[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.233 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer back in business. Een paar weken geleden viel m'n laptop uit (te heet) met als gevolg een paar wedstrijden met Sleipner te herhalen en het ergste, een vers uitgezochte national pool van Nederland U19 kwijt.

Dan maar even een tijdje geen FM, vergeet ik ook wat de uitslagen van ed laatste wedstrijden met Sleipner waren, kan ik ook niet pissig zijn over de nieuwe uitslagen (in m'n nadeel dan). Heb m'n tijd gebruikt om Thief III eindelijk maar eens uit te spelen. Nu gaan we weer verder met FM:

Eerst die U19 opnieuw doorgelicht en daarna met Sleipner de eerste wedstrijd. 1-0 achter, na 30min 2 man gewisseld, 5minuten later een geblesseerde, 2-0 achter, rust een flinke uitbrander, teruggekomen tot 2-2, laatste minuut 3-2 verloren. Naja, goed gewerkt in ieder geval. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Ik heb belgie niet geopend, ze spele gelijk tegen mijn reserves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Het is me weer eens gelukt om een seizoen af te maken met de Trickies :).

Northwich Victoria Seizoen 2008/2009

Mijn 1e jaar in League One na de promotie van vorig seizoen. Net als vorig seizoen was het weer veel zoekwerk om de selectie rond te krijgen, heb uiteindelijk wel kunnen halen wat ik wilde, maar makkelijk ging het zeker niet. Er moesten 4 huurlingen aan te pas komen om alles rond te krijgen en 2 daarvan zijn verschrikkelijk belangrijk geweest dit seizoen.

Sleutelspelers
GK - Phil Senior
Toch weer Senior. Hij had dit seizoen wel zware concurrentie van een nieuwe aankoop, Steve Banks, maar in de belangrijke wedstrijden koos ik eigenlijk altijd voor Senior. Dit seizoen 17 cleansheets in 25 wedstrijden en maar 10 tegengoals. Zijn stats zijn niet echt top, maar het is een beest in de goal.

DC - Ryan Shawcross
Gehuurd van Man Utd en de sensatie van het jaar. Hoogste average rating in League One met 7.41 (in 39 wedstrijden). Ik zal hem missen als hij weer teruggaat naar Manchester. Hopelijk kan ik hem volgend seizoen nogmaals huren.

MC - Sean Mackle
Mackle is de man die met 1 actie een wedstrijd kan opengooien. Als hij fit is, dan speelt hij.

FC - Aaron Burns
De perfecte spits voor mijn countersysteem. Transfervrij overgekomen uit de jeugdopleiding van Man Utd en met zijn snelheid (Pace=18/accel.=19) een plaag voor elke defensie. Na de winterstop ging het wat minder door blessures, waardoor hij nipt de topscoorderstitel misliep.

Competitie / Bekers
Wederom een wisselvallige oefencampagne, maar dat ben ik onderhand wel gewend. Ik hou ook dit seizoen vast aan mijn defensieve 4-5-1 opstelling. Ik krijg heel weinig goals tegen in deze formatie en vaak is 1 doelpunt al genoeg voor een overwinning.

Het team begon lekker aan de competitie en ik stond na een paar wedstrijden veilig in de middenmoot en na 9 wedstrijden stond ik zelfs 1e. Het bleef daarna geweldig gaan en ik heb eigenlijk het hele seizoen bovenaan gestaan op 1 speelronde na. Uiteindelijk redelijk simpel kampioen geworden omdat mijn grote concurrent Swansea het bijna verneukte op het eind. Ik deed het niet veel beter met een serie: D-L-W-L-W-L in de laatste 6 wedstrijden, maar het was toch genoeg om kampioen te worden.

Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07191/Northwich-L10809.jpg.xs.jpg

FA Cup: 3e ronde exit tegen Birmingham (onverdiend verloren op penalty's na een replay)
Carling Cup: 3e ronde met wederom een hele mooie loting uit naar Everton. Kansloos verloren met 3-0.

Selectie
Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07191/Northwich-L10809-team.jpg.xs.jpg
De nieuwelingen zijn vooral rejects uit de jeugdopleiding van grote ploegen, alleen Dempsey komt van een andere League One club (Colchester).

Beste Speler (Average rating):
Ryan Shawcross
Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07191/Shawcross.jpg.xs.jpg

Topscorer:
Aaron Burns
Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07191/Burns.jpg.xs.jpg

Doelstelling voor het Seizoen 2009/2010

Mijn contract bij Northwich liep af en ik heb een flink eisenpakket op tafel gelegd. Het bestuur ging na lang beraad eindelijk overstag. Ik heb dus bijgetekend met de belofte dat de trainingsfaciliteiten verbeterd worden en dat het stadion uitgebreid wordt. Huidige capaciteit is 6,000 en het zit iedere week bomvol. De stap League One naar Championship is volgens mij een flinke en ik denk niet dat het nog een keer gaat lukken om weer direct te promoveren. Ik ga ervanuit dat ik een jaar moet strijden tegen degradatie, maar ik speel in ieder geval weer een keer op White Hart Lane door de degradatie van Tottenham.

Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07191/Premiership0809.jpg.xs.jpg

En ik mag tegen Newcastle voetballen, of ik speel met Newcastle tegen Northwich...

Afbeeldingslocatie: http://xs115.xs.to/xs115/07191/Newcastle.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:12:
[...]

het is niet .inc maar .LNC hè ;)

Gewoon zoeken naar een mapje lnc en alles er uit deleten :P
|:( domme ikke ik zag de L voor de I aan

vanaaf maar ff doen dan en ook die patch 702 installeren alvast (want uiteindelijk kreeg ik em toch van de SI site te pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Bij een custom database ook daar die LNC map weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ben ook maar 'ns aan FM2007 begonnen, oldtimer die al sinds CM2 speelt. :) Ben begonnen met Fiorentina (heb wat met het Italiaanse voetbal, ben fervent Interista), leuke ploeg met een beetje geld (6.5 miljoen ofzo) en 15 punten in de min.

Trof een vrij sterke ploeg aan met één klein probleem: maar drie echte spitsen waarvan Reginaldo nog niet aan het echte werk toe is en Pazzini maandenlang uitgeschakeld is. Kon Mutu wel naar voren schuiven, maar hij heeft echt heerlijke stats voor een aanvallende middenvelder.

