Macro's laten je dingen doen die je normaal niet zo snel zou kunnen doen, dus is de macro-gebruiker in het voordeel boven de niet-macro gebruiker. Dus macro's zijn not-done wat mij betreft.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:45:
Macro's doen hetzelfde als je normaal ook kan doen, alleen makkelijker, niks speciaals
Anoniem: 220344
Geef is een voorbeeld dan? Want hier heb je natuurlijk niks aan.Zoufiax schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:31:
[...]
Macro's laten je dingen doen die je normaal niet zo snel zou kunnen doen, dus is de macro-gebruiker in het voordeel boven de niet-macro gebruiker. Dus macro's zijn not-done wat mij betreft.
Voorbeelden zijn al genoemd.
fast-server in "[PC] Battlefield 2 - Deel 43"
Ben het wel met Zoufiax eens verder. Macro-gebruikers hebben op die manier gewoon een groot voordeel t.o.v. mensen die het niet gebruiken.
Ben het wel met Zoufiax eens verder. Macro-gebruikers hebben op die manier gewoon een groot voordeel t.o.v. mensen die het niet gebruiken.
Oh wacht.. dus zonder macro kan je niet snel van burst naar single zetten?JanW schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:44:
Voorbeelden zijn al genoemd.
Zonder macro kan je niet als een gek snel schieten?
Zonder macro kan je niet schieten met kleine pauzes?
Zonder macro kan je niet 3 keer snel schieten met een SVD?

Mensen met Macro hebben geen voordeel.. het is gemakszucht
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 220344 op 08-06-2007 12:50 ]
Leuk, een discussie voeren en dan iemand uitmaken voor zielig
.
Magoed, jij kan natuurlijk ook een handpistool met 12 kogels binnen 1 seconde leegschieten met je muis.

Magoed, jij kan natuurlijk ook een handpistool met 12 kogels binnen 1 seconde leegschieten met je muis.
[ Voor 43% gewijzigd door JanW op 08-06-2007 13:00 ]
Doe is niet zo flauw zeg......., het voordeel zit'm in handelingen die je normaal "wel is een keer lukken" (maar alles goed moet timen, en een sloot aanknoppen moet indrukken), met de macro is het gewoon iedere keer perfect door 1 druk op de knop.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:49:
[...]
Oh wacht.. dus zonder macro kan je niet snel van burst naar single zetten?
Zonder macro kan je niet als een gek snel schieten?
Zonder macro kan je niet schieten met kleine pauzes?
Zonder macro kan je niet 3 keer snel schieten met een SVD?
Zielig geprobeert.. want het kan wel dus
Mensen met Macro hebben geen voordeel.. het is gemakszucht
Je kan op de miliseconde nauwkeurig een rits van commando's doorgeven, in de trant van: "Dolphine dive,.. schiet 2x, zoom " of i.d
Kijk dat jij alles letterlijk ga opnemen wat iedereen hier zeg, dan is het je eigen stomme schuld. Zelfs met macro's kan het niet in precies 1 seconde, want de cap van BF2 zelf zit er ook nogJanW schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:58:
Leuk, een discussie voeren en dan iemand uitmaken voor zielig.

Ja... echt wel.. alsof je toen een macro nodig had om te dolphin diven.. spammen van jump + prone was ook genoeg.. echt geen timing voor nodigFrenzy_LS schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:00:
[...]
Je kan op de miliseconde nauwkeurig een rits van commando's doorgeven, in de trant van: "Dolphine dive,.. schiet 2x, zoom " of i.d

Anoniem: 148409
Ik ben het eens met de mensen die macro's als een 'cheat' zien. (let op! aanhalingstekens) Je behaalt er inderdaad een voordeel mee. Je kan lastige of lange handelingen samenvatten onder 1 knop waarmee je die handeling sneller en wellicht beter kan uitvoeren dan degene die geen macro's gebruiken.
Daarom vind ik het valsspelen. Je hebt een set van regels hoe het spel in elkaar zit. In dit geval de besturing van BF2. Al die dingen die macro's doen staan niet standaard in het spel. De makers wilden dit dus niet. Ze hebben niet voor niets het bunnyhoppen/bunnydiven aangepakt (waar mensen dus macro's voor hadden)
Mensen die macro's gebruiken, misbruiken de macro's om simpelweg beter te zijn dan anderen. Je omzeilt de regels van het spel, dus je speelt vals.
Daarom vind ik het valsspelen. Je hebt een set van regels hoe het spel in elkaar zit. In dit geval de besturing van BF2. Al die dingen die macro's doen staan niet standaard in het spel. De makers wilden dit dus niet. Ze hebben niet voor niets het bunnyhoppen/bunnydiven aangepakt (waar mensen dus macro's voor hadden)
Mensen die macro's gebruiken, misbruiken de macro's om simpelweg beter te zijn dan anderen. Je omzeilt de regels van het spel, dus je speelt vals.
Ondanks het ontzettend hoge niveau van jouw reacties, reageer ik er toch nog even op. Ik snap zelf ook wel dat het niet binnen 1 seconde kan, het punt is dat je zo'n handeling duizenden keren in perfectie kan uitvoeren terwijl mensen zonder macro's zo'n handeling eerst helemaal onder de knie moeten zien te krijgen en daarna ook nog maar moeten zien of ze die actie duizenden keren tot in perfectie kunnen uitvoeren. En daar zit het hele verschil dat jij waarschijnlijk niet wil zien.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:04:
[...]
Kijk dat jij alles letterlijk ga opnemen wat iedereen hier zeg, dan is het je eigen stomme schuld. Zelfs met macro's kan het niet in precies 1 seconde, want de cap van BF2 zelf zit er ook nog![]()
[...]
Ja... echt wel.. alsof je toen een macro nodig had om te dolphin diven.. spammen van jump + prone was ook genoeg.. echt geen timing voor nodig
Anoniem: 109640
waarom organiseren we niet kleine infantry war
macro user vs non macro users (Ace lighing heeft zich al ingeschreven voor non macro user)
lol @ macros!!
Het is misschien lame en gemakzuchtig.
Maar die comment van dat de "makers" dat niet zouden willen is compleet onzin
Bronnen?? kom maar op....dat dacht ik al
Elke game heeft een config die je kan modden en zo commands kan binden (altijd al geweest).
Zeker op hoog niveau wordt dit vaak toegepast.
Alleen tis wel triest als je een bind het schiet werk laat doen daar ben ik het wel mee eens.
Maar moves, binds, quickbinds macros of whatever mag gewoon imo
(op het autoschieten na dan
)
Elke game heeft een config die je kan modden en zo commands kan binden (altijd al geweest).
Alleen tis wel triest als je een bind het schiet werk laat doen daar ben ik het wel mee eens.
Maar moves, binds, quickbinds macros of whatever mag gewoon imo
[ Voor 3% gewijzigd door Tijgertje84 op 08-06-2007 13:46 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Dus overal waar ze een macro voor gebruiken moeten ze aanpakken? Goed bezig.. dag BF2Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:24:
De makers wilden dit dus niet. Ze hebben niet voor niets het bunnyhoppen/bunnydiven aangepakt (waar mensen dus macro's voor hadden)
Ja.. de handeling om te klikken en jump/prone in te drukken is echt moeilijk en heb je perfectie voor nodig..JanW schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:30:
[...]
Ondanks het ontzettend hoge niveau van jouw reacties, reageer ik er toch nog even op. Ik snap zelf ook wel dat het niet binnen 1 seconde kan, het punt is dat je zo'n handeling duizenden keren in perfectie kan uitvoeren terwijl mensen zonder macro's zo'n handeling eerst helemaal onder de knie moeten zien te krijgen en daarna ook nog maar moeten zien of ze die actie duizenden keren tot in perfectie kunnen uitvoeren. En daar zit het hele verschil dat jij waarschijnlijk niet wil zien.

@ Tijgertje
Naja... dan toch maar even ingrijpen voordat dit topic ook gesloten wordt.
CALM DOWN!!!
Macros is gewoon iets waar men het niet over eens is en dat zal altijd zo blijven. Je kunt er ook als maker van het programma niets aan doen.
CALM DOWN!!!
Macros is gewoon iets waar men het niet over eens is en dat zal altijd zo blijven. Je kunt er ook als maker van het programma niets aan doen.
Jij snapt mijn hele post niet echt volgens mij. Ik bedoel niet de algemene handelingen, maar echt handelingen waar je voordelen t.o.v. andere spelers mee haalt die wel in perfectie uitgevoerd dienen te worden. Dat jij met belachelijke voorbeelden komt die ik zelf niet eens aanhaal is jouw fout.
[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 08-06-2007 13:59 ]
goed mensen kunnen we nu alsjeblieft weer ontopic 
tis toch ook veel te warm voor zulke duscussie's?
ik hoop dat EA met nog een map komt. tis een welkome aanvulling deze map, maar hij is me toch iets te simpel in mekaar gezet. (andere mappen bieden gewoon een stuk meer gameplay)
ik snap ook de rol van intel niet helemaal in het maken van deze map. je gaat me niet vertellen dat dat de sponsor is want zo belachelijk duur was deze map niet.
ik hoop dat EA met nog een map komt. tis een welkome aanvulling deze map, maar hij is me toch iets te simpel in mekaar gezet. (andere mappen bieden gewoon een stuk meer gameplay)
ik snap ook de rol van intel niet helemaal in het maken van deze map. je gaat me niet vertellen dat dat de sponsor is want zo belachelijk duur was deze map niet.
Lees nu eens goed wat ik zeg. Het spel is is ingesteld op een bepaalde manier van bedienen. Als de makers wilden dat macro's toegestaan waren hadden ze die al geïmplementeerd in het spel. Dat is geen officiële bron maar daar kan je wel (al dan niet direct ) de reden uit halen dat de makers het niet willen.Tijgertje84 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:37:
lol @ macros!!
Maar moves, binds, quickbinds macros of whatever mag gewoon imo(op het autoschieten na dan
)
Maar al willen de makers het wel of niet, het blijft! cheaten.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 08-06-2007 14:02 ]
Misschien mag de finale versie alleen door intel spelers worden gespeeldharrald schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:57:
goed mensen kunnen we nu alsjeblieft weer ontopic
eten doe je toch ook met een vork? maar dat krijg je er ook niet bij.. omfg, denk is na man.Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:00:
[...]
Lees nu eens goed wat ik zeg. Het spel is is ingesteld op een bepaalde manier van bedienen. Als de makers wilden dat macro's toegestaan waren hadden ze die al geïmplementeerd in het spel. Dat is geen officiële bron maar daar kan je wel (al dan niet direct ) de reden uit halen dat de makers het niet willen.
Maar al willen de makers het wel of niet, het blijft! cheaten.
Het is dus geen cheaten..

?...rare vergelijking. Als ik naar een restaurant ga krijg ik wel bestek. Dat jij alleen loopt te 'maccen kan ik niets aan doen.
Maar goed, het gaat over cheaten. Bij eten kan je volgens mij niet echt cheaten, het is immers geen wedstrijd. De ranzige eetwedstrijden in de USA daargelaten.
In BF2 gaat het wel om een wedstrijd. En je speelt wel vals als je de regels die er zijn loopt te manipuleren om zo een voordeel te behalen bij de andere spelers. Want dat voordeel behalen is valsspelen, punt.
Maar goed, het gaat over cheaten. Bij eten kan je volgens mij niet echt cheaten, het is immers geen wedstrijd. De ranzige eetwedstrijden in de USA daargelaten.
In BF2 gaat het wel om een wedstrijd. En je speelt wel vals als je de regels die er zijn loopt te manipuleren om zo een voordeel te behalen bij de andere spelers. Want dat voordeel behalen is valsspelen, punt.
BF2scorelord schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:40:
Hoi hoi, ik heb nog een vvv-bon liggen.
In de bakken bij Freerecordshop liggen BF2 en BF2142 voor 30 euri.
Ik heb beide gespeeld, maar had toch meer plezier beleefd aan BF2.
Ik heb nu een vista doos, maar wil een van de 2 aanschaffen.
In het BF2 topic vragen of ik dan toch voor BF2 moet gaan wil ik graag bevestigd zien.
Ben wel dikke noob vwb online skiet'n.
Gewoon doen ik heb em een anderhalve maand geleden ook gehaald
Bijna weekend mensen.. Lekker terras en biertje !
Grappig.. waarom zijn macro's dan allowed bij iedere ladder site? CB? ELS anyone? Omdat het geen valsspelen is, punt. Je hoeft het niet eens te proberen..Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:07:
Heb ik 1 keer gezegt dat ik Macro's gebruik? hmm nee..Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:14:
Dus als iemand anders in de sloot springt, doe jij dat ook?

Misschien met dit weer wel, tis zo freaking warmAnoniem: 148409 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:14:
Dus als iemand anders in de sloot springt, doe jij dat ook?
hahahaha goeie opmerkingSuicyder schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:17:
[...]
Misschien met dit weer wel, tis zo freaking warm
Als er iets is wat niet mag dan staat het idd daar in de regelementen.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:10:
[...]
Grappig.. waarom zijn macro's dan allowed bij iedere ladder site? CB? ELS anyone? Omdat het geen valsspelen is, punt. Je hoeft het niet eens te proberen..
Weet 100% zeker dat bijna iedereen ze gebruikt daar
Anyway het is precies hetzelfde als je zegt van dat als je met de "pijltjes-toetsen" speel dat je dan noob bent...... want wasd of esdf is beter...... want?? Dat staat tog ook niet in de regels dat je dat wel of niet mag....
Imo Macros mogen alleen als het gaat om standaard dingen als normale binds...
Ik ben ertegen als men die gaat gebruiken voor AUTO-schieten (dat pistol verhaal en met delay schieten).... voor de rest is er weinigs op te noemen wat "lame/triest" is of wat je enorm int voordeel kan etten.....
Dus jah het mag MAAR er zijn grenzen op gebied van tolerantie tov medespelers
[ Voor 72% gewijzigd door Tijgertje84 op 08-06-2007 14:40 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Dan wordt je bij ons meteen ziek...bah! Ik ga wel op zoek naar een opblaasbadje voor in de tuin
Anoniem: 196508
Nu je het zo zegt idd. Volgens mij zag die ik die lui in de finale van i3d cup zo'n beetje hetzelfde doen als wat Volx doet in het filmpje.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:10:
[...]
Grappig.. waarom zijn macro's dan allowed bij iedere ladder site? CB? ELS anyone? Omdat het geen valsspelen is, punt. Je hoeft het niet eens te proberen..
Verder intereseerd mij het geen ene F**** of iemand macro's gebruikt of niet en ik denk dat EA daar ook zo over denkt.Ik vind het zeker geen cheaten. Zelf gebruik ik overigens geen macro's. Het enige echte voordeel die ik kan bedenken is om je pistool één 1 keer te legen. Als je maar lang genoeg speelt en oefent heeft de macro gebruiken daar ook al geen voordeel meer van als een niet macro gebuiker. En ja, macro gebruikers zijn gewoon een stelletje luie honden..
Wat valt er te tweaken dan??Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:37:
i3d.. begin er niet over.. die gasten zijn nog erger, 90% tweakers -_-
Geen idee wat je bedoelt. Ik weet wel dat de hitdetectie af en toe zuigt in BF2, maar het zou dus ook kunnen dat die lui getweaked zijn zodat ze moeilijker te raken zijn..?Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:47:
Mainly hitboxes... kijk naar inFluxje bent dan moeilijker te raken..
Exactamunto.Anoniem: 196508 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:55:
[...]
Geen idee wat je bedoelt. Ik weet wel dat de hitdetectie af en toe zuigt in BF2, maar het zou dus ook kunnen dat die lui getweaked zijn zodat ze moeilijker te raken zijn..?
Kijk naar de zogenaamde beste belg.. IGN BruceLee... gaf later toe dat hij ook tweakt, normaal kon hij geen bal met BF2

Hoe kan je nu moeilijker te raken zijn? Doordat ze doplhin dive macro's hebben of zo?
Kun je niet stoppen met macro's? Macro's zijn niks meer dan wat jij dagelijks doe, oen! Dolphin diven kan al maaaaaaanden niet meerAnoniem: 148409 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:08:
Hoe kan je nu moeilijker te raken zijn? Doordat ze doplhin dive macro's hebben of zo?

Tweaken is het verkleinen van je hitbox.. om het makkelijker te zeggen voor jullie, shiet op zijn wang en je raak hem niet, schiet op z'n neus en je raakt hem
Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:10:
[...]
Kun je niet stoppen met macro's? Macro's zijn niks meer dan wat jij dagelijks doe, oen! Dolphin diven kan al maaaaaaanden niet meer![]()
Tweaken is het verkleinen van je hitbox.. om het makkelijker te zeggen voor jullie, shiet op zijn wang en je raak hem niet, schiet op z'n neus en je raakt hem
offtopic:
Ik irriteer me zwaar aan jouw manier van discussieren en antwoorden. De discussie macro's (vind ik op zich best interessant) vind ik best en hoor je mij niet als topic vervuiling aanstippen. Maar al je -aggresieve- reactie's teruglezend lijkt het erop alsof je op " ons" neerkijkt of alle tegen-argumenten als dom bestempelt. Je wilt overal bronnen voor, maar denk nou es een keer met je gamehartje en ga dan es na of het nog zo leuk is als iedereen met macro's rond doolt.
i.i.g let es op je toon, dan blijft de discussie leuker
Ik irriteer me zwaar aan jouw manier van discussieren en antwoorden. De discussie macro's (vind ik op zich best interessant) vind ik best en hoor je mij niet als topic vervuiling aanstippen. Maar al je -aggresieve- reactie's teruglezend lijkt het erop alsof je op " ons" neerkijkt of alle tegen-argumenten als dom bestempelt. Je wilt overal bronnen voor, maar denk nou es een keer met je gamehartje en ga dan es na of het nog zo leuk is als iedereen met macro's rond doolt.
T60P Widescreen
ik irriteer me aan jou ook.. dat je dat denkSeesar schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:25:
[...]
offtopic:

Sure, wil je zeggen dat alle casual gamers hun files gaan lopen 'tweaken' (noem het gerust verneuken) en helemaal als die-hard uber-nerds massaal een G15 gaan halen om teh_1337_pwner uit te hangen in een spel?Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:34:
[...]
maar bijna merendeel loopt met tweaks en zeker met macro's rond..
En om eerlijk te zijn ben ik het met hem eens dat ik je manier van discussievoeren kinderachtig vind, je begint gelijk op de man te spelen als je even niet kan winnen.
Het is mischien 0,1% van de mensen die zo naab zijn om hun files aan te passen. (Waaronder waarschijnlijk jij)Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:34:
[...]
ik irriteer me aan jou ook.. dat je dat denkoh.. misschien nieuw voor jou.. maar bijna merendeel loopt met tweaks en zeker met macro's rond..
Verder ben ik het absoluut eens met Seesar en Leonpwner1; je manier van discusseren slaat helemaal nergens op.

Spuit 11leonpwner1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:40:
[...]
Sure, wil je zeggen dat alle casual gamers hun files gaan lopen 'tweaken' (noem het gerust verneuken) en helemaal als die-hard uber-nerds massaal een G15 gaan halen om teh_1337_pwner uit te hangen in een spel?
En om eerlijk te zijn ben ik het met hem eens dat ik je manier van discussievoeren kinderachtig vind, je begint gelijk op de man te spelen als je even niet kan winnen.

Tweaken? ja.. verneuken, nee.. en wat heeft dit nou weer met een G15 te maken?

@Mension: ik tweak niet.. nice try
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 220344 op 08-06-2007 15:45 ]
Daar kun je macro's mee doen. Dat het met een of ander programma ook kan interesseert met niet, het gaat om het idee.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:44:
[...]
Spuit 11![]()
Tweaken? ja.. verneuken, nee.. en wat heeft dit nou weer met een G15 te maken?![]()
![]()
Gezellig hier
Deze discussie loopt toch op niks uit
Tis bijna weekend mensen... cut the crap en ga gezellig bier drinken... of spelletje spelen

Tis bijna weekend mensen... cut the crap en ga gezellig bier drinken... of spelletje spelen
Waar verbindt hij een G15 met het verneuken van je files?Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:44:
[...]
Spuit 11![]()
Tweaken? ja.. verneuken, nee.. en wat heeft dit nou weer met een G15 te maken?![]()
![]()
@Mension: ik tweak niet.. nice try
En je komt zo over dat je het zelf ook doet, en dan nog eens ff later een soort van 'dis' bedenken dat je toch ineens niet je files hebt bewerkt? Stakker...

Verder is het MensionXL voor jou.
tja, dan moet je lezen heMensionXL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:48:
[...]
Waar verbindt hij een G15 met het verneuken van je files?Hij somt alleen iets op.
En je komt zo over dat je het zelf ook doet, en dan nog eens ff later een soort van 'dis' bedenken dat je toch ineens niet je files hebt bewerkt? Stakker...![]()
Verder is het MensionXL voor jou.

Oh serieus? ik heb geen 1 keer gezegt dat ik het gedaan heb of dat ik weet hoe het moet..

Okay Mension

Advies in de wind slaan ten topAnoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:34:
[...]
ik irriteer me aan jou ook.. dat je dat denkoh.. misschien nieuw voor jou.. maar bijna merendeel loopt met tweaks en zeker met macro's rond..
Waar zie je mij zeggen dat ik zeg dat jij het doet of laat zien dat je weet hoe het moet?Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:49:
[...]
tja, dan moet je lezen he![]()
Oh serieus? ik heb geen 1 keer gezegt dat ik het gedaan heb of dat ik weet hoe het moet..en ik heb een "dis" bedacht?
Okay Mension
MensionXL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:54:
[...]
Waar zie je mij zeggen dat ik zeg dat jij het doet of laat zien dat je weet hoe het moet?
MensionXL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:48:
[...]
En je komt zo over dat je het zelf ook doet, en dan nog eens ff later een soort van 'dis' bedenken dat je toch ineens niet je files hebt bewerkt?
Komt over, maar dat is niet dat ik zeg dat je het ook doet. En daar zit een groot verschil tussen
Ik heb ook geen 1 keer gezegt dat jij dat heb gezegt..MensionXL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:57:
[...]
Komt over, maar dat is niet dat ik zeg dat je het ook doet. En daar zit een groot verschil tussen

Wie zegt dan dat jij zegt dat ik dat heb gezegd?Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:59:
[...]
Ik heb ook geen 1 keer gezegt gezegd dat jij dat heb hebt gezegt gezegd..

(edit) Leer spellen kleuter

[ Voor 13% gewijzigd door MensionXL op 08-06-2007 16:08 ]
TheDevilsCry, wil je alsjeblieft op een normale manier posten en discussieëren, of zoals al gezegd is:
Seesar schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:25:
offtopic:
Als jullie nu eens telefoonnummers uitwisselen, dan kunnen jullie een afspraak maken om dit verder uit te morrelen... 
@ Pallas:Pallas schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:47:
Gezellig hier![]()
Anoniem: 205774
HahahaMensionXL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:44:
[...]
Het is mischien 0,1% van de mensen die zo naab zijn om hun files aan te passen. (Waaronder waarschijnlijk jij)
Verder ben ik het absoluut eens met Seesar en Leonpwner1; je manier van discusseren slaat helemaal nergens op.![]()

Ik weet wel zeker dat het VEEL meer is.
zeker als je kijkt naar de wat beter presterende teams. In leagues en cups. De teams die zich een beetje verdiepen in het spel hebben meestal hun config getweaked. De een wat meer als de ander.
Ik weet zelf niet hoever je kan tweaken. Het enige wat ik ken is je config aanpassen zodat je eindelijk wel wat kan raken in bf2.
Maar dat komt gewoon omdat EA er vanuit gaat dat je met een gemiddelde ping van 100 speelt. Daar staat hij dus op geoptimaliseerd.
Zoals je dus kunt lezen hebben ik mijn game licht getweaked. Ik ben niet moeilijk te raken want ik ga genoeg dood
maar ik erger me wel MINDER aan het feit dat er alleen maar stof uit zn kop komt (Komt nog steeds vaak voor) maar er zijn nu meer schoten die echt als hit aankomen.
Bronnen?Anoniem: 205774 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:09:
[...]
Hahaha0,1 % jij bent grappig.
Ik weet wel zeker dat het VEEL meer is.
Vast wel, maar sinds wanneer zijn er meer hard-core en 'pro'-gamers dan casual gamers?zeker als je kijkt naar de wat beter presterende teams. In leagues en cups. De teams die zich een beetje verdiepen in het spel hebben meestal hun config getweaked.
Yep, thanks... lucht zeker op dat je me steunt.
[ Voor 18% gewijzigd door Avalaxy op 08-06-2007 16:13 ]
Anti!
Precies
^ dat soms beter meneer Jan?
^ dat soms beter meneer Jan?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 220344 op 08-06-2007 16:15 ]
Ik heb het niet eens over de Hard core en 'Pro' gamers.leonpwner1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:12:
[...]
Bronnen?
[...]
Vast wel, maar sinds wanneer zijn er meer hard-core en 'pro'-gamers dan casual gamers?
[...]
Yep, thanks... lucht zeker op dat je me steunt.
Een gewone casual gamers clan zullen er net zo aan meedoen.
Je hoeft meer 1 iemand te kennen die weet hoe je het tweakt of het linkje doorstuurd.
OMFG
willen jullie NU ophouden met dat gejank.
vraag mekaars msn en praat daar lekker verder, maar hou alsjeblieft op met dit topic te verzieken.
laat dit nu alsjeblieft de laatste post zijn met betrekking tot dat onderwerp!
dus back ontopic

willen jullie NU ophouden met dat gejank.
vraag mekaars msn en praat daar lekker verder, maar hou alsjeblieft op met dit topic te verzieken.
laat dit nu alsjeblieft de laatste post zijn met betrekking tot dat onderwerp!

dus back ontopic
[ Voor 7% gewijzigd door harrald op 08-06-2007 16:16 ]
Lol de meeste mensen spelen gewoon 'af en toe eens een spelletje' en weten nog niet eens wat anti-alliasing is, laat staan dat ze dit gaan doenAnoniem: 205774 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:15:
[...]
Ik heb het niet eens over de Hard core en 'Pro' gamers.
Een gewone casual gamers clan zullen er net zo aan meedoen.
Je hoeft meer 1 iemand te kennen die weet hoe je het tweakt of het linkje doorstuurd.
Grappig.. want dat zijn juist degene die de tweaks hebben..
Bronnen? ClanBase/ESL etc etc..
Dat zijn nou net de mensen die ik niet bij de communite tel 
Maargoed als jullie dit storend vinden stop ik er wel mee
Maargoed als jullie dit storend vinden stop ik er wel mee
Anoniem: 149800
Kan ik hier terecht voor BF vragen of is dit " het grote flame topic"
Ik zit het te lezen en snap niet dat jullie zo door blijven gaan over niets.

tuurlijk kan je hier vragen stellenAnoniem: 149800 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:20:
niet iedereen is betrokken bij deze "discussie". dus brand maar los er zijn hier nog genoeg forumleden die je te woord kunnen/willen staan.
Schiet maarAnoniem: 149800 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:20:
Ahaaaaa,.. goede dag "Ontwijkdit" van Catch22.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:18:
[...]
Grappig.. want dat zijn juist degene die de tweaks hebben..
Bronnen? ClanBase/ESL etc etc..
(Dacht ff dat je "Kite" was,.. maargoed (dat zou nog meer verklaren))
Verbaasd me niks trouwens dat jij dit bent, jullie waren echt een ongeloofelijke zeik&zeur clan!

Ter info, als je de Battlerecorder files nog wil hebben,.. vraag maar .....
Ter reactie op het volx verhaal; Ja die filmpjes zijn oud, maar laat wel zien hoe het niet moet zijn, als iedereen prone-dolphin-spammed door het veld heen waggelt, is er gewoon geen hol meer aan.
-------------
Ontopic: Ik wacht trouwens lekker tot de nieuwe map "official" is. Helaas dus een tank map, wat opzich wel aardig klinkt. Maar "armoured fury" heb ik ook maar enkele uren gespeeld,.. vond het eigenlijk niet zo leuk. Dit komt met name dat wanneer je zelf geen tank hebt, je telkens achter de feiten aan hobbelt, en eigenlijk uber saai is (en met uav ben je easy target).
achja dat was vroeger bij CS enz. ook altijd al het geval, met van die config hackers enz.
nou ik ben zelf ook meer het type van Plug & Play...ik heb wel m'n eigen settings enz., maar macro's dat komt er bij mij denk ik niet in...
bunnyhoppen en dolphindiven kun je ook met normale settings, is maar wat je gewend bent
als sommige mensen zo meer voordeel eruit kunnen halen.....volgens mij maakt het allemaal weinig verschil dusja
wie is Catch22 hier dan
nou ik ben zelf ook meer het type van Plug & Play...ik heb wel m'n eigen settings enz., maar macro's dat komt er bij mij denk ik niet in...
bunnyhoppen en dolphindiven kun je ook met normale settings, is maar wat je gewend bent
als sommige mensen zo meer voordeel eruit kunnen halen.....volgens mij maakt het allemaal weinig verschil dusja
Catch22? je bedoelt de Catch22 van het vroegere Gamecity? en Pamf?Frenzy_LS schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:39:
[...]
Ahaaaaa,.. goede dag "Ontwijkdit" van Catch22.![]()
(Dacht ff dat je "Kite" was,.. maargoed (dat zou nog meer verklaren))
Verbaasd me niks trouwens dat jij dit bent, jullie waren echt een ongeloofelijke zeik&zeur clan!![]()
Ter info, als je de Battlerecorder files nog wil hebben,.. vraag maar .....
Ter reactie op het volx verhaal; Ja die filmpjes zijn oud, maar laat wel zien hoe het niet moet zijn, als iedereen prone-dolphin-spammed door het veld heen waggelt, is er gewoon geen hol meer aan.
-------------
Ontopic: Ik wacht trouwens lekker tot de nieuwe map "official" is. Helaas dus een tank map, wat opzich wel aardig klinkt. Maar "armoured fury" heb ik ook maar enkele uren gespeeld,.. vond het eigenlijk niet zo leuk. Dit komt met name dat wanneer je zelf geen tank hebt, je telkens achter de feiten aan hobbelt, en eigenlijk uber saai is (en met uav ben je easy target).
wie is Catch22 hier dan
[ Voor 56% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-06-2007 16:41 ]
Onze vriendelijke vriend Devilscry, is "ontwijkdit" van Catch 22 clan.Thrills33ka schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:40:
Catch22? je bedoelt de Catch22 van het vroegere Gamecity? en Pamf?
wie is Catch22 hier dan
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1223353
Ik weet de verdere "history" niet, iig een clan waar "wij" .. wat onenigheid mee hebben gehad.
Niet echt boeiend allemaal, maar hun houding was gewoon erg kinderachtig, beetje zoals het niveau van zijn posts (need i say more)
Maar wil verder niet de topic verkloten met nutteloze info voor andere mensen.
(edit: hiermee bedoel ik dus dat ik geen zin heb dat de BF2 topic weer op slot gaat, ivm dit hele ge-eikel rond de Macro's en andere "tweaks/cheats/extra's/whatever"
----------------------------------------------
Ontopic: Ik wacht eigenlijk al jaren op een serieuze tank-sim. Lijkt me echt bruut, vooral WWII.
[ Voor 9% gewijzigd door Frenzy_LS op 08-06-2007 17:03 ]
ik had al een topic geopend bij het admin forum dat ze moeten ophouden met discussieren en ervaringen delen over cheats etc. en dit valt er in principe ook wel deels onder...niet dat mij het veel boeit, die macro's
waar ik me wel erg aan irriteer is dat mensen hier gewoon cheats enz. lopen te verheerlijken en aan te moedigen, dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op
waar ik me wel erg aan irriteer is dat mensen hier gewoon cheats enz. lopen te verheerlijken en aan te moedigen, dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op
Valt dit hieronder ook onder tweaken? Dit help namelijk geen ene f*ck
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1 SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.030000 SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0 SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200 SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100 SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30 SettingsManager.stringSet GSPlayerName "]HuT[ maxoss" SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0 SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1 |
:Frenzy_LS schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:51:
[...]
Onze vriendelijke vriend Devilscry, is "ontwijkdit" van Catch 22 clan.
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1223353
Ik weet de verdere "history" niet, iig een clan waar "wij" .. wat onenigheid mee hebben gehad.
Niet echt boeiend allemaal, maar hun houding was gewoon erg kinderachtig, beetje zoals het niveau van zijn posts (need i say more)
Maar wil verder niet de topic verkloten met nutteloze info voor andere mensen.
----------------------------------------------
Ontopic: Ik wacht eigenlijk al jaren op een serieuze tank-sim. Lijkt me echt bruut, vooral WWII.
--------------offtopic------------
P Ik raad alle Gotters aan, om clanwars posts te gaan lezen
dan lach je echt in deuk over sommigen clan matches
[PC] Battlefield 2 - Deel 44
Alvast een nieuw topic, hopelijk een nieuwe start met een goede sfeer. Denk om de topicwaarschuwingen.
Alvast een nieuw topic, hopelijk een nieuwe start met een goede sfeer. Denk om de topicwaarschuwingen.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
bij mij welmaxoss schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:01:
Valt dit hieronder ook onder tweaken? Dit help namelijk geen idee f*ck![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1 SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.030000 SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0 SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200 SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100 SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30 SettingsManager.stringSet GSPlayerName "]HuT[ maxoss" SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0 SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1
Foei, jij hoorde bij de non-macros (cheaters)
Moet dit topic nu niet op slot (nu er een nieuw topic is)?
Hey maxiemaxoss schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:01:
Valt dit hieronder ook onder tweaken? Dit help namelijk geen ene f*ck![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1 SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.030000 SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0 SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1200 SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 100 SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30 SettingsManager.stringSet GSPlayerName "]HuT[ maxoss" SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0 SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1
Ja dit is ook hetgene wat ik doe, maar weet ik niet te tweaken
?? voor zover ik weet is het niet verkleinen (anders zou je m wel extreem klein kunnen maken) maar het aanpassen van de hitbox-'lag'. Als iemand rent hobbelt zn hitbox daar een stukje achteraan, vanwege ping delay etc. In het echt zou je voor iemand mikken, maar in bf2 op iemand, omdat de hitbox achterloopt. Die delay van de hitbox kun je aanpassen. Maar niet verkleinen.Anoniem: 220344 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:10:
[...]
tenminste, dit is wat ik denk dat het beruchte tweaken is.
Tweaken is ook de Red Name langer boven iemands hoofd laten staan. Piepjes als iemand med pack neergooid enz.
Vraag me niet hoe het moet...
Ik hoef het niet te weten ook, ik own toch wel

Vraag me niet hoe het moet...
Ik hoef het niet te weten ook, ik own toch wel

phoenix1987 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:49:
[...]
Hey maxie
Ja dit is ook hetgene wat ik doe, maar weet ik niet te tweaken

Dan stel ik voor dat iedereen even ze instellingen post en dan gaan we het gelijk testen in een server. Is meteen het hele probleem opgelost

[ Voor 56% gewijzigd door maxoss op 08-06-2007 18:05 ]
Verder gaan kan in [PC] Battlefield 2 - Deel 44 op voorwaarde dat iedereen vriendelijk blijft tegen elkaar en jullie de discussie on-topic houden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:Lees dit door voordat je post
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: