Haha ik dacht even voor mijn werk dit piepen, maar nee dus!!M.v.Veelen schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:40:
Het is "morgen" en er staat nog niets. Nog maar even geduld dus
Dan maar na me werk, ik hoop dat iemand hier ons op de hoogte houdt.
!
Haha ik dacht even voor mijn werk dit piepen, maar nee dus!!M.v.Veelen schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:40:
Het is "morgen" en er staat nog niets. Nog maar even geduld dus
Dat gebeurt gelukkig alleen bij de zwarte versie. De witte inkt zorgt voor een anti-statisch magnetisch veld waardoor de stylus een soort van "verbondheid" gaat voelen met zichzelf. Bovendien zijn de stylussen die geleverd worden voor de witte modellen zich bewuster van de frustraties van gebruikers zodra ze zich in twee splijten.groofoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:19:
hallo
2. afbrekende stylussen, wederom is dat alleen bij de zwarte versie of ook bij de witte versie ?
Anoniem: 219004
Ik ben ruim drie maanden in het bezit van een witte SPV-M700 en heb geen lakschade,groofoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:19:
hallo
1. de lakschade van de M700, is dat alleen bij de zwarte versie of ook bij de witte versie ?
2. afbrekende stylussen, wederom is dat alleen bij de zwarte versie of ook bij de witte versie ?
wat voor ervaring hebben mensen hier met I-Go op de M700-P3600?
b.v.d. voor de reaktie`s
Anoniem: 50039
Waarom sync je telefoon niet even met je pc en daarna de nieuwe telefoon?Anoniem: 50039 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:00:
Weet iemand of het mogelijk is om ALLE contacten uit Contactpersonen in 1 keer door te sturen via Bluetooth naar een andere telefoon? Nu voel ik me een idioot door dit handmatig te doen.
omdat je je garantie dan verliest?denizg schreef op zondag 22 juli 2007 @ 03:06:
Cooked versies van WM6 zijn al een paar maanden uit, waarom gebruiken jullie die niet? Ik gebruikt ze al een maand en ze zijn perfect al dan niet beter/completer zelfs.
Anoniem: 144053
ehh dat ligt eraan hoe die er in is gekomen....?Anoniem: 144053 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:22:
boehoe! mijn scherm is kapot (zit een barst in)! valt dat onder de garantie? of moet ik dan zelf een nieuw schermpje bestellen op internet?
De mijne was ook gevallen, vanaf een hoogwerkerAnoniem: 144053 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:22:
boehoe! mijn scherm is kapot (zit een barst in)! valt dat onder de garantie? of moet ik dan zelf een nieuw schermpje bestellen op internet?
[ Voor 10% gewijzigd door JvdW op 22-07-2007 19:31 ]
104831
Hoezo dat dan? Als je gebruik wil maken van RMA ofso zet je orgienel WM5 toch weer op ? Of zeg ik nu iets stoms?
[ Voor 5% gewijzigd door denizg op 23-07-2007 03:53 ]
Om "gebakken" roms er op te zetten, dien je de CID te verwijderen. Nadat deze verwijderd is, zul je deze niet meer terug kunnen plaatsen! Eerste wat fabrikanten vaak checken is of de simlock of in dit geval de CID nog in tact is. Zo niet... "sorry, u heeft zelf gerommeld". Natuurlijk zijn er gevallen bekend dat er toch garantie is verstrekt, maar dat zijn dan mensen die "er doorheen glippen".denizg schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:33:
[...]
Hoezo dat dan? Als je gebruik wil maken van RMA ofso zet je orgienel WM5 toch weer op ? Of zeg ik nu iets stoms?
[ Voor 11% gewijzigd door RacerII op 23-07-2007 12:35 ]
Anoniem: 219004
Hoi,bluemind schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:44:
Er komt toch geen officiele eur wm6 update voor p3600,,,, las ik net op xda developers..ben diep diep diep teleurgesteld in htc
Als het maar een OFFICIELE EUROPE versie is,,,heb ik genoegen,,,Anoniem: 219004 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:59:
[...]
Hoi,
Ik las net op het xda Trinity forum dat het bericht dat er geen update voor de HTC P3600 komt niet klopt!![]()
Het bericht was gebaseerd een email afkomstig van HTC Europe. De update is te verwachten over 8 tot 12 weken, blijkt uit een telefonische reactie van HTC Europe. Eerst zijn de andere HTC's (genoemd in het eerdere persbericht) aan de beurt. Ik betwijfel of er een NL versie (SPV-M700) komt.
ff afwachten dus.
ik heb geen idee hoe die erin is gekomen. hij lag tussen een stapel kleren, met niets hards of zwaars erop/ertussen...cornelixnootje1 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:28:
[...]
ehh dat ligt eraan hoe die er in is gekomen....?
Hm oke, vreemd maar ik heb niks met de "CID" gedaan. Enkal nieuwe ROM eropgepleurd. Heb UK versie.Stephane schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:39:
[...]
Om "gebakken" roms er op te zetten, dien je de CID te verwijderen. Nadat deze verwijderd is, zul je deze niet meer terug kunnen plaatsen! Eerste wat fabrikanten vaak checken is of de simlock of in dit geval de CID nog in tact is. Zo niet... "sorry, u heeft zelf gerommeld". Natuurlijk zijn er gevallen bekend dat er toch garantie is verstrekt, maar dat zijn dan mensen die "er doorheen glippen".
Ander voorbeeld... je toestel loopt volledig vast... tijdens het flashen of nadat het geflashed is met WM6... knappe jongen die er dan nog WM5 op krijgt. De fabrikant zou wel eens rechtstreeks in kunnen pluggen op de rom of geheugen, en dan weet hij al genoeg.
104831
Om de account te verwijderen moet je:104831 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:34:
Kickje
Is er echt geen enkele mogelijkheid een bestaand mail account op de P3600 te verwijderen of van naam te veranderen ????
Met een UK versie kun je idd iedere WWE versie (die je toch het meeste op xda vindt) erop zetten. Daarom had ik voor mijn pa ook een UK versie bestelddenizg schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:54:
[...]
Hm oke, vreemd maar ik heb niks met de "CID" gedaan. Enkal nieuwe ROM eropgepleurd. Heb UK versie.
€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡
Wat denk je zelf?J.Thermaltaker schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:24:
Als je van WM5 naar een WM6 rom bent geflasht.
En je hebt geen backups van je textberichten.. Kan je deze dan nog op een manier terugkrijgen?
HierAnoniem: 227527 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:01:
waar kan ik spelletjes downloaden en programma's voor de spv m700.
bedankt,
[ Voor 4% gewijzigd door FlowDesign op 25-07-2007 14:17 ]
Anoniem: 227527
hm, wat hij bedoelde is dat je het zelf ff moet zoeken (maar ik neem aan dat je dat snapte en dit maar een grapje isAnoniem: 227527 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:31:
Geplaatst op woensdag 25 juli 2007 14:16
Acties: [quote]
Door: FlowDesign
quote:
saver1982 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:01:
waar kan ik spelletjes downloaden en programma's voor de spv m700.
bedankt,
Hier
is er een website waar ik dat kan doen?
PSN & XBL: Denkoyugo
Tja..dan zoek je niet goed genoeg. Je zou http://pda.pagina.nl eens kunnen proberen, misschien dat daar wat te vinden is...Anoniem: 227527 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:52:
Denk het ook.hahah.
Ik heb de m700 vorige week gekregen. Het bevalt me wel goed, maar wil er gewoon wat leuke spelletjes op hebben en wat handige programma's. Ik heb op google heel vaak gezocht maar niet echt kunnen vinden. Of je moet er voor betalen, maar ik wil het gewoon voor de lol hebben dus gratis.
Bedankt,
Ik heb exact hetzelfde probleem. Geen idee hoe ik het moet uitschakelen.groofoo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:48:
maar ik heb een vraag over het wifi gebeuren, deze heb ik aanstaan en hij vind iedere keer
nieuwe netwerken en komt dan met de vraag of ik hiermee verbinding wil maken, en pakt
niet mijn eigen netwerk automatisch![]()
kan ik deze meldingen niet uitschakelen?
zoek ff op het XDA forum naar 'flashing LEDs'...Kees Schilder schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:34:
Weet iemand hoe ik de ledjes kan uitschakelen die om de 5 seconde knipperen.
