HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 21.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
dank je, _/-\o_ ik zal er eens mee aan de slag gaan, ik neem aan dat er dan nog geen nederlandse wm6 rom is?

mocht er in de tussentijd nog iemand een reg hack weten om het metertje weg te halen, dan hoor ik het graag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik krijg fullscreenkeyboard niet actief. Hij is geinstalleerd, maar als ik op de keuzes klik voor welke invoermethode ik wil dan kies ik fullscreen keyboard maar de normale keyboard verschijnt dan????

Ik heb de SPV M700 (Orange). Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
-DUS- schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:23:
mocht er in de tussentijd nog iemand een reg hack weten om het metertje weg te halen, dan hoor ik het graag. :D
Restore clock on top bar
[HKLM\Software\Microsoft\Shell\]
"ShowTitleBarClock"=1 (enable)
"ShowTitleBarClock"=0 (disable)

En dan even een soft resetje doen.

Niet luisteren naar de onzin over een andere rom nemen om van het batterijtje af te komen, hoor. :P
Da's net zoiets als een andere auto kopen omdat je banden versleten zijn. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 14:05

intermusic

Marc Hoekstra

Ik heb onderstaand bericht reeds geplaats als een apart topic, maar hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik het hier nog een keer plaats (er zijn hier misschien mensen die ook een SPV M500 hebben "gehad"):

Ik heb sinds vandaag een orange SPV M700 met WM2005.
Deze heb ik gekregen van de verzekering omdat mijn SPV M500 met WM2003 na beschadiging niet meer te repareren viel.

Nu heb ik een backup op mijn HD, van mijn contacten uit de M500, welke gemaakt was met xbackup. Dit programma was standaard geïnstalleerd op de M500.
Na informatie doorgelezen te hebben is xbackup is niet meer te gebruiken op WM2005.
Ook is het volgens mij niet mogelijk deze backup van xbackup genaamd: "CompactFlashBackUpPim" op een andere manier te restoren.

De enige mogelijkheid lijkt met een ander backup programma, namelijk PPCPimBackupV1[1].8 WM2003 versie een backup te maken van de betreffende contacten op de SPV M500 en deze backup te restoren met hetzelfde programma op de M700 maar dan de WM2005 versie.
Ik zou dus de mogelijkheid moeten hebben mijn oude backup tijdelijk te restoren op een SPV M500
en dan een backup te maken met bovenstaand programma.

Mijn vraag is dan ook de volgende:

Woont er iemand in de buurt van Leeuwarden met een Orange SPV M500?
Is het mogelijk dat ik mijn oude backup tijdelijk mag restoren op jou telefoon, om zo een bruikbare backup te maken van mijn contacten met bovenstaand programma? (dit alles natuurlijk na een backup te hebben gemaakt van jou contacten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
kijk, daar heb ik wat aan, straks gelijk proberen!

al moet ik zeggen dat wat nuttige info over wm6 natuurlijk ook nooit weg is, mischien iets voor over een tijdje.

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Eindelijk gelukt om WM 6 2.0.1.1 erop te gooien. Werkt wederom heerlijk en snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
intermusic schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:11:
Ik heb onderstaand bericht reeds geplaats als een apart topic, maar hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik het hier nog een keer plaats (er zijn hier misschien mensen die ook een SPV M500 hebben "gehad"):

Ik heb sinds vandaag een orange SPV M700 met WM2005.
Deze heb ik gekregen van de verzekering omdat mijn SPV M500 met WM2003 na beschadiging niet meer te repareren viel.

Nu heb ik een backup op mijn HD, van mijn contacten uit de M500, welke gemaakt was met xbackup. Dit programma was standaard geïnstalleerd op de M500.
Na informatie doorgelezen te hebben is xbackup is niet meer te gebruiken op WM2005.
Ook is het volgens mij niet mogelijk deze backup van xbackup genaamd: "CompactFlashBackUpPim" op een andere manier te restoren.

De enige mogelijkheid lijkt met een ander backup programma, namelijk PPCPimBackupV1[1].8 WM2003 versie een backup te maken van de betreffende contacten op de SPV M500 en deze backup te restoren met hetzelfde programma op de M700 maar dan de WM2005 versie.
Ik zou dus de mogelijkheid moeten hebben mijn oude backup tijdelijk te restoren op een SPV M500
en dan een backup te maken met bovenstaand programma.

Mijn vraag is dan ook de volgende:

Woont er iemand in de buurt van Leeuwarden met een Orange SPV M500?
Is het mogelijk dat ik mijn oude backup tijdelijk mag restoren op jou telefoon, om zo een bruikbare backup te maken van mijn contacten met bovenstaand programma? (dit alles natuurlijk na een backup te hebben gemaakt van jou contacten)
Wat is er mis met ActiveSync icm Exchange of Outlook (voor het syncen/backuppen van je agenda/contacts)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
Hyp Hyper schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:36:
[...]

Restore clock on top bar
[HKLM\Software\Microsoft\Shell\]
"ShowTitleBarClock"=1 (enable)
"ShowTitleBarClock"=0 (disable)

En dan even een soft resetje doen.

