HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 21.490 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 217755

Anoniem: 58143 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 19:35:
Nou aangezien HTC dus niet van plan is om WM6 uit te brengen voor P3600 heb ik de Australische ROM van WM6 voor de P3600i erop gezet, omdat ik liever met officiële ROM's werk en die zelf customize als met zgn. cooked versies. Werkt super! Voor de geïnteresseerden: http://wiki.xda-developer...pagename=Trinity_Upgrades en dan omlaag scrollen naar AUS Versions - WM6 --> HTC. Deze is in WorldWideEnglish.

Ik had vandaag wel een probleempje met mijn wachtwoord, ik weet niet of dat iets met deze ROM te maken heeft, lijkt me van niet. Wat ik ook probeerde, hij accepteerde mijn wachtwoord niet meer!! Ik heb het toestel verschillende keren aan en uit gezet, batterij eruit en erin, maar wachtwoord bleek veranderd en/of totaal geblokkeerd. Uiteindelijk een harde reset heeft mij hiervan gered, maar alles is dan dus gereset en je kunt opnieuw beginnen. Ik durf nu geen wachtwoord meer erop te zetten... :/
Momenteel heb ik de WM5 Engels van HTC ( originele) op mijn P3600 staan.

Moet ik eerst, alvorens deze WM6 aus-version rom erop te zetten, mijn p3600, CID vrij maken ?

Als ik het goed begrijp hebt u deze AUS-version rom op uw P3600 gezet, zonder iets aan te passen ? Rom downloaden en starten ?

Wat bedoel je met " zelf customize als zgn cooked versies" ?

Sorry voor deze vragen maar ik wil vermijden dat mijn P3600 om zeep is.

Bedankt voor de info

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 217755 op 13-09-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:32
Heb het volgende proleem :

zowel op de carkit als gewoon los tegen 't oor verbreekt de P3600 na een willekeurig aantal minuten de verbinding. Opnieuw bellen wil dan vaak ook nog es 3-4 keer fout gaan en dat is dan niet elke keer, maar zo nu en dan. In ieder geval te vaak om het nu nog "leuk" te vinden :(

Iemand een idee waar dit aan kan liggen ?

Ik heb op dit moment WM6 (Dopod) erin zitten mocht dit handig zijn om te weten..........

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Wat ik tot dusver heb kunnen vinden is dat het aan de Radio ROM versie kan liggen.

Had 1.46.00.11 en heb er nu 1.50.08.11 op gezet.
Eens kijken of die stabieler is ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Nieuwe WM6 P3600 NL versie

Ik heb een nieuwe Nederlandstalige P3600 WM6 Rom gemaakt.
Voor meer informatie zie:
http://www.allaboutphones...pic.php?f=10&t=542&hilit=

Ik heb een WM5 (EN) origineel staan op mijn HTC P3600.

Ik zou graag de WM6 engels van AUSTRALIA -versie van DEPODHTC ( voor P3600i ) erop zetten
( zie bericht van member VIVA van enkele dagen geleden ).

Kan iemand mij vertellen dat ik, alvorens deze rom te flashen, het noodzakelijk is om de P3600 CID vrij te maken of mag ik direct flashen?

Ik heb een beetje vrees om CID vrij te maken want als het mis loopt, wat dan?

Stel dat deze WM6 erop staat, kan ik terug de WM5 erop zetten?

Sorry voor deze stomme vragen maar ik ben nieuw in dit soort dingen en ik wel vermijden dat mijn P3600 om zeep is.

Alvast bedankt voor de gegeven info.

Anoniem: 22623

M.v.Veelen schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:50:
Heb het volgende proleem :

zowel op de carkit als gewoon los tegen 't oor verbreekt de P3600 na een willekeurig aantal minuten de verbinding. Opnieuw bellen wil dan vaak ook nog es 3-4 keer fout gaan en dat is dan niet elke keer, maar zo nu en dan. In ieder geval te vaak om het nu nog "leuk" te vinden :(

Iemand een idee waar dit aan kan liggen ?

Ik heb op dit moment WM6 (Dopod) erin zitten mocht dit handig zijn om te weten..........
Toevallig ook t-mobile? Heb hetzelfde probleem sinds enkele maanden. Heb alle mogelijk radio roms al geprobeerd hard resets uitgevoerd en andere roms geprobeerd. Maar bij alle heb ik het probleem dat ik volgens mijn telefoon verbinding heb maar bellen en of gebeld worden zit er niet in.

Zelf vind ik het lijken op het probleem dat wordt genoemd in: T-Mobile MDA Compact III bereikbaarheids problemen

• M.v.Veelen
Nee, ik heb Vodafone.

Ik heb nu een andere radio rom erin zitten en zal mijn bevindingen met jullie delen.

¯\_(ツ)_/¯

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 08:34
adewidt schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:26:

Heb nu nog een originele rom in gebruik maar deze ga ik zeker proberen. Respect voor de bloed, zweet en tranen die je hierin stopt _/-\o_

Overigens nog even terug komen op mijn post op de vorige pagina over accuduur met 3G verbinding. Bij continue synchroniseren met een exchange server over gprs is er nouwelijks verschil met normaal gebruik. Samengevat vreet HSDPA/UMTS 5 keer zoveel power als GPRS. Ik blijf het een vreemde verhouding vinden. Ik ga maar een post doen in Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic hoe andere toestellen zich gedragen.

[ Voor 32% gewijzigd door 4tune op 15-09-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58143

Anoniem: 217755 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:53:
[...]

Momenteel heb ik de WM5 Engels van HTC ( originele) op mijn P3600 staan.

Moet ik eerst, alvorens deze WM6 aus-version rom erop te zetten, mijn p3600, CID vrij maken ?

Als ik het goed begrijp hebt u deze AUS-version rom op uw P3600 gezet, zonder iets aan te passen ? Rom downloaden en starten ?

