HOPPA, GELIJK UPDATE 2 ER ACHTER AAN.

Daar begin ik weer, aan seizoen 2. Ik wou nog even mededelen dat mijn
team -18 ook eerste is geworden met alle wedstrijden gewonnen! Mijn reserves waren zwaar bagger, maar daarom zijn het ook mijn reserves.
De doelstellingen van seizoen 2 van het bestuur zijn:
- Meedoen voor de titel (leuk man, het gaat 1 seizoen goed en opeens ben ik een titelkandidaat.
De doelstellingen van seizoen 2 van het publiek zijn:
- Premiership winnen (WAT????)
De doelstellingen van seizoen 2 voor mezelf zijn:
- Meedoen voor de titel, de cups winnen en vooral goed gaan presteren in Europa bij de Champions League.
Zoals al eerder gezegd, ik kreeg 41 miljoen voor transfers (lekker budgetje!) en wil nog steeds benadrukken op mensen die denken dat ik alles gewonnen heb door een budget van 39 miljoen had;
DOOR EEN BUDGET WIN JE GEEN PREMIERSHIP EN 2 CUPS MET EEN PLOEGJE DAT PLAATS 15 ALS PROGNOSE HEEFT. Daar word ik namelijk echt gek van, die opmerkingen van "
ja, zo kan ik het ook!". Zo dan, nu dat er uit is gaan we op naar de transfers!

Opzich zat mijn team goed in elkaar. Ik moet denken aan een keeper die Rüstü over 2 jaar gaat opvolgen ofzo, maar dat had nog niet al te veel haast. Ik vond zelf dat ik nog een goede middenvelder en verdediger erbij moest hebben. Uiteindelijk heb ik
9 spelers gekocht en
23 spelers verkocht.
Luke Moore: Heeft niet goed genoeg gepresteerd, alhoewel hij wel een talent is. Ach, ik had al 2 wereldspitsen en kocht liever een betere erbij dan hem. Zeefuik had ik trouwens ook nog.
Juan Pablo Angel: Favoriet van Aston Villa, ik haat hem. Oprotten voor weinig geld dus.
Jordan Collins: Hij is een goede speler voor Sunderland, niet voor mij.
De rest was gewoon veel te slecht en heb ik verkocht of ontslagen.

Een heerlijke speler, die 2de topscorer was in de Premier League. Hij is ook Nederlands, jong en zeer ambitieus. Ik vond hem een wereldspeler en mocht hem overkopen voor maar 12.5 miljoen omdat hij niet gelukkig was met de ranking van Arsenal.

Hij miste laatst nog een strafschop tegen Ajax die bepalend was, maar hij is een groot talent volgens mijn scout. In de vorige RBC-game van mij was hij totaal geen talent, wat ik erg raar vond. Voor 1,5 miljoen kon ik hem overnemen zei mijn scout en zo gezegd zo gedaan. Uitgeleend aan mijn sattelietclub Falkirk in Schotland eerste divisie.

Een regen in mijn spel denk ik ontdekt te hebben, hij is über getalenteerd en is 20 jaar. Alleen zijn fysiek is totaal niet goed, dus daar ga ik wat aan doen. Uitgeleend aan Cardiff city in het Premiership.

Keeperstalent die zeer goed kan worden volgens mijn scouts.

Hij wilde een nieuw contract en hij kreeg het niet. Ontevreden en wou op de transferlijst. Ik bood 16 miljoen en ze accepteerden het. Heerlijke jonge talentvolle speler voor op ML.

Een zeer getalenteerde Nederlandse verdediger, één van mijn favorieten in het spel. 4,5 miljoen was redelijk voor zijn waarde.

Ik keek bij mijn satellietclubje Walsall en scoutte wat spelers. Hij bleek net zo goed als Salas te kunnen worden en een superieure middenvelder te kunnen worden. Kijk, daar hou ik van. Redelijke stats voor een lekker prijsje van maar 180K. Veel clubs wouden hem hebben, maarrrrr ik had, jawel, voorrecht!

Groot talent en doordat West Bromwich degradeerde wou hij naar een grotere club verhuizen. Hij accepteerde mijn contract ipv Arsenal en Man Utd en Tottenham en kwam naar mij.

Ik twijfelde heel erg over deze transfer. Met een budget restend van 41 miljoen leek mij 15,75 miljoen voor een speler die 2x zo goed kan worden als Baros zelf niet zo veel. Het is een gok, een grote, maar ik hoop dat hij het waard wordt.
Ik heb nu nog 29 miljoen transferbudget over dat ik bewaar voor de winterstop. Verder heb ik Biseswar ook nog uitgeleend aan mijn sattelietclub Falkirk.
Ik heb nu een standaard selectie van 21 spelers (3 keepers - 5 of (6) verdedigers - 8 of (9) middenvelders - 3 aanvallers).
Volgende update volgt weer snel! :thumb: