Wat een klotespel ook zeg, na een hele nette 5e plaats het afgelopen seizoen,
vonden de "topclubs" het schijnbaar nodig om 4 basisspelers te kopen, aan mij
lag het niet, want het bestuur vondt de aanbiedingen te goed om te laten liggen.
Wie zijn er vertrokken.
Lindado, slechts een half seizoen van mogen genieten, in de wedstrijden die hij
speelde, liep hij 1 op 1, hij is gekomen voor € 14,500,000, maar het bestuur vondt
het nodig om een bod van € 28,000,000 te aanvaarden.
Zonneveld, na anderhalf seizoen als pinch hitter te hebben gespeeld, deed HSV een bod
van ruim € 20,000,000, het bestuur was het hier natuurlijk mee eens, en toen was
Napoli 2 topspitsen kwijt.
Vecchio, de koning van Napels, keizer van de assist, anderhalf seizoen geleden
overgekomen van Milan voor € 6,000,000 en nu koopt hetzelfde Milan hem weer terug
voor € 22,000,000, + 10% doorverkoop fee.
Ismael, de ongelukkige eerste keeper, die heimwee had naar Spanje, dus als meedere
spaanse topclubs een bod doen, gaat die pipo naar Porto, voor het bedrag van € 8,000,000
Wie zijn er gekomen.
Chavez, Spaanse keeper gehaald van Chievo, had vorig seizoen het hoogste gemiddelde
van de Serie B, en de minste tegendoelpunten, kwam over voor € 2,000,000
Jenner, een jonge belg de hopelijke vervanger voor Vecchio, kwam over voor € 90k va
Anderlecht.
Bojan, kwam over van Juventus, voor € 9,500,000, moet Zonneveld of Lindado gaan
vervangen, 1 nadeel, te vaak geblesseerd.
Swolko, een jonge pool, die voor € 19,500,000

overkwam van Milan, heeft fantastische
specs voor een spits, is jong slechts 19, hopen dat hij zijn transfersom kan recht
vaardigen.
Guano, transfervrij van Real madrid, kan achter en in de spits, kijken hoe die het doet.
Nou de voorbereidingen zijn net achter de rug, redelijke wedstrijden, alleen moet het team
nog aan elkaar wennen, we shall see.....
[
Voor 0% gewijzigd door
kevin33 op 07-06-2007 12:13
. Reden: spelfoutje, vroeg enzo ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.