Wat bedoel je met " zelf customize als zgn cooked versies" ?

Sorry voor deze vragen maar ik wil vermijden dat mijn P3600 om zeep is.

Bedankt voor de info
Je moet idd eerst het CID-probleempje verhelpen, zie daarvoor deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293632 Het werkt prima, echter niet op Windows Vista (waarschijnlijk wegens Mobile Device Center ipv ActiveSync).

Vervolgens kun je iedere ROM installeren die je maar wilt, ik heb zoals gezegd die originele WM6 van HTC voor de 3600i gepakt.

Zelf customize ipv zogenaamde cooked versies wil zeggen dat ik zelf mijn instellingen wel goed zet en programmatjes installeer die ik nodig heb ipv een 'cooked' versie, dat wil zeggen een ROM waarin allemaal aanpassingen al zijn doorgevoerd en waarmee je MDA meteen na flashen al bepaalde instellingen/programma's/aanpassingen heeft, ik hou meer van de 'schone' versies waarbij ik zelf kan bepalen wat ik wel en niet wil. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Anoniem: 58143 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 01:32:
[...]

Vervolgens kun je iedere ROM installeren die je maar wilt, ik heb zoals gezegd die originele WM6 van HTC voor de 3600i gepakt.
Waar heb je die precies vandaan ? En ik ben het met je eens : de "schone" versies staan mij ook meer aan.

Welke radio rom zit er eigenlijk in die versie ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58143 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 01:32:
[...]

Je moet idd eerst het CID-probleempje verhelpen, zie daarvoor deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293632 Het werkt prima, echter niet op Windows Vista (waarschijnlijk wegens Mobile Device Center ipv ActiveSync).

Zelf customize ipv zogenaamde cooked versies wil zeggen dat ik zelf mijn instellingen wel goed zet en programmatjes installeer die ik nodig heb ipv een 'cooked' versie, dat wil zeggen een ROM waarin allemaal aanpassingen al zijn doorgevoerd en waarmee je MDA meteen na flashen al bepaalde instellingen/programma's/aanpassingen heeft, ik hou meer van de 'schone' versies waarbij ik zelf kan bepalen wat ik wel en niet wil. Succes!
Bedankt voor uw uitleg, ik ga hem vanavond uitproberen. THX Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M.v.Veelen schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:15:
Wat ik tot dusver heb kunnen vinden is dat het aan de Radio ROM versie kan liggen.

Had 1.46.00.11 en heb er nu 1.50.08.11 op gezet.
Eens kijken of die stabieler is ;)
Ik heb de WM6 van Adewidt op mijn P3600 met Radio Rom 1.38.00.11

De WM6 werkt perfect ( THX aan Adewidt ).

Ik zou de Radio Rom ook willen upgraden vandaar enkele vraagjes?

1. Waar kan ik 1.46.00.11 of 1.46.30.11 downloaden?
2. Hoe moet ik deze Radio Rom Installeren ?

Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 217755 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:56:
[...]

Ik heb de WM6 van Adewidt op mijn P3600 met Radio Rom 1.38.00.11

De WM6 werkt perfect ( THX aan Adewidt ).

Ik zou de Radio Rom ook willen upgraden vandaar enkele vraagjes?

1. Waar kan ik 1.46.00.11 of 1.46.30.11 downloaden?
2. Hoe moet ik deze Radio Rom Installeren ?

Bedankt voor de info.
Ik heb hier voor je erbij gezet en je moet hem het zelfde installeren zoals je de rom erop hebt gegooid. Anders gewoon even de walktrough volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:05:
[...]

Ik heb hier voor je erbij gezet en je moet hem het zelfde installeren zoals je de rom erop hebt gegooid. Anders gewoon even de walktrough volgen :)
Bedankt voor de info.

Gaat de WM6 er blijven op staan nadat ik de RadioRom erop gezet heb ?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 217755 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:33:
[...]

Bedankt voor de info.

Gaat de WM6 er blijven op staan nadat ik de RadioRom erop gezet heb ?

Bedankt.
Jep! Het is meer een driver die je installeert zegmaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:34:
[...]

Jep! Het is meer een driver die je installeert zegmaar ;)
Hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Ik heb deze Radio ROM 1.50.08.11 er nu ook een paar dagen op staan en tot nog toe lijkt deze me een stuk stabieler dan die er eerst op stond. Nog geen enkel gesprek weggevallen.

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 58143

M.v.Veelen schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:29:
[...]

Waar heb je die precies vandaan ? En ik ben het met je eens : de "schone" versies staan mij ook meer aan.

Welke radio rom zit er eigenlijk in die versie ?
http://wiki.xda-developer...pagename=Trinity_Upgrades

Radio ROM: 1.46.30.11

Weet iemand wel toetsen men moet indrukken op de P3600 voor een HARD RESET.

THX

Anoniem: 144053

Anoniem: 217755 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:29:
Weet iemand wel toetsen men moet indrukken op de P3600 voor een HARD RESET.

THX
Beide softkeys induwen (knoppen boven groene en rode belknop) + Reset.
Beide softkeys ingeduwd laten totdat het bericht verschijnt:
Press send to reset to factory default (of iets dergelijks).
Duw vervolgens op de groene knop. (©adewidt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Heeft iemand de cabfile voor de 10-knoppige Comm Manager van AdeWidt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
A_to_the_S schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 11:27:
Heeft iemand de cabfile voor de 10-knoppige Comm Manager van AdeWidt?
Staat allemaal op mn site, ook de 12 vesie etc etc ;)

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:40
TheVMaster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:21:
[...]

Ze moeten de stylus gewoon vergoeden :)
Zelf heb ik bij Orange lopen klagen, ze wilden er niet aan...maar na een 'dreig'-brief van mijn kant (juridisch geneuzel) gingen ze overstag :)
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik die brief ook hebben? Hoe meer mensen klagen hoe meer kans je hebt dat je een nieuwe stylus krijgt!

