HTC P3600 deel 3 (Trinity, Orange SPV M700)

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 21.493 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
M.v.Veelen schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 08:40:
Het is "morgen" en er staat nog niets. Nog maar even geduld dus ;)
Haha ik dacht even voor mijn werk dit piepen, maar nee dus!! _/-\o_
Dan maar na me werk, ik hoop dat iemand hier ons op de hoogte houdt.

!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

Er zijn vaker hoaxes verschenen over een eventuele officiele update voor de P3600. In de officiele press release van HTC is aangekondigd dat voor de P3600 geen update uit zou komen, terwijl dit blijkbaar wel voor de Dopod het geval is.

Volgens enkele publicaties is bekend gemaakt dat er deze zomer of voor de NL versie in de herfst alsnog een update zou komen voor de P3600. Waar dit nieuws vandaan komt is ook mij niet geheel duidelijk.

Ik ben in ieder geval benieuwd wat jullie denken...

Poll: Denk je dat er echt een WM6 update komt voor de P3600 ?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=218077&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
hallo

zo goed als nieuw hier

euhm, een paar vraagjes, aangezien ik en mijn vriendin allebij de M700 hebben besteld :*)
bij de orange shop (ik de zwarte en mijn vriendin de witte, en waren niet op voorraad bij de shop ;( )

1. de lakschade van de M700, is dat alleen bij de zwarte versie of ook bij de witte versie ?
(ik weet niet hoe ik erbij kom maar denk dat het grootste gedeelte van de pda`s die hier besproken word zwart zijn 8)7 )
2. afbrekende stylussen, wederom is dat alleen bij de zwarte versie of ook bij de witte versie ?

en als laatste, heb nu de M500 en heb I-Go 2006 uitgeprobeert (losse gps muis, rikaline), en het valt mij op dat de M500 zeer traag word en de navigatie begint te stotteren, TT6.03 daar en tegen loopt zeer
vloeiend op een enkele vastloper daar gelaten bij het starten.
wat voor ervaring hebben mensen hier met I-Go op de M700-P3600?

b.v.d. voor de reaktie`s _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
groofoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:19:
hallo

2. afbrekende stylussen, wederom is dat alleen bij de zwarte versie of ook bij de witte versie ?
Dat gebeurt gelukkig alleen bij de zwarte versie. De witte inkt zorgt voor een anti-statisch magnetisch veld waardoor de stylus een soort van "verbondheid" gaat voelen met zichzelf. Bovendien zijn de stylussen die geleverd worden voor de witte modellen zich bewuster van de frustraties van gebruikers zodra ze zich in twee splijten.

Serieus: Het lijkt me een zeerk maffe redenering dat de verfkleur de stylus kwaliteit beinvloedt. Waarom denk je dat dit verschil zou kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
nou ik denk dat i.v.m. de samenstelling van het kunstof

ik weet dat kunstof vaak op gemaakt word op kleur en dan gemodelleert
dus niet naderhand gekleurt (geverft)

dus ik ga er van uit dat zowel de bovenkap als de kunstof gedeelte van de stylus op kleur gegoten is
(hoeft dus niet persè zo te zijn hoor, ik weet het niet zeker namelijk)

en ik kan me dus voorstellen dat er dus verschillende chemische bestandelen worden toegevoegt voor de kleur indien van toepassing.
mocht dit dus zo zijn dan kan het dus ook zijn dat de zwarte kunstof iets verder is uitgehard dan de witte, met een grotere kans op breuk

vandaar

alle gekheid op een stylus (stokje)

ik weet ook dat er vaak behuizingen naderhand gespoten of gekleurd worden nadat het gevormd is
maar het leek mij in de orange shop (bij de show modelletjes) niet als zijnde gepoten kunstof
maar de kleur van het kunstof zelf

hoop dat mijn redenatie een beetje duidelijk overkomt

m.v.g.

groofoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219004

groofoo schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:19:
hallo

1. de lakschade van de M700, is dat alleen bij de zwarte versie of ook bij de witte versie ?

wat voor ervaring hebben mensen hier met I-Go op de M700-P3600?

b.v.d. voor de reaktie`s _/-\o_
Ik ben ruim drie maanden in het bezit van een witte SPV-M700 en heb geen lakschade, :) Ook is de witte behuizing krasvrij. Volgens mij is de gehele behuizing van kunststof, ook het grijze gedeelte o.a. bij de usb aansluiting. Ik draag de SPV gewoon in mijn broekzak, zonder hoesje of display folie. Heb wel een paar lichte krasjes op het display maar die zijn alleen in de felle zon zichtbaar.

Ik heb geen problemen met de stylus!

IGO werkt perfect op de SPV-M700, route weergave is minder duidelijk dan bij TomTom. IGO heeft veel sneller een fix dan TomTom.

ff off topic: zijn er kaarten van Griekenland (eiland Kos) voor de met de SPV-M700 meegeleverde TomTom versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-06 13:49

TheVMaster

Moderator WOS
Voor de mensen die problemen hebben met kapotte stylussne...gewoon klagen bij de klantenservice. Ik heb uiteindelijk nieuwe gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
ok, bedankt voor de reaktie _/-\o_

wacht nu met smart op een belletje van de orange shop dat er 2 M700`ers klaar liggen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50039

Weet iemand of het mogelijk is om ALLE contacten uit Contactpersonen in 1 keer door te sturen via Bluetooth naar een andere telefoon? Nu voel ik me een idioot door dit handmatig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Anoniem: 50039 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:00:
Weet iemand of het mogelijk is om ALLE contacten uit Contactpersonen in 1 keer door te sturen via Bluetooth naar een andere telefoon? Nu voel ik me een idioot door dit handmatig te doen.
Waarom sync je telefoon niet even met je pc en daarna de nieuwe telefoon?
Volgensmij is het op jouw manier niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 12:00
Cooked versies van WM6 zijn al een paar maanden uit, waarom gebruiken jullie die niet? Ik gebruikt ze al een maand en ze zijn perfect al dan niet beter/completer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
denizg schreef op zondag 22 juli 2007 @ 03:06:
Cooked versies van WM6 zijn al een paar maanden uit, waarom gebruiken jullie die niet? Ik gebruikt ze al een maand en ze zijn perfect al dan niet beter/completer zelfs.
omdat je je garantie dan verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144053

boehoe! mijn scherm is kapot (zit een barst in)! valt dat onder de garantie? of moet ik dan zelf een nieuw schermpje bestellen op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Anoniem: 144053 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:22:
boehoe! mijn scherm is kapot (zit een barst in)! valt dat onder de garantie? of moet ik dan zelf een nieuw schermpje bestellen op internet?
ehh dat ligt eraan hoe die er in is gekomen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 18:14
Anoniem: 144053 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:22:
De mijne was ook gevallen, vanaf een hoogwerker |:(
Dat valt dus niet onder garantie :X

Ik heb op ebay een nieuw LCD schermpje gekocht voor ongeveer 65 euro incl. verzendkosten.
Alleen tijdens het loshalen van de lcd connector is een klein zwart hendeltje die de connector aandrukt gebroken.resultaat: helemaal geen beeld meer, omdat de connector niet meer goed aangedrukt wordt :'(

Ik heb toen maar een 'nieuwe' 2e hands p3600 op marktplaats gekocht.
het andere toestel ligt nu in de la :(

Dus als je er een ander schermpje in wilt zetten,
wees dan heel erg voorzichtig met die kleine zwarte hendel :X

Heb dus nu een P3600 te koop met nieuw scherm, zonder beeld...

[ Voor 10% gewijzigd door JvdW op 22-07-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

104831

Weet iemand hoe je een reeds aangemaakt mail account van naam kan veranderen.
Vind alleen dat dit niet mogelijk is en een mail account is ook niet meer te verwijderen.

Iemand wel een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 10:34
Gebruik nu al een tijdje WM6 en ben er zeer over te spreken. Maar ik vind een ding wel een beetje vervelend als ik muziek luister met de audio manager dan krijg ik het niet voor mekaar dat het achtergrond licht uit gaat. Het scherm mag van mij aan blijven als het achtergrond licht maar uit gaat. Weet iemand hoe ik dit aan zou kunnen passen ?

of is er misschien een programmatje voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
cornelixnootje1 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:12:
[...]

omdat je je garantie dan verliest?
Hoezo dat dan? Als je gebruik wil maken van RMA ofso zet je orgienel WM5 toch weer op ? Of zeg ik nu iets stoms? :)

[ Voor 5% gewijzigd door denizg op 23-07-2007 03:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

denizg schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:33:
[...]

Hoezo dat dan? Als je gebruik wil maken van RMA ofso zet je orgienel WM5 toch weer op ? Of zeg ik nu iets stoms? :)
Om "gebakken" roms er op te zetten, dien je de CID te verwijderen. Nadat deze verwijderd is, zul je deze niet meer terug kunnen plaatsen! Eerste wat fabrikanten vaak checken is of de simlock of in dit geval de CID nog in tact is. Zo niet... "sorry, u heeft zelf gerommeld". Natuurlijk zijn er gevallen bekend dat er toch garantie is verstrekt, maar dat zijn dan mensen die "er doorheen glippen".

Ander voorbeeld... je toestel loopt volledig vast... tijdens het flashen of nadat het geflashed is met WM6... knappe jongen die er dan nog WM5 op krijgt. De fabrikant zou wel eens rechtstreeks in kunnen pluggen op de rom of geheugen, en dan weet hij al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Hmm iemand hier die ook problemen heeft om mms:// urls te openen met wmp in wm6?
Als ik zon url intik krijg ik meteen een error:

cannont find the file. The file might have been moved, renamed, or deleted. If the file is stored on a server or a removable storage card, the server or storage card might not be available.

Hij probeerd niet eens te verbinden , maar het lijkt alsof mms:// gewoon niet werkt.

Edit: mms:// werkt wel.

Maar niet als ik bv mms:// ip adres hier , gebruik.
Normale urls werken wel...

[ Voor 11% gewijzigd door RacerII op 23-07-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Er komt toch geen officiele eur wm6 update voor p3600,,,, las ik net op xda developers..ben diep diep diep teleurgesteld in htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219004

bluemind schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:44:
Er komt toch geen officiele eur wm6 update voor p3600,,,, las ik net op xda developers..ben diep diep diep teleurgesteld in htc
Hoi,
Ik las net op het xda Trinity forum dat het bericht dat er geen update voor de HTC P3600 komt niet klopt! :)

Het bericht was gebaseerd een email afkomstig van HTC Europe. De update is te verwachten over 8 tot 12 weken, blijkt uit een telefonische reactie van HTC Europe. Eerst zijn de andere HTC's (genoemd in het eerdere persbericht) aan de beurt. Ik betwijfel of er een NL versie (SPV-M700) komt.

ff afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
Anoniem: 219004 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Hoi,
Ik las net op het xda Trinity forum dat het bericht dat er geen update voor de HTC P3600 komt niet klopt! :)

Het bericht was gebaseerd een email afkomstig van HTC Europe. De update is te verwachten over 8 tot 12 weken, blijkt uit een telefonische reactie van HTC Europe. Eerst zijn de andere HTC's (genoemd in het eerdere persbericht) aan de beurt. Ik betwijfel of er een NL versie (SPV-M700) komt.

ff afwachten dus.
Als het maar een OFFICIELE EUROPE versie is,,,heb ik genoegen,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornelixnootje1 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:28:
[...]

ehh dat ligt eraan hoe die er in is gekomen....?
ik heb geen idee hoe die erin is gekomen. hij lag tussen een stapel kleren, met niets hards of zwaars erop/ertussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
Stephane schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:39:
[...]

Om "gebakken" roms er op te zetten, dien je de CID te verwijderen. Nadat deze verwijderd is, zul je deze niet meer terug kunnen plaatsen! Eerste wat fabrikanten vaak checken is of de simlock of in dit geval de CID nog in tact is. Zo niet... "sorry, u heeft zelf gerommeld". Natuurlijk zijn er gevallen bekend dat er toch garantie is verstrekt, maar dat zijn dan mensen die "er doorheen glippen".

Ander voorbeeld... je toestel loopt volledig vast... tijdens het flashen of nadat het geflashed is met WM6... knappe jongen die er dan nog WM5 op krijgt. De fabrikant zou wel eens rechtstreeks in kunnen pluggen op de rom of geheugen, en dan weet hij al genoeg.
Hm oke, vreemd maar ik heb niks met de "CID" gedaan. Enkal nieuwe ROM eropgepleurd. Heb UK versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

104831

Kickje

Is er echt geen enkele mogelijkheid een bestaand mail account op de P3600 te verwijderen of van naam te veranderen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
104831 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 09:34:
Kickje

Is er echt geen enkele mogelijkheid een bestaand mail account op de P3600 te verwijderen of van naam te veranderen ????
Om de account te verwijderen moet je:
Je messaging openen
Menu
Tools
Options

Dan heb je een lijstje met accounts. Klik "lang" op je account die je weg wilt hebben en je kunt delete kiezen.

Naam wijzingen kan niet (voor zover ik weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:12
denizg schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:54:
[...]

Hm oke, vreemd maar ik heb niks met de "CID" gedaan. Enkal nieuwe ROM eropgepleurd. Heb UK versie.
Met een UK versie kun je idd iedere WWE versie (die je toch het meeste op xda vindt) erop zetten. Daarom had ik voor mijn pa ook een UK versie besteld :)

Maar ik heb op de zijne de officiele WM6 ROM voor de Dopod versie gezet. Deze kun je ook downloaden zonder SPL, dan gaat ie niet de nieuwste SPL (versie 3.x) installeren voordat hij de ROM update wil doen en gaat ie ook niet zeuren dat je geen Aziatische Dopod hebt ;)

En bovendien maakt bijvoorbeeld HardSPL je toestel slechts tijdelijk SuperCID zodat je de update kunt doen. Het is geen permanente CID unlock.

Dus mijn pa heeft nu een P3600 UK met WM6 Dopod ROM en zijn CID-status is nog zoals die al was. (Volgens mij was die altijd al unlocked omdat hij via belzaak een echte HTC i.c.m. een Vodafone abo had besteld en niet eentje van Orange.)

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 15:22
Als je van WM5 naar een WM6 rom bent geflasht.
En je hebt geen backups van je textberichten.. Kan je deze dan nog op een manier terugkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikermouse
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-05 23:41
J.Thermaltaker schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 17:24:
Als je van WM5 naar een WM6 rom bent geflasht.
En je hebt geen backups van je textberichten.. Kan je deze dan nog op een manier terugkrijgen?
Wat denk je zelf? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Hij probeert NEE te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 15:22
zou zomaar kunnen dat je getdataback proggies ofzo hebt:P
En je kan het beter vragen..
Nja, toch bedankt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227527

waar kan ik spelletjes downloaden en programma's voor de spv m700.

bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Anoniem: 227527 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:01:

bedankt,
Hier 8)

[ Voor 4% gewijzigd door FlowDesign op 25-07-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Via http:\\wap.tunin.fm luister ik naar radiostation's hier op het werk maar ik moet mijn beeldscherm altijd aan laten staan. Als ik het uitdruk dan valt het geluid ook uit is er een mogelijk om dit te voorkomen. Ik heb alle instellingen bekeken maar kan het nergens vinden, het kan zijn dat dit niet kan maar is er dan ook een programma waarmee dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geplaatst op woensdag 25 juli 2007 14:16

Acties: [quote]
Door: FlowDesign

quote:
saver1982 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:01:

bedankt,

Hier 8)

is er een website waar ik dat kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 20:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

Anoniem: 227527 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:31:
Geplaatst op woensdag 25 juli 2007 14:16

Acties: [quote]
Door: FlowDesign

quote:
saver1982 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:01:

bedankt,

Hier 8)

is er een website waar ik dat kan doen?
hm, wat hij bedoelde is dat je het zelf ff moet zoeken (maar ik neem aan dat je dat snapte en dit maar een grapje is ;) )

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk het ook.hahah.

Ik heb de m700 vorige week gekregen. Het bevalt me wel goed, maar wil er gewoon wat leuke spelletjes op hebben en wat handige programma's. Ik heb op google heel vaak gezocht maar niet echt kunnen vinden. Of je moet er voor betalen, maar ik wil het gewoon voor de lol hebben dus gratis.

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 227527 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:52:
Denk het ook.hahah.

Ik heb de m700 vorige week gekregen. Het bevalt me wel goed, maar wil er gewoon wat leuke spelletjes op hebben en wat handige programma's. Ik heb op google heel vaak gezocht maar niet echt kunnen vinden. Of je moet er voor betalen, maar ik wil het gewoon voor de lol hebben dus gratis.

Bedankt,
Tja..dan zoek je niet goed genoeg. Je zou http://pda.pagina.nl eens kunnen proberen, misschien dat daar wat te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt het dat op cnn.cn een LCD scherm voor de P3600 incl. verzendkosten staat voor $52.99 (€38.5975)? Of zit ik nou verkeerd te kijken. Op Ebay enzo staan ze voor veel duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Schilder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-06 07:01
Weet iemand hoe ik de ledjes kan uitschakelen die om de 5 seconde knipperen.
Ik heb al lopen te zoeken, maar ik kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
ik heb mijn M700 dan nu ook eindelijk, nu de witte nog voor mijn vriendin

maar ik heb een vraag over het wifi gebeuren, deze heb ik aanstaan en hij vind iedere keer
nieuwe netwerken en komt dan met de vraag of ik hiermee verbinding wil maken, en pakt
niet mijn eigen netwerk automatisch 8)7

kan ik deze meldingen niet uitschakelen?

ik heb al gezocht (zowel op mijn telefoon als op dit forum) maar geen oplossing gevonden
:$

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
groofoo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:48:
maar ik heb een vraag over het wifi gebeuren, deze heb ik aanstaan en hij vind iedere keer
nieuwe netwerken en komt dan met de vraag of ik hiermee verbinding wil maken, en pakt

Ik heb exact hetzelfde probleem. Geen idee hoe ik het moet uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan wifi toch uitzetten, en als je hem nodig hebt weer aanzetten? is maar een paar seconden werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 22:45
Dat is het probleem niet, hij staat ook uit. Maar als ik hem wil gebruiken en ik heb een voorkeursnetwerk, dan blijft hij toch meldingen van de andere netwerken geven. Dit doet hij bij mij ook als ik al verbinding heb met mijn netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kees Schilder schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:34:
Weet iemand hoe ik de ledjes kan uitschakelen die om de 5 seconde knipperen.
Ik heb al lopen te zoeken, maar ik kan niets vinden.
zoek ff op het XDA forum naar 'flashing LEDs'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
SyPheRoN schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:22:
Dat is het probleem niet, hij staat ook uit. Maar als ik hem wil gebruiken en ik heb een voorkeursnetwerk, dan blijft hij toch meldingen van de andere netwerken geven. Dit doet hij bij mij ook als ik al verbinding heb met mijn netwerk.
hier idem, en die meldingen zijn best wel irritant

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:33

TheZoo

Animals Behind Bars

groofoo schreef op maandag 30 juli 2007 @ 07:48:
ik heb mijn M700 dan nu ook eindelijk, nu de witte nog voor mijn vriendin

ik heb al gezocht (zowel op mijn telefoon als op dit forum) maar geen oplossing gevonden
:$

bij voorbaat dank
Meldingen van nieuwe netwerken kun je uitzetten.
Thuis voorkom ik dat hij niet mijn eigen netwerk pakt, door de andere bewust fout te configureren. I know, geen nette oplossing, maar het werkt wel. :o

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
TheZoo schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:58:
[...]

Meldingen van nieuwe netwerken kun je uitzetten.
Thuis voorkom ik dat hij niet mijn eigen netwerk pakt, door de andere bewust fout te configureren. I know, geen nette oplossing, maar het werkt wel. :o
ik zat meer te denken aan een register aanpassing ofzo

maar aangezien ik niet zomaar wil knoeien in het register en mijn telefoon om zeep helpen,
dus hier maar gevraagd of er een oplossing voor is

in ieder geval bedankt voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Beste mensen,

Hebben jullie iets soortgelijks als onderstaande software.
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=23698

Deze software kan je via je pc je contacten bewerken en je smsjes.
Wat nog mooier is dat je via je pc ook je smsjes kan typen en versturen, en als je toestel in de cradle zit krijg je een mooi popup schermpje met dat je een nieuw bericht hebt ontvangen.

Deze software kost iets van 12 dollar. Vind ik teveel met wat hij kan???

Iemand een gratis versie van iets soortgelijks, of een andere aanrader.

mvg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finzzownt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11-2024
TheVMaster schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:42:
Voor de mensen die problemen hebben met kapotte stylussne...gewoon klagen bij de klantenservice. Ik heb uiteindelijk nieuwe gekregen :)
Me too. Mijn M700 is nu krap een maand oud en stylus al stuk. Naar shop gegaan en een nieuwe meegekregen..."Maar u hebt toch één extra in de doos?". Jawel, maar na een maand een defecte stylus is wel erg snel. Dat was dan ook weer zo. Dus een nieuwe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Volgens mij levert ORANGE brakke stylussen. Want heb mijn p3600 nou al bijna een half jaar en nog niks mis met het stokkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finzzownt
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11-2024
Finzzownt schreef op zondag 15 juli 2007 @ 14:07:
Ik stel onder Orange World de proxy instelling voor HTPP in op 10.255.250.188:5080.
Als ik daarna weer kijk bij de proxy instellingen, is de instelling verdwenen :?. Dit gedrag is reproduceerbaar,althans, als je de
Ik kan natuurlijk een nieuwe instelling maken, gelijk aan Orange World, alleen bij de proxy instelling voor WAP staat een username (0628000000) en wachtwoord (?) en die laatste weet ik niet.

Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat het proxyadres bij HTTP behouden kan blijven?

Wordt dit gereset door een daemon proces? Of wordt het gereset nadat je Orange World hebt bezocht?
Ik heb dit opgelost, door een nieuwe verbinding te maken "Mijn Verbinding" en die als default te laten kiezen voor Internet Toegang. Hierin de proxy ingesteld en nu kan ik szowel naar Orange World als het gehele internet besurfen. Andere poorten buiten http (80) werken natuurlijk niet, dus voor chat , streaming audio/video is nog altijd Internet Access nodig. WAP username ingesteld op 0628000000 en wachtwoord PASSWORD, maar ik geloof dat dat niet echt uitmaakt.
Dit scheelt een hoop ellende; je hoeft nu niet steedsom te schakelen tussen Orange World en Internet Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
Wat betekenen de volgende termen:

wmp6
CID-lock vrij
RADIO-ROM?
EXTROM
IPL & SPL.
Radio Update??

En hoe krijg ik de QuickGPSfix werkend op mijn p3600 ?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dingens schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:46:
Wat betekenen de volgende termen:

wmp6 Windows media player 6 (tenzij je WM6 bedoelt, wat windows mobile 6 betekent)
CID-lock vrij CID is een lock wat je verhindert andere ROMs op je toestel te installeren, welke niet door de maker voor je toestel zijn bedoeld
RADIO-ROM? Een onderdeel van je ROM welke de ontvangst van GSM/UMTS/GPS regelt
EXTROM een gedeelte van je geheugen
IPL & SPL. ???
Radio Update?? Update van je radio rom

En hoe krijg ik de QuickGPSfix werkend op mijn p3600 ? Niet

Alvast bedankt! Geen dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Frunnik schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:24:
Deze software kan je via je pc je contacten bewerken en je smsjes.
Wat nog mooier is dat je via je pc ook je smsjes kan typen en versturen, en als je toestel in de cradle zit krijg je een mooi popup schermpje met dat je een nieuw bericht hebt ontvangen.

Deze software kost iets van 12 dollar. Vind ik teveel met wat hij kan???
Aan de ene kant vind je alles heel mooi, maar is 12 dollar toch teveel?
Ik bespeur een tegenstrijdigheid...

Als je het zo graag wil, moet je er maar voor dokken of gewoon toegeven dat je nergens voor wil betalen. :+

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
okay, ik heb nu de laatste versie van htc gedownload ( de rom ) maar nu net las ik in de thread dat er ook een wma 6 rom is, igg, op de site van daano. Hoe zit het daarmee, zitten in de huidge rom versie die htc aanbied nog bugs? Ik las iets over de batrij, dat als je met tomtom de verbinding verbreekt de batterij sneller leeg loopt omdat ie ???? ?

Ik kijk uit naar je reply

- dingens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 01-03 22:15
dingens schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:42:
[...]

okay, ik heb nu de laatste versie van htc gedownload ( de rom ) maar nu net las ik in de thread dat er ook een wma 6 rom is, igg, op de site van daano. Hoe zit het daarmee, zitten in de huidge rom versie die htc aanbied nog bugs? Ik las iets over de batrij, dat als je met tomtom de verbinding verbreekt de batterij sneller leeg loopt omdat ie ???? ?

Ik kijk uit naar je reply

- dingens
Die WM 6 rom die op mijn site staat is eentje die zelf gemaakt is door iemand. Daar zijn een paar bugs bij bekend zoals dat de batterij snel opgaat en TomTom niet helemaal lekker werkt. Binnenkort gooi ik een nieuwe rom online om te kijken of die beter is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
hallo daanno,

welke rom versie zou jij mij aanraden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
nieuwe rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321183 die theme ziet er wel mooi uit, is deze theme ook gewoon los te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dingens schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 18:36:
hallo daanno,

welke rom versie zou jij mij aanraden dan?
Ik draai naar volle tevredenheid deze: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=237 Heb hem ook even geupload en met HTC Touch today 6 tabs werkt hij echt super snel en stabiel. Echt een aanrader dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
gaaf man, dus deze heeft niet die batterij bug met tomtom enz?? Wat is HTC Touch today 6 en waar kan ik dat vinden beste daanno? :)

[ Voor 35% gewijzigd door dingens op 04-08-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dingens schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 17:02:
gaaf man, dus deze heeft niet die batterij bug met tomtom enz??
Nope, volgens mij komt dat vooral door SPB Mobileshell. En TomTom raad ik 6.03 aan. Die kan je gewoon van de TomTom site halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
handig hoe die gelijk mijn gmail settings detecteerde.

[ Voor 9% gewijzigd door dingens op 04-08-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingens
wat is HTC Touch today 6 tabs? de rom werkt geweldig, type vqnuit mijn pda browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Een goeie vervanging voor Mobileshell van SPB gemaakt door HTC voor de Touch. Een echte aanrader. Foto van mijn pda staat erbij (als mn site weer up is :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Hyp Hyper schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:55:
[...]

Aan de ene kant vind je alles heel mooi, maar is 12 dollar toch teveel?
Ik bespeur een tegenstrijdigheid...

Als je het zo graag wil, moet je er maar voor dokken of gewoon toegeven dat je nergens voor wil betalen. :+
Het programma kent 2 features. 1 = smsen, 2 = contacten beheren.
Programma is hardstikke goed, alleen zoek een uitgebreidere waar ik wel eventueel bereid voor ben om voor te betalen. Maar me contacten beheer ik al in mijn outlook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

dingens schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 11:39:
nieuwe rom http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=321183 die theme ziet er wel mooi uit, is deze theme ook gewoon los te downloaden?

Ik heb deze versie ook geinstalleerd, alleen pocket msn of live messenger kon ik niet terug vinden in deze release, is daar nog een alternatief voor?
inmiddels al zelf gevonden :>

[ Voor 4% gewijzigd door Lip op 06-08-2007 09:00 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228897

Hoi,Ik hoop dat ik hier aan het goede adres ben voor mijn probleem,mocht het zo zijn dat ik hier naar de bekende weg vraag ,dan bijvoorbaat mijn excuses maar ik ben al 3 dagen bezig een antwoord hierop het net te vinden en zie door de bomen het bos niet meer.

Mijn probleem:
Ik heb de orange m 700 nu twee weken ,op zich een prima toestel.
Maar nu na een week heb ik problemen met de ing. GPS.

Als ik TT opstart dan zegt hij "geen GPS apparaat" als ik dan verder ga met een route te laten navigeren,dan zegt het systeem "Wacht op bruikbaar signaal" dit blijft hij steeds doen ,ook in de auto meer dan een kwartier lang.

En dan nog steeds niets,heb al 2 maal een harde reset uitgevoerd en een map gedownload bij htc.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

gr mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Anoniem: 228897 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:53:
Hoi,Ik hoop dat ik hier aan het goede adres ben voor mijn probleem,mocht het zo zijn dat ik hier naar de bekende weg vraag ,dan bijvoorbaat mijn excuses maar ik ben al 3 dagen bezig een antwoord hierop het net te vinden en zie door de bomen het bos niet meer.

Mijn probleem:
(heel verhaal)

gr mm
Heb je wel de interne GPS antenne geselecteerd in Tom Tom? :/ Ik zou het anders ook niet weten, suc6 iig

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 228897 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:53:
Als ik TT opstart dan zegt hij "geen GPS apparaat" als ik dan verder ga met een route te laten navigeren,dan zegt het systeem "Wacht op bruikbaar signaal" dit blijft hij steeds doen ,ook in de auto meer dan een kwartier lang.

En dan nog steeds niets,heb al 2 maal een harde reset uitgevoerd en een map gedownload bij htc.
Dat de melding wisselt van 'geen GPS apparaat' naar 'Wacht op bruikbaar signaal' is normaal en lijkt er op te wijzen dat hij het apparaat wél vindt. Dat je zo lang geen signaal krijgt is daarentegen niet normaal. Zie je wel satellieten verschijnen? Heb je het ook (buiten) buiten je auto geprobeerd?
Als het dan nog steeds niet lukt ben ik bang dat er iets mis is met je GPS ontvanger.

Het heeft m.i. verder niets te maken met instellingen en al helemaal niets met kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IIG bedankt voor jullie reactie maar het is niet gelukt,de verkoper van Orange raadde mij aan om de laatste rom update van HTC 3600/m700 te doen.

Dus die ga ik maar even zoeken.

gr 3m3m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
De lak van mijn M700 is nu een klein beetje afgebladderd bij het infrarood-icoontje. Daar schijnt het bij veel mensen te beginnen, heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:46
Anoniem: 228897 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 19:56:
IIG bedankt voor jullie reactie maar het is niet gelukt,de verkoper van Orange raadde mij aan om de laatste rom update van HTC 3600/m700 te doen.

Dus die ga ik maar even zoeken.

gr 3m3m
Orange heeft een nieuwe rom voor de M700 uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren Windows Mobile 6 gedownload, maar zat geen msn bij. Waar kan ik dat downloaden.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

een schopje in de richting naar www.scito.nl :X

[ Voor 9% gewijzigd door Lip op 08-08-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt. Ik heb het daar gevonden, maar ik hoe moet ik het intalleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
ChiMan schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:09:
[...]

Waar kan ik die downloaden? Ik wil em ook graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Weet je ook waar op het net die staat ,ik begrijp niet dat Orange dat niet via zijn eigen site doet,sowieso is de ondersteuning van hun aan de magere kant.

Maar goed met de update die ik vond werkt mijn gPS weer :)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 228897 op 09-08-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148697

[...]

Ook ik zou graag willen weten waar die nieuw rom van orange te downloaden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 23:46
Anoniem: 148697 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:13:
[...]

Ook ik zou graag willen weten waar die nieuw rom van orange te downloaden is...
Sorry, foutje van mij.

Orange heeft geen nieuwe rom.

Denk dat ik iets te snel had getypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ChiMan schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:31:
[...]

Sorry, foutje van mij.

Orange heeft geen nieuwe rom.

Denk dat ik iets te snel had getypt.
Eh...wat voor ROM is het dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groofoo
ik heb nog een vraagje over de verzonden berichten van mijn M700

als ik een berichtje verstuur, of het een txt of mms of e-mail is, en het bericht is verzonden.
en ik kijk dan bij verzonden items en het bericht open, dan staat er bij "van: naam"

echter is het niet mijn eigen naam, maar een van mijn contactpersonen

hoe kan ik hier mijn eigen naam weer krijgen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman1976
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-06 13:13
Dat "van" slaat op de sortering. Beetje ongelukkig gekozen inderdaad, maar dat moet dus "aan" zijn ofzo (omdat het in je "verzonden berichten" map staat). Tenminste, ik ga er vanuit dat je je eigen naam wel kan onthouden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
kan iemand mij hier mischien mee helpen?

ik heb ineens iets vreemds met mijn m700, als ik mijn contactpersonen wil openen krijgik ineens de foutmelding:

"het bestand 'program' kan niet worden geopend. het is of niet ondertekend met een vertrouwd certificaat, of een van de componenten kan niet gevonden worden. u moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen"

wat kan dit zijn en hoe kan ik het oplossen?

als ik een nummer intoets op de telefoon dan kan ik m wel gewoon toevoegen bij mijn contacten...

please help! ik heb geen zin om alles weer te moeten hard resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226249

Ik denk dat je Windows Mobile stuk is :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-02 21:45
Ik heb hulp nodig mijn P3600 via GPRS te verbinden met internet/messenger.

Ik heb geprobeerd dit via een nieuwe verbinding te doen, maar kan het niet werkend krijgen. Wie kan mij helpen de juiste instellingen te doen?

Dit zijn de gegevens die ingevuld moeten worden:
Name for the connection: KPN GPRS - willekeurig lijkt, dus dit ingevuld
Select a modem: Cellular line (GPRS, 3G) - moet deze zijn lijkt me
Access Point Name: internet - ????
Username:
Password:
Domain

Alvast bedankt!

Groeten,

JD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Als je op htc.com aanmeldt voor support, kan je een .cab downloaden met alle instellingen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
Hartelijk dank, downloaden en installeren is gelukt.

Verbinden lukt alleen niet. Direkt na het verbinden krijg ik een melding (Engelse rom):
Cannot connect

Dialed:
The answering modem has disconnected. To check you connection settings and change them if needed, tap Settings.
Ik heb dan 2 opties om te tappen, Settings en een Dismiss knop

Enig idee?

JD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Iemand al fantsoenlijk een divx gekeken van +- 600 mb met de P3600.
Ik heb al enkele software programmaatjes gedownload, maar de helft doet het niet en de rest loopt vast.

Wat gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Frunnik schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:29:
Ik heb al enkele software programmaatjes gedownload, maar de helft doet het niet en de rest loopt vast.

Wat gebruiken jullie?
Ik zet al mijn films om naar 320x240.
Dan speelt het perfect af. Hogere resolutie is toch onzin aangezien het scherm maximaal 320x240 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
Met welk programma zet je dit om??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
jandirks schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:11:
Ik heb hulp nodig mijn P3600 via GPRS te verbinden met internet/messenger.

Ik heb geprobeerd dit via een nieuwe verbinding te doen, maar kan het niet werkend krijgen. Wie kan mij helpen de juiste instellingen te doen?

Dit zijn de gegevens die ingevuld moeten worden:
Name for the connection: KPN GPRS - willekeurig lijkt, dus dit ingevuld
Select a modem: Cellular line (GPRS, 3G) - moet deze zijn lijkt me
Access Point Name: internet - ????
Username:
Password:
Domain

Alvast bedankt!

Groeten,

JD
Je zou eens kunnen proberen de HTC settings te downloaden. Toevallig heb ik ze op m'n website staan : http://go.hznet.nl/htc_nl_setup In dit pakketje zitten van alle Nederlandse providers de instellingen :+

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 14-08-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Laatst online: 24-05 12:15
Frunnik schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:41:
Met welk programma zet je dit om??
Zowel met MovieMaker in Windows XP/Vista als SUPER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
TheVMaster schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:02:
[...]

Je zou eens kunnen proberen de HTC settings te downloaden. Toevallig heb ik ze op m'n website staan : http://go.hznet.nl/htc_nl_setup In dit pakketje zitten van alle Nederlandse providers de instellingen :+
Dank voor je suggestie. Is jouw bestandje anders dan wat ik al van de HTC website heb gedownload?

Bedankt!

JD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
jandirks schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 08:41:
[...]

Dank voor je suggestie. Is jouw bestandje anders dan wat ik al van de HTC website heb gedownload?

Bedankt!

JD
Ju duh. Hij heeft er spyware, een virus en een trojan ingestopt :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
adewidt schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:01:
[...]
Zowel met MovieMaker in Windows XP/Vista als SUPER.
Met VirtualDub kan het volgens mij ook wel. :)

Anoniem: 225376

Hi,

Is er iemand die weet of er al een nederlandstalige WM6 "cooked" rom beschikbaar is?

Zo ja, waar kan ik deze vinden? Of kan er iemand de officiële dopod rom vertalen?

Zo nee, is er een mogelijkheid om in bv. een Engelse "cooked" rom een nederlandse auto-aanvullen te hebben ? Dat is namelijk een beetje de reden waarom ik voor de moment nog altijd de officiele nederlandse WM5 rom gebruik.

Greetz,

Kopernikus

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 23:17

Smarron

The bend

Frunnik schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:29:

Wat gebruiken jullie?
Pocketdivxencoder al geprobeerd ? Die gebruik ik al sinds de SPV1, C500, C550 en nu op de M700.

Ideaal programma en werkt simpel en doeltreffend.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 16:18
Vraagje kan ik op mijn Orange m700 de originele WM6 rom voor de HTC 3600 zetten?

of krijg ik dan compabiliteits problemen?
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.