Welke tweaks allemaal? Kan je even opsommen, ik ben geinteresseerd in deze romRacerII schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:22:
[...]
Geen idee of dat mag.
maar zo kan je hem ook vinden, topic naam is "I Will Upload offical WM6 Rom today !!!!"
Staat in het trinity wm6 forum op xda developers forum.
En nee hij verbruikt net zo veel als elke andere rom, Alleen heeft deze de bug niet dat hij de 3g verbinding na een data sessie niet goed verbreekt.
Waardoor je accu nog sneller leeg loopt.
Let wel op dat deze rom wat tweaks nodig heeft.
Het staat allemaal in het thread zelf.mobile625 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:40:
[...]
Welke tweaks allemaal? Kan je even opsommen, ik ben geinteresseerd in deze rom
Als ik jou was zou ik die ROM niet installeren.
1) Het is onbekend waar hij vandaan komt. (Is ie wel voor de P3600?)
2) Hij heeft een oudere kernel build
3) Er zit bagger weinig aan extra apps bij..
Op t moment zit k nog bij 2.0.1.1, werkt voor mij vooralsnog prima
Geen extra apps , het is een os only.FlorisB schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:02:
[...]
Het staat allemaal in het thread zelf.
En ja hij is voor de 3600.
En de snelste wm6 rom die ik tot nu toe geflashed heb, oudere kernel of niet.
Wellicht kun je me helpen. Het installeren etc vanaf de CD gaat gewoon goed. Het probleem is dat hij na de installatie gewoon nergens te vinden is op mijn phone. Er wordt wel een mapje met de naam "Navigator" aangemaakt, maar daar zit verder niks in enzo. Beetje vaag dus..Anoniem: 136906 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:12:
[...]
ik heb TT 6.030 en die werkt zonder probleem op d P3600 onder WM6
Is er een manier om, zodra je gebeld wordt, de foto van de beller FULL screen op je scherm te krijgen?
Dat was bij WM 2003 wel het geval namelijk...
Is het mogelijk om met de WM6 rom ook die touchFlo software te installeren? Lijkt me dat elke touch screentje hier wel voor geschikt is.
Er zijn hier zeker apps voor te vinden. Zoek even op xda en dan kom je wel wat tegen.cornelixnootje1 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:37:
Is er een manier om, zodra je gebeld wordt, de foto van de beller FULL screen op je scherm te krijgen?
Vooralsnog niet. Het moet in de rom ingebakken zijn en het is tot nu toe niemand gelukt om het om te zetten dus het is nog even wachten daarop.SamuraiP1zzaCat schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:55:
Is het mogelijk om met de WM6 rom ook die touchFlo software te installeren? Lijkt me dat elke touch screentje hier wel voor geschikt is.
Het is een officiële HTC Trinity WM6 build. Het is alleen een hele vroege versie.FlorisB schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:02:
[...]
Het staat allemaal in het thread zelf.
Het windows ROM gedeelte is relatief oud, maar dat zou je altijd houden vergeleken met zelfgemaakte ROMS. Duidelijk zichtbaar is wel dat het gaat om geen "release"-ROM. Er ontbreken teveel programma's. Een groot voordeel van de nieuwe WM6 ROM is dat het bootgedeelte (XIP) beter omgaat met energiebeheer na het gebruik van GPRS/UMTS. Ik ben van mening dat met het bootgedeelte van deze ROM en de Windows Mobile ROM van bijvoorbeeld LVSW er een zeer stabiele goedwerkende WM6 versie valt te maken.
Bovendien moet je een GPU in je toestel hebben.DaannO schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:58:
Vooralsnog niet. Het moet in de rom ingebakken zijn en het is tot nu toe niemand gelukt om het om te zetten dus het is nog even wachten daarop.
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Oa de TyTn heeft een Ati chip erin zitten, bij de P3600 is dat niet het geval.FlowDesign schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:49:
[...]
Bovendien moet je een GPU in je toestel hebben.
Zowel de P3600 als de Tytn hebben dezelfde Ati chip. Deze chip is bedoeld voor videobellen (hardwarematige video encoderen). Bijkomende voordelen is dat de Ati chip ook te gebruiken is bij de camera, waardoor de videocamera van de P3600 en Tytn zeer goed presteren vergeleken met Nokia en SE toestellen. De beelden zijn gemiddeld scherper en soepeler. Een andere mogelijkheid van de Ati chip is het hardwarematig afspelen van MPEG4 videobestanden (en nog wat formaten). De chip is zeker geen videokaart met 2d en 3d acceleratie, waar we Ati ook van kennen.DaannO schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:12:
[...]
Oa de TyTn heeft een Ati chip erin zitten, bij de P3600 is dat niet het geval.
De grafische kracht komt nu uit de Samsung processor zelf met een LCD controller. In de Samsung processor zit echter geen specifieke 3d/2d acceleratie.
In de aankomende HTC Kaiser zit wel in de processor een 3d/2d acceleratie gedeelte. Indien er drivers voor komen zal dit toestel een stuk sneller zijn op grafisch gebied.
Is er iemand die een directe link heeft naar de genoemde XDA applicatie waarmee de bellerfoto's FULL SCREEN op je scherm verschijnen?
Ik kom er met zoeken niet uit namelijk, er is teveel "xda" wat er niets mee te maken heeft.
Ik kom er met zoeken niet uit namelijk, er is teveel "xda" wat er niets mee te maken heeft.
Mijn pa heeft gisteren zijn P3600 binnen gekregen 
Werken 'alle' typen 2GB MiniSD kaarten in dit toestel?
Zoek eens op de site van:cornelixnootje1 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:30:
Is er iemand die een directe link heeft naar de genoemde XDA applicatie waarmee de bellerfoto's FULL SCREEN op je scherm verschijnen?
http://forum.xda-developers.com
Let op! Dit soort opmerkingen mogen niet volgens de forumregels!FlowDesign schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:44:
[...]
Zoek eens op de site van:
In principe werken alle geheugenkaartjes. Wel zou ik opletten dat je geen SDHC kaart neemt. Per merk kunnen er kleine verschillen zijn. Met dingen als snelheid hoef je geen rekenig te houden. Alle kaarten zijn sneller dan een PocketPC aankan. Persoonlijk prefereer ik Kingston en SanDisk.FlowDesign schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:44:
Mijn pa heeft gisteren zijn P3600 binnen gekregen
Mag niet linken naar een ander forum?adewidt schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:31:
[...]
Let op! Dit soort opmerkingen mogen niet volgens de forumregels!
Ok. Thanks[...]
In principe werken alle geheugenkaartjes. Wel zou ik opletten dat je geen SDHC kaart neemt. Per merk kunnen er kleine verschillen zijn. Met dingen als snelheid hoef je geen rekenig te houden. Alle kaarten zijn sneller dan een PocketPC aankan. Persoonlijk prefereer ik Kingston en SanDisk.
Zie de regel nu niet meer staan, maar was er vroeger wel degelijkFlowDesign schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:31:
[...]
Mag niet linken naar een ander forum?
[...]
Ok. Thanks
De reden hierachter is dat iemand niks heeft aan een antwoord als "kijk maar op forum..." of "zoek maar op google". Indien je een link geeft naar het betreffende topic heeft iemand al veel meer iets aan een link.
Heeft iemand trouwens de WM6 software als de HTC Mediaplayer en Today onderdelen al geprobeerd onder WM5?
Goed, het begint me nu een beetje vervelend te worden.... het kost een hoop tijd allll die topic titles door te werken zonder uperhaupt te weten hoe zoiets heet. En ook na 2 verwijzingen naar een website waar 3000 topics lopen, kom ik er niet uit...FlowDesign schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:44:
[...]
Zoek eens op de site van:
Heeft iemand wellicht een keyword? Een titel van zo'n app? Of, wellicht, een directe link?
Ik ken geen programma waarmee dat gratis kan.cornelixnootje1 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:56:
[...]
Goed, het begint me nu een beetje vervelend te worden.... het kost een hoop tijd allll die topic titles door te werken zonder uperhaupt te weten hoe zoiets heet. En ook na 2 verwijzingen naar een website waar 3000 topics lopen, kom ik er niet uit...
Heeft iemand wellicht een keyword? Een titel van zo'n app? Of, wellicht, een directe link?
Je hebt wel Photo Contacts Pro (http://www.pocketx.net/products/photocontacts_ppc/), dit is echter niet gratis.
Mag wel degelijk hoor. Als iemand te lui is om zelf te zoeken dan mag je hem op weg helpen door hem naar een forum te verwijzen en hem aanmoedigen om daar te zoeken. Immers zijn we allemaal doe het zelf`ersadewidt schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:31:
[...]
Let op! Dit soort opmerkingen mogen niet volgens de forumregels!
[...]
In principe werken alle geheugenkaartjes. Wel zou ik opletten dat je geen SDHC kaart neemt. Per merk kunnen er kleine verschillen zijn. Met dingen als snelheid hoef je geen rekenig te houden. Alle kaarten zijn sneller dan een PocketPC aankan. Persoonlijk prefereer ik Kingston en SanDisk.
Mocht je willen weten hoe het precies zit dan kan je het altijd de crew vragen van psgg: PSGG Feedback
Ik zat hier:
http://www.forummobiles.c...on/index.php/t134018.html
te lezen, maar ben geen fransoos. Het lijkt erop dat er een manier is om TouchFlo op de HTC P3600 te krijgen.
te lezen, maar ben geen fransoos. Het lijkt erop dat er een manier is om TouchFlo op de HTC P3600 te krijgen.
Wat ik eruit kan opmaken is dat het erg buggy is en dat je het telkens apart moet opstarten. Ook missen er letters en valt het de hele tijd uit. Niet zo handig dus.SamuraiP1zzaCat schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:09:
Ik zat hier:
zohwww..de stylussen zijn eindelijk binnen
Welke WM6 ROM gebruiken de tweakers van GoT eigenlijk?
Die van LSVW, AX3L, Private69 of ausdim?
Zie ook draadje elders...
Die van LSVW, AX3L, Private69 of ausdim?
Zie ook draadje elders...
[ Voor 5% gewijzigd door FlowDesign op 05-07-2007 10:10 ]
Heb zojuist met succes de WM6 ROM van AX3L versie 2.0.8 op m'n P3600 UK geflashed.
Flashen is zo gepiept en hij is lekker snel. Tot nu toe geen bugs gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312499
Flashen is zo gepiept en hij is lekker snel. Tot nu toe geen bugs gevonden
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=312499
[ Voor 18% gewijzigd door FlowDesign op 05-07-2007 12:58 ]
ervaringen met Ax3l 2.0.8 ? Heb die rom gedownload maar wil ervaringen weten of er bekende bugs zijn ? Werkt GPS bijvoorbeeld ook nog ?
Anoniem: 225376
Hi,
Ik sta op het punt om een pda smartphone te kopen met ingebouwde gps, ik heb hierbij men ook laten vallen op de HTC P3600 of de E-TEN M700, maar kan niet kiezen, wie helpt me?
Wat betreft de HTC P3600 is daar al een nederlandse wm6 voor beschikbaar of komt deze er nog in de toekomst? Daar omdat ik op verscheidene forums lees dat htc niet van plan is een update uit brengen voor wm6 voor de p3600, klopt dat? De ingebouwde gps is blijkbaar geen sirfstar en daardoor niet zo snel als bv bij de eten m700 of heb je daar geen last van?
Thx
Kopernikus
Ik sta op het punt om een pda smartphone te kopen met ingebouwde gps, ik heb hierbij men ook laten vallen op de HTC P3600 of de E-TEN M700, maar kan niet kiezen, wie helpt me?
Wat betreft de HTC P3600 is daar al een nederlandse wm6 voor beschikbaar of komt deze er nog in de toekomst? Daar omdat ik op verscheidene forums lees dat htc niet van plan is een update uit brengen voor wm6 voor de p3600, klopt dat? De ingebouwde gps is blijkbaar geen sirfstar en daardoor niet zo snel als bv bij de eten m700 of heb je daar geen last van?
Thx
Kopernikus
Er is weer een nieuwe rom waarvan de verhalen erg goed schijnen te zijn. Ik ga deze denk ik straks even erop flashen. Meer info
Morgen komt mogelijk een officiële WM6 ROM voor de Aziatische (Dopod) P3600 uit.
Deze is via omwegen dan ook te installeren op een HTC P3600 en Orange SPV M700.
Bron:
http://forum.mypdacafe.com/viewtopic.php?t=16143
Deze is via omwegen dan ook te installeren op een HTC P3600 en Orange SPV M700.
Bron:
http://forum.mypdacafe.com/viewtopic.php?t=16143
Dat kan iedere malloot beweren, eerst eens kijken wat andere mensen erover zeggen.RacerII schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:08:
[...]
Geen extra apps , het is een os only.
En ja hij is voor de 3600.
En de snelste wm6 rom die ik tot nu toe geflashed heb, oudere kernel of niet.

GPS is eigenlijk niet afhankelijk van de ROM, het is gewoon een COM poort naar de Radio. Als je Radio met GPS hebt geinstalleerd, dwz elke radio met .11 dan heb je GPSSamuraiP1zzaCat schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:26:
ervaringen met Ax3l 2.0.8 ? Heb die rom gedownload maar wil ervaringen weten of er bekende bugs zijn ? Werkt GPS bijvoorbeeld ook nog ?
Hi,
Weet er iemand of er een mogelijkheid bestaat om de gesproken instructies van TomTom via eventueel een inbouw bluetooth carkit (AD2P?) op de luidsprekers van de auto te krijgen, ik zag ook een carkit van Carcomm (Carcomm Carkit HTC P3600) waarbij er bij de spec.staat:
"Telefoongesprekken en navigatie-aanwijzingen geeft hij duidelijk weer via de luidspreker bij de bestuurderstoel." Is er iemand die kan bevestigen dat dit werkt want deze kit kost zo'n 215 euro, indien dit niet werkt koop ik me liever een gewoon bluetooth setje.
Thx
Kopernikus
Weet er iemand of er een mogelijkheid bestaat om de gesproken instructies van TomTom via eventueel een inbouw bluetooth carkit (AD2P?) op de luidsprekers van de auto te krijgen, ik zag ook een carkit van Carcomm (Carcomm Carkit HTC P3600) waarbij er bij de spec.staat:
"Telefoongesprekken en navigatie-aanwijzingen geeft hij duidelijk weer via de luidspreker bij de bestuurderstoel." Is er iemand die kan bevestigen dat dit werkt want deze kit kost zo'n 215 euro, indien dit niet werkt koop ik me liever een gewoon bluetooth setje.
Thx
Kopernikus
Nou ik heb dus gisteren die AX3L 2.0.8 erop gezet en die heeft standaard Radio 1.38.00.11 maar ik krijg in TomTom 6.0.30 echt geen GPS ontvangst.
TomTom ziet de GPS ontvanger wel, maar zelfs na een kwartier buiten staan of in de auto (waar mijn eigen X500 het altijd prima doet) nog steeds geen signaal.
Ik heb zowel Interne ontvanger geprobeerd als Andere bekabelde ontvanger. In beide gevallen ziet TomTom dus wel een GPS ontvanger, maar er komt geen signaal binnen.
Moet ik mss nog iets aan specifieke instellingen wijzigen?
TomTom ziet de GPS ontvanger wel, maar zelfs na een kwartier buiten staan of in de auto (waar mijn eigen X500 het altijd prima doet) nog steeds geen signaal.

Ik heb zowel Interne ontvanger geprobeerd als Andere bekabelde ontvanger. In beide gevallen ziet TomTom dus wel een GPS ontvanger, maar er komt geen signaal binnen.
Ik ga 'm er ook op flashen want ik zie iemand op de laatste pagina zeggen dat er geen battery drain is en dat ie goed werkt met TomTom 6.0.30DaannO schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:02:
Er is weer een nieuwe rom waarvan de verhalen erg goed schijnen te zijn. Ik ga deze denk ik straks even erop flashen. Meer info
Directe link.
Great job ;-)
Installed since 2 hours now, and after full install, everythink seems to work fine.
Now more battery drain (36mA after data connection).
GPS work fine with TT 6.03, also with google map.
WiFi work perfectly.
Bluetooth OK.
All SPB softwares OK.
Pocket informant OK.
Activsync seems to go faster.
I'll test this Rom for a few days, but seems WM6 is on the right way ;-)
Reply With Quote
De officiële wm6 voor de dopod D810 is uit!, te downloaden op:
http://www.asia.htc.com/asia/event/WM6/index.html
Deze zou dus ook moeten werken op de P3600 of vergis ik me?
Greetz,
Kopernikus
Greetz,
Kopernikus
Alleen de file staat nog niet onlineAnoniem: 225376 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:59:
De officiële wm6 voor de dopod D810 is uit!, te downloaden op:
Greetz,
Kopernikus

DaannO schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:02:
Deze werkt perfect en GPS werkt ook met TomTom 6.0.30.FlowDesign schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:09:
Ik ga 'm er ook op flashen want ik zie iemand op de laatste pagina zeggen dat er geen battery drain is en dat ie goed werkt met TomTom 6.0.30![]()
Directe link.
Je moet alleen even HTC X-Button 1.5 vervangen door 1.51
Verder heb ik zelf nog BT File Explorer en HTC Home Touch toegevoegd.
Hier een rar met de volgende apps:
• BT File Explorer
• HTC CommManager
• HTC Dialer
• HTC Home Touch plugin
• HTC WM6 Theme (.tsk in \Windows zetten)
• HTC X-Button 1.51
[ Voor 12% gewijzigd door FlowDesign op 06-07-2007 14:02 ]
Deze rom lijkt goed te werken, maar is in feite een beta rom gebaseerd op een oude WM6 build.FlowDesign schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:55:
Deze werkt perfect en GPS werkt ook met TomTom 6.0.30.
Je moet alleen even HTC X-Button 1.5 vervangen door 1.51
Verder heb ik zelf nog BT File Explorer en HTC Home Touch toegevoegd.
Hier een rar met de volgende apps:
• BT File Explorer
• HTC CommManager
• HTC Dialer
• HTC Home Touch plugin
• HTC WM6 Theme (.tsk in \Windows zetten)
• HTC X-Button 1.51
Hij is snel en heeft geen last van 'battery drain', wel zitten er wat bugs in:
-Gifplayer werkt niet goed.
-Notes openen niet, op te lossen met office 2006 fix cab.
-SD kaarten raken corrupt en moeten daarop geformateerd worden.
-Dataverbindingen vallen weg waarop enkel een softreset helpt.
-Camera werkt soms niet, waarop enkel een softreset helpt.
Daarom is mijn conclusie deze rom niet te gebruiken. In mijn ogen is er nog geen WM6 rom die stabiel is en geen last heeft van het 'battery drain' probleem. De powersave.cab werkt niet.
Hopelijk komt er eens een officiele rom die wel helemaal in orde is.
Ps. Had jij niet een e-ten device ipv htc?
Heeft iemand een duidelijk oordeel over de kwaliteit van het bellen met dit toestel ?
Is de ontvangst goed, de geluidskwaliteit in orde, enz. Ik heb nl. ook wel gelezen dat dit een wat minder puntje was van dit toestelletje......
Is de ontvangst goed, de geluidskwaliteit in orde, enz. Ik heb nl. ook wel gelezen dat dit een wat minder puntje was van dit toestelletje......
¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 111759
het geluid is wat wollig maar niet zo dat de verstaanbaarheid in geding is. Hij zit qua kwaliteit net iets onder de Tytn (die ik zeer goed vind). Ontvangst is goed, zij het dat in randgebieden UMTS/GPRS de ontvangst iets minder kan zijn, maar dat komt meer door de dekking van UMTS als door de toestelkwaliteit. Kun je oplossen door Bandswich te installeren en in "wazige gebieden" UMTS even uit te schakelenM.v.Veelen schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:28:
Heeft iemand een duidelijk oordeel over de kwaliteit van het bellen met dit toestel ?
Goed ja het ligt iig niet aan de WM6 ROM dan, aangezien je wel een connectie krijgt. Al eens q-gps geprobeert?FlowDesign schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:02:
Nou ik heb dus gisteren die AX3L 2.0.8 erop gezet en die heeft standaard Radio 1.38.00.11 maar ik krijg in TomTom 6.0.30 echt geen GPS ontvangst.![]()
TomTom ziet de GPS ontvanger wel, maar zelfs na een kwartier buiten staan of in de auto (waar mijn eigen X500 het altijd prima doet) nog steeds geen signaal.![]()
Quick-gps heeft geen zin in combinatie met de Trinity. Dat programma werkt niet samen met de Qualcomm gps chipset.FlorisB schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 01:23:
[...]
Goed ja het ligt iig niet aan de WM6 ROM dan, aangezien je wel een connectie krijgt. Al eens q-gps geprobeert?
Verder werkt bij mij in iedere WM6 rom de gps functie, misschien had je nog iets langer moeten wachten op de eerste fix, een andere reden kan zijn dat je Tomtom niet in orde is. Ik gebruik zelf 6.02 en heb met geen enkele rom problemen om een fix te krijgen.
heeft iemand enig idee of er ook TomTom Mobile 5 op past?
Ik heb nu een SPV C550 i.c.m. TomTom Mobile 5 (western europe).
En ik zag dat er bij de M650 standaard tomtom navigator mee word geleverd, maar volgens orange is dat niet het geval bij de M700.
Tomtom bereiken duurt ook nog even. Die heb ik al wel een e-mail gestuurd maar duurt altijd lang bij hun. Dus hopelijk kan iemand mij duidelijkheid verschaffen.
Ik heb nu een SPV C550 i.c.m. TomTom Mobile 5 (western europe).
En ik zag dat er bij de M650 standaard tomtom navigator mee word geleverd, maar volgens orange is dat niet het geval bij de M700.
Tomtom bereiken duurt ook nog even. Die heb ik al wel een e-mail gestuurd maar duurt altijd lang bij hun. Dus hopelijk kan iemand mij duidelijkheid verschaffen.
Ik heb een E-ten X500 idd, maar mijn pa wilde liever een P3600Fraggar schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:21:
[...]
Deze rom lijkt goed te werken, maar is in feite een beta rom gebaseerd op een oude WM6 build.
Hij is snel en heeft geen last van 'battery drain', wel zitten er wat bugs in:
-Gifplayer werkt niet goed.
-Notes openen niet, op te lossen met office 2006 fix cab.
-SD kaarten raken corrupt en moeten daarop geformateerd worden.
-Dataverbindingen vallen weg waarop enkel een softreset helpt.
-Camera werkt soms niet, waarop enkel een softreset helpt.
Daarom is mijn conclusie deze rom niet te gebruiken. In mijn ogen is er nog geen WM6 rom die stabiel is en geen last heeft van het 'battery drain' probleem. De powersave.cab werkt niet.
Hopelijk komt er eens een officiele rom die wel helemaal in orde is.
Ps. Had jij niet een e-ten device ipv htc?
Mijn pa is niet zo'n heel erg intensieve gebruiker, hij gebruikt voornamelijk alleen maar de belfunctie en de kalender en hij haalt met enige regelmaat draadloos zijn mail op. Dus ik hoor het wel als er iets mis gaat. Binnenkort zaliemand toch wel die Dopod ROM geschikt gemaakt hebben voor de P3600 vermoed ik en dan hebben we allemaal een fatsoenlijke WM6
Inmiddels ben ik een paar uur verder (heb vanmiddag een 2e hands P3600 gekocht) en heb de nieuwste WM5 ROM update erin gezet (wil TT 6.03 draaien), maar heb 2 problemen :
Belangrijkste probleem is dat m'n 2Gb Kingston MiniSD kaartje op geen enkele manier herkend wordt. Ik kan maandag pas proberen de kaar te formatteren (heb hier geen kaartlezer), maar vraag me af of dat wel de oplossing is. Heb al register aangepast en de patch van HTC geprobeerd, maar geen succes.
2e probleem is WiFi : heb verbinding met m'n beveiligde netwerk (de key ingevoerd en ik heb verbinding + een IP adres), maar als ik een URL wil openen kan hij de pagina niet vinden. Ook hier heb ik van alles geprobeerd.....geen succes. -> instellingen stonden verkeerd waar je kunt kiezen of je een betere performace wilt of juist de accu wilt sparen. Deze helemaal naar links verschoven en toen werkte het ineens wel.
Iemand die me verder kan helpen ?
Belangrijkste probleem is dat m'n 2Gb Kingston MiniSD kaartje op geen enkele manier herkend wordt. Ik kan maandag pas proberen de kaar te formatteren (heb hier geen kaartlezer), maar vraag me af of dat wel de oplossing is. Heb al register aangepast en de patch van HTC geprobeerd, maar geen succes.
2e probleem is WiFi : heb verbinding met m'n beveiligde netwerk (de key ingevoerd en ik heb verbinding + een IP adres), maar als ik een URL wil openen kan hij de pagina niet vinden. Ook hier heb ik van alles geprobeerd.....geen succes. -> instellingen stonden verkeerd waar je kunt kiezen of je een betere performace wilt of juist de accu wilt sparen. Deze helemaal naar links verschoven en toen werkte het ineens wel.
[ Voor 11% gewijzigd door M.v.Veelen op 07-07-2007 22:35 ]
¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 216438
Ik heb een keer het zelfde probleem gehad: kaartje kon ik met de kaartlezer op mijn computer gewoon lezen, maar het toestel 'zag' de kaart niet. Na het formateren van het kaartje werd ie wel herkend.M.v.Veelen schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:04:
Inmiddels ben ik een paar uur verder (heb vanmiddag een 2e hands P3600 gekocht) en heb de nieuwste WM5 ROM update erin gezet (wil TT 6.03 draaien), maar heb 2 problemen :
Ok, dan vestig ik mijn hoop daar maar op. Morgen, op m'n werk, kan ik het kaartje formatteren in een kaartlezer en dan probeer ik het weer 
Ehm............formatteren als FAT16 of FAT32 ?
Ehm............formatteren als FAT16 of FAT32 ?
¯\_(ツ)_/¯
Wel frapant dat het bij mij wel werkt dan.Fraggar schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 04:00:
[...]
Quick-gps heeft geen zin in combinatie met de Trinity. Dat programma werkt niet samen met de Qualcomm gps chipset.
Verder werkt bij mij in iedere WM6 rom de gps functie, misschien had je nog iets langer moeten wachten op de eerste fix, een andere reden kan zijn dat je Tomtom niet in orde is. Ik gebruik zelf 6.02 en heb met geen enkele rom problemen om een fix te krijgen.
Als ik tomtom start en ik kijk bij de GPS staan er geen satellieten (ook niet grijs).
Wanneer ik dan tomtom sluit en Q GPS start en tomtom herstart staan er ineens 12 satellieten grijs (geen ontvangst dus).
Beetje raar dus
Call me crazy,
Maar volgens mij is er een hoop geOH met geheugenkaartjes in dit ding.
Maar volgens mij is er een hoop geOH met geheugenkaartjes in dit ding.
Nog geen duidelijk beeld of mini sdhc ook geschikt is voor SPV M700.
Weet iemand of het ZEKER wel of niet kan?
Kan niet omdat de geheugenkaart lezer alleen fat16 aan kan en HC is 32 als ik me niet vergis.doggy1 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:14:
Meer info over HC kaarten: http://www.daanno.com/for...g-in-nederland-vt152.html
[ Voor 16% gewijzigd door DaannO op 08-07-2007 23:17 ]
Dat is toevalFlorisB schreef op zondag 08 juli 2007 @ 18:27:
[...]
Wel frapant dat het bij mij wel werkt dan.
Als ik tomtom start en ik kijk bij de GPS staan er geen satellieten (ook niet grijs).
Wanneer ik dan tomtom sluit en Q GPS start en tomtom herstart staan er ineens 12 satellieten grijs (geen ontvangst dus).
Beetje raar dus
AdeWidt heeft al eens een uitleg daarover gegeven in dit topic, of het vorige deel.
Qgps heeft geen effect op het verkrijgen van een fix voor de p3600. In combinatie met de p3300 werkt het wel.
Formatteren van het kaartje had inderdaad het gewenste effect !
Eindelijk is de kaart zichtbaar en heb ik de kaarten tbv. TomTom erop kunnen plempen
Ben blij !
Eindelijk is de kaart zichtbaar en heb ik de kaarten tbv. TomTom erop kunnen plempen
Ben blij !
¯\_(ツ)_/¯
Nee, nog niemand heeft deze in elkaar geknutseld.M.v.Veelen schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:03:
Ben wel toe aan de volgende uitdaging : WM6
Heb gisteren al de "officiele" versie erop gezet en dat zag er goed uit, alleen was die UK en ik zou graag WM6 NL erop hebben. Weet niet of die al ergens vandaan te trekken is ?
Mja, ik zit me nu eigenlijk ook af te vragen of NL wel zo'n goed idee is. De meeste tools zijn vaak nog engelstalig en dan is het misschien toch weer handiger om UK te gebruiken.
Hmm.....welke versie wordt aangeraden om te gebruiken (lees dat er toch nog wel wat bugs her en der in de zelf-aangepaste-ROM's zitten) ?
Hmm.....welke versie wordt aangeraden om te gebruiken (lees dat er toch nog wel wat bugs her en der in de zelf-aangepaste-ROM's zitten) ?
¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 217755
Ik heb reeds geruime tijd een SD mini 4GB van TOPRAM (Samsung) zitten in mijn P3600.doggy1 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:14:
Deze werkt perfect alsook de TT6.03 die erop staat.
Lees dit draadje maar eens...........Anoniem: 217755 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:57:
Weet iemand al iets meer of de WM6 van HTC gaat uitkomen voor de p3600 en wanneer ?
http://forum.xda-develope...read.php?t=315556&page=10
hmmmmmm, schijnt MORGEN uit te komen :
http://forum.mypdacafe.com/viewtopic.php?p=175069#175069
[ Voor 14% gewijzigd door M.v.Veelen op 09-07-2007 14:09 ]
¯\_(ツ)_/¯
Erg interesant toestel iemand enig idee of deze ook te koop is op schiphol (see buy fly).
Maar het gaat mij om de vraag of de HC versie werkt, dus niet de gewone SD mini, maar SD HC mini!!Anoniem: 217755 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:54:
[...]
Ik heb reeds geruime tijd een SD mini 4GB van TOPRAM (Samsung) zitten in mijn P3600.
Deze werkt perfect alsook de TT6.03 die erop staat.
Anoniem: 217755
Het gaat hier over een upgrade naar WM6 voor een D810.M.v.Veelen schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:00:
[...]
Lees dit draadje maar eens...........
http://forum.xda-develope...read.php?t=315556&page=10
hmmmmmm, schijnt MORGEN uit te komen :
http://forum.mypdacafe.com/viewtopic.php?p=175069#175069
Zal dit werken op een HTC P3600 ?
Yep, is voor de HTC P3600 (ook bekend als Orange M700 of Dopod D810)
¯\_(ツ)_/¯
YippieeeeeeM.v.Veelen schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:32:
Anoniem: 189838
klopt, voor de Dopod variant. HTC zelf heeft in diverse persberichten aangegeven dat er voorlopig geen officiele WM6 voor de eigen P3600 komt. Als je dus de Dopod versie op jouw P3600 zet zal dat voor eigen risico zijn en zonder ondersteuning van HTC....tenzij ze misschien toch tot inkeer komen en ook voor de P3600 een officiele WM6 ROM uitbrengen. tot die tijd is al het andere officieel gezien illegaal. ('k heb zelf momenteel een van die "cooked" Roms op mijn Trinity staan en het werkt goedM.v.Veelen schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:32:
Hij is nu beschikbaar, alleen voor Dopod leden. Ik heb 'm nog niet gezien op een andere locatie waar niet-leden er ook bij kunnen
Komt vast wel....vandaag....?
Tadaaaaaaaaaa :
http://www.asia.htc.com/d..._WM6_Upgrade_20070709.zip
Tadaaaaaaaaaa :
[ Voor 21% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-07-2007 08:51 ]
¯\_(ツ)_/¯
Iemand deze al getest. Ben vooral benieuwd naar of de grps stroom bug is gefixedM.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 07:14:
Hij is nu beschikbaar, alleen voor Dopod leden. Ik heb 'm nog niet gezien op een andere locatie waar niet-leden er ook bij kunnenKomt vast wel....vandaag....?
Tadaaaaaaaaaa :
http://www.xbmcfreak.nl/
Ik heb 'm nog niet eens binnen. Download gaat rete-traag en stopt soms. Denk dat het toch nog even te druk is daar......
¯\_(ツ)_/¯
Ik heb de download (via een andere link, aangezien de download inderdaad steeds afbreekt) inmiddels binnen, maar wacht wel even met installeren. Er zijn veel problemen bij het installeren als ik xda zo lees. Ik wacht wel even een duidelijke oplossing af....
Deel die link es met me, ik zit nu op 11Mb en hij klapt er zo dadelijk weer uit denk ikMakaveli09 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:19:
Ik heb de download (via een andere link, aangezien de download inderdaad steeds afbreekt) inmiddels binnen, maar wacht wel even met installeren. Er zijn veel problemen bij het installeren als ik xda zo lees. Ik wacht wel even een duidelijke oplossing af....
¯\_(ツ)_/¯
Ik zag zojuist je post in xda, ik heb de volgende versie gedownload:M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:17:
Ik heb 'm nog niet eens binnen. Download gaat rete-traag en stopt soms. Denk dat het toch nog even te druk is daar......
D810_SEA_WM6_Upgrade_20070709.zip
In de Australische "schijnt" en probleem te zitten waardoor DOPOD/HTC deze van de site hebben gehaald zoals ik gelezen heb. In de loop van de week komt deze opnieuw uit.
Dit probleem schijnt niet in de SEA versie te zitten.
Ik kijk vol ongeduld naar een antwoord op je vraag :-)
Ja, precies. Maar waar heb jij die SEA dan gedownload want bij mij blijft ie stil staan .....
¯\_(ツ)_/¯
Hier vandaan:M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:30:
Ja, precies. Maar waar heb jij die SEA dan gedownload want bij mij blijft ie stil staan .....
http://rapidshare.com/files/42036469/D810_SEA_WM6_Upgrade_20070709.zip
Thanx, haal 'm nu lekker vlot binnen
¯\_(ツ)_/¯
Ik ben geen held met dit soort dingen, maar heb het toch geprobeerd.
Kreeg vrijwel meteen nadat ik het bekende 3-kleurenscherm te zien kreeg de melding op m'n laptop dat mijn device niet geschikt is voor deze update.
Ben nu maar gauw WM5 terug aan het zetten en m'n backup.
Heb ik iets vergeten te doen dan ofzo ? Of gaat het gewoon niet met deze update ??
Kreeg vrijwel meteen nadat ik het bekende 3-kleurenscherm te zien kreeg de melding op m'n laptop dat mijn device niet geschikt is voor deze update.
Heb ik iets vergeten te doen dan ofzo ? Of gaat het gewoon niet met deze update ??
¯\_(ツ)_/¯
Wat voor één heb jij?M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:15:
Ik ben geen held met dit soort dingen, maar heb het toch geprobeerd.
ik heb een Orange M700, dus gelocked door Orange. Heb jij ook een Orange versie, of een HTC?
Wat ik wel weet is dat je in ieder geval met die CID moet gaan spelen aangezien hierin beschreven staat welke versie je precies hebt.
Je moet wel eerst HARD-SPL installeren (als een gewone install/upgrade met de ROMUpdateUtility.exe) !
Daarna kun je deze Dopod ROM op iedere P3600 installeren.
Download Hard SPL (moet je wel voor ingelogd zijn op xda)
Download Hard SPL (moet je wel voor ingelogd zijn op xda)
[ Voor 32% gewijzigd door FlowDesign op 10-07-2007 13:43 ]
Ow.....waar vind ik die precies ? (gevonden, maar vind het allemaal nog wat tricky om daarmee te gaan stoeien......)FlowDesign schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:38:
Je moet wel eerst HARD-SPL installeren (als een gewone install/upgrade met de ROMUpdateUtility.exe) !
Heb nu even een WM6 erop gezet, ook UK, maar geen idee welke versie dat nu weer is. Er ontbrak iig. wel Office Mobile, dus heb ik die er naderhand op gezet.
@Makaveli09 : ik heb een HTC......
[ Voor 8% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-07-2007 13:46 ]
¯\_(ツ)_/¯
Is er al bekend over deze SEA ROM of deze geen battery Drain issues heeft en wat er allemaal inzit? Zoals Office Mobile enzo.
GPS werkt geloof ik iig wél met deze ROM.
Die HARD-SPL heb ik zelf ook gebruikt om de "cooked" WM6 van ausdim erop te zetten, werkt perfect hoorM.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:41:
[...]
Ow.....waar vind ik die precies ? (gevonden, maar vind het allemaal nog wat tricky om daarmee te gaan stoeien......)
Ok, heb jij dan een stap-voor-stap instructie wat ik dan moet doen om dit voor elkaar te krijgen ?
Ik las namelijk ook dat als je eenmaal dat erop hebt gezet dat er dan afgeraden wordt om dan weer terug te keren naar een officiele versie, omdat dan de "beveiliging" eraf is voor als het verkeerd gaat met flashen ?
Ik las namelijk ook dat als je eenmaal dat erop hebt gezet dat er dan afgeraden wordt om dan weer terug te keren naar een officiele versie, omdat dan de "beveiliging" eraf is voor als het verkeerd gaat met flashen ?
¯\_(ツ)_/¯
Die "beveiliging" voor het terugkeren heb ik me niet in verdiept, maar je kunt altijd nog een andere WM6 ROM proberen. Als ik jou was dan zou ik eerst deze nieuwe Dopod versie proberen en als die niet bevalt dan kun je altijd nog de WM6 versie van Ausdim nemen. Dat is mijns inziens toch wel de beste aangepaste ROM tot nu toe want die heeft geen last van battery drain.M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:00:
Ok, heb jij dan een stap-voor-stap instructie wat ik dan moet doen om dit voor elkaar te krijgen ?
Maar hoe te flashen:
- Ga op je P3600 naar Start > Instellingen > verbindingen > USB aan PC en zet het vinkje bij Geavanceerde netwerkfunctionaliteit uit!
- Zorg dat je accu goed vol is en verbind je P3600 via USB aan je PC/Laptop met ActiveSync 4.5
- Unzip die HARD SPL en start de ROMUpgradeUtility.exe
Je P3600 krijgt nu een 3 kleuren scherm en daarna een loadertje die vrij snel naar 100% gaat... - Start je P3600 opnieuw op.
- Haal de USB stekker eenmaal eruit en weer erin om weer verbinding te krijgen met je PC.
- Als dat klaar is unzip dan de D810_SEA_WM6_Upgrade...
- Open de RUU_Trinity..... executable en flash de nieuwe ROM erop.
Kun je even laten weten wat er allemaal wel en niet inzit, ben ik wel benieuwd naar
FlowDesign,
Een vraagje over HardSPL...
Wat doet dit nu precies.... is dit een tijdelijke CID unlocker, of een definitieve?
@TheVMaster:
Ik wacht je bevindingen af, mocht het je lukken, kan je dan aangeven of je het volgens de manier van FlowDesign hebt gedaan? Zo ja, dan ben ik de volgende
Wat doet dit nu precies.... is dit een tijdelijke CID unlocker, of een definitieve?
@TheVMaster:
Ik wacht je bevindingen af, mocht het je lukken, kan je dan aangeven of je het volgens de manier van FlowDesign hebt gedaan? Zo ja, dan ben ik de volgende
Ja hoor..dat wil ik wel. Overigens duurt het flashen echt langer dan bij een cooked rom.FlowDesign schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:16:
[...]
Kun je even laten weten wat er allemaal wel en niet inzit, ben ik wel benieuwd naar
Volgens mij is HardSPL een tijdelijke CID unlocker. Ik heb HardSPL nooit gebruikt (ook nu niet) en heb de CID lock er tijd terug al afgehaald. Ik heb het dus niet helemaal volgens de FlowDesign methode gedaan.Makaveli09 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:19:
FlowDesign,
@TheVMaster:
Gewoon setup opgestart (de upgrade) en gaan met die banaan...
Ships....ik heb een password ingesteld, maar nadat ik hem opnieuw heb gestart pakt hij de code niet. Waarschijnlijk de verkeerde code ingetoetst...ik flash hem ff opnieuw...
[ Voor 60% gewijzigd door TheVMaster op 10-07-2007 14:32 ]
Ok, maar welke HARD-SPL heb jij gebruikt, die Olipro of Des ?FlowDesign schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:12:
[...]
Maar hoe te flashen:Dat is alles
- Ga op je P3600 naar Start > Instellingen > verbindingen > USB aan PC en zet het vinkje bij Geavanceerde netwerkfunctionaliteit uit!
- Zorg dat je accu goed vol is en verbind je P3600 via USB aan je PC/Laptop met ActiveSync 4.5
- Unzip die HARD SPL en start de ROMUpgradeUtility.exe
Je P3600 krijgt nu een 3 kleuren scherm en daarna een loadertje die vrij snel naar 100% gaat...- Start je P3600 opnieuw op.
- Haal de USB stekker eenmaal eruit en weer erin om weer verbinding te krijgen met je PC.
- Als dat klaar is unzip dan de D810_SEA_WM6_Upgrade...
- Open de RUU_Trinity..... executable en flash de nieuwe ROM erop.
¯\_(ツ)_/¯
Yeah..hij staat er helemaal op. Er worden een aantaal custom installaties uitgevoerd. (duurt maar een paar seconden) en daarna gaat hij rebooten.
De volgende apps zijn standaard aanwezig :
Office Mobile (Word/Excel/Powerpoint 2007)
Adobe Reader LE
Windows Live Messenger / Windows Live
Streaming Media
Windows Media
ZIP v1.2
Camera (met GPS ondersteuning)
HSDPA ondersteuning (is aan/uit te zetten via Settings)
Taskmanager v1.0
Windows Update
Radio version : 1.46.00.11
Rom version : 3.00.707.17
Rom data : 29 juni 2007
Window Mobile 6 Professional (Windows CE 5.2.1437 build 17944.0.3.1)
VoipClient ontbreekt helaas
Nog even voor de volledigheid : Ik heb deze ROM gebruikt : http://rapidshare.com/fil..._WM6_Upgrade_20070709.zip
De volgende apps zijn standaard aanwezig :
Office Mobile (Word/Excel/Powerpoint 2007)
Adobe Reader LE
Windows Live Messenger / Windows Live
Streaming Media
Windows Media
ZIP v1.2
Camera (met GPS ondersteuning)
HSDPA ondersteuning (is aan/uit te zetten via Settings)
Taskmanager v1.0
Windows Update
Radio version : 1.46.00.11
Rom version : 3.00.707.17
Rom data : 29 juni 2007
Window Mobile 6 Professional (Windows CE 5.2.1437 build 17944.0.3.1)
VoipClient ontbreekt helaas
Nog even voor de volledigheid : Ik heb deze ROM gebruikt : http://rapidshare.com/fil..._WM6_Upgrade_20070709.zip
[ Voor 72% gewijzigd door TheVMaster op 10-07-2007 14:51 ]
DESM.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:38:
[...]
Ok, maar welke HARD-SPL heb jij gebruikt, die Olipro of Des ?
Dan hoef je idd geen Hard SPL te gebruikenTheVMaster schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:20:
heb de CID lock er tijd terug al afgehaald.
FlowDesign, precies gedaan wat je zei en evengoed de melding dat dit niet geschikt is voor mijn device.
Wat nu ?
Wat nu ?
¯\_(ツ)_/¯
Ik dacht het gevonden te hebben : ik resette het toestel voordat ik 'm ging flashen, terwijl ik 'm alleen aan moest zetten. Toen begon ie te lopen en ........... na zo'n 28% liep ie vast en heb ik nu al 3 keer geprobeerd te recoveren.
Toestel dood of kan ik 'm nog redden ?
- ben 'm nu aan het flashen met de originele WM5 .......... hopen dat ie doorloopt.
Wat heb ik als ik de Hard-SPL_ZakMcRofl heb gedaan :
Trin100
IPL-SSPL by Des
Trin100
SPL-1.07.ds
Vervolgens ga ik flashen en loopt ie vast. Ik krijg dan :
Trin100
IPL-0.50
Trin100
SPL-9.99.cp
- ben 'm nu aan het flashen met de originele WM5 .......... hopen dat ie doorloopt.
Wat heb ik als ik de Hard-SPL_ZakMcRofl heb gedaan :
Trin100
IPL-SSPL by Des
Trin100
SPL-1.07.ds
Vervolgens ga ik flashen en loopt ie vast. Ik krijg dan :
Trin100
IPL-0.50
Trin100
SPL-9.99.cp
[ Voor 36% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-07-2007 15:27 ]
¯\_(ツ)_/¯
Welke ROM heb je geprobeerd? de Australische of de SEA versie?M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:19:
Ik dacht het gevonden te hebben : ik resette het toestel voordat ik 'm ging flashen, terwijl ik 'm alleen aan moest zetten. Toen begon ie te lopen en ........... na zo'n 28% liep ie vast en heb ik nu al 3 keer geprobeerd te recoveren.
Er zijn namelijk meerdere gebruikers met die problemen en ik meen dat ze allen de Australische versie probeerden.
Misschien moet je deze thread eens lezen:
[ Voor 7% gewijzigd door Makaveli09 op 10-07-2007 15:28 ]
Kan iemand een paar screenshots uploaden hier van de Dopod WM6 rom.
Ben erg nieuwsgierig hoe dit eruit ziet.
Thanks
Thanks
De SEA versie.........Makaveli09 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:26:
[...]
Welke ROM heb je geprobeerd? de Australische of de SEA versie?
Er zijn namelijk meerdere gebruikers met die problemen en ik meen dat ze allen de Australische versie probeerden.
Pfffffffffff......toestel doet het weer (WM5 NL)........
Moet ik het nog een keer proberen of loop ik tegen hetzelfde probleem aan ?
[ Voor 17% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-07-2007 15:34 ]
¯\_(ツ)_/¯
eh...het ziet er hetzelfde uit als de bestaande Mobile 6 ROMSmobile625 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:27:
Kan iemand een paar screenshots uploaden hier van de Dopod WM6 rom.
Thanks
Anoniem: 136906
ik had hem ook geflashed maar bij start geeft hij aan dat hij niet de juiste providor heeft (Orange in mijn geval) en dat hij moet zoeken naar een juiste of ik moet mijn provider om zijn versie vragen.M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:28:
[...]
De SEA versie.........
Pfffffffffff......toestel doet het weer (WM5 NL)........
Moet ik het nog een keer proberen of loop ik tegen hetzelfde probleem aan ?
een ander iets wat wel lastiger was is dat mijn TT 6 niet meer werkte en dat deze versie om codes vroeg die door orange nooit verstrekt zijn. TT 6 werkte altijd op de "cooked" versies.
Ik ben dus maar lekker terug gegaan omdat deze voor mij wel werkte en TT voor mij belangrijk is. ik wacht dus op een versie die ook voor onze regio is
Wat een ellende zeg. Nu heb ik op de een of andere manier weer geen telefoon-functie. Deze staat wel uit, maar kan het netwerk niet vinden. In m'n mobieltje wel.
Raaaahhhhh....gek wordt je ervan
Alles gerestored en nu heb ik weer ontvangst......zucht....volgende keer maar weer verder met WM6, lijkt me nog steeds een aantrekkelijk OS voor m'n Trinity
Alles gerestored en nu heb ik weer ontvangst......zucht....volgende keer maar weer verder met WM6, lijkt me nog steeds een aantrekkelijk OS voor m'n Trinity
[ Voor 29% gewijzigd door M.v.Veelen op 10-07-2007 16:02 ]
¯\_(ツ)_/¯
Ik zie dat iemand het op heeft gelost met behulp van deze CID unlocker:M.v.Veelen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 15:54:
Wat een ellende zeg. Nu heb ik op de een of andere manier weer geen telefoon-functie. Deze staat wel uit, maar kan het netwerk niet vinden. In m'n mobieltje wel.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=293957
Dank voor de tip, vanavond maar es mee gaan stoeien dan maar
Ben het voor nu even zat en wil om 17:00 uur wel met een werkend toestel naar huis, hahaha
Ben het voor nu even zat en wil om 17:00 uur wel met een werkend toestel naar huis, hahaha
¯\_(ツ)_/¯
mun-rus op xda zegt:
I had OliPro SPl befor upgrading and have upgraded without any problem. Just run RUU and followed instructions.
I have an idea.
1. RUU flashed SPL 3.03 (so at that moment my phone became cid locked)
2.Probably my phone have the same cid as that ANZ rom. That's why i had no problems.
So all your problems are in new SPL and new logic for flashing device.
for flash new rom you should
1. unpack nbh file
2. use nbhgen to create new nbh with OS/RADIO/EXTROM/IPL only. WITHOUT SPL
3. use SSPL or hardSPL for flash this new nbh
4. enjoy
Dit topic is gesloten.