[PC] Battlefield 2 - Deel 43 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 02:32:
[...]

maar Karkand only is saai....
er zijn zoveel mappen die je in principe voor inf kunt gebruiken, zelfs Kubra Dam die ik net op kleine mapgrootte heb gespeeld....geweldig alleen maar bij die dam vechten enz.
beter een wat uitgebreidere mapcycle
Jah maar die idote EA ROE zorgt ervoor dat servers niet hun tickets verhoudig mogen verhogen 8)7
100 tickets of 16 player map.... :/ (3/5 minuten uitgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:59:
Zulle we de server: =MKM=
nomeren als een ontmoetings plek voor gotters voor stevige IO strike at karkand potje? :)
gg 64 players size 24 players max, zul je mij nooit zien.. :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:31
evilpin0 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:39:
[...]

gg 64 players size 24 players max, zul je mij nooit zien.. :)
* maxoss haat het om ver te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
precies, een beetje drukte is altijd wel zo leuk. 1 vijand elke minuut tegen komen is saai :(

Had trouwens gisteren eindelijk weer eens voice gefixed met me gunner, speelt echt meteen veel beter. Hoef je ook minder om je heen te kijken als pilot, als je dat een paar keer doet is gegarandeert je ui weer bugged (ui verdwijnt). Die bug mag ook wel in de laaste patch gefixed worden :)

[ Voor 61% gewijzigd door evilpin0 op 16-05-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie dan een betere server O-) :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:31:
mwhja, elke willekeurige karkand 32 man map size 32 players vindt ik best, speel ook nooit echt heel erg lang. Liever speel ik ook op een vaste server maar uiteindelijk vermaak ik me altijd toch wel.

Erg jammer dat er geen dalian only server zijn (behalve tv2 dan) die map blijf ik toch het best vinden om te chopper whoren.

Gamert wake only bezoek ik ook nog wel eens O-)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 16-05-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 02:32:
[...]

maar Karkand only is saai....
er zijn zoveel mappen die je in principe voor inf kunt gebruiken, zelfs Kubra Dam die ik net op kleine mapgrootte heb gespeeld....geweldig alleen maar bij die dam vechten enz.
beter een wat uitgebreidere mapcycle
Ja, maar het idiote is dat als je als serveradmin een andere maprotatie erin ramt je wordt afgestraft met een lager bezoekersaantal. De mensen die het vaak spelen komen Karkand, Wake, Warlord en Ghost Town de keel uit. Zet je wat anders op, dan gaat 50% van de 'mainstream' spelers er vandoor.

Daar draai ik bij NOD overdag alle SF mappen, en 's nachts laat ik hem een Warlord - Ghost Town - Iron Gator rotatie draaien, dan blijft hij lang vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
laatste tijd op gamert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ikzelf speel vooral op JE Infantry Karkand / Mashtuur only.. Ik vind het een geweldige server, geen voertuigen, vaak hele goede mensen erop, en goede teamwork..

Voorderest ga ik alleen maar op Karkand / Mashtuur Infantry servers only, vind ik gewoon geweldig _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan mis je 95% van het spel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
NeoMe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:07:
In Point Of Existence begint het spel niet. Er blijft maar staan.
Je keert terug in: 0 seconden.
Ik wordt niet goed. Heb Special Forces geinstalleerd maar is niet de juiste versie.
Moet deze naar SF 1.3 of gewoon ook net als BF2 naar 1.41 ?
ja heb opnieuw gepatched, nu doet ie t wel. tnx.
Heb je SF ná PoE2 geinstalleerd? Zo ja, dan zou PoE2 nu (1.41 gepatched na SF) wel moeten werken. (de SF installatie gooit je enkele versies vóór patch 1.41 terug.)
De volgende checkboxes in het browser menu moeten zijn aangevinked, alvorens je een mod kunt spelen:
Same mod: Ja
Same version: Ja
Ranked: Nee

[ Voor 12% gewijzigd door Indy91 op 16-05-2007 13:20 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 16:35
EEKiller, Hafenkneipe, Frauenarzt zijn wel aardig. Allemaal 32 man, leuke maprotatie (alle mappen) en redelijk goede spelers. Alleen veel Duitsers .. :)

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
;) paar post's terug had ik al neergezet dat ze er nog 1 hadden..

Lotusjungs is een uber nice server :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pallas op 16-05-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ja, dat weet ik, maar dat komt omdat ik de rest gewoon niet echt leuk vind, ik vind veel gebouwen echt geweldig, daarom hoopte ik ook op een nieuwe CoD versie in Europa..

Maar voertuigen zijn opzich niet zo heel erg irritant, ben er redelijk goed in, maar ik vind het niet zo heel erg je van het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
lol ik zag toennet bij E-plaza Battlefield 1942 liggen voor 5 euro
ik denk ff meenemen :P
wil wel eens zien hoe Wake Island er in de oude game uitzag
omg ken m niet installeren, cd key klopt niet :|

[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 16-05-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:51

Shabbaman

Got love?

Pimorez schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:17:
[...]
ik vind veel gebouwen echt geweldig
Tijd om SF te gaan spelen zo te horen...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Maar voertuigen zijn opzich niet zo heel erg irritant, ben er redelijk goed in, maar ik vind het niet zo heel erg je van het..
Helikopterrrrrrrrrrs maken het spel juist cool!

Afbeeldingslocatie: http://i.domaindlx.com/vintec/roflcopter.gif

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
idd zonder helikopters geen oorlogsgame...en een paar straaljagers who cares, er lopen nog genoeg mensen op de grond...
zonder vehicles is het maar een beetje door mekaar rennen eerlijk gezegd, ik merk het altijd als ik een inf public ga....het is allemaal zo anoniem en onpersoonlijk...kan ook wel lekker zijn voor de afwisseling, maar ik vind het ook geweldig om met een goeie piloot wat te ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Thrills33ka schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:21:
idd zonder helikopters geen oorlogsgame...en een paar straaljagers who cares, er lopen nog genoeg mensen op de grond...
zonder vehicles is het maar een beetje door mekaar rennen eerlijk gezegd, ik merk het altijd als ik een inf public ga....het is allemaal zo anoniem en onpersoonlijk...kan ook wel lekker zijn voor de afwisseling, maar ik vind het ook geweldig om met een goeie piloot wat te ownen
Tja, daar heb je gelijk ik, maar dan moet je weer net een goede piloot hebben, en ja, die heb je niet altijd.. Ikzelf ben heel erg slecht in helikopters en straaljagers, ik ben meer van de pantser wagens enzo :) Maar wat voor 'n kit hebben jullie/vinden jullie het chillste? Ik vind ondersteuning altijd wel leuk, niet zo vaak kogels wisselen en mensen ff bijvullen. Medic is ook wel gaaf, maar dat wapen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Pimorez schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:42:
[...]

Tja, daar heb je gelijk ik, maar dan moet je weer net een goede piloot hebben, en ja, die heb je niet altijd.. Ikzelf ben heel erg slecht in helikopters en straaljagers, ik ben meer van de pantser wagens enzo :) Maar wat voor 'n kit hebben jullie/vinden jullie het chillste? Ik vind ondersteuning altijd wel leuk, niet zo vaak kogels wisselen en mensen ff bijvullen. Medic is ook wel gaaf, maar dat wapen :o
de standaard medic guns zijn echt wel goed hoor...alleen de M16 van USA zuigt...
de G36E (medic unlock van SF) die ownt
en support guns zijn wel goed, Spec ops ook paar goeie en dat is wat ik speel zo ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:21:
[...]

de standaard medic guns zijn echt wel goed hoor...alleen de M16 van USA zuigt...
de G36E (medic unlock van SF) die ownt
en support guns zijn wel goed, Spec ops ook paar goeie en dat is wat ik speel zo ongeveer
jij kan er gewoon niet mee schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

ach de m16 is nog niet zo erg als de acc van de p90 :D

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:38:
[...]

jij kan er gewoon niet mee schieten :P
ik herhaal: de m16 zuigt :P
het is geen eerlijke concurrentie voor AK101 en AK47...ook al kunnen pro's zoals jij Ace er wel mee schieten....ik kan er ook mee schieten maar pak 'm niet vaak, vind 'm gewoon niet fijn...burst = vet scheef...single shot = uber slecht in close range als ze je gaan sproeien
de tering wat een server toennet ik zat op een of andere zweedse inf only server met alleen city maps....niet normaal wat een nade gespam en claymore gehoer....echt alleeeeeeen maar gewoon...BOEM BOEM BOEM overal granaten om je heen....dat verneukt de gameplay dus 100 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de taal van het spel ook veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Thrills33ka schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:29:
[...]

het is geen eerlijke concurrentie voor AK101 en AK47...ook al kunnen pro's zoals jij Ace er wel mee schieten....ik kan er ook mee schieten maar pak 'm niet vaak, vind 'm gewoon niet fijn...burst = vet scheef...single shot = uber slecht in close range als ze je gaan sproeien
de tering wat een server toennet ik zat op een of andere zweedse inf only server met alleen city maps....niet normaal wat een nade gespam en claymore gehoer....echt alleeeeeeen maar gewoon...BOEM BOEM BOEM overal granaten om je heen....dat verneukt de gameplay dus 100 %
Uh lol. Er schiet volgens mij geen wapen zo recht als een M16. (unlocks niet meegerekend) Ak is leuk voor close range om mee te sproeien (hoef je weinig skillz voor te hebben imo)

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
[...]

ik vind dat juist wel lachen op zo op zn tijd:) jammer dat er geen granate only servers zijn:P iedereen support en gaan >:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 09:53:
Kun je de taal van het spel ook veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ja, dat kan, bij de install van het spel geloof ik..

Wat zijn jullie favo voertuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Hekking schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:12:
[...]

Uh lol. Er schiet volgens mij geen wapen zo recht als een M16. (unlocks niet meegerekend) Ak is leuk voor close range om mee te sproeien (hoef je weinig skillz voor te hebben imo)
kan wel, toch vind ik 'm niet fijn, zoals ik al zei in close range op single shot is het bijna niet te doen als je vijand loopt...en op afstand op burst is ie ook een stuk minder. dus je blijft steeds klooien met dat switchen van single naar burst.
FireFoz schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:40:
[...]

ik vind dat juist wel lachen op zo op zn tijd:) jammer dat er geen granate only servers zijn:P iedereen support en gaan >:)
ik vind dat ze dat eigelijk eruit hadden moeten halen, dat je via Ammo steeds nieuwe granaten kunt pakken....ze hadden gewoon meer punten moeten doen voor t geven van ammo, maar geen nieuwe granaten, alleen nieuwe wapen ammo

[ Voor 30% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-05-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Thrills33ka schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:16:
[...]

kan wel, toch vind ik 'm niet fijn, zoals ik al zei in close range op single shot is het bijna niet te doen als je vijand loopt...en op afstand op burst is ie ook een stuk minder. dus je blijft steeds klooien met dat switchen van single naar burst.
8)7 Je moet het ook andersom doen -> burst dichtbij en veraf single shot en dan vooral NIET inzoomen, je raakt dan veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:44:
[...]

8)7 Je moet het ook andersom doen -> burst dichtbij en veraf single shot en dan vooral NIET inzoomen, je raakt dan veel meer.
jep dat leer je als je er veel mee omgaat :)
:| ik schiet beter unzoomend afentoe dan inzoomend van mid range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
maxoss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:44:
[...]

snap ik, maar ff snel switchen als er ineens een enemy ergens opduikt is er niet bij...je moet dan wel schieten, en dan gaat het vaak mis tegen die sprayers :P ja M16 is gewoon een gun met gebruiksaanwijzing, ik kan er zeker wel mee ownen maar de G36E bijv blijft een stuk makkelijker
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:45:
[...]

jep dat leer je als je er veel mee omgaat :)
:| ik schiet beter unzoomend afentoe dan inzoomend van mid range.
klopt ja, heb ik met de AK's nou juist vaak...niet inzoomen van veraf en je raakt ze nog vaker ook

[ Voor 24% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-05-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:49:
[...]

snap ik, maar ff snel switchen als er ineens een enemy ergens opduikt is er niet bij...je moet dan wel schieten, en dan gaat het vaak mis tegen die sprayers :P ja M16 is gewoon een gun met gebruiksaanwijzing, ik kan er zeker wel mee ownen maar de G36E bijv blijft een stuk makkelijker

[...]

klopt ja, heb ik met de AK's nou juist vaak...niet inzoomen van veraf en je raakt ze nog vaker ook
jah die is super accuraat voor long and close range..
maar jah ik speel veel clanwars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ook balen zeg, kon ik eindelijk mijn eerste "Bronze Star" medaille halen, kwam er net op de laatste tel iemand gelijk in punten met mij, maar hij eindigde boven mij, waarschijnlijk omdat hij meer kills had. (dit moest ik even kwijt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is wel vaker zo met inf. only.

Iemand nog een goeie EF server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:11:
[...]

Ja, dat kan, bij de install van het spel geloof ik..

Wat zijn jullie favo voertuigen?
Apache met clanmate Sczigy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 03:03
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:19:
[...]

Apache met clanmate Sczigy :)
Of met mij.. ;)

Appache is een heerlijke chopper, veel sneller dan de hind (deze beweegt heel erg vaag om z'n as maar na veel oefenen weet je tot hoever je moet gaan).
Laatst nog in night flight een hele ronde alleen op een ATV gezeten. Ik had 39 road kills. >:) Dat was echt zo machtig mooi. :*)

[ Voor 44% gewijzigd door SymenGT op 17-05-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Toch moet je in Apache <-> Hind gevechten op een map als Iron Gator oppassen: daar kan de Hind flink gevaarlijk zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorn1986 op 18-05-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, de derde NOD op rij. Valt wel mee hoor. Gemiddeld na 2 TV's issie down en blijft hij dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Kan iemand van de vele top-chopper-piloten hier mij wat tips geven over hoe je moet leren circle-strafen om een doel heen? Dat is dus dat je rondjes draait om een doel heen, terwijl je constant op dat doel gericht bent, en dat alles uiteraard zonder neer te storten. Pas geleden nog een uurtje geoefend, maar het wil over het algemeen niet erg lukken. Ik gebruik dan toetsenbord en muis. Een kennis van me zegt dat hij de helicopter met alleen toetsenbord bestuurt, en zo ook kan circle-strafen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Probeer eens tegelijkertijd:
* A en pijltje naar rechts
* D en pijltje naar links

wedden dat jij dan ook lekker rondjes kan gaan cirkelen? het is zo simpel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pijltjes???? WSAD + muis kan het ook heel goed hoor! Gewoon neus naar beneden, licht opzij rollen en A / D! Op een gegeven moment krijg je er wel gevoel bij!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Met mijn muis stort ik zeker neer :D

Lol, ALLSeeyinEye. Was jij dat niet die ik gister in de lucht opblies met c4?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zoufiax schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:03:
Kan iemand van de vele top-chopper-piloten hier mij wat tips geven over hoe je moet leren circle-strafen om een doel heen? Dat is dus dat je rondjes draait om een doel heen, terwijl je constant op dat doel gericht bent, en dat alles uiteraard zonder neer te storten. Pas geleden nog een uurtje geoefend, maar het wil over het algemeen niet erg lukken. Ik gebruik dan toetsenbord en muis. Een kennis van me zegt dat hij de helicopter met alleen toetsenbord bestuurt, en zo ook kan circle-strafen...
meer oefenen, je moet er een bepaalt gevoel bij krijgen :)
En gewoon wasd + muis offc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

FikkieHo schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:48:

Je was bij ons ja, maar ik ben gisteren alleen in een LAV ge c4 d :)

Oefenen = the key to succes ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
FikkieHo schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:48:

:o FikkieHo, zag jouw gister :P Ging alleen niet zo lekker met me, ff wennen met nieuwe muis, en in het begin in een slecht team :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:44:
pijltjes???? WSAD + muis kan het ook heel goed hoor! Gewoon neus naar beneden, licht opzij rollen en A / D! Op een gegeven moment krijg je er wel gevoel bij!
Jakkes. Heb nog never iemand gezien die echt good vloog met wasd + muis. Zelf gebruik ik gewoon 8 toetsen. Maar het is bout dat je dan zo lastig om je heen kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:33:
[...]

Jakkes. Heb nog never iemand gezien die echt good vloog met wasd + muis. Zelf gebruik ik gewoon 8 toetsen. Maar het is bout dat je dan zo lastig om je heen kunt kijken.
serieus, volgens mij vliegt er echt haast niemand met 8 toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:35:
[...]

Ikke in iedergeval niet, ik vlieg eigenlijk nooit, en als ik vlieg, stort ik paar sec later weer neer met 5 man erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, ik ook niet, 'c', 'x' en de spatiebalk moeten er ook nog bij ;).

En F2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
[...]

True. Bijna iedereen vliegt met muis.

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier eens naar:

circa 90% van de dieren is insect
circa 90% van de mensen met computer gebruikt Windows
circa 90% van de BF2 spelers vliegt met de muis
circa 90% van de BF2 piloten niet goed kunnen vliegen

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
vliegen zonder muis....right 8)7
dat zul je mij iig niet snel zien doen....
maar is een kwestie van gewenning denk ik....ze zeggen ook dat met je met joystick in een plane beter bent...nou geloof er niks van
is gewoon wat je gewend bent
en ook dat switchen steeds lijkt me onhandig, heb je zo'n mega joystick voor je neus...moet je weer switchen als je bijv chopper gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Nou ik vlieg altijd met mijn pijltjes toetsen + WASD, en ik ben een hele goede piloot (zowel vliegtuig als chopper). Ik doe ook heel veel trucjes en ingewikkelde bewegingen daarmee dus dat zit wel goed. Ik denk dat je met de pijltjestoetsen gewoon veel sneller kunt draaien, want dan heb je ook geen last van dat je muis van je bureau afschuift. Bovendien zit je al met je vinger op die toets, dus de reactietijd zal ook sneller zijn. Maar idd is het gewoon wat je gewend bent. Toch blijf ik van mening dat als je zowel goed bent met de muis en goed bent met het keyboard, dat je toch beter overweg zult kunnen met het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 08-09 13:35
ik heb het even geprobeert met de muis+tobo en daarna heel rap me joystick gepakt.
wat is dat moeilijk zeg, vliegen met de muis. ik kan me zelf niet een top piloot noemen maar slecht ben ik zeker niet. de enigste keer dat ik een nadeel merk met vliegen is wanneer je in je eentje in een chopper zit, en je eigenlijk heel nodig die tv-missile moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
Werken TV-guideds niet met het toetsenbord? Hoe solo-vliegen alle toetsenbord-helden hier dan?

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chopper in positie, linkerhand naar F2, rechterhand naar muis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
leonpwner1 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:15:
Nou ik vlieg altijd met mijn pijltjes toetsen + WASD, en ik ben een hele goede piloot (zowel vliegtuig als chopper). Ik doe ook heel veel trucjes en ingewikkelde bewegingen daarmee dus dat zit wel goed. Ik denk dat je met de pijltjestoetsen gewoon veel sneller kunt draaien, want dan heb je ook geen last van dat je muis van je bureau afschuift. Bovendien zit je al met je vinger op die toets, dus de reactietijd zal ook sneller zijn. Maar idd is het gewoon wat je gewend bent. Toch blijf ik van mening dat als je zowel goed bent met de muis en goed bent met het keyboard, dat je toch beter overweg zult kunnen met het keyboard.
het draaien is wel irri ja, maargoed met een vrij hoge DPI + sens op 4 is dat wel te doen...
en ja met muis kun je wel heel precies aimen hoor, voor het neerhalen van choppers/us essex/planes met machine gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:50

Tjark

DON'T PANIC

Thrills33ka schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:11:
ze zeggen ook dat met je met joystick in een plane beter bent...nou geloof er niks van
is gewoon wat je gewend bent
quote van Piloting BF2 guide:
As mentioned in Section One, a joystick is a must for being a great jet pilot. Some people may contend that they are very good with mouse/keyboard, but don’t listen to them. They’re idiots. Stop reading this guide and go buy a stick.
;) 8)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

niet alles wat op internet staat is waar :P

bijvoorbeeld:

Ik heb een zus.

Dit is niet waar. :o maar toch staat het op internet!

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het woordje shit is al genoeg om gekicked te worden heb ik ondervonden ,lag op de grond om een flagpunt te veroveren maar er lagen ook 2 claymores , een teamgenoot (geen apart- team) zat nog in een boot achter de machinegun om eventuele respawners te kunnen neermaaien maar zodra de helft van de vlag veroverd was zag ik hem er al aan komen rennen , ik denk wegwezen maar was net te laat , er is helaas geen mogelijkheid om clamores te spotten voor je teamgenoten , toch?

En dan een noobvraag waarschijnlijk , ik heb nog nooit begrepen wat nu dat doodshoofdje betekent wat soms in een rood vierkantje rechtsboven in je sherm verschijnt , wat is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met een muis ben je altijd in een het nadeel. Bij achtervolgingen bijvoorbeeld, als jij telkens je muis van de ene kant naar de andere kant moet halen dan verlies je gewoon. Bovendien ben je met de pijltjes veel vlotter, aangezien je dan gelijk aan je max bewegingssnelheid zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met BF2(deluxe)

Ik heb m pas geïnstalleerd, hij werkt verder prima alleen zit ik nog op versie 1.1.2.... ofzo. Het probleem is dat als ik de patch run (1.41 full) dan blijft ie alsnog op 1.1.2.... Hij geeft geen foutmelding niets. Er staat zelfs Patch completed Succesful. Heeft iemand al eens eerder dit probleem gehad? bij een vriend van me werkte 1.41 full wel gewoon (hij heeft niet de deluxe versie (BF2))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:09:
En dan een noobvraag waarschijnlijk , ik heb nog nooit begrepen wat nu dat doodshoofdje betekent wat soms in een rood vierkantje rechtsboven in je sherm verschijnt , wat is dat ?
Dat er dichtbij explosieven zijn geplaatst (c4, claymore).
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:20:
met een muis ben je altijd in een het nadeel. Bij achtervolgingen bijvoorbeeld, als jij telkens je muis van de ene kant naar de andere kant moet halen dan verlies je gewoon. Bovendien ben je met de pijltjes veel vlotter, aangezien je dan gelijk aan je max bewegingssnelheid zit.
Idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:38:
Ik heb een probleempje met BF2(deluxe)

Ik heb m pas geïnstalleerd, hij werkt verder prima alleen zit ik nog op versie 1.1.2.... ofzo. Het probleem is dat als ik de patch run (1.41 full) dan blijft ie alsnog op 1.1.2.... Hij geeft geen foutmelding niets. Er staat zelfs Patch completed Succesful. Heeft iemand al eens eerder dit probleem gehad? bij een vriend van me werkte 1.41 full wel gewoon (hij heeft niet de deluxe versie (BF2))
Deluxe versie? :X

Maar bedoel je dat er dan 1.121 ofzoiets rechtsbovenin blijft staan? Dat heb ik ook, zolang ie maar meer dan 400 servers laat zien is het gewoon 1.41 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat v1.1.2965. Maar ik zie max 190 servers ofzo. Dus volgens mij zit ik echt niet op de nieuwste versie. In 1.41 kan je toch springen en schieten teglijk?

Iemand een idee wat er fout kan zijn gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:59
Deluxe is Standaard + specialforces ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
moet ik mezelf weer gaan herhalen?
omdat 1 gozer zegt dat het zo is, is het dus niet zo...
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:20:
je kunt met muis ook de maximum draaisnelheid halen?...ik merk het verschil niet eens tussen een hoge sens of iets lager...ik draai met muis altijd zo snel mogelijk
enige nadeel is dat je soms een lamme arm krijgt als je achtervolgd word of je achtervolgt iemand
maar muis heeft echt UITERSTE precisie, geloof me maar....lijkt me nogal logisch dat je met een goeie muis ook perfecte aim hebt in een jet
misschien dat het met een joystick wel wat makkelijker wordt omdat je niet meer steeds hoeft te draaien...maar ik zou niet weten wat iemand met joystick nou wel kan wat ik niet zou kunnen met m'n muis (behalve wat trucjes misschien)

[ Voor 65% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-05-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede manier om vliegtuigen kwijt te raken die je achtervolgen daar ben in nogal slecht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:51:
Weet iemand nog een goede manier om vliegtuigen kwijt te raken die je achtervolgen daar ben in nogal slecht in.
oefenen :)
ik was er ook slecht in maar alleen door ervaring leer je ze af te schudden.
je moet gewoon onverwachte manouvres maken.
als je zelf ook een jet achtrervolgd is het maar zelden zo dat je de vijand continu in beeld hebt.
en als je onvoorspelbaar vliegt kan je op zo'n moment dus mooi wegkomen.

als je hoort dat de achtervolger een lock heeft, niet meteen je flares afgooien wat dan ben je gewoon veel te vroeg.
en zoveel mogelijk krappe bochten maken. zodra je een recht stuk vliegt kan je achtervolger met je oplijnen en je zeer eenvoudig neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
of heel erg hoog gaan vliegen...net op t randje dat je eruit vliegt...
of juist helemaal recht omhoog vliegen en dan kom je in die draaikolk..dan rem je af, laat je terugvallen
meestal kunnen ze je dan ook niet bijhouden...is wel effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:55:
of heel erg hoog gaan vliegen...net op t randje dat je eruit vliegt...
of juist helemaal recht omhoog vliegen en dan kom je in die draaikolk..dan rem je af, laat je terugvallen
meestal kunnen ze je dan ook niet bijhouden...is wel effectief
rond de 800M dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:40:
Er staat v1.1.2965. Maar ik zie max 190 servers ofzo. Dus volgens mij zit ik echt niet op de nieuwste versie. In 1.41 kan je toch springen en schieten teglijk?

Iemand een idee wat er fout kan zijn gegaan?
Kreun, ja, zo heet het in de taakbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 21:05

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Veel achter je kijken en anticiperen wat de tegenstander doet en hiernaar handelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat laat ik m'n gunner doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Oemfoefoe schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:54:
Veel achter je kijken en anticiperen wat de tegenstander doet en hiernaar handelen. ;)
Lol Hut clan in da house ? :) veel bekenden hiero. Dan ken je JGX worker ook wel zeker ?

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik kijk altijd zelf naar achteren. Als ik in een plane zit neem ik de plane over via m'n tobo en dan kan ik gemakkelijk op F12 en F9 drukken. :) Verder vlieg ik vele malen beter met muis, maar met een tobo kan ik het ook wel. :)

Wat ik altijd doe als er een plane achter me aan zit is gewoon loopings maken, en als je hem dan nog niet kwijt bent rondjes vliegen maar dan met je neus omhoog zodat je hoger komt, en dan ineens met een rot vaart naar beneden vliegen. Wedden dat je hem kwijt bent :P?

Leuke kick laatst gehad nog:

Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/r.pack/got/kicktumb.jpg
8)7

[ Voor 15% gewijzigd door MensionXL op 19-05-2007 20:06 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
random killing :? ok:P

Ik had vandaag weer een mega frustratie :X Ik lag in karkand ergens vlak om een hoek. OM de hoek lag een gast met een support kit klaar om iedereen die de hoek om kwam neer te maaien (zo ging ik dus ook down).
Nou liep er achter mij dus een medic, die mij weer revivde, waarop die support gast mij dus weer neer maaide.
IPV dat ie nou na 2x eerst die support gast gaat opruimen (met een handgranaat of omlopen ofzo), blijft me gewoon reviven! :X Maar liefst 6 keer!! ik werd er zo pissig van, want ik kon dus niet verder spelen omdat die counter steeds weer opnieuw begon dat ik ook flink heb gescholden :P Werd er gelukkig niet afgekicked...volgensmij hield het uiteindelijk op omdat die medic zelf ook neer geschoten werd :|

Ik speel overigens veel op de IMA (clan ofzo) server (city maps only, 64p) en een of andere noorse server. Er zijn tegenwoordig wel een stuk minder srevers volgensmij...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:09:
Het woordje shit is al genoeg om gekicked te worden heb ik ondervonden
In engelstalige landen staat is gvd de vertaling die de lading het best dekt.... Kan dus best begrijpen dat ze je er daarvoor afgooien, al blijft het als hollander lullig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
hehe ja leuk toch :)

die medic krijgt lekker zn puntjes, die support gast krijgt zn puntjes. de enige die weer moeilijk doet ben jij :>

wat je wel kunt doen: snel rechtermuis en op suicide drukken, dan kan je niet gerevived worden

[ Voor 15% gewijzigd door indexample op 20-05-2007 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Hekking schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:56:
[...]

Lol Hut clan in da house ? :) veel bekenden hiero. Dan ken je JGX worker ook wel zeker ?
GoT -> DJMantri -> Army of GoT -> HuT :9~

oftewel bijna alle HuT members komen van dit forum af.

en JGXje is een noobie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murk schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:56:
[...]

ja dat heb ik ook met die ribbon :S Alle vinkjes maar niet de ribbon gekregen. misschien maar eens proberen bij al de betreffende maps 2 sessies te spelen, dan zou je em toch wel moeten krijgen :/
Vraagje is het bij jou nu opgelost? want ik heb het zelfde probleem en wacht ook al een week erop.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
FireFoz schreef op zondag 20 mei 2007 @ 00:23:
Ik had vandaag weer een mega frustratie :X Ik lag in karkand ergens vlak om een hoek. OM de hoek lag een gast met een support kit klaar om iedereen die de hoek om kwam neer te maaien (zo ging ik dus ook down).
Nou liep er achter mij dus een medic, die mij weer revivde, waarop die support gast mij dus weer neer maaide.
IPV dat ie nou na 2x eerst die support gast gaat opruimen (met een handgranaat of omlopen ofzo), blijft me gewoon reviven! :X Maar liefst 6 keer!! ik werd er zo pissig van, want ik kon dus niet verder spelen omdat die counter steeds weer opnieuw begon dat ik ook flink heb gescholden :P Werd er gelukkig niet afgekicked...volgensmij hield het uiteindelijk op omdat die medic zelf ook neer geschoten werd :|
Dat had ik ook een keer, maar dan iets van 20x. Omg hoe zielig kun je zijn :X (het waren dus m'n eigen teamgenoten :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
hoe kan ik nou BF2 als administrator runnen?
mijn BF2 blijft maar crashen onder Vista x64...
zelfs al bij het maken van een screenshotje BOEM CTD
echt frustrerend
ik kan die niet als administrator runnen met rechtermuisknop, die optie kan ik niet aanvinken
en ja ik heb gewoon 1 account dus het admin account
had hem ook al op compatibiliteit gezet voor win XP sp2...maar het werkt allemaal voor geen meter, blijft crashen

[ Voor 15% gewijzigd door SuX DeLuXe op 20-05-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Thrills33ka schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:35:
hoe kan ik nou BF2 als administrator runnen?
mijn BF2 blijft maar crashen onder Vista x64...
zelfs al bij het maken van een screenshotje BOEM CTD
echt frustrerend
ik kan die niet als administrator runnen met rechtermuisknop, die optie kan ik niet aanvinken
en ja ik heb gewoon 1 account dus het admin account
had hem ook al op compatibiliteit gezet voor win XP sp2...maar het werkt allemaal voor geen meter, blijft crashen
ga naar ontspanning -> bf2 rechtersmuisknop aanpassen -> spelen bewerken -> geavanceerd -> als administrator uitvoeren }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Euroforces en armored fury zijn alleen te downloaden via EA ?
Geeft die software nog performance problemen?

Verslavend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik heb nu een goeie Armored Fury server gevonden, wel een Amerikaanse...met ping 160 in de serverlist...
maar eenmaal in-game heb ik maar ping 120 en geen last van lag
is wel relax met 64 man op Midnight Sun
Europese servers met een redelijk aantal spelers zijn er niet eens...
kvind dat ze AF en EF gewoon vrij moeten geven voor degenen die BF2 hebben...ook al heb ik er 10 euro voor betaald, als je t niet online kunt spelen schiet je er helemaal niks mee op
en AF mappen zijn echt wel mooie mappen

[ Voor 41% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-05-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
Pallas schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:36:
Euroforces en armored fury zijn alleen te downloaden via EA ?
Geeft die software nog performance problemen?

Verslavend !
ik heb ze besteld bij bol.com
helaas zijn er maar weinig servers voor die boosterpacks, en liggen ze hier maar een beetje te verstoffen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vaak zo met boosterpacks. Vaak worden de gratis mods meer gespeeld dan de boosterpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
mhh 30 eur voor ef en af... vind het veel geld..

me eerste gold en bronze gehaald afgelopen week ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Goed bezig Pallas! Ik speel al sinds 1 dec 2006 maar de enige medal die ik tot nu toe heb is de purple heart, en die heb ik al heel wat keertjes gehaald :+ (afgelopen weekend ook nog). Laatst zat ik heel dicht bij m'n eerste bronze medal, eindigde in punten gelijk met een ander, maar die had meer kills waardoor hij boven mij eindigde (waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
Ik heb echt dikke fun hiermee :D en helemaal met Teamspeak :X

Knifen rondrennen rustig spelen tactic alles zit erin :X echt fun.
LJ server is het altijd gezellig en druk :) (meestal vanaf1900)

En de stats :P die zijn ook verslavend :) ik bedoel dan voornamelijk de k/d ratio :) niet je punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zoufiax schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:53:
Goed bezig Pallas! Ik speel al sinds 1 dec 2006 maar de enige medal die ik tot nu toe heb is de purple heart, en die heb ik al heel wat keertjes gehaald :+ (afgelopen weekend ook nog). Laatst zat ik heel dicht bij m'n eerste bronze medal, eindigde in punten gelijk met een ander, maar die had meer kills waardoor hij boven mij eindigde (waarschijnlijk).
hehe purple heart...ik heb 'm nog nooit gehaald :) (gelukkig)
Bronze heb ik 354 keer ontvangen :P
Zilver 462
Gold 746
maar ik heb dan wel heel veel gespeeld ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, mij lijkt mij een mooie EF/AF server ook wel mooi.

Iemand een tip voor lag-free 64 slots EF/AF only server?

Volgens GM in NL alleen maar wat 32 slots en lager met Grank van 1088 en hoger (lager in de lijst dus)

Met een avg van 2.57 hoef je die ook niet vaak vol te verwachten |:(

Heb wel weer eens zin in een potje Operation Harvest met 32 vs 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Mocht je in de buurt komen van een purple heart dan kan je natuurlijk altijd de server verlaten en ergens anders inloggen, maar dat doe ik niet (zoals duidelijk moge zijn) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 05:51

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:29:

Volgens GM in NL alleen maar wat 32 slots en lager met Grank van 1088 en hoger (lager in de lijst dus)

Euh... kan je die NOD server niet operation Harvest laten draaien dan? Ik ben erbij!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:29:

zo'n Amerikaanse server van de SF clan ofzo
64 slots...zit vaak goed gevuld...en ondanks ping 130 geen lag...
dus probeer daar eens
mapcycle:
Roadrage, Harvest, Midnight Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:37:
[...]

Euh... kan je die NOD server niet operation Harvest laten draaien dan? Ik ben erbij!
Leuk dat jij erbij komt dan, maar jammer van die paar honderd vaste bezoekers die dan niet komen.

We hebben op dit moment een perfecte reputatie als meeste bevolkte SF server van Europa (lees: non-US). Op het moment dat je die switched naar EF/AF ben je 99% van je klantenkring kwijt, wat inhoudt: lege server. En dat is niet wat ik wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zoufiax schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:31:
Mocht je in de buurt komen van een purple heart dan kan je natuurlijk altijd de server verlaten en ergens anders inloggen, maar dat doe ik niet (zoals duidelijk moge zijn) :)
Of je maakt gewoon een paar extra kills... ;)
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:17:
[...]

Leuk dat jij erbij komt dan, maar jammer van die paar honderd vaste bezoekers die dan niet komen.

We hebben op dit moment een perfecte reputatie als meeste bevolkte SF server van Europa (lees: non-US). Op het moment dat je die switched naar EF/AF ben je 99% van je klantenkring kwijt, wat inhoudt: lege server. En dat is niet wat ik wil..
Vandaar dat wij ook niet zomaar volledig overgaan naar SF of EF/AF, maar 6 dag/week Vanilla en 1 dag SF.
Jaartje geleden geprobeerd met EF/AF, maar dat resulteerde in een lege server. Niet meer doen dus :+

[ Voor 50% gewijzigd door AllSeeyinEye op 21-05-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten we met meer clans samen doen en ook i3d in betrekken en dan gewoon de wereldwijd #1 EF/AF server uit de grond stampen. :> (64 slots, 2 rondes per map, alle EF en AF mappen) :D

2e server halve prijs he :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 16:48 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post