[PC] Battlefield 2 - Deel 43 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.148 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
hmm toch vind ik de AF mappen een stuk mooier...
en qua gameplay ook wat sneller...
SF heeft wel paar leuke mappen maar ook lang niet allemaal
er is niet eens EEN AF server in Europa waar ook maar een redelijk aantal spelers is :(

[ Voor 23% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-05-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:59:
hmm toch vind ik de AF mappen een stuk mooier...
en qua gameplay ook wat sneller...
SF heeft wel paar leuke mappen maar ook lang niet allemaal
er is niet eens EEN AF server in Europa waar ook maar een redelijk aantal spelers is :(
|:( :') ik probeer niet te flamen...
ergens in me 1000 post of meer, had ik toch gezegd dat de community alleen maar wordt gesplist.
je ziet het nu harstikke duidelijk terug :Y

@dat was de discussie met die free maps gebeurd verschil tussen bf2 en bf1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:48:
Moeten we met meer clans samen doen en ook i3d in betrekken en dan gewoon de wereldwijd #1 EF/AF server uit de grond stampen. :> (64 slots, 2 rondes per map, alle EF en AF mappen) :D

2e server halve prijs he :P
Is goed als jij hem vol weet te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:02

Shabbaman

Got love?

AllSeeyinEye schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:39:
Jaartje geleden geprobeerd met EF/AF, maar dat resulteerde in een lege server. Niet meer doen dus :+
Wellicht is het ook een beter idee om iemand met een lege server over te halen AF te draaien. Iemand met de zoveelste Karkand only server ofzo...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:07:
[...]

Is goed als jij hem vol weet te krijgen ;)
Dat lukt wel hoor met de [NOD] taktiek >:)

Oftewel: player idle kick uit en 's ochtends met twee tot vier members (3 tot 5 players dus) de server joinen en dan alt tabben en naar werk etc.

Mensen joinen een server niet als er 0 tot 3 man inzit. Met 4 man erin joinen ze wel, ook al zijn dat idlers 8)7

En op die manier is de eerste halve ronde bij NOD heel vaak 2 vs 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pallas schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:24:
mhh 30 eur voor ef en af... vind het veel geld..
€30 lijkt me stug, toen ze net uit kwamen waren ze €10 per stuk bij EA en dat heb ik er zelf ook voor betaald.

Ik zag trouwens vandaag de hele BF2 verzameling in 1 doos voor €39,95 bij Bart Smit in de winkel staan. Dus BF2, SF, EF en AF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, die ga ik ook als derde keyset halen :)

Nee, die € 30 klopt wel. EF+AF+doosje+boekje is € 30 in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:21:
Jep, die ga ik ook als derde keyset halen :)

Nee, die € 30 klopt wel. EF+AF+doosje+boekje is € 30 in de winkel.
Ah boekje ja, helemaal niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Dat rechtvaardigt de 10 extra euro's inderdaad ja 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:45:
[...]

|:( :') ik probeer niet te flamen...
ergens in me 1000 post of meer, had ik toch gezegd dat de community alleen maar wordt gesplist.
je ziet het nu harstikke duidelijk terug :Y

@dat was de discussie met die free maps gebeurd verschil tussen bf2 en bf1942
Ja, nieuwe maps hadden gewoon gratis moeten zijn...
en tegenwoordig is het niet meer zo opgesplitst hoor...het grootste gedeelte, zeg 90 % speelt toch BF2 vanilla weer...
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:18:
[...]

€30 lijkt me stug, toen ze net uit kwamen waren ze €10 per stuk bij EA en dat heb ik er zelf ook voor betaald.

Ik zag trouwens vandaag de hele BF2 verzameling in 1 doos voor €39,95 bij Bart Smit in de winkel staan. Dus BF2, SF, EF en AF.
Ja, ik heb die ook al vaker zien liggen
maar wat zitten daar verder aan extra's in?
zitten die uitbreidingen allemaal op 1 extra DVD ofzo?
ik mis alleen nog Euro Forces...misschien koop ik die verzameling wel een keer als ik echt geld teveel heb

[ Voor 35% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-05-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke aan die BF2: Collection is dat je op 1 schijfje en met 1 install meteen de hele hap hebt (BF2, SF, EF, AF) en alles op versie 1.41

Als je zoals ik een schijfje BF2 hebt, schijfje SF hebt, en de losse packs EF en AF dan ben je een tijdje bezig:

BF2 installeren, patchen, SF, EF, AF, patchen

Dat duur me daar een tijd :(

Met die all-on-one schijfjes kun je tenminste op 1 avond een Format C: doen en BF2 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:08:
Het leuke aan die BF2: Collection is dat je op 1 schijfje en met 1 install meteen de hele hap hebt (BF2, SF, EF, AF) en alles op versie 1.41

Als je zoals ik een schijfje BF2 hebt, schijfje SF hebt, en de losse packs EF en AF dan ben je een tijdje bezig:

BF2 installeren, patchen, SF, EF, AF, patchen

Dat duur me daar een tijd :(

Met die all-on-one schijfjes kun je tenminste op 1 avond een Format C: doen en BF2 spelen :D
Mja, precies en daarom heb ik dus bijvoorbeeld Special Forces nu weeeer niet op m'n PC staan...
ik installeer m'n PC nogal vrij vaak opnieuw...en dan is het zoveel moeite om SF weer extra te installeren, met cd key en alles...+ patchen
misschien koop ik die verzamel dvd wel een keer, mag ie wel nog wat goedkoper worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt er ook goedkoper aankomen, ach laat ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:59:
qoute wat laat maar 8) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:59:
ik neem aan dat je niet bedoelt downloaden?:P
ik bedoel, dan heb je ook wel weer een andere key nodig enz. lijkt me of niet dan
of installeert hij gewoon alle versies achter elkaar en vraagt dan van elke uitbreiding de key

[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 22-05-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vul later wel in .

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb de addons hooguit 2/3 uurtjes gespeelt, niet slecht en biedt wat nieuws. Maar karkand inf only en dialian plant en wake island met voertuigen blijven gewoon da bomb.

apache is wel leuk :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 00:08:
[...]

ik neem aan dat je niet bedoelt downloaden?:P
ik bedoel, dan heb je ook wel weer een andere key nodig enz. lijkt me of niet dan
of installeert hij gewoon alle versies achter elkaar en vraagt dan van elke uitbreiding de key
Welke installatiedisc je gebruikt maakt niet uit. Ik installeer ook altijd met de Deluxe schijf, en plak daar mijn eigen keys in. Zo kan dat natuurlijk ook met de Collection DVD. En anders briefje naar EA dat je je boekje kwijt bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:45:
[...]

Welke installatiedisc je gebruikt maakt niet uit. Ik installeer ook altijd met de Deluxe schijf, en plak daar mijn eigen keys in. Zo kan dat natuurlijk ook met de Collection DVD. En anders briefje naar EA dat je je boekje kwijt bent >:)
wel een goed idee eigelijk...alleen dat downloaden van die deluxe edition gaat dan wel ff duren :P
hmm ik vraag me eigelijk af hoe dat werkt met die AF en EF...
stel ik zou EF gewoon downloaden, zou die dan ook werken? nee zeker
worden die boosterpacks gekoppeld aan je account of hoe zit dat precies

[ Voor 53% gewijzigd door SuX DeLuXe op 22-05-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* + de rest van de posts die hier beneden stonden

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Damnit jongens!
Als ik sommige hoort praten heb ik ook weer zin om te spelen,maarja ik krijg elke keer een CTD,ik heb al veel gezocht maar niet echt wat gevonden,laten we dit topic dus maar niet vervuilen met mijn probs.

Toen de demo uit was draaide mijn p.c het amper,maarja daarna anderen p.c en toen de volle game gespeeld,damn dat was genieten.
Helaas moet ik het missen.

Ooit als hij weer draait kom ik zeker eens met jullie spelen. O+ 8)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Wat is voor jullie een must? hoge fps of hoge graphics.
Zie je met hoge graphics meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Pallas schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:21:
Ik als sniper heb het voornamelijk geoptimaliseerd voor ver kijken, dus hoge resulutie, en 100% viewing distance (wat nog steeds te weinig is IMO). Maar als je voornamelijk SF ofzo speelt, dan kan ik snappen dat je liever net iets meer FPS wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ja en nee, 100% view distance is veriest natuurlijk.
Met 4x aa ziet alles er zeer scherp uit, ik zit nog wel eens in de chopper en dan is het wel belangrijk dat je mannetjes van veraf door de bomen/struiken of mannetjes die ergens sneaky liggen kan spotten.

Ik heb alles op het hoogst op 1280x1024 maar merk (vooral bij sharqi) dat als je gebouwen inkijkt je net iets minder ziet door de hoge lightning settings. Anyway ik vindt mooi gfx veriest voor deze tijd dus ik neem graag op de koop.

En heel soms zie je nog wel eens toevallig een heli/jet naderen door de shadow op de grond :)
Of als infantry zie je soms net de shadow van een mannetje of voertuig om het hoekje steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VideoSettings.setTerrainQuality 1
VideoSettings.setGeometryQuality 3
VideoSettings.setLightingQuality 1
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 0
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 0
VideoSettings.setEffectsQuality 2
VideoSettings.setTextureQuality 1
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 1
VideoSettings.setResolution 1024x768@85Hz
VideoSettings.setAntialiasing 2
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

Shadows maken alleen maar donkerder die ene keer dat je door een schaduw iemand spot is te verwaarlozen ten opzichten van de extra helderheid/zicht _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
een vriend van mij speelt altijd met alles op low :S
en ja je ziet dan wel beter hoor...sowieso betere fps en dan nog eens veel meer licht
maarja waarvoor koop je dan een E6600 en een 7900 GT vraag ik me af
ik vind graphics wel belangrijk...alles op High heb ik nog FPS van 30/80 dus dat is wel te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik speelde vroeger ook me alles op low op me oude pc, echt een verademing als je alles op high kan zetten en dan gewoon alsnog veel meer fps heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Thrills33ka schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:25:
[...]

en ja je ziet dan wel beter hoor...sowieso betere fps en dan nog eens veel meer licht
ik vind graphics wel belangrijk...alles op High heb ik nog ping van 30/80 dus dat is wel te doen
Erhm je bedoelt FPS toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graphics boeien mij vrij weinig, ET:QW bijvoorbeeld speel ik atm zo laagggg mogelijk en dan ziet het er nog minder uit dat BF2 op low :)

De game is echt wel een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tomino schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:55:
[...]

Erhm je bedoelt FPS toch?
oeps, idd ja :D
btw Songhua Stalemate Infantry 64 player is pwnage ;)
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:14:
Graphics boeien mij vrij weinig, ET:QW bijvoorbeeld speel ik atm zo laagggg mogelijk en dan ziet het er nog minder uit dat BF2 op low :)

De game is echt wel een stuk beter
das een persoonlijke mening :*)
ET QW...is daar al een demo van uit dan?:S

[ Voor 59% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-05-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Thrills33ka schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:25:
[...]

ik vind graphics wel belangrijk...alles op High heb ik nog FPS van 30/80 dus dat is wel te doen
Ik ben nog steeds een quake speler en bij mij is mijn magische grens nog steeds 100 liefs 125 :P
125 was bij quake de uber fps... je kon schijnbaar verder strafejumpen met 125 fps maar of dat waar was:)

Bf2 is leuk omdat daar andere dingen bijkomen. Meer wapens ander soort tactics.
Ik ben echt te verslaafd op het moment.. Zoiezo omdat ik nog niet alle unlocks heb en ik wil alle guns proberen :)
PKM is dat een fijne unlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Pallas schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:37:
[...]

Ik ben nog steeds een quake speler en bij mij is mijn magische grens nog steeds 100 liefs 125 :P
125 was bij quake de uber fps... je kon schijnbaar verder strafejumpen met 125 fps maar of dat waar was:)

Bf2 is leuk omdat daar andere dingen bijkomen. Meer wapens ander soort tactics.
Ik ben echt te verslaafd op het moment.. Zoiezo omdat ik nog niet alle unlocks heb en ik wil alle guns proberen :)
ik vind alles met een fps vanaf 40 prima...hoger merk je toch nauwelijks...
een fps onder de 30 ofzo, dat heeft volgens mij pas invloed op je prestaties
PKM is wel handig...beter dan de standaard support van USA iig...
maar ik vind de RPK nog altijd het fijnste (de standaard support gun van MEC)
die SF support unlock kan ook wel ownen, is wel een accurate gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Pallas schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:37:
[...]

PKM is een uber gun. Nagenoeg even nauwkeurig als een sniper rifle, makkelijk je schoten doseren zonder m op single shot zetten, erg krachtig.
Enige nadeel is erg lang herladen (voorzover je dat moet met een magazijn van volgens mij 100 kogels) en duurt relatief lang voor gereed is bij gaan liggen/staan/springen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik vind de PKM niet zo denderend maar dat kan ook aan mij liggen. Verder kan je ook andere kits proberen, ook al heb je de unlock nog niet, door gewoon kits van anderen die zijn neergeschoten op te pikken met de G-toets. Ik heb laatst de DAO-12 unlock gekozen (anti tank) maar die vind ik helemaal waardeloos, dan neem ik nog liever de standaard anti tank gun.

Over die FPS: ik zit met alles op de hoogste settings op zo'n 55 fps. Maakt dat nou echt uit of je 55 of 100 hebt en zo ja hoe dan?

[ Voor 15% gewijzigd door Zoufiax op 23-05-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:31
Thrills33ka schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:27:
ET QW...is daar al een demo van uit dan?:S
Beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 08:44
Zoufiax schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:38:
Ik vind de PKM niet zo denderend maar dat kan ook aan mij liggen. Verder kan je ook andere kits proberen, ook al heb je de unlock nog niet, door gewoon kits van anderen die zijn neergeschoten op te pikken met de G-toets. Ik heb laatst de DAO-12 unlock gekozen (anti tank) maar die vind ik helemaal waardeloos, dan neem ik nog liever de standaard anti tank gun.

Over die FPS: ik zit met alles op de hoogste settings op zo'n 55 fps. Maakt dat nou echt uit of je 55 of 100 hebt en zo ja hoe dan?
ik vind eerlijk gezegt de hele support class zuigen. maar dat komt meer dat ik slecht ben in die klasse dan aan de kit denk ik. 8)7

de DAO-12 is juist goed >:) , alleen moet je je wel realiseren dat ie alleen voor close combat is. je wint eigenlijk altijd wel op kleine afstand met dat geweer (dat wil zeggen zolang je magazijn nog vol is). voor de lange afstand je raket gebruiken, of dichtbij zien te komen. en gewoon je pistool onder een sneltoets op je muis hebben zitten, net als je mes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

Ik vindt van wel, ik heb altijd rond de 100 fps. Soms clocked me vga kaart terug naar 2d speeds en dat mark ik echt meteen dan. De fps dropt dan vaak naar de 45-50 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik speel AT altijd met de standaard guns, die zijn nog het meest zuiver en hoef je ook niet in te zoomen.

Ik speel ook met 40/80 fps, gemiddeld zo'n 55. Is meer dan dat echt merkbaar? 't zal mij benieuwen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Nieuws van Dice over de patch geruchten: http://www.battlefield2142.nl/?id=912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
OK ze ondersteunen BF2 nog steeds. Betekent dit dat ze inderdaad met een nieuwe patch bezig zijn, of op zijn minst bereid zijn om er nog één te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 22:31
Wat willen ze nu in hemelsnaam duidelijk maken dan? Geef dan gewoon toe dat er een nieuwe patch komt of niet, maar draai er niet omheen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
maxoss schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:54:
[...]

Wat willen ze nu in hemelsnaam duidelijk maken dan? Geef dan gewoon toe dat er een nieuwe patch komt of niet, maar draai er niet omheen 8)7
dat het nog lang gaat duren voordat die patch er is...zo aan dat bericht te lezen
je kunt er niks uit opmaken eigelijk
misschien nog een nieuwe map, dat zou pas de shit zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
Thrills33ka schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:01:
[...]

dat het nog lang gaat duren voordat die patch er is...zo aan dat bericht te lezen
je kunt er niks uit opmaken eigelijk
misschien nog een nieuwe map, dat zou pas de shit zijn 8)
Een zéér grote map met aan elke kant een vliegveld+uncappable base
Met in het midden een flinke stad met nauwe straten ala karkand waar zich 3 vlaggen bevinden.

En dan tussen de stad en de vliegvelden ook nog 2 vlaggen
Dat word dan de best of both worlds, met een goede air map gecombineerd met een goede city map :o
Zie je je zelf al hoveren met je comanche door die kleine straatjes :z :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
klinkt opzich wel leuk, alleen in sharqi kun je met de chopper door de straaten vliegen :)
Die ene map in bf1942 met die shepen was ook altijd lachen, alhoewel die schepen bugged als 2 lola ferrari boops waren was het wel altijd dikke fun op het eiland in het midden.

heeft iemand wzza onvoerd ofzo als payback actie? Die man is spoorloos verdwenen ;( ...hut ? O-)

[ Voor 32% gewijzigd door evilpin0 op 23-05-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
harrald schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:02:
[...]

Een zéér grote map met aan elke kant een vliegveld+uncappable base
Met in het midden een flinke stad met nauwe straten ala karkand waar zich 3 vlaggen bevinden.

En dan tussen de stad en de vliegvelden ook nog 2 vlaggen
Dat word dan de best of both worlds, met een goede air map gecombineerd met een goede city map :o
Zie je je zelf al hoveren met je comanche door die kleine straatjes :z :*)
zo jij moet je ideeen naar EA opsturen :D
idd klinkt wel goed, maar een city map met Chinezen lijkt me ook wel ownage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
AllSeeyinEye schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:06:
[...]

Ik speel AT altijd met de standaard guns, die zijn nog het meest zuiver en hoef je ook niet in te zoomen.

Ik speel ook met 40/80 fps, gemiddeld zo'n 55. Is meer dan dat echt merkbaar? 't zal mij benieuwen.
"theorie gebral"
Misschien dat je dan soepeler loopt. Je beeldopbouw is "sneller"

ik denk persoonlijk wel dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Thrills33ka schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:20:
[...]...maar een city map met Chinezen lijkt me ook wel ownage...
Project Reality heeft zo'n map: Sunset City. Ieder team heeft: 1 gevechtsheli, 1 tank, 1 APC en wat transport voertuigen. Gevechten spelen zich vaak in de stad af. De map heeft geen vliegvelden maar is evt. wel groot genoeg om 2 vliegvelden te herbergen.
Misschien wel een idee voor EA: een aantal maps van de diverse mods (uiteraard met toestemming van de devs) te importeren naar BF2 vanilla m.b.v. een patch? Sommige maps van de BF2 mods zijn nl. juweeltjes.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Pallas schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:08:
[...]

"theorie gebral"
Misschien dat je dan soepeler loopt. Je beeldopbouw is "sneller"

ik denk persoonlijk wel dat het helpt.
Idd, ik speel normaal op medium, 4x AA en 8x AF en dan heb ik rond de 70/90fps. Alleen in drukke maps wordt het 40/50. En dan moet ik eerlijk zeggen dat ik dan niet zo goed meer kan schieten dan wanneer ik met 70-90 fps speel. Het lijkt dan gewoon iets trager te gaan. (Nee zit niet tussen m'n oren, ik kan amper m'n FPS goed zien omdat ik AA en AF erin zet via m'n Forceware. (Dan is de console verpest ofzo :P) Dus is puur op gevoel. :) En hoe weet ik dan dat m'n FPS laag is? Door te meten met Fraps op de drukke momenten ter bevestiging van m'n gevoel. ;))

En FPS gaat bij mij boven graphics, dus regelmatig heb ik ook sommige dingen op Low staan, maar wel altijd op 1280x1024 en AA en AF aan. :) (Maargoed, binnenkort een nieuwe pc, dus alles ff opschroeven dan :9)

[ Voor 20% gewijzigd door MensionXL op 24-05-2007 21:38 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

als je lightning en shadows enzo uitzet scheelt ook al. Verder zie je alles ook nog is beter. Twee vliegen in een klap ;)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mwja, gaan ten koste van de sfeer. En ik zie ook gewoon alles met alles op high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

lightning staat uit hier.. omdat ik dan beter zie :)

de rest alles op hi

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Ik ga vanavond eens kijken als ik alles op low zet of het iets uitmaakt :)

Lotusjungs vanavond ! 84.244.162.166:16567 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie weleens dat de medailles niet worden bijschreven op je account. Ik zou gisteren namelijk twee gouden plakken moet ontvangen maar heb die niet gekregen en dit gebeurd wel vaker, ook met zilver en brons.
Iemand enig idee hoe dit kan?

Ik ben wel meteen nadat de nieuwe ronde begon vertrokken, misschien te snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Dan moet je even kijken op www.bf2s.com.

Daar kan je om de zoveel tijd je account updaten en bekijken of je er medailles bij heb gekregen.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:44:
Hebben jullie weleens dat de medailles niet worden bijschreven op je account. Ik zou gisteren namelijk twee gouden plakken moet ontvangen maar heb die niet gekregen en dit gebeurd wel vaker, ook met zilver en brons.

Duurt regelmatig tot 2 dagen voor de stats-server van EA is bijgewerkt. Dus heb geduld!
Als ik trouwens gelijk na een ronde met alt F4 vertrek, dan weet ik zeker dat de stats niet gelijk inzichtelijk zijn (is mijn ervaring daarmee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:48:
[...]

Duurt regelmatig tot 2 dagen voor de stats-server van EA is bijgewerkt. Dus heb geduld!
Als ik trouwens gelijk na een ronde met alt F4 vertrek, dan weet ik zeker dat de stats niet gelijk inzichtelijk zijn (is mijn ervaring daarmee).
Klopt, maar een bronze en een zilvere heb ik wel gekregen. Ik heb ook de basic assualt specialist voor SF ontvangen (speel ik eigenlijk nooit) Dus mij stats zijn wel geupdate Maar bij de eersre goude medaille ben ik na de ronde van die server afgegaan en bij de tweede goude ben ik na de ronde uitgelogged. Misschien had ik dat niet moeten doen en nog ff door blijven spelen. Wel vaag, misschien verdien ik ze gewoon niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas

Is normaal :) ik kreeg mijn plakken ook pas na 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pallas schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:35:
[...]

Is normaal :) ik kreeg mijn plakken ook pas na 2 dagen
Ja, maar hoe kan het dan dat andere medals en 1 badge wel heb ontvangen :? :| :?

http://www.bf2player.com/...ts&show=&account=78175904

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:41:
[...]

Ja, maar hoe kan het dan dat andere medals en 1 badge wel heb ontvangen :? :| :?

http://www.bf2player.com/...ts&show=&account=78175904
Dunno wel weird zal je denk ik bij EA moeten vragen.

Ik heb zin om te bf2en.
Mhh dit kan je ook anders lezen :D

ahja vanavond weer poppetjes knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pallas schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:42:
Ik ga vanavond eens kijken als ik alles op low zet of het iets uitmaakt :)

Lotusjungs vanavond ! 84.244.162.166:16567 :D
Dan moet je in Iron Gator testen; dan heb je er zeker flink profijt van als je lighting uit/low hebt.

84.244.131.54:16567 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Moet je ff formitron.com of gameslave.co.uk checken. Deze sites refreshen de stats zeer frequent.
Bij BF2s.com kan dit wel een aantal dagen duren.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:24:
[...]

Dan moet je in Iron Gator testen; dan heb je er zeker flink profijt van als je lighting uit/low hebt.

84.244.131.54:16567 ;)
Ik was gisteren nog even op jullie server. Voor het eerst dat ik SF speelde en toern mijn basic assault specialist gehaald (Yippie). Moest wel wennen op die donkere mappen. Ik vond vooral die aanvals helicopter van de spetznats moeilijk te besturen, wat een lomp ding is dat.

Op een gegevent crashte de server volgens mij want ik raakte de verbinding kwijt. Ik heb me wel vermaakt dus zal zeker nog eens terugkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:51:
[...]

Moet je ff formitron.com of gameslave.co.uk checken. Deze sites refreshen de stats zeer frequent.
Bij BF2s.com kan dit wel een aantal dagen duren.
thx, jij bent dit?? Indy91_4life hehe.. je hebt net gechecked volgens de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beugelfles
  • Laatst online: 14-09 19:28

Beugelfles

I love rusty spoons

Is er ergens een site waar je wat breder de stats kan bekijken.
Voorbeeld: Ik ben nu zelf Firts Sergeant met een K/D ratio van 1.05 (link)

Het lijkt mij interessant om dan mezelf met andere First Sergeants te vergelijken, bijvoorbeeld wat een K/D ratio is en hoeveel uren zij al gespeeld hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Beugelfles op 25-05-2007 14:03 ]

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grolschbeugel schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:01:
Is er ergens een site waar je wat breder de stats kan bekijken.
Voorbeeld: Ik ben nu zelf Firts Sergeant met een K/D ratio van 1.05 (link)

Het lijkt mij interessant om dan mezelf met andere First Sergeants te vergelijken, bijvoorbeeld wat een K/D ratio is en hoeveel uren zij al gespeeld hebben
Je kan hier kijken hoe je vorderd tov van andere spelers met hetzelfde aantal punten.
Dit is alleen van nederlandse spelers maar volgens mij kan je het ook wereldwijd bekijken.
volgens mij moet jij hier ergens tussen staan: http://bf2s.com/rankings/score/nl/72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Vanavond ben ik wel in voor een kleine minimeeting.

Weer de lotusserver? ik zal er zijn als er meerdere komen!

Ingame: TominoNL
Eventueel een verlaten TS fixen? of heeft iemand mss een ts lopen?

[ Voor 28% gewijzigd door Tomino op 25-05-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Tomino schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:31:

Lotus heeft public TS: teamspeak.i3d.nl:8469
Mocht t te druk worden / zijn op TS, dan graag wel een apart kanaal induiken (evt een member vragen dit te maken / open te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Zit erin, en gelijk even een herkenbare room gemaakt voor vanavond.

Tot Vanavond mannen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:32:
[...]

Klopt, maar een bronze en een zilvere heb ik wel gekregen. Ik heb ook de basic assualt specialist voor SF ontvangen (speel ik eigenlijk nooit) Dus mij stats zijn wel geupdate Maar bij de eersre goude medaille ben ik na de ronde van die server afgegaan en bij de tweede goude ben ik na de ronde uitgelogged. Misschien had ik dat niet moeten doen en nog ff door blijven spelen. Wel vaag, misschien verdien ik ze gewoon niet :9
Al ga je voor het einde van de ronde weg krijg je de medal zelfs. Hij onthoud hoeveel punten je hebt. En aan het einde van de ronde controlleerd hij wie er het meeste punte heeft.
Als jij met de punten die je had nog steeds bovenaan staat schrijft hij de medal naar jouw account. Dus het te snel leaven moet er niets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Tomino schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:31:

Ik ben daar elke avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
eerste keer dat ik op een nederlandse server gespeelt heb. was wel leuk op die lotus server.
weer eens wat ander dan al dat engels en duitse gebrabbel :P
je hebt het snel geleerd pallas, punten vliegen binnen bij je.

[ Voor 16% gewijzigd door harrald op 25-05-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

harrald schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:50:
eerste keer dat ik op een nederlandse server gespeelt heb. was wel leuk op die lotus server.
weer eens wat ander dan al dat engels en duitse gebrabbel :P
:)
je hebt het snel geleerd pallas, punten vliegen binnen bij je.
Hij heeft een voordeel t.o.v. ons: komt bij Quake vandaan. Hij is dus gewend om snelle inf acties te doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik zou echt graag eens een Europese Armored Fury server zien...
vind het wel 3 lekkere mappen, maar bijna nergens te spelen :(
jcvjcvjcv eigelijk moeten wij wat regelen voor een server
snap eigelijk niet dat bijna niemand dat speelt...koppige mensen...
tis gewoon een lekkere aanvulling, alle 3 stuk voor stuk mooie lekkere mappen
oke het is geen karkand gehoer qua puntenaantal dat je haalt, maar wel fun
en die A-10's maken zo'n lekker geluidje

[ Voor 41% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-05-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een probleempje met installatie/registratie van Battlefield 2: Complete Collection.

De installatie ging opzich goed op 1 ding na. Nadat de installatie klaar was, bleef het laatste (het scherm wat de setup van de boosterpacks inlaad tijdens de installatie) op 100% hangen en deed vervolgens een uur niks. Toen heb ik de installatie maar afgesloten en de installatie opnieuw gestart. Helaas bleef ie weer hangen aan het einde, dus maar weer afgesloten.
Uit nieuwsgierigheid heb ik gecheckt of BF2 het deed, en ja hoor ik kon hem gewoon opstarten. Dus eenmaal in het spel heb ik een account aangemaakt.

Alleen nu zit ik met het probleem dat de maps van Euro Force en Armored Fury niet kan laden. Ik krijg dat error "Kan het map niet opstarten, omdat Euro Force/Armored Fury nog niet is geinstalleerd" oid.

Overigens vond ik ook vreemd dat er in het speldoosje 3 serial codes heb zitten en ik er tijdens de installatie maar 2 (Bf2 + Bf2: Special forces) heb hoeven in te voeren :S . Ik heb die van Bf2: Booster Pack Compilation nog niet in hoeven voeren.
Tevens heb ik Bf2 + Bf2: Special Forces succesvol kunnen registreren op de website van EA. Bij de registratie van Bf2: Booster Pack Compilation gaf ie een foutmelding dat de registratiecode niet klopte, terwijl ik hem wel juist heb ingevoerd (100% zeker).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff ik haat die domme server regels echt waar als MKM

dan heb je zo support guy die zich kapot zit te naden en dan mag jij zelf niet op die heuvel komen kuch kuch basecamp.
jah want ik moet me laten nade spammen :O. ga wel lekker op TV2 server zitten :)
geen gezeur geen gezeik.

Ik mis echt wel de BF1942 tijdperk waar grotendeels de server non rules srevers waren daar werd temminsten nog gevochten om uit een benauwde situatie te komen.

maar nu is het gelijk altijd als je in je eentje in de basis staat en er spawnen er stuk of 10 dan begint de helft te schreeuwen. 8)7 10 VS 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:56:

dan heb je zo support guy die zich kapot zit te naden en dan mag jij zelf niet op die heuvel komen kuch kuch basecamp.
jah want ik moet me laten nade spammen :O. ga wel lekker op TV2 server zitten :)
geen gezeur geen gezeik.

Ik mis echt wel de BF1942 tijdperk waar grotendeels de server non rules srevers waren daar werd temminsten nog gevochten om uit een benauwde situatie te komen.

maar nu is het gelijk altijd als je in je eentje in de basis staat en er spawnen er stuk of 10 dan begint de helft te schreeuwen. 8)7 10 VS 1
whaha ik zat toennet nog op zo'n server, Tolvutek
64 player inf karkand only...
en mijn hele squad was support, wij allemaal dik nade spammen...ik had minstens 35/40 kills per ronde...met uitschieters
tja t zit nou eenmaal in het spel, spam nades or get spammed
ik spam dan liever vanuit een veilig plekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
* sontax zit nog steeds liever met zijn wapentje achter een auto en de spammers killen!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen gezeur geen gezeik.
Doe dat :)
Scheelt weer iemand die ik iedere keer moet kicken omdat ie loopt te basecampen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

geen gezeur geen gezeik.

Idd irritatie nr 1 in infa only, nade spammer :/
Sommige server hebben idd idote power geile admins die er meestal zelf niks van bakken dus kicken ze je maar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd laatst op die gare LotusJungs server gekicked omdat ik de blijkbaar 12 jarige admin in zijn j10 boven zijn basis naarhaalde met mijn jsf toen hij zich terugtrok uit het gevecht. Blijkbaar verstond hij dat onder basiscampen waarna ik hem vroeg of hij niet tegen zijn verlies kon :'). Ik en mijn vriend werden rijkelijk beloond met een kick :D

Helaas is dit een verschijnsel dat ik op veel servers zie en het spel ook aardig bederft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AAAAARGHHHH
Ben vandaag overgegaan naar Vista (gelukkig Dual Boot), maar gelijk framedrops.... Draai m als administrator (evenals TS en TS Overlay), iemand een suggestie?
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 18:42:
Werd laatst op die gare LotusJungs server gekicked omdat ik de blijkbaar 12 jarige admin in zijn j10 boven zijn basis naarhaalde met mijn jsf toen hij zich terugtrok uit het gevecht. Blijkbaar verstond hij dat onder basiscampen waarna ik hem vroeg of hij niet tegen zijn verlies kon :'). Ik en mijn vriend werden rijkelijk beloond met een kick :D
Kan je me vertellen welke admin dat geweest is?

Als je je verhaal overigens niet op een normale manier kan vertellen (12 jarige admin), dan zou ik het helemaal niet onterecht vinden om je een ban te geven voor 'disrespect of admin', dus hou je frustraties gewoon voor je of schrijf/praat 't op een normale manier van je af...

[ Voor 70% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-05-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:08

The Zep Man

🏴‍☠️

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 20:59:
Als je je verhaal overigens niet op een normale manier kan vertellen (12 jarige admin), dan zou ik het helemaal niet onterecht vinden om je een ban te geven voor 'disrespect of admin', dus hou je frustraties gewoon voor je of schrijf/praat 't op een normale manier van je af...
'Disrespect of admin'? Als admin moet je respect verdienen, niet krijgen. :>

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
tuurlijk niet 8)7
wat is dat nou weer voor een redenering "respect moet je verdienen" iedereen moet respect krijgen.
maar vind wel dat met zulke acties je "respect" voor zo'n admin daalt...
daarentegen is het maar 1 gevalletje van een admin die wat minder zijn job doet. daarop hoef je nog niet die hele server af te rekenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat terugtrekken uit een airgevecht en dan boven mb gaan hangen komt me bekend voor. Heb er al heel wat afgemaakt zo. Gelukkig ben ik zelf admin, dus wordt ik er niet voor gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Waar ik me de laatste tijd behoorlijk aan erger is dat als USMC bijna wint, dat iedereen snel naar USMC switched zodat ze geen loss hebben. |:(

Hoe triest kan je zijn... :X

Of als er weinig mensen in een server zijn, en iedereen wil een AK-47/RPK-74, dat er dan 3 mensen bij USMC zijn en 7 mensen bij MEC. Echt om je kapot aan te ergeren... :/

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^^
ach ja er zijn zoveel ergernissen in dit spel waaronder, ook op zogenaamde "goede" servers:
- corrupte admins die je zonder terechte reden kicken omdat ze niet kunnen hebben dat je aan het ownen bent ofzo of.
- servereigenaren/clans die zichzelf niet aan de eigen serverregels houden (zoals niet teamswitchen)
- servers waarbij teambalance niet goed geregeld is waardoor je soms met 5 tegen 15 bezig bent.
- Servers waar alle clans incl teamspeak en highrankers in 1 team gaan zitten en zichzelf heel geweldig vinden dat ze het andere team overheersen.... :O
- etc. etc.

ja je moet er gewoon mee leren leven, helaas }:|

[ Voor 14% gewijzigd door Help!!!! op 28-05-2007 00:50 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE TEAMBALANCE IS OOK GEWOON NIET GOED TE REGELEN!!!!!!

Ben zelf level #1 serveradmin op eigen server. Maar als de ronde begint en de helft van team x disconnect, dan is het inderdaad 32 vs 16... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:48:
DE TEAMBALANCE IS OOK GEWOON NIET GOED TE REGELEN!!!!!!

Ben zelf level #1 serveradmin op eigen server. Maar als de ronde begint en de helft van team x disconnect, dan is het inderdaad 32 vs 16... :O
MAAR HIER GAAT HET NIET OVER MENSEN DIE WEG GAAN!!!!!!!!

Het zijn gewoon lamerz die naar een winnend team switchen of switchen om van een specifiek wapen gebruik te kunnen maken.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:33
Ik zou zooo graag willen dat EA nog 1 laatste keer een hele grote patch uit gaat brengen, zodat het spel echt speelbaar en leuk wordt... Ik zou zo een paar pagina's vol kunnen typen met bugs en ergenissen aan het spel, ik heb nog nooit eerder zoiets meegemaakt :X (zelfs Gothic 3 was minder erg :o). Ik ging een tijdje geleden weer eens BF2 spelen, maar nog voor ik in een server zat had ik al 4 erge bugs gevonden (server-list die vastloopt, aan het einde van het laden een disconnect krijgen, etc.). Bovendien zat ik vanmiddag te spelen en kreeg ik de welbekende Connection Lost melding zodat ik al mijn puntjes weer kwijt was (ik was net in vorm! :()

En het is zo'n mooi spel, als iemand er echt aan zou werken zou het zeker wel een van de beste FPS games kunnen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 27-05-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
als er vanavond nog mensen zin hebben om te knallen. kom eens een kijkje nemen op onze server: 193.93.47.62:16567 bravotango.aowc.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boring. Iedereen zit weer z'n eigen server te promoten? :z

Autobalance laad het vaak toe dat mensen switchen aan het begin van de round. Dan krijg je hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:31:
[...]

MAAR HIER GAAT HET NIET OVER MENSEN DIE WEG GAAN!!!!!!!!

Het zijn gewoon lamerz die naar een winnend team switchen of switchen om van een specifiek wapen gebruik te kunnen maken.
Ik ken het, ''ojee we gaan verliezen snel switchen!!!''
De gene van wie ik weet dat ze geswitched zijn trakteer ik ook op een kick als ze niet terug switchen, maar zoals jcvjcvjcv zegt het is af en toe haast niet te regelen om de teams in evenwicht te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

harrald schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:51:
als er vanavond nog mensen zin hebben om te knallen. kom eens een kijkje nemen op onze server: 193.93.47.62:16567 bravotango.aowc.net
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:45:
Boring. Iedereen zit weer z'n eigen server te promoten? :z
Niks mis mee :P Heb me net weer een uurtje vermaakt in harrald's server, best een goede vind ik. :) (Kom je niet vaak meer tegen :'()

[ Voor 6% gewijzigd door MensionXL op 27-05-2007 22:01 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel afgerond op hele procenten altijd op een goede server :D 84.244.131.54:16567 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
MensionXL schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:58:
[...]

[...]

Niks mis mee :P Heb me net weer een uurtje vermaakt in harrald's server, best een goede vind ik. :) (Kom je niet vaak meer tegen :'()
leuk om te horen!
al vond ik het vandaag echt slecht gaan :|
ik zou zeggen kom af en toe gewoon eens langs wippen :) (wel in de avond, want overdag is is er eigenlijk nooit iemand.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik switch zelf ook vaak...
kun je me zielig vinden, boeit me niet
ik kan in een noob team ook goed spelen, maar kga niet met noobs spelen die nog niet eens 1 vlag kunnen vasthouden...das kansloos
ik hou van lekkere teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

harrald schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:38:
[...]

leuk om te horen!
al vond ik het vandaag echt slecht gaan :|
ik zou zeggen kom af en toe gewoon eens langs wippen :) (wel in de avond, want overdag is is er eigenlijk nooit iemand.)
Zal zeker binnenkort terugkomen. :)
Thrills33ka schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:39:
ik switch zelf ook vaak...
kun je me zielig vinden, boeit me niet
ik kan in een noob team ook goed spelen, maar kga niet met noobs spelen die nog niet eens 1 vlag kunnen vasthouden...das kansloos
ik hou van lekkere teamplay
Tja, maar hoe kan je een vlag vasthouden met 2vs6? Ik zou zeggen; zie het als een uitdaging? :?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
MensionXL schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:45:
Tja, maar hoe kan je een vlag vasthouden met 2vs6? Ik zou zeggen; zie het als een uitdaging? :?
dat is ook een ander verhaal, maar als ik in een volle 64 player server in zo'n noobteam zit, dat nog niet eens ff een beetje weerstand kan bieden (terwijl ik meer dan 3 x zo'n hoge score heb dan de #2 van me team) dan probeer ik ook vaak wel te switchen.
meestal gaan sowieso alle high ranks bij elkaar zitten, van de ene kant wel zielig maarja, je hebt dan wel een lekkere teamplay vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Over dat teambalance:

Als het 15 tegen 5 ofzo is, dan zou je verwachten dat er wel wat mensen even switchen om het leuk voor iedereen te houden.
Thrills33ka schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:57:
[...]

dat is ook een ander verhaal, maar als ik in een volle 64 player server in zo'n noobteam zit, dat nog niet eens ff een beetje weerstand kan bieden (terwijl ik meer dan 3 x zo'n hoge score heb dan de #2 van me team) dan probeer ik ook vaak wel te switchen.
meestal gaan sowieso alle high ranks bij elkaar zitten, van de ene kant wel zielig maarja, je hebt dan wel een lekkere teamplay vaak
tja als Ajax 1 gaat spelen tegen Bal op t Dak dan zullen ze ook wel lekkere teamplay hebben. :O Lekker eervol. :N

Ik blijf gewoon in dat noobteam zitten. Vaak kan ik toch nog wel lekker spelen. Als ik zelf in zo'n highrank/clanteam zit switch ik meestal niet naar het noobteam maar andersom switch ik ook niet naar het beste team.

Maarja iedereen speelt het spel zoals hij/zij het uitkomt, zelfs glitchers en cheaters hebben wel "argumenten" om hun gedrag goed te praten.

Ben gewoon voor fairplay maar dan ben je dezer dagen een loser volgensmij.... :o

[ Voor 32% gewijzigd door Help!!!! op 28-05-2007 01:00 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Rakkerzero schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:28:
Ik heb een probleempje met installatie/registratie van Battlefield 2: Complete Collection.

De installatie ging opzich goed op 1 ding na. Nadat de installatie klaar was, bleef het laatste (het scherm wat de setup van de boosterpacks inlaad tijdens de installatie) op 100% hangen en deed vervolgens een uur niks. Toen heb ik de installatie maar afgesloten en de installatie opnieuw gestart. Helaas bleef ie weer hangen aan het einde, dus maar weer afgesloten.
Uit nieuwsgierigheid heb ik gecheckt of BF2 het deed, en ja hoor ik kon hem gewoon opstarten. Dus eenmaal in het spel heb ik een account aangemaakt.

Alleen nu zit ik met het probleem dat de maps van Euro Force en Armored Fury niet kan laden. Ik krijg dat error "Kan het map niet opstarten, omdat Euro Force/Armored Fury nog niet is geinstalleerd" oid.

Overigens vond ik ook vreemd dat er in het speldoosje 3 serial codes heb zitten en ik er tijdens de installatie maar 2 (Bf2 + Bf2: Special forces) heb hoeven in te voeren :S . Ik heb die van Bf2: Booster Pack Compilation nog niet in hoeven voeren.
Tevens heb ik Bf2 + Bf2: Special Forces succesvol kunnen registreren op de website van EA. Bij de registratie van Bf2: Booster Pack Compilation gaf ie een foutmelding dat de registratiecode niet klopte, terwijl ik hem wel juist heb ingevoerd (100% zeker).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt??
Kickje. Niemand die hier een oplossing voor weet?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post