Niet luisteren naar de onzin over een andere rom nemen om van het batterijtje af te komen, hoor. :P
Da's net zoiets als een andere auto kopen omdat je banden versleten zijn. ;)
heb het geprobeerd maar na een reset staat het metertje er weer en als ik daarna in het register kijk is de waarde weer hersteld naar 0.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
-DUS- schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:45:
[...]

heb het geprobeerd maar na een reset staat het metertje er weer en als ik daarna in het register kijk is de waarde weer hersteld naar 0.....
niks gezegd... :P na een paar keer proberen heeft het gewerkt, metertje weg en tijd weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Weet iemand of de TomTom software er op blijft staan na een hard reset ? Ik heb een M700 van Orange.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Smarron schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:55:
Weet iemand of de TomTom software er op blijft staan na een hard reset ? Ik heb een M700 van Orange.
Het staat al een keer of 5 in dit topic maar oke :)

Tomtom staat op je extended-rom, die wordt niet gewist tijdens een harde-reset.
Het kan wel zo zijn dat je wat extra acties moet verrichten om Tomtom weer daadwerkelijk geinstalleerd te krijgen, zoek even naar de eerdere reacties hierop in dit topic.

Tip: Door ?limit=999 achter de url te plaatsen wordt meestal het hele topic geladen op één pagina.
Zo kun je dan met de zoekfunctie makkelijk zoeken naar bepaalde woorden.
Bijvoorbeeld: (HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Ik weet hoe het werkt en had ook wel wat gevonden, maar dat vond ik niet duidelijk genoeg. Maar in ieder geval bedankt. Ik weet het dan nu wel zeker.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 08:34

verbraakje

🚦

hee trinity users;)

voor de gene die officiele wm6 willen..

even lezen en tekenen!!!

http://www.phonenews.com/content/view/2102/9/

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
verbraakje schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 03:12:
hee trinity users;)

voor de gene die officiele wm6 willen..

even lezen en tekenen!!!

http://www.phonenews.com/content/view/2102/9/
Zou die officiele zoveel beter zijn dan de hier besproken (waardeloze) onofficiele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:09:
Mijn backlight blijft ook enorm lang branden, ook al staat die op 30 seconden...Komt dat door mobile shell ofzo?
Dit heb ik ook, en er zijn er meer in dit topic.

http://forum.xda-develope...e/index.php/t-291953.html

Het lijkt een bug. Ik gebruik ook Shell, maar volgens mij is dat het probleem niet... althans, anderen melden dit niet.

Ik zou graag willen dat hij gewoon helemaal uit gaat (het scherm incluis backlight) een minuut nadat ik hem op Keylock heb gezet. Dat deed mijn Qtek s200 ook.

Iemand al een alternatieve oplossing? Of een bevestiging van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag het toetsenbordje van tomtom ook willen kunnen gebruiken in mijn berichten, weet iemand of dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus F.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-08 21:46
Ik kan ineens geen gegevens (bv. dictaat of foto's) meer opslaan op mijn geheugenkaartje (Transcend 2GB Ultra)
Krijg een melding dat het kaartje tegen schrijven beveiligd is. Kan nergens iets van een instelling vinden en verder kom ik er ook niets over tegen.
Heeft iemand zoiets al eens eerder aan de hand gehad of weet iemand een oplossing?

Heb het gevoel dat die kaart net niet helemaal perfect functioneert, Op Sandisk overgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
heb vandaag mijn umts sim gehaald.

gelijk proberen dus zodra ik thuis kwam, nou bleek dat ik alleen orange world in mijn verbindingen had staan, geen internet acces. :?

ik de helpdesk gebeld, maar die konden mij daar niet mee helpen... ik die cab file geprobeerd van de htc site, zet ie inderdaad de internet access terug, maar orang world staat er niet meer. :?

-flip- :(

probeer ik IE op te starten en de orange world site te zoeken connect ie ineens met orange world...

hij staat dus niet meer in mijn verbindingen maar is er nog wel op de een of andere manier...

iemand die meegemaakt? oplossing?

internet access werkt wel weer nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP!
Ik heb nu een week een P3600, maar ik krijg geen mailtje verstuurd via GPRS/UMTS/HSDPA.
Nieuw abbo van Telfort/KPN, internet en UMTS werkt op zich goed. Als smtp server heb ik smtp.xs4all.nl, getest met en zonder authenticatie (met mijn eigen xs4all account)..niets werkt.
Als ik vanuit pocketoutlook hetzelfde mailtje verstuur met een wifi verbinding werkt dit perfect.
Als ik met de laptop via de p3600 en umts het internet op ga werkt smtp naar xs4all wel.
Als met een andere emailclient op de pda hetzelfde probeer, lukt het ook niet.
P3600 een factory reset gegeven en zonder andere dingen te installeren meteen de email geprobeerd, ook geen resultaat. Heeft iemand nog suggesties, of dit ook eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:49:
HELP!
Ik heb nu een week een P3600, maar ik krijg geen mailtje verstuurd via GPRS/UMTS/HSDPA.
Nieuw abbo van Telfort/KPN, internet en UMTS werkt op zich goed. Als smtp server heb ik smtp.xs4all.nl, getest met en zonder authenticatie (met mijn eigen xs4all account)..niets werkt.
Als ik vanuit pocketoutlook hetzelfde mailtje verstuur met een wifi verbinding werkt dit perfect.
Als ik met de laptop via de p3600 en umts het internet op ga werkt smtp naar xs4all wel.
P3600 een factory reset gegeven en zonder andere dingen te installeren meteen de email geprobeerd, ook geen resultaat. Heeft iemand nog suggesties, of dit ook eens meegemaakt?
beetje suffe oplossing, maar heeft xs4all niet een webmail waar je naar toe kunt om emails te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 17:11
HELP!
Volgens mij moet je SMTP server via KP/Telfort gaan..... Logisch dat je via Wifi wel via xs4all kunt mailen, want dan ben je met je eigen netwerk verbonden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
HELP!
Je kunt alleen gebruik maken van smtp indien dit is over het eigen netwerk. Dit heeft alles te maken met spam bescherming. XS4All heeft een smtp-server die beveiligd is met authenticatie. Deze kun je wel vanaf ieder netwerk gebruiken.

Zie:
http://www.xs4all.nl/helpdesk/mail/veilig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:29
Kan iemand mij mss een aanbeveling doen wat betreft een actieve houder voor in de auto en een docking station voor op het bureau? :)
Docking station wordt niet meegeleverd toch?

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Heeft er al iemand TV remote control software via IR werkende gekregen? Ik heb Novii Remote geprobeerd, maar hij kan de IR niet aansturen zegt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Laatst online: 12-09 13:40
DaannO schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:47:
Eindelijk gelukt om WM 6 2.0.1.1 erop te gooien. Werkt wederom heerlijk en snel. :)
Heb jij geen problemen met GPRS/UMTS, DaannO? Bij mij blijft hij wegvallen na een aantal uren, waarna ik moet resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
HELP!
Als uitgaande mail eens proberen: smtp.telfortmail.nl zonder verificatie B)
Dat werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
FlorisB schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:01:
[...]

Heb jij geen problemen met GPRS/UMTS, DaannO? Bij mij blijft hij wegvallen na een aantal uren, waarna ik moet resetten.
Nee dat probleem heb ik niet, wel dat als hij op standby staat en ik druk de aan knop weer in, dan wil hij niet eruit. Dus dan is een softreset noodzakelijk, wel jammer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.K.
  • Laatst online: 06-09 17:11
DaannO schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:32:
[...]

Nee dat probleem heb ik niet, wel dat als hij op standby staat en ik druk de aan knop weer in, dan wil hij niet eruit. Dus dan is een softreset noodzakelijk, wel jammer. :)
He, daar had ik ook last van. Ik had tot gisteren de Dopod rom erop staan. Nu ook WM6 erop gezet. Ik zal in de gaten houden of het nog een keer voorkomt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
FlowDesign schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:20:
Kan iemand mij mss een aanbeveling doen wat betreft een actieve houder voor in de auto en een docking station voor op het bureau? :)
Op eBay staan er in elk geval voor weinig geld dockingstations uit HongKong.
(niet 'fancy', maar zal vast wel werken)

Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus een aanbeveling is dit verder niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:38:
Heeft er al iemand TV remote control software via IR werkende gekregen? Ik heb Novii Remote geprobeerd, maar hij kan de IR niet aansturen zegt hij.
Bij mij deed Novii het prima... heb je wel eerst de IR stralen opgenomen (van de afstandsbediening naar je P3600)? En het is het eigenlijk niet waard; bij mij deed hij het maximaal van ongeveer 3 meter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

FlowDesign schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:20:
Ik weet niet wat een actieve houder is?
Zelf heb ik deze twee producten gekocht: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145160
en http://www.expansys.nl/p.aspx?i=146662

Een dockingstation word inderdaad niet meegeleverd. Dit dockingstation kun je via usb aansluiten op de pc en ook op netstroom.

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Een goedkoop HongKong alternatief voor cradle/dockingstation:

http://cgi.ebay.nl/USB-Sy...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Ook via usb of netstroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeya
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 19:17

mikeya

:o

Die stylus erbij is wel handig. Ik zit er nog weleens mee dat ik hem in de craddle stop en vervolgens eruit moet halen om de stylus te pakken.
cornelixnootje1 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:38:
Dan heb je waarschijnlijk de demoversie van de gewone novii gedownload. Die versie is al 2 jaar oud ofzo.
Wat je moet doen is naar deze pagina navigeren: http://www.novii.tv/pocketpc/deluxe/
en dan die demo downloaden. Die werkt namelijk wel.

Mike,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Laatst online: 09-09 12:17
Weet iemand trouwens of het mogelijk is een gewone SIM te laten vervangen bij KPN Hi door een uSIM? Op een gewone SIM is toch alleen GPRS verkeer mogelijk en geen UMTS verkeer? Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
mikeya schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:24:
[...]

Ik weet niet wat een actieve houder is?
Zelf heb ik deze twee producten gekocht: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=145160
en http://www.expansys.nl/p.aspx?i=146662

Een dockingstation word inderdaad niet meegeleverd. Dit dockingstation kun je via usb aansluiten op de pc en ook op netstroom.
Actief wil zeggen dat je 'm erin klikt en dat ie dan ook opgeladen wordt (in de auto).
Die jij laat zien is dus passief want die heeft geen ingebouwde oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:35
Hallo allemaal!

Ik had even een klein vraagje aan alle 3600 gebruikers.
Op het moment heb ik een i-mate jam en daarop zit gewoon een 2,5mm jack als audio aansluiting.
Ik gebruik deze vaak in de auto of als ik op reis ben met een setje externe speakers.

Nu zie ik dat de meeste nieuwe modellen (zoals ook de 3600) de mini usb aansluiting gebruiken voor audio.

Is het nu mogelijk om tijdens het opladen ook naar het geluid via de headset te luisteren?
Kun je ook een externe versterker/speakerset hierop aansluiten?
Zou ik zelf een kabel kunnen solderen waarbij het mogelijk is tijdens het laden een externe versterker/speakerset aan te sluiten en muziek te luisteren?

Ik heb al wel deze kabel gevonden: http://www.pdashop.nl/pro...-control-%28black%29.html
Maar het ziet ernaar uit dat ik dan niet gelijktijdig op kan laden...

Gr, Telly

[ Voor 14% gewijzigd door Pirelly op 20-06-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirelly schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:59:
Hallo allemaal!

Ik had even een klein vraagje aan alle 3600 gebruikers.
Op het moment heb ik een i-mate jam en daarop zit gewoon een 2,5mm jack als audio aansluiting.
Ik gebruik deze vaak in de auto of als ik op reis ben met een setje externe speakers.

Nu zie ik dat de meeste nieuwe modellen (zoals ook de 3600) de mini usb aansluiting gebruiken voor audio.

Is het nu mogelijk om tijdens het opladen ook naar het geluid via de headset te luisteren?
Kun je ook een externe versterker/speakerset hierop aansluiten?
Zou ik zelf een kabel kunnen solderen waarbij het mogelijk is tijdens het laden een externe versterker/speakerset aan te sluiten en muziek te luisteren?

Ik heb al wel deze kabel gevonden: http://www.pdashop.nl/pro...-control-%28black%29.html
Maar het ziet ernaar uit dat ik dan niet gelijktijdig op kan laden...

Gr, Telly
Met die kan dat inderdaad niet.
Je kan wel zoiets ertussen zetten:
http://www.pdashop.nl/pro...26-miniusb-female%29.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het synchroniseren van mijn muziek via Media Player 11 en activesync loopt mijn telefoon om de haverklap vast. Ik kan een paar nummers overzetten en dan gaat het mis. Vervolgens zie ik in Media Player op mijn telefoon geen muziek staan, maar dat komt, neem ik aan, doordat de synchronisatie niet is afgerond.
Verder loopt de telefoon ook vaak vast als ik tomtom gebruik.
Mensen met dezelfde ervaringen of met oplossingen? Ik heb de geavanceerde optie voor de usb-verbinding al uitgezet.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:25

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Na weken gepuzzle, gevloek en getier plaats ik m'n probleempje maar 'ns hier.

Situatie:
- Orange abonnement
- Nieuw toestel HTC P3600 GPS UK (Vond 't verlengen met 'n M700 te duur, en toen betaalde m'n baas 'n simlockvrije dus zeg je geen nee)

Probleem:
- Versturen MMS lukt niet. Ontvangen (meestal) wel. Berichten krijgen bij verzenden eerst 'n groen pijltje van verzenden, vervolgens 'n oranje klokje (uitgesteld) en daarna een rood kruis van mislukt. Melding die ik ook wel 'ns zie is dat het dialing modem de connectie verbroken heeft of zoiets.

Geteste oplossingen:
- Instellingen vanaf 'n internet site handmatig invoeren (http://www.robertwebbe.nl/HTC-Orange.htm)
- Instellingen middels .cab van HTC
- In de winkel samen met medewerker (na half uur maar opgestapt, want kon op hun intranet de juiste settings niet vinden en ging toen op haar c500 kijken, maar daar zit 't allemaal net even anders)

Mogelijke oorzaak:
Ik heb ook 'n wireless-lan connectie van m'n internet thuis ingesteld staan. Die had ik al geprogrameerd voordat ik met de MMS settings aan de gang ging. Dus mogelijk moet ik gewoon alles weggooien aan verbindingen (jammer dat ik m'n 30+ tekens lange wpa-key dan opnieuw moet invoeren dan) en de HTC .cab opnieuw moet draaien, maar wellicht weet iemand 'n andere oplossing.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:31

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:55:
Met het synchroniseren van mijn muziek via Media Player 11 en activesync loopt mijn telefoon om de haverklap vast. Ik kan een paar nummers overzetten en dan gaat het mis. Vervolgens zie ik in Media Player op mijn telefoon geen muziek staan, maar dat komt, neem ik aan, doordat de synchronisatie niet is afgerond.
Verder loopt de telefoon ook vaak vast als ik tomtom gebruik.
Mensen met dezelfde ervaringen of met oplossingen? Ik heb de geavanceerde optie voor de usb-verbinding al uitgezet.

Thanks.
Misschien ligt het aan de mini-sd kaart. Wat voor merk heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:13:
[...]

Misschien ligt het aan de mini-sd kaart. Wat voor merk heb je?
Het is een Sandisk. Speciaal dit merk gekocht omdat ik al op het forum gelezen had dat andere merken misschien wat storing kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wil voor mij even kijken wat er in het register staat van de spv m700.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Arcsoft\ArcSoft MMS UA\Config\mm1WspHeader

Ik heb de gegevens nodig die staan bij Profile en User-Agent.

Alvast vriendelijk bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
Puike service bij HTC.

Nieuw toestel gekregen omdat hij niet meer oplaadde..... (zo maar ineens... uhum)

Voor noppes €0,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Frunnik schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:28:
Puike service bij HTC.

Nieuw toestel gekregen omdat hij niet meer oplaadde..... (zo maar ineens... uhum)

Voor noppes €0,-
Eehhhhh, wat had je anders verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Stephane schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:59:
[...]

Ik snap het principe, maar recht hebben en recht krijgen blijven 2 veschillende zaken. Als de verkoper gewoonweg weigerd het probleem op te lossen, heb hoe dan ook een probleem, want een rechtzaak kost meer dan het opleverd. Helaas :(
TheVMaster schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:38:
ach..als je het recht hebt kun je het recht ook krijgen hoor. 'k vind het in dit geval gewoon lullig. Sommige mensen krijgen een nieuwe stylus, de meeste worden met een kluitje in het riet gestuurd. 'k bel morgen gewoon en als dat niet lukt dan ga ik eens ff bellen met m'n rechtsbijstand ;) 'k denk dat als je beetje bluft en met termen gooit dat het wel losloopt en Orange je gewoon een nieuwe stylus geeft.
Ik heb eindelijk bericht terug van de rechtsbijstandsverzekering. Ze hebben Orange een aangetekende brief gestuurd (zie de brief hieronder). En nu maar hopen dat Orange nu gewoon de stylus-klachten normaal afhandeld en iedereen gewoon een nieuwe stylus toestuurt...

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 25-06-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die voor mij even in zijn register van zijn spv m700 met orginele sofware wilt kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
zit er trouwens nou wel of niet GPS op dit telefoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:33:
zit er trouwens nou wel of niet GPS op dit telefoontje deze PPC?
wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
bedankt, sorry voor de benaming ;)

Vond het een beetje verwarrend allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:08:
Wie wil voor mij even kijken wat er in het register staat van de spv m700.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Arcsoft\ArcSoft MMS UA\Config\mm1WspHeader

Ik heb de gegevens nodig die staan bij Profile en User-Agent.

Alvast vriendelijk bedankt...
Hier ga je...

Alle waarden zijn van het type String.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Arcsoft\ArcSoft MMS UA\Config\mm1\WspHeader]
"Accept-Charset"="us-ascii;utf-8;iso-10646-ucs-2;ISO-8859-1"
"Accept"="image/bmp;image/x-bmp;image/vnd.wap.wbmp;image/gif;image/jpeg;image/jpg;image/png;audio/amr;audio/x-amr;audio/mid;audio/midi;audio/sp-midi;audio/x-mid;audio/x-midi;audio/wav;audio/x-wav;audio/3gpp;audio/mp4;video/3gpp;video/mp4;text/plain;application/smil;application/vnd.wap.mms-message;application/vnd.wap.multipart.related;application/vnd.wap.multipart.mixed;*/*;"
"User-Agent"="M700/arcsoft-mmsua-3.5.0.xx"
"Accept-Language"="nl"
"Profile"="http://www.htcmms.com.tw/gen/trinity-1.0.xml"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt dit zocht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een overzicht van de verschillen tussen de Orange SPV M700 ROM en de originele HTC ROM? Of anders, wat is eigenlijk het voordeel van de HTC ROM? Staan daar meer software en tools op of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:13:
Is er ergens een overzicht van de verschillen tussen de Orange SPV M700 ROM en de originele HTC ROM? Of anders, wat is eigenlijk het voordeel van de HTC ROM? Staan daar meer software en tools op of zo?
Met zo iets ben ik wel bezig om te maken maar dat duurt nog een poos. Het grootste verschil is dat de HTC Rom het minst vervuild is door allemaal progs en dingen van orange en daardoor wat minder geheugen nodig heeft om te lopen. Meestal is het ook wat stabieler maar Orange heeft wel een degelijke rom in elkaar gezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-08 21:08
Ik was van plan om de N95 aan te nemen, alleen hier zijn nu nog zoveel problemen mee. Nu ben ik bij deze telefoon uit gekomen. Ik heb hier alleen nog een paar vraagjes over.

Beschadicht hij snel als je hem in je broekzak heb?
Zit er iets van een toetsenblokering op?
Kan je er net zo makkelijk mee bellen en smsen als een gewonen telefoon (ik heb nu de w800i) de touch heb hiervoor een speciaal programma voor wat door htv is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOL-20.000 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:04:
Ik was van plan om de N95 aan te nemen, alleen hier zijn nu nog zoveel problemen mee. Nu ben ik bij deze telefoon uit gekomen. Ik heb hier alleen nog een paar vraagjes over.

Beschadicht hij snel als je hem in je broekzak heb?
Zit er iets van een toetsenblokering op?
Kan je er net zo makkelijk mee bellen en smsen als een gewonen telefoon (ik heb nu de w800i) de touch heb hiervoor een speciaal programma voor wat door htv is gemaakt.
1. Zolang je hem niet samen met iets anders (sleutels oid) draagt, kan er volgens mij weinig gebeuren in je broekzak.
2. je kan de toetsen blokkeren, en het scherm uitzetten.
3. Nee, je hebt de stylus wel nodig, en dus twee handen (1 voor de p3600, 1 voor de stylus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superboer12
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:24
Ik gebruik een IMAP server om te mailen met mijn M700.
Op mijn MDA na is al mijn software engels. Dus ik heb een IMAP map 'sent' voor verstuurde mailtjes..
Mijn MDA zet ze echter in de map 'verzonden items'. Hierdoor heb ik nu twee mappen met verstuurde emailtjes, wat natuurlijk niet echt handig is.

Is het mogelijk om de mail client van Windows mobile ook de map 'sent' te laten gebruiken?

Infinitus est numerus stultorum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 11-09 08:32
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:27:
[...]

1. Zolang je hem niet samen met iets anders (sleutels oid) draagt, kan er volgens mij weinig gebeuren in je broekzak.
2. je kan de toetsen blokkeren, en het scherm uitzetten.
3. Nee, je hebt de stylus wel nodig, en dus twee handen (1 voor de p3600, 1 voor de stylus)
Ik las ergens dat je een iPhone theme kon installeren. Dit zou ook beteken dat je het met 1 hand zou kunnen doen, omdat de cijfer blokken dan erg groot zijn(zie op youtube: iphone theme on windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
barzi schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:18:
[...]

Ik las ergens dat je een iPhone theme kon installeren. Dit zou ook beteken dat je het met 1 hand zou kunnen doen, omdat de cijfer blokken dan erg groot zijn(zie op youtube: iphone theme on windows)
Check hier!! :9

http://forum.xda-develope...t=308215&highlight=iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en werkt dat goed met alles? is het handiger dan Spb Mobile Shell? dan wil ik em ook wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:00:
[...]

en werkt dat goed met alles? is het handiger dan Spb Mobile Shell? dan wil ik em ook wel :9
Ik ga er dalijk mee aan de slag, als het werkt laat ik het wel even horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Er is trouwens een nieuwe WM 6 rom uit: AX3L_WM6_WWE_v2.0.8 (27-06-2007)

De eerste indruk schijnt goed te zijn en hij is stabiel en snel. Nog even het oordeel van de TS afwachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook WM6 installeren, maar mijn vodafone direct email software (van Visto) is er nog niet compatibel mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:28:
Er is trouwens een nieuwe WM 6 rom uit: AX3L_WM6_WWE_v2.0.8 (27-06-2007)

De eerste indruk schijnt goed te zijn en hij is stabiel en snel. Nog even het oordeel van de TS afwachten dus. :)
Ik krijg foutmelding dat die rom niet compatibel is met mijn tom tom 5 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 08:34

verbraakje

🚦

whoehoe hij doet het :P veel beter als die andere wm6 die ik had vele malen sneller.. maar zit nog steeds te wachten op de eerst bug

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Is er ook een mogelijkheid om bijvoorbeeld eerst je eigen ROM te backuppen zodat je eventueel terug kan ? Ik heb de Orange SPV M700 en wie weet loopt die WM6 helemaal niet lekker.

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
gertjanvdheuvel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:39:
Is er ook een mogelijkheid om bijvoorbeeld eerst je eigen ROM te backuppen zodat je eventueel terug kan ? Ik heb de Orange SPV M700 en wie weet loopt die WM6 helemaal niet lekker.
Wat je kan doen is een backup van je pda maken met spb backup en dat op je sd zetten. Dan nieuwe rom erop en als die niet bevalt je oud rom terug flashen en dan die backup terug flashen. Een hele rom backuppen kan niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Wel grappig.....Ik heb mijn jurist een brief laten schrijven naar Orange en binnen een week heb ik 2 gratis stylussen van Orange gekregen :+
Waarom dan in eerste instantie zo moeilijk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

DaannO schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:05:
[...]

Wat je kan doen is een backup van je pda maken met spb backup en dat op je sd zetten. Dan nieuwe rom erop en als die niet bevalt je oud rom terug flashen en dan die backup terug flashen. Een hele rom backuppen kan niet. :)
Duidelijk :) Dankje DaannO

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een eerste bug heb gevonden met de nieuwe wm6 rom... als ik op de power button druk, dan springt het scherm niet altijd aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:33:
Ik denk dat ik een eerste bug heb gevonden met de nieuwe wm6 rom... als ik op de power button druk, dan springt het scherm niet altijd aan...
Af en toe heb ik dat ook met WM5, een soft reset is dan noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:56:
[...]

Af en toe heb ik dat ook met WM5, een soft reset is dan noodzakelijk.
heb ik ook...
ik heb ook last van, wanneer ik een bestand download via opera, dat hij vastloopt? heeft iemand dat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-08 09:36
Twee dagen gelden heb ik mijn HTC ontvangen in combo met een 2 jarig telfort 230 abo. Meteen TomTom 6 erop gepleurd, Benelux mappen gedownload en had binne 2 min meteen GPS ontvangs en het werkt perfect! :D

Echt een aanrader. Waar ik alleen een beetje bang voor ben is dat de lak aan de onderkant ook bij mij af gaat. Ben er extreem voorzichtig mee als ik lees dat zoveel mensen er last van hebben en meteen na twee weken terug sturen heb ik ook geen zin in ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik alleen een beetje bang voor ben is dat de lak aan de onderkant ook bij mij af gaat. Ben er extreem voorzichtig mee als ik lees dat zoveel mensen er last van hebben en meteen na twee weken terug sturen heb ik ook geen zin in ;(
[/quote]

zo voorzichtig kun je niet zijn alleen al het in en uit halen van de mini usb veroorzaakt dat al.
lak is dus echt zwak en een keer een begin valt de rest er af , Mijn ervaring .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
Ik heb zojuist een silicon case besteld, hoop dat het zal helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is er ook een stukje lak af aan de linkeronderkant. Het is echt geen krasje ofzo, maar echt een rond stukje lak eraf, valt best wel op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:41:
Waar ik alleen een beetje bang voor ben is dat de lak aan de onderkant ook bij mij af gaat. Ben er extreem voorzichtig mee als ik lees dat zoveel mensen er last van hebben en meteen na twee weken terug sturen heb ik ook geen zin in ;(
[/quote]

zo voorzichtig kun je niet zijn alleen al het in en uit halen van de mini usb veroorzaakt dat al.
lak is dus echt zwak en een keer een begin valt de rest er af , Mijn ervaring .
Het maakt niet uit hoe voorzichtig je bent, die lak gaat er toch stukje bij beetje af. Ik ben zelf ook extreem voorzichtig geweest en na 2 weken verdween de eerste lak rond de stylus en als je niet heel precies de usb connector aanbrengt zal ook daar de lak gaan verdwijnen.

Ik heb op diverse fora gelezen dat terugsturen eigenlijk geen zin heeft omdat HTC niets aan het probleem heeft gedaan. Je krijgt dus een 3600 terug met exact hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Heb de mijne nu een maand of twee en alle lak zit er nog op. Stop er dagelijks de usb kabel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Laatst online: 24-03-2023
Heb die van mij nu een maand , lak begint ook al los te laten...

Maar even een ander vraagje , heeft iemand hier een dump van de orginele htc extended rom voor me?

I had geupdate naar Ax3ls wm6 , daarna weer terug naar de officieele htc rom.
Alleen is mijn extrom nogsteeds die van Ax3l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Wat is het grote voordeel van de wm6 rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Alles is wat nieuwer.
Maar voor de rest ook niet echt veel.
Ziet er wat leuker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:01
Krijg nauw niks... :(

Na alle ellende gelezen te hebben over stylussen, dacht ik best wel mazzel te hebben. Eerste maand niets aan de hand met de stylus met de oude P3600.
Nu 1 week in bezit van een nieuwe P3600 uit de nieuwe batch (GPS firmware en met TomTom CD).

En vanmiddag trek ik mijn stylus eruit, komt alleen het zwarte toppie eruit en blijft de rest steken. P3600 open gemaakt maar helaas, er is geen makkelijk optie om hem eruit te pielen...

Iemand nog een goed idee hiervoor, heb geen zin om weer een paar weken zonder de P3600 te zitten.

17:23 laat maar, het kreng is eruit :) nu alleen nog een nieuwe zien te claimen...

[ Voor 7% gewijzigd door LLaTeM op 01-07-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt wel alsof mijn batterij sneller leeg gaat na het installeren van die wm6 rom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:09:
Het lijkt wel alsof mijn batterij sneller leeg gaat na het installeren van die wm6 rom...
Welke rom heb je geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:13:
[...]

Welke rom heb je geïnstalleerd?
AX3L_WM6_WWE_v2.0.8 (27-06-2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Ik heb vanmiddag de zoganaamde "official" wm6 rom die op xda staat geflashed.
Moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben.
Hij is echt super snel , zeker vergleken met wm5 en met cooked wm6 roms.

Enig nadeel is dat hij echt helemaal kaal is , en ook de ext rom mist.

Dus sommige dingen moet je zelf "tweaken"
Zoals hsdpa aanzetten en ook het icoontje aanzetten door een reg hack.
Sounds werken niet helemaal goed , maar na een search op xda ook daar een oplossing voor gevonden.
En nog een paar kleine dingen.

Maar het belangerijkste , geen battery drain!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:30:
[...]

AX3L_WM6_WWE_v2.0.8 (27-06-2007)
Die had ik tot vanmiddag ook , is wel 1 van de beter home made roms.
Zeker met power saving options die in deze rom zitten, maar toch accu kan je behoorlijk snel leeg trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:29:
Hij heet HTC Home officieel, maar iedereen noemt hem de Touch today plygin omdat hij op dit toestel als eerste gebruikt wordt.
HTC maakt veel tools, die ze bij hun toestellen leveren, en zijn nooit gelocked op alleen hun toestelen, dus gebruik ik enkele nu op mijn E-ten.
Dit kan gezien worden als warez dusk an het hier niet geven, maar met een beetje googlen kom je hem wel tegen.
Ik denk dat ik 'm gevonden heb :)
http://forum.xda-develope...php?p=1337327&postcount=3
een linkje naar een ander forum mag toch wel? :)

EDIT:
Uhmm als ik die HTC Home Touch cab geïnstalleerd heb, wat zou ik dan moeten zien? Ik zie namelijk niets op mijn today scherm veranderen en kan ook niets vinden in programs en settings. :/
Ook bij de Todayscherm Items zie ik geen nieuwe verschijnen.

Kan iemand mij vertellen of er een Item genaamd Home Tab bij komt als je HTC Home Touch installeerd? Want ik heb SPB Mobile Shell en ook op staan en die kent ook al een Item genaamd Home Tab, dus mss ligt het daaraan.

Verder, kun je die HTC Comm manager en HTC Dialer ook op een X500 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RacerII schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:38:
[...]

Die had ik tot vanmiddag ook , is wel 1 van de beter home made roms.
Zeker met power saving options die in deze rom zitten, maar toch accu kan je behoorlijk snel leeg trekken.
Welke heb je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
De rom gepost door tupisdin en private69 , op het xda dev forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RacerII schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:55:
[...]

De rom gepost door tupisdin en private69 , op het xda dev forum.
Heb je preciese link? En verbruikt die rom dan minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
Gisteravond WM6 erop gepleurd en echt! Het is zo veel sneller dan WM5. Het ziet er meteen ook weer wat netter en slicker uit allemaal. Het is echt een aanrader. Maar pas wel op met sommige plugins in combo met WM6. Het wil nog wel eens voorkomen dat hij niet meer wil opstarten :|

HTC Home plugin is ook aan te raden, alleen hij is best zwaar.
Afbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/htc-home.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Werkt tomtom op de AX3L_WM6_WWE_v2.0.8 (27-06-2007) rom?

Zo ja hoe deze werkend krijgen? Ik krijg namelijk geen satelieten in tomtom... Hij is al meer dan 10 minuten aan het zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
Hmm ik merk dat ik tomtom niet eens werkend krijg op WM6... hoe heb je et voor elkaar gekregen?

Je moet wel buiten staan he, binnen doet hij soms nog al moeilijk. Buiten had ik binnen 2 min verbinding. Binnen kreeg ik niks te pakken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:59:
Werkt tomtom op de AX3L_WM6_WWE_v2.0.8 (27-06-2007) rom?

Zo ja hoe deze werkend krijgen? Ik krijg namelijk geen satelieten in tomtom... Hij is al meer dan 10 minuten aan het zoeken...
Heb je hem wel weer op de COM9 poort ingesteld en ''Andere GPS ontvanger'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:17:
[...]

Ik snap het niet, je moet toch interne gps kiezen??? Waarom zou ik andere GPS ontvanger willen kiezen? Voor de rest zijn de instellingen gewoon goed.

Werkt tomtom op wm6 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
dat weet ik dus niet, ik lees zojuist op een andere forum dant tomtom6 perfect werkt op wm6. Ik heb het vanaf de orginele cd die bij mijn htc zat geinstalleerd, maar hij komt niet voor onder programs. ;s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:54:
dat weet ik dus niet, ik lees zojuist op een andere forum dant tomtom6 perfect werkt op wm6. Ik heb het vanaf de orginele cd die bij mijn htc zat geinstalleerd, maar hij komt niet voor onder programs. ;s
ik heb TT 6.030 en die werkt zonder probleem op d P3600 onder WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:29:
[...]

Ik snap het niet, je moet toch interne gps kiezen??? Waarom zou ik andere GPS ontvanger willen kiezen? Voor de rest zijn de instellingen gewoon goed.

Werkt tomtom op wm6 dan?
Staat ie op "GPS in COM9" en heb je minstens 5 minuten buiten gewacht op signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:17:
[...]

Als de melding 'geen bruikbaar GPS signaal' verschijnt is die instelling al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:27:
[...]

Heb je preciese link? En verbruikt die rom dan minder?
Geen idee of dat mag.
maar zo kan je hem ook vinden, topic naam is "I Will Upload offical WM6 Rom today !!!!"
Staat in het trinity wm6 forum op xda developers forum.

En nee hij verbruikt net zo veel als elke andere rom, Alleen heeft deze de bug niet dat hij de 3g verbinding na een data sessie niet goed verbreekt.
Waardoor je accu nog sneller leeg loopt.
Let wel op dat deze rom wat tweaks nodig heeft.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.