Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 57 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.403 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-06 16:22
GLN zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Ivar Houtkamp na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Lucas Duursma legde zijn mobieltje met tegenzin weg en nam de vrijgekomen plaats in op het veld.
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik moet zeggen dat dat mij ook stoort, ik bied een speler een contract aan aangezien ik zoek op mids, en commentaar was onder andere toekomstige superster(die strekking). Dan verwacht ik daar wel iets van... maar nee 0,0 sterren... Ben nu aan het uitvogelen of hij wel iets anders kan... Maar dat is de komende 4 week dus nog afwachten(dan weet ik wat hij op andere posities kan... maar ondertussen dus ook geen idee waarop het interessant is om te trainen...)

Dit soort onzin roept bij mij wel irritatie op trouwens... Voor mijn gevoel is die hele JO zo beroerd geimplementeerd... Het kan best leuk zijn om met een beetje mazzel enzo je eigen toekomstige trainees op te leiden. Die je bovendien tot hun 19e daar kan houden, wat interessant is aangezien de 17/18-jarigen niet gek veel voorstellen voor je A-team/B-team. Maar ik heb nu werkelijk geen idee wat ik heb... Heb de meeste spelers op de 5 basisposities laten spelen, daar ben ik dus aardig uit en stelt inderdaad niet veel voor...

Allereerst mag je je mazzel aan het werk zetten bij het aanbieden van een contract aan een speler... aangezien je scouts allemaal chinees spreken en ik niet zo goed...
Krijg je daarna een superster terwijl ik naar spitsen zoek, verwacht ik wel iets... (gelijk al) krijg ik 0,5 ster... Zou het erg normaal vinden dat het een speler is waar je scout naar zocht(superster als je naar spitsen zoekt moet daar ook super zijn)... En niet lomp bagger en zoek maar uit wat hij misschien wel kan, laat staan dat je dan enig benul hebt of kan sturen wat je moet gaan trainen.
Zit je daarbij ook nog eens opgescheept met een trainer die te lui is om je van zinvolle informatie te voorzien. Daar komt bij dat de GM's dingen gaan roepen dat sterren niet iets is waar je op moet afgaan... Dan begin ik me toch serieus af te vragen waar ik in dat hele circus iets zinvols/verstandigs mee kan behalve extreme mazzel hebben in zowel contract/spelplek/training en dan afwachten of het over een seizoen ook echt nuttig blijkt te zijn.

Ondertussen is mijn vroegere JO gedropt naar zwak en kost het me 1,5 seizoen om die weer op peil te krijgen...

Conclusie... beetje jammer die JO...

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Om nou te zeggen dat de JO niet geslaagd is gaat me net iets te ver maar duidelijk is ie zeker niet.
Als je volgens GM niet naar zijn sterren moet kijken waar moet ik dan naar kijken? DE sterren??? 8)7
En doordat ik nu haastig op zoek ben naar een manier waarop ik mijn kleine mannetjes kan beoordelen wisselen ze het hele veld door en verlies ik werkelijk alles (alleen de oefenwedstijd niet, de arme ukkies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250

Wedstrijd afgelopen en 4-1 gewonnen dus zeer tevreden met een heerlijk doelsaldo (21-6)

Wat ik niet snap is dat de vorm van mn spelers weer heel anders is... Spelen ze met de vorm die voor de wedstrijd wordt aangegeven of de vorm die na de wedstrijd wordt aangegeven?

Ik word hier zo gek van... er klopt geen reet van... Speler haalde als IM 1,5 ster in matig vorm... Nu maar 1 ster in redelijk vorm... HÈ!!!

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 10-05-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
HappyGilmore schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:18:
[...]

Om nou te zeggen dat de JO niet geslaagd is gaat me net iets te ver maar duidelijk is ie zeker niet.
Als je volgens GM niet naar zijn sterren moet kijken waar moet ik dan naar kijken? DE sterren??? 8)7
En doordat ik nu haastig op zoek ben naar een manier waarop ik mijn kleine mannetjes kan beoordelen wisselen ze het hele veld door en verlies ik werkelijk alles (alleen de oefenwedstijd niet, de arme ukkies)
Was natuurlijk ook ff met zwart aan het schrijven :P
Ik had gewoon zin in die JO, en ik weet nu nog niets meer dan 6 week geleden...
Enige gevoel dat ik heb is, wat misschien nuttig kan zijn, is dat die eerste zin bij het pullen van jeugdspelers alleen iets zegt over trainingssnelheid. Niets meer en niets minder.
De rest erna iets over zijn vaardigheden. En vaardigheden+talent=jackpot, zoiets...

Blijft staan dat de rest van je pull-info inderdaad ook in het chinees had gekunt, want ik word er nog niet veel wijzer van, iig niet waarom ik die info krijg, en of dat ook de nuttige info is. Als ik spitsen zoek dan vind ik def-skill niet zo interessant eigenlijk...

Je krijgt na de talentregel(is ook maar een vermoeden), nog 2 of 3 inforegels...
Mijn eerste vermoeden was dat de eerste regel te maken had met een vaardigheid die op die positie nuttig is, de tweede met een vaardigheid waarop je trained, en de derde met zijn gemiddelde vaardigheid(multiskilled).
Maar zelfs al werkt dat zo, dan heb je zeker bij PM-ers 3/4 keer geen interessante info...zelfde voor wingers.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Kampioenen! Kampioenen! Kampioenen ole ole!!

We worden kampioen! We worden kampioen!

Het was een groot feest op sportpark "de toekomst"! De jeugd kreeg na de wedstrijd allemaal 1 breezertje om de makkelijke overwinning van 4-1 te vieren!

Rudi Plug keeg een rode kaart en moest van de trainer nog wat straf rondjes om het veld lopen.

Zou lachen zijn als ik de eerste was die de ere weet te winnen :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 02-06 15:57
2-0 verloren, maar wel eindelijk wat centraleverdedigers gevonden (varierend tussen 5 en 2.5 sterren)

Nu nog wat centrale middenvelders en ik heb in ieder geval een redelijke verdediging/middenveld.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Wat trainen jullie eigenlijk voor de youthsquads en met welke formatie wordt er gespeeld?

Ik train scoren en passen met 3-4-3. Alleen nog weinig nuttigs gevonden. Een 3* en 2.5* spits en verder niet hoger dan 2* op alle andere linies :S Schiet niet op zo...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ik train scoren/positiespel (ga het veranderen naar verdedigen/positie) en de formatie hangt af van de plaatsen die ik wil scouten :p (eerste paar wedstrijden was 3-5-2 nu een tijdje 5-3-2 en ws. dadelijk 4-3-3 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Damien2004 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:47:
Zou lachen zijn als ik de eerste was die de ere weet te winnen :p
Over twee weken help ik je wel even van die koppositie af :9

60 minuten met 10 man gespeeld en dan nog met 2-8 winnen.

Dit lijkt me dus een technische speler:
De fantastische techniek van DSY-speler Zacharias Croes was te veel voor zijn boomlange opponent Gideon Flach, die het slachtoffer van een panna werd.
Wat is prille liefde toch mooi :*)
Na dit derde doelpunt van Zacharias Croes viel zijn vriendinnetje hem om de hals om hem te feliciteren met zijn hattrick!
Trouwens net voor de tweede keer de uitdaging voor de GoT-cup de deur uitgedaan, want hij was de eerste keer gewoon geweigerd. Heb er netjes even een begeleidend HT-mailtje bij gedaan in de hoop dat het nu wel overkomt.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 11-05-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Brainpower schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:35:
Wat trainen jullie eigenlijk voor de youthsquads en met welke formatie wordt er gespeeld?

Ik train scoren en passen met 3-4-3. Alleen nog weinig nuttigs gevonden. Een 3* en 2.5* spits en verder niet hoger dan 2* op alle andere linies :S Schiet niet op zo...
5-3-2 counter, train verdedigen en passen :) Scoor intussen een redelijke centrale def 8) Nu de rest nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 01-06 19:41

CNS

Joss schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:11:
GLN zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Ivar Houtkamp na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Lucas Duursma legde zijn mobieltje met tegenzin weg en nam de vrijgekomen plaats in op het veld.
:9
Lekker gevoel voor humor heb jij zeg :P
Deze kerel afgelopen zondag gepulled en staat nu op +3
Is al de tweede speler die ik meteen kan ontslaan na een blessure :(

Ik kan maar geen keeper vinden en een beetje middenvelder.
Ik zie wel dat mijn verdedigers en spitsen al beter worden.
Ik train individueel en toch zie je dat merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ik speel nu 3-4-3 en train individueel. Puur om te kijken of het rendabel is. Hiermee train je namelijk alle spelers die gespeeld hebben, alleen minder effectief. Daarom train ik er dubbel op.

Ik ga wel overstappen op 5-2-3 counter, gewoon omdat ik totaal geen middenveld opgesteld krijg.
Eens kijken wat dat gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Woohooo, na 7 weken eindelijk een positieve training:
Vorm: +10/-3
Verd.: +4 (24j mid > redelijk ; 2x 17j uitstekend ; 1x 17j goed)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

Heb een vorm -3/+3 gehad. Jammer alleen dat +2 daarvan naar mn coach zijn gegaan ( |:( ).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 11-05-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208861

vorm +6/-4
Verd: +0
tsi +1130

redelijke training , gelukkig geen vormdaling voor mijn belangrijke wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Wat een training zeg:
TSI: 8760 (+10200/-1440)
Vorm: 6 (+9/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-)
Mijn coach zorg voor -2, wel voornamlijk B-spelers die omhoog zijn gegaan naar goed vorm.

Mijn international naar uitmuntend verdedigen, die wordt vanavond de beste man van het veld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Train Positiespel en passen in een 3-5-2 opstelling. ik hoor steeds dat bijna iedereen wel minstens 1 hoog sterspeler heeft van 4 of 5 sterren ofzo... Maar mijn besten zijn allemaal 2 of 2,5... Heb 3 verdedigers 2 tot 2,5 en 2 aanvallers van 2,5... 2 wingers met potentie van 2 sterren en middenveld is ruk... wel een 3 ster (potentie) keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-05 14:05

hilgo

Clear your mind of can't.

Waar kan ik die vorm dalingen/stijgingen vandaan halen? Ik zie bij het training overzicht enkel de normale dingen als verdedigen, conditie, etc.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 23:45

Quintus

Eg wel! Dus....

Daarvoor gebruik je een extra programma zoals bijvoorbeel het betaalde HAM (Hattrick Assistant Manager) of het gratis HO (Hattrick Organizer). In de openingspost staan wel links naar de sites.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je zien met een programma. Er staan een aantal vermeld onder "wat hulp software" in de OP.

// Edit: net te laat :P

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 11-05-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik zelf HCP (Hattrick Coach Professional) wat ook gratis is. Heel makkelijk te gebruiken en geeft goed aan hoever je speler in training is en welke vorm/tsi/skill stijgingen/dalingen er zijn. Verder nog een handige functie om je beste opstelling te bepalen.

Voor andere dingen gebruik ik het progje eigenlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208861

Anoniem: 139250 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:17:
Ik gebruik zelf HCP (Hattrick Coach Professional) wat ook gratis is. Heel makkelijk te gebruiken en geeft goed aan hoever je speler in training is en welke vorm/tsi/skill stijgingen/dalingen er zijn. Verder nog een handige functie om je beste opstelling te bepalen.

Voor andere dingen gebruik ik het progje eigenlijk niet...
Klopt! Ik gebruik het ook... ook voor je stadion uitbreiding is het een handig programma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ik haal uit HT Ratings van onze aller BC/CHHP-redeker. Ook gratis natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208861 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:31:
[...]

Klopt! Ik gebruik het ook... ook voor je stadion uitbreiding is het een handig programma..
oja daar heb ik em ook nog voor gebruikt, heb begin van het seizoen mn stadion +10500 plaatsen gedaan en zit nu weer bijna vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheKeeper schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:51:
Ik haal uit HT Ratings van onze aller BC/CHHP-redeker. Ook gratis natuurlijk.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Idd geen id wat hij nou weer brabbelt...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:20:
[...]

Idd geen id wat hij nou weer brabbelt...
Erg apart... graag nader verklaren TheKeeper :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zet mijn geld er op dat hij dit stukje software bedoelt

http://www.htratings.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okee, je moet het maar net kennen inderdaad...

/edit: En daar gaan we weer met de wazige trainingsrapporten...

Dag baas!

Andy Pannekoek: Hij had een goede wedstrijd deze week. Vergeet niet dat hem te melden.

Egbert Bens: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Positiespel. Hij ontwikkelt dit echter niet met de huidige training. Denk daar maar eens over na...

Nicholas Wezelaar: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Positiespel.

Yke Huiskes: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.

Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!

Heel raar dat commentaar bij Egbert Bens... Hij hoort als winger gewoon training te krijgen. Ik train namelijk op Positiespel en Conditie... zoals je ook kunt zien bij het commentaar bij Nicholas Wezelaar... die overigens als aanvaller speelde deze week en dus geen positiespel training hoort te krijgen... RAAR!!

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 12-05-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik word, net als Thekeeper (geloof ik), helemaal gek van dat minieme k*t commentaar van coach en scout... Krijgen we dit weer:
Rembrandt Cottaar: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Gegroet maar weer!

De vent haalde een halve ster... Volgensmij is er wel meer nieuws te melden, is het niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yo!

Roderik Hirdes: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.

Karel Olijslager: Hij verbetert zich op het gebied van Verdedigen. Ik denk dat de huidige training voor hem van waarde is.

Dat is alles voor nu. We praten binnenkort verder.
Eerste nuttige rapport dat ik heb gekregen, woot _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Yo!

Hanso Jorritsma: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.

Klamer Heeringa: Het staat je natuurlijk vrij op welke positie je je spelers laat spelen, maar ik denk dat je deze jongen ook op Keepen moet trainen.

Hidde Verhulst: Hij verbetert zich op het gebied van Passen. Ik denk dat de huidige training voor hem van waarde is.

Gegroet maar weer!

Weer een trainingsrapport en zoals je ziet bij Hanso Jorritsma, laten we het hopen dat ie het vasthoudt. En bij Klamer Heeringa, dat is logisch want die heb ik gescout als keeper :S Vaag commentaar dus :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kornelis Blooteling: Voel je niet bezwaard om hem op de huidige manier te blijven trainen, maar hij moet ook een kans krijgen om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te oefenen.

Zacharias Croes: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingsessies die gericht zijn op Positiespel.

Piet Bentvelt: Dit is echt een prima kerel. Hij geeft ons nooit problemen in de training en hij is nog goed voor zijn moeder ook.
Croes lijkt me een niveau omhoog te zijn gegaan in positiespel. Misschien eens kijken wat hij op het middenveld doet dan, want hij haalt wel 3* in de aanval.

Bentvelt geeft problemen in de training, nee maar in de wedstrijd pakt hij binnen 30 min rood en haalt nergens meer als 1*. Dus hij hoeft nu alleen nog maar goed te zijn voor zijn moeder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

***GoT-Toto***

Even om het geheugen op te frissen... De toto staat online hoor mensen. Ik krijg zo een beetje het idee dat me de handdoek in de ring gooit. Maar vergeet niet... Er zijn nog 8 weken toto dus er kan nog van alles gebeuren. En denk aan die mooie prijs van 3 maanden supporterschap die te winnen valt.

Allemaal snel naar http://gottrick.bitxs.com/

***GoT-Toto***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
Anoniem: 139250 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 09:10:
Heel raar dat commentaar bij Egbert Bens... Hij hoort als winger gewoon training te krijgen. Ik train namelijk op Positiespel en Conditie... zoals je ook kunt zien bij het commentaar bij Nicholas Wezelaar... die overigens als aanvaller speelde deze week en dus geen positiespel training hoort te krijgen... RAAR!!
is het niet zo dat jeugd spelers een "max potentieel" hebben? wss betekent het dus gewoon dat deze jongen op zn top zit voor positiespel. ongeacht hoeveel je hem traint, hij zal denk ik niet meer beter worden in de jeugd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 139250 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:00:
***GoT-Toto***

[...]
***GoT-Toto***
Meeste spelletjes waar iets op het spel staat hebben de volgende regel:
Uitgesloten van deelname zijn medewerkers en familieleden van de aanbieder (inclusief dochterondernemingen) alsmede eventuele participanten ten aanzien van de betreffende spellen (waaronder begrepen adverteerders, sponsors of producenten).

Ik denk dat de mensen jouw boycotten :9 Nee, was altijd wel met de toto... Eerste ronde weinig man, 2e/3e/4e veel... en daarna valt het helemaal weg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:12:
[...]

Meeste spelletjes waar iets op het spel staat hebben de volgende regel:
Uitgesloten van deelname zijn medewerkers en familieleden van de aanbieder (inclusief dochterondernemingen) alsmede eventuele participanten ten aanzien van de betreffende spellen (waaronder begrepen adverteerders, sponsors of producenten).

Ik denk dat de mensen jouw boycotten :9 Nee, was altijd wel met de toto... Eerste ronde weinig man, 2e/3e/4e veel... en daarna valt het helemaal weg. :/
Hahaha ja weet ik wel, maar ik probeer dat een beetje tegen te gaan. Omwille van de resultaten, 't is natuurlijk leuker als er veel deelnemers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Hoi!

Sorry baas, ik geloof niet dat er deze week iets interessants is gebeurd.

Dat was het voor nu. Tot volgende week.
Zo dat was weer de trainingsupdate van deze week voor het jeugdelftal.
Tsjongejeonge zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
CNS schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40:
[...]
Ja dat zijn de meest klote berichten die je kunt krijgen he. Dit had ik in et begin ook maar nu gelukkig niet meer gekregen maar ze zijn nu nog vaag :+.

/edit: Weet iemand welk programma je het beste aan kan houden voor het uitbreiden van je stadion? Heb zelf HO en die zegt dat ik ongeveer 2.500 bij moet bouwen, vhattrick.com zegt dat ik bijna 10.000 moet bijbouwen en zo verder. Weet iemand dit? Was altijd toch: grootte van fanclub x 25? Dan kom ik uit op 6750 bijbouwen...verschilt dus nog al aardig :(

[ Voor 33% gewijzigd door Vincitore op 12-05-2007 23:58 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Bij een goede reeks: Fanclub maal 30
Bij een normale reeks: Fanclub maal 25
Bij een slechte reeks: Fanclub maal 20
Neem ik mezelf als voorbeeld bij een schare van 2264 fans:

x30=67920
x25=56600
x20=45280

Met mijn stadion van 55575 plaatsen zit ik dus net onder een normale run.
Voor mijn prognose is vooralsnog voldoende.
Je zult dus zelf moeten zien wat voor reeks je verwacht te gaan halen :D
Dit is de stelregel die ik en vele anderen ongeveer aanhoud.
Die programma's zijn veelal daar op gebaseerd dacht ik. Vooral op de procentuele verdeling van de stoeltjes dan. Die is als volgt:

63% staanplaatsen
25% zitplaatsen
10% overdekte zitplaatsen
2% VIP-plaatsen

Meer info op de Hattrix files website

[ Voor 46% gewijzigd door Quintus op 13-05-2007 01:39 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Quintus schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:09:

Dat is de stelregel die ik en vele anderen ongeveer aanhoud.
Die programma's zijn veelal daar op gebaseerd dacht ik.
Ik zit nu in de IX divisie en promoveer dit jaar denk ik wel.. Sta nu nr1 en sta gelijk met de nr2. 9 punten voorsprong op de nummer 3 dus dat zit wel goed. Met het oog op de VIII, dat wordt een normale reeks denk ik, geen promotie/degradatie denk ik.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

CNS schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:40:
[...]
Voor de trainingsupdate van deze week moet ik wachten tot vanavond, maar die van vorige week was best uitgebreid:
Yo!

Steven Aletten: Er zit volgens mij nog aardig wat talent verborgen in hem. Ik denk dat hij zich in het team kan verbeteren, maar het is nog niet te zeggen of hij een ster kan worden.

Wout Leystra: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.

Micha Focker: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Positiespel.

Wolter Ernste: Dit is de jongen waar ik het eerst mee ga praten om mijn ideeën aan het team over te brengen.

Tot ziens maar weer!
De laatst genoemde is inmiddels wireless bungee jumpen, die bakte er geen brood maar bakstenen van.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Derde keer op rij dat ik zoek naar een verdediger en derde keer op rij dat ik iemand krijg met hopeloos positiespel. Vorige twee getest in verdediging en aanval en dat leverde niks op. Zal deze keer ook wel niet dus, ookal is het deze keer wel een talent...
Ja? Oh, hallo JossNL!

Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Gust de Brave.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens hopeloos kunnen zijn. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje die in 'no time' waardeloos op het gebied van Positiespel wordt!

Geven we hem een contract, baas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

had nu wel een goede jeugdspeler,is 15 jaar en nu al redelijk in scoren,kijken hoeveel sterren hij gaat halen in de komende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore

[...]

Die programma's zijn veelal daar op gebaseerd dacht ik. Vooral op de procentuele verdeling van de stoeltjes dan. Die is als volgt:

63% staanplaatsen
25% zitplaatsen
2% VIP-plaatsen

Als ik dit aanhoud dan moet ik dus voor bijna 7 ton verbouwen... Hierbij kom ik dus 2 ton tekort. Ook vraag ik me af of ik dit terug zal verdienen in eerste instantie in de 9e divisie en daarna in de 8e :O.

Gegroet haupie! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Rolf van der Valk heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Deze speler is slecht in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Volgens mij is deze speler twijfelachtig op het gebied van Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Dit wordt dan mijn 3e verdediger dus hopelijk wordt die ook goed :). Dit is beter dan die van jou he Joss? :o.

/edit: Overal lees ik dat, als je 500k in de plus staat dat een econoom dan goed uit kan. Maar is dit daadwerkelijk zo, of is dit allang weer veranderd en kan het dus niet uit?

[ Voor 46% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 12:38 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Anoniem: 32702 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:27:
had nu wel een goede jeugdspeler,is 15 jaar en nu al redelijk in scoren,kijken hoeveel sterren hij gaat halen in de komende wedstrijd.
Mijn vorige week gehaalde speler met redelijk PM haalde maar 1,5 * op het mid gisteren.... dus redelijk zegt niet alles, de speler die ik een paar weken geleden heb aangetrokken zou matig verdedigen hebben en haalde 5,5 * in de verdediging. Vandaag maar weer een speler geaccepteerd die ook matig verdedigen zou hebben, kijken of die het volgende week ook zo goed doet :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:32

chario2

Chario2 (818126)

ik zocht een keeper, krijg ik dit :*)

Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Sjakie Pieren heet en 16 jaar oud is.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Tuurlijk krijgt deze boy een kans :9

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
lameeuw schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:00:
[...]

Voor de trainingsupdate van deze week moet ik wachten tot vanavond, maar die van vorige week was best uitgebreid:

[...]

De laatst genoemde is inmiddels wireless bungee jumpen, die bakte er geen brood maar bakstenen van.
Hij was echter kennelijk wel een goed leider. Maar ja, er moet wel gepresteerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
mlevd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:35:
[...]

Hij was echter kennelijk wel een goed leider. Maar ja, er moet wel gepresteerd worden.
Ja, dat kan mij dus echt geen *** schelen of hij een goede of slechte leider is, temperamentvol of liefdevol, eerlijk of scheldend op de scheids. Geef me gewoon een redelijke hoeveelheid info over zijn kunnen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:45:
[...]

Ja, dat kan mij dus echt geen *** schelen of hij een goede of slechte leider is, temperamentvol of liefdevol, eerlijk of scheldend op de scheids. Geef me gewoon een redelijke hoeveelheid info over zijn kunnen :O
Ja dat is inderdaad het belangrijkste en waar het uiteindelijk om draait he, de resulaten van die kerel :).
Als hij niks kan maar wel een goede leider is, dat is ook niks. Heb liever dan een goede speler zonder goede leider eigenschappen :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Joss vieze afhaker! Geen vipkaarten voor het eindfeest voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

... Ik heb zoveel spelers met een rode kaart of een blessure dat ik vandaag met 9 man speel (+ mn coach). Word leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 7533 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:55:
Joss vieze afhaker! Geen vipkaarten voor het eindfeest voor jou!
Look who's taling... Afhaker? :/

Iedereen weer succes vanavond. Ik gooi er maar eens een MOTSje tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:24:
[...]

Look who's taling... Afhaker? :/

Iedereen weer succes vanavond. Ik gooi er maar eens een MOTSje tegenaan :)
Veel sterkte Joss, moge God met gij zijn om te winnen :p. Ik moet tegen de nr2, hopelijk loop ik uit :)
En ieder ander ook veel succes vanavond :).

Shit mijn tegenstander countert vandaag en ik heb net de vleugelverdedigers op verdedigend gezet. 1 vleugelspeler staat TWM en andere aanvallend. Met counter kan je ze beter alle 4 aanvallend hebben staan toch? :S

/edit: En sta 1-0 achter.. gelukkig gaan de eerste twee promoveren. Volgende week weer tegen deze kerel dus dan pak ik hem gewoon :). Nu maar hopen dat ik alsnog win :p
/edit2: En dat is 2-0 achter... ik ga gewoon verliezen.. had ik toch maar MOTS gedaan maar moet volgende week ook nog tegen hem :O

[ Voor 47% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 20:28 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nou snelle overwinning:

De thuisploeg moest een walk-over incasseren, want men wist niet ten minste 9 spelers op te stellen. De wedstrijd kende 0-5 als uitslag.

lol volgende week weer tegen hun :p

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 13-05-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel met 9(+coach) tegen 11, heb ook een aantal minder sterren dan mijn tegenstander. Sta toch 1-0 voor, vooral door een slimme tactiek :)

edit: #%!#@%#@%@ weer een speler eraf... nu echt met 9 tegen 11. Dat is dus inclusief mn coach van 0.5 sterren....

edit2: hahahahha schiet er net de 2-0 in.. wat is dit

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 13-05-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1-0 voor bij rust, met slechts 53% balbezit (incl MOTS). Dit had ik dus niet verwacht, want hij haalt uit meestal matig (laag), terwijl ik thuis goed (laag-hoog) haal zonder MOTS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:47:
1-0 voor bij rust, met slechts 53% balbezit (incl MOTS). Dit had ik dus niet verwacht, want hij haalt uit meestal matig (laag), terwijl ik thuis goed (laag-hoog) haal zonder MOTS :?
Dat is dan inderdaad wat aan de matige kant die 1-0. Je zou meer verwachten ook omdat je nog een MOTS gedaan hebt. Hopelijk komen ze nog... :) Ik wacht in ieder geval wel op mijn doelpunten, ik heb nog geen 1 kans gehad en hij al 4/5 en er liggen er 2 in :(

[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 20:50 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

question: vandaag voor het eerst mijn stadion uitverkocht, speel in de 8e, zouden jullie al uitbreiden? sta 50 k in de plus

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus

Quintus

Eg wel! Dus....

Walkovertje vanavond en met de huidige standen kon ik nog wel eens op nr 1 staan na deze wedstrijdronde. Dan lach ik me echt een breuk. :D Maja de kans is wel aanwezig dat de nummer 1 of 2 er tegen hun respectievelijke tegenstander nog die 2 goals verschil erin knalt.

[ Voor 32% gewijzigd door Quintus op 13-05-2007 21:26 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore

[...]

63% staanplaatsen
25% zitplaatsen
2% VIP-plaatsen

Ik dacht er eerst ook over na om mijn stadion uit te breiden. Als je dit ziet van Quintus weet je hoeveel je je stadion uit moet breiden. Ik weet niet of het na 1 keer meteen de volgende keer ook weer vol zit en de rest erna. Bij mij zat het stadion 2x achter elkaar vol, maar ik weet het niet. Je hoort ook genoeg verhalen hier dat ze uitgebreid hadden en dat ze daarna niet goed gingen en daardoor geen vol stadion hebben. Denk er dus goed over na, ook omdat je maar 50k in de plus staat! Een stadion uitbreiden kost namelijk veel geld (als je het goed doet :P).

/edit: Bij rust stond er 2-1 op het scorebord. Deze helft was Geblesseerde met 67 procent het meest aan de bal.
Ben in ieder geval weer in de race voor een gelijkspel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 20:59 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF is dit... nog een speler eraf.

Speel nu met 8 spelers, dat is met mn coach. 7 redelijke spelers dus :S.

3-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 215116 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:57:
WTF is dit... nog een speler eraf.

Speel nu met 8 spelers, dat is met mn coach. 7 redelijke spelers dus :S.

3-2
Heb je geen wissels dan ofzo? :9 Of heb je 3 rode kaarten? :P

offtopic:
3 klapbanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:58:
[...]

Heb je geen wissels dan ofzo? :9 Of heb je 3 rode kaarten? :P

offtopic:
3 klapbanden :D
Volgens mij waren er een paar blessures+rode kaarten uit vorige wedstrijden bij hem, en zo te zien geen wisselspelers :O

[ Voor 5% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 21:00 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:59:
[...]

Volgens mij waren er een paar blessures+rode kaarten uit vorige wedstrijden bij hem, en zo te zien geen wisselspelers :O
Ik heb nu 8 spelers die OF geblesseerd zijn, OF rood hebben oO. Allemaal de laatste 2 wedstrijden gebeurd dus ook :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 215116 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:01:
[...]

Ik heb nu 8 spelers die OF geblesseerd zijn, OF rood hebben oO. Allemaal de laatste 2 wedstrijden gebeurd dus ook :S
That's a lot of bad luck. :|

Edit: 1-1 hier, leuk :/

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 13-05-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:56:
[...]

Ik dacht er eerst ook over na om mijn stadion uit te breiden. Als je dit ziet van Quintus weet je hoeveel je je stadion uit moet breiden. Ik weet niet of het na 1 keer meteen de volgende keer ook weer vol zit en de rest erna. Bij mij zat het stadion 2x achter elkaar vol, maar ik weet het niet. Je hoort ook genoeg verhalen hier dat ze uitgebreid hadden en dat ze daarna niet goed gingen en daardoor geen vol stadion hebben. Denk er dus goed over na, ook omdat je maar 50k in de plus staat! Een stadion uitbreiden kost namelijk veel geld (als je het goed doet :P).

/edit: Bij rust stond er 2-1 op het scorebord. Deze helft was Geblesseerde met 67 procent het meest aan de bal.
Ben in ieder geval weer in de race voor een gelijkspel :)
Thanks _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1-2 achter, nog beter d:)b

Mormelt iets van k*tspel en hein ik kom er aan

[ Voor 56% gewijzigd door Joss op 13-05-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Graag gedaan, maar denk vooral goed na over je keuze. Een stadion verbouwen kost veel geld zoals je misschien al wel hebt gezien in Hattrick zelf of een programma die dat berekend. En aangezien je maar 50k in de plus staat vraag ik het me af of het verstandig is :)
Join the club.. ik sta ook 1-2 achter .. :(. Stomme ME... ik pak hem volgende week wel terug :+

[ Voor 22% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 21:10 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:01:
[...]

That's a lot of bad luck....binnen 5 min 1-2 achter |:( |:( 8)7
soms snap ik er ook geen ene ruk van ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:09:
[...]

That's a lot of bad luck....binnen 5 min 1-2 achter |:( |:( 8)7
soms snap ik er ook geen ene ruk van ;)
Vorige week ging het zo, dat was nog leuker:
1-0 Jérémy Lafforgue (24)
2-0 Conrad Oonk (27)
3-0 Jérémy Lafforgue (30)
4-0 Ben Herder (32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:09:
[...]

Graag gedaan, maar denk vooral goed na over je keuze. Een stadion verbouwen kost veel geld zoals je misschien al wel hebt gezien in Hattrick zelf of een programma die dat berekend. En aangezien je maar 50k in de plus staat vraag ik het me af of het verstandig is :)
ja inderdaad spaar nog effe door. wat is je team id, wordt ik gelijk even supporter als dank :*)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:10:
[...]

Vorige week ging het zo, dat was nog leuker:
1-0 Jérémy Lafforgue (24)
2-0 Conrad Oonk (27)
3-0 Jérémy Lafforgue (30)
4-0 Ben Herder (32)
binnen 8 min? zo slecht is zelfs de verdediging van feyenoord niet eens :X

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
chario2 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:10:
[...]

ja inderdaad spaar nog effe door. wat is je team id, wordt ik gelijk even supporter als dank :*)
Mijn teamid is VVV De Geblesseerde (1011581) (stond ook wel onder post ;)).
En we gaan weer van start met de 2e helft, moge deze helft beter verlopen dan de eerste :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:12:
[...]

Mijn teamid is VVV De Geblesseerde (1011581) (stond ook wel onder post ;)).
En we gaan weer van start met de 2e helft, moge deze helft beter verlopen dan de eerste :D
ah niet gezien maar je heb er een supporter bij, je speelt vandaag de topper zie ik.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:01:
[...]

:P ik speel nu officieel in een 2-5-0 opstelling ;)

edit: ow mn 0,5 sterren coach krijgt kans op kans nu :P

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 215116 op 13-05-2007 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
pff, de wedstrijd is 5 min bezig en ik sta 0-3 achter. dit had ik nooit verwacht :/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
chario2 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:15:
[...]

ah niet gezien maar je heb er een supporter bij, je speelt vandaag de topper zie ik.
Ja klopt, ik speel tegen de nummer 2 van mijn competitie. Ik sta alleen met 2-1 achter terwijl ik meer sterren heb en een beter middenveld :'(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:18:
[...]

Ja klopt, ik speel tegen de nummer 2 van mijn competitie. Ik sta alleen met 2-1 achter terwijl ik meer sterren heb en een beter middenveld :'(
komt in de 2e helft best goed. let maar op 8)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
chario2 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:20:
[...]

komt in de 2e helft best goed. let maar op 8)
Hmm hoop het maar.. heb nog maar 1 kans gehad maar die zat er wel meteen in door mijn verdediger :D. Nog 35 minuten en dan weet ik et of ik verlies van een slechtere tegenstander :P

/edit: Net een kans gehad maar het zit me niet mee... :( Het is net zoals met ajax van vandaag. Veel kansen maar ze wouden er niet in :S

Ajax heeft inderdaad gewonnen maar als je zag hoeveel kansen ze misten :O

[ Voor 24% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 21:28 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:21:
[...]

Hmm hoop het maar.. heb nog maar 1 kans gehad maar die zat er wel meteen in door mijn verdediger :D. Nog 35 minuten en dan weet ik et of ik verlies van een slechtere tegenstander :P

/edit: Net een kans gehad maar het zit me niet mee... :( Het is net zoals met ajax van vandaag. Veel kansen maar ze wouden er niet in :S
020 heeft toch gewonnen met 4-0 :? maar goed, zou raar zijn als je verlies van dit team, maar ach de engine van hattrick is soms onnavolgbaar

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:25:
[...]

020 heeft toch gewonnen met 4-0 :? maar goed, zou raar zijn als je verlies van dit team, maar ach de engine van hattrick is soms onnavolgbaar
Net als mijn speler, let wel, dit is mijn centrale verdediger
Conrad van Hoven van Strijen kwam in de 63e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 2-2 was het weer gelijk.

Ohja... over onnavolgbaar gesproken:
Dreamteam kwam op voorsprong in de 72e minuut. Het werd 2-3 na een magnifieke combinatie door het midden. Per Jacobsson was de doelpuntenmaker.

ZUCHT! :(

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 13-05-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:28:
[...]

Conrad van Hoven van Strijen kwam in de 63e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 2-2 was het weer gelijk.
Stipo Sambolec was in de 44e minuut als eerste bij de bal na een lange pass vanuit de Geblesseerde-verdediging. Hij behield het overzicht en scoorde door het centrum 2-1.
Dat is mijn vleugelverdediger en is denk ik zijn eerste goal van het seizoen :p. Het is allemaal wat raar inderdaad die matchengine :O

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:28:
[...]

Ohja... over onnavolgbaar gesproken:
Dreamteam kwam op voorsprong in de 72e minuut. Het werd 2-3 na een magnifieke combinatie door het midden. Per Jacobsson was de doelpuntenmaker.

ZUCHT! :(
lekkerrrrr, maar als ik vragen mag waarom mots? bang voor degredatie spook >:)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:30:
[...]

lekkerrrrr, maar als ik vragen mag waarom mots? bang voor degredatie spook >:)
Nee, seizoen is kapot, fans komen niet langer naar wedstrijden, financiën zijn belabbert. Kortom, de laatste strohalm. Wellicht ga ik hein achterna.

Edit: Nadere verklaring: Ik had vorig seizoen een fantastisch team, qua ratings de 2e in de competitie. Op een gegeven moment begin ik echter steeds meer te verliezen, wedstrijd op wedstrijd. Fans komen dan niet meer naar de wedstrijd kijken, wat een hoop geld kost. Hierdoor kon ik de salarissen niet meer betalen en moest ik 2 topspelers laten gaan. Dat zorgde voor nog meer wedstrijden verlies, nog meer fans verlies, nog meer geld verlies, dus moest ik weer korten op de lonen.
Nu ben ik het gewoon zat, dit is geen bal aan.

Edit2: Ohja, die 2-4 kan er ook nog wel bij. Kutspel.

[ Voor 46% gewijzigd door Joss op 13-05-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:31:
[...]

Nee, seizoen is kapot, fans komen niet langer naar wedstrijden, financiën zijn belabbert. Kortom, de laatste strohalm. Wellicht ga ik hein achterna.
ja stadion zitten maar 26 k mensen, wel heel erg weinig, maar zoals je al eerder zei een neerwaartste spiraal, verliezen, minder mensen, spelers verkopen etc :(

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:31:
[...]

Edit: Nadere verklaring: Ik had vorig seizoen een fantastisch team, qua ratings de 2e in de competitie. Op een gegeven moment begin ik echter steeds meer te verliezen, wedstrijd op wedstrijd. Fans komen dan niet meer naar de wedstrijd kijken, wat een hoop geld kost. Hierdoor kon ik de salarissen niet meer betalen en moest ik 2 topspelers laten gaan. Dat zorgde voor nog meer wedstrijden verlies, nog meer fans verlies, nog meer geld verlies, dus moest ik weer korten op de lonen.
Nu ben ik het gewoon zat, dit is geen bal aan.

Edit2: Ohja, die 2-4 kan er ook nog wel bij. Kutspel.
niet de moet verliezen je heb een van de betere jeugteams, dat is tenminste iets. maar misschien switch naar een andere opstelling/strategie. je kan het eens overwegen voordat je alles te koop zet/stopt.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Volgende week ga ik het tegen deze kerel heel anders aanpakken. Mijn +2 verdediger zal dan nog wel niet beter zijn, dus ik ga dan AO spelen.. Misschien krijg ik zo meer kansen zodat ik meer scoor en uiteindelijk win :D. Vooral als hij dan weer gaat counteren, lijkt me dat wel een goede oplossing, of niet?

/edit: Chario2, we hebben ook een edit knop.. die kan je ook gebruiken zodat je geen twee berichten onder elkaar hebt van jezelf ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 21:40 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:39:
Volgende week ga ik het tegen deze kerel heel anders aanpakken. Mijn +2 verdediger zal dan nog wel niet beter zijn, dus ik ga dan AO spelen.. Misschien krijg ik zo meer kansen zodat ik meer scoor en uiteindelijk win :D. Vooral als hij dan weer gaat counteren, lijkt me dat wel een goede oplossing, of niet?
het slaat nergens op zijn tactiek, 3-5-2 met counter. die goals gaan vallen voor jou let maar op, verder zijn zijn stats veel minder als die van jou. nog 15 min, het kan haast niet anders

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dit verlies (althans, ga ik toch wel van uit bij 2-4 met 8 minuten te gaan) betekend eigenlijk al degradatie. Dus (mits ik niet stop) heb ik dan het volgende plannetje:
Alle dure spelers gaan er uit, ik ga een half seizoen sparen op de lonen dus. Hopelijk kan ik hiermee wat extra geld in het laatje brengen, buiten de verkoop-opbrengsten. Verder behoud ik mijn 3 skilltrade spots, waar ik verder mee ga dit seizoen en wellicht ook nog wel 'klaverjassers' (de TS hit maakt immers niet meer uit).
Als ik dan in de VI kom, kan ik aan de hand van de sterkte van die VI bepalen wat er aangekocht moet worden van de (hopelijk) 4/5 miljoen die ik dan op de bank heb.

Klinkt niet zo slecht moet ik zeggen, maar moet nog even kijken hoe het precies gaat lopen met die fans van me... Bozer dan ze nu zijn kan het toch al bijna niet meer, maar toch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:41:
Dit verlies (althans, ga ik toch wel van uit bij 2-4 met 8 minuten te gaan) betekend eigenlijk al degradatie. Dus (mits ik niet stop) heb ik dan het volgende plannetje:
Alle dure spelers gaan er uit, ik ga een half seizoen sparen op de lonen dus. Hopelijk kan ik hiermee wat extra geld in het laatje brengen, buiten de verkoop-opbrengsten. Verder behoud ik mijn 3 skilltrade spots, waar ik verder mee ga dit seizoen en wellicht ook nog wel 'klaverjassers' (de TS hit maakt immers niet meer uit).
Als ik dan in de VI kom, kan ik aan de hand van de sterkte van die VI bepalen wat er aangekocht moet worden van de (hopelijk) 4/5 miljoen die ik dan op de bank heb.

Klinkt niet zo slecht moet ik zeggen, maar moet nog even kijken hoe het precies gaat lopen met die fans van me... Bozer dan ze nu zijn kan het toch al bijna niet meer, maar toch :9
Ja van dat verlies kun je wel uitgaan, en dat plannetje ziet er ook wel goed uit. Je bespaart wel veel geld met die lonen lijkt me. Hierdoor kan je wel een goed team opbouwen in de VI. Maar zijn ze dan
ook goed genoeg voor de V (stel dat je dan promoveert?)

/edit: HEUJ HEUJ HEUJ HEUJ, we staan weer op 2-2 *O* Je had toch gelijk chario2, ze zouden toch nog vallen die goals :D

[ Voor 4% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 21:46 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:44:
[...]

Ja van dat verlies kun je wel uitgaan, en dat plannetje ziet er ook wel goed uit. Je bespaart wel veel geld met die lonen lijkt me. Hierdoor kan je wel een goed team opbouwen in de VI. Maar zijn ze dan ook goed genoeg voor de V (stel dat je dan promoveert?)
Zoals ik zei; vorige keer toen ik promoveerde naar de V was ik het op één na beste team. Maarja, als je de resultaten niet mee krijgt dan lukt niks, das heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

... en ik maak de 4-2 met 8 man, jaja. Soms houd ik toch zo van dit spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Joss schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:45:
[...]

Zoals ik zei; vorige keer toen ik promoveerde naar de V was ik het op één na beste team. Maarja, als je de resultaten niet mee krijgt dan lukt niks, das heel simpel.
Oh jah, sorry :$ Maar het is best apart dan dat je nu degradeert. Veel sterkte toegewenst!
Dat het nu maar goed mag gaan met de resultaten :)

/edit: Komen die lui ook nog bijna op voorsprong. Laat mij astublieft deze ene punt nog meepikken _o_

[ Voor 10% gewijzigd door Vincitore op 13-05-2007 21:49 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-05 14:05

hilgo

Clear your mind of can't.

Super avond: sta zelf met 0-4 voor en mijn directe concurrent (we staan gelijk in punten, ik heb 1 doelpunt meer) staat met 6-2 achter. Dus straks alleen op de 1e plek en een veel beter doelsaldo :D

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Infinitytron schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:44:
[...]

Ja van dat verlies kun je wel uitgaan, en dat plannetje ziet er ook wel goed uit. Je bespaart wel veel geld met die lonen lijkt me. Hierdoor kan je wel een goed team opbouwen in de VI. Maar zijn ze dan
ook goed genoeg voor de V (stel dat je dan promoveert?)

/edit: HEUJ HEUJ HEUJ HEUJ, we staan weer op 2-2 *O* Je had toch gelijk chario2, ze zouden toch nog vallen die goals :D
plan is inderdaad goed jos, alleen ik zou er alles maar dan ook alles aan doen om niet te degraderen. dan maar flink in het rood of whatever. Edit: 2-2 hmm die 3-2 hangt ook wel in de lucht infinitytron ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En nog een blessure, door met 7 man... dit moet de ergste wedstrijd ooit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
chario2 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:50:
[...]

plan is inderdaad goed jos, alleen ik zou er alles maar dan ook alles aan doen om niet te degraderen. dan maar flink in het rood of whatever. Edit: 2-2 hmm die 3-2 hangt ook wel in de lucht infinitytron ;)
Ik degradeer liever. Heb er alles aan geprobeerd te doen met wanaankopen nog vorig seizoen. Toen ging het niet beter, heb in die heisa nu geen zin meer, nu ik eigenlijk net een beetje financieel gezond aan het worden was.
Ik heb 3 spelers op de lijst gezet: middenvelder met 50k loon, vleugelspeler met 30k loon en aanvaller met 20k loon. Dat was het dus voor dit seizoen :)

@JW, kijk maar uit, zometeen krijg je een reguliere WO over je heen

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 13-05-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo net met 7-0 het botje van de competitie afgedroogd, wat precies voldoende om de leiding over te nemen. Ik sta nu eerste met een gelijk doelsaldo, maar meer doelpunten voor gescoord. :D

Hopelijk gaat de tweede seizoens helft net zo, dan word ik kampioen. Mijn team heeft nog niets te zoeken in V, maar kampioenschap is altijd leuk.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.