HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 21.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169043

Hallo allemaal!

Is het mogelijk om, zoals met mijn oude nokia, via bluetooth, verbinding te maken met mijn computer, zodra ik in de buurt ben van mijn computer. Dus met de telefoon nog in de koffer of broekzak oid? Zodat deze altijd gesynchronyseerd is, zonder dat je hiervoor iedere keer allerlei handelingen moet doen met op je phone...?

Mvg Niels

[ Voor 12% gewijzigd door Eggy op 10-07-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:54:
Wat een ellende zeg. Nu heb ik op de een of andere manier weer geen telefoon-functie. Deze staat wel uit, maar kan het netwerk niet vinden. In m'n mobieltje wel.
Raaaahhhhh....gek wordt je ervan :(

Alles gerestored en nu heb ik weer ontvangst......zucht....volgende keer maar weer verder met WM6, lijkt me nog steeds een aantrekkelijk OS voor m'n Trinity ;)
Het heeft mij ook at moeite gekost. Hierbij mijn stappen. Belangrijk is dat je toestel CID-lock vrij is. Hier ga ik niet op in, dat mag je zelf uitzoeken hoe het kan.

Controlleer eerst je boot-versie.
Die doe je door Powerknop + Cameraknop en dan softreser.Houd de powerknop en cameraknop ingeduwd totdat er in beeld verschijnt TRIN100 en rood, groen en blauw scherm.
Controlleer de SPL versie. Dit moet een HTC versie zijn en het beste is versie 1.07. Indien je gebruik maakt van een hardSPL moet deze eraf.

De manier om dit te doen is eerst Windows Mobile te laden totdat je op het today scherm zit. Laad dan SSPL lader van DES (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293632). Je toestel gaat dan de bootloader in en laat zien SPL 1.07-DES of iets dergelijks. Start vervolgens een officiele ROM-update (de versie van de HTC Europa website). Dit is geloof ik ROM 1.23.

Nadat deze update klaar is, ga je nogmaals de bootloader in om te kijken of deze nu is SPL-1.07.
Is je versie 1.07 en toestel CID-unlocked laat je het toestel laden tot het today scherm en start je de update. Nu zou alles goed moeten gaan.

Tijdens de update wordt eerst het SPL vervangen door versie 3.03. Daarna start de update opnieuw en gaat WM6 met de nieuwste RADIO-ROM installeren.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Yup , ik heb zelf net een rom in elkaar gezet zonder die nieuwe spl dankzij die info.
Wel heb ik meteen de spash screens vervangen door htc splash screens.
Ben nu aan het flashen .... hoop dat het lukt.
Nu op 89% (anz versie)
Edit 97% Maak me gek!
Edit , Hij boot! en gaat wat dingen instaleren. >:)

[ Voor 11% gewijzigd door RacerII op 10-07-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 13:49

TheVMaster

Moderator WOS
Ik snap de problemen niet zo die men hierboven heeft. TomTom6 werkt perfectos op de SEA ROM.....ehh..eigenlijk werkt alles gewoon net als bij de COOKED roms.

Overigens heb ik ook Orange en bij mij herkent hij de provider wel...dus ik denk dat er iets anders aan het handje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 21:05
Oke, even wat opheldering over de nieuwe Dopod WM6 ROM;

1) Upgraden gaat niet zomaar.
2) Hard-SPL of SSPL gaat je niet helpen bij de standaard SEA rom.
3) Als je gewoon de SEA rom installer start installeert hij bootloader 3.03.0000, waarna je niets anders kan installeren dan je officiele (taalgebonden) ROM. [dit had ik dus foutgedaan, moest WM5 opnieuw installeren en Hard SPL installeren]

4) Wat de standaard SEA installer doet;
- Bootloader starten
- Eigen bootloader inladen en deze installeren (Hard-SPL of SSPL wordt dus uitgeschakeld)
- Kijken of we dan verder mogen gaan.

5) Hoe het wel moet;
- Maak of vind een rom (nbh) met alleen de OS & RADIO & EXTROM. Dus géén IPL & SPL. ( Bijv: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316333 [niet getest door mij zelf, ik had m zelf gemaakt] )
- Start je Hard SPL bootloader of SSPL bootloader.
- Start de ROM update met de oude updater utility (RUU) en de nieuwe nbh. (soms zit deze al bij de rom)
Dan moet het werken.

Meer info over die gare meegeleverde SPL;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316233

Meer info over de WM6's ;
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=359

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-06 23:25

verbraakje

🚦

beste p3600 houders...

ik heb nu de axel wm6 rom ... kan ik deze gewoon vervangen door de dopot rom? zonder allemaal moeilijke dingen te gaan doen.. ik ga namelijk van de week op vakantie en ik wil wel gewoon kunnen bellen ect dus ik wil niet me telefoon slopen! ik heb gewoon de htc versie

mvg sjoerd

[ Voor 35% gewijzigd door verbraakje op 10-07-2007 22:03 ]

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:32
adewidt schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:22:
[...]
Controlleer eerst je boot-versie.
Die doe je door Powerknop + Cameraknop en dan softreser.Houd de powerknop en cameraknop ingeduwd totdat er in beeld verschijnt TRIN100 en rood, groen en blauw scherm.
Controlleer de SPL versie. Dit moet een HTC versie zijn en het beste is versie 1.07. Indien je gebruik maakt van een hardSPL moet deze eraf.

De manier om dit te doen is eerst Windows Mobile te laden totdat je op het today scherm zit. Laad dan SSPL lader van DES (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293632). Je toestel gaat dan de bootloader in en laat zien SPL 1.07-DES of iets dergelijks. Start vervolgens een officiele ROM-update (de versie van de HTC Europa website). Dit is geloof ik ROM 1.23.

Nadat deze update klaar is, ga je nogmaals de bootloader in om te kijken of deze nu is SPL-1.07.
Is je versie 1.07 en toestel CID-unlocked laat je het toestel laden tot het today scherm en start je de update. Nu zou alles goed moeten gaan.

Tijdens de update wordt eerst het SPL vervangen door versie 3.03. Daarna start de update opnieuw en gaat WM6 met de nieuwste RADIO-ROM installeren.

Succes
Dit heeft geholpen !

Hij staat er nu op en ik ga es kijken of ik alles aan de praat krijg en of het me zo bevalt.

Thanx !!!!!!!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:14:
[...]

Dit heeft geholpen !

Hij staat er nu op en ik ga es kijken of ik alles aan de praat krijg en of het me zo bevalt.

Thanx !!!!!!!
Fijn om te horen!

Voor mijn gevoel is het veel sneller.
Ziet er ook gelikter uit. Weinig nieuws verder.
Zit een gratis versie van sprite backup bij, dat is wel mooi :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
En toch heb ik "problemen" met Vodafone.
Als ik het toestel opstart krijg ik meteen de melding :

Network Wizard

Your current operator (20404) is not supported. You should obtain an update from your device vendor.

Would you like to select another network provider ?

En als ik dat wil doen kan ik uit een beperkt lijstje landen kiezen waar Nederland natuurlijk niet bij staat..........

Wat kan ik hier aan doen ? Ik kan overigens wel gewoon bellen en gebeld worden. SMS en MMS heb ik nog niet geprobeerd.....

Ik heb wel de .cab file erop gezet die door Dangaard beschikbaar is gesteld en alle settings voor Vodafone staan er verder wel gewoon in.

Oh ja, en nu heb ik in het display van m'n carkit (Parrot CK3100) staan :

UMTS Vodafone, in plaats van "gewoon" Vodafone (weet niet of dit wat uitmaakt eigenlijk)

Verder synchroniseert hij m'n Outlook agenda niet......dat is wel heel raar eigenlijk............

[ Voor 14% gewijzigd door M.v.Veelen op 11-07-2007 07:33 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225376

Hi,

Ik heb hier een HTC P3600 met de originele WM5 NL met gps activated.
Is het nu al de moeite om te upgraden naar WM6 (Dopod), of bestaat er eens kans/plannen dat HTC binnen een korte tijd een upgrade uit brengt voor de Europese P3600?

Indien in upgrade, welke officiële rom gebruik ik best die het beste aansluit bij de Europese P3600?

En wat is de snelste manier om dit te doen? Ik zie dat er een op xda developers dat er een nieuwe versie uit is van hard spl van Oli die wel compatible is met de nieuwe wm6 roms.

Sorry voor al de vragen, ben nog nieuw hierin...

Greetz,

Kopernikus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
adewidt schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:59:
[...]
Zit een gratis versie van sprite backup bij, dat is wel mooi :) .
Waar zie jij die staan ??

En heb jij geen problemen met de melding die ik hierboven heb aangegeven over de provider die niet wordt ondersteund ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
M.v.Veelen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:33:
[...]

Waar zie jij die staan ??

En heb jij geen problemen met de melding die ik hierboven heb aangegeven over de provider die niet wordt ondersteund ?
De fout die je krijgt heeft te maken met de extendedROM die de Dopod versie installeert.
Zelf installeer ik nooit de extendedROM.

Het beste is:
1. Een hardreset
2. Doorloop opnieuw de start schermpjes scherm calibratie en tijd instellen.
3. Na het wachtwoord instellen krijg je de melding op het scherm te klikken
4. Hierna volgt een scherm met een teller van 3..2..1.. Doe tijdens dit scherm een softreset.
5. Nu is de extendedROM niet geinstalleerd.

Je kunt later als nog via GSFinder of TotalCommander handmatig het adres intypen "\Extended_rom". Indien je dat doet zie je de bestanden van de extendedROM en kan je de voicedialer installeren (iets met cvc....cab geloof ik).

De spritebackup zat in het zip-bestand en heeft een HTC toestel licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Thanx, dit heeft inderdaad het resultaat wat ik wilde ;)

Gauw verder stoeien met het apparaat.

Vanmorgen al TT6 geprobeerd en dat ging ook weer prima............

Nou, ik krijg MMS niet aan de babbel. Heb alle settings goed ingevoerd, maar verzenden : no way.
Heb Vodafone en het heeft onder WM5 goed gewerkt. Iemand een idee ?

[ Voor 33% gewijzigd door M.v.Veelen op 11-07-2007 09:38 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:29

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Even een tip voor de mensen:

http://rapidshare.com/fil..._rom_sspl_loader.rar.html

Deze Rom is de officiele rom maar dan hoef je verder geen moeite te doen met Hard SPL enz. Ik had een andere WM6 er al op staan en kon met deze rom meteen flashen en alles werkte!

[ Voor 16% gewijzigd door Erhnam op 11-07-2007 10:02 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
adewidt schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 07:55:
[...]

Je kunt later als nog via GSFinder of TotalCommander handmatig het adres intypen "\Extended_rom". Indien je dat doet zie je de bestanden van de extendedROM en kan je de voicedialer installeren (iets met cvc....cab geloof ik).

De spritebackup zat in het zip-bestand en heeft een HTC toestel licentie.
Die heb ik net geinstalleer. Er staat nog (veel) meer, enig idee wat dit allemaal is en of er iets leuks bij zit ?

Verder zit ik dan nog met de MMS van Vodafone, alle settings er goed in gezet, maar nog steeds geen succes.....terwijl dit onder WM5 wel werkte. Toen kreeg ik ook het icoontje bovenin te zien.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:05
M.v.Veelen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:01:
[...]

Die heb ik net geinstalleer. Er staat nog (veel) meer, enig idee wat dit allemaal is en of er iets leuks bij zit ?

Verder zit ik dan nog met de MMS van Vodafone, alle settings er goed in gezet, maar nog steeds geen succes.....terwijl dit onder WM5 wel werkte. Toen kreeg ik ook het icoontje bovenin te zien.
Maat van mij heeft exact hetzelfde probleem met zijn TyTN i.c.m. Vodafone. Wat hij ook probeert, hij krijgt met geen mogelijkheid een MMS verstuurd. :/

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb na lang prutsen eindelijk dit voor elkaar.
Op de een of andere manier had ik de settings deels bij de "default" verbinding ingesteld en daarom was e.e.a. niet volledig. Heb alles geschoond en daarna opnieuw ingesteld en nu werkt het.

Op de Vodafone site staan alle settings die je moet invullen.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
M.v.Veelen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:35:
Ik heb na lang prutsen eindelijk dit voor elkaar.
Op de een of andere manier had ik de settings deels bij de "default" verbinding ingesteld en daarom was e.e.a. niet volledig. Heb alles geschoond en daarna opnieuw ingesteld en nu werkt het.

Op de Vodafone site staan alle settings die je moet invullen.
Je kunt Vodafone ook een smsje met instellingen laten sturen, maar dat zel wel niet werken op een Windows Mobile device of wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
FlowDesign schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:41:
[...]

Je kunt Vodafone ook een smsje met instellingen laten sturen, maar dat zel wel niet werken op een Windows Mobile device of wel? :P
Jawel, maar staan alleen de HTC4350 en nog een type die ik niet heb (of erop lijkt).

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
M.v.Veelen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:44:
[...]

Jawel, maar staat alleen de HTC4350 ...
Heb je die niet geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Erhnam schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:56:

Deze Rom is de officiele rom maar dan hoef je verder geen moeite te doen met Hard SPL enz. Ik had een andere WM6 er al op staan en kon met deze rom meteen flashen en alles werkte!
...nadat je de Radio geïnstalleerd had ja ;)

Maar wat zit er allemaal in deze ROM? Zit er al HTC splashscreen in? En Office Mobile enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Hahaha, die gast wordt daar echt open en bloot gedissed :)

Heeft iemand nog handige programma's die hij veel gebruikt, desnoods met schermafbeelding erbij ofzo ?

Ik heb er net Contact Manager op gezet, hierin kun je iPhone-like scrollen en contacts bewerken, openen, bellen, enz.

Hier is een linkje : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=314048

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=42419&d=1182934448

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
FlowDesign schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:45:
[...]

Heb je die niet geprobeerd?
Nee, heb het de eerste keer (WM5) handmatig gedaan en dat ging meteen goed. Met WM6 ben ik alleen even de mist ingegaan waardoor ik even moest prutsen ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

FlowDesign schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:51:
[...]

...nadat je de Radio geïnstalleerd had ja ;)

Maar wat zit er allemaal in deze ROM? Zit er al HTC splashscreen in? En Office Mobile enzo? :)
Ja dit is de rom van Depod. En je moet eerst de Radio rom geinstalleerd hebben, maar dat moet volgens mij voor bijna iedere rom. Office Mobile zit er in en een leuk splashscreen. Eerste keer schrok ik me rot! Als ik een mailtje krijg hoor ik; you've new mail! Leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
M.v.Veelen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:01:
[...]

De rest is allemaal onzin naar mijn mening.
070426_MyConnect.enus.cab is geloof ik een programma om foto's te uploaden naar een dopod site.
326_04.cab is mij niet bekend.
CVC-PPC-WWE-703231-DopodPPC.cab Cyberon Voice Command (spraakherkenning)
MP_MMS3.5_Dopod_Asia_Trinity_070206.cab Ik geloof dat dit Aziatisch instellingen zijn voor mms.
PP_AKv33-DefaultPage_WWE-0409.cab Vervang startpagina van internetexplorer naar een Dopod startpagina.
PP_Button1.cab Waarschijnlijk een aanpassing van de knoppen. Dus andere functie achter een knop.
PP_Dopod_Agent_icon.cab Volgens mij niks meer dan icon in programma menu met link naar Dopod.
TaskManager_IconPatch_20061101.cab Zal wat icoontjes in programma menu aanpassen naar Dopod icoontjes.
WWE-P3600i-ExtUp-v4.cab Volgens mij zorgt deze CAB voor de melding dat netwerk niet wordt ondersteund. Ik had alleen deze en cyberon geprobeerd en kreeg dezelfde melding. Zelf laat ik deze links liggen.
FlowDesign schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:25:
[...]

Maat van mij heeft exact hetzelfde probleem met zijn TyTN i.c.m. Vodafone. Wat hij ook probeert, hij krijgt met geen mogelijkheid een MMS verstuurd. :/
Op de website van HTC staat een netwerkwizard. Misschien kan je/hij die eens proberen.
Je moet lid worden van e-club en dan staat het onder "Other Programs". De instellingen worden via activesync in het toestel gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Thanx adewidt !

Volgens mij heb ik nu alles wel zo'n beetje aan de praat. OF het sneller is dan WM5 weet ik eerlijk gezegd niet, maar je wilt nu eenmaal niet achterblijven he ;)

Nu maar es een backup maken en es kijken naar wat leuke tools. Ook voor het today schermpje. Ik ben benieuwd of er hier nog goede tips zullen verschijnen :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
M.v.Veelen schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:52:
Thanx adewidt !

Volgens mij heb ik nu alles wel zo'n beetje aan de praat. OF het sneller is dan WM5 weet ik eerlijk gezegd niet, maar je wilt nu eenmaal niet achterblijven he ;)

Nu maar es een backup maken en es kijken naar wat leuke tools. Ook voor het today schermpje. Ik ben benieuwd of er hier nog goede tips zullen verschijnen :)
Ik heb HTC software geinstalleerd vanaf XDA-Developers.
Ik heb HTC Home Plugin en HTC AudioManager met HTC AudioManager Today plugin geinstalleerd.

linkje:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Er is trouwens ook een nieuwe radio rom uit.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316274

Deze fix oa het drain probleem voor de oudere wm6en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
Erhnam schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:52:
Er is trouwens ook een nieuwe radio rom uit.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316274

Deze fix oa het drain probleem voor de oudere wm6en
Toch is het aan te raden om ook naar de nieuwe WM6 te gaan dan, omdat de battery drain voornamelijk door de brakke XIP kwam.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

he wat is dit nou ... waarom heb ik bij die officeele rom gewoon de commenager van wm5:S hijs wel snel enzo maar dat is toch onzin :S neem aan dat ik niets fout heb gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

hmm ik kan niet meer edit kiezen ... sorry daar in iedergeval voor maar ik ga weer voor een andere rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
verbraakje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:00:
he wat is dit nou ... waarom heb ik bij die officeele rom gewoon de commenager van wm5:S hijs wel snel enzo maar dat is toch onzin :S neem aan dat ik niets fout heb gedaan
Exact welke ROM heb je gebruikt (linkje?) en hoe ben je te werk gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

he ik heb deze gebruikt...

of is dit zoon half afgewerkte rom? die allemaal dingen mist ?

wat ik heb gedaan is me telefoon aan me laptop:)

daarna gewoon de geinstalleerd van het eenigste bestand... ik had wm6 er al op staan... ik snap het denk al moet wss nog dat extra pack instaleren maar waar is tie ?

[ Voor 23% gewijzigd door verbraakje op 11-07-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

sorry kan weg worden gehaalt

[ Voor 69% gewijzigd door verbraakje op 11-07-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
verbraakje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:13:
he ik heb deze gebruikt...

of is dit zoon half afgewerkte rom? die allemaal dingen mist ?

wat ik heb gedaan is me telefoon aan me laptop:)

daarna gewoon de geinstalleerd van het eenigste bestand... ik had wm6 er al op staan... ik snap het denk al moet wss nog dat extra pack instaleren maar waar is tie ?
Wat ik er van begrepen heb ik dat deze zonder Radio is, maar volgens mij zit er wel een ExtRom in en ik zou verwachten dat daar dan ook een nieuwe versie van de ComManager in zit.
Anywho, de nieuwse Radio vind je hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

okej zou mooi zijn... die radio hoor je te instaleren na wm6 he (ja sorry ff voor de duidelijkheid) ik probeer het wel gewoon:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
verbraakje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:29:
okej zou mooi zijn... die radio hoor je te instaleren na wm6 he (ja sorry ff voor de duidelijkheid) ik probeer het wel gewoon:)
Ik geloof dat het niet uit maakt in welke volgorde je het doet aangezien er geen Radio in die ROM zit die jij gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

het was nog steeds... ff op nieuw instaleren hopelijk gaat het nu wel goed

deze rom is gewoon niet goed ! iemand een andere rom van mij?! 1tje die geen wm5 comm en phonedailer heeft

[ Voor 42% gewijzigd door verbraakje op 11-07-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136906

FlowDesign schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:33:
[...]

Ik geloof dat het niet uit maakt in welke volgorde je het doet aangezien er geen Radio in die ROM zit die jij gebruikt :)
De nieuwste rom heeft de nieuwste "radio" aan boord. en dit is niet een radio voor muziek maar de betiteling die het zend en ontvangst gedeelte aanstuurt in je telefoon, het radiogedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
verbraakje schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:00:
Dat klopt. Dit zijn gewoon de officiele commanagar en phonepads van HTC. Die in de custom WM6 roms zaten waren de commanager van de HTC Touch en de phonepad van WM6 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje

verbraakje

🚦

ah okej vandaag nouja ik heb alweer andere officele costum updated rom van internet geplukt die heeft het wel dus probleem in iedergeval opgelost;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225464

Ik heb vandaag mijn MDA COMPACT III ontvangen van T-Mobile en heb meteen WM6 erop gezet.
1 vraagje blijft echter.

Hoe zet ik het toestel op keylock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Anoniem: 225464 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:59:
Ik heb vandaag mijn MDA COMPACT III ontvangen van T-Mobile en heb meteen WM6 erop gezet.
1 vraagje blijft echter.

Hoe zet ik het toestel op keylock.
Je hebt het nu over de p3300, dit topic gaat over de p3600.

Maar als antwoord:
Heb je al eens in het instellingen menu gekeken?
Op het tweede tabblad staat namelijk iets over toesenblokkering.
Verder kun je als today-item kiezen voor een optie van toetsenblokkering.

Met deze twee dingen samen moet het je lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Dit is irritant en vreemd, soms als ik iemand bel:

- Stopt het bellen meteen, staat er "call ended" en moet ik nogmaals op bellen drukken. (40% van de keren dat ik iemand wil bellen). Dit lijkt wel vaker bij de dezelfde persoon die ik probeer te bellen (ookTelfort klant) te gebeuren.
- Gaat hij gewoon over, en tegen de tijd dat er voicemail dient te komen schakelt de telefoon over op speaker (:? :? :?) en krijg ik de "busy tone". (10% van de keren dat ik iemand bel)

Ik heb een HTC P3600 UK met de originele WM5 en een Telfort 280 met 1gb internet abonnement. Iemand enig idee wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

Klinkt als een software bug, bij mij is WM wel vaker van slag geweest. Maak ff een backup van je gegevens en doe en hard reset. Ik verwacht dat ie het dan wel weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Anoniem: 136906 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:48:
[...]

De nieuwste rom heeft de nieuwste "radio" aan boord. en dit is niet een radio voor muziek maar de betiteling die het zend en ontvangst gedeelte aanstuurt in je telefoon, het radiogedeelte.
Your point being? :?

Ik heb het alleen over exact die ROM die hij op rapidshare gedownload had, daar zit geen radio in.

[ Voor 12% gewijzigd door FlowDesign op 13-07-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Maar als ik zo een aantal draadjes op xda/trinity mobile 6 doorlees dan moet ik denk ik concluderen dat de "cooked" WM6 ROM's beter zijn dan de Officiele SEA en ANZ ROM's van HTC zelf. 8)7

De nieuwste ROM van PDAVIET:
http://rs95.rapidshare.co...Trinity_3.00.07.09.PV.rar

[ Voor 30% gewijzigd door FlowDesign op 13-07-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
FlowDesign schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:11:
Maar als ik zo een aantal draadjes op xda/trinity mobile 6 doorlees dan moet ik denk ik concluderen dat de "cooked" WM6 ROM's beter zijn dan de Officiele SEA en ANZ ROM's van HTC zelf. 8)7
Wat is er volgens jou beter aan die cooked roms?
Ik heb ze namelijk allemaal geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat de ANZ rom het best werkt.
De cooked roms hebben vele bugs, een daarvan is bijvoorbeeld dat de telefoon niet terug wil komen uit stand-by mode. Ook het battery-drain probleem was onwerkbaar. Deze dingen zijn opgelost in de officiele roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Fraggar schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:03:
[...]

Wat is er volgens jou beter aan die cooked roms?
Ik heb ze namelijk allemaal geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat de ANZ rom het best werkt.
De cooked roms hebben vele bugs, een daarvan is bijvoorbeeld dat de telefoon niet terug wil komen uit stand-by mode. Ook het battery-drain probleem was onwerkbaar. Deze dingen zijn opgelost in de officiele roms.
Ik zeg niet dat ze beter zijn. Ik zei alleen dat ik op xda lees dat de nieuwe officiële ROM ook niet bij iedereen goed werkt, maar dat zegt ook niet zo heel veel want er zitten ook veel noobs op xda tegenwoordig.

Waarom heb jij de ANZ versie en niet de SEA versie? Of maakt dat geen verschil?
Ik las nml. dat HTC de ANZ versie tijdelijk van de site heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Mja, ik draai nu een paar daagjes op de "RUU_Trinity_DOPODASIA_WWE_3.00.707.17_6275_1.46.00.11_108_Ship"-versie en tot nog toe ook geen problemen gehad, behalve dan het uitzoeken hoe ik e.e.a. moet configureren met MMS enzo ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217755

Misschien een stomme vraag maar heb geen oplossing voor volgend probleem:

Heb een HTC P3600 EN. WM5 origineel van HTC 03/04/07

2 problemen:

1. Vóór het versturen van een sms krijg ik altijd de warning
" Cannot recognize one or more recipients or the address is not valid.
Would you like to send the message anayway ! YES NO "
==> ik kies YES en het wordt verzonden.
de recipients breng ik zelf in ok komt uit de contacts ( speelt geen rol, altijd de warning ).

2. Bij de " Text Messages" heb ik de "Request message delivery notification" ingesteld.
Maar ik krijg NOOIT deze bevesting.
Normaal zou het moeten werken maar spijtig genoeg niet.

Weet iemand een oplossing hiervoor. THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Anoniem: 217755 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:25:
Misschien een stomme vraag maar heb geen oplossing voor volgend probleem:

Heb een HTC P3600 EN. WM5 origineel van HTC 03/04/07

2 problemen:

1. Vóór het versturen van een sms krijg ik altijd de warning
" Cannot recognize one or more recipients or the address is not valid.
Would you like to send the message anayway ! YES NO "
==> ik kies YES en het wordt verzonden.
de recipients breng ik zelf in ok komt uit de contacts ( speelt geen rol, altijd de warning ).

2. Bij de " Text Messages" heb ik de "Request message delivery notification" ingesteld.
Maar ik krijg NOOIT deze bevesting.
Normaal zou het moeten werken maar spijtig genoeg niet.

Weet iemand een oplossing hiervoor. THX
Lang niet alle netwerken ondersteunen "delivery notification". KPN doet dit zeker niet en Orange doet dit wel. Van de andere netwerken weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adewidt schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:30:
[...]
Lang niet alle netwerken ondersteunen "delivery notification". KPN doet dit zeker niet en Orange doet dit wel. Van de andere netwerken weet ik het niet.
Correct, maar mijn netwerk "PROXIMUS" doet dit wel.
Indien ik deze SIM-kaart in een GSM steek --> werkt het wel.
Het heeft iets te maken met de PDA P3600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
M.v.Veelen schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:50:
Mja, ik draai nu een paar daagjes op de "RUU_Trinity_DOPODASIA_WWE_3.00.707.17_6275_1.46.00.11_108_Ship"-versie en tot nog toe ook geen problemen gehad, behalve dan het uitzoeken hoe ik e.e.a. moet configureren met MMS enzo ;)
edit:
Al gevonden: http://rapidshare.com/fil....00.11_108_NoSPL.rar.html :)

MMS kun je met die HTC Network Wizard configureren toch? :)

[ Voor 35% gewijzigd door FlowDesign op 13-07-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
M.v.Veelen schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:50:
Eh..daar is een HTC NL Provider Setupje voor he ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 13-07-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
FlowDesign schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:45:
Waarom heb jij de ANZ versie en niet de SEA versie? Of maakt dat geen verschil?
Ik las nml. dat HTC de ANZ versie tijdelijk van de site heeft gehaald.
Heb nergens iets gelezen over verschillen. Mocht ik last krijgen van bugs, kan ik altijd nog eens de SEA versie proberen. Waarom ik de ANZ versie heb ik toeval.

Trouwens wel een bug ontdekt in de ANZ versie:
Hij vergeet instellingen (wachtwoord dataverbinding) bij een softreset. Dit lijkt niet te gebeuren wanneer je netjes afsluit bij het softresetten, dus de power-off knop 5 sec ingedrukt houden en op die manier softresetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226249

Ik heb een probleem met Windows Media.
Als ik klik op bibliotheek bijwerken, dan pakt hij niet de bestanden van mijn opslagkaart.

Hij vindt ze wel, want je ziet dat hij meer dan 100 mp3's vindt, maar bij het toevoegen gebeurt er niets :/ Ik heb dit probleem eerder gehad, maar opeens werkte het weer na een tijd. Nu echter al weken niet meer :|

Weet iemand hoe dit komt? De geheugenkaart (Sandisk 2GB) wordt gewoon gevonden door de telefoon en er staat eigenlijk alleen TomTom op met de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Anoniem: 226249 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:31:
Ik heb een probleem met Windows Media.
Als ik klik op bibliotheek bijwerken, dan pakt hij niet de bestanden van mijn opslagkaart.

Hij vindt ze wel, want je ziet dat hij meer dan 100 mp3's vindt, maar bij het toevoegen gebeurt er niets :/ Ik heb dit probleem eerder gehad, maar opeens werkte het weer na een tijd. Nu echter al weken niet meer :|

Weet iemand hoe dit komt? De geheugenkaart (Sandisk 2GB) wordt gewoon gevonden door de telefoon en er staat eigenlijk alleen TomTom op met de muziek.
Verwijder eens de map MSMETADATA op de geheugenkaart.
Dit kan een verborgen map zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Fraggar schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:48:
[...]

Heb nergens iets gelezen over verschillen. Mocht ik last krijgen van bugs, kan ik altijd nog eens de SEA versie proberen. Waarom ik de ANZ versie heb ik toeval.

Trouwens wel een bug ontdekt in de ANZ versie:
Hij vergeet instellingen (wachtwoord dataverbinding) bij een softreset. Dit lijkt niet te gebeuren wanneer je netjes afsluit bij het softresetten, dus de power-off knop 5 sec ingedrukt houden en op die manier softresetten.
Ik heb ook de anz versie, sinds de dag dat hij uitkwam en heb dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Als je een Vodaphone abbo hebt, moet je dan een speciaal Vodaphone e-mail account hebben om e-mail te kunnen versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
FlowDesign schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:50:
Als je een Vodaphone abbo hebt, moet je dan een speciaal Vodaphone e-mail account hebben om e-mail te kunnen versturen?
Nee, gewoon in outlook je pop gegevens invullen en je e-mail adres net zoals outlook op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoop_Scoop
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-06 22:36
Weet iemand of er verschil zit tussen de HTC P3600 en de Orange SPV M700.
Het gaat mij om de behuizing.

Bij orange weten ze niets af van lakschade.
Heeft iemand ook Orange MPV M700 met lakschade of gebeurt het alleen met de HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
lijkt mij dezelfde behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Die tool van HTC stelt automatisch de MMS/Orange World/Internet Access verbindingen voor je in, althans als je kiest voor Orange doet hij dat. Ik weet niet wat hij precies instelt voor de andere operators... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
TheVMaster schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 20:58:
[...]

Die tool van HTC stelt automatisch de MMS/Orange World/Internet Access verbindingen voor je in, althans als je kiest voor Orange doet hij dat. Ik weet niet wat hij precies instelt voor de andere operators... :)
Het ging mij meer om de link. Die dus niet werkt...........

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoop_Scoop
lijkt mij ook, maar vraag me af of die behuizing van HTC en SPV van dezelfde leverancier komen en dus beiden krassen krijgen.....

Maar wil het even zeker weten dat er mensen zijn met een SPV en krassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Weet iemand nog een voordelige actieve houder voor in de auto ? Met een zuignap en dus ook (vandaar actieve lader...) een 12v voeding voor de HTC P3600 ?
Heb al een beetje rondgegeken en zit nu op zo'n 72 euro voor een Brodit. Dat vind ik best een aardig hoog bedrag voor een houder. Kan wellicht nog wat voordeliger ;) ?

Zoiets dus :

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=41057&dimensionid=1&shopid=2

met

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=5754&dimensionid=1&shopid=2

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finzzownt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik stel onder Orange World de proxy instelling voor HTPP in op 10.255.250.188:5080.
Als ik daarna weer kijk bij de proxy instellingen, is de instelling verdwenen :?. Dit gedrag is reproduceerbaar,althans, als je de
Ik kan natuurlijk een nieuwe instelling maken, gelijk aan Orange World, alleen bij de proxy instelling voor WAP staat een username (0628000000) en wachtwoord (?) en die laatste weet ik niet.

Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat het proxyadres bij HTTP behouden kan blijven?

Wordt dit gereset door een daemon proces? Of wordt het gereset nadat je Orange World hebt bezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 15:22
Scoop_Scoop schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 22:02:
[...]

lijkt mij ook, maar vraag me af of die behuizing van HTC en SPV van dezelfde leverancier komen en dus beiden krassen krijgen.....

mijnus kreeg krassen.. naar oange shop gegaan, verkoper beweerde dat het buiten garantie omviel, ik zeg stuur hem toch maar eventjes op:)
nog geen week later weer terug met een nieuw hoesje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoop_Scoop
J.Thermaltaker schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:25:
[...]

mijnus kreeg krassen.. naar oange shop gegaan, verkoper beweerde dat het buiten garantie omviel, ik zeg stuur hem toch maar eventjes op:)
nog geen week later weer terug met een nieuw hoesje _/-\o_
met nieuwe hoesje er weer last van of is het dan opgelost?

Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen P3300 en P3600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136906

Scoop_Scoop schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 22:02:
[...]

ik heb een spvM700 en moet zeggen dat alle lak er zowat af is als er eenkeer een begin is vliegt het er af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-06 15:28
Even voor de duidelijkheid, het zijn geen krassen. De lak van het metalen deel (de onderkant en zijkanten) laat los.

Ik heb een HTC waarvan nu al aardig wat lak is verdwenen. Mijn vriendin heeft sinds kort de M700, toen ze deze bij de Orange shop kocht heb ik gelijk gevraagd of het loslaten van de lak onder de garantie viel. De verkoper gaf aan dat hij hem zeker zou opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finzzownt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11-2024
Hoi, kent iemand een oplossing voor het volgende probleem? Ik heb synchronisatie aan staan op de M700 voor synchronisatie met Exchange Server. Keurig wordt mail gepushed van de server naar de mobiel en worden contacten en de agenda gesynchroniseerd. Maar zodra ik een e-mail beantwoord of een nieuwe verstuur, blijft deze in de Outbox staan en ActiveSync rapporteert dat er een probleem is opgetreden. Ik zie dat bij iedere synchronisatie poging de mail wel degelijk verstuurd is, want de ontvanger krijgt verschillende kopieën van de mail binnen. Pas als ik de mail verwijder uit de outbox op M700 stopt het fenomeen. De mail is dan al verschillende malen afgeleverd.

Iemand bekend met dit fenomeen?

ActiveSync:
Een of meer e-mailberichten zijn niet verzonden. Verwijder de berichten die nog in uw Postvak UIT staan en maak en verzend de berichten opnieuw.

Hmmmm..In Outlook op de PC heet de Outbox "Outbox", in Outlook Mobile heet ie "Postvak UIT"...maar ja, waarom synchroniseert de Postvak IN / Inbox dan weer wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
SiErRa schreef op zondag 15 juli 2007 @ 16:29:
Even voor de duidelijkheid, het zijn geen krassen. De lak van het metalen deel (de onderkant en zijkanten) laat los.

Ik heb een HTC waarvan nu al aardig wat lak is verdwenen. Mijn vriendin heeft sinds kort de M700, toen ze deze bij de Orange shop kocht heb ik gelijk gevraagd of het loslaten van de lak onder de garantie viel. De verkoper gaf aan dat hij hem zeker zou opsturen.
Oeh wow! Je hebt je vriendin een smartphone aangesmeerd? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 06:27
cornelixnootje1 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:35:
[...]

Oeh wow! Je hebt je vriendin een smartphone aangesmeerd? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :)
Lol, ik schat Tomtom ;)

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

adewidt schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:13:
[...]
Verwijder eens de map MSMETADATA op de geheugenkaart.
Dit kan een verborgen map zijn.
Waar kan ik die vinden? Als deze verborgen is, hoe kan ik verborgen bestanden aanzetten?
Moet dat in het verkennerscherm van ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216438

Anoniem: 226249 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:25:
[...]

Waar kan ik die vinden? Als deze verborgen is, hoe kan ik verborgen bestanden aanzetten?
Moet dat in het verkennerscherm van ActiveSync?
De verborgen bestand kan je aanzetten:
Via het toestel naar Programma's --> Verkenner --> Menu --> Alle bestanden weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
M.v.Veelen schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 21:49:
[...]

Het ging mij meer om de link. Die dus niet werkt...........
Eh...ships..ja ik zie het :+
Het is gefixt (had een server crash en had van die site geen backup dus moest hem opnieuw inrichten, juiste rechten vergeten)...

De settings zijn te vinden via http://go.hznet.nl/htc_nl_setup :+ veel plezier ermee

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 16-07-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt 'adewidt' en 'MidazOrion, het werkt weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 15:22
Scoop_Scoop schreef op zondag 15 juli 2007 @ 15:12:
[...]

met nieuwe hoesje er weer last van of is het dan opgelost?

Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen P3300 en P3600
Begint nu bij de stylus weer beetje te slijten. maar is al stuk beter dan eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
TheVMaster schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:25:
[...]

De settings zijn te vinden via http://go.hznet.nl/htc_nl_setup :+ veel plezier ermee
Zeker weer een crash gehad ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
M.v.Veelen schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 08:53:
[...]

Zeker weer een crash gehad ?
:( OMG...'k heb hem ff ergens anders neergezet -> http://media.hznet.nl/comment.php?dlid=4

Dat is het nadeel als je nog onderhoud op een gecrashte server aan het plegen bent..die nieuwe locatie staat ergens anders :+

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 17-07-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226606

vraagje

heeft er iemand ervaring met het gebruik van p3600 en tomtom in de wagen ?
telkens ik telefoon krijg tijdens het gebruik van tomtom verdwijnt tomtom en ik veronderstel dat men een carkit moet hebben om te kunnen praten en luisteren,
ik wou hiervoor een Jabra SP5050 Bluetooth Carkit kopen (via pdashop 70 €) , iemand hier ervaring mee ?
kan men dan gewoon antwoorden, dus spreken en luisteren via deze carkit terwijl tomtom gewoon blijft werken ?

met dank voor wat tips en hulp
Wally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Anoniem: 226606 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:17:
vraagje

heeft er iemand ervaring met het gebruik van p3600 en tomtom in de wagen ?
telkens ik telefoon krijg tijdens het gebruik van tomtom verdwijnt tomtom en ik veronderstel dat men een carkit moet hebben om te kunnen praten en luisteren,
ik wou hiervoor een Jabra SP5050 Bluetooth Carkit kopen (via pdashop 70 €) , iemand hier ervaring mee ?
kan men dan gewoon antwoorden, dus spreken en luisteren via deze carkit terwijl tomtom gewoon blijft werken ?

met dank voor wat tips en hulp
Wally
Als het goed is wel ja :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb jij ervaring met P3600 in wagen ? probleempje vind ik ook dat bij een ontvangen sms de tekst wel heel klein is, heb reeds bij instellingen en opties grote letters aangevinkt, doch bestaat er geen mogelijkheid om een ontvangen sms op het hele scherm te tonen zodat het goed leesbaar is ?
evt via bepaald utility programma

thks
wally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Eh....je hebt geen carkit nodig om te kunnen praten/luisteren terwijl je TomTom gebruikt hoor :)
Als je je gesprek beeinidigt zou TomTom gewoon weer terug moeten komen. (althans dat doet hij hier wel).

Wat betreft het SMSen full screen. Ik weet niet of dat bestaat....

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 18-07-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou op mijn P3600, bepaalde, Word- en Excel documenten willen beveiligen met een paswoord, zoals op MS-Word PC-versie. Op de WM5/6 ( Word en Excel ) kan dit niet.
Weet er iemand hiervoor een oplossing of misschien andere software die dit mogelijk maakt, ttz alvorens Word/Excel te openen --> een paswoord vragen.

Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
TheVMaster schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:11:
Eh....je hebt geen carkit nodig om te kunnen praten/luisteren terwijl je TomTom gebruikt hoor :)
Als je je gesprek beeinidigt zou TomTom gewoon weer terug moeten komen. (althans dat doet hij hier wel).

Wat betreft het SMSen full screen. Ik weet niet of dat bestaat....
Bij mij blijft TomTom gewoon doorgaan tijdens het telefoneren hoor :)
TomTom zet alleen automatisch zijn geluid uit maar blijft wel volledig in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlowDesign schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:59:
[...]

Bij mij blijft TomTom gewoon doorgaan tijdens het telefoneren hoor :)
TomTom zet alleen automatisch zijn geluid uit maar blijft wel volledig in beeld.
hebben jullie dan geen carkit nodig om te praten en luisteren via P3600 - zetten jullie gewoon luidspreker op als je telefoon ontvangt via P3600 ? en is dat voldoende ?

ik heb nu een Jabra SP5050 Bluetooth Carkit en werkt perfect , gewoon te bevestigen aan je zonnescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 226606 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:48:
[...]

hebben jullie dan geen carkit nodig om te praten en luisteren via P3600 - zetten jullie gewoon luidspreker op als je telefoon ontvangt via P3600 ? en is dat voldoende ?

ik heb nu een Jabra SP5050 Bluetooth Carkit en werkt perfect , gewoon te bevestigen aan je zonnescherm.
Eh..neej ik ehb een Bluetooth headset/oortje offuh ik gebruik de kabel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Morgen WM6 offi lancering!! Volgens dutchcowboys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Frunnik schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:19:
Morgen WM6 offi lancering!! Volgens dutchcowboys.nl
He! Dat is mijn artikel :P Maar diegene baseert zich op conexxie.nl en ik heb juist gehoord dat de nederlandse later komt. De engelse zou dus morgen komen, nog even afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Naja engels geen problemen mee!! Zie totaal geen voordelen van de Nederlandse ROM!

Hoop btw dat de update van tomtom het met WM6 nog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DaannO schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:49:
[...]

He! Dat is mijn artikel :P Maar diegene baseert zich op conexxie.nl en ik heb juist gehoord dat de nederlandse later komt. De engelse zou dus morgen komen, nog even afwachten. :)
De officiele M700/HTC P3600 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TheVMaster schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:43:
[...]

De officiele M700/HTC P3600 rom?
De officiële HTC rom gaat het om. Die van dopod is er al. Zie hier het artikel: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/5314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Als je even gelezen had, en 1 x geklikt.

Vanaf morgen zullen de beloofde updates naar Windows Mobile 6 voor een aantal HTC toestellen te downloaden zijn vanaf de website van de fabrikant. In totaal zullen er voor vijf modellen updates verschijnen.

HTC kondigde de gratis update eind april aan, vlak na de introductie van de S710 die op Windows Mobile 6 draait. De update heeft wat vertraging opgelopen door de introductie van de Touch en de ontwikkeling van nieuwe modellen. HTC heeft voor het komende half jaar nog zes nieuwe toestellen gepland staan, aldus Mark Moons van HTC.

De software-upgrade naar Windows Mobile 6 komt beschikbaar voor de TyTN, S620, P3300, P3600 en de X7500/Advantage. De keuze is naar eigen zeggen op deze modellen gevallen, omdat die het meest profiteren van verbeteringen die in Windows Mobile 6 zijn doorgevoerd, vooral op gebied van e-mail en messaging.

http://www.connexie.nl/ac...s_morgen_beschikbaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Ik wacht al een tijdje op de officiele htc wm6 rom...... als iemand het heeft, kan de link even hier gegeven worden... lieft niet via een htc site, want daar kan ik met mijn orange branded toestel niet downloaden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Het is "morgen" en er staat nog niets. Nog maar even geduld dus ;)

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.