Ben dus op zoek gegaan naar twee degelijke jonge spitsen en kwam uit bij Carrillo, een snelle technische dribbelaar die voor 2.9M kwam van Deportivo Cali, en Floro Flores, zelfde type speler die voor 2.4M van Arezzo kwam. Publiek ging helemaal los toen Carrillo tekende (iemand trouwens al ervaring met 'm? Nog niet echt talentenlijstje of iets dergelijks bekeken) en voorlopig maakt 'ie 't waar naast Toni. Vier officiële wedstrijden (Giarre, Ascoli, Sampdoria voor beker, Sampdoria voor competitie) en vier goals, gemiddeld een 8. Verder niemand gekocht of verkocht maar alleen m'n technische staf vrijwel compleet vervangen. Heb er nog geen logica in gezien, een scout met 20 conditietraining en bagger scoutstats of juist een trainer met scoutstats. :/

Oefenstage verliep lekker, niet echt wedstrijden gepland (Coppa beschouw ik normaal als oefenstage, maar dat is minder als je in de tweede wedstrijd al een Serie A club tegenover je krijgt :() behalve wat er al stond. Eerste wedstrijd wonnen we lichtelijk onterecht met 2-1 van Arsenal (winnende goal van Carrillo in de 91e minuut, hij had de eerste ook al op z'n naam), daarna een 8-0 tegen Renato Curi en een 5-0 tegen Rosetana. Bekerwedstrijden: 10-0 uit tegen Giarre, 2-1 uit tegen Ascoli en 2-0 uit tegen Sampdoria. In de competitie wonnen we met 3-0 thuis van Doria.

Denk dat ik binnenkort maar weer 'ns in een mindere competitie begin (Hongarije waarschijnlijk), of ik ga weer met Catanzaro (mijn clubje) aan de gang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit gelezen hier dat wanneer je in dezelfde divisie voetbalt als de moederclub de overeenkomst verbroken word.
Bij mij loopt deze gewoon door (beiden Eredivisie).
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kan. Udinese begint met overeenkomsten met Ascoli en Atalanta als ik het goed heb, alledrie Serie A. :) En denk maar aan Feyenoord en Excelsior.

[ Voor 16% gewijzigd door Exitium op 08-05-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben er ook wel blij mee. Seizoen 2010/2011 met Volendam kampioen van de eerste divisie.
Speel nu samen met moederclub AZ in de Eredivisie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:42:
Ooit gelezen hier dat wanneer je in dezelfde divisie voetbalt als de moederclub de overeenkomst verbroken word.
Bij mij loopt deze gewoon door (beiden Eredivisie).
Klopt dit?
Ik had als Ado een deal met Groningen, toen Groningen promoveerde dankzij mijn spelers verbraken ze de deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:52
Heb ook een keer meegemaakt met Feyenoord dat de deal met Excelsior werd verbroken toen ze promoveerden. Ze maakten bij die promotie gebruik van een aantal geleende spelers, dat wel.

Overigens kan ik met Heracles momenteel helemaal niks met parent- en feederclubs. Vorig seizoen speelde ik in de eerste divisie en kon mijn board geen parent clubs en ook geen feederclubs vinden. Dit jaar speel ik in de eredivisie, en zegt mijn board dat de club zich te groot voelt om als feederclub voor een andere club te fungeren?!?! Feederclubs kan ik nu wel vinden, maar dat zijn uitsluitend amateurclubs die vrijwel geheel bestaan uit "grijze spelers".

Ik heb nu dus in het geheel geen feeder- of parentclubs

Overigens gaat het na de promotie ver boven verwachting. Ik sta 8 wedstrijden voor het einde op de 3e plaats, hoewel de strijd om plaats 2-7 ongekend spannend is met maar 5 punten verschil tussen de clubs. Plaats 1 is Feyenoord, die ik helaas veel te sterk heb gemaakt voor de Nederlandse competitie. Hoewel ik ze in De Kuip met 1-0 heb verslagen, dat dan weer wel :)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ik heb als ajax als feeder clubs Omniworld, natuurlijk, maar heb ook een deal met dordrecht. Dordrecht kan in tegenstelling tot Omni soms nog wel voor een verrassinkje zorgen en playoffs spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik baal een beetje dat ik als Chelsea zijnde niet een paar mooie feederclubs krijg :( heb nog alleen Westerlo (maar daar dump ik spelers die eerst geen wervergunning krijgen en pas na 5 jaar een europees paspoort ontvangen, dus al mijn afrikaanse talentjes ;)), Watford in Championship maar die draait maximaal vaak rond de 10e plek en Motherwell in Schotland, Hapoel Tel-Aviv en PAOK Saloniki, rest zijn een paar chinese, arabische, afrikaanse, amerikaanse, zuid amerikaanse en een japanse maar dat zijn echt alleen maar Commerciele deals want talenten komen daaro toch niet in voor.

Ik had Vitesse en PSV maar helaas kon ik alleen stallen bij Vitesse en die werd na 5jaar gebruik gecancelled omdat er geen rendement uitkwam (terwijl ik jonge honden daar liep rijpen elk seizoen).

kzou wel eens een paar grotere kleinere europese clubs willen in Frankrijk, Spanje en Italie ofzo of Duitsland iets als Wolfsburg of Herta BSC of Dortmund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:O

Vind er ineens niet zo veel meer aan.. Koop je een Sergio Ramos, kan je hem geen basisplaats geven omdat andere verdedigers ook zo goed zijn :X Zelfde met het middenveld, heb je Van Persie, Silva, Fabregas, Hleb, Sneijder, de Guzman rondlopen, kan je Aisatti, Reyes, Baptista en Ljundberg geen plekje geven :X

Gelukkig kreeg ik in de winterstop een bod van 37M op Reyes van Man. Utd/Liverpool/Tottenham, wat ik natuurlijk afwees :Y) Ga hem in de zomer verkopen, en niet aan een Engelse club :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Waarom koop je hem dan?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Om de concurentie voor te zijn en niet sterker te laten worden denk ik.
Dat is ook de reden waarom hij Reyes niet wil verkopen aan Engelse clubs.
Ik heb daar ook nogal eens last van zij het iets minder extreem gezien de namen die hij opnoemt. ;)

[edit]

Ik heb m'n Valencia game even in de koelkast gezet en een nieuwe gestart.
Van de volgende landen alle leagues geselecteerd met een large database:
Nederland, Belgie, Ierland, Engeland, Schotland en Wales.

Mijn oog is gevallen op Vauxhall in de conference south [Engeland].
Media prediction is 22ste.
Transfer budget is €2.900 en een wage budget van €3.500 p/w.
Er kunnen 2500 mensen in het stadion waarvan er 350 kunnen zitten.
De club is opgericht in 1963 dus heeft niet echt een historie.

Aangezien je wel kunt degraderen betekend dat dan dat je automatisch ontslagen wordt?

[ Voor 43% gewijzigd door LoneRanger op 09-05-2007 17:51 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

ja, ik probeer ook meestal het zelfde te doen, te verkopen aan een club die niet uit je eigen competitie komt.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

LoneRanger schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:28:
[...]

Om de concurentie voor te zijn en niet sterker te laten worden denk ik.
Dat is ook de reden waarom hij Reyes niet wil verkopen aan Engelse clubs.
Ik heb daar ook nogal eens last van zij het iets minder extreem gezien de namen die hij opnoemt. ;)
:Y

O.a. Manchester United, Chelsea en Liverpool zaten achter Ramos aan, dus ja dan heb ik liever dat ik hem heb dan zij. Kan hem altijd nog verhuren :+

Daarnaast ga ik aan het einde van het seizoen een verdediger verkopen. Ben er nog niet uit wie, maar aangezien Ramos 2-benig is, maakt dat niet veel uit :)

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 09-05-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Is er ook een oplossing voor schele spitsen en middenvelders? Wordt een beetje flauw van steeds 17 schoten waarvan maar 2 op doel...training op shooting e.d. is wel goed.
Ik zal wel toe zijn de winterstop :).

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 09-05-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
LoneRanger schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:28:
Aangezien je wel kunt degraderen betekend dat dan dat je automatisch ontslagen wordt?
Als je degradeert wordt je ontslagen. Je kan het voor zijn en ontslag nemen, dat doe ik meestal ;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:05:
:O

Vind er ineens niet zo veel meer aan.. Koop je een Sergio Ramos, kan je hem geen basisplaats geven omdat andere verdedigers ook zo goed zijn :X Zelfde met het middenveld, heb je Van Persie, Silva, Fabregas, Hleb, Sneijder, de Guzman rondlopen, kan je Aisatti, Reyes, Baptista en Ljundberg geen plekje geven :X

Gelukkig kreeg ik in de winterstop een bod van 37M op Reyes van Man. Utd/Liverpool/Tottenham, wat ik natuurlijk afwees :Y) Ga hem in de zomer verkopen, en niet aan een Engelse club :+
LLM? Jij met je luxe problemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:00:
[...]

LLM? Jij met je luxe problemen ;).
Dat trekt me totaal niet :+

ADO heb ik 1 seizoen gemanaged, maar daarna had ik 7.0.2 geinstalleerd en geen zin om opnieuw te beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

quote: Loneranger
Ik heb m'n Valencia game even in de koelkast gezet en een nieuwe gestart.
Van de volgende landen alle leagues geselecteerd met een large database:
Nederland, Belgie, Ierland, Engeland, Schotland en Wales.

Mijn oog is gevallen op Vauxhall in de conference south [Engeland].
Media prediction is 22ste.
Transfer budget is €2.900 en een wage budget van €3.500 p/w.
Er kunnen 2500 mensen in het stadion waarvan er 350 kunnen zitten.
De club is opgericht in 1963 dus heeft niet echt een historie.

Ik wil bij die 350 kunnen horen :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Realistisch dit spel ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jasperstevens/dusseldorf/hsv.jpg
Ik wijs het af, het gaat super goed met Dusseldorf in de 2e bundesliga. Sta gedeeld 1e mede door een super Denílson en een solide Lastuvka (beide huurlingen). Verder loopt Doudin 1 op 1 en is alweer 3.700.000 waard. En Babbel de regisseur achterin doet het ook prima. Zit alleen met 7.350.000 schuld welke ik kwijt wil hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 09-05-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schitterend he is dat, als je word benaderd door een topclub!
Ik heb een tijd gespeeld met Tottenham Hotspur! Uiteindelijk een aardige topteam op de been gekregen en ben ook benaderd, door Sevilla.. maar afgewezen.

1e seizoen 2e geworden, UEFA Cup gewonnen!
2e seizoen 5e geworden, Champions League gewonnen!
3e seizoen 6e geworden, Wereldbeker voor Clubteams gewonnen, League Cup gewonnen
4e seizoen Kampioen! UEFA Cup gewonnen! en aan het begin v/h seizoen Charity Shield!

Best aardig lijstje dacht ik zo.. ware het niet dat ik na het 4e seizoen 2009/2010 een aantal domme aankopen heb gedaan..
dacht talenten binnen te halen, maar bleken het niet.
Nu ben ik gestopt, ook omdat ik t lastig vind om uit te groeien top een echte Engelse topclub.. Wat hierboven staat lijkt Tottenham wel een topclub te worden, maar ik zit nog altijd met ''knooierts'' als Chimbonda, Assou-Ekotto ;) En ook Jenas kan ik niet kwijt, terwijl ik met o.a. Kalou en Kerlon voor de AMC wel 5 kandidaten heb, wordt mn selectie er ook nie minder op

Dus geen Tottenham meer, denk dat ik ga starten met een echte topclub en dan bouwen aan een topteam! Heeft iemand nog leuke ervaringen of ideeen wie ik kan zijn?
Ook clubs als SC Heerenveen en FC Twente lijkt me leuk, om zo via de playoffs CL te halen..
wordt vervolgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Met Heracles ging het seizoen ver boven verwachting. Vorig seizoen gepromoveerd uit de eerste divisie, en dit jaar geëindigd op de 4e plaats (media prediction: 16) en UEFA Cup voetbal gehaald. Helaas geen CL omdat we in de eerste play-offs verzaakten. Ik wordt wel gebombardeerd met verzoeken van clubs om trainer te worden, van Lazio tot Valencia :)

Veel is te danken aan twee nieuwe 20-jarige centrale verdedigers die werelds hebben gespeeld, en aan Mats Hendriksen, een 18-jarige spits die in december on a free transfer binnenkwam en nu (mei) al 6 miljoen waard is. Hij won in 23 wedstrijden 295 van zijn 431 kopduels en scoorde 8 keer. Ik hoop dat zijn jumping komend seizoen verder groeit naar 18 of 19 zodat ik 'm ook tegen de echt grote verdedigers als target man kan gebruiken. Het bestuur is net akkoord gegaan met het verbeteren van de trainingsfaciliteiten

Mijn spits Nicolas Millan werd uitgeroepen tot talent van het jaar (ik kon 'm halen on a free van Feyenoord, denk dat die er wel spijt van hebben), en mijn verdediger Petrovic eindigde als derde.