Ik heb al lopen te zoeken, maar ik kan niets vinden.
hier idem, en die meldingen zijn best wel irritantSyPheRoN schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:22:
Dat is het probleem niet, hij staat ook uit. Maar als ik hem wil gebruiken en ik heb een voorkeursnetwerk, dan blijft hij toch meldingen van de andere netwerken geven. Dit doet hij bij mij ook als ik al verbinding heb met mijn netwerk.
Meldingen van nieuwe netwerken kun je uitzetten.groofoo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:48:
ik heb mijn M700 dan nu ook eindelijk, nu de witte nog voor mijn vriendin
maar ik heb een vraag over het wifi gebeuren, deze heb ik aanstaan en hij vind iedere keer
nieuwe netwerken en komt dan met de vraag of ik hiermee verbinding wil maken, en pakt
niet mijn eigen netwerk automatisch![]()
kan ik deze meldingen niet uitschakelen?
ik heb al gezocht (zowel op mijn telefoon als op dit forum) maar geen oplossing gevonden
![]()
bij voorbaat dank
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
ik zat meer te denken aan een register aanpassing ofzoTheZoo schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:58:
[...]
Meldingen van nieuwe netwerken kun je uitzetten.
Thuis voorkom ik dat hij niet mijn eigen netwerk pakt, door de andere bewust fout te configureren. I know, geen nette oplossing, maar het werkt wel.
Me too. Mijn M700 is nu krap een maand oud en stylus al stuk. Naar shop gegaan en een nieuwe meegekregen..."Maar u hebt toch één extra in de doos?". Jawel, maar na een maand een defecte stylus is wel erg snel. Dat was dan ook weer zo. Dus een nieuwe mee.TheVMaster schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:42:
Voor de mensen die problemen hebben met kapotte stylussne...gewoon klagen bij de klantenservice. Ik heb uiteindelijk nieuwe gekregen
Ik heb dit opgelost, door een nieuwe verbinding te maken "Mijn Verbinding" en die als default te laten kiezen voor Internet Toegang. Hierin de proxy ingesteld en nu kan ik szowel naar Orange World als het gehele internet besurfen. Andere poorten buiten http (80) werken natuurlijk niet, dus voor chat , streaming audio/video is nog altijd Internet Access nodig. WAP username ingesteld op 0628000000 en wachtwoord PASSWORD, maar ik geloof dat dat niet echt uitmaakt.Finzzownt schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:07:
Ik stel onder Orange World de proxy instelling voor HTPP in op 10.255.250.188:5080.
Als ik daarna weer kijk bij de proxy instellingen, is de instelling verdwenen. Dit gedrag is reproduceerbaar,althans, als je de
Ik kan natuurlijk een nieuwe instelling maken, gelijk aan Orange World, alleen bij de proxy instelling voor WAP staat een username (0628000000) en wachtwoord (?) en die laatste weet ik niet.
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat het proxyadres bij HTTP behouden kan blijven?
Wordt dit gereset door een daemon proces? Of wordt het gereset nadat je Orange World hebt bezocht?
dingens schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:46:
Wat betekenen de volgende termen:
wmp6 Windows media player 6 (tenzij je WM6 bedoelt, wat windows mobile 6 betekent)
CID-lock vrij CID is een lock wat je verhindert andere ROMs op je toestel te installeren, welke niet door de maker voor je toestel zijn bedoeld
RADIO-ROM? Een onderdeel van je ROM welke de ontvangst van GSM/UMTS/GPS regelt
EXTROM een gedeelte van je geheugen
IPL & SPL. ???
Radio Update?? Update van je radio rom
En hoe krijg ik de QuickGPSfix werkend op mijn p3600 ? Niet
Alvast bedankt! Geen dank
Aan de ene kant vind je alles heel mooi, maar is 12 dollar toch teveel?Frunnik schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:24:
Deze software kan je via je pc je contacten bewerken en je smsjes.
Wat nog mooier is dat je via je pc ook je smsjes kan typen en versturen, en als je toestel in de cradle zit krijg je een mooi popup schermpje met dat je een nieuw bericht hebt ontvangen.
Deze software kost iets van 12 dollar. Vind ik teveel met wat hij kan???
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
okay, ik heb nu de laatste versie van htc gedownload ( de rom ) maar nu net las ik in de thread dat er ook een wma 6 rom is, igg, op de site van daano. Hoe zit het daarmee, zitten in de huidge rom versie die htc aanbied nog bugs? Ik las iets over de batrij, dat als je met tomtom de verbinding verbreekt de batterij sneller leeg loopt omdat ie ???? ?
Die WM 6 rom die op mijn site staat is eentje die zelf gemaakt is door iemand. Daar zijn een paar bugs bij bekend zoals dat de batterij snel opgaat en TomTom niet helemaal lekker werkt. Binnenkort gooi ik een nieuwe rom online om te kijken of die beter is.dingens schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:42:
[...]
okay, ik heb nu de laatste versie van htc gedownload ( de rom ) maar nu net las ik in de thread dat er ook een wma 6 rom is, igg, op de site van daano. Hoe zit het daarmee, zitten in de huidge rom versie die htc aanbied nog bugs? Ik las iets over de batrij, dat als je met tomtom de verbinding verbreekt de batterij sneller leeg loopt omdat ie ???? ?
Ik kijk uit naar je reply
- dingens
Ik draai naar volle tevredenheid deze: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=237 Heb hem ook even geupload en met HTC Touch today 6 tabs werkt hij echt super snel en stabiel. Echt een aanrader dus.dingens schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:36:
hallo daanno,
welke rom versie zou jij mij aanraden dan?
[ Voor 35% gewijzigd door dingens op 04-08-2007 17:25 ]
Nope, volgens mij komt dat vooral door SPB Mobileshell. En TomTom raad ik 6.03 aan. Die kan je gewoon van de TomTom site halen.dingens schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:02:
gaaf man, dus deze heeft niet die batterij bug met tomtom enz??
[ Voor 9% gewijzigd door dingens op 04-08-2007 17:42 ]
Het programma kent 2 features. 1 = smsen, 2 = contacten beheren.Hyp Hyper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:55:
[...]
Aan de ene kant vind je alles heel mooi, maar is 12 dollar toch teveel?
Ik bespeur een tegenstrijdigheid...
Als je het zo graag wil, moet je er maar voor dokken of gewoon toegeven dat je nergens voor wil betalen.
dingens schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:39:
nieuwe rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321183 die theme ziet er wel mooi uit, is deze theme ook gewoon los te downloaden?
[ Voor 4% gewijzigd door Lip op 06-08-2007 09:00 ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Anoniem: 228897
Heb je wel de interne GPS antenne geselecteerd in Tom Tom?Anoniem: 228897 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:53:
Hoi,Ik hoop dat ik hier aan het goede adres ben voor mijn probleem,mocht het zo zijn dat ik hier naar de bekende weg vraag ,dan bijvoorbaat mijn excuses maar ik ben al 3 dagen bezig een antwoord hierop het net te vinden en zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn probleem:
(heel verhaal)
gr mm
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Dat de melding wisselt van 'geen GPS apparaat' naar 'Wacht op bruikbaar signaal' is normaal en lijkt er op te wijzen dat hij het apparaat wél vindt. Dat je zo lang geen signaal krijgt is daarentegen niet normaal. Zie je wel satellieten verschijnen? Heb je het ook (buiten) buiten je auto geprobeerd?Anoniem: 228897 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:53:
Als ik TT opstart dan zegt hij "geen GPS apparaat" als ik dan verder ga met een route te laten navigeren,dan zegt het systeem "Wacht op bruikbaar signaal" dit blijft hij steeds doen ,ook in de auto meer dan een kwartier lang.
En dan nog steeds niets,heb al 2 maal een harde reset uitgevoerd en een map gedownload bij htc.
Orange heeft een nieuwe rom voor de M700 uitgebracht.Anoniem: 228897 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:56:
IIG bedankt voor jullie reactie maar het is niet gelukt,de verkoper van Orange raadde mij aan om de laatste rom update van HTC 3600/m700 te doen.
Dus die ga ik maar even zoeken.
gr 3m3m
Waar kan ik die downloaden? Ik wil em ook graag...ChiMan schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:09:
[...]
Orange heeft een nieuwe rom voor de M700 uitgebracht.
Weet je ook waar op het net die staat ,ik begrijp niet dat Orange dat niet via zijn eigen site doet,sowieso is de ondersteuning van hun aan de magere kant.ChiMan schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:09:
[...]
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 228897 op 09-08-2007 00:23 ]
Anoniem: 148697
Ook ik zou graag willen weten waar die nieuw rom van orange te downloaden is...ChiMan schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:09:
[...]
Sorry, foutje van mij.Anoniem: 148697 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:13:
[...]
Ook ik zou graag willen weten waar die nieuw rom van orange te downloaden is...
Eh...wat voor ROM is het dan?ChiMan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:31:
[...]
Sorry, foutje van mij.
Orange heeft geen nieuwe rom.
Denk dat ik iets te snel had getypt.
Ik heb dan 2 opties om te tappen, Settings en een Dismiss knopCannot connect
Dialed:
The answering modem has disconnected. To check you connection settings and change them if needed, tap Settings.
Ik zet al mijn films om naar 320x240.Frunnik schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:29:
Iemand al fantsoenlijk een divx gekeken van +- 600 mb met de P3600.
Ik heb al enkele software programmaatjes gedownload, maar de helft doet het niet en de rest loopt vast.
Wat gebruiken jullie?
Je zou eens kunnen proberen de HTC settings te downloaden. Toevallig heb ik ze op m'n website staan : http://go.hznet.nl/htc_nl_setup In dit pakketje zitten van alle Nederlandse providers de instellingenjandirks schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:11:
Ik heb hulp nodig mijn P3600 via GPRS te verbinden met internet/messenger.
Ik heb geprobeerd dit via een nieuwe verbinding te doen, maar kan het niet werkend krijgen. Wie kan mij helpen de juiste instellingen te doen?
Dit zijn de gegevens die ingevuld moeten worden:
Name for the connection: KPN GPRS - willekeurig lijkt, dus dit ingevuld
Select a modem: Cellular line (GPRS, 3G) - moet deze zijn lijkt me
Access Point Name: internet - ????
Username:
Password:
Domain
Alvast bedankt!
Groeten,
JD
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 14-08-2007 21:03 ]
Zowel met MovieMaker in Windows XP/Vista als SUPER.Frunnik schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:41:
Met welk programma zet je dit om??
Dank voor je suggestie. Is jouw bestandje anders dan wat ik al van de HTC website heb gedownload?TheVMaster schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:02:
[...]
Je zou eens kunnen proberen de HTC settings te downloaden. Toevallig heb ik ze op m'n website staan : http://go.hznet.nl/htc_nl_setup In dit pakketje zitten van alle Nederlandse providers de instellingen
Ju duh. Hij heeft er spyware, een virus en een trojan ingestoptjandirks schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:41:
[...]
Dank voor je suggestie. Is jouw bestandje anders dan wat ik al van de HTC website heb gedownload?
Bedankt!
JD
Met VirtualDub kan het volgens mij ook wel.adewidt schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:01:
[...]
Zowel met MovieMaker in Windows XP/Vista als SUPER.
Anoniem: 225376
Pocketdivxencoder al geprobeerd ? Die gebruik ik al sinds de SPV1, C500, C550 en nu op de M700.Frunnik schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:29:
Iemand al fantsoenlijk een divx gekeken van +- 600 mb met de P3600.
Ik heb al enkele software programmaatjes gedownload, maar de helft doet het niet en de rest loopt vast.
Wat gebruiken jullie?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq