Na veel moeizame seizoenen zit ik inmiddels in mijn 5e seizoen met de jongens uit Tilburg ( Willem II), de 1e vier seizoenen veelal rondt de 8e tot 14e plek gehangen, vorig seizoen werden we 5e in de vaderlandse competitie.
Helaas vondt mijn nieuwe voorzitter het nodig om mijn wonderkid en topscorer Lindado ( 19 doelpunten in 24 wedstrijden ) te verkopen, gelukkig wel voor een redelijke prijs ( 14.500.000 ) (ik had hem gehaald voor 2.900.000 )
Andere verrassingen van het vorig seizoen waren: Jannes Wolters, Henrico Drost, Fabbri en Vecchio, maar de grootste verrassing was het constante presteren van Fernando Ricksen
De doelstelling voor dit seizoen is europees voetbal te halen, moet te doen zijn met mijn selectie.
Wang Dalei
Ricksen - Wolters - Drost - Del Grosso
Fabbri
Sulhwami Inbregtson
Vecchio
Millan Dallin
De spelers verdienen een uitleg,
Wang Dalei, behoeft geen uitleg, super keeper.
Ricksen kwam transfervrij over van Sparta, gemiddeld een 7.4 en maar 1 gele kaart.
Wolters heb ik in mijn 1e seizoen gehaald, praktisch altijd basisspeler en aanvoerder, is nu zelfs international.
Drost voor een poep en een scheet overgenomen van Heerenveen, enorm constant vorig seizoen 9x Man of the Match, Heerenveen wou hem weer terughalen ze boden ruim 9 miljoen, en dat is 9x zoveel dan wat ik er voor betaald heb.
Del Grosso, heerlijke back veel assists en een aantal goals, qua stats doet ie me denken aan Maldini.
Fabbri kwam transfervrij over van River, bij zijn debuut sloeg die iemand neer, maar daarna een wervelwind op het middenveld, ook constant, en maakt regelmatig een doelpuntje.
Sulhwami, de Zuid Afrikaanse Overmars, enorm snel, veel voorzetten, soms een goal, hij is jong koste slechts 20k, is inmiddels meer dan 2.5 miljoen waard, een nadeel is dat hij na een aantal wedstrijden al op is qua conditie, maar hier valt op te trainen.
Inbregtson, een speler met geweldige stats, minder snel misschien, maar hij doet dingen met de bal, waar Zidane nog jaloers van wordt, hij is constant, blinkt op 3 posities uit, basisspeler in het noorse nationale elftal.
Vecchio, een Argentijn, de nieuwe Maradonna, strooit met passes en assists, scoort regelmatig, weet iedere medespeler moeiteloos te vinden.
Millan, spreekt voor zich, jammer van zijn conditie toch een basisspeler.
Dallin, vorig seizoen gehaald, als backup voor Lindado, jong niet duur goede specs, pikt zijn goaltjes wel mee. Was het favo personeeel van Inbregtson.
Op de bank heb ik ook een aantal toppertjes zitten.
van der Prost, jeugdkeeper van Feyenoord, moet Dalei vervangen als die vertrekt.
Buijs, als alternatief voor Ricksen, gaat zijn kans zeker krijgen dit seizoen.
van der Broekhorst, de constante backup van Fabbri of Drost
L. Davids, het neefje van.... een groot talent, als vervanger voor Wolters die al 31 is.
Aas, getalenteerde linksbuiten, een groot Noors Talent
Stuer, kan elke positie op het middenveld bekleden, de ideaale backup.
Ofrani, leuke backupspits, met leuke specs.
Nog 1, de naam is me ff ontschoten, wordt volgens de pers de nieuwe van Nistelrooy, mag langzaam rijpen, met een groot aantal invalbeurten
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.