Momenteel heb ik de WM5 Engels van HTC ( originele) op mijn P3600 staan.Anoniem: 58143 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:35:
Nou aangezien HTC dus niet van plan is om WM6 uit te brengen voor P3600 heb ik de Australische ROM van WM6 voor de P3600i erop gezet, omdat ik liever met officiële ROM's werk en die zelf customize als met zgn. cooked versies. Werkt super! Voor de geïnteresseerden: http://wiki.xda-developer...pagename=Trinity_Upgrades en dan omlaag scrollen naar AUS Versions - WM6 --> HTC. Deze is in WorldWideEnglish.
Ik had vandaag wel een probleempje met mijn wachtwoord, ik weet niet of dat iets met deze ROM te maken heeft, lijkt me van niet. Wat ik ook probeerde, hij accepteerde mijn wachtwoord niet meer!! Ik heb het toestel verschillende keren aan en uit gezet, batterij eruit en erin, maar wachtwoord bleek veranderd en/of totaal geblokkeerd. Uiteindelijk een harde reset heeft mij hiervan gered, maar alles is dan dus gereset en je kunt opnieuw beginnen. Ik durf nu geen wachtwoord meer erop te zetten...
Moet ik eerst, alvorens deze WM6 aus-version rom erop te zetten, mijn p3600, CID vrij maken ?
Als ik het goed begrijp hebt u deze AUS-version rom op uw P3600 gezet, zonder iets aan te passen ? Rom downloaden en starten ?
Wat bedoel je met " zelf customize als zgn cooked versies" ?
Sorry voor deze vragen maar ik wil vermijden dat mijn P3600 om zeep is.
Bedankt voor de info
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 217755 op 13-09-2007 19:38 ]