegen alsof het een j10 is. Er zijn trouwens genoeg mensen van BF2 naar CS:S gestapt. CSS ga ik ook kopen, er mooi spel hoor :)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
quote:
R-O-Y schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:50:
Gozer, je hebt het probleem al opgelost denk ik. Hij is 16, dus volgens jou mag het dan wel ;) Maar boeiend ook. Alle goeie mensen stoppen toch met BF2, er lopen alleen nog N@@Bs rond in alle servers. Misschien is het je opgevallen, zelfs met een f35 kan je nu zowat vliegen alsof het een j10 is. Er zijn trouwens genoeg mensen van BF2 naar CS:S gestapt. CSS ga ik ook kopen, er mooi spel hoor :)
Ik speel nog steeds en ben niet van plan om voorlopig te stoppen, dus val ik niet onder jouw defenitie van " goeie mensen" .
Dat is de conclusie die ik uit jouw relaas trek. Ook vette BS natuurlijk. Ik denk dat BF2 nog genoeg gekocht wordt en dat er nog genoeg " goeie" mensen zijn die het spel spelen. Dat blijkt denk ik ook wel aan het aantal servers en mensen die erop spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
uhum, ik vind BF2 dus echt wel beter dan CS Source...
heb CS Source 1,5 jaar geleden al in de kast gedonderd juist VOOR bf2...
tis gewoon een slap vervolg op CS 1 , en grafisch is het ook al niet ernstig indrukwekkend...
vind de teamplay bij BF2 veel mooier, en grafisch ook...bf2 oogt realistischer
en volgens mij is het helemaal niet waar dat alle goeie mensen stoppen, BF2 heeft een vaste plek in de top 10 van meest gespeelde online PC games, de 4e plek zelfs...
dat CS source en WoW nou op 1 en 2 staan dat kan ik nou niet begrijpen
btw als volgens jou alle goeie spelers leaven, juist goed dan heb ik genoeg naabs om te pwnen :D
je speelt toch voor de fun? niet omdat het door pro gamers wordt gespeeld ofzo, daar kijk ik niet eens naar
vind een war op z'n tijd wel leuk, maar speel 95 % van de tijd public dusja
snap niet dat zoveel mensen hier BF2 al voor dood verklaren, tis nog geen 2 jaar oud...dat is echt niet zo lang, en qua nieuwe FPS games is het nog niet veel dus is BF2 nog steeds #1 in z'n soort

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 03-06-2007 12:23 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
In andere worden: het is zelfs fijner voor andere spelers dat ze cheaten. Dat is een goeie reden om te cheaten lijkt me...
Roep dat vaak genoeg en je gelooft het zelf _O-
quote:
Er zijn trouwens genoeg mensen van BF2 naar CS:S gestapt. CSS ga ik ook kopen, er mooi spel hoor :)
Die twee games zijn totaal niet vergelijkbaar.
Veel BF2'ers zijn overgestapt naar BF2142 en zodirect zal deze groep verder gaan met Quake Wars en Crysis, twee games die zeer veel lijken op de gameplay van BF2 en BF2142.

De enige mensen die BF2 dood verklaren zijn de wannabe "pro's" (ook te vinden op GoT, het type dat in elke post 'glitch', 'haxor' en ''bugs' roept) en de echte top teams die momenteel actief zijn in de closed beta van Quake Wars.

Stewie! wijzigde deze reactie 03-06-2007 12:27 (57%)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
het principe van CS is eigelijk maar heeeeel simpel...
tis een heeeel simpel opgezet spelletje, waarbij je gewoon constant als een stel wilde kippen door elkaar loopt te huppelen...en natuurlijk als je doodgaat kun je 3 minuten gaan koekeloeren naar die campers...
Nou geef me dan toch echt maar liever BF2 met het klassen systeem en elkaar ondersteunend, in squads etc.
veel meer mogelijkheden
en ik heb CS jaren gespeeld hoor (ook Source)
maar nu ik BF2 ken, kan die CS gameplay me weinig meer boeien eerlijk gezegd

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 03-06-2007 12:30 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaveer

Xaveer

Kleiduyf

quote:
Thrills33ka schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:29:
het principe van CS is eigelijk maar heeeeel simpel...
tis een heeeel simpel opgezet spelletje, waarbij je gewoon constant als een stel wilde kippen door elkaar loopt te huppelen...en natuurlijk als je doodgaat kun je 3 minuten gaan koekeloeren naar die campers...
Nou geef me dan toch echt maar liever BF2 met het klassen systeem en elkaar ondersteunend, in squads etc.
veel meer mogelijkheden
en ik heb CS jaren gespeeld hoor (ook Source)
maar nu ik BF2 ken, kan die CS gameplay me weinig meer boeien eerlijk gezegd
Voor mij is dat wat jij beschrijft niet bepaald een herkenbare situatie in CSS. CSS heeft ook zeker wel tactieken, maarja. Als je wilt zeuren mag dat van mij. Het is gewoon een ander spel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Voor mij zijn BF2 en CSS toch echt verschillende games, alleen al vanwege het uitzitten van de ronde als je croaked.

Tja dat alle "topplayers weg zijn" daar merk ik niet zoveel van hoor. Er zijn genoeg servers en ook nog genoeg behoorlijk leuke Publicservers met goede spelers. Maar dat kan ook komen omdat ik geen pro ben.... :)
Verder zullen er best behoorlijk wat mensen overstappen naar ET:QW, ik misschien ook wel maar ik schat de kans best groot in dat ik ook nog regelmatig BF2 zal spelen.
Zelfs voor BF1942 zijn nog wel redelijk wat servers te vinden.

Verder vindt ik het concept en de graphics van BF2 na twee jaar nog steeds geweldig en BF2 is derhalve imo nog lang niet dood. :)

ps: eigenlijk ben ik het dus gewoon eens met damorpheus :P

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 03-07 09:58
quote:
Thrills33ka schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:47:
ik heb net paar potjes Project Reality gedaan...na eerder P.O.E eens getest te hebben
het idee erachter is goed, net als P.O.E 2
alleen veel te laggy/buggy....+ die enorm lange respawntijden, wat denken ze wel
ik crashte iets van 3 x, zal ook wel aan Vista liggen...maar die mod maakt de stabiliteit er niet beter op
Ik heb haast nooit last van lag of bugs in Project Reality. De servers van Tactical Gamer, Thors Brigade en Myxo zijn iig zonder lag. Alleen in de map Al Basrah zou je wel eens kortstondig last van lag kunnen hebben.
De lange respawntijden hebben, denk ik, te maken met het feit dat het een realism mod is. Hoe vaker je dood gaat des te langer de respawntijden. Men beoogt hiermee dat je voorzichtiger met je leven omgaat, en niet als een Rambo (lone wolf) naar voren stormt. In een squad blijf je zowiezo langer leven, omdat er altijd minimaal 1 medic per squad is.
In de 7 maanden tijd dat ik PR speel heb ik nimmer een CTD meegemaakt. Ik vermoed dat het idd aan Vista ligt.
quote:
...je moet er van houden om drie kwartier door de bossen te rennen en geen hond tegen te komen
Het is hier ook de bedoeling dat je als team speelt, dus spawn je meestal op je SL of op je eigen RallyPoint (liggen vaak dicht bij een nog te cappen vlag) Het spel speelt ook iets tactischer dan de gewone BF2 (waar het méér instant actie is).

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0Henk 'm!

• musclehedz
  • Niet online
quote:
Thrills33ka schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:31:
[...]

wat ben jij nou voor een ******
nooit cheaten bij CS, ik vind BF2 toch een aardig beter spel dan CS qua teamplay sowieso al
en wtf dus omdat jij zogenaamd slechter speelt met cheats moet het volgens jou legaal worden? is dat hoe ik het goed begrijp?
jij bent echt maf, wat is er zo moeilijk voor je aan te begrijpen? hacks zijn gewoon voor kinders van 16 en als jij als 20+er nog met hacks moet rondlopen heb je gewoon een serieus aand8 tekort...moet ik alles nu weer opnieuw gaan typen hier?
ik cheat liever even voor een paar minuten en dan lekker hard, bij CS bijvoorbeeld...dan aimbot + speedhack en dan is de server zo leeg...dat is nog wel lollig, daar kunnen sommigen de lol van inzien
maar dat je het onopvallend gaat doen en dan de meest onmogelijke kills haalt en de rest van de server heeft het niet eens in de gaten, DAT is lame....sowieso ik heb al jaren niet gecheat dus begin niet te flamen....ik vind dat het alleen al praten over cheats hier gewoon niet moet plaatsvinden
want het kan me werkelijk geen zak interesseren of iemand nou beter of slechter is met hacks, als je cheat ga je maar lekker op je eigen local tegen CPU's spelen ofzo, val je niemand lastig
Heb vorige week ook eens voor de grap mn bf2 gemod, geen pb warnings >:) Of het een cheat is weet ik niet. Je kan iig. tags zien van vijanden door de muren. Zoek maar eens op "Ghettotags" Het wordt veel gebruikt in allerlei clans (GAMERT etc.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Die is oud man, werkt wel erg goed. Maar dat is dus al cheaten. Geeft je een groot voordeel over de anderen. Ook als je teamswitched aan het begin weet je van het andere team waar iedereen zit. Als ze over je heen lopen als je dood bent zie je bij het respawnen hun TAGS ook.

Is gewoon keihard cheaten hoor vriend ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• a fly
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:30:
[...]

Deze stelling slaat helemaal nergens op? Je trekt een conclusie die je niet kunt trekken uit het eerste deel van de zin.
Foute zinopbouw, mijn fout. Ik bedoelde dus cheaters worden minder vaak cheater genoemt dan highskilled mensen, op svd hackers na.

Een situatie waarin het beter is als ik cheate dan niet? waarschijnlijk de helicopter, omdat ik al van vrijwell alles weet waar het zit bij voertuigen, en bij infantry ongeveer (hangt van de map af)). En een tv gaat echt niet beter met een aimbot dan zonder, omdat raak niet beter raak kan zijn met dat ding.

Verder heb ik al besloten dat ik een hack ga kopen/krijgen/lenen, voor een filmpje dat deels met en deels zonder is. Daarna donder ik het weg omdat het te weinig verschil uitmaakt voor de dingen die nog leuk zijn in dit spel (dogfighten met heli's en vliegtuigen).

Ik zou het waarderen als je gamert niet beschuldigt van die dingen, dat zie je op punkbuster screenshots waardoor de mogelijkheid al afvalt om het te gebruiken.

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 10:28
*kuch* laat ook maar.

Avalaxy wijzigde deze reactie 03-06-2007 15:47 (80%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strike88
  • Laatst online: 20-11-2007
quote:
a fly schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:03:
[...]

Verder heb ik al besloten dat ik een hack ga kopen/krijgen/lenen
Sneu :r

Mijn Specs Bf2 Stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 22-09 16:47

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

quote:
Xaveer schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:32:
[...]

Voor mij is dat wat jij beschrijft niet bepaald een herkenbare situatie in CSS. CSS heeft ook zeker wel tactieken, maarja. Als je wilt zeuren mag dat van mij. Het is gewoon een ander spel.
Heb zelf 6 jaar CS (CS1.3 t/m de laatste + source) gespeeld en toen BF2 uitkwam meteen BF2 gekocht en sinds juli 2005 (begin dus) alleen nog maar gespeeld. Je kunt die 2 spellen niet vergelijken. Das het zelfde als een golf gti gaan vergelijken met een Audi RS: allebei zelfde genre/hoek maar toch niet te vergelijken.

Verders vind ik de steling dat iedereen maar naar 2142 overstapt is ook kul. Ik vind bf2 vet doro het semi-realisme (semi: de zeikerds vinden project reality nog niet eens realistisch) met normale wapens, normale voertuigen en niet die hypermoderne starwars shit. Pas als er een spel komt welke gebaseerd is op de wapens en technieken van deze tijd zou dat een vervanger voor BF2 kunnen worden.

Maar de A-fly JEZUS, als die over 10 jaar zijn posts terug leest dan schaamt ie zich voor zijn eigen wat hij als onwetende puber allemaal uitkraamde. Wat een schaap. Ik mag niet flamen, maar op op deze manier haalt hij het wel over zichzelf heen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
quote:
Seesar schreef op zondag 03 juni 2007 @ 20:43:
[...]

Heb zelf 6 jaar CS (CS1.3 t/m de laatste + source) gespeeld en toen BF2 uitkwam meteen BF2 gekocht en sinds juli 2005 (begin dus) alleen nog maar gespeeld. Je kunt die 2 spellen niet vergelijken. Das het zelfde als een golf gti gaan vergelijken met een Audi RS: allebei zelfde genre/hoek maar toch niet te vergelijken.

Verders vind ik de steling dat iedereen maar naar 2142 overstapt is ook kul. Ik vind bf2 vet doro het semi-realisme (semi: de zeikerds vinden project reality nog niet eens realistisch) met normale wapens, normale voertuigen en niet die hypermoderne starwars shit. Pas als er een spel komt welke gebaseerd is op de wapens en technieken van deze tijd zou dat een vervanger voor BF2 kunnen worden.

Maar de A-fly JEZUS, als die over 10 jaar zijn posts terug leest dan schaamt ie zich voor zijn eigen wat hij als onwetende puber allemaal uitkraamde. Wat een schaap. Ik mag niet flamen, maar op op deze manier haalt hij het wel over zichzelf heen.
helemaal mee eens, ik hou wel van realisme, voor zover dat mogelijk is in een game.
enige spel waarmee ik het zou vergelijken is americas army, die vind ik persoonlijk wat realistischer, vooral ook omdat je geen respawns hebt, en je dus niet van die gestoorde kamikaze ventjes krijgt.
maar zelfs dat is niet vergelijkbaar, omdat het op een kleinere schaal is, je hebt dus geen vliegtuigen/helicopters/boten enzo. wel humvee's in sommige maps.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
quote:
[...]

Ik zou het waarderen als je gamert niet beschuldigt van die dingen, dat zie je op punkbuster screenshots waardoor de mogelijkheid al afvalt om het te gebruiken.
Wat maakt het nou uit dat je dat op punkbuster screenshots ziet? Je wordt toch niet gepakt als je zelf serveradmin bent.

Makkelijkste cheat: pak een 2e PC, koop een BF2 licentie erbij, join dezelfde server in het andere team, keertje caps-lock en voila :) (overigens ook erg handig bij het adminnen :*) )

jcvjcvjcvjcv wijzigde deze reactie 03-06-2007 22:46 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovier
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 02-03-2010
Waarom doet de site van www.bf2s.com het niet voor mijn stats?

Kijk en vergelijk
http://bf2s.com/player/98907419/
http://www.bf2stats.nl/player/98254253/

bf2stats.nl doet het wel normaal bij mij, terwijl de site van bf2s.com ver achterloopt op mijn stats. :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:46:
[...]

Wat maakt het nou uit dat je dat op punkbuster screenshots ziet? Je wordt toch niet gepakt als je zelf serveradmin bent.

Makkelijkste cheat: pak een 2e PC, koop een BF2 licentie erbij, join dezelfde server in het andere team, keertje caps-lock en voila :) (overigens ook erg handig bij het adminnen :*) )
Tja bij gebrek aan skill moet zo dat inderdaad een optie zijn. Teamspeak+ een commander die je kent is ook een optie. Ook zoals het bedoeld is eigenlijk he :)

Deze is ook wel grappig trouwens, servers modden FTW http://bf2s.com/player/96379503/ Zitten wel toffe gasten bij die Admin zijn af en toe _/-\o_

R-O-Y wijzigde deze reactie 03-06-2007 23:25 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
quote:
Jovier schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:17:
Waarom doet de site van www.bf2s.com het niet voor mijn stats?

Kijk en vergelijk
http://www.bf2stats.nl/player/98254253/

bf2stats.nl doet het wel normaal bij mij, terwijl de site van bf2s.com ver achterloopt op mijn stats. :?
Moet je wel een link meesturen van twee dezelfde spelers! Vind je het gek dat hij niet klopt.. lol
Eentje is van Jovierr en die andere is van TheBulettt.

@Damorpheus Was jij toevallig op de " Ronin of Zweden infantery" server vanavond?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
quote:
R-O-Y schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:23:
[...]

Tja bij gebrek aan skill moet zo dat inderdaad een optie zijn. Teamspeak+ een commander die je kent is ook een optie. Ook zoals het bedoeld is eigenlijk he :)

Deze is ook wel grappig trouwens, servers modden FTW http://bf2s.com/player/96379503/ Zitten wel toffe gasten bij die Admin zijn af en toe _/-\o_
lol, hij heeft een keer een reset gehad?

In BF1942 konden admins gewoon de map van boven bekijken waar iedereen was. In BF2 kan dat opeens niet meer, dus kun je ook minder goed adminnen. Dan is dat toch een mooie oplossing? Ook handig om de bug van 8 personen die je nodig hebt voor de game start in een 64 slots server weg te werken :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!
quote:
Insanity1978 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 00:11:
[...]

@Damorpheus Was jij toevallig op de " Ronin of Zweden infantery" server vanavond?
Nope, ik heet ook ingame niets met morpheus. :)

GameBlocks Anti-Cheat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 19-09 10:10
quote:
[...]

Foute zinopbouw, mijn fout. Ik bedoelde dus cheaters worden minder vaak cheater genoemt dan highskilled mensen, op svd hackers na.

Een situatie waarin het beter is als ik cheate dan niet? waarschijnlijk de helicopter, omdat ik al van vrijwell alles weet waar het zit bij voertuigen, en bij infantry ongeveer (hangt van de map af)). En een tv gaat echt niet beter met een aimbot dan zonder, omdat raak niet beter raak kan zijn met dat ding.

Verder heb ik al besloten dat ik een hack ga kopen/krijgen/lenen, voor een filmpje dat deels met en deels zonder is. Daarna donder ik het weg omdat het te weinig verschil uitmaakt voor de dingen die nog leuk zijn in dit spel (dogfighten met heli's en vliegtuigen).

Wat is nu je punt? 8)7
Ga lekker op myg0t chatten me andere no-skilled spelers die moeten cheaten om kills te maken.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
quote:
[...]
Omdat je weet waar alles zit als je in een chopper vliegt, is het beter om te cheaten? Ik doe echt mijn best te begrijpen wat je hier bedoelt maar het lukt me niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
Nog even een vraagje aan alle chopper-piloten hier. De laatste tijd heb ik weer wat geoefend met choppers, en het gewoon vliegen, manoeuvreren (zo schijn je dat idd te moeten spellen) en landen en zo gaat me goed af. Ook onnodige trucks als onder bruggen en leidingen doorvliegen lukt allemaal wel. Idem voor het incidenteel ontwijken van raketten e.d. van jets, maar dat lukt meestal niet. Circle strafen begint ook te komen. Wat ik nu wil vragen is hoeveel kans een chopperpiloot heeft tegen een jetpiloot met dezelfde skills (maar dan voor een jet). Waarschijnlijk hangt dat af van het soort jet waarin de ander vliegt.

Ik heb gisterenavond dus wat geoefend in Gulf of Oman. Om de één of andere reden waren er nauwelijks kandidaten voor de US gevechtsheli (hoe heet dat ding nou eigenlijk?), dus kon ik steeds instappen. Maar waarschijnlijk was dat omdat alles wat rondvloog constant werd neergehaald. Wel is het me voor het eerst gelukt een andere chopper neer te schieten dus daar was ik wel trots op ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13-09 21:21
is het mogelijk om te circel strafen met een joystick?
@ zoufiax: die chopper van usmc is een comanche

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
Zoufiax schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:56:
Nog even een vraagje aan alle chopper-piloten hier. De laatste tijd heb ik weer wat geoefend met choppers, en het gewoon vliegen, manoeuvreren (zo schijn je dat idd te moeten spellen) en landen en zo gaat me goed af. Ook onnodige trucks als onder bruggen en leidingen doorvliegen lukt allemaal wel. Idem voor het incidenteel ontwijken van raketten e.d. van jets, maar dat lukt meestal niet. Circle strafen begint ook te komen. Wat ik nu wil vragen is hoeveel kans een chopperpiloot heeft tegen een jetpiloot met dezelfde skills (maar dan voor een jet). Waarschijnlijk hangt dat af van het soort jet waarin de ander vliegt.
Jet vs pilot ligt eraan, ik heb al heel wat jets gedownd zijn worden door tv guided. Als single pilot zonder gunner wordt het te lastig want je moet de jet die veel sneller is dan jouw iets van 3/4 keer raken met unguided missles.

Het belangrijkste met jet vs heli is dat je in de heli weet waar het gevaar vandaan komt, als je dat weet kun je hem in 80/90% van de gevallen ontwijken zonder of met minimale schade op te lopen.

Om ze te downen moet je zorgen dat je ze recht voor je houdt en redelijk hoog vliegt, dan kwestie van hem in je vizier houden terwijl je op maximale snelheid naar de zijkant strafed en hopen dat je gunner hem raakt. Noob pilots die je op zeer lage snelheid proberen te downen zijn meestal piece of cake, ze kunnen nooit snelgenoeg snelheid maken om de tv guided te outrunnen.

tegen echt goede pilot is het erg lastig want die verdwijnen altijd hoog in de lucht van vallen beetje vertical aan zodat je ze onmogelijk kan zien. Uteindelijk is als de jet en heli pilot even goede skills hebben de jet nooit down zal gaan :) Maar heli tegen jet is bijna hetzelfde als iemand zonder kogels die met ze mes een liggende machine gunner probeert te killen. Frontaal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 22-09 12:23

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zeker op mappen met meerdere jets, die zich voornamelijk op air - air combat richten, is het erg zwaar voor de chopper piloten. De goede jet piloten staan immers standaard op de bommen, zodat je in je chopper geen lock krijgt, waarna ze je met de guns te lijf gaan.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Le Snoet
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-11-2015
quote:
[...]
Om nog wat olie op het vuur te gooien; dogfighten met heli's en vliegtuigen? In BF2? Als je dat aanspreekt, wat heb je dan ooit leuk gevonden aan BF2? De nadruk van dit spel ligt duidelijk op teamplay, die twee voertuigen zijn slechts ter ondersteuning. Meer niet.

Als je dogfighten leuk vindt, raad ik je aan om eens de MMO Space Cowboys uit te proberen. Gratis, multiplayer (duh MMO) en lekker stats-whoren (duh2)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 10:28
quote:
evilpin0 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:09:
iemand zonder kogels die met ze mes een liggende machine gunner probeert te killen. Frontaal
Vrij grote kans dat het lukt toch? In wake is het ook vrij simpel om een vliegtuig neer te schieten, je hebt toch 8 raketten dus er zal heus wel iets raak zijn. Zolang je, inderdaad, maar zorgt dat je de vijand kunt zien en naar hem toe gedraaid bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
quote:
DaMorpheus schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:35:
[...]

Nope, ik heet ook ingame niets met morpheus. :)
oke, daar liep gisteren iemand rond die noemde zichzelf DamorpheusNL. Vroeg me af of jij dat was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mart Ini
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 26-04-2014
quote:
R-O-Y schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:03:
Die is oud man, werkt wel erg goed. Maar dat is dus al cheaten. Geeft je een groot voordeel over de anderen. Ook als je teamswitched aan het begin weet je van het andere team waar iedereen zit. Als ze over je heen lopen als je dood bent zie je bij het respawnen hun TAGS ook.

Is gewoon keihard cheaten hoor vriend ;)
Dat is inderdaad keihard cheaten

amd 64 4000, 2 gig ram,msi 8600 gts oc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anti.ea
  • Laatst online: 19-02-2018
quote:
harrald schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:02:
Uh ja waarom niet ??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op maandag 04 juni 2007 @ 00:31:
[...]

lol, hij heeft een keer een reset gehad?

In BF1942 konden admins gewoon de map van boven bekijken waar iedereen was. In BF2 kan dat opeens niet meer, dus kun je ook minder goed adminnen. Dan is dat toch een mooie oplossing? Ook handig om de bug van 8 personen die je nodig hebt voor de game start in een 64 slots server weg te werken :)
Nee :) De server was aangepast dat je voor elke kill een promotie kreeg _/-\o_ Lache toch :P
quote:
evilpin0 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:53:
[...]

Wat is nu je punt? 8)7
Ga lekker op myg0t chatten me andere no-skilled spelers die moeten cheaten om kills te maken.
Denk dat deze spelers skill genoeg hebben, als je cheat is je skill niet opeens weg hoor ;) Doe maar is een 1 vs 1 met infantry of de heli. Dan zie je dat het wel goed zit met skillzzzz ;) :) Je hoeft trouwens echt niet persoonlijk te worden naar mensen toe hoor ;) 8)7 Blijft een spelletje he :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

JohnD

Bernd

quote:
dat is een AH-1Z super cobra

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jcvjcvjcvjcv
Modbreak:
Dan ga je klagen bij de desbetreffende verantwoordelijke en _niet_ hier in dit topic ;)

Crash wijzigde deze reactie 04-06-2007 19:11 (68%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

quote:
Le Snoet schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:57:
[...]

Om nog wat olie op het vuur te gooien; dogfighten met heli's en vliegtuigen? In BF2? Als je dat aanspreekt, wat heb je dan ooit leuk gevonden aan BF2? De nadruk van dit spel ligt duidelijk op teamplay, die twee voertuigen zijn slechts ter ondersteuning. Meer niet.

Als je dogfighten leuk vindt, raad ik je aan om eens de MMO Space Cowboys uit te proberen. Gratis, multiplayer (duh MMO) en lekker stats-whoren (duh2)
Jij snapt het blijkbaar niet. 1 vs 1 gevechten kunnen ook gewoon in BF2. Die MMO games zuigen en stats zuigen ook, dus wat is er beter aan? Het enige dat ik doe ik BF2 is chopperen/vliegen met jet/infantry only.Dan wel graag realistisch en niet met "space" gebeuren. Dat is iets wat is dus echt niet kan uitstaan. Starwars en aanverwanten, gewoon lekker het heden gebruiken. Veel beter :) Vlaggen cappen doe ik trouwens ook eigenlijk niet :) behalve bij IO servers. Het leukste is een centraal gevecht. Of ik dan win of verlies op tickets maakt me eigenlijk ook geen zak uit :> ;) Zolang ik maar veel kapot kan schieten is het wel goed. Als je niet goed bent met de heli of jet dan snap ik wel dat het je niet aanspreekt :+ ;) Maar de Wake Airshow mod, de captiva server en dat soort dingen is het prima dogfighten. Misschien eerst is wat opzoeken voordat je gaat roepen ;)

R-O-Y wijzigde deze reactie 04-06-2007 18:03 (13%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• writser
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 11:33
quote:
Gelukkig is de besturing wat vereenvoudigd ..

http://www.helis.com/h/ah1z_c.jpg

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
R-O-Y schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:33:
[...]

Denk dat deze spelers skill genoeg hebben, als je cheat is je skill niet opeens weg hoor ;) Doe maar is een 1 vs 1 met infantry of de heli. Dan zie je dat het wel goed zit met skillzzzz ;) :) Je hoeft trouwens echt niet persoonlijk te worden naar mensen toe hoor ;) 8)7 Blijft een spelletje he :P
persoonlijk? denk je dat het mij wat boeit, ik zeg alleen dat mensen hier het nog minder boeien, op myg0t zullen het wel waarderen.

eneh cheaterz = non-skilled, ze kunnen heus wel iets zonder cheats maar zullen nooit echt goed worden want ze zijn gewoon retarded en missen een bepaalde manier van nadenken (met paar uitzondering na gelaten, en nee daar val je niet onder.. :) )

Dat is mijn persoonlijk mening iig }:O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

"Be curious"

quote:
writser schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:05:
[...]

Gelukkig is de besturing wat vereenvoudigd ..

[afbeelding]
Nou eigenlijk, helaas is de besturing wat vereenvoudigd! Als ie nou wat meer zou vliegen a la Longbow 2 ofzo, dat zou gaaf zijn :9

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 03-07 09:58
quote:
De Comanche ziet er trouwens heel anders uit. Bovendien heeft het Pentagon al lang de stekker uit dit stealth-heli project getrokken.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovier
quote:
Insanity1978 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 00:11:
[...]

Moet je wel een link meesturen van twee dezelfde spelers! Vind je het gek dat hij niet klopt.. lol
Eentje is van Jovierr en die andere is van TheBulettt.

Ja sorry voor de verkeerde informatie.
Hier de goede, nu zie ik trouwens dat bf2s.com wel upgedate is, maar nog niet zover als bf2stats.nl

http://www.bf2stats.nl/player/98907419/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 13-09 21:21
quote:
Indy91 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:56:
[...]
De Comanche ziet er trouwens heel anders uit. Bovendien heeft het Pentagon al lang de stekker uit dit stealth-heli project getrokken.
ja jullie hebben gelijk, stom 8)7
maar om nog even terug te komen op circel strafen, het is dus mogelijk met een joystick?
hebben jullie mischien wat tips, want ik krijg het met geen mogelijkhied voor elkaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
Probeer het eens met toetsenbord en muis dan? Of desnoods alleen toetsenbord. Chopper vliegen schijnt het beste te gaan met toetsenbord en muis, en zo ben ik het mezelf ook aan het aanleren. Voor jets schijnt een joystick de voorkeur te hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
harrald schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:58:
[...]

ja jullie hebben gelijk, stom 8)7
maar om nog even terug te komen op circel strafen, het is dus mogelijk met een joystick?
hebben jullie mischien wat tips, want ik krijg het met geen mogelijkhied voor elkaar.
sorry ik snap niet wat er zo moeilijk aan circle strafen is :?
Joystick is alleen leuk in de heli als je saltos wilt maken voor het snelle mik en schietwerk is een muis gewoon master, beter nog de bf2 helis lijken wel gemaakt om met muis te besturen.

Ik neem aan dat je kan strafen? doe het nu in een rondje O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:10

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Na een week weer de kleine kinderen tegengekomen.
Lekker in mijn chopper aan het vliegen, gaat redelijk goed.
Komt er een of andere stuntel aan die tegen mij aanvliegt en dankzij BF2 krijg ik teamkills, die aap punished dan ook nog.
Wat een stel kinderen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beugelfles
  • Laatst online: 07:26

Beugelfles

I love rusty spoons

quote:
FaTaLeKe schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:04:
Komt er een of andere stuntel aan die tegen mij aanvliegt en dankzij BF2 krijg ik teamkills, die aap punished dan ook nog.
Wat een stel kinderen...
- Daar erger ik me idd ook aan. Je mag me best punishen als ik een granaat een beetje ongelukkig weggooi maar niet omdat je voor mijn Humvee springt.
- Verder vind ik het ook vervelend als je hele team bestaat uit lone wolves. Als er iets belangrijk is bij BF2 dan is het wel het zorgen dat je in een squad zit zodat je af en toe kan spawnen op guinstigere locaties. En kan samenwerken.
- Cheats zijn uiteraard NOT DONE
- Het wisselen van teams omdat je dan een beter wapen, betere winkansen, betere uitgangspositie etc. heb vind ik ook NOT DONE. Als ik me aanmeld bij een server laat ik me ALTIJD automatisch indelen.
- Mensen die in een tank gaan zitten en dan de tank niet gebruiken. Ik snap best dat je voorzichtig bent met je net veroverde armor maar als je het niet gebruikt dan kom je als team nooit verder.

Ik speel trouwens onder BEUGELFLES voornamelijk inf-only Karkand of road to Jalabad of Wake island. De SF servers was ik op gegeven moment ook een beetje beu.

Zo dat moest ik even kwijt :P Een hele klaagzang maar BF2 vind ik nog steeds het beste spel dat ik ooit gespeeld heb _/-\o_

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:53
quote:
grolschbeugel schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:14:
[...]
- Mensen die in een tank gaan zitten en dan de tank niet gebruiken. Ik snap best dat je voorzichtig bent met je net veroverde armor maar als je het niet gebruikt dan kom je als team nooit verder.
:')
Ook een keer gehad op Kubra Dam. MEC spawn, ik wil een APC pakken die voor zover ik kon zien niet gebruikt werd, wil ik instappen, krijg ik gunner-seat. Zie ik dat de commander in die APC zit 8)7 . Ding toen maar opgeblazen met C4 en gewacht op een nieuwe, bleek de commander ook nog eens admin te zijn |:( . Kon dus een nieuwe server gaan zoeken :) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10:10

Napo

quote:
JanW schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:22:
[...]

:')
Ook een keer gehad op Kubra Dam. MEC spawn, ik wil een APC pakken die voor zover ik kon zien niet gebruikt werd, wil ik instappen, krijg ik gunner-seat. Zie ik dat de commander in die APC zit 8)7 . Ding toen maar opgeblazen met C4 en gewacht op een nieuwe, bleek de commander ook nog eens admin te zijn |:( . Kon dus een nieuwe server gaan zoeken :) .
Je gaat als com toch niet in een APC zitten...
Opblazen is dan misschien wel de enige oplossing idd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Insanity1978
quote:
FaTaLeKe schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:04:
Wat een stel kinderen...
Wat vind je van dit dan:

Ik ben medic op sharqi, lig op de grond een squad neer te maaien die toevalllig net op een trap omhoog komt. Sprinkt er een kneus over mij heen en gaat precies voor mij liggen in mijn schietveld. Per ongeluk schiet ik hem dood. Pak mijn shock paddles en revive hem vrijwel meteen. Toch krijg ik daarna een punish van hem. De L**.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zoufiax
Nog even mijn mening over cheaten. Allereerst voor de duidelijkheid: ik ben er 100% tegen. Er zijn er hier een paar dit gecheat hebben (of misschien nog doen), of die het goedpraten, of van plan zijn het te gaan doen. Je kunt denk ik niet zeggen dat cheaten is voor unskilled spelers. Zowel noobs als skilled spelers cheaten denk ik. Waarom doen ze het vraag ik me af?
  • Ze willen ook eens het gevoel hebben "echt" goed te zijn. Ook eens te kunnen "ownen".
  • Ze willen het eens uitproberen uit nieuwsgierigheid.
  • Ze willen goeie stats krijgen.
  • Ze vinden het leuk om bewust anderen te zieken. Ze genieten van het gevoel van vertwijfeling dat hun niet-cheatende slachtoffers kunnen krijgen als die keer op keer door hen neergeschoten worden.
  • Ze doen het om het technische aspect. Ze cheaten om uit te zoeken hoe ze het technisch voor elkaar kunnen krijgen om vals te spelen.
Cheaten is immoreel. De betekenis van immoreel volgens Van Dale is: "In strijd met de begrippen van eer en plicht", dus dat dekt de lading wel aardig denk ik. Cheaters hebben geen goed gevoel van eervol spelen, of ze negeren dat gevoel. Dat gaat dan ten koste van het plezier dat anderen aan het spel beleven, maar dat beseffen ze zich niet, of ze negeren het ook.

Dus hierbij het verzoek aan iedereen die cheat, of cheaten goedpraat, om daar gewoon mee te stoppen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beugelfles
  • Laatst online: 07:26

Beugelfles

I love rusty spoons

quote:
verhaal
Hier sluit ik me volledig bij aan. Fair play staat hoog bovenaan. Als iemand camped oid dan is dat strategie, wel een vervelende maar de volgende keer als je om de betreffende hoek komt dan weet je het. Als iemand vals speelt dan laat je iemand anders achter in vertwijfeling, je kan er niks tegen doen. Je kan niet slim spelen tegen cheaters. Just my €0,02

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Zoufiax schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:25:.........
Cheaten is immoreel. De betekenis van immoreel volgens Van Dale is: "In strijd met de begrippen van eer en plicht", dus dat dekt de lading wel aardig denk ik. Cheaters hebben geen goed gevoel van eervol spelen, of ze negeren dat gevoel. Dat gaat dan ten koste van het plezier dat anderen aan het spel beleven, maar dat beseffen ze zich niet, of ze negeren het ook.

Dus hierbij het verzoek aan iedereen die cheat, of cheaten goedpraat, om daar gewoon mee te stoppen.
Amen. d:)b _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovier
quote:
Jovier schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:39:
[...]
Ja sorry voor de verkeerde informatie.
Hier de goede, nu zie ik trouwens dat bf2s.com wel upgedate is, maar nog niet zover als bf2stats.nl

http://www.bf2stats.nl/player/98907419/
Nu zijn de scores wel weer gelijk, vreemd bij bf2s.com duurt het veel langer voordat de stats zijn upgedate..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• a fly
quote:
WIl je circullen (Ik kan helaas geen goeie spelling vinden via google :( ) om van seat te switchen en iets kapot te schieten met de machine gun, of om de gunner was te laten schieten?

In geval 1 moet je om met de klok mee te draaien de w en de d indrukken. de muis beweeg je langzaam naar linkssonder, zodra je naar links hangt moet je de muis langzaam naar bendenen en lichtjes naar rechts bewegen. Let op dat het niet teveel is anders moet je weer naar links bijsutren en daar komen ongelukken van O-) . Na een tijdje oefenen kun je dit 1-2 rondjes doen zonder de muis aan te raken (na het opstarten ervan).

In geval 2 moet je de chopper zo rondgooien (ook met w en d ingedrukt) dat hij ronddraait, zorg dat de chopper een beetje naar voorover hangt (echt een klein beetje maar) en schuin naar links. Hoeveel naar links hangt af van de grote van het rondje dat nodig is.

Als je nog meer vragen erover hebt kun je me op xfire adden, en dan kan ik het eventueel ook voordoen.

Nog een vraagje over het "inmoreel" zijn van cheaten. Ik heb vandaag een cheat mogen lenen van iemand (het is hardware based, dus zodra hij hem terug wou kon ik hem niet meer gebruiken), en ik heb de ratios opgeschreven met en zonder cheats, verspreid over meerdere rondes dus het is een duidelijk genoeg beeld. (Telkens dezelfde tegenstanders.)

USMC met cheats: 5.3/1
USMC zonder cheats 8/1
MEC met cheats: 3.2/1
MEC zonder cheats: 5/1

Eigenlijk zijn alle ratios in dat lijstje reden om depresief van te worden. Wat wel opviel was dat de laatste ronde toen ik zonder cheats speelde, dat ik toen wel cheater werd genoemt en daarvoor niet. _/-\o_ . Ook werden in verhouding minder kills gerevived toen ik niet aan het cheaten was, en leken de guns accurater. (M16, AK, M24, SVD, M95, G36C+E.) In andere woorden: Je moet wel heel slecht spelen wil je profijt hebben aan cheats, een goeie commander is meer waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ace Lightning
quote:
[b][message=28166920,noline]

USMC zonder cheats 8/1

Eigenlijk zijn alle ratios in dat lijstje reden om depresief van te worden. Wat wel opviel was dat de laatste ronde toen ik zonder cheats speelde, dat ik toen wel cheater werd genoemt en daarvoor niet. _/-\o_ . Ook werden in verhouding minder kills gerevived toen ik niet aan het cheaten was, en leken de guns accurater. (M16, AK, M24, SVD, M95, G36C+E.) In andere woorden: Je moet wel heel slecht spelen wil je profijt hebben aan cheats, een goeie commander is meer waard.
Ik wil in het weekend tegen jouw 1 vs 1 doen.
jij cheat, ik niet. >:) . en spectators zijn toe gestaan. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• evilpin0
quote:
a fly schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:48:
[...]

Nog een vraagje over het "inmoreel" zijn van cheaten. Ik heb vandaag een cheat mogen lenen van iemand (het is hardware based, dus zodra hij hem terug wou kon ik hem niet meer gebruiken), en ik heb de ratios opgeschreven met en zonder cheats, verspreid over meerdere rondes dus het is een duidelijk genoeg beeld. (Telkens dezelfde tegenstanders.)

USMC zonder cheats 8/1

echt waar gaat dit over, je zuigt gewoon als speler en als cheater. Hardware based? Je bedoelt gemode vga drivers? Of is er een speciale *knip PCI kaart op de markt. Geef mij walkhack en no recoil cheat en ik wordt van ELKE server met admin na 5 min gebanned en dan heb ik lang 50 kills.

*knip
Modbreak:
Als ik je nog 1x zie flamen heb je een OW aan je broek :{

Crash wijzigde deze reactie 05-06-2007 18:26 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:55:
[...]

Ik wil in het weekend tegen jouw 1 vs 1 doen.
jij cheat, ik niet. >:) . en spectators zijn toe gestaan. :+
en wat is daar precies het doel van? zo geef je het cheaten alleen maar aand8...
en als zijn cheat enigzins zou werken, pwnt ie je echt wel hoor...
als ie je niet pwnt met cheats moet het wel een erg waardeloze cheat zijn....(en/of waardeloze speler)
ik snap niet dat er hier niet een soort beleid is die het praten over cheats verbied eigelijk, vind het hier niet thuishoren
quote:
a fly schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:48:
[...]

WIl je circullen (Ik kan helaas geen goeie spelling vinden via google :( ) om van seat te switchen en iets kapot te schieten met de machine gun, of om de gunner was te laten schieten?

In geval 1 moet je om met de klok mee te draaien de w en de d indrukken. de muis beweeg je langzaam naar linkssonder, zodra je naar links hangt moet je de muis langzaam naar bendenen en lichtjes naar rechts bewegen. Let op dat het niet teveel is anders moet je weer naar links bijsutren en daar komen ongelukken van O-) . Na een tijdje oefenen kun je dit 1-2 rondjes doen zonder de muis aan te raken (na het opstarten ervan).

In geval 2 moet je de chopper zo rondgooien (ook met w en d ingedrukt) dat hij ronddraait, zorg dat de chopper een beetje naar voorover hangt (echt een klein beetje maar) en schuin naar links. Hoeveel naar links hangt af van de grote van het rondje dat nodig is.

Als je nog meer vragen erover hebt kun je me op xfire adden, en dan kan ik het eventueel ook voordoen.

USMC zonder cheats 8/1

Maak een topic report aan en hap niet. Dat is stukken verstandiger ;)

Crash wijzigde deze reactie 05-06-2007 18:27 (69%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
quote:
wooow, relax...
dus als ik het goed begrijp komt die map hoogstwaarschijnlijk in een nieuwe patch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Strike88
  • Laatst online: 20-11-2007
Ik hoop in een nieuwe patch, want al1 een map is leuk maar een patch zou top zijn :)
De map wordt al door aardig wat servers gedraaid, ranked en unranked.

Strike88 wijzigde deze reactie 05-06-2007 18:19 (4%)

Mijn Specs Bf2 Stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: november 2005
  • Niet online
Een vraag :

Ik heb dit spel weer sinds lange tijd geinstalleerd, heb een nieuw account aangemaakt en tevens ook de laatste update geinstalleerd. Alleen wanneer ik mijn gegevens bij inloggen hebt gevuld blijft het cursortje maar draaien (BF2..) met de mededeling dat ie nog aan het connecten is.. Vrij lastig spelen zo, heeft iemand hier ook deze problemen ? BF2 staat in de Firewall gewoon open ;-)

Enja ; direct na het account aanmaken kon ik wel naar servers connecten, maar na het spel afgesloten te hebben niet meer.

sky- wijzigde deze reactie 05-06-2007 19:03 (13%)

a·rie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jovier
EA heeft de nieuwe map uitgebracht.
Als je BF2 opent, krijg je een EA message in beeld, daarin staat de nieuwe map.

Alleen doet de link het niet, jammer...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuX DeLuXe
waarin moet ik die map plaatsen?
ga zelf ook eens ff die map checken

edit: gewoon een .exe file dus...

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 05-06-2007 19:52 (28%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-09 21:55
Weet iemand een andere link voor die map ''Highway Tampa''? Op i3d kan ik hem niet downloaden (foutmelding). :(

Of is dit soms een foutje en is het enkel voor 2142? Die heb ik namelijk niet.

Jorn1986 wijzigde deze reactie 05-06-2007 20:03 (26%)

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True