Scouts werkt hetzelfde als het oude systeem hoor, alles wordt zondagnacht gereset, dus vanaf dan kun je gewoon scouten. Ongeacht of het nu 1 of 7 dagen geleden is.Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:29:
Ik mag komende twee weken werken aan doelgemiddelde tegen onze bot. Kan ik mooi die eerste plaats weer overnemen. Onze competitie krijgt dadelijk iets weg van de eredivisie. Na 8 wedstrijden 3 clubs binnen 1 punt. Dan moet die andere twee ook wel winnen natuurlijk.
Viel me gisteren ineens op dat ik mijn scouts al weer kon bellen. Dat terwijl het vorige gesprek pas 4 dagen terug was. Vermoed dat je dus gewoon 1x in de week kan bellen en dat ze er niet naar kijken welke dag je de week ervoor hebt gebeld.
Welkom DonHenkie. Heb jij je al ingeschreven voor de GoT-cup.
Anoniem: 203288
gister een nieuwe mid gekocht:
27 jr, goed conditie, uitstekend pm, redelijk passen, zwak ervaring.
voor 170 k, oke waardeloos in vorm, maar dat komt best goed
27 jr, goed conditie, uitstekend pm, redelijk passen, zwak ervaring.
voor 170 k, oke waardeloos in vorm, maar dat komt best goed
Anoniem: 26445
Was bij het oude systeem nooit opgevallen, omdat ik altijd zaterdag op zondagnacht pullde
Anoniem: 7533
als je dan toch ouwe spelers haalt, haal er dan een met ervaring. en waardeloos in vorm? duurt wel minimaal een maand voordat ie in vorm is dan.
Dat kan nu dus ook gewoonAnoniem: 26445 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:56:
Was bij het oude systeem nooit opgevallen, omdat ik altijd zaterdag op zondag nachtpullde
nachtpullen klinkt erg ranzigAnoniem: 26445 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:56:
Was bij het oude systeem nooit opgevallen, omdat ik altijd zaterdag op zondag nachtpullde
hebt het aangepast voor je 
Maar hou het wel op vrijdag of zaterdag als trainersrapport binnen is. Tenminste als hij meer te melden heeft als vorige weerk
Maar hou het wel op vrijdag of zaterdag als trainersrapport binnen is. Tenminste als hij meer te melden heeft als vorige weerk
Anoniem: 104413
klopt er zullen ook extra supp meekomen en dat zal de reiskosten vaak compenseren, een eis aan fans kan je natuurlijk niet stellen aangezien je dat niet in de hand hebtRM-rf schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:28:
[...]
Dat zou ik zeker niet willen, het is natuurlijk zo dat ik van tevoren weet dat die reiskosten erbij komen maar het lijkt me wel erg leuk om met de GoT-cup mee te kunnen doen...:)
en daar kies ik dan voor... uiteindelijk vermoed ik dat de extra toeschouwersinkomsten ook wel (netaan) opwegen tegen de reiskosten, en daarbij net dat stukje extra ervaring dat internationaal spelen mn trainee's brengt. (ik heb vorige week een wedstrijd tegen een nederlands team gespeelt en haalde ruim 2000 toeschouwers en €7.500 inkomsten eruit, maar dat was wel met mooi weer)
Mijn vraag is natuurlijk of de tegenstanders er ook zo blij mee zijn, én of het geen probleem is dat die wedstrijden dan altijd een dag eerder zijn als ze bij mij thuis gespeeld worden ..
wat dat betreft kan ik me best goed voorstellen dat anderen liever niet tegen me spelen als ze sowieso 6000 euro reiskosten moeten betalen ..
wat dat betreft zou ik ook begrip ervoor hebben als men bv bij de GoT cup een bepaalde minimum-eis aan fans legt voor het meedoen van buitenlandse teams, vanwege die reiskosten.
Ik ben ook maar begonnen aan de vernederlandsing van mijn selectie. Salaris is niet meer op te brengen en zelfs in de IV leveren de sponsoren bij lange na niet op wat ik nodig heb om deze selectie te kunnen handhaven.
De 1e heb ik zojuist binnengehaald. Mijn duurste Spaanse spits wordt vervangen door Luuk van Hoof. Hij heeft dezelfde hoogte qua hoofdstat maar als plus daarop is ie technisch
. Altijd mooi meegenomen voor een spits
Als ik mijn huidige spits kan verkopen ben ik mooi weer 11.000 euro per week minder kwijt aan salaris
(en volgens HB moet ik er ook een mooi zakcentje aan over houden
) Dan nog mijn Deense mf-er vervangen door een Nederlander en wie weet zing ik het dan nog een tijdje uit
De 1e heb ik zojuist binnengehaald. Mijn duurste Spaanse spits wordt vervangen door Luuk van Hoof. Hij heeft dezelfde hoogte qua hoofdstat maar als plus daarop is ie technisch
Ik denk niet dat die reiskosten gecompenseert gaan worden als er met normale regels gespeeld wordt... Met bekerregels zou het nog kunnen.Anoniem: 104413 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:38:
[...]
klopt er zullen ook extra supp meekomen en dat zal de reiskosten vaak compenseren, een eis aan fans kan je natuurlijk niet stellen aangezien je dat niet in de hand hebt
Een vorige Cupgeit Little Bear van het team Mighty Bears is ook Belg en heeft vaak genoeg meegedaan met de Got Cup. Daarmee is naar ik weet nooit gedonder geweest over NL teams die niet in Belgie wilden spelen. Als je hetzelf te veel vindt kosten moet je het laten. Maar ik denk dat het genoeg meevalt.
Tip is inderdaad wel om dan bekkerregels te spelen. Dat probeer ik wel zoveel mogelijk in friendly's
Tip is inderdaad wel om dan bekkerregels te spelen. Dat probeer ik wel zoveel mogelijk in friendly's
[ Voor 14% gewijzigd door Quintus op 08-05-2007 16:31 ]
Unknown
geeft niet, komende 3 wedstrijden tegen een bot teamAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:57:
als je dan toch ouwe spelers haalt, haal er dan een met ervaring. en waardeloos in vorm? duurt wel minimaal een maand voordat ie in vorm is dan.
gaat er nou iemand piepen over die 6k vliegtickets? lol...Quintus schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:30:
Een vorige Cupgeit Little Bear van het team Mighty Bears is ook Belg en heeft vaak genoeg meegedaan met de Got Cup. Daarmee is naar ik weet nooit gedonder geweest over NL teams die niet in Belgie wilden spelen. Als je hetzelf te veel vindt kosten moet je het laten. Maar ik denk dat het genoeg meevalt.
Ik kan het me erg goed voorstellen.Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:18:
[...]
gaat er nou iemand piepen over die 6k vliegtickets? lol...
offtopic:
Ga eens weg joh, je bent actiever dan je ooit geweest bent.
Ga eens weg joh, je bent actiever dan je ooit geweest bent.
Anoniem: 139250
Leuk en aardig die bekerregels maar in de groepsfase spelen we gewoon zonder bekerregels... En het lijkt me toch niet dat we de GoT-Cup regels gaan bijstellen omdat er 1 buitenlands team wilt meedoenQuintus schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:30:
Laat de cupgeit het maar uitmaken, bekerregels in de voorronde is geen drama. Je pakt gewoon de eindstand na 90 minuten..En een wedstrijd met bekerregels levert wel meer xp op, zij het zeer minimaal.
Heet staat btw ook in de GoT Cup regels zag ik vanmiddag dat je gerust bekerregels mag toepassen, maar dat idd de eindstand van 90minuten telt.
Precies de uitslag na 90 minuten telt toch, dus maakt het geen drol uit.
En wie het kleine (aan inkomsten) niet eert.....
@ H3!N
Moeilijk he afscheid nemen
En wie het kleine (aan inkomsten) niet eert.....
@ H3!N
Unknown
H3IN heeft nu al spijtQuintus schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:07:
Precies de uitslag na 90 minuten telt toch, dus maakt het geen drol uit.
En wie het kleine (aan inkomsten) niet eert.....![]()
@ H3!N

Chario2 (818126)
Anoniem: 208861
heb me nog niet ingeschreven voor de GOT Cup.. ben ook nog niet lid van de GOT federatie in HT.. iemand die mij hier meer informatie over kan geven? hoe en wat etc. 
edit: ben nu lid van de GOT federatie
edit2: heb me nu ook ingeschreven voor GOT CUP
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 208861 op 08-05-2007 23:04 ]
Nu nog inschrijven voor de GoT Federatie...Anoniem: 208861 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:58:
heb me nog niet ingeschreven voor de GOT Cup.. ben ook nog niet lid van de GOT federatie in HT.. iemand die mij hier meer informatie over kan geven? hoe en wat etc.
Woops, heb nog geen vriendschappelijke wedstrijd voor vanavond... iemand met hetzelfde lot? daag me even uit dan... 765345 is mijn TeamID
Ik heb ooit eens ergens op het HT forum gelezen wat precies de tekst van een scout zou betekenen (althans wat ze dachten) Ik ben de link kwijt heeft iemand hem nog?
Overige jeugd info is ook welkom trouwens
Btw ik heb als het goed is een jeugdspelertje met goed positiespel
Weet iemand al wie de beste speler is in de GoT ere? Meeste sterren? Ik kom op 5 maximaal
Btw ik heb als het goed is een jeugdspelertje met goed positiespel
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
afscheid nemen? ik begin net. heb eindelijk een goed team! 
jullie willen me weg hebben he? nou dat lukt mooi niet!
Zullen we eens zien, over 9 wekenAnoniem: 7533 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:21:
afscheid nemen? ik begin net. heb eindelijk een goed team!
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar de mensen die je via je scout vind, hebben dacht ik maximaal redelijk als hoogste stat.Damien2004 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:23:
Ik heb ooit eens ergens op het HT forum gelezen wat precies de tekst van een scout zou betekenen (althans wat ze dachten) Ik ben de link kwijt heeft iemand hem nog?
Btw ik heb als het goed is een jeugdspelertje met goed positiespelWeet iemand al wie de beste speler is in de GoT ere? Meeste sterren? Ik kom op 5 maximaal
Klopt maar na een trainings rapport dat mijn redelijk speler in positiespel gestegen is moet hij nu goed zijnAnoniem: 208861 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:32:
[...]
Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar de mensen die je via je scout vind, hebben dacht ik maximaal redelijk als hoogste stat.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
hoe zie je dat dan dat hij is gestegen? krijg je dan ook een berichtje ofzo van hij is nu goed in positiespel? of krijg je een vaag zinnetje zoals: het vele werk in positiespel heeft zijn vruchten afgeworpen.. o.i.d.Damien2004 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:39:
[...]
Klopt maar na een trainings rapport dat mijn redelijk speler in positiespel gestegen is moet hij nu goed zijn
Dat zie je in het trainings raport, te vinden bij de trainingen. Je krijgt er ook een bericht van en dat is inderdaad zo'n zinnetje als je als voorbeeld geeft.
Kreeg bericht dat zijn vaardigheden in positiespel waren toegenomen ofzo. Heb de exacte bericht geving niet meer maar er was zeer duidelijk in af te lezen dat hij in positiespel omhoog was gegaan.Anoniem: 208861 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:45:
[...]
hoe zie je dat dan dat hij is gestegen? krijg je dan ook een berichtje ofzo van hij is nu goed in positiespel? of krijg je een vaag zinnetje zoals: het vele werk in positiespel heeft zijn vruchten afgeworpen.. o.i.d.
hallo GoTtrickers.
Ik heb mij zo net aangemeld bij de GoT federatie en bij de GoT cup. Ik post hier eigenlijk nooit maar lees regelmatig mee om te zien of ik er nog wat van op kan steken.
Ik heb mij zo net aangemeld bij de GoT federatie en bij de GoT cup. Ik post hier eigenlijk nooit maar lees regelmatig mee om te zien of ik er nog wat van op kan steken.
Een STROOM van nieuwe leden, Prachtig !
Welkom
DonHenkie
hilgo
Xantoz
Welkom
DonHenkie
hilgo
Xantoz
Unknown
Toen ik cupgeit was vond ik het verre van ideaal als mensen cuprules gaan spelen. Je moet alle wedstrijden al langs om de uitslagen in te voeren, en dan moet je ook nog er op gaan letten of mensen toevallig bekerregels hebben gespeeld. Maar laat inderdaad de cupgeit maar beslissen, hij heeft er extra werk van.hoedjevanpapier schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:57:
Laat de cupgeit het maar uitmaken, bekerregels in de voorronde is geen drama. Je pakt gewoon de eindstand na 90 minuten..En een wedstrijd met bekerregels levert wel meer xp op, zij het zeer minimaal.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
interessant om te zien hoeveel sterren hij haaltDamien2004 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:39:
[...]
Klopt maar na een trainings rapport dat mijn redelijk speler in positiespel gestegen is moet hij nu goed zijn
Niet zo, als je het mij vraagt. Qua sterren is voor een middenvelder conditie super belangrijk, dus je kan dan nog vrij weinig zeggen over zijn positiespel skill.Anoniem: 203288 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:31:
[...]
interessant om te zien hoeveel sterren hij haalt
Ik weet eigenlijk niet of conditie voor de jeugd net zo belangrijk is (je kan immers geen conditie trainen). Verder vind ik het aantal sterren wel een aardige richtlijn.Joss schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:39:
[...]
Niet zo, als je het mij vraagt. Qua sterren is voor een middenvelder conditie super belangrijk, dus je kan dan nog vrij weinig zeggen over zijn positiespel skill.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 203288 op 09-05-2007 13:31 ]
Oh, dat wist ik nietAnoniem: 203288 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:28:
[...]
Ik weet eigenlijk niet of conditie voor de jeugd net zo belangrijk is (je kan immers geen conditie trainen). Verder vind ik het aantal sterren wel een aardige richtlijn.

Kom op er zijn nog 6 plaatsen vrij die moeten toch ook vol kunnen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Geeft de te winnen roem weer wat extra glans
*****************************GoT-CUP*****************************
Het enthousiamse is enorm! Reeds 42 teams vonden de weg naar de GoT-site en schreven zich in voor de GoT-CUP, nog 6 plekken blijven er over. Haast je dus naar http://gottrick.bitxs.com/ en schrijf je nu nog in!! De inschrijving sluit vanavond!
[er kan in de voorrondes gewoon met bekerregels gespeeld worden, stand na 90 min telt]
Het enthousiamse is enorm! Reeds 42 teams vonden de weg naar de GoT-site en schreven zich in voor de GoT-CUP, nog 6 plekken blijven er over. Haast je dus naar http://gottrick.bitxs.com/ en schrijf je nu nog in!! De inschrijving sluit vanavond!
[er kan in de voorrondes gewoon met bekerregels gespeeld worden, stand na 90 min telt]
Anoniem: 195610
In welk seizoen waren de meeste inschrijvingen voor de GoT-cup en hoeveel teams waren dat dan? Leuk feitje lijkt me dat
.
Volgens GoTtrick in seizoen 14 (65 teams)Anoniem: 195610 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:25:
In welk seizoen waren de meeste inschrijvingen voor de GoT-cup en hoeveel teams waren dat dan? Leuk feitje lijkt me dat.
Je staat al weer 2-1 voor tegen die gast die dat utopisch laag mid haalde vorige week! Dat gaat er om spannen.
Unknown
Hmmmmm....
Dan trek je wel heeeeel hard aan dat shirtje... Blessure nr.5 alweer... JIPPIE... (en ook nog 1-0 achter)Suchart Pundee wist dat hij fout zat, toen hij zijn tegenstander aan het shirt vasthield. Hij verontschuldigde zich bij de scheidsrechter, die hem desondanks een tweede gele kaart gaf, waarna hij met gebogen hoofd het veld af ging. Entertainment zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Alain Vives na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Wilfried van Zijl.
Ik sta nu in de beker 3-2 voor bij rust, erg gekke wedstrijd moet ik zeggen.
Wel 68% bbz
Wel 68% bbz
4-2hoedjevanpapier schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:48:
Ik sta nu in de beker 3-2 voor bij rust, erg gekke wedstrijd moet ik zeggen.
Wel 68% bbz
Ons boertje blijft ook maar bezig: 4-1.H2opoloër schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:41:
toen deed hij mots + derby.....
Wordt nog spannend daaro !
Het uitspelende team verkleinde de achterstand in de 85e minuut tot 4-3 toen Antti Jokinen trefzeker was na een mooie assist van links.
En ik lig eruit... KANSLOOS terwijl het bbz aan elkaar gewaagd is... wat is het af en toe toch een &*(@&&*^@ spel... 

edit:
En een blessure van 2 weken voor aan een shirtje trekken ??? En natuurlijk een rode kaart... Gaat echt lekker op deze manier !
En een blessure van 2 weken voor aan een shirtje trekken ??? En natuurlijk een rode kaart... Gaat echt lekker op deze manier !
[ Voor 37% gewijzigd door Tomba op 09-05-2007 18:51 . Reden: Nog meer klagen ]
4-2 gewonnen, en door naar de volgende ronde.
Anoniem: 215116
$@$@ net mn topspits weer helemaal fit, word ie er weer afgeschopt... jeuj ..
wel 6-1 voor
Gefeliciteerd, alsmede H2OPoloër.hoedjevanpapier schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:48:
4-2 gewonnen, en door naar de volgende ronde.
En de "losers", helaas, maar ik vind het al knap dat jullie deze ronde gehaald hebben (ik kan 't niet
Ik heb de beker ook maar heel kort ervaren:P...
Ach ja, gezien het gebrek aan succes daar, ga ik mijn geluk maar eens proberen in de got-cup
Heb me ook maar aangemeld
Ach ja, gezien het gebrek aan succes daar, ga ik mijn geluk maar eens proberen in de got-cup
Heb me ook maar aangemeld
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Iedereen gefeliciteerd die door is in de beker
Voor diegene die eruit zijn; jammer maar toch goed gedaan
.
Ik zit even met een dilemma: Met het oog op de 8e divisie wil ik mijn team zo goed mogelijk aanpassen.
De beste middenvelders die ik nu heb zijn 21 jaar (formidabel PM). Daar red ik het nog goed mee in de 9e maar hoe zit dat in de 8e? Wat is het nu het beste om te doen, houden en doortrainen? Of jongere spelers kopen van rond de 18 met uitstekend PM met ?? passen of wordt dit te duur?
Ik zit even met een dilemma: Met het oog op de 8e divisie wil ik mijn team zo goed mogelijk aanpassen.
De beste middenvelders die ik nu heb zijn 21 jaar (formidabel PM). Daar red ik het nog goed mee in de 9e maar hoe zit dat in de 8e? Wat is het nu het beste om te doen, houden en doortrainen? Of jongere spelers kopen van rond de 18 met uitstekend PM met ?? passen of wordt dit te duur?
stervens duurInfinitytron schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:23:
Iedereen gefeliciteerd die door is in de bekerVoor diegene die eruit zijn; jammer maar toch goed gedaan
.
Ja daar was ik al bang voor. Ik zou eerst me stadion uitbreiden maar ben daar maar vanaf gezien. Kost 3.5 ton en dan heb je het minimum volgens HO
Als ze al 21 zijn kan je ze beter verkopen en 17 jarige goed/redelijk kopenInfinitytron schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:37:
[...]
Ja daar was ik al bang voor. Ik zou eerst me stadion uitbreiden maar ben daar maar vanaf gezien. Kost 3.5 ton en dan heb je het minimum volgens HO. Maar kan ik dan beter deze 21-jarige mensen houden en nog iets doortrainen zodat ze op uitmuntend zijn en dan verkopen o.i.d.?
ff kijken,... Er zijn extreem veel mogelijkheden, jij zult moeten kiezen wat jij het leukste vind spelen en het beste bij je past/bij je team past.Infinitytron schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:37:
[...]
Ja daar was ik al bang voor. Ik zou eerst me stadion uitbreiden maar ben daar maar vanaf gezien. Kost 3.5 ton en dan heb je het minimum volgens HO. Maar kan ik dan beter deze 21-jarige mensen houden en nog iets doortrainen zodat ze op uitmuntend zijn en dan verkopen o.i.d.?
Optie 1:
Doortrainen tot 2/3e volgend seizoen, mids verkopen zo gauw ze briljant zijn, halverwege het seizoen zijn ze nog behoorlijk wat waard. Voordeel is je pakt dan in 1 keer een stuk meer winst. Nadeel is, het is wat saai, en met wat meer energie erin stoppen is er waarschijnlijk meer te verdienen. Maar dit is geen slecht optie denk ik.(je wordt dan volgend seizoen ook makkelijk kampioen normaalgesproken...)
Optie 2:
Nu wel verkopen en inderdaad jongere trainees aanschaffen. Nadeel is, dat je moet uitkijken dat je niet dit seizoen alsnog niet promoveerd(je verzwakt je team behoorlijk). Of anders heb je volgend seizoen een zwakker team, maar is wel meer waard, en de seizoenen erna heb je ruimte zat om verder te groeien. Niet heel slecht, maar nadeel blijft denk ik dat formidabel niet een aantrekkelijk niveau is om op te verkopen(brengt niet extreem veel op).
Optie 3:
Wel verkopen, en niet zozeer eerst PM-trainees kopen, als wel Stamina trainees. Ik zou dan gaan voor Uitstekend PM 19 jaar!! met slechte stamina. Stamina traint supersnel en je kunt alle spelers die je hebt trainen, waarbij je totaal altijd maar 50 spelers mag hebben. Het verschil tussen spelers met uitstekend stamina en slecht is best groot, 50% soms, en kun je in zo'n 5 week trainen. En dit kun je niet echt op alle niveaus doen, kost je behoorlijk wat performance, maar als je hier handig in wordt, kun je in korte tijd een hoop verdienen, en op hoge spelerniveaus ga je failliet aan salarissen.
Als je vanuit de 10e divisie oid komt, is het verstandig om als je het stadion vol kunt krijgen, dat te vergroten, is erg lekker op de langere termijn, is toch een constante stroom inkomen die je anders maar moet zien of je die krijgt.
En als je Geen stamina/set pieces trained, dan is het ook aan te raden een goed coach aan te nemen, kost je zo'n 279k geloof ik, maar dat haal je er wel uit.
Die optie vind ik een mooie... zo heb je een mooie balans met je middenvelders (ook in de 8e). Heb nu al 1 speler die is op de helft met zijn formidabele PM dus die is bijna uitmuntend dus hoef nog maar 1 niveau dan..TheInsomniac schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:26:
[...]
ff kijken,... Er zijn extreem veel mogelijkheden, jij zult moeten kiezen wat jij het leukste vind spelen en het beste bij je past/bij je team past.
Optie 1:
Doortrainen tot 2/3e volgend seizoen, mids verkopen zo gauw ze briljant zijn, halverwege het seizoen zijn ze nog behoorlijk wat waard. Voordeel is je pakt dan in 1 keer een stuk meer winst. Nadeel is, het is wat saai, en met wat meer energie erin stoppen is er waarschijnlijk meer te verdienen. Maar dit is geen slecht optie denk ik.(je wordt dan volgend seizoen ook makkelijk kampioen normaalgesproken...:)
Als je vanuit de 10e divisie oid komt, is het verstandig om als je het stadion vol kunt krijgen, dat te vergroten, is erg lekker op de langere termijn, is toch een constante stroom inkomen die je anders maar moet zien of je die krijgt.
En als je Geen stamina/set pieces trained, dan is het ook aan te raden een goed coach aan te nemen, kost je zo'n 279k geloof ik, maar dat haal je er wel uit.
Op de langere termijn krijg je zoveel geld binnen en ik heb overwogen om mijn stadion inderdaad uit te breiden naar 14000-14500 plekken. Dit kost alleen wel 3.5 ton en weet niet óf mijn stadion wel elke keer vol zit en of ze in de VIII nog wel komen (ook als het slecht gaat dan). Ik wacht nog even volgende week af of die dan vol zit, zo ja dan knal ik de verbouwing er tegen aan
De coach is wel goed, heb een goed coach een tijdje terug aangesteld dus die is niet aan vervnging toe
[ Voor 3% gewijzigd door Vincitore op 09-05-2007 20:37 ]
Zonet mijn friendly met 5-0 verloren.. gelukkig geen blessures.. dus mn B-team is helemaal fit voor de GoT Cup... wacht met smart op de loting
valt reuze mee. denk 500 ofzo?
17 en uitstekend die zijn wel duur ja. laat staan formidabel
Friendly gewonnen maar de tegenstander had slechts 9 man opgesteld
Naja, kan niet wachten op de loting van de GoT cup.. mijn eerste keer, spannend
500k is weinig wou je zeggen ? voor iemand uit de IXe divisie...Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:55:
[...]
Droogkloot ben je ook zeg...Anoniem: 7533 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:55:
[...]
Tuurlijk kan jij(of ik) die wel betalen als ik ze zou willen. Maar degene die het vraagt speelt net in de 9e, die koopt echt niet ff 6 trainees a 500k hoor.
Persoonlijk koop ik veel liever oudere trainees, op briljant/magnificient... maar ja, daar schiet iemand in de 9e weinig mee op:P
***GoT-Toto***
Voor de mensen die http://gottrick.bitxs.com/ scherp in de gaten houden in afwachting op de loting van de GoT-Cup... De Toto van week 7 staat er inmiddels weer op. Het is een spannende strijd en vergeet niet dat er ook een prijs op de eerste plek staat. De winnaar krijgt namelijk 3 maanden supporterschap gesponsord door onze anonieme geldschieter.
Gegroet, Uw Toto man
***GoT-Toto***
Haha ik kan er wel 1tje halen maar dan is het geld ook meteen op hahaTheInsomniac schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:02:
[...]
Droogkloot ben je ook zeg...
Tuurlijk kan jij(of ik) die wel betalen als ik ze zou willen. Maar degene die het vraagt speelt net in de 9e, die koopt echt niet ff 6 trainees a 500k hoor.
Persoonlijk koop ik veel liever oudere trainees, op briljant/magnificient... maar ja, daar schiet iemand in de 9e weinig mee op:P
Hoelaat is die loting bekend hey... k wil naar mn bed... 
/edit: Truste...
/edit: Truste...
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 09-05-2007 23:07 ]
Anoniem: 135680
dank voor felicitaties 
andere gefeli met behalen met volgende ronde! en de afvallers balen man
volgende ronde moet haalbaar zijn.....
andere gefeli met behalen met volgende ronde! en de afvallers balen man
volgende ronde moet haalbaar zijn.....
edit
[ Voor 91% gewijzigd door NiMu83 op 10-05-2007 00:29 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
GoT-Cup
De loting is bekend! Ga snel naar http://gottrick.bitxs.com en kijk wanneer jou team moet spelen. Voor alle duidelijkheid:
- eerste speelronde: woensdag 16 Mei
- In principe daagt de thuisploeg de tegenstander uit voor vrijdag 22:00 uur, maar aangezien het community gevoel bij GoT hoog in het vaandel staat kan de uitspelende ploeg ook gewoon de thuisploeg uitdagen.
- De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur
- Wanneer de wedstrijd zondag 22:00 nog niet geregeld is, stuurt de ploeg waarvan de uitdaging niet geaccepteerd wordt een ht-mail naar mij (362199). Dit moet ook gebeuren als de tegenstander al een andere oefenwedstrijd geregeld heeft. Regel dan niet zelf meteen een wedstrijd anders kan er niet na gegaan worden wie 'de schuldige' is. Als ik gecontroleerd heb dat de tegenstander fout zat (wat ik zo snel mogelijk zal doen), reageer ik via ht-mail dat er een vriendschappelijke wedstrijd tegen een ander team geregeld kan worden. Ik ga er vanuit dat we dit seizoen zonder walk-overs door kunnen komen. En dat dit dus een scenario is wat niet voor zal komen.
- Het maakt niet uit als je de poulewedstrijden wil spelen met bekerregels, echter de stand na 90 minuten telt!
- Er zijn dit seizoen 7 poules van 6, dat betekent dat alle nummers 1 zich plaatsen voor de finales, de beste nummer 2 zal ook een finaleplek bemachtigen!
Dan rest mij iedereen veel plezier te wensen en laten we hopen op een mooi cupseizoen!
GoT-Cup
De loting is bekend! Ga snel naar http://gottrick.bitxs.com en kijk wanneer jou team moet spelen. Voor alle duidelijkheid:
- eerste speelronde: woensdag 16 Mei
- In principe daagt de thuisploeg de tegenstander uit voor vrijdag 22:00 uur, maar aangezien het community gevoel bij GoT hoog in het vaandel staat kan de uitspelende ploeg ook gewoon de thuisploeg uitdagen.
- De tegenstander accepteert deze uitdaging voor zondag 22:00 uur
- Wanneer de wedstrijd zondag 22:00 nog niet geregeld is, stuurt de ploeg waarvan de uitdaging niet geaccepteerd wordt een ht-mail naar mij (362199). Dit moet ook gebeuren als de tegenstander al een andere oefenwedstrijd geregeld heeft. Regel dan niet zelf meteen een wedstrijd anders kan er niet na gegaan worden wie 'de schuldige' is. Als ik gecontroleerd heb dat de tegenstander fout zat (wat ik zo snel mogelijk zal doen), reageer ik via ht-mail dat er een vriendschappelijke wedstrijd tegen een ander team geregeld kan worden. Ik ga er vanuit dat we dit seizoen zonder walk-overs door kunnen komen. En dat dit dus een scenario is wat niet voor zal komen.
- Het maakt niet uit als je de poulewedstrijden wil spelen met bekerregels, echter de stand na 90 minuten telt!
- Er zijn dit seizoen 7 poules van 6, dat betekent dat alle nummers 1 zich plaatsen voor de finales, de beste nummer 2 zal ook een finaleplek bemachtigen!
Dan rest mij iedereen veel plezier te wensen en laten we hopen op een mooi cupseizoen!
GoT-Cup
Dat is dus Woensdag 16 MeiAnoniem: 104413 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 01:06:
GoT-Cup
- eerste speelronde: woensdag 17 Mei
GoT-Cup
/edit: Sinds wanneer is de GoT Cup voor mensen buiten de GoT Federatie? Ik speel mijn eerste wedstrijd tegen KoS1986 maar hij zit niet eens in de federatie... Hij heeft wel supporter dus het kan ook niet zijn dat ie dat net niet meer heeft ofzo
En zo zijn er meer managers in mijn poule zie ik nu
[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 10-05-2007 07:57 ]
Anoniem: 215116
Hij zit er gewoon in hoorAnoniem: 139250 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:50:
[...]
Dat is dus Woensdag 16 Mei
/edit: Sinds wanneer is de GoT Cup voor mensen buiten de GoT Federatie? Ik speel mijn eerste wedstrijd tegen KoS1986 maar hij zit niet eens in de federatie... Hij heeft wel supporter dus het kan ook niet zijn dat ie dat net niet meer heeft ofzo
hahaha ja nu wel inderdaad, maar toen ik het bericht postte nog niet... Hij heeft inmiddels ook mijn uitdaging geaccepteerd dus eerste wedstrijd GoT-Cup komt er aan
Vorig seizoen stond er een niet GoTer in de finale (of was het nu halve finale?) Nouja, die had mij iig uitgeschakeld.Anoniem: 139250 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:38:
[...]
hahaha ja nu wel inderdaad, maar toen ik het bericht postte nog niet... Hij heeft inmiddels ook mijn uitdaging geaccepteerd dus eerste wedstrijd GoT-Cup komt er aan
Inderdaad sinds vorige seizoen is de boel weer open gezet voor niet GoT-teams en zelfs niet Supporters.
met formidabele spelers red je het makkelijk in de 8e. ik zit zelf in de 8e en heb 6 mids met uitstekend pm. als je kampioen wil worden moet je zorgen dat je in de 8e een zwak hoog mid haal (ligt er natuurlijk aan wat je speelt). als je promoveert naar de 7e wordt het lastigerInfinitytron schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:23:
Iedereen gefeliciteerd die door is in de bekerVoor diegene die eruit zijn; jammer maar toch goed gedaan
.
Heb de indeling van mijn poule bekeken en word er niet echt blij van. 3 teams uit V is niet misselijk in de poule. Vervolgens nog een team uit VII met 18 spelers en dus met aantal goede spelers in de friendlies staat.Het team uit IX zou geen probleem mogen vormen.
Een voordeel is dan wel weer dat ik 1x keer aan kan treden met met a-team vanwege een bot in de competitie. Heb erg echter weinig vertrouwen in dat ik de poule ga overleven.
Een voordeel is dan wel weer dat ik 1x keer aan kan treden met met a-team vanwege een bot in de competitie. Heb erg echter weinig vertrouwen in dat ik de poule ga overleven.
Ik schat mijn kansen om de poul te overleven op minder dan 0 maar in ieder geval hoef ik de komende weken geen friendlies te regelen
In ieder gevald de uitnodiging voor de 1e wedstrijd de deur uitgedaan, meteen tegen een veel sterkere tegenstander, heb er zin in.
-StArMaKeR-, regel maar een friendly. Vanmorgen geen enkele notie van dat de GoT Cup woensdag zou beginnen
. My bad!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
H3!N is actiever dan ooit tevoor, zoals we al constateerden. Zelfs met persberichten. Echter, onze morraalridder der Nederlandsche taal bakt er zelf ook niet altijd het beste van:
Tenzij hij natuurlijk wat elfjes weet op te stellen10-05-2007 Voetballes
Zondag is het zover. Het samengeraapte zooitje uit het locale vluchtelingen kamp speelt tegen de echte mannen van BU.
Een ganees met een been, een nigeriaan zonder armen en een coach zonder tong uit ivoorkust.
Het motto luidt dan ook: met zijn elfen in de goal en hopen dat er niks door komt.
Tevens is de AIVD van de partij om de illegalen na de afstraffing mee te nemen en te deporteren.
manager hein: "goudzoeken is zó 2006"
Oke dus dat is wel vol te houden dus. ZIt nu op een zwak (heel laag) mid meende ik qua middenveld dus lijfsbehoud is wel mogelijk denk ikAnoniem: 203288 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:19:
[...]
met formidabele spelers red je het makkelijk in de 8e. ik zit zelf in de 8e en heb 6 mids met uitstekend pm. als je kampioen wil worden moet je zorgen dat je in de 8e een zwak hoog mid haal (ligt er natuurlijk aan wat je speelt). als je promoveert naar de 7e wordt het lastiger
Ik heb dus de eer om tegen F.C. GoT te mogen spelen mijn eerste officiële wedstrijd van de GoT Cup
Ik heb zelf een Matig zeer hoog/redelijk laag, middenveld en ga denk ik 3e worden in mijn eerste seizoen in de VII. Maar dat ligt ook aan het feit dat er 2 teams met goed middenveld in zitten met tegen de 200 hatstats... Daar kan ik met mijn 160 niet tegenop...Anoniem: 203288 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:19:
[...]
met formidabele spelers red je het makkelijk in de 8e. ik zit zelf in de 8e en heb 6 mids met uitstekend pm. als je kampioen wil worden moet je zorgen dat je in de 8e een zwak hoog mid haal (ligt er natuurlijk aan wat je speelt). als je promoveert naar de 7e wordt het lastiger
Vanavond wordt er een interessante match gespeeld bij de jeugd in de GoT Eredivisie.
MatchID: 737411
Swanfield's Youth Team - SCA Koters
Start 19.25 vanavond.
De nummer 2 tegen de nummer 1.
Er gaan geruchten dat in het stadion de Frikdellen 50ct zijn vanavond.
Daarnaast ligt op de derde plaats de Dsanka Youth op de loer om plek 2 in te pikken:
Start 19.25 vanavond.
Daarnaast ligt op de derde plaats de Dsanka Youth op de loer om plek 2 in te pikken:
1. SCA Koters __________5 33 - 2 +31 15p
2. Swanfield's Youth Team 5 21 - 8 +13 15p
3. DSanka Youth_________5 32 - 6 +26 12 p
[ Voor 43% gewijzigd door Quintus op 10-05-2007 18:01 ]
Unknown
Goed dat je het zegt, bijna vergeten een opstelling te makenQuintus schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:51:
Vanavond wordt er een interessante match gespeeld bij de jeugd in de GoT Eredivisie.
Ik zie wat je bedoeld,... Snap het niet trouwens, weet namelijk heel erg zeker dat ik lid was van zeker 3 federaties, maar ik kan ze nu nergens meer vinden. Dus of er is een keer(kan best lang geleden zijn) een reset geweest van de federaties, of ik ben nog wel lid maar ik kijk een beetje scheel.Anoniem: 139250 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:50:
[...]
Dat is dus Woensdag 16 Mei
Nu ik er iets meer dan 3 seconden over nadenk... ik ben door een foutje van Hattrick een korte tijd(1 dag) geen supporter geweest. (verlenging van supporter pikten ze niet helemaal volgens plan:P) Zou kunnen dat ik sindsdien al geen lid meer ben... Was het namelijk 100% zeker wel... Heb wel mijn logo enzo opnieuw geupload enzo... federaties niet naar gekeken blijkbaar(niet aan gedacht).
Maar ja, dan kan GoT weer een nieuw lid verwelkomen:P(was het 2 jaar geleden ook al, maar toch)
[ Voor 4% gewijzigd door TheInsomniac op 10-05-2007 17:59 ]
Damn, ik kan thuis echt niet winnen met mijn jeugdteam. Al mn uitwedstrijden gewonnen, alle thuiswedstrijden verloren (+ sta nu 1-3 achter
)
Zo blijf ik natuurlijk nooit 1e.
Zo blijf ik natuurlijk nooit 1e.

2-0 achter tegen Damien wiens team er alles aan doet om de voorsprong vast te houden. Met de rode kaart voor Swanfield en het 56% bbz voor de Amsreiw Koters is er misschien nog wat mogelijk de tweede helft.
Zo niet dan maken we een duikeling naar plek 3

Virtuele tussenstand bij rust:
Zo niet dan maken we een duikeling naar plek 3
Virtuele tussenstand bij rust:
1. Swanfield's Youth Team 5,5 22 - 8 +15 18p
2. DSanka Youth_________5,5 36 - 6 +30 15 p
3. SCA Koters __________5,5 33 - 4 +29 15p
[ Voor 27% gewijzigd door Quintus op 10-05-2007 20:27 ]
Unknown
Ik snap niks meer van de nieuwe jeugdopleiding.
Heb ik een speler een kans gegeven om zijn talent voor positiespel. Scoort ie daar gewoon 0,0 sterren. Keepen daarentegen haalt hij 4,5 sterren.
Komt de trainer na de wedstijd: "Ik zeg niet dat hij niet profiteert van de huidige training, maar hou in je achterhoofd dat zijn echte talent ligt op het gebied van Positiespel."
Nou, talent op postiespel valt met 0 sterren ver te zoeken als je het mij vraagt.
Heb ik een speler een kans gegeven om zijn talent voor positiespel. Scoort ie daar gewoon 0,0 sterren. Keepen daarentegen haalt hij 4,5 sterren.
Komt de trainer na de wedstijd: "Ik zeg niet dat hij niet profiteert van de huidige training, maar hou in je achterhoofd dat zijn echte talent ligt op het gebied van Positiespel."
Nou, talent op postiespel valt met 0 sterren ver te zoeken als je het mij vraagt.
Vorm, wellicht? Bovendien, talent kan ook zijn van rampzalig naar matig ontwikkelen, denk ikHappyGilmore schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:53:
Ik snap niks meer van de nieuwe jeugdopleiding.
Gaat goed hier, Het regent blessures, kaarten en doelpunten. Speel tegen de nummer 1 van de GoT II.1 en sta 4-0 voor. Beiden een rode kaart, ik hebe en hattrick, hij een Blessure en ik een pleister... Maar we winnen 
Egbert Bens kreeg in de 59e minuut een geweldige mogelijkheid om de voorsprong van FCMk uit te breiden, maar zijn vlammende schot ging net over.
Krachtig?
Egbert Bens kreeg in de 59e minuut een geweldige mogelijkheid om de voorsprong van FCMk uit te breiden, maar zijn vlammende schot ging net over.
Krachtig?
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 10-05-2007 21:00 ]
Nee, Vorm was bij keepen 4,5 juist slechter dan bij positiespel 0.Joss schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:56:
[...]
Vorm, wellicht? Bovendien, talent kan ook zijn van rampzalig naar matig ontwikkelen, denk ik
Nou, ik denk dat ik gewoon een leuke keeper heb
Go Minikalf GO 
De Koters gaan in de ere helaas terugvallen naar plek 3 en de fedbaas staat waar hij als Fedbaas eigenlijk hoort te staan, aan kop.
De Koters gaan in de ere helaas terugvallen naar plek 3 en de fedbaas staat waar hij als Fedbaas eigenlijk hoort te staan, aan kop.
Unknown
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA Geweldig!
De vader die vandaag moest fluiten, dacht een gemakkelijke wedstrijd te hebben. Helaas voor hem liep het door zijn gebrekkige spelregelkennis volledig uit de hand. Boze spelertjes van beide partijen zochten elkaar in de 61e minuut op en begonnen elkaar vreselijk uit te schelden voor 'zittenblijver' en 'afkijker'. De scheidrechter, die ondertussen driftig in het spelregelboekje had gelezen, riep de aanstichter - FC J.J.'-spelertje Allesandro Geling - bij zich en gaf hem rood.
/edit: Wordt nog spannend zat bij Joss z'n jonkies 3-4 inmiddels
/edit2: en de spits van Sharks Juniors scoort er lustig op los 4-0 en 4 keer Arno Reinerink (ruik ik talent?)
De vader die vandaag moest fluiten, dacht een gemakkelijke wedstrijd te hebben. Helaas voor hem liep het door zijn gebrekkige spelregelkennis volledig uit de hand. Boze spelertjes van beide partijen zochten elkaar in de 61e minuut op en begonnen elkaar vreselijk uit te schelden voor 'zittenblijver' en 'afkijker'. De scheidrechter, die ondertussen driftig in het spelregelboekje had gelezen, riep de aanstichter - FC J.J.'-spelertje Allesandro Geling - bij zich en gaf hem rood.
/edit: Wordt nog spannend zat bij Joss z'n jonkies 3-4 inmiddels
/edit2: en de spits van Sharks Juniors scoort er lustig op los 4-0 en 4 keer Arno Reinerink (ruik ik talent?)
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 10-05-2007 21:05 ]
Dit topic is gesloten.