Ik hoop op je medewerking!

Thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door Vjenne-ICT op 22-09-2007 01:30 ]

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 23:06

mikeya

:o

Ik draai inmiddels al een tijdje op de WM6 (EN) rom van adewidt en ik vind het super werken!
Het werkt lekker soepel!
Ik heb alleen 2 vragen.
- ik heb bij notifications "email notification" uitgezet. Als ik dus nieuwe email heb op mijn imap server zou ik geen melding moeten krijgen. Toch gebeurt dat. Is er misschien een registersleutel waar deze optie in zit?
- ik zie dat er in wm6 geen terminal services zit. Is het toch mogelijk om te remote desktoppen? Want dat mis ik nu wel een beetje. Hoewel het natuurlijk een klein scherm is, lukte het altijd aardig om even snel iets te doen via remote desktop!

Mike,

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 01:03:
[...]

Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik die brief ook hebben? Hoe meer mensen klagen hoe meer kans je hebt dat je een nieuwe stylus krijgt!

Ik hoop op je medewerking!

Thanks!
Over mijn stylus probleem:
Ik heb ondertussen meerdere mails verzonden naar pdashop , maar krijg gewoon niks geen reactie meer.
Beetje jammer.
Was de laatste keer dat ik daar iets heb gekocht.

• DaannO
Er is een nieuwe TomTom versie die het beter schijnt te doen met de WM 6 en de p3600: TomTom 6.032.8351 :)

even een vraagje: Als ik ga bellen, dan druk ik dus op het groene knopje, en dan zou hij verbinding moeten maken. Vaak heb ik dat er dan op het schermpje dus 'end' in beeld, zodat je kan ophangen. Na een paar seconden verandert dit weer in 'talk', en is er dus vanzelf opgehangen:S dit heb ik ongeveer de helft van de tijd. en niks raakt het touch screen aan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

• A_to_the_S
DaannO schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:07:
Er is een nieuwe TomTom versie die het beter schijnt te doen met de WM 6 en de p3600: TomTom 6.032.8351 :)
Changelog?

• DaannO
Dunno, het is diegene die bij de kaiser wordt geleverd dus voor wm6 gemaakt. :)

• adewidt
mikeya schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 02:13:
Ik draai inmiddels al een tijdje op de WM6 (EN) rom van adewidt en ik vind het super werken!
Het werkt lekker soepel!
Ik heb alleen 2 vragen.
- ik heb bij notifications "email notification" uitgezet. Als ik dus nieuwe email heb op mijn imap server zou ik geen melding moeten krijgen. Toch gebeurt dat. Is er misschien een registersleutel waar deze optie in zit?
- ik zie dat er in wm6 geen terminal services zit. Is het toch mogelijk om te remote desktoppen? Want dat mis ik nu wel een beetje. Hoewel het natuurlijk een klein scherm is, lukte het altijd aardig om even snel iets te doen via remote desktop!
1. Neem aan dat je onder Settings -> Sounds and Notifications
alle vinkjes hebt uitgezet bij New Email Message (weet niet exacte vertaling).

2. Denk dat je deze zoekt:
http://bgjobconsult.110mb.com/cab/RDP.cab ;)

• adewidt
Nieuwe Nederlandse P3600 WM6 versie
Er is weer een nieuwe versie van de Nederlandse WM6 ROM.
Dit keer versie 1.0 rc1.

Veranderingen:
  • Netwerk tab onder telefoon instellingen werkend
  • Esmertec JBed MIDlet Manager toegevoegd (Engelstalig)
  • TAO Intent MIDlet Manager verwijderd
  • Opera Mini toegevoegd
    • Directe link naar Opera Mini onder Communicatie
    • Opera Mini icoon gemaakt
    • Opera Mini security berichten uitgeschakeld
  • MSN Messenger opgewaardeerd naar nieuwste versie (10.6.31.2600)
  • HTC Touch SYS-folder vertalingen (geen idee of het een vooruitgang of achteruitgang is)
  • Andere Splashscreen (thx Tribal27)
  • Tussen 1 en 2mb extra vrije ruimte
Om te downloaden en meer informatie klik hier

[ Voor 5% gewijzigd door adewidt op 22-09-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 13:48
ff 2 vraagjes (aangezien het hier daar toch al mee vol staat :) )
Hoe kan ik mijn smsjes en contactpersonen backuppen?
Ik wil die informatie NIET in Outlook hebben aangezien ik die voor andere doeleinden gebruik en ActiveSync kan niet veel anders volgens mij.

Dan de ROM upgrades, Ik heb gewoon een los toestel van HTC zelf. Moet ik deze dan ook CID unlocken? En hoe zit het met files en smsjes en contactpersonen enz die niet op je SIM staan? Deze blijven gewoon staan op je PDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hoi Allemaal,

Even afwezig geweest, maar ben weer helemaal terug van........................ Nou ja, nu even serieus.

Eerst wil ik even melden dat ik mijn Orange SPV M700 keurig netjes binnen een week (ja, echt waar!) is gerepareerd door het reparatiecentrum van Orange. Het betrof hier de welbekende LAK schade! Dus mensen als je hier ook last van hebt, trek aan de bel bij Orange! Men deed er bij Orange helemaal niet moeilijk over. Maar de welbekende STYLUS verhaal wou men niks van weten en deed men ook niks mee, kon ze wel met toestel mee sturen, maar weinig kans dat ik die vernieuwd zou krijgen. Ik hoop dat de mensen met een ORANGE SPV M700 hier wat mee kunnen. Mochten jullie nog vragen hebben betreffend bovenstaande, dan hoor ik het hier wel.

Even een hele andere vraag: Hoe kan ik mijn originele ROM van ORANGE backuppen? Ik wil dit doen omdat ik een nieuwe ROM met WM6 wil gaan proberen, maar als ik weer een garantie gevalletje heb, dan wil ik het toestel wel terug kunnen flashen. Kan iemand mij dit uitleggen hoe ik dit kan doen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DaannO schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 11:07:
Bij mij geeft hij aan, tijdens het installeren, dat er geen juiste ROM op het toestel staat. (nadat ik de exe heb uitgevoerd en ik op het toestel zou moeten kijken of er aanvullende stappen gezet zijn. Dit alles met een engelse WM6 ROM)

Zal eens kijken of de cab het beter doet, maar dat lijkt me stug.

-EDIT- Goh, het werkt :) De .exe dus niet, de .cab wel. Mooi nieuw opstart schermpje, voor de rest zo snel gezien geen andere of extra dingen...

[ Voor 17% gewijzigd door Fly-guy op 23-09-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
PostalDude schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:39:
Ik wil die informatie NIET in Outlook hebben aangezien ik die voor andere doeleinden gebruik en ActiveSync kan niet veel anders volgens mij.
Spritebackup is een programma dat dit kan.
Dan de ROM upgrades, Ik heb gewoon een los toestel van HTC zelf. Moet ik deze dan ook CID unlocken? En hoe zit het met files en smsjes en contactpersonen enz die niet op je SIM staan? Deze blijven gewoon staan op je PDA?
Met een ROM update delete je alles van je phone, dus ook contacts en smsjes. Tenzij deze op een of andere manier op je geheugenkaart staat, die blijft gewoon "heel"

Dacht dat veel ROMS tegenwoordig geen CID unlock meer nodig hadden, aangezien ze daar een trucje voor hebben, wat in die ROMupdate gebakken zit, zodat je tijdelijk, tijdens de update, geen lock meer op je phone hebt.. (maar die van mij is al unlocked, dus weet het niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
thx Fly-guy

Ik neem aan dat de SMSjes dan gebackupped worden on het kopje Email?

Dan nog een vraag, Hoe kan ik de tril functie herhalen?(is er ook een manier om deze harder te zetten?)
Bij een SMS of Alarm trilt die 1x voor 4a5 seconden en daarna doet die niks meer, hoe kan ik dat instellen van wel aangezien ik behoorlijk vaak het geluid uit doe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
PostalDude schreef op zondag 23 september 2007 @ 13:31:
thx Fly-guy

Ik neem aan dat de SMSjes dan gebackupped worden on het kopje Email?
Dacht het wel ja, ik heb 'm ook gebruikt en al mijn smsjes bestaan nog, maar weet dus niet 100% zeker dat het inderdaad onder email stond. (heb alleen de standaard instellingen gebruikt, niets veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Hoi,

Ik heb twee vragen:

1. Hoe kan ik mijn originele ROM van mijn Orange SPV M700 (HTC P3600) afhalen. Dit wil ik om eventueel bij een garantiegevalletje mijn toestel terug te flashen naar de originele ROM. Of is de originele ROM van de Oeange SPV M700 ergens te downloaden?

2. Hoe kan ik mijn sms berichten overzetten naar mijn nieuwe WM6 NL Rom? Ik heb nog niet egflasht, wil dat straks gaan doen. Is dat gewoon een kwestie van een bestand te backuppen of werkt dat anders.

Kan iemand mij helpen met bovenstaande.

Alvast hartelijk dank voor je medwerking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
adewidt schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:17:
Nieuwe Nederlandse P3600 WM6 versie
Er is weer een nieuwe versie van de Nederlandse WM6 ROM.
Dit keer versie 1.0 rc1.

...
Ook hier even dank uitspreken voor je werk. Hij staat er bij mij inmiddels probleemloos op. Nu kijken of er iets af te kraken valt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:49

TheVMaster

Moderator WOS
PostalDude schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:39:

Maak anders ff een 2e Outlook profiel aan (zo kun je ActiveSync stuff en je e-mail gescheiden houden) :) Zo deedt ik het ook altijd (voordat ik kon syncen met Exchange van de zaak)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:10
Vjenne-ICT schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:47:
Hoi Allemaal,

Even afwezig geweest, maar ben weer helemaal terug van........................ Nou ja, nu even serieus.

Eerst wil ik even melden dat ik mijn Orange SPV M700 keurig netjes binnen een week (ja, echt waar!) is gerepareerd door het reparatiecentrum van Orange. Het betrof hier de welbekende LAK schade! Dus mensen als je hier ook last van hebt, trek aan de bel bij Orange! Men deed er bij Orange helemaal niet moeilijk over. Maar de welbekende STYLUS verhaal wou men niks van weten en deed men ook niks mee, kon ze wel met toestel mee sturen, maar weinig kans dat ik die vernieuwd zou krijgen. Ik hoop dat de mensen met een ORANGE SPV M700 hier wat mee kunnen. Mochten jullie nog vragen hebben betreffend bovenstaande, dan hoor ik het hier wel.

Vjenne-ICT, heb je na de reparatie een je eigen toestel terug gekregen of een nieuwe van Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Vjenne-ICT schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:47:
Hoi Allemaal,

Men deed er bij Orange helemaal niet moeilijk over. Maar de welbekende STYLUS verhaal wou men niks van weten en deed men ook niks mee, kon ze wel met toestel mee sturen, maar weinig kans dat ik die vernieuwd zou krijgen. Ik hoop dat de mensen met een ORANGE SPV M700 hier wat mee kunnen. Mochten jullie nog vragen hebben betreffend bovenstaande, dan hoor ik het hier wel.
[/b]

Even een hele andere vraag: Hoe kan ik mijn originele ROM van ORANGE backuppen? Ik wil dit doen omdat ik een nieuwe ROM met WM6 wil gaan proberen, maar als ik weer een garantie gevalletje heb, dan wil ik het toestel wel terug kunnen flashen. Kan iemand mij dit uitleggen hoe ik dit kan doen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en antwoord!
Hmm....Ik heb die stylussen gewoon vergoed gekregen via de klantenservice....owja..'k heb ze een jurist op hun dak gestuurd...dat was het :+

Maar ehh...ik heb een probleem met lakschade wat ik ook graag wil melden enneh...'k heb hem wel naar WM6 geflasht. Iemand bekend of dit problemen gaat leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
TheVMaster schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:39:
[...]
'k heb hem wel naar WM6 geflasht. Iemand bekend of dit problemen gaat leveren?
Verlies je dan niet je garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 21:05
[...]

Hmm....Ik heb die stylussen gewoon vergoed gekregen via de klantenservice....owja..'k heb ze een jurist op hun dak gestuurd...dat was het :+

Maar ehh...ik heb een probleem met lakschade wat ik ook graag wil melden enneh...'k heb hem wel naar WM6 geflasht. Iemand bekend of dit problemen gaat leveren?
Gewoon zorgen dat alles weer in originele staat is, dus ook je bootloader. Dan heb je geen problemen met de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
TheVMaster schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:22:
[...]

Maak anders ff een 2e Outlook profiel aan (zo kun je ActiveSync stuff en je e-mail gescheiden houden) :) Zo deedt ik het ook altijd (voordat ik kon syncen met Exchange van de zaak)...
Hoe? Ik wordt helemaal SCHIJT!!! ziek van dat ActiveSync.. kan echt geen ene reet instellen..
Ik wil dat hij niet gaat ouwehoeren met mijn Email van me huis account.
Echter zodra ik hem aansluit gaat die gelijk ALLES syncen (dus ook de 1400 mails in me Postvak In waar ik niet om gevraagd heb)
Maar ik kan nergens het account of de plaats instellen (gebruik trouwens Outlook 2007)
ActiveSync weet volgens mij niet eens wat een instelling is dus zal daar maar niet aan beginnen.

Is er anders een normaal werkend programma waar je zelf de controle hebt waar je files heengaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

104831

Is er anders een normaal werkend programma waar je zelf de controle hebt waar je files heengaan?
Voor het verplaatsen van data van en naar mijn SD-kaartje gebruik ik met veel plezier WM5torage, Dit maakt van je SD-kaart een USB-stickie. Erg snel en gemakelijk, ook als je PC geen activesync heeft (op het werk bv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
PostalDude schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:39:
[...]

Hoe? Ik wordt helemaal SCHIJT!!! ziek van dat ActiveSync.. kan echt geen ene reet instellen..
Echter zodra ik hem aansluit gaat die gelijk ALLES syncen (dus ook de 1400 mails in me Postvak In waar ik niet om gevraagd heb)
Maar ik kan nergens het account of de plaats instellen (gebruik trouwens Outlook 2007)
ActiveSync weet volgens mij niet eens wat een instelling is dus zal daar maar niet aan beginnen.

Ik ben het met je eens dat ActiveSync niet het best geschreven prog van deze aardkloot is maar je gaat wel erg ver. Op je toestel kan je synchronisatie met e-mail gewoon uitvinken. Of je hilight één van de onderdelen en kan de instellingen daarvan aanpassen

Als je verbinding hebt met ActiveSync kan je op de PC ook nog een aantal dingen instellen. Valt dus best mee wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
4tune schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:02:
[...]

Ik ben het met je eens dat ActiveSync niet het best geschreven prog van deze aardkloot is maar je gaat wel erg ver. Op je toestel kan je synchronisatie met e-mail gewoon uitvinken. Of je hilight één van de onderdelen en kan de instellingen daarvan aanpassen

Als je verbinding hebt met ActiveSync kan je op de PC ook nog een aantal dingen instellen. Valt dus best mee wat dat betreft.
Ik heb het er niet over dat ik geen emails over wil zetten.
Ik heb het erover dat ik zelf controle wil hebben waar alles heen gaat.
En hij gaat gewoon syncen met de eerste de beste postvak in die hij kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
ChiMan schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:32:
[...]

Vjenne-ICT, heb je na de reparatie een je eigen toestel terug gekregen of een nieuwe van Orange?
Ik heb mijn eigen toestel gerepareerd retour gekregen!
[...]

Dit zal geen probleme opleveren denk ik, je denkt toch niet dat zei alle toetsellen gaan nakijkenw at er opstaat. Maar gezien dat ze een harde reset uitvoeren, kunnen ze het weigeren. Ik zou de TD op bellen van orange en het toetsle op sturen. Sucecs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Weet iemand hoe je het beeld in Windows Media Player moet roteren?

Vroeger was het zo dat als je een filmpje afspeelde in WMP en je hem Full Screen deed dat hij dan hij dan vanzelf draaide, maar nu niet meer...
Ik draai de ax3l rom...

bedankt...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PostalDude schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:39:
[...]

Hmm...gewoon een profiel aanmaken via Configuratiescherm --> PostvakIN/Post/Email button en dan profiel aanmaken enneh..dan wel ff aangeven (in dat scherm ergens) dat hij niet automatisch met je standaard profiel opstart en dan klaar ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
FlorisB schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:58:
[...]

Gewoon zorgen dat alles weer in originele staat is, dus ook je bootloader. Dan heb je geen problemen met de garantie.
Ehh...als iemand een standaard Orange WM5 rom heeft dan kan ik hem terugflashen ;)

• PostalDude
TheVMaster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:52:
[...]

Hmm...gewoon een profiel aanmaken via Configuratiescherm --> PostvakIN/Post/Email button en dan profiel aanmaken enneh..dan wel ff aangeven (in dat scherm ergens) dat hij niet automatisch met je standaard profiel opstart en dan klaar ;)
K top.. maar wat moet ik dan invullen?
Als ik een nieuw email client aanmaak vraagt die om een wachtwoord,email en server adres. En als ik een Windows Mobile account aanmaak vraagt die ook om een account en server adres!?

• Vjenne-ICT
TheVMaster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:53:
[...]

Ehh...als iemand een standaard Orange WM5 rom heeft dan kan ik hem terugflashen ;)
Daar ben ik ook wel beniewd naar of er een originele ROM van Orange voor de Oraneg SPV M700 in omloop is?

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Een originele ROM(backup) heb je zo, doe dat met Spritebackup en voila :)

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PostalDude schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:22:
[...]

K top.. maar wat moet ik dan invullen?
Als ik een nieuw email client aanmaak vraagt die om een wachtwoord,email en server adres. En als ik een Windows Mobile account aanmaak vraagt die ook om een account en server adres!?
Eh...gewoon iets invullen :) Hij geeft dan misschien wel een foutmelding als hij probeert mail op te halen, maar ja..je wilt eenvoudig een backup van je agenda/contacts...

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
gertjanvdheuvel schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:25:
Een originele ROM(backup) heb je zo, doe dat met Spritebackup en voila :)
Als jij dat dan eens ffies doet O-) en die rom ff online zet ;) dan heb ik ook de originele weer...

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

@VMaster: dat zou ik wel willen maar ik zit al op WM6 :D

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
gertjanvdheuvel schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:14:
@VMaster: dat zou ik wel willen maar ik zit al op WM6 :D
LOL Ach..anders bel ik eens ff met Orange...

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Ik betwijfel of die zo hun ROM op zouden sturen, zou me eerlijk gezegd best verbazen.

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 23:06

mikeya

:o

adewidt schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:12:
[...]

1. Neem aan dat je onder Settings -> Sounds and Notifications
alle vinkjes hebt uitgezet bij New Email Message (weet niet exacte vertaling).

2. Denk dat je deze zoekt:
http://bgjobconsult.110mb.com/cab/RDP.cab ;)
1. ja alle vinkjes staan bij Messaging: New e-mail message uit. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik bericht blijf krijgen.
Hoewel ik op dit moment eventjes niets krijg. Ik heb mijn telefoon ingesteld om te synchroniseren met mijn IMAP server. Helaas blijkt hij geen verbinding meer te kunnen krijgen 8)7 . Het lijkt wel of Vodafone mijn poging blokkeert. (secure imap port 993)
Gewoon internetten en het weer updaten lukken wel, alleen bij email krijg ik een verbindingsfout.
Aan de server ligt het niet, ik kan namelijk gewoon extern inloggen via secure imap.
Heeft iemand anders hier misschien vodafone en wel een werkende synchronisatie?
Ik gebruik gewoon live.vodafone.com als APN met user: vodafone and passw: vodafone.
Dat heeft altijd gewerkt.

2. Super, dankje wel! Die zochten we _/-\o_

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
TheVMaster schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:21:
[...]

LOL Ach..anders bel ik eens ff met Orange...
Heb je al gebeld met orange? Zo ja, wat zeiden ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
adewidt schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:26:

ik ben deze rom nu aan het flashen maar na ong. 10 minuten zat hij op 80% en daar blijft ie nu op hangen... hij is nu al 25 minuten bezig en loopt niet verder..

lijkt me niet normaal.

is het mogelijk om de unit te resetten in de bootloader en opnieuw te proberen?

of kan ik het vergeten en is ie waarschijnlijk naar de klote...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Er is in dit topic al een paar keer sprake geweest van een handig tooltje van HTC waarmee je eenvoudig de Orange World / T-Mobile / Vodafone instellingen terugzet. Die is natuurlijk gewoon op de site van HTC op te halen.

Probleem is alleen dat je je toestel moet registreren om erbij te komen en dat gaat niet als je een SPV M700 hebt.

Kan iemand een rechtstreekse link naar dat tooltje posten of hem ergens oploaden?

Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
4tune schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:54:
Er is in dit topic al een paar keer sprake geweest van een handig tooltje van HTC waarmee je eenvoudig de Orange World / T-Mobile / Vodafone instellingen terugzet. Die is natuurlijk gewoon op de site van HTC op te halen.

Probleem is alleen dat je je toestel moet registreren om erbij te komen en dat gaat niet als je een SPV M700 hebt.

Kan iemand een rechtstreekse link naar dat tooltje posten of hem ergens oploaden?

Alvast dank.
Daar heb ik ook wel oren naar! Ik zit ook met het probleem dat ik een Orange SPV M700 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
-DUS- schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:31:
[...]

ik ben deze rom nu aan het flashen maar na ong. 10 minuten zat hij op 80% en daar blijft ie nu op hangen... hij is nu al 25 minuten bezig en loopt niet verder..

lijkt me niet normaal.

is het mogelijk om de unit te resetten in de bootloader en opnieuw te proberen?

of kan ik het vergeten en is ie waarschijnlijk naar de klote...?
Naar de klote kan die niet gaan.
De ROM-update blijft van de Bootloader af zodat je het toestel altijd weer kan herstellen.

Controlleer de gebruikte USB kabel. En probeer de update opnieuw vanuit de Bootloader (power + camera + softreset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
4tune schreef op zondag 30 september 2007 @ 13:54:

Alvast dank.
http://go.hznet.nl/htc_nl_setup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Ik heb nu weer een "probleem"
Ik heb de nieuwe ROM geinstalled van WM6 van Allboutphones (die 2 paginas terug staat) de versie 1.0 Final dacht ik.
Hier heb ik TomTom 6 bij geinstalleerd en alle stappen gevolgd.
Echter blijft die zeggen dat die geen bruikbaar GPS signaal kan vinden.

Terwijl het geintegreerde GPSinfo tooltje wel degelijk mij coordinaten geeft en sattelieten aangeeft.

Doe ik iets verkeerd of staat er ergens in Windows Mobile iets verkeerd? (poorten veranderen bij external GPS werkt ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

PostalDude schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:59:
Ik heb nu weer een "probleem"
Ik heb de nieuwe ROM geinstalled van WM6 van Allboutphones (die 2 paginas terug staat) de versie 1.0 Final dacht ik.
Hier heb ik TomTom 6 bij geinstalleerd en alle stappen gevolgd.
Echter blijft die zeggen dat die geen bruikbaar GPS signaal kan vinden.

Terwijl het geintegreerde GPSinfo tooltje wel degelijk mij coordinaten geeft en sattelieten aangeeft.

Doe ik iets verkeerd of staat er ergens in Windows Mobile iets verkeerd? (poorten veranderen bij external GPS werkt ook niet)
Op het forum van allaboutphones is een tomtom fix te vinden wanneer je niet de radiorom van ADW gebruikt.

Edit:

hier dus ... http://adw.xs4all.nl/p3600/Cert_SPCS.cab

suc6 er mee

[ Voor 5% gewijzigd door Lip op 02-10-2007 16:36 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
freak1982 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:32:
[...]

Op het forum van allaboutphones is een tomtom fix te vinden wanneer je niet de radiorom van ADW gebruikt.

Edit:

hier dus ... http://adw.xs4all.nl/p3600/Cert_SPCS.cab

suc6 er mee
De TomTom fix is er alleen om de Today Plugin witte letters te geven. Doet verder niks.
Indien je onbruikbaar signaal hebt, moet je gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Vjenne-ICT schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:17:
[...]

Heb je al gebeld met orange? Zo ja, wat zeiden ze?
Ze zeiden dat je hier moet kijken ;)

http://www.allaboutphones...&st=0&sk=t&sd=a&start=315

Ik heb de daar geposte SPV M700 rom vergeleken met een ROM dump. Het os komt helemaal overeen met de dump. De splash screens kloppen. Extended rom kon ik niet uitlezen, zou kunnen dat die leeg is. Dat is eventueel nog wel te verhelpen. Het ziet er allemaal goed uit.

IPL en SPL zijn niet in deze rom meegenomen, dus je krijgt niet de originele bootloader terug.

[ Voor 5% gewijzigd door 4tune op 02-10-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
adewidt schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:41:
[...]
De TomTom fix is er alleen om de Today Plugin witte letters te geven. Doet verder niks.
Indien je onbruikbaar signaal hebt, moet je gewoon geduld hebben.
Klopt idd :)
Poort(of hoe dat ook heet) stond bij de instellingen op 4800
Nadat ik deze op het hoogste heb gezet (11520 dacht ik) deed die het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel

gertjanvdheuvel

Even terug komend op de originele NL rom voor de SPV M700's : hiero
Het is wel een Rapidshare , dus het kan zijn dat de dagelijkse limiet vaak even bereikt is. Tenzij ik hem ergens anders kan uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
gertjanvdheuvel schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:30:
Het is wel een Rapidshare , dus het kan zijn dat de dagelijkse limiet vaak even bereikt is. Tenzij ik hem ergens anders kan uppen.
Mjah wil hem best op mn site zetten omdat er meer mensen naar vragen echter is dat dan wel voor geregistreerde mensen dus de rest heeft er weinig aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DaannO schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:38:
[...]

Mjah wil hem best op mn site zetten omdat er meer mensen naar vragen echter is dat dan wel voor geregistreerde mensen dus de rest heeft er weinig aan. :)
'k wil hem ook wel uploaden, maar dan zal ik hem eerst moeten downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TheVMaster schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

'k wil hem ook wel uploaden, maar dan zal ik hem eerst moeten downloaden :+
Hij staat er bij mij al op en aangezien je een account hebt kun je hem gewoon downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
gertjanvdheuvel schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:30:
DaannO schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:44:
[...]

Hij staat er bij mij al op en aangezien je een account hebt kun je hem gewoon downloaden :)
Hier vind je de originele WM5 SPV M700 Rom (NL). Downloaden is voor eigen risico ;) http://go.hznet.nl/dutch_orange_spvm700rom

[ Voor 66% gewijzigd door TheVMaster op 03-10-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Nou niet het gerucht verspreiden dat het hier om een originele SPV M700 rom gaat. Dat is zeker niet zo. Het ziet er meer uit als een rebuild van een rom dump. Maar niet getreurd, als ie wil flashen kan erop worden voortgeborduurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235129

Weet iemand of er ook losse frontjes verkrijgbaar zijn voor de HTC 3600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233972

Ik heb een grot probleem met mijn WLAN. Ik kan overal verbinding maken met alle open W-lans en mijn eigen thuis WLAN. Echter ik kom niet op internet!! Heb ook al mijn beveiligingen van mijn router gereset, maar niks. Bij de IE blijft er onderin de balk zoeken... staan. Ook krijg ik soms de melding pagina kan niet owrden geopend omdat de verbinding is verbroken. Moet ik ergens nog wat instellen voor mijn internet? Bij het vinden van het netwerk klik ik op internet (ipv werk). (er is geen proxyserver aanwezig)

Help................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb trouwens wel net iets gelezen dat ik de laatste OS-versie moest flashen.
Ik heb nu WM5 ROM-versie 5.1.465 (build 15673.3.3.1
ROM versie: 1.23.404.2 d.d. 13-03-2007

Waar kan ik de laatste OS downloaden? (En kan ik ook WM6 erop zetten of heeft het apparaat beperkingen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net geprobeerd, met GPRS wel gewoon verbinding en met usb aan PC ook verbinding en internet, maar met WLAN blijft het uit. Nieuwe ROM-update geinstalleerd, nog steeds niks.

