[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yok schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:11:
Dat ik zeker geen bug. Sommige spelers stoppen gewoon, ook op 18-jarige leeftijd. Zeer irritant, in mijn game is een échte regen in 10/11 seizoen na 2 jaar training opeens gestopt.
Ok dan zal het wel zo horen.
Is er trouwens verschil tussen een échte regen en een regen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07173/bassie.jpg

Wat zou Van Basten hier op antwoorden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Alle 5? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Roger stopt ook al op zijn 30e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Jan Willems schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:27:
[afbeelding]

Van Basten roept hem de volgende keer gewoon weer op.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er vanaf of ie Urby dan nog wel mag.
_/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

6. Im letting Urby play, because he's a buddy from me. :P maak je het moraal van je team minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

extra keuze:
o I'm letting him play because he's got a lot of 'I like him potential'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

k8skaaay schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:37:
Zojuist begonnen met Helmond Sport.
Meteen een speler van 45jaar oud getekend voor 1 seizoen (record !), met redelijke stats. Puur om wat ervaring erin te brengen :).

En Feyenoord meteen als Parent Club !
Kolere, die is maar iets jonger als me pa :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ben nu bezig met m'n 4e seizoen bij Erzurumspor en ik begin me daar echt te vervelen. Heb aan het einde van het afgelopen seizoen iets van 10 spelers eruit getrapt omdat ze te oud zijn en zodoende de selectie een stuk kleiner gemaakt. Ik zat steeds al onder het salarisbudget, ik zit nu op de helft van het budget.
Competitie begon slecht, maar opeens liep alles en bleven we zomaar 9 op rij ongeslagen (helft van de wedstrijden in de 1e Fase) waardoor we na 15 wedstrijden opeens 2e stonden. Ik wist dat 3x winnen genoeg moest zijn voor de promotiegroep, dus tweemaal een benauwde 3-2 verder en een makkie in de laatste wedstrijd bracht de volgende eindstand:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/217360aaeb6f507bb61bfa7899eb3549/full.jpg

Ik had ook met mezelf afgesproken dat, mochten we de promotiegroep missen, ik ontslag zou nemen. Ik blijf nu iig tot het einde van dit seizoen bij de Turken actief.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zooo, dat record in de TS van aantal goals, 60apps/66 goals oid, ga ik echt verpulveren als Henry zo doorgaat :o 31 wedstrijden, 40 goals :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Ik hoop voor je dat ie niet net na die post geblesseerd geraakt is :p
Dat gebeurt mij echt te vaak, gaat zo'n spits net lekker, schoppen ze 'm geblesseerd... Ach ja, shit happens :p

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PauseBreak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:18:
Ik hoop voor je dat ie niet net na die post geblesseerd geraakt is :p
Dat gebeurt mij echt te vaak, gaat zo'n spits net lekker, schoppen ze 'm geblesseerd... Ach ja, shit happens :p
32/42 :Y)

Oh, en David Villa: 34/32 :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 25-04-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 19:55
Jan Willems schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:27:
[afbeelding]

't Is een ajacied he. Die mag 10 keer afmelden en dan nog haalt Van Basten hem persoonlijk op. :P

Ik ben zelf nu aan een aardige serie bezig met Feyenoord in 2009/2010: 15 competitiewedstrijden gespeeld, 15 gewonnen. En dat terwijl mijn spitsen werkelijk elke opgelegde kans om zeep helpen die ze voor hun kiezen krijgen, en mijn verdedigers ontstellend veel fouten maken. Dat gekloot kostte me ondertussen wel de beker dit jaar (uitgeschakeld uit bij Sparta) maar het lukte me wel net aan om het wereldkampioenschap voor clubteams te winnen (opnieuw na een grandioos missers-festival).

Mijn team anno nu:
spoiler:
GK: Wang Dalei (Enyeama)

DL: Gareth Bale (Gonzalo Pineda)
DC: Dmitri Chygrynskyi (Luizao)
DC: Vincent Kompany (Vlaar)
DR: Eduardo Ratinho

DMC: Ayila Yussuf (Mozart)
MC: Luca Modric (Luigi Bruins, Dalla Valle)
AMC: Van der Vaart (Iversen, Vela)

AML: Hatem Ben Arfa (Royston Drenthe, Salomon Kalou)
AMR: Salomon Kalou (Pedro Leon)

FC: Eddie Johnson, Jo, Carlos Vela

Iversen is oud (32 jaar) en komt nauwelijks meer vooruit, maar heeft er een handje van om cruciale doelpunten te maken op het moment dat je alle hoop verloren hebt. Klassespeler.

Grootste aankopen:
Kompany (20M)
Ben Arfa (26M)
Van der Vaart (29M)

Grootste verkopen:
De Guzman (27M)
Arouca (37M)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
mister_S schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:02:
Hoe beslissen jullie welke competities er geselecteerd moet worden bij LLM? Ik heb geprobeerd een avontuur te wagen, maar ik kan echt niet beslissen welke leagues ik moet pakken. Misschien moet ik maar alle lage leagues van de grotere competities pakken, dan gaat het spelen maar wat slomer. Het moeilijkste lijkt me om een andere club te pakken na successen. Ik heb nog nooit over kunnen stappen op een andere team vanwege sentimentele gevoelens :'( .
Ik selecteer meestal de omliggende competitie's, maar ik ben een echte England-hoer. Daar duurt het tenminste lekker lang als je in het Conference begint. Heb zelf, England, Ireland, N. Ireland, Wales, Scotland, Holland (alle divisie's speelbaar) en Belgium, France, Spain, Italy (alleen hoogste divisie's) speelbaar en voor mij is dat voldoende, maar de kans dat ik naar een niet-engelse club overstap is nihil (Celtic, Rangers wil ik nog wel overwegen). Als ik in Zuid-Amerika start, dan pak ik al die competitie's en Mexico erbij en dan doe ik niks met europa.
Overstappen vind ik zelf ook altijd erg lastig, maar als er een echt grote club (of Middlesbrough O+) komt dan stap ik wel over. Vind het alleen erg zonde als de club die ik groot gemaakt heb gelijk instort als je weggaat. Meestal maak ik dan maar een extra manager aan die ik aan het roer zet van mijn oude club als het daar faliekant misgaat ;).
Kan ik trouwens een club trainen uit een comp die ik op 'alleen kijken' heb gezet? Is er een optie om later in het spel alle details aan te zetten?
Nee kan volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:42

yok

Anders schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:04:
[...]

't Is een ajacied he. Die mag 10 keer afmelden en dan nog haalt Van Basten hem persoonlijk op. :P

Ik ben zelf nu aan een aardige serie bezig met Feyenoord in 2009/2010: 15 competitiewedstrijden gespeeld, 15 gewonnen. En dat terwijl mijn spitsen werkelijk elke opgelegde kans om zeep helpen die ze voor hun kiezen krijgen, en mijn verdedigers ontstellend veel fouten maken. Dat gekloot kostte me ondertussen wel de beker dit jaar (uitgeschakeld uit bij Sparta) maar het lukte me wel net aan om het wereldkampioenschap voor clubteams te winnen (opnieuw na een grandioos missers-festival).

teamgedoe
Beetje saai team, eigenlijk maar alleen maar bekende talenten.
spoiler:
Eddie Johnson
en
spoiler:
Yussuf
zijn dan weer wel leuk. Nederlandse talenten zijn zoiezo wel gaaf, maar niet speciaal. Keeper
spoiler:
Enyeama
is gewoon standaard relaxed, aangezien hij in het spel supergoedkoop is en 1 vd beste spelers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q : wie of welke zijn eigenlijk de nederlandse talentjes... ? a la pablo vitti , millian , gourcuff etc.. ?

Ik wil eens wat anders dan al die braziliaanse talentjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
spoiler:
- Wijnaldum
- Zeefuik
- Biseswar
- De Guzman

Zijn de enige 4 waarvan ik weet dat het wel redelijk goede tot goede spelers worden. Vooral de eerstgenoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Mijn huidige Salernitana-team. Het is nu december 2012 en ik sta in de middenmoot van de Serie na een dramatische seizoensstart. De eerste 3 wedstrijden eindigden in 0-0, waarna er 5 keer op rij werd verloren. Sindsdien ben ik echter ongeslagen en heb ik nu 20 punten (5 keer winst, 5 keer gelijk en dus 5 keer verloren).

GK: Dahl (Horvath, Simon)
Dahl is nog een jonge Noorse doelman, maar zeer talentvol. Horvath en Simon zijn eerste en tweede keus in de nationale ploeg van Hongarije.

DR: Suchy (Sander, Siniscalchi, Vesely)
DL: Morotti (Fontain, Siniscalchi)
DC1: Svoboda
DC2: Sabic (Fontain, Bellon, Suchy, Siniscalchi, Vesely)
Suchy en Svoboda zijn beiden echisch international, Sabic is dat voor Bosnië. Morotti is een getalenteerde Italiaanse jeugdinternational. Fontain is een Fransman die gehaald is voor de breedte en Siniscalchi heb ik teruggehaald om zijn veelzijdigheid. Vesely is een zeer goede verdediger, maar al geruime tijd geblesseerd.

DMC: Berecz (Svoboda, Suchy)
MC1: Marchisio
MC2: Bellon (Perrota, Berecz, Torzoni)
AMC: Giovinco (Torzoni, Ciganek, Canjuga, Berecz)
Berecz is al een tijd bij de club, maar nu eindelijk een basisplaats, Marchisio is overgekomen van Juventus en heeft Perrota opgevolgt (als aanvoerder en als middenvelder), bij hem beginnen de jaren namelijk te tellen. Bellon speelde voorheen voornamelijk als verdediger, maar is nu doorgeschoven naar het middenveld. De positie van AMC wisselt misschien nog wel het meeste van allemaal. Op het moment heeft Giovinco weer even de voorkeur, maar Torzoni en Ciganek hebben daar ook een tijd gespeeld.

SC1: Ciganek
SC2: Canjuga (Seleznjov, Kostadinov, Paral, Giovinco)
De producte van de spitsen valt tot nu toe nog behoorlijk tegen. Ciganek en Canjuga scoren bijvoorbeeld voor Tsjechië en Kroatië aan de lopende band, maar hebben voor mij nog maar 2 en 1 keer gescoord dit seizoen. Seleznjov scoort ook niet vaak, maar heeft tenminste al een aantal assists. Paral was 2 a 3 seizoenen terug nog één van mijn beste spelers, maar na vorig jaar bijna alleen maar geblesseerd te zijn geweest is het op het moment echt dramatisch wat hij laat zien. Kostadinov is een handige spits om erbij te hebben, maar speelt niet goed genoeg om een nieuw contract te verdienen, mag dus vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

spoiler:
- Arjen Robben (AMRL)
- Collins John (S)
- Robin van Persie (AMLC, AC)
- Rafael Van der Vaart (AMLC)
- Klaas-Jan Huntelaar (S)
- Daniël de Ridder (AMRC)
- Wesley Sneijder (AMRLC)
- Nigel de Jong (VVR, MRC)
- Ryan Babel (AML, S)
- Hedwiges Maduro (VC, VM)
- Stijn Schaars (VM, MLC)
- Romeo Castelen (AMR)
- Urby Emanuelson (VL, MLC)
- Rydell Poepon (AM/AC)
- Royston Drenthe (V/VV/ML)
- Mounir El Hamdaoui (AM/AC)
- John Heitinga (LM, VRC, VM)
- Ibrahim Affelay (AMRLC)
- Tim Vincken (AMR)
- Gianni Zuiverloon (VRC, VM)
- Vincent Van den Berg (AMR)
- Anouar Diba (AMRLC)
- Ismael Aissati (AMLC)
- Lorenzo Davids (VVL/VM/MLC)
- Maceo Rigters (AMR/S)
- Rick Kruys (AMRC)
- Mark van den Boogaart (VVR/VM/MRC)
- Nick Hofs (AMRC)
- Jeroen Drost (VLC, VM)
- Dwight Tiendalli (V/VVR, VM, MR)
- Kemy Augustien (MRLC)
- Julian Jenner (AMRC, S)
- Ron Vlaar (VC)
- Demy de Zeeuw (VRC/VM/MR)
- Jack Tuyp (S)
- Dominique Kivuvu (VM)
- Danny Mathijssen (VM/MLC)
- Mbark Boussoufa (AMRLC)
- Michael Jansen (VLC)
- Tim Janssen (S)
- Marcel Pannekoek (AMC)
- Jhon van Beukering (S)
- Bas Sibum (VM/MRLC)
- Edson Braafheid (V/VV/ML)
- Henrico Drost (VRC/VM/MRC)
- Etienne Esajas (AML)
- Eldridge Rojer (AMR/S)
- Glenn Loovens (VC)
- Evander Sno (VC)

Alsjeblieft, een lijstje. Maar let vooral op (mijn ervaring)
spoiler:
Maduro
Zeefuik
Sneijder
Drenthe
Ofrany
Wijnaldum
Biseswar
De Guzman
Medunjanin
Vurnon Anita
Jeffrey Sarpong
Jeroen Drost
Dwight Tiendalli
Ryan Babel
Poepon
Affelay
Van den Bergh
en natuurlijk: HUNTELAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ik ben gisteren een nieuwe game begonnen met Aston Villa en zou het leuk vinden om hierover verslag te doen (met wat plaatjes, goals en updates). Zouden jullie dit leuk vinden (als het makkelijk te lezen is en lekker overzichtelijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verslagjes met screens vinden we altijd leuk, dus laat maar komen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil het toch nog even na vragen bij jullie hier

ligt het aan mijn update misschien nog (of savegame uit de oude first install) dat ik bij bv Nederlands elftal alleen maar grijze naampjes zie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 5

Ook in het mapje 702 doen dus. Nieuwe game starten en het moet werken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Als je het mapje verwijdert, dan een opgeslagen spel laad, dan zal het NL-elftal het niet doen. Je moet eerst een nieuwe game aanmaken. (zoals JanWillems al zijn :X )

[ Voor 13% gewijzigd door yok op 26-04-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yok , ik neem aan dat je antwoordt op mijn vraag , echter... ik zie heeel veel gevestigde namen ertussen. Merendeel ken ik ook uit mijn eigen voetbal kennis betreffende IRL.

Maar niettemin thx anyway ! kzal es kijken wie ik eruit kan plukken met PSV / Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Tuurlijk zijn ze gevestigd. Er is maar een handjevol talenten, noch Nederlandse talenten, die je gratis aan kan trekken. Vooral met clubs die minder dan Ajax, PSV en Feyenoord zijn, is het moeilijk om deze jonge spelers te benaderen. De clubstatus geldt erg voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:49:
ik wil het toch nog even na vragen bij jullie hier

ligt het aan mijn update misschien nog (of savegame uit de oude first install) dat ik bij bv Nederlands elftal alleen maar grijze naampjes zie??
Haal het bestandje fake.lnc uit data/db/700, 701 en 702 en met een custom database ook uit je savegame - plaats in je documenten 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Nilsinho op 26-04-2007 14:12 . Reden: Smiley vergeten =P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/introductie.jpg
Aangezien ik niet al te lang bij deze topicreeks zit zal ik mijzelf even voorstellen.
Mijn naam is Daniël, ben 18 jaar oud en speel nu rond de 4 jaar voetbalmanagement-spellen. Ik begon met Championshipmanager (toen nog 1999 ofzo) en ben met diverse stops op en neer gegaan met het spelen van zulke spellen. Ik ken FM pas sinds 2006, met de gelijknamige versie ervan. Ook heb ik lang Online Soccer Manager gespeeld, waarbij ik goede resultaten boekte. Ik ben niet zo'n fan van voetbal, meer een observeerder en levensgenieter. Ik kan er over meepraten, weet de (binnenlandse) nieuwtjes, maar zal nooit à lá Johan Cruijff gaan redeneren. Dit kan ik natuurlijk wel lekker bij FM!

Zo begon ik mijn actieve carièrre bij Heereveen, waarbij ik het geen seizoen vol kon houden door de slechte prestaties. Hierna heb ik game na game gestart om veel uit te proberen, en ben ik uitgekomen bij RBC, een eerstedivisie-ploeg met potentie om de eredivisie te halen. Ik kom zelf uit Roosendaal, dus daarom had RBC ook mijn voorkeur. Uiteindelijk ben ik tot 2012 bij RBCgebleven en heb ik alles gehaald wat er maar te halen was. Dit mede dankzij de editor (schaam), die ik tijdens de eredivisie had gebruikt om mijn stadion (erg) uit te breiden. Hierdoor was het spel minder spannend, maar (nog) wel leuk!

Ik begin nu weer voor de 2de keer met de ploeg Aston Villa.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/info.jpg

Aston Villa is toch wel een bekende naam in het Engelse voetbal. Het is geen absolute topploeg, maar de club uit Birmingham is eigenlijk altijd wel aanwezig op het hoogste niveau. Tevens is het al een oude club met een rijke voetbalhistorie. De club werd in 1874 opgericht, en was in 1888 één van de oprichters van de Football League.

Stadion: 42.584 zitplaatsen
Faciliteiten: Goede trainingsaccomodatie en standaard jeugdaccomodatie.
Satelietclubs: Walsall
Beste Spelers:
Gareth Barry: 25-jarige dito middenvelder met goede stats. Handig voor een sturende middenvelder.
Milan Baros: Goede en snelle spits. Te vergelijken met Rooney: snel en schietgraag, maar zwak in de lucht.
Olof Mellberg: Reus van een kerel en sterk als een nijlpaard. Een zeer goede verdediger, alleen jammer van zijn slechte snelheid.
Juan Pablo Angel: Bekende spits die geliefd is bij het publiek. Goede invaller en afwisselaar met Moore. Ik ben zelf geen fan van hem, aangezien hij bij mij geen deuk in een pakje boter schopt.
Grote Talenten:
Luke Moore: Deze Engelsman is op zijn 20-jarige leeftijd al een aanvaller met een goed fysiek en kan wel degelijk concurrentie vormen tegen Angel in de aanval.
Steven Davis: Heeft al de nodige ervaring opgedaan in het nationale elftal van Noord-Ierland, kan later dus nog wel een grote rol op gaan eisen.
Financiën: Aston Villa is een rijke ploeg voor haar grootte.
Doelstelling: De prognose is 15de, gerustellend in de middenmoot dus. Een haalbare doelstelling.

Waarom Aston Villa?
Een leuke naam! :9~ O+ . Eigenlijk vooral omdat mijn favoriete speler ooit Marcus Ällback er heeft gespeeld. Daarom ook Heerenveen ;) .

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/het-begin.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/welkom.jpg
Een aangename verrassing. 29 hele miljoenen euro's! De plannen waren al in mijn hoofd: zoveel mogelijk goede spelers kopen voor zo weinig mogelijk geld. Simpel en effectief. Het team was gewoon erg minimaal, dus ik wou eigenlijk voor het grootste gedeelte een nieuw team "kopen" en mijn oude spelers verkopen.

Gekozen selectie
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/deselectie.jpg
Relatief redelijk wat oude spelers (5 van de 9 boven de 25), en ik háát oude spelers. Tenminste, niet 5. Maximaal 2, vaak een keeper en een veldspelers samen maakt een goede combi vind ik.
Dus tijd voor vers vlees!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/transfers.jpg
Ik ging tekeer. Ik bood op vanalles en nog wat. Van Vitti tot Mokoena, van Gómez tot Altidore. Geen van deze personen heb ik gekregen. Kutwerkvergunningen altijd. Ook o.a Wang Dalei, Volkan, Sultan Cem, Kerlon en Bojan kon ik hierdoor niet halen.

Ik heb in totaal 14 spelers gekocht, 3 spelers verkocht en 2 spelers geruild.
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/transfersbinnen.jpg
Jeroen Drost: Toppertje in making. Sterke verdediger die snel kan verbeteren.
Elmas Ferdi: Jong talentje die nog ruw is. Kan een zeer goede linksbuiten worden.
Andy van der Meyde: Ik hou van Nederlandse spelers, ik haat een supergemixt team. Omdat het natuurlijk moeilijk is alleen Nederlanders aan te trekken, begon ik toch maar 'gewoon' bij Andy. Hij kost wat, maar dan heb je ook wat. 26 jaar al oud, maar kan MLR of AMRL. Lekker handig, zo'n makkelijke vleugelspeler. Dit was meer een gokje.
Recber Rüstü: Mijn favoriete keeper. Zijn contract liep af bij Barcelona B dus ik benaderde hem. Een leider, een voorbeeld, een international, een prof, een fantastische keeper!
Andrés Guardado: Ik neem aan dat iedereen hem kent? 4 miljoen maar, koopje!
Vincent Enyeama: Heilig. Hij wordt tot nu toe mijn 2de keeper, soms even in de basis. Lekker uit laten groeien tot een wereldklasse ster als Rüstü met pensioen gaat.
Shunsuke Nakamura: Mijn persoonlijke favoriet van het spel. Oke, hij is oud. Maar zijn afstandschoten en vrije trappen, goddelijk. En de inkomsten gaan natuurlijk omhoog door de merchandising!
Georginio Wijnaldum: Mijn eerste keer dat ik deze jongen koop. Het schijnt een goed talent te zijn, en hij is Nederlands!
Género Zeefuik: Tijdens mijn RBC-game altijd al topscorer. Ik aanbid hem.
Klaas-Jan Huntelaar: YESSS, ik ben zo blij dat ik hem heb kunnen strikken. Na een onenigheid over een verkoop van een vriendje van 'm bij Ajax wou hij weg. Ik denk, ik doe eens een bod van 10 miljoen. En ze hadden ook nog een MC nodig, dus deze gooi ik erbij van mijn (oude) eerste team die 6(!) miljoen waard was, maar voor geen reet kan voetballen. Geaccepteerd, een wereldcontract gegeven van 125.000, maar hij is het gewoon waard! En die MC, Gardner heette hij, kan mijn kont in kruipen.
Royston Drenthe: Ka-ching, dure speler. Ik bied dus gewoon iets boven zijn waarde met ook een spelertje erbij, Whittingham (ML), want die hadden ze nodig. Een waarde van 4 miljoen en hoppa, ik mocht hem een contract aanbieden. Gelukkig wou hij een normaal salaris. DIe Whittingham was toch overbodig.
Norichio Nieveld: Talentje misschien, mijn scouts zeiden van wel. Beanderd met contractje.
Lars Hutten: Talentje misschien, mijn scouts zeiden van wel. Beanderd met contractje.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/transfersweg.jpg
Allemaal overbodig. Geen reden bij nodig. Alleen Sorensen was opzich wel goed, alleen ik kreeg toen al Enyeama en Rüstü.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/trainingen.jpg
Om nou van elke training (S/AM/M/DM/D/GK + allemaal youth) the gaan posten is ook weer zo irritant. Daarom mijn training die je hier kan downloaden!
Tot nu toe trained iedereen lekker door!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/wedstrijden1.jpg
Dit zijn alleen OEFENWEDSTRIJDEN, met de mooie doelpunten.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-swansea.jpg
Ik begon tegen Swansea, een shitploeg ergens uit Engeland in de eerste divisie. Een moeizame wedstrijd met heel erg veel kansen voor mij, die niet werden benut. 0-0.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-evergem.jpg
Vaag onbekend clubje, wel gewonnen met 4-0. Al met al een goede wedstrijd.
0-1 Steven Davies (45)
0-2 Franklin Salas (46)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0evergem.gif
Hij is mooi hé!
0-3 Milan Baros (81)
0-4 Andy van der Meyde (84)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/4-0evergem.gif
Hij is supermooi hé!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-tubize.jpg
Een goede wedstrijd tegen een raar vaag ploegje uit België. Niet fantastische, maar goed. Wat dingetjes geprobeerd in de wedstrijd. Geen mooie of leuke goals. Allemaal inkoppertjes, standaardtjes.
0-1 Andés Guardado (10)
0-2 Luke Moore (43)
0-3 Luke Moore (52)

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-kettering.jpg
Een mooie wedstrijd met leuke doelpunten. Ik krijg mijn opstelling al een beetje te pakken. Kettering is een grafploegje uit Engeland.
1-0 Darren Caskey (8 - str.)
1-1 Franklin Salas (11)
1-2 Milan Baros (35 - str.)
1-3 Shunsuke Nakamura (41)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-1kettering.gif
Kijk, eerste wedstrijd en hij doet gelijk waarvoor ik hem heb gekocht! Mooi!
1-4 Milan Baros (59)
1-5 Steven Davis (74)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/5-1kettering.gif
Verwoestende trap van Davis, waarbij hij maar 14 heeft voor afstandschoten, maarja!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-walsall.jpg
Een kanshebber in de League 2, Walsall. Ik dacht, die pak ik wel even. Toch niet zo snel, bij nader inzien! Ik kwam acher en heb zo lang gestaan, en in de laatste minuten toch nog gewonnen. Een spannende wedstrijd!
1-0 Dean Keates (48 - str.)
1-1 Andrés Guardado (72)
1-2 Luke Moore (84)

Dit waren tot nu toe mijn oefenwedstrijden, zometeen mijn eerste 5 Premier League wedstrijden!

[Daniël's verhaal tijdens Aston Villa - Deel 1 einde]
Spelfouten voorbehouden, vragen of tips of opmerkingen? Stel ze maar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Wow, die goal van Van der Meyden. _/-\o_

Hoe heb je die filmpjes van je doelpunten gemaakt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi gestijld verhaaltje hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 19:55
Pfoeh, ik heb mogelijk m'n beste regen ooit in m'n eigen opleiding. Vincent Bond heet ie, een Hollander die door de coach bij de nieuwe lichting jonge spelers werd omschreven als "possibly one of the best of his generation". Een nieuwe Cruijff wellicht?

16 jaar oud, spits en de volgende stats:
Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/4619/vincentbonduq3.th.jpg

Ik ben benieuwd waar dit eindigt. Volgens mij moet ie fysiek een monster worden (zeker aangezien stamina en strength enorm toenemen tussen zijn 16e en 18e levensjaar). Off the ball en decisions zijn wat laag maar dat kan wellicht ook nog sterk groeien. 16 jaar (bijna 17) en nu al 4,7 miljoen waard :) Heb het wel eens meegemaakt bij spelers bij andere clubs, maar nog nooit bij een speler die als nieuwe lichting bij de eigen club verscheen.

Eén groot nadeel: hij heeft "unambitious" als personality. Ik zou dit via tutoring kunnen veranderen maar de laatste drie keer dat ik de mentality probeerde te veranderen eindigde dat in slaande ruzie tussen de "leraar" en de "leerling" met als resultaat dat ik de leerlingen van de club heb moeten schoppen :(

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Kolere hoelang ben je bezig geweest met dat bericht :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Anders schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:34:

Eén groot nadeel: hij heeft "unambitious" als personality. Ik zou dit via tutoring kunnen veranderen maar de laatste drie keer dat ik de mentality probeerde te veranderen eindigde dat in slaande ruzie tussen de "leraar" en de "leerling" met als resultaat dat ik de leerlingen van de club heb moeten schoppen :(
Nadeel? Voordeel! Je bent Feyenoord. Een ambiteuze speler zal zo snel mogelijk hoger op willen komen. Iemand die totaal niet ambiteus is, vindt het wel prima en heeft er geen probleem mee om te blijven waar hij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Joepie! Ik heb een iets oudere enyeama maar alsnog goed: roman weidenfeller van dortmund, 26 jaartjes dus moet de top nog bereiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Nilsinho op 26-04-2007 17:29 . Reden: verbetering van naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 7 maanden aan gemodderd te hebben bij Würmla (Promovendus in de Red Zac 1e divisie Oostenrijk) heb ik er de brui er aan gegeven en getekend bij Volendam. Kon ook tekenen bij Regina in de Italiaanse serie B maar na vier seizoenen Oostenrijk wil je ook wel eens in je eigen land coachen ;)
Voornaamste reden van vertrek is dat er geen speler wilde komen omdat ze niet geintresseerd waren in een carriere bij Würmla.
LLM is leuk maar dan moet je wel het team kunnen uitbreiden. Spelers die bij hun eigen club niet speelde wilde niet eens komen. Dan is de lol er gauw af.
Overigens ben ik inmiddels in seizoen 2010/2011 en heb in voorgaande seizoenen wel suc6 bereikt met Wacker Tyrol (Innsbruck:landskampioen Oostenrijk, 2e in de UEFA cup en winnaar Oostenrijkse beker) en met het Nederlands elftal Wereldkampioen in Zuid Afrika.
Dus aan mijn reputatie kan het niet liggen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Ottooo schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:09:
Wow, die goal van Van der Meyden. _/-\o_

Hoe heb je die filmpjes van je doelpunten gemaakt als ik vragen mag?
Met Snagit capturen en dan met AVI-to-GIF converter omgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/opstellinghead.jpg
Mijn spelerselectie is voor dit seizoen gevallen op:
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/team.jpg

Mijn opstelling ziet er dan zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/opstelling.jpg

Mijn teaminstructies heb ik zo gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/teaminstructies.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/wedstrijden2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-spurs.jpg
Het seizoen is aangebroken en gelijk begin ik tegen een moeilijke tegenstander: Tottenham Hotspur! De basis van Edgar Davids -alhoewel hij in de B zit-, Berbatov en Robinson. Een moeilijke partij, vergeleken met mijn eerste kleine oefenwedstrijdjes. We domineerde de wedstrijd totaal niet, maar door een knal van Guardado en een lekker voorzet van Huntelaar en een fabuleus spel van mijn verdedigers won ik verdiend. Het was spannend tot aan de 89' minuut, net op het nippertje mijn winst veilig gesteld.
0-1 Guardado (70)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0spur.gif
Wat een wereldschot!
0-2 Baros (89)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0Spur.gif
Mooie voorzet bij de eerste paal van Huntelaar. Hij speelde de verdediger goed uit.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-blackburn.jpg
Met een goed gevoel ging ik de wedstrijd in, na mijn overwinning op Blackburn. Prognose is 7de, ze hebben gevaarlijke spelers zoals Benni McCarthy en zijn erg strijdlustig. Ze verloren de eerste wedstrijd maar nipt met 2-1 van Liverpool. Maar ik was optimistisch en wijzigde niks met mijn team.
1-0 Huntelaar (7)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0blackburn.gif
Mooi geplaatst schot van Huntelaar!
2-0 Baros (8)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0blackburn.gif
Goed erin gewerkt met de voet van Baros.
3-0 Baros (45)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-0blackburn.gif
Gave solo van Baros.
4-0 Huntelaar (50)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/4-0blackburn.gif
Koppen, dat kan ie!
5-0 Salas (63)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/5-0blackburn.gif
Goede vrije trap benut.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-sheffutd.jpg
Een slechte club met slechte spelers, geen bedreiging. Wel minder gespeeld dan de gemiddelde wedstrijd. Ik kwam zelfs in de 6de minuut achter te staan door een strafschop! Gelukkig kreeg ik 5 minuten erna er weer een.
1-0 Unsworth (6 - str.)
1-1 Nakamura (11 - str.)
1-2 van der Meyde (25)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-1sheff.gif
Goed doorgekopt van Baros en simpel erin getikt door Andy.
1-3 Baros (28 - str.)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-1sheff.gif
Slecht uitgespeeld van de Keeper, Baros jaagt hem op en scoort.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-charlton.jpg
Ik wist dat ik moest uitkijken voor de fantastische speler en groot talent Darren Bent. Irritante versnelling en snelheid, dus ik zette Drost erop. Korte mandekking. Hele wedstrijd niet gezien. Ik won maar mager, maar wel 3 punten! Alhoewel ik er meer uit had kunnen halen.
1-0 van der Meyde (60)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0charlton.gif
I love Andy! Een mooi goed schot.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-portsmouth.jpg
Een clubje met de prognose 17de, die kon ik hebben dacht ik. Maar god wat was die keeper goed. 18 keer op het goal gemikt en geen 1 erin. Zelf kreeg ik ook 12 schoten tegen, en mijn verdediging werd helemaal kapot gemaakt door LuaLua. Hij wordt zeker te weten mijn volgende aankoop, want een fantastische speler. Hij liep iedereen onderuit en dolde iedereen. Gelukkig wist hij niet te scoren. Ontevreden was ik niet over het resultaat, alhoewel ik er van baal dat het een slechtere club is dan Aston Villa.
GELIJKSPEL!

Dit waren mijn wedstrijden tot nu toe. Een mooie reeks, nog ongeslagen dus. Ik sta 1ste in de Premier League. De stand is:
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/stand1.jpg
I'll keep you posted. Eerst vanavond lekker gaan zuipen!

[Daniël's verhaal tijdens Aston Villa - Deel 2 einde]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt Huntelaar nou met rugnummer 1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:49:
Speelt Huntelaar nou met rugnummer 1 ?
Haha, ja. Had geen zin in die kloterugnummers. En vond het wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Laatst online: 04-07-2021
nu zijn er totaal 3 patches voor fm 2007 ... die 1e en de nieuwe build daarvan en dan nu 7.0.2 moet je nou eerst de nieuwe build (7.0.1) installeren en dan 7.0.2 of gewoon fm installeren en dan meteen 7.0.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

EiSpeed schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:54:
nu zijn er totaal 3 patches voor fm 2007 ... die 1e en de nieuwe build daarvan en dan nu 7.0.2 moet je nou eerst de nieuwe build (7.0.1) installeren en dan 7.0.2 of gewoon fm installeren en dan meteen 7.0.2
Patches voor FM zijn cumulatief, dus alleen 7.02 is voldoende.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ik heb 7.00 naar 7.02 gedaan..zonder 7.01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Gave posts yok 8)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Yok _/-\o_ Mooi gemaakt! Lekker om te lezen. Die goals opnemen zal ik ook eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Graag gedaan! Ik ga weer verder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manfred Grooten schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 00:02:
Yok _/-\o_ Mooi gemaakt! Lekker om te lezen. Die goals opnemen zal ik ook eens gaan proberen.
Dat is zeker mooi gedaan, Ik wacht af hoe de rest er uit zal zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Kolote, zeg ik me spelers dat ze zich niet hoeven uit te sloven tegen een amateurploeg in de nl beker:

1-0 Babel, minuut later geblesseerd |:( :'(
2-0 Huntelaar
3-0 Huntelaar
4-0 Huntelaar
5-0 Huntelaar
6-0 Emanuelson
7-0 Huntelaar
8-0 Nilsiñho (Mezelf, niet met vreselijk goede stats maar wat schoonheid, via 30 meter over de keep heen die net had uitgetrapt

[ Voor 6% gewijzigd door Nilsinho op 27-04-2007 11:02 . Reden: opfleuring ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Nilsinho schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:56:
Kolote, zeg ik me spelers dat ze zich niet hoeven uit te sloventegen een amateurploeg in de nl beker:

1-0 Babel, minuut later geblesseerd
2-0 Huntelaar
3-0 Huntelaar
4-0 Huntelaar
5-0 Huntelaar
6-0 Emanuelson
7-0 Huntelaar
8-0 Nilsiñho (Mezelf, niet met vreselijk goede stats maar wat schoonheid, via 30 meter over de keep heen die net had uitgetrapt
Huntelaar hè. Heb hem niet voor niets gekocht. Opzich is het niet eens zo'n hele hoge score met Ajax ;). Is dat trouwens leuk, jezelf toevoegen? Wat nou bijvoorbeeld als hij verkocht wordt, of hij wordt ongelukkig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Hij speelt vrijwel altijd dus ongelukkig word ie nie snel =) en als ie verkocht wordt, wil ik er minstens 10 mil voor hebben, geen club die dat voor mij over heeft :P die speelt dus van zn 17e tot zn 40e bij ajax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23

Hoogie2004

Whohooooo

Nilsinho schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:52:
Hij speelt vrijwel altijd dus ongelukkig word ie nie snel =) en als ie verkocht wordt, wil ik er minstens 10 mil voor hebben, geen club die dat voor mij over heeft :P die speelt dus van zn 17e tot zn 40e bij ajax :P
Ik heb mezelf ook toegevoegd, vind het wel grappig. Volgende keer start ik weer zonder mezelf:P om het realisme zo hoog mogelijk te houden

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Inderdaad dan krijg je echt het gevoel als je scoort van "ïk ben goeeed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:52:
Laat je hem ook staan als hij niet in vorm is en geen deuk in een pakkie boter speelt :?
Lekker realistisch, ieder ander wissel je toch ook :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Nilsinho schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:08:
Inderdaad dan krijg je echt het gevoel als je scoort van "ïk ben goeeed"
Ik vind het nog knapper wanneer je scoort terwijl je niet speelt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/wedstrijden3.jpg
Een lange tijd niks gedaan. Ik vind mijn team goed zo. Klaas-Jan traint als een gekke, Zeefuik ruleert onder de 18 en de reserves doen het slecht.

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-preston.jpg
Voor de 2de ronde van de Carling Cup. Zij staan 8ste in de Coca-Cola league en hebben 1 'goede' speler, genaamd Dave Nugent. Met afwerking 17 en 1ste-meters en snelheid op 18 is hij een dreiging. Gelukkig heb ik me nergens om druk hoeven maken, wat ik domineerde de wedstrijd. Jammer dat veel kansen niet werden benut door Klaas-Jan.
1-0 Nakamura (19)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0preston.gif
Nakamura! Wat hij het beste kan!
2-0 Salas (38)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0preston.gif
Heerlijk doelpunt van een verre afstand.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-watford.jpg
En we gaan weer door naar de Premier League. Zal geen dreiging zijn, dit clubje is best slecht. Alhoewel Marlon King redelijk kan voetballen. Het was een matige wedstrijd waar weer niet alles uit werd gehaald. We wonnen nipt. Ze staan 17de.
1-0 Baros (81)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0watford.gif
Mooi uitgespeeld van Baros.
Gemiste strafschop van Nakamura kwam er nog eens bij in de 33 minuut.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-everton.jpg
Leuke ploeg met James Beattie. Prognoseplaats nummer 10, een leuke wedstrijd. En na de 2 slechte wedstrijden van hiervoor wou ik alles uit de kast halen. Weer niet gelukt. Wel 3 punten. Ze staan 16de.
0-1 Salas (37)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0everton.gif
Dito doelpunt
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-bolton.jpg
Bolton Wanders. Redelijke middenmoter, concurrent voor mij. Anelka en Diouf, Nolan en Vaz Te zijn de bekende namen daar. Een redelijke ploeg, waarbij ik een gelijkspel verwachtte. Ze staan 14de.
1-0 Nakamura (38)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0bolton.gif
Nakamura for president!
2-0 Baros (46)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0bolton.gif
Baros lekker erin geschoten.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-fulham.jpg
Een gave ploeg, waar Edwin van der Sar lang heeft gespeeld. Ik dacht dat Fulham een hoge plaats, zoals 7, voor prognose had. Het dubbele bleek waar: plaats nummer 14. En met spelers als Diop, John en Boa Morte lijkt me dat niet al te moeilijk. Ze staan 13de.
0-1 Baros (29)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0fulham.gif
Goed afgegeven van Huntelaar en standaard erin getikt.
0-2 Guardado (33)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0fulham.gif
Ik wist niet dat Guardado zo goed kon koppen?
1-2 John (88)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-1fulham.gif
Slecht verdedigd van Drost, kon zo erin schieten. Rüstü had geen kans.
WINST!

DE STAND!
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/stand2.jpg
Ik loop zoiezo op iedereen minimaal 5 punten voor. Goed begin, al zeg ik het zelf!

Weer 5 overwinningen op een rij. Al moet ik wel zeggen dat allemaal slechte clubs waren die een slechte positie hebben in de Premier League. De volgende reeks wordt heel spannend. De 3de ronde tegen Wigan Athletic (staan nu 4de). Hierna weer 4 wedstrijden op een rij met klasse: Man City (6de), Arsenal (5de), West Ham (11de) en Charlton(12). Dat wordt spannend! Tot de volgende update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
@ Yok ..
Mooi verslag.. ben benieuwd hoe je het echter doet tegen de big boys in de pr. league.. :)
Je wedstrijden win je gelukkig.. maar wel nipt .. hoe ga je de die spitsen van Chelsea oa. het hoofd bieden ?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:31:
[...]

Laat je hem ook staan als hij niet in vorm is en geen deuk in een pakkie boter speelt :?
Lekker realistisch, ieder ander wissel je toch ook :w
Tuurk, dat zeg ik toch ook nie =P als ie lager dan een 7 haalt of conditie lager dan 80, dan speelt hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Heeft er iemand een ideetje hoe roda te saboteren :P? Ze staan voor me want ze hebben een wedstrijd meer gespeeld (8 gespeeld, 5 winst, 3 gelijk, 18 ptn) ajax 7 gespeeld 5 winst 1 gelijk 1 verlies

Ja, verlies ik 2-0 van heereveen net als ik 5-0 van az heb gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Zephyer schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:37:
@ Yok ..
Mooi verslag.. ben benieuwd hoe je het echter doet tegen de big boys in de pr. league.. :)
Je wedstrijden win je gelukkig.. maar wel nipt .. hoe ga je de die spitsen van Chelsea oa. het hoofd bieden ?
Verdedigend op de counter loeren denk ik, met 4 man achterin met korte mandekking. Veel druk zetten ook, en veel tijd rekken. Ik hoop dat het gaat werken. Aan het eind van de avond maak ik weer een verslag, eerst even lekker terassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-O- Met Arsenal na 29 wedstrijden ongeslagen kampioen :+

76 voor, 13 tegen, 87 punten :/

Volgens mij is m'n tactiek en team te goed, want ik heb dit seizoen geen enkele wedstrijd verloren of gelijkgespeeld.. Zelfs rivalen als Man. Utd (6-2, 3-0, en Chelsea (2-0, 2-1) waren te simpel. De enige die dicht bij het afsnoepen van punten waren, waren PSV (1-0, 70e min) en Man. City (3-2, 87e min).

Daarnaast gewoon belachelijk makkelijk de kwartfinale van de CL gehaald, moet nu wel tegen Barcelona, dus dat kan leuk worden. 1e knockout ronde tegen Marseille, uit 0-3 gewonnen en thuis maarliefst 7-1 :o Was meteen een recordoverwinning :Y)

In de groepsfase tegen PSV (3-0, 1-0), Galatasaray (5-1, 4-1) en HSV (3-1, 2-0).

Carling Cup was helemaal lachwekkend:

3e ronde vs Tranmere: 6-1
4e ronde vs Man. City: 4-0
kwartfinale vs Bolton: 2-0
Halve finale vs Reading: 1-0 en 4-0
Finale tegen Watford (_O-): 5-0

Watford had tot de finale Newcastle, Cardiff, Aston Villa, Chelsea en Colchester verslagen 8)7

Ook de FA cup is lachwekkend, met Man. City als beste tegenstander (en die staan 1na laatste in de Premiership). Nu in de halve finale tegen Blackburn (6e in Prem.)

Maarja, wat wil je ook met Thierry Henry (49 apps/50 goals) en David Villa (50 apps/62 goals) in de basis O+

Senderos is een raar geval. Ik wou hem eerst zo snel mogelijk verkopen, maar niemand wou hem omdat hij te duur zou zijn. Ik hem dus proberen te unsettlen, maar dat lukte niet en de transferdeadline was verstreken. Uiteindelijk ergens half november teruggehaald naar het 1e, en is meteen weer een vaste waarde geworden met een rating van 7.85 (laagste is 7.00, hoogste (na Villa/Henry) 7.94. 8)7 Hoe raar kan het lopen :+

Spelers in 2006/2007:

Silva (Valencia)
Vanden Borre (Anderlecht)
Villa (Valencia)
Akinfeev (CSKA Moskou)

Spelers in 2007/2008:

Júlio Baptista (R. Madrid) :( die wou ik helemaal niet!
Ustari (Independiente)
Kompany (HSV)
de Guzman (Feyenoord)

Spelers uit 2006-2008:

Diaby (Aston Villa)
Adebayor (Lyon)
Almunia (Aston Villa)
Flamini (Palermo)
Poom (Bochum)
Traore (Middlesbrough)
Gallas (R. Madrid)
Rosicky (R. Madrid)

Daarnaast nog wat spelers verhuurd:

Arturo Lupoli (PSV) 30 apps/18 goals
Carlos Vela (ADO) 32 apps/14 goals
Nicklas Bendtner (AC Milan) 18 apps/11 goals
José Antonio Reyes (R. Madrid) 30 apps/9 goals

Wishlist:

Sergio Agüero
Raúl García
Stewart Downing
Guiseppe Rossi (al twijfel ik wel nu Bendtner en Lupoli het zo goed doen)
Yaya Toure
Piqué
Huddlestone
Micah Richards
Millán

:Y) Ben benieuwd wat voor transferbudget ik voor 2008/2009 ga krijgen, want 2007/2008 was wel erg zielig met 33M (8.7M over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

@Angelooni: Dat is toch helemaal niet zo leuk, met zo'n grote ploeg spelen? Dan boek je eigenlijk gewoon minimale prestaties. Verder koop je echt alleen maar standaard spelers met een totaal random background. Een mix van top-arsenal met top-talenten. Mwah, beetje saai al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

yok schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:04:
@Angelooni: Dat is toch helemaal niet zo leuk, met zo'n grote ploeg spelen? Dan boek je eigenlijk gewoon minimale prestaties. Verder koop je echt alleen maar standaard spelers met een totaal random background. Een mix van top-arsenal met top-talenten. Mwah, beetje saai al zeg ik het zelf.
Ben ik met je eens. Maar ja, ieder zijn eigen ding. Zolang ze maar niet gaan roepen dat het spel te makkelijk is als ze met Chelsea of Barcelona alles hebben gewonnen (Dat zie je nogal vaak op de SIgames forums).

Ik vind het veel leuker om bij een klein clubje te beginnen en dan iets moois opbouwen. :)

In mijn huidige spel werd ik in mijn eerste seizoen bij Salernitana kampioen in de Serie C1, vervolgens heb ik twee seizoenen in de middenmoot van de Serie B gestaan voordat ik kampioen werd en nu sta ik voor het derde seizoen in de Serie A en hoop ik dit seizoen voor het eerst Europees te halen. :*)

De enige spelers die ik heb gehaald zijn spelers met wie mijn scouts kwamen aanzetten of waarvan ik dacht dat dat wel een goede zou zijn en die ik vervolgens heb gescout. Voor volgend seizoen heb ik alvast de eerste FM-legende (Millan) vastgelegd, maar ook pas nadat mijn scout ermee aankwam. Op dit moment speelt hij nog voor Grasshoppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn we weer, met seizoen 2010/2011 van NEC.

Om te beginnen met de transfers: lekker rustig, ik heb geen enkele speler gekocht. Verkocht zijn een AMR, een ST en nog wat overbodige jeugdspelers. Ook heb ik wat spelers uit de reserves gepromoveerd (GK, DRLC) en wat spelers gehuurd van mijn parent-club Olympique Lyon.

Financieel gaat het goed. Weliswaar is mijn wagebudget gekrompen zodat ik daar nu 1K/week overheen zit, maar aangezien mijn banksaldo ongeveer 15 miljoen is maak ik me daar niet druk om. Transfersom was flink: 8 miljoen euro. Maar zoals gezegd, die heb ik niet aangesproken.

De doelstelling van board en supporters was identiek aan die van vorig jaar: een respectable league positie. Zelf ging ik voor minimaal een playoff-positie.

In de Cup ging het niet echt goed, mede door een zware loting. De 2e ronde kwam ik vrij eenvoudig door, door een 2-1 overwinning op FC Dordrecht. De loting voor de derde ronde was behoorlijk pittig: NAC Breda wachtte op me. Met een heleboel geluk (eigen doelpunt NAC) wist ik die met 3-2 te verslaan. Erg veel schoot ik er niet mee op, want de loting voor de vierde ronde was nog zwaarder: AZ Alkmaar... hier verloor ik bijzonder kansloos en terecht met 2-0. Einde cup dus voor dit jaar.

Dan de competitie. De eerste paar wedstrijden waren niet eens zo slecht, maar daarna werd het behoorlijk rampzalig, in ieder geval tot de 30e wedstrijd ongeveer. Omdat plaatjes soms meer zeggen dan woorden, doe ik hierbij een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07176/nec17.jpg.xs.jpg

Op het einde ging het dus weer wat beter. Dat is dan ook de enige reden dat ik een 5e plaats (en dus een playoff-positie) heb weten te behalen. In de playoffs moest ik in de eerste ronde tegen Sparta. De thuiswedstrijd ging al met 2-1 verloren, en en passant kreeg ik daarna ook nog even een touchline ban, zodat ik de replay aan mijn manager over moest laten... die maakte er een 1-1 van, dus ik was uitgeschakeld, voor het derde jaar achter elkaar in de eerste ronde van de playoffs.

Waarom het zo beroerd ging, geen idee... heb tig dingen geprobeerd, maar niks werkte. En als het al werkte was het slechts (zeer) tijdelijk....

Ondanks het halen van mijn persoonlijke doelstelling ben ik absoluut ontevreden over dit seizoen, dat moet volgend seizoen dus echt beter!

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07176/nec13.jpg.xs.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07176/nec14.jpg.xs.jpg

Beste speler qua rating:

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07176/nec15.jpg.xs.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07176/nec16.jpg.xs.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

@wildhagen

Leuke competitie, zo ver al. Nooit gedacht dat NEC zou degraderen. Ik vraag me alleen af of je nu nog bij NEC blijft om te promoveren of dat je ergens anders geluk gaat zoeken. Met 9 miljoen aan transfergeld zou je van NEC makkelijk een topteam kunnen maken, al helemaal voor de eerste divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

NEC was al gedegradeerd voor ik hier begon (ben de game begonnen met Nottingham Forest) :)

Ik blijf voorlopig nog wel ff bij NEC, heb het an sich nog wel naar mijn zin. Tuurlijk kan ik ook een hoop toppers inkopen, maar imho heb ik voldoende talent rondlopen om te promoveren. De reden dat het steeds niet lukt is imho niet een gebrek aan kwaliteit, maar omdat mijn tactiek niet helemaal lijkt te werken.

Daar ga ik dit seizoen dus zeker nog wat aan finetunen, om dat aan de gang te krijgen. Ik heb geen plannen om spelers aan te gaan kopen iig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Even wat records opeisen:

Spelers

Meeste goals 1 speler in een seizoen
David Villa - 71
Meeste assists 1 speler in een seizoen
David Villa - 32
Afbeeldingslocatie: http://i17.tinypic.com/4344sk8.jpg

Reeksen
Hoogste puntengemiddelde
Arsenal 2007/2008:
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/2posakg.jpg

Transfers
Hoogst betaalde transferbedrag (Voor 1 speler)
Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/2ebyiow.jpg

Hoogst ontvangen transferbedrag (Voor 1 speler)
Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/29debcz.jpg

Hoogst betaalde transferbedrag (Geheel seizoen)
Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/2vsrtdy.jpg

Hoogst ontvangen transferbedrag (Geheel seizoen)
Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/2i20u4g.jpg

Nog wat pics van andere bijzondere dingen:

Grootste overwinning:
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/4g94tig.jpg

Henry 8x 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/35dangl.jpg

Villa 8x 8)7 Let vooral op die 1e 4 O+ 5,6,7,8 :D Het is dat Henry toen geblesseerd was, anders was het dik 30 nul geworden :+
Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/4484vtc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Die laatste screen :9~

2-4-5-6-7-8

Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Wat is er bijzonder aan monsterscores in friendlies? Zeker als je tegen lutjebroek enzo speelt.

http://img209.imageshack....382/04282007165130et0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Angeloonie schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:26:
Even wat records opeisen:

.........
Het gaat om goals in de league. Mijn Iaquinta staat met 53 nog op 1 ;). (al is die weer uit de record lijst :?)

En friendlies tellen natuurlijk niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Even wat records overnemen :) .

Hoogst betaalde transferbedrag (Voor 1 speler) & Hoogst betaalde transferbedrag (Geheel seizoen)
Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07176/transfers.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dan top ik Jan Willems maar even:

Hoogste transfer bedrag over het seizoen

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07176/Valencia.JPG.xs.jpg

En ik heb nog over. :+

Tja, er ging nogal wat gratis weg toen ik er kwam dus moest ik wel.
Zelfs na die aankopen bleef m'n assistent het hele seizoen roepen dat we versterking nodig waren om mee te kunnen doen om het kampioenschap.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Wildhagen, ik zie nergens die grafiek van hoeveelste je elke ronde geweest bent: is het een exta filetje of is het standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nilsinho schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:21:
Wildhagen, ik zie nergens die grafiek van hoeveelste je elke ronde geweest bent: is het een exta filetje of is het standaard?
Bedoel je iets als http://xs.to/xs.php?h=xs114&d=07176&f=nec17.jpg?

Kan je vinden door in het competitie-overzicht op je positie te klikken :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Jap dat bedoel ik en bedankt =D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vos schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:09:
[...]

Het gaat om goals in de league. Mijn Iaquinta staat met 53 nog op 1 ;). (al is die weer uit de record lijst :?)

En friendlies tellen natuurlijk niet mee.
Dat record wat in de TS staat is van alle officieële wedstrijden in het seizoen, league, cup en europees. Die heb ik verbeterd. Sim-pel.
Benotti schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:51:
Wat is er bijzonder aan monsterscores in friendlies? Zeker als je tegen lutjebroek enzo speelt.

http://img209.imageshack....382/04282007165130et0.jpg
Gewoon, grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we dan toch met records bezig zijn, iemand dit al eens gepresteerd?

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07170/3xgotm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Is er trouwens ook al een record voor aantal spelers in team van het jaar? :P En dan vooral in de Premier league? :Y)

* Angeloonie had er 8 in geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Vos schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:09:
[...]

Heb je dat screenshot nog? Dan haal ik de goals totaal en goals in de competitie uit elkaar :)

Records behaalt in friendlies tellen inderdaad niet mee.
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:24:
Als we dan toch met records bezig zijn, iemand dit al eens gepresteerd?

[afbeelding]
Wel leuk dit soort records, maar dan heb je kans een recordlijst te krijgen die net zo lang is als de recordlijst op SI games forum en die is echt niet grappig meer. Zoiets ga ik no fucking way bijhouden. Dan zou ik bv alle talen die ik spreek erbij zetten, vast niemand van jullie die 7 talen vloeiend spreekt (NL, Duits, Engels, Portugees, Hongaars, Bulgaars en Turks) ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Wel leuk dit soort records, maar dan heb je kans een recordlijst te krijgen die net zo lang is als de recordlijst op SI games forum en die is echt niet grappig meer. Zoiets ga ik no fucking way bijhouden. Dan zou ik bv alle talen die ik spreek erbij zetten, vast niemand van jullie die 7 talen vloeiend spreekt (NL, Duits, Engels, Portugees, Hongaars, Bulgaars en Turks) ;)
Ik spreek nederlands, duits en engels vloeiend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

King Nothing schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:43:
[...]

Heb je dat screenshot nog? Dan haal ik de goals totaal en goals in de competitie uit elkaar :)

Records behaalt in friendlies tellen inderdaad niet mee.
[...]

Ja dat is goed. Want in competitie A speel je bijvoorbeeld veel meer wedstrijden dan in competitie B, wat dus veel meer doelpunten kan opleveren. Had in Brazilië op zo'n manier wel eens 75 doelpunten in 1 seizoen.

Neemt ie bij top goalscorer ook de friendlies mee?

http://www.dionysus.nl/fm/iaquinta-mom-avg.jpg
Hier staan ook de goals in.

Het aantal ecords moet niet te gek worden nee, de standaard dingen moeten we houden vind ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 29-04-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Nope =) Friendlies zijn alleen goed voor het moraal en de fitheid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
http://www.badongo.com/vid/353432

Tja Pirlo is echt een virtuoos als het op vrije trappen aankomt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:43:
Dat begrijp ik volledig, het was ook niet zo zeer een recordpoging, maar meer om even te laten zien ;)
Was er wel trots op namelijk. Voor mijn elftal vol kneuzen was het uberhaupt al knap om 3x in één maand tot scoren te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:05:
http://www.badongo.com/vid/353432

Tja Pirlo is echt een virtuoos als het op vrije trappen aankomt. :7
Was dat nou een onzichtbare meeuw die daar vloog of hoe zit dat? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Zo, recordlijst is dacht ik weer up to date.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd gevraagd als bondscoach bij Denemarken! na 2 succesvolle jaren bij River plate.

Job aangenomen en meteen op zoek gegaan naar wat medewerkers. :>

Ik had een voorkeur voor nederlanders, en kijk eens wie er allemaal wilde komen.
Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07170/denmark.JPG.xs.jpg

:9

p.s. Marco van basten was coach bij Mantova in de serie A :?

Is wel even wat anders dan mijn vreemdelingen legioen bij mijn huidige werkgever: het net gepromoveerde Atletico.

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07170/Atletico.JPG.xs.jpg

24 spelers uit 14 landen 8)7

Doelstelling aankomend seizoen, Spanjaarden aantrekken voor het eerste team.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey een vraag, ik heb football manager 2005 en vind het spel echt leuk en 2007 ljkt me ook leuk maar is het de moeite nu het seizoen is afgelope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:36:
Hey een vraag, ik heb football manager 2005 en vind het spel echt leuk en 2007 ljkt me ook leuk maar is het de moeite nu het seizoen is afgelope?
FM05 en FM07 met elkaar vergelijken is een versleten Trabant met een gloednieuwe Ferrari vergelijken. FM05 was in zijn tijd niet slecht, maar het komt echt niet eens in de buurt van FM07... er zitten gewoon zo verschrikkelijk veel meer features in FM07 dan in 05, plus de spel-engine is echt stukken beter.

Plus de snelheid: FM05 was behoorlijk traag, terwijl FM06 en FM07 echt stukken sneller spelen.

Ik zou dus echt overstappen op FM07, maargoed, je moet het zelf bepalen natuurlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 29-04-2007 16:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja t probleem is dat me pc vastloopt bij elk spel om de 5 minuten:/ dan doet niks t meer, of een auto reboot ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Wil maar niet lukken tegen psv. Versla ik ze in de beker met 7-0, houden ze het hier 2-2. En dan hebben ze ook nog eens vandaag de landstitel gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
@Angeloonie: welke tactiek gebruik je? Mijn vertrouwde custom tactiek die twee jaar prima heeft gewerkt bij Valencia is ineens brak. Ik heb de laatste drie wedstrijden drie verschillende tactieken gebruikt en het wil maar niet lukken. Na 8 wedstrijden sta ik 8ste, mijn vriend lacht me al uit (ik speel online). Ik gebruik gebruikelijk niet andermans tactieken maar ik ben wanhopig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mister_S schreef op zondag 29 april 2007 @ 21:01:
@Angeloonie: welke tactiek gebruik je? Mijn vertrouwde custom tactiek die twee jaar prima heeft gewerkt bij Valencia is ineens brak. Ik heb de laatste drie wedstrijden drie verschillende tactieken gebruikt en het wil maar niet lukken. Na 8 wedstrijden sta ik 8ste, mijn vriend lacht me al uit (ik speel online). Ik gebruik gebruikelijk niet andermans tactieken maar ik ben wanhopig :'(
Ik gebruik mijn eigen tactiek? :P

heb 4 verschillende nu:

4(<2)-1-2>-1-2:

-^---O---O----^-
-I------O-------I-
O--------------O
--------O--------
O---O---O---O
------V---V-----
--------O---------

2 DC's die als SW terugzakken
2 AM's die opkomen tot aan de FL/R posities

4(<2)-1>-2>-1>-2:

-^---O-^-O----^-
-I------O-------I-
O------^-------O
--------O--------
O---O---O---O
------V---V-----
--------O---------

1 DM die als MC opkomt
1 AMC die opkomt als FC

4(<2)-4(2>)-2:

-^---O---O----^-
-I----------------I-
O---O---O---O
-------------------
O---O---O---O
------V---V-----
--------O---------

2 MC's

4(<2)-4(1>,<1)-2:

-^---O---O----^-
-I-------/-------I-
O---O---O---O
---------/---------
O---O---O---O
------V---V-----
--------O---------

1 MC die als DM terugzakt
1 MC die als AMC opkomt.

En dan afhankelijk van de tegenstander kies ik er 1 van die 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Welk voordeel zie je voor die pijltjes voor je DC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Benotti schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:23:
Welk voordeel zie je voor die pijltjes voor je DC's?
Geen idee eigenlijk, maar het werkt wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Die gebruik ik ook. Het geeft vooral voordelen met voorzetten, je ziet veel minder dat spitsen van de tegenpartij op die manier door je verdediging heen gaan.

edit: Maar als je de buitenspel val gebruikt kan je dit beter niet doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Ottooo op 29-04-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/update3.jpg
Daar ben ik weer, laat in de avond! Het is zelfs nacht! Nadat ik gisteren weer lekker had geFM'd, wou ik jullie toch nog even up to date houden. Mijn team zit goed in elkaar volgens mij, en mijn talenten (Zeefuik, Hutten, Wijnaldum, Nieveld) trainen als gekken. Huntelaar, Baros, Guardado, Drost, Drenthe, Davis, Salas en Moore trainen lekker door. Enyeama is de enige die niet echt lekker gaat, maar ik heb m dan ook nog geen 1 wedstrijd laten spelen :X

Verder heb ik Tim Krul, aangezien hij een groot talent en Nederlands is, aangetrokken van Newcastle voor 1 miljoen.
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/krul.jpg

Hier de ontwikkelingen van Zeefuik.
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/zeefuik.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/wedstrijden4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-wigan.jpg
3de ronde van de Carling Cup. Een eigen doelpunt in het begin en daarna de wedstrijd gedomineerd. Ze hadden niks in te brengen. Nakamura had een 10.
1-0 Webster (5 - E.D)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0wigan.gif
domdomdom!
2-0 Nakamura (11)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0wigan.gif
Lekker erin geschoten van Nakamura.
3-0 Davis (39)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-0wigan.gif
Vol op de slof van Davis nadat Salas de bal terug legde.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-mancity.jpg
Een spannende, redelijk slechte wedstrijd. Gelukkig werd het 1-0 voor mij. Dit doelpunt viel in de 30ste minuut, dus de rest was een redelijk saaie vertoning. Ik had maar 6 schoten op het doel, zij 19. Rüstü had een 10 en was MOTM.
1-0 Moore (30)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0mancity.gif
Lekker gekopt op voorzet van Andy.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-arsenal.jpg
De wedstrijd waar ik op wachtte, mijn eerste echte beproeving. Een topploeg die toen 3de stond, onder Chelsea en Aston Villa. Ze hadden een goede basis, met o.a. Vanden Borre, Baptista, Hendry en Hleb. We begonnen fantastisch, en eindigden ook zo.
0-1 Baros (7)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0man.gif
Lekkere actie van Baros.
0-2 Baros (16)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0man.gif
Koelbloedig erin geschoten van Baros.
1-2 van Persie (30)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-1man.gif
Op de slof en erin van van Persie.
1-3 Salas (76)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-1man.gif
Salas schoot de bal vol op de keeper. Hij kon m niet stoppen.
2-3 van Persie (90)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-2man.gif
Onhoudbaar voor Rüstu.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-blackburn2.jpg
Na de winst op Arsenal was ik onhoudbaar. 14 t/m 22 minuut was ik los. Ik won.
0-1 Baros (14)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0blackburn2.gif
In de korte hoek, heerlijk!
0-2 Huntelaar (20)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0blackburn2.gif
Heerlijke actie van Huntelaar en dito afgerond.
0-3 Huntelaar (2)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-0blackburn2.gif
Koppen, dat kan ie.
1-3 Nonda (56)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-1blackburn2.gif
Slecht van Rüstü, hij stond te ver uit zijn goal.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-westham.jpg
Mellberg en Drost waren niet te stoppen. Nakamura en van der Meyde waren heerlijk op de flanken en iedereen speelde zoals het hoorde. West Ham United is een gevaarlijke ploeg met Tevez, en we hebben ze goed aangepakt. Ze stonden toen 6de.
1-0 Mellberg (13)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/1-0westham.gif
Mellberg sprong hoger dan de keeper!
2-0 Davis (20)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0westham.gif
Dito erin geschoten van Davis.
2-1 Ashton (27)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-1westham.gif
Erin gekopt, jammer. Had niet gehoeven.
3-1 Nakamura (65)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/3-1westham.gif
Nakamura kreeg de bal mooi aangespeeld van Baros en maakte de goal.
WINST!

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/aston-middles.jpg
Een hele slechte wedstrijd, waar iedereen bijna een 6 had. Met uitzondering van Nakamura, Drost en Mellberg. Zij hadden een 7. Een wedstrijd om snel te vergeten. Huntelaar viel in de 26ste minuut uit, hij is gelukkig maar een week geblesseerd.
1-0 Nakamura (45 - str.)
2-0 Drost (88)
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/doelpunten/2-0middles.gif
Lekkere vrije trap van Jeroentje Drost.
WINST!

Na deze lekkere 6 matches gewonnen te hebben, stond er dit in het nieuw. Ik was het hier totaal mee eens!
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/sterkedefensie.jpg
Zoals je kan zien in de stand hieronder, heb ik de minste tegengoals. 5 in totaal maar, en totaal 26 doelpunten gescored. Een positief doelsaldo van 21!

DE STAND!
Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/fm2007/stand3.jpg

Het gaat véééééééél beter dan verwacht, en daar ben ik blij mee. Ik zit nu in einde november-begin december en ga nu proberen nieuwe spelers (talenten voornamelijk) te strikken uit Nederland. Ik ben al aan het scouten.
Mijn wishlist:
Medunjanin!!!!!
Biseswar
Emnes
Emanuelson
Aisatti
Babel
Sneijder
Kruys
Collins John!!!!!
de Ridder!!!!
Nigel de Jong
Poepon
Heitinga
Tiendalli
Zuiverloon

Dat was weer de update van vandaag. Hopelijk vonden jullie 'm leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
yok, heb je toevallig een linkje voor een AVI-to-GIF converter? Heb nog wel wat leuke goals van spelers uit de lagere divisie's :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Amazing Photo Editor werkt wel fijn en simpel. :*)
http://www.freedownloadsc...hoto_Editor_Download.html
Werkt 30 dagen geloof ik. [trial]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Nu online
Bedankt Angelooie voor die DC -> sweeper tip. De gaten achter lijken voor een groot deel verdwenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ik win van een amateurploegje met 11-1 :X
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.