don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
De enige manier om dat te omzeilen is om de speler een nieuw, verbeterd (!) contract aan te bieden, zonder minimum fee release clause of met een absurd hoge mfrc.
Nee, merp!
Zou best eens je zoon kunnen zijn. Kijk eens in zijn profiel of jij bij zijn favoured personnel staat. Zo ja, dan weet je het zekerPaul Hewson schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:11:
Seizoen 2016-2017: Leaque One
Voor het nieuwe seizoen heb ik een jeugdspeler gekregen. Toevallig met exact dezelfde achternaam als mijn echte achternaam
[afbeelding]
Verwijderd
Heb je niet een bepaalde vraagprijs ingesteld, of een Minimum Fee Release Clause?spirry schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:02:
Manchester United doet een bod op Huntelaar en ik kan dit bod niet afwijzen?
er staat onderin het volgende: "Het aanbod moet geaccepteerd worden, omdat aan de aankoopsom voldaan werd." Is er een manier om dit te omzeilen?
Ik had idd een MFRC ingesteld.. (deze stond op 14M en ze bieden 29?) iig nu nieuw contract gegeven. Bedankt!
Crap, je hebt gelijk. En hij is behoorlijk knudde, dat kan geen zoon van mij wezenBenotti schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:42:
[...]
Zou best eens je zoon kunnen zijn. Kijk eens in zijn profiel of jij bij zijn favoured personnel staat. Zo ja, dan weet je het zeker

Ronald de Boer begon als aanvaller, niet Frank.Anders schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:18:
Ja, die verliezen ze na verloop van tijd. En vrij snel ook, naar mijn mening. Ik had er eentje die van accomplished naar niks zakte in een paar maanden tijd.
Ik vindt het jammer dat spelers op een aangeleerde positienooit een "natural" kunnen worden, hooguit "accomplished", en dat ze dat bovendien weer kwijt kunnen raken zelfs als ze er al jaren op gespeeld hebben. Dat spoort niet met de realiteit. Frank de Boer begon bv als aanvaller maar was later toch echt een "natural" verdediger.
Maar nu het dilemma, hoe ga je hem behandelen?Paul Hewson schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:30:
[...]
Crap, je hebt gelijk. En hij is behoorlijk knudde, dat kan geen zoon van mij wezen
Zal vast een bastaard zijn dus hij word net zo behandeld als de rest. Alleen mijn jeugdopleiding stelt niks voor omdat de faciliteiten behoorlijk ondermaats zijn. Hou hem er voorlopig voor de gein er wel bij, kost toch geen drol.Benotti schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:46:
[...]
Maar nu het dilemma, hoe ga je hem behandelen?Het is en blijft je zoon
Die ga je toch zeker niet op straat zetten?
Of misschien een dik contract geven en hopen dat hij zo aardig is om wat terug te geven
Dit topic is gesloten.