[Plasma] Samsung PS-42Q91H / PS-42Q92H

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 35.674 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook de PS-42Q91H ontvangen, ziet er strak uit zeg!!!

Was alleen benieuwd naar de "strepen", moet zeggen ik zie ze ook alleen als hij uit staat. Dit is echter niet heel goed zichtbaar en de plasma staat toch behoorlijk in het daglicht! Als de plasma aan gaat zijn de strepen als "strepen voor de zon" verdwenen _/-\o_

Heeft iemand al de juiste code voor het aansturen van de UPC mediabox via de Samsung afstandsbedienning gevonden? Dit zou wel handig zijn!!! Ik heb hem een ieder geval nog niet gevonden (en om alle codes af te gaan is de laatste optie :?)

En wat is nu de beste manier om een plasma "in te spelen"?

kortom een super TV!! (Breng ik mensen nu weer aan het twijfelen :o ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:46:
Heb vandaag ook de PS-42Q91H ontvangen, ziet er strak uit zeg!!!

Was alleen benieuwd naar de "strepen", moet zeggen ik zie ze ook alleen als hij uit staat. Dit is echter niet heel goed zichtbaar en de plasma staat toch behoorlijk in het daglicht! Als de plasma aan gaat zijn de strepen als "strepen voor de zon" verdwenen _/-\o_

Heeft iemand al de juiste code voor het aansturen van de UPC mediabox via de Samsung afstandsbedienning gevonden? Dit zou wel handig zijn!!! Ik heb hem een ieder geval nog niet gevonden (en om alle codes af te gaan is de laatste optie :?)

En wat is nu de beste manier om een plasma "in te spelen"?

kortom een super TV!! (Breng ik mensen nu weer aan het twijfelen :o ?)
Beetje wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nb0287 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:49:
Vandaag is er een monteur van Selectro langs geweest om het moederbord van mijn Q92 te vervangen. Dit allemaal naar aanleiding van de beeldverspringingen die ik bij sommige beelden zie. Zoals ik al verwacht had heeft dit niks opgelost. Mijn vorige moederbord was van 20 maart en nu zit er een bord in van 30 mei. Het probleem zal toch echt met een firmware update opgelost moeten worden. De monteur heeft gezegd dat hij deze storing aan Samsung zal doorgeven. Ik hoop dus dat ze gauw met nieuwe firmware uit gaan komen.
Heb je dat bij elke bron? Of is het bijvoorbeeld bij digitale TV? Want in het laatste geval kan het wel eens daar aan liggen. Als je iets hebt opgenomen en kan afspelen op een andere tv kan je in ieder geval testen of het niet aan iets anders ligt dan de tv.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02-2023
kiddyl schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 00:36:
[...]

Heb je dat bij elke bron? Of is het bijvoorbeeld bij digitale TV? Want in het laatste geval kan het wel eens daar aan liggen. Als je iets hebt opgenomen en kan afspelen op een andere tv kan je in ieder geval testen of het niet aan iets anders ligt dan de tv.
Het is zowel bij analoge als digitale TV. Ook is het zichtbaar bij het afspelen van een DVD zowel via scart als HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Ben net door Selectro opgebeld dat ze morgen langskomen om mijn Q92 mee te nemen voor verder onderzoek naar aanleiding van de "verspringingen". Ik krijg dan een vervangend toestel. Ben benieuwd, ze maken er wel werk van. Ik hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DarkChylde schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:43:
ik zie trouwens net op HTforum dat er ook full-HD plasma's aankomen :D
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=61197.0

rond de 1500 euro voor de 42"
1500 euro voor een full hd plasma van 42"? Waarom wil ik dat niet geloven :+
Dit valt toch onder het kopje 'TOO GOOD TO BE TRUE' toch? :)
Mocht het inderdaad 1500 euro gaan kosten waarom zou je dan uberhaupt nog overwegen om voor een 40M87 te gaan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:37:
[...]

Mocht het inderdaad 1500 euro gaan kosten waarom zou je dan uberhaupt nog overwegen om voor een 40M87 te gaan kiezen?
Klopt, leuke prijs voor zo'n plasma tv. Alleen op die site staan ook een paar linkjes naar engelse site, waar staat 1500 pond. En dan wordt het een ander verhaal.

Dus effe afwachten tot september/oktober denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03
[...]

Omdat de 42" plasma GEEN full hd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

[...]
Als je plasma naast LCD hebt gezien met SD signaal, waarom zou je dan uberhaupt nog LCD overwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Ik heb sinds vandaag ook de beruchte PS-42Q91H...

Wat betreft de strepen, klopt het wel. Als de tv uitstaat zijn ze gewoon goed waarneembaar. Boeit het? Nee, de tv staat toch uit. Wanneer de TV aanstaat tijdens daglicht zijn ze waarneembaar als je onder een erg schuine invalshoek gaat kijken ;) Is dat allemaal zo erg dan? Nee, het valt reuze mee en je ziet het alleen als je op details let, like me :+ De eerste paar uur had ik wel zoiets van: ik ga deze inruilen! Langzamerhand gaat dat gevoel over en presteert prima. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik kwaliteits verlies kan waarnemen bij de ingebakken logo's van de tv zenders bij Tele 2. Het alom bekend blokjes probleem bij DivX in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Pascal Saul schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 00:40:
Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik kwaliteits verlies kan waarnemen bij de ingebakken logo's van de tv zenders bij Tele 2.
Dat ligt waarschijnlijk aan Tele2, en niet aan je plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Philflow schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 08:04:
[...]

Dat ligt waarschijnlijk aan Tele2, en niet aan je plasma.
Dat weet ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Bij mij is gisteren mijn TV opgehaald voor nader onderzoek. Ik heb als vervangend toestel een Samsung LE27T51B gekregen. Ik moet je zeggen dat is best wel ff wennen als je van een 42 inch plasma overschakeld naar een 27 inch LCD uit 2005! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
nb0287 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:43:
Bij mij is gisteren mijn TV opgehaald voor nader onderzoek. Ik heb als vervangend toestel een Samsung LE27T51B gekregen. Ik moet je zeggen dat is best wel ff wennen als je van een 42 inch plasma overschakeld naar een 27 inch LCD uit 2005! 8)7
Dat is dan weer wel matig dat je niet eens een vergelijkbaar model krijgt ter vervanging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Ik weet dat het een herhaling van mijn vraag is, maar is het iemand al gelukt om de ab van de 50Q/C91 zo te programmeren dat hij alle functies van de Samsung Setopbox overneemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Helemaal niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
MrPark..........heb je al antwoord gehad van Samsung naar aanleiding van jou mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tim mij is het wel gelukt hoor om de ab van mijn 42q91 te programmeren zodat ie te gebruiken is met mijn samsung stb

alleen geen epg knop en het geluid is niet te regelen rest werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:54:
tim mij is het wel gelukt hoor om de ab van mijn 42q91 te programmeren zodat ie te gebruiken is met mijn samsung stb

alleen geen epg knop en het geluid is niet te regelen rest werkt prima
Geweldig Tally-ho, dank voor je moeite.
Volgende week hoor ik wat ik terug krijg voor mijn scherm en ga dan in eerste instantie de 50Q91 bestellen. Mocht ik problemen hebben met eventuele strepen dan kan ik die zo omruilen voor de 50C91. Denk dat ik er maar gelijk een PS3 en een HD speler bijneem, dan kunnen we weer even vooruit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Welke code heb je trouwens gebruikt Tally-ho ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij de 000
maar hij zit in de range 000 t/m 008 thats for sure

staat in dat telefoonboek aka de handleiding die bij de tv zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:51:
volgens mij de 000
maar hij zit in de range 000 t/m 008 thats for sure

staat in dat telefoonboek aka de handleiding die bij de tv zat
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand de upc box aan de praat gekregen met de Samsung afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:10:
Nog steeds niemand de upc box aan de praat gekregen met de Samsung afstandsbediening?
nee ik ook nog niet, maar lijkt me wel mooi als dat zou lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Vandaag mijn 42Q92 weer terug gekregen na twee weken "onderzocht" te zijn door Selectro.
Het toestel werd teruggebracht door een vervoerder en niet door een monteur dus ik kon niet vragen wat ze gedaan hadden. De problemen met de verspringingen zijn niet opgelost. Dit had ik al verwacht. Ik had de monteur al aangegeven dat het een softwarematig probleem is en ik hoop dan ook dat ze dit aan Samsung hebben doorgegeven. In Amerika zijn er ook al een hoop mensen die dit probleem aan Samsung hebben doorgegeven dus ik hoop dat ze binnenkort met een oplossing gaan komen. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Gisteren eindelijk mijn Philips 42 inch plasma verkocht en gelijk bij de MM de 50Q91 besteld. Als alles goed verloopt zal deze eind volgende week geleverd worden. Ik houdt jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen hier last van?
Als ik formule 1 kijk trillen de autos bij een bepaalt beeld. Samsung is geweest en vertelde dat dat met een hddecoder weg zou zijn... Niet dus.
Erg irritant moet ik zeggen.

Zowel als digitaal als analoog is dat het probleem.

Wie weet dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:25:
Hebben meer mensen hier last van?
Lees de thread even zou ik zeggen, en vooral berichten van nb0027

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik gedaan, selectro is hier ook geweest, deze man vond geen problemen en had het over een sotwareupdate afwachten. Wat heb ik hieraan? |Tot die tijd ergeren tijdens auto en motor sport kijken?
Heb samsung wederom gemaild,nog niets vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Ik heb gisteren ook weer een mailtje gestuurd naar Samsung over het "tril" probleem. Nog geen reactie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het erg iritant,en dan zeggen dat het met een hddecoder weg is,of ze geven casema de schuld dat het signaal te zwak is.Ook niet casema heeft gemeten en het is dik in orde.

Het is voornamelijk bij formule 1,is dat bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:40:
Vind het erg iritant,en dan zeggen dat het met een hddecoder weg is,of ze geven casema de schuld dat het signaal te zwak is.Ook niet casema heeft gemeten en het is dik in orde.

Het is voornamelijk bij formule 1,is dat bij jou ook?
Ik zie het verschijnsel ook alleen tijdens snelheidssporten dus F1, MotoGp, enz. En het gekke is dat het ook vaak gebeurd als er geen snelle camerabeelden aan te pas komen. Ik heb digitale TV van UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan maar even wachten op samsung wat ze te vertellen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoelen jullie eigenlijk met verspringing?

Ik heb wel bij bepaalde zenders en bepaalde uitzendingen zoals Friends op Net 5 dat het beeld inderdaad een beetje lijkt te verspringen, ik weet niet hoe je het goed moet omschrijven. Ik had het ook bij The da Vinci code, als iemand rent en de camera volgt het persoon dan zie je vooral bij de haren dat er een soort van streep of blokjes achter aan komt, je zou het idd mischien ook als verspringen kunnen zien. Het is vaak als de camera val links naar rechts gaat of vice versa, ook de achtergrond is er een beetje bepalend voor lijkt wel. Bij andere zenders doet hij het niet of maar heel soms en bij bijvoorbeeld Friends doet hij het heel vaak, het lijkt dus ook wel aan het signaal te liggen.

DVD speler - DVD 25 van Harman/Kardon met component aangesloten
Signaal gewoon analoog van UPC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verspringen bedoel ik dat als je bij sommige belleden bij de formule 1 de autos trillen
wat jij omschrijft heb ik niet
de achtergrond is hier ook en probleem, en gestreepte of geruite achtergrond en een bewegende camers levert een gek beeld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Het is echt een moeilijk verschijnsel om uit te leggen. Je ziet de formule 1 auto heftig een centimeter naar rechts en naar links bewegen en dat een heleboel keer binnen een seconde. Hierdoor is de auto dus een tijdje niet op de plek in het beeld waar die hoort te zijn. Soms als er 10 auto's te gelijk in beeld worden gebracht dan staan ze allemaal te trillen en dan staat 3 kwart van je beeld te schudden. Dit gebeurt ook met de reclameborden langs het circuit waar je duidelijk kan zien dat de tekst op de borden verspringt bij bepaalde shots. Heel vervelend om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zat net voetbal te kijken,de bal erg strak,totdat hij hoog wort geschopt,als achtergrond het publiek,bal trilt als een gek.
Kijk ik naar de score links boven,staat stil,tot de achtergons de reclameborden zijn,de score trilt ook als een gek.

Samsung heeft nog geen reactie gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:01:
zat net voetbal te kijken,de bal erg strak,totdat hij hoog wort geschopt,als achtergrond het publiek,bal trilt als een gek.
Dit effect wordt hier beschreven: But once in a while during the FA Cup final the ball would suddenly undergo tearing and develop jaggies, distorting the shape of the ball. Also, amid these instances judder would be introduced... as if the whole screen shook for just a second.

Further analysis revealed that not the whole trajectory of the ball was affected (this would have been the case if it was indeed combing): the tearing and judder only occurred when the ball went past the crowd. I have attempted to capture this on video here.

http://www.hdtvtest.co.uk...97HDX/Picture-Quality.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nb0287 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:15:
Hier wat foto's. Ik zal vanavond wat foto's in een donkere kamer maken.

Deze beelden zijn afkomstig van mijn DVD speler. Is al een aardig oud beestje dus is nog via scart aangesloten. Is trouwens een Sony DVP-S725.

[afbeelding]
[afbeelding]

Deze foto is van een liveuitzending via UPC digitaal.

[afbeelding]
Mooi! Vanwaar komt dat meubeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ben ik ff blij dat ik niet van sport op tv houd, F1 kijk ik nooit wel MotoGP :+ Ik ben benieuwd wat Samsung hierop t ezeggen zal hebben, ik zal dit topic in de gaten houden en als ik tijd heb even alles lezen. Op zich vind ik het een mooie tv, zeker voor die € 1125,- wat ik er voor betaalde, ik had eerst een 72 cm grootbeeld 50hz tv dus is het al snel een verbetering natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:07
Ik heb zelf ook de 50q nu een weekje of 2 a 3 staan en heb nog even zitten zoeken in de f1 en motor sport ....maar heb het nog niet kunnen ondekken!!

Al misschien wel ! maar dan op upc met dat digitale ding dat die te kort schiet ?

Heb hem dan op me satellite ontvanger staan en niks kunnen ondekken ,al heel af en toe een beetje of het op warmte lijkt met het beeld verplaatsen,maar ja is ook te zien bij me broer op de panasonic dus of ik daar wakker van lig .

Nu moet ik nog wel zeggen me schermpje is nog niet op hdmi aangesloten de sat ontvanger dan maar dat komt binnen kort.

Al met al ik ga nog een keertje naar de f1 kijken de hele dag maar zal me melden als ik wat kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Zaterdag jl. de 50Q91 besteld en vanmiddag om 13.00 werd hij bezorgt. Allereerst de instellingen aangepast en toen kijken.
Tv signaal heb ik analoog via een Samsung settopbox en dat ziet er aardig uit, maar zal zeker beter worden na pm. 200 uur inspelen, anders koop ik een digitale settopbox.
HD-speler en PS3 aangesloten met HDMI en allebei op 1080i gezet en dat was een wereld van verschil. Wouwwwww wat een beeldje echt super strak.
Wat betreft de strepen....ja die zie je, maar alleen als het beeld zwart is en wanneer je overschakelt van zender, maar tijdens het spelen valt het mij (tot nu toe) niet op.
Tot zo ver mijn eerste bevindingen, later meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:35:
[...]

Mooi! Vanwaar komt dat meubeltje?
Het meubel is van Spectral. Type Straight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digiben schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:56:
Ik heb zelf ook de 50q nu een weekje of 2 a 3 staan en heb nog even zitten zoeken in de f1 en motor sport ....maar heb het nog niet kunnen ondekken!!

Al misschien wel ! maar dan op upc met dat digitale ding dat die te kort schiet ?

Heb hem dan op me satellite ontvanger staan en niks kunnen ondekken ,al heel af en toe een beetje of het op warmte lijkt met het beeld verplaatsen,maar ja is ook te zien bij me broer op de panasonic dus of ik daar wakker van lig .

Nu moet ik nog wel zeggen me schermpje is nog niet op hdmi aangesloten de sat ontvanger dan maar dat komt binnen kort.

Al met al ik ga nog een keertje naar de f1 kijken de hele dag maar zal me melden als ik wat kan vinden ;)
De warmte beelden zeg maar ish et probleem niet,de autos shaken bijna het beeld uit,bij sommige beelden is dat echt heel erg,digitaal setup box heb ik vervangen oor een hd decoder van samsung,dan zou het opgelost zijn. Helaas not. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warmte beelden vind ik idd een goede beschrijving, het is soms alsof het om een persoon bloedje en bloedje heet is..... zodat het lijkt of de hitte er van straalt. Dit gebeurt het meest op de RTL zenders, zoals nu bij het roer om op RTL 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Ik heb er niet echt zoveel last van maar zo heel af en toe die warmte beelden...vind dit het enige wat er wel mag verbeteren in de sammie.

Is ook weer niet zo dat het me stort ,dit omdat het niet zoveel er is.

Zal er eens op letten of dit op rtl,s meer voor komt dan ;-)

Moet wel zeggen kijken geen kabel alleen maar via satelliet ,want kabel vind ik K*T en zonde voor dit mooie scherm.

Vind hem nog steeds top dit scherm ook na 3 weekjes hoor deze sammie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Oef! Mijn C91H vertoont wel een beetje kuren af en toe...
Hij 'hing' vandaag gewoon een keer of 3. Ik was de kanalen aan het instellen en hij freezed gewoon. Nog niet eerder gehad en nu ook niet meer dus ik hoop dat het eenmalig was. Ook heb ik weleens dat het erg lang duurt voor ik beeld heb als ik de tv aanzet. Maargoed dat vind ik niet zo erg, dat freezen echter maak ik me wel een klein beetje zorgen om.

Iemand anders met de C of Q serie hier ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digiben schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 21:18:
Moet wel zeggen kijken geen kabel alleen maar via satelliet ,want kabel vind ik K*T en zonde voor dit mooie scherm.
Digitale kabeltelevisie verslaat sateliet op diverse zenders (zenders als NL1/2/3+regionale zenders+Film1/sport1 zijn op de kabel aanmerkelijk beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Nou dan ga ik de upc box uit de doos halen hahaha

Moet zeggen ik vind hem kl*te dat upc pakket en wou eerst dan de hdtv ontvanger nemen maar na te zien,toch maar niet gedaan.

Nou daar komt die...even de upc box(Mediabox DVR) naast de reelbox
, vind hem echt niks die digitale kabel box hoor wat een beeld me reelbox satelliet ontvanger.

Kleuren worden echt zacht...contrast geluid pfff heerlijk dan hoor ,ga hem weer in de doos duwen die upc mediabox.

Wat ik wel snel wil is de hdmi kit om daarvan te genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben nog geen problemen tegen gekomen met mijn C91. Ik kijk niet zo heel veel TV, maar warme gezichten of verspringende auto's ben ik niet tegengekomen. Kijk veel HD materiaal en dat ziet er heel erg goed uit.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digiben schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:04:
Nou dan ga ik de upc box uit de doos halen hahaha

Moet zeggen ik vind hem kl*te dat upc pakket en wou eerst dan de hdtv ontvanger nemen maar na te zien,toch maar niet gedaan.

Nou daar komt die...even de upc box(Mediabox DVR) naast de reelbox
, vind hem echt niks die digitale kabel box hoor wat een beeld me reelbox satelliet ontvanger.

Kleuren worden echt zacht...contrast geluid pfff heerlijk dan hoor ,ga hem weer in de doos duwen die upc mediabox.

Wat ik wel snel wil is de hdmi kit om daarvan te genieten :)
Heb je de UPC box op 16:9breed gezet in de instellingen? (en heb je de laatste firmware, dus niet die van bijv. 2 jaar geleden. :) Stekker eruit, dan weer erin met pijltje naar links ingedrukt, en ingedrukt houden tot lampje gaat knipperen, dan download ie de laatste firmware ).

De bitrate van UPC kabel is op NL1/2/3, de regionale zenders en Film1/sport1 ruim 2 á 3 maal(!) hoger dan via sat. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:05
Heeft iemand ervaringen met die reapratie bedrijf die Samsung garantie regelt ?

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden de PS-50C9H gekocht, na 4 a 5 weken werkten de analoge inputs (scart aansluitingen, S-Video & RCA aan de zijnkant) niet meer goed. Wat ik ook aansluit krijg ik wazig beeld, het lijkt net of je iets 3 keer ziet ! Met digitale (HDMI & Component) ingangen heb ik geen problemen.

Ik heb toen Samsung gebeld en die hebben me doorverbonden met die reparatie bedrijf, die kwamen na een week kijken, het was een vaag en onbekend probleem volgens de monteur en het las misschien aan de mainboard dus die ging een mainboard bestellen bij Samsung om die vervolgens bij ons te komen vervangen.

Inmiddels is het al bijna een maand en ik zit nog steeds met een kapotte TV, ik heb hun al paar keer gebeld maar hun kunnen er niks aan doen zeggen ze, onderdeel moet van Samsung zelf komen.

Hoort dit zo ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:23:
[...]

Heb je de UPC box op 16:9breed gezet in de instellingen? (en heb je de laatste firmware, dus niet die van bijv. 2 jaar geleden. :) Stekker eruit, dan weer erin met pijltje naar links ingedrukt, en ingedrukt houden tot lampje gaat knipperen, dan download ie de laatste firmware ).

De bitrate van UPC kabel is op NL1/2/3, de regionale zenders en Film1/sport1 ruim 2 á 3 maal(!) hoger dan via sat. ;)
Heb ik ook gedaan maar mocht niet helpen hoor...reelbox is een topper met beeld en geluid heb ik gemerkt.

Weet dat die bitrate lager even tijdelijk is op deze zenders, op de satelliet ;)

Is dan nog maar op een beperkt aantal zenders ,zou tijdelijk moeten zijn tot canal digital eind van het jaar met het hdtv pakket gaat beginnen ... :)

[ Voor 3% gewijzigd door digiben op 28-07-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09-2011
Ik heb ook een 42Q91 besteld! Ik krijg hem 1 september. In 1e instantie de C besteld maar ik wil uiteindelijk toch de gok wagen met de strepen.

Wat voor beugel gebruiken jullie? Ik zoek een beugel voor deze TV die kan kantelen. Draaien liever niet want dat neemt weer meer ruimte in. Mij vallen de VFW165 en de EFW2004 op. Volgens mij kunnen beide kantelen? Ik heb contact opgenomen met de distributeur van Vogels, maar die vertelde mij dat de VFW165 geen TILT functie heeft in tegenstelling tot wat vele websites vermelden.

Iemand ervaring met deze beugels of een beter alternatief?

[ Voor 12% gewijzigd door E®nst op 29-07-2007 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
E®nst schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:10:
Ik heb ook een 42Q91 besteld! Ik krijg hem 1 september. In 1e instantie de C besteld maar ik wil uiteindelijk toch de gok wagen met de strepen.

Wat voor beugel gebruiken jullie? Ik zoek een beugel voor deze TV die kan kantelen. Draaien liever niet want dat neemt weer meer ruimte in. Mij vallen de VFW165 en de EFW2004 op. Volgens mij kunnen beide kantelen? Ik heb contact opgenomen met de distributeur van Vogels, maar die vertelde mij dat de VFW165 geen TILT functie heeft in tegenstelling tot wat vele websites vermelden.

Iemand ervaring met deze beugels of een beter alternatief?
Hoi E@nst, ik heb zelf deze beugel gekocht http://www.ergotron.com/P...nguage/nl-NL/default.aspx
Netjes binnen 3 dagen geleverd voor net € 100. Misschien ook iets voor jou......succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
@tim45 bedankt
Heb er ook maar gelijk 2 besteld :-)\

Zat ook al een paar dagen te kijken en te denken van wat ik wil...eerst Atacama equinox maar toch maar simpel gehouden met deze beugel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
yw Digiben.
Heb er inmiddels 33 uur opzitten met de 50Q91 en kan er nog niet over uit, dat je een scherm kan kopen van deze kwaliteit voor minder dan € 2000.
Heb mijn contrast wat terug gezet want ik vond het beeld wat lichtjes. Heb nu de volgende instellingen voor de geinteresseerden:
Movie: Dynamisch
Contrast: 55(was 66)
Brightness: 72
Sharpness: 82
Colour: 61
Colour: Normal
Dig. nr: Off
Active colour: Off
Dnie: Off
Film/Movie: Off
Na die 33 uur zie ik het scherm met de dag beter worden. Dit betreft hettv-signaal vooral. HD/Blueray en DVD waren gelijk al subliem. Ik kijk al uit naar morgenavond :)
Ik dacht trouwens dat ik op 3 meter zat, blijkt 2.40 te zijn en is (althans voor mij) de ideale afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Dat is inderdaad een hele mooie tv. ik zou hem alleen nooit in Dynamisch zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
en waarom niet dan niet?
Ik heb zelf diverse malen vergeleken, maar vond dynamisch, althans hier, net iets mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Tim45 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:40:
Ik heb zelf diverse malen vergeleken, maar vond dynamisch, althans hier, net iets mooier.
ok je hebt het wel getest. dan is het gewoon smaken verschillen. ik had 'm in movie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Heb momenteel de volgende apparaten aangesloten:
Extern1 - Settopbox
Component - Dvd speler
HDMI1 - PS3
HDMI2 - HD speler
Om te switchen tussen de ingangen moet ik steeds de search indrukken en wachten totdat ik de juiste ingang heb. Persoonlijk vindt ik dat niet echt prettig.
Rechtsboven op de ab zitten een viertal voorkeurtoetsen. Zou je deze ook zo kunnen programmeren dat je gelijk naar één van deze apparaten kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
Tim45 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:46:
[...]

Hoi E@nst, ik heb zelf deze beugel gekocht http://www.ergotron.com/P...nguage/nl-NL/default.aspx
Netjes binnen 3 dagen geleverd voor net € 100. Misschien ook iets voor jou......succes.
Bedankt voor je reactie. De beugel waar je link naar toe leid kan volgens mij niet kantelen. Deze kan dat wel http://www.acesdirect.nl/...pecificatie&prodid=140513 . Beugel is van hetzelfde merk, iemand ervaring met deze beugel bij een 42" Samsung?

Afbeeldingslocatie: http://content.acesdirect.nl/img/groot/g140513.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door E®nst op 31-07-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-08 11:04
Ik weet dat dit het 42" topic is, maar heeft misschien iemand enig idee hoe groot de doos van de 50" is? Ik heb hem 5 minuten geleden besteld *O* *O* :D jeeh, eindelijk de knoop doorgehakt!!

Maar nu moet wil ik nog even weten of ie in mijn auto past (A3 sportback) of dat ik ff een andere auto moet regelen.. Ik heb hem uiterlijk 10 augustus al!

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 21:29
No way dat je die in een A3 sportback krijgt.
Scherm alleen is al 122cm breedte, met de doos+bescherming errond mag je zeker 130cm lengte en een goede 80cm hoogte nemen. Dat lijkt me al een flink pakje voor een A3 ;-)

Neem je meter en meet es na hoeveel de DEFTIG in de A3 krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
jah, dat zou ik al gedaan hebben, ware het niet dat ik nu op mn werk zit en hier natuurlijk nergens een meetlat oid in de buurt is. Lastig dat die plasma's niet horizontaal vervoerd kunnen worden. Die sportback is een best lang end hoor, tis denk ik vooral de hoogte, die is niet optimaal. Maar misschien kan ik hem ietsje kantelen..

nouja, anders heb ik waarschijnlijk nog n peugeot 307sw (als ik me niet vergis) tot mn beschikking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvanhambelgium
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 21:29
Tja, je bent inderdaad met een breekbare glasplaat onderweg he !
"een beetje kantelen" zou ik ook niet doen. Vertikaal man!

De hoogte is voor menig auto een probleem, tenzij je een busje/semi-busje hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog steeds geen bericht van samsung wat betreft de trillende en verspringende beelden,vandaag maar weer een mail gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

catjam schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 11:22:
Maar nu moet wil ik nog even weten of ie in mijn auto past (A3 sportback) of dat ik ff een andere auto moet regelen.. Ik heb hem uiterlijk 10 augustus al!
Ik zou een paar tientjes meer betalen en ze dan lekker laten bezorgen. Dan ligt het risico tenminste niet bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je ook zeker wel garanderen dat die ook niet in de Peugeot past .. Je moet toch echt naar forsere auto. Anders werkt het ook niet echt. Is het de 50Q91 die je hebt besteld? want ik hoor net dat deze een onbekende levertijd heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
50 inch in een Peugeot 307 gaat zeker niet passen. Een 42 inch paste niet eens in een Volvo 740 Estate. De hoogte van de doos is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nb0287
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:00:
En nog steeds geen bericht van samsung wat betreft de trillende en verspringende beelden,vandaag maar weer een mail gestuurd
Ik heb wel bericht teruggekregen van Samsung.

"Vriendelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot uw plasma televisie.

Wij verzoeken u onze telefonische helpdesk te raadplegen. Waarschijnlijk dient uw televisie opnieuw ter reparatie te worden aangeboden. Dit is alleen telefonisch mogelijk."

Ik heb ze nog niet teruggebeld omdat ik morgen op vakantie ga. Zal als ik terug kom contact met ze opnemen en ze wel gelijk even duidelijk maken dat ik niet weer 2 weken mijn TV door Selectro wil laten onderzoeken en vervolgens mijn TV terugkrijg zonder dat het probleem opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:41:
Is het de 50Q91 die je hebt besteld? want ik hoor net dat deze een onbekende levertijd heeft gekregen.
Tis de 50Q92, maarja, maar das vooral cosmetisch. Wat betreft de levertijden:
4launch: 3wkn
centralpoint: 2wkn
mediagigant: 1week (komt ergens komende week binnen)

Wij weten allemaal natuurlijk dat het niet de 1e keer zou zijn dat dit soort termijnen toch opeens nog verlengd gaan worden...

Oja, en ik heb de A3 opgemeten, de ruimste plek is niet achterin, maar middenin. Heb daar hxl 90x130. Maarja, weet nog steeds niet hoe groot die doos is. :S

Mocht het allemaal niet passen, dan laten bezorgen inderdaad. Maarja, kost weer 40e, (middag)dag vrij nemen, en duurt weer langer voordat je hem in huis heb enzo.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

catjam schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:42:
Oja, en ik heb de A3 opgemeten, de ruimste plek is niet achterin, maar middenin. Heb daar hxl 90x130. Maarja, weet nog steeds niet hoe groot die doos is. :S
lol. ik denk niet dat een 50inch in jouw A3 gaat passen.

In de Philips LCD thread kun je een foto zien van hoe iemand een doos van een 32 inch LCD net op de achterbank in zn auto past.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28506516

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 05-08-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Het "trillen" waar eerder over gesproken wordt is mij vanmiddag tijdens de F1 ook opgevallen (denk het althans), en dan vooral bij het uitkomen van de hairpin na het rechte stuk. Als je er wat beter op gaat letten valt het op meer plaatsen op, net Superbike zitten kijken en ook daar was het zichtbaar bij sommige camerastandpunten.

Vreemd iets, met andere beelden is het me totaal niet opgevallen (ook niet tijdens de Champcar en WRC overigens). Vond het zelf ook niet superstorend, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich er aan ergeren.

Klein minpuntje voor deze tv ..., zo maar eens gaan genieten van m'n eerste HD film @ 720p (dat beeld zag er echt goed uit in de preview :9~ )

Ik kijk analoog overigens, maar las al dat dat niets uit maakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy op 05-08-2007 18:52 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:05
catjam schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:42:
[...]
Vergeet het maar...ik kreeg de doos met geen mogelijk in mijn Golf IV 5 deurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:50:
Het "trillen" waar eerder over gesproken wordt is mij vanmiddag tijdens de F1 ook opgevallen (denk het althans), en dan vooral bij het uitkomen van de hairpin na het rechte stuk. Als je er wat beter op gaat letten valt het op meer plaatsen op, net Superbike zitten kijken en ook daar was het zichtbaar bij sommige camerastandpunten.

Vreemd iets, met andere beelden is het me totaal niet opgevallen (ook niet tijdens de Champcar en WRC overigens). Vond het zelf ook niet superstorend, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich er aan ergeren.

Klein minpuntje voor deze tv ..., zo maar eens gaan genieten van m'n eerste HD film @ 720p (dat beeld zag er echt goed uit in de preview :9~ )

Ik kijk analoog overigens, maar las al dat dat niets uit maakt.
Het trillen is echt irritant,ik heb het voor de gein opgenomen en da is het helemaal erg,kan ik dat mooi laten zien als de monteur komt.

Analoog en digitaal maakt wel degelijk verschil,ik heb een hd decoder,het verschik is echt enorm groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Is het digitaal minder dan? (dan is het simpel opgelost met een decoder)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
[quote]catjam schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:42:
[...]

Tis de 50Q92, maarja, maar das vooral cosmetisch. Wat betreft de levertijden:
4launch: 3wkn
centralpoint: 2wkn
mediagigant: 1week (komt ergens komende week binnen)

Ik heb de 50Q91 zaterdag 1 1/2 week geleden besteld en had hem de woensdag erna binnen, besteld overigens bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 23:03:
Is het digitaal minder dan? (dan is het simpel opgelost met een decoder)
analoog is minder,digitaal is stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:10:
[...]
analoog is minder,digitaal is stukken beter
Ik dacht dat nb0027 zei dat het geen verschil maakte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
Voor diegenen die overwegen een 50Q9x mee te nemen in de auto... (me included :P). Ik citeer uit de mail van iemand bij de MediaGigant:
.... De maten van de doos zijn 135 cm breed, 96 cm hoog en 42 cm breed.

Het is op zich beter als de doos rechtop wordt vervoerd maar het is geen probleem als dit liggend gebeurd zolang deze maar niet op iets scherps ligt. ....
over dat laatste heb ik zelf wel wat twijfels trouwens...

edit: hahaha, en over dat eerst ook :P

[ Voor 4% gewijzigd door catjam op 06-08-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:37:
[...]

Ik dacht dat nb0027 zei dat het geen verschil maakte?
Ik zie het verschil wel duidelijk. Misschien is zijn signaal beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catjam schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:41:
Voor diegenen die overwegen een 50Q9x mee te nemen in de auto... (me included :P). Ik citeer uit de mail van iemand bij de MediaGigant:

[...]

over dat laatste heb ik zelf wel wat twijfels trouwens...

edit: hahaha, en over dat eerst ook :P
ik heb hem liggend meegenomen,dan wel de 43 maar ja paste net in de astra. Man van bcc zei rij vorzichtig en zeker over heuvels,ach het is hier bijna om de hoek.
Het is echter niet aan te raden om hem liggend te vervoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E®nst
.... De maten van de doos zijn 135 cm breed, 96 cm hoog en 42 cm breed.

Het is op zich beter als de doos rechtop wordt vervoerd maar het is geen probleem als dit liggend gebeurd zolang deze maar niet op iets scherps ligt. ....
Appart 2 breedte maten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
lol, dat zie ik nu pas... tja, ik citeer gewoon de verkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monteur wederom geweest,geen oplossing. Een nog uit te brengen software update zou uitkomst bieden. Maar die is er voorlopig niet.

Heb samsung maar weer eens gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim45 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:42:
Heb momenteel de volgende apparaten aangesloten:
Extern1 - Settopbox
Component - Dvd speler
HDMI1 - PS3
HDMI2 - HD speler
Om te switchen tussen de ingangen moet ik steeds de search indrukken en wachten totdat ik de juiste ingang heb. Persoonlijk vindt ik dat niet echt prettig.
Rechtsboven op de ab zitten een viertal voorkeurtoetsen. Zou je deze ook zo kunnen programmeren dat je gelijk naar één van deze apparaten kan gaan?
Je bedoelt de Source-knop (Source is bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:16:
[...]

Je bedoelt de Source-knop (Source is bron)
Inderdaad die bedoel ik.
Graag zou ik de voorkeursknoppen bovenaan de ab willen gebruiken, maar weet niet of dat mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de tv vervoerd in een caddy (paste net) de ps42q91 in doos

echt serieus de tv niet liggend vervoeren (plasma dan) je garantie vervalt direct op het moment je hem liggend in je auto vervoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
Ik vroeg me af of niemand problemen heeft met de dikke voedingsstekker achter op de Sammy, deze zit namelijk niet in zo'n verlaging waar de meeste andere kabel aansluitingen wel zitten. Ergo, vlak tegen de muur gaat niet zo best lijkt me?

Maar wel raar dat ik daar nog nooit iemand over heb horen klagen..
Bestaan er misschien ook L-vormige netvoedingskabels?

Oh, en een vervoersupdatje.. waarschijnlijk kan ik een H100 regelen, en dat is echt een zalige zee van ruimte ;). Bij n plasma van 1600 euro laat ik liever niets aan het toeval over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
catjam schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:12:
Ik vroeg me af of niemand problemen heeft met de dikke voedingsstekker achter op de Sammy, deze zit namelijk niet in zo'n verlaging waar de meeste andere kabel aansluitingen wel zitten. Ergo, vlak tegen de muur gaat niet zo best lijkt me?

Maar wel raar dat ik daar nog nooit iemand over heb horen klagen..
Bestaan er misschien ook L-vormige netvoedingskabels?

Oh, en een vervoersupdatje.. waarschijnlijk kan ik een H100 regelen, en dat is echt een zalige zee van ruimte ;). Bij n plasma van 1600 euro laat ik liever niets aan het toeval over.
Bij mijn C91 zit een lvormige voedingskabel welke niet verder naar buiten steekt dan een hdmi kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
Mischa_NL schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:08:
Bij mijn C91 zit een lvormige voedingskabel welke niet verder naar buiten steekt dan een hdmi kabel.
Okay, misschien is het storm in een glas water dan. Ik heb hem namelijk zelf nog niet in huis, maar bij de mediamarkt zat er echt zo'n joekel van een voedingskabel achterin. Maar ik durf nog even geen muurbeugel te bestellen voor ik het zeker weet.. Iemand een Q die dit kan bevestigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Q91 hier, met L-vormige stekker.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
De 50Q91 hier heeft ook een l-vormige stekker, die aardig uitsteekt. Maar omdat ik een voorzetwand heb vormt dat geen enkel probleem.
n.b. Scherm is trouwens echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung gebeld,zij erkennen het probleem,er komt binnenkoert een expert langs,niet iemand van selectro iig.
Mochten meer mensen trillende beelden hebben neem dan aub contact op met samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catjam
Jaja, gisteren de 50Q92 opgehaald *O* . Wat een prachtbeeld zeg (moet er wel bijzeggen, ik had eerst een Philips matchline..) 50" is echt perfect voor mij :*)
Tim45 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 19:38:
De 50Q91 hier heeft ook een l-vormige stekker, die aardig uitsteekt. Maar omdat ik een voorzetwand heb vormt dat geen enkel probleem.
n.b. Scherm is trouwens echt super.
Gelukkig zat er bij mij een L-vormige stekker bij. Wel bizar trouwens dat er soms een rechte en soms een L-vorm meegeleverd wordt... weird :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Afgelopen dinsdag was ik bij de MM in Den Haag en daar heb ik staan kijken naar de samsung C en Q serie en daar viel me iets erg onaangenaams op bij beide schermen.

Ze speelden daar een hd demo af met een stukje van de animatiefilm robots erin (het stuk waarin ze in die bal de hele stad door worden geschoten). Als je goed naar die bal keek zeg je best wel duidelijk dat het beeld absoluut niet vloeiend liep maar echt constant stotterde. Ligt dit eraan dat waarschijnlijk in de winkel DNLE en dat soort dingen gewoon aanstaan of is dit 1 van de minpuntjes van deze geweldige schermen.

Nu vraag ik me af of jullie eigenaren hier ook last van hebben.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:14
fast_ray schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:17:
Afgelopen dinsdag was ik bij de MM in Den Haag en daar heb ik staan kijken naar de samsung C en Q serie en daar viel me iets erg onaangenaams op bij beide schermen.

Ze speelden daar een hd demo af met een stukje van de animatiefilm robots erin (het stuk waarin ze in die bal de hele stad door worden geschoten). Als je goed naar die bal keek zeg je best wel duidelijk dat het beeld absoluut niet vloeiend liep maar echt constant stotterde. Ligt dit eraan dat waarschijnlijk in de winkel DNLE en dat soort dingen gewoon aanstaan of is dit 1 van de minpuntjes van deze geweldige schermen.

Nu vraag ik me af of jullie eigenaren hier ook last van hebben.??
Heb het net even gecontroleerd voor je maar ik heb hier geen last van.....zal dus wel een verkeerde instelling zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry verkeerd antwoord

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft de 50C91 nu in zijn woonkamer staan en wat een beest is het zeg. In de winkel valt het je gewoon niet op hoe groot zo'n tv wel niet is. Ik vond zijn SD kwaliteit bijzonder goed en gaming is echt ideaal. Alleen nu ben ik zelf toch iemand die eerder voor de Q series kiest alleen vind het nog altijd irritant dat ze strepen vertonen. Hopelijk komt er binnenkort een nieuwer model uit.

Dit is misschien wel leuk om te lezen:
http://www.samsung.com/uk...ma/images/samsung_web.pdf
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste