Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Wat gaat het hard in dit topic. Ik zal binnen een uurtje een nieuw topic online gooien. Moet eerst nog wat andere dingen met dit mooie weer.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik weet niet wat die PCI-E stekkers kunnen. Maar je moet wel rekening houden wat de voeding max op die lijn kan geven.Bas van der Doorn schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:51:
230Watt daadwerkelijk verbruik zou niet eens kunnen afgaande op de pics van de HD 2900XT met 2 PCI-E voeding connectoren. Dat levert maximaal 75Watt via de PCI-E bus en 2x75Watt via die voedingsconnectoren op, oftewel 225Watt. Het lijkt me niet dat ATI op goed geluk meer stroom gaat trekken dan de connectoren maximaal kunnen leveren, dan krijgen ze waarschijnlijk heel veel meldingen dat voedingen en moederborden het niet getrokken krijgen. Als het zo goed werkt en nog een beetje wil overklokken ook zou ik zeggen ongeveer 200Watt max @ stock.
Maar ik hoop dat hij niet boven de 200 watt komt. Want dan heb je echt een brakke performance per watt in DX9 games.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
En done
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Klinkt kinderachtig, maar blijkt iedere keer weer nodig:
- geen Ati vs nVidia geflame (of onnodige vergelijkingen)
- niet op de man spelen - een ander voor fanboy uitmaken = OW wegens flamen
- geen slowchat
- het 1001 keer herhalen van zelfde 'nieuws' (R600 vertraagd...) is geen nieuws, dus offtopic.
- als je iets beweert, onderbouw het. Als het van een roddelsite (Inquirer) komt, geef dat aan en verkondig het niet als heilige waarheid
Wat dan wel? Goed onderbouwde nieuwtjes over ATi videoproducten en hun drivers. Daar gaat het om in een nieuwsdiscussie :)
Klinkt kinderachtig, maar blijkt iedere keer weer nodig:
- geen Ati vs nVidia geflame (of onnodige vergelijkingen)
- niet op de man spelen - een ander voor fanboy uitmaken = OW wegens flamen
- geen slowchat
- het 1001 keer herhalen van zelfde 'nieuws' (R600 vertraagd...) is geen nieuws, dus offtopic.
- als je iets beweert, onderbouw het. Als het van een roddelsite (Inquirer) komt, geef dat aan en verkondig het niet als heilige waarheid
Wat dan wel? Goed onderbouwde nieuwtjes over ATi videoproducten en hun drivers. Daar gaat het om in een nieuwsdiscussie :)