maxoss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:44:
[...]
Waarom zouden we jou geloven, jij bent net zo goed aan het roepen dat er geen patch komt?! Het zal allemaal wel, maar eerst zien (van een EA medewerker) en dan pas geloven. Want ik vind jou een beetje ongeloofwaardig, kom maar is met bewijs of mag je daar weer niks over zeggen.

Ik was vorige keer wel duidelijk toch? Toen dat interview uitkwam waarin werd gezegd dat er een patch aankwam. Ik heb toen direct met dice gesproken en zij zijn daarin vrij duidelijk geweest.

Na 2 jaar nog steeds vragen wie mijn bronnen zijn wordt een beetje afgezaagd
nofi
Het punt is dat door constant te blijven roepen dat er een patch aankomt, allemaal gebaseerd op dat ene interview, die ene bron die toen al direct werd tegengesproken, je toch een bepaalde verwachting gaat creeeren die achteraf niet waar gemaakt kan worden. Als er een patch aankomt zal dat een mooie verrassing worden. Maar als die patch dadelijk alleen bestaat uit de extra map die we nu in de beta spelen en eventueel 2 kleine veranderingen is het weer een teleurstelling voor velen. Je kent 't wel, die miljoenen glitches die zogenaamd het spel onspeelbaar maken
Dat er een map aankomt is een feit, dat is de hele public beta van nu, maar een map maakt nog geen patch.
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:45:
[...]
Ik roep dit al 2 jaar...

, Je kan veel dingen verzinnen Damorpheus
1. ik heb nooit over crysis gesproken hier in dit topic.
2. FFOW vs BF2 debat was niet om mensen over te halen dat noemen we promoten en
en een paar feiten opleggen hoe Dice/EA hun game heeft behandeld, ook heeft het meer van dezelfde gameplay, dus daarom.
3.

ik bijna geen post over ET:QW
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Ik vind op quake, crysis, farcry, ffow anders voldoende posts in het BF2 topic

Ik probeerde alleen te zeggen dat dit wel een mosterd na de maaltijd is. messchien Bf2 publiek wel stabiel maar grotendeels hosten de clans de servers.Bf1942/Bf2 heeft gewoon geen concurrentie op dit vlak. zal wel 1 van de redenen zijn dat BF2 nog zoveel mensen trekt.
Maar zullen we is een keer een datum afspreken, hoe het over half jaar

, kunnen we weer is hevige discussieren, dan zijn waarschijnlijk meerdere games uit van het zelfde formaat

Tja mosterd na de maaltijd. Ja in dat opzicht is alles wat na de release van BF2142 mosterd na de maaltijd. Maar een spel als BF2 wordt gewoon nog lang en vooral veel gespeeld op internet
EA is niet verplicht die map uit te brengen. Desondanks doen ze het wel, vind ik juist erg goed
Goed, over een half jaar zie ik je in het QW topic, of het Crysis topic, of .. , ben benieuwd of je daar ook zo gaat ziemelen op de developers
[
Voor 35% gewijzigd door
Stewie! op 08-06-2007 09:59
]