Ik baal er wel van dat ik Feyenoord zo onklopbaar heb gemaakt. Ik heb de club in mijn jaren vóór Heracles 4 jaar getraind, en de ploeg zit bomvol talenten die voor veel miljoenen de deur uit vliegen. Ik denk dat ze nog zeker 25 miljoen winst zullen binnenhalen dankzij mijn aankopen. Bovendien heb ik de club aan Vela, Johnson, Van der Vaart en Bojan geholpen, die ervoor zorgen dat de club praktisch alijd wint (al mnoet ik zeggen dat ik ze met Heracles 2 keer hevb verslagen afgelopen seizoen. Helaas verloren in de halve bekerfinale op penalties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Ik ben nog nooit benaderd door een topclub, maar die zijn dan ook redelijk geduldig met hun coaches moet ik zeggen. Bij Inter is Mancini na meerdere titels vertrokken naar Arsenal en werd hij bij Inter opgevolgd door Arsene Wenger. Bij Milan werd Ancelotti vervangen door zijn assistent (Mauro Tassotti) en Juventus (Deschamps) heeft nog altijd dezelfde coach als waarmee ze begonnen, en dat terwijl ik al in het najaar van 2013 zit... De enige club van naam die mij ooit iets heeft aangeboden is Sampdoria. Parma ook, maar die zijn afgezakt naar de kelder van de Serie B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:44

yok

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/wedstrijdeneinde.jpg
Aangezien ik geen tijd meer heb om uitgebreide verslagen te maken, maar wel zin heb om door te FMen, een post die alles tot het einde van het eerste seizoen weergeeft. Wil je informatie over mijn wedstrijden, moet je maar even vragen!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/wedstrijden6.jpg
Onderstreepte zijn interessante matches om te bekijken.

Uiteindelijk heb ik de Premier League gewonnen en ook nog eens de Carling Cup!
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/kampioen.jpg

Dankje, mijn grote Turkse vriend.
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/prijst.jpg

De prijzen van spelers
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/koppen.jpg

Toen pakte in op het einde de FA-cup door Chelsea met 4-0 af te drogen!
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/koppen2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/eindestats.jpg
Samenvatting Seizoen 1
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/samenvattingseizoen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/samenvattingseizoen2.jpg
YEAH!

Mijn contract is ook verlengd.
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/contract.jpg
Ik heb onderhandeld over mijn contactsduur, ik wilde maar 1 jaar een contract ipv 3. Dit hebben ze geaccepteerd. Misschien komt er over 1 jaar wel een betere ploeg.

Dit was het einde van seizoen 1, vanavond of morgen nog update 2 (het begin van seizoen 2 met het heilige Aston Villa).
Het was een leuk, interessant en voornamelijk succesvol seizoen. Bedankt voor het meelezen en reageren, en ik zal zo spoedig mogelijk een update plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

HOPPA, GELIJK UPDATE 2 ER ACHTER AAN.
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/seizoen2.jpg
Daar begin ik weer, aan seizoen 2. Ik wou nog even mededelen dat mijn team -18 ook eerste is geworden met alle wedstrijden gewonnen! Mijn reserves waren zwaar bagger, maar daarom zijn het ook mijn reserves.

De doelstellingen van seizoen 2 van het bestuur zijn:
- Meedoen voor de titel (leuk man, het gaat 1 seizoen goed en opeens ben ik een titelkandidaat.

De doelstellingen van seizoen 2 van het publiek zijn:
- Premiership winnen (WAT????)

De doelstellingen van seizoen 2 voor mezelf zijn:
- Meedoen voor de titel, de cups winnen en vooral goed gaan presteren in Europa bij de Champions League.

Zoals al eerder gezegd, ik kreeg 41 miljoen voor transfers (lekker budgetje!) en wil nog steeds benadrukken op mensen die denken dat ik alles gewonnen heb door een budget van 39 miljoen had;
DOOR EEN BUDGET WIN JE GEEN PREMIERSHIP EN 2 CUPS MET EEN PLOEGJE DAT PLAATS 15 ALS PROGNOSE HEEFT. Daar word ik namelijk echt gek van, die opmerkingen van "ja, zo kan ik het ook!". Zo dan, nu dat er uit is gaan we op naar de transfers!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/transfersseizoen2.jpg
Opzich zat mijn team goed in elkaar. Ik moet denken aan een keeper die Rüstü over 2 jaar gaat opvolgen ofzo, maar dat had nog niet al te veel haast. Ik vond zelf dat ik nog een goede middenvelder en verdediger erbij moest hebben. Uiteindelijk heb ik 9 spelers gekocht en 23 spelers verkocht.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/transfersseizoen2uit.jpg
Luke Moore: Heeft niet goed genoeg gepresteerd, alhoewel hij wel een talent is. Ach, ik had al 2 wereldspitsen en kocht liever een betere erbij dan hem. Zeefuik had ik trouwens ook nog.
Juan Pablo Angel: Favoriet van Aston Villa, ik haat hem. Oprotten voor weinig geld dus.
Jordan Collins: Hij is een goede speler voor Sunderland, niet voor mij.
De rest was gewoon veel te slecht en heb ik verkocht of ontslagen.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/transfersseizoen2in.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/vanpersie.jpg
Een heerlijke speler, die 2de topscorer was in de Premier League. Hij is ook Nederlands, jong en zeer ambitieus. Ik vond hem een wereldspeler en mocht hem overkopen voor maar 12.5 miljoen omdat hij niet gelukkig was met de ranking van Arsenal.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/donk.jpg
Hij miste laatst nog een strafschop tegen Ajax die bepalend was, maar hij is een groot talent volgens mijn scout. In de vorige RBC-game van mij was hij totaal geen talent, wat ik erg raar vond. Voor 1,5 miljoen kon ik hem overnemen zei mijn scout en zo gezegd zo gedaan. Uitgeleend aan mijn sattelietclub Falkirk in Schotland eerste divisie.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/ramos.jpg
Een regen in mijn spel denk ik ontdekt te hebben, hij is über getalenteerd en is 20 jaar. Alleen zijn fysiek is totaal niet goed, dus daar ga ik wat aan doen. Uitgeleend aan Cardiff city in het Premiership.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/amos.jpg
Keeperstalent die zeer goed kan worden volgens mijn scouts.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/downing.jpg
Hij wilde een nieuw contract en hij kreeg het niet. Ontevreden en wou op de transferlijst. Ik bood 16 miljoen en ze accepteerden het. Heerlijke jonge talentvolle speler voor op ML.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/zuiverloon.jpg
Een zeer getalenteerde Nederlandse verdediger, één van mijn favorieten in het spel. 4,5 miljoen was redelijk voor zijn waarde.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/nicholls.jpg
Ik keek bij mijn satellietclubje Walsall en scoutte wat spelers. Hij bleek net zo goed als Salas te kunnen worden en een superieure middenvelder te kunnen worden. Kijk, daar hou ik van. Redelijke stats voor een lekker prijsje van maar 180K. Veel clubs wouden hem hebben, maarrrrr ik had, jawel, voorrecht!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/davies.jpg
Groot talent en doordat West Bromwich degradeerde wou hij naar een grotere club verhuizen. Hij accepteerde mijn contract ipv Arsenal en Man Utd en Tottenham en kwam naar mij.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/sinclair.jpg
Ik twijfelde heel erg over deze transfer. Met een budget restend van 41 miljoen leek mij 15,75 miljoen voor een speler die 2x zo goed kan worden als Baros zelf niet zo veel. Het is een gok, een grote, maar ik hoop dat hij het waard wordt.

Ik heb nu nog 29 miljoen transferbudget over dat ik bewaar voor de winterstop. Verder heb ik Biseswar ook nog uitgeleend aan mijn sattelietclub Falkirk.

Ik heb nu een standaard selectie van 21 spelers (3 keepers - 5 of (6) verdedigers - 8 of (9) middenvelders - 3 aanvallers).
Volgende update volgt weer snel! :thumb:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
yok schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:46:
Een regen in mijn spel denk ik ontdekt te hebben, hij is über getalenteerd en is 20 jaar. Alleen zijn fysiek is totaal niet goed, dus daar ga ik wat aan doen. Uitgeleend aan Cardiff city in het Premiership.
"Ontdekt"? ;) Elke speler die pas na 2006 in het spel is gekomen, is per definitie een regen. De logica van FM2006 waarin oude spelers die de schoenen aan de wilgen hebben gehangen, als 16-17-jarigen weer in het spel werden gegooid, is niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Een regen wordt meestel gezien als een übergetalenteerd persoon. In definitie is het gewoon een bijgevoegde speler. Op het forum FMI waar ik zit wordt een regen als een nieuw supertalent beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 11:34
Toevallig dat ik daar ook zit, maar mag ik even vragen hoe je bedoeld dat ze daar regens als nieuwe supertaltent beschouwen?

[ Voor 17% gewijzigd door JanW op 10-05-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ik bedoel dat regens niet boeiend zijn omdat 99% slecht is of 'normaal'. Daarom heeft niemand het erover. Als iemand een regen zegt van "Check, een regen" - betekent dit vaak dat hij enorm goed is met belachelijk goede stats voor zijn leeftijd. Daat doel ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Kleine vraag:

Ik heb laatst mijn hele game naar de filippijnen geholpen nadat ik de nederlandse taal over het spel heengooide en opsloeg, want laden deed hij niet meer hierna. Werkt dit alleen van 7.00 op 7.00 en 7.02 op 7.02? En mag ik de link naar een betrouwbare nederlandse taal? ik heb 7.0.2 94768

Alvast bedankt,

Nils(iñho) die zichzelf in het spel heeft gegooid en ineens topscoorder is(kaliber skills van manucharyan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zonder cheats/restarten erg knap om Aston Villa in 1 jaar dat allemaal te laten winnen. Chapeau.
yok schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:46:
knip

Ik twijfelde heel erg over deze transfer. Met een budget restend van 41 miljoen leek mij 15,75 miljoen voor een speler die 2x zo goed kan worden als Baros zelf niet zo veel. Het is een gok, een grote, maar ik hoop dat hij het waard wordt.

knip
2x zo goed als Baros? Hoe weet je dat? Dan wordt het wel een heeeeeeeeeeele goeie ;).

[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 10-05-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Vos op 10-05-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Dat stond in mijn scoutingverslag dat hij 2 keer zo goed als Baros zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

yok schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:27:
Dat stond in mijn scoutingverslag dat hij 2 keer zo goed als Baros zou worden.
Lol, ik kan je nu al vertellen dat het een miskoop is :+

Sowieso is 15M gewoon veel en veels te veel, 8M ofzo is leuk, maar 15 is echt te veel. Daarnaast is hij helemaal niet zo goed. Had hem met Arsenal ook gescout, en het was een "last resort" aanbeveling, niet halen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:30:
[...]

Sowieso is 15M gewoon veel en veels te veel, 8M ofzo is leuk, maar 15 is echt te veel. Daarnaast is hij helemaal niet zo goed. Had hem met Arsenal ook gescout, en het was een "last resort" aanbeveling, niet halen dus :+
Last resort wil niet per definitie zeggen drama aankoop, is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:32:
[...]

Last resort wil niet per definitie zeggen drama aankoop, is mijn ervaring.
Nou, ik negeerde het in mijn eerste 4 games ook wel, en achteraf hadden die scouts elke keer gelijk. Collins John, Dean Ashton, Lee Cattermole en nog wat spelers geprobeerd omdat ze het goed deden voor hun clubs. Ze konden op zich wel mee, maar echt betrouwbare krachten die constant zijn waren het absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Collins John doet het hier altijd goed :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Angeloonie, ik zou wat voorzichtiger met je woorden zijn. 2 wedstrijden 3 doelpunten met statistieken van helemaal niks (alleen snelheid is goed en afwerken 15). Ik ben nu al fan van hem en hij heeft me door de champions league erheen geholpen, dat mannetje van 18 jaar. Ik vertrouw op mijn scout, die 20 heeft voor PA beoordelen. Hij kan echt een wereldspits worden met goede begeleiding en training. Dan heb ik wel 15 mil voor hem over.

[ Voor 21% gewijzigd door yok op 10-05-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Angeloonie schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:30:
[...]

Spelers worden altijd vergeleken met spelers uit je eigen team.

Een Henry is 10x beter dan Baros om maar wat te noemen. Vergeleken met Henry zal Sinclair dan niets bijzonders zijn. Vergeleken met Baros wel.

Dat ten eerste. Ten tweede heeft Sinclair een random PA van -9. Zijn PA schommelt per spel dus tussen de 150 en 180. Wellicht dat hij in jouw spel tegen de 150 aan zat terwijl hij in die Villa save tegen de 180 aanzit.

Ik heb hem iig bij Chelsea (want daar komt hij vandaan..) en reken maar dat hij goed gaat worden bij mij. Gezellig getutored worden ook nog door eerst Shevchenko en daarna Villa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Baros is beter dan Henry in mijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Poeeeee

Speel nu seizoen 07-08, ajax, en heb mijzelf flink getrakteerd op spelers die gaan komen. Ronaldo en Crespo transfervrij. Het spel gaat super, win vrijwel alles, doe met alles nog mee, alleen JC schaal op een onterechte penalty verloren. Ach ja, na CL winst, en Europese en Wereldwijde beker kun je niet alles hebben.
Toen kwam de verrassing. Ik zag bij Roma een plekje vrij, en heb geduldig een kans afgewacht, want Roma is toch wel een hele leuke club. Begin februari werd Spaghetti ofzo ontslagen, en de media tipte mij al gelijk aan als beste kanshebber. Een dag later kwam Roma's bod al op mij. Ze wouden mij voor een gelijk ingaande deal 4 jaar strikken. Ik heb gevraagd of ik een tweejarig contract mocht en pas na mijn contract met Ajax daarheen kon gaan. Dit hebben zijn geaccepteerd. Waarschijnlijk zal ik UEFA gaan spelen, want ze zijn nu zesde (achter het gepromoveerde Napoli, een mijner favoriete clubs).
Ik denk dat ik mijn toptalent Gareth Bale meeneem, aangezien zijn contract toch al bijna afloopt, hij mij mag, en ik tevreden ben over zijn prestaties. Ik word ook weer herenigd met John Heitinga, die ik in de winterstop aan hen heb verkocht en ook oud ajacied Chivu zie ik terug.

Kortom, ik vind het niet leuk Ajax te verlaten, maar ik heb een nieuwe uitdaging en dat is het kukkelende Roma weer successen laten behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

yok schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:49:
Baros is beter dan Henry in mijn spel.
_O- Die is goed :+

In alle 4 de games die ik met Arsenal heb gespeeld is op geen moment Baros beter dan Henry geweest 8)7 Dat Baros met 2 of 3 stats beter is zegt niets t.o.v. de 25 stats die Henry hoger heeft :+

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Angeloonie schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:05:
[...]

_O- Die is goed :+

In alle 4 de games die ik met Arsenal heb gespeeld is op geen moment Baros beter dan Henry geweest 8)7 Dat Baros met 2 of 3 stats beter is zegt niets t.o.v. de 25 stats die Henry hoger heeft :+
Lees het woordje 'mijn' tussen 'in' en 'spel'. Heel fijn dat Henry in tig spelletjes die JIJ hebt gespeeld beter is, maar in zijn spelletje is Baros beter. Doe even niet zo neerbuigend...

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Rexomnium schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:35:
[...]

Lees het woordje 'mijn' tussen 'in' en 'spel'. Heel fijn dat Henry in tig spelletjes die JIJ hebt gespeeld beter is, maar in zijn spelletje is Baros beter. Doe even niet zo neerbuigend...
Het gaat toch om dé Milan Baros? Die heeft gewoon vaste cijfers in FM en is een stuk minder dan Henry. Hij kan het wel beter doen, maar op papier is Henry in ieder spel sowieso het eersteen tweede jaar een stuk beter. En yok zit eind 1e of begin 2e seizoen...
maar een editor doet wonderen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 10-05-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Jongens hou ff op met elkaar verbeteren, zeer irritant voor de rest van de gebruikers op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Hou je mond nou eens Vos met die beschuldigende reacties van je. Reageer anders niet.

Baros is beter dan Henry in mijn game in de stats voor een aanvaller (alhoewel Baros slechter is in de lucht). Dit komt omdat Henry 3 maanden uitgeschakeld was en niet meer in de basis van Arsenal mocht. Trainingen bij andere teams zijn lang niet zo goed en effectief als mijn eigen training waardoor Baros zich snel ontwikkelde en Henry achter bleef. Vooral fysiek is Henry niks meer en zijn waarde is met 6 miljoen gedaald.

Kan je dan nu alsjeblieft normaal doen Vos en ophouden met die beschuldigingen? Ik vind het leuk om mij verhaal hier ook te posten (naast het FMI-forum) maar als ik zulk soort reacties of verbeteringen krijg vind ik het de moeite niet. Je kan ook vragen waarom Baros beter in mijn game is dan Henry dan gelijk te schreeuwen DAT KAN NIET EN JE GEBRUIKT DE EDITOR bla bla. Denk eens na voordat je van zulke ongenuanceerde opmerkingen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Als een speler een paar maanden geblesseerd is, dan gaan zijn attributen inderdaad omlaag, maar zodra hij weer fit is en gaat trainen, zullen zijn attributen weer teruggaan naar hoe het eerst was (enkele uitzonderingen daar gelaten).

Baros is pas beter dan Henry, wanneer Henry in een rolstoel zit. Tot dan mag Baros nog niet eens de schoentjes poetsen van Henry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Gefeliciteerd luitjes we hebben binnen 1 dag een pagina gevuld =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Nilsinho, jij zit hier toch alleen voor dit topic op tweakers? Misschien moet je eens een kijkje nemen op FMI. Uitgebreider en groter dan 1 topic op Tweakers. Ik weet niet of je er al zit, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bij een blessure dalen de stats best ja, maar je gaat me niet vertellen dat zijn stats met 25% zijn afgenomen door 3 maandjes. Ik heb Henry een keer 6 maanden moeten missen, en zelfs toen waren enkele stats met hooguit 2 punten gedaald, en dan is hij nog steeds beter dan Baros.
Benotti schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:10:
Baros is pas beter dan Henry, wanneer Henry in een rolstoel zit. Tot dan mag Baros nog niet eens de schoentjes poetsen van Henry :+
^^ Eensch.

Zeggen dat Baros beter is als Henry is hetzelfde als zeggen dat Martens beter is dan van Fabregas.

[ Voor 39% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Idd yok, hoe weet je dat =D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Afronding hebben ze gelijk, creativiteit heeft Baros meer, zonder bal Baros meer, dribbelen even veel, beslissingen even veel, snelheid, bewegelijkheid en 1ste meters ook meer.

Het enige waarin Henry beter in is is koppen, springen, kracht, flair, zelfbeheersing, balaanname en techniek. Voor een spits vind ik dan nu Baros beter. Ook de vorm waar hij in verkeert is fantastisch en is topscorer. Alhoewel Henry weer over 2 maanden (veel) beter is, is Baros deze periode zeker beter dan Henry.

@Nilsinho: je instelling! Wie ben jij op FMI?

[ Voor 4% gewijzigd door yok op 10-05-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

yok schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:03:
Hou je mond nou eens Vos met die beschuldigende reacties van je. Reageer anders niet.

Baros is beter dan Henry in mijn game in de stats voor een aanvaller (alhoewel Baros slechter is in de lucht). Dit komt omdat Henry 3 maanden uitgeschakeld was en niet meer in de basis van Arsenal mocht. Trainingen bij andere teams zijn lang niet zo goed en effectief als mijn eigen training waardoor Baros zich snel ontwikkelde en Henry achter bleef. Vooral fysiek is Henry niks meer en zijn waarde is met 6 miljoen gedaald.

Kan je dan nu alsjeblieft normaal doen Vos en ophouden met die beschuldigingen? Ik vind het leuk om mij verhaal hier ook te posten (naast het FMI-forum) maar als ik zulk soort reacties of verbeteringen krijg vind ik het de moeite niet. Je kan ook vragen waarom Baros beter in mijn game is dan Henry dan gelijk te schreeuwen DAT KAN NIET EN JE GEBRUIKT DE EDITOR bla bla. Denk eens na voordat je van zulke ongenuanceerde opmerkingen maakt.
Haha grapjas. Jij geeft het gewoon niet toe...met je RBC stadion van 40.000+ :X Het is een insinuatie...waar zie jij keiharde beschuldigingen. Maar met je manier van reageren weet ik voldoende...dus doeii. Ik trek me terug.

[edit]ik heb je 'beschuldigt' ja..met je stadion ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 10-05-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ik geef niet toe? Lezen moet je dan doen. In mijn introductiepost van Aston villa ([Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 5) kan je lezen dat ik met RBC de editor heb gebruikt om mijn stadion te verhogen. Jammer dat je geen tegenwoord hebt en zo ongeloofwaardig bent.

Ik quote: Dit mede dankzij de editor (schaam), die ik tijdens de eredivisie had gebruikt om mijn stadion (erg) uit te breiden. Hierdoor was het spel minder spannend, maar (nog) wel leuk!

[ Voor 35% gewijzigd door yok op 10-05-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zie het ja, chapeau. Maar voor die tijd ging je er nooit op in...dus rara wat denk ik dan? Laten we nu maar weer lekker on-topic verder gaan. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Nilsinho: je instelling! Wie ben jij op FMI?
Niemand, vind het hier gewoon leuk =D

Ben trouwens twee maanden jonger dan Bojan zie ik net in me game =P

[ Voor 25% gewijzigd door Nilsinho op 10-05-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Je trainingsfaciliteiten beter dan die van Arsenal? _O-

Arsenal heeft standaard Top training facilities, Aston Villa "maar" Good training facilities.

Ik heb even in de editor gekeken:

Milan Baros:

Current Ability 150
Potential Ability 165

Thierry Henry:

Current Ability 191
Potential Ability 196

Baros kan op zijn best dus niet eens in de buurt van Henry komen.

En even op welke attributen Henry wint van Baros:

Aggression
Anticipation
Composure
Concentration
Consistency
Creativity
Decisions
Flair
Important Matches
Influence
Off The Ball
Teamwork
Work Rate
Acceleration
Agility
Balance
Jumping
Natural Fitness
Pace
Strength
Corners
Crossing
Dribbling
Finishing
First Touch
Free Kicks
Heading
Long Shots
Passing
Penalty Taking
Technique
Versatility

Baros wint op deze dingen:

Dirtiness
Positioning
Marking
Tackling

En dat zijn ook maar minimale verschillen dat hij beter is, terwijl Henry op bijna alle stats wel minstens 3 punten beter is. 32 vs 4 attributen dat Henry gewoon hoger heeft.

Dus Baros beter dan Henry? :') Dream On! Geef nou maar gewoon toe dat je de editor gebruikt, geeft niets hoor, maar je zet je zelf nu gewoon voor lul.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 10-05-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Jongens! Hou op! Baros is soms beter, Henry is soms beter, Who Cares? Het is maar een spelletje en geen psygologische oorlogsvoering. Dat ik als kind (16) jullie uit elkaar moet gaan halen!! Kinderachtig hoor. Ik smeer hem trouwens weer, prettige avond / nacht iedereen

[ Voor 16% gewijzigd door Nilsinho op 10-05-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Database 7.0.2
Genie Scout opgezocht
- Baros PA 176
- Baros CA 173
- Henry PA 194
- Henry CA 181

Dit hoeft niet te zeggen dat Henry beter is, want teamwerk, corners, fitness etc. telt ook mee. Ik blijf gewoon lekker bij mijn redenering dat Baros op dit moment in een betere staat verkeert dan Henry in mijn game.

Trainingsfaciliteit zijn goed bij mij, maar niet alleen de faciliteiten maar de trainers en training zelf zijn ook belangrijk.

[ Voor 18% gewijzigd door yok op 10-05-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

........

zie vorige post van mij.

[ Voor 63% gewijzigd door Nilsinho op 10-05-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

yok schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:13:
Database 7.0.2
Genie Scout opgezocht
- Baros PA 176
- Baros CA 173
- Henry PA 194
- Henry CA 181

Dit hoeft niet te zeggen dat Henry beter is, want teamwerk, corners, fitness etc. telt ook mee. Ik blijf gewoon lekker bij mijn redenering dat Baros op dit moment in een betere staat verkeert dan Henry in mijn game.
Zie mijn post, Henry is op Teamwork, Corners en Fitness beter :Y)

Die Genie Scout is dan niet helemaal 100%, want in mijn 7.02 (ongeëdit 8)7) is dus veel lager voor Baros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-07-2023
Ik was ook van plan om even mee te discusseren over dit spel, maar na de afgelopen 2 pagina's te lezen heb ik al helemaal gehad hier met dat henry/baros ellende. Vergeet deze 2 spelers. Er zijn genoeg andere goede spelers om over te discusseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
http://img206.imageshack.us/img206/479/05102007235210zz5.jpg

Als al je spitsen in het ziekenhuis liggen, zet je Kaká voorin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omfg 8)7 Valt me nu pas op dat Fabregas in 2009 41M waard is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Logo.JPG

Geschiedenis
Worcester City FC is een Engelse voetbalclub uit Worcester, Worcestershire.

De club werd op 9 september 1902 opgericht nadat een andere plaatselijke club, Berwick Rangers opgeheven werd. City nam de plaats van de Rangers over in de Birmingham League en speelde daar 36 jaar. Daarna schakelde de club om naar de Southern League tot 1979 bij de oprichting van de Alliance Premier League. City bleef in de hoogste klasse van het Engelse non-League systeem tot 1984/85, hoewel de club voor kerstmis nog aan de leiding stond degradeerde Worcester. Momenteel speelt de club in de Conference North.

Hun beste FA Cup prestatie is een 4de ronde in 1959 toen tegen Sheffield United verloren werd, wel werd wel de allergrootste club uit de Engelse geschiedenis aan de kant gezet, Liverpool FC verloor met 2-1, op dat moment speelde club wel in de 2de klasse, maar dat was nog een heel aantal divisies boven Worcester.

Records
* grootste overwinning: 18-1 tegen Bilston in de Birmingham League in 1931
* zwaarste nederlaag: 0-10 tegen Wellington Town in de Birmingham League in 1920
* hoogste transfersom betaald: £10,000 voor Jai Stanley van Moor Green FC in 2003
* hoogste opkomst: 17042 tegen Sheffield United in FA Cup 1959
* jongste scorer: Sam Wedgbury scoorde in september 2005 op 16 jarige leeftijd tegen Bemerton Heath Harlequins

Doelstellingen
The team is expected to achieve a respectable league position within the Conference Norh this season.

Team

Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Team.JPG

Zoals je ziet heb ik 2 huurspelers, deze komen allebij van Birmingham City af wat mijn Parent club is. Sone Aluko is een goeie speler, zeker voor Conference North maatstaven.

Wedstrijden

Wedstrijd die binnen 20 minuten eigenlijk al beslist was. Na de 2-0 ben ik op de counter gaan spelen, en dit heeft me uiteindelijk een 3-0 overwinning opgeleverd.
Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Wedstrijd1.JPG

Na de goal van Sone Aluko ben ik wat aanvallender gaan spelen om de druk erop te zetten. Dit resulteerde net na de rust in de 0-2. Jammer dat er in de 90e minuut alsnog 1-2 van gemaakt werd, de punten waren toen al wel veilig.
Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Wedstrijd2.JPG

Voor de rust gebeurde er niet veel, daarom aanvallender gaan spelen na de rust, wat direct resulteerde in 2 goals van Traore.
Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Wedstrijd3.JPG

Eerste wedstrijd waarbij ik niet de voorsprong nam, maar na de goal in de 30e minuut hoopte ik op meer. Helaas gebeurde dat en werd het 2-1 voor de thuisploeg. Ik kwam wel snel terug omdat ik een penalty kreeg. Helaas bleef het hierbij.
Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Wedstrijd4.JPG

Ik ging met 2-0 de rust in en dacht alles veilig te hebben, helaas werd het rond de 60e minuut ineens heel snel 2-2. Hierna Traore in de punt gezet, en langere ballen op hem laten spelen. Dit resulteerde in een mooie 4-2 overwinning.
Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Wedstrijd5.JPG

Na 5 wedstrijden gespeeld te hebben sta ik nu 1e met 1 punt los. Hopelijk hou ik deze vorm vast en kan ik mijn voorsprong uitbreiden in de volgende 5 wedstrijden.
Afbeeldingslocatie: http://www.nflholland.nl/FM2007/Stand.JPG

Op naar de volgende wedstrijden.

Einde deel 1

[ Voor 20% gewijzigd door Jeroen87 op 11-05-2007 09:04 ]

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Benotti schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:44:
Dat ten eerste. Ten tweede heeft Sinclair een random PA van -9. Zijn PA schommelt per spel dus tussen de 150 en 180. Wellicht dat hij in jouw spel tegen de 150 aan zat terwijl hij in die Villa save tegen de 180 aanzit.
Vos schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:51:
Het gaat toch om dé Milan Baros? Die heeft gewoon vaste cijfers in FM en is een stuk minder dan Henry.
Angeloonie schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:04:
Ik heb even in de editor gekeken:

Milan Baros:

Current Ability 150
Potential Ability 165

Thierry Henry:

Current Ability 191
Potential Ability 196
Godgloeiende.. GASTEN!!! Kappen met deze ongein of plaats het tussen spoiler tags!!

Jullie verzieken het voor de mensen die dit soort informatie niet willen weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jeroen87 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:45:
[afbeelding]

Geschiedenis
Worcester City FC is een Engelse voetbalclub uit Worcester, Worcestershire.
Leuk, ik ga je tegenkomen met Vauxhall. :)
Ik ben al een paar dagen bezig met invetariseren,scouten, training schema's e.d.
Volgens mij moet ik nog een oefenwedstrijd en dan gaan we d'r aan beginnen. 8)
De voorbereiding loop iig voorspoedig.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

LoneRanger schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:36:
[...]

Leuk, ik ga je tegenkomen met Vauxhall. :)
Ik ben al een paar dagen bezig met invetariseren,scouten, training schema's e.d.
Volgens mij moet ik nog een oefenwedstrijd en dan gaan we d'r aan beginnen. 8)
De voorbereiding loop iig voorspoedig.
Keep me updated. ;)

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Godgloeiende.. GASTEN!!! Kappen met deze ongein of plaats het tussen spoiler tags!!

Jullie verzieken het voor de mensen die dit soort informatie niet willen weten!!
Inderdaad ik werd ook al scheitziek toen ik het zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yok.

Die Ben Amos is wel een goede dat je die gehaald hebt, alleen je hebt naar Reading een keepertje weggedaan die bij mij in de game 1e keeper is bij Villa en ook nog es in het nationaal elftal en zowel Joop Hiele, Oliver Kahn (Bernd Dreher) en Baltermar Brito vinden dat ik (jaar 2014) koste wat het kost moet halen (zo ook die Amos bij Man Utd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Oei, foutje dan. Nouja, bij mij werd hij als een overbodige spelers gerankeerd. Raar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik ga ook een nieuwe game starten, ik denk met Standaard Luik.

Leuke ploeg en een lekker vurig publiek.

Ik hou jullie op de hoogte.