[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:08
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:26:
:9~ :9~ :9~ prima idee _/-\o_ _/-\o_

Kunnen we gezellig GoT-competitie spelen :9
Dat lijkt me inderdaad ook wel een heel leuk idee :P . Maar enige nadeel aan het geheel vind ik toch wel de maandelijkse kosten die er toch aan verbonden gaan zitten. Hoop dat het niet zoveel zal zijn.

Oh, en nog iets. De eerste versie van Turnstyle skin voor FM07 is uit! :>

Naam: Turnstyle 07
Auteur: qwas_no_more
Download link: Klik

Afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/4391/fffyl7.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/9499/83491227nw1.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/7348/ffqn9.th.jpg

Beschrijving: Eindelijk is daar dan een vervolg op waarschijnlijk een van de meest populaire skins voor FM06. De originele maker is trouwens ook weer aan het werk voor een Turnstyle 4. Hier is verder nog niets over bekend. Het enige wat er eigenlijk aan ontbreekt zijn de background logo's.

Let op!!! Skin werkt alleen nog in Full screen mode of op maximaal 1024*768. Ricey, de originele maker van de Turnstyle skin is bezig met Turnstyle 4 en Qwas_no_more is bezig met het fixen van bugs in deze versie. Er zullen dus nog updates uitkomen. Mocht je fouten/bugs vinden dan kun je ze hier posten, dan geef ik ze wel door op Sortitoutsi.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
effe ander vraagje ... als je een nieuwe manager aanmaakt moet je naam etc. invullen op den duur staat er er een lijst met 1 daarvan zondagsamateur is dit het niveau van het spel ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nee, dit is je eigen niveau. Dus zeg maar wat jij "vroeger" voor een voetballer was. Was je een profvoetballer dan zul je sneller aangenomen worden bij een beter team als wanneer je zondagamateur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jan Willems schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:18:
Nee, dit is je eigen niveau. Dus zeg maar wat jij "vroeger" voor een voetballer was. Was je een profvoetballer dan zul je sneller aangenomen worden bij een beter team als wanneer je zondagamateur was.
Mwah, je kunt gewoon bij elke club aan de slag tenzij je natuurlijk werkeloos begint. ;)
Ik denk dat een zondag-voetballer minder crediet heeft bij een club en spelers in het bijzonder.
Zo had ik ooit een selectie die vanaf dag een al aangaven bezorgt te zijn dat ik de club niet naar een hoger nivo kon tillen. B)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn we weer met NEC met seizoen 2009/2010.

Om te beginnen de transfers. Omdat er nogal wat spelers vertrokken, heb ik er ook een paar moeten aantrekken. De belangrijksten zijn Shabir Isoufi, een 19-jarig Afghaans talent van Feyenoord, en Dong Fangzhuo. Ja, dat is die chinees van Manchester United. Ze boden hem aan voor 1.1 miljoen euro en dat heb ik aangenomen. Een goede zet, zoals zou blijken.

Financieel gaat het erg goed, heb nog steeds ruim 12 miljoen euro in kas, en zit dik onder wagebudget. De trainigs- en jeugd-faciliteiten zijn al gemoderniseerd, en aan een stadion-uitbreiding word ook al gewerkt. Edit 13:59: klote, krijg net bericht dat de local council van Nijmegen dit geblokkeerd heeft. Daar zit je dan met je stadion ter grootte van een toilethok en dat iedere wedstrijd afgeladen vol zit (17.000 man) :(

In de beker ging het moeizaam. Ik begon tegen Dordrecht met een regelrechte 4-3 thriller (ik stond eerst 4-0 voor...). Daarna met 2-1 en 4-1 de kwartfinales bereikt, waar ik tegen Feyenoord moest. Deze heb ik met 4-0 compleet ingeblikt, met een zuivere hattrick van Fangzhuo. In de halve finale trof ik Heracles, die ik met erg veel moeite met 1-0 wist te verslaan. In de finale wachtte AZ, die me in een vrij spannend duel met 2-0 versloegen. Toch geen slecht resultaat zou ik zo denken...

In de competitie liep het niet erg lekker allemaal, veel te wisselvallig. Dit is terug te zien in het competitieverloop:

Afbeeldingslocatie: http://img157.imagevenue.com/loc455/th_56206_nec8_122_455lo.jpg

Toch haalde ik net de playoffs. In de 1e ronde moest ik tegen Volendam. Uit werd met 1-1 gelijkgespeeld, thuis werd nipt met 1-0 verloren. Helaas dus wéér geen promotie voor NEC dit jaar.... voor volgend jaar wil ik toch echt wel een keer promotie afdwingen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img17.imagevenue.com/loc1123/th_56211_nec9_122_1123lo.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img147.imagevenue.com/loc948/th_56217_nec10_122_948lo.jpg

Beste speler qua ratings:

Afbeeldingslocatie: http://img137.imagevenue.com/loc471/th_56222_nec11_122_471lo.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img18.imagevenue.com/loc613/th_56227_nec12_122_613lo.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 21-04-2007 14:01 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:42

yok

Voor die rare chinees van je van 1.1 miljoen had je een veel betere spits kunnen komen in 10/11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

yok schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:43:
Voor die rare chinees van je van 1.1 miljoen had je een veel betere spits kunnen komen in 10/11.
Vertel jij even dat ze moeten tekenen dan?

Tuurlijk kan ik wel een spits met betere stats betalen (heb transferbudget van 8 miljoen), maar niemand wil komen... vergeet niet dat NEC in de eerste divisie speelt, en NL is toch al een Mickey Mouse competitie.

De enige spitsen die ik kan kopen en die willen komen zijn dermate beroerd qua stats dat Fangzhuo daar mijlenver bovenuit steekt....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

yok schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:43:
Millan bijvoorbeeld O-)
Die had ik in m'n eerste seizoen met ADO gehaald, wou gewoon komen :Y

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2007 14:46 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

wildhagen schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 14:45:
[...]

Vertel jij even dat ze moeten tekenen dan?

Tuurlijk kan ik wel een spits met betere stats betalen (heb transferbudget van 8 miljoen), maar niemand wil komen... vergeet niet dat NEC in de eerste divisie speelt, en NL is toch al een Mickey Mouse competitie.

De enige spitsen die ik kan kopen en die willen komen zijn dermate beroerd qua stats dat Fangzhuo daar mijlenver bovenuit steekt....
Je moet tweede spitsen aantrekken, zeer simpel. En met RBC kreeg ik nog Vitti, Daei, Gómez en Ofrany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

yok schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:41:
[...]

Je moet tweede spitsen aantrekken, zeer simpel. En met RBC kreeg ik nog Vitti, Daei, Gómez en Ofrany.
Dacht je dat ik newbie was met FM ofzo? Niet bepaald... ik weet prima hoe je spelers kan aantrekken? ;)

Ik heb wel tientallen spiten geprobeerd, niet alleen tweede, maar ook derde, vierde, vijfde en spitsen uit de reserves. Steevast is het "have no interest in joining NEC in the near future" of iets vergelijkbaars.

De enigen die wel belangstelling zijn spelers waar ik weer geen behoefte aan heb wegens te slecht.

De reden dat ze niet willen komen is heel simpel: NL is een Mickey Mouse competitie, en dan gaat het ook nog eens om een club uit de laagste (speelbare) divisie die al jarenlang kwakkelt, waar weinig écht goede spelers rondlopen en waar een trainer (ik) rondloopt met als status 'sunday league football', reputatie 'rookie manager', en de enige ervaring (in deze savegame) bestaat uit het ontslagen zijn bij een club ;)

Dan moet je dus wel de iets mindere spelers nemen als die wél willen komen. En daar is niks mis mee, want voor dit niveau is hij prima geschikt, zie ook de resultaten van vorig seizoen in die screenshot daarboven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:46:
[...]

Dacht je dat ik newbie was met FM ofzo? Niet bepaald... ik weet prima hoe je spelers kan aantrekken? ;)

Ik heb wel tientallen spiten geprobeerd, niet alleen tweede, maar ook derde, vierde, vijfde en spitsen uit de reserves. Steevast is het "have no interest in joining NEC in the near future" of iets vergelijkbaars.

De enigen die wel belangstelling zijn spelers waar ik weer geen behoefte aan heb wegens te slecht.

De reden dat ze niet willen komen is heel simpel: NL is een Mickey Mouse competitie, en dan gaat het ook nog eens om een club uit de laagste (speelbare) divisie die al jarenlang kwakkelt, waar weinig écht goede spelers rondlopen en waar een trainer (ik) rondloopt met als status 'sunday league football', reputatie 'rookie manager', en de enige ervaring (in deze savegame) bestaat uit het ontslagen zijn bij een club ;)

Dan moet je dus wel de iets mindere spelers nemen als die wél willen komen. En daar is niks mis mee, want voor dit niveau is hij prima geschikt, zie ook de resultaten van vorig seizoen in die screenshot daarboven.
Probeer dan maar eens een Belgische club te managen. Gewoonweg hopeloos... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem in de Oostenrijkse competitie :'(
Ben wel wereldkampioen met Nederland maar spelers willen niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 18:23:
idem in de Oostenrijkse competitie :'(
Ben wel wereldkampioen met Nederland maar spelers willen niet komen.
Aan de andere kant zou je je kunnen afvragen hoe reeel sommige aanstellingen als bondscoach zijn. Onlangs bracht iemand een mooi voorbeeld waarbij een hoop gedegradeerde (B- en C-)teams zelfs leidde tot de vraag van de KNVB om bondscoach te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

BoB_HenK schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:24:
[...]

Aan de andere kant zou je je kunnen afvragen hoe reeel sommige aanstellingen als bondscoach zijn. Onlangs bracht iemand een mooi voorbeeld waarbij een hoop gedegradeerde (B- en C-)teams zelfs leidde tot de vraag van de KNVB om bondscoach te worden 8)7
En zo kreeg ik het niet voor mekaar om bondscoach te worden na de CL met Arsenal gewonnen te hebben, en in het seizoen er voor alle prijzen die er te winnen viellen gepakt had.

Ik was niet goed genoeg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[...]

Is idd niet erg realistisch nee...

Heb het zelf ook al eens gehad: http://xs.to/xs.php?h=xs308&d=06450&f=cl8.jpg

Had toen alleen nog maar een club in de derde Franse divisie (Championnat National) gemanaged, maar kon wel bondscoach van NL worden......

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
[...]

Dat was ik:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ceebda8155baeb7a705c374f2199acf/thumb.jpg
8)7
6 teams gemanaged in 7 seizoenen, alle 6 gedegradeerd en dan mag je bondscoach worden :D

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb 8)7 1 keer eerder een ervaring met deze speler (doudin) gehad. Toen viel hij nogal tegen, maar aangezien m'n budget niet al te breed was bij ADO (+- 250k) probeerde ik het nog is. Na de verkoop van Elia heb ik trouwens nog een flinke duit over, met dat geld probeer ik te investeren in wat spelers voor de toekomst :). Iig, wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://img169.imagevenue.com/loc597/th_81390_ADO_Ajax_1_122_597lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img163.imagevenue.com/loc505/th_81391_ADO_Ajax_2_122_505lo.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img15.imagevenue.com/loc1151/th_81396_ADO_AZ_1_122_1151lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yok schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:41:
[...]

Maar Wildhagen gebruikt de editor niet.

Ik heb net eindelijk weer wat resultaat weten te behalen. 2 overwinningen en 2 gelijke spelen tegen de nr 1 en nr 4. Daarna weer met 2-0 verloren tegen een laagvlieger, maar we houden hoop. Ben overgeschakeld op een simpel 4-4-2 en dat lijkt dus te werken voor deze jongens. Ondertussen geprobeerd te solliciteren bij AIK, maar die wilden me niet hebben. Ga nu het seizoen afmaken, en proberen de 8e plaats nog te pakken te krijgen. We (Sleipner) staan nu 9e in de Superettan. Voorspelling van de bookies was 10, dus ik loop nog 1 boven par. :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik vind het trouwens wel maf dat met die 7.0.2 update alle transfers van de winterstop al doorgevoerd zijn in de zomer.

Zo zit Hoogendorp meteen al bij ADO, en in mijn game met Arsenal staan ze mede daardoor nu gewoon 3e in Nederland na iets van 30 speelronden :D Terwijl ze de vorige games die ik speelde telkens degradeerden of net ontsnapten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 19:25
Angeloonie schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:04:
Ik vind het trouwens wel maf dat met die 7.0.2 update alle transfers van de winterstop al doorgevoerd zijn in de zomer.

Zo zit Hoogendorp meteen al bij ADO, en in mijn game met Arsenal staan ze mede daardoor nu gewoon 3e in Nederland na iets van 30 speelronden :D Terwijl ze de vorige games die ik speelde telkens degradeerden of net ontsnapten :P
Daarom speel ik altijd met de 7.01 database

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Angeloonie schreef op zondag 22 april 2007 @ 00:04:

Ik speel met 7.0.2, alleen doet Hoogendorp het bij mij helaas wat minder :( 8(0) keer gespeeld en er slechts 1 in het net weten te leggen, dat is net zoveel als Hakansson uit 1(3) vanuit een mindere positie -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:49:
[...]

Maar Wildhagen gebruikt de editor niet.

Ik heb net eindelijk weer wat resultaat weten te behalen. 2 overwinningen en 2 gelijke spelen tegen de nr 1 en nr 4. Daarna weer met 2-0 verloren tegen een laagvlieger, maar we houden hoop. Ben overgeschakeld op een simpel 4-4-2 en dat lijkt dus te werken voor deze jongens. Ondertussen geprobeerd te solliciteren bij AIK, maar die wilden me niet hebben. Ga nu het seizoen afmaken, en proberen de 8e plaats nog te pakken te krijgen. We (Sleipner) staan nu 9e in de Superettan. Voorspelling van de bookies was 10, dus ik loop nog 1 boven par. :P
Hahahah, de editor. Ik heb moeten tot seizoen 11/12 moeten vechten voor zulke spelers, en ik kan je garanderen dat als je na 6 jaar nog niet zo'n team in elkaar kan zetten niet goed bezig bent. Zo goed is het nou ook weer niet, ik heb gewoon veel talenten aangetrokken. En door de verkoop van vitti van 20 miljoen had ik een heerlijk budget voor RBC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

yok schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:10:
[...]

Hahahah, de editor. Ik heb moeten tot seizoen 11/12 moeten vechten voor zulke spelers, en ik kan je garanderen dat als je na 6 jaar nog niet zo'n team in elkaar kan zetten niet goed bezig bent. Zo goed is het nou ook weer niet, ik heb gewoon veel talenten aangetrokken. En door de verkoop van vitti van 20 miljoen had ik een heerlijk budget voor RBC!
Jij had met RBC ook een stadion van 47.000+...maar geen editor gebruik *kuch*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Vos schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:54:
[...]

Zonder een kant te kiezen in deze discussie: In hoeverre zijn stadionuitbreidingen precies in te stellen met die editor? Heb wel eens een kijkje genomen naar de editor om een fictief vriendenteam te maken, maar nooit echt gelet op stadionuitbreidingen. In een AZ game die nog ergens rondslingerd heb ik in het 4e seizoen al 3 stadionuitbreidingen achter de rug, zonder de database ook maar met 1 vinger aan te raken middels de editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zonder een kant te kiezen in deze discussie: In hoeverre zijn stadionuitbreidingen precies in te stellen met die editor?
Dat kan, je kan ook het zodanig instellen dat je elk jaar 100.000 zitplaatsen erbij krijgt. Of je kan een vast aantal ingeven in de editor, zoals yok dus heeft gedaan met RBC.

Dat verklaart dat-ie al de spitsen kon halen die hij eerder noemde... logisch als hij, zoals hier het geval is, de editor heeft gebruikt om dat mogelijk te maken :)

Moet iedereen zelf weten natuurlijk (is hun eigen game), maar ik doe er iig niet aan... op die manier is er geen bal aan. Ik doe het liever op eigen kracht.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat ik overigens wel een verbetering in 7.0.2 vind is dat er serieuzer geboden wordt op je spelers. Voorheen waren m'n beste spelers totaal niet interessant voor andere clubs blijkbaar, en wouden ze altijd 1-3 spelers, die vaak niet eens een vaste basisplaats hadden.

Nu wordt er echt veel en veel meer geboden op mijn spelers. Van Persie is ineens doelwit, maar ook jeugdspelers zijn populair. Dat is toch wel wat realistischer lijkt me :)

Ook talenten als Millan, Ustari en Vanden Borre kan je niet meer simpel halen omdat je de enige bent die ze wilt. Ik zie nu regelmatig andere clubs ook interesse tonen in die spelers.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 22-04-2007 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

^^ met Angeloonie.

Moet inmiddels de clubs van spelers als Sneijder, Huntelaar en Silva afslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09
Heb je een een nieuw stadion dat bijna altijd vol zit , vraag je om uitbreiding.....krijg je ( jawel ) 1650 hele zitplaatsen erbij :S...
Ik vind het jammer dat je je sataliet club niet even over kan nemen om daar wat geld in te pompen zodat zij spelers kunnen kopen die je zelf nog niet mag kopen door niet-EU regel.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

spyros schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:24:
Heb je een een nieuw stadion dat bijna altijd vol zit , vraag je om uitbreiding.....krijg je ( jawel ) 1650 hele zitplaatsen erbij :S...
Ik vind het jammer dat je je sataliet club niet even over kan nemen om daar wat geld in te pompen zodat zij spelers kunnen kopen die je zelf nog niet mag kopen door niet-EU regel.
Dat had ik ook graag gezien, ik heb nu in Engeland ook dat probleem.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dit heb ik nog nooit meegemaakt :| (ik ben Ajax dus...in mijn internet spel)

Afbeeldingslocatie: http://www.dionysus.nl/fm/dusss.jpg
opstelling: http://www.dionysus.nl/fm/dusss-tactic.jpg

Ik word gek 8)7 8)7. Komt heel vlot op 2-0 uit twee kansen. Dan valt de 2-1 en denk ik wel dat het over is. Bij de 4-1 breng ik mijn supersub in en ja hoor, 2x in twee minuten.

Afbeeldingslocatie: http://www.dionysus.nl/fm/dusss2.jpg
opstelling: http://www.dionysus.nl/fm/dusss2-tactic.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Vos op 22-04-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Iemand enig idee wat de kwalificatieeisen zijn voor de Turkse beker? Ik zit nu 3 seizoenen in Turkije en doe maar steeds niet mee aan de beker 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

King Nothing schreef op zondag 22 april 2007 @ 23:41:
Iemand enig idee wat de kwalificatieeisen zijn voor de Turkse beker? Ik zit nu 3 seizoenen in Turkije en doe maar steeds niet mee aan de beker 8)7
Niet te vinden in de rules?

Uit Wiki:
All 54 teams playing in Turkey's Super League and Second League competitions play in the competition, with all Super League teams receiving a bye until at least round two. In the first round, the 36 teams playing in Second League categories A and B are paired off to play each other in a single-match playoff in round one. The winners proceed to the second stage, where they are joined by the fourteen teams that finished between 5th and 18th position in the previous season's Super League.

Round three in the Turkey Cup is a league system, where the top four teams from last season's Super League and the sixteen winning teams from round two are placed into four groups of five. The four top Super League teams are seeded and cannot be placed into the same group. All teams play each other once, with the top two teams in each group proceeding to the quarter finals, from where the Cup becomes a standard knockout competition.

....
http://en.wikipedia.org/wiki/Fortis_Turkey_Cup

[ Voor 63% gewijzigd door Vos op 22-04-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Na veel moeizame seizoenen zit ik inmiddels in mijn 5e seizoen met de jongens uit Tilburg ( Willem II), de 1e vier seizoenen veelal rondt de 8e tot 14e plek gehangen, vorig seizoen werden we 5e in de vaderlandse competitie.
Helaas vondt mijn nieuwe voorzitter het nodig om mijn wonderkid en topscorer Lindado ( 19 doelpunten in 24 wedstrijden ) te verkopen, gelukkig wel voor een redelijke prijs ( 14.500.000 ) (ik had hem gehaald voor 2.900.000 )
Andere verrassingen van het vorig seizoen waren: Jannes Wolters, Henrico Drost, Fabbri en Vecchio, maar de grootste verrassing was het constante presteren van Fernando Ricksen
De doelstelling voor dit seizoen is europees voetbal te halen, moet te doen zijn met mijn selectie.

Wang Dalei

Ricksen - Wolters - Drost - Del Grosso
Fabbri
Sulhwami Inbregtson
Vecchio
Millan Dallin

De spelers verdienen een uitleg,
Wang Dalei, behoeft geen uitleg, super keeper.
Ricksen kwam transfervrij over van Sparta, gemiddeld een 7.4 en maar 1 gele kaart.
Wolters heb ik in mijn 1e seizoen gehaald, praktisch altijd basisspeler en aanvoerder, is nu zelfs international.
Drost voor een poep en een scheet overgenomen van Heerenveen, enorm constant vorig seizoen 9x Man of the Match, Heerenveen wou hem weer terughalen ze boden ruim 9 miljoen, en dat is 9x zoveel dan wat ik er voor betaald heb.
Del Grosso, heerlijke back veel assists en een aantal goals, qua stats doet ie me denken aan Maldini.
Fabbri kwam transfervrij over van River, bij zijn debuut sloeg die iemand neer, maar daarna een wervelwind op het middenveld, ook constant, en maakt regelmatig een doelpuntje.
Sulhwami, de Zuid Afrikaanse Overmars, enorm snel, veel voorzetten, soms een goal, hij is jong koste slechts 20k, is inmiddels meer dan 2.5 miljoen waard, een nadeel is dat hij na een aantal wedstrijden al op is qua conditie, maar hier valt op te trainen.
Inbregtson, een speler met geweldige stats, minder snel misschien, maar hij doet dingen met de bal, waar Zidane nog jaloers van wordt, hij is constant, blinkt op 3 posities uit, basisspeler in het noorse nationale elftal.
Vecchio, een Argentijn, de nieuwe Maradonna, strooit met passes en assists, scoort regelmatig, weet iedere medespeler moeiteloos te vinden.
Millan, spreekt voor zich, jammer van zijn conditie toch een basisspeler.
Dallin, vorig seizoen gehaald, als backup voor Lindado, jong niet duur goede specs, pikt zijn goaltjes wel mee. Was het favo personeeel van Inbregtson.

Op de bank heb ik ook een aantal toppertjes zitten.
van der Prost, jeugdkeeper van Feyenoord, moet Dalei vervangen als die vertrekt.
Buijs, als alternatief voor Ricksen, gaat zijn kans zeker krijgen dit seizoen.
van der Broekhorst, de constante backup van Fabbri of Drost
L. Davids, het neefje van.... een groot talent, als vervanger voor Wolters die al 31 is.
Aas, getalenteerde linksbuiten, een groot Noors Talent
Stuer, kan elke positie op het middenveld bekleden, de ideaale backup.
Ofrani, leuke backupspits, met leuke specs.
Nog 1, de naam is me ff ontschoten, wordt volgens de pers de nieuwe van Nistelrooy, mag langzaam rijpen, met een groot aantal invalbeurten

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:24:
Dat uitbreiden van het stadion inderdaad vind ik ook een kriem, elk seizoen weer vraag ik om uitbreiding van Stamford Bridge omdat ik elk seizoen veel uitverkochte wedstrijden heb en elk jaar krijg ik er maar of 1300 of 1650 stoeltjes bij die weer gewoon te weinig zijn.

Ja met die satelietclubjes heb ik momenteel ook problemen en jammer idd dat je ze niet even kan overnemen of iets extra geld ofzo kan toestoppen voor promotie te maken.

Wordt eerst mijn overeenkomst met PSV (ik kon daar alleen maar de geboden bedragen wel of niet benaderen) ontbonden, nu ben ik ineens 2 teams kwijt (Vitesse en Watford) om spelers heen te sturen, wordt er gezegd dat de samenwerking geen vruchten af heeft geworpen, terwijl ik elk seizoen gewoon spelers die ik veel speelminuten wil geven op een first division of eredivisie niveau daar heen stuur om zo het jaar erna eerst een maand bij mij mogen proberen en dan misschien nog een keer uitgeleend worden voor ervaring, dus denken ze denk ik alleen maar in centjes.
Ook talenten als Millan, Ustari en Vanden Borre kan je niet meer simpel halen omdat je de enige bent die ze wilt. Ik zie nu regelmatig andere clubs ook interesse tonen in die spelers.
Millan had ik al gekocht in de uitgebrachte versie, maar gelijk heb je wel met die nieuwe patch, die vandenborre mag niet naar Chelsea van zijn club en wordt er ineens door 20 andere clubs ook op hem geboden als gekken.

Probleem vind ik wel dat ik momenteel als ik een speler wil halen, zijn club ineens komt met dat ze niet gehaast hem willen verkopen en schermen met meer clubs en dus afwijzen terwijl bv mijn bod 20M is en een bod dat men aanvaard van een andere club maar 10M (nee ik heb geen ultimatum op antwoord over bod aanstaan)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 10:01 . Reden: extra typen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:57:
[...]

Dat uitbreiden van het stadion inderdaad vind ik ook een kriem, elk seizoen weer vraag ik om uitbreiding van Stamford Bridge omdat ik elk seizoen veel uitverkochte wedstrijden heb en elk jaar krijg ik er maar of 1300 of 1650 stoeltjes bij die weer gewoon te weinig zijn.
Joh ik kreeg er afgelopen seizoen 77 :*)

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
wildhagen schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:35:
[...]

Is idd niet erg realistisch nee...

Heb het zelf ook al eens gehad: http://xs.to/xs.php?h=xs308&d=06450&f=cl8.jpg

Had toen alleen nog maar een club in de derde Franse divisie (Championnat National) gemanaged, maar kon wel bondscoach van NL worden......
Alles beter dan van Basten. Blijkbaar is de AI van de KNVB in FM beter dan de real-life AI van de bond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het seizoen is afgelopen en ben net begonnen met mijn 2 e ( feyenoord )

vorig seizoen stond ik dus halverwege 2 e achter ajax. hierna ging het redelijk goed in de competitie , met een dipje ertussen toen charisteas er niet was. ook in de Uefa cup ging het prima , totdat ik espanyol tegenkwam in de halve finale. eerste wedstrijd uit gewonnen met 4-2. dus ik dacht dit is binnen, verlies je thuis met 4-0 |:( ..... nou dat hebben de spelers geweten geloof mij maar! ook in de beker ging ik opeens met 4-0 onderuit tegen Heerenveen 8)7 oftewel... dipje :P ondertussen was ik vergeten bahia contractverlenging aan te bieden , hij is dus aan het eind van het seizoen transfervrij weg naar PSV :( heb hier maar meteen een vervanger voor aangetrokken ( garay ) aan het einde van de rit stond ik 3 e achter ajax en psv. Ajax : 66 punten , PSV: 65 punten Feyenoord : 64 punten. :'( :X toen kwamen de vragen voor Cesar delgado , wat hij moest kosten. dus ik zeg 29 miljoen ( wou em eigenlijk helemaal niet kwijt ;( ) komt marseille met een grote zak geld met jawel , precies 29 miljoen. Van den herik zegt bod is te goed en toen was Delgado weg.... ( 50 wedstrijden 43 goals ) hoe dit gat op te vullen? Ik ben gaan shoppen, Ik heb ene Higuain gekocht :*) voor 14,5 en Celsinho van moskou ( nieuwe ronaldinho volgens het spel ) voor 7,5. hierna heb ik nog een linksback aangetrokken genaamd miechelbeck van 30. redelijke stats , leonard wou ik kwijt en steffen iversen van Rosenborg om charisteas te vervangen mocht hij geblesseerd raken. achterin heb ik nog cesar arzo als centrale verdediger erbij gehaald en transfervrij Aaron Mokoena van blackburn en voor 500 k L mokoena van Orlando Pirates, toen was mijn selectie wel rond vond ik :P

nu ben ik begonnen in het nieuwe seizoen met een 2-0 overwinning op psv. goals van van den borre en jawel: Higuain , en daarna met 2-0 gewonnen bij Willem 2 door goals van : Celsinho en Higuain.

helaas hield mijn spel ermee op met een error ... hopen dat mijn savegame nog goed is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Football Manager Live topic is intussen geopend :) .
[PC MMO] Football Manager Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Vraag ; Hoe maken jullie tactiek ?

Ik heb daar altijd wel moeite mee, het gaat wel steeds beter though.
Ik ga vandaag weer met een nieuwe game beginnen, na een paar seizoenen fiorentina.

Ik gok dat ik ga beginnen met een eerste divisie ploeg in nederland : Helmond Sport of RBC. (Helmond Sport is een lokaal team hier !)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

k8skaaay schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:58:
Vraag ; Hoe maken jullie tactiek ?

Ik heb daar altijd wel moeite mee, het gaat wel steeds beter though.
Ik ga vandaag weer met een nieuwe game beginnen, na een paar seizoenen fiorentina.

Ik gok dat ik ga beginnen met een eerste divisie ploeg in nederland : Helmond Sport of RBC. (Helmond Sport is een lokaal team hier !)
Ik kijk meestal eerst naar mijn spelers, naar wat hun stats zijn. Vooral qua creativity en acceleration en Pace/Stamina/Natural Fitness. Als die allemaal redelijk hoog zijn ga ik mijn tempo en creativiteit ook omhoog gooien. Voor verdedigers kijk ik hoe goed hun mandekking is en hoe hoog de jumping is, en daar pas ik mijn tight marking/defensive line/marking op aan.

Qua indeling van je team.. tsja dat hangt meer van je spelers af. Ik speel met Arsenal in een 4-1-2-1-2 formatie, waar de 2 middelste verdedigers als SW naar achter gaan, de DM als MC naar voren gaat en de AML/AMR naar de FC positie shuiven. De AMC gaat (soms) ook mee als FC. Als je hele goede verdedigers hebt kan je die DM ook gewoon standaard als MC zetten, en de AMC als FC. Dan heb je veel meer overwicht, maar dat is niet aan te raden tegen topclubs, want dan werkt het juist weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
Angeloonie schreef op maandag 23 april 2007 @ 12:06:
[...]

Ik kijk meestal eerst naar mijn spelers, naar wat hun stats zijn. Vooral qua creativity en acceleration en Pace/Stamina/Natural Fitness. Als die allemaal redelijk hoog zijn ga ik mijn tempo en creativiteit ook omhoog gooien. Voor verdedigers kijk ik hoe goed hun mandekking is en hoe hoog de jumping is, en daar pas ik mijn tight marking/defensive line/marking op aan.

Qua indeling van je team.. tsja dat hangt meer van je spelers af. Ik speel met Arsenal in een 4-1-2-1-2 formatie, waar de 2 middelste verdedigers als SW naar achter gaan, de DM als MC naar voren gaat en de AML/AMR naar de FC positie shuiven. De AMC gaat (soms) ook mee als FC. Als je hele goede verdedigers hebt kan je die DM ook gewoon standaard als MC zetten, en de AMC als FC. Dan heb je veel meer overwicht, maar dat is niet aan te raden tegen topclubs, want dan werkt het juist weer niet :P
Klinkt goed. Misschien ook maar even zo proberen ipv 4-4-2 diamond wat ik nu speel. Ik ben begonnen met mijn derde seizoen met Arsenal na vorig jaar kampioen te zijn geworden. Nu sta ik troosteloos 8ste na 4 wedstrijden. 1 gewonnen en 3 gelijk! Maar Henry en Aguero zijn weer fit. Alleen Christiano Ronaldo moet ik nog missen, maar die verekte bal wil er maar niet in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

[...]

Klinkt een beetje als mijn taktiek. :P

De mijne is zo als het ware gegroeid. Op een gegeven moment had ik redelijk wat succes met een 4-3-3 met target-man ni het midden. Toen deze echter in een wedstrijd rood kreeg en ik besloot geen nieuwe target-man in te brengen, maar een middenvelder met een pijl naar de AMC-positie te laten gaan. Vervoglens speelde ik dus met 10 man de tegenstander helemaal kapot. Nu heb ik de target-man dus vervangen door een AMC en het werkt op zich redelijk. Ik ben alleen niet helemaal tevreden met de productie van mijn spitsen, dus daar moet ik nog aan gaan werken. Misschien dat ik de AMC een pijl naar voren ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

[...]

Via site.manutd.nl heb ik een paar goede tactieken gedownload. Vooral 3-5-2chelsea vind ik zelf er goed. Heb nog wat kleine aanpassingen gedaan, maar als je nog niet precies weet hoe je tactieken zelf moet maken kan je altijd gedownloade tactieken (aanpassen en) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dit is mijn tactiek:
Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07171/tac1.jpg

En m'n team instructies:
Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07171/tac2.jpg

Verder heb ik nog bij m'n spelers nog weer aparte instructies staan. Zo hebben m'n vleugelspelers een "Free Role" en mogen de spitsen schoten van afstand maken. Ook creativiteit is bij creatieve spelers omhoog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Heb me weer door een seizoen geworsteld in Turkije. Mediavoorspelling was een 2e plaats en dat heb ik ook bereikt *O* Helaas schoot ik er niets mee op. Enige vooruitgang tov vorig seizoen is dat het gat naar de koploper een stuk kleiner was, jammer dat een slechte reeks wedstrijden funest was voor de 1e plaats.

Heb ondertussen flinke opruiming in de selectie gehouden, een stuk of 10 spelers zijn opgerot (stuk of 5 met pensioen, rest gewoon niet goed genoeg) waardoor de gemiddelde leeftijd van de huidige spelers opeens 5 jaar gezakt is :X Zit nu wel krap op een aantal posities, ik hoop maar dat de scouts nog het eea vinden anders ben ik flink de sjaak :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:54:
[...]

Daar zat ik op te doelen. ;) Ik herinnerde me dat we die discussie al eens eerder hebben gehad.

@yok: En als je ons wil proberen te overtuigen, laat dan even een screentje zien van je max attendances van alle seizoenen en je bank-balance. Er kan 5000 man in het huidige stadion, dus knap als dat binnen 6jr veranderd is met slechts die 20M van Vitti.....
Angeloonie schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:45:
Dit is mijn tactiek:
[afbeelding]

En m'n team instructies:
[afbeelding]

Verder heb ik nog bij m'n spelers nog weer aparte instructies staan. Zo hebben m'n vleugelspelers een "Free Role" en mogen de spitsen schoten van afstand maken. Ook creativiteit is bij creatieve spelers omhoog :+
Tackling op 'easy'? Ik heb nu een paar keer van tactiek geswitched en daarbij m'n tackling op 'normal' laten staan, dan kom ik veel minder sterk voor de dag dan wanneer ik tackling 'hard' heb. Die staat dan ook standaard aan. En nee, ik grossier niet in gele of rode kaarten. Integendeel, net als in FM'06 heb ik vaak één van de teams met de minste kaarten.

Nadeel is wel dat als je achterstaat je er niet meer vol op in kan schoppen om nog een puntje te redden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:47:
[...]

Tackling op 'easy'? Ik heb nu een paar keer van tactiek geswitched en daarbij m'n tackling op 'normal' laten staan, dan kom ik veel minder sterk voor de dag dan wanneer ik tackling 'hard' heb. Die staat dan ook standaard aan. En nee, ik grossier niet in gele of rode kaarten. Integendeel, net als in FM'06 heb ik vaak één van de teams met de minste kaarten.

Nadeel is wel dat als je achterstaat je er niet meer vol op in kan schoppen om nog een puntje te redden.
Mjah, mijn ervaring is dat als ik hem op normal zet dat ik iedere wedstrijd wel 2-4 kaarten heb -O- Dat schiet vaak niet op. Nu heb ik na 12 wedstrijden oid nog maar 4 gele kaarten :)

Ben nu 2007/2008 begonnen. Heb een aantal jongelingen verhuurd: Carlos Vela (ADO Den Haag, 13apps/7 goals), Nicklas Bendtner (AC Milan, 8 apps/8 goals) en Arturo Lupoli (PSV, 12apps/8 goals). Die draaien dus allemaal al lekker :D

Echt zo veel beter is de interesse voor je spelers sinds 7.0.2 Ik heb boden gehad op 80% van mijn spelers, en op een hele zooi reservespelers, die bijna allemaal verhuurd zijn nu (17 van de 24 :D).

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 23-04-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 12-09 21:25
Ik speel met een vriend Online FM en hij heeft een klein probleempje. Ik heb Valencia gekozen en mijn -19 speelt in een competitie terwijl zijn -19 dit niet doet (Atletico). Waar kan dit aan liggen? We zijn bezig met het tweede seizoen en mijn -19 is gevraagd voor de competitie, ik heb dit dus geaccepteerd. Ik heb hier zelf geen actie voor ondernomen, dus ik weet ook iet waarom zijn jeugd niet is gevraagd voor de competitie. Ligt het aan de kwaliteit van de jeugdspelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mister_S schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:04:
Ik speel met een vriend Online FM en hij heeft een klein probleempje. Ik heb Valencia gekozen en mijn -19 speelt in een competitie terwijl zijn -19 dit niet doet (Atletico). Waar kan dit aan liggen? We zijn bezig met het tweede seizoen en mijn -19 is gevraagd voor de competitie, ik heb dit dus geaccepteerd. Ik heb hier zelf geen actie voor ondernomen, dus ik weet ook iet waarom zijn jeugd niet is gevraagd voor de competitie. Ligt het aan de kwaliteit van de jeugdspelers?
Heeft hij er wel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Daar heb ik niet aan gedacht. Is er een minimum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mister_S schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:12:
[...]

11? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt zijn team dan niet gewoon opgevuld met grijze spelers ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan met 9 ook nog spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:X

Die tactiek die ik net plaatste, die was iets aangepast van mijn tactiek van het seizoen 2006/2007. En damn wat werkt hij lekker :9~

Matches Played: 17
Goals Scored: 61 (3.6)
Goals Conceded: 7 (0.4)
Yellow Cards 12 (0.7)

_O_

Alle wedstrijden met 4 of meer doelpunten:

Arsenal 6 - 2 Man Utd (Community Shield)
Arsenal 6 - 0 Benfica (UEFA Super Cup)
Arsenal 4 - 1 Man. City (Premiership)
Arsenal 5 - 1 Galatasaray (CL Grp E)
Reading 1 -4 Arsenal (Premiership)
Arsenal 6 - 1 Tranmere (Carling Cup)
Man. City 1 - 4 Arsenal (Carling Cup)

:Y)

Heb nog geen wedstrijd, of laat ik het anders zeggen: punt, verloren tot nu toe :)

Alhoewel ik in de CL Grp E even ga lamen door PSV te laten winnen van me, zodat die doorgaan :+ (sta 1e met 12 punten, en PSV 3e met 6)

In de Premiership sta ik nu 1e met 27 punten (9 gespeeld), #2 Tottenham heeft er 20 :Y) Chelsea 12 :'), Liverpool 15 en Man. Utd 16

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:12:
[...]

Mijn U19 in Zweden speelt gewoon competitie nadat ik dat toegezegd heb. Er zit geeneen speler in dat team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Laatst online: 12-09 09:53

PauseBreak

derp!

Jezus, verwachten de fans en het bestuur dat je mee kunt (blijven) draaien in de CL, krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://xs314.xs.to/xs314/07172/klote_chairman.JPG.xs.jpg

En dat terwijl hij een min. fee. clausule heeft van €43,5mln. Schaf dat dan af met zo'n puinhoopchairman...
Nou ja, die €19mln is wel pure winst aangezien ik hem voor niks heb kunnen halen maar dan nog! Die vent gaat zeker heel goed worden en ik wil hem eigenlijk liever behouden :'(

[ Voor 20% gewijzigd door PauseBreak op 24-04-2007 01:04 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
PauseBreak schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 01:02:
Jezus, verwachten de fans en het bestuur dat je mee kunt (blijven) draaien in de CL, krijg je dit:

[afbeelding]

En dat terwijl hij een min. fee. clausule heeft van €43,5mln. Schaf dat dan af met zo'n puinhoopchairman...
Nou ja, die €19mln is wel pure winst aangezien ik hem voor niks heb kunnen halen maar dan nog! Die vent gaat zeker heel goed worden en ik wil hem eigenlijk liever behouden :'(
Als je hem wil behouden dan moet je hem gewoon een ongelovelijk goed contract aanbieden, dan tekent hij niet bij het andere team. Maar ik denk dat je al het punt voorbij bent :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

m4yall schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:52:
[...]

Als je hem wil behouden dan moet je hem gewoon een ongelovelijk goed contract aanbieden, dan tekent hij niet bij het andere team. Maar ik denk dat je al het punt voorbij bent :z
Hehe, nee nog niet gelukkig maar dan kan ik wel door blijven gaan, Roma komt gewoon om de paar maanden terug met zo'n bod. Echt heel veel zin heeft het dus niet want Atlético is nog niet zo heel kapitaalkrachtig (begin nu pas aan het 3e seizoen).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat "commentaar" bij de wedstrijden is zooo dom :')

Net 0-1 voor, 1-1 gelijk en in de 93:57 maak ik de 1-2, nee wat zegt dat ding:

"A comfortable win for Arsenal"

8)7 Ja lekker comfortabel, in de laatste seconde score (wonderschoon doelpunt van Henry van dik 30 meter _O_)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Hehe, of 3 - 1 van Chelsea winnen en dan zien staan "Chelsea might feel they should have won this". Beetje jammer idd maar zulke dingen waren er in voorgaande delen net zo veel :p

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
hej uhm, ik probeer kristofer haestad te kopen maar om de een of andere manier kan dat niet. Ik kan hem wel gewoon scouten, op mijn verlanglijst zetten of met playercommunicatie.. maar ik kan geen bod uitbrengen? Ik had al tegen de media gezegd dat ik hem wilde hebben, en toen had hij vervolgens tegen de media gezegd dat ie dolgraag zou willen komen.. maar dan moet ik wel op hem kunnen bieden? Waarom kan dat niet? Iemand anders last van bij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
mtlife schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:36:
hej uhm, ik probeer kristofer haestad te kopen maar om de een of andere manier kan dat niet. Ik kan hem wel gewoon scouten, op mijn verlanglijst zetten of met playercommunicatie.. maar ik kan geen bod uitbrengen? Ik had al tegen de media gezegd dat ik hem wilde hebben, en toen had hij vervolgens tegen de media gezegd dat ie dolgraag zou willen komen.. maar dan moet ik wel op hem kunnen bieden? Waarom kan dat niet? Iemand anders last van bij hem?
Is hij niet toevallig al verkocht, of heeft ie ergens een contract getekend dat ingaat na z'n huidige contract ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:26:

Net 0-1 voor, 1-1 gelijk en in de 93:57 maak ik de 1-2, nee wat zegt dat ding:

"A comfortable win for Arsenal"

8)7 Ja lekker comfortabel, in de laatste seconde score (wonderschoon doelpunt van Henry van dik 30 meter _O_)
Ja dat heb ik ook altijd, als je in de laatste minuut de winnende maakt,,

hij kijkt alleen naar het aantal schoten van jou ten op zichte van tegenstander en balbezit als ik me niet vergis.. Maar ze mogen het "commentaar" wel is d'r op aanpassen want dit is altijd (vorig deel FM) al geweest

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-09 16:05

Jeroen87

Bier Connaisseur

Kheb nu uit alle lagen van alle competities teams gehad. Dus mijn vraag is....wat is jullie lievelings team, en waarom is dit zo?

Valencia
Team begint met een klein budget, maar de spelers zit superveel potentie in. Denk aan: Villa, Silva, Joaquin, Vincente. Mooie competitie spelen. Dit is in ieder geval mijn team als ik goeie spelers wil hebben, en een kans wil maken op de landstitel.

Volendam
Heerlijk LLM :) Lastige wedstrijden, weinig potentie, zeker als je eenmaal in de eredivisie speelt is het een echte uitdaging.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
BoB_HenK schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:58:
[...]

Is hij niet toevallig al verkocht, of heeft ie ergens een contract getekend dat ingaat na z'n huidige contract ?
ja waar kan ik dat zien? want bij transfers staat alleen dat wigam m geleend heeft van Start. Nergens kan ik vinden of hij al een contract heeft getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

mtlife schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:27:
[...]

ja waar kan ik dat zien? want bij transfers staat alleen dat wigam m geleend heeft van Start. Nergens kan ik vinden of hij al een contract heeft getekend.
Waarschijnlijk heeft Wigan dan een optie om hem te kopen voor een bepaald gedrag, kun je zien in het transferscherm

[ Voor 54% gewijzigd door kevin33 op 24-04-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Op dit moment is FM bezig met een nieuwe game te 'genereren'. Ik had opeens zin in LLM. Ik ga waarschijnlijk beginnen met een clubje uit League Two. Daar zal ik dus wel even zoet mee zijn voordat ik in de Premier League kom. Verder heb ik ook wat andere competities erbij geselecteerd om zowel spelers als wedstrijddetails erbij te hebben. Alleen de keuze is moeilijk. Ik wou in eerset instantie met Port Vale beginnen, maar zij bleken in League One rond te hangen. Nu wil ik beginnen met een clubje dat net rond de degradatiezone wordt verwacht, eventueel een middenmoter om niet meteen veel druk te krijgen want heb al een heeeele tijd geen LLM meer gedaan dus dat wordt weer wennen en inkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

PauseBreak schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:20:
[...]

Hehe, nee nog niet gelukkig maar dan kan ik wel door blijven gaan, Roma komt gewoon om de paar maanden terug met zo'n bod. Echt heel veel zin heeft het dus niet want Atlético is nog niet zo heel kapitaalkrachtig (begin nu pas aan het 3e seizoen).
Ff hier op terugkomen, hij is nu inderdaad weg. Net voor het begin van het seizoen weggekaapt door Roma voor €41mln.
Op zich niet gek, dat geld is ondertussen geïnvesteerd in:
Guardado (AM L, Atlas)
Felipe (DC, Udinese)
Raul Albiol (DC/DC, Valencia)

Verder heb ik het vermoeden dat er een bug in het spel zit, zo had Raul Albiol een min. fee. van 13,75mln en heb ik dat ook betaald voor hem. Echter staat er bij transfers €27,5mln...
Ik speel overigens met de laatste officiële patch.

[ Voor 3% gewijzigd door PauseBreak op 24-04-2007 14:09 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
En het is Bury geworden, media prediction was 20ste. Board expectation; fight bravely against relegation en ditzelfde verwachten de supporters!
Financiën zijn stja gezond? ben het niet meer gewend, maar op de balans staat een 214.000 euro. Het transferbudget bedraagt 14.500 euro. En van verkochte spelers gaat 60% naar het transferbudget.
Het loan budget wordt ook niet overschreden. Het budget bedraagt 71.000 p/m en ik zit nu op 60.000 p/m. Daar is dus nog wel wat speling!

Het team ziet er redelijk goed uit qua posistions. Enige soort speler die ik mis is de verdedigende middenvelder. Veder zijn er 4 spitsen,7 middenvelders 7 verdedigers en 2 keepers. Straks maar eens even de stats gaan bewonderen! Maar qua positions ben ik tevreden!

Nu maar meteen even de transfermarkt op om te kijken welke free agents een aanwinst kunnen zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PauseBreak schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:08:
[...]

Ff hier op terugkomen, hij is nu inderdaad weg. Net voor het begin van het seizoen weggekaapt door Roma voor €41mln.
Guardado (AM L, Atlas)
Felipe (DC, Udinese)

Verder heb ik het vermoeden dat er een bug in het spel zit, zo had Raul Albiol een min. fee. van 13,75mln en heb ik dat ook betaald voor hem. Echter staat er bij transfers €27,5mln...
Gebruik je een no-cd patch/crack, geloof dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23

Hoogie2004

Whohooooo

PauseBreak schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:08:
[...]

Guardado (AM L, Atlas)
Felipe (DC, Udinese)

Speel je toevallig zonder de cd? Dit is namelijk een bug die voorkwam in de cracked exe (weet alleen niet zeker van welke versie, volgens mij 7.0.2. sindsdien speel ik maar weer met de cd erin, dan weet je zeker dat je geen vage problemen krijgt

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ja klopt, ik heb geen zin om iedere keer cd's te wisselen (luiheid) maar goed, als dat aan de no-cd crack ligt, dan zal ik toch maar weer gaan spelen met cd in de drive.
Bedankt voor de tips:)

Seizoen 3 is onderweg;
Spaanse supercup gewonnen van Barça met 4-1 aggregrate. Nu is de Euro Supercup finale tegen Valencia bezig.
[edit] Die is inmiddels ook binnen na een 2-3 overwinning.

[ Voor 8% gewijzigd door PauseBreak op 24-04-2007 15:31 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de no-cd crack gebruiken als je verkoopt en de cd erin als je koopt. Slapend rijk worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
De eerste wedstrijden met Bury zitten erop. De friendlies gingen goed. Alleen een nederlaag tegen HSV thuis met 3-0. Verder niets verloren. Reserves van Man Utd met 2-0 op hun plaats gezet. Verder ook 2-2 gespeeld tegen Preston North End uit het Championship :) .

In league two zitten er nu twee wedstrijden op. Thuis tegen Accrington ging met 1-2 verloren en uit tegen Stockport werd met 2-1 gewonnen. In de eerste wedstrijd was ik nogal wat beter maar de bal wou er niet in. Tegen Stockport gelukkig wel :) .

Ik probeer nog wat spelers op loan binnen te halen alleen ze zijn niet echt happig op een loanswitch naar Bury. Maar met dit team moet degradatie voorkomen zeker wel lukken. Bij Ado heb ik Danilo Arends wel weten te strikken. 20 jarige Linksback/Linkervleugel. Is een zeer welkome versterking daar aan de linkerkant, want rechts was overbevolkt en links kon wel wat goeds gebruiken. Ik probeer nu wat reserves van Ajax op loan te krijgen, maar denk dat die ook niet zitten te springen om naar League Two te komen, maar wie niet waagt wie niet wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jeroen87 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 12:55:
Kheb nu uit alle lagen van alle competities teams gehad. Dus mijn vraag is....wat is jullie lievelings team, en waarom is dit zo?
Arsenal
Omdat het gewoon "mijn" club is :) Een historie met Nederlandse spelers (Van Bronckhorst, Glenn Helder, Overmars, Bergkamp en nu Van Persie), en op dit moment ongetwijfeld het team met de beste jeugd in de hele Engelse competitie. Toekomstige sterren en jonge spelers als Fabregas, Walcott, Diaby, Senderos, Van Persie, Djourou, Denilson, Clichy, Armand Traoré, Alexandre Song, Nicklas Bendtner, Arturo Lupoli en Carlos Vela. Daarnaast natuurlijk de ervaren Henry, Ljundberg, Touré, Lehmann en noem maar op.

Wat ik wel vaak probeer is zo veel mogelijk Engelse spelers naar de club te krijgen. Op het moment dat je het spel begint heb je welgeteld 6 Engelse spelers in je 1st XI en je reserves/jeugd. Vaker is er geen één Engelse speler op het veld te bekennen, en dat is best jammer. Met potentiële sterren als Downing, Lennon, Richards en Anton Ferdinand probeer ik daar wat verandering in te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Ik heb problemen met het nederlands en duits nationale elftal, heb de troubleshooting al bekeken waarin ik in de 700 map een map moest verwijderen maar heb het probleem nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:15:
Ik heb problemen met het nederlands en duits nationale elftal, heb de troubleshooting al bekeken waarin ik in de 700 map een map moest verwijderen maar heb het probleem nog steeds...
Als je de update geinstalleerd hebt moet je 701 en 702 ook verwijderen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nilsinho schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:15:
In de mappen Inc (LNC) staan .lnc bestanden, die moet je deleten. Als je een custom database gebruikt moet je ook in My Documents\SI Games die bestanden verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Maakt mij geen flikker uit, hoe slechter ze zijn hoe liever ik ze heb.
Angeloonie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:26:
FM05, mijn keeper stopt een penalty "he clinches his fists in celebration" Uiteraard is'ie blij, alleen stonden we al 0-5 achter.
En in 07 heb ik al zoveel dom commentaar gezien :/ Speler die 1 minuut in het veld staat scoort "he fully deserved that goal for the way he's playing today" Wij scoren in de 93e minuut "the $club fans are jubilant!!!" ja woei, nu verliezen we met 3-2 ipv 3-1 |:(
Of na de wedstrijd, krijg je een vraag over een wel of niet buitenspelgoal van jou team als het 4-0 is, wtf boeit dat dan nog.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Of dat een van je spelers een onterechte rode kaart heeft gehad voor een overtreding.
Tuurlijk willen we de beelden nog eens terug zien, kijken of mijn rondje idd dat andere rondje een eleboog gaf. :+

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me altijd prima met kleine clubjes als Torquay, Grays Athletic, VVV Venlo en nu Vecindario. Overwinningen uit het vuur slepen, beter spelen als dat het bestuur en de supporters verwachten, en je club zien groeien... dat vind ik gewoon het mooiste in FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:23:
Of dat een van je spelers een onterechte rode kaart heeft gehad voor een overtreding.
Tuurlijk willen we de beelden nog eens terug zien, kijken of mijn rondje idd dat andere rondje een eleboog gaf. :+
Gewoon altijd de scheids de schuld geven. Kost je af en toe een wedstrijdje langs de kant toekijken of een boete, maar de spelers vinden het meestal prachtig dat je voor ze opkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Echt lievelingsteam heb ik niet, als het maar LLM is... dat is veel leuker dan wanneer je met grote teams speelt... als je als Chelsea speelt koop je gewoon de 100 beste spelers ter wereld en win je alles. Nou jippie, wat een uitdaging...

Met een LLM is de voldoening gewoon stukken groter. Je begint met een stadion ter grootte van mijn toilet-hok, een schuld van tonnen, en een budget waar je net één keer van naar de snackbar kan. Qua selectie heb je 3 één-benigen, 5 blinden en 3 35-jarigen, en probeer dan de Champions League maar te halen. En soms begin je met nog minder.

Dat is leuk. En in FM07 nog meer dan in voorgaande versies want 07 is imho een stuk pittiger met LLM, je moet er echt meer je best voor doen.

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 24-04-2007 18:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Blessures.. :r
Heb 3 redelijke spitsen, binnen een week alle drie geblesseerd, 1 voor 4-7 maand, 1 voor 2-4 maand en 1 voor 2-3 weken. Ik heb 2 redelijke keepers en die raken op dezelfde dag geblesseerd 8)7
5 Redelijke belangrijke spelers kwijt binnen een week ffs. :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

LoneRanger schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:23:
Ik ben altijd al fan van de eerste- en eredivisie geweest. Puur omdat ik het Nederlandse voetbal het meest volg en het meeste kennis ervan heb. Ook is een ploegje zoals Omniworld, TOP of VVV leuk. Met dit ploegje promoveren en dan je staande houden. En op zijn tijd, na wat jaren en spelervaring + transfers proberen europees voetbal te halen. Niet al te moeilijk in de eredivisie.

Zelf heb ik geen ervaring met superlage clubs uit Engeland etc. Ga ik binnenkort proberen als ik klaar ben met mijn RBC-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb nu uit alle lagen van alle competities teams gehad. Dus mijn vraag is....wat is jullie lievelings team, en waarom is dit zo
LLM
Darlington (FM'06); van de League 2 naar Champions League geloodst, met oa Mido en Seedorf. Ik manage nu dus Sleipner in Zweden. Dat is echt ploeteren vergeleken met de League 2.

Topclub
Ik heb er een aantal gehad maar niet echt een favoriet. Ik wil graag nog een keer Rode Ster Belgrado naar een CL finale leiden, maar ik kom daar maar niet aan de slag. Heb carreers opgebouwd naar Real Madrid en Schalke. Maar er is niet echt iets wat blijft hangen. LLM is gewoon leuker. Bondscoach van Nigeria was wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Hoe beslissen jullie welke competities er geselecteerd moet worden bij LLM? Ik heb geprobeerd een avontuur te wagen, maar ik kan echt niet beslissen welke leagues ik moet pakken. Misschien moet ik maar alle lage leagues van de grotere competities pakken, dan gaat het spelen maar wat slomer. Het moeilijkste lijkt me om een andere club te pakken na successen. Ik heb nog nooit over kunnen stappen op een andere team vanwege sentimentele gevoelens :'( .

Kan ik trouwens een club trainen uit een comp die ik op 'alleen kijken' heb gezet? Is er een optie om later in het spel alle details aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
wildhagen schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:38:
[...]
Je begint met een stadion ter grootte van mijn toilet-hok, een schuld van tonnen, en een budget waar je net één keer van naar de snackbar kan. Qua selectie heb je 3 één-benigen, 5 blinden en 3 35-jarigen, en probeer dan de Champions League maar te halen.
:'( :D

Ik heb ook wel zin om een LLM game te starten... Alleen ik ken daar nooit spelers en clubs van die lagere divisies waardoor ik vaak niet langer als een maand coach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Angeloonie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:25:
[...]

In de mappen Inc (LNC) staan .lnc bestanden, die moet je deleten. Als je een custom database gebruikt moet je ook in My Documents\SI Games die bestanden verwijderen.
My Documents\SI Games. Dat moest ik nou dus verwijderen thx! Moet ik nu mijn hele spel overnieuw starten?
Custom database gebruik ik trouwes alleen om mijzelf erin te krijgen, bij ajax :p

[ Voor 9% gewijzigd door Nilsinho op 24-04-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:25:
[...]

Als je de update geinstalleerd hebt moet je 701 en 702 ook verwijderen 8)
Ik heb 7.01 nooit gehad :P rechtstreeks van 700 naar 702 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:06:
[...]

My Documents\SI Games. Dat moest ik nou dus verwijderen thx! Moet ik nu mijn hele spel overnieuw starten?
Custom database gebruik ik trouwes alleen om mijzelf erin te krijgen, bij ajax :p
Ook vervelend als je je zelf iedere wedstrijd moet wisselen omdat je niet presteerd :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Zojuist begonnen met Helmond Sport.
Meteen een speler van 45jaar oud getekend voor 1 seizoen (record !), met redelijke stats. Puur om wat ervaring erin te brengen :).

En Feyenoord meteen als Parent Club !

[ Voor 10% gewijzigd door sky- op 24-04-2007 21:38 ]

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Afbeeldingslocatie: http://files.gelikt.com/16-0.jpg

Josmer Altidore! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Manfred Grooten schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:04:
[...]

:'( :D

Ik heb ook wel zin om een LLM game te starten... Alleen ik ken daar nooit spelers en clubs van die lagere divisies waardoor ik vaak niet langer als een maand coach..
Je hebt een scout (of 2...), die zet je aan het werk, alles waarvan hij zegt dat ze goed zijn haal je. Denk je dat ik spelers in Portugal, Hongarije, Noord-Ierland, Bulgarije of Turkije ken? Scouten is het magische woord.
mister_S schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 21:02:
Hoe beslissen jullie welke competities er geselecteerd moet worden bij LLM? Ik heb geprobeerd een avontuur te wagen, maar ik kan echt niet beslissen welke leagues ik moet pakken. Misschien moet ik maar alle lage leagues van de grotere competities pakken, dan gaat het spelen maar wat slomer.
Ik kies gewoon een zooi landen die me leuk lijken. Engeland kies ik altijd, de rest varieert. Ik koos Nederland ook altijd, maar dat heb ik nu eens niet gedaan. Speelbaar zijn: Engeland, Noord-Ierland, Turkije, Bulgarije, Hongarije, Slowakije, Finland, Israël, Brazilie en Portugal.
Het moeilijkste lijkt me om een andere club te pakken na successen.
Hehe, in FM06 zat ik bij Harrogate Town, die heb ik vanuit de Conference North naar de Premier League geleid en er zelfs UEFA Cup mee gehaald. Ik werd na 1 seizoen EPL ontslagen (was toen iets van 12 seizoenen bezig bij hun) en heb in de 12 seizoenen erna iets van 12 clubs gehad :X In totaal heb ik in die save meer dan 15 clubs gehad iirc.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik ben Manchester United een paar dagen geleden begonnen, leuk team alleen wat oude spelers.

Ferdinand verkocht aan Chelsea voor 43 miljoen en Klose voor dit geld gehaald.

Op het nippertje kampioen geworden, 1 punt voor Chelsea. Maar wel een grote winst gehaald op de verkoop van supporters artikelen , 200 miljoen maarliefst.

Nu is het doel het team te verjongen.