Please help

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 233972 op 04-10-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
Zag dat er nu een officiele WM6 ROM van HTC is uitgebracht voor de p3300 (die veel ouders is dan de p3600)
Betekend dit dat de kans nu groter is dat hij ook uitkomt voor de P3600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PostalDude schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:02:
Zag dat er nu een officiele WM6 ROM van HTC is uitgebracht voor de p3300 (die veel ouders is dan de p3600)
Betekend dit dat de kans nu groter is dat hij ook uitkomt voor de P3600?
Nope, ons apparaatje wordt overgeslagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235129

Wel balen vind ik.
Verder heb ik last van lakschade op mn HTC. Valt dit onder de garantie of is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
DaannO schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:39:
[...]

Nope, ons apparaatje wordt overgeslagen..
Is dat 100% zeker?
3300 is volgens mij dik een jaar ouder dan onze..(als het niet meer is)
Zou me raar lijken als ze ons overslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PostalDude schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:02:
[...]

Is dat 100% zeker?
3300 is volgens mij dik een jaar ouder dan onze..(als het niet meer is)
Zou me raar lijken als ze ons overslaan..
Jep, zoek anders even in dit topic. Is al veelvuldig aanbod gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Heb ook een tijdje op die officiele ROM zitten wachten, maar die gaat er echt niet komen.

[reclamemodus]
De WM6 ROM van adewidt is daarentegen ook NL en lekker snel en stabiel !!
[/reclamemodus]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
die van adewidt heb ik idd al.
Ik wacht nog gewoon af op een officiele rom (waarvan ik toch nog steeds verwacht dat die er gaat komen)
Tja.. ik weet dat ik koppig ben mja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 19:53
Ik hoop er ook nog steeds op. Zou toch jammer zijn als het niet doorgaat.

Als je overigens een branded model heb zoals ik, dan is de kans op een update helemaal ver weg. Ik kan mij niet voorstellen dat Orange ons een nieuwe update gaat geven mocht die voor de HTC branded modellen wel beschikbaar komen.

Maar ik heb nog wel geduld! En anders klap ik die van adewidt er op! :) Als ik echt niet meer kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Ik heb vandaag een nieuwe Nederlandse en Engelse versie uitgebracht :) .
Dit maal versie 1.1. Er is behoorlijk wat veranderd.

Voor complete lijst met veranderingen en downloadlinks:
Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net een (soft) reset gedaan met mijn p3600, en als ik nu bij het opstarten mijn password invul, dan geeft hij aan dat het de verkeerde code is :'( Ik heb versie 1.0 rc4 van adewidt, en ik wil heb nu dus upgraden naar versie 1.1, maar daarvoor moet ik eerst verbinding hebben met ActiveSync, en dat gaat alleen als ik het wachtwoord goed heb ingevuld...
Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen?

Edit: ik heb maar een hard reset gedaan, aangezien alle bestanden na het upgraden naar 1.1 ook weg zijn;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 144053 op 07-10-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235654

Hoi,

heeft iemand enig idee of het mogelijk is om naast TomTom ook andere gps-software te gebruiken? En dan bedoel ik eigenlijk iets als Garmin Etrex, speciaal voor hiking/fietstochten en varen.

Ik heb al gezocht maar kon niets vinden. Er zal waarschijnlijk een port van de software moeten zijn en dat betwijfel ik.

Tips zijn erg welkom!

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman1976
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 13:13
Anoniem: 235654 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:27:heeft iemand enig idee of het mogelijk is om naast TomTom ook andere gps-software te gebruiken?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben tester voor een (op dit moment nog beta) programma dat waarschuwt voor mobiele flitsers, maar meerdere mensen hebben problemen met het draaien van deze applicatie icm tomtom.

Dat is trouwens niet alleen P3600 gerelateerd hoor, treedt bij meerdere devices op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
Sandeman1976 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:52:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik ben tester voor een (op dit moment nog beta) programma dat waarschuwt voor mobiele flitsers, maar meerdere mensen hebben problemen met het draaien van deze applicatie icm tomtom.

Dat is trouwens niet alleen P3600 gerelateerd hoor, treedt bij meerdere devices op.
De reden dat dit probleem optreed is vrij simpel.
Een programma welke aanspraak doet op de GPS zal contact zoeken met COM-port 9 (op de P3600).
De COM-port wordt vervolgens geblokkeerd voor andere verzoeken en is alleen te benaderen door het programma dat als eerste contact heeft gemaakt met de COM-port.

Een tweede programma wat wilt communiceren krijgt simpelweg geen contact met de COM-port meer. Om dit probleem op te lossen moet je een extra programma hebben welke een virtuele COM-port maakt welke de output geeft van COM-port 9 en niet blokeert nadat een programma er contact mee heet gemaakt.

Je zou het volgende programma kunnen proberen:
http://users.skynet.be/hofinger/GPS2Blue.html

Lees ook dit eens door:
http://windowsmobile.msmobiles.com/?p=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman1976
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 13:13
Nou, dit progje benadert helemaal geen compoort maar vraagt aan de gps API waar hij is. Hij werkt ook perfect samen met andere gps gebruikers als trackr.

En net zo, tomtom wil ook niet lief samen spelen met trackr.

Het is dus op de een of andere manier een tt gerelateerd probleem, maar we kunnen niet vinden wat precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 08:52

MeltedForest

Lenny-t

Hey, ik ben maar voor deze gegaan:

http://mobieletelefoons.g...f_id=&groupid=2583&p=3054

Hi, dus lekker bereik overal.
Goedkoop abonnementje en hoef maar weinig bij te betalen :)
En niet Operator gebonden, gewoon HTC toestel, dus ook toegang tot de HTC eClub.
Actie is geldig tot eind v/d maand dus snel beslissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik heb de topic start van FlorisB overgenomen, op naar deeltje 4

HTC P3600 deel 4(HTC Trinity, SPV M700)

[ Voor 47% gewijzigd door Lip op 10-10-2007 09:16 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

:)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste