Mailen heeft geen nut, gewoon bellen van maandag/tm vrijdag en vragen om aftersales.HackZois schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:51:
Heb ik ze duidelijk gemaild wat ik al heb geprobeerd, krijg ik een e-mail terug dat ik de nieuwe radio software moet downloaden. Zucht, wordt het weer zo'n gedoe...
[...]
Gelijk teruggemailt dat dat dus niet de oplossing is bij mij. En we wachten weer af...
Voeg mij ook maar toe aan het lijstje, mijn vader heeft het toestel ook en heeft ook problemen, nog niets aan gedaan. Dus ik ga binnenkort maar eens al die dingen uit de TS proberen op zijn toestel.
Anoniem: 228422
aftersales heeft ook geen nut,gewoon naar een tmobile-winkel gaan en die laten bellen met aftersales voor een oplossing.Audi-Addict schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:54:
[...]
Mailen heeft geen nut, gewoon bellen van maandag/tm vrijdag en vragen om aftersales.
Ik ga morgen bellen en dan laat ik het jullie wel weer weten.
Heb net gebeld met de klantenservice. Volgens hun was het geen bekend probleem, in ieder geval heeft de mevrouw een aantekening gemaakt dat ik in ieder geval een leentoestel krijg. En de MDA compact III moet gerepareerd worden.
Ik kan die lui van t-mobile wel wat.
- Winkel zegt vrolijk sorry meneer we kunnen u niet helpen
Audiaddict zegt : Ik koop hem in de winkel omdat ik daarmee ook service verwacht.
Winkel : Nee sorry daar moet u voor bellen
Audiaddict : wtf..
- After sales al 100x aan de lijn gehad, verder dan 100 euro bij betaling voor een ander toestel kom ik niet.
Belachelijk! Ik heb zelfs bij moeten betalen voor dit toestel en ik betaal al maandelijks mijn abbo en krijg er niets voor terug! Heb zelfs een ander toestel om te bellen.
Aan de winkel heb je dus ook niets!
Mijn eisen zijn als volgt : MDA vario 3 ipv mda compact 3 (zelfde functies) zonder bij betaling.
En dat valt nog mee want ik heb al die maanden betaald en het toestel neit kunnen gebruiken.
Wie doet mee? Als ze mij niet willen helpen dan pakken we het groter aan.
- Winkel zegt vrolijk sorry meneer we kunnen u niet helpen
Audiaddict zegt : Ik koop hem in de winkel omdat ik daarmee ook service verwacht.
Winkel : Nee sorry daar moet u voor bellen
Audiaddict : wtf..
- After sales al 100x aan de lijn gehad, verder dan 100 euro bij betaling voor een ander toestel kom ik niet.
Belachelijk! Ik heb zelfs bij moeten betalen voor dit toestel en ik betaal al maandelijks mijn abbo en krijg er niets voor terug! Heb zelfs een ander toestel om te bellen.
Aan de winkel heb je dus ook niets!
Mijn eisen zijn als volgt : MDA vario 3 ipv mda compact 3 (zelfde functies) zonder bij betaling.
En dat valt nog mee want ik heb al die maanden betaald en het toestel neit kunnen gebruiken.
Wie doet mee? Als ze mij niet willen helpen dan pakken we het groter aan.
[ Voor 22% gewijzigd door Workaholic op 30-10-2007 15:57 ]
Herrie schoppen heeft dus wel zin, ze heeft me terug gebeld
- 2 maanden geen abbo kosten ter waarde van 70 euro.
- Nieuwe MDA vario 3 (TyTN2)
Ze vroeg of ik het oude toestel kon opsturen en daarna kreeg ik pas mijn ander toestel terug etc.
Ben ik dus mooi niet mee akkoord gegaan, gun ze nu neits meer lol.
Dus weer boos geworden. En nu mag ik vandaag nog het nieuwe toestel ophalen hier in Enschede.
- 2 maanden geen abbo kosten ter waarde van 70 euro.
- Nieuwe MDA vario 3 (TyTN2)
Ze vroeg of ik het oude toestel kon opsturen en daarna kreeg ik pas mijn ander toestel terug etc.
Ben ik dus mooi niet mee akkoord gegaan, gun ze nu neits meer lol.
Dus weer boos geworden. En nu mag ik vandaag nog het nieuwe toestel ophalen hier in Enschede.
[ Voor 3% gewijzigd door Workaholic op 30-10-2007 16:10 ]
Ik ga morgen even herrie schoppen bij de t-mobile store.
Anoniem: 234546
ROEHA..... Half oktober WM 6 van de HTC site gehaald en geinstalleerd (inclusief nieuw radiorom), mensen kunnen mij nu gewoon bellen en ik hoor dan de telefoon overgaan. Wonderbaarlijk dat dat ook met een P3300 kan anno 2007. Kortom mijn probleem is gelukkig opgelost met de update naar WM6 en de combinatie van het T-Mobile netwerk. Blijft de kater van ontkenning bij de leverende party (T-Mobile) en het gebrek aan klantenservice voor een toch aanmerkelijke groep ontevreden gebruikers die een geavanceerd en duur product afnemen. Iedereen die er nog niet uit is, succes en ik hoop dat jullie binnenkort ook volmondig ROEHA kunnen roepen!
grtz ik wil je niet teleurstellen maar ik had ook een tijdje een werkende phone met wm6 maar toch kreeg ik later regelmatig weer smsjes van gemiste oproep.
Als ik jou was zou ik meteen een deal sluiten om het toestel om te ruilen voor een N95 of een HTC tyTn2 (vario 3).
Heb nu een nieuw toestel, meer functies en hij werkt ook nog.
Als ik jou was zou ik meteen een deal sluiten om het toestel om te ruilen voor een N95 of een HTC tyTn2 (vario 3).
Heb nu een nieuw toestel, meer functies en hij werkt ook nog.
Ik draai nu WM6 B&B 4.2 en nieuwe SIM kaart. Geen problemen meer gehad de afgelopen maand.
All that you know, is at an end
Hmm, mijn vader gaat binnenkort zijn t-mobile abo verlengen. Hij wilt dus voor deze telefoon gaan, maar nu zie ik dat hij bereikbaarheidsproblemen heeft. Is dat ook met de nieuwe die ze nu uitleveren? Of is dit probleem al opgelost. Zoniet kan hij beter voor de HTC Touch gaan, dan maar geen build in GPS.
Dan is de Tytn II een heel mooi alternatief, iets nieuwer dus je zal er meer voor betalen maar zeker de moeite waard om eens naar te kijken. heb ze hier beide liggen en de TytnII bevalt super. En geen bereikbaarheids probleem.xileS schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:34:
Hmm, mijn vader gaat binnenkort zijn t-mobile abo verlengen. Hij wilt dus voor deze telefoon gaan, maar nu zie ik dat hij bereikbaarheidsproblemen heeft. Is dat ook met de nieuwe die ze nu uitleveren? Of is dit probleem al opgelost. Zoniet kan hij beter voor de HTC Touch gaan, dan maar geen build in GPS.
Trouwens was voor mij de oplossing voor het probleem om T-Mobile NL bovenin de lijst te zetten bij beschikbare netwerken (stond uberhaubt niet eens aangevinkt)
Vandaag een nieuwe simkaart gehad van t-mobile, ben benieuwd, heb dan alle mogelijke stappen ondernomen...
Gister wou ik weer bellen, en weer geen gehoor, gaat niet eens over maar zegt wel dat die belt. Wat een drama zeg...
Let op, T-Mobile heeft nu de officiele T-Mobile WM6 ROM voor de MDA Compact III uitgebracht.
Download hem hier
Download hem hier
Zover ik weet heeft alleen maar de WM5 rom die bereikbaarheids problemen.
Maar alle info is welkom
Maar alle info is welkom
He verdorie, dacht ik net geen last te hebben van dat bereikbaarheidsprobleem, kreeg ik zojuist een sms van een gemist gesprek (ja die je niet krijgt/ziet mis je ja)...terwijl dat alleen hoort aan te staan als ik voicemail heb aan staan volgens de tmobile site..err..die staat dus niet aan
. Volgens mij gaat er daar wel eens wat mis met wat software ofzo 
Naja ik ga de patch dan maar installeren, hopelijk blijven die gemiste smsjes de volgende keer lekker weg

Naja ik ga de patch dan maar installeren, hopelijk blijven die gemiste smsjes de volgende keer lekker weg
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ik heb mijn contract laten ontbinden,
vond het een prima oplossing, ik kon verder, en ben klaar met tmobile.
toestel mocht ik houden..... toppie.....
nummerbehoud gedaan en zit nu ergens anders.
helemaal klaar met het gezeik met dat bedrijf
vond het een prima oplossing, ik kon verder, en ben klaar met tmobile.
toestel mocht ik houden..... toppie.....
nummerbehoud gedaan en zit nu ergens anders.
helemaal klaar met het gezeik met dat bedrijf
Tha
Heb het zojuist geinstalleerd en zal het resultaat hier plaatsen!Madman_K schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:54:
Is daar alles mee opgelost???
Ik zit net hier te lezen, en merk dat jullie problemen bij mij ook optreden op een HTC TyTNII.
Dit als het toestel op UMTS staat, in GSM modus heb ik geen problemen.
Heb het probleem ook al neergelegd bij T-Mobile.
En natuurlijk in het TyTn2 Forum.
Dit als het toestel op UMTS staat, in GSM modus heb ik geen problemen.
Heb het probleem ook al neergelegd bij T-Mobile.
En natuurlijk in het TyTn2 Forum.
[ Voor 16% gewijzigd door rjhilbrink op 28-12-2007 16:00 ]
PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West
Nu ruim een week later geen problemen meer gehad sinds ik WM6 heb...
Edit: 16-01-2008: nog steeds geen problemen ondervonden...
Edit: 16-01-2008: nog steeds geen problemen ondervonden...
[ Voor 33% gewijzigd door dvdheiden op 16-01-2008 16:27 ]
Anoniem: 276936
Hier ook het zelfde probleem alleen met dit verschil dat ik een Orange SPV M650 heb.
Ik heb deze met een 2 jarig contract gekocht bij Orange echter is tijdens dit contract Orange overgenomen door TMobile.
Op het Orange netwerk geen enkel probleem, (bijna) altijd berijk en geen gemiste oproepen. Dit in tegenstelling tot het TMobile netwerk.
Sinds de overname van Orange door TMobile is mijn toestel niet meer bereikbaar als ik zelf lange tijd niet heb gebruikt. Als ik het toestel gebruik (bellen, sms'en of navigeren) kan ik wel gebeld worden.
Binnen de netwerk instellingen heb ik TMobile al boven aan gezet en als enige geselecteerd. Voordeel is nu dat na een soft reset er binnen 1 minut een netwerk is gevonden in tegenstelling tot de eerdere 10 minuten waarin het toestel leek te hangen.
Na een speurtocht op internet dacht ik het probleem gevonden te hebben in de nieuwe radio update van TMobile maar reacties op dit forum wijzen erop dat zelfs orginele HTCP3300's niets hebben aan deze update en daarnaast heb ik de CID lock van Orange er nog opzitten dus of het gaat werken..... Ik heb deze vraag nu voorgelegd aan de service desk en ben in afwachting van het antwoord.
Tot slot kwam ik ergens op dit forum een reactie tegen waarin gesteld werd dat er ergens een powersave oid wordt aangesproken als het apparaat lange tijd niet gebruikt wordt waardoor dit probleem veroorzaakt wordt, is hier meer over bekend en hoe hieromheen te gaan ??
Ik heb deze met een 2 jarig contract gekocht bij Orange echter is tijdens dit contract Orange overgenomen door TMobile.
Op het Orange netwerk geen enkel probleem, (bijna) altijd berijk en geen gemiste oproepen. Dit in tegenstelling tot het TMobile netwerk.
Sinds de overname van Orange door TMobile is mijn toestel niet meer bereikbaar als ik zelf lange tijd niet heb gebruikt. Als ik het toestel gebruik (bellen, sms'en of navigeren) kan ik wel gebeld worden.
Binnen de netwerk instellingen heb ik TMobile al boven aan gezet en als enige geselecteerd. Voordeel is nu dat na een soft reset er binnen 1 minut een netwerk is gevonden in tegenstelling tot de eerdere 10 minuten waarin het toestel leek te hangen.
Na een speurtocht op internet dacht ik het probleem gevonden te hebben in de nieuwe radio update van TMobile maar reacties op dit forum wijzen erop dat zelfs orginele HTCP3300's niets hebben aan deze update en daarnaast heb ik de CID lock van Orange er nog opzitten dus of het gaat werken..... Ik heb deze vraag nu voorgelegd aan de service desk en ben in afwachting van het antwoord.
Tot slot kwam ik ergens op dit forum een reactie tegen waarin gesteld werd dat er ergens een powersave oid wordt aangesproken als het apparaat lange tijd niet gebruikt wordt waardoor dit probleem veroorzaakt wordt, is hier meer over bekend en hoe hieromheen te gaan ??
Anoniem: 86536
Ik heb dus een andere ROM geprobeerd om te kijken of de bereikbaarheidsproblemen daarmee verholpen zouden zijn, maar dat is niet het geval. Heeft iemand enig idee of T-Mobile in de praktijk dan moeilijk doet over garantie/compensatieregelingen?
Anoniem: 83626
Bizar. Wij zitten in exact hetzelfde schuitje. Ik heb ook een M650 icm met een 2jarig contract en problemen sinds ik via T-mobile moet bellenAnoniem: 276936 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:19:
Hier ook het zelfde probleem alleen met dit verschil dat ik een Orange SPV M650 heb.
Binnen de netwerk instellingen heb ik TMobile al boven aan gezet en als enige geselecteerd.

Heb er zojuist over gebeld en de enige manier om voor hen uit te zoeken waar het aan ligt zou zijn om bij te houden precies wanneer ik niet bereikbaar ben (door te bellen met een andere telefoon naar mijn mobiel) en dan minimaal 2 van zulke data binnen 5 dagen nadat dat voorkomt doorgeven...
Ja lekkere oplossing is dat zeg.
Mn abbo loopt tot april.. ik denk dat ik dan gewoon overstap. Iemand nog suggesties?
Dat de problemen over zijn sinds iemand zn telefoon heeft geupgrade naar WM6 vind ik ook wel interessant! Lijkt me alleen geen legale optie en wat als er dan iets misgaat? Meer info is altijd welkom!
Anoniem: 83626
KICK
Ik heb vorige week mn M650 grondig aangepakt; simlockvrij en WM6 erop. Ik heb sterk de indruk dat ik sindsdien weer gewoon normaal fatsoenlijk bereikbaar ben
Ik ga geen links posten, maar het is te vinden op een forum met een x, een d en een a en iets met developers
Wat ik wel vreemd vind is dat ik nu al twee keer heb gezien dat de telefoon zichzelf soft-reset
Verder absoluut geen problemen. Telefoontje lijkt ook iets vlotter minder traag
Ik heb vorige week mn M650 grondig aangepakt; simlockvrij en WM6 erop. Ik heb sterk de indruk dat ik sindsdien weer gewoon normaal fatsoenlijk bereikbaar ben
Ik ga geen links posten, maar het is te vinden op een forum met een x, een d en een a en iets met developers
Wat ik wel vreemd vind is dat ik nu al twee keer heb gezien dat de telefoon zichzelf soft-reset
Verder absoluut geen problemen. Telefoontje lijkt ook iets vlotter minder traag
Heb ook hetzelfde gezever sinds Orange is over genomen door T-Mobile. Klantenservice heeft mij nu verteld dat HTC toestellen problemen zouden hebben met orange kaartjes. Heb aangeboden gekregen om vervroegd over te stappen. Het hele verhaal; Vol bereik maar niet te bereiken
Ik snap niet dat ze het probleem afschuiven op de Orange kaartjes. Ik heb het probleem nu ook al een tijdje en ik heb gewoon een t-mobile sim.
Ik heb een klacht gestuurd via de website vorige week, ik wacht nog op uitslag.
Ik denk dat het bij mij ligt aan de HTC (MDA Vario3) die ik heb. Ik ben verder wel tevreden over T-mobile, of ik tevreden blijf hangt ervan af hoe ze dit gaan oplossen. Ik heb er echter wel vertrouwen in dat het opgelost zal worden.
Ik las al ergens dat je een aantal tijden moet kunnen doorgeven waarop het gebeurde, dit is best lastig aangezien het niet altijd gebeurt (ik word niet dagelijks gebeld).
Ik heb een klacht gestuurd via de website vorige week, ik wacht nog op uitslag.
Ik denk dat het bij mij ligt aan de HTC (MDA Vario3) die ik heb. Ik ben verder wel tevreden over T-mobile, of ik tevreden blijf hangt ervan af hoe ze dit gaan oplossen. Ik heb er echter wel vertrouwen in dat het opgelost zal worden.
Ik las al ergens dat je een aantal tijden moet kunnen doorgeven waarop het gebeurde, dit is best lastig aangezien het niet altijd gebeurt (ik word niet dagelijks gebeld).
Na wat googlen op bereikbaarheidsproblemen kwam ik op tweakers terecht.
Ik heb dit probleem gehad op mijn T-mobile Vario toen ik daar een Telfort kaartje in gebruikte. Nu gebruik nu een Samsung i780 met een Telfort kaartje en het probleem blijft bestaan. Ik vermoed dat het te maken heeft met windows mobile (zowel 6.0 al 6.1) en het 3g netwerk.
Mijn volgende telefoon draait niet meer op windows. Er wordt niet serieus omgegaan met de klacht en verwacht ook niet dat er een oplossing gaat komen. Toch erg jammer want met de mogelijkheden van pocket pc's icm windows mobile is niets mis...
Ik heb dit probleem gehad op mijn T-mobile Vario toen ik daar een Telfort kaartje in gebruikte. Nu gebruik nu een Samsung i780 met een Telfort kaartje en het probleem blijft bestaan. Ik vermoed dat het te maken heeft met windows mobile (zowel 6.0 al 6.1) en het 3g netwerk.
Mijn volgende telefoon draait niet meer op windows. Er wordt niet serieus omgegaan met de klacht en verwacht ook niet dat er een oplossing gaat komen. Toch erg jammer want met de mogelijkheden van pocket pc's icm windows mobile is niets mis...