[PC] Battlefield 2 - Deel 43 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Rakkerzero schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:25:
[...]

Kickje. Niemand die hier een oplossing voor weet?
Even Ea mailen/bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt bij jullie ook de accountserver plat? Ik kan niet meer inloggen :(

"Connection refused" zegt ie.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan1234
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-04-2021
ik ook niet, krijg dit bericht bij inloggen: server refused connection.
ongeveer een uur geleden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:45:

Werkt wl bij prima hier .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:45:

Hij doet het weer :)
Server zal er wel ff uit hebben gelegen
Ik moet weer eens meer geduld hebben O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Dinsdagochtend onderhouds uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, een BF2 beginner hier. Wat me opvalt is dat er niet zo gek veel (ranked) servers zijn. Ik heb alleen battlefield 2, geen SF of andere ongein. Wordt gewoon BF2 niet meer zoveel gespeeld ATM?
Verder een érg leuk spel (als je de bugs achterwege laat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

ik heb 's avond altijd tussen de 150 en 300 populated en niet volle ranked infantry only servers dus misschien moet je even naar je filters kijken ;)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
En als je de laatste patch niet heb, dan zijn ze inderdaad niet druk bevolkt.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Heb je de (full) patch 1.41 geïnstalleerd?
Indien de volgende checkboxes heb aangeklikt zou je in de avond uren zo’n 800/900 servers moeten vinden.
Zelfde Mod: aan
Zelfde Versie: aan
Ranked: aan
Niet lege servers: aan

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:02

Shabbaman

Got love?

Rakkerzero schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:25:
[...]

Kickje. Niemand die hier een oplossing voor weet?
Nou, voor die booster packs heb ik ook nooit een cd-key in hoeven voeren, of überhaupt gekregen! Er is een of andere ingewikkelde (nou ja, contra-intuitief, is misschien wat anders dan ingewikkeld) registratieprocedure via EA link (of hoe dat ook heet). Je moet je gamespy account daar koppelen aan je "EA account". Ik denk dat je ook daar de oplossing moet zoeken.

Weinig concreet advies, succes ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunStorms_sletje schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:40:
ik heb 's avond altijd tussen de 150 en 300 populated en niet volle ranked infantry only servers dus misschien moet je even naar je filters kijken ;)
Ja, ze moesten er een filter: "No infantery only" bij doen. Als je een fatsoenlijke server zoekt wordt je overspoeld met IO servers. En IO vind ik eerlijk gezegd niks aan. Of er zijn veel te veel snipers zodat het spel stil staat, of er is wel actie en je haalt een gruwelijke KDR van 10 en schiet de hele straat leeg met een G36E.. boring. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij project reality heb je geen probleem met te veel snipers. In die mod zijn onder andere de sniper kits gelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12
Misschien is het tijd voor een Project Reality topic? Kan het hier gewoon over BF2 blijven gaan en daar over dus Project Reality :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:02:
[...]

Ja, ze moesten er een filter: "No infantery only" bij doen. Als je een fatsoenlijke server zoekt wordt je overspoeld met IO servers. En IO vind ik eerlijk gezegd niks aan. Of er zijn veel te veel snipers zodat het spel stil staat, of er is wel actie en je haalt een gruwelijke KDR van 10 en schiet de hele straat leeg met een G36E.. boring. :O
hmmz dat filter is er gewoon volgens mij hoor *unsure*.. vehicle on/off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

LOL... niet als ik ook toevallig in dat straatje sta.. 8)

Ik vind juist met voertuigen geen zak aan. Ik haat het om geraped te worden met een tank of weer eens artillery of een bom op je pan te krijgen als je als infantry een vlag probeerd te cappen. Met IO heb je mijn inziens meer "skills" nodig om goed te presteren. Alleen helicopter vliegen vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:02

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:26:
[...]
Ik haat het om geraped te worden met een tank of weer eens artillery of een bom op je pan te krijgen als je als infantry een vlag probeerd te cappen. Met IO heb je mijn inziens meer "skills" nodig om goed te presteren.
Niet geraped worden door voertuigen vereist ook skill.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
[...]

Ik vind juist met voertuigen geen zak aan. Ik haat het om geraped te worden met een tank of weer eens artillery of een bom op je pan te krijgen als je als infantry een vlag probeerd te cappen. Met IO heb je mijn inziens meer "skills" nodig om goed te presteren. Alleen helicopter vliegen vind ik wel leuk.
Speel dan op Infantry Only Servers ? Ze zijn er namelijk niet voor niets.

[ Voor 3% gewijzigd door robvanderaart op 30-05-2007 12:57 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, misschien niet als jij in dat straatje staat. Maar dan wordt jij wel afgepoft door een van de drie clanmates die achter me aanlopen ;) (en word ik weer gerevived :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanderaart schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Speel dan op Infantry Only Servers ? Ze zijn er namelijk niet voor niets.
Daar hebben ze het over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:01:
[...]

Nee, misschien niet als jij in dat straatje staat. Maar dan wordt jij wel afgepoft door een van de drie clanmates die achter me aanlopen ;) (en word ik weer gerevived :P )
Ah mooi, dan heb ik 4 kills met mn granaatje!! lol
(dat werkt op inf only best goed, een kill maken en gelijk een granaat op het lichaam gooien. 3 van de 4 keer pak je er minimaal 1 medic mee, vaak ook met je pas gekillde slachtoffer)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn niet blind ofzo hoor... :/

Ik zie/hoor circa 90% van de nades aankomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

[...]

die filter zou wel handig zijn inderdaad.

en gefeliciteerd met je KD ratio. erg netjes.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ieder zijn voorkeur lijkt me. O-)

Ben iig blij dat ze infantry only hebben ingebouwd want imo is het spel met voertuigen wel gaaf maar te weinig uitgebalanceerd.
Ga je een keer vliegen dan wordt je gelijk neergeknald door zo'n gast die sinds ie het spel installeerde alleeen maar heeft gevlogen en ronde na ronde de hele map domineert. En als je niet vliegt hetzelfde. Of je wordt continue gespawnraped door een tank.
Dat vind ik dus pas boring. In infantry only is het imo beter gebalanceerd en de kansen eerlijker verdeeld. :) En een KDR van 10 op IO lijkt me wat overdreven. :o

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 30-05-2007 13:48 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:14:
[...]

Ah mooi, dan heb ik 4 kills met mn granaatje!! lol
(dat werkt op inf only best goed, een kill maken en gelijk een granaat op het lichaam gooien. 3 van de 4 keer pak je er minimaal 1 medic mee, vaak ook met je pas gekillde slachtoffer)
Als ik weet dat het een squadleader of member en ik ben op afstand dan blijf ik ook even liggen. 9 van de 10 keer proberen ze hem te reviven en pak op die manier een paar kills tegelijk :9
Vaak kijken ze niet en lopen ze als blinde kippen met hun schockpadles naar het lichaam toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
[...]

jep heb ik ook wel af en toe...of als ze in Karkand zo lekker strategisch met 3 tanks op elke hoek gaan staan...ook erg leuk
maar toch gaat infantry vervelen na een paar uur, en heb ik wel weer eens zin om ff lekker chopper te vliegen. ik haal meestal ook nog de beste scores op infantry maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Nm,

[ Voor 94% gewijzigd door Tomino op 30-05-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:02:En IO vind ik eerlijk gezegd niks aan. Of er zijn veel te veel snipers zodat het spel stil staat, of er is wel actie en je haalt een gruwelijke KDR van 10 en schiet de hele straat leeg met een G36E.. boring. :O
Dan pak je toch een minder goeie gun als je zo goed bent met een G36E? Dan blijft het uitdagend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:00:
Vaak kijken ze niet en lopen ze als blinde kippen met hun schockpadles naar het lichaam toe.
LOL ik zie mezelf hier lopen met shockpaddles :+ . Te vaak neem ik gewoon de gok zonder eerst goed om me heen te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach.. zoals ze zeggen, G36E is voor noobs die niet kunnen aimen.. ^^

standaard guns > unlocks IMO

In het begin toen ik speelde was er nog geen optie voor IO servers only, dus veel met tank gespeeld (check m'n stats maar in me siggy) maar heb sinds dat je IO servers kon spelen niet meer vehicle maps in pubs gedaan.. te saai vind ik, liever infantry, beetje actie en skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zoufiax schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:10:
[...]
LOL ik zie mezelf hier lopen met shockpaddles :+ . Te vaak neem ik gewoon de gok zonder eerst goed om me heen te kijken...
Dat heb ik gisteren in mn scorelijst gezien >:)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:15:
ach.. zoals ze zeggen, G36E is voor noobs die niet kunnen aimen.. ^^

standaard guns > unlocks IMO

In het begin toen ik speelde was er nog geen optie voor IO servers only, dus veel met tank gespeeld (check m'n stats maar in me siggy) maar heb sinds dat je IO servers kon spelen niet meer vehicle maps in pubs gedaan.. te saai vind ik, liever infantry, beetje actie en skill :P
M16 van de USA zuigt dus gewoon...
de ak van MEC kan ook soms BEHOORLIJK scheef zijn...
voor de rest het zijn geen slechte guns ofzo, zeker niet....de AK van MEC kan hard ownen
ik pak ook graag wel eens ff een G36E waarom niet, als zij hem ook pakken en ik pak hem is er toch geen verschil...btw jij hebt een nieuw account aangemaakt, of iig 100en uren demo zitten doen, kijkend naar je stats :Y

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-05-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:25:
[...]

M16 van de USA zuigt dus gewoon...
de ak van MEC kan ook soms BEHOORLIJK scheef zijn...
voor de rest het zijn geen slechte guns ofzo, zeker niet....de AK van MEC kan hard ownen
ik pak ook graag wel eens ff een G36E waarom niet, als zij hem ook pakken en ik pak hem is er toch geen verschil...
nah.. M16 is relaxed en best nice accuracy ^^
AK is helemaal ownage.. enige wat je nodig heb als je MEC speel, behalve op distance, dan M16 > AK
ik mijd de G36E.. te unbalanced, gebruik em bij goeie clans en byebye respect haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:30:
[...]

AK is helemaal ownage.. enige wat je nodig heb als je MEC speel, behalve op distance, dan M16 > AK
ik mijd de G36E.. te unbalanced, gebruik em bij goeie clans en byebye respect haha _/-\o_
dat single - burst blijft me anders irriteren in-game...steeds weer switchen, als ik weer eens voor geen meter raak ermee. heb je 'm op single gezet en eindelijk 2 kills komt er weer eentje de hoek om en dan sta je daar met je single shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:33:
[...]

dat single - burst blijft me anders irriteren in-game...steeds weer switchen, als ik weer eens voor geen meter raak ermee. heb je 'm op single gezet en eindelijk 2 kills komt er weer eentje de hoek om en dan sta je daar met je single shot
hmm i agree, het was flink annoying in het begin, maar ik wende daar redelijk snel aan, meteen als er niemand op distance is *klik* burst

ik moet zeggen, laatste tijd zag ik veel SVD hackers, zelfs in matches :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:03:
[...]

jep heb ik ook wel af en toe...of als ze in Karkand zo lekker strategisch met 3 tanks op elke hoek gaan staan...ook erg leuk
maar toch gaat infantry vervelen na een paar uur, en heb ik wel weer eens zin om ff lekker chopper te vliegen. ik haal meestal ook nog de beste scores op infantry maarja
Daar heb ik dus de schurft aan he. Als dat gebeurd en ik wordt op die manier gespawn raped dan ben ik zo pleite. Wake Island is ook zo'n waardeloze map als de USMC een zwak team heeft. Die komen dan gewoon het eiland niet op. Maar hier ben jij het vast niet mee eens, gezien het feit dat jij wake island 457 uur heb gespeeld... :)

Chopperen vind ik wel cool maar vliegen vind ik niks aan. Chopperen is zeker cool als je een goeie gunner aan boord heb, dan kan je nog een aanrdig tijd in de lucht blijven ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:37:
[...]

Daar heb ik dus de schurft aan he. Als dat gebeurd en ik wordt op die manier gespawn raped dan ben ik zo pleite. Wake Island is ook zo'n waardeloze map als de USMC een zwak team heeft. Die komen dan gewoon het eiland niet op. Maar hier ben jij het vast niet mee eens, gezien het feit dat jij wake island 457 uur heb gespeeld... :)

Chopperen vind ik wel cool maar vliegen vind ik niks aan. Chopperen is zeker cool als je een goeie gunner aan boord heb, dan kan je nog een aanrdig tijd in de lucht blijven ook.
lol Wake island was meer een fun/lame map...en ik vind de map gewoon mooi
maar speel m bijna niet meer....
het is gewoon een grappige map, maar al die J-10 hoeren komen me ondertussen ook de keel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:30:
[...]

De g36e zit nu eenmaal in het spel, dus waarom zou je hem niet gebruiken. De goeie clans kunnen wat mij betreft mijn kont kussen en respect hoef ik al helemaal niet van een paar virituele soldaten. Het enige wat ik wil is ze overhoop knallen als ze niet bij mij in het team zitten en dat gaat met de g36e prima >:)

In je vorige bericht heb je het over SVD hackers. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:46:
[...]

De g36e zit nu eenmaal in het spel, dus waarom zou je hem niet gebruiken. De goeie clans kunnen wat mij betreft mijn kont kussen en respect hoef ik al helemaal niet van een paar virituele soldaten. Het enige wat ik wil is ze overhoop knallen als ze niet bij mij in het team zitten en dat gaat met de g36e prima >:)

In je vorige bericht heb je het over SVD hackers. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
had ik laatst ook nog...
zo'n kerel op Mashtuur city met een SVD
die stond geloof ik 41-5 met z'n sniper, nou kgeloof er dus niks van...ik kom de hoek om lopen en meteen boem 1 schot headshot dood...volgens mij pure aimbot maargoed, de meesten hebben dat niet eens in de gaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
Euh...ik ben erg nieuw hier en ik hoop dat door mijn vraag dit niet het laatste BF2-topic wordt.

De vraag gaat over een move in BF2.
Ik speel nog niet zo heel lang (stats NoShadowBike) maar de laatste tijd word ik regelmatig met een schot uitgeschakelt ;( door personen die dit doen tijdens een rol op de grond. Dan denk ik WTF....
Kan iemand mij de toetsencombinatie vertellen voor deze move...

ALvast bedankt,

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Joshuatree schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:02:
Euh...ik ben erg nieuw hier en ik hoop dat door mijn vraag dit niet het laatste BF2-topic wordt.

Ik speel nog niet zo heel lang (stats NoShadowBike) maar de laatste tijd word ik regelmatig met een schot uitgeschakelt ;( door personen die dit doen tijdens een rol op de grond. Dan denk ik WTF....

ALvast bedankt,

Jos
dat is geen speciale move...dat is gewoon als je naar links of rechts "strafed" met A of D en dan gaat liggen (Z)
dan maakt ie een koprol.
of springen in de lucht en dan snel Z drukken, liggen dan heb je ook snel voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joshuatree schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:02:

ALvast bedankt,

Jos
Jij doet dit ook als je gaat liggen en naar links of rechts beweegd. Je ziet het jezelf alleen niet doen, maar andere kunnen het jouw wel zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:33:
[...]

Ik doe dit met de g36e trouwens ook. Ik heb op mijn muis en sneltoets ingesteld dus kan dat binnen 1 sec wijzigen. In principe altijd op burst, maar als ik in de verte een bijv. sniper zie liggen dan zet ik hem snel op single en ga dan ook liggen. Meestal is hij met vier schoten dood, daarna ga ik weer verder op burst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 08:44
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:32:
[...]

Ik doe dit met de g36e trouwens ook. Ik heb op mijn muis en sneltoets ingesteld dus kan dat binnen 1 sec wijzigen. In principe altijd op burst, maar als ik in de verte een bijv. sniper zie liggen dan zet ik hem snel op single en ga dan ook liggen. Meestal is hij met vier schoten dood, daarna ga ik weer verder op burst :)
idd heerlijk die sneltoetsen op je muis >:)
burst/single wissel ik gewoon snel met het wieltje
maar ik heb me pistol en me knife ook onder een sneltoets op me muis. kogels op? in a split of a sec heb je een mes in je barst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrald schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:25:
[...]

idd heerlijk die sneltoetsen op je muis >:)
burst/single wissel ik gewoon snel met het wieltje
maar ik heb me pistol en me knife ook onder een sneltoets op me muis. kogels op? in a split of a sec heb je een mes in je barst :P
ik heb de de mx518 van logitech. Onder het wieltje heb ik de "lig" knop zitten. Dat is volgens mij z ofzo normaal.Verwisselen naar nife en dergelijke heb ik allemaal op mijn numerike toetsen zitten. Ondertussen weet ik die met mijn ogen dicht te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:56
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:32:
[...]

Eh, binnen 1 sec wijzigen ? bij mij duurt het switchen zelf toch echt wel een sec of 2 (Misschien wapen-afhankelijk..?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
MEN-O schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:42:
[...]

Eh, binnen 1 sec wijzigen ? bij mij duurt het switchen zelf toch echt wel een sec of 2 (Misschien wapen-afhankelijk..?).
ah ok... bij wijze van spreken dan :+
maar 2 sec duurt het echt niet hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Wat is bf2 toch een fijn spel :(

Ik had het ruim 3 weken niet gespeeld, en toen een war, blijf ik gekicked worden om "gamehack" #85016. Het "leuke" is dat 18 mei daar blijkbaar een goeie datum voor is. Vorig jaar werd ik toen ook al gekicked voor een "gamehack"... 8)7. En nu daardoor gebanned van ESL voor 5 jaar, en ik kan niet in punksbusted streamed servers komen, echt fijn spel :(

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

a fly schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:16:
Wat is bf2 toch een fijn spel :(

Ik had het ruim 3 weken niet gespeeld, en toen een war, blijf ik gekicked worden om "gamehack" #85016. Het "leuke" is dat 18 mei daar blijkbaar een goeie datum voor is. Vorig jaar werd ik toen ook al gekicked voor een "gamehack"... 8)7. En nu daardoor gebanned van ESL voor 5 jaar, en ik kan niet in punksbusted streamed servers komen, echt fijn spel :(
Graaft in geheugen...... a fly in "[PC] Battlefield 2 - Deel 42"
Een ' vriend' van me heeft pas een hack gekocht, omdat hij van ESL/Clanbase was gebanned voor een niet werkende nametag hack een jaar geleden (En nu geen wars meer mag doen). Dus we hadden het idee om sharqi te gaan spelen... Op 300 meter hoogte boven tv hoveren met de MEC heli en 4 vlaggen rapen tegelijk. Das echt super lache :P

Hij had mij ook wat dingen gestuurt die ik in een filetje moest zetten zodat je een "tag hack" hebt, als je op iemand mikt gaat het niet meer weg. Helaas is dat niet punkbuster screenshot proof maar buiten wars is het wel lache voor af en toe :P (werkt alleen op infanterie, en 1 sec op ze mikken om te activeren)
8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a fly
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-05 10:25
Klopt. Maar dat had ik vrij snel daarna weggehaald en dat mag nog steeds van punkbuster volgens anderen die het gebruiken... Je ziet het wel op screenshots dus in wars is het dom aan te hebben...

En het is nog steeds leuk in een MI alles tegelijk rapen ;) (ps: de 'vriend' bedoelde ik e-friend mee, maar door gebrek aan denkkracht op dat moment kon ik er niet opkomen). Ik zit nog te twijfelen of ik een hack ga kopen of niet, misschien gewoon CSS gaan spelen ipv. BF2... daar wordt je sowieso minder snel voor cheater uitgemaakt en het is een stuk uitdagender om highskill in te worden.

"Don't try this at home. We are professionals; We've been doing this since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Achja, ESL haalt de 5 jaar niet eens met dit spel. Alle goede spelers kappen er nu al mee :) Dat is pas OWNED :*)

Die nametag "hack" wordt je nog steeds niet voor gekickt hoor. De lucht zwart maken ook niet. Je wordt alleen gekicked/gebanned als je admins owned. Als je dat niet doet is er geen probleem :P ;)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
[b][message=28131230,noline]Je wordt alleen gekicked/gebanned als je admins owned. Als je dat niet doet is er geen probleem :P ;)
so true, ik word er echt gek van...
vaak lig ik wat te campen met m'n sniper, af en toe eens op een spawnpunt, waar vooral de commander vaak ergens ligt, en die steeds weer neerschieten met m'n sniper. Vaak is dat ook weer net de admin, en word ik weer gekicked.

bewegende mensen raken is meestal wat lastiger op 200+ meter, dus echt spawnrapen wil ik het ook weer niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
defusion schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:25:
[...]

so true, ik word er echt gek van...
vaak lig ik wat te campen met m'n sniper, af en toe eens op een spawnpunt, waar vooral de commander vaak ergens ligt, en die steeds weer neerschieten met m'n sniper. Vaak is dat ook weer net de admin, en word ik weer gekicked.

bewegende mensen raken is meestal wat lastiger op 200+ meter, dus echt spawnrapen wil ik het ook weer niet noemen.
maar je ligt daar wel dus elke keer, dus je zult heus wel wat raken : :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
HyperTrophy schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:37:
[...]

maar je ligt daar wel dus elke keer, dus je zult heus wel wat raken : :*)
mja, ik schiet meestal niet als ik niet weet dat ik het ga raken. dan raakt m'n ammo te snel op, en als vieze campert wil ik liever niet terug voor supplies, en supply drop verraad ook mijn positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
R-O-Y schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:53:
Achja, ESL haalt de 5 jaar niet eens met dit spel. Alle goede spelers kappen er nu al mee :) Dat is pas OWNED :*)

Die nametag "hack" wordt je nog steeds niet voor gekickt hoor. De lucht zwart maken ook niet. Je wordt alleen gekicked/gebanned als je admins owned. Als je dat niet doet is er geen probleem :P ;)
Die ban zal toch blijven staan, maakt niet uit welk spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik snap niet wat volwassen mensen nog lollig kunnen vinden aan hacken :S
de lucht zwart maken, nou joepie anders verneuk je de complete graphics en de hele realistische sfeer van je game ff...
gelukkig merk ik er in BF2 allemaal weinig van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:03:
Heb je de (full) patch 1.41 geïnstalleerd?
Indien de volgende checkboxes heb aangeklikt zou je in de avond uren zo’n 800/900 servers moeten vinden.
Zelfde Mod: aan
Zelfde Versie: aan
Niet lege servers: aan
Bedankt!

Ik had de full patch geinstalleerd. Maar nu ik even voor de zekerheid keek naar de versie bleek deze toch nog geen 1,4 te zijn. Kennelijk een kapotte .exe ofzo. Anyways, ik sleep nu een verse binnen. Hopenlijk binnenkort speelplezier op meerdere servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
gasten echt...
wat ik hier nu allemaal weer lees 8)7
lopen zeuren dat je geband bent omdat je loopt te hacken
lopen zeuren dat je gekickt word omdat je heel bewust aan het spawnkillen bent.

dit soort figuren verpesten het echt hard voor de mensen die wel normaal een multiplayer spel kunnen spelen. doe dat soort grappen in een singleplayer spel. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spawnkillen is wel gay om te doen, maar ik kan me er nog iets bij voorstellen want die sniper is toch zo dood.Hij hoeft maar 1x gespot te worden door de commander en hij heeft het ha;ve team achter zich aan. Maar hacken.... en dan zeuren dat je gebanned wordt (HAHA :P :P :P ) dan heb je echt geen verstand.Net goed en 5 jaar is wat mij betreft nog te weinig... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
mja, zodra ik eenmaal gespot ben krijg ik inderdaad meestal man of 5 achter me aan, gecombineerd met artillery en nog een chopper ofzo :P

maar laatst had ik een mooie actie van de commander, hij dropte een auto op me zodat ik gecrushed werd :D dat was wel mooi.
een artillery strike hoor je meestal, en dan ren ik meestal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a fly schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:
Klopt. Maar dat had ik vrij snel daarna weggehaald en dat mag nog steeds van punkbuster volgens anderen die het gebruiken... Je ziet het wel op screenshots dus in wars is het dom aan te hebben...

En het is nog steeds leuk in een MI alles tegelijk rapen ;) (ps: de 'vriend' bedoelde ik e-friend mee, maar door gebrek aan denkkracht op dat moment kon ik er niet opkomen). Ik zit nog te twijfelen of ik een hack ga kopen of niet, misschien gewoon CSS gaan spelen ipv. BF2... daar wordt je sowieso minder snel voor cheater uitgemaakt en het is een stuk uitdagender om highskill in te worden.
Waarschijnlijk vind je het alleen maar leuk ls mensen hier op reageren, maar ik vraag het me toch af.
Je denk na of je een hack ga kopen of niet zodat je er highskill in kan worden.
Hoe kom jij eigenlijk bij het idee dat je highskill bent met een hack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:49:
[...]

Waarschijnlijk vind je het alleen maar leuk ls mensen hier op reageren, maar ik vraag het me toch af.
Je denk na of je een hack ga kopen of niet zodat je er highskill in kan worden.
Hoe kom jij eigenlijk bij het idee dat je highskill bent met een hack?
ja ik gok dat hij 16 jaar is, dan is er misschien nog hoop...
anders ben je echt een kansloos figuur die te weinig aandacht krijgt ofzo...
waarom denk jij dat mensen het ook maar een klein beetje leuk vinden dat alle vlaggen tegelijk worden geraped? ik snap niet wat er zo geweldig aan is, omdat je stats er goed van worden?
of omdat je dan macht hebt? die je normaal niet hebt omdat je te n00b bent
ik vind dat dit gelul hier ook verboden moet worden omdat het iedere keer weer discussie uitlokt, en ik wil zulk soort kinderachtige verhalen ook gewoon niet horen :r
vind het maar kansloos, waarom zouden wij zulk soort verhalen willen horen hier? als je zonodig wil hacken doe je best maar....als ik je ooit tegenkom en je probeert me op zo'n n00bie manier te ownen dan ben ik binnen 3 tellen weg...zou iedereen moeten doen, gewoon leaven hoppa ga maar tegen CPU bots spelen ofzo rofl
adminnetje erbij en hoppa opgelost probleem, weg met dat kinderachtige gedoe...een echte gamer die respect heeft voor een spel loopt het niet te verkloten door te cheaten, je verneukt er de hele scene en het hele plezier van online gamen mee, denk daar maar eens over na

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 30-05-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:57:
[...]

ja ik gok dat hij 16 jaar is, dan is er misschien nog hoop...
anders ben je echt een kansloos figuur die te weinig aandacht krijgt ofzo...
waarom denk jij dat mensen het ook maar een klein beetje leuk vinden dat alle vlaggen tegelijk worden geraped? ik snap niet wat er zo geweldig aan is, omdat je stats er goed van worden?
of omdat je dan macht hebt? die je normaal niet hebt omdat je te n00b bent
ik vind dat dit gelul hier ook verboden moet worden omdat het iedere keer weer discussie uitlokt, en ik wil zulk soort kinderachtige verhalen ook gewoon niet horen :r
vind het maar kansloos, waarom zouden wij zulk soort verhalen willen horen hier? als je zonodig wil hacken doe je best maar....als ik je ooit tegenkom en je probeert me op zo'n n00bie manier te ownen dan ben ik binnen 3 tellen weg...zou iedereen moeten doen, gewoon leaven hoppa ga maar tegen CPU bots spelen ofzo rofl
adminnetje erbij en hoppa opgelost probleem, weg met dat kinderachtige gedoe...een echte gamer die respect heeft voor een spel loopt het niet te verkloten door te cheaten, je verneukt er de hele scene en het hele plezier van online gamen mee, denk daar maar eens over na
LMAO!! Zo is het...!! Maar.......... 16 is misschien nog wel te hoog geschat.

Over hacken gesproken:

Ik speelde vandaag als commander een paar rondes en zak opeens op mijn map dat er af en toe supply crates naar beneden vielen die ik niet deed. Ik zag ook gewoon dat parachutje enzo op de mimi map, dus het was voor mijn team. Iemand anders die geen commander was gooide dus die crates.....Iemand dit wel eens meegemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

yup dat is een bepaalde hack die je wel eens tegenkomt.

laat me raden er was een sniper die aan een stuk door headshots had?

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:49:
[...]Ik had de full patch geinstalleerd. Maar nu ik even voor de zekerheid keek naar de versie bleek deze toch nog geen 1,4 te zijn. Kennelijk een kapotte .exe ofzo. Anyways, ik sleep nu een verse binnen. Hopenlijk binnenkort speelplezier op meerdere servers :)
Het versie nummer die in je browser menu staat, kun je negeren....is een bekend bugje. Je kunt er gewoon vanuit gaan dat je 1.41 hebt, indien je de patch geïnstalleerd hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 31-05-2007 09:10 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Mijn definitie over cheaters: Ze zuigen in het leven en helaas ook in computer spelletjes, in het echte leven kunnen ze niet cheaten maar online wel. Ze willen gewoon een keer het own gevoel,

misschien moet je je eens tussen de bilnaad laten hacken.

[ Voor 9% gewijzigd door evilpin0 op 31-05-2007 09:37 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

A fly, wat is je IGN? Dan zet ik je bij ons vast op de banlist vanwege het voornemen om te gaan cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Een tijdje geleden zag ik op Wake iets van een cartillery (dus tientallen cars die tegelijkertijd uit de lucht kwamen vallen). Dan weet je ook niet wat je ziet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

je weet wel wat je ziet (nl: tientallen auto's die aan een parachute naar beneden dwarrelen)... lol
Is er een manier om er achter te komen wie de boosdoener is? Anders dan PB Screenshot dat alleen op Linux Servers mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoufiax schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:14:
Een tijdje geleden zag ik op Wake iets van een cartillery (dus tientallen cars die tegelijkertijd uit de lucht kwamen vallen). Dan weet je ook niet wat je ziet |:(
Zag ik gister ook weer.
Leuk joh... als je net in een heli langs vliegt. FPS Dropte naar 5
Dat is pas kut vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
AllSeeyinEye schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:57:
je weet wel wat je ziet (nl: tientallen auto's die aan een parachute naar beneden dwarrelen)... lol
Is er een manier om er achter te komen wie de boosdoener is? Anders dan PB Screenshot dat alleen op Linux Servers mogelijk is?
Dit werd toch aangepast bij ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na tijden alleen op de eigen clan server te hebben gespeeld, wilde ik gister weer eens met vehicles aan de gang, maar al in het eerste rondje was het mij ook weer zo ver:

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/2618/screen003sn5.th.jpg

Maar ook de regels op sommige servers; geen claymores, geen gl/gp30/m203 c4 @ flags etc, wat een bullshit allemaal, het zit toch in het spel :/ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tja, als je op een server wil spelen, zal je je aan de daar geldende rules moeten houden. Ze zijn over het algemeen bedacht om de speelbaarheid ten goede te komen, iets wat ik me op een funserver goed voor kan stellen. Die leden betalen immers niet om dagelijks hun plezier op wat voor manier dan ook vergald te zien worden. Dus nogmaals: jij als bezoeker zal je moeten schikken aan de regels van de gastheer, op straffe van kick/ban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:20:
Tja, als je op een server wil spelen, zal je je aan de daar geldende rules moeten houden. Ze zijn over het algemeen bedacht om de speelbaarheid ten goede te komen, iets wat ik me op een funserver goed voor kan stellen. Die leden betalen immers niet om dagelijks hun plezier op wat voor manier dan ook vergald te zien worden. Dus nogmaals: jij als bezoeker zal je moeten schikken aan de regels van de gastheer, op straffe van kick/ban!
Hmm, dan kom ik met de regel kill mij (admin) op me eigen server is kick, 2 keer mij killen is ban, tjah ik betaal er voor.... O+
Regels als baserapen/campen en spawnkillen zijn logisch, maar bepaalde wapens of soms zelfs kits niet mogen gebruiken is poep. Dus ik blijf lekker in me eigen clan servert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kijken jullie vanavond ook DE finale van de BF2 cup 2007?

live streaming vanaf: http://www.tgbf.tv/live2.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ik denk dat dat soort regels (bepaalde wapens niet mogen gebruiken) uitzonderingen zijn hoor. Dat was dan gewoon toeval dat je op een server kwam met zulke regels. Dus om je nu direct weer te beperken tot één server omdat je toevallig tegen zulke regeltjes aanliep op een andere server gaat misschien weer wat te ver.

En als degenen die betalen voor een server bepalen dat ze op een gegeven moment alleen bepaalde kits toestaan (sniper bv), of alleen pistol en knife, dan is dat hun goed recht natuurlijk. Staat het je niet aan dan zijn er nog zat andere servers over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
DaMorpheus schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:16:

Goeie tip. Ik wist niet van het bestaan van die site af. Zag ook een archief. Kunnen we nog wat van leren lijkt me... Als ik tijd heb zal ik vanavond ook eens kijken. Begrijp ik goed dat de strijd tussen twee Zweedse clans gaat (xploit vs xGx)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01

Nice man :) ga ik effe neuzen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans dat de BF2 EuroCup finale op clanbase dezelfde wordt :D

http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Er komt zometeen een aankondiging op www.battlefieldcommunity.nl met een live scorebord en de line up van de I3D cup finale.

Voorbeschouwing staat al -> hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Hmm 3 van de 4 clans in de semi final van de BF2 EuroCup finale van clanbase zijn Zweeds. Hoe komt het dat die Zweden zo goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Zoufiax schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:02:
Hmm 3 van de 4 clans in de semi final van de BF2 EuroCup finale van clanbase zijn Zweeds. Hoe komt het dat die Zweden zo goed zijn?
omdat de nederlandse clans gestopt zijn met bf2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:08:
[...]

Het versie nummer die in je browser menu staat, kun je negeren....is een bekend bugje. Je kunt er gewoon vanuit gaan dat je 1.41 hebt, indien je de patch geïnstalleerd hebt.
En tóch zie ik maar een stuk of 7 servers. Terwijl ik, als ik "same version only" filter uitvink, véél meer servers heb.
Voordat ik de update deed kreeg ik steeds een bericht dat er een update was, nu krijg ik dat niet meer. Nu krijg ik steeds bericht dat je stats worden bijgehouden oid.

Somebody help me? Of lijkt reinstall en update opnieuw proberen te installeren toch de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

maxoss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:04:
[...]

Omdat Nederlandse clan gewoon niet goed genoeg waren. Zie Gamert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
DaMorpheus schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:48:
[...]

Omdat Nederlandse clan gewoon niet goed genoeg waren. Zie Gamert :)
Jij bent duidelijk niet op de hoogte :)

Gamert heeft toen met een b-team gespeelt, en waarom is Influx geowned in de verliezers finale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

maxoss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:52:
[...]

Jij bent duidelijk niet op de hoogte :)
Haha :P
Nee ik run de cup alleen maar, verder niet op de hoogte nee 7(8)7

Anyway: hoe verklaar je anders dat zo weinig Nederlandse BF2 teams meededen? De kwaliteit was nu eenmaal lager, deze cup was alleen voor de top van Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:04:
[...]

Wat spelen ze dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Beta ETQW ;)
DaMorpheus schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:58:
[...]

Haha :P
Nee ik run de cup alleen maar, verder niet op de hoogte nee 7(8)7

Anyway: hoe verklaar je anders dat zo weinig Nederlandse BF2 teams meededen? De kwaliteit was nu eenmaal lager, deze cup was alleen voor de top van Europa :)
Alleen Gamert| en Influx waren pro in Nederland, andere teams niet.
DaMorpheus schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:03:
De cup begon 4 maanden terug dus dat kan geen excuus zijn :)
Aantal Nederlandse clans in de ETQW beta is overigens bizar weinig.
Cup heeft gewoon te lang geduurd, het had al veel eerder moeten eindigen (toen bf2 nog wel alive was bij de pro's ;) )

[ Voor 80% gewijzigd door maxoss op 31-05-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De cup begon 4 maanden terug dus dat kan geen excuus zijn :)
Aantal Nederlandse clans in de ETQW beta is overigens bizar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
@Xaveer:

Versienummer in browser menu (rechtsboven) moet zijn: 1.1.2965-797-0 (patch 1.41)

Ik heb de volgende opties aan staan
Same Version: aan
Populated: aan
Same Mod: aan
Punkbuster: aan
All map sizes: aan

Je zou er nu zo'n 900 servers moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels BF2 opnieuw geinstalled, en toen de update gedraaid. En nu doet ie het wel. *O*

Dank voor alle hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Bron: http://www.i3d.nl/cup/news-article.php?news=195
xGx won the i3D.net Battlefield 2 Cup 2007 tonight with 296 versus 205 from xploit.

xGx won 1000 euros in cash, a 64 slot Ranked gameserver, 8 Corepad Magna Blue (Glass) corepads (Corepad - Professional Gaming Gear) and the EA BF2142 Game on EA Link.

xploit won 250 euros in cash, a 64 slot Ranked gameserver, Corepad EYEpad M corepads (Corepad - Professional Gaming Gear) and the EA Battlefield 2 cap.

The third place in this i3D.net cup is for BioXar. Bioxar wins 100 euros in cash, a 64 slot Ranked gameserver, 8x Corepad EYEpad M corepads (Corepad - Professional Gaming Gear) and the EA Battlefield 2 cap.

An overview of the price money can be found at: CUP.i3D.net - Online Game community

Best Tournament Player

Everybody is invited to nominate a player for the title "Best BF2 tournament player". You can nominate people in this forum topic: The best BF2 Cup player?

The winner will receive a Battlefield 2 Z-Board!

Thank you!

i3D.net would like to thank all teams and players that participated in this cup and the cup sponsors: CorePad (Corepad - Professional Gaming Gear), Electronic Arts, TGBF.tv for broadcasting the matches and our media partners (CUP.i3D.net - Online Game community).

Quake Wars Cup:

In the next months, i3D.net will organize an i3D.net Quake Wars BETA cup.

All European top clans are invited to participate in the cup that will decide which clan will go home with two Quake Wars gameservers and 8 corepads!

This cup will be the first professional held cup in the Enemy Territory: Quake Wars scene.

More information will be posted before the 10th of June 2007 at the i3D.net cup website (CUP.i3D.net - Online Game community).

i3D.net welcomes your feedback on the i3D.net forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

maxoss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:01:
Er komt zometeen een aankondiging op www.battlefieldcommunity.nl met een live scorebord en de line up van de I3D cup finale.

Voorbeschouwing staat al -> hier :)
Mooi commentaar d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Mm bij dynabyte zou morgen de BF2 complete edition komen. :D Ik dacht mooi na examens weer eens bf2 gaan spelen voor een leuk bedragje van 35 euro. Dan heb je dus BF2 + expansion + 2 boosterpacks. Had BF2 en SF eerst wel, maar weer verkocht. Maarja, helaas is hij verschoven naar 4 juni.

Naja mooi cadeautje voor als ik geslaagd ben. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Bedankt voor het compliment. Alleen zou ik graag nog wel even op willen wijzen dat de score in jouw bericht niet klopt. Het is geen 205 maar 215.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax

Ik heb het gisteravond een paar keer gecheckt tussen 21.10 en ongeveer 21.30 maar kreeg niets te zien helaas. Toen ben ik zelf maar gaan gamen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoufiax schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:24:
[...]

Ik heb het gisteravond een paar keer gecheckt tussen 21.10 en ongeveer 21.30 maar kreeg niets te zien helaas. Toen ben ik zelf maar gaan gamen :9.
Ik was al aan het gamen maar heb daarna even in de historie gekreken en kon je het alsnog bekijken. Die match duurde een uur of twee, heb totaal een kwartier gekeken.
Beide partijen speelde behoorlijk goed, ik vraag me dan ook af hoeveel tijd die leden besteden aan bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laserboy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:59:
[...]
Bedankt voor het compliment. Alleen zou ik graag nog wel even op willen wijzen dat de score in jouw bericht niet klopt. Het is geen 205 maar 215.
Hadden we toch ff mooi meteen door gisterenavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een server die custom maps runt- infantry only , speel SF inf. only erg veel maar heb Gostown en Warlord wel een beetje gehad , jammer dat ze de donkere mappen niet ook met daglicht speelbaar hebben gemaakt want Devils Perch is een prachtige map maar in het donker zo vermoeiend .
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post