Denk je dat ik die HD2900 XT dan bewaar ? die verkoop ik gewoon en dan leg ik geld bij. Op jaar basis geef je dan 1500 euro uit en dan koop je elke keer het nieuwste en iets van 6x nieuwe cpu en mobo.Anoniem: 199989 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:14:
lol,hebben jullie allemaal geld te veel?Ja ja,ik weet het,de webstek heet niet voor niets tweakers,maar toch....ik vind zeggen en schrijven 900 euro voor nu een 2900xt en binnen een half jaar een R650 overdreven,maar ja,wie ben ik:)
Het is je hobby of niet
Op die manier. Anders koop je een X1300 XT kaartje of zo of zelfs nog een stapje lager.Cartman! schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:26:
[...]
Eerst zien dan geloven zegmaar... Heb moederbord+geheugen al en processor gaat ook niet echt goedkoper worden. Daarom is t enige onderdeel wat ik nodig heb n videokaart, vandaar.
Je haald alles door elkaar. 16:10 is beter want dan zie je meer maar koop je dus geen 24" maar een 19 of 20" dan kun je makkelijk alles tegelijk zien en zelfs meer. Dus zou je iemand kunnen zien zitten die je normaal niet zag. Ook in stratagie games een groot voordeel meer in beeld meer overzicht mits de game widescreen support heeft anders is het nadelig maar bij mijn scherm kan ik upscaling uit zetten dus dan krijg ik gewoon weer 5:4. Met twee zwarte randen.evilpin0 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:27:
[...]
Ik weet wat je bedoelt, heb echter ook een hd tv aan me pc hanger waar ik alle films op afkijk. Voor mij niet belangrijk dus. Opzich ziet 1024 en niet eens zo heel verkeerd uit mijn scherm (acer 1951) maar er treedt wel wazigheid op. Ik draai echter alles in 1280.
Ik heb 5:4 scherm puur omdat dat beter is voor snelle schiet spellen waar je je alleen op je gezichtveld recht voor je focust en waar alles aan de zijkant non-informatie is (wie dit tegen spreekt, speelt niet op hoog niveau en waarschijnlijk zonder geluid), met een widescreen zie je bv ook vaak niet mensen een "verdieping hoger". Bij rts games heb je ook meer beeld kwa opervlakte.
Ik weet heus wel waar ik het over heb maar volgens mij begin jij over iets anders, ik beweerde nl alleen dat de beeldkwaliteit met 1280 en 6xaa evengoed (heb nooit uber reso gespeelt dus weet niet of het daadwerkelijk zo is) is als 2xxx zonder AA. Agrument: Je ziet meer met hoge reso vindt ik niet relevant voor mij persoonlijk aangezien op een 19inch alles anders mini mini wordt.
En je 19"kan geen super hoge reso aan dus het wordt ook niet mini mini. Dit kan alleen bij laptops die hebben wel eens super hoge reso's op een klein scherm. Voor internetten en word is dat misschien minder handig maar bij games is alles wel scherp. Alleen de tekst en de UI kunnen te klein worden. Maar bij de betere games kun je die ook groter maken.
[ Voor 67% gewijzigd door Astennu op 25-04-2007 